• 53.

    בקרוב הנוצרים של אירופה יאבדו את הסובלנות

    נוסטרדמוס, 12/12/09 17:43

    ויכנסו בכל המוסלמים באירופה.קרה כבר עם היהודים לפני 60 שנה

  • 52.

    החלאה האירני הזה מדבר יל חופש דת

    חן אדון , 12/12/09 17:15

    בשעה שאירן בזה הרגע תולים על מנופים בכיכר העיר את מאמיני הבאהים , ושינסה משהו לבנות בית כנסת או כנסייה באירן - רק סילוק ההנהגה האירנית הנתעבת תפתור את הבעייה והאסון שהם משיתים על העולם.

  • 51.

    מערכת ההסברה הישראלית צריכה למנף את הנושא לכל המדינות בעולם.... (ל''ת)

    הזדמנות פז, 12/12/09 17:13

  • 50.

    האיסלאם הוא רעל חסר סובלנות הרוצה להתקדם באמצעות סובלנות האחרים (ל''ת)

    אבי, 06/12/09 16:44

  • 49.

    בכי הקוזאק הנגזל ! (ל''ת)

    אילן, 06/12/09 16:30

  • 48.

    כמה כנסיות נוצריות ובתי כנסת יהודיים מותר לבנות באיראן ובשאר

    ורדינה , 06/12/09 13:27

    ארצות האיסלאם? אירופה צריכה להסכים לתת רשיון לבניית מספר זהה של מיסגדים באירופה למספר הכנסיות ובתי הכנסת שיותרו לבניה בארצות האיסלאם.

  • 47.

    איראן מטיפה מוסר על זכויות אדם - והעולם מקשיב להם...

    רון הכחול, 06/12/09 12:57

    במקום לפרוץ בצחוק גדול.

  • 46.

    כלא מזהב

    אמתי, 06/12/09 00:32

    לעבור ממדינות ערב או ים התיכון למדינות מערביות כמו שבייץ , זה לרצוח את הנשמה, בדידות ,ניקור ,צער ודיכאון לנפש , עים כל העושר והניקיון שלהם . חיי יותר מ20 שנה במדינה מערבית , ביזבוז אמתי,

    • היו לך 19 שנים לחזור מזרחה

      עוץ לי גוץ לי, 06/12/09 01:36

      כמי שגמתגורר לו באירופה, במדינה פחות זוהרת משוויץ כבר כ 10 שנים, אין לי מושג על מה אתה מדבר. אם סגנון החיים לו מתאים לך, למה לו חזרת לארץ חלב ודבש?
      אולי כי זה לא כ''כ נורא שם?
      אולי בגלל בישראל לא יותר טוב?
      אולי כי אין בשוויץ מילואים, חמסינים, מחסור בעבודה, טרור, מלחמות, פופוליטיקה?
      אולי בגלל שניתן שם לחיות ברמת חיים גבוהה בלי להיות מליונר?
      כן, נכון, קצת אפור, יורד גשם, שלג, אין מכבי ת''א, השכנים לא מכניסי אורחים, בבית הספר מעשנים כבר מכיתה ח'... אתה יודע מה? גם בישראל זה ככה.

      • בשוויץ יש מילואים. על מה אתה מדבר בכלל. גרתי בלוזאן שנה וחצי

        בארצות הברית טוב לי יותר, 06/12/09 08:52

        ואחרי 7 שנים בשיקגו, אני אורז את הדירה וחוזר לארץ.

        בשווייץ לכל הבניין יש מכונת כביסה אחת. בשווייץ יש הרבה יותר מעשנים מאשר בישראל. בשווייץ מערכת החינוך קשוחה ותלמידים לא מקבלים שום התאמה לשום לקות ומי שלא הולך לו, מופנה לבית ספר מקצועי אחרי כיתה דלת.

        אגדות על שווייץ המפותחת יש למי שקורא עיתונות ישראלית. כמו שהם חושבים שישראל כל הזמן תוקפת את הפלסטינאים בלי שום סיבה ושפיגוע הטרור האחרון היה לפני עשר שנים, כך אתה חושב שהם אנשים נאורים עם חיים נוחים. השווייצרים שמרנים באופן קיצוני וחולני.

      • עוץ לי גוץ לי ושוויץ..

        דורון, 06/12/09 11:37

        הבעיה בישראל היא אנשים כמוך!
        לפי העברית שלך ברור מאוד מאיזה מדינה אתה הגעת לכאן! דא או נייט?
        רק שתדע שכדאי לך להיות יותר סובלני כלפי אנשים אחרים (לפי התגובות שלך כאן ןלמטה) אחרי הכל גם אנחנו הישראליים או בעצם עלי לומר היהודים והמוסלמים הסכימו לקבל אתכם כאן חסרי דת שכמותכם ולא מנסים לגרש אתכם מכאן אז אל תדבר נגד מוסלמים.
        אהה כן על תספר לי סיפורים שאתם יהודים, רובכם לא יהודים, בשביל להיות יהודי צריך לעשות ברית מילה, צריך שם יהודי, צריך לשמור על ערכים מסויימים, אפילו אם אתה חילוני.
        נ.ב. השוויצרים אולי צודקים במהלך אבל עשו את זה בצורה פומבית, מכוערת ומשפילה.

        • דורון ..אתה ערבי לא..בכל אופן אתה נשמע ככה..נו ..ומאיזה ארץ אני (ל''ת)

          תנחש, 12/12/09 15:59

    • טילים מוסלמים

      ישראלי ותיק ותיק בארה''ב, 06/12/09 15:58

      כך אני מכנה את המסגדים שלהם.חי במיאמי משנת 1966 ועוד לא ראיתי צריח אחד (מסגד.). בפלורידה.בנוגע לאירופאים הם אוהבים את המוסלמים שיאכלו אותה

  • 45.

    מעניין ללאיסלם מותר לא לכבד דתות אחרות כמו שחברון ונצרת שהיו נוצריות

    יובל ארהב, 05/12/09 23:11

    והיום יש רוב איסלמי שלא רואה ממטר את הנוצרים(שהם גם ערבים)אז שקודם כל ידאגו לאחרים ואז יבואו בטענות למדינות שרוצות לחיות כבני אדם ולא בים של איסלם פרימיטיבי

    • ואותו דבר עם החרדים. כשהם צריכים משהו יש להם תירוצים מהמילון הדמוקרטי (ל''ת)

      כשצריך משהו מהם, הרבי לא מרשה, 06/12/09 08:54

  • 44.

    הדבר היחיד שישנה את גישת השוויצרים הוא פגיעה בבנקים שלהם (ל''ת)

    הכה את השוויצרי בכיסו, 05/12/09 23:07

  • 43.

    טוב מאוד שהאיראנים מוחים

    פרובוקטור, 05/12/09 22:52

    זה עוד איתות לאירופאים עם מי יש להם עסק, שהמוסלמים של אירופה מזדהים עם איראן.

  • 42.

    שם העם יכול להחליט ללא תיווך פוליטיקאים מושחתים שפוחדים מהשמאל

    לקנא בשוויצרים, 05/12/09 22:35

    שוויץ היא דמוקרטיה במלוא מובן המילה. העם יכול להחליט החלטות ערכיות ללא תיווך הפוליטיקאים המושחתים שפוחדים מהשמאל בבתי המשפט והעיתונות. ע''ע האי היווני והאתרוג...
    יום יבוא וגם עם ישראל ישתחרר מהדיקטטורה השמאלנית שמנהלת בפועל את המדינה ומטילה אימה על הפוליטיקאים הנבחרים, גם אם הם מהימין.

    • אתה לא יודע מהי דמוקרטיה

      יונתן, 06/12/09 00:56

      אומנם ההגדרה היבשה של דמוקרטיה היא שלטון העם,ע''י נציגיו שנבחר ברוב קולות. אך כל עוד נשמרות זכויות המיעוט.
      במקרה שבו הרוב קובע בצורה עיוורת וללא התחשבות במיעוט, מתקיימת ''עריצות הרוב'', וזו נוגדת את מהות הדמוקרטיה כבסיס לפלורליזם.

      • איזו עריצות איומה - מכריחים אותם לבנות רק מגדלים נמוכים. (ל''ת)

        ממש אסון הומניטרי, אה?!, 06/12/09 08:56

  • 41.

    אבח בסופו של דבר משאל העם קובע ולכן הפולטיקאים חוששים ממשאל עם בישראל (ל''ת)

    דני, 05/12/09 22:21

  • 40.

    אבח בסופו של דבר משאל העם קובע ולכן הפולטיקאים חוששים ממשאל עם בישראל (ל''ת)

    דני, 05/12/09 22:21

  • 39.

    למי איכפת, מה אתם מגנים על האירופאים? זו קראמה נקמה על הגזענות שלהם

    דור 3, 05/12/09 21:59

    מצידי שיבנו מסגדים במקום כנסיות...ממילא הם אנטישמים וצבועים, שכחתם את ה-6 מיליונים? תרבות לא משתנה במהלך 60 שנה ואחרי כל האינטלךגנציה והתרבות שיבאו היהודים וגם המוסלמים לפני 800 שנה הם יורקים על כולנו, שיצאו מאםריקה ואמריקה ואז נדבר.

  • 38.

    העיקר היהודים מקורם בקופים!!

    דארווין, 05/12/09 21:24

    כל פרצוץ איראני מקרב אותנו שלא התרחקנו בכלל מהקוף

  • 37.

    חחח מזכיר לי תירוצים של עיניין הפוביה

    פבופוביה אנושית, 05/12/09 21:22

    על אנשים שלא מקבלים את דרכם מלכתחילה ,אז אותם אלו שלא מקובלים מצהירים שזו פוביה של אלו שאינם מקבלים אותם חחח כמו הומופוביה כתרוץ מזהה קשר התנהגותי בין שני המחנות האיסלם והנ''ל

  • 36.

    סתירה בדבריו של רב המחבלים האיראני

    NY, 05/12/09 21:20

    בעודו מדבר על הדמוקרטיה מספר אחד של שוויץ, ועל החלטת העם הדמוקרטית שקיבלו בנוגע לפאשיזם האיסלמי, הוא קורא לממשלה לבטל החלטה דמוקרטית שהתקבלה במדינה דמוקרטית, זו דמוקרטיה נוסח איראן, פאשיזם נאצי במסיכה דתית.
    כל הכבוד שלפחות מדינה אחת התעוררה לתוך הסיוט האיסלמי השוטף את אירופה.

  • 35.

    כל הכבוד לאירנים!..

    מישהו משהו, 05/12/09 21:17

    כל הכבוד לאירנים!
    היום לא מרשים לבנות שם צריחי מסגדים (הגיוני אך הסיבה לכך היא לא הגיונית) ומחר לא ירשו לבנות בתי כנסת.. הדברים הללו כבר קרו בעבר והאירופאים ידועים בתור אנשים לא סבלניים כלל.
    רק שתדעו ישנם כל מיני חוקים שונים ומשונים נגד יהודים בשוייץ.. דברים שלא מזכירים בתקשורת למשל אסורה גם היום השחיטה הכשרה בשוייץ והיהודים שם חייבים לייבא בשר מצרפת או.. אסור לערוך טקסים יהודיים לדוגמא בר מצוות בפומבי במחוזות מסויימים בשוויץ.. ועד לפני כמאה וארבעים שנים יהודים היו רשאים לגור בשוייץ רק בישובים ספיציפים ובודדים (כ3-4 ישובים) ולא היו רשאים לגור בערים על פי.. ''חוק הדמוקרטיה'' שכולם מתלהבים ממנו עכשיו הוא חוק גזעני.

    • אני יהודי ולא הכי מת על האיסלאם אבל זה גזענות, מצידי שהמוסלמים יכסחו..

      נ ק מ ה בצורה איסלמית חחח, 05/12/09 21:54

      את הצבועים האלה, הם הכי גזענים ונחשים, האירופאים, עדיף לריב עם בן דוד קרוב ולא עם המשונים האלה...

      • אוקיי, כשאני אסע לשווייץ, תיסע אתה לאיראן או ללוב

        מקובל עלי הסידור הזה, 05/12/09 22:37

        העיקר שכולם יהיו מרוצים.

        • אפשר להצטרף אליך?

          עוץ לי גוץ לי, 06/12/09 01:45

          עכשיו שההוא לא טס לשוויץ יותר, אז משום מה שוויץ נראית לי קורצת יותר. שוקולד? סקי?

    • בתור מישהו שגר בשוויץ תקופה

      דויד, 05/12/09 22:23

      אני יכול להוסיף לומר שהשווצרים הם מהאנשים הפחות נחמדים וסובלניים באירופה וכן אנחנו היינו קונים באיטליז בשר שהביאו מצרפת כמו שכתבת והקצב שעבד בחנות אמר לנו לא פעם ולא פעמיים איך השוויצרים מעקמים את האף ומשמיצים אותו על זה שהוא מוכר בשר כשר ליהודים ואני מדבר כאן על האנשים הרגילים לא איזה קבוצה קיצונית או משהו שהיו עוקצים אותו.
      רק שתדעו שהגרמנים,צרפתים או האיטלקים הרבה יותר ליברלים ופתוחים מהם, והנחמדות כביכול של השוויצרים נובעת אך ורק מהכסף שהתיירים מזרימים אליה ובגלל ענף הבנקאות שלה, נכון לא צריך לאפשר בניית צריחים אבל כמי שחי שם שנים ארוכות אני יכול להגיד לכם שמאחורי הקלעים כמי ששמע ושוחח עם השוויצרים הם אוהבים ללכלך ולהשמיץ את כולם ובראש ובראשונה אני מצטער להגיד זה את היהודיים והמוסלמים.

      • וחוץ מזה כל הזמן יורד שם גשם לפחות כשאני מגיע לשם (ל''ת)

        באמת ארץ גועלית, 05/12/09 23:04

      • אז תעבור לצרפת ונגמרו בעיותיך. (ל''ת)

        עוץ לי גוץ לי, 06/12/09 01:47

    • ליהודים יש רק מקום אחד לגור בו וזה לא אירן. (ל''ת)

      גם למוסלמים לא כדאי לגור באירן., 06/12/09 09:00

  • 34.

    חחח, האירופאים החליפו את היהודים במוסלמים, שיאכלו אותה

    Avi Ecuador, 05/12/09 20:57

    בהיהודים היה קל להם להתעלל, היה קל להם לנצל, היהודים עם קל לשלוט בו, עם שיודע בעיקר להילחם בעצמו.
    עכשיו שיזכו לקבל את הרשע הפנטיות והטרור.

  • 33.

    נקווה שמדינות נוספות באירופה ילמדו ויעשו אותו דבר (ל''ת)

    קרן, 05/12/09 20:56

  • 32.

    די לשקרים של האיסלם האלים הרומס כל חלקה טובה בעולם הנאור

    גודמן, 05/12/09 20:39

    כמה כנסיוות יש באירן או בתימן או בערב הסעודית או בלוב או בסוריה וכן הלאה בארצות ערב ?
    מה היה עולה בגורלם של רב או כומר בבית כנסת או בכנסיה , אשר היו מטיפים לאלימות כפי שאימאמים מטיפים במסגדים ?
    פחות מסגד פחות אלימות.

  • 31.

    זה ייגמר בגירוש המוסלמים מאירופה- להם יש לאן ללכת, לאירופאים לא. (ל''ת)

    רעמסס, 05/12/09 20:13

  • 30.

    הכתב נפל על הראש

    ש, 05/12/09 20:09

    מצד אחד הוא כותב ''מרבית אזרחיה תומכים בהצעה'' ומצד שני הוא מגדיר את ההצעה כ''שנויה במחלוקת''. אם מרבית אזרחי שוויץ תומכים בהצעה, אז איך זה שהיא שנויה במחלוקת??????

    ולעצם העניין, מסתבר שאזרחי שוייץ יותר חכמים ואינטליגנטים מרבים מאזרחי ישראל, שכן הם מבינים את הבעיה עוד לפני שהאוטובוס הראשון התפוצץ. אנו לא הבנו את הסכנה האיסלאמית למרות 100 שנות טרור, למרות מספר הסלמות (אינתיפאדות, בלשון העתונות), ולמרות אלפי קורבנות הטרור המוסלמי-פלשתיני. אנו עדיין משלים את עצמנו שאם רק ניסוג מספיק, זה ישקיט את הטרור הפלשתיני-מוסלמי....

    • על בטון

      דרומי, 05/12/09 21:39

      מסכים לדבריך, אבל מדוע אתה מופתע? זו העיתונות הישראלית במיטבה: המחלוקת היא אצל העיתונאי. החלטת העם זניחה.

  • 29.

    הם עדיין לא מבינים איזה אסון נחת עליהם!!!!ערבים+איסלם!!!!!!!!!!!!!!!!!

    רוני, 05/12/09 19:55

    גם פה בישראל יהיה עוד מרחץ דמים על הארץ הזו!

  • 28.

    באירופה מתחילים להבין מה שכאן כבר שכחו...המוסלמים הם תאווי דם!!!! (ל''ת)

    דודי, 05/12/09 19:47

  • 27.

    מעניין למה שונאים מוסלמים ?

    יחזקאל,הרצליה , 05/12/09 19:21

    1.המוסלמים עושים טרור בכל העולם.
    אל-קאידה,החמאס,החיזבאללה,האחים המוסלמים,הג'אנגוויד בסודן,האוייגורים בסין,המוג'אהידין ועוד ועוד
    2.המוסלמים מולידים 10 ילדים בממוצע .רובם חסרי השכלה ופרימיטיבים
    3.הנשים המוסלמיות מדוכאות,מעונות,רעלה,חיג'אב ועוד
    4.כל המדינות המוסלמיות הן מושחתות,דיקטטוריות ומחרחרות מלחמה.
    בקיצור איסלאם=טרור,דיכוי האשה,שחיתות,דיקטטורה,פרימיטיביות,ילודה גבוהה,קנאות,שנאת זרים,פאשיזם ועוד

    • לאדון יחזקאל מהרצליה

      ערבי מוסלמי, 05/12/09 21:37

      אבל מה שיהודים עושים כמו הטבח בעזה זה לא נקרא טרור.........מה שאמריקה עושה בעירק זה לא טרור........אין מה להגיד ההיסטוריה חוזרת על עצמה איך שהנאצים עושים ביהודים אתם עושים בפליסטינים ובמוסלמים.........זה נקרא טרור.

      • ממש לא אם היינו כמו נאצים היינו בודקים את צבע העור שלכם...

        יהודי, 05/12/09 21:56

        ומשמידים אותכם, נכון יש הרג אבל לא כמו הנאצים שפיתחו זאת למפעל, זו מלחמה כמו כל מלחמה בעולם מבוסניה ועד אפריקה ותימן, אפילו פחות ברברית, ת]סיקו לרצות את המדינה ותחיו פה בשקט, לא איכפת לנו מהמוצא שלכם בכל מקרה, אתה מבלבל בין היהודים לאירופאים שהיו משמידים אותכם מזמן כי הם גזענים

      • לערבי - בניגוד אלייכם שטובחים באזרחים בכוונה, אנחנו משתמשים בדיוק! (ל''ת)

        חייל, 05/12/09 22:15

      • לערבי המוסלמי: נניח שאתה צודק. אבל לא סתרת את טענותיו של ''יחזקאל'' בכלל (ל''ת)

        הגיון של ''ערבי'' שנשמע כמו הגיון של חרדי, 05/12/09 23:06

      • למוסלמי - אין ולא הייה טבח בעזה אלא מלחמת הגנה לאחר שירו עלינו טילים

        Ehad Haam-Zionist , 05/12/09 23:15

        במשך 8 שנים.

        שקריך שקופים

      • לא היה שום טווח בעזה. השקרים שלך מזכירים בדיוק את מכונת התעמולה (ל''ת)

        שאתה משווה אותי אליה, 06/12/09 09:02

      • למוסלמי-לך תלמד היסטוריה

        יחזקאל,הרצליה , 07/12/09 20:07

        לערבי מוסלמי-
        1.לך תלמד היסטוריה ממקור מדעי ואמין למשל ויקיפדיה.
        (ולא תעמולה פלסטינית)על הנאצים,מלחמת העולם השנייה,מחנות הריכוז והשואה.
        2.ראשית ,ארה'ב כבשה את עיראק לא חוקית.
        אבל כמה טרור מוסלמי יש בעיראק !!
        כל יום מוסלמים בעיראק הורגים עשרות מוסלמים !

    • בוש והיכלם לך, לא כל המוסלמים טירוריסטים-אבל כל הטירוריסטי מוסלמים. (ל''ת)

      חוקר טירוריסטים., 05/12/09 23:26

  • 26.

    למה אתם חייבים להיות כלה לא חכמים

    ישראלי, 05/12/09 19:18

    לפחות לנו הישראלים ולערבים יש אינטרנט משותף בכל הנוגע להשתלטות האיסלאם באירופה

    אבל גם בזה אתם טיפשים מדי.
    מה הבעיה לשתוק תקופה של 5-10 שנים שהערבים יהיו אחוז גדול באירופה וכך יהרסו אותה לגמרי?

    אל תתנו לאירופאים תירוצים לעצור את זה בדקה ה90

  • 25.

    האירופים הביאו את האיסלם על עצמם..עכשיו שלא יבכו (ל''ת)

    לאירופים כבר לא יעזור, 05/12/09 19:10

  • 24.

    אחלה תמונה

    עוד עורך בשקל, 05/12/09 19:00

    תודה שאתם מזכירים לי כמה אתם חובבנים. בפעם הבאה תוסיפו לו קרניים כדי להדגיש את הנקודה. כי אנחנו צריכים עזרים חזותיים כדי להבין שהאירנים רעים.

    • זה הפרצוף שלו, ולבטח גם שלך (ל''ת)

      עוד מגיב בגרוש, 05/12/09 19:30

  • 23.

    אירופה עברה את נק.האל חזור והתאסלמה, אבוד ובלתי הפיך (ל''ת)

    היבלית צומחת בכל מקום, 05/12/09 18:55

  • 22.

    האיראנים הם אלופי העולם בצביעות... שרת החוץ השוויצרית הייתה צריכה לשאו

    אורן, 05/12/09 18:43

    לשאול את שרמוטקי איך הייתה מגיבה מדינתו על הקמת כנסיה בלב טהרן.
    מעניין מה הוא היה אומר על זה.

    אולם ידוע כבר שקלמי-ריי היא רפת שכל שמאלנית קיצונית ואוהדת איסלאם קיצוני. אז מה הפלא שהיא מתרפסת לפניו?

    • צודק במאת האחוזים-רק לחזק את דבריך (ל''ת)

      ישראלי, 05/12/09 21:19

    • יפה אמרת. קלמי ריי תנשק את העפר מתחת לרגלי האירני אם צריך (ל''ת)

      האמת, 05/12/09 21:30

  • 21.

    כרגיל הפאשיסט המוסלמי מציג עצמו כאביר זכויות אדם

    בן ימין, 05/12/09 18:38

    כמה כנסיות יש באיראן? כמה בסעודיה?
    מה קרה למיעוט הנוצרי במצרים? בבית לחם?

    כרגיל הפאשיסט המוסלמי מציג עצמו כאביר זכויות אדם ואפילו מאמין לעצמו.

  • 20.

    FITNA - פיטנה : הסרט שחובה ליראות ולהבין !

    איסלמופוב, 05/12/09 18:36

    חפשו בגוגל ובאינטרנט ותיראו מהו האיסלם? מהו כוונתו? ומדוע כול העולם מוצף בטרור איסלמי ?

    • The Message

      לא משנה, 05/12/09 21:54

      גם אל תשכח את הסרט The Message אתה יכול לצפות בו אם אתה באמת מועניין חבוב........ חפש ביוטיוב ובגוגל

      • ''חבוב'' - ?!?... (ל''ת)

        ?, 05/12/09 22:16

  • 19.

    האיסלם היא דת הטרור ...רוצה מילחמת גי'אהד נגד כול העולם !

    FITNA, 05/12/09 18:34

    מדוע הם עושים פיגועים בכול העולם ?
    מדוע איפה שיש היום מילחמה וטרור מעורבים מוסלמים ?
    הם חושבים שכול העולם הוא שטח כבוש שיש לשחררו כדי שיהיה איסלמי !
    הם יושבים באירופה ולא מקבלים את חוקי המדינה בה הם קיימים אלה ''מורדים'' ומקיימים רק את חוקי הקוראן .

    פיטנה הסרט שחובה ליראות ולהבין !

    • היהדות החרדית היא דת הטרור, רוצה ג'יהאד נגד האפיקורסים.

      גם לנו יש סרטן, 05/12/09 19:44

      מדוע הם סוחטים כספים?
      מדוע איפה שיש כפייה דתית ופאשיזם הם נמצאים?
      הם חושבים שכל המדינה היא שטח כבוש על ידי הציונים הרשעים הגוים מחללי השבת ויש להפוך את המדינה למדינה הלכה.
      הם יושבים בישראל ולא מקבלים את חוקי המדינה בה הם קיים אלא ''מורדים'' ומקיימים רק את ההלכה היהודית.

      • גם אם גיבוב השמצותיך נכון, היהודים לא מאיימים על הסדר העולמי (ל''ת)

        לאנטישמי הרדוד, 05/12/09 20:37

  • 18.

    האם ניתן להקים כנסייה באיראן ? בסעודיה? אני שואל באמת...... (ל''ת)

    יואב, 05/12/09 18:34

    • ובית כנסת? (ל''ת)

      יהודי, 05/12/09 21:21

    • כמה כנסיות קמו בירושלים מאז 1967? (ל''ת)

      אפס כנסיות, 06/12/09 09:07

      • איזה הקמת כנסיות ואיזה נעליים ?

        אילן, 06/12/09 16:39

        המיעוט הנוצרי קטן משנה לשנה והכנסיות שלהם מלאים............בתיירים ! לא נשאר להם אפילו מספיק כמרים ונזירים לאכלס את כל המנזרים/כנסיות/מוסדות נוצריים .

  • 17.

    ''הדמוקרט הידוע וחסיד זכויות האדם'' אחמדיניג'אד

    עולה מאירן, 05/12/09 18:33

    הם לא מפיצים דת, אלה מפיצים טרור במסווה דתי, הרי זה לא סוד שמה שהם לא משיגים ''במוח'' הם מנסים להשיג בטרור ובכוח מסוגים שונים, לגביהם (ובעיקר לגבי האירנים הקיצוניים)אין ערך לחיי אדם כולל אין ערך לחיי מוסלמים שאינם משתפים איתם פעולה.

  • 16.

    אנחנו מובילים , אחרי שבדיה גם באנטי ישראליות שלנו. אני מבקשת...

    מישלין קלמי ריי, 05/12/09 18:32

    ...לא לשכוח את מסורתנו האנטישמית ולבקש מידידינו הערבים הבנה בבואם לשפוט את מדינתנו הנייטראלית...

  • 15.

    השווצרים רואים את המדינות השכנות להם ומבינים.....

    יחיאל כ''ץ, 05/12/09 18:26

    מהי ההשפעה הרעה של האיסלם הפונדמנטליסטי על אירופה.
    התחזית ; צרפת בעוד 10-15 שנה תהייה ''דמוקרטיה'' איסלמית . בשבדיה ישנן ערים (מאלמו,לדוגמה ) בהם יש רוב מוסלמים שאינם עובדים ונהנים ממערכת רווחה על חשבון הנוצרים שמפרנסים אותם.
    גם בבריטניה ימשיכו המוסלמים ''להנות'' ממערכת הרווחה הבריטית ובמסגדים מנהלים תעמולה ארסית נגד יהודים ונגד נוצרים.

    • רקשחכתה לציין שהמוסלמים בבריטניה עברו לדרישות

      א, 05/12/09 18:33

      הם דורשים שהמלכה תתאסלם !!!! זה הזוי לא

      • זה נכון

        יאיר, 05/12/09 19:36

        קראו את הכתבה הזאת

        • איזו כתבה?

          רוני, 05/12/09 21:21

          הפעם אי אפשר להאשים את תפוז שהוא מעלים לינקים

      • מה, היא עוד לא התאסלמה ? (ל''ת)

        למה לא מספרים לי, 05/12/09 21:15

  • 14.

    זה ברור האיסלם מנסה להשתלט ברור ובכח על העולם החופשי

    אחד האדם, 05/12/09 18:25

    מה שיפה הוא שאירן ''המדינה הנאורה והמתקדמת'' מזהירה את אירופה, הם רק שוכחים שהמוסלמים היו הראשונים שאסרו הקמת כנסיות ובתי כנסת שיהיו יותר גבוהים מהמסגדים שלהם,אז תראו ואולי תבינו אם מי לכם עסק לפני שיהיה מאוחר מדי,

  • 13.

    נמאס לארופה מהמוסלמים כמו שבישראל נמאס מערבים

    פרו ורבו מהר יהודים לפני שנהפוך למיעוט פה, 05/12/09 18:22

    הלוואי יעשו בלגאנים כל המוסלמים שם שיבינו מזה

    • לא נמאס לי מערבים, נמאס מביבי שמשחד חרדים בקצבאות ילדים וגורם לזה. (ל''ת)

      ביבי אשם, 05/12/09 19:46

      • מה הקשר. לי נמאס משניהם. (ל''ת)

        ונמאס לי מהמצביע הישראלי, 06/12/09 09:10

  • 12.

    אירופה לא נכנעת מספיק מהר לטעמם.. (ל''ת)

    יניב, 05/12/09 18:14

  • 11.

    אשכרה קוזאק (פרסי) נגזל - שהוא ידבר על חוסר סובלנות דתית? (ל''ת)

    לא פרסי, 05/12/09 18:14

  • 10.

    אין דבר כזה, איסלמופוביה, כמו שאין נמרופוביה.

    פנתר וורוד, 05/12/09 18:13

    כשרואים נמר, נזהרים.

    • גדול, תגובת השבוע (ל''ת)

      דובי, 05/12/09 19:06

    • חזק ביותר (ל''ת)

      Swedish Josh , 05/12/09 21:11

  • 9.

    תבינו זהו סרטן האיסלם..בהתחלה 2 צריחים.. מחר 4 צריחים ..מחר רעלות

    ירח כחול , 05/12/09 18:13

    שעורי איסלם ..במקביל יש קבוצות קטנות שעוסקות באיסוף חומרי חבלה ופצצות..הרי
    איך יכול להיות שיתחילו פיצוצים בשוויץ..
    משהו הכין את הפצצות האלו..האיסלם בא לעולם בא החושך לעולם..זה התגמול של האיסלמים לטוב לב של השווצרים מקבלים אותם ממדינות כושלות בלי עבודה עוזרים להם ..ואוטובוסים
    יעלו באוויר בשוויץ..יד אחד חותמת לשלום יד שניה סכין לגב

  • 8.

    ROFL :-D

    הפסען, 05/12/09 18:11

    תראו מי מדבר.

  • 7.

    לתושבי אירופה הנוצרים

    אחד שיודע, 05/12/09 18:08

    עשיתי מילואים במשך 25 שנה בבית לחם הנוצרית .בתחילה היה שם רוב ברור של נוצרים ומיעוט מוסלמי בטל בששים .עשרים וחמש שנה לאחר מכן מצאתי את בית לחם הנוצרית עם רוב ברור4 של מוסלמים ומיעוט נוצרי בטל בשישים .סתם חומר למחשבה לתושבי אירופה הנאורים .ועוד משהו .לא רציתם יהודים באירופה שהיו נאמנים בארץ מושבם למדינה וכינו את עצמם קודם גרמני ,הולנדי ,צרפתי וכו ורק אחר כך יהודים. עכשיו קיבלתם מוסלמים שבעוד מאה שנה יהפכו את אירופה למוסלמית ולא ייאפשרו לנוצרים להתגורר בה .אם האירופאים לא יתעוררו כבר מאתמול זה הגורל שממתין להם מידי המוסלמים.

    • מאה שנה?

      אתי בת ים, 05/12/09 19:40

      כבר מחר או מחרתיים.

    • לאחד שיודע

      aaeaf, 05/12/09 23:00

      זו בדיוק הסיבה שבעטייה הקיאו את היהודים , כל פעם שתזדהה כקודם גרמני או קודם משהו אחר , אותו עם יקיא אותך כי יהודים לא יכולים להתערבב עם גויים ,מה לעשות ככה זה העם הנבחר ,קח את העם היהודי במשך 2000 שנה לא תמצא מקום שהיה ליהודי טוב כל השנים האלה , היו תקופות של ''שקט'' אבל בסוף זה תמיד התפוצץ לנו בפנים. לעומת זאת קח כל עם אחר גם אם הייתה שנאה כלפיו היא הייתה זמנית בלבד

  • 6.

    איראן חצופה

    ~!~, 05/12/09 18:07

    יש באיראן בתי כנסת?
    כנסיות?
    מה אם בתי תפילה לבהאים?

  • 5.

    ובאיראן מותר להקים כנסיות מפוארות??

    הקוזאק הנגזל, 05/12/09 18:02

    הלוואי וישטוף שם גל של אסלאמופוביה, כי אם לא ישתלטו הבדואים האלו על כל העולם החופשי, ונחזור כולנו לימי הביניים.
    כשבאיראן לא יסגרו ספריות ובתי קולנוע, יוכלו הפרסים להתלונן על האיסור להקים מסגדים.
    נמאס מהדיקטטורים החשוכים שמשתמשים ומנצלים את הדמוקרטיות, הנאיביות לעיתים.

  • 4.

    כה אמר אביר זכויות האדם מותקי (ל''ת)

    ארז, חיפה, 05/12/09 18:02

  • 3.

    צחוקים עם האירנים האלה

    בז, 05/12/09 18:02

    מרצים לאחרים על זכויות אדם.

  • 2.

    הפנים של האיראני מלאות אהבה, רוך וסובלנות (ל''ת)

    ומנגד, 05/12/09 17:52

  • 1.

    אין גבול לצביעות של המוסלמים,נסו להקים כנסיה בסעודיה

    רועי, 05/12/09 17:48

    אל תשכחו לכתוב צוואה לפני זה.

    דרך אגב גם אצלינו צריך לאסור על שימוש ברמקולים ב5 בבוקר בעת קריאת המואזין,אין לזה שום קשר לחופש הדת,זו עבירה על החוק למניעת מפגעים,שאוסר על גרימת רעש בשעות כאלו.

    יש מספיק אמצעים אלקטרוניים שיאפשרו לכל מוסלמי לשמוע את קריאת המואזין,גל שקט ברדיו,טלפון סלולרי,טלוויגיה וכיו''ב.

    אני לא צריך להתעורר ב 5 בבוקר עם כל הכבוד!

    מקווה שתפרסו לא עברתי על התקנון,תודה

    • למה סעודיה ? שינסו באיראן...

      שלומי, 05/12/09 18:22

      שום מדינה מוסלמית לא תאשר בניית כנסייה או בית כנסת אחד בתחומיה ! למרות זאת, המוסלמים בונים ברחבי אירופה הנוצרית אלפי מסגדים בשנה. כאשר המוביל שבהם הוא המסגד הגדול ביותר בעולם אשר נבנה- בלונדון !
      אתם מבינים, '' אם הדמוקרטיה והנצרות''.

      • למה באירן ? שינסו בבית לחם הכבושה.

        טיהור אתני, 05/12/09 21:17

        מאז הכיבוש הערבי של בית לחם - החל משנת 1993 ואילך - נעלמו להם הנוצרים.

    • אתה צודק לחלוטין

      Darth Mohl, 05/12/09 18:22

      דרך אגב - באוזבקיסטן לא מרשים קריאה של מואזינים בשום פנים ואופן. וזו מדינה מוסלמית בעיקרון