• 160.

    מזרחי צא לפנסיה תסתכל בראי אתה מבזבז את

    ספרדי, 19/12/09 22:23

    כספי הציבור כשאתה בצהל

  • 159.

    לכל מי שמציק לו גם אמנים מהטלויזה וספורטאים לא

    רמי, 19/12/09 22:20

    רק שלא עושים שנתיים אפילו לא שלושה חדשים
    כלום רוב הזמן הם בחזרות או באימונים במגרש הספורט אז ילהההההה תפסיקו לזיין את השכל מה עים השמאלנים הסרבנים למה לא מוציאים אותם מחוץ לחוק

  • 158.

    מזרחי צריך לשרת באו''ם לא בצה''ל והכי הרבה אם

    דבר באוניברסיטת חיפה!, 14/12/09 04:22

    הוא מעוטר בנצחונות אז ב ''לגיון הזרים הצרפתי''

  • 157.

    אם המתנחלים חרדים לחדינה אל תזלזוו בצהל שגם שומר עליכם-זה בכלל לא מגיע

    my story , 08/12/09 04:41

    לכם.

    • צה''ל הפך מצבא לוחם לחברת שמירה של השמאל שמאבטחת

      אתה צודק, 14/12/09 04:24

      פינויים ולא מתעסקת במחבלים

  • 156.

    תומכי הימין חושבים שהם תופסים ת'מדינה בביצים (ל''ת)

    עם חיילי ההסדר שלהם.. ובכן---הם לגמרי טועים!!, 07/12/09 19:24

  • 155.

    לא רוצים סרבנות? הוציאו את צה''ל מהפוליטיקה. אני, למשל, בהקפאה (ל''ת)

    רס''ן מיל., 07/12/09 19:16

  • 154.

    מזרחי לא צריך להיות אלוף (ל''ת)

    אני הייתי נותן לו, מקסימום, רס''ר מטבח., 07/12/09 19:16

  • 153.

    ביום שחיילי ההסדר לא יהיו בצבא הלך על צה''ל (ל''ת)

    הסורים רק מחכים לזה., 07/12/09 18:40

    • יאללה יאללה .שיהיו בצבא כמו כל אחד בלי ''הסדרים'' (ל''ת)

      ועם שירות מלא (!) ולא חצי שירות, 07/12/09 19:22

  • 152.

    הפוליטיקאים בצה''ל מודאגים שהחיילים לא ימלאו פקודות פוליטיות (ל''ת)

    קצין מילואים, 07/12/09 18:30

  • 151.

    ל- א7 ולכל מי ש''פוחד'' ממתנחלים...

    bagagi , 07/12/09 18:17

    ''לפחד מהמתנחלים'' ?
    מה אתה רציני ?
    יש כ- 500,000 יהודים מעבר לקוו הירוק !
    500,000 !!!!

    עד כמה שאני יודע לא מגדלים קרניים כ''שחוצים'' את הקוו הירוק...

    אומנם המילה ''מתנחלים'' ממש גורמת לעשות במכנסיים מרוב אימה ! ממש סטיבן קינג !

    בקיצור
    איזה שטויות !!!
    אה... שכחתי... אני מתנחל !!!
    נבהלת ?

  • 150.

    חשבתי שלא מכניסים פוליטיקה לצבא ....

    bagagi , 07/12/09 18:13

    ואחר כך מתפלאים שיש סרבנים ?

    חברים...
    אל תקשקשו ואל תערבבו פוליטיקה עם הצבא
    לשום קצין אין זכות להביע את דעתו האישית על גורם פוליטי (כולל רבנים)
    כמו שלשום רב אין הזכות לקרוא לסירוב פקודה !!!
    וזה שרב קורא לסירוב פקודה לא נותן לאלוף בצה''ל הייתר להביע דעתו הפוליטית על רבנים כאלה או אחרים !!!

    • רב גורם פוליטי? אז בטוח צריך לסגור את ישיבות ההסדר (ל''ת)

      און, 07/12/09 18:58

  • 149.

    ואתה אלוף קטן לא צריך להיות בצבא... (ל''ת)

    חיים, 07/12/09 17:46

  • 148.

    ואתה אלוף י (ל''ת)

    חיים, 07/12/09 17:45

  • 147.

    1.למה יש הסדר עם ישיבות??? ________ (ל''ת)

    2. למה הם משרתים חצי מכל היתר??____, 07/12/09 17:32

  • 146.

    שיעשו צבא שלוש שנים!

    יאיר, 07/12/09 17:24

    גם הסדר צבאי עם הקלות בשירות ( 3 שנים שמתוכם חצי מהזמן הם בישיבה) וגן תוך כדי הישיבה מנפחים להם את השכל על סרבנות.
    איזו מדינה נורמאלית מאפשרת דבר כזה?
    האלוף והרמטכל צודקים !!!

    • שירות בהסדר,להבדיל מטיולים בקריה או סרבנות מצפון

      תובנה של בן 3, 14/12/09 04:28

      {סמים} הוא אולי השירות האיכותי בצה''ל מה גם שהם תופסים 90% מהמילואים הקרביים

  • 145.

    יש למתנחלים זמן פנוי לכתוב כ''כ הרבה טוקבקים

    רבנית, 07/12/09 17:22

    מתערבת איתכם שכל הטוקבקים הם תלמידי ישיבה שהתיישבו היום על הכתבה. זו לא דעת הקהל, זה פשוט אמבוש שהם עושים על כל כתבה שיוצאת כנגד הסרבנות.

  • 144.

    נדיר לראות קצין בכיר שלא מפחד מהמתנחלים - יופי! (ל''ת)

    א7, 07/12/09 17:05

    • נדיר לראות שמאלנים אידאליסטים לא למען ישבנם (ל''ת)

      נדיר צור, 14/12/09 04:30

  • 143.

    קודם תטפלו בכל הפרופסורים שפועלים נגד מדינת ישראל

    אבוחצירא אילן, 07/12/09 16:53

    תבטלו להם את התקציבים
    אל תשלחו חיילים ללמוד שם

    אבל נגד ישיבות ויהודים דתיים אחרים? הרי זו מצווה מן התורה להילחם בהם.

    נמאס לנו מצבא שלוחם ביהודים נגד ערבים.

    נמאס לנו מצבא אשר מאמללל יהודים.

    תתחילו להליחם בפרופסורים ואז אולי יהיה לכם צד לבוא ולהתלונן על הרבנים.

    אבל אתם גזענים שיודעים להילחם רק ביהודים ציוניים אמיתיים.

    • רק לישיבות יש הסדרים/תקציבים עם צה''ל !! (ל''ת)

      לא לפרופסורים וכו', 07/12/09 17:27

  • 142.

    '' המרחם על אכזרים סופו להתאכזר על רחמנים'' (ל''ת)

    אייל, 07/12/09 16:31

  • 141.

    אחרי האלוף שמני בא האלוף מזרחי. על זה נאמר ''מהפח אל הפחת'' (ל''ת)

    אייל, 07/12/09 16:27

  • 140.

    קיוויתי שהאלוף מזרחי נמצא מחוץ למדמנה הפוליטית שבה טבע כל הפיקוד הבכיר

    רסקולניקוב, 07/12/09 16:16

    אז קיוויתי. מסתבר שגם מזרחי כבר יודע שכדי להתקדם הלאה ,בצבא ובפוליטיקה, הוא חייב להחניף לשמאל ולחברי כנופיית שלטון החוק.
    חבל. ציפיתי ממנו ליותר...

  • 139.

    תקראו את 130!!

    סוף סוף טוקבק רהוט לשם שינוי, 07/12/09 16:11

    וואלה, הפתעה! יש טוקבקיסטים אינטליגנטיים...

  • 138.

    מה הבעיה? להעביר את הישיבה למקום מורשה. (ל''ת)

    חד וחלק, 07/12/09 15:23

  • 137.

    אז........... אני מבין את כל הגישה שלו. (ל''ת)

    אם ''מזרחי'' הכוונה למי שבא ממרוקו או פרס אז......, 07/12/09 15:15

  • 136.

    מי יאפשר לך שם לחיות .תמים ואדיוט .

    יעקב, 07/12/09 14:32

    אנו במדינת חוק ואני סומך שהשיקולים של ראש הממשלה הם לטובת המדינה וגם אם ברגע מסויים נוהג אחרת ממה שהצהיר עדין יש לקחת בחשבון שהוא רואה את התמונה כולה .

  • 135.

    לצערי הרב צודק

    amir, 07/12/09 14:32

    אלופי המטכ''ל מתעסקים במלחמות גנרלים ובפוליטיקה ואת התוצאה ראינו במלחמת לבנון השנייה.
    תפקיד הצבא להרוג ערבים ולא להיות שוטר.

  • 134.

    פשיזם דה-פקטו של ממשלת הנפל ע''י שימוש בצבא נגד אזרחים (ל''ת)

    דמוקרטיה חה חה חה פחחחחחחחחחחחח, 07/12/09 14:29

  • 133.

    חבורה מופלאה לפעמים לא חכמה .חבל!

    יעקב, 07/12/09 14:17

    מתוך האובססיה לבנות לא שמים לב שבמקביל הם הורסים.

  • 132.

    אם דעותיו של קצין שמאלניות, מותר לו להביען בפומבי. (ל''ת)

    גם אם הוא עדיין בשרות קבע ולא במרכז המפלגה., 07/12/09 14:06

  • 131.

    כמה מטומטם הבן אדם יכול להיות!? על מי תפקד? על קב''ניסטים (ל''ת)

    מת''א או על חרדים שלו מכירים במדינה?, 07/12/09 14:02

  • 130.

    אלוף בצה''ל מתשמש בדמגוגיה??

    זוית הסתכלות שונה., 07/12/09 14:00

    אני קצין בצה''ל שלמד בישיבה גבוהה 4 שנים לפני שהתגייס, ואני מתנגד עקרונית למסלול ההסדר. אך האלוף מזרחי עושה כאן מעשה שלא ייעשה, והוא-הוא זה שמסכן את יכולתה של החברה היהודית בארץ ישראל להמשיך ולהתקיים. לתקוף את הציבור הנאמן והמסור ביותר למדינה, תוך כדי השוואה מעוותת בין סרבנות שמתנגדת לעצם הפעילות הצבאית של צה''ל, לבין כזאת שטוענת שזה בלתי מוסרי לקחת אנשים שהתגייסו לגוף שמטרתו להגן על אזרחי ישראל מפני אויביה, ולהפנות אותם כנגד אזרחים נאמנים של המדינה, זה מעשה שיפורר את שאריות הסולידריות שעוד קיימות בעם שלנו.
    לנסות להשתיק רבנים שמקדישים את כל חייהם לחינוך תלמידיהם לתרומה ומסירות-נפש למען הכלל, הוא משחק מסוכן באש!! איזה מחנכים הוא מציע כאלטרנטיבה?? את המרצים הנאורים באונ' ת''א?? זה שהאלוף מזרחי הוא אדם יקר זה נחמד, אבל שיסתכל ימינה ושמאלה, ויחפש מי יסתער אחריו כשהוא יצעק ''אחרי''. הוא יגלה שם ש-כציבור- היחידים שיסתערו אחריו בלי היסוס הם לא הבנים של השכנים שלו, אלא אותם אלה שהוא תוקף כרגע בחוסר אחריות משווע.

    • אני מקוה שתלמידי הישיבות יעשו חושבים ולא ילכו אחרי (ל''ת)

      אלופי ארחי פרחי., 07/12/09 16:21

    • חביבי- בזמן שתסער המנוולים הללו יגרשו את המשפחה שלך

      אבוחצירא אילן, 07/12/09 16:56

      הם לא ירחמו עליך כלל ועיקר.

      הם ישמשו בך ויזרקו אותך לכלבים.

      הגיע הזמן שצג''ל יבין - שאנו לא בשר התותחים שלו.

      שאנו לא מוכנים לתרום לגוף אשר נלחם בנו וברעיון היהודי.

    • תגובה ל130

      ב, 07/12/09 18:19

      מדבריך משתמע שאין צורך בחיילים חילונים בצה''ל במלחמה הבאה.אם כך,1300 - תסתדרו לבד! מעט צניעות והכרה בערך האחר לא תזיק! לא ברור לי איך אתה מעז לנכס לך ולחבריך את ערכי הנאמנות והמסירות למדינה בכזו בלעדיות?

    • ממתי אנשים שגרים מחוץ למדינה הם הנאמנים ביותר למדינה?

      און, 07/12/09 19:01

      ובכלל מהיכן השטויות הללו עד שתגיעו למה שציבורים אחרים תורמים למדינה למשל יוצאי אתיופיה ויוצאי חבר העמים יש שליש דתיים במדינה אנחנו לא רואים שליש מהחילים דתיים של נעליך מעל רגליך לפני שאתה מזמבר בשכל לעם ישראל

  • 129.

    חופש אקדמי יש רק לשמאל גם באוניברסיטה (ל''ת)

    סטודנט, 07/12/09 13:57

  • 128.

    נעלבתי ממזרחי שמגרש יהודים מביתם. צריך להפסיק לו את ההתעלקות עלינו. (ל''ת)

    סתם אחד, 07/12/09 13:56

    • בתוך מדינת ישראל לא מגרשים איש רק בשטחי הכיבוש

      און, 07/12/09 19:03

      בתוך מדינת ישראל אף אחד לא מגרש יתכבדו וישובו האחים לגבולם ואיש לא יגרשם בשטח כבוש הצבא הוא הריבון והוא מתעלל שנים בפלסטינאים לא נורא עם גם קצת במתלהמים שבחרו לגור ככובשים בשטח כבוש ולא במדינתם.

  • 127.

    לפטר את האלוף אבי מזרחי,שיוצא נגד לוחמי צה''ל היקרים לנו (ל''ת)

    דוד, 07/12/09 13:47

  • 126.

    חיילים דתיים לא יכולים להתגייס כאחד המגוייסים?? (ל''ת)

    למה ומדוע שלא ייתגייסו במסגרת גיוס חובה רגיל??, 07/12/09 13:34

  • 125.

    אפשר לדעת למה צריך ''הסדר'' ????

    מה זה הדבר הזה ולמה הוא קיים כיום??, 07/12/09 13:31

    למה הם משרתים רק חצי זמן??
    למה צריך להיות קשר בין הצבא והישיבות?
    מה זה??

  • 124.

    אלוף מזרחי, למה הצבא??????????

    שאול קאופמן, 07/12/09 13:22

    אלוף מזרחי ,אולי אתה כבר לא יודע,אבל הצבא בעולם ובארץ נועד למלחמה נגד פולשים מבחוץ,נגד אויב,אולי אתה לא יודע,אבל המתנחלים אינם עדיין אויב,גם הם גם אתה וגם אני כלנו מתנחלים בארץ.אם תרצה לפנות אותם יהיה צורך שתשמש דוגמא וגם אתה תפנה את הארץ,כמתנחל וותיק. אולי אתה גם לא יודע שישראל ויתרה על הגדה המזרחית לטובת הערבים. אולי אתה גם לא יודע שאין עם פלסטיני ואין מדינה פלסטינית,ירדן זו המדינה הפלסטינית שאתה קורא כך. ערפת בזמנו פלט על מדינה פלסטינית ועם פלסטיני ואנו צריכים לתקן ולומר את האמת. אני חילוני,אבל ישראלי,אין לי שום דבר עם המתנחלים החדשים,הייתי שמח יותר אם היו מישבים את נצרת עלית בטרם תהפוך לנצרת ב'

  • 123.

    הוא נעלב שקראו להם ''מסואבים''

    רונן, 07/12/09 13:20

    איזה אלוף טיפש.

    כל הכבוד לרב מלמד

    • הרב רב של ערברב וחסרי כל מושג ביהדות (ל''ת)

      און, 07/12/09 19:04

  • 122.

    אלוף הפיקוד הזה לא צריך להיות אלוף

    חזי, 07/12/09 13:20

    יועץ ראש הממשלה לצבא לשעבר לא היה מלכתחילה צריך להתמנות לתפקיד כה חשוב וכה קשה
    החליפו את האלוף הקודם שלא היה טוב במשהו גרוע יותר
    תזכירו לי מיהו זה שמחליט על המנויים?
    הא זה הרמטכל, שזה אומר שיכולת השיפוט שלו גרועה,
    או שזה שר הביטחון, נפוליאון שמבין בביטחון רעש וצלצולים
    או שזה ראש הממשלה הליחץ (קטשופ אמרנו)
    כך או כך
    קיבלנו אלוף פיקוד גרוע במקום רע.

  • 121.

    מפקד פקמ''ז אופורטיוניסט פוליטי

    מוטי, 07/12/09 13:10

    אילו היה מזרחי הנ''ל מודאג ב-א-מ-ת מעירוב פוליטיקה בצבא הוא:
    1) לא היה קושר בין אירועים שביצעו חיילים שאינם תלמידי הסדר לבין ישיבות ההסדר. כידוע בסיפור עם המכי''ם, שגם אליו התייחס מזרחי, מדובר בחיילים שאינם בני ישיבות.
    2) לא מדובר לא היה מנסה רק לפגוע בישיבות הסדר שתלמידיהן משרתים בצה''ל אלא גם אוסר על קצינים שלו לצאת ללימודים במוסדות אקדמיים (אפילו ברזולוציה של פקולטה) שראשיהם עוינים את צה''ל.
    3) הוא לא היה מתרגם ביקורת לגיטימית של ראש ישיבה בעניין השחיתות בצבא לנקמה במי שמבטא את הביקורת הזו.
    אבל מזרחי יודע שהאזרח הקטן אינו בדיוק מבחין בין חובש כיפה לבין תלמיד הסדר. הוא יודע, מזרחי, שאין טעם לנסות לפגוע במוסדות חינוך של השמאל הישראלי והכי חמור, הוא מנסה לסתום את הפה לרבני ישיבות ההסדר באופן שכל התבטאות שלהם, גם אם היא לגיטימית באבו-אבוה של הלגיטימיות תכנס לקטגוריה של המרדה, הסתה או השד-יודע-מה.

  • 120.

    מלך!!!

    שיר, 07/12/09 12:58

    אלוף פקמ''ז הוא מלך!!! סופסוף מישהו שם קו אדום להתנהלות של (חלק) מישיבות ההסדר

  • 119.

    אסור איסור מוחלט לאלוף הפיקוד להיכנס לפוליטיקה !!!!!!

    א, 07/12/09 12:56

    על ראש הממשלה לשלוח אותו הביתה קצין שמכניס את עצמו לפוליטיקה אסור לו להישאר בצבא שילך למפלגה שלו מר''צ !!

  • 118.

    לכולם!לא להתרגש!יש פה כמה טוקבקיסטים בתשלום של שלום עכשו

    עוז, 07/12/09 12:55

    שכביכול מציינים שהם גרים בכל מיני ישובים ביהודה ושומרון ומגיבים תגובות שטניות ומלאות בורות וללא שום קשר למציאות אז לא להתרגש

  • 117.

    ישיבות ההסדר - חממה למפירי חוק ופושעים (ל''ת)

    דגידפ, 07/12/09 12:40

    • כמה בוגרי ישיבות יושבים בכלא? (ל''ת)

      רונית, 07/12/09 19:15

    • עוד כמה חחמות כאלה ולא יצטרכו בתי כלא ובהמ''ש (ל''ת)

      הפשע כאן,גוש דן, 14/12/09 04:36

  • 116.

    אתם עוד לא מבינים שאלו ימי פומפיי האחרונים? (ל''ת)

    מהרסיך ומחריביך ממך יצאו, 07/12/09 12:17

    • מה אתה רוצה שנבין ששמעת על פומפיי?

      יעקב, 07/12/09 14:34

      תהיה רציני!

  • 115.

    אלוף הוא חייל וככזה הוא צריך לשתוק ולבצע את הוראות הרמטכ''ל (ל''ת)

    גורמים אזרחיים צריכים לטפל בנושא הישיבות, 07/12/09 12:16

  • 114.

    עדיף לחיות תחת שלטון מוסלמי מאשר תחת שלטון מכחיש יהדות (ל''ת)

    יהודי מסורתי מהמרכז, 07/12/09 12:14

    • שכל אחד יבחר מה שמתאים לו (ל''ת)

      רונית, 07/12/09 19:14

  • 113.

    כל הכבוד לאלוף אבי מזרחי התותח !!!!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

    נעמי, 07/12/09 12:09

    • הוא בסה''כ מכין לעצמו את המקום בקדימה /עבודה. פוליטיקאי קטן. (ל''ת)

      אורי, 07/12/09 13:24

  • 112.

    פעם אלוף איש צבא מקצועי וסמכותי והיום הוא שליח/נציג מפלגה (ל''ת)

    סא''ל במיל, 07/12/09 12:08

  • 111.

    הערכות בצפון ת''א

    צפוןבון, 07/12/09 12:04

    אלוף פקמ''ז מבקש להחליף את החיילים הקרביים מישיבת הר ברכה בחיילי השוקולד השתיינים והבלינים מצפון ת''א. הם לא יסרבו לפנות את ''שייח מונס'' בבוא היום. אין להם כל זיקה למדינה! המקום היקר להם הינו הבר והמועדון.נא להערך בהתאם, פרופיל 21.

    • עדיין יש יותר חיילים חילונים גם בקרבי וגם בכלל,

      ורק הסרוגים מההסדר משרתים רק חצי שרות!!!!!!!!, 07/12/09 13:29

      אפשר לחשוב שזה ''צבא המתנחלים/הכפות הסרוגות'' חחח

      • עדין יש יותר אסירים/שיכורים/בליינים חילונים וצרכנים חילונים מאשר קרבים (ל''ת)

        צפוןבון, 07/12/09 15:50

      • אנחנו הצפונים לא רוצים לשרת בכלל, מקס' בקריה ובערב במועדון

        צפוןבון, 07/12/09 16:01

        בערבי שבת לאורך הירקון, רצוי בירה ושיכרות.
        למה יש רק מנות חמות בשקם?
        אנחנו מוכנים לפנות כל דבר תמורת מנה!
        גם את ההורים שלנו בתמורה לאלכוהול.
        איתנו לא תבנו מדינה מקס' מועדון.
        אולטמטום, ולא נוציא 21.

      • סתומ/ה תבדוק /י באחוזים מכלל האוכלוסיה (ל''ת)

        איש שמאל, 07/12/09 17:25

    • אלוף פקמ''ז ככל חייל תפקידו לבצע פקודות ולא ללומר את נטיותיו הפוליטיות

      מישל, 07/12/09 14:07

      גם אם הם תואמות את נטיותיו של אהוד ברח.
      לא לשכוח בראש איזו מלגונת אהוד ברח יושב.

      • אהוד ברח!

        ממ, 07/12/09 16:08

        בצעירותו תרם רבות למדינה ולזכותו נקודות רבות.
        בבגרותו ברח מצאלים מלבנון ומהבית.
        בזיקנתו תורם לביתו החדש (אקירוב) להרס המפלגה ולהרס עם ישראל.

    • לחילי ההסדר אין כל זיקה למדינה רק לדת (ל''ת)

      און, 07/12/09 19:05

  • 110.

    צה''ל ללא בני ישיבות ההסדר. סופו להיות מובס (ל''ת)

    אבי הראל - יו''ר ארגון בני הישיבות, 07/12/09 12:02

    • ממש. אפשר לחשוב. האגדות שאתם מקשקשים לעצמכם

      אבל העיקר--למה שבחור דתי לא יתגייס כמו כל אחד אחר?, 07/12/09 13:38

      אפשר לדעת??

    • די לשטויות מה אוכל אתכם? (ל''ת)

      יעקב, 07/12/09 14:35

    • ליו'ר הנמושות:תרשום לפניך-מאז שעלה אחוז הדתיים בצבא,ובעיקר מאז

      סא''ל מיל', 07/12/09 14:38

      שנמושות מישיבות ההסדר התרבו בשורות הצבא-יש לנו צבא מפסידן!נקודה!עוד נקודה!
      את דברי המליצה וההבל שדוחפים לכם בישיבות
      על עליונותם של אלו שבזבזו חצי מחייהם
      בשינון משפטים שאלפיים שנה לפניהם כבר שוננו ונטחנו ועוכלו-חוץ מלצרצר ולקרקר
      כמה אתם מיוחדים מה אתם לעשות בשביל מדינה?
      בשעתו היה לנו נח''ל שגברבריו היו מבלים חצי שירות בריצה אחרי תרנגולות בקיבוצים
      וחצי שירות באימונים-נכון חיילי הנח'ל של אז היו החיילים עם המוטיבציה הגבוהה ביותר ועם האי.קיו השושפע ביותר מבין כל חיילי חיילות היבשה-אבל מאחר ולא התאמנו כמו שצריך הם היו פדלאנים,פשלנים וצרצרנים/קרקרנים כמוכם

      • הצבא מסריח מהראש. כשיש לך קצינים ששואלים בבוז

        רונית, 07/12/09 19:11

        מה זה ניצחון? בשביל מה צריך את זה? כשקצינים מפריחים לאויר מילים מתוחכמות כמו הכלה ומינוף , איזה מין צבא יהיה לך? הימנים תמיד תקפו את כל בליל השטויות האלה.צריך היה לעבור את מלחמת לבנון השניה כדי לשים לזה סוף.

  • 109.

    מזרחי תתעסק בצבא בלבד (ל''ת)

    אל תהיה פוליטיקאי, 07/12/09 11:48

  • 108.

    ההסדר עבר זמנו. לא ברור למה בחורים דתיים צריכים ''הסדר'' (ל''ת)

    (גם משרתים חצי תקופה!), 07/12/09 11:45

  • 107.

    אלוף פקמ''ז מבקש להחליף את תלמידי ישיבת הר הר ברכה החיילים בבאי מועדון (ל''ת)

    גאי הגאי, 07/12/09 11:40

  • 106.

    צודק! כמובן שגם לא יאפשרו לחיילי צה''ל לימודים במוסדות אקדמאיים שמוריהם (ל''ת)

    מסיתים לסירוב פקודה או שירות מילואים, 07/12/09 11:36

  • 105.

    חזק ואמץ

    צייד, 07/12/09 11:28

    האלוף מזרחי תחזקנה ידיך במלאכה הקשה הזאת מול הישיבות , בהצלחה .

  • 104.

    ההסדר לא נעשה איתך או עם חבריך הקצינים.

    מאיר, 07/12/09 11:10

    הוא נעשה עם הצבא כגוף.

    אם נעלבת אז תמלא את הכרית בדמעות. זה לא נוגע להסדר שיש לישיבה עם הצבא.

    אבל אל תדאג, מחר יבואו כל סרבני השמאל ויעלילו עליך עלילות דם וכבר לא תוכל לנסוע לאירופה על חשבון הפנסיה הצבאית.

    את המגיע לך תקבל עוד בעולם הזה.

    • אין גבול לבושה דתיים שלא שמעו על כבוד הבריות (ל''ת)

      און, 07/12/09 19:06

  • 103.

    אלוף שום (כלום) (ל''ת)

    אלוף בן..., 07/12/09 10:53

  • 102.

    אנשי הר ברכה קצת יותר אידיאליסטים מהאלופים שדואגים לזרוק ילדים מהבית (ל''ת)

    חבר מרכז ליכוד, 07/12/09 10:45

    • תתבייש... אנשים ששומרים עליך ועל המשפחה שלך...של נעליך שאתה מדבר על

      יאללה, 07/12/09 11:03

      חיילי צה''ל

      • גם חיילי הר ברכה שומרים על כולנו. אלא שהם, בניגוד למזרחי לא פולייטקאים (ל''ת)

        קצין מיל., 07/12/09 18:32

    • על איזה אידאל אתה מדבר ? של שינאת הצבא והריסתה. בושה לכם !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יפעת, עפרה, 07/12/09 11:15

      • מי שמסרב לגרש מציל את הצבא (ל''ת)

        ניר, 07/12/09 18:32

  • 101.

    עוד שאלה האם לא הגיע הזמן לסרוב פקודה לשמור על קיבוצי הצפון כמשקל נגד

    י. עלי לשעבר, 07/12/09 10:39

    לאיומי סירוב פקודה לשמירה על ישובים על ידי השמאל.
    חוץ מזה: השמאל גרם לכל המצב הבטחוני שהבאת הרש''פ ליו'ש תוך סיכון התושבים. עכשיו יש לו חוצפה לסרב לשרת?

  • 100.

    שלא ישרתו בכלל בצה''ל. יש מספיק בחורים טובים מאוד בישיבות האחרות

    שחר, עפרה, 07/12/09 10:05

    למי הם מיימים אותם רבנים.
    אתם יודעים מה, אל תתגייסו לצבא !
    אנו לא רוצים אותכם שם.
    בכל שאר הישיבות ההסדר, יש מספיק בחורים מצויינים אשר מוסרים נפשם למולדת, והופכים לקצינים מעולים, מבלי שנצטרך מאותה קבוצה של הר ברכה, ופרזיטים אחרים. תוציאו אישור לומד תורה, ועזבו אותנו לנפשינו. אתם רק מזיקים, בגלל האגו שלכם ושל רבניכם .

    • אני ממש שמח לראות שלא כל המתנחלים פנאטים כמו מלמד הזה (ל''ת)

      ליאור, תל אביב, 07/12/09 11:17

      • אתה באמת מאמין לכתובת שטוקבקיסטים כותבים? (ל''ת)

        התמים מהמאדים, 07/12/09 18:34

    • בראבו שחר מעפרה (אם אכן) ליאור מת''א אוהב אותך (ל''ת)

      בראבו !!!!!!!!!!!, 07/12/09 16:24

  • 99.

    יותר מדאיג - היכן מצאו 200,000 שקשובים להבלי ה''רב'' הזה? (ל''ת)

    הרב אליאור חן, 07/12/09 09:44

    • העתון מתפרסם ב-200,000עותקים , אבל מי בכלל קורא אותו ?

      יחיאל, כוכב השחר, 07/12/09 09:59

      זה עיתוןשיוצא לאור רק בשביל כספי הפרסומות. הוא מחולק בחינם בישובים, ואף אחד לא קורא אותו ! זה סתם עבודה בעניים למפרסמים. ובמיוחד , מי קורא בכלל מה שכותב אליעזר מלמד. סתם בן אדם מוזר עם השקפות שאין להם שום קשר לרב קוק

      • יש המון שקוראים את מהמאמריו (ל''ת)

        אני והחבר'ה, 07/12/09 13:56

      • תתפלא. המון קוראים אותו. (ל''ת)

        אבי, אלון שבות, 07/12/09 18:36

  • 98.

    מי מוכן להרים את הכפפה ולפרסם כמה לוחמים או קצינים

    מוטי, 07/12/09 09:34

    יצאו מהישיבה בשנים האחרונות?

    • מישיבה הזאת כלום. אך בישיבות אחרות, אלפים קצינים (ל''ת)

      יעל, 07/12/09 09:50

      • רואים שאת לא מכירה את הישיבה (ל''ת)

        עוז, 07/12/09 12:53

    • מהר ברכה סתם פרזיטים ליצנים כמו מלמד. בישיבות האחרות רוב הקצינים היום (ל''ת)

      יחיאל, בית אל, 07/12/09 09:54

    • מאות רבות של לוחמים. צה''ל יודע את האמת ולא יעיז לפגוע בהם. (ל''ת)

      מכיר מקרוב, 07/12/09 18:46

  • 97.

    אותם אנשים אינם משקפים ציבור המתנחלים. הם בושה לנו. (ל''ת)

    שמחה, עלי, 07/12/09 09:31

    • אם את\\ה באמת מעלי, איך אתה לא מתבייש? מישהו מהמרכז. (ל''ת)

      מישהו, 07/12/09 10:44

  • 96.

    אותם מזוקנים מזויפים ! בושה לציונות התורנית ודתית ! רק לכלא (ל''ת)

    מוטי, קדומים, 07/12/09 09:30

  • 95.

    רק שתי מדינות בלי מלחמת אחים יהודה וישראל אין מוצא אחר (ל''ת)

    אהרוני, 07/12/09 09:27

  • 94.

    מי זה בכלל אליעזר מלמד ? הוא לא שירת בכלל בצבא. 4 חודשים סה''כ. בושה (ל''ת)

    יפעת, עפרה, 07/12/09 09:25

    • לחקור אותם מיד, ולשפוט אותם במהרה (ל''ת)

      אודי, 07/12/09 09:32

    • וכמה חודשים את שירתת, יפעת? הרב מלמד נמצא במקום שכל חייו הוא משרת

      חבר מרכז ליכוד, 07/12/09 10:49

      את עם ישראל. לחיות שם זה מסירות נפש של ממש, גם אם לא לובשים מדים.

      • אוי, איזו לוגיקה גאונית

        בוגר הר ברכה, 07/12/09 11:13

        את זה יכול לומר כל מי שיושב בארץ- אני יושב פה, משמע אני תורם.

      • בעלי, האחים שלי וכל הבנים שלי משרתים וגם במילואים, ואני שנתיים ש.לאומי (ל''ת)

        יפעת, עפרה, 07/12/09 11:14

    • יפעת? עפרה??? אשרי המאמין (ל''ת)

      זיגלבוים מכוכב נפטון, 07/12/09 18:38

  • 93.

    הם לא לומדים בכלל בהר ברכה אלא בבית אל, וכשיש ביקורת של הצבא

    חנוך , בית אל, 07/12/09 09:23

    ישיבת הר ברכה , הכל עבודה בעניים !
    הם כל הזמן לומדים בישיבה של בית אל אצל האבא של אליעזר מלמד, כשכאילו הם רשומים בישיבת הסדר.
    כל פעם, שידוע להם שיש ביקורת של הצבא, יוצא אוטובוס בדחיפות להר ברכה, לנוכותם במקום בפני הצבא.
    הכל קומבינה של מלמדי השינאה וההשתמטות של הצבא, אצל האב והבן.
    על הצבא לבדוק הנושא לעומקו, ולשולוח אחד לתמיד אותם אנשים לכלא על זיופים והונאה.

    • זה נכון. ראיתי אותו אוטובוס מגיע פתאום להר ברכה. (ל''ת)

      נפתלי, עלי, 07/12/09 09:29

    • לחקור הנושא מידית במשטרה ולעצור האחראיים לזיופים (ל''ת)

      פקק תנועה, 07/12/09 09:55

  • 92.

    הר ברכה תחילה ואח''כ כל השאר.......... (ל''ת)

    אודי, 07/12/09 09:19

  • 91.

    כול הטענות שמובאות בכתבה זו הם בעיות מהותיות חברתיות מוסריות

    פקק תנועה , 07/12/09 09:15

    פילוסופיות ופסיכלוגיות וציבוריות ומדיניות ןגאוגרפיות וביטחוניות של העם היהודי במדינת ישראל לגבי עתידו וממה שנישאר מארץ ישראל מהנהר ועד לירדן

  • 90.

    בעלי ההון מתזיקים בתקשורת הרמיה ובכך הפכנו למדינת העולם ה-3 (ל''ת)

    דמוקרטיה אלק, 07/12/09 09:03

  • 89.

    התמודדות אמיתית עם נושא סרוב הפקודה

    כנסו והגיבו, 07/12/09 08:57

    יש השוואה שנשמעת כל הזמן: ומה אם השמאל לא ירצה לשמור על הישובים? אז ככה:

    ההשוואה הנכונה היא שכמו שחייל שמאל לא יסכים לגרש ערבי ולהרוס סתם את ביתו משיקול פוליטי!!- (וזה כי את בתי היהודים לא הורסים בגלל שהם רצחו, אלא כי בנו במקום שפוליטית לא מתאים למישהו) כך גם ימני לא יסכים להרוס בית של יהודי סתם כי מישהו- אפ' אם זה שר ביטחון או ראשממשלה- בא לו להפעיל את הצבא פוליטית. סרוב של השמאל לשרת ביו''ש שווה לסרוב מימין להתפנות כחייל מבסיס צבאי בגוש קטיף או בבית אל, או לפנות מחסום שמציל חיי אנשים, וזה אף פעם לא קרה.

    כל השאר סתם דמגוגיה.

    ואם תלחצו אותנו לפינה ללא הרף-בסוף נפסיק לשרת, ומי ימלא את מקומינו? שלום עכשיו מהשמאל שכבר מזמן חיים מכספים אירופאים ולא מתגייסים?

    • אל תשרת בכלל בצה''ל. אנו לא רוצים אותך ! (ל''ת)

      חנוך , בית אל, 07/12/09 10:02

    • צודק,ההשוואה נכונה (ל''ת)

      אראל, 07/12/09 12:15

    • סוף סוף מישהו מציג את ההשוואה הנכונה (ל''ת)

      יפעת, עפרה, 07/12/09 18:40

    • אל תשרת. אביב גפן ויאיר לפיד יחליפו אותך בקרבי (ל''ת)

      חנוך, בית אל, 07/12/09 18:41

  • 88.

    הוא תוקף את הציבור היחיד שמתגייס כולו. והרמטכ''ל (ל''ת)

    מתבכיין שלא יהיו מספיק חיילים. נפלו מהשכל., 07/12/09 08:46

  • 87.

    מומלץ לקרא את תגובה 73! (ל''ת)

    עינת, ערד , 07/12/09 08:30

    • מומלץ לקרוא גם את 67 (ל''ת)

      הרב משה דרוקמן, 07/12/09 11:59

  • 86.

    האלוף מזרחי לא צריך להיות אלוף

    שלומי, 07/12/09 08:03

    לפני מספר חודשים הוצעה לאלוף (בשבתו כראש אט''ל) מערכת, שהיא פרי פיתוח של חברה ישראלית, לזיהוי מטרות דרך קירות.
    מערכת כזו עשויה לחסוך חיי אדם, פשוטו כמשמעו, במהלך לוחמה בשטח בנוי.
    תגובתו של האלוף היתה ''מה צריך כזאת מערכת? במקרה הכי גרוע ייהרג חייל''.
    אלה קציניך ישראל.

    • לא יאומן! (ל''ת)

      רוית, 07/12/09 08:53

    • ... אלא צריך להיות רב-אלוף (ל''ת)

      מזל ש., 07/12/09 09:40

  • 85.

    ההתנחלות הבלתי חוקית ''ברכה'' אינה אלא קן צרעות של שנאה לחילונים ולערבים

    נעמן,שפוי , 07/12/09 08:02

    תושבי ההתנחלות הבלתי חוקית ברכה נטלו חלק בעשרות פרשיות של תקיפה, גזל, גניבה ואפילו ניסיונות לרצח של ערבים ויהודים חילוניים.
    המקום הזה אינו מבורך אלא מקולל.
    אני מציע להעלות חמישה טרקטורים על הישיבה הזאת וליישר את השטח.

    • שוב ברחת מהמוסד? חזור מהר לקבל את התרופה. (ל''ת)

      זיו, 07/12/09 18:42

    • נעמן חזור למוסד, הגיע הזמן לזריקה היומית. (ל''ת)

      ניר, 07/12/09 18:43

  • 84.

    אם לא נלמד מההסטוריה,נהפוך להסטוריה (ל''ת)

    הקיצונים הורסים את המדינה,את העם ואת החזון, 07/12/09 07:37

  • 83.

    הסדר- אחלה קומבינה

    בוגר הר ברכה, 07/12/09 07:29

    כל הדיבורים על האידיאולוגיות הגדולות בישיבות ההסדר- כבוגר הר ברכה אני יכול לומר שזו קומבינה נפלאה- לשרת רק שנה וחצי, מתוכם אימון איזה שמונה חודשים, אח''כ להשתחרר, לאכול ארוחת בוקר טובה, להתברבר בבית המדרש כמה שעות ואז ארוחת צהריים שבסיומה שינה של שעתיים, אחה''צ עוד כמה התברברויות בבית המדרש, ערבית ואז זורם לו הערב במתינות. באותה שעה, אנשים שהתגייסו איתי טוחנים באיזו עמדה או תעסוקה או תרפ''ל רק בגלל שאין להם כיפה על הראש. ועדייו יאמרו כולם שאני אידיאליסט ושהצבא יתפורר בלעדיי. אחלה קומבינה. הרב מלמד- תתבגר.

    • ואתה חושב שנאמין-לדבריך-שאתה ''בוגר הר ברכה'' ?! (ל''ת)

      נו,באמת ???, 07/12/09 08:06

      • אני יכול לתת פרטים שרק בוגר יכול לתת- נסה אותי (ל''ת)

        בוגר הר ברכה, 07/12/09 09:26

        • אם אתה בוגר הר ברכה, אז צריך להעמיד אותך לדין על זיופים. (ל''ת)

          יואל, 07/12/09 13:48

      • ועוד לא דיברנו בכלל על אלה שעובדים בישיבה

        בוגר הר ברכה, 07/12/09 09:45

        ישנם אפילו כאלה בהר ברכה- באחריות- כשלמדתי שם, במקום להיות בצבא, שימשו בתפקידים שונים בישיבה- עזרה במחסן, הסעות, שמירות וכדומה. התירוץ של הרב מלמד היה שהם עוזרים בפועל לקיום יישוב הארץ וזה חשוב. צדיקים.

        • צודק. רק השמאלנים מתל אביב מחזיקים את היחידות הקרביות (ל''ת)

          בוגר אוניברסיטה ת''א, 07/12/09 18:45

    • נדרשת יותר אנרגיה ל''התברבר'' בבית המדרש מאשר לשמור ...

      רון, 07/12/09 08:20

      אם היית מסוגל להבין מה זה גמרא, אז אולי לא היית כותב את מה שכתבת - כנס לבית המדרש השכונתי - שים כיפה - ותנסה פעם אחת לראות את המציאות האמיתית.

      • התברברתי בהרבה בתי מדרשות

        בוגר הר ברכה, 07/12/09 09:28

        תאמין לי. סדר בוקר וערב, שיעורי אמונה ומאמר הדור, ההנחה שלך שאין לי כיפה על הראש היא המשך להתנשאות האופיינית.יותר קשה לשמור- תאמין לי. בין התה והערגליות והמזגן החם עם הגמרא על הסטנדר, השמירה קשה יותר

        • כנראה היא שהבעיה היא איתך ולא עם הישיבה (ל''ת)

          עוז, 07/12/09 13:06

        • אתה נשמע אנתי דתי, אז נראה לי, שאתה היום חילוני, שמצטער שעזב את הדת

          נועה, 07/12/09 13:54

          ואפילו מקנא בדתיים, כמו הרבה חילונים שעזבו את הדת ומתחרטים.

          • הקנאה היא אצלכם

            בוגר הר ברכה, 07/12/09 17:13

            כל היום אתם רק עסוקים במי משרת יותר ואם כבר ראו כמה שאתם טובים. כל זה מרגשי נחיתות וחוסר בטחון. מסתערים ובודקים אם ראו.

          • אין קשר בין אנטי דתיות לחיפוש אמת

            בוגר הר ברכה, 07/12/09 17:15

            מאד פשוט לצבוע את כל מה שכתבתי בשטות הזאת של אנטי דתיות. אני אוהב את ה' ואת עם ישראל לא פחות ממך. בגלל זה חשוב לחשוף את האמת.

          • אנטי כותבים עם ט' לא עם ת' (ל''ת)

            בוגר הר ברכה, 07/12/09 17:16

    • יישר כוח, זו האמת ואין בילתה! ישיבת הסדר = ערימה של נהנתנים מפונקים! (ל''ת)

      קבל ח''ח בוגר הר ברכה על היושר הנדיר שלך., 07/12/09 13:46

    • אם כל היום רק מתברברים, אז איך התלמידים יודעים את דעות הרב. (ל''ת)

      שרית, 07/12/09 13:50

  • 82.

    הוא ''קול אדוניו'', אין מה להתייחס אליו, ו

    חיליק, 07/12/09 07:21

    האדונים ביביהו וברקינו חוששים מהתגובה להקפאה

  • 81.

    מזרחי עשיתי את טעות חייך באמרה שלך. .

    נכה צה''ל, 07/12/09 07:01

    את מי אתה רוצה לגייס לצה''ל , טפל במשטמטים מצה''ל , אם לא חיילי ישיבות ההסדר , אתה יכול לסגור את צה''ל , כנירא שמישהו שם אטום , אתה במקרה שייך לצד השמאל במדינה ..

  • 80.

    אכי מזרחי, החיילים האלו גיבורי הדור יעיפו אותך ואת ברק,ארץ ישראל תנצח

    טורונטו טרונטו, 07/12/09 06:48

    לנצח בלעדך וללא ברק

  • 79.

    גם אתה עלוב הפיקוד לא צריך להיות בהסדר (ל''ת)

    מרינה, 07/12/09 06:45

  • 78.

    צבא

    צבי, 07/12/09 05:37

    שהראשי ישיבות ההסדר יפרשו מהצבא הרי השמאלנים מסרבים לשרת נגד הערבים אז מה האלוף מבלבל את המוח ניראה אותכם יום אחד בלי ישיבות ההסדר

  • 77.

    יישר כוח לאלוף, הם לא לפני החוק.

    איילת חיילת, 07/12/09 05:33

    כל הכבוד למזרחי, משהו חייב לשחות את הפרה הקדושה הזו.

  • 76.

    העלוב אבי מזרחי לא שווה את אבק רגליו של הרב אליעזר מלמד!

    גימי-יהודי מיהודה, 07/12/09 01:36

    העלוב הלזה ומפקדיו כולל הפריץ אהוד ברוג לקחו את הצבא כשוט להכות בו את העם היהודי שיתביש העלוב המסכן מזרחי ויתכסה שק ועפר ויתאבל שנה שלמה ויחזור בתשובה ואז אולי יסלח לו.! 

  • 75.

    האלוף אבי מזרחי לא צריך להיות בצה''ל

    תגובה, 07/12/09 01:34

    האלוף אבי מזרחי לא צריך להיות בצה''ל

  • 74.

    תסגרו את ישיבות ההסדר

    אודי, 07/12/09 01:19

    בואו תסגרו את ישיבות ההסדר

    חכם בלילה , תל אביב (06.12.09):



    תסגרו את ישיבות ההסדר

    בואו נראה אתכם גברים



    אז שהאחרון כבר יסגור את האורות בטרקלין מצדה בנתב''ג



    מי שלא מבין ששרשרת שלימה עומדת לפול כמו מגדל של דומינו כאן

    אם ימשיכו במלחמה כנגד הדתיים הלאומיים המדינה הזאת לא תמשיך להתכונן

    מה שהחל בהתנתקות ועכשיו ישיבות ההסדר יגמר עם המכינות הקדם צבאיות וימשיך הלאה מי שהיה במלחמת לבנון השנייה ומי שהיה בעופרת יצוקה יודע טוב על מה מדובר-הציבור הדתי לאומי הוא חלק ניכר ומשפיע מהצבא



    נסיון להילחם בציבור זה יהרוס את כל תשתיות המדינה

    לא יתכן שסזון שני יהיה



    בואו תנסו את הציבור הדתי לאומי-זה הציבור האחרון הנושא על כתפיו והמחזיק כיום את מדינת ישראל



    עלובי נפש -שכמותכם



    במדינת ישראל חופש ביטוי לא מיועד לדתיים הלאומים אלא רק לנאורים החילונים השמאליים מרחביה ,בבלי ורמת אביב

    צדק מזמן הינו רק שם של כוכב במדינה הזו

    שמתייהרת לקרוא לעצמה דמוקרטית



    זה פשוט לא יאומן שקצין יתבטא כנגד אזרחים מיהוא בכלל

    הוא על מדים ואין לו שום סמכות כנגד אזרחים

    בזאת אני קורא למנהיגח המדינה לעשות ככל שביכולתם למנוע את הקרע הכמעט הבלתי נמנע-

  • 73.

    מפחיד לחשוב שאדם עם כשלים לוגיים כאלה הוא אלוף בצה''ל

    תמיר, 07/12/09 01:18

    הטקסט כפי שהוא מובא בכתבה מכיל כמה כשלים לוגיים. החל ב''אד הומינם'' (להכפיש את היריב במקום להפריך טענותיו) דרך קפיצה למסקנות לא קשורות להנחות, ועד ''טענת הנבוט'': אם לא תסכים עם דעותי אכה אותך או אקח לך את התקציב). חוסר חשיבה לוגית מעיד על לקות אינטלקטואלית ומילשטיין הראה יפה איך חוסר אינטלקטואליות הוביל לטעויות גדולות במלחמות ישראל.

    • כל כך נכון! (ל''ת)

      ימני, 07/12/09 09:18

    • אם תשים לב, הכשלים הלוגיים האלה הם הכלים היחידים של השמלאן הממוצע

      ----דורון, 07/12/09 10:46

      מול הימני. (מה לעשות כשאתה הולך נגד האמת, אין לך באמת כלים לתקוף את היריב)

      • זה מה שיש לשמאל. (ל''ת)

        ימיני מימין, 07/12/09 18:49

    • זו טיפוסי מאד לשמאל בארץ ובעולם. (ל''ת)

      קראו את הבלוג שלי ימיני, 07/12/09 16:26

    • זה בסדר. אלוף מרכז זה תפקיד פוליטי ולא קרבי (ל''ת)

      זיו, 07/12/09 18:48

  • 72.

    הגיע הזמן למעשים ולא לדיבורים. לנתק קשר עם אותן ישיבות! (ל''ת)

    Eחד, 07/12/09 01:13

    • זה נשמע פשוט... לסמוך עליך שאתה תגן עלינו במלחמה הבאה ?.. (ל''ת)

      cyrano, 07/12/09 06:45

  • 71.

    דת איננה מדינה.

    ישראלי, 07/12/09 01:07

    בישיבות מאשפזים אנשים שאין להם דעה
    חופשית! אנשים שמאמינים שהם האלוהים!

  • 70.

    לכל המתלהמים

    דניאל, 07/12/09 00:49

    חבורה של סיקריקים תמורת איזה גבעה מחורבנת סלחו לי על הביטוי תפלגו את העם את צהל ותשברו את כל הכלים
    מזכיר לי את הצדיקים מבית שני ששרפו את אסמי התבואה מרוב שהיו קיצוניים ומיליטנטים הרי ה בעזרם אז הם יכולים לנצח את רומא
    אותו דבר עכשיו

    • מי ששורף ומחריב ישובים זה השמאל. לכן יש להוציא את צה''ל מהמשימות הללו (ל''ת)

      עידן, 07/12/09 18:51

  • 69.

    אז לסגור אוניברסיטאות שהמרצים שלהם מטיפים לסטודנטים לסרב למילואים! (ל''ת)

    עידו, 07/12/09 00:40

  • 68.

    מלמד הבן והאב : האב, הבן ורוח הקדוש = רוח הנוצרות ומנזרים! (ל''ת)

    חנוך, בית אל, 07/12/09 00:32

  • 67.

    מפקדים טפשים, הרי אם ייסגרו הישיבות, צה''ל מתפגר

    מפקדים טפשים, הרי אם ייסגרו הישיבות, צה''ל מתפגר, 07/12/09 00:21

    מנין הטיפשות, האכזריות, של מפקדי צה''ל. הם לא מבינים שצה''ל בנוי על ישיבות ההסדר? אם בני הישיבות לא יתגייסו, הרי ישארו בצה''ל רק כמה .......... אני לא רוצה לכתוב, כי יצנזרו אותי, אבל כולם מבינים. צה''ל ללא תלמידי ישיבות, זה הופך למועדון...

    • מפקדים חכמים

      יעקב, 07/12/09 12:37

      אולי גם לתת לך מדינה,פרטית כי הצבא בנוי רק עליך,ועל הישיבות?
      טעות בידך ביום פקודה ,כל מי שצריך ימצא איך להגן על העם,לא כמו היום העם מגן עליכם
      ועל הישיבות בכסף שאתם שודדים מהעם,
      לא לשכוח מי הגן ולחם על המדינה טרם היות ישיבות הההההההסדר

      • הצבא היום בנוי על הדתיים. בלעדיהם הוא סמרטוט. (ל''ת)

        האמת המרה, 07/12/09 18:52

  • 66.

    חוץ מסין צפון קוריאה ואירן איזה עוד מדינות משתמשות בצבא נגד העם?

    בסוף תיהיה פה הפיכה, 07/12/09 00:15

    חוץ מסין צפון קוריאה ואירן איזה עוד מדינות משתמשות בצבא נגד העם?
    בסוף תיהיה פה הפיכה וראשי השמאל ימצאו עצמם מול כיתות יורים! הפאשיסטים
    עדיף שהאלוף יסתום פיו, ולא יתעסק בליקוקי ישבנים של פוליטיקאים משמאל!

  • 65.

    כל הכבוד לרב מלמד - אומץ לב נדיר ! ! ! (ל''ת)

    רפי, 07/12/09 00:14

    • איזה אומץ לב איזה?

      בוגר הר ברכה, 07/12/09 10:01

      לא שמעת את התגובה בערב? נאמר בה שהרב קוודא מעודד גיוס ושהוא בטוח שאם מזרחי ידבר איתו הוא ישוכנע בכך. זה אומץ? זו חנפנות פחדנית של מי שמרגיש שהכספים הולכים להיעלם לו.

      • הרב מלמד אכן קורא בעקביות להתגייס. הוא לא התקפל ולא שינה את דעתו (ל''ת)

        בוגר הר ברכה אמיתי, 07/12/09 18:53

      • הרב מלמד בעד גיוס, אך נגד גירוש יהודים. הוא לא התקפל. (ל''ת)

        בוגר הר ברכה אמיתי, 07/12/09 18:54

  • 64.

    המרצע יצא מהשק, מזרחי מודאג מתגובות חיילים להקפאה

    יוסי, 07/12/09 00:03

    אז כמה חיילים הניפו כרזה,זה לא הענין העיקרי, מזרחי יודע שקיימות תכניות להנתקות ביהודה ושומרון וחושש מראשי ישיבות ההסדר.
    מזרחי היה במכינה בעלי וא מבין את ההבדל בין תלמידי מכינה לתלמידי ישיבות ההסדר. אם יבוטל ההסדר עם ישיבה זו או אחרת היא תמשיך להתקיים כישיבה שתלמידיה דחויי שירות כמו מרכז הרב, הר המור ועוד, התלמידים יתגייסו על פי חוק טל בגיל 23 לשירות מקוצר וכמובן לא ליחידות חי''ר או סיירות. צה''ל יפסיד לוחמים מעולים והכל בגלל גחמה של האלוף מזרחי ושל ברק שמחדלו גרם בין היתר לקרב סולטן יעקב שממנו נעדרים עד עתה שלשה תלמידי ישיבות הסדר. אבל למזרחי חשוב לרצות את הבוסים הפוליטיים שלו

    • בינגו! (ל''ת)

      זאב, 07/12/09 18:55

  • 63.

    לפרק את חטיבת כפיר!

    עמוס סילבר, 06/12/09 23:21

    השבוע מצאתי את עצמי בשיחה שעסקה בחטיבת כפיר ובכך שהיא לוקה בחוליים מוסריים וערכיים רבים. תוך כדי השיחה אנחנו שומעים בחדשות ערוץ 10 על מקרה התעללות חמור של חיילים בחטיבת כפיר בחברם ליחידה. הדברים פשוט דיברו בעד עצמם.
    מאז ומעולם אנחנו שומעים על בעיות מוסריות בצבא ודרגת החומרה שלהם עולה בדרך כלל בגדודים ובחטיבות לוחמות המשרתות בשטחים ומתעסקות במגע יומיומי וישיר עם אוכלוסייה. החיכוך – האלים לעיתים - עם האוכלוסייה הפלסטינית מחד, ופינוי מאחזים והתנחלויות מאידך מעמיד בפני כל החיילים סיטואציות שאינן תואמות את אמונותיהם ומצפונם ולכן תמיד היו ותמיד יהיו מקרי סרבנות ואי ציות לפקודות.
    חשוב לי להדגיש כאן כי בעיניי אין שום בעיה עם סרבנות מצפונית ואני אף מברך על כך שחייל מוכן לשלם מחיר אישי עבור עמידה על עקרונותיו, הבעיה מתחילה כשהסרבנות הופכת מדבר אישי ומצפוני לעניין המוני וחברתי. ניקח את ההתנתקות כדוגמא, אין פסול בכך שחייל מרגיש באופן אישי שהוא אינו מסוגל לפנות יהודי מביתו והוא מוכן לשלם על כך מחיר, אולם ישנה בעיה חמורה כשזה הופך להיות משהו מאורגן והסרבנות אינה עוד נובעת מהמצפון אלא מאווירה חברתית וממניעים פוליטיים שמטרתם להשפיע ולשנות בכח החלטות ממשלה.
    מאז שהוקמה חטיבת כפיר, שכל ייעודה הוא פעילות בשטחי יו''ש אנו שומעים פעם אחר פעם על מקרי התעללות של חיילים מהחטיבה בפלסטינים, על סירובי פקודה מאורגנים ועל בעיות משמעתיות אחרות בתוך הגדודים. אופי השירות בשטחים הוא קשה ולעיתים על גבול הבלתי אפשרי וכל חייל המשרת בשטחים חווה זאת לא פעם (אני שירתתי בגדוד נחשון שכיום מהווה חלק מחטיבת כפיר). אך אם ברוב היחידות הצבאיות הלוחמות ישנה חלוקה שווה פחות או יותר של האוכלוסייה מבחינת שייכות לשכבות שונות ומבחינת עמדות פוליטיות, הרי שבחטיבת כפיר ישנה הומוגניות מסויימת שיוצרת אווירה חברתית שמגדירה במדוייק כיצד צריך לנהוג באוכלוסייה הפלסטינית וכיצד באוכלוסייה היהודית, ומי שאינו מתאים את עצמו לאותה אווירה זוכה לשלל כינויי גנאי, שהגרוע שבהם הוא ''שמאלני''...
    בשבועות האחרונים נחשפנו לכמה מקרים חמורים ביותר של קריאות מאורגנות לסרבנות בחטיבה, כשהאחרון שבהם כלל חלוקת חולצות בגדוד שמשון עם כיתוב נגד פינוי יישובים, סרבנות פוליטית נטו שהדעת אינה יכולה לעכל, סרבנות שמבלי להפריז בחומרתה מסכנת את עקרון הברזל ולפיו צה''ל נשאר מחוץ לוויכוח הפוליטי. הישנות המקרים מעידה על כך שתגובת הצבא אינה מרתיעה את החיילים מלחזור על פעולות אלה ולפי מבחן התוצאה התופעה רק מתגברת. הסיבה לכך פשוטה מאד כפי שציינתי, האווירה החברתית בחטיבה מציגה את החיילים הללו כגיבורים בעוד שתגובת הצבא המינורית אינה מאזנת זאת ומעודדת חיילים נוספים וגדודים נוספים לזכות בהילת הגיבורים. על הצבא להחליט האם הוא מסוגל להשתלט על החטיבה מבחינה משמעתית ולהחדיר בחייליה את ההבנה שאין מקום להתנהגויות מהסוג הזה, או שייאלץ לפזר את חייליה ביחידות שונות והם יאבדו את ההומוגניות הקיימת כיום. החלופה היא מיצוב הסרבנות הפוליטית כחלק אינטגרלי מהצבא. בנוסף, אם תקרה אמנם הדרדרות כזאת בצבא, אין ספק שהיא תשפיע גם במישור של ציות לחוקי המדינה מצד חוגים מסויימים בהתנחלויות שבוחנים את כח הסיבולת של המדינה לאי-ציות חמור על החוק.

    • ואחריה: צנחנים, גולני, גבעתי ונח''ל. (ל''ת)

      מי בכלל צריך צבא לוחם וטוב ?, 07/12/09 00:49

    • לפרק את צהל. אין זכות קיום במדדינת ישראל לצבא הנלחם ביהודים (ל''ת)

      נעמן המפגר, 07/12/09 08:27

  • 62.

    נשמע כמו משטרת המחשבות

    שי, 06/12/09 23:16

    אולי נפסיק את התשלומים לאוניברסטאות עם מרצים אנטי ציוניים.

  • 61.

    ומה עם מרצים שקוראים לא להתגייס?? גם אותם יפסיקו לתקצב?

    נתנאל, 06/12/09 23:00

    ומה עם מרצים שמסלקים חיילים על מדים מהשיעור את האוניברסיטה הזאת יסגרו??
    בושה שאלוף מדבר ככה, הוא רק מוכיח שיש פוליטיקה בצבא.

    • גם אותם ואם צריך גם לכלוא כמו רבנים שמסיתים לסרבנות (ל''ת)

      hguy, 07/12/09 00:06

    • עם המרצים אין הסדר. זה בדיוק ההבדל.

      א.ג., 07/12/09 02:27

      אם היה למרצים הסדר לפיו הסטודנטים שלהם ישרתו רק שנה וחצי בצבא ובשאר הזמן יעשו תואר באוניברסיטה אז הצבא היה צריך לבטל את ההסדר עם כל מרצה שקורא לסטודנטים שלו לסרב, ואת כל הסטודנטים שלו לגייס מיד לשירות של שלוש שנים.

      • צודק , צריך רק לבטל את כל התקציבים שהאוניברסיטאות האלו מקבלות בשם חופב (ל''ת)

        סטודנט, 07/12/09 08:13

  • 60.

    צבא שמגרש יהודים אין לו זכות קיום ולקאפו המבצע עוד פחות (ל''ת)

    אל תבליגו יותר, 06/12/09 22:58

  • 59.

    כמה רוע עוד אפשר לבלוע מהשמאל הזה ?....

    cyrano, 06/12/09 22:01

    למה למען השם הם חושבים שיש להם הצדקה מוסרית שלוח את החיילים שלנו לגרש את האחים שלנו/שלהם מעל אדמתם ?..
    אהה.. הבנתי... זאת אדמה כבושה.. אז למה לא אמרו להם את זה מהתחלה כששלחו אותם ליקיר, לבית-אל, לאריאל, לברקן, לעמנואל ?..
    למה זה היה בסדר אז ?..
    האם יש לזה אח ורע ?..
    לשים את החיילים לעשות את העבודה המטונפת הזאת ?..
    מה עם פקודה בלתי חוקית בעליל מבית היוצר של השמאל הישראלי כשהיו צריכים להתגייס ולשרת ב''שטחים'' ולא היו מוכנים כי הם הרי ''הומנים'' ו''פציפיסטים''..
    אהה, נכון, פקודות בלתי חוקיות בעליל קיימות רק לחזק את האידיאולוגיה השמאלנית, אבל כשהמדובר בצעדי גרוש כלפי האחים שלנו זה הופך להיות חוקי בעליל...
    ואללה , צריך לשפשף את העיניים כדי להאמין..
    זה היה ברור כשמש מי זה הביבי הזה, ולבחור בשבילו זה היה צעד אומלל שעוד נבכה עליו..
    וימים יגידו

  • 58.

    דרגה בצה''ל אינה אינדיקציה לחכמה

    !, 06/12/09 21:49

    נהפוך הוא. אם לא הצליח לצאת מהצבא קודם לכן, כנראה שזה מעיד על משהו, והמשהו הזה לא כל כך חיובי.... אז מה אתם מתעצבנים מהקשקוש שלו. אני זוכר את הטמבל הזה מתן וילנאי. כאשר השתחרר מהצבא, הוציא מפיו דברי פלצנות על כך שתושבי הדרום נחותים מתושבי המרכז. או קחו למשל את מופז, שנראה ונשמע כמו דפ''ר מדופלם. האם מישהו יכול להסביר לי כיצד הנפל הזה הגיע להיות רמטכ''ל? טוב, אנחנו יודעים שאלמלא איציק מרדכי האנס הוא לא היה מגיע למעמד שהגיע... אז בואו ונתייחס לאלופי צה''ל בפרופורציה הנכונה.

  • 57.

    שכחתי..נוער הסמים של ת''א יתגייס לקרבי... (ל''ת)

    שי הכתום, 06/12/09 21:46

  • 56.

    אם צה''ל נלחם באזרחים, זו פקודה שדגל שחור מתנוסס מעליה

    מקיש הקושיות, 06/12/09 21:41

    בשנת 2000, כשהערבים תושבי ישראל מרדו במדינת ישראל, צה''ל לא נטל חלק בדיכוי המרד, אלא רק המשטרה, וזאת כדי שלא יאמרו שזו פקודה שדגל שחור מתנוסס מעליה. אז מדוע צה''ל מופעל כלפי תושבים יהודים, שומרי חוק, שמשרתים בצבא, משלמים מיסים, ולא מעלים על דעתם למרוד? האם זו לא פקודה שדגל שחור מתנוסס מעליה? הייתי אומר אםילו שזו םקודה גזענית, שכן מדינת ישראל לא מעזה להפעיל את הצבא נגד תושבים ערבים, אלא רק נגד תושבים יהודים.

  • 55.

    הרב מלמד איש מצפון ואמת, לחנך את צה''ל לערכים

    בוגר ישיבת הסדר, 06/12/09 21:40

    הגיע הזמן 'הפוך על הפוך', להזמין את הרב מלמד ורבנים כמותו להרצות בצה''ל על ערכי היסוד של עם ישראל ושל היהדות. קצת יהדות בצה''ל 'לא תזיק'.

    • כל מילה בסלע ובכלל בקרוב תקום ממלכת יהודה .

      איש צדק, 06/12/09 23:17

      בראשנו יעמדו רק רבנים חכמים ויהיה דין תורה לכולם............

      • כל עוד לא תחיו על כספי המיסים שלי, אני בעד

        ש, 07/12/09 00:56

        נראה אתכם צדיקים שורדים בלי הגב החילוני שיממן לכם את ההרפתקאות בין אם זה בכספי מיסים או ימי מילואים. בהצלחה.

        • מה לעשות שהשמאל שמבלה בפריז ובלונדון, ממומן מכספי האירופים, ולא בצבא?

          חבר מרכז ליכוד, 07/12/09 11:03

          קדם תתגייסו, אחר כך תתחילו לחיות בארץ ולשלם מיסים כמונו, המתנחלים, ואז תתחילו לדבר על אחרים שלא עושים צבא...

          • חבר מרכז ליכוד, לקרוא אתה יודע?

            ש, 07/12/09 15:39

            אני משלם יותר מיסים מהאדם הממוצע, התגייסתי לשירות מלא ואני עדיין משרת במילואים.

            על מה אתה מדבר ''קודם תתגייסו ותשלמו מיסים''? אני כבר עושה את זה ויותר ממך. הבעיה עם הפרופוגנדה הכתומה היא שבאיזשהו שלב אתם מתחילים להאמין בשקרים שלכם, שכל השמאלנים משתמשטים ושכל המתנחלים לוחמים עם סכין בין השיניים. אני וכמעט כל מי שבסיבבתי מהווים הוכחה נגדית לטענות שלך, אז אתה מנסה לשכנע אותי שבעצם לא התגייסתי ושאני לא משלם מיסים? אתה שיכור?

            • אם זה נכון אז אתה עוף נדיר. (ל''ת)

              עוד חבר מרכז, 07/12/09 18:58

        • אנחנו גם עובדים וגם שומרים על הפרזיטים מהשמאל (ל''ת)

          בוגר הר ברכה, 07/12/09 18:57

        • אנחנו גם עובדים וגם שומרים על הפרזיטים מהשמאל (ל''ת)

          בוגר הר ברכה, 07/12/09 18:57

      • דין תורה לכולם... ממש ''שריעה יהודית''. מתי מתחילות הסקילות? (ל''ת)

        Eחד, 07/12/09 01:12

    • מה לך ולערכים?

      יואב, 07/12/09 00:59

      השטויות שלימדו אותך בישיבה זה מה שמלמדים במדרסות של הטאליבן - שטיפת מוח פונדמנטליסטית מטובלת בגזענות ועליונות גזעית. גם קשר ליהדות אין לזה, הזרם החרד''לי הוא נטע זר ביהדות, אין לו שורשים ואין לו עתיד.

    • אל דאגה..

      אני_1 , 07/12/09 02:35

      הוא יתקפל יותר מהר ממה שאתה חושב.

  • 54.

    היום לא התייצבתי לשירות מילואים בשל פוליטיקה בצבא!

    קצין במיל., 06/12/09 21:40

    אני קצין במילואים שנקראתי למילואים היום, בשל ההקפאה הודעתי כי לא אתייצה וכי בכוונתי להשתחרר מצה''ל.

    אם אתם גיבורים להילחם ב''מתנחלים'' תהיו גיבורים להילחם לבד....

    • כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! גאה בך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      חבר מרכז ליכוד, 07/12/09 11:01

    • חזק וברוך (ל''ת)

      יהודי גאה, 07/12/09 16:17

    • הייתי מכניס אותך לכלא.

      אורן, 07/12/09 20:38

      אבל היות ואתה משקר גם ככה...

  • 53.

    במילא יוצאים משם חיילים שעושים מה שבא לרב שלהם ..

    יואל, 06/12/09 21:39

    לוותר על חיילים כאלו זו חובה של מדינה דמוקרטית

  • 52.

    'משטרת המחשבות' של מזרחי לא תעבור

    אבי, 06/12/09 21:37

    זכות הרבנים להביע עמדה מוסרית בשאלות העומדות על הפרק. וזכותם להביע התנגדות לגירוש גוש קטיף.

    • וזכות צהל לא לגייס אתכם משם ולא להעביר שקל. (ל''ת)

      אורן, 07/12/09 20:36

  • 51.

    חצוף! חיילי ההסדר מהר ברכה מחזיקים כבר שנים את יחידת המודיעין של פקמ''ז (ל''ת)

    קצין בפקמז, 06/12/09 21:37

  • 50.

    הציונות החרדית פשטה את הרגל

    עופר, 06/12/09 21:34

    טוב שיש את גבי אשכנזי בתקופה רעה זו.
    אותם פרחחים לאומנים ביזו את חבריהם לנשק שגויסו איתם באותו מחזור.
    הם ביזו את זכר חבריהם שנפלו על קידוש הארץ.
    כבר אין יותר דתיים לאומיים - המחנה הדתי לאומי נשלט בידי מטורפים.
    מישהו אמר מלחמת אחים?

    • כן... אנשים כמוך ''מתים'' שתהיה מלחמת אחים... (ל''ת)

      כך היה גם בזמן גירוש המתיישבים מגוש-קטיף..., 06/12/09 23:00

    • אתה היחיד שאומר מלחמת אחים (ל''ת)

      איש יהודי, 07/12/09 07:09

      • מה אתה אומר?

        אתה שקרן!!!!!, 07/12/09 20:36

        טיפת הגינות אין בכם. טיפה

  • 49.

    בצה''ל צריך למלא פקודה

    זוהר פרייברג, 06/12/09 21:34

    אם הפקודה לא נראית לחייל מבחינה פוליטית - שהוריו יפגינו נגדה. מי שלא ימלא פקודה, שילך לסייד גזעי עצים בקריה!!! אני מסכים עם אבי מזרחי!!!

    • צה''ל מת יחי הצ''יהו. צבא הגנה ליהודים. :) (ל''ת)

      ושהאחרון יסגור את האור כי אין על מי להסתכל, 07/12/09 02:00

  • 48.

    אם לא רוצים אותנו שיסתדרו עם הצפונים מתל אביב (ל''ת)

    תלמיד הסדר, 06/12/09 21:31

    • קודם תשרת שרות מלא 3 שנים ןאח''כ תדבר על הצפונים (ל''ת)

      hguy, 07/12/09 00:12

      • ומה עם 30 שנה מילואים? כמה תל אביבים מחזיקים מעמד? (ל''ת)

        בוגר הר ברכה, 07/12/09 19:00

  • 47.

    מעדיף רבנים שמוסרים עצמם על הארץ.... (ל''ת)

    אלוף שום, 06/12/09 21:29

  • 46.

    האלוצודק - צהל בקונצנזוס. שחיילים לא יעשו פינוי. הרב מלמד צודק שבעתיים (ל''ת)

    יוסי קרפל, 06/12/09 21:28

  • 45.

    טמבלים, אם תסגרו את ישיבות ההסדר, מי ימות עבורכם במלחמות? (ל''ת)

    שלמה, 06/12/09 21:25

  • 44.

    מר מזרחי אתה ממש מגוחך ! אתה קורא להשאיר את צה''ל מחוץ לוויכוח ובעצמך

    מורה לחיילים לבצע פעולות משטרתיות כנגד המתיישבים.., 06/12/09 21:24

    ר''ת צה''ל שוב אינם כמו שהיו מאז קום המדינה... צה''ל היה אמור להגן על המדינה ועל אזרחיה,לא כך עשה ב-15.08.2005 הוא המשיך בפעולות כאלו במשך השנים האחרונות כנגד המאחזים וכעת גם כנגד המתיישבים ביו''ש... אל תטיף לנו ''לשמור על הכללים'' שאתה ושולחיך מפרים !!!

  • 43.

    צבוע. איפה היית כשהבולדוזר/אתרוג השתמש בצבא דוקא מחוץ לקונצנזוס?

    וואס עפעס, 06/12/09 21:20

    מדוע לא התפטרת? מדוע לא זרקת לו גט בפרצוף? עכשיו כשמשתמשים באותם חוקים 'דמוקטרטיים', 'בלתי חוקי בעליל' נגד דעותיך - אתה זוקע 'הצבא צריך להישאר מחוץ לוויכוח'. היפוקרט. אני בז לכם, לכל אלו המגלגלים עינים של תמימות כלפי מעלה בשעה זו. טפו!

    • צודק!!!!!!!! (ל''ת)

      חבר מרכז ליכוד, 07/12/09 10:59

  • 42.

    במלחמה הבאה צה''ל יכשל בגדול

    @ גם זה יעבור @, 06/12/09 21:15

    הכשלונות של ברק הולך וגודל ממלחמה למלחמה

  • 41.

    ראש ממשלה שממלא הוראות של ממשלה זרה- מה כינויו? (ל''ת)

    רעמסס, 06/12/09 21:13

  • 40.

    מזרחי מה קרה? נגעו לך בנק' הרגישה? הפוליטיזציה שלך ושל חבריך?

    יוסי לוי, 06/12/09 21:13

    שכחת להגיד שהדברים של הרב מלמד נאמרו אחרי הגירוש שאתה וחבריך המפקדים ביצעתם ברגישות ונחישות וכמובן הקידום והמשכורת התקדמו בהתאם

  • 39.

    תוציאו את הפוליטיקה מצה''ל ותראו שכל זה ייפסק (ל''ת)

    אשר - רמ''ט במיל', 06/12/09 21:10

    • מה זה ר''מט ....בטח רב מתלהם טוב ...במילואים (ל''ת)

      יובל, 06/12/09 23:25

  • 38.

    תנו את הכסף לישיבת ההסדר בתלמה ילין

    משם יש שטף של מתגייסים, 06/12/09 21:10

    האשכנזו-שמאלנים בת''א לא יתגייסו במקום אנשי הכיפות הסרוגות. מקסימום יילכו ל-8200...לכן כדאי להזהר מלהכנס למלחמה עם מי שעומסים עליהם את הגנת המולדת הזו ומצוידים בידע ובערכים שמוכיחים כי זכותינו עליה. הרב מלמד אולי הזוי אבל מוביל מתגייסים, וזאת לעומת ''הרבנים'' החיוורים של כל בתי הספר מהם יוצאים הסרבנים והחותרים לפרופיל 21 בכל מיני פינות הזויות באמת- בת''א בדרך כלל, שם כולם עם פירסינג באף ובפופיק ובעוד כל מיני מקומות...עם או בלי קעקע.

  • 37.

    עד מתי אתם פוסחים על שני הסעיפים?

    לופו, 06/12/09 20:56

    ישיבות הסדר חושבות שהם יכולות לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה . המדינה נותנת להם א האפשרות ללמוד ולהתגייס לשנה וחצי בלבד והם חושבים שאפשר לשחק משחק כפול. זה לא צריך לעבוד כך וטוב מאוד שהאלוף מזרחי מאיים בסגירת ישיבות. כך צריך לעשות לכל ישיבה שתלמידיה מתנהגים כך.
    ואל תספרו לי מעשי גבורה של בלאינישים- כי החילים האלו כבר לא יפי הבלורית והתואר ומיטב לוחמינו - רק יודעים לקחת ולקחת ולא להיות חלק מהכלל.

    • אז אל תגייסו אותנו. תסתדרו לבד. (ל''ת)

      תלמיד ישיבת הסדר, 07/12/09 19:02

    • אז אל תגייסו אותנו. תסתדרו לבד. (ל''ת)

      תלמיד ישיבת הסדר, 07/12/09 19:03

  • 36.

    אובמה פילג את העם עבור טרוריסטים פלשתינים (ל''ת)

    נתניהו נכנע. אהוד ברח, 06/12/09 20:54

  • 35.

    עוד קצין שמאלן קארייריסט שמחריב את צה''ל ואת ההגנה על עם ישראל (ל''ת)

    כל שנה 6,000 בנים מהשמאל החילוני מסרבים להתגייס!, 06/12/09 20:51

  • 34.

    מי שומע לו?

    אביעד, 06/12/09 20:48

    הכל טוב ויפה, לא צריך לשלוח חיילים למשימות כאלה וכו' וכו', אבל לא נעים להגיד-הרב מלמד משפיע על ציבור מאד מצומצם...

  • 33.

    מי שומע לו? (ל''ת)

    אביעד, 06/12/09 20:46

  • 32.

    להתנתק מישראל ולדרוש מצה''ל לפנות את שטחי הממלכה! (ל''ת)

    ממלכת יהודה, 06/12/09 20:45

  • 31.

    לפני הכל לאלוף הפיקוד אין מה להכניס את האף לזה

    אזרח, 06/12/09 20:43

    עליו לטפל בענייני הפיקוד ולא להכניס את הפו הצבוע לעניין הזה !!ישנם הרבה מהשמאל שאינם מתגייסים מה דעתו עליהם ?

    • ומי בדיוק שואל אותך? (ל''ת)

      אורן, 07/12/09 20:33

  • 30.

    האלוף לא צריך להיות אלוף על חשבון הציבור! (ל''ת)

    הפרשן, 06/12/09 20:41

  • 29.

    ואוניברסיטת תל אביב עם המרצים המעודדים סרבנות משמאל?

    ההמום, 06/12/09 20:40

    אני מצפה להפסיק לתמוך באותם ממרידים ומסיתי משמאל ...

    מרצים מתל אביב ומבן גוריון הקוראים בפומבי להחרמת מדינת ישראל וצבאה...

    • לאונ' ת''א אין הסדר עם צה''ל ולא מקבלת ממנו כסף. משרתים 3 שנים לא 14 ח' (ל''ת)

      Eחד, 07/12/09 01:09

      • אוניברסיטה

        צבי, 07/12/09 05:42

        מעניין האוניברסיטה מקבלת תקציבי עתק מהמדינה ולכן מותר לעודד לסרבנות מה זה חשוב מאיפה מקבלת

        • להבדיל מהחרדים והדתיים בארץ???

          אורן, 07/12/09 20:33

          אין לכם בכלל רמת ויכוח?

  • 28.

    ניווט בשטח.

    צנחן מיל', 06/12/09 20:38

    אם אבי מזרחי חושב שרב פלוני או אלמוני הוא הבעיה אז יש לו בעיה קשה עם קריאת המפה.
    אני בודר הסדר ומשרת זה 15 שנה באוגדה מובחרת. ואפילו התייצבתי לשירות בזמן ההתנתקות.
    מה שקורה כיום הוא חמור ביותר, אנשים שקנו מגרשים ע''פ החוק נפגעים עקב החלטת ממשלה ללא כל פיצוי.
    תקראו לי למילואים אשמחלבוא אבל אני פשוט קפוא. מצטער.

  • 27.

    יותר טוב. ככה לא יהיה להם בשר תותחים...

    מירו, 06/12/09 20:38

    והם יאלצו לשלוח את הילדים המסוממים שלהם חדורי הגשמה העצמית כדי לההרג בשבילנו.

    ואז נשאר רק אנחנו הדתיים, החרדים והערבים ויהיה שלום.

  • 26.

    למה עם ישראל צריך לסבול את משפחת מלמד הנוראה הזו ? (ל''ת)

    הרבנית זלמן, 06/12/09 20:36

    • התרגלנו לסבול את פרס, ברק וביבי (ל''ת)

      סובל סובלני, 07/12/09 19:05

  • 25.

    לא זוכר שהוא אמר משהו על אוניברסיטאות. (ל''ת)

    בגש''מ, 06/12/09 20:27

  • 24.

    שאלה למתנחלים, האם עובדות נקבעות רק בלילה?

    ערן ארז שמאלני, 06/12/09 20:24

    כי ככה מתקבלות עובדות בשטחים.

  • 23.

    אוי לו לדור שאלו אלופיו..

    משה, 06/12/09 20:17

    במקום להתעסק במתנחלים ופינויים שיתחיל להתעסק בביטחון והגנה מפני הערבים.

  • 22.

    עשכיו ברור למה הועלה בדרגה. שנאת יהודים תרבה ברזלים.

    אזרח שנבגד ע''י צה''ל, 06/12/09 20:11

    לעצם הענין: צה''ל יצא מהקונצנזוס כשפנה להלחם באנשים עליהם היה אמור להגן, ב-15 לאוגוסט 2005. אתה יודע, מזרחי, למה אני מתכוון. לקחת בזה חלק. עשיתה פנים כאילו עצובות, אבל קפצת משמחה לבצוע המשימה. בעיני (קצין ששירת בחובה קבע ומילואים משך 35 שנה), ובעיני רבים אחרים, צה''ל לעולם לא ישוב להיות מה שהיה, ולא יעזרו כל קריאות הגנרלים-פוליטיקאים העומדים בראשו.

  • 21.

    לרב מלמד יש 13 ילדים ויהיו כ130 נכדים

    לאבי מזרחי יהיו גג 4 נכדים, הלואי ובארץ, 06/12/09 20:08

    אז שאבי מזרחי יחפש את החברים שלו

    • חחחחחחחחחחח- תגובה לענין. (ל''ת)

      רעמסס, 06/12/09 21:12

    • ילדי ההתנחלויות מתבוססים בכיכר החתולות

      בוגר הר ברכה, 07/12/09 10:17

      אל תבנה על הדמוגרפיה, ידידי. בינתיים, בוגרי ההתנחלויות נרקבים בביצות רווקיות בגבעת שמואל וקטמון, דתל''שים עייפים מנסים למצוא ריגוש במועדונים תל אביביים וילדים בני 16 עושים סמים בחוף כינר ודוגית.

      • כן. כולם. לא נשאר בישובים אף אחד (ל''ת)

        אהבל מצוי, 07/12/09 19:26

  • 20.

    אלוף שמכריח חייליו לעבור על חוקי המדינה - איננו ראוי להיות אלוף

    חבר מרכז הליכוד, 06/12/09 20:06

    עקירת ישובים הינה עבירה על חוקי המדינה ועל חוקי התורה, והינה פקודה בלתי חוקית בעליל. אי אפשר להיות בצבא שעוקר ילדים מביתם בצורה כה אכזרית.

    • פייגלין, תצא בחוץ! בלתי חוקית בעליל אבל באישור בג''ץ??? חחחחה

      Eחד, 07/12/09 01:08

      נראה לי שלא ממש הבנת מהי פקודה בלתי חוקית בעליל.

      • להלן ההגדרה של פקודה בלתי חוקית בעליל

        חבר מרכז ליכוד, 07/12/09 11:10

        סימן היכרה של פקודה ''בלתי חוקית בעליל'' - מן הדין שיתנוסס כדגל שחור מעל לפקודה הנתונה, ככתובת אזהרה האומרת: ''אסור!''. לא אי חוקיות פורמלית, נסתרת או נסתרת למחצה, לא אי חוקיות המתגלה רק לעיני חכמי משפט חשובה כאן, אלא: הפרת חוק גלויה ומובהקת, אי חוקיות ודאית והכרחית המופיעה על פני הפקודה עצמה, אופי פלילי ברור של הפקודה או של המעשים שהפקודה מצווה לעשותם, אי חוקיות הדוקרת את העין ומקוממת את הלב, אם העין אינה עיוורת והלב אינו אטום או מושחת - זוהי מידת אי החוקיות הדרושה כדי לבטל את חובת הציות של חייל ולהטיל עליו את האחריות הפלילית למעשיו.
        – (ביד''צ מר‎3/57/ תובע צבאי נ' רס''ן מלינקי ואח', פס''מ יז ‎90, בעמ' ‎214-213).
        נראה לי שגירוש אנשים מבתיהם באופן שבוצע בגוש קטיף הינו בלתי חוקי בעליל. במיוחד כשהתברר שהפקודה הזו גרמה לנזק חמור לבטחון ישראל ודרדרה את רועת עזה להיות חלק מאיראן ואת גלעד שליט להיחטף.

  • 19.

    מתבהרת התמונה: צה''ל כזרוע פוליטית הוא אינו קונצנזוס. תהליך לא מפתיע! (ל''ת)

    אביחיל, 06/12/09 20:06

  • 18.

    חצוף. מגיע כאורח ומשמיץ את המארח. המכינה מעלי ''תרמה'' את כמות

    מתנחל מבאר שבע, 06/12/09 20:00

    הנפגעים הגדולה ביותר יחסית לכל יישוב אחר בארץ. ומשום-מה, אחרי שמיעת ''ההרצאה'' של מזרחי, אני גם מנחש לאיזה מפלגה מצביע זה ש''אינו מעוניין להכניס הפוליטיקה לצה''ל''..

    • אלוף המכינה צבאים הוא לא בדיוק אורח.

      אורן, 07/12/09 20:30

      ולקרוא לאלוף בצהל חצוף (ואני מניח שאתה עדיין מפוצץ חצ'קונים) זו מהות החוצפה.

  • 17.

    נראה אותו מדבר נגד אוניברסיטת ת''א (ל''ת)

    ישראלי, 06/12/09 19:58

  • 16.

    לחוצפן מזרחי היחיד שייסגר כאן יהיה הפה המלוכלך שלך (ל''ת)

    צהל פוליטי, 06/12/09 19:57

  • 15.

    הצבא כפוי טובה! אלה חיילים שמוסרים את נפשם למען המדינה ותושביה! (ל''ת)

    חיים, 06/12/09 19:55

  • 14.

    ברק אלוף בפילוגים- במשפחתו, במפלגתו וכעת הוא הורס ומפלג את המדינה. (ל''ת)

    המטיף, 06/12/09 19:52

  • 13.

    הקצין מעלי שנשכב על רימון והציל את חבריו- בתל אביב לא מייצרים כאלה. (ל''ת)

    רעמסס, 06/12/09 19:50

    • היו גם כאלה לפניו ויהיו אחריו מימין ומשמאל. בשום מקום לא מייצרים כאלה

      ערן ארז שמאלני, 06/12/09 20:53

      האנשים שעשו ויעשו זאת הם יחידי סגולה.
      אתה בטח שלא תעשה זאת , מי יודע אולי יש שמאלנים לידך עדיף שימותו גם.

      חבל שאתם מכתימים את שמו וזיכרונו של רס''ן רועי קליין ז''ל בשטויות של טוקבקים, לפעמים עדיף לשתוק.

      • וואלה? נשאר שמאלני בארץ? (ל''ת)

        ימיני, 07/12/09 19:08

        • תחפש אותו ליד חוש ההומור שלך... (ל''ת)

          אורן, 07/12/09 20:29

  • 12.

    אובייקטיביות

    זלמן, 06/12/09 19:48

    מדוע מזוהה העיתון בשבע בשם עיתון הימין והארץ ודומיו לא מזוהים כעיתוני השמאל?

  • 11.

    כל הכבוד לאלוף...להוציא הסרבנים מחוץ לחוק !!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 06/12/09 19:44

  • 10.

    צה''ל- אתם חבורת כפויי טובה.

    מיני מיי, 06/12/09 19:42

    הטובים ביותר באו מעלי. כרגיל יורקים בבור שממנו שתיתם.

    שאני אתחיל עם רשימת החיילים מעלי שמסרו נפשם בצבא?

    • אחינו אתה לא קשור.. מי דיבר על עלי?? תקרא ת'כתבה (ל''ת)

      אלירן, 06/12/09 20:08

    • לא אתה כפוי טובה, כי לא חוכמה לעשות רק מה שאתה רוצה (זו לא טובה)

      ערן ארז שמאלני, 06/12/09 20:16

      אם נתחיל לספור חללים עדיין המתנחלים הם מיעוט.
      הלוואי ותפסיקו להגיד ולחשוב שהצבא תלוי בכם, הוא לא היה ולא יהיה (למרות שיש הרבה לוחמים מההתנחלויות). אתה בחיים לא תסכים לכך שהירידה במוטיבציה לשרת בצה''ל היא בגלל ההמצאות בשטחים ואצלכם זה הפוך המוטיבציה גבוהה בגלל ההמצאות בשטחים.
      לגבי היריקה לבאר, כיום אתם עושים את הצרכים שלכם שם לא מסתפקים ביריקה.
      תפסיקו כבר להתבכיין ותבינו כבר שהפינוי (לא השטות הזאת שנקראת הקפאה) הוא בלתי נמנע למרות נסיונכם להתעלם מכך, שלא תהיו מופתעים כמו בעזה (ושום רצח לא ימנע זאת, גג ידחה אותו בעוד כמה שנים).

    • הבעיה היא לא עם האלוף אלא עם תלמידי עלי ורבניהם

      מאיר, 06/12/09 21:12

      רק בעלי יכול לנאום איש צבא ולתקוף אנשי תורה, ולקרוא לסתימת פיותיהם מבלי להסתכן שיזרקו אותו מכל המדרגות.

      אני יכול רק לדמיין את הנהוני ההסכמה של המכיניסטים המורעלים לשמע דברי הבלע של ה''אלוף'': ''אל תדאג אדוני המפקד. אתה יכול לסמוך עלינו. אנחנו נשכב על הרימונים בשבילך''. בכל מקרה הם לא יכולים לסבול את ההסדרניקים המשתמטים, אז מה אכפת להם שיסגרו עוד ישיבה כזו.

      הרבנים של עלי יכלו להרוויח שיעור חשוב בכבוד תורה לתלמידים שלהם, ולהשתיק את מלחכך הפנכה של אהוד ברק, אפילו בנימוס, ברגע שהוא פתח את פיו על תלמיד חכם שהעמיד יותר חיילים קרביים נאמנים ואידיאליסטים ממה שהוא יכול היה לחלום. במקום זה הם בודאי לא פצו את פיהם ובסוף הדברים הם עוד בטח הודו לו על הביקור וה''דברים החשובים'' שאמר.

      מהמכינות לא תבוא גאולה לישראל.

  • 9.

    ושח מוניס לא צריך להיות אוניברסיטה..

    כיכר מלכי ישראל, 06/12/09 19:39

    היכן נעצור ? אתה גם באדום לא עוצר מר איינשטין..יום טוב לכל בית ישראל היקרים..

  • 8.

    אם לא תערבו חיילים במשימות פוליטיות - לא יהיה סירוב (ל''ת)

    מ''פ מיל., 06/12/09 19:36

  • 7.

    קצת שכל בקודקוד

    פרפר לילה, 06/12/09 19:35

    מאיפה יש לציבור הכיפות הסרוגות את הכח והעוז את הגבורה להילחם בלי לחשוב פעמיים להילחם היכן רק שיקראו .במערך הלוחם בצהל הם מונים 10% ובמילואים עקב כל המשתמטים החילונים הם מונים 40% תמיד בחזית ללא תנאי מאיפה כל זאת לולי התורה וחכמיה קרי רבניה הרב מלמד והרב ליאור והקיצונים

  • 6.

    הכסף הוא לא של אבא שלך (ל''ת)

    אזרח, 06/12/09 19:34

  • 5.

    אין שום סכנה בסרבנות האידאולגית הזאת,, נהפוך הוא

    אשר, 06/12/09 19:33

    אישית אני תומך בהם בכל כוחי,,הסרבנות הזאת היא על נושא מאד מסויים שבינו לבין פעילות צבאית אין שום קשר,פגיעה בחיילי ההסדר היא פגיעה בצה''ל ואני חושב שעל קברניטי הבטחון במדינה למשוך ידיהם מכל פגיעה בחיילי ההסדר,,, הצבא יפגע הרבה יותר אם לחיילים אלו לא תהיה המוטיבציה לשרת בצה''ל,, אין היום מאגרי כח אדם לשירות אמיתי בצבא,,די להפחדות על הסרבנות,, לא היו ולא יהיו חיילים בעלי איכות כמו חיילי ההסדר, ואין זה מתפקידם להתעמת עם יהודים,,זה תפקיד למשטרה ולחיילי קבע בלבד,, לא שירות חובה

    • סרבנות היא סרבנות היא סרבנות.

      ירושלמי, 06/12/09 20:57

      היה ברור שאתה תומך בהם. רק עיוור לא יכול לראות את הנזק שבהתנהגות הימין הקיצוני - קרי המתנחלים.
      במשך שנות דור שפכנו את דמנו על הגנת הישובים שלגבהם אין קונצנזוס במדינה, האמן לי, לילדי ולי היה נוח יותר לשרת חצי שנה כמו חיילי ההסדר ולא לשרת 3,4,ו-5 שנים. ולהגן על חלאות שיורקים על חיילי צהל וקוראים להם שמות גנאי או במקרה של אחד מבני שתושב התנחלות ירק לו בפרצוף בזמן סיור והבטיח שהוא ירקוד מעל קברו של בני.
      בטח תגיד שזה היה קיצוני ולא ניתן להכללות, נכון אבל זה סימפטום שמסתובב בינכם.
      אם תבדוק את ההיסטוריה של עם ישראל תגלה שבגלל אנשים כמוך חרב הבית בגלל אנשים כמוך גלינו מארצנו למשך אלפיים שנה וכיום התנועה הציונית הקימה את המדינה מחדש ואתם מתחילם את חורבן בית שלישי על ידי הסרבנות הארורה של מגלגלי העיניים.

      • לא רוצים סרבנות? הוציאו את צה''ל מהפוליטיקה (ל''ת)

        ערן ארז ימני, 07/12/09 19:27

        • פשוט נוציא אתכם מצהל. וכן אני מעדיף תל אביבי שפוי כל יום איתי בקרב.

          אורן, 07/12/09 20:35

          מאשר הסדרניק שבורר משימות.

  • 4.

    התנהגות רופסת ועלובה מול מפגיני השמאל בנעלין וקשוחה מול מיטב הלוחמים (ל''ת)

    אליקו, 06/12/09 19:29

    • בנעלין יורים ומה בקדומים? (ל''ת)

      ערן ארז שמאלני, 06/12/09 20:32

      • בנעלין מיידים בלוקים על מנת להרוג חיילים

        דוד, 06/12/09 22:08

        בניגוד למתנחלים שלא מיידים בלוקים או בקבוקי תבערה. לך תעשה השוואה במקום אחר.

      • הממשלה מאפשרת את ההצגה השבועית בנעלין

        KLET, 06/12/09 22:52

        זאת בשביל להראות לעולם שאנו סופר-דמוקרטיה

      • בנעלין כל שבוע נפצעים חיילים מפורעי השמאל (ל''ת)

        הנעל מנעלין, 07/12/09 19:11

      • בנעלין כל שבוע נפצעים חיילים מפורעי השמאל (ל''ת)

        הנעל מנעלין, 07/12/09 19:12

    • אתם רציתם שהצבא יפסיק, אז קיבלתם מה שרציתם יס''ם ומג''ב

      ערן ארז שמאלני, 06/12/09 20:36

      אתם יהירים שביקשו משהו ועכשיו שקיבלתם לא מתאים לכם. עכשיו לא בא לכם שהמשטרה תעשה את זה, אולי נבקש ממפלגת הגימלאים לעשות זאת.

      • אין למשטרה סיכוי נגדם לאורך זמן (ל''ת)

        שוטר לשעבר, 07/12/09 19:12

      • אין למשטרה סיכוי נגדם לאורך זמן (ל''ת)

        שוטר לשעבר, 07/12/09 19:13

  • 3.

    כשצהל יהיה צבא העם ולא גוף פוליטי (ל''ת)

    לא יהיה צורך בסירוב פקודות לא חוקיות, 06/12/09 19:25

    • לקחת לי את המילים, אבל האם הוא אלוף מגדיאל

      ש', 07/12/09 00:07

      למי שלא בקיא, מדובר בשמונת אלופי עשיו

  • 2.

    האחד מאלופי פרשת השבוע (ל''ת)

    אזרח, 06/12/09 19:25

    • חזק...... וד''ל ואכמ''ל (ל''ת)

      ענק!!!!!, 06/12/09 21:28

  • 1.

    יורה לעצמו ברגל

    יוסף אליהו, 06/12/09 19:24

    אחר כך מזיעים לחפש מתגייסים. אם יש ציבור שרוצה להתגייס, ויש לו מוטיבציה גבוהה, למה נכנסים איתו לפינה? אין להם אינטרס ברור להרחיב את מעגל הלוחמים?

    • ''רד אלינו אוירון/קח אותנו אל שרון''

      גל, 07/12/09 13:50

      זוכרים את שיר ה''המרדה'' הזה נגד שרון, בתרופת מלחמת לבנון 1? משום מה, המערכת לא קמה אז כאיש אחד לחסל ולנדות את המחאות ההן.
      עצוב לראות שגם כל הצבט שלנו מנוהל ע''י השמאל הקיצוני. אבל זה מסביר למה המלחמות האחרונות שלנו נראות ככה, למה פעם עשינו את אנטבה ממרחק אלפי קילומטרים, ועכשיו לא יודעים לחלץ חייל מ 10 קילומטרים.