• 51.

    יור קדימה לא המציאה את הגלגל הבעיה היא שבגלגל יש פנצר

    פקק תנועה , 13/12/09 09:46

    כול כך גדול שמאז ועד היום אי אפשר וגם לא יצליחו לתקן אותו ובשום זמן לא בהווה ולא בעתיד וזו לא אשמתנו

  • 50.

    עיקרון שיחרור כל האסירים הפלסטינאים, ללא תנאים זו הפטריוטיות החדשה

    ילד ירוק, 13/12/09 01:26

    עיקרון מסירת הר הבית זו פטריוטיות חדשה
    עיקרון עקירת יהודים מבתיהם זו פטריוטיות החדשה
    עיקרון אי מלחמה אם שכנינו ללא תנאים זו הפטריוטיות החדשה

  • 49.

    מי אמר לציפי להגיד זה? הרוצח הסידרתי האוקראיני מקדימה?. (ל''ת)

    אדלר/ארד מוכרי הלוקשים כבר לא מספיקים לה?., 12/12/09 22:19

  • 48.

    ציפי לבני המנהיגה השפוייה והנורמטיבית והמתאימה ביותר לראשות הממשלה!

    benzi. a, 12/12/09 19:52

    ציפי היא היום המנהיגה הדומננטית והראויה ביותר. לא ביבי הפנטי הלא אמין ולא ברק או מופז ובוודאי לא ליברמן המשתולל . יש מנהיגה בישראל והיא הגדולה מכולם שתוביל בהנהגתה את המדינה לשלום ולבטחון ולחוף מבטחים.
    ציפי לבני ראש הממשלה הבא...

  • 47.

    2 מדינות ערבית ללא יהודים ישראל ''ללא ערבים''זו הדרך ואין פתרון מוצלח מז (ל''ת)

    יובל ארהב, 12/12/09 11:37

  • 46.

    גברת ליבני ..שאלה אחת פשוטה...על איז שתי מדינות את מדברת...

    רומאו, 11/12/09 21:37

    מדינת פלסטין רק עם ערבים ומדינת ישראל רק עם יהודים...או מדינת פלסטין בלי יהודים ומדינת ישראל עם מלא ערבים.. הגיע הזמן שתדברו קצת יותר ברור שם בכנסת...העם מנסה להבין אותכם וזו משימה לא קלה בכלל..אם את הולכת על החלק הראשון רוב העם יצביע בשבילך.אם לא אז אין לך שום סכוי שתהיי ראש ממשלה..

    • אוהבת את תגובתך (ל''ת)

      יוליה, 12/12/09 09:51

  • 45.

    עברייני קדימה הם הפטריוטים האמיתיים-הירשנזיון רמון אולמרט (ל''ת)

    עבריינות=פטריוטיות, 11/12/09 15:07

    • שכחת את הכוכב הנשכח-הרוצח מאוקראינה?. (ל''ת)

      שהוא הפטריוט מס. 1..., 12/12/09 22:22

  • 44.

    הספיקו לי הטעויות שלה - ונמאס לי שהתיקשורת מגבה ומאתרגת אותה (ל''ת)

    יופיטר, 11/12/09 12:00

  • 43.

    ליבני לא טיפשה גם היא מבינה שהדיבורים עים הפלשתינאים אלה דיבורי סרק

    שרוליק, 11/12/09 08:44

    ליבני יודעת שלא היא ולא בן גוריון עים יקום מהקבר יצליחו לעשות שלום, אך בשביל להיות ראש ממשלה צריך לומר הפוך מימה שחושבים אפשר להשלות את העם אפשר לרדת על הממשלה אפשר הכול אך ליבני מסתירה את האמת היא רוצא להיראות יפה כאילו שיש דרך לשלום אך מי כמוה מבין שכול משא ומתן עים הפלשתינאים ניגמר באינטיפדה ,מיטענים,אוטובוסים מפוצצים זה התוצאות של משאי מתן עים הפלשתינאים עדיף המצב הנוכחי בלי פיגועים בלי מילחמה מיותרת אבל לא להשלות את העם העולם תמיד היה נגדנו ותמיד יהיה כי אנחנו מיעוט מצליח אז ליבני שבי בשקט ואל תסבני את העם עים השטויות שלך

  • 42.

    איזו תמונה !!!

    גיל הפחדן, 11/12/09 08:15

    מפילה אימים

  • 41.

    אם ליבני היתה ראש ממשלה, אדלר היה צריך.....

    רפי, אוי ואבוי, 11/12/09 08:08

    לישון בחדר המיטות שלה במקרה שהטלפון יצלצל לפנות בוקר.

  • 40.

    עצוב מאוד שהגענו למצב שיש בממשלה את ליבני, איציק... (ל''ת)

    וכו' וכו', 11/12/09 08:05

  • 39.

    גם אני פטריוט ישראלי (ל''ת)

    אבו מאזן, 10/12/09 23:48

  • 38.

    לא יאומן הרדידות של האישה הזאת

    שלמה הגמל, 10/12/09 23:34

    ציפי ליבני אמרה בראיון באמריקה לפני 3 שנים שהאבק של המחבלים שנלחמים נגד חילי צה''ל בשטחים לגיטימי
    אני לא מתפלא שהיא רואה בפינוי יו''ש והקמת מדינה עוינת דקה מפתח תקווה שהחמאס ישתלט עליה תוך 24 שעות מיום הקמתה פטריוטיות

  • 37.

    אין פתרון אלא טיהור אתני. (ל''ת)

    רונן, 10/12/09 22:31

  • 36.

    המחברת של ליבני

    למות מבושה, 10/12/09 22:25

    במקום אחד, בעדותה בפני וועדת וינוגרד, שהתפרסמה ביום א' 3.6, טוענת ליבני כי מה-12 ביולי עד ה-23 ביולי לא הייתה לה הזמנות להביא את דעתה בפני ראש הממשלה.
    הפרופ' יחזקאל דרור: 'מה עם מכתב אליו?'
    ציפי ליבני: 'לא חשבתי על כך'. הנקודה העיקרית כאן, התגלה לאורך כל העדות, כי לרוב דבריה-טענותיה של ציפי ליבני, אין רישומים מסודרים, לפי תאריכים, ואין עדים, אשר יאמתו או יכחישו את דבריה. בעדות מופיע פעמים רבות המושג 'מחברת'. מסתבר שלליבני יש איזה 'מחברת' שם היא רושמת לעצמה את הערותיה, מחשבותיה, ותוכניותיה.
    אולם בחלק מהמקרים, כפי שהיא בעצמה אומרת, היא איננה מבינה את כתב היד של עצמה, ומה היא כתבה במחברת הזו. בחלק אחר של המקרים בטכסט לא מופיעים תאריכים.
    עד כדי כך הדברים מביכים, אם לא למעלה מזה, כי הם נוגעים להתנהלותה של ממשלה בזמן מלחמה, עד אשר בוועדה מתחולל הדו-שיח הבא:
    ליבני: 'ב-16 לחודש (יולי) אני נכנסת לראש הממשלה'. 'אני לא יודעת אם להגיש לכם את זה, (דף מהמחברת.) זה פשוט נייר שאני צילמתי מהמחברת שלי. אם אתם רוצים לראות שזה אכן המקום במחברת, (היכן שהדף היה.) כי על זה לא כתוב תאריך'. במילים אחרות, הגב' לבני מוכנה להביא את המחברת כדי שחברי הוועדה יראו מהיכן בא הדף שנתלש ממנה. בסופו של דבר ליבני לא מביאה לא המחברת ולא את הדף המקורי, אלא רק את הצילום שלו. ככה מופיעה ומדברת שר החוץ של מדינת ישראל? כפי שאיש איננו יודע מה ומתי בדיוק נרשם 'במחברת', כך אין רישום, תאריך, עדות, לשיחותיה עם ראש הממשלה אהוד אולמרט.
    הדבר המדהים ביותר הבולט לאורך כל העדות של ליבני הוא, כי כבר מתחילת המלחמה ולכל אורכה, ליבני לא חשבה אף פעם אחת במושג, כי צה''ל, או מדינת ישראל צריכים לנצח בה. 'ברור לי מתחילה שהפעולה הזו לא תסתיים, זאת אומרת, אין נקודת הכרעה, אין נקודת ניצחון צבאית'

    • זה בסדר, אבל, וזה מה שלבני לא קולטת, וזה הליקוי השמאלני (ל''ת)

      גם אין נקודת הכרעה מדינית, אין שלום, עכשיו, 11/12/09 00:18

  • 35.

    הכתבת מודה בפה מלא בכל אתר וראיון על דעותיה לכן אל להתפלא על סיקור

    יהושוע בן-נון סופית, 10/12/09 22:20

    הסיקור של גברת בנGל סובייקטיבי במידת האפשר
    הרי אם שתי מדינות זאת הפטריוטיות החדשה אז אמת בטענה שהיא מפלטו של הנבל
    עד כה חשבתי שזה טיעון שהושאל לטיעונים פוסט מודרנים עתה אני רואה שהפוסט מודרנים, הפוסט ציונים מתיימרים להיות הפטריוטים
    ציפי אולי תנסי למצוא דעות עצמאיות ואל להעתיק את מה שכבר נאמר

  • 34.

    אני דווקא תומך בעם אחד שתי מדינות

    אורי, 10/12/09 22:18

    הדתיים ביו''ש כולל מזרח ירושלים והחילוניים בשאר כמו בימי התנ''ך יהודה ליהודים וישראל לישראלים

    • יופי, אז בוא תיקח אותם כבר מרמת אביב

      רבי קלמן וחנה-זלדה, 11/12/09 04:11

      הם הקימו פה התנחלות, אתה מוכן לפנות אותם מפה?

  • 33.

    גב' לבני הנכבדה שתי צריכים 2 מדינות האחת (כנסו) (ל''ת)

    רבינוביץ, 10/12/09 22:11

  • 32.

    הכי פטריוטי לפלסטין זה לבגוד במדינת ישראל (ל''ת)

    מוח ציפור לבני, 10/12/09 22:10

  • 31.

    לקבל 18 מיליון פרנק שוויצרי ממדינה זרה כדי לשטוף את המוח ליהודים (ל''ת)

    אחלה פטריוטיות של תומכת יוזמת הכניעה של ג'נבה, 10/12/09 21:42

  • 30.

    בגידה היא פטריוטיות ??????

    ממש מבריקה המוח ציפור, 10/12/09 21:40

    במקום אחד, בעדותה בפני וועדת וינוגרד, שהתפרסמה ביום א' 3.6, טוענת ליבני כי מה-12 ביולי עד ה-23 ביולי לא הייתה לה הזמנות להביא את דעתה בפני ראש הממשלה.
    הפרופ' יחזקאל דרור: 'מה עם מכתב אליו?'
    ציפי ליבני: 'לא חשבתי על כך'. הנקודה העיקרית כאן, התגלה לאורך כל העדות, כי לרוב דבריה-טענותיה של ציפי ליבני, אין רישומים מסודרים, לפי תאריכים, ואין עדים, אשר יאמתו או יכחישו את דבריה. בעדות מופיע פעמים רבות המושג 'מחברת'. מסתבר שלליבני יש איזה 'מחברת' שם היא רושמת לעצמה את הערותיה, מחשבותיה, ותוכניותיה.
    אולם בחלק מהמקרים, כפי שהיא בעצמה אומרת, היא איננה מבינה את כתב היד של עצמה, ומה היא כתבה במחברת הזו. בחלק אחר של המקרים בטכסט לא מופיעים תאריכים.
    עד כדי כך הדברים מביכים, אם לא למעלה מזה, כי הם נוגעים להתנהלותה של ממשלה בזמן מלחמה, עד אשר בוועדה מתחולל הדו-שיח הבא:
    ליבני: 'ב-16 לחודש (יולי) אני נכנסת לראש הממשלה'. 'אני לא יודעת אם להגיש לכם את זה, (דף מהמחברת.) זה פשוט נייר שאני צילמתי מהמחברת שלי. אם אתם רוצים לראות שזה אכן המקום במחברת, (היכן שהדף היה.) כי על זה לא כתוב תאריך'. במילים אחרות, הג

    • היא גם אמרה שלא ידעה שזו מלחמה חשבה שזה מבצע

      יאיר, 11/12/09 07:49

      את זה אסור לשכוח. ציפי היתה ממש מגוחכת. רק לאחרונה קבלה אומץ לקשקש בקול רם.

  • 29.

    הירשנזיון בכלא אולמרט בדרך רמון עבריין המין בחוץ ליבני הבוגדנית בדרך (ל''ת)

    אל תבליגו יותר, 10/12/09 21:38

  • 28.

    מי שמקמפיין העברת חלקי מולדת לאוייב בוגד במדינת ישראל (ל''ת)

    ביב ביב ברק ליבני, 10/12/09 21:35

  • 27.

    בגידה היא פטריוטיות מלחמה היא שלום לבן הוא שחור (ל''ת)

    ליבני/אורוול 2009, 10/12/09 21:34

    • והבית הלבן נמצא בוושינגטון ושם יש המון שקרים

      אמת וכל האמת, 11/12/09 07:52

      כמו בקדימה

  • 26.

    הכי פטריוטיות זה להקים מפלגת מושחתים (ל''ת)

    ד. במרחשוון, 10/12/09 20:45

  • 25.

    Tzipi you are irrelevant

    Gilead, 10/12/09 20:37

    We do not want your opinions on any newspaper. Your ideas are bad, and you have no brain to do good for Israel. Actually you should be jailed for treason.

  • 24.

    צביעות! את יודעת שהפלסטינים לא רוצים 2 הם רוצים 1 לשני העמים!

    ABRAHAM, 10/12/09 20:31

    מאחר ואין עם פלסטיני ואף פעם לא היה וגם לא יהיה!

    • טעות: הפלשתינים רוצים מדינה אחת לעם אחד (ל''ת)

      יאל, 10/12/09 21:56

  • 23.

    Independence for the settlemens

    Religious settler , 10/12/09 20:20

    A new country in the occupied territiories, settlers, religious and Palestinians, all together we shall live, fight and suffer

  • 22.

    לכו הביתה (ל''ת)

    קדימה, 10/12/09 20:08

  • 21.

    לא חידשה כלום,לא אמרה כלום,אבל מה זה חשוב העיקר לכתוב ולהראות את ציפי (ל''ת)

    דקל ב, 10/12/09 20:04

    • זאת השיטה ! כך שוטפים לציבור התמים את המוח.. (ל''ת)

      נעמה, 10/12/09 20:44

      • בדיוק ! כדי להכניס אותה לתודעה שלנו כמו בפרסומות (ל''ת)

        קוקה קולה, 11/12/09 07:54

  • 20.

    והכי פטריוטיות זה לרדת מהארץ (ל''ת)

    אחרי שגונבים את הקופה הציבורית, 10/12/09 19:39

  • 19.

    ליבני, חזקי ואמצי - את תהיה בקרוב ראש הממשלה (ל''ת)

    ניר, 10/12/09 19:36

    • בראש הניקרה ולבנון (ל''ת)

      בראש הניקרה, 10/12/09 20:27

    • מעניין עם איזה משני הראשים אתה חושב.... (ל''ת)

      תוהה, 11/12/09 21:19

  • 18.

    כבר שמעתי הכל על ציפי ליבני,אבל זה שהיא נותנת כל כך בקלות? (ל''ת)

    אמיר ב. , 10/12/09 19:29

  • 17.

    היא תיהיה ראש הממשלה בבחירות הבאות . - תותחית !! (ל''ת)

    הנביא סעידה, 10/12/09 19:24

    • חס וחלילה, לא עלינו (ל''ת)

      רפי, 11/12/09 07:57

  • 16.

    סקרן לשמוע מה מציעים כל המתנגדים לפתרון 2 המדינות לעשות עם הפלסטינים

    רועי, 10/12/09 19:23

    שחיים בשטח. לתת להם אזרחות ישראלית?
    לגרש אותם?
    לשרוף אותם?
    מה האלטרנטיבה שאתם מציעים?

    • אין להם ולא היתה להם מעולם אלטרנטיבה... (ל''ת)

      אורן, 10/12/09 20:28

    • ארץ ישראל שיכת לעם ישראל

      ההצעה שלנו, 10/12/09 20:29

      אנחנו לא צריכים לדאוג לאלו שתפסו בעלות על חבלי ארצנו הקדושה, שיסתדרו לבד ואם לא טוב להם שיעזבו.
      ומה האלטרנטיבה שלך? להצטופף עוד יותר בגוש דן ולחטוף קסאמים?

    • להמשיך במצב הנוכחי.אוטונומיה מפורזת המחולקת לקנטונים.מה יותר פשוט מזה?

      אוסקר, 10/12/09 20:34

      במצב הנוכחי אף פלסטינאי לא מצביע לכנסת ישראל אלא לפרלמנט הפלסטינאי.
      המצב הביטחוני -בכל הארץ בכלל וביהודה ושומרון בפרט-מצויין והוא ימשיך להיות כזה אם לא נעשה שטויות(כמו להקים להם מדינה ולהפוך את כל גוש דן לשדרות ב').
      אם אנחנו נרד מהרעיון האידיוטי הזה,גם הם ירדו ממנו בסוף.
      אצלי המדד המרכזי ביותר הוא ביטחון אזרחי ישראל והמצב הבטחוני טוב הרבה יותר מאשר בתקופה שהיה פה ''תהליך שלום'' ואוטובוסים התפוצצו פה ברחובות.
      לפעמים צריך לשמור על סטטוס-קוו ולא לעשות שטויות.

      • לאוסקר-אתה מציע אפרהייד שיוביל לבידודה של ישראל

        יגאל בת-ים, 10/12/09 21:35

        כמו של דרום אפריקה בעבר ובמשך למדינה דו-לאומית

        • איפוא אתה רואה אפרטהייד...אהבל (ל''ת)

          יגאל בת ים, 11/12/09 21:20

  • 15.

    מה יש בקדימה.... גנבים. .רוצחים.. וטיפשים.. (ל''ת)

    יוסי ארביב, 10/12/09 19:23

  • 14.

    איתן ליבני מתהפך בקברו לנוכח הפטריוטיות המזויפת שנחתה על בתו. (ל''ת)

    המטיף, 10/12/09 19:20

  • 13.

    אבא שלך ציפי כבר מזמן לא מתהפך בקברו

    יאיר, 10/12/09 19:20

    הוא כבר עושה סלטות מהבושה שאת גורמת לו.
    מכרת הכל ( כולל הכל ) מתאוות שררה ושילטון.

  • 12.

    ליבני לידיעתך- פלסטין כבר קיימת- בירדן. אם הירדנים רוצים- שיתנו אזרחות

    רעמסס, 10/12/09 19:18

    לכלערביי מערב הירדן, ואז יוכל המלך עבדאללה לקבל מעמד מיוחד בירושלים כשומר המקומות הקדושים לאיסלם.

  • 11.

    ציפי הייתם שם ראינו שמענו תני לביבי לעבוד

    דוד, 10/12/09 19:17

    ציפי ליבני ראינו אותך ושמענו והיו תוצאות

    השתנו דברים שבי בשקט די להשמיץ ולהכפיש

    עשי סדר קודם בקדימה שרצה לאחור

    • לאיזה ביבי אתה מתכוון?

      שני, 10/12/09 20:32

      לזה שלפני הבחירות, לזה שאחרי הבחירות, לזה שהיה ראש ממשלה,לזה שלחודש שעבר או אולי לזה שלחודש הבא? הרי הוא אמר שהוא כל הזמן מתחדש, חבל הוא רק נהיה גרוע מפעם לפעם.

  • 10.

    יש לי שאלה אחת. מה הצעת , את ציפי, לפלסטינאים והם דחו?.

    יחיאל כ''ץ, 10/12/09 19:17

    לפי דברי ראש הממשלה (אולמרט) תחתיו כיהנת כשרת חוץ , הוא דיבר על ''ויתורים כואבים'' . את דיברת עם סעיב עריקאת , שלוש שנים, על נושאים קרדינאליים , כמו חלוקת ירושלים, חזרה לקווי 67 ועוד....
    מה נותר לדבר על ולא דיברתם . שלוש שנים דיברתם .אבו מאזן, סלים פייאד וסעיב עריקאת אינם מוכנים להכיר במדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. הם לא מוכנים להכיר בנו בלי קשר בין אם ניסוג לקווי 67 או לקווי תוכנית החלוקה של 47 . מבחינתם אין הם רוצים אותנו כאן כלל!!!.
    להבנה , אני טוען כי אין זה אינטרס ישראלי הקמת מדינה פלסטינאית , לא בגלל אידאולוגיה אלא בשל העובדה כי מדינה פלסטינאית היא קץ המפעל הציוני וחיסול מדינת ישראל.
    תפנימי , אין הם רוצים לחות כאן לצידנו אלא במקומנו. אין שום מפגש בינלאומי בו אבו מאזן , (זה הזאב שלובש עור כבשה בכיינית) מבקש ליצור מצב של דה לגיטימציה למדינת ישראל כשהוא מדבר הוא אינו אומר '' שתי מדינות לשני עמים'' אלא ''שתי מדינות '' בלבד!!!!. והמבין יבין.
    אולי זו הסיבה שטרם הפנמת , שאת יושבת באופוזיציה בגלל מו''מ ותרני לאבו מאזן וחבריו בפת''ח שלא זנחו את דרך המאבק המזויין.

    • אולי תפנים, שלש שנות שיחות

      שני, 10/12/09 20:33

      ולא הוזמן לחץ בינלאומי ובנו והרחיבו, אז דיברו.

      • האם גם ליבני בעד דיבור ולא עשית שלום?

        יפה, 11/12/09 00:03

        נ.ב.
        זאת הטענה של פרופ, בן-עמי, על דרכה של ליבני....

    • נכון, צודק

      דניאל75, 10/12/09 21:06

      ובנוסף יש את חמאסטן מה עושים איתה

  • 9.

    יש ציפי/יה לקצת:אמת,צדק,יושר,ערכים.יש לכבד רצון-עם ולא,למה בחירות?! (ל''ת)

    האמת:האם?ב2005ההתנתקות היתה בקוי יסוד ממשלת שרון?!, 10/12/09 18:58

  • 8.

    יצא המרצע. ההתנתקות,ההקפאה++ בא ''מאינטרס'' ישראלי ולא מרצון זרים. (ל''ת)

    מי ומה באמת ''מרוויחים'' מויתורים על חלקי מולדת?!, 10/12/09 18:51

  • 7.

    כדאי לראות במפה.ישראל כזו ''ענקית'' שאת שמה רושמים על הים באטלס. (ל''ת)

    מ1 שלא יודע אם לצחוק או לבכות ?!, 10/12/09 18:49

  • 6.

    היהודים סבלו די והותר ב 2000 שנות גלות. דייייי לסיסמאות שווא. (ל''ת)

    א''י=כבשת-הרש של מדינת העם היהודי יחידה בתבל,נקודה., 10/12/09 18:47

  • 5.

    על כל קשקוש של הפוסטמה כותבים בעיתונות השמלאנית

    אייל, 10/12/09 18:46

    המצב האידיאלי הוא שהערבים לא היו פה, אלא בירדן.
    מתי תבינו שמלאנים שהם לא רוצים שלום, אלא להעיף אותנו מכאן.השטח קטן ולא מספיק לשתי מדינות...

    • סגנונך מעיד בעיקר עליך ולא עליה... (ל''ת)

      אורן, 10/12/09 20:27

  • 4.

    איפה נערת החומד מהמשפחה הלוחמת?!שמפגינה בעד הגולן לישראל,נגד קסינג'ר?! (ל''ת)

    האם בגלל תפקיד זמני,מזיקים לכל צאצאי כל הדורות?!, 10/12/09 18:45

  • 3.

    אין מצב שאובדן חלקי מולדת ייחשבו כפטריוטיות.הוכח אפילו ששלום לא בא מזה (ל''ת)

    לדבר ברור לפני בחירות ולא להבחר במחל ואחכ ב''קדימה'', 10/12/09 18:41

  • 2.

    ליבני מצאה לעצמה נישה חדשה בנסיונותיה הכושלים לנגח את הממשלה. (ל''ת)

    אמיר ב. , 10/12/09 18:38

  • 1.

    לא הבנתי. הקמת מדינה עוינת בתוך ארצנו היא אינטרס ישראלי? (ל''ת)

    תוהה, 10/12/09 18:33

    • אל תאשימו את ציפי.נראה שהפעם המילים יצאו מגרונה ולא בעצת פרסום אדלר (ל''ת)

      כנראה שמבחינת לבני פטריוטיות=היא נתינה, לאוייב?!, 10/12/09 19:10

    • נכון להיום הסרטן ששמו ''השטחים'' הוא בתוכנו. אני רוצה אותו בחוץ! (ל''ת)

      אורן, 10/12/09 20:26

      • השטחים אינם בתוכינו -- אנחנו בתוכם, ושם נישאר לעולם (ל''ת)

        markkesty , 10/12/09 23:31