• 66.

    חחחחחחח אובדן זיכרון מאוד סלקטיבי. מעניין אם השופטים יאכלו את הלוקש??? (ל''ת)

    טוב שהוא לא שכח לברוח!, 11/12/09 09:40

  • 65.

    מעניין: הוא לא שכח לברוח ולהסתתר... הוא רק שכח למה. (ל''ת)

    שיעבוד על החברה שלו!!! ל-ס-ר-ס!!!!, 11/12/09 09:31

  • 64.

    יש מכבי יש חברים???

    בא לעזרת חבר, 09/12/09 19:39

    אני לא נוטל ממנו אף לא טיפה של אשמה - אנס זה אנס לא משנה עם הוא שיכור, מסומם או לא יציב נפשית - הוא מסוכן לציבור - נקודה!!!
    אם הייתי הנאשם - הייתי מאשים את חברי - הרי זו הייתה מסיבת הרווקים שלו, במועדון חשפנות - ברור שהוא השתכר - איפה היו חבריו??? איך נתנו לו ללכת לבד? כולנו יודעים, ואל תתממו, שכאשר אתם שיכורים כלוט יכולת התגובה וההבנה משתבשים מה עוד שהוא היה חרמן - אחרי המועדון - די צפוי שזה מה שהוא יעשה - וזה היה יכול לקרות לכל אדם נורמטיבי מהשורה - גם לי ולך
    לסיכום - ששותים - כדי שיהיו לידך חברים שיהיו בשליטה
    (מדבר מניסיון של הצלת חברים משטויות בעת שהיו שיכורים...)

  • 63.

    לשחרר מיד! ועם פיצויים! (ל''ת)

    כי תושבי עפולה לא מאמינים..., 09/12/09 17:25

  • 62.

    הארוסה כנראה גם פוחדת שאם לא תגן עליו הוא יתנקם בה

    מבין דבר, 09/12/09 15:45

    מי שאלים, אלים כל הזמן.

    • אתה בטוח שהוא אלים האם הכרת אותו, או שהיה לך איזה קטע אתו? (ל''ת)

      במה אתה מבין דבר אולי יש לך דמיונות מופרזים, 10/12/09 08:50

  • 61.

    לא מאמינה לאובדן הזכרון

    נאוה, 09/12/09 13:33

    אוי לנו עם אלה הם טובי בחורינו מעפולה.

  • 60.

    בהמשך לאופורטוניזם שהוביל מ''טובי'' בחורינו לביצוע פשע הגירוש

    מאיר, 09/12/09 10:46

    ואל תגידו לי שזה לא קשור להתנתקות. קשור ועוד איך!
    ההתנקות היא ראי מול החברה הישראלית שהפכה כבר מזמן לחברה אופורטוניסטית נטולת ערכים.
    אופרטוניזם חסר מעצורים שבשמו לקחו חיילים מקורסים יוקרתיים חלק בביצוע פשע מלחמה, רק כדי לא לפספס את ההגשמה העצמית שלהם.
    אופורטוניזם שבמקרים קיצוניים גורם לשר בממשלה לתחוב את לשונו לתוך פיה של חיילת, או לקצין בתפקיד יוקרתי לאנוס בחורה. למה? כי כך בא לו להגשים את עצמו. מה אכפת לו שמישהו נפגע מזה.

    • ההתנתקות, הדבר הטוב ביותר שעשינו בעשור האחרון. מי יתן ויהיו עוד! (ל''ת)

      אורן, 19/01/10 18:24

  • 59.

    עיוות דין

    א, 06/12/09 11:43

    ריח חריף של עיוות דין.

    א. אם יש כל כך הרבה ראיות מדוע לא מגישים כתב אישום או לכל הפחות הצהרת תובע.

    ב. בית משפט עליון התיר שקר בדבר תוצאות בדיקות כתרגיל חקירה לגיטימי של המשטרה על מנת לגרום לחשוד להודות.עד שלא אראה את הבדיקה כתובה לא אאמין.

    ג. אל לנו לחרוץ גורלו של אדם שעומדת לו חזקת החפות. תזכרו זה יכול להיות כל אחד ואחת מאיתנו.

  • 58.

    נראה כי מי שסובל מאבדן הזכרון הם דווקא הפרקליטים

    ההסטוריה, 05/12/09 10:37

    ששכחו מהר מאד את הגירסה שמסרו לכל כלי התקשורת, רק לפני ימים ספורים, ובמיוחד לאחר שהחשוד לא זוהה ע''י המותקפת.

  • 57.

    לארוסה כנסי דחוף

    ריטה, 05/12/09 09:49

    לארוסה תעצמי את העניים לדקה ותדמיני את עצמך במקום הבחורה המסכנה רק לדקה אשה לאשה תתביש לך שאת אומרת שתלכי אתו באש ובמים תחשבי לרגע על הבחורה מה אי עברה

    • טעות בסנאריו...

      חחחחח...., 10/12/09 01:03

      הארוסה לא היתה משקת אותה צדיקה, והיה להם כיף בסוף.

  • 56.

    מישהו זוכר את הסרט ''אנטומיה של רצח''

    אלון ה, 05/12/09 08:38

    ג'ימס סטוארט גילם שם פרקליט מזדקן ודועף שהגן על קצין בצבא שרצח גבר אשר אנס את אשתו.

    בזמן שהקצין סיפר לפרקליטאת מה שהתרחש בעת ביצוע הפשע, אז לפתע הוא חטף בלקאאוט ברגע שביצע את הרצח. זה היה אחד מהגורמים שבזכותם אותו קצין הצליח להיות מזוכה מהרצח בסרט. מעניין אם זה מה שהסרן המנובל מנסה לעשות? להוציא את עצמו זכאי בטענה שהוא לא זוכר מה קרה?

  • 55.

    קרן נהרי.מה שנותר לך לגשת לעסקת טיעון

    אדם, 05/12/09 08:36

    אנני מבין מה זה עסקת טיעון אדם רצח יושבים איתו למשא ומתן.מסכן האיש הזה שחטף.קרש בראש ומת האשה בטח עשתה חגיגה ועכשו גם יש לה כסף להמשיך ולחגוג.פאשלה לפרקליטות...

  • 54.

    ''כרגע אנחנו סגורים עליו ב-200 אחוז'', אמר קצין במשטרת תל אביב,

    ????????, 05/12/09 07:49

    ''אבל אנחנו רוצים לנעול אותו ב-500 אחוז''.
    500% - 200% = 300%
    300%@ 80% = 60%
    60% - קצין במשטרת תל אביב = 00000.00

  • 53.

    זו התוצאה של מדיניות איסור סקס לפני חופה.אל תתאפקו! (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 05/12/09 03:41

    • מוזר. דווקא רוב האנסים שיושבים בכלא הם כאלה שחיים חיי מתירנות...

      מאיר, 09/12/09 10:50

      תבדוק שוב את הנוסחא שלך.

  • 52.

    קצין משטרה אנחנו סגורים עליו תתבייש . .כנסו

    אזרח, 04/12/09 23:43

    משטרת ישראל , סגורים עליו 200 אחוז , על הפשע שמשתולל במדינה לא מסוגלים לנעול בחצי אחוז , הם החליטו להתלבש עליו ויהי מה ? בושה וחרפה , . .

  • 51.

    הוא לא שמוק-לני במקרה? (ל''ת)

    יודעים לשמור על זכויות, 04/12/09 20:54

  • 50.

    דוקטור ז'יקייל ומיסטר הייד (ל''ת)

    Avi Ecuador, 04/12/09 18:59

  • 49.

    מה זה 50 עוכרי דין על קרקעית הים?

    התחלה טובה, 04/12/09 18:55

    אני מת על מקצוע עכירת הדין. עומדים ליצנים ואומרים דברים שאין להם קשר למציאות, ומקבלים יחסי ציבור וכסף על זה. אין עוד מקצוע כל כך עלוב וגרוטסקי.

  • 48.

    חריד בריד

    אני, 04/12/09 16:59

    כל 1 שאונס ימציא לנו תירוצים צריך לשלוח אנשים כמוהו לסירוס

  • 47.

    האם הוא זוכר במה הוא עבד לפני האונס

    זיכרונה, 04/12/09 16:29

    יודע שלא אנס אבל לא זוכר מה קרה לו באותו ערב?
    נו באמת
    עו''דים גרועים במקום להגיד את האמת :
    שתתי התחרמנתי לא סופקתי במסיבת הרווקים(דרך אגב למה מזמינים זונה לערב כזה לא בשביל להזדיין ?) ואיבדתי את השליטה העצמית כשראיתי את הנקבה הראשונה כשיצאתי מהמועדון האלכוהול הרס לי את ההגיון,
    כולם היו הולכים שבי אחרי מסכן כזה ועוד הינו מרחמים עליו אבל אגו נפוח של עורכי דין מפולפלים מדי מובילים אותו בדרך ישירה לתא

  • 46.

    אז איך הוא זוכר שזה לא הוא ????? (ל''ת)

    מאסר עולם., 04/12/09 15:06

  • 45.

    בני וקרן נהרי,ליצנים רודפי בצע שכמותכם !!

    אבנרסקי, 04/12/09 14:00

    מה השטויות שאתם פולטים? עד איזו רמה אתם מוכנים לרדת עבור בצע כסף??

  • 44.

    20 שנה בכלא הן תרופת פלא לזיכרון קצר. (ל''ת)

    רעמסס, 04/12/09 13:48

  • 43.

    כשיגיע לכלא....הזכרון יחזור לו מהר...בעיקר בעזרת האסירים... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 04/12/09 13:35

    • בטח! יזכירו לו הכל באופן מאוד מעשי! אין מצב שלא יזכר! (ל''ת)

      אסירים:טפלו בו כמו שצריך!, 11/12/09 09:28

  • 42.

    זכרון - לא זכרון

    אורי, 04/12/09 13:24

    שום דבר לא יעזור - מינימום 20 שנה

  • 41.

    הפרקליטים סובלים מעודף כסף! זונה אין לה ברירה להם יש (ל''ת)

    תתת, 04/12/09 13:16

  • 40.

    מוריד את הכובע לארוסה שתומכת ואוהבת למרות כל הלחץ

    שי, 04/12/09 13:04

    לא מגיע לא ארוסה כזאת , מצדיע לך על אהבה הרבה כל הכבוד , בימים שקשה למצוא נאמנות אצל בחורה את מפגינה אומץ אפילו שהוא לא ראוי כנראה

    • אני מוריד את המכנסיים ומרים דגל (ל''ת)

      חחח, 04/12/09 20:49

  • 39.

    למה לא משעים עורכי דין שמשקרים? (ל''ת)

    די לשטויות, 04/12/09 12:39

  • 38.

    הקצין היה העילוי של הכיתה במתמטיקה

    רון, 04/12/09 12:30

    כרגע אנחנו סגורים עליו ב-200 אחוז'', אמר קצין במשטרת תל אביב, ''אבל אנחנו רוצים לנעול אותו ב-500 אחוז''.

  • 37.

    אף פעם לא הייתם שיכורים כלוט?

    רון, 04/12/09 12:28

    אנשים במצב של שכרות עמוקה הרבה פעמים עושים כל מיני דברים, משטויות ועד פשעים, ואחר כך לא זוכרים את זה בכלל.

    • וזו ההצדקה שלך לאונס? ומה עם הערבים שרצחו על חוף הים?

      אני, 04/12/09 13:17

      תמכת ככה גם בערבים שרצחו בחוף תל ברוך? מסכנים, הם היו שיכורים ולכן לא אשמים שהיכו אדם למוות.

      • אתה צודק צריך לתלות אותם או לפחות לסרסם (ל''ת)

        געוני, 04/12/09 15:56

    • שיכורים עושים רק דברים שהם מסוגלים לכך בדרך כלל. (ל''ת)

      והוא אנס !, 04/12/09 15:08

    • אם היה כזה שיכור היה מדדה ובקושי עומד על הרגליים

      Avi Ecuador, 04/12/09 21:00

      לא היה עוקב אחר הבחורה ביעילות והיה גם אפשר לברוח ולהתנגד לו.
      אם עשה את שעשה הוא עשה את שעשה בהכרה מלאה והוא בטח זוכר!

  • 36.

    אוי מסכן- אולי בכלא יעבירו לו סדנה לשיקום זכרון (ל''ת)

    אנס עלוב, 04/12/09 12:19

  • 35.

    להעמיד את הפרקלטים לדין על שיתוף פעולה לפשע ושבוש ראיות (ל''ת)

    גודמן, 04/12/09 12:14

  • 34.

    אם כאלה מאבטחי הרמטכ''ל....אבדנו (ל''ת)

    חוסר זכרון ואי לקיחת אחריות, 04/12/09 12:13

  • 33.

    לארוסה: תמצאי איזה יחצ''ן טוב שיוציא אותך באופן אלגנטי מהפיאסקו הזה

    תזרקי אותו לכל הרוחות ותמצאי מישהו חדש ושווה,, 04/12/09 12:04

    כי את שווה.

  • 32.

    אם עו''ד נהרי (בנימין) מגיע לטיעונים כאלה, כנראה לקוחו הוא מאד אשם

    כי עו''ד נהרי הוא עו''ד מעולה ואדם חכם, 04/12/09 12:02

    אפרופו שיכחה.

  • 31.

    מה זה משנה אם הוא זוכר או לא זוכר...זה לא עושה אותו פחות אשם

    רומאו, 04/12/09 12:00

    ברגע שיש הוכחות חותכות למעשיו צריכים לדון אותו....ואם הוא לא זוכר אז שיזכירו לו....הוא לא יכול לטעון שזה לא נכון כי הוא לא זוכר...לא מבין את הטקטיקה של העורכי דין.וגם לא את הפרוצדורה של בית המשפט.

  • 30.

    וואו, בטח הוא גם שכח שהוא מאבטח את הרמטכ''ל

    על שיכחה ועיקביות, 04/12/09 11:59

    וחשב שהוא מאבטח של איזה סלבריטי, או של מי יודע מי.

  • 29.

    בני וקרן נהרי תפסיקו בבקשה לבלבל לנו את המח. (ל''ת)

    יואב, 04/12/09 11:59

  • 28.

    לחברה של סרן א - את עלובת נפש!!

    חברה טיפשה, 04/12/09 11:58

    בושה שאת תומכת באנס העלוב הזה.

  • 27.

    אני ממליצה על אי שפיות זמנית: אפשר לעשות כל פשע (ל''ת)

    ולא מקבלים עונש, 04/12/09 11:51

    • ולא לשכוח כיפה על הראש. (ל''ת)

      אנס, 04/12/09 15:09

  • 26.

    18 שנה בכלא יזכירו לו מה עשה לבחורה. (ל''ת)

    צביקה, 04/12/09 11:41

  • 25.

    יש לי קו הגנה מקורי: חטפו אותו חייזרים והשתילו בגופו מוח אחר... (ל''ת)

    נו באמת... איזה טיעון הזוי..., 04/12/09 11:37

    • צחוק צחוק... זה עשוי להתקבל בבתי המשפט בארץ (ל''ת)

      רק בישראל, 04/12/09 21:29

  • 24.

    לא הבנתי דבר אחד plz help

    צבי, 04/12/09 11:34

    למה פשוט לא מחברים אותם למכשיר אמת?
    זה 95% צודק (אמין) לאומת מלחמת הגרסאות שיש בין השתיים

    • מכונת אמת לא קבילה בבית המשפט

      רפי בר, 04/12/09 12:24

      ןלא ניתן להכריח נאשמים להבדק בה, זה חייב לבוא מרצונם, בדרך כלל אלה שיודעים שהם דוברים אמת, הם עצמם מבקשים להבדק בפוליגרף.

      בדיקת DNA היא בדיקה קבילה בבית המשפט ולתוצאה שלה יש משקל כבד מאוד בפסק הדין.

  • 23.

    הקצין הסתתר בירקון בזמן שאזרחים ושוטרים חיפשו אותו, איפה אובדן הזכרון?

    נדב, 04/12/09 11:21

    בזמן האירוע כשהקצין ''כביכול'' איבד זיכרון, הוא היה מספיק עירני וחד כדי להבין שהוא פשע ולהסתתר במי הירקון בזמן שאזרחים ואחר כך שוטרים חיפשו אותו.

  • 22.

    אובדן זכרון

    עובד, 04/12/09 11:11

    אובדן זרע היא הגרסה הנכונה

  • 21.

    אוי יוי יוי

    Berch, 04/12/09 11:10

    אם הוא מזוכה אני משתכר ויוצא לאלנבי

    אולי כדאי לארגן קודם הרבה כסף וחברים בחלונות הגבוהים

  • 20.

    גברת נהרי- את יצור חסר בושה וערכים. גרועה מלקוחותייך. (ל''ת)

    ללא תיווך, 04/12/09 11:07

    • בפעם המיליון: זה התפקיד שלה. היא סניגורית, לא שופטת (ל''ת)

      והיא פועלת באופן מקצועי, כנדרש ממנה, 04/12/09 12:06

      • לא חייבים לקחת כל תיק.... נכון? (ל''ת)

        ללא תיווך, 04/12/09 14:03

        • ואתה גם לא חייב לעבוד ולפרנס את משפחתך.

          תתבגר, 04/12/09 19:55

          איש זבל עובד על זבל מסריח.
          פרוקטולוג עובד עם טחורים מלאים במוגלה
          איש חברה קדישא עובד עם גופות

          עו''ד פלילי - עובד עם עבריינים!

          תתבגר.

  • 19.

    לחברה של סרן א' הרווחת את החיים שלך...

    קובי, 04/12/09 11:07

    '' אם האדם יודע שכל מאורעותיו בחיים הם לטובתו, הרי זאת הבחינה, היא מעין עולם הבא''

    (רבי נחמן מברסלב)

  • 18.

    אני מבין שפושע זקוק להגנתו של עו''ד, אני לא מבין

    alan18 , 04/12/09 10:43

    איך אלו שעדיין לא מוגדרים פושעים, מזמנם החופשי מוכנים להיות בקשרים כאלו או אחרים עם עורכי דין(יש כאלו שאפילו נשואות להם).

    עורכי דין יכולים להתחרות רק בפוליטיקאים על אפסות קומתם, לעיתים ישנו פוליטיקאי שהוא עו''ד ואלו מחוץ לתחרות, מעין שחקני על (כמו אולמרטיטוס לדוגמא),

  • 17.

    ל-2 - עורך דין אמור ליצג את האמת המשפטית מצד מרשו (ל''ת)

    יעל, 04/12/09 10:42

    • קישקוש ומכבסת סמרטוטי מילים

      עו''ד גד כוכבי, 04/12/09 11:42

      אמת יש רק אחת,תמיד היא יוצאת לאור,גם אם חלקנו לא מבינים אותה,ואני לא מתכוון לבתי המשפט!!!

  • 16.

    בדיקת דם פשוטה תגלה...

    yoni, 04/12/09 10:39

    אם הוא סומם או לא, בתור מאבטח לא צריכות להיות לו שום שאריות של סם בגוף... בנוגע לאלכוהול אם זה המקרה הוא צריך להשאר בכלא לשארית חייו על זה שהוא לא יודע לשתות.

  • 15.

    להוציא את עורכי הדין מחוץ לחוק (ל''ת)

    אזרח מיואש, 04/12/09 10:25

  • 14.

    הודאה באשמה

    אתי בת ים, 04/12/09 10:23

    לפני שנים לא רבות, כאשר הוצגו הוכחות חותכות ,הנאשם הודה באשמתו. כיום למרות הוכחות חותכות , קו ההגנה של עורכי הדין ופושעיהם ,להמשיך ולדבוק בשקר עד שיותשו החוקרים והשופטים והציבור גם. אלכוהול וסמים הינם תירוצים מקובלים ושופטים מקלים על הפושעים המסכנים. ''לא זוכרים'', ''היו שיכורים'', ממש קורבנות.
    אלה הם פנינו ובלי חינוך מהיסוד לא נתגבר על עליבות הקורבנות האמיתיים לתקיפות.שהם נשים, ילדים , בעלי חיים

  • 13.

    ייתכן שבאמת סומם ולא זוכר

    אך הדבר לא מוריד מחומרת המעשה, 04/12/09 10:23

    חבל ש''חגג'' עד שהגיע לשפל מוסרי כזה

  • 12.

    בני נהרי עו (ל''ת)

    אבנר מוסלי, 04/12/09 10:22

  • 11.

    lol,lol. חה,חה,חה. בדיחה טובה. (ל''ת)

    Vox Ami , 04/12/09 10:19

  • 10.

    המשטרה צריכה שעורי מתמטיקה והמקדות מאחוזים (ל''ת)

    שרון, 04/12/09 10:07

  • 9.

    עורכי דינו גורמים לו נזק חמור -אמנזיה זמנית חחח........

    לו הייתי ציפור, 04/12/09 10:07

    זה בדיוק כמו לכתוב תסריט.
    ככל שהסיפור יותר אמיתי וקרוב למציאות כך הוא אמין וחסר ''חורים''. הנסיון לתפור מציאות חלופית תוך כדי עיוות פנטאסטי של העובדות יעמיד אותם מל שוקת שבורה בסוף ההליך המשפטי.
    השופטים כבר לא ילדים ואפילו ילדים בגיל 6-7 כבר יודעים להבחין בין מציאות ופנטזיה.
    אני אומנם מבין את מצוקת עורכי הדין - אבל יש גבול לפארסה.

    • עו''ד שלו לא גורמים לו נזק. הראיות נגדו כל כך מוצקות

      וזה מה שנשאר להם, 04/12/09 12:10

      עו''ד הכי טוב לא יכול לעשות הוקוס פוקוס כאשר הראיות כל כך לרעת הקליינט שלהם.

      • אולי אתה צודק אך לעניות דעתי

        לו הייתי ציפור, 04/12/09 13:19

        במצב כזה - עו''ד טוב צריך להוביל את ה''קייס'' באופן זהיר ולהגיע לישורת האחרונה במצב בו יוכל לטעון בעבור הלקוח.
        כגון: שרותו הצבאי-אופי כללי-ויכולת להשתקם.
        טיעונים אשר אולי יתרמו לעונש קל יותר.
        במידה וטענת השיכחה לא תעמוד ותקרוס ככרעי תרנגולת, יגזר עליו מלא העונש או קרוב לכך.
        יש לזכור שהבחור נמצא נמלט - הסתתר בעורמה מתחת לגשר וטען בתוקף שהוא רק עושה צרכים.
        זהו לא אופי התנהגות של אדם הסובל משכיחה, נהפוך הוא.
        אדם גדול אמר פעם '' ''אפשר לשקר לחלק מהאנשים כל הזמן ואפשר לשקר חלק מהזמן לכל האנשים.אבל אי אפשר לשקר כל הזמן לכל האנשים.''

  • 8.

    עוזרים להרחיב את הפשע.יום אחד זה יגיע אליהם הביתה! (ל''ת)

    עורכי הדין הישראלים...., 04/12/09 10:07

    • הם יתנחמו באתנן שהם מקבלים. (ל''ת)

      זונה, 04/12/09 15:11

  • 7.

    לא זוכר אז בית המשפט יזכיר לו

    דויד, 04/12/09 10:05

    הוא ישמע את כל העדים ולאט לאט הוא יזכר.
    ואחר כך יהיה לו הרבה זמן בכלא לחשוב על העניין ולשחזר כל פרט.

  • 6.

    כמה נוח זה אומר שהוא יותר מסוכן ממה שחשבנו

    גליה, 04/12/09 10:00

    אם כך הבן אדם לוקה בשכחה הוא יותר מסוכן ממסוכן חייבים להרחיק אותו מהציבור ולתמיד כי זה מעידה זה בעיה במוח שתחזור ומי יודע כמה פעמים כבר היתה לו את הבעיה והוא שומר על הרמטכ''ל מה יקרה עם יבוא לו פתאום השכחה על הרמתכ''ל? גם אותו הוא עלול לתקוף? לסגור אותו לכל החיים וככה יחסכו לנו עוד פגיעות בבנות שלנו.

  • 5.

    למה לא מפרסמים את שמו כבר? מה עוד צריך? הבן אדם פושע! (ל''ת)

    רועי, 04/12/09 09:51

    • השאלה רועי היא מדוע אתה צריך לדעת את שמו לפני שהואשם ונשפט?

      אורן, 04/12/09 19:51

      הרי הוא מאחורי סורג ובריח כך שאינו מהווה סכנה לציבור.

      קביעתך שהבן אדם פושע ,שיתכן ונכונה, עדיין טיפה מוקדמת היות והחקירה לא הסתיימה. כמו כן אני בטוח שאין לך מושג ירוק על מה אתה בכלל מדבר אלא סתם יש בך יצר מציצנות ורצון לקבור את משפחתו משום מה...

      מי שצריך לדעת מי הבחור - יודע היטב. חבריו יודעים, משפחתו יודעת, צה''ל יודע, הבחורה יודעת... רק אתה לא יודע

  • 4.

    קצת מוזר כל הסיפור...לדעתי מה שקרה זה

    משה, 04/12/09 09:50

    שהבחור השתכר ופלירטט עם הבחורה וכנראה התחילו לקיים יחסים ואז היא התחרטה והוא כבר לא שלט בעצמו,והיא נכנסה לפאניקה.

    הבחור כנראה לא רוצה לאבד את ארוסתו ולכן מכחיש מכל וכל שקרה דבר כזה,מה שרק קובר אותו יותר עמוק כי עכשיו הוא יאבד גם את החברה וגם יואשם באונס שכנראה לא היה בכלל אונס אלא סוג של התלהטות יצרים ורגשות אשם בדיעבד של הבחורה....

    אבל...
    לכו תדעו.

    • תתעדכן קודם

      נו באמת, 04/12/09 11:10

      מדהים משה איך אתה מווה דעה בלי שקראת את פרטי המקרה. הבחורה הנאנסת הלכה לתומה לאוטו שלה בחניון ואז מישהו התנפל עליה מאחור גרר אותה לגדות הירקון ואנס אותה. מדהים איך רצתה לספר לעצמך סיפור שלא היה ולא נברא. היא לא בילתה איתו, לא פלירטטה ולא נעליים.

    • אתה אמיתי? (ל''ת)

      איתן ת''א, 04/12/09 11:12

    • כן ? ואיך תסביר את סימני האלימות על גופה ?! (ל''ת)

      קרא, 04/12/09 11:26

    • אתה צודק!

      אשר, 04/12/09 11:38

      פשוט הבחור נסחף קצת והיא לא רצתה להרגיש זולה אז הכל התהפך,נראה לי שתהיה עסקת טיעון והמאבטח יקבל על תנאי וילך הביתה בשלום,סוף טוב הכל טוב,שבת שלום!!

    • משה אם טפשות הייתה עץ מזמן היית יערות הגשם (ל''ת)

      גדול, 04/12/09 21:21

  • 3.

    good for him that he forgets

    Erez, 04/12/09 09:44

    Will make his 5 years in jail easier to pass

    • אם הוא שכח אני צנצנת מיונז. ולמה רק חמש שנים? (ל''ת)

      אאא, 04/12/09 10:49

    • חבל שלא היתה לי את ה''היכולת'' הזאת בצבא :) (ל''ת)

      יגאלד, 04/12/09 11:20

  • 2.

    תגידו - עורך דין אמור לעזור להוציא את הצדק או לעזור לשקרן לשקר ?

    מיכאל, 04/12/09 09:33

    אף פעם לא הבנתי אותם.

    • עו''ד אמור לייצג נאשם לפי קו הגנה ולאפשר לו להגן על עצמו.

      עו''ד, 04/12/09 09:58

      המשפט של נאשם הוא לא בתקשורת אלא בבית משפט- שם ורק שם יוכח אם הנאשם אכן ביצע את המעשים המיוחסים לו או לא.
      כמובן שביראל הדברים קצת התבלבלו ויש אנשים כמוך שחושבית שתפקיד התקשורת להעמיד נאשם לדין ולקבוע את אשמתו

    • עו''ד אמור לעזור למי שהוא מייצג. (ל''ת)

      נ, 04/12/09 10:42

    • עורך דין עוזר לזה שמשלם לו וכאן הצדק (ל''ת)

      שופט כדורגל, 04/12/09 10:42

    • לעו''ד אסור לש (ל''ת)

      עורך דין, 04/12/09 11:47

    • לעו''ד אסור לשקר ביודעין שמדובר בשקר. (ל''ת)

      עורך דין, 04/12/09 11:47

    • הטיעון היחיד שאי אפשר לסתור בבית משפט הוא (ל''ת)

      לא זוכר, 04/12/09 13:47

  • 1.

    אובדן זכרון ?....הוא עשה בה מעשה סדום ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 04/12/09 09:30