• 11.

    סבלנות

    אנונימי, 15/04/12 23:33

    חיים היקר

    הסבלנות משתלמת.!

  • 10.

    חיים סמילה היקר והאהוב!

    סשה פצורוב, 17/01/10 14:13

    תן חיוך הכל לטובה!!

  • 9.

    אני מספק קוקה קולה לציון היקר

    איתן, 30/12/09 20:49

    אני ספק הקוקה קולה של ציון. הסבר פשוט הוא שרשת מפסידה על המוצר שלנו לכן החברה המרכזית אינה יכולה להרשות לעצמה לרדת לכאלה מחירים היות והיא גם חברה כלכלית. בכל אופן יישר כח ציון על היוזמה, עלה והצלח

  • 8.

    יישר כח

    לקוח קבוע, 16/12/09 11:48

    חיים בתור לקוח קבוע שנכנס מדיי יום לחנות שלך אני גאה להיות לקוח שלך לא יקום סופר,היפר,רשת שתתחרה ביחס החם והאנושי ובשירות הנפלא

  • 7.

    נוחי מסתדר מצויין ,עם כל הרגולטורים.

    פורום מזון ומכולת., 13/12/09 22:00

    אך עם הרגולטור הגדול ,היושב במרומים,
    הוא חייב לעצמו להתאמץ יותר ,מאשר להיות חבר של הרנטגן.

  • 6.

    חיים סמילה היקר ,אתה ההשראה.

    אלי סתוי, 13/12/09 18:56

    להמשיך במאבק ולנצח.
    ביחד כולנו--- פורום מזון ומכולת.

  • 5.

    כל הכבוד (ל''ת)

    עלה והצלח!, 13/12/09 16:41

  • 4.

    יישר כח!!!

    בעל מכולת מהמרכז, 12/12/09 19:26

    מתוך היכרות עמוקה את המערכת אני מביע הזדהות ובקשה לכל מי שרואה את הכתבה תנו לאנשים להתפרנס בכבוד במידה ויוכלו להתאגד יצליחו בענק מול העסקנים האינטרסנטיים!!

  • 3.

    קונה כל בוקר

    נתיבותי, 12/12/09 18:14

    אני מכיר את חיים סמילה כל בוקר מהסופר,לא אחליף אותו בעד שום נוחי ושום כהן שבעולם.
    בשום רשת לא שואלים אותי כל בוקר מה שלומי ומתכוונים לזה!!

  • 2.

    הכל זה מלמעלה

    שלומי, 12/12/09 17:41

    חיים שמילה היקר!
    בראש השנה אלהים הקציב לך את המשכורת החודשית.שבועית.שנתית
    אז רק תשתדל לחייך ללקוחות ולעולם והבטחה שלי יהיה טובבבבבב!

  • 1.

    הזדהות מוחלטת.

    אנונימי, 12/12/09 17:18

    גם אני בעל מכולת מאיזור המרכז מזדהה באופן מוחלט עם הכתבה....
    יישר כח משפחת סמילה על העמידה האיתנה מול הטייקונים תצליחו.