• 91.

    אידיוט! את מחיר ה''התיישבות'' משלם כל עם ישראל.

    שלמה בן-דוד, 01/03/11 05:23

    כבר 35 שנה משלם. אז באמת הגיע הזמן שגם אתם תשלמו. ותעופו משם. או שתשארו שם לבד. בלי מדינת ישראל וכל מנעמיה שהיא מרעיפה עליכם בלי חשבון כבר 35 שנה. הקמת הגבול בין ישראל לפלסטין היא צורך היסטורי וחיוני לקיומה של מדינת ישראל החופשית.

  • 90.

    איזה המונים ואיזה נעליים..קומץ פורעי חוק וסדר... (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 03/01/10 12:29

  • 89.

    מתה לעזור לכם, ולא יכולה

    ענבר, התנחלות בת ים, 07/12/09 17:21

    עם שני תינוקות בבית. אמן ותצליחו, אתפלל על זה, אני מקווה שיגיעו גם כל בני ישראל מדרום הארץ, ששילמו ב-8000 קאסמים בעקבות הגירוש מגוש קטיף.

    תתעוררו כולם, ללכת ולעשות את כל מה שצריך.

    זוהי שעת מבחן אדירה לעם שלנו. לדעתי הקדוש ברוך הוא רוצה לדעת, באמת כמה הארץ הזו יקרה לעם הזה.

  • 88.

    יש מאות רווקים שרוצים לגור ביו''ש והיישובים לא נותנים!!!

    יוסף, 06/12/09 18:40

    תחשבו צעד קדימה היום בתור רווקים ומחר
    הם יהפכו למאות משפחות שמיישבות את ארץ
    ישראל
    אני מקווה שמי שאחראי על בניית אשקוביות וקרוונים ביו''ש יפתחו את זה גם לציבור הזה

  • 87.

    גם אנחנו נהיה שם!!!! (ל''ת)

    נאמני ארץ ישראל ועםישראל, 06/12/09 16:53

  • 86.

    למה להקפיא אנשים שעשו הכל לפי החוק? לא הבנתי.

    אורי, 06/12/09 16:31

    אני לא מתנחל אבל לא מצליח להבין למה להתעלל באנשים האלה שבונים לפי חוק ויש להם אישורים,מה יוצא לנו מזה?

  • 85.

    מדינה מטורפת שנלחמת בטובי אזרחיה ומשחררת את מחבליה!! (ל''ת)

    מיכל, 06/12/09 16:29

  • 84.

    לא רק תושבי השומרון - גם תושבי רמת השרון יהיו בהפגנה!

    אמיר, רמת השרון, 06/12/09 16:26

    אנשי הימין - בואו בהמוניכם, והזכירו לביבי מי בחר אותו ולמה.

    • ג םמתנחלי שייח מוניס יהיו שם כדי להזכיר לביבי שנרסקו בבחירות. (ל''ת)

      מתנחל מרמת אביב ג', 06/12/09 18:00

  • 83.

    כרגיל אצלנו לא מטפלים באלו שבוחרים בדרך של אי ציות לחוק ואלימות

    ערן ארז שמאלני, 06/12/09 16:17

    כמו אצל החרדים שנוהגים כאילו אין ממשלה בציון כך גם המתנחלים. גם כמו אצל החרדים לא מעיזים לגעת בנותניי הפקודות מחשש להתגברות האלימות, שהיא כרגע ברמה ''נמוכה'' רק הוצאת תסכולים על ערבים טועים, עצים שתולים ובתים גויים. הרי חס וחלילה שלא ישפך דם סגולה, בידיי בעלי הסגולה.
    ההקפאה לא נועדה לאמריקאים כי אם להראות למתנחלים שזמנם שם קצוב, ויתחילו להתכונן שלא כמו בעזה, שם ההפתעה היתה גדולה. המתנחלים היו בטוחים שאיומים יעזרו כמו שהם רגילים, אחר כך פנו לאלוהי ארץ ישראל השלמה שאכזב גם הוא.הפעם הם סומכים רק על אלימות פיזית ומילולית (לא עוד איומים), המרדה ובכיינות,המון בכיינות ועיוורון (למה השמאל/אמריקאים עושים לנו זאת) בשעה שתמיד הימין הוא זה שפוגע בהם,זה התחיל בבגין אחר כך ביבי, שרון, אולמרט ואז שוב ביבי וזה רק ראשי ממשלה, מה עם כל השרים שתומכים ומפלגת ליכוד-קדימה (כולם אנשי ימין בעבר וכיום ימין מתון).
    שאלות למתנחלים איפה ההמונים שמאחוריכם שלא באו מההתנחלויות? האם הם קיימים במקום אחר מלבד בדמיוניכם? האם אתם רואים לאן אתם מובילים את תומכיכם? האם אתם חושבים שרק דעתכם קובעת? האם עובדות נקבעות רק בלילה?

  • 82.

    על הקפאה

    אפרת, 06/12/09 13:41

    כדי שראש הממשלה יחזור בו מהקפאה אפה הבטחה שהבטיח לבוחרים הוא צריך לשמוע רק משבחר בו הרי אובמה הוא מסלמי ןרוצה רק לטובתם בשבילו לאיים עלנו ןלתת פקודות זה לא החילים שנתנו את נישמתם למען המדינה זו ןככדי לא לחזור בו

  • 81.

    תודה רבה לראש הממשלה על שהעיר אותנו מהתרדמת!

    אלחנן, 06/12/09 13:25

    תודה לך אדוני ראש הממשלה על שהערת אותנו מתרדמת החורף בה היינו נתונים.

    הקפאת הבניה לא התחילה מאתמול - כבר למעלה מעשור הבנייה מוקפאת. אבל אנחנו, הציבור, ישנו, שקענו בתרדמת ולא נלחמנו על הפשרת ההקפאה.

    על כן תודה לך אדוני ראש הממשלה על שהצלחת להעיר אותנו מהתרדמת. תודה לך על שהצלחת סוף כל סוף לגרום לנו לצאת לרחובות ולמחות כנגת ההקפאה.

    אני תקווה שמחאה זו לא תדעך עד להפשרה מוחלטת של הבנייה ולבניתם של עוד מאות אלפי יחידות דיור ביהודה ושומרון.

    תודה!

  • 80.

    המתנחלים הם פנטים דתיים שמצפצפים על מדינת ישראל

    יגאל בת-ים, 06/12/09 12:46

    ויביאו לחורבנה.
    המתנחלים אינם מקבלים את מרות המדינה ובמעשיהם יגרמו להפיכתה של ישראל למדינה דו-לאומית.

  • 79.

    אז תתעוררו ביו''ש ותקבלו גם רווקים למגורים ???!!!!?!?!?!?

    נפתלי, 06/12/09 12:34

    כשאני אישית חיפשתי מגורים ביהודה ושומרון כדי לצאת לעצמאות מהבית, בתור בחור דתי וקיבלתי סירוב מעשרות התנחלויות שונות, שמקבלות רק משפחות !

    • מצוקת הדיור בהתיישבות היא ממשית - גם למשפחות אין מקום...

      אלחנן, 06/12/09 14:16

      אני בעל משפחה עם ארבעה ילדים ואיני יכול לרכוש בית בשומרון. כי פשוט אין בנמצא אפשרויות דיור - הכל הוקפא גם מה שנקראה ''ריבוי טבעי'' (הקפאה זו אינה מאתמול - אלא שנים של הקפאה מתמשכת)

  • 78.

    דרוש פסק הלכה האוסר הצבעה למפלגות האוסרות בניה יהודית בא''י. (ל''ת)

    המטיף, 06/12/09 12:25

  • 77.

    בוז לספר הלבן

    בניה חופשית!, 06/12/09 11:43

    על מה ולמה הקפאה? למה מדינת ישראל החזקה והגדולה צריכה להתכופף בפני הפלשתינאים?? למה הם תמיד על הסוס ואנחנו רודפים אחריהם על מנת לבקש שיאותו לקבל את מחוותינו??

  • 76.

    תשובת המכבים לשאלת זכותם על הארץ

    יריב אלטשולר, 06/12/09 11:21

    לאחר שהמכבים שיחררו את ירושליים מעול היוונים הסלווקים המשיכו וכבשו את שאר ישראל - הגליל, מישור החוף (בין עכו לאשדוד) וכל שטחי יהודה ושומרון של ימינו. היוונים הסלווקים דרשו משמעון המכבי לסגת מהשטחים שכבש ובייחוד ממצודת החקרא בהר הבית. הוא כתגובה ענה להם:
    ''הארץ אשר שבנו לרשתה אחוזת אבותינו היא, ואין לאיש זר חלק ונחלה בתוכה. כי אויבינו שדדו נחלתנו ויאחזו בה באון ובעוול, ועתה כי הצליח ה' את דרכנו לקחנו את נחלת אבותינו וישבנו בה.''
    ספר חשמונאים א, פרק י''ג

  • 75.

    אם הם מוכנים לשלם את המחיר אז הגיע הזמן לגבות אותו (ל''ת)

    יש להכנס בהם בכל הכח, 06/12/09 11:04

  • 74.

    ביבי, כל הכבוד. האמת, לא האמנתי שאתה מסוגל.

    אסף, 06/12/09 10:59

    אני איתך

  • 73.

    יש פה מגיבים ממומני (=שמשלמים להם) לשמאל!!!!

    דורית, 06/12/09 10:11

    אני לא מאמינה שבעם ישראל יש התנגדות כל כך חזקה''להקפאה'' כמו שנמצאת כאן, במס' המגיבים לכתבה זו, אני בטוחה שיש כאן מגיבים ממומנים ע''י אנשי מרץ במטרה להחליש אותנו מבחינה רוחנית.
    עם ישראל = עם חזק וחכם, הוא לא יתקפל עוד פעם, לעולם לא.
    !!!!!!!!!!!!!!!!

  • 72.

    הרי גם לישובים של חרדים נמסר צווי הקפאה?

    למה לא משתפים מתנחלים חרדים מבית''ר וקרית ספר ?, 06/12/09 10:00

    אל תחזרו על טעויות העבר. פנו אל החרדים שיתתפו במאבק על הישובים שלהם. ולא יסתמכו על הדתיים הלאומיים.

  • 71.

    עברתי לליכוד ואשאר בו לצמיתות,תמשיכו לנבוח (ל''ת)

    תל אביבי, 06/12/09 10:00

  • 70.

    ציפי חוטובלי הבתולה מחפשת גבר, מתנחל עם זקן (ל''ת)

    דגידפ, 06/12/09 09:48

  • 69.

    גם אני אהיה שם בעז''ה (ל''ת)

    לבטל את ''הספר הלבן'', 06/12/09 09:33

  • 68.

    כואב לראות שברק מחזיק את ביבי והליכוד בביצים. (ל''ת)

    ליכוד ללא ביצים, 06/12/09 09:12

    • אתה טועה- ברק לא יכול להחזיק במה שאין לביבי ולליכוד. (ל''ת)

      המטיף, 06/12/09 11:40

  • 67.

    יש לבצע את החלטות הממשלה

    אזרחי, 06/12/09 08:55

    ללא ציות להחלטות הממשלה זה סוף הבית.
    גם בת''א כדי לבנות צריכים רישיון ובהעדר רישיון לא בונים!
    לא להעמיס על צהל גם את המאבק הזה!
    כמובן ניתן להלחם פרלמנטרית, בכנסת.

    • ...וכולנו בעד היטל המים והעלאת מחירי ביטוח האופנועים!

      פועל בניין נפגע הקפאה, 06/12/09 12:42

      האם שם לא קראו להפר את החוק? לא חסמו כבישים?

  • 66.

    המדרסה של הטליבאן ומדרש הכתומים אלוהיהם שונים מטרתם אחת. (ל''ת)

    Vox Ami , 06/12/09 08:45

  • 65.

    המחנה הלאומי למעשה ''הלאומני'' חפץ במרחב מחיה ולא בשלום. (ל''ת)

    Vox Ami , 06/12/09 08:44

  • 64.

    לילה וערפל, לילה ושברי בדולח כתומים מתפשטים על הארץ. (ל''ת)

    Vox Ami , 06/12/09 08:43

  • 63.

    הכלבים, הימין וחוטבלי נובחים והשיירה עוברת (ל''ת)

    דגידפ, 06/12/09 08:13

  • 62.

    אחיזת עיניים ולא דמוקרטיה

    שמואל פישר, 06/12/09 07:12

    החלטת הקבינט המדיני-בטחוני קבעה כי ההקפאה לא תחול על מבנים שהיסודות שלהם כבר הוקמו ולא על בניה שכבר אושרה. למרות זאת - לא הוזכר דבר בסיסי זה בהנחיות שמערכת הבטחון העבירה לפקחים. כתוצאה מכך מסרו הפקחים צווי הקפאה גם על מבנים שההקפאה לא חלה עליהם. דבר זה הוליד כעס רב אצל המתיישבים שנאלצו, באופן אבסורדי, להסביר לפקחים את החלטת הממשלה שבעקרון הם מתנגדים לה... במקום להלחם על זכותם העקרונית כבני אדם לבנות בניה חדשה נאלצים המתיישבים להלחם על מה שהיה צריך להיות מותר להם על פי כל קנה מידה אנושי, והוא - להמשיך בניה שכבר החלה. עכשיו הם נאלצים להתמודד בשני מישורים: הן על הנושא העקרוני של הקפאת כל בניה חדשה והן על הנושא המיידי של עצירת בניה באמצע מהלכה. נעשה כנגדם מעשה תכססנות מתגרה שתכליתו לחייב אותם להלחם בשתי חזיתות. האחראי הראשי למעשה תכססנות מביש זה הוא שר הבטחון, שבפעולת ראווה כוחנית של אלפי שוטרי מג''ב הפר את החלטת הקבינט, לקח את החוק לידיים ופתח במעשה פרובוקציה מכוון נגד אזרחים שומרי חוק.

  • 61.

    אעשה כל שביכולתי כדי לרסק את הליכוד בבחירות. (ל''ת)

    ליכוד לשעבר, 06/12/09 06:31

  • 60.

    העם אתכם- אל תחסמו צמתים- בנו בלילה, חלקו חומר הסברה, אל תתעמתו עם

    מתנחל מרמת אביב ג', 06/12/09 06:30

    הפקחים אלא קרעו הצווים בפניהם. גייסו את העם לעזרתכם- כי העם אתכם.

    • תודה ! (ל''ת)

      דורית, 06/12/09 10:03

  • 59.

    יש רצח בערים, חברה במשבר, ואתם מתעסקים רק בעצמכים

    מודה בעצב רב, 06/12/09 06:15

    די מספיק נמאסתם זה כבר עובדה שמה שמעניין אותכים זה רק הציבור שלכם ולכן אתם לא מעניינים אותי נקודה.
    בניתם לכם אזור שרק משרת אתכים ואתם דואגים כל הזמן לשמן ולספק את הצרכים שלכם מבלי להתחשב בשאר החברה הישראלית.
    בניתם
    בתי ספר אליטיסטים שחס ולחלילה אף שבט לא יחדור ויזהם אותכים.
    ישובים לתפארת שרק לכם יש אפשרות לגור שם שחס וחלילה רחמן יצילן לא יסתפח לכם יהודי בצבע עור שונה משלכם.
    אתם חברת השפע על חשבון ציבורים איכותים וטובים ביותר בישראל .
    עד היום תמכנו בכם עמדנו לצידכם אבל עתה .

    די נמאסתם!!!

  • 58.

    לא ידעתי שהצבעתי מר''צ בבחירות האחרונות...

    שגיב א., 06/12/09 06:12

    כמו שמשה פייגלין שכותב אצלכם באתר אמר: ''אתה מצביע שמאל אתה מקבל שמאל אתה מצביע ימין אתה מקבל עוד יותר שמאל''!!!

  • 57.

    גם אני בחרתי ביבי-וטעיתי. (ל''ת)

    סליחה........., 06/12/09 03:28

  • 56.

    כמה ישראלים עוד יירצחו ויחטפו בשל עסקת השחרור המטורפת

    המצונזר, 05/12/09 23:58

    נתניהו וממשלת ישראל נתניהו חובתה העליונה של ממשלתך - ושל כל ממשלה בעולם! - שמירת ביטחון אזרחיה! כניעה חלילה לעסקה המטורפת
    היא הפקרת חובתכם העליונה! עצרו מבעוד מועד עוד טרם מאוחר! פן חלילה ידיכם דמים ימלאו ואתם לא תינקו

  • 55.

    שאמרו שנתניהו השתנה לזה התכונו בתשקורת שנתניהו הפך לפודל של השמאל (ל''ת)

    תותח, 05/12/09 23:33

  • 54.

    ההקפאה המזויפת נועדה להסיט את דעת הקהל מעיסקת שליט (ל''ת)

    והימין כרגיל נפל בפח, 05/12/09 23:29

  • 53.

    הייתי מציע למתנחלים לחזור לבתי המדרש אולי שם יקבלו שכל (ל''ת)

    אלעד, 05/12/09 23:25

    • אוי מי זה האיש האוניברסלי הזה?..

      מתתיהו, 06/12/09 09:35

      להזכירך בתי המדרש האלו הם אלו ששמרו על עמנו 2000 שנה בגולה זו תרבותנו זו מורשתנו זה עברנו והוויתנו בא לך על מורשת אחרת לך לך לקנדה או אולי שוויץ הנאורה וצבועת המסגדים... אנחנו עסקנו בבית המדרש הזה שאתה מזלזל בו בסוגיות מוסריות כשהעולם עוד היה על עצים.. והברבריות היתה לחם חוק לגויים. אז בקשה ממך יהודי יקר כבר למדנו על בשרינו שעמנו הוא קשה עורף אבל יש לנו סבלנות והיא עומדת לפקוע.. הגאולה עומדת בפתח והיא תבוא על אפכם וחמתכם.

      אז יומטוב יהודי יקר ורק לתזכורת אם מדברים על שכל אז המוח היהודי לא הגיע מסמים בנות ואלכוהול הוא הגיע מאותם בתי מדרש ההזוים ומאותו ספר הזוי ''בספר האדיר ביותר ובחוק המוסרי היעיל שבעולם'' (ניטשה) (לא שאני צריך ממנו חיזוק למשה רבנו הקדוש)..

  • 52.

    למתנחילים לא לוותר רוב העם איתכם חוץ מהגיס חמישי בתשקורת שהוא רבע מנדט (ל''ת)

    תותח, 05/12/09 23:23

    • המתנחלים הם הם הם הגייס החמישי

      רון מוושינגטון, 06/12/09 08:48

      נתנגד להקמת מדינה ציונית יהודית דו-לאומית. זה סדר היום של המתנחלים.
      חסרי מוסר, במיוחד יהודי.

      • לרון, אם היית חי פה 5 דקות אולי היית מבין...

        נפתלי מישראל, 06/12/09 12:37

        אין שום סיכוי שזה יחזיק מעמד וכבר עכשיו עצם הענקת אזרחות לערבים היא טעות שנבעה מחוסר אמונה בהקמתה של מדינת ישראל !

        אין כזה דבר שילוב יהודי דו לאומי !
        תישאר איפה שאתה וסתום את הפה

  • 51.

    לשבור את המתנחלים! אויבי הציונות הגרועים ביותר! (ל''ת)

    ירמיהו, 05/12/09 23:23

  • 50.

    צריך להמיס לא להקפיא

    אודי, 05/12/09 23:21

    טעה נתניהו כשהחליט להקפיא. בהקפאה אתה מנציח את המצב ומשאיר את המוקפאים איתך. את החבר'ה האלה צריך להמיס ואז להזרים אותם רחוק מפה ככל שאפשר.

  • 49.

    נתניהו בוגד בבוחריו אהוד ברק בלי ציבור בעם מהל את המדינה בושה (ל''ת)

    תותח, 05/12/09 23:20

  • 48.

    בבחירות הבאות הליכוד יקבל שוב 12 מנדטים! (ל''ת)

    נמאס מהשקרנים בליכוד!, 05/12/09 23:12

  • 47.

    ביבי - הצהרות הצהרות כשמגיע לשלטון קשקוש אחד גדול (ל''ת)

    אין יותר ליכוד מבחינתי!, 05/12/09 23:11

  • 46.

    הזכות שלנו ליבנות ולהיבנות במדינתנו

    Ehad Haam-Zionist , 05/12/09 23:11

    לפני שנים רבות שאל אחד מחברי בית הלורדים הבריטי את חיים ויצמן, מדוע מתעקשים היהודים על ארץ ישראל דווקא בשעה שיש כל כך הרבה ארצות לא מפותחות, שבהן ניתן ליישב יהודים. ויצמן השיב ללורד בשאלה: מדוע מדי יום ראשון נוהג אתה למרחק של 200 ק''מ כדי לפגוש את אמך, כאשר כל כך הרבה גברות זקנות מתגוררות ברחוב שלך?

    האמת הבסיסית הזאת ביחס לארץ ישראל על כל חלקיה לא השתנתה. מוסרית, אין הבדל בין התנחלות בארץ ישראל, שבה ישבו ערבים בתחילת המאה שעברה, לבין התנחלות בארץ ישראל, שבה יושבים ערבים בתחילת המאה הזאת; בין התיישבות בגליל ובנגב או בפתח תקוה, שמשה סמילנסקי תיאר אותה לפני כמה דורות כ''יישוב עברי קטן בין כפרים ערביים גדולים מזרחה, צפונה ונגבה'', לבין התיישבות ביהודה ושומרון.

    הוויכוח האמיתי הוא על גבולות האפשר, אבל ודאי שלא על הזכות. את הזכות ניתן וצריך לשוב ולהעלות מול החברים בוואשינגטון, גם אם יהיו כאלה, בעיקר בישראל, שיעקמו את אפם לנוכח סוג הטיעון הזה, שאינו בגדר ''ריאל פוליטיק''.

    הזכות, אם צריך להזכיר, אינה מבוססת על צורכי הביטחון. תיאורטית, היה ניתן להקים את המדינה היהודית בכל מקום אחר בעולם, וייתכן שהיינו משיגים שם ביטחון. מעשית, המדינה היהודית קמה בארץ ישראל דווקא כבית לאומי וכארץ מקלט בעיקר מכוח הזכות והמורשת והתודעה הלאומית וההיסטורית, שהצליחה לאחד דווקא כאן יהודים מהפזורות.

    מי שיסתפק במתמטיקה וחשבונאות קטנה ימצא את עצמו במוקדם או במאוחר נאבק על ירושלים ועל ישראל הקטנה, שערביי ישראל וגם ערביי האזור לא השלימו עד היום עם קיומה כמדינת העם היהודי.

    עד כה לא הועילה החשבונאות, ואולי יש בכך משהו חיובי. ארה''ב של אובמה, שאינה מוכנה להשלים אפילו עם המינימום - בנייה לצורך ריבוי טבעי בגושי ההתנחלויות - מכריחה את ממשלת ישראל להביט במראה ולהיזכר בכוח הזכות

    • לאחד העם הציוני, חבל שכיום לא מלמדים בבתי הספר

      הנוער האובד, 06/12/09 04:01

      את מה שאתה יודע.

  • 45.

    זוכרים את החייל בשכם שצהל ביקש מרג'וב לפנותו ככה ביבי עושה לעם ישראל (ל''ת)

    ביבי בחרתי וטעיתי, 05/12/09 23:10

  • 44.

    חוששני שחורבן בית שלישי, שוב יהיה בגלל אותם פנאטים. (ל''ת)

    MLAPID , 05/12/09 23:08

  • 43.

    כמו שהגיע הסוף לשמאל בשילטון ובבתי המשפט כך יהיה בתקשורת (ל''ת)

    ואז אל תצעקו דמוקרטיה כי אתם לא אפשרתם!, 05/12/09 23:03

    • ימין ושמאל רק חול וחול (ל''ת)

      אלעד, 05/12/09 23:19

  • 42.

    נתניהו בתור בוחר שלך אני פשוט מתבייש איך שאתה נוה כמו שמואלן מצוי (ל''ת)

    תותח, 05/12/09 23:02

    • סליחה, למה בחרת בו ? (ל''ת)

      גם אשכנזי וגם חילוני - הרי זה שילוב קטלני, 05/12/09 23:07

      • כולם שקרנים !!! (ל''ת)

        איבדתי זהותי, 06/12/09 04:03

  • 41.

    מועצת ישע - תיבחנו במעשים

    דרורי בר לבב - מעלה רחבעם, 05/12/09 23:00

    נראה אם מועצת ישע תלך עם המאבק עד הסוף או שכמו בגוש קטיף נראה הרבה הצהרות בהתחלה ובשעת מבחן השתפנות ומעשה רמיה של הציבור בתואנה של פחד מאיבוד שליטה .
    גם מי שאומר שלא ילך אחריכם ילך אחריכם אם תפגינו נחישות ולא יצליחו לקנות אתכם באתנן דוגמת הפשרת בנייה בגושים או הבטחות כספיות ואחרת.
    יש לכם כח עצום - נצלו אותו ללא פחד.

    • לדעתי, חשובה תמיכה מהערים והיישובים בישראל (ל''ת)

      רודף צדק, 06/12/09 04:05

  • 40.

    ביבי וברק משחקים לידי איסמעיל

    ד''ר לחמאס, 05/12/09 22:58

    מבקש להראות כאן כיצד ביבי את ברק משחקים לידי מנהגי טהראן דרך איסמעיל הנייה ראש ממשלת חמאסטן עזה.
    1. הרחוב הפלסטיני גועש ורוגש. הם הולכים לקבל מאות רבות של 'לוחמים' מבתי הכלא הישראלי. לא רק משפחות חמאס מתרגשות אלה גם משפחות פתח'. אלה בעבור גלעד שליט ואלה בעבור בשם חיזוקו של אבו מאזן מול חמאס.
    2. ר''ל שממשלת ישראל מתקלת מול חמאס באופן כמעט מוחלט ושחרור אנשי הפתח מהכלא כולו רשום וחתום חמאס. המשפחות יודעות זאת, האסירים יודעים למי להודות וכך הרחובות כולם.
    3. לצד אלה, בחירות ברש''פ כולל עזה יהיו רק שאיסמעיל הנייה יהנהן. רגע לפני כן לא ומי שילך לבחירות בלי הנייה יחשב לבוגד שמחלק את העם הפלסטיני !
    4. הקפאת הבניה בהתנחליות הינו מהלך נוסף, על מהלך שחרור המחבלים בו צועדת ישראל צעד אחד קדימה לקראת 'סיום תורת השלבים'. השלב הבא עצירת התנחליות בירושלים (גילה פיסגת זאב וכו'.) כחריש האדמה לקבלת שלטון חמאס בכל יהודה ושומרון.
    5. אם לביבי ברק יש עוד תוכניות להעברה מסודרת של שלטון פתח' לחמאס חמאס יקבל זאת בהתלהבות (למשל עצירת הבניה ביזור...). התלהבות שקטה.
    הנייה שותק. שמח נהנה ושותק. כל זמן ששותק אנו

  • 39.

    אהוד ברק המושחט מתברר שהאיש הזה הוא רק נזק בכול ממשלה (ל''ת)

    תותח, 05/12/09 22:58

    • להיפך! הוא גאון! עם 13 מנדטים גרם לכך שהממשלה מבצעת את מדיניות השמאל (ל''ת)

      שמאלן מבסוט, 05/12/09 23:08

  • 38.

    מנהיגי המתנחלים תפסיקו להתנצל ותתחילו לפעול! התקשורת מיעוט שמאלני (ל''ת)

    חילוני ימני, 05/12/09 22:58

  • 37.

    נתניהו ''שמאל קיצוני''? הם נפלו על השכל

    אחרית הימים, 05/12/09 22:56

    אבל הוא הרוויח את זה ביושר. כעת נשב בכיף ביציע ונראה איך הוא והם מתכתשים.

  • 36.

    הספר ה ל ב ן של הבריטים - מ ש ח י ר ליד ברק ונתניהו ...

    לא עיוור צבעים אנוכי, 05/12/09 22:47

    איפה כל האנשים שהפגינו פה לפני 70 שנה נגד הספר הלבן ? למה הם שותקים עכשיו ? אז מנעו עליה, היום אוסרים לסגור מרפסות ולהשלים אלפי בתים.

  • 35.

    אל תדאגו המתנחלים בסוף יעשו כאן מדינה דו לאומית

    אלי, 05/12/09 22:40

    ובא לציון גואל. המתנחלים לא רואים את ישראל ממטר

    • בוקר טוב (ל''ת)

      אלעד, 05/12/09 22:57

    • האמת מדינה חד לאומית עם שרץ כמוך זה לא כיף! (ל''ת)

      ביבי בחרתי וטעיתי בגדול, 05/12/09 22:59

      • הוא בסך הכול מתאר עובדות למה המילים הלא יפות (ל''ת)

        אלעד, 05/12/09 23:09

  • 34.

    אוקיי גם התגובות פה לא הולכות לאן שהוא.

    מציון, 05/12/09 22:40

    הדבר היחיד שיעורר אומה שלמה להבין עד כמה המצב מסוכן זה

  • 33.

    רמת הגולן

    אדוארד, 05/12/09 22:38

    מי שצריך לדאוג היום, אלה מתיישבי רמת הגולן, כביבי וברק עושים תרגליי הטעיה עם ההקפעה ביש''ע, ומתחת לשולחן הם זוממים הסכם עם האסד.
    אם תושביי רמת הגולן לא יתעוררו היום, מחר יהיה מאוחר.
    ראו, הוזהרתם.

    • ברק וביבי חלשים מאוד (ל''ת)

      אלעד, 05/12/09 22:58

    • צודק! אותנו ביש''ע הם לא מסוגלים לגרש. את הפראיירים מהגולן - בקלות (ל''ת)

      שומרוני, 06/12/09 00:19

  • 32.

    שלוש מדינות לשלושה עמים

    רן, 05/12/09 22:32

    אני מהמתנחלים כבר התנתקתי מזמן. מתישהו שאר העם היושב בציון (בגבולות המוכרים של המדינה) יבין שאי-אפשר לממן ולמגן גחמותיהם ואת הפנטזיות שלהם על ארץ ישראל השלמה ובניין בית שלישי עד אין קץ. המסים שלכם הולכים לשם במקום לשפר את החינוך, את הבריאות, את הסביבה.
    כמו שהצרפתים הבינו שההרפתקאות הקולוניאליסטיות שלהם באלג'יריה הגיעו לקיצן, כך גם מתישהו אנחנו נבין את זה. נקווה שזה יקרה לפני שיש כאן יותר ערבים מיהודים, או יותר תלמידי ישיבות מחיילים וסטודנטים... אחרת, יקרה מה שכתבתי בכותרת, או יותר גרוע - מדינה אחת לשלושה עמים.
    לדעתי לביבי כבר ירד האסימון. לשאר חבריו בליכוד עוד לא.

    • לביבי אף פעם לא יורדים אסימונים. זה אובמה שירד עליו (ל''ת)

      תיקון, 05/12/09 22:57

  • 31.

    אחים שלי אני איתכם לבנות בכל ארץ ישראל ולגרש את האויב הערבי. (ל''ת)

    איתמר, 05/12/09 22:31

    • לא לעולם חוסן (ל''ת)

      אלעד, 05/12/09 22:59

  • 30.

    המתנחלים ההזויים יביאו לחורבן בית שלישי (ל''ת)

    רם, 05/12/09 22:21

    • שמאלני כמוך בטח לא בנה הרבה! (ל''ת)

      נמאס משמאל רעשן בתקשורת, 05/12/09 23:00

  • 29.

    כרגיל הימין נוהג באלימות ומפר חוק, יש לטפל בו ביד פלדה !!!

    EXTRA-שמאל, 05/12/09 22:16

    הם פשוט לא מסוגלים אחרת, זה עניין גנטי.

    • מי שמדבר,ראה את חבריך המופרעים האנרכיסטים מבלעין....

      דוד, 05/12/09 23:22

      נוער הגבעות פשוט טירונים לידם...

  • 28.

    אני מציע לראש הממשלה לקרוא את הספר שכתב בעניין,זה אולי

    דוד, 05/12/09 22:13

    ירענן את זכרונו...

    • ביבי, בגין ובוגי כתבו ספרים טובים, אך מעולם לא קראו אותם (ל''ת)

      ממשלה עלובה, 06/12/09 00:20

  • 27.

    בחיאת דיינתק

    הרלי דיווידסון, 05/12/09 22:13

    השוואה שאתה עושה אל מול פני האומה בכל תכנית בטי.וי למחאת האופנועאונים היא פטטית ולא רצינית, אחרי הכל מדובר בכאלה שעשו הרבה הרבה רעש ומה יצא ??? אויר חם

    • גם את הנכים נבך הוא מכניס לרשימה כדי לשכנע

      עמוס, 05/12/09 22:31

      אוי לנו שלזה נותנים את המיקרופון.

  • 26.

    חילוניים ימניים אוהבי ארץ ישראל- בואו גם להפגנה... בבקשה!

    ....................., 05/12/09 22:11

    בדרך כלל, ואני מצטער על ההכללות, החילונים נוטים להשאר יותר בבית
    אנא, אנא, אנא... מי שהנושא חשוב לו ויקר, בואו להפגנה.
    בסופו של דבר רואים בהפגנות רוב סרוג, מיעוט חרדי ומיעוט שבמיעוט חילוני.
    אם החילונים (שמאמינים בדרך זו) יצטרפו להפגנה, יהיה לנו הרבה יותר כוח, כי אותנו פחות סופרים.

  • 25.

    החברה הישראלית בת ערובה של הימין והשמאל הקיצוני

    עין צופיה, 05/12/09 22:09

    זה כבר עובדה שאנו בני ערובה של הימין והשמאל הקיצוני.
    ומהמקום הזה אין שום אפשרות לעם ישראל לפרוח ולהגשים את מטרותיו הרוחניות והחברתיות.
    הגיע השעה שהרוב הדומם יקום ויאמר את דברו ולא יאפשר לקיצוניים משני הצדדים לקדם את עם ישראל.

  • 24.

    לציפי חוטובלי

    לציפי חוטובלי, 05/12/09 22:09

    את חברת כנסת בליכוד ולא באיחוד הלאומי

    • לבנימין נתניהו

      לבנימין נתניהו, 05/12/09 22:26

      אתה חבר כנסת בליכוד ולא בקדימה.

      • לציפי חוטובלי

        לציפי חוטובלי, 05/12/09 22:41

        נתניהו אמר לפני הבחירות שהוא רוצה ממשלת אחדות לאמית את זה גם חוטובלי צריכה לדעת

    • החוטובלית נותנת מעט מאוד קרדיט לאינטליגנציה של מצביעי הליכוד

      אם היא חושבת שדבריה עושים רושם על מישהו, 05/12/09 22:58

      היא, אורדן, דנינו ועוד כמה מהסוג הזה מוזמנים להקים מפלגה משלהם או להצטרף לכצל'ה.

    • ציפי מייצגת את הליכוד. ביבי את מפלגת העבודה (ל''ת)

      ליכודניק, 06/12/09 00:21

  • 23.

    ביבי הבייתה!!! (ל''ת)

    s_nadav , 05/12/09 22:07

  • 22.

    הדיין הזה מזכיר סוג של ....

    האזרח מוטקה, 05/12/09 22:03

    משבית הנמלים מאשדוד פרץ רק אשכנזי, גם הטיעונים שלו באים מז'רגון ההסתדרות.
    כדי לשכנע את דעת הקהל צריך תותח-על אידיאולוגי נחוש ללא כחל וסרק.
    להתפשר עם הנוכחי כי במקרה הוא ממלא תפקיד
    זה...לוותר מדי על הרבה מדי.
    אז רבותי תמצאו רב-פעלים מרשים ולא רברבן
    של מילים.

    • דחילק מוטקה

      בונדק, 05/12/09 22:27

      איפה דיין ואיפה יהושע פרץ
      הלוואי שהיה ליש'ע פרץ יהושןע או אז היה יותר ישע וסיכוי להיוושע ,
      שמו שם בראש טמבל כי החכמים עסוקים במלחמות היהודים בינהם.

      • מסכים עם כל מילה של בונדק

        מאיר, 05/12/09 22:54

        בול קליעה, אחרי השוס בהתנתקות והברוגז שיש שם בהנהגה החליטו שחבל'ז על כל מאמץ והביאו דיין נולד ואח'כ יבקשו מהציבור לעשות חשבון נפש רחמנא ליצלן

      • כבר אין תפוזים שאפשר להרקיב בנמלים. לפרץ לא היה סיכוי היום (ל''ת)

        עבר זמנו, 05/12/09 22:59

  • 21.

    מאחזי עיניים

    ירושלמי, 05/12/09 22:01

    דינה דמלכותה דינה.
    היה ולא תקיימו את הצו צריך 1. להפסיק לכם את העברת מיליארדי השקלים שאתם מקבלים. 2.לפנות את צהל משמירה על הישובים. 3. להפסיק לשלם משכורות לעובדי המועצות המקומיות באמצעות משרד הבטחון.4.לא לתת לכם דריסת רגל במסדרונות השלטון נגדו אתם פועלים.משתמשים באלוהים להכתיב למדינה את התנלותה.
    אתם מצהירים השכם והערב שאתם 300000 מתנחלים אבל זה שקר וכזב אתם לא יותר מאשר 25000 עד 30000 משיחי שקר. תושבי נווה יעקב, פסגת זאב, מעלה אדומים , גילה, אינם מתנחלים תספרו את המתיישבים ב..עופרה ,רימונים, בית אל, מכמש, ישובי הגוש, אפרת, קרית ארבע ישובי השומרון אתם לא תגיעו ל 30000 מתיישבים אשר מכתיבים את סדר היום הישראלי כבר מעל 35 שנים.
    נמאסתם, מגלגלי עיניים.

    • שונא ישראל

      ירושלמי ויהודי, 05/12/09 23:22

      1)המתיישבים לא מקבלים שקל אחד. התפוקה שלהם למדינה,עולה לאין ארוך מהתרומה של פרזיטים כמוך למדינת ישראל
      2)הלוואי שיוציאו את צה''ל,כפי שאתה יודע רוב רובם של המתיישבים משרתים ביחידות המובחרות. במקרה כזה,נחסל את חבריך המחבלים
      בתוך שבוע ואחר כך מטפל בחלאות כמוך
      להמשיך?
      אתה לא שווה את זה

  • 20.

    מאיפה כל הרוע הזה?

    עוז, 05/12/09 21:58

    חלק מהתגובות כאן ממש תלושות מהמציאות.

    אולי מחר ייאסר על תושבי תל אביב להביא ילדים לעולם?
    ומה אז? נקרא לזה הקפאה ונחייך כל הדרך לבנק הזרע?

    צאו מהבועה ותבינו שכל ישראל זו התנחלות אחת גדולה.

  • 19.

    אם כל אחד מהמפגינים יתפקד לליכוד יתחילו לספור אותם

    צביקה ניימן יקיר, 05/12/09 21:58

    הפגנות לא יזיזו לביבי ,אבל אם ידע שיש לו מספיק מתנגדים אידיאולוגיים בתוך הליכוד הוא יבין שאם לא ישנה גישה ויתחיל לפעול למימוש מצע הליכוד הוא ילך הביתה .

    • ואז המחליף שלו יממש את מדיניות השמאל. כלום לא יעזור (ל''ת)

      ג., 05/12/09 23:00

  • 18.

    חוסיין מגשים חלומו של עמנואל להפיל את ביבי

    @ בנצי - א @, 05/12/09 21:57

    לפי הזמנת ציפי אדלר

    • וביבי הטמבל משחק לידיו (ל''ת)

      שרה, 06/12/09 00:22

  • 17.

    נגמר השלטון של השמאל והליכוד. (ל''ת)

    המתנחלים הם השליטים העתידיים, 05/12/09 21:55

  • 16.

    הוכח שוב ושוב שויתורים לא מובילים לשום הישגים (ל''ת)

    היסטוריון מודרני, 05/12/09 21:51

  • 15.

    ''...עוד אבנך ונבנית..'' ארצי, אני אוהב אותך, אבנה ואתיישב בך, אגן עלייך (ל''ת)

    אלון, 05/12/09 21:47

  • 14.

    מפעל ההתנחלות יביא את הקץ על (ל''ת)

    המפעל הציוני, 05/12/09 21:43

    • מפעל ההתנחלות הוא המפעל הציוני.

      ----דורון, 05/12/09 22:10

      מי הקים את ההתנחלויות?

  • 13.

    נתניהו חכם,הבניה ביו''ש ב-10 חודשים הבאים תשבור שיאים.כולם רצים ורוצים (ל''ת)

    ליבנות. - אליקו, 05/12/09 21:42

  • 12.

    מגיעים להפגנה רק כדי לקדם את מנהיגות יהודית

    מני, 05/12/09 21:41

    אין טעם בהפגנות סרק! רק התפקדות המונית לליכוד תפעיל לחץ על ביבי להפסיק עם ההזיות השמאליות שלו.

  • 11.

    זה כאילו פקינג הפיכה של בני עקיבא (ל''ת)

    שנקינאי, 05/12/09 21:41

  • 10.

    הפעם משטרת ישראל חייבת להראות את כל כוחה בתחום מדינת ישראל .

    שיפגינו בשכם בחברון וג'ינין ,ולא בישראל שלנו, 05/12/09 21:40

    בתחום מדינת ישראל לא יתעסקו עם המתנחלים ''חיילי'' ישיבות ההסדר,אלא משטרת מדינת ישראל... והמשטרה בעזרת תמיכת מאות אלפי מתנגדי המתנחלים הפורעים. יראו למתנחלים מאיפה באמת משתין הדג ..

    • עדיף לפנות את השמירה הצה''לית על ההתנחלויות - נראה אותם גיבורים (ל''ת)

      דגידפ, 05/12/09 22:05

      • אנחנו, המתנחלים שומרים עליך, אוכל חינם! (ל''ת)

        אב לחייל ב''אגוז'', 06/12/09 00:24

    • מאות אלפי מתנגדים??? חחח מאיפה? השמאל אתם מיעוט! (ל''ת)

      כשיגמר עם הערבים נטפל בכם -חילוני ימני, 05/12/09 22:56

      • אתה מתכוון אחרי שנתניהו יפנה את רוב ההתנחלויות? זה ייקח כמה שנים (ל''ת)

        תזדיין בסבלנות, 05/12/09 23:10

  • 9.

    פשוט אי אפשר לחיות בצורה כזו.....

    יצחק, 05/12/09 21:40

    המדינה צריכה להגיד שאינה יכולה לעמוד בלחצי ארה''ב ולשגע כל כמה שנים מתישבים צריך להרוס לאחתר את כל הישובים ולחקות לתוצאות משא ומתן לא יכוליות שאזרחים משקיעים ולבסוף לא מקבלים כלום או שהורסים להם את הבתים זורקים אותם מעבודתם משפחות נהרסות
    חייב להיות לזה סוף

  • 8.

    מעצת ישע מיסמת את מדיניות החמס והחיזבלה

    אורי, 05/12/09 21:34

    באם לא היו קימים היה החמס והחיזבלה צרכים להקימה
    פעילותה של מועצת ישע מכוונת למניעת הקמת מדינה פלסטינית בקוי 67 אלא למען הקמתה בכל גבולות ארץ ישראל.
    הרבנים וכל מי שתומך בישע מישם את מדיניות החיזבלה והחמס וגוזר שמד על סיכויה של ישראל להתקיים לאורך
    מציע לבדוק האם אין מועצת ישע מומוממנת עלי ידי האירנים כי אחרת קשה להבין מדוע הם מישמים את מדיניותה בחינם

  • 7.

    המחיר לאמריקה ואירופה עבור תקיפת אירן. (ל''ת)

    אני, 05/12/09 21:30

    • עוד אין בעולם המערבי עילה חוקית לתקיפת אירן (ל''ת)

      אלעד, 05/12/09 23:05

  • 6.

    מה אתם בוכים?אני בחרתי ביבי או אתם? (ל''ת)

    בישלתם תאכלו, 05/12/09 21:26

    • השבת אכלתי חמין (ל''ת)

      אלעד, 05/12/09 23:06

  • 5.

    אלימות היתה תמיד בצד החזק של הימין

    אלפרד שעאייסה, 05/12/09 21:25

    חבורת מנציחי אלימות באופן טוטלי. כבר רצחתם ראש ממשלה - אז?

    • לאלפרד

      בן ימין, 05/12/09 22:18

      אתה ממש צודק
      הרי לעשות הפגנה זה ממש אלים. הפגנה ביחוד כשמניפים שלטים זה שיא האלימות. מישהו יכול להוציא עין עם זה.

      והקריאות- יש הרי צעקות בהפגנה- זה כבר ממש אלים. צעקות זה ממש מסוכן. בכל העולם וגם בארץ עושים הפגנות שקטות עם כוס תה ושתיים סוכר ויושבים ושוזרים עלי בבונג על חוטי פשתן. ורק הימין הזה מתעקש לצעוק ולקפוץ

      וראש ממשלה- יש לי כמה חברים, ואנחנו
      עוברים כל מוצאי שבת ורוצחים ראשי ממשלה. אנחנו עושים מין סבב בכל העולם, ובכל מקום מתנהגים באלימות ורוצחים ראשי ממשלה.
      עוד מעט אנחנו גומרים סבב, ואז נצטרך להתחיל שוב כאן.... בההההההההההההה

      אז שישה לך שבוע מבורך אלפרד, עם מעט חלומות. שתה הרבה מים, כדאי עם קרח, שתהיה רגוע. לא יותר מדי קרח שלא תצטנן

    • רצחתם??

      מתתיהו, 06/12/09 09:56

      תסתכלי על חבריך בבילעין ונעלין ואח''כ תדברי עלינו.. אתם חברה של הוללות סמים וזנות חסרי תרבות ומוסר.. בושה לכם בתור בניאדם וקל וחומר בתור יהודים בני יעקב.. מדהים איך הפכתם את רבין לאליל.. אישיות גם מורשת הדבקתם לו ומהי??.. אלטלנה?.. שיחרור מחבלים?.. אוסלו?.. יצחק הרוצח כך יקרא לו!..
      ואתם nrgבקשה אל תסננו אותי לא חרגתי מחופש הדעות אנחנו חיים בסוג של דמוקראטיה..

  • 4.

    THE DESTRUCTERS

    DAVID, 05/12/09 21:23

    WIIL COME FROM BETWEEN US.WE DON'T NEED ENEMIES.
    THE PROVOCATIVE ACTIONS OF THE SETTLERS MUST BE STOPPED IMMIDIATELY BEFORE ITS TOO LATE.

  • 3.

    ממלכת יהודה וממלכת ישראל

    ניר, 05/12/09 21:19

    אנו עדים לחזרת ההיסטוריה.
    עם ישראל נמצא במשבר עצום של פיצול.
    חרדים הם ממש חרדים, חילונים הם חילוניים, מתנחלים הם מתנחלים, וכל אחד מושך לגמרי לכיוון אחר.
    נכון שבאמצע יש את הניו אייג' ''המתעניינים '' ביהדות אבל אין להם שום השפעה .
    נדמה, לצערי, כי רק דבר אחד יזכיר לנו שאנחנו עם אחד.
    מלחמה.
    באמת לצערי.

    • לצערי, אתה צודק מאוד. באמת לצערי. (ל''ת)

      נתן, 06/12/09 04:39

  • 2.

    מי שלא מגיע להפגנה שונא את ישראל (ל''ת)

    אוהב ישראל, 05/12/09 21:19

    • אני מגיע להפגנה לעזור למשטרה לסלק את המתנחלים חזרה לארץ יהודה. (ל''ת)

      אוהב מדינת ישראל הריבונית ., 05/12/09 21:42

      • ''אוהב מדינת ישראלת הריבונית'', אל תהיה טיפשון

        בן ימין, 05/12/09 22:13

        אתה לא אוהב את ישראל הריבונית, אתה אוהב את ישראל החילונית
        אל תשכח שאם יפנו את המתנחלים, אז כל בעלי הזקנים והכיפות הגדולות והלבוש הצנוע והפשוט יגורו לידך... ואת זה אתה בטח לא רוצה

        • אם יפנו אותם רובם ירדו מהארץ כי כל עולמם יתנפץ (ל''ת)

          אחד שיודע, 05/12/09 23:01

      • תשובה

        אמיתי, 06/12/09 11:08

        בואו נודה על האמת - אם אתם יהודים ''חילונים'' שלא מאמינים באלוקים ובתורה אז אין לכם זכות לחיות - לא במרחביה - ולא בשום מקום בארץ הזו. ''מה זאת אומרת?!'' מיד תקפצו ותכעסו, ההסבר פשוט. אתם אומרים בעצמכם - היה פה עם פלסטיני או ערבי או בדווי או מה שתקראו לו - ל-פ-נ-י-כ-ם. ואתם באתם מהגולה ולקחתם להם את הארץ הזו. אני לא מדבר על השטחים, הסיפור מתחיל עוד הרבה לפני כן - אתם לקחתם ארץ שלא שייכת לכם, וזה שהאו''ם הכיר בזה לא הופך את זה למוסרי או צודק. אז באין אמונה באלוקים ובהבטחה האלוקית שהארץ הזו כולה שלנו - אין לכם מה לחפש פה. אתם לעולם תיחשבו כובשים, ומבחינה מוסרית עליכם פשוט לעזוב. ואם אתם כן מאמינים באלוקים - אז כ-ל הארץ כולה שלנו בלי הצטדקויות מיותרות. חשבון פשוט

    • לגרש את המתנחלים לשטחים ולסגור את השערים לישראל (ל''ת)

      דגידפ, 05/12/09 22:02

    • נגד התנחלויות – בעד דמוקרטיה – בא לעזור למשטרה

      אוהב דמוקרטיה – שונא חומניים, 05/12/09 22:02

      מאוד רוצה לבוא ולהגן על החלטת הרוב במדינה.
      איך אפשר לעזור למשטרה?

      • פעם למדתי בשיעור אזרחות שאחד ממאפיייני הדמוקרטיה זה הזכות להפגין, מסתב

        עינת, ערד , 05/12/09 22:43

        שגם זו זכות שאתה שומר לצד אחד בלבד...
        תן לי לנחש- אתה שופט בבג''ץ!?

        • יש זכות להפגין בתנאי שמקבלים רשיון ולא מפרים את תנאיו

          חצי ידע גרוע יותר מבורות, 05/12/09 23:12

          לחסום כבישים ולהצית עגלות אשפה ולידות אבנים על שוטרים לא כלולים בתנאי ההפגנה ולכן הם אסורים. אם המורה לאזרחות לא הסביר לך את זה תבקשי את שכה''ל בחזרה.

          • כמו שהאופנוענים חסמו כבישים? או כמו שקדימה קראה לא לשלם את היטל המים?

            אמיר ש, 06/12/09 16:29

            כשהימין מפגין - זו פגיעה בשלטון החוק
            כשהשמאל מפגין - זוהי שמירה על דמותה המוסרית של המדינה

            אין יצור יותר צבוע מאיש שמאל, פשוט אין.

    • המתנחלים הם צרה צרורה.... (ל''ת)

      קרן, 05/12/09 22:22

      • ממש תגובה מרתקת ומלאת שמחה (ל''ת)

        אלעד, 05/12/09 23:17

    • ''מי שלא קופץ צהוב מי שלא קופץ צהוב'' מכיר הפועל ת''א??? (ל''ת)

      אלעד, 05/12/09 23:31

  • 1.

    נתייצב (ל''ת)

    כולנו, 05/12/09 21:15

    • על המפדל לפרוש מייד.הוכח2005שהשארות,מחזקת עוקרים ואין השפעה מפנים. (ל''ת)

      להלחם מבפנים תפקיד של:נס,דנון,חוטובלי++בע'-עקרונות, 06/12/09 15:51

    • העיקר ליברמן שר החוצ(/ה?!),הרשקוביץ גם שר++,שוב טעות התנתקות2005?! (ל''ת)

      בכלל,גם השמאל צריך להתנגד לפגיעה בחפים עי גזירות., 06/12/09 15:53