• 153.

    ניתן יהיה להגיע למצב כזה בתנאי שבית המיקדש יוקם לצידו של מסגד אל אקצה (ל''ת)

    פקק תנועה , 10/01/11 09:20

  • 152.

    יסמין

    לוי, 09/12/09 14:46

    ישראל אחת לעם אחד נקודה!!!!

  • 151.

    החלטה חיובית

    נתן, 08/12/09 08:25

    ו ף סןף החלטה חיובית מצד האיחוד האירופי

  • 150.

    כנראה שאירופה''ההוגנת'' לא סיימה את מלאכתה בשואה (ל''ת)

    פטריוט לאומי, 08/12/09 07:45

  • 149.

    תחילת הקץ של הכיבוש הישראלי

    ISRAELIST, 08/12/09 07:30

    האפרטייד בדרום אפריקה החזיק מעמד 150 שנה ולבסוף הוא קרס
    משטרי הרשע במלחמת העולם השניה קרסו
    טבח העם בבוסניה קרס
    כך גם הכיבוש של הפלסטינים יבוא קיצו ויקרוס
    כל האנושות תצא חוצץ נגד ספסרי הקרקעות בשטחים הכבושים והמתנחלים ההזויים יגורשו והאדמות השייכות לעם הפלסטיני יוחזרו לבעליהן

    • בוגדים לכלא, מחבלים לגרדום! (ל''ת)

      אזרח משלם מס, 10/01/11 08:06

  • 148.

    ביזיון

    אשדודי, 08/12/09 07:02

    פשוט ביזיון, איך הגענו למצב הזה שמחליטים בשבלינו מה נעשה במדינה שלנו ,כנראה אבדה לנו ההשפעה הבינלאומית

  • 147.

    זה כולל גם שותפות מלאה על הר הבית?

    שגיב א., 08/12/09 05:34

    או שהמצב שבו יהודי נעצר על ידי המשטרה אם הוא נתפס ממלמל לעצמו על הר הבית ימשך? סתם מתעניין...

  • 146.

    צעד ראשון לקראת צדק היסטורי לעם הפלסטיני

    איכפטניק, 08/12/09 05:31

    שסובל מאז 1948עת הוקמה ישראל.
    תיקון העוול לעם היהודי נעשה על חשבון העם הפףלסטיני האומלל

    • צעד ראשון ולא אחרון בשביל שאתה תסתלק מפה (ל''ת)

      אבו מאזן, 08/12/09 07:29

  • 145.

    כצעד מחאתי ישראל תכריז מיידית על סיפוח שטחי 67!!!

    שגיב א., 08/12/09 05:19

    אם הם לא צריכים לגיטימציה מישראל להחליט החלטות ישראל לא צריכה מהם!

  • 144.

    כל החלטה אירופאית אותי לא תפתיע

    ולדמיר, 08/12/09 02:53

    צר לי על הפתעתכם .
    1. האירופאים זה שלוש שנים, מדברים על אי רצונם לראות את ישראל כמדינה חיה נושמת ובועטת .
    2. דו''ח גולדסטון מומן,הונחה ונכתב בעיקבות הנחיות אירופאיות ולא ערביות.
    3. דברי סרקוזי ושותםו ברנרד קושנר זה לא מכבר היו צריכים להעיר את כל הנרדמים שעד כה ישבו על הגדר ואמרו-לי זה לא יקרה!
    4.יש כיום לשנס מותניים לכנס את כל המפלגות הציוניות לעבודה משותפת,יש לגרש מהממשלה את ברק=ברח ואנשיו.יש לדאוג לכך שמר נ' הידוע בסיפורי המעשיות שלו , יתחיל לעשות עבודה נכונה בכפיפות למצב הקיים .יש להכין ניירות עמדה ועבודה מסודרות.יש לחשוב בצורה מקיפה והרואה את פני העתיד (השחור).
    5. יש לעשות בדק בית בכל מעשי הכניעה האחרונים של ממשלת השליפות הזאת .יש לעצור את ההקפאה המופרעת המטומטמת הזאת ומעבר לכל ספק חסרת האחריות!
    6. יש לזרוק מהשטח ולכלא את כל המסיתים האירופאים הקשורים בגדר ההפרדה והנמצאים בישראל. יש לעצרם ,לחייבם בכל הנזקים שגרמו הן במישרין והן בעקיפין ורק לאחר זאת לשולחם בכיוון אחד ועל חשבונם לארצותיהם !
    7. כמו שה''ה ברחני במהירות הברק יודע להפעיל כוחות יס''ם כנגד יהודים,אנא שיטפל בבילעין כך.

  • 143.

    האירופים לא צריכים להכריז על שום דבר כי אין עדיין מו''מ ואין כרגע שום .

    my story , 08/12/09 02:09

    הסכם מחייב כשנגיע לזה נראה!

  • 142.

    בוקר טוב אליהו

    בוקר אור, 08/12/09 00:40

    כדאי שנתניהו, ברקת ורוב הציבור בארץ יסתכל
    לירושלים בעיניים.
    אין שום ''ירושלים המאוחדת''.
    במשך 40 שנה הממשלה והעירייה מתייחסים לתושבים מזרח העיר כאל אבק אדם, בכל תחום. לא הוכיחו בשום צורה שרואים בה חלק אינטגרלי מישראל, חוץ מבמאמצים כוחניים ומתמשכים לשינויים דמוגרפיים, שרק מגלים את פניה של מדיניות גזענית.

  • 141.

    גוג ומגוג בדרך תבינו כבר את הרמזים

    אבוי, 08/12/09 00:00

    הקרב על ירושלים בדרך ורק משיח יציל אותנו.

  • 140.

    השעון האירופאי מתקתק

    שען, 07/12/09 23:57

    תיק תק האסלאם בדרך

  • 139.

    שבדיה מתחסדת וצבועה אלק ואתם הדפוקים עוד מחזירים לשם את הבחורה

    שבדיה איז קולינג איזרעל, 07/12/09 23:57

    הישראלית עם שתי ילדיה שברחה מהאנטישמיות בשבדיה. שופטים דפוקים.

  • 138.

    החברים בירושליים לא קולטים ששומטים לנו את השטיח מתחת לרגליים, די לקרב

    אורן, 07/12/09 23:44

    לקרב המאסף המשפיל הזה.

  • 137.

    מדינת ישראל צריכה להכריז מהיום שזברה זו ג'ירפה... נראה אותם (ל''ת)

    המכריז, 07/12/09 23:25

  • 136.

    כשלון אדיר לליברמן!!!! פשוט לא עושה כלום.עסוק בחקירות.בושה!!!!

    דן, 07/12/09 23:07

    איזה מינוי אומללל ביבי!!!!

    • ליברמן עסוק להשוויץ אצל הרוסים ואולי להכין את הקרקע כשיברח שם. (ל''ת)

      my story , 08/12/09 02:12

  • 135.

    אנו נכריז על סיפוח יש''ע (ל'' (ל''ת)

    אנו נכריז על סיפוח יש''ע (ל'', 07/12/09 22:49

    • נתחיל כמובן בביטול זכויות האזרח וההטבות של אזרחי מזרח ירושלים

      שגיב א., 08/12/09 05:35

      הרי הם בבירת פלסטין לא?

  • 134.

    ******

    ערבי, 07/12/09 22:45

    אך מה אתם חושבים!!!
    בסוף הארץ הזאת מוקפת באוקינוס של ערבים!!!
    אז בעוד כמה שנים תתטבע ארץ הזאת באוקינוס הזה והכל ינגב חומוס ויאכל פאלפל בשלום ובשלווה!!
    לילה טוב

  • 133.

    אם יכריזו גם אנו נכריז על סיפוח יש''ע (ל''ת)

    חכם, 07/12/09 22:31

  • 132.

    אם יכריזו גם אנו נכריז על סיפוח יש''ע (ל''ת)

    חכם, 07/12/09 22:31

  • 131.

    הרס בתים וגירוש פלסטינים מבתיהם נוגדים את החוק הבינלאומי ומהווים מכשו

    המצונזר, 07/12/09 21:57

    אולם גירוש יהודים מבתיהם והריסתם הם הם החוק הבינלאומי אליבא דארצות אירופה האנטישמיות. והפלא ופלא מצאו להם בן ברית מעולה ועושה דברם - נתניהו.

  • 130.

    Stockholm will be a Muslim capital-before Jerusalem will be at risk of

    Abraham from Stockholm-Sweden, 07/12/09 21:46

    being a Muslim capital

  • 129.

    חוצפנים. תחולק לונדון בין המוסלמים לנוצרים! וגם פריז. וסטוקהולם (ל''ת)

    האיחוד האירופי - שונאי ישראל, 07/12/09 21:35

  • 128.

    ממשלת ישראל עבדים נרצעים לאומות העולם,צריכה לצאת הודעה ממשרד החוץ: (ל''ת)

    ''לאיחוד האירופי: לכו לעזאזאל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'', 07/12/09 21:15

    • משיב 128 אתה צודק מעל ומעבר ! (ל''ת)

      ולדמיר איליץ לנין, 08/12/09 02:54

  • 127.

    הצעת ההחלטה השוודית מצוינת לישראל

    משה לופיאנסקי, 07/12/09 20:16

    בינו בוערים בעם וכסילים מתי תשכילו?

    • כמובן, ביטול ההטבות של אזרחי מזרח ירושלים יוסיפו הרבה לקופה!

      שגיב א., 08/12/09 05:37

      אה לא? גם כאזרחי פלסטין בבירת פלסטין אני צריך לשלם עליהם מכספי המיסים שלי? שיט! חשבתי הישראלים לא פריארים מסתבר שהם הכי פריארים שיש!

  • 126.

    להוציא אבו מאזן מייד להורג יחד עם כל הפרלמנט הפלשטיני

    ולפרק כל הצבא הערבי ביו''ש מנשקו, 07/12/09 19:59

    התגובה הכי מתונה שמצאתי בינתיים

  • 125.

    לאירופה אין , לא היה ולא יהיה תפקיד חיובי באזור.

    דודי, 07/12/09 19:58

    מעוזי האנטישמיות הקלאסית ושנאת ישראל מממנים כאן ארגונים חתרניים , מסייעים מאז ומעולם לאויבינו ומטיפים לנו בלהט על תפקידם החיובי.
    שישקו לנו בטאיפ ארדואן.

  • 124.

    הנצרות והאסלאם נזקקים לסמלי היהדות, וליהודים אצלם

    רק ירושלים יהודית היא שלימה, 07/12/09 19:58

    מה שנשאר ליהודים להמשיך לחזור הבייתה (זו גם מלחמה מוסרית ותקשורתית) ולא לספק משת''פים לדרישות הבינלאומיות המסכסכות.

  • 123.

    Who are they to decide what the basis is

    Amir, 07/12/09 19:57

    If we decide to negotiate it is our job and that of our partner (if one ever becomes available) to decide the basis for negotiations.

    The EU can go look for their friends. They are about to deal with their own Muslim problem in no time.

  • 122.

    ברק אלוף בפילוגים- בביתו, במפלגתו וכעת הוא הורס את המדינה. (ל''ת)

    המטיף, 07/12/09 19:51

  • 121.

    הקפאת בניה רק ליהודים היא החלטה גזענית של ממשלה אנטי ציונית. (ל''ת)

    עז א דין אל קטיושה, 07/12/09 19:50

  • 120.

    הנציב העליון האמריקאי ביבי מקפיא היום את עפרה- מחר את חיפה ועכו. (ל''ת)

    רעמסס, 07/12/09 19:49

  • 119.

    ממשלת ביבי- ליברמן הפכה את ישראל לשק החבטות של העולם

    יגאל בת-ים, 07/12/09 19:42

    ממשלה סרבנית שאינה יוזמת ואין לה שום תוכנית הכניסה את ישראל לפינת המצורעים. מעולם ישראל לא הייתה כך כך חלשה מדינית.

  • 118.

    את עובדה קיימת בשטח

    leftist , 07/12/09 18:58

    אחרי ארבעים ושתיים שנהף איזה ישראלי מרגיש במזרח ירושלים שהוא נמצא בבירת מדינת ישראל ובכלל שהוא נמצא במדינת ישראל? כמה ישרלאים בכלל הולכים לשם? ההחלטה השוודית בסך הכל מאשרת את המצב בשטח - עוברים את כביש מספר 1 ומגיעים לחוץ לארץ

  • 117.

    לבעוט את שגרירות שבדיה לכל הרוחות - לשבדיה מדיניות חוץ אנטישמית (ל''ת)

    שר החוץ השבדי הוא חלאת אדם, 07/12/09 18:57

  • 116.

    אמביוולנטיות מוצהרת של מדינת ישראל

    אסף: 052-5774844, 07/12/09 18:32

    בסיס טילים לאורך השדרה המזרחית של מדינת ישראל אכן עשוי להיות מסוכן,מצהיר ממשל מדינת ציון אך חייבים להקים אותו על מנת לשחרר את גלעד שליט הרזה והביישן.מדינת ישראל מקפידה להצהיר על קיומה של אמביוולנטיות מייסרת שבין הכניעה לטרור לבין העמידה בפני סבלה של משפחת שליט ומחויבותה לכל חייל ישראלי.כך צץ לו לפתע איום בדמות מדינה דו לאומית שאפילו האיום האיראני מתגמד לעומתו.ההפחדות המוצדקות אך חסרות הפרופורציה מאימת המדינה הדו לאומית גרמו לרצועת עזה להפוך לחבל ארץ שלם אליו לחטוף כמעט באין מפריע חייל ישראלי ולהעלים אותו בו ובגינן אפילו בנימין נתניהו מתלבט בין להיות בעד התיישבות יהודית לבין הקמת בית לאומי לעם הפלסטיני בארץ ישראל.בהתאם,מחירו של החייל הישראלי מאמיר.יש להניח שגלעד שליט-הילד של כולנו כבר מזמן היה מוחזר בעיסקה הגיונית ושפויה אל חיק משפחתו.אי-אדישות לגורלו של גלעד שליט חוצה קווים מפלגתיים אך עדיין אין אף אחד(כמעט)הבאמת רוצה מדינה דו לאומית שתוקם במרכז הארץ ותונהג על ידי החמאס.המסקנה העולה מכך ברורה: מדינת ישראל היא כנראה מדינה דו לאומית במהותה ויש להמציא פתרונות חדשים על מנת להבטיח לנו עתיד.

  • 115.

    תגובה ישראלית: לבטל מיד ת.ז. כחולה לערביי מזרח ירושלים

    ובאשר ליו''ש:, 07/12/09 18:20

    אם הרשות הפלסטינית תדרוש יו''ש יודן-ריין, כלומר אין קיום למתנחלים ביו''ש ויהודים לא יוכלו לגור בשטחי יו''ש, על ישראל להכריז על גבולות 67 כאראב-ריין, קרי, אין מקום לערבים בעלי אזרחות ישראלית.

    ייתכן שזו הנוסחה המבטיחה ביותר להשגת שלום יציב ובר קיימא.

    • לפי זה גם לערביי ישראל.... (ל''ת)

      לא פשוט, 07/12/09 19:16

  • 114.

    ישראל צריכה לעשות תכנית משלה ולעשות משאל עם על זה... כך..

    רומאו, 07/12/09 18:05

    פועלת דמוקרטיה במקרים חשובים כאלה ..ישראל צריכה להציב לעצמה קוים אדומים שלא זזים מהם ושעליהם אנחנו מוכנים להילחם עד הסוף...כמו למשל שאם קמה מדינה פלסטינית בגדה אז חייבים לעשות העברת תושבים ערביים מישראל למדינה החדשה...עזה חוזרת למצרים ואין רצף בין עזה לגדה...ולתת להם חלק ממזרח ירושלים כתנאי לסעיפים האלה....אין זכות שיבה ולא נעלים... אנחנו מלכתחילה לא היינו צריכים לערב את אירופה בענינים שלנו..וכשעולם רואה שאנחנו מגששים באפלה אז הם באים בדרישות..וגם מחליטים בשבילנו..ואלה התוצאות..

  • 113.

    לאחר 2000 שנות גלות

    אסף: 052-5774844, 07/12/09 17:42

    לאחר 2000 שנות גלות ו 150 שנות ציונות נדמה כאילו כל משאת נפשו של העם היושב בציון היא להקים במרכז ארצו מדינה פלסטינית.ההסטוריה היהודית יחד עם מלחמות ישראל מתנקזות ומובילות אל המטרה ה''נעלה'' הזו.כאילו העם היהודי לא עבר 2000 שנות גלות תוך מאמצים כמעט בלתי פוסקים להשמידו,לא התקבץ מכל קצוות תבל אל אדמת אבותיו ולא הספיג את אדמת הארץ בזיעתו ובדמו,דווקא כאן במדינת ישראל,כל זה קורה. האינטרס הישראלי המובהק מתאר לא מדינת חמאס כביכול מפורזת אלא מדינה יהודית השומרת על גבולותיה.מדינה שהינה דו לאומית היא טרגדיה קשה ביותר ובמקרה שלנו אף בלתי אפשרית,מכל מדינה כלל שזה מה שיותיר לנו החמאס אם נמשיך לחזק אותו.הקמת מדנה פלסטינית ניצבת כעת בראש מעייניה של מדינת ישראל וזאת כביכול כדי להגשים מטרה נעלה כשחרור גלעד שליט-הילד של כולנו.החמאס מייסד בסיס טילים כמעט באין מפריע לאורך השדרה המזרחית של מדינת ישראל וזאת למרות הסכנה שמדינת ישראל מודעת לה.אך בעוד מדינת ישראל מקפידה להצהיר כי היא פועלת מתוך אמביוולנטיות מייסרת,שבין הכניעה לטרור,לבין העמידה בפני סבלה של משפחת שליט,מנהיגה ישראל מדיניות הדוגלת במדינה דו לאומית.

  • 112.

    matay hbritim hyu ltovat israel?hrey hem heviu et hason

    gol, 07/12/09 17:12

    hem bitloo et htsharat blfur, hem ntnu et ever hyarden lemishpacha hhshamit msudiya,hem nilchamuy katef el katef im arviyey yafo

  • 111.

    כל הכבוד ליברמן! עוד הישג מרשים בקדנציה מפוארת! (ל''ת)

    ש, 07/12/09 17:02

    • כן..זה לא קל לתקן הריסות של 20 שנה (ל''ת)

      רומאו, 07/12/09 18:08

      • 20 שנה ורק בחצי שנה האחרונה הכל מתחיל להתפרק?

        ש, 07/12/09 18:34

        אתה באמת מאמין לעצמך?

        • חשבתי לשאוך אותך את אותה השאלה.. (ל''ת)

          רומאו, 07/12/09 19:28

  • 110.

    Just wait 39 years, when you will turn into a muslim countrey (ל''ת)

    sweden, 07/12/09 16:58

  • 109.

    זה מה שמשה דיין הוריש לנו הוא היה צריך לסלק אותם ב67 (ל''ת)

    ישראלי, 07/12/09 16:19

  • 108.

    אירופה פתחה שעריה לאסלאם סוף לתושביה

    אבנר , 07/12/09 16:16

    מדינות אירופה פתחו שעריה למוסלמים ולהגירה המונית לדעתי עד עשר עשרים שנה יאבדו את עצמואתם ונהפכו למדינות מוסלמיות בשם חופש הבחירה ובנית מסגדים הצרחים למאמינים הריבוי הטבעי כאשר יתעררו יום אחד בבקר לא ישאר יותר מדינות דמוקרטיות יהפכו לאירן במובן המלה זה סוף לטפשות .
    נכון שהשמאל היהודי ההזווי רוצה להפוך את מדינת היהודים לאחר שחזרו למולדתם ובנו את ביתם למדינה לכל אזרחיה ולבסוף למדינה אסלאמית טהורה מכופרים .
    לא מתאים לנו יותר חופש מחופש ודימקרטה הזוייה בלי גבולות לדעתי .
    מתי נקום ונתעורר מכל אלה שרודפים לקבל פרסים מהגויים על שנאת היהודים וותור על חלקי המולדת .
    מתי נתעןורר מחלום הבלהות מזרח תיכון חדש ונבקש משמעון פרס להחזיר את פקס נובל המטל בושה וחרפה על רוב העם היהודי לדורות .
    אפילו אם ילדיו התנערה ממנו עד כדי כך שהחילפה את שם המשפחה מבושה מפרס המהולל על ידי עחתנאי שומרי האתרוגים והשמאל הישראלי לשם משפחה סוניה גל ולא שואלים מה הסיבה ?
    לכם התשובות לדעתי .זו האמת .

  • 107.

    כל הכבוד שבדיה!איזה אומץ..

    אחמד, 07/12/09 15:59

    סוף סןף הצדק רואה אור. שבדיה נותנת אגרוף בפנים הגזעניות של ישראל שהורגת פליסטינים ומוכרת את איבריהם...
    א כן שכחתי דבר אחרון: אולי תאשימו את שבדיה באנטישמיות שמדברת על זכות הפלסטינים לבירה משלהם-מזרח ירושלים?

    • שגרירות שוודיה בישראל

      ירושלים, 07/12/09 16:26

      הכוונה בפלשתין, ישראל זה רק לתקופת ההקפאה

    • דמגוג,בינתיים זה הח'ברה שלך בעזה שמפוצצים פיקות בירכיים בסיטונאות (ל''ת)

      ziontrain, 07/12/09 18:11

  • 106.

    חשוב מה הישראלים יבצעו, עד היום נתניהו אוכל את הכובע (ל''ת)

    מה חשוב מה אירופה תצביע, 07/12/09 15:19

  • 105.

    העיקר שהשפיות תוחזר.לא להית דרום אפריקה. (ל''ת)

    אזרח המדינה, 07/12/09 15:19

  • 104.

    אולי אנחנו אנטישמים? סוף סוף טוהבי ישראל

    ייייייייייייישששששששששששש, 07/12/09 15:13

    תחשבו על זה. המתנחלים גוזלים כל חלקה טובה. מה חשבתם שיתנו לנו כל מה שהמתנחלים רוצים. תשכחו מזה. תשקיעו בנגב ובגליל ולא בשטחים הכבושים

    • אידיוט, גם בגליל ובנגב עוד מעט הזוהמה תדרוש אוטונומיה

      ש, 07/12/09 15:43

      ואז בטח תגיד שצריך ללכת לקראתם וכו'

  • 103.

    This decision is GOOD for Israel & the basis of OsloRoadmap-Annapolise (ל''ת)

    Ehad Haam-Zionist, 07/12/09 15:01

  • 102.

    ממש מצחיק

    אריה, 07/12/09 15:01

    נניח שנסכים וניתן לשכנינו השנואים את כל מבוקשם. בעתיד הכרוב כולנו כולל האירופאים וארה''ב ניווכח שכל הסכם השלום הזה היה בזבוז זמן וכסף אדיר ותמיד נוכל ''לכבוש'' את יהודה, שומרון ועזה מחדש ואז כבר אף אחד בעולם לא יגיד לנו מה לעשות עם השטחים שנכבשו שנית ואז נןכל לספח אותם חוקית וסופית לארץ ישראל, לאחר גירוש כל הערבים מהם לפני ה סיפוח!

    • maamar ben-guryon ''um-shmum'' (ל''ת)

      gol, 07/12/09 17:16

  • 101.

    ל68 האהבללל!!!!

    fayez, 07/12/09 14:43

    הצהרת בלפור מזכירה לך משהו?!!
    הצהרה היא בסיס למאבק וליגיטימציה!! אתם לא חושבים כך?!!

  • 100.

    תשובת המכבים לשאלת זכותם על הארץ

    שמעון התרסי, 07/12/09 14:42

    לאחר שהמכבים שיחררו את ירושליים מעול היוונים הסלווקים המשיכו וכבשו את שאר ישראל - הגליל, מישור החוף (בין עכו לאשדוד) וכל שטחי יהודה ושומרון של ימינו. היוונים הסלווקים דרשו משמעון המכבי לסגת מהשטחים שכבש ובייחוד ממצודת החקרא בהר הבית. הוא כתגובה ענה להם:
    ''הארץ אשר שבנו לרשתה אחוזת אבותינו היא, ואין לאיש זר חלק ונחלה בתוכה. כי אויבינו שדדו נחלתנו ויאחזו בה באון ובעוול, ועתה כי הצליח ה' את דרכנו לקחנו את נחלת אבותינו וישבנו בה.''
    ספר חשמונאים א, פרק י''ג

  • 99.

    במלחמת העולם השניה אירופה מכרה אותנו לנאצים ועכשיו לערבים. הנאצים הרסו

    יואב, 07/12/09 14:41

    את אירופה ועכשיו המוסלמים הורסים אותה כי האירופאים תמיד היו מטומטמים

  • 98.

    כל הכבוד לשבדים! לפחות הם מנסים להזיז כאן דברים. (ל''ת)

    נדב, 07/12/09 14:39

  • 97.

    העולם לא סובל פיצול אישיות!

    קרן, 07/12/09 14:36

    אם היינו אומרים שאנו מעוניינים בכל שטחי ארץ ישראל הללו ומוכנים לתת תעודות כחולות לכל יושביהם-המהלך היה מצליח מכיוון שערביי יהודה שומרון ועזה היו מעוניינים בכך.
    ואם היינו מיישמים שם חוק סל הגירה כלומר על עקרון סל הקליטה ''הגזעני'' רק הפוך גם זה היה עובר. עובדה שחוק השבות הגזעני עבר בעולם מזמן! ואם היינו מיישמים החלפת אוכלוסיה כמו היה בין טורקיה ליוון בשביל גבולות ברורים ויציבים גם זה היה עובר.
    אבל להשאיר את השטח הז כמו אנדרטיקה, הפקר מ 1948 שעובר משלטון לשלטון. זה לא עובר. ועל כן באה ההמצאה הרשעה - ''העם הפלסטיני'' ערבים סטנדרטים כמו שאר מדינות ערב שהחליטו לשים סוף לאנדרטיקה. ואנחנו בטפשותנו ויהירתנו הלכנו על האופציה הכי גרועה הזאת. אז למה אנחנו מתפעלים. העולם לא סובל פיצול אישיות. הלוואי ונתיישב כל השטחים וזה יביא שגשוג לשני הצדדים!

  • 96.

    אירופה התאסלמה מזמן והיום גם השמאל בישראל - עובדה (ל''ת)

    משה, ירושלים, 07/12/09 14:34

  • 95.

    אנו משפחת מהמרכז יהודה מדינת היהודים וישראל מכחישת היהדות (ל''ת)

    נחיה תחת שלטון מוסלמי-נקודה!, 07/12/09 14:32

  • 94.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 07/12/09 14:21

    זו הפעם האחרונה שתירים משבדיה רשאים להכנס לתחומי ישראל יש לסגור את שגרירות שבדיה בישראל לגרש את כל עובדיה וכל מדינה אירופאית שתתמוך בהחלטה זו לגרש גם אותה.
    ובא לציון גואל ולשבי פשע ביעקב.
    -אין עוד מלבדו.

  • 93.

    שחררנו את ירושלים לפלסטינאים מהירדנים. תקראו!!

    מוטי גבסון, 07/12/09 14:18

    יפה.. בחיי תראו איזה עולם לא הגיוני.
    אנחנו נלחמנו ושחררנו את ירושלים שהיתה מלוכלכת, מבולגנת מהירדנים. ועכשיו זה עובר לפלסטינאים מידנו. מעניין למי היה אומץ להתקומם נגד חוסין ז''ל...לא כמונו רחמנים.
    לפי דעתי גם ככה אין מה לחפש במזרח ירושלים. לא איבדתי שם דבר. זה שהם השתלטו זה מאוחר מדי. אירופה משקשקת ומפחדת פחד מוות מהערבים וזה יתפוצץ ביום מין הימים. חבל.
    יחד עם זאת החשוב שהפלסטינאים יעריכו את מה שאנחנו עושים בשבילהם, למורות שהם יורקים עלינו ועכשיו הם הסיתו גם את אירופה נגדנו.
    כפות הטובה שחטפו את גלעד שליט, קאסמים, שנאה תהומית שחזונם לכבוש הכל לעולם לא ידיר מעינהם.
    יש להתמודד עם הצרה הזו.
    וזה קשה.

    • גיבסון תפתח נביאים יחזקאל ירמיהו הערבים המטומטמים לא

      dd, 07/12/09 20:47

      לא יודעים לאיזה חורבן שחיטה והרג הם ימצאו את עצמם כדי לשלוט על עיר שלא שלהם כדי להשתלט על ארץ שלא ניתן להם ושים לב מה שקורה למי שינסה לקחת את ירושלים מידי יהודה היא בית יהודה היהודים הם אולי שמחים אבל הסוף של החמדנות והקולנאליזם שלהם יגמר להם בחורבן והרס עצומים עכשיו יש להם 22 מדינות גדולות הם אותתו משתלטים על מדינות שלמות באירופה השאלה שתשאר לשאול מה ישאר מהם כי ברור שנביא שחי לפני כמעט קרוב ל2800 שנה וזה קורה לנו מול העיניים לא דיבר סתם צריך לפתוח את העיניים זהו אנחנו לפני מלחמה גדולה והכל בידו ישתבח שמו לעד אלהי אברהם יצחק ויעקב אבינו הוא האלוהים ואין עוד מלבדו

  • 92.

    שוב מוכח שדרך ''הפשרה'' מביאה ללחץ גדול יותר על ישראל ופגיעה בבטחונה (ל''ת)

    יאיר, 07/12/09 14:18

  • 91.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 07/12/09 14:13

    העיקר שהבניה בירושלים היתה הווה ותהיה.
    מצאתי גם שימוש לטיוטת ההחלטה האנטישמית. בכל טקס של הנחת אבן פינה לשכונה חדשה בירושלים נקבור גם דף מטיוטת ההחלטה ביסודות הבנינים בצורה זו נהרוג שני צפורים במכה אחת.
    -אין עוד מלבדו

  • 90.

    Extra שמאל - מטקבק כל היום, כח הוא ערבי מובטל במסווה של יהודי (ל''ת)

    והגולשים יודעים זאת, 07/12/09 14:06

  • 89.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 07/12/09 14:01

    לבן כספית אני שמח שנפל בחלקך הכבוד לדווח על העמדה האנטישמית שאינה מכירה בחוק הישראלי החל על ירושלים מקווה שיפול בחלקך גם הכבוד לסקר את גרוש השגרירויות שתומכות
    בהחלטה זו מתחום מדינת ישראל לאחר החלטת ממשלה בראשות מר בנימין נתניהו...חיוך
    ורק תרשה לי הערה קטנה מה שנראה לך כהישג דפלומטי בינלאומי של אבו מאזן בעיני נראה הדבר כהפוכו וכסוף הסיפור הפלשתינאי...
    -אין עוד מלבדו.

  • 88.

    ישראל צריכה להכריז על אירופה כארגון תומך טרור (ל''ת)

    קובי, 07/12/09 13:57

  • 87.

    ממש כל הכבוד

    שוקו, 07/12/09 13:57

    נו, אירופה. הצלתם את העולם. צפויות איזה שהן הכרזות לגבי טיבט?

  • 86.

    בוגי ובני יחלצו אותנו מהתסבוכת ?. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 07/12/09 13:54

  • 85.

    אז ? ואני מכריז שפריז היא בירת אנטארטיקה. (ל''ת)

    בז, 07/12/09 13:47

  • 84.

    מה הקשר בין הכותרת לנאמר בכתבה? (ל''ת)

    primakuku, 07/12/09 13:41

  • 83.

    לא אתפלא אם ביילין וזהבית גלאון בין מחברי ההצעה השבדית (ל''ת)

    צופה נאמן, 07/12/09 13:35

  • 82.

    אין צורך באירופה שני הצדדים הם יכריזו על חלקת ירושלים

    אבנר , 07/12/09 13:31

    ישראל חייבת לקחת צעד קדימה ולהכריז על חלוקת ירושלים כ עיר בירה לשני המדינות .
    הפלסטינים חייבים להכריז על ביטול סעיף 194 זכות השיבה והכרה במדינת ישראל כמדינה יהודית לאחר ההסכמה אין יותר דרישות .
    זה הפתרון האמתי אם באמת מועניינים להגיע להכסם אי לוחמה ושכנות טובה בשקט .
    אני לא משתמש בהכסם שלום כי זה בלתי אפשרי כי כל מנהיג אסלאמי שיחתום עם הכופרים היהודים לפי ההלכה והכתוב בקוראן הקרים דינו מות לכן המוסלמים משתמשים בהודנה .
    כפי הנביא מוחמד עשה את ההסכם עם הגורישים .
    לא הקפאה ולא בית או רחוב לכאן או לכאן הם המכשול העיקרי העיקר להגיע להכסם שלום .
    לדעתי כל ההסכמים שנחתמו בין הפלסטינים ליהודים ההזויים מקבלי פרסים שונים ומשנים בפסטיבלים ומסיבות אוכל והרמת כוסות וחבוקים ונשיקות , כמו פרס נובל לקורבנות השלום כולם שווים לפח האשפה של ההיסטורה כי כל זה ועדיין אין הסכם שלום להפך גרמו לרצח משני הצדדים והרבה פצועים ומשפחות אומללות לכל החיים שדמעותיהם יכלו למלות את הכנרת שיקומו כולם ויגידו מה תרם הפרס שמטפטף דם עד היום ומחר נקודה , חייבים לקום מחר בבקר ולדרוש החזרת הפרס המקולל .

  • 81.

    מזרח ירושליים בירת פלסטין

    אריה פישר, 07/12/09 13:30

    בסד
    עורך יקר
    הכתבה הדהימה אותי ולמרות שתמיד ידעתי
    שאירופה היא אנטישמית מיום בריאתה לא חשבתי
    שהיא תגיע למצב הסופי הזה אבל יש כאן שני
    אשמים ואחד מהם הוא ראש הממשלה שלנו שאיננו
    מסוגל לומר אמת לעם ובכל נסיעה נפגש עם
    אלו המבקשים רעתנו אני מתיצב מולו ואני אומר
    בפה מלא ביבי אתה אדם שקרן ולא ראוי להיות
    ראש הממשלה דרכך נלוזה לך הביתה כי נכשלת

    • ata tsodek 81,tamid hemanty bnetanyahu hodot leaviv,achzava (ל''ת)

      gol, 07/12/09 17:30

  • 80.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 07/12/09 13:26

    למערכת אני עומד על כך שתפרסמו את כל תגובותי: התגובות האומרות שיש לזרוק כל שגרירות שאינה מכירה בחוק הישראלי החל על ירושלים לנתק קשרים מדיניים ומסחריים איתה ולהכריז עליה כישות עוינת לישראל.
    -אין עוד מלבדו.

  • 79.

    תוצאות ההתקפלות. מטומטמים. (ל''ת)

    לורה, 07/12/09 13:23

  • 78.

    סבבה, להכריז ששטוקהולם היא בירת הח'ליפות האיסלאמית האירופאית (ל''ת)

    ש, 07/12/09 13:21

  • 77.

    האיחוד האירופי ''יכריז''? אני מכריז שבירת פלסטין היא מאלמו, שיכריזו (ל''ת)

    Swedish Josh , 07/12/09 13:13

  • 76.

    רק הליכוד יכול ללכת על וויתורים גדולים. ויש סימוכין לכך !

    benzi. a, 07/12/09 13:11

    מנחם בגין: פינה את כל סיני והחריב את כל ישובי חבל ימית.
    יצחק שמיר: פינה את טאבה ושטחים נוספים שהיו שטח הפקר + שטח שהיה חלק מהעיר אילת עד מלחמת ששת הימים.
    נתניהו ''הגיבור'': ויתר על חברון תמורת כלום ואם לא היה מפסיד את הבחירות לטובת ברק. הוא כבר היה מחזיר את כל ישובי חברון כולל קרית ארבע.
    אריק שרון אבי ההתנחלויות שהצהיר דין נצרים כדין תל אביב: פינה והרס את כל ישובי גוש קטיף וישובים בצפון השומרון.
    אגב הוא היה ראש הממשלה מנהיג הליכוד.
    ואם כל הכבוד לאהוד אולמרט שאותו אני מעריך ומוקיר: גם הוא נולד בליכוד והוא שפינה את עמונה.
    במבחן התוצאה: רק הליכוד יכול ומסוגל ללכת על וויתורים גדולים ושהמשך תהיה הנסיגה הגדולה לגבולות 67 כולל רמת הגולן וירושלים.

  • 75.

    אל תתנו לכמה צאצאי נאצים לנהל לנו את המדינה.

    אדם,חיפה, 07/12/09 13:06

    ליברמן צריך למסור לשוודים את המסר הדיפלומטי הבא:
    לכו להזדיין.

  • 74.

    אירופה תמיד הייתה שונאת יהודים, ראו ערך השואה.

    אירית, 07/12/09 13:03

    כנראה שהאירופאים מתגעגעים ליהודים...
    הרי אם ימשיכו בטמטום שלהם, ליהודים לא תישאר מדינה ואיפה נלך?
    נלך לאירופה לדרוש בתוקף את כל מה שנגזל ממשפחותינו במלחמת העולם השנייה.
    זאת אם חא ישמידו את כל אירופה המוסלמים שאוכלים כל חלקה טובה בה.
    אירופה עומדת בפני שואה נוספת.
    שואת הנוצרים.
    הם פשוט עדיין לא רואים את התמונה הגדולה.

    • בעולם יש 191 מדינות מלבד ישראל. ואלהים גרם לכולן להיות נגדנו.

      יריב א. , 07/12/09 15:06

      אז אולי אלהים מעביר לנו מסר?

      • עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב? (ל''ת)

        רונית, 07/12/09 17:55

      • ''יריב'',מתי בדיוק עשית את המעבר מפאשיסט ערבי ליהודי מאמין?

        ziontrain, 07/12/09 18:04

        מה שכן כבר ברור הוא שעדיין לא החכמת או שיפרת הליכותיך.

    • 74 atat sodek (ל''ת)

      gol, 07/12/09 17:34

  • 73.

    גורם בכיר :''בסוף המסמך יצהיב''.

    דיפני, 07/12/09 12:53

    פעולותיה של ישראל בשטחים הם ''שיצהיבו'' בסוף ולא המסמך של האיחוד האירופאי. ישראל מתנהגת כמו אימפריה רומית הבאה לדרוס את כל מי שנקרה בדרכה.ישראל בסופו של דבר תחולק לשתי מדינות או תישאר מדינה דו לאומית עם רוב פלשתינאי.

    • דיפני עוכר(ת) ישראל - אנו עוד נראה מי יצהיב ומי יאדים, (ל''ת)

      חן אדון , 07/12/09 14:58

    • beze mdina bolam ubolam hmuslemi hya tov lyhudim? (ל''ת)

      gol, 07/12/09 17:37

  • 72.

    מה הפלא האירופאים ממנים את שלום עכשיו ותנועות שמאל קיצוניות אחרות (ל''ת)

    אם נתחנף כמו ביבי הסוף שלנו קרב, 07/12/09 12:50

  • 71.

    תקופת הקולוניאליזם נגמרה

    שמישהו יסביר לאירופאים, 07/12/09 12:48

    ממשלת הוד מלכותה רואה בעין יפה מדינות שלא דוחפות את האף לעניינים לא להן.

  • 70.

    חשבתם שבחרתם ראש ממשלה ישראלי וקיבלתם במקום נציב עליון אמריקאי- ביבי. (ל''ת)

    עז א דין אל קטיושה, 07/12/09 12:47

  • 69.

    ירושלים תמיד היה של הערבים ותמיד תשאר ככה

    יוסוף, 07/12/09 12:47

    אני לא מבין על מה כל הרעש,ירושלים של הערבים ותראו שזה יהיה כל ירושלים אינשאללה וזה שהיהודים באו ולקחו לנו אותה זה לא אומר שזה שלהם. ירושלים עכשיו תיהיה שלנו ועכשיו יבואו יותר קרובים ערבים לירושלים לבקר וזה טוב.

  • 68.

    שיכריזו

    מה אתם מתרגשים?, 07/12/09 12:44

    למי אכפת?

    מספיק כבר להתייחס לגויים ולמה שהם אומרים.
    אנחנו שולטים בכל ירושלים ושהגויים והערבים יקפצו ויכריזו הכרזות

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 07/12/09 14:31

      לא ולא לי אכפת!!! ואפילו שנכונים דבריך והם יקפצו לנו בכל מקרה צריך להעיף את שגרירויות המדינות האלו מתחומי מדינת ישראל ולנתק איתם קשרי מסחר.הם אינם מכירים בחוק הישראלי וכמוהו כאי הכרה במדינת ישראל.
      יש לאפשר להם לקחת טלפון לטיסה ולספק להם ליווי למטוס בכיוון אחד.
      -אין עוד מלבדו.

  • 67.

    תפסת מרובה - לא תפסת. באשמת המתנחלים - נוק אאוט לישראל (ל''ת)

    דגידפ, 07/12/09 12:42

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 07/12/09 14:17

      לדגידפ אותי למדו שצוחק מי שצוחק אחרון נוק אאוט לארופאים מתחומי מדינת ישראל.
      -אין עוד מלבדו.

  • 66.

    תמשיך עם הויתורים העלובים שלך ביבי ונראה לאן נגיע. (ל''ת)

    אירופאים עלובים קנאים וחסרי חיים., 07/12/09 12:33

  • 65.

    מזרח ירושלים היא בירתה של פלסטין מזמן, סוף סוף העולם הנאור מבין זאת. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 07/12/09 12:32

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 07/12/09 13:06

      לאחר שנעיף מגבולות ישראל את השגרירויות שלא יכירו בחוק הישראלי החל על ירושלים נתפנה גם אליך ונשפוט גם אותך וזה לא איום אלא הבטחה.
      -אין עוד מלבדו.

    • מזמן? מעניין, בין 48 ל-67 תחת שלטון ירדן אף אחד לא טען שזו בירת פלסטין

      אקסטרה לארג', 07/12/09 13:21

      העולם הנאור?
      איפה היה העולם הנאור כשהמלך חוסיין מחק 40,000 קברים יהודים בהר הזיתים ובה שם כבישים ובתי מלון? או כשמחקו את כל בתי הכנסת ברובע היהודי בירושלים? או כשלא נתנו כניסה ליהודים לכותל למרות כל ההסכמים?

      אין גבול לקשקשנות השמאל ההזוי.

    • אוי לאזניים השומעות והעינים הרואות ! (ל''ת)

      מוטי01 , 07/12/09 13:40

    • מזמן?

      דרור, 07/12/09 14:41

      עד עכשיו חשבתי שאתה חי באשליות, עכשיו קלטתי שאתה פשוט ציני. איך עם שהומצא בשנות השישים של המאה העשרים יכול היה להיות בעל בירה כלשהיא??

      דרך אגב בסרט הנהדר אקסודוס מסביר פול ניומן (בתפקיד ארי בן כנען) מהו ''צבר'':
      ''Tsabar is a native born Palestinian.''
      זה היה ברור לכל העולם שהמושגים ''פלסטינאים'' ו''צברים'' מתייחסים לאותו הדבר - יהודים ילידי הארץ!

  • 64.

    להיכן העלמתם את הכתבה על רמת הגולן האים החזרתם את רמת הגולן לסוריה

    פקק תנועה , 07/12/09 12:29

    ללא משא ומתן ותנאים מקדימים זהו דבר שלא יתכן ובשום פנים ואופן גם בערת מתווך צרפתי שהצרפתים יחזירו את גלעד שליט שהוא אזרח צרפתי לצרפת

  • 63.

    אין שום מדינה בעולם שעיר אחת משמשת בירת שני עמים,אין סיבה להתחיל עכשיו (ל''ת)

    בר, 07/12/09 12:12

  • 62.

    להחרים את ארופה האנטישמית

    תמר, 07/12/09 12:07

    הנבלות מפחדים מכך שמליוניי המוסלמים שהתנחלו אצלהם ירימו את הראש הם חושבים שאם
    הם ימכרו אותנו אז הם ירוויחו שקט

    אז הם טועים בגדול ובקרוב יבינו שאירפה הפכה כבר מזמן למעוז מוסלמי ועוד מעט הם ירגישו את זה

  • 61.

    אני מכריז בזאת

    צומפי, 07/12/09 12:03

    אני מכריז בזאת שסטוקהולם היא בירת נורווגיה ,לונדון היא בירת דנמרק וקופנהגן היא בירת שבדיה

    • קורע (ל''ת)

      מ, 07/12/09 14:14

  • 60.

    הפרצוף האמיתי של היבשת הספוגה בדם יהודים יותר מכל העולם (ל''ת)

    מוטי01 , 07/12/09 11:51

  • 59.

    ביבי, אם אתה גבר, תודיע מייד שהחלטה כזו תבטל את הקפאת הבניה וכל מחווה (ל''ת)

    ''בונת אמון'' שעשית או תכננת לעשות, 07/12/09 11:49

  • 58.

    למה שלא נקפיא את הבניה גם בירושלים, בת''א-יפו, ברמלה, בלוד, בעכו ובכלל? (ל''ת)

    הרי בכל מקום היה או עבר פעם ערבי, 07/12/09 11:47

  • 57.

    הפלשתינים הקדימו אותנו ולכן זהו הנוסח

    יובל, 07/12/09 11:45

    מה שהם עשו יכלנו לעשות עוד לפניהם אבל מה לעשות, נראה שהפלשתינים יותר חכמים מאיתנו, היהודים הפכו לעם טיפש, טיפש מאד.

  • 56.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 07/12/09 11:43

    ישראל תבטל השתתפותה בשוק הארופאי המשותף.
    -אין עוד מלבדו.

  • 55.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 07/12/09 11:39

    יכולים הארופאים לקשקש מהיום ועד מחר בסכומו של עניין מה שיקבע זה משא ומתן בין ישראל לפלשתינאים שבודאי לא יהיה מושפע וגם לא יתנהל על בסיס החלטות ארופאיות.
    ישראל כמדינת חוק וכמדינה דמוקרטית לא תוכל לשבת במוסדות שאינם מכירים בחוק הישראלי החל על ירושלים.
    אי הכרה בירושלים בירתה כמוהו כשלילת קיומה
    ומכאן שייענו בהתאם: הכוונה לבטול יחסים דיפלומטיים וכל מה שכרוך בזה.
    -אין עוד מלבדו.

  • 54.

    אירופה לא יכולה לתת דברים שלא שייכים לה. היא יכולה לתת את לונדון

    דיפלומט מדופלם, 07/12/09 11:33

    את פריז, את שטוקהולם, אבל היא לא יכולה לתת את פילדלפיה או את ניו יורק או את ירושלים.
    מוטב לאירופאים שיעסקו בענייניהם ואם הם רוצים לתת שיתנו את מה שיש להם בעלות עליו!!!

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 07/12/09 13:02

      לא מספיק.
      על הממשלה להתכנס ולהעביר חוק: כל מדינה
      שאינה מכירה בחוק הישראלי החל על ירושלים
      לא תוכל להחזיק שגרירות בישראל ומוטלת
      החובה על מדינת ישראל לנתק יחסים דפלומטיים וקשרי מסחר לחלוטין עם מדינה עוינת זו.
      -פשוט מובן קצר וקולע.
      -אין עוד מלבדו.

      • חחחחחחח זה כל המדינות! אפילו ארה''ב...

        הרגת אותי, 07/12/09 22:56

        בוא ננתק יחסים עם כל העולם! גאון...

  • 53.

    אם כן, אז שאירופה תספק להם חשמל, מים ותשתיות

    אילנה, 07/12/09 11:27

    להודיע שאנחנו מסירים כל אחראיות כלפיהם מכל הבחינות. רוצים עצמאות - קבלו עצמאות.

    • החל מהיום בלי קשר לההכרזה

      נכון מאוד, 07/12/09 12:09

      נראה אתם מוותרים על כל השירותים שאנחנו נותנים להם.אני מי-ם וידוע שהערבים מודאגים מזה שעבירו אותם לידי הרשות ששמה מן הסתם לא יהיו להם בדיוק תנאים......

  • 52.

    שמתם לב ? ככל שאנו מוותרים יותר כך דורשים מאיתנו דברים נוספים- מעניין!

    זורו, 07/12/09 11:16

    אולי שווה לנסות גישה אחרת - גסת אף שעל ואף צעד - אצל הערבים זה עובד
    אולי כי כולם חושבים שאם הם לא מוותרים על אף פסיק מדובר אצלם בעיקרון וקווים אדומים ולכן לא מצפים מהם.
    אבל ראשי ממשלות ישראל המזגזגים בהתאם לרוח המצויה אין שום סיבה להאמין להם שכבר הפסיקו לוותר ושווה ללחוץ עוד.
    ותחשבו על זה

  • 51.

    יהודים תתעוררו! זוהי תחילת הסוף של מדינת ישראל היהודית (ל''ת)

    יהודיה מודאגת, 07/12/09 11:15

  • 50.

    ישראל צריכה לסגור חשבון עם שבדיה.

    ולא רק באופן דיפלומטי, 07/12/09 11:10

    ניפתח חשבון עם שבדיה ובמיוחד עם ראש ממשלתה.החשבון צריך להנתן כמכה כואב ביותר שתייצר הרתעה רצינית מול אוייבי ישראל האחרים בשעת רצונם לצאת לפגוע במדינת היהודים.אין הבדל בין המלחמה באוייב הערבי לבין מלחמה באוייבים מעמים אחרים.
    הרתעה היא שם המשחק,והיא צריכה להיות מוחצת מול שבדיה.

    • הם כבר מקבלים את העונש

      דן הנאשדידן , 07/12/09 15:01

      השנה שעברה הם קבלו 70000 ''פליטים'' מוסלמים וגם השנה הם יקבלו פחות או יותר את אותה המנה. וזאת מדינה עם 9 מיליונים ומינימום חצי מיליון מוסלמים

      • הם צריכים להענד על ידנו.

        זאת חובתה של מדינה, 07/12/09 15:31

        עונשים אוביאקטיבים או כאלה שהם מביאים על עצמם לא נחשבים בהקשר של החשבון שהם פתחו מולנו וחובתה של מדינת היהודים לסגור אותו.
        די לימים שהיהודים נותנים לאירופים להכות בהם ללא תגובה מצידם.

    • חחחחח... הצחקת אותי גזען שכמוך...

      עמאד, 07/12/09 16:06

      איזה שטויות יש לך חחחחחחח

  • 49.

    גם ב 48 הכריזו על מדינה יהודית והערבים שמו פס.

    אופיר, 07/12/09 11:08

    אז אולי גם אנחנו נשים פס בחזרה.
    למה מה יקרה? האו''ם יעניש אותנו?

    • להזכירך כשהערבים שמו פס על החלטת האום ב 48 הם נדפקו בסופו של

      רוני, 07/12/09 11:54

      דבר. אתה משווה את ההיסטוריה ומכך מה אתה מנסה להגיד שאם גם אנחנו נשים פס על החלטת האו''ם נדפק בסוף? לי נראה שכן כי אם אירופה תחרים את ישראל לא הם יידפקו אלא אנחנו. מזמן היינו צריכים לצאת מהשטחים ותודה לאל שלוחצים עלינו עתה לעשות זאת. הישיבה בשטחים משרתת את מי שמאמין בארץ ישראל השלמה והדו לאומית ולא מי שמאמין במדינה קטנה אך לפחות עם רוב יהודי

      • מדינת ישראל תהיה דו לאומית אם נרצה או לא כל עוד יש ערבים ..

        רומאו, 07/12/09 15:09

        בתוך ישראל...ובגלל ההתנהגות הטיפשית של ישראל במשך כל השנים ..עכשיו גם יהיה רצף בין עזה לגדה שיחצה את ישראל לשתיים..הפחד של ישראל והרצון למצוא חן בעיני העולם פלוס המאמץ של השמאל להרוס את ישראל הביאה אותנו עד הלום..

  • 48.

    נו, אז איך הולך נחרם על איקאה? (ל''ת)

    כדור בשר, 07/12/09 11:07

  • 47.

    טירופה תכריז שאיסלם לא חוקית כי מבוססת על טרור (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 07/12/09 10:57

  • 46.

    אבל הרוב בישראל החליט שירושלים המאוחדת היא בירתנו לנצח נצחים... (ל''ת)

    אירופאים אנטי דמוקרטים ואנטישמים, 07/12/09 10:46

  • 45.

    לארגן קבוצות רכישה יהודיות במזרח ירושלים ובכל יו''ש!!!

    ליאור, 07/12/09 10:46

    במקום לדבר צריך להתחיל לעשות
    כל מי שיכול שיקנה נדל''ן ביו''ש
    רק ככה ננצח

  • 44.

    לא נורא,עוד מעט כולם בשבדיה גם ככה יהיו מוסלמים, נעשה איתם שלום קר

    מיכאל, 07/12/09 10:42

    קרח תמורת שלום או משהו כזה.

  • 43.

    אירלנד לאירים! יש להפסיק את הכיבוש הבריטי לאלתר.

    יואב, 07/12/09 10:38

    תחזרו לאי שממנו באתם.

  • 42.

    לאירופה עדיין לא נפל האסימון...

    עמיר, 07/12/09 10:34

    ככל שיתחנפו יותר לאיסלאם, כך יחזקו אותו ויחטפו על הראש יותר.
    כל הצהרה מטומטמת כזאת מצד אירופה, תקרב את רצונו של האיסלאם להשתלט על אירופה ולנסות להפוך אותה ליבשת איסלאמית.
    ההחלטה של אירופה - מעבר לאופייה המטופש והלקקני לאיסלאם - היא התערבות בעיניינים מדיניים של מדינת ישראל.
    או במילים אחרות, ברגע שהקהילה האירופית תחריז שזכות השיבה היא זכות לגיטימית ( וזה לא ייקח עוד הרבה זמן ), יגידו הפלסטינים : יש הסכמה בינלאומית לגבי ירושלים וזכות השיבה.
    או במילים יותר חריפות : באירופה לא מבינים ( ויותר חמור מזה שהם אולי כן מבינים ), שהם מכניסים את ישראל למצב בלתי אפשרי.
    לכן:
    1. להעיף את ליברמן שמפשל בכל ההתנהלויות
    הבינלאומיות וגורם לישראל נזקים בלתי
    הפיכים.
    2. ישראל חייבת :
    או לנסות לבטל את ההחלטה הזאת באמצעי
    שיכנוע או להודיע לאירופה שזאת התערבות
    גסה בעיניינים מדיניים של ישראל.

    • לאירופה מזמן נפל האסימון - הם מבינים שאנחנו מכשול לעתידם (ל''ת)

      דגידפ, 07/12/09 12:43

  • 41.

    ביבי, אף ''מסע טלפונים בהול'' לא יעזור אם אתה בעצמך חותם על מסמך דומה..

    ----דורון, 07/12/09 10:28

    וכי למה שהאירופים יהיו צדיקים מהאפיפיור?!

  • 40.

    אין מנוס

    א., 07/12/09 10:26

    אין מה לעשות חבר'ה אנחנו כנראה בדרך למלחמה עולמית.
    כדאי לכם לאגור מצוות, ולחבק את אהובי ליבכם.

    • חסר משוגעים אני? (ל''ת)

      אכיש מלך גת, 07/12/09 10:44

  • 39.

    תגובה אמריקאית להכרזה חד צדדית של האירופאים

    כתום זועם, 07/12/09 10:20

    מעניין לדעת באם תהייה תגובה אמריקאית לצעד זה. אני כלל לא בטוח שהדבר לא הוזמן או עודד על ידי חוסיין אובאמה או מי ממקורביו שרת החוץ או ראש הסגל בבית הלבן.
    באשר אלינו, במידה ןתהייה הצהרה שכזו על רוה''מ לבטל מיידית את הקפאת הבנייה שהייתה בחלקה צעד ''בונה אמון''...??? ובפועל כל שעשתה הצהרה זו עד כה זה פגיעה גסה בזכויות המתיישבים ביהודה ושומרון, בזבוז כספי ציבור על ידי שר הביטחון ברק, ורפיסות בפני ה''מולך'' האמריקאי וסיכון נוסף לעתידה של מדינת ישראל
    כאן ועכשיו, ביטול גזירות ברק-ביבי!!!

  • 38.

    נו, אז הם סוף סוף מכירים בירושלים כבירת ישראל? (ל''ת)

    שיעבירו את השגרירויות שלהם לשם ואז נדבר..., 07/12/09 10:09

  • 37.

    מצויין. ועכשיו שהפלסטינים יעשו מו''מ עם אירופה... (ל''ת)

    איש, 07/12/09 09:56

    • נכון...שאירופה תשבור את הראש (ל''ת)

      רומאו, 07/12/09 15:14

  • 36.

    כל העולם נגדנו!!! (ל''ת)

    צריך למצוא עולם אחר!!!, 07/12/09 09:48

    • המזוודות בהיכון

      שמריהו לוין פינת הרצל, 07/12/09 10:02

      תגיד לי שתמצא כנראה שבאמת צריך לחפש. המזוודות בהיכון

      • עוד חיפאי (ל''ת)

        מזוודות רק בעיר התחתית, 07/12/09 10:45

      • הרואים את הנולד מצטיידים בדרכון זר - עכשיו הרומנים בתור (ל''ת)

        דגידפ, 07/12/09 12:45

  • 35.

    תוצאה למהלכיו הנלוזים של ראש הממשלה.ההקפאה.

    לילי בלום, 07/12/09 09:44

    האנטישמים חוגגים וממהרים להכריז נגד מדינת ישראל כשברור להם שתמיכה בפלסתינים היא תמיכה בהשמדת מדינת היהודים. מי הם בכלל ? באיזו זכות הם מחליטים על עתיד מדינת ישראל? האכזבה מאמריקה תמוהה מכיון שברור כשמש שהנשיא אנטישמי שונא יהודים וישראל. לצערי היהודים שתמכו בו ממשיכים בכך ואינם מרימים קול מחאה חריפה ופעולות נגדו. זה יבוא להם כבומרנג כיון שאינם יכולים להתעלם מההכרח עבורם לקיום מדינת ישראל.

  • 34.

    איראן וגם אירופה לא סופרים את אובמה וזה המענה להקפאה (ל''ת)

    נתניהו נכשל עובדה, 07/12/09 09:44

  • 33.

    תודה לליכוד חסר עמוד השידרה ומנהיגו ה''חכם'' שהביאונו עד הלום. (ל''ת)

    חבר ליכוד, 07/12/09 09:39

    • זה לא הליכוד ...זה כל הממשלות ב20 השנים האחרונות..שהרסו את

      רומאו, 07/12/09 15:16

      המדינה

  • 32.

    איך קוראים לראש ממשלה שמבצע הוראות של שלטון זר? (ל''ת)

    המטיף, 07/12/09 09:38

  • 31.

    יש להחרים כל מוצר שבדי ולארגן חרם יהודי עולמי על תוצרת שבדיה. (ל''ת)

    מחרים שבדים....אבל לא שבדיות, 07/12/09 09:36

  • 30.

    קודם שיכריזו שהפלסטינים הם עם... (ל''ת)

    נעם, 07/12/09 09:36

  • 29.

    זו גם החלטה מדינית פוליטית שלא נכונה מבחינה היסטורית חברתית

    פקק תנועה , 07/12/09 09:32

    וגאוגרפית וגם ארכיאולוגית עוד מעט יגיעו למסקנה שהערבים הקימו את תל אביב ושהם כתבו את ספר הספרים של ההיסטוריה האנושית הכתובה ושהם גם המציאו את היהדות וכן אלהה

    • וממתי זה הפריע למישהו? (ל''ת)

      ....., 07/12/09 10:10

      • זו לא הבעיה אם זה הפריע פעם למישהוא או מפריע למישהו או יפריע ל מישהוא

        פקק תנועה , 07/12/09 11:45

        אי פעם מה שכן יוכל ליקרות ולהפריע בעתיד זו העובדה הזו שניקראת עיסקת השלום בין ישראל והפלשטנאים ושעלולה לצאת לפועל ללא שום אחריות כוללת ותו תקן וביטוח מיד ועכשיו ושהחלה למעשה לאחר מלחמת ששת הימים לקרום עור וגידים ועוד ובעיקר כשבן גוריון סרב לשחרר ב48 את ירושלים מידי הירדנים וזה הפך לאיזשהיא עובדה מכרסמת קשה ומציקה כשענין זה יבוא ויצא לפועל לבד ומעצמו בגלל הזמן שרץ קדימה ואת זה מנסים בכול כוחותנו לימנוע אבל ישנם גורמים בארץ ובעולם שלא מוכנים להבין את גודל הנזק הרוע והגזרות שכולם יסבלו מהם בעתיד ובעולם כולו תחת השם של שלום כלל עולמי וביחוד בין היהודים לערבים וביחוד ו אים זה יהפוך להסכם שלום גורף עבור הפלשסטנאים מכול הבחינות ללא שום היתחשבות בישראל מוצאה ועברה ועתידה ואת מה שמוסר ורוצה להגיד כיום העולם המוסלמי לכולם

  • 28.

    השמאל הישראלי קיבל בסופו של דבר את מבוקשו מאלו שבאמת לא רוצים בייקרם

    פקק תנועה , 07/12/09 09:26

    של היהודים ומדינת ישראל

  • 27.

    ישראל חייבת להגיב בהכרזה על אירופה כאדמה איסלאמית. (ל''ת)

    אבי, 07/12/09 09:22

  • 26.

    כל זה בעזרת השמאל הישראלי שחושב שנסיגה לקוי 67 יביא לשלום או להסכם (ל''ת)

    גם נסיגה לקוי החלוקה לא תביא להסכם, 07/12/09 09:22

  • 25.

    אין שום הישג מדיני להקפאת הבנייה, ההיפך! נתניהו טעה טעות גדולה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 07/12/09 09:17

  • 24.

    לא היה רצף טריטוריאלי בקווי 67

    מאיר, 07/12/09 09:17

    אבל לעולם מותר לשנות סטטוס באופן חד צדדי.
    והמנהיגים החלשים שלנו הסכימו לזה.
    כנ''ל מדינה פלסטינית בהסכם השלום עם מצרים
    מצרים הסכימה לאוטונומיה פלסטינית ולא למדינה
    אבל שוב המנהיגים שלנו מוכרים את הארץ בשביל
    שיחות סלון ותמונות משותפות עם שונאי ישראל בעולם.

  • 23.

    על זה אמרו חז''ל איחוד לרשעים רע להם ורע לעולם

    דוידי, 07/12/09 09:08

    זה מה שקורה כאשר האירופים מתאחדים יחד.

  • 22.

    ישראל צריכה בתמורה להחיל את החוק הישראלי ביו''ש

    אברי, 07/12/09 09:07

    כמו כן צריכה להכריז, כי ללפים בשבדיה יש זכות להגדרה עצמית.

  • 21.

    מאז שהביבי הזה חזר לשלטון. הכול הולך נחס וכול העולם נגדנו.

    benzi. a, 07/12/09 09:06

    הביבי הזה יכול להרשים את תומכיו הביבונים בנאומים דרמטים ועבודה בעניים. אך הבעייה שלו שזה לא עובד על אחרים ועל אחת כמה לא על עמי העולם ואירופה. מההתנהלות הקלוקלת שלו נצטרך לחזור לגבולות 67 בלי שלום ובלי כלום עם יתרון לאוייבנו והשפלה גדולה לעמינו.

    • האמת היא שזה התחיל עם בגין וקבלת הנוסחא ''שטחים תמורת שלום'' (ל''ת)

      markkesty , 07/12/09 09:22

      • להזכירך בגין שהכריז על אף שעל הוא זה המסר חבל ארץ

        לילי בלום, 07/12/09 09:48

        שאיננו בשום פנים מצרי, לערבים . הוא עשה את שלא עשו השמאלנים ובכך החל את תהליך ויתורים גירושים וכניעה למען מה? שלום? חה חה חה . טימטום.יש לעצור בכל מחיר את המגמה הזו .

    • צודק/ת אבל...

      נעם, 07/12/09 09:38

      תזכור/י שגם בתקופת שלטונו הקודם היו בעיקר דיבורים והמון איבה כלפיו אבל יחסית לקודמיו היו מעט מאד פיגועים ואלימות בשטח. אם לבחור בין השניים אני מעדיף את נתניהו עם כל חסרונותיו.

      • השקט היום בפיגועים הם תוצאה של המלחמה בחיזבאללה ומבצע עופרת יצוקה

        benzi. a, 07/12/09 11:29

        ביבי לא תרם ולא תורם שום כלום על השקט בפני פיגועים ביבי רק מטעטף בנוצות לא שלא ונוהג לזקוף לזכותו הישגים של הממשלות הקודמות. היה מלחמה בלבנון. ומאז יש שקט בגבול הצפוני ועל אף שזה שקט מדומה ועלול להתלקח כל רגע. זה לא בגלל שביבי בשלטון
        זה בגלל שהם עושים חושבים ביודעם ש-צ.ה.ל. מכין להם הפעם את התרופה וכנ''ל לגבי רצועת עזה שתוצאות השקט המדוה זה בגלל העופרת היצוקה. . ביבי רק יכול להביא נזקים על כל ההשגים של הממשלות הקודמות ועל זה כבר יש לו תעודות המוכיחות זאת.

    • הצבעתם ביבי תשתו את ביבי... (ל''ת)

      סאמר, 07/12/09 16:08

  • 20.

    והמחיר הכלילי הוא..... (ל''ת)

    אז אנחנו בדרך לחרם, 07/12/09 09:06

  • 19.

    מדינה שמחליטים בשבילה

    שוקי, 07/12/09 09:02

    הם מקבלים החלטות בשבילנו מזל שבחרנו בהם לשלוט בנו

  • 18.

    אם קובעים גבולות מראש, אז אין מו''מ, ולמעשה מבטלים את מו''מ

    אזרח, 07/12/09 09:01

    לדעתי ישראל חייבת להכיר בכך, שתהליך אסלה דרדר את מצבה לתהום, ולבטל את כל מה שסוכם עד כה, לרבות האותונומיה.

    • תהליך אסלה, אשכרה חרא של תהליך (ל''ת)

      אני מניח שזה טעו, אבל יצא נכון, 07/12/09 19:55

  • 17.

    אז אמרו אז קבעו. אז מה? ממתי הם מכתיבים לנו משהו?

    אז מה, 07/12/09 08:58

    הגיע הזמן להתעורר מהעילפון בו אנו מצויים שנים. המוסלמים שולטים בעולם בין היתר בשל נפט ו- פחד ורוב פיזי. אל לנו לצפות לתגובות ואהדה. גם את ארה''ב דיי איבדנו עם עלייתו של ברק חוסין אובמה.תמיד היינו מוקצים ותמיד נהיה, החוכמה היא לא להיכנע לתכתיבים של מדינות אחרות.

    • נכון. צריך לשים קצוץ על כל העולם. נסתדר יופי לבד (ל''ת)

      רק מלך מבית דוד, 07/12/09 10:47

  • 16.

    הפתרון האידאלי

    ש.ז, 07/12/09 08:58

    במסגרת הסכם שלום סופי תהיה ירושלים המזרחית בירה בינלאומית בשלטון משותף של ישראל ופלסטין ובחסות האום כאשר לכל דת תהיה אוטונומיה על המקומות הקדושים לה.

    • אידיאלי? עבור מי? הם רוצים את הכל ואנחנו רוצים את הכל (ל''ת)

      markkesty , 07/12/09 09:21

  • 15.

    כאשר מכריזים ''כולה שלי'' נותרים בלי כלום.

    דני ב., 07/12/09 08:56

    גם בלוף ההתנחלויות יתפוגג בקרוב ואלי כך נחזור לעצמנו לתקופת טרום מלחמת ששת הימים שאולי הרחיבה את גבולותינו אך צימצמה את גודל מוחינו.
    מעם שהיה סמל לחזרה למולדתו הפכנו למדינה המצורעת בעולם.
    תמהני האם רק שנאת יהודים עומדת מאחורי זה?
    כבר נאמר: תפסת מרובה לא תפסת.

    • האמת היא שההלכה מקרה זה הוא ''יחלוקו''. אבל זה לא קשור לקרקע (ל''ת)

      markkesty , 07/12/09 09:20

  • 14.

    יש לנתק את הקשרים עם האיחוד האירופי (ל''ת)

    markkesty , 07/12/09 08:55

    • זה יתרחש מעצמו (ל''ת)

      כשהמוסלמים ישלטו, 07/12/09 09:40

  • 13.

    יש בהחלטה הכרה בירושלים כבירת ישראל

    דרור ק, 07/12/09 08:53

    אם לדעת האיחוד ירושלים היא בירתן של שתי המדינות, לא הגיע הזמן להעביר אליה את השגרירויות שלהן שהיום נמצאות בת''א? חלק ממדינות אירופה כבר מחזיקות בירושלים קונסוליות שמייצגות אותן מול הפלסטינים. אם האירופים רוצים באמת לדבוק בהחלטה הזאת, הם צריכים להעביר את שגרירויותיהן מתל-אביב לירושלים.

  • 12.

    אנחנו חיים בתקופה מצויינת. תקופת ההתפקחות הגדולה.

    ASCH , 07/12/09 08:48

    בשנות ה''שלום'' קישקשו לנו כמה ישראל היא ''מעצמה'' וכמה ''מקובלת'' בזירה הבינ''ל. ובהתנתקות שיקרו לנו ''בואו נוכיח לעולם''. והיום מדברים על ההקפאה ''בואו נוכיח לעולם'' אבל כולנו יודעים: אנחנו לבד. אין אלינו שום אהבה של עולם וגם אין לנו מה לחפש אותה.

    האם הבלגים מחפשים אהבה יפנית? האם הספרדים מחפשים אהבה מאנגליה? אולי הפולנים כמהים לאהבת היוונים? יצאנו מהגלות, אך הגלות עדיין ממשיכה להחזיקנו בגרון.

    ולגבי הקריאה של האיחוד האירופי- וודאי שאין לנו סיכוי לעוצרה: האף של האירופים טמון בישבני העולם המוסלמי כבר עשרות שנים. עמוק. מאוד.

    מצד שני, מה הערך של ההצהרה? אוויר חם. נפיחה חסרת משמעות, כמוה ה''מתונים'' ברשות יכולים להוציא מה''עולם הנאור'' כל חודש בקילו, מבלי לשנות את התמונה.

    רוצים להכריז? יאללא, תכריזו. שיהיה לכם בסבבה. עד כמה שאני זוכר ערפאת כבר הכריז על מדינת ישראל כמבוטלת ולא קיימת בפועל. אז, ב1988, מצבם של ה''פלסטינים'' היה טוב בהרבה. היום מצבם גרוע מאוד.

    אבל הם טובים בהכרזות.

    • לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר (ל''ת)

      נהדר, 07/12/09 08:59

      • רק חבל שהוא מבלבל בין ''התפקחות'' ל''התפכחות'' (ל''ת)

        כן אבל..., 07/12/09 10:49

        • למה להיות קטנוניים, הכוונה הובהרה (ל''ת)

          נו טוב, 07/12/09 11:31

    • אזרחי המדינה ברובם כבר מזמן התפכחו. הבעיה היא השיכבה

      רונית, 07/12/09 17:24

      השלטת שכניראה כבר לעולם לא תתפכח.

  • 11.

    אין בעייה...תנו להם את בירת שוויץ. ..או בירת שבדיה...

    צבי, 07/12/09 08:47

    תגידו!!! מישהו בכלל סופר אותכם ממטר? ישראל עושה מה שהיא חושבת לעצמה לעשות ואין מדינה בעולם שתכתיב לה מה לעשות. ויום טוב לעם ישראל בירושלים השלמה והמאוחדת לנצח.

  • 10.

    זה דווקא לא רע. תואם לאינטרס הישראלי, של 2 מדינות ל-2 עמים. (ל''ת)

    אזרח יהודי, 07/12/09 08:46

  • 9.

    עוד כשלון מחפיר של ממשלת ביבי ליברמן. תוסיפו לרשימה... (ל''ת)

    מפוכח, 07/12/09 08:46

  • 8.

    שוודיה (ל''ת)

    למה אמרתם, לא נשלח השגריר השוודי לביתו?, 07/12/09 08:45

    • If we send home the Swedish ambassador

      Meir, 07/12/09 09:41

      If we send home the Swedish ambassador home, we will have to send the 26 Ambassadors of the EU and all the 27 will send our ambassadors home – understand. i.e. Europe will be no go area and tomorrow the European will close the air space too, and what will you do then, clever.

      • חחחח ממש תתחיל מלחמת גוג ומגוג בגלל ששלחנו את השבדי הביתה?

        Swedish Josh , 07/12/09 13:21

        גוזמאי אפוקליפסה כמוך תמיד משעשעים אותי חחחח
        ''יסגרו לנו את השטח האווירי''
        ''כל אירופה תכריז עלינו מלחמה''
        פחחח

        • No war just air spcae (ל''ת)

          Meir, 07/12/09 15:55

  • 7.

    מזרח ירושלים היא שטח איסלאמי כבוש, בירת הלאום הפלסטיני.

    נעמן,שפוי , 07/12/09 08:44

    למי ששכח: מזרח ירושלים - כולל גל האבנים הארור והנלעג מול שער האשפות - היא שטח פלסטיני כבוש.

    אל-קודס היא בירתו של העם הפלסטיני, וכל בסדר יהיה חייב להשתית את חלוקתה של העיר הארורוה הזאת בין שני העמים.

    ובבניין אל-קודס ננוחם.

    • כנראה שכחת לקרוא היסטוריה (ל''ת)

      markkesty , 07/12/09 08:54

    • ומה עם מערב ירושלים?

      עוד אחד שחושב שהוא שפוי, כמה מקורי, 07/12/09 09:02

      כל עוד ירושלים לא מוכרת כבירת ישראל על ידי האיחוד האירופי, ברור שכל פעולה בנושא הזה היא פוליטית בלבד, ללא שום ניסיון לעשיית צדק.

      • אל תדאג לגביו,משוגע מהגדרתו הקלינית חושב שהוא שפוי. (ל''ת)

        Swedish Josh , 07/12/09 13:18

    • התבלבלת,גל האבנים הנלעג קרוי אל אקצא,והוא מקודש לדת קולוניסטית רצחנית

      ziontrain, 07/12/09 10:19

      בור ועם הארץ,אם היית לומד מעט על היסטוריה או החוק הבין לאומי,היית יודע שירושלים לבטח אינה נחשבת לשטח פלסטיני כבוש...אולי חלק ממנה יהפוך לשטח פלסטיני ,רצוי עם כמה שיותר מהאחים הערבים שלך.

      • אני לא מבין מה אתם מגיבים לזבל אורגני שכזה, סתם פסיכי שמחפש צומי.

        אני, 07/12/09 14:17

        הפסיכי הזה ידוע בתור פרובוקטור שמחפש צומי, לא צריך להתייחס לפח אשפה שיוצא לו מהפה.

    • אחלה מורה לעברית היה לך ,מחמוד. (ל''ת)

      אדם, חיפה, 07/12/09 13:09

    • הי נעמן

      ישראלי, 07/12/09 13:53

      האם שכחת למסור ד''ש לאמך? היא מוצצת משהו משהו

    • מי שארור פה זה אתה ושכמותך, חתיכת נבלה נלעגת (ל''ת)

      לנעמן הבהמה, 07/12/09 14:20

  • 6.

    נו גם זה לא מפתיע...

    k.a.r, 07/12/09 08:40

    הם בסופו של דבר יכריזו גם על ''פלסטין השלמה''..היסטוריה חוזרת על עצמה-אומרים כך.
    חכו חכו..

  • 5.

    וכרגיל... אפשר היה למנוע את זה ועוד טרגדיות כבר לפני 22 שנה

    רוני מהשרון , 07/12/09 08:40

    אם יצחק שמיר היקר לא היה אומר רק ''לא ולא'' כל הזמן, אלא מאשר את הסכם לונדון ב 1987 (בין פרס למלך חוסיין), יכול להיות שההיסטוריה הייתה נראית מאד שונה...

    ודרך אגב: באותה ההזדמנות חשוב לזכור שגם מנחם בגין ז''ל סירב למסור את רצועת עזה למצרים בהסכמי קמפ-דייוויד (בניגוד לדיעה הרווחת שהוא הציע וסאדאת סירב).
    במענה לדו''ח מפורט ומדויק להפליא שהכין המושל הצבאי של עזה דאז ואשר קרא לממשלה ''להיפטר מהנטל הזה''... נזף בו בגין ושאל אותו כיצד הוא מעז למסור חלקי מולדת.... זאת אמת, ולא מזמן חשפו גם מסמכים המעידים על כך.

    ועל זה אמרו כבר חכמינו: ''תפסת מרובה - לא תפסת''

  • 4.

    משרד החוץ מוביל ביצירת ספינים להרדימנו. ההחלטה מסמלת סוף הכיבוש

    יריב א. , 07/12/09 08:40

    במקום לומר לציבור בישראל את האמת ממשיך משרד החוץ בפרןפוגנדה נגדנו. כל ההכרזות שלהם בימים האחרונים לא היו אמת.ונתניהו ולבני חטפו יריקות לעג לפניהם.הםיכולים לספר לנו מה הם אמרו למנהיגים באירופה ובבית הלבן. חבל שהם לא מספרים איך נפנפו אותם.
    ונתניהו לא נוסע בגלל שהוא היה מוצא שכל המפגינים נגד אפקט החממה הם גם אנטי ישראליים כל זמן שהכיבוש נמשך. אבל גם על סיבת אי נסיעתו משקרים לישראלים.
    החגיגה לציון חזרת ישראל לשפיות מתחילה היום בקופנהגן.ואני אחד מהמארגנים

    • אתה אחד מהמארגנים של ועידת קופנהגן?

      קשה ומקשה, 07/12/09 09:16

      אתה מודה, בפה מלא, בהשתתפות פעילה במעשה רמייה והנואה (הוא פיקציית ההתחממות הגלובלית)?

      אתה... גאה בזה?


      וואו

      • תגיד,נראה לך שהלאומן הערבי הפתטי הזה ממארגני ועידת קופנהגן...

        ziontrain, 07/12/09 10:53

        כנראה שאתה באמת מטושטש.


        ומה השטויות על התחממות גלובלית כפיקציה?אתה איזה ערבי מושחת שיושב על ביצת נפט?או שאתה סתם חסר השכלה וידע?

    • תרגע.אתה לא מנהיג בינלאומי,אלא לאומן ערבי הידוע בגסותו ובגזענותו (ל''ת)

      ziontrain, 07/12/09 09:57

    • וב''ידוע'' אני מתכוון כאן ,בתגובות האובססיביות שלך..מעבר לכך,ממש לא ידוע

      ziontrain, 07/12/09 10:02

      ולא חשוב

  • 3.

    בעקבות ההצהרה, יש להגביר את הבניה בירושלים

    שמוליק, 07/12/09 08:38

    לסלק את הערבים מכל הכפרים שמסביב ולהפוך את מזרח העיר לעיר בירה ללא תושבים ערביים

    • אתה ''גאון'' , איזה פתרון פשוט , איך לא חשבו על זה קודם ????????. (ל''ת)

      אנטיוירוס, 07/12/09 09:05

  • 2.

    טוב מאוד. אני לא שמאלני ולא ימני, אבל הגיע הזמן לעשות

    אבי צנעני, 07/12/09 08:38

    סדר בבלגן המכונה מדינת ישראל. אם היהודים לא מסוגלים להחליט על גבולותיהם - והבה נודה על האמת, הם לא מסוגלים להחליט כבר 40 שנה - יבואו אחרים ויחליטו בשבילם. ככתוב : ''גדרות טובים עושים שכנים טובים''. מספיק לשחק אותה קדושים.

    • ''אם היהודים לא מסוגלים להחליט על גבולותיהם '' ? (ל''ת)

      אתה ''אבי צנעני'' כמו שאני רחת לקום, 07/12/09 12:54

  • 1.

    ביטול הכיבוש - ביטול דרישת השיבה - ירושלים בירה מאוחדת לשתי המדינות !! (ל''ת)

    ולבצע לבצע לבצע לבצע לבצע לבצע לבצע לבצע לבצע לבצע, 07/12/09 08:36

    • עוד גאון שחושב שאם רק נחזור ל-67 הכל יהיה אוטופי. לא למדת כלום ב-20

      מישהו, 07/12/09 10:33

      שנה האחרונות? לא הבנת שהם (חמאס, חיזבאללה, איראן וכו') לא יעצרו עד שמדינת ישראל תחדל להתקיים כמדינת הלאום היהודי?

    • ביטול הכבוש?

      זאב, 07/12/09 12:26

      תאמר לי האם אתה הזוי? על איזה כיבוש אתה מדבר?על שטחים שהפסדנו ב1948 ? שטחים אילו יש להם שם והשם הוא ארץ ישראל הם שלטו על שטחים אילו 19 אנחנו שולטים בהם 42 שנה. לפתור את הבעיה הפלשתינאית היא לטבוח עד האחרון בהם בלי להשאיר להם שריד ופליט. האם אני נשמע קיצוני? אולי. אבל מה שאני דובר פה אני מצטט מספרי הנביאים שכן יהיה ובקרוב יהיה

      • אמן

        ישראלי, 07/12/09 13:34

        הלוואי שככה יהיה

    • פירות ההקפאה. (ל''ת)

      ט''ו בשבט חדש., 08/12/09 09:22