• 82.

    מי אמר שזה פעילי ימין למה האשמות המתרפסות של ליבני וחבר המרעים (ל''ת)

    לבני הנלחצת!!!, 03/01/10 23:33

  • 81.

    ואח''כ נתפלא למה מתחילה עוד אינתיפאדה...שהימין יודה כבר שהוא רוצה מלחמה (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 14/12/09 14:57

    • כן, עד עכשיו היה שלום.... (ל''ת)

      יוני דוד, 21/01/10 16:14

  • 80.

    האם בן ארי זוכר שיש המון בתי כנסת בכל רחבי העולם ודבריו מזיקים להם (ל''ת)

    האם אין הכרח בשכל בכנסת?, 13/12/09 11:11

  • 79.

    לעניות דעתי מאוד יכול להיות כי זו פרובוקציה של שמאלנים,או של השב''כ

    בכדי להפעיל אכזריות כלפי מתנחלים., 13/12/09 01:51

    שוב ושוב מוכח לעיניי כל כי אין דמוקרטיה אמיתית בישראל.
    בכל מקרה,וללא קשר לתוצאת הבחירות,ישנה מדיניות הסותרת את הכרזות ראש הממשלה הנבחר,מפני הבחירות.
    כבר חטאו בכך-רבין,שרון,ועתה מצטרף גם הביבי.

    זו מגמה גלויה,ומסוכנת מאוד,והתקשורת מעולם לא העלתה את הבעייתיות הנוראית שמסתמנת ועולה,למרות שבכל עת היא מכריזה על ''דאגתה'' לדמוקרטיה במדינה..

    וגם אם אכן המתנחלים עשו את המעשה,לממשלה יש חלק חשוב בכך.שכן לא ניתן לצפצף שוב ושוב על רצון הבוחר,ולזעוק את זעקת הקוז'אק הנגזל !!
    וחכם עיניו בראשו..

  • 78.

    המסגדים הם מקור השנאה והאלימות באיסלאם ובעולם

    אליעזר סגל, 13/12/09 01:08

    ולכן יש להפוך אותם למתנסים ואולמי קונצרטים או ספורט ואת האימאמים לשלוח לחינוך מחדש.

  • 77.

    למה משטרת המחשבות רוצה התנצלות מאדם שאין לו קשר לנושא ? (ל''ת)

    שיחקרו את השאלנים הפרובוקטרים לאלתר !!, 12/12/09 23:56

  • 76.

    ליבני קודם צריך למצות את הדין איתך שאת מוכנה להרוס את

    א, 12/12/09 23:12

    המדינה רק בגלל שאת אפס .

  • 75.

    לשרוף בתי כנסת

    אביב, 12/12/09 20:53

    להחריב את כלהקשר היהודי להר בית
    מותר ורצוי
    אבל לנסות לשוף משגד זה פשע מלחמה
    ממש אסון

  • 74.

    יש מלחמת שמד בין ישמעאל לישראל -ובמלחמה כמו במלחמה!!!!!!

    גימי-יהודי מיהודה, 12/12/09 20:43

    חזק ואמץ בן -ארי!

  • 73.

    איפה היו המוסלמים המנוולים כשהעזתים שרפו את בתי הכנסת בגוש קטיף ?

    בנעטיה פדהצור, 12/12/09 19:37

    די כבר עם הצביעות הזו של השלטון שלנו, די נמאס !!!!!!!!!!!!!!!!!
    צריך אולי לגנות אבל כלום לא מעבר לכך.
    כשהנבלות שרפו את בתי הכנסת בגוש קטיף לנוכח מצלמות, כשכל העולם צופה, מי שהוא אמר מילה ?
    מדוע לא קם ראש הממשלה הנקניק שלנו ואומר את הדברים ?
    מספיק עם ההתרפסות.
    די להתגונן כל הזמן.
    הגיע הזמן לעבור למתקפה מול האיסלם המשתלט עלינו ועל העולם.

    די נמאס כבר.

    • אני בעד השיטה תג מחיר רק שהמחיר חייב להיות ממש מחיר

      יהודי, 12/12/09 23:16

      כאשר פוגעים בבתי כנסת בארץ או בחו''ל המוסלמים זה יגרור הצתה של מסגדים כלומר בית כנסת = 10 מסגדים על מתפלליו . לא יעזור יש למוסלמים בית זונות על הר הבית מקומו באשפה .

  • 72.

    בן ארי מדבר לעניין כל כך

    jozefinyot , 12/12/09 19:03

    מסתבר שהוא גם צודק בכל מילה שאמר.אין אפס.לקרוא שוב ושוב את דבריו יעזור לכל השמאלנים ולערבים ולכל הימניים הנחיתיים שגורמים לעצמם צרות והתנתקויות מעת לעת

  • 71.

    ואם תיפתח עכשו אינטיפדה שלישית תיקח את האשמה על עצמך בן ארי?

    ביבי שרון ועכשו הפעם השלישית, 12/12/09 18:50

    נתראה בבתי הקברות

  • 70.

    אולי כדאי שנזכיר לכם, אם שכחתם, שבגלל משיחי שקר וכד' נחרבו בתי המקדש (ל''ת)

    ושוב אנחנו לא רחוקים מחורבן בית שלישי, 12/12/09 18:47

    • לפני שאתה כותב שטויות לך תלמד מהיהדות ולא מהאיסלם

      יהודי, 12/12/09 23:21

      משיחי השקר לא קשורים לחורבן בית המקדש לא הראשון ולא האחרון בית המקדש השני נחרב בגלל שהיו שמאלנים שרצו להשמיד את עמם כמו שאתם עושים אל דאגה הנאצים מאירופה יטפלו גם בכם כמו שהם יעשו לימין, והמוסלמים ישחטו גם אותכם אפילו ביתר אכזריות כי הם לא אוהבים בוגדים

  • 69.

    אין ציפי הטפשה יודעת מי הצית ?? אלא אם היא מכירה את שמפניה אישית (ל''ת)

    מטומטמת, 12/12/09 18:33

  • 68.

    מה יש לצפות מניאונאצי ?! (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 12/12/09 18:03

  • 67.

    מה יש לצפות מניאונאצי ?! (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 12/12/09 18:03

  • 66.

    למר יריב א,

    הגנן, 12/12/09 17:13

    אתה כל כך פתטי במה שאתה עושה. אתה יושב כל היום וכותב תגובות שמאלניות קיצוניות באתרי החדשות כדי לנסות להכתיב את הלך הרוח ולגרום להזדהות עם דבריך. אני שמח להודיע לך שאתה לא מצליח בכך ואנשים כבר הבינו מי אתה. רוב התגובות שמתפרסמות באתרים מוכיחים בהחלט שהעם מאס בשמאל ובאידיאולוגיה הדפוקה שלו שהביאה רק אסונות. לפי דעתי זה גם מעיד על תסכול וחוסר הצלחה של התנועה שלך במעשיך בשטח ואני מקווה באמת שלא תצליח ושכל שונאי ישראל יבואו על עונשם. הפכת להיות האדם השנוא ביותר בישראל ובצדק! אתה וחבריך מקבלים כסף ממדינות אירופה האנטישמיות ופועלים בחוסר שקיפות מטורף !!!

  • 65.

    לכל השמאלנים

    ימני ארי, 12/12/09 16:08

    בן ארי הוא צודק ותותח! לפעמים, חברי כנסת צריכים להפסיק להיות ''פוליטקלי קורקט'' ופשוט להגיד ת'כלס, את האמת- הם רוצחים, גונבים ושובים לנו חיילים! למה שנכבד אותם!? אפילו שוויץ כבר לא רוצה מסגדים בסביבתה, ואף חייל שוויצרי לא נשבה ע''י גוף מוסלמי. בקיצור- כל עוד יש לנו אפשרות- אני אומר להרוס!!!! חלאס עם הצביעות!

  • 64.

    היום שבת, לכן אין הרבה תגובות של גזעני הימין

    דגידפ, 12/12/09 15:51

    וחבל שהבן-ארי הזה לא קורא מה שאנחנו חושבים עליו

    • למה לא כל יום שבת?

      ש, 12/12/09 16:16

      יש לי רעיון להצעת חוק: נכריז על כל יום בשבוע כיום שבת. ככה הדתיים יהיו לכודים בבית שלהם, לא יוכלו לצאת, להתקשר או לכתוב טוקבק.

      אבל לכל שבת יש מוצאי שבת, חכה ותראה איך פתאום כשהשבת יוצאת פתאום צצים להם ''אזרחים מן השורה'' ותומכים בבנארי.
      העצוב הוא שהם מתחילים לשכנע את עצמם שהעם איתם, ובפועל כשנפנה התנחלויות ולאף אחד במדינה לא יהיה אכפת, הם עוד פעם לא יבינו איך זה קרה (כולם שונאים אתכם - ככה זה קרה)

      • אתה חושב שהערבים ירחמו עליך הם ירצחו אותכם ראשונים

        א, 12/12/09 23:26

        ולכן אני מוכן לעזור להם לטפל בשמאל הגיזען שמקבל כסף מגופים נאצים וממחבלים אני מצפה מחיילי צ.ה.ל לפני שהם יורים הערבים נא לחסל שמאלנים ראשונים

    • אני אגיד לך מה אני חושב עליך וזה שאתה סתם נאצי קטן (ל''ת)

      א, 12/12/09 23:23

  • 63.

    גם ליל הבדולח היה מדיניות ''תג מחיר''

    יואב, 12/12/09 15:47

    גם הגרמנים השתמשו בניסיון התנקשות של צעיר יהודי בשגריר גרמני כתירוץ לגביית ''תג מחיר'' מהיהודים.
    אז כמו היום ברור שהיה מדובר במהלך מתוכנן שרק המתין לעיתוי נוח. ההקפאה היא סתם תירוץ, הם מבצעים פוגרומים בפלסטינים כבר הרבה זמן ובלי קשר להתנהלות המדינה.

    אנחנו בתור יהודים שעברו את הפוגרומים ואת השואה צריכים לדעת יותר טוב מלתת לקבוצה של ברברים להמשיך ולפעול באין מפריע. צריך לטפל בהם כאילו היו גרמנים.

    • צריך לטפל בך כאילו (כנראה שלא כאילו) אתה פעיל טירור איסלאמי (ל''ת)

      אלכס, 12/12/09 16:35

  • 62.

    וטיבי סירב לגנות שריפת בתי כנסת , אז מה ? (ל''ת)

    דני, 12/12/09 15:41

  • 61.

    שריפת מסגד

    tulip, 12/12/09 15:15

    איפה הייתם כל אותם יפי הנפש כאשר שרפו אנשים ונשים ו'לדים וזקנים בתוך אוטובוסים בתי קפה מועדונים מסעדות .וגם שרפו בתי כנסת מקומות תפילה רצח בישיבות. איפה הייתם?

    • הם קיבלו וספרו כסף שהאירופאים והמחבלים נתנו להם כדי

      א, 12/12/09 23:28

      שישמידו אזרחים יהודים כמה שיותר הרי הם מעבירים מידע עלינו לאויב

  • 60.

    כל מי שמעודד את זה יצא מדעתו.

    ימני, 12/12/09 13:50

    אתם יהודים. כעס על הפלסטינאים לא מצדיק להרוס מבני קודש! זה שהם מנוולים ושרפו את קבר יוסף זה נכון. אבל אם אנחנו עושים את אותו דבר אז אין הבדל בינינו לבינם.

    יותר מזה, אחר כך לא תוכלו לבכות על בתי כנסת שנשרפים. כי הפכתם שריפת בתי תפילה לחלק לגיטימי מהמאבק במקום להשאיר זאת כחריג

    • ימני, אתה אינך גזע עליון! אתה אינך גזע מיוחד משאר בני האדם. תפסיק עם (ל''ת)

      ההתנשאות הגזענית שלך. לאנשים מותר לכעוס ולהתרגז!, 12/12/09 15:07

    • הטעות של השורפים הייתה השעה בלבד קצת יותר מאוחר

      א, 12/12/09 23:29

      זה היה טוב

    • באמת לא חשוב מי מתחיל ?-אז למה אנחנו מחזיקים צבא בכלל ? (ל''ת)

      לשיטתך המתחסדת=נוצרית,שלמעשה אף נוצרי לא מיישם.., 12/12/09 23:54

  • 59.

    אם היה תלוי בבן ארי, גם הוא היה משתתף...

    אריק אוהב א''י, 12/12/09 12:10

    בהצתה. לימין אין הרבה שכל. יש להם רק רגשות שנאה כלפי השמאל וה.....מוסלמים.חינכו אותם לשנוא, ואת פרי הביעושים שלהם כל העם משלם. המתנחלים יביאו חורבן בית שלישי.
    אבו מאזן אמר ש''גם ביבי אשםפ בהצתה''. מסכים איתו, כי ביבי לא גינה את מעשה הנבלה, כי הוא: פ ח ד ן. בכלל הימניים הם פחדנים, הם הולכים לשרוף מסגד ולעקור עצי זית בלילה.
    שילכו ביום פנים אל פנים. אחר כך כשיהיו פיגועים, יגידו אבל הם התחילו. שיהיו פיגועים בשטחים זה לא איכפת לי.

  • 58.

    אני מגנה את אלה הדורשים מבן ארי לגנות את הצתת השטיח במסגד! (ל''ת)

    גם כבשה מגנה, 12/12/09 11:17

  • 57.

    כל הכבוד לבן ארי. אין סיבה שתתנצל .כלל לא ברור שעשו

    לילי בלום, 12/12/09 10:11

    זאת ימנים. או מתנחלים. יתכן שעשו זאת שמאלנים כי לפגוע במתנחלים שהרי מיד יופנה החשד כלפיהם.

    • נכון, גם ב''ליל הבדולח'' האשימו את היהודים בשריפת בתי כנסת (ל''ת)

      דגידפ, 12/12/09 12:27

  • 56.

    למה הוא צריך לגנות מעשים שבוצעו, לכאורה, בידי פלסטינאים ?

    אסף THE KOP, 12/12/09 09:37

    יש סיכוי סביר שמסגד הוצת ע''י פלסטינאים או ע''י אנשי שמאל קיצוני. לשני הגורמים האלה יש אינטרס במעשה ולפלסטינאים יש גם נסיון רב בשריפת בתי תפילה.

  • 55.

    יש חיות שלא צריכות לקבל זכויות אדם

    Joe Anaaref, 12/12/09 09:07

    בן ארי הוא אחת מהן.

    • התת חיות אלה מהשמאל שאין להם בכלל זכות לחיות (ל''ת)

      א, 12/12/09 23:31

      • ככה הגרמנים גם התחילו לכין את השטח להשמדה - השוואת בני אדם לחיות

        צ'רצ'יל , 14/12/09 15:07

        עוד מישהו רוצה לטעון שהימין הדתי הוא לא גיזען חסר גבולות? עוד מישהו רוצה לטעון שהימין הדתי לא יפגע וימית יהודים אחרים? עוד משהו רוצה לטעון שהימין הדתי לא משתמש בטרמינולוגיה נאצית של דה-הומניזציה של בני אדם?
        הם יתחילו בערבים ויגיעו גם לחילונים, הם לא מרגישים חלק מהעם אלה מבחינתם הם ה''עם'' ואנחנו רק אמצעי חד פעמי למטרה..
        קיצונם דתיים הביאו חורבן על ישראל בעבר וכך הם יעשו גם בעתיד..

  • 54.

    כל הכבוד לבן ארי! אין על מה להתנצל! (ל''ת)

    revolution=mother of democracy, 12/12/09 08:58

  • 53.

    חמאס בעזה וימנים בשומרון -כך זה התחיל ,פחד אלוהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    חילוני שמאלן חרד, 12/12/09 08:26

    כך ובדיוק באותה הדרך התחילו החמסניקים בעזה את עלייתם לשלטון (כמעט כמו הנאצים) התחילו כמיעוט דתי וקיצוני והיום שולט ברחובות הפלשתינאים ,
    ומה אצלינו ? מה יהיה ? הימנים הקיצוניים בהתנחבלויות בשומרון וביהודה מציתים אש ומזמינים עלינו חורבן דרך שנאת האחר (שנאה ל\\יהודים שאינם כמותם ושנאה לכל מי שאינו יהודי )ופוגרומים למינהם ,


    רק השעמום שבה הם נימצאים הדתיים הימנים הפאשיסטים האלה וחוסר ערך עצמי לעצמם ולמשפחתם ולזהותם האישית ,המקצועית ובכלל במקום זה ,הדבר הנשגב עלי אדמות (הערך העצמי,החיים בסיבתינו,הקריירה ,המשפחה ועוד)הם משועממים ומפחדים ולכן ביריונים כמו החמאסניקים והנאצים

  • 52.

    אין מנהיגים בישראל - רק דמגוגים קטנים

    יהודה, 12/12/09 05:33

    דוגמא נהדרת לאיש ימין קיצוני שרואה רק מטר אחד קדימה מנהיג של עדה קיצונית ולא מפותחת, בן ארי מחר נראה אותך בהפגנות נגד אינטל - ולא נתפלא

    שמור שמור על הכיסה

  • 51.

    אני מצהיר מראש שלא אזיל אף דמעה אם בן ארי יסומן כאחראי לשריפה

    יריב א. , 12/12/09 04:39

    ויהיה מטרה לנקמה הצודקת.

    • אני מתבייש שאני בן אותו עם כמו הבן-ארי הזה, ימח שמו (ל''ת)

      דגידפ, 12/12/09 12:30

      • ומי אמר שיריב

        זאב, 12/12/09 13:27

        הוא יהודי. אמו נאנסה על ידי מוסלמי

      • אני מתבייש בהנהגה שלא מוציאה לתליה שמאלנים כמוך (ל''ת)

        א, 12/12/09 23:32

    • אני מצהיר מראש שלא אזיל דמעה עם יריב א. שעומד בראש הארגון שלום אך שווא

      הגנן, 12/12/09 15:56

      יהיה קורבן באחת מפעולות הטרור הפלשתיניות, בהן הם רוצחים אזרחים חפים מפשע כדי לטעון אחרי זה שהם מסכנים ואין להם ברירה אלא להיאבק בדרך זו

    • ח''כ בן ארי סירב לגנות את שריפת המסגד

      רונן גולדשטיין, 12/12/09 16:08

      בדיוק כפי שיריב א סירב לגנות את שריפת בתי הכנסת ע''י הפלסטינים. מה ההבדל בין בן ארי ליריב א.? אין הבדל.שניהם קיצונים,אחד משמאל אחד מימין. הקיצונים בחברה הישראלית יביאו למיטוט החברה ולאסון מדיני פוליטי.

    • גם לפני תגובתך זאת לא היה לי ספק שאתה פעיל טרור איסלאמי (ל''ת)

      אלכס, 12/12/09 16:47

  • 50.

    בן ארי - אתה ושכמותך הורסים את הארץ ומבפנים, מחר ישרפו בית כנסת (ל''ת)

    מה תעשה? תאשים באנטישמיות?, 12/12/09 01:37

    • יש יותר מסגדים (ל''ת)

      תרגע, 12/12/09 04:20

      • תתחיל לעשות רשימה של מסגדים ושל משרדי השמאל

        א, 12/12/09 23:34

        כדי להתחיל במשרדי שלום עכשיו

  • 49.

    איפה כל התגובות הימניות התלהמות?!?!?

    pacman, 12/12/09 01:09

    אהה שכחתי, המגיבים בתשלום לא עובדים בשבת...

  • 48.

    למה הוא צריך לגנות ??

    בוריס, 11/12/09 22:58

    יכול ליהיות מאוד שהם בעצמם הציתו ,הרי לא אכפת להם מכלום,הם מוכנים להרוג את ילדהם רק בישביל להגיד שזה ישראלים כמו שראינו בעבר,בעבר הם גם שמו אבנים במסגד בהר הבית משאסור,אבל המופתי כנראה אישר

  • 47.

    למה לצפות שיגנה?

    יואב, 11/12/09 22:57

    למה לבקש ממנו בכלל? עצם השאלה מעמידה אותו בתור בעל דעה או מעמד מדובר באדם שפל חסר ערכים ואנושיות ממנו לצפות לגינוי?

    בגלל אנשים כמוהו אנחנו סובלים רדיפות

  • 46.

    מתביישת שאלה חברי הכנסת שלנו.מדובר במעשה ברברי שחשוב לגנותו (ל''ת)

    אזרחית ישראלית, 11/12/09 20:12

  • 45.

    ילמדנו נא אבו מאזן

    סטודנט למשפטים, 11/12/09 20:06

    אני מציעה להעניש את המציתים בחומרה.
    בדיוק את אותו עונש שנתן אבו מאזן לשורפי קבר יוסף, בית הכנסת ביריחו ובתי הכנסת בגוש קטיף.

    • אני בעד עונש חמור למציתים רק בגלל שהם שרפו לפני הזמן (ל''ת)

      א, 12/12/09 23:35

  • 44.

    כאשר שורפים בית כנסת נו טוב שיהיה ..אבל מסגד ..אוי ויייי מלחמת עולם

    ירח כחול , 11/12/09 19:47

    אפילו השמאל מתאבל ..מנובלים

    • מי שרף בית כנסת?ישראל-מדינת לאום של העם היהודי החליטה לסיים משטר כיבוש

      Ehad Haam-Zionist, 11/12/09 22:27

      שהתנהל במשך 38 שנה ברצועת עזה-ולכן פירקה את הישובים (הזמניים שפי הגדרת משטר כיבוש), כולל העברה של תוכנם הדתי של בתי הכנסת שהיו שם(ולכן הם הפכו למבנים ריקים ללא אלמנט של קדושה......

      ומי הקים מלון(הילטון) על בית קברות מוסלמיותיק בתל אביב???????????מה ההבדל בין זה ובין הקמת מלון על חלק מבית הקברות בהר הזיתים?????

      • לפי ההגיון הזה, מותר לשרוף מסגדים לא פעילים.

        מומחה להלכה ולשריעה, 12/12/09 22:31

        עצם האקט של שריפת בתי הכנסת גם אם נניח שאתה צודק ואין בהם איזשהו מימד של קדושה, מהווה חילול. הרי ברור לכל שהם לא היו שורפים בהתלהמות ובאדיקות כזו מבנים חסרי כל סימבול.
        ובאשר לטענתך הדמגוגית על בניית בית מלון בשטח בתי קברות, לפי ההלכה המוסלמית אחרי חמישים שנה מהקבורה ניתן לטהר את השטח ע''י חרישתו, טקס זה מתיר אותו מלהיות חאראם (רעיון פרקטי כשלעצמו).

    • מענין איך תגיב מחר אם ישרפו נאמר בית כנסת ברוסיה או לא עלינו בארה''ב (ל''ת)

      גם תגיד נו מילא?, 12/12/09 01:39

      • כבר עשו זאת בתורכיה ובעוד מקומות אבל יש תג מחיר מהיום

        א, 12/12/09 23:37

        המסגד כפי שאתה והם מגדירים את הבית זונות שעל ההר גם צריך להיות על הכוונת לשטיחים שרופים

  • 43.

    אחלה של תרגיל חבל שממהרים להאשים מתנחלים

    גילי, 11/12/09 19:43

    למה?לא חבל?

    • כמה טיפש או תמים אפשר להיות? ברור שאלה מתנחלים (ל''ת)

      אזרח זועם, 11/12/09 20:13

      • מאיפה ברור לך בדיוק אני תמהה . זהרק אומר שאתה

        גילי, 11/12/09 20:57

        נולדתה עם שכל ונשארת עם אותו שכל'' ברור'' לך עכשיו.....

      • לאזרח הזועם ראוי שתפעיל את הקלבסה לפני שאתה זועם. (ל''ת)

        אחד שחושב, 11/12/09 21:00

      • לאזרח הזועם שמתה לב לריסוס הגרפיטי כנס

        האזרח החושב, 11/12/09 21:27

        חלק מתוכנו היה: '' דש מאפי'' ידוע שאצל המתנחלים בכלל, וביהדות, ששמות לא מקצרים גם לא כשם חיבה חל על זה איסור. שמות חיבה וכינוים לאנשים ניתנים במגזרים אחרים ,ולא אפרט ....לסיכום:ושיהיה לך ''ברור'' אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו ''ברור''........

        • רשימה קצרה של שמות חיבה וקיצור

          שמוליק כהן, 12/12/09 00:02

          זאב חבר - זמביש
          אפריים איתם - אפי איתם
          אברהם בורג - אברום בורג
          בנימין קצובר - בני קצובר
          ראש מועצת יש''ע - דני דיין (מן הסתם השם הרשמי הוא דן או דניאל)

          בקיצור, יש שמות קיצור ושמות חיבה.

        • מי לא זוכר איך בצלם חילקו לפלסטינאים מצלמות כדי שיצלמו

          א, 12/12/09 23:40

          את הצבא מגיב לפרובוקציות שביצעו בצלם ,אנשי שלום עכשיו והמחבלים . כך גם הפעם עוד יתברר ששלום עכשיו עשו זאת !

      • זוכרים את הרצח בחלחול?

        דוד שם בדוי, 12/12/09 10:22

        בסבב הקודם של הסתה נגד המתנחלים, בוצע שוד ורצח בחלחול.
        כולם גינוי ישר את המתנחלים כוווולם כולל האמריקאים, האירופים, וכל הציפי ליבני של אותה תקופה, תקופת אוסלו.
        בסוף אחרי חקירה של המשטרה והצבא, הסתבר שהמבצעים היו ערבים לבושים במדי צהל.
        אף אחד לא התנצל עד היום.

      • ברור שזה המתנחלים, כולם שם חברי מליציות שלא מכירות בישראל (ל''ת)

        צ'רצ'יל , 14/12/09 15:09

  • 42.

    ברק שתוק ומצא מיד את המציתים ! הם מסוכנים לישראל יותר מכל אויב חיצון ! (ל''ת)

    כל משטרת ישראל ומג''ב- לעצור את מפלצת השנאה עכשיו !, 11/12/09 19:23

    • בוא נתקן את התגובה הטיפשית

      א, 12/12/09 23:43

      ברק שתוק ומצא את כל ראשי שלום עכשיו וראשי בצלם הם האויב הגרוע שהיה לעם ישראל אחרי הנאצים הם גרועים מהם

    • באמת אתה חושב שישראל תעשה משהו? הרי למתנחלים מותר לעשות הכל... (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 14/12/09 15:10

  • 41.

    נו יהודים, בכל פעם שתתבכיינו על מעשה אנטישמי תזכרו ......

    אחמד מעכו, 11/12/09 19:22

    אתם הגרסה הכי מכוערת של גזענות, שנאה ואיבה.

    • כשליהודים ימאס וידבירו את הזוהמה המוסלמית, תזכור ...

      ש, 12/12/09 07:32

      אתם המיץ של הזבל, אפילו בקרב כלל הערבים

    • אם נדבר על גזענות תגיד יה אחמד מי רוצח אנשים

      א, 12/12/09 23:48

      מי רוצח אנשים בגלל הדת אם לא האיסלם ? מי רוצח נשים כמו ששוחטים תרנגולות אם לא הערבים,מי הורס מקדשים של בודיסטים אם לא המוסלמים? מי מפיץ שקרים על המסע של מוחמד הרוכב על סוסה אם לא אתם! רכב ,רכב על הסוסה שלו ומה יצא מוסלמי קטן בשם אחמד מעכו

  • 40.

    פעילי שמאל קיצוניים הציתו... (ל''ת)

    ללל, 11/12/09 19:12

  • 39.

    ציפקה שיננו יודעים שזה תרגיל יפה...........[היינו ביחד ב..]]

    מנטל..., 11/12/09 19:00

    למה להאשים סתם מתנחלים?.

  • 38.

    ואני כמו מטומטם הצבעתי ליברמן, ולא לבן ארי (ל''ת)

    נעמן הכי שפוי כאן , 11/12/09 18:59

  • 37.

    מבחינת ''הישג'' תעמולתי

    Avi Ecuador, 11/12/09 18:52

    שריפת מסגד על ידי מוסלמי הרבה יותר ''רציונלי'' ויעיל למוסלמים.
    אותו הדבר לבתי כנסת, שריפת בית כנסת על ידי ימני...

  • 36.

    חבר כנסת גזען עלוב . מייצג את החלק ההזוי והמשיחי בעם . בוז לך ושכמות (ל''ת)

    יהודי, 11/12/09 18:42

  • 35.

    בן ארי - פניה האמיתיים של היהדות

    חילוני רדיקלי, 11/12/09 18:39

    שנאת אדם, שנאה לכל מי שלא חושב כמוך, רשע טהור.
    צו השעה - הפרדת הדת מהמדינה וכינון מדינה חילונית ודמוקרטית

    • מי שגיזען זה השמאלנים הם אלה שמסגירים יהודים לאויב

      א, 12/12/09 23:51

      אלה שהסגירו יהודים לגרמנים הארורים ! צריך לנקות את המדינה מחלאות השמאל ומהערבים .

  • 34.

    probably the palastinians themselves did that

    common sense, 11/12/09 18:37

    they have the most to gain by such actions

  • 33.

    בהתחלה בתי הכנסת נקראו מסגדה !!! (ל''ת)

    Muhammad-Nazareth, 11/12/09 18:37

    • עוד טיפש מוסלמי החושב שהוא מבין במשהוא

      א, 12/12/09 23:54

      תאמין לי לחמור של השכן יש יותר שכל ממך מהיכן המצאתה את השטויות האלה ?????

  • 32.

    הח''כ ההזוי הזה בכלל חוקי? (ל''ת)

    רועי, 11/12/09 18:32

  • 31.

    עם ישראל חי!

    שמשון הגיבור, 11/12/09 18:24

    שבת שלום לכל המליעיזים, טיבי, אופנהיימר, לבני, אנחנו כאן ונשאר כאן, הקם להורגך השכם להורגו

    • אותו עם?

      ירינה, 12/12/09 09:25

      אני לא מאמינה שיש אנשים שכל כך פרימיטיביים. אפשר להתאבד. אבל גם לא לנסות להיות נורמלי? תנן לחיות ואל תעשו עוד מעשים שאילו היו עושים לנו היננו מתפלצים!

  • 30.

    מזכיר את תקופת סטלין

    אכ, 11/12/09 18:16

    מי שלא מגנה, יש לשלוח אותו לסיביר. מעניין כמה ערבים מגנים כל פיגוע.

  • 29.

    מישהו זוכר את גל ההצתות של בתי כנסת בחיפה

    ארז, חיפה, 11/12/09 18:14

    זה קרה לפני פחות מחצי שנה, בשכונת נווה שאנן בחיפה, כל הצתה בזויה היא, אך נראה שכאשר מדובר בבתי כנסת זה פחות ''בוער''

  • 28.

    ימי ביניים - ח''כ לא מפותח בעליל.

    אלכס, 11/12/09 18:04

    למה לכנסת מגעיים אנשים כאלה?
    מי מרווח מזה?

    • לדעתי הפעם אתה צודק מאוד תכנס

      א, 12/12/09 23:57

      צריך להוציא חוק שאין לאפשר לעולים לבחור לכנסת ולא להיבחר במשך עשרים שנה !!
      כל עולה המגיע מחבר העמים צריך לעבור בדיקה בטחונית אם הוא לא איש ק.ג.ב או סתם שתיין והומלס ואותם להחזיר חזרה יחד עם כל המאפיונרים

  • 27.

    עוד טריק ממשלתי להצית את האזור ולהסית את אור הזרזקורים מהסכם עתידי. (ל''ת)

    מוסלמי, 11/12/09 18:01

  • 26.

    איש קטן אתה מר בן ארי. מזכיר בדיוק את הצד השני. (ל''ת)

    Eחד, 11/12/09 17:59

  • 25.

    אכן נותנים במה לאיש שמעודד אלימות

    אלון ה, 11/12/09 17:57

    ועוד בכותרת ראשית!!! פשששש...

  • 24.

    מה יעשה?

    מנחם, 11/12/09 17:54

    מה יעשה ח''כ בן ארי אם ישרפו לו את בית הכנסת שהוא מתפלל בו?

  • 23.

    בשנה האחרונה הוצתו בישראל 5 בתי כנסת ואף אחד לא צייץ , והתקשורת עושה

    הגידרון, 11/12/09 17:54

    עיניין משטיח שרוף

  • 22.

    בבחירות הבאות רק האיחוד הלאומי

    amir, 11/12/09 17:52

    היחידים שאינם מתקרנפים

  • 21.

    כל הכבוד לבן ארי!!!! מה הם עשו בקבר יוסף?? לא נשכח להם כלום (ל''ת)

    בן ארי מנהיג דגול, 11/12/09 17:47

    • ומה אנחנו עושים בקבר גולדשטיין??? (ל''ת)

      אורן, 11/12/09 22:37

      • כל אלה החיילים שחיסלו אותו ישלמו חזק

        א, 13/12/09 00:03

        לפי עדי ראיה כל הסיפור במערת המכפלה שונה לצורכי השמאל וישנם עדי ראיה הטוענים על כך ובין העדויות חיילי צ.ה.ל ירו בו החיילים השתחררו בנתיים אבל הם ישלמו על כך בכל התחומים

  • 20.

    כמו שאני מכיר את האויב הערבי- זו עבודה שלו עצמו, כמו השחתת עצי הזית. (ל''ת)

    רעמסס, 11/12/09 17:46

  • 19.

    אני מגנה את ההצתה!!!

    זוהר פרייברג, 11/12/09 17:45

    הצתת מסגד איננה מחאה דמוקרטית נגד החלטה חוקית של ממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי.
    הכהניזם הוא אידיאולוגיה בהמית!!!

    • אני מגנה

      פיני, 11/12/09 19:43

      את ח''כ ''אלק'' דוקטור בן ארי,סכנה לישראל.

      • אני רק מגנה את המציתים מסיבה אחת אתם יודעים את זמני

        א, 13/12/09 00:04

        התפילה במקום לא יכלתם לכוון את הזמן יותר טוב???

  • 18.

    חלאת המין האנושי

    ליאור, 11/12/09 17:45

    האדם ומה שהוא מייצג.

  • 17.

    אז עכשיו זה רשמי- בן ארי תומך בפעולות טרור.

    ronentat , 11/12/09 17:35

    השייח יאסין גם סרב לגנות פעולות טרור שהוא עצמו תמך בביצועם.
    יופי בן ארי, יושב בכנסת במדינה דמוקרטית, ותומך בגלוי במלחמת דת (ג'יהאד יהודי אולי?).
    החמאס ניצח כבר, יש להם שותפים למאמץ להצית את האיזור ולהביא עלינו עוד מלחמה ערבית כוללת עלינו.
    כמו החמאס הם רוצים מלחמה אמיתי ולא פעולות טרור ומנע. הם רוצים לגרור את כל ערב למלחמה כוללת על מדינת ישראל.
    לוחמי הקודש האלו (המוג'הדין) מנסים לקרב את הגאולה שבה הם מאמינים, ואת בואו של המשיח כמסופר באגדותיהם, על חשבון אזרחים שרוצים לנהל מדינה מתוקנת, שמגיעה להחלטות ענייניות ולא אמוניות.

    המשיחיים הללו מאמינים בגוג ומגוג ובשובו של משיח לאחריה. אני לא!

    אני מצפה מהממשלה א. לגנות את בן-ארי, ב. באמת לרדוף את המחבלים בעלי הציציות כאילו שרפו בית כנסת או את הכותל, וג. להתנצל בפני העולם המוסלמי, על הפגיעה ברגשותיהם, לא פחות מהדרך בא אתם מתרפסים בפני החרדים על פגיעה כביכול ברגשותיהם.

  • 16.

    אוי לכנסת שהכהניסט הזה חבר בה (ל''ת)

    יואב, 11/12/09 17:35

    • אוי לכנסת ששם יושבים בוגדים, אוי לכנסת שיש

      א, 13/12/09 00:06

      ח''כים יהודים המעבירים פרטים של קציני צבא לאוייב , אוי לכנסת שיש אנשים מתוכה המפירים את חוקי המדינה ואלה מהשמאל

  • 15.

    צודק.כבר שכחו פה איך הם שרפו בתי כנסת נכון ?????

    מירו, 11/12/09 17:32

    זיכרון קצר יש לאנשים

    • מה האסון הגדול בשריפת בתי כנסת?

      ישראלי, 11/12/09 19:24

      גם ככה אף אחד לא גר בהם ואין להם שימוש אמיתי. עדיף על פינוי אנשים מהבתים שלהם.

    • תזכיר לי בבקשה (ל''ת)

      גלית, 11/12/09 20:05

  • 14.

    יש למלכת השמאל ציפי לבני הוכחות מי שרף??? הסתה לשמה!!! (ל''ת)

    שמאל=חיסול הציונות!, 11/12/09 17:31

  • 13.

    ציפורה שפיצר..

    חילוני שפוי כפ''ס, 11/12/09 17:23

    מעניין למה לא אמרת שום דבר כששרפו את בתי הכנסת בגוש קטיף לאחר הגירוש שאת תמכת בו.
    ועכשיו לעובדות, במועצה אזורית שומרון ניסו לברר מי עומד מאחורי האירוע, על פי דיווחי כוחות הבטחון מדובר באירוע של הצתת שטיח ומספר ספרים ללא נזק למסגד עצמו, על פניו האירוע נראה יותר כמעשה של תמהוני או כפרובוקציה, אפילו שקשה לי להאמין שערבים ישרפו מסגד שלהם עצמם, גם היה גם קשה לי להאמין שערבים עוקרים עצי זית שלהם עצמם שבסוף הסתבר שזה נכון.
    אז בניגוד להודעת דו''ח צה''ל על מעשה של ''אלמונים'' לוקחים לעצמם כלי תקשורת את החופש לקשור ולהאשים את ציבור המתיישבים על דעתם הפרטית. אני דורש שהתקשורת תיצמד לעובדות ולא לפרשנויות מוטעות, אודה לכם אם תעשו זאת..

    • תגיד לי, לנתניהו אתה קורא ''בנימין בן ארצי''?

      אתאיסט, 11/12/09 19:13

      אז למה אתה קורא לציפי לבני בשם של בעלה? אני אגיד לך למה. כי היא אישה. אתם שונאים את ציפי לבני בגלל המגדר שלה, והאמת היא שזה די פתטי כי זה מגחיך את הטיעונים שלכם לרמה של גן ילדים.

    • ובכלל מוזר שחילוני מדבר על ''גירוש'' ומפריע לו ששורפים בתי כנסת

      אתאיסט, 11/12/09 19:14

      בעיות זהות?

      • זה ממש לא בעית זהות וחבל לי שאתה רואה את זה ככה

        חילוני שפוי כפ''ס, 11/12/09 22:04

        חבל לי שאתה חושב שלא ראוי שיכאב לי כיהודי ששורפים בתי כנסת רק בגלל שאני חילוני זהפשוט מזעזע מה שאתה אומר, ומה שאתה עושה עכשיו במקום לנסות לאחד את העם אנשים כמוך רק מפוררים אותה, וכן אני קורא להתנתנקות גירוש כי אין דרך אחרת לקרוא למעשה הנורא הזה, ותאמין לי שממש אבל ממש לא מעניין אותי אם מי שאייצג אותי בכנסת יהיה גבר או אישה מצידי שיהיה טרנסגנדר כל עוד הוא משקף את דעותיי, ודרך אגב ציפורה שפיצר זה השם האמיתי שלה ולא של בעלה.

    • שכחו לציין שהשטיח היה כבר מרופט וחשבו לזרוק אותו וקיבלו..

      רעיון טוב, 12/12/09 04:25

      רעיון...לשרוף אותו ולהאשים את המתנחלים ולבקש פצויים מישראל...וכך ישראל תממן להם שטיח חדש...כמו שעושים עם עצי הזית.

  • 12.

    בער את הרע מקרבך

    אילן, 11/12/09 17:20

    להבעיר שרש בער לכן ייתכן שנעשתה כאן
    מצווה. למה שהערבים יחיו בשלוה ואנחנו
    נפחד מהטרור?
    בסופו של דבר זה יהיה או אנחנו או הם
    אין כאן מקום לשתי מדינות לשתי עמים הם
    מתרבים יותר ויותר לבסוף נצטרך להחליט
    החלטה 'נחושה' פשוט יצטרכו להעיף מכאן אותם.
    בושה לכם לעתון מכובד שמתחת
    לתמונה של נירות סיפורי הקוראן אתם
    כותבים: כתבי קודש שרופים במסגד
    מענין אם על ספרי תנך הייתם כותבים
    כתבי קודש לפי נסיוני בעבר לא כתבתם כך.

  • 11.

    בן ארי ודומיו יגמרו עלינו. (ל''ת)

    נפיח, 11/12/09 17:19

  • 10.

    צודק בן ארי - יהודים חילוניים שונאים יהדים דתיים (ל''ת)

    ומוכנים לשמור על דתיים ערבים, 11/12/09 17:17

  • 9.

    ואם יגנה?הרי זה עשה לו את השבת. (ל''ת)

    יהודי, 11/12/09 17:09

  • 8.

    כי ח''כ בן ארי הוא לא שמאלני כמו ביבי נהנתניהו. (ל''ת)

    יריב, 11/12/09 17:08

  • 7.

    אין תירוץ לשרוף, לא בתי כנסת ולא מסגדים

    אתיקה, 11/12/09 17:01

    האי-סימטריה היא שאצלם ההנהגה היא ששורפת בתי כנסת, יחד עם המון מוסת, ואילו אצלנו יש אחד או שניים מהשוליים ששורפים.

    • לא יודע אם קראת ת'כתבה - בן ארי הוא חלק מההנהגה וזה פשוט מביש (ל''ת)

      אורן, 11/12/09 22:35

    • אז צריך לתקן זאת מהר ועל ההנהגה שלנו לעודד שריפת

      א, 13/12/09 00:12

      מסגדים בכל הארץ כולל זה שעל הר הבית ואז יהיה סימטריה

  • 6.

    ח''ק בן ארי מה הקשר עם גוש קטיף ח''ק נקמן שלא מגיע לך להיות חבר

    my story , 11/12/09 16:49

    כנסת כי אתה לא ממלא את חובותיך שח ח''ק והולך ומוביל שולל ציבור שלם -בושה לחברי כנסת קיצוניים וחמומי מוח.הממשלה מנסה להריד את הלהבות ואתה מאצים אותם!

  • 5.

    בן ארי צודקק (ל''ת)

    יהודי, 11/12/09 16:48

  • 4.

    בדיוק כמו שאבו מאזן העניש את מציתי קבר יוסף, ובית הכנסת העתיק ביריחו (ל''ת)

    לא לגנות-להעניש!!!, 11/12/09 16:46

  • 3.

    בטוח שזו פרובוקציה ...כמו הסיפור על עצי הזית שכביכול נעקרו. (ל''ת)

    שמאל לשעבר, 11/12/09 16:38

    • ????????????????????????????????? (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 11/12/09 18:36

  • 2.

    Ben Ari

    yoni, 11/12/09 16:38

    Some people have to cover thier stupidity by more stupidity.Ben Ari is one of them.

    • no, you are one of them (ל''ת)

      ש, 11/12/09 19:15

      • no, you are! (ל''ת)

        a, 12/12/09 16:04

    • your'e the stupid one!

      ZZZ, 11/12/09 19:23

      Ben Ari is RIGHT!

      He represents the sane voice of Israel

  • 1.

    אתם כל כך שקופים!

    גולן, 11/12/09 16:35

    באים לאנשי ימין ושואלים אותם במכוון אם הם מוכנים לגנות את שריפת המסגד.

    • מה שקוף פה? שימין זו אלימות?

      ינועבט, 11/12/09 18:10

      אי אפשר להיות ימני לא אלים?
      לא ניתן לגנות אלימות ולהשאר ימני בדעותיך?