• 22.

    אסור לישראל לקבוע עובדות בשטח? רק לפלסטינים מותר?

    טוני, 08/12/09 16:19

    מאמר שקרי ומגוחך

  • 21.

    דני זאק חלומותיך הרטובים יכולים למלא את הכנרת,אבל אין בריחה מהמציאות. (ל''ת)

    אמיר ב. , 08/12/09 15:54

  • 20.

    קודם כל, עאבס הוא הנשיא לא רה''מ

    דנה, 08/12/09 14:59

    שנית, בהנחה ואנחנו ממשיכים לקרוא את השטיות שלך, אין פה ''הישג'' משום סוג. האירופאים, במידה ויאשרו את הנוסח השוודי, ממשיכים באותו קו שקבע שארל דה-גול כבר לפני שנים שאפריים קישון כינה ''ניטרליות פרו ערבית''
    שלישית, לחמאס לא מזיז את השערה הכתומה בזקן מה דעתם של הצלבנים האירופאים ומה הם מוכנים לתת לו. לכן כל ''מט'' של הנשיא עאבס מול החמאס מיותר כי החמאס משחק בכלל שש בש!

  • 19.

    דברי מר זאק

    ולדמיר, 08/12/09 02:41

    לצערי קראתי שוב ושוב את דברי זאק אולם,לא הבנתי את רצונו, חוץ מאשר את רצונו לראות ליברמן וחבריו מחוץ לשלטון,והצורך לתת בידי הש(מ)אול הקיצוני את הכח לחסל את ישראל !אולם זאק יקירי, באם היית מצביע קונקרקטית על נקודות כשל,באם היית אומר זה נובע מ- והיית מוכיח ,הייתי יכול אולי להתייחס לדבריך.ודי לחכימא ברמיזה !

  • 18.

    ואתה נרגש כמו אחד שרצה לקבל סוכריה וקבל גם סוכריה וגם גלידה (ל''ת)

    גילי המגיב, 07/12/09 22:09

  • 17.

    ואתה נרגש כמו אחד שרצה לקבל סוכריה וקבל גם סוכריה וגם גלידה (ל''ת)

    גילי המגיב, 07/12/09 21:47

  • 16.

    Excellent article - I agree completely...if only we had a good leader (ל''ת)

    jka10824 , 07/12/09 20:29

  • 15.

    אתה שוכח שלאבו-מאזן יש CASE אנחנו גוזלים להם

    ארבינקה, 07/12/09 19:18

    את האדמות ולא יעזור שום תרגיל.

  • 14.

    ''כיהודי, כציוני וישראלי אני רוצה לומר תודה'' - מן המאמר.....

    ייחאל כ''ץ, 07/12/09 19:15

    אני מתבייש בך . אני יהודי וציוני גאה ואינני אומר תודה למחמוד עבאס ,מכחיש השואה שעוטה חליפה ורוצה לחסל את המפעל הציוני בדרך דיפלומטית. אבו מאזן הוא זאב שעוטה עור כבשה. אין הבדל בין דרכו לחיסול ישראל בדרך דיפלומטית ובין דרך החמאס שמבקש לחסלנו בכוח הנשק.
    נכון שבשם חופש הדיבור מותר לכתוב ולומר מבלי לפגוע פיזית , אבל מר זאק , תרשה לי לחרוג ולשאול אותך באופן מפגיע : ''תגיד לי אתה דפוק''?.
    אני יודע שבדרך כלל המערכת לא אוהבת את תגובתי אולי הפעם לא יצנזרו אותה.

    • ''תגיד לי אתה דפוק''?

      עופר, 07/12/09 21:57

      אני לא מתפלא שמצנזרים אותך, בטח אתה מביע דיעות אלימות וחשוכות כמו שאתה אני מניח לרגיל לעשות.
      בזכות תגובתך אתה בעצמך מצטייר כאדם אלים תומך ומעודד אלימות שאין לו מושג על מה הוא מדבר. תתבייש שאתה מדבר ככה לאנשים אמיתיים עם רצון אמיתי להביא חיים יותר טובים לכולם כולל אותך.
      הדפוק היחיד שיש כאן זה אתה ותתחיל לשמור על הפה המטונף, זה לא עוד קראוון בשטחים פה.

  • 13.

    איזה שמאלני פשוט לא ייאמן וזה עורך חדשות פשוט בדיחה עצובה (ל''ת)

    מני, 07/12/09 18:36

  • 12.

    אל תעשה בחירות כי המחס יאכל אותך! ואז מי יהיה הפרטנר לישראל (ל''ת)

    הלוחש לאבו מאזן, 07/12/09 18:29

  • 11.

    הדבר היחיד שלוחץ על אבו מאזן זה המיליונים שירוויח דרך בנו

    א, 07/12/09 18:17

    הדבר היחיד שמעניין אותו זה חברת הסלולר החדשה שבנו עומד בראשה ברגע שישראל נתנה את האישורים והתדרים הוא הודיע על התפטרות.
    בהחלט ממשיך דרכו של ערפאת מילונים על גבם של הפלסטינאים.

  • 10.

    אבו-מאזן ? תרחיב זוית ראיה : מדינות ערב והגוש המוסלמי (אצלנו בפרובנס

    יונה אש, 07/12/09 18:17

    - הכל בתוך השכונה יא עיני: אנחנו והפלסטינאים....) !

  • 9.

    תיראו מי מפחד מהתקשורת

    HaMashkif , 07/12/09 18:06

    אומר לא פחות ולא יותר מאשר עורך בדסק החדשות של nrg מעריב: ''התקשורת הישראלית עוברת תהליך של ליברמניזציה - מאמצת אוטומטית את עמדות הימין המתלהם''.מי בקרב כותבי מעריב החל לפתע לסטות ימינה? מה בקשר למקומות אחרים? אף אחד! שום הקצנה ימנית ושום ליברמניזציה או פייגליניזציה. זו אזעקת שווא!
    מה שכן, הכותב כנראה מקונן על כך שבתקשורת הישראלית בכלל, ובמעריב בפרט, עדיין נותנים במה לדעות ימניות. קצפו של דני זאק יצא על כך
    שבניגוד ל''פראבדה'' ו''דבר'' ו''על המשמר'' ז''ל, וכן ל''אל אהרם'', יש עדיין מקום בתקשורת הישראלית לדעות שונות ומגוונות, ביניהן אלו השונות משלו. אך דני זאק הוא לא יחיד.
    לאחרונה השמאליים בקרב אנשי התקשורת הישראלית מראים סימנים של פארנויה. אוי ואבוי, הם אומרים, התקשורת נעשית ימנית. אל דאגה. זה לא קורה. לוקי החרדה המדומה כנראה שכחו שצבור הבוחרים הביע את דעתו בקלפי ופשוט לא ניתן לדכא את בטוי דעת הרוב, גם אם היא לא מתיישבת עם דעת דני זאק ומרעיו. מגיני מבצר השמאלנות בתקשורת לא תפסו שהעורכים כנראה קבלו הוראה מהבעלים לאפשר יצוג יותר מאוזן. הגמוניית השמאל פסקה להיות מחלטת, חוץ מאשר ב''הארץ'' וגל''צ.
    ולגופו של ענין, התיחסות העולם לדו''ח גולדסטון מצביע על כך שהדעות ה''ליברמניות''
    הזויות בהרבה פחות ממה שהכותב נסה לתאר. למעשה, הן תיאור מדויק של המציאות.

  • 8.

    מסכים איתך

    התקווה 6, 07/12/09 17:14

    אני מסכים לחלוטין. אתה ואנשים שכותבים כמוך הם תקוותה האחרונה של הציונות

    • התקווה המדומה

      HaMashkif , 07/12/09 18:46

      הגיע הזמן לתפוס שכוונת ותקוות הערבים היא לא שלום, אלא מה שמוצהר בגלוי בכל אמנותיהם, מנשריהם, כתביהם ונאומיהם, כלומר חיסול הציונות. עד עתה הם לא סטו מ''תכנית השלבים'' לחיסול ישראל עליה הכריז עראפת. אם יחתם עמם ''הסכם שלום'' כלשהו עם ''וויתורים מכאיבים'', השלב הבא יהיה מתקפת טרור וטילים מיו''ש. הערבים יטענו שזה יפסק רק לאחר שישראל תממש את ''זכות השיבה'' ואירופה הנאורה תאמר ''אמן!'' אשר לארה''ב, הכל תלוי במי שיהיה אז בשלטון, ואם האמריקאים יתפכחו עד אז מחיזורם אחרי הערבים. אני בטוח שגם אז יהיו כאלו שיטענו כי לטובת התקווה הציונית יש לאפשר למאות אלפי ערבים להתיישב בישראל. אני גם בטוח שאם חס וחלילה תהיה סכנה שישראל תיפול תחת שלטון כבוש ערבי, עדיין ימצאו כאלה שיטענו שיש להשלים עם הכבוש למען...תקוותה האחרונה של הציונות.

  • 7.

    כבוד הכותב -אתה נאיבי. הסבר בפנים.

    אלון, 07/12/09 17:08

    כל שעל אדמה לנו ניצחון ולהפך הפסד. למה?הפלסטינים לא עושים מסע ומתן כי הם רוצים שלום, אלה כי לא הצליחו לחסל את ישראל. תחשוב על זה, ההבדל פה הוא משמעותי. ומכיוון שזה לא שלום אמיתי אלה מחושב - ועקב כך זמני, כל עוד זה מתאים אז כן ואז ביום בהיר אחד... - אין שום סיבה הגיונית לוותר ולו על שעל אדמה אחד. כי זה לא שלום, זה הפסקת אש ארוכה + תמונה עם אובמה. למשל: האם ניתן להגיד ב100% שאנו והמיצרים אף פעם לא נלחם יותר? לא. ולפי כך.....

  • 6.

    אבל מר זאק, לרדוף שמאלנים ושוחרי זכויות אדם זה כיף... (ל''ת)

    י, 07/12/09 17:03

  • 5.

    שליפות עם מתנחל בתל אביב

    השגרירות, 07/12/09 17:03

    ירושלים כעיר בירה: דתית לכל שלוש הדתות, בירה לאומית- רק ליהודים, לישראל.

    אירופה: אירופה כבושה בסובלנותה הסלקטיבית. ההכרה האירופית בירושלים פלשתינית מקדימה את הכרתה בכיבוש מוסלמי; כשיתעוררו לאינתיפאדה הנוצרית כבר יהיה מאוחר למסע צלב.

    מחנה השלום: אכן מחנה- אנשים שקוראים לפסיביות כמטרה, בעוד האויב משתמש בהם לעלייתו.

    המתנחלים: החלוצים החדשים, אלה שעושים גם למען סביבתם הפסיבית, שבישיבתה בגולה לא רצתה להודות בנחיצותם, טראומה לכל החיים.

    הקפאת הבניה: מהלך פוליטי, טקטי אולי, אך מסכן את ההכרה הציונית המתחדשת, הנשענת על שליחיה המנוכרים- המתנחלים.

    הקפאת זרע: דווקא את זה מפשירים.

    היהדות: כשנפסיק לראות אותה דרך עיניים חרדיות ודרישות אירופיות, היא תוכל להיות בית רעיוני.

    • ההתיישבות ציונית היא של שלום

      אהבתי, צודק, 07/12/09 19:46

      השלום-מדינה הפלשתינית הוא- לפחות כרגע-פרדוקס שמתומרן עלינו יפה ע''י המערב, מסיבות קולוניאליסטיות מסורתיות.

  • 4.

    האם אתה חושב עם הראש או עם האחוריים שלך ?

    כיכר מלכי ישראל, 07/12/09 16:58

    אל תענה לי אני יודע ..לו היית מפעיל את התאים האפורים שלך היית מבין ..את השאלה..יום טוב לכל בית ישראל היקרים..

  • 3.

    וות על

    לך, 07/12/09 16:33

    האזרחות שלך ולך תהיה בעל תעודה כתומה.
    מדוע ירודלים שייכת להם? איפה זסה רשום? מתי הם שלטו שם?
    התשובות כאמור אף פעם . ואף פעם גם לא יהיו ם.

  • 2.

    הפוך על הפוך:מצד אחד להיות עורך חדשות ומצד שני להתגולל על פרשנים...

    דקל ב, 07/12/09 16:08

    שלא מפסיקים לתקוף את הממשלה בכלל וליברמן בפרט..

  • 1.

    ביבי חייב להכריז היום על בניית עוד 10.000 יחידות דיור בירושלים

    שם טוב, 07/12/09 16:07

    רק כך, נשבור ונגדע את ידי האוייבים