• 105.

    אנשים מתבלבלים, מי שנגד העסקה לא אומר ''אל תשחררו אותו'' !!!!!!!!!!!!!!!

    צביעות לשמה., 08/12/09 16:50

    מי שמתנגד לשחרר אלפי מחבלים תמורת חייל לא אומר שאסור לשחרר את גלעד, אלא אומר שחובה לשחרר אותו אבל בדרך אחרת.
    כל אלו שרוקדים על החטיפה של גלעד באומרם ''שחררו מחבלים'', הם ברובם אותם אלו שהיו נגד מבצע צבאי ו/או מהלכים מדיניים שיגרמו לרוצחים לשחררו.
    כל אותם אנשים שצועקים לשחרור מחבלים רק תופסים טרמפ על הגב שלו, הם גם אותם אלו שהתנגדו ברובם להפסקת הטירוף של בתי הסוהר שלנו שמארחים את הפלסטינים הרוצחים שם בתנאי מלון 3 כוכבים.
    כאשר ניסו להפסיק את הטירוף הזה, שרוצחים יושבים ב''כלא'', חיים על חשבון המדינה שאותה הם תקפו, לומדים באוניברסיטה, אוכלים ומתפטמים כמו חזירים, ומקבלים תנאים של קייטנה, אותם אלו שהיום ''כל כך רוצים את גלעד בחזרה'' התנגדו למהלך הזה ונתנו יד לפשע של החגיגות שלהם על חשבוננו.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אם כולם היו מתגייסים לשלוש שנים (לפחות כל היהודים) הייתי נגד עסקה (ל''ת)

    ..אבל המתגייסים יוצאים פראיירים, 08/12/09 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אני בעד שיחרור מחבלים (משלושים אלף רגל...) -

    A-man, 08/12/09 11:28

    כמחווה הומנית - נאפשר להם לבחור לוקיישן מועדף.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    כמו שלא משחררים את יגאל אמיר לא לשחרר שום רוצח (ל''ת)

    רונן, 08/12/09 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    סןף סוף משהוא אומר את האמת (ל''ת)

    אטלס, 08/12/09 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    נכון מאד

    ירון777 , 08/12/09 10:14

    מי שצועק: ''לשחרר את גלעד בכל מחיר'', יודע שהטענה שלו לא מחזיקה שניה אחת במבחן ההיגיון. לכן הם חוזרים וצועקים את המנטרה שלהם שוב ושוב כדי לפרוט על הרגש.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    כמה נשים ותינוקות ימותו כתוצאה משחרור רבי-המרצחים??? (ל''ת)

    כמה ביבי כמה ???????????????, 08/12/09 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    את נותנת להם יותר קרדיט ממה שמגיע להם

    או-אה, 08/12/09 09:44

    לא צריך להיות גאון, או אומן מלחמה כדי להוציא פיגוע, הירידה היציבה ברמת הפיגועים מאז האינתיפדה אינה נובעת מכך שרבי מחבלים נכלאו בישראל, אלא משיפור ברמת ההגנה של ישראל כנגד טרור שכזה, החומה, מודיעין, ופשוט סיכולים של ניסיונות פיגוע שכאלה.

    או בקיצור - זה לא שההתקפה שלהם נחלשה, זה שההגנה שלנו התחזקה.

    כמובן שישנן עוד סיבות שגרמו לכך - הירידה בהתלהבות של האינתיפדה, אבל בעיקר התמודדות מצויינת של הצבא עם האיום - הרי שדרוש זמן מה כדי ללמוד אותו לפני שמצליחים לחסל אותו, את האיום, כך שמה שלך נראה ירידה ברמת הפיגועים בגלל מחבלים שנכלאו, היה בעצם ירידה ברמת הפיגועים בגלל ההתמודדות המוצלחת של צה''ל עם הדבר.

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה צודק

      איילת שקד, 08/12/09 09:59

      אתה צודק בהחלט. יכולת ההגנה שלנו השתפרה בשנים האחרונות בזכות חומת מגן, גדר ההפרדה ושכלול גופי המודיעין. בנוסף לכך כליאתם של אנשי מפתח וארכי מחבלים פגעה ביכולת הביצוע שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    מה שלא עושים ב-10 ימים ראשונים

    מטכליסט, 08/12/09 09:27

    לא עושים בכלל.
    ביש''ע עדיין יש לשב''כ ולגורמי המודיעין יכולת לאסוף מידע בשטח. כן, גם בעזה. אז מה שאנחנו צריכים זה רו''מ שביום החטיפה יכנס את ראש השב''כ המוסד המודיעין והרמטכ''ל. ויגיד להם ''אני רוצה לדעת איפה הוא מוחזק''. סביר להניח שהשב''כ ידע/יודע היכן הוחזק/מוחזק שליט. אז מה גרם לראשי הממשלה להימנע ממבצע חילוץ? כניראה הפחד ששליט ו/או מספר חיילים יהרגו. בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, אני דווקא חושב שמיבצע החילוץ של נחשון וקסמן הצליח על אף מותו של נחשון ומפקד יחידת החילוץ ניר פורז. גורמי הטרור ביש''ע הבינו שחטיפת חייל לא תצליח לגרור אותנו למו''מ לשיחרור מחבלים. ולראיה, גורמי הטרור ביש''ע לא חטפו חיילים לצורך מיקוח כל השנים מאז. חטיפת גילעד שליט הייתה לצורך בדיקה מחדש של עמדתינו זו, ובדיקת עמידת הציבור והממשלה. כנראה שניכשלנו בבדיקה זו.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    עצוב אבל נכון

    ישקו, 08/12/09 08:58

    שחרור שליט בתנאי החמאס = כניעה.
    מלבד ההרוגים בפיגועים שיבואו, הרי תוך זמן קצר יחטף חייל אחר. ואז מה? נחזיר את תל אביב תמורתו? שהרי צריך לשלם כל מחיר.לא?

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    כול הזמן שישראל לא מסוגלת להעביר חוק השוואת תנאי אסירי החמאס (ל''ת)

    לאלו של גלעד יש לשחרורו תמורת המחבלים שבעסקה.סמ, 08/12/09 07:43

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הטעות של ישראל נובעת מכך - שאין הבנה ליכולת המשא ומתן של של חאמס

    יופיטר, 08/12/09 06:49

    ובהיפוך יכולת חאמאס או חיזבאללה -מתוך יכולת להבין את אי יכולת ישראל בניהול משא ומתן - אילו אולמרט מלכתחילה - היה אומר 30 מחבלים וזהו - כשתסכימו תקראו לי - לא הינו מתגלגלים למצב בו אנו היום - נקודת המוצא שלנו מוטעת -בכך שאנו חושבים שלנו יותר חשוב לשחרר את שבויינו או חטופינו , מאשר להם - רוב ההורים בעולם חשים את אותה אהבה ואותו קשר כלפי ילדיהם -

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    צודקת הכותבת. לשחרר את שליט, כן, תמורת אסיר ערבי אחד (ל''ת)

    זה צו השעה הנכון והמוסרי, 08/12/09 06:46

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    איך נעם שליט הפך להיות השליט של המדינה?? (ל''ת)

    סתם שואל, 08/12/09 05:00

    הגב לתגובה זו

    • שאלה נכונה

      ניניה, 08/12/09 11:27

      אתה צודק לחלוטין וכך גם איילת.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    הצועקים ''בשם דם הנרצחים'' - חברה, הטרור לא נולד עם גלעד ולא יגמר במותו

    קנאים זורקים אח ל''מפלצת'' הטרור שהם עצמם מטפחים,,,, 08/12/09 00:25

    ישראל קמה תוך הסתכנות
    אחד עבור השני
    ויחד עבור הבית הלאומי,,,

    הכותבת אינה משתייכת, כנראה, לעם ישראל

    הגב לתגובה זו

    • אחי -הגזמת. הפעם הם בימין צודקים.מה עוד שרבים בשמאל חושבים כמותם

      יותם מהשמאל, 08/12/09 03:26

      עוזי ברעם,שלמה גזית ועוד רבים

      הגב לתגובה זו

      • יותם, תומכי העיסקה צודקים. אסור להפקיר את גלעד (ל''ת)

        כן לעסקת שליט!, 08/12/09 13:17

        הגב לתגובה זו

    • לא אתפלא אם אתה ערבי מניפולטור שמתחזה ל''יהודי עם סולידריות'' (ל''ת)

      לשחרר את גלעד, כן,תמורת אסיר ערבי אחד, 08/12/09 06:48

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    מו''מ עם החמאס=החתיכה שמסכימה לבלות לילה עם גבר תמורת מליון דולר (ל''ת)

    היא זונה - נשאר רק המחיר, 07/12/09 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הנוהג של 2, 3, 4, 5....מאסרי עולם מעיד ש ''מאסר עולם'' בישראל = בדיחה (ל''ת)

    מאסר עולם אמיתי- יש רק אחד. עדיף - עונש מוות, 07/12/09 23:40

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הפתרון , לעשות אולטימטום ,שהכנסת תעביר חוק לגזר דין מוות רטרואקטיוית

    דוד, 07/12/09 22:18

    למחבלים באם לא ישוחרר תוך 24 שעות

    הגב לתגובה זו

    • TRUE (ל''ת)

      TRUE, 08/12/09 04:00

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    הפתרון הוא ,לעשות (ל''ת)

    דוד, 07/12/09 22:11

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ביבי הרופס יכנע לתקשורת שרוצה ברעתה של מדינת היהודים. (ל''ת)

    התקשורת אוהבת ערבים, 07/12/09 22:06

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    שליט הוא חייל. תפקידו להגן על האזרחים. ועדיף שישאר בשבי מאשר ששחרורו

    אזרח, 07/12/09 21:42

    יעלה בחיי האזרחים.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מטומטמת, אבל ממש

      בכל מחיר, 08/12/09 04:00

      חשבת על הפגיעה במורל כל מתגייס עתידי?
      חשבת על האופציה הצבאית?

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    דמו של שליט אינו אדום יותר מדם הילדים שיירצחו בידי המחבלים שנשחרר! (ל''ת)

    די להפקרות!, 07/12/09 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מה הצעתך?

    שי, 07/12/09 21:22

    איילת.
    לכל עיסקה שהיא אפשר למצוא את החיובי והשלילי, אני לא שומע מדבריך שום הצעה שיכולה לקדם אותנו אלה רק מה לא.

    שי

    הגב לתגובה זו

    • אספר לך סיפור שראיתי בתגובות...מעשה באדם חולה סכרת, שקצה נפשו במצבו.

      XX, 07/12/09 21:45

      הלך לרופאו ואמר לו: בדעתי לקחת טיפול אלטרנטיבי...
      שאל הרופא: מה הטיפול? אמר לו החולה: יזריקו לי לעורקים מי-מלח
      וזה ינקה לי את מערכת הדם. אמר הרופא: השתגעת? זה יהרוג אותך.
      אמר לו החולה: יש לך פיתרון אחר? כי פשוט נמאס לי מהמצב...
      אמר הרופא:
      אין פתרון לבעייתך. תילמד לחיות איתה...

      הגב לתגובה זו

    • שבוי תמורת שבוי. מקסימים יקבלו עוד אחד או שניים

      כמו בעולם התרבותי הנורמלי, 08/12/09 06:53

      כי איבדנו לגמרי את הצפון.

      שום מדינה רציונלית לא מתנהגת ככה - שיחרור מאות רוצחים בעבר ובעתיד תמורת שבוי אחד.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    בטח שיעלה ויעלה על הדעת. אם הדברים לא עולים על דעתך אז אל תעסקי בהם

    ישראלי מישראל, 07/12/09 20:53

    אף אחד לא אמר שזה בסדר אבל מי שמגיים חיילים צריך להכשיר אותם לא להחטף אם לא אז הוא חייב לשחרר אותם בדרך אחרת.

    מדינת ישראל ערבה לשחרר את חייליה. יכלו לשחרר את שליט בפעולה בעזה לפני שנה זה לא קרה. ואולי את מוכנה להתנדב להחליף אותו? לא.

    אבל מה שמדהים ובאמת מ-ד-ה-י-ם כמו שהמלה הזו הומצאה ולא בשימוש היומיומי שלה שיש לך את העוז החוצפה ועזות המצח להיות זו שמתנדבת להשאיר אותו. יעלה על הדעת שבן אדם כמוך לא צריך לכהן במשרה ציבורית.

    ןעוד דבר מה מצער הוא הסחבת המיותרת בעניין שמייצרת פתחון פה למאמרים ודעות הזויים וחסרי אחריות מהסוג שפירסמת.

    האחריות שלנו (הישראלים) היא לשחרר את שליט מה שיותר מהר המאמר שלך סתמי ולא תורם לעניין ואף מצריך תגובות מצידינו שיאזנו את הנקודות שלא חשבת אליהן. חבל שאת התפתית לרכב על הנושא. מיותר.

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא אמר שהיא קוראת להפקיר את שליט

      בכוח, 08/12/09 03:58

      אתה יודע שיש לך צבא במדינה נכון?
      סיפרו לך שצה''ל יודע לעשות עוד כמה דברים חוץ מלפנות יהודים וזה רק עניין של הנמושות שיושבות בכנסת?

      אם לא ידעת אז הנה, אני מספר לך.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    עוצמת ישראל לא תיפגע מהמרצחים,,, אלא מהמפקירים !!! (ל''ת)

    בושי לך,,,, 07/12/09 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    שמות, דברי בשמות, גברת

    חמציץ, 07/12/09 20:35

    את מכירה את רשימת ה-450? את יודעת בוודאות שהיא כוללת את המחבלים ''המוכשרים''?

    אם כן, זה הזמן להאיר את עינינו. מי הם אותם מוכשרים שהחמאס לא יכול בלעדיהם?

    אם לא, עדיף שתסתמי.

    הגב לתגובה זו

    • השמות נשמרים בסוד,משום מה. אבל העקרון ברור-אין כניעה לסחטנות. (ל''ת)

      שלמה, 07/12/09 21:21

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    totally right (ל''ת)

    d, 07/12/09 19:51

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ערבות הדדית. על זה נשענת המורשת שלנו.

    גלעד הביתה, 07/12/09 19:37

    במשך כל ההיסטוריה הקרבנו והסתכנו אחד למען השני. עצם קיומנו במדינה הזאת מוביל אותנו להסתכן, לתמוך ולעתים להקריב אחד בשביל השני.

    תלמדי היסטוריה.

    הגב לתגובה זו

    • זה אומר שצריך לשחרר את גלעד בפעולה צבאית-לא בדמם של אזרחים. (ל''ת)

      שלמה, 07/12/09 21:19

      הגב לתגובה זו

      • Soo true (ל''ת)

        soooo true, 08/12/09 03:56

        הגב לתגובה זו

    • צודק. עיסקה עכשיו! (ל''ת)

      גלעד צריך להיות חופשי, 08/12/09 13:15

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    רק קנאים שטופי שנאה בורחים מול איומי טרור ומשאירים אח למות בשבי !!! (ל''ת)

    עוצמתה של ישראל לא תפגע מהמרצחים אלא מהמפקירים !, 07/12/09 19:26

    הגב לתגובה זו

    • הפעם הימין צודק, מה עוד שרבים בשמאל כמותם כותבים (ל''ת)

      יותם מהשמאל, 08/12/09 03:27

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    ''נתניהו קיבל את מתווה העסקה בירושה'' מה אולמרט כתב פרוטוקול

    המישפט המטומטם ביותר, 07/12/09 19:04

    למה נותנים לכל אחד במה

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    את בכלל יודעת מי המחבלים? (ל''ת)

    זרומפים, 07/12/09 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לחמאס יש 10000 חיילים 450 לא ישנו כלום, נהיה ספורט לאומי לרכב על שליט

    ערן ארז שמאלני, 07/12/09 18:20

    פופוליסטיות בשיאה, עימאד מורניה היה אחד ובמשך יותר מ30 שנה לא צמח לו יורש אחד.
    שוב פונים להפחדה כדי להגיד מה טוב ומה לא, כמה אנשים נרצחו מרצועת עזה מאז שעזבנו(ולא לספור את הטילים כי לא ממש צריך להיות מחבל מוצלח בכדי לירות קאסם).
    החמאס לא יכול ולא הצליח למנוע כלום מצה''ל בזמן עופרת יצוקה, עוד כמה אנשים שהיו מתחבאים מתחת לאדמה לא היו משנים כלום.
    שפעת שליט הדביקה את כולם, שמעתי שהיא גורמת לך לאבד כל היגיון ולירות לעצמך בראש. התרופה היחידה היא התנגדות עיוורת לכל פעולה לתשלום מחיר כלשהו שעולה על....
    בקיצור כרגיל המתנגדים לא מציעים כלום מלבד בלונים שמלאים בנפיחות של עצמם.

    הגב לתגובה זו

    • אז למה בכלל לטרוח לתפוס אותם ולהביאם למשפט??

      דווקא אתה פופוליסט ומזלזל בחיי חיילים שלחמו בחמאס!, 08/12/09 00:35

      הרי ממילא כמה מאות לא ישנו כלום..

      ולמה בכלל להילחם על משהו הרי גם זה לא ישנה כלום..

      מספיק עם ההיסטריה! אנחנו עם חפץ חיים! לא לשחרור בכל מחיר!

      הגב לתגובה זו

    • הפעם הם צודקים בימין. וגם בשמאל סבורים כמותם. ברעם עוזי ושלמה גזית (ל''ת)

      יותם מהשמאל, 08/12/09 03:28

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    סוף סוף משהו מדבר לעניין

    מיכל, 07/12/09 17:32

    מיו הראוי שקולות כאלו גם ישמעו בדו שיח הציבורי

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    צודקת במאה אחוזים. באותו אופן את יכולה להסביר שיש חברה

    ספינר, 07/12/09 17:28

    כושלת ולעומתה חברה מצליחה כי המנהלים שלה, המנהלים שלה...
    ואם כולם שווים ומתחלפים זה עם זה קדימה ואחורנית
    למה מנהלים בשוק העבודה
    כמו מנהל בנק למשל - מקבל משכורת של מליון דולר לשנה ועוד בונוס של חמישה מליון ועוד אופציות בעשרים מליון ואני מקבל בקושי משכורת של עשרת אלפים שקל בחודש ברוטו?
    ואני מהנדס
    הם כולם מרמים אותנו ומסבירים לנו בכל נימוק ,שלא יהיה ,את מה שהם רוצים - לא מה שצריך להיות

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    יתרה מזאת ישנו הנושא הפשוט של העונש שמשום מה שוכחים

    דני, 07/12/09 17:11

    רוצח צריך לשאת בעונשו. ולא, זה לא רק משיקולי תועלת ומחיר - כמה עלה למדינה לתפוס אותו ולהעמידו לדין ומה הנזק שייגרם אם ישתחרר.

    זה מעבר לכך.

    זה בגלל שכתוב ''לא תרצח''. ובתור חילוני יש לציווי הזה משמעות עליונה בעיניי. חברה שלא מענישה רוצחים, ומתייחסת לכליאתם במונחים של סחר בשוק, כפי שאנו עושים לצערי - אינה חברה מוסרית ברמה הבסיסית ביותר.

    בהקשר זה אני גם לא מבין מה משמעות קציבת עונשיהם של רוצחים שנידונו למאסר עולם בישראל. גם זה מנהג ברברי ופסול בעיניי.

    רוצח שנשפט צריך לשאת בעונשו. נקודה.

    ולכל הטוענים שמדובר בלוחמי חופש - אין מילים לתאר את העיוות המוסרי שאתם חיים בו. תעמולה איסלאמית ותו לא. מה שלנין כינה ''אידיוטים מועילים''...

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מה זה בדיוק מנהלת לשכה?

    פפיטו, 07/12/09 17:10

    כנראה לא משהו

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אם גלעד היה בנך , מה היית עושה ? (ל''ת)

    קשקשנית, 07/12/09 17:08

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא בנה. וגם לא בני. ואתה קשקשן! (ל''ת)

      נמאס ממניפולציות רגשיות, 07/12/09 17:17

      הגב לתגובה זו

    • לראש הממשלה יש הרבה בנים, כל אזרחי המדינה. שליט אינו הבן היחיד. (ל''ת)

      די לדמגוגיה, 07/12/09 17:25

      הגב לתגובה זו

    • הטיעון הכי חלול בתולדות אמנות הויכוח (ל''ת)

      בכל מחיר, 08/12/09 03:54

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    ניתוח פלסטי משנה פנים אבל לא משנה מהות (ל''ת)

    גם ש''ס לא מגרש, 07/12/09 17:03

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ארה''ב ובריטניה כבר הוכיחו בעיראק ואפגניסטן כי אינם נכנעות לחטיפות

    יוסי, 07/12/09 17:02

    אחרי מספר מקרים שבהם נרצחו חטופים אמריקאים ובריטים, ארגוני הטרור בעירק ואפגניסטן הבינו שהעסק לא משתלם, והפסיקו לחטוף חיילים ואזרחים שלהם.

    השאלה אם לראש המדינה יש את האומץ האישי להסביר למשפחת החטוף, שזהותו ידועה כאן ועכשיו, שהוחלט להקריב אותו בתמורה להצלת החיים של עשרות נרצחים עתידיים שזהותם עדיין לא ידועה.

    זו החלטה קשה ביותר, אך מי שלא מסוגל לקבל אותה, אינו ראוי להיות ראש המדינה.

    בסופו של דבר, החלטות דומות נלקחות יומיום ע''י פוליטיקאים, אשר מחליטים אלו תרופות להכניס לסל הבריאות, וכתוצה מכך אילו חולים יחיו ואילו ימותו, האם להשקיע בקניית מטוס משוכלל או במערכת הגנה אקטיבית לטנקים, וכולי וכולי. כל החלטה כזו בסופו של דבר חורצת גורלות של מי יחיה ומי ימות, רק ללא מערכת הסברה משומנת כמו אצל גלעד שליט.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הסכנה בשחרור

    ענתר, 07/12/09 16:58

    לא יותר חמורה מדברי ההבל של א.שקד.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    רק קנאים טרופי שנאה, בורחים מול איומי טרור, ומפקירים אח למוות !!! (ל''ת)

    עלי בריקדות,,, שיהרגו אחרים,,,, 07/12/09 16:54

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שברק וחבריו עשו למדחת יוסוף ז''ל. מקרה שליט שונה!!! (ל''ת)

      דני, 07/12/09 17:38

      הגב לתגובה זו

      • ומה רצית? שיהרגו 10 חיילים ויצילו חייל אחד? (ל''ת)

        מיקי, 07/12/09 18:08

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    קודם כל ..נתניהו לא אמיץ!! נקודה!! כנסו פנימה ותבינו את הסכנה האמיתית

    שלום, 07/12/09 16:49

    הסכנה האמיתית בכניעה ללא תנאי לחמאס והורדת מדינת ישראל על ברכיה זה שהיא תשלח גלי הדף צונאמי{גלי ניצחון} אדירים לכל בירות העולם הערבי מסביבנו, בגיבוי המצלמות וההתלהמות של אל ג'זירה ודומיהם...גלי ההדף הצונאמי האלה יעמידו את ישראל באור מגוחך וסמרטוטי בעיני העולם הערבי שיבין שאת ישראל מכניעים בכוח ויתן ניצחון מורלי עצום לאיסלם הקיצוני!!!אנחנו נמצא את עצמנו בעוד מספר שנים{חס וחלילה} מול ירדן סוריה לבנון ומצרים עם שלטון איסלמי קיצוני בדמות ה''אחים המוסלמים''!!זו זו הסכנה האמיתית!!!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    שטויות:

    האסטרטג, 07/12/09 16:45

    א. עובדה שהחמאס הצליח לבצע פיגועי טרור מתוחכמים (כדוגמת זה ששליט נחטף בו), בזמן שכל האסירים היו מאחורי סורג ובריח.
    ב. הסיבה לשקט היחסי מאז אמצע 2004 היא הקמת גדר ההפרדה וכניסתו של צה''ל לשטחי A.

    הגב לתגובה זו

    • גם וגם

      עינת, 07/12/09 16:52

      אתה צודק והיא צודקת הסיבה שאין פיגועים היא גם וגם

      הגב לתגובה זו

      • היא אינה יכולה להוכיח את טענתה, אני כן! (ל''ת)

        האסטרטג, 07/12/09 17:05

        הגב לתגובה זו

        • עד כה לא הוכחת כלום' אבל יפה שאתה מכנה עצמך אסטרטג (ל''ת)

          חניבעל, 08/12/09 03:52

          הגב לתגובה זו

          • האסטרטג דווקא כן הוכיח

            רונן גולדשטיין, 08/12/09 07:28

            הוא הוכיח לאורך כל התגובות שלו בעבר שהוא מחבל יהודי המחבל באינטרס היהודי לאומי,ומקדם את האינטרסים של ארגוני הטרור האיסלמו נאצים.

            הגב לתגובה זו

  • 62.

    מאמר מצוין! (ל''ת)

    ר.ב, 07/12/09 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    את לא יכולה להשפיע על הבוס לשעבר? (ל''ת)

    קובי, 07/12/09 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    את טועה. ביבי לא ראש ממשלה חדש, לא אמיץ, ובטח לא בעל יכולת מנהיגות

    ארז, 07/12/09 16:17

    מאיפה המצאת את כל השטויות האלו?!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    צריך לשחרר את כל ה- 11,000 הפלשתינים שאנו מחזיקים בכלא

    מיטל, 07/12/09 15:52

    המשך החזקתם יותר מסוכן משחרורם.
    את יכולה לקרוא להם ''טרוריסטים'' אבל בעיני עמם (ואפילו בעיני כל העולם) הם גיבורים- לוחמי חירות שנלחמים למען עמם שנאנק תחת כיבוש אכזרי כבר 42 שנים.
    לו את היית נולדת לאם פלשתינית גם את היית או ''טרוריסטית'' או מעריצה אותם.
    מותר לעם שחי תחת כיבוש להלחם בכובש כמו שאנחנו עשינו לפני הקמת המדינה.
    עכשיו ברור מאוד שהפלשתינים לא ישיגו כלום במשא ומתן אלא רק בפעילות התנגדות כפי שאת מכנה ''טרור''.
    הינה כבר שנה שאין טרור ומה הם קיבלו? פחות מחסומים? וגם את זה הם לא קיבלו מאיתנו אלא כתוצאה של לחץ מארה''ב.

    הגב לתגובה זו

    • כל מה שכתבת רק מוכיח שאסור לשחרר אותם (ל''ת)

      יעקב, 07/12/09 16:31

      הגב לתגובה זו

    • מיטל, עשי לי שהיד

      איבנדאוד, 07/12/09 16:36

      נלחם יחד לחופש, שלטון בארץ, וכיבוש העולם.

      הגב לתגובה זו

    • רוצחי נשים וילדים. לא אצ''ל ולא לח''י, יותר מנגלה ואייכמן. (ל''ת)

      מצ'לס, 07/12/09 16:50

      הגב לתגובה זו

      • כן כן גם האצל והלח''י

        שאול, 07/12/09 18:36

        א. הם הניחו פצצות בבית קולנוע ובאוטובוסים. תקראי קצת היסטוריה.
        ב. אם הכיבוש הבריטי היה נמשך 42 שנים אז היינו עושים הרבה יותר גרוע.
        ג. לא כדאי לך לספור כמה ילדים פלשתינים צה''ל הרג. לפי הקוד האתי של האיש הנאור אסא כשר קודם צריך לירות ואח''כ לראות במי ירינו כמו שקרה היום בגבול מצריים.

        הגב לתגובה זו

    • לוחמי חופש? אנשים שרצחו ילדים בפיגועים? אמנה מונא שפיתתה נער תמים

      לא יאמן. שטיפת המוח....., 07/12/09 17:33

      לוחמי חופש?
      אנשים שרצחו ילדים בפיגועים? אמנה מונא שפיתתה נער תמים ובכלא אף הציגה בלגלוג את זעקותיו?
      חלאות המין האנושי. אלו לוחמי חופש?
      הם קיבלו כבר חופש, יצאנו מעזה. עכשיו הם רוצים הכרה מדינית.
      בשביל הכרה מדינית מותר לרצוח ילדים?
      הצורה בה הם נראים בעיני עמם לא משנה. (אולי היא משנה בכדי להבין מה עמם חושב באמת..)

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    תחזרי לעבודה, בינתיים TI זאת שמשלמת לך על הפעילות הפוליטית (ל''ת)

    Fugly, 07/12/09 15:52

    הגב לתגובה זו

    • על התרומה החיונית לשיח הציבורי. לא פעילות פוליטית. (ל''ת)

      מצ'לס, 07/12/09 16:49

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    העיתונות המשועממת מחפשת סיפורים ושאין עושים פסטיבל שליט. (ל''ת)

    ועל זה אנחנו נשלם בדם, 07/12/09 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אם מחר עבריין יחטוף חייל וידרוש שיחרור כל הרוצחים אז גם נשחרר? (ל''ת)

    מדינה ללא דרך, 07/12/09 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הייתם משחררים את יגאל אמיר? את הרוצח של משפ אושרנקו? (ל''ת)

    שחרור חייל חטוף מעל לכל?, 07/12/09 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כל הכבוד..מסכים עם כל מילה...הפכנו לנמושות חסרי עמוד שדרה. (ל''ת)

    מה הפלא שאנחנו מפסידים, 07/12/09 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מנהלת הלישכה עולה על המורה (ל''ת)

    משה איפרגן, 07/12/09 15:42

    הגב לתגובה זו

    • המורה צריך להיות גאה בתלמידה שעולה עליו!

      תמיר, 08/12/09 11:05

      כנראה שתפישה זאת שהיא לא רק יהודית אלא אוניברסאלית,לא מתאימה למנטליות טוטאליטארית שאתה, איפרגן, מייצג לפיה המנהיג תמיד צודק עד שהוא מת או מודח ע''י משהו חזק ממנו.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    לשלוח כתבה זאת לכל שרי הממשלה והח''כים (ל''ת)

    אבי, 07/12/09 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שטיפת המוח לציבור היגיע אתמול לשיא חדש,ערוץ 10 בקמפיין רגשני וחסר בושה

    דקל ב, 07/12/09 15:28

    מבלי לאפשר דיון רציני
    במחיר הנורא שהציבור
    יישלם עם שחרור המרצחים.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    למה לא מקשיבים לך????

    אזרח מודאג, 07/12/09 15:28

    פחד להסתובב ברחוב אחרי עסקה כזאת

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ניתוח אמיתי ונועז

    יניב, 07/12/09 15:22

    יישר כוח לכותבת. בעמדתה היא מבטאת עוצמה אישית, יכולת ניתוח ובעיקר הפגנת עמדה עצמאית מול שטף רגשני התוקף אותנו בכלי התקשורת. אולי עדיף היה שמנהלת הלשכה הייתה מתמודדת לראשות הממשלה...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אסור לשחרר אף רוצח בשום תנאי, לא יהודי ולא ערבי (ל''ת)

    ש, 07/12/09 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    פסטיבאל שליט בא לעזור לאוייב ולא באמת דואג לגלעד (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 07/12/09 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כל אחד פורט את נימי הרגש והפחד שלו

    אלון ה, 07/12/09 15:08

    זה פסטיבל שלא נגמר, וכנראה זה לא ייגמר לעולם. כל הספקולציות הללו שמה יהיה בעתיד, ואם זה יהיה רע או טוב, ומנסים להיתפס כל פעם על איזשהו פרט שממש משוכנעים שהנה זה מראה מה יהיה. אז תסלחו לי - זה בולשיט!!!

    זה שיש כאלו שתוקפים את המצדדים בעסקה, ואומרים שהם פורטים על נימי הרגש של הציבור והם לכאורה מחזקים את החמאס, אז בסדר - שיתקפו. אבל אלו שמתנגדים לעסקה, וכל פעם מחפשים לגרד איזשהו פרט שלכאורה מראה שהנה הנה יהיה רע בעתיד, אז סליחה - זה רק חושף כמה יש להם זלזול בצד שעמו אנו נאבקים, זלזול שעוד יכול לחזור אלינו כמו בומרנג, אז יאללה - להרגיע.

    הגב לתגובה זו

    • לפי הכותב אסור לנתח את המצב ולחזות את תוצאות פעולותינו.

      מצ'לס, 07/12/09 16:52

      צריך לפעול ללא שכל, רק לפי הרגש.

      הגב לתגובה זו

      • זה ממש לא מה שכתבתי

        אלון ה, 07/12/09 20:30

        אכן צריך לפעול לפי השכל, ורצוי מאוד שרגש רציונלי יופעל, בשביל זה יש ממשלה שהיא עושה את כל הניתוחים והשיעורים למיניהם ובסופו של דבר היא תצא עם החלטה אם לבצע או לא לבצע על העסקה.

        אבל נדמה לי שכתבתי די במפורש שהויכוח בנוגע לאופן השחרור של גלעד שליט הוא לגיטימי בהחלט, אבל יש אנשים שלוקחים את הויכוח לכיוונים היפותטיים הזויים לחלוטין. איילת שקד היא אחת כזו, שבמאמר הזה היא מפגינה באופן מוחלט את הבורות שלה בנוגע לחמאס והתנהלותו, ועוד היא מעיזה לשקר במצח נחושה שבגלל 450 הכלואים בישראל אין פיגועים.

        איילת שקד, אם את חושבת שכל המוכשרים של החמאס יושבים בכלא, 450 במספר, ואילו כל שאר 10000 (בערך) חברי הארגון, אלה שלא יושבים בכלא, הם ערימה של בורים שלא יודעים לשחרר את הניצרה, אז באמת תסלחי לי - אבל את פשוט מטומטמת.

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    כל הכבוד

    שמואל, 07/12/09 15:07

    כל הכבוד על האומץ

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לפי דעתי את טועה אימון בחבלה תמיד משתנה ומחבל שהיה בכלא שנים

    איתי, 07/12/09 15:04

    עד שיחזור למשחק ייקח לו קצת זמן, בטוח יש מוכשרים ממנו, אולי לא אמיצים אבל מוכשרים, הפיתרון לבעיה הוא לא בשחרור אסירים כי כבר הסכימו לשחרר אז אי אפשר לחזור חזרה אחורה, אותו דבר כמו הסכמי אוסלו שאי אפשר לחזור אחורה, מה שכן אפשר לעשות הוא, לחוקק חוק במדינת ישראל שכול עבריין, שעושה פשע תועבה יקבל עונש מוות, אני מבין את הבעיות המוסריות שיש עצם חקיקה של חוק כזה, אבל בתכלס החוק יתקבל בעם בקול גדול, כי הוא פותר אותנו לאסירים שאנחנו לא רוצים שישתחררו (רוני רון לדוגמא) אבל הוא פותר אותנו גם ממחבלים שקיבלו 67 מאסרי עולם, הרי ברור לכולם ששום בן אנוש לא יכול לרצות את זה, אז עונש מוות פותר אותנו מבעיות כאלה, ככה שבעתיד שיחטף חייל או משהו אחר, נשחרר אסירים, אבל כאלה שלא הרגו בתועבה אנשים אחרים, כולם ירוויחו בסופו של דבר, צריך פשוט להסתכל מחוץ לקופסא ולא להיות מקובע תמיד....

    הגב לתגובה זו

    • תמיד אפשר לחזור בנו,איזו שטות (ל''ת)

      בכל מחיר, 08/12/09 03:49

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    מה את מציעה?

    יואב, 07/12/09 14:47

    שגלעד שליט ירקב בשבי?

    הגב לתגובה זו

    • אכן - לזאת נקרא מחיר כבד - אבל מחיר ההפקרות שבשחרור המוני גדול יותר

      מחיר כבד, 07/12/09 15:45

      וחוצמזה
      כאשר נגלה נחישות - החמאס יסתפק בכמות ולא באיכות
      כלומר מאות אסירים דגי רקק ואסירים זוטרים - שחרורם יכול להראות כשחרור המוני - מאות משפחות חוגגות וכו
      אבל את הכרישים הכבדים יש להשאיר במאסר

      הגב לתגובה זו

    • ומה אתה מציע? שנשלח ילד כל בוקר לחמאס שירצחו אותו תמורת גלעד? (ל''ת)

      הצבא איבד אותו שהצבא יביא אותו, 07/12/09 15:46

      הגב לתגובה זו

      • רק כשבנך יפול בשבי... (ל''ת)

        יואב, 07/12/09 16:00

        הגב לתגובה זו

        • ומה יקרה כשבנך ירצח בפיגוע שתוכנן ע''י משוחררי העיסקה? (ל''ת)

          יוסי, 07/12/09 17:04

          הגב לתגובה זו

    • מספיק כבר עם ה''מה אתם מציעים'' הזה !!!

      איתן, 07/12/09 15:46

      די כבר !
      לא תמיד חייבים ''לעשות משהו'' ולא תמיד צריך להציע הצעות.

      כדי שרפי השכל יבינו, הנה דוגמא:
      חולה בא לבית חולים עם בעיה.
      אחד הרופאים מציע לכרות לו שתי הרגליים.
      רופא שני אומר ''רגע, אבל מי אמר שזה יפתור את הבעיה? אולי זה יצור בעיות אחרות?''
      ואז הרופא הראשון אומר: ''אבל מה אתה מציע?!''

      מקווה שהבנתם. לא תמיד צריך כמו חמור להזדרז ''לעשות משהו''.

      הגב לתגובה זו

      • בוא נתערב שאתה ימני (ל''ת)

        אין שכל אין דאגות, 07/12/09 16:50

        הגב לתגובה זו

        • אין מה לומר. תגובה עניינית... (ל''ת)

          בוא נתערב שאתה לא..., 07/12/09 17:35

          הגב לתגובה זו

          • ''לא תמיד חייבים לעשות משהו''

            פשוט לא שווה תגובה, 07/12/09 19:22

            התגובה כ''כ טיפשית שקשה להגיב לעיניין, כי מה ניתן לומר על משפט כמו: ''לא תמיד צריך כמו חמור להזדרז לעשות משהו'', אני רק מקווה שגם לגלעד שליט הזמן עבר ב''זריזות'' כמו לך, טמבל.

            הגב לתגובה זו

    • הנה הצעה. אפילו יותר מאחת:

      בכל מחיר, 08/12/09 03:49

      1 . לסגור את המעברים ולהתחייב לעולם כן לגרום למשבר הומניטרי עד לכניעת האויב.

      2. להכנס לעזה ולא לפחד להשתמש באלימות, אתם הרי טוענים ''בכל מחיר'' לא?

      3. להשוות את תנאי המחבלים שאצלנו לתנאיו של שליט ואין צורך לפרט אני מניח.

      4. לקחת אחד מ30 השרים חסרי התועלת ולמנות אותו לשר ההסברה, אתם יודעים - מן תפקיד כזה שמספר לעולם את מה שהעולם לא יודע - ותתפלאו, העולם לא יודע.

      צריך עוד? תודיע ואספק לך.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    כיצד הייתם מגיבים לו הרוצח של אושרנקו היה הופך לשכן שלכם

    לביא, 07/12/09 14:45

    בעקבות עיסקת שחרור כו או אחרת?????

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    נתניהו מנהיג גדול, הוא לא יחתום על העיסקה

    ליכודניק אקדמאי, 07/12/09 14:42

    נתניהו בסוף יתעלה על עצמו ולא יממש את העיסקה. הוא לא יתן שמורשתו כראש ממשלה, הוא שהוא שבר שיא, לא שיא ישראלי, שיא עולמי בכניעה לטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מי זאת בדיוק איילת שקד?

    ברק, 07/12/09 14:42

    מה השכלת הביטחונית/מדינית חוץ מלעשות קפה לביבי?

    הגב לתגובה זו

    • מה זה חשוב - יש לך מה להגיב לטיעונים שלה ? (ל''ת)

      תגובה אינטילגנטית, 07/12/09 15:46

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    שחרורו של גלעד תוך כניעה לסחטנות

    חן אדון , 07/12/09 14:42

    ערבית תביא אותנו לאסון - יש לשחרר את גלעד בכוח - בהרבה כוח, באלימות לא מידתית! רק כך נציל עצמינו מחטיפות נוספות ומרצח רב בעתיד !!! - רפיסות הנהגתינו מביאה לידי תסכול וזעם שבסוף התפרצו נגדה ואז שהאל יעזור - .

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      בכוח, 08/12/09 03:43

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    במקרה של שליט, אין לנו ברירה...

    חפץ חיים, 07/12/09 14:42

    או שהוא ישוחרר בכוח או שישאר אצל החמאס.

    הגב לתגובה זו

    • בכוח

      בכוח, 08/12/09 03:43

      בכוח

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אין מילים עד כמה היא מדייקת בניתוח המציאות (ל''ת)

    אבי מדינה, 07/12/09 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    צודקת לגמרי. אסור לנתניהו להתקפל ולהוביל לאסון אסטרטגי (ל''ת)

    אורן גלמן, 07/12/09 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ביבי לא אמיץ ולא בעל יכולת מנהיגות (ל''ת)

    מאיר, 07/12/09 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא יכולת לתאר את תחושתיי במילים טובות יותר... (ל''ת)

    שדרות, 07/12/09 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל מילה בסלע . אני מקווה שיש לך עדיין את המייל האישי

    אביב, 07/12/09 14:33

    של ביבי. נקווה שלפחות למנהלת לשכתו לעבר הוא יקשיב.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אולי בדיעבד עסקת שליט טובה לישראל בטווח הארוך.

    גדי, חולון, 07/12/09 14:33

    בשנים האחרונות היה שקט בארץ, ואנשים התרגלו לרוגע הזה ונכנסו לבועה של ''הכל טוב'', ממש ''וישמן ישורון ויבעט''.
    אם העסקה תצא לפועל, אז השמאל הישראלי יתפקח.
    אנטישמיות שיוצאת מתוך עם ישראל גרמה להתנוונות יצר ההישרדות שלנו, אותו יצר שקיים בכל עם, אבל אנחנו עם ''קשה עורף'', ולא ככל עם.
    אולי אם מאות מחבלים יתחילו להשתולל ברחבי ת''א והמרכז, ואז חס ושלום נראה את אותן תמונות זוועה שהיו רלוונתיות רק עד לפני כמה שנים, של אוטובוסים שחורים ומעלים עשן, של בריכות דם ואנשים קטועי איברים, של נפגעי טרור שצועקים ובוכים ברחובות אחרי עוד פיצוץ ח''ו, אולי אז עם ישראל יקום מהתרדמה שלו ויבין ש''עשיו שונא ליעקב'', ולא משנה כמה אנחנו רוצים שלום ומוכנים בטפשות גדולה לוותר על הכל בשבילו, הצד השני רוצה רק להשמיד אותנו ולהשתלט על כל מה ששלנו.

    נא לא לצנזר, תודה.

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי. אתה חושב שזה טוב שיהרגו בנו כדי שנבין שאפשר להרוג בנו? (ל''ת)

      מה?, 07/12/09 15:36

      הגב לתגובה זו

      • מה? הבנת נכון. אולי צריך צרחות נרצחים כדי להתעורר... (ל''ת)

        סטיר, 07/12/09 16:56

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל מילה בסלע.

    אורן, 07/12/09 14:31

    הלב נחמץ לראות את משפחת שליט ורק לנסות ולדמיין את סבלם. העם רואה את המראות ועינו נמלאות דמעות. זה בסדר, זה נכון, הסולדריות הזו היא חלק מרכזי מהישראליות שלנו.

    אבל לעם הזה אין אחריות, הוא חי ומרגיש רק את ההווה. יש לו נבחרי ציבור ומהם הוא מצפה להיות מונעים משיקולים רציונליים, לא מרגש, ולחשוב על ההשלכות לעתיד. ראש הממשלה בוחר פה בדרך הקלה והפופולרית. הוא שם עצמו חלק מהעם, מנצל את התמיכה הרגשית הסוחפת משכבות רחבות בציבור ודוחף לעסקה שלגבי ההשלכות הקשות העתידיות שלה יש תמימות דעים.

    זו לא מנהיגות

    את הסיפור הזה היה צריך לגמור כבר מזמן, בכח הזרוע, בלי קשר למחיר הפוטנציאלי. המחיר הזה נמוך מהמחיר הפוטנציאלי של כל עסקה. זה השיקול היחיד שצריך לעמוד מול מקבלי ההחלטות.

    הגב לתגובה זו

    • אם כולם כ''כ חוששים ממחיר פוטנציאלי של קרב

      סער, 08/12/09 03:42

      אז אולי כדאי שנוותר על המדינה ונלך? הרי כדי לשמור על בטחוננו אנחנו נאלצים לאחוז בנשק לא?

      אם סבא שלי היה שומע את עלוביי החיים פה משקשקים ומתבכיינים הוא קודם כל היה צוחק, אח''כ מתחרט על שעזב את משפחתו בגיל 17 ועלה לארץ להיות חלוץ.

      פעם יהודי לא פחד להיות יהודי בארץ ישראל, בדיוק כמו שפעם ציונות לא הייתה מילה גסה.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אמן ואמן. אבל היגיון מוסר ושמירת חיי יהודים הם זרים לשמאל. (ל''ת)

    השמאל יציף את ישראל בדם יהודים חפים מפשע לאלפים., 07/12/09 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הכותבת היתה מנהלת לשכתו של בנימין נתניהו בשנים 2006-2007

    חי, 07/12/09 14:23

    וואו. איזה רזומה. אני השתכנעתי.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר לרזומה? ציפי היתה עורכת דין כושלת כשמונתה ע''י ביבי למנהלת. (ל''ת)

      מצ'לס, 07/12/09 16:58

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    די

    ע.הלל, 07/12/09 14:22

    דברים חסרי שחר ואין פלא שנתניהו לא מחזיק אותה

    הגב לתגובה זו

    • למה לא תנמק? דבריך חסרי שחר. (ל''ת)

      מצ'לס, 07/12/09 16:59

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לצערנו,עד כה ביבי לא הוכיח אומץ-לב צבורי ומנהיגות,ונכנע ללחצים מבית ומ

    שלמה, 07/12/09 14:19

    ומחוץ. לא נראה לי שהמצב יהיה שונה במה שקשור לשחרור מחבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אמת ויציב!

    התליין, 07/12/09 14:17

    שיחרור גלעד שליט צריך להעשות באחד משני אופנים:
    1. פעולה צבאית
    2. לחץ הולך וגובר על החמאס ברצועה. החל במניעת מעבר סחורות, דלק, חשמל וכו' וכלה בחיסול יומיומי של פעילים.

    עצם המשא ומתן עם החמאס הוא טעות. נשיאה ונתינה על דם היא אווילית ומסוכנת.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    האם ברק וביבי מוכנים להפקיד מיליון שקל ערבות אישית נגד הרצח הבא

    סא''ל מיל., 07/12/09 14:17

    ע''י המשוחררים? בוודאי שלא!!! אבל את דמנו הם מוכנים להפקיר! הדרך היחידה לשחרר את גלעד היא לייצר מערכת ענישה מתמדת על כל יום שהוא לא משוחרר

    הגב לתגובה זו

    • הדרך היחידה לשחרר את גלעד היא לשחרר את גלעד ולא להתרפס בפני האויב.

      סער, 08/12/09 03:38

      ואם זה לא היה מספיק ברור, יש לנו צבא שלם שמסוגל לשחרר את שליט ולהעניש את חוטפיו, אבל כבר 20 שנה שאין לנו מנהיגות.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    נכוןןןןןןןן מאודדדדדדדדדדדדדדד

    נכוןןןןןןןןןןן מאודדדדדדדדדדדדד, 07/12/09 14:16

    אם הייתי אביו מצידי שתלך המדינה לעזאזל אני רוצה את בני איתי.
    אם אני ראש הממשלה לא משחרר שום מחבל אלא באותו יחס אחד לאחד.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    צודקת אבל מה אפשר לעשות שהתשקורת לוחצת ולוחצת??.

    שלמה אילת, 07/12/09 14:16

    ויש ראש ממשלה לחיץ שמפחד מה יגידו??

    יש לשחרר את כול המחבלים ומייד. רק להעביר אותם באמבטית פלוטוניום לניקוי טוב טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ביבי- חדש, אמיץ??? הרשי לי לגחך---חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

    המטיף, 07/12/09 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ראש ממשלה חדש, אמיץ-את מתכוונת לפייגלין?או לנציב העליון האמריקאי ביבי? (ל''ת)

    רעמסס, 07/12/09 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ניכרים דברי אמת (ל''ת)

    שלמה, 07/12/09 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    איפה את חיה? מדובר ב-1000 מחבלים.

    אחד שמגיב, 07/12/09 14:12

    לא 450.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מנהלת הלשכה? נו, היא כבר רואה עצמה שרה כמו רוחמה המוכשרת...קשקושים, לא

    רעמסס, 07/12/09 14:12

    ישנה כלום, עסקת ג'יבריל של רבין היא שקבעה את רף המחיר.

    הגב לתגובה זו

    • ואם רבין טעה, אז נתניהו פטור משימוש בהגיון? (ל''ת)

      מצ'לס, 07/12/09 17:00

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    משהו יודע איך אפשר להעביר את הכתבה לנתניהו? (ל''ת)

    ארנה, 07/12/09 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה דעתך להחליף את גלעד בשבי החמאס?

    לא יעלה על הדעת להפקירו שם!, 07/12/09 14:06

    גם אם ייהרגו אנשים, העיקרון שאסור להפקיר חייל לגורלו חשוב לדור הבא של בנינו שהולכים לקרב. מעבר לזה, נדמה לי שהגזמת בהערכת הנזק שמחבלים אלו יגרמו. תא''ל שמואל זכאי, שמבין קצת יותר ממך, אומר שיש ביכולתנו לקחת את הסיכון וגם אלון בן דוד אומר שהעיסקה סבירה.
    ואגב, אינני שמאלני. הצבעתי לאיחוד הלאומי.

    הגב לתגובה זו

    • ל16.אתה ושכמותך למעשה מפקירים את ילדינו בעורף האזרחי

      חיפה, 07/12/09 15:30

      תמורת חייל שתפקידו בשלב הזה בחיים להגן על המדינה ואזרחיה .יש להחרחר את גילעד הביתה הכח.אם לא כולנו עוד ניתפוצץ

      הגב לתגובה זו

    • אבל יש גבול למחיר. אף חייל אמיתי לא חושב

      אף אחד לא ''מפקיר'' את שליט!, 07/12/09 16:31

      שבמקרה שיפול בשבי המדינה צריכה להתקפל ולהיכנע לכל דרישה של שוביו (או חוטפיו). חייל מצפה שחבריו יעזרו לו, בדיוק כמו שהוא מוכן לעזור להם, ובכך הוא מסתפק. וזו בכלל לא בעייה של איך נתמודד עם מחבלים שישוחררו: ברור שהצבא והשב''כ והמוסד יודעים את מלאכתם - אחרת הם לא היו בכלא, ולכן זה לא נימוק מספיק לשחררם. השאלה היא, בנוסף למה שכתבה איילת, בשביל מה יש לנו צבא, בתי משפט ובתי סוהר, אם חטיפה של חייל אחד מבטלת את כל העבודה של המערכת? לא הבנת שבכך החמאס לועג למדינה, ושנסראללה צדק כאשר כינה אותנו ''קורי עכביש''?

      הגב לתגובה זו

      • נכון, חייל מצפה שיעזרו לו

        סער, 08/12/09 03:35

        כשצהל נמצא בעזה 200 מטר ממנו, חייל מצפה שחבריו יפרקו את האויב ללא רחמים.
        ה-''בכל מחיר'' שכולכם כ''כ אוהבים לדקלם אמור להיות במהלך הקרב.
        כשלוחמי צה''ל נלחמים בעזה ומוכנים לעשות זאת ''בכל מחיר'' על מנת להחזיר חייל חטוף. כולל במחיר כניסה לבית חולים שבו מתחבאים מנהיגי הכנופיות, כולל במחיר ירי על כל מקום ממנו יורים עלינו (כמו שעושה כל צבא אחר) וכולל במחיר היקר ביותר אותו מכירים פוליטקאי ישראל - מחיר האי התנצלות וההתרפסות.
        מדינת ישראל איבדה את זכות הקיום שלה רק בגלל ש''מנהיגיה'' נתנו למצב להדרדר בצורה כזו שאנשים מסוגלים לקרוא לשליט פחדן או להציע לנטוש אותו לגורלו. מדינה אמיתית הייתה מבעירה את שטח האויב עד לחזרת החייל.
        המשיכו ללקק לכל העולם אבל אל תתפלאו יום אחד שיהיה לכם רטוב ממי מלח בכפות הרגליים.

        הגב לתגובה זו

    • שמואל זכאי הוכיח שאינו מבין דבר. ואלון בן דוד- מומחה!!! (ל''ת)

      מצ'לס, 07/12/09 17:01

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    את מכונת התעמולה של משפחת שליט זה אפילו לא מדגדג (ל''ת)

    לשחרר את שליט עכשיו ואחריו המבול, 07/12/09 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    להזכירך, אולמרט סירב לעסקה המופקרת.

    Immanuel Goldstein, 07/12/09 14:03

    אם נתניהו יסכים לה- זו תהיה אחריותו בלבד. על נתניהו לסרב ולא לקבל את אותה עסקה מופקרת שאולמרט דחה ואז להטיל את האחריות על אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה לעשות, אבל את צודקת

    שינוי, 07/12/09 14:02

    אבל עכשיו זה מאוחר.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צודקת צודקת

    רחל, 07/12/09 14:01

    חבל שכל העיתונאים מגמגמים ולא מדברים כמוך

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מנהלת לשכה

    אורנית, 07/12/09 14:01

    לכי תעשי קפה
    כי בילדים את לא מבינה כלום

    הגב לתגובה זו

    • תגובתך מדהימה ומשקפת עומק מחשבה (ל''ת)

      עופר, 07/12/09 16:41

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    צודקת כותבת הכתבה,זו התוצאה כאשר הרגש משתלט על ההגיון. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 07/12/09 13:57

    הגב לתגובה זו

    • נתן, סוף סוף דברי תבונה מפיך הקדימאי. (ל''ת)

      מצ'לס, 07/12/09 17:02

      הגב לתגובה זו

    • לנסיגות אתה מוכן, אבל לשחרר חייל -לא? אני יודע למה! (ל''ת)

      חשוב לך אבו מאזן חזק כדי שנוכל לסגת, 08/12/09 13:08

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הייתי מחליף אותך בגלעד

    דובי, 07/12/09 13:54

    ולא משחרר אף מחבל תמורתך.

    הגב לתגובה זו

    • למה, נראה לך שאני פראייר? (ל''ת)

      איסמעיל הנייה, 07/12/09 16:45

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    המסקנה העיקרית מהכתבה

    שמאלני, 07/12/09 13:49

    כשנחתמו הסכמי אוסלו זעמו אנשי הימין 'הבאתם הנה גדודים של רוצחים' כך גם בעיסקת ג'יבריל (שהמפד''ל והליכוד חתמו עליה ) וכך גם עכשיו עם עיסקת שליט.
    אז אם כך, מסתבר שרוב הפלשתינאים הם לא רוצחים ולא מחבלים, אחרת מה לעזאזל זה משנה אם יהיו עוד אלף איש בין מיליונים? למה כמה טרוריסטים משנים את מאזן הכוחות (450 לעומת כל צה''ל) ?
    נו טוב, אז אם כולם בכלא סימן שיתר הפלשתינאים הם שוחרי שלום ואז למה אנחנו מחזיקים אותם תחת כיבוש?
    יש למישהו הסבר?

    הגב לתגובה זו

    • הסבר: ערבים שוחרים שלום כשהאלטרנטיבה מענישה אותם. ולא רק ערבים.

      מצ'לס, 07/12/09 17:04

      אבל אתה שוטה מכדי להבין הרתעה מהי.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    תאמינו לי, צודקת. אם היו שואלים אתכם..

    תל אביבי, 07/12/09 13:49

    האם אתם מוכנים שימותו 30 איש תמורת שליט, מה הייתם אומרים?
    נו, זה בדיוק המצב!!

    הגב לתגובה זו

    • שאלת אז אני עונה

      שמאלני, 07/12/09 16:41

      אם היית שואלת אותי אם מאתיים חיילים צריכים למות בשביל חטופי אנטבה הייתי אומר לך שלא.
      אם היית שואלת אותי אם סגן ניר פורז צריך למות בשביל נחשון וקסמן (יחד עם נחשון בעצמו) הייתי אומר לך שלא.
      אם היית שואלת אותי אם להרוג את מח''ט חברון בשביל להציל שני פצועים (שלא ניצלו בסוף ואיתם מתו עוד כמה מחלצים )ברור שלא.
      אבל האם צריך להסתכן בשביל פצוע/שבוי? ברור שכן, לא בכל מחיר ולא בלי שכל וסבלנות ולכן אני לא אמרתי שצריך להענות לכל דרישה של החמאס.
      כן צריך לקחת סיכון בשביל שליט.
      אה כן, 450 איש ישנו את פני המזרח התיכון?
      איכשהו לא נראה לי.

      הגב לתגובה זו

      • לא ממש ענית...

        יהודה, 07/12/09 21:08

        1. אם היה סיכון שמאתיים חיילים היו צריכים למות עבור חטופי אנטבה גם אז היה צריך לצאת למשימה. תפקידו הראשון של הצבא הוא להגן על האזרחים גם במחיר חיי החיילים.
        2. האם סגן ניר פורז היה צריך למות בנסיון לחלץ את נחשון? בהחלט כן על פי הערך שבו צה''ל לא משאיר פצועים בשטח ומנסה לחלצם גם במחיר פגיעה בחיילים.
        3. אותו כנ''ל סמטת המוות בחברון.

        הבעיה אצלך שאתה לא עושה אבחנה בין סיכון חיי חיילים שהוא לגיטימי ע''מ להציל חיי חיילים ובוודאי חיי אזרחים לבין סיכון חיי מאות אזרחים על מנת להציל חייל אחד שתפקידו כזכור היה להגן עליהם...

        הגב לתגובה זו

      • ''אה כן, 450 איש ישנו את פני המזרח התיכון?'' - יגאל עמיר היה אחד

        יאיר, 08/12/09 03:23

        יגאל עמיר היה אחד ושינה את פני המזרח התיכון.
        לא צריך מאות חולירות, מספיק אחד.
        ואם יש לך תשובה טובה, אשמח לשמוע אותה.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    צודקת.

    שרית, 07/12/09 13:44

    שחרור אשפי החבלות האלה תמורת גלעד שליט לא רק שיגרור אלימות מוגברת, אלא גם יצור תקדים מפחיד: למחרת השחרור של שליט, ייחטף חייל נוסף, וכמובן, שיותנה שחרורו בעוד אלפי אסירים פלסטינים.
    הפיתרון לפי דעתי, חייב להיות מודיעיני/צבאי. הם פועלים כבר מתחושת יהירות ואפקט הפחד אצלהם כבר לא קיים. כושר הרתעה צריך להיות הקלף החזק ביותר שלנו, ולצערי כרגע, מדינת ישראל נמצאת בעמדת נחיתות..
    יחד עם זאת, בתור אמא בעצמי, לא הייתי מתנהגת אחרת מאמא של גלעד שליט ועושה הכל על מנת להחזיר את בני הבייתה.
    אכן, דילמה כואבת ולא פשוטה..

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל מילה בסלע

    אבי קליין, 07/12/09 13:42

    חבל שביבי לא מקשיב לך ומקשיב לכל מיני יועצים שמלאניים

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לשחרר אותם כדי לקבל את שליט ושניה אח''כ לחסל אותם (ל''ת)

    שש''י, 07/12/09 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אפשר לצפות מאשה לתגובה קצת יותר פמיניסטית

    זיו, 07/12/09 13:38

    כתבים צבאיים המתנסחים בגבריות יש כבר מספיק.

    הגב לתגובה זו

    • זיו, אתה מניח שנשים חושבות רק מהואגינה? או מתעלת הלידה? (ל''ת)

      מצ'לס, 07/12/09 17:05

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    יפה מאוד. צודקת ב100%. צריך עוד כותבים כאלו! (ל''ת)

    אמיר ש, 07/12/09 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מבריק! חבל שלא חושבים על זה

    נתן כהן, 07/12/09 13:31

    כשמקבלים החלטות לפי רגשות ולא לפי הגיון...

    הגב לתגובה זו