• 113.

    גם לקצין בכיר אסור להתבטא התבטאות פוליטית

    רס''ל, 03/12/09 19:05

    כשמפקד הופך פוליטיקאי הוא מאבד את סמכותו כמפקד, וכך פוגע במשמעת יותר מכל מניף שלט.

  • 112.

    מהומות בשומרון

    יצחק, 03/12/09 14:08

    לצה''ל אסור להתערב!

  • 111.

    לא הבנתי איך הצבא קשור להקפאת הבניה? אא''כ זה עוד טריק של ברק.... (ל''ת)

    חיים, 03/12/09 13:57

  • 110.

    דמו בראשו של כל משת''פ!!

    תושב המרכז, 03/12/09 13:52

    נמאס מ''מנהיגים'' שבוגדים בעמם ובבוחריהם.
    אין להחלטותיהם שום תוקף. לא תורני. לא מוסרי. וגם לא דמוקרטי.
    אין שום הצדקה לשיתוף פעולה אתם. מלבד אינטרסים פרטיים או רגשות אנטישמיים.
    כל חייל ושוטר הוא בעל בחירה ואם הוא מחליט לשתף אתם פעולה- דמו בראשו.
    לא ניכנע לרשעים שונאי ישראל שמממנים ארגוני ''שלום'' ו/או לוחצים אותנו להשמדה עצמית. די לקאפו.
    מלחמת חורמה לכינון עם-ארץ-תורת ישראל השלימה!!!!!!!!

  • 109.

    התוצאות של ההתנתקות הביאו הרבה ''ברכה'' למדינת ישראל... (ל''ת)

    בנו ארצה לבנות ולא להתפנות!!!!!, 03/12/09 12:49

  • 108.

    צה''ל וישראל צאו לנו משטחי הממלכה בואו ניפרד כידידים! (ל''ת)

    ממלכת יהודה, 03/12/09 11:45

  • 107.

    האמת,נשבר מהאזרחים-על-תנאי.הם מתנהגים כמי שעושים טובה. (ל''ת)

    שנית לא תחריבו את הבית.אם צריך-אלחם בכם!, 03/12/09 11:19

    • איך הפלסטינאים הז***ת מצליחים לשסות אותנו האחד בשני..

      ימני, 03/12/09 11:48

      מחכה ליום שניפרע מהם!!

  • 106.

    ראינו כבר - מה הביאו לנו ה-''רגישות והנחישות'' של ''תוכנית ההינתקות''

    שוש הלוי, 03/12/09 11:10

    מה אתם רוצים?! -''תוכנית הינתקות'' ב'?!
    אומרים ש-''חכם לא עושה את אותה הטעות -פעמיים''!
    כל תוכנית מדינית, אם וכאשר, תצלח אך ורק -תוך הידברות והסכמה לאומית רחבה. בלי זה -היא מועדת מראש לכישלון.
    בל נגיע שוב למראות המזעזעים מגירוש יהודי גוש-קטיף, ב''תוכנית ההינתקות'' השערורייתית וההזוייה, שהביאה עלינו מבול של טילים וקסאמים.
    ראו - הוזהרנו!

  • 105.

    די לכיבוש , הכיבוש הורס .... (ל''ת)

    גילי, 03/12/09 10:56

  • 104.

    מסע הפחדה בולשביקי נגד המתנחלים לקראת גירוש

    מסע הפחדה בולשביקי נגד המתנחלים לקראת גירוש, 03/12/09 10:41

    מסע הפחדה בולשביקי נגד המתנחלים לקראת גירוש

  • 103.

    תושביי מדינת ישראל - הגבלות הממשלה - עלייה חמורה באנטישמיות... (ל''ת)

    גד, 03/12/09 09:06

  • 102.

    תושביי מדינת ישראל - הגבלות הממשלה - עלייה חמורה באנטישמיות... (ל''ת)

    גד, 03/12/09 09:03

  • 101.

    ברק הפך את הצבא לפוליטי שישא הוא@בתוצאות החמורות (ל''ת)

    בכר, 03/12/09 02:53

  • 100.

    פיקוד מרכז- חבורת פוליטיקאים במדים. נבחרים לכך מראש (ל''ת)

    עידן, 03/12/09 00:04

  • 99.

    במילים פשוטות ראשי המתנחלים מורדים במדינת ישראל ועליהם לשאת בתוצאות.

    Eחד, 02/12/09 22:44

    אין הם מקבלים את סמכות הממשלה הנבחרת ובמעשיהם מפרקים את מדינת ישראל יותר מאשר הצליחו כל אויביה. חייבים לנקוט נגדם יד ברזל!

    • חשבת פעם הפוך? אולי ממשלת ישראל מחליטה דברים שאינם בתחום אחריותה?

      ימני, 03/12/09 11:49

      האם הסמכות של הממשלה היא אינסופית?

    • המרד האמיתי מתרחש ב''עבודה''.ברק מנסה להציל את עצמו ואת (ל''ת)

      מפלגתו, לרצות את המורדים. זאת הסיבה לכל הבלגן., 03/12/09 13:42

  • 98.

    יש החלטת קבינט, אבל אין החלטת ממשלה!

    אבל אין החלטת ממשלה!, 02/12/09 22:22

    זה דבר שונה לגמריי, מכל הבחינות.

  • 97.

    אם להגיד את האמת כל אותם קצינים בכירים בפיקוד המרכז פועלים בניגוד לחוק

    אזרח, 02/12/09 20:22

    כולל הפקחים ואם אזרח מסרב להכניס לביתו פקח או כל אדם אחר זאת זכותו כאן לא ק.ג.ב. לכן המתנחלים פעלו במסגרת הזכויות שמעניק להם החוק ואל לו לאותו קצין להתלונן אם אותם עוכרי ישראל שנשלחו מטעם שלום אכשיו סניף אירגונים נאצים מאירופה כפקחים יצאו מרוסקים .

    • בלשון המעטה: אתה לא מדייק

      חמציץ, 02/12/09 21:03

      אבל לפני כן:
      א. תלמד לאיית.
      ב. עדיף שתזדהה באופן מדוייק יותר: לא אזרח אלא מתנחל.

      ולענייננו:
      1. ראש המועצה והרבש''צ מנעו את כניסת הפקחים ליישוב, לא לבית פרטי. אין להם שום זכות לעשות זאת.
      2. הפקחים נשלחו ע''י הממשלה, בראשות ביבי נתניהו כידוע לך. לא שלום עכשיו.

      • בלשון המעטה - אתה בור

        אזרח, 03/12/09 19:20

        א. בגלל האופי הגויי של אותו ארגון מותר לכתוב אותו גם בצורה ''צ'לון אחשף''. אין לו קשר לשלום, והוא לא שייך לעכשיו אלא לאתמול הסטליניסטי.
        ב. המלה ''אזרח'' קשורה בחובה לשבת בסוכה בחג הסוכות.

  • 96.

    אסור לערב את צה''ל בפוליטיקה

    ישראלי, 02/12/09 19:09

    אבל למי איכפת אם שר הבטחון מפעיל נגד החוק את הצבא למימוש דרכו הפוליטית שכשלה בבחירות כי ''הצבא חייב למלא פקודות'' ובמקרה זה הן פוליטיות טהורות - זוכרים לנו עינינים מעין אלו אצל צבא גרמניה במלחמת העולם השניה - הם מילאו רק פקודות במדינה דמוקרטית - זוכרים???!!!!

  • 95.

    מה הם רוצים לחיות עם הערבים עד סוף הדורות ?? שיחזרו הביתה (ל''ת)

    די, 02/12/09 18:54

    • מי יחזור הביתה בדיוק למי ניתנה הארץ ע''י בורא עולם (ל''ת)

      יצחק ליב, 02/12/09 20:30

    • שערבים יחזרו הביתה. (ל''ת)

      נ., 03/12/09 13:49

  • 94.

    ברק וביבי לא מסוגלים לטפל בגרעין האיראני אלה רק להתעלל במתישבים (ל''ת)

    נועה, 02/12/09 18:49

  • 93.

    לחקור איזה אתנן קיבל שר הבטחון שלכם עבור מסירת שדה הגז לפלשתינים (ל''ת)

    חקירת השחיתות עכשיו, 02/12/09 18:47

  • 92.

    האם קציני צה''ל '' מחממים '' את מתיישבי יש''ע נגד השוטרים ? !

    רנ''ג משטרה בדימוס, 02/12/09 18:42

    נידהמתי איזה שינאה יש כלפי משטרת ישראל .
    כעת אני מבין שיש מנוע שפועל בפול טורים .
    האם קציני צה''ל מהזוטרים עד בכירים מינוס '' מתדרכים '' את האוכלוסייה נגדשוטרי ישראל / מג''ב / יסמ''ניקים ודואגים לזוויות צילום הנוחות למתיישבים ?

    לי דווקא שהתשובה לכך היא חיובי חזק !!

    זכורה לי ההתנתקות איך שם דאגו קציני דוברת צה''ל ( בוגי מלא עליה חבל''ז ) לשלח את הצלמים כטרף אחרי השוטרים בעת פינוי בכוח . כן כן אני הייתי שם בצאלים ואח''כ בכל הגזרות כולל עמונה וזעקתי על התרת הרסן של דובורת צה''ל . צעקתי שם לדוברת - החלטת לגמור אותנו ?

    • לא יאומן, אתה היית שוטר? (ל''ת)

      איציק מהמרכז, 02/12/09 20:15

  • 91.

    המתנחלים פריירים הם צריכים להפסיק לשרת בצבא.

    assism9, 02/12/09 18:36

    למות למען ישראל מותר, לבנות בארץ ישראל אסור, אנו צריכים לקרוא לבנינו הצעירים לחדול ולא להתגייס. הצבא הפך כלי שרת של אוייבי העם היהודי על ידי ממשלה שכאילו ימנית ויהודית.המתיוונים צחו ואין טעם לשרת אותם בצבא.ששלום עכשיו ישרתו

    • מחזק את ידיך ומצטרף לקריאה - מתנחלים: הפסיקו לשרת בצבא

      חמציץ, 02/12/09 21:07

      ממילא אתם ממלאים רק פקודות שנראות לכם ולכן אי אפשר לסמוך עליכם.

      • בכיף. מוותר על השירות. אנחנו משלמים בסוף גם בחיינו. (ל''ת)

        מתנחל, שומרון., 03/12/09 00:06

        • אתה צודק! נמאס להיות תמיד פראיירים! לא חייבים כלום לשמאל!

          פועל בניין נפגע הקפאה, 04/12/09 05:16

          ולחמציץ- גם השמאלנים מבצעים רק פקודות שנראה להם. האם ביקשו מהשמאלנים לבנות התנחלויות?
          ביקשו מהם לשמור על התנחלויות לצורך בטחוני, פיקוח נפש. מי שלא מתאים לו לשמור על יהודים יש לו בעיה חמורה.
          כמובן שהצבא לא נועד להיות הצבא הפרטי של שר הביטחון, אלא צבא העם שכלליו היסודיים הם ביצוע כל פקודה מצילת חיים, וכן פעילות שמוסכמת על ידי העם כולו (כמו העלאת יהודי אתיופיה )וכדו'

  • 90.

    להוריד לברק את הראש

    יצחק ליב, 02/12/09 18:28

    המשיח לראשות הממשלה

    • להוריד לברק את הראש (ל''ת)

      (ב)רק משיח!, 02/12/09 19:30

  • 89.

    גם אני החלטתי על הקפאת הבניה של הכור

    אחמדינג'אד, 02/12/09 17:39

    אנחנו צריכים מנהיג כמו אחמדינגאד
    שלא שם לכוון של אף אחד!!!

  • 88.

    הקשר ברור... גם הוא מילא פקודות. ובכלל יש פה ''קייס'' מעניין ומתדהים

    מה הקשר לדימניוק?, 02/12/09 17:37

    לתבוע אישית את אהוד ברק שחרג מסמכותו וגרם נזקים עצומים בכסף וברוח

  • 87.

    גורמים בצה''ל = דובר צה''ל

    ירון, 02/12/09 17:30

    אבי בניהו, איש שמאל מובהק. איפה האובייקטיביות?

    • לצערנו גם ביבי וגם אריאל שרון

      שרון, 06/12/09 22:54

      יכולים לקבל בכבוד את התואר איש שמאל מובהק

  • 86.

    לפגוש את הפקחים עם מחבטי ביסבול ולרסקם!

    לשבור את הידים והרגלים של אהוד ברק, 02/12/09 17:29

    לשבור את הידים והרגלים של אהוד ברק והפקחים! להגיע לבתיהם!

    • אופייני לימין - רק אלימות אתם מכירים (ל''ת)

      חמציץ, 02/12/09 21:09

      • נכון. שיזהרו מאיתנו (ל''ת)

        אלים אלימי, 03/12/09 00:07

      • לא חמציץ, זה מה שאתם מלמדים.כשהינו ממלכתיים-נזרקנו מבתינו. (ל''ת)

        נגמר הסיפור.מהיום נתנהג כמוכם בבלעין ונעלין., 03/12/09 13:59

  • 85.

    כן בגדתי (ל''ת)

    ביב ביב, 02/12/09 17:28

  • 84.

    ביבי ברק הולכים לתגבר את מערך הרצח של האוייב ב 1000 רוצחים מדופלמים (ל''ת)

    בגידה חמורה לפי חוק העונשין תשלז סימן ב בגידה, 02/12/09 17:26

  • 83.

    העבירה היחידה היא של השלטונות כנגד אזרחים תמימים לא יתכן שכאן בארץ נו

    העבירה היחידה היא של השלטונות כנגד אזרחים תמימים, 02/12/09 17:26

    העבירה היחידה היא של השלטונות כנגד אזרחים תמימים לא יתכן שכאן בארץ נוהגים באזרחים בדיוק כפי שנהגו הנאצים ביהודים מפנים יהודים מבתיהם לאמרות שנשלחו להתיישבות בידי הממשלה מעבירים יהודים לישובים אחרים בטענות שב ומשאירים אותם מדממים ללא עבודה ופרנסה ובכלל אני כאזרח בודד לא יכול להתמודד במערכות שלטוניות מגובות עם משטרה צבא ובתי משפט במציאות מדינת ישראל נוהגת באזרחיה גרוע מהנאצים מנצלת אותם וזורקת אותם לכלבים וממשיכה לרדוף אותם גם כשהם זקנים חסרי כל אמצעי שהם ללא בית וללא הכנסה אבל הם ממשיכים להיות נרדפים על חובות שהשלטונות הלבישו עליהם לאמרות שהם זקנים שמתפללים למוות ומצפים לבואו של מלאך המוות
    לא סתם נקרא מלאך כי הוא גואל את האדם מייסוריו
    אני לא יודע מה עשו הנאצים לניצולי השואה אבל השואה נמשכה חמש שנים וכאן בארץ ציבור גדול עובר רדיפה ושואה כבר דור שלישי שישים שנות רדיפה ושואה מתבצעת על-ידי כל ממשלות ישראל לחלק גדול מהציבור בידי מנהיגים חוצנים שלא אכפת להם מכלל הציבור
    כאן בארץ רבים מהאזרחים כל אחד מהם בנפרד משתווה לשלטון נאצי בעידודה של ממשלת החוצנים
    אפו אלה שטוענים שהם ניצולי שואה או בנים של ניצולי שואה או נכדים של ניצולי שואה למה הם לא משמיעים את קולם כאשר ציבור של זקנים חסרי ישע נרדפים ללא סיבה על ידי שלטונות או מבצעי הוראות כשהם יודעים הטב שלאותו זקן אין רכוש ואין אגורה על הנשמה אין לו בית וכל רצונו שימות בכל ההקדם אבל הם העיריות והמוסדות למינם בסיוע כל המוסדות ובתי המשפט לא מניחם לו למות

    • הם לא נאצים

      אביב יעקובוביץ, 02/12/09 18:22

      אמת שהקפאת הבנייה היא פשע נגד עם ישראל (אני לא בטוח שהממשלה אשמה בכך), אבל אחי תכנס לפרופורציה, אתה יודע מה היה בשואה? אני מציע לכולם לקרוא ולראות סרטים על השואה, כדי שנבין כמה החיים שלנו נוחים, וכמה חסד עושה הקב''ה עם הדורנו. ב''ה ההקפאה תיפסק, נזכה לשלוט בכל א''י ונראה נקמה באויבינו מבחוץ ומבפנים ונזכה לביאת משיח צדקינו בקרוב.

      • הסבר פעם אחת ולתמיד לשימוש במלה נאצים ,כנסו בבקשה.

        מהיכן הביטוי נאצים ב-2009, 02/12/09 23:49

        יש סברה או קונספירציה שמסתובבת בעולם ובאינטרנט לפיה הנאצים אמנם הפסידו במלחמה אך הצליחו בדרכים שונות ומשונות להנחיל את דרכם בריכוזיות השלטוןוכדומה.על ידי תפיסת עמדות בכירות בארגונים שונים בעולם.בארץ לא מכירים את זה ולכן נדהמים תמיד מההשוואה לנאצים ,במיוחד כשמדובר בנציגי חוק שלנו ומשלנו.אותם אלה שמשתמשים בכינוי זה מתכונים בעצם לטעון שההשפעה הנאצית לכאורה הגיעה עד אלינו כיום.רק אחרי שחקרתי ברשת הבנתי איך ולמה נעשה שימוש בכינוי זה.זה עדיין פוגע לשמוע, אך המשתמשים בכינוי זה לא באים להשוות את המעשים אלא להציג לכאורה את דעתם לגבי מקור החלטות מסוימות שמגיע מהשפעה זרה.המגיב הקודם השתמש בביטוי ממשלת חוצנים מאחר ויש מעט אנשים שחושבים שחייזרים קיימים והשתלטו על הממשלות .

  • 82.

    לשימחתי שמעתי שבאלון מורה לא הצליח להם

    אילן, 02/12/09 17:25

    לידיעתכם: חוסין אובמה ידע שזה יקרה
    והוא מתכנן את הכל. עלינו להיות מאוחדים
    אני יודע שלביבי או ברק אין כל התנגדות ספציפית לבניה
    ברגע שלא שומעים להם זה נהיה משהו אישי.
    די למלחמת האחים הגיע זמן לשמור כוחות ולהלחם ביחד נגד כוחות הרשע,
    עם ישראל חי!

  • 81.

    לשבור את הידים והרגלים של אהוד ברק והפקחים! להגיע לבתיהם! (ל''ת)

    mahapecha, 02/12/09 17:19

  • 80.

    בגלל כל המסיטים הכוחניים ביש''ע וההסטה כנגד צהל וכנגד המדינה

    my story , 02/12/09 17:07

    המתנחלים חושבים שיש להם מדינה בתוך מדינה והם קובעים את החוקים וניהול הקרקע והתשתיות פשוט המתנחלים נמצאים בפתח של מרד אזרחי כאשר הם קובעים את הכללים והם לא יהססו לפצוע ואך לפגוע עם תוצאות חמורות את כל מי שיעמוד בדרכם-קודם כל הממשלה אשמה שאיפשרה להיתנחלויות התרחבות מוגזמת בגודל ערים בחושבה שבתהליך זה שטחים אלה יסופחו לישראל אבל זה נראה לא מציאותי עם האילוצים של ארה''ב ואירופה כי ההיפך הנכון אי הגדרת מה מהות השטחים וגורלם עם יתממש הסכם עם הפלסטינים וסיום הסכסוך הופכים שטחים אלו למועדות לפורענות קשה כי המתנחלים חושבים שכל הצדק איתם ולא יכולים להיות כפופים לשום חוק ואינם מצייתים לחוקי הממשלה הריבונית של ישראל פשוט צריך למצוא מוקדי הסטה אלו ואם צריך שיתנו את הדין וגם לכלוא אותם-להתוות קווים ברורים להחלטות המדינה ולהכוף אותם.

    • חלומות נעימים!

      ירון, 02/12/09 17:38

      סיום הסכסוך? על מה אתה מדבר? אין לך פרטנר רק חמאס וחמאס בכל מקום. וחוצמזה, אילו מדובר בסכסוך על אדמות, מה אצו הערבים ב 48' או 67'? הלא אז לא החזקנו בשטחים. שנאת חלוצים ומתיישבים מדברת מגרונך.

      • אם אתה מדבר פוליטיקה תרכיב משקפיים מתאימות-אתה ישן בעמידה

        my story , 04/12/09 07:54

        תסתקל חוץ מימינה -שמאלה ולמרכז.

        חלומות נעימים

    • למד עברית לפני שאתה מגיב לידיעה (ל''ת)

      מורה לעברית, 02/12/09 18:50

      • מספיק עם הסנוביות

        sh, 06/12/09 23:02

        גם לעולים חדשים ולאנשים עם דיסלקציה מותר לבטא את עצמם

    • כשהמדינה משנה פניה ממשטר דמוקרטי לדיקטטורה

      sh, 06/12/09 23:00

      אז אין מנוס מלצאת למרד

  • 79.

    נעצור את המשת''פלסטינים בכל דרך בעז''ה

    יצחק ליב, 02/12/09 16:58

    כולל כולם עד האחרון שבהם

  • 78.

    שרון הפושע בוגדן ריסק את צהל ביב ביב ברק קוברים אותו עמוק באדמה (ל''ת)

    והעם האידיוט יושב בטריבונות ומחכה להשמדתו, 02/12/09 16:58

    • משיח הטימטום והשקר מרחיב לוע! (ל''ת)

      my story , 04/12/09 07:55

  • 77.

    כן בגדתי (ל''ת)

    ביב ביב, 02/12/09 16:55

    • אתם מדברים בשפת קודים

      sh, 06/12/09 23:04

      אולי תכתבו בצורה שגם פשוטי העם יצליחו להבין את התגובה שלכם

  • 76.

    פשוט כפויי טובה

    שפוי מהמרכז, 02/12/09 16:45

    המתנחלים שמזה 40 שנה עושקים את המדינה, סוחטים אותה עד לשד עצמותיה,
    כמה דם נשפך בגללכם?
    איך אתם יכולים להסתכל בפרצופה של אמא שבנה נהרג כדי לשמור עליכם?
    עצה לממשלה- פשוט לא לחלק צווים, לא להקפיא שום בנייה- לעזוב אותם לנפשם, להפסיק לאבטח אותם, הם כבר ינטשו לבד .
    כמה נזק הציבור הזה עוד יכול לעולל?

    • הדם והדמים נשפכו בגללך ובגלל חבריך להזיות אוסלו, לא תינקו מהדם ששפכתם. (ל''ת)

      איציק מהמרכז, 02/12/09 20:18

      • תפסיקו לבלבל את המוח עם אוסלו-בילעדי אוסלו לא היו שפיכות דמים? (ל''ת)

        my story , 04/12/09 07:57

    • מי שכפוי טובה זה אתה ומנוולים כמוך שמסתתרים ''במרכז (ל''ת)

      השפוי'' הנהנים מ80% ממשעבי המדינה., 03/12/09 14:17

    • כן, גם כן שפוי

      sh, 06/12/09 23:11

      זה בדיוק מה שאמרו על כך שצה''ל נמצא בלבנון- כמה דם נשפך בגלל זה. אז עשו ב''חכמה'' ויצאו ובסוף קיבלנו את החיזבאללה בטבריה
      ועל תחשוב שלא נסתדר בלי הצבא שהשמאל הקיצוני החליט להתעלק עליו וממשלה מושחתת שאירגוני שמאל קיצוניים מאירופה משחדת אותה. נקים צבא שנלחם באויבים אמיתיים ולא באזרחים יהודים, וממשלה יהודית ולא מושחתת ופאשיסטית

  • 75.

    קצינים אנונימיים פחדנים, פדופילים, אנסים, גנבים (ל''ת)

    צהל 2009, 02/12/09 16:40

    • האם בדקתה את עצמך-השתתפתה פעם בקרב להגנת המדינה יא דפוק! (ל''ת)

      my story , 04/12/09 07:59

  • 74.

    שוב רגישות ונחישות (ל''ת)

    ?!?, 02/12/09 16:38

  • 73.

    ביבי סכנה למדינה- הפילו אותו לפני שיהרוס את הליכוד והמדינה. (ל''ת)

    חבר ליכוד, 02/12/09 16:37

    • נ ת נ י ה ו - ר ע - ל י ה ו ד י ם !!! (ל''ת)

      שוב טעינו, 02/12/09 17:05

    • נכון את הליכוד ברא אלהים הסלע היחידי בים של טימטום! (ל''ת)

      my story , 04/12/09 08:00

      • לצערנו הסלע הזה שקע במצולות ונשאר רק טמטום (ל''ת)

        sh, 06/12/09 23:13

  • 72.

    מעניין כמה מקבלים מחו''ל האנטישמים הפועלים להרס ההתיישבות היהודית? (ל''ת)

    אזרח לא מהשורה, 02/12/09 16:36

    • מספיק בשביל להביא עלינו צרות

      sh, 06/12/09 23:14

      די הגיע הזמן להתפכח!

  • 71.

    '' כך הולכים ה ש ו ט ר י ם ...''

    שרים ובוכים, 02/12/09 16:36

    אטם בלב וצו ביד
    אל העיר ואל הכפר
    מהיסוד ועד הגג

    עשרה חדשים בלבד
    והלאה לעולמי עד
    מתנחלים שלנו
    אתם כבר לא לבד

    • חגיגה אמיתית לטימטום! (ל''ת)

      my story , 04/12/09 08:02

  • 70.

    ממשלה בוגדנית אין לה זכות קיום (ל''ת)

    אל תבליגו יותר עת לפעול, 02/12/09 16:34

  • 69.

    ביבי ברק בוגדים במדינת ישראל בסיוע שלהם לאוייב אבו מאזאן (ל''ת)

    אל תבליגו יותר עת לפעול, 02/12/09 16:33

  • 68.

    בוגדים הופכים לצמחים (ל''ת)

    חכו ותראו, 02/12/09 16:33

    • זהו שהפעם אנחנו לא רוצים לחכות ולראות

      sh, 06/12/09 23:16

      צריך להעיף את הבוגדים לפני הפינוי הבא

  • 67.

    אצלינו כל הזמן רק עולים מדרגות

    שרות דב, 02/12/09 16:29

    מה עם גישה לנכים?
    איך יורדים מהמדרגות האלו?

  • 66.

    אני מתבייש בצה''ל בפעם הראשונה בחיי, אני את ילדיי בעתיד בוודאי

    ישראלי במדינת חלם, 02/12/09 16:26

    לא אשלח לשרת בצבא הזה...
    בושה וחרפה שחיילים שלנו צריכים לבצע פעולות כאלה. אין לי טענות נגד החיילים חס וחלילה, אלא נגד ראשי הצבא שמתנהגים כאילו והם עסקנים בפוליטיקה.
    בושה!

  • 65.

    המשך ג

    עינת, ערד , 02/12/09 16:25

    שימו לב: גם המחוקק. כלומר, גם רוב דמוקרטי שמחוקק חוק הפוגע בערכי הדמוקרטיה – אין לציית לו. ערכים דמוקרטים הם זכויות-יסוד כמו הקניין, חופש העיסוק, כבוד האדם וחירותו, חופש התנועה, חופש הדיבור וההבעה, חופש הדת, שלטון החוק, ההגנה מפני שרירות לב שלטונית, וכיוצא באלה. אין צריך לומר, שכל אחת מן ההוראות הזדוניות והמרושעות הכלולות בצווי ההקפאה מהווה פגיעה אנושה באותן חירויות-היסוד הדמוקרטיות שמשה נגבי דיבר עליהן.



    להלן ב''שיח החברים'' הזה הרחיק משה נגבי לכת עוד הרבה יותר ואמר:



    ''אם יחילו את הריבונות ( על יש''ע) בלי לתת זכויות אזרח או בלי לתת זכויות הצבעה (לערבים)... אחשוב שהסרבנות מוצדקת. אולי אני אברח ולא אסרב, אבל בהחלט אחשוב שלא צריך לציית. לדעתי, זה יהיה סוף המדינה הזאת... נכון, יכול להיות מצב שבו אומר: לא שווה לקיים את החברה הזאת, ואז מלחמת אזרחים לא תפחיד אותי''. ''מלחמת אזרחים''!



    כבר ציטטו בעבר הרבה את עמוס עוז, ש-''מול רעיון גירוש והגליה של ערבים'', איים: ''לפלג את המדינה ואת הצבא.. להשתטח תחת גלגלי המשאיות.. לפוצץ את הגשרים... לגרום להתפרקות המדינה''.



    ויוסי שריד ב

    • למי שיש זמן וכוח לקרוא כל כך הרבה שאויות שיקום (ל''ת)

      דגידפ, 02/12/09 17:03

      • אף אחד לא קם (ל''ת)

        sh, 06/12/09 23:18

  • 64.

    המשך ב

    עינת, ערד , 02/12/09 16:24

    הכהן הגדול של ''שלטון החוק'' בתקשורת הישראלית הוא כידוע משה נגבי. ''קול ישראל'' מיהר להזמינו כדי להפיק מפיו איומים ואזהרות כלפי ראשי המועצות היהודים ביהודה ושומרון שלא יצייתו לצווים האלה, אשר בכל מקום אחר בעולם היו נחשבים אנטישמיים. משה נגבי סיפק כמובן את הסחורה וכינה כל אי ציות לצווים האלה ''ביזוי החוק'' ו''המרדה''.

    ירון דקל ב'קול ישראל' זרק לראש מועצת בית אריה, אבי נעים, בקול חמור : האם אתה תפר את החוק?



    על שאלות מתחסדות ומיתממות כאלה אני מציע להשיב בשאלה : ולו הקורבנות היו ערבים, האם גם אז הייתם רואים בזה ביזוי חוק והמרדה?



    תשובתו של משה נגבי על השאלה הזאת כתובה בספר ששמו ''על דמוקרטיה וציות'' בהוצאת ''יש גבול'', משנת 1990. בפרק ''שיח חברים'' בהנחייתו מתבטא משה נגבי כך:



    ''עקרונית אני מסכים... שהצדקת אי-הציות מבוססת על העובדה שגם הרוב יכול לשבור את כללי הדמוקרטיה.. גם המחוקק יכול לשבור את ערכי הדמוקרטיה.. ואז ברור שהמיעוט לא צריך לציית. דמוקרטיה זה לא רק שלטון הרוב''.

  • 63.

    המשך

    עינת, ערד , 02/12/09 16:23

    ואפילו רק הובלתם של מבנים יבילים ממקום למקום, באותו הכפר. כל בית או מבנה ארעי שיוקמו ע''י ערבי, ייהרסו ע''י השלטונות וכל ערבי המשתתף בבנייה ואפילו בהובלת חלקים ממבנים – ייענש בפלילים. נושאי משרות ערבים – המוכתרים, השייכים, ראשי מועצות של כפרים וערים - שיסייעו לבנייה ע''י מתן רישיונות או הושטת עזרה חומרית – יועמדו לדין פלילי.

    לאכיפת הצווים האלה יגייס ויכשיר הממשל הצבאי עשרות רבות של פקחים, שתפקידם יהיה לחלק את הצווים, לבלוש ולגלות כל בנייה והתחלת בנייה וללוות כוחות משטרה, מג'ב וצה''ל וכלי הריסה כבדים, בביצוע ההריסות ובעצירת העבריינים הערבים.



    לא להאמין, אבל חלום הבלהות הזה הוא מציאות ממשית, ורק עם שינוי אחד בלבד: קורבנות מסע-הטרור הממשלתי הזה הם היהודים, לא הערבים. כדי לתאר את עוצמת הזוועה, ניתן להשתמש גם בדבריו של האחראי הראשי לפיגול הלאומי וההומניטארי – בנימין נתניהו, בנאומו ב- .23.11, באילת בפני העיתונאים: ''אלה צעדים לא שגרתיים, יוצאי דופן''.

    בזאת הוא צודק: בגידה שפלה באידיאלים ובערכי יסוד מקודשים, אנושיים ולאומיים, בדמוקרטיה ובהתחייבות לבוחרים היא אכן ''לא שגרתית ויוצאת דו

  • 62.

    ואם יוחלט להרוג מתנחלים ? גם זה יבוצע בנחישות וברגישות ?

    רון, 02/12/09 16:16

    מה זה המשפט הזה ''כל פעולה נגד הצבא היא עבירה על החוק'' - לא ברור ...

    • הר אדולף ברוג מתכונן לירות ביהודים בקרוב (ל''ת)

      והעם שותק, 02/12/09 17:00

    • הם ''רק יבצעו פקודות''...מזכיר לכם משהו? (ל''ת)

      משפט נירנברג., 03/12/09 14:22

  • 61.

    האם באמת המחאה היתה כנגד החלטת ממשלה? כנגד צוים חוקיים?

    לא ברור שמדובר בצוים חוקיים, 02/12/09 16:13

    אמנם יש לנו נטיה לראות בפעולות הצבא והמשטרה פעולות שנובעות מהוראות חוקיות אבל זה לא בהכרח תמיד נכון.
    לא ברור למשל מדוע ראשי הצבא מדברים על החלטת ממשלה כאשר ידוע שההחלטה הזו מעולם לא הובאה בפני הממשלה.
    לא הרור האם כאשר ההחלטת הקבינט מדברת על הפםסקת בניה בבתים שטרם התחילו לבנות אותם יעלה על הדעת שפקחים יבואו לחלק צוים באתרי בניה מבלי שנעשתה קודם לכן בדיקה שמדובר באתר בניה שטרם התחילה בו הבניה.
    כלומר, כנראה שברק הוריד הוראה לצבא לממש את מה שהוא אישית היחה רוצה לבצע, כשהוא מסתמך על החלטת קבינט שמדברת על משהו אחר.
    זה דומה למה שאריק עשה בזמנו כשסיפר שהצבא הולך חבצע פעילות מסויימת בלבנון ובפועל התברר שתיחמן את כולם.
    במצב כזה ספק אם תושבי יו''ש פועלים כנגד החלטה חוקית או שמא הצבא מבצע מדיניות שאינה ראויה למדינה דמוקרטית.

  • 60.

    אבל הפלסטינים שמיידים אבנים חופשי חופשי זה בסדר נכון?

    אורן, 02/12/09 16:09

    איפה סדר העדיפויות של צה''ל?הם נלחמים בנו במקום באויב.

  • 59.

    כן בגדתי (ל''ת)

    ביב ביב, 02/12/09 16:09

  • 58.

    הר אדולף ברוג מתכונן לירות ביהודים בקרוב (ל''ת)

    ראו הוזהרתם, 02/12/09 16:09

  • 57.

    ואיפה המלחמה בטרור? בחמאס? רק נכנעים מולם (עסקת שליט)! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 02/12/09 16:08

  • 56.

    כשממשלת ישראל

    דרורי בר לבב, 02/12/09 16:05

    פועלת כנגד העם היהודי צריכים לפעול נגדה וכמעט כל האמצעים כשרים.

  • 55.

    קצינים בצבא סדום יענשו ביום פקודה, כל הכבוד לאבי נעים (ל''ת)

    הרואה למרחוק, 02/12/09 16:05

  • 54.

    יש לעשות מהומות בכל הארץ לא רק ביישובים (ל''ת)

    העם חייב להתעורר, 02/12/09 16:04

  • 53.

    צריך לגדוע לקצינים האלה את היד (ל''ת)

    חשין, 02/12/09 16:01

  • 52.

    נתניהו הבוגד ריסק את לכידות העם ששווה הרבה יותר מכמה טייסות קרב (ל''ת)

    הקאפו של אובמה חייב ללמוד לקח, 02/12/09 15:55

    • לא בהכרח

      sh, 06/12/09 23:21

      העם יכול להתלכד גם בלי ביבי

  • 51.

    צה''ל ידע להתמודד עם אינתיפדה של ערבים ויתמודד עם אינתיפדה של יהודים (ל''ת)

    דגידפ, 02/12/09 15:53

  • 50.

    העם עמכם תושבי יו'ש - להוריד את ביבי ואת ברק!

    יעקב ה., 02/12/09 15:52

    אני בוש ונכלם להיות אזרח במדינה שכך נוהגת משטרתה כנגד אזרחי המדינה!

  • 49.

    מי שמקפיא יהודים עובר על החוק ופןעל נגד העם היהודי (ל''ת)

    שלם תשלמו קאפו בזויים, 02/12/09 15:50

    • השאלה היא באיזו טמפרטורה ? (ל''ת)

      דגידפ, 02/12/09 16:25

  • 48.

    ביבי לא מבין את משמעות השטות שעשה. הוא שוב הצליח לקלקל בלי לקבל דבר!!! (ל''ת)

    והכל בניגוד גמור למדיניותו המוצהרת בעבר, 02/12/09 15:49

  • 47.

    כל פעולה של הצבא נגד זכויות אזרחים היא עברה על החוק

    alexbursetin@gmail, 02/12/09 15:48

    עכשיו זה סופי. לא רק הפלסטינים חיים תחת כיבוש- גם אנחנו. כיבוש? מצב שבו לצבא יש חופש פעולה נגד זכויות אדם בסיסיות. איך אסור לצבא בשום פנים ואופן לעשות עבודה של המשטרה. אם המשטרה היתה מתעסקת עם המתנחלים, היתה להם את הזכות לבקש משפט הוגן, ולערער על ההחלטה שמפלה אותם על בסיס אתני. הגענו למצב הזה? הפלסטינים מתלוננים כבר שנים על המשטר הצבאי, אותם תפסנו כאוייב. אך עכשיו אנחנו באותה סירה- גם את זכויותינו רומס המשטר הצבאי בלי שלאף אחד תהיה את היכולת לרסן אותו. לא אופתע אם במקרה של אינטיפאדה נוספת, יהודית או ערבית, הצבא יפנה גם אותי מביתי שבתוך הקו הירוק לצרכים פוליטיים. אלכס, ירושלים

  • 46.

    היהודים חייבים לאחוז בנשק נגד המזנבים בהם ומקפיאים אותם למוות (ל''ת)

    אל תבליגו יותר עת לפעול, 02/12/09 15:48

  • 45.

    העברת חלקי מולדת לאוייב ע''י הקפאה היא בגידה במדינת ישראל (ל''ת)

    חוק העונשין תשלז סימן ב' בגידה, 02/12/09 15:44

  • 44.

    כל המרים ידו על ההתישבות בארץ ישראל- יגמור כשרון. (ל''ת)

    אזרח לא מהשורה, 02/12/09 15:40

  • 43.

    ביבי בגד במצביעי הליכוד בכל נושא עקרוני,כנסו לרשימה

    אורי, 02/12/09 15:39

    ביבי תומך במדינה פלאסטינית
    ביבי ומך בבייניש ובבג''ץ השמאלני
    ביבי נגד ערוץ טלוויזיה לימין והציל את ערוץ 10 השמאלני
    ביבי בעד המשך השליטה המוחלטת של השמאל במוסדות האקדמאים
    ביבי נגד הבניה ביש''ע

  • 42.

    כן בגדתי (ל''ת)

    ביב ביב, 02/12/09 15:38

  • 41.

    ככה זה כשמגיעים עם צו לא חוקי. פתאום לא מחכים להחלטת בג''צ... (ל''ת)

    חיים, 02/12/09 15:37

  • 40.

    צבא שמגרש יהודים אין לו זכות קיום (ל''ת)

    ולקאפו המבצע עוד פחות, 02/12/09 15:37

  • 39.

    ישראל שלנווו השם נתן לנו אותה ולא נמסור אותה (ל''ת)

    אוהב מתנחלים, 02/12/09 15:32

  • 38.

    מי שמחנך לכוחנות צבאית נגד אוכלוסיה אזרחית...

    רץ עם שועלים, 02/12/09 15:30

    ... לוקח סיכון שכוחנות כזו תופעל נגדו.

  • 37.

    אפורי המדים מכים שוב (ל''ת)

    מאז גוש קטיף מגרד להם בידיים, 02/12/09 15:27

  • 36.

    לכו לחלק צווי הריסה בואדי ערה,המשולש בגליל ובהתנחלויות הבדואיות ! (ל''ת)

    גיבורים !, 02/12/09 15:25

  • 35.

    אני לא מכיר מושג של ''מחאה לא לגיטימית''

    מוטי, 02/12/09 15:23

    מחאה הינה אקט לגיטימי בעיקר כשמנהיג שנבחר על טיקטט מסויים מבצע בדיוק את ההיפך ממה שהבטיח.
    אי אפשר להשתיק את האנשים בחסות נהלים, בחסות ''מצטערים, הקבינט המדיני החליט'' או עם תירוץ מטופש אחר.
    אבל אם מישהו מתעקש שיש מושג של ''מחאה לא לגיטימית'' איך יסבירו בצה''ל ששבוע שבוע יש מחאה אלימה של אנשי שמאל בבילעין ובנעלין, שבוע בשוע הם פוגעים פיזית בכוחות הבטחון ומעולם אף אחד לא עמד לדין?

  • 34.

    יש להוריד בכוח ממשלה שבוגדת ברצון הבוחרים ובערכי הדמוקרטיה- שילטון הרו (ל''ת)

    שילטון הרוב, 02/12/09 15:21

  • 33.

    בגידה בבחירת העם היא בגידה בדמוקרטיה! לא ניתן יותר! (ל''ת)

    מהפיכה דמוקרטית יהודית, 02/12/09 15:19

  • 32.

    יש

    ד.חרוש, 02/12/09 15:18

    מועצת ישע-מהרסייך ומחריביך ממך יצאו

  • 31.

    מדוע צבא העם מבצע פעולות שיטור כנגד אזרחים? שינהגו כך גם בנגב ובגליל

    יוסף ת''א, 02/12/09 15:17

    אם כבר מפעילים את הצבא כנגד מתנחלים-יהודים צריך להפעיל באותו אופן את הצבא כנגד בונים בלתי חוקיים מהאוכלוסייה הערבית ווהבדואית. דין שווה לכולם.

  • 30.

    המתנחלים כחברה חייבים להחליט לא להתגייס לצבא (ל''ת)

    אסתר, 02/12/09 15:14

  • 29.

    הצחקתם אותי

    ארז, 02/12/09 15:14

    ''כל פעולה נגד הצבא היא עבירה על החוק ועליהם לשארת בתוצאות''
    מדי שבוע שמאלנים וערבים תוקפים חיילי צה''ל ושוטרי מג''ב בבילעין וניעלין. כמה מהם ''נושאים בתוצאות''?

  • 28.

    אני בעד להקפיא לעשרה חודשים את שירותינו במילואים - רק זמני, אח''כ נפשיר (ל''ת)

    יוסי ת''א, 02/12/09 15:12

  • 27.

    החלטה פוליטית נשארת החלטה פוליטית גם אם חיילים מבצעים אותה, מי שחושב ש

    איציק מהמרכז, 02/12/09 15:07

    שניתן לפגוע בציבור גדול ללא קרע קשה, טועה ומוביל לאסון.

  • 26.

    קצינים תוקפים נבחרי ציבור רק במדינות לא דמוקרטיות, יתכדו נא הקצינים וי

    איציק מהמרכז, 02/12/09 15:06

    וישתקו.

  • 25.

    מי ששולח להכות את נבחרי הציבור שלא יתפלא אם יזרק מלשכתו בכח (ל''ת)

    איציק מהמרכז, 02/12/09 15:04

  • 24.

    הנייה ומאזן מתים מצחוק למראה ההשפלה בפועל של ביבי ע''י אובמה (ל''ת)

    יקי, 02/12/09 14:58

  • 23.

    להקים ועדת חקירה דוגמאת ועדת זיילר לבדוק ההנחיות.

    אזרח מודאג, 02/12/09 14:58

    כמי שנוכח באירוע בקריית ארבע אמש ושמע את דברי אחד הקצינים אני חרד לבאות. להזכיר מחדל העקירה בגוש קטיף היה קטן לעומת הצפוי!!

  • 22.

    כ ו ל נ ו מ ת נ ח ל י ם !!!!!! (ל''ת)

    רויטל, 02/12/09 14:54

    • אני לא.... (ל''ת)

      איתן, 02/12/09 16:25

      • ההפסד כולו שלך (ל''ת)

        שומרון, 03/12/09 00:10

  • 21.

    גנרלים צבועים

    ישראל, 02/12/09 14:51

    מדברים על שהפקודות הן לא פוליטיות, ובאותה נשימה מדליפים בעילום שם תגובות לעיתונות שמטרתן להשפיע על דעת הקהל, ובכך נוטלים חלק בפעילות פוליטית דה פקטו.

    אם שום דבר לא פוליטי מבחינתכם, אז סתמו את הפה ותבצעו פקודות בשקט, ואם יש בעיות תפנו לדרג הפוליטי בערוצים הישירים, ולא מעל דפי התקשורת.

    צבועים.

  • 20.

    תופסק לאלתר הזרמת הכספים מאירופה לליכוד! זוהי בגידה פר-אקסלנס (ל''ת)

    תושב המרכז, 02/12/09 14:51

    • הליכוד תקע סכין בגב עם ישראל- אין להצביע עבורו עוד. (ל''ת)

      רעמסס, 02/12/09 15:39

  • 19.

    גם הקפאת הבניה ליהודים היא עלית מדרגה חמורה עוד יותר.

    אזרח, 02/12/09 14:50

    המתנחלים אומרים לכם ''עד כאן'' זהו זה, לא יהיה גוש קטיף שני. לא נחקה עד שיגרשו את כל היהודים מיהודה ושומרון.

    • את מי אתה מחקה? אנחנו נחקה את פינוי גוש קטיף (ל''ת)

      דגידפ, 02/12/09 16:01

  • 18.

    לביבי ברק ושאר הרשעים - לא ניתן לכם את הלחי השנייה. (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 02/12/09 14:47

  • 17.

    כל הכבוד למתנחלים!!! (ל''ת)

    ירון, 02/12/09 14:42

  • 16.

    החונטה השלטת משתמשת בצה''ל ובבכירים מתקרנפים ככלי ב''משחק'' הפוליטי

    בעז, 02/12/09 14:42

    זאת במטרה להשמיד את ההתישבות כמו שעשתה בגוש קטיף וישובי צפון השומרון.

    יעזור להם בקידום ''מדינת כל אזרחיה'' שתהיה בעצם מדינה לא יהודית

    וזו משאת הנפש של החונטה (בג''צ,תקשורת,ממשלה) ועוזריה....

    יום יבוא, כך אני מקווה, שכל הפושעים האלה יבואו על עונשם- במסגרת מדינה יהודית בה ישפטו על ידי בתי משפט יהודים הפועלים על פי חוקים יהודיים.

    • היו בחירות. אין שום חונטה. מתי תבינו שאתם מהווים מיעוט קיצוני בעם?

      Eחד, 02/12/09 22:48

      הממשלה שקיבלה את ההחלטה מורכבת מהליכוד, ישראל ביתנו, ש''ס ועוד. יש לה כל הסמכות בעולם להחליט על הקפאת בנייה זמנית או קבועה.

  • 15.

    כל קצין שמבצע פקודה מעין זו הוא אויב (ל''ת)

    ציוני, 02/12/09 14:40

    • אין בך שום דבר ציוני, אתה אויב המדינה ומקומך בכלא (ל''ת)

      שרון, 02/12/09 14:52

      • כל כלב-יבוא יומו. גם שלך שרון יגיע, מהר ממה שאתה חושב. (ל''ת)

        666, 02/12/09 15:21

      • יצאת מהקומה? (ל''ת)

        דוד, 02/12/09 15:23

    • אויב של מי ? אויב של מפירי חוק שמקומם בכלא (ל''ת)

      דגידפ, 02/12/09 15:55

    • פשוט צודק. (ל''ת)

      רון, 02/12/09 16:17

  • 14.

    לא היתה החלטת ממשלה. זו החלטת קבינט ואין לקבינט סמכות

    קובי, 02/12/09 14:39

    כמו כן, יש הפעלה יש צוים כנגד החלטות ממשלה שהתירו כבר בנייה

    • נכון! (ל''ת)

      תתייחסו אלינו כאל בני אדם., 02/12/09 16:11

  • 13.

    פושעי ההקפאה לדין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גרשון, 02/12/09 14:38

  • 12.

    עוד יסתבר שביבי הוא מרגל טוניסאי,אחרת אין הסבר למעשיו...

    ספירית העצני ( נבו ), 02/12/09 14:36

    הוא לקח לי את המיגרש שקניתי בזעת אפי....

  • 11.

    לרסן את התושבים

    יוסי כהן, 02/12/09 14:36

    החלטת הממשלה להקפי את ההיתנחליות כפי הניראה בענה עומדת ועל ראשי ישע לכבד את ההחלטה ולימנוע בכול מחיר את השערוריות שגורמים התושבים היות וזה יוכול להוביל למלחמת אחים בן הצבא למיתישבים

    • לרסן את הקבינט שלך שילך קיבינימט (ל''ת)

      יצחק ליב, רחובות, 02/12/09 16:06

    • למה שמועצת ישע תדאג לזה? תדאגו לזה אתם! (ל''ת)

      המתנחלים לא חייבים לעזור לאף אחד, אין חוק כזה!, 02/12/09 16:14

  • 10.

    וואלה, שוב ברגישות ובנחישות?

    הצדיק מסדום, 02/12/09 14:35

    הטרם ראיתם כיצד זה נגמר בחוטף-עזה?
    אתם רוצים גם חוטף-תל-אביב?
    אידיוטים? מתי יכנס קצת שכל לקודקודכם?
    והפסיקו כבר עם יללות ה''פקודות יש לבצע''. ו''אנחנו רק ממלאים פקודות''.
    אתם חייבים שיזכירו לכם שוב ושוב את אייכמן?
    דייייייייייייייייייייי.

    • עיף שתזכיר את משה רבינו

      שרון, 02/12/09 14:48

      או כל מנהיגי העבר שכנראה אותם אתה יותר מכבד. אם היה משה רבינו אומר לך להתפנות גם אז היית תוקף אותו ?
      בחרנו יחד מנהיגים, יש לנו חוקים יש לנו מדינה, אם אתה לא רוצה להיות חלק ממנה תוותר על האזרחות ותהיה פה תושב בלבד.

      • ''רק מילאתי פקודות''

        ארז, 02/12/09 15:15

        איפה שמעתי את זה בעבר...?

      • את משה רבינו ה' בחר ולא אנחנו (ל''ת)

        הבדל קטן, 02/12/09 15:16

      • הערות

        הצדיק מסדום, 02/12/09 15:24

        א. דברי הרב ודברי התלמיד, דברי מי שומעין? משה רבנו היה בסה''כ הנציג. המוציא והמביא.
        ב. ''בחרנו יחד מנהיגים''? אינני זוכר שמישהו עמד לידי, כאשר הצבעתי מאחורי הפרגוד. אתה אולי הצבעת למנהיג. אני הצבעתי לאדם שהתגלה כשקרן ונוכל, אשר התכחש לכל מה שאמר בעבר.
        ג. גם בסום היו להם חוקים. לדוגמא. אם מישהו חבל בך וגרם לך נזק, אתה, הניזק, שילמת על הריפוי שלך.
        ד. כאשר יגיע הזמן שאוותר על אזרחותי ולפי רוח הדברים, זה לא-כל-כך רחוק, לא אששא פה. את זה אני משאיר לך. הישאר כאן אתה, עם כל הדרעקעס ותאכלו חומוס (חמאס?).

      • שרון? זה לא ההוא שעובר על החוק כדי להציל את הכיסא שעליו הוא כבר לא ישב (ל''ת)

        יהודי טוב, 02/12/09 16:31

    • למה שלא תזכיר לנו את סוחרי הסמים בקולומביה ? (ל''ת)

      דגידפ, 02/12/09 15:58

  • 9.

    צריך לעצור את המפולת

    שרון, 02/12/09 14:33

    יש פה צויבור עצום שחי בסרט, הם קוראים לעצמם ימנים וכל מי שלא בסרט שלהם נקרא שמאלני, הם שתו במשך שנים את רעל ההתססה של מפלגות ה''ימין'' שניסו לגרפו את קולותיהם בקלפי במסרים של שנאה ופחד, וכמובן שכל פעם שהם זכו בבחירות הם עשו מה שכל מי שלא חי באותו סרט עושה, ואותם חיים בסרט קראו להם בוגדים אבל שוב בחרו בהם בבחירות הבאות ושוב קראו להם בוגדים וכך ימשך, עד שיוציאו לאט לאט את הרעל, יפסיקו לשקר לציבור, יסבירו לו מה קרה בארץ הזו, ילמדו אותו לכבד את האחר, יסבירו לו שיהודי לא יותר טוב מערבי או מסיני, אנחנו העם הנבחר עבורנו כמו שהערבים הם העם הנבחר באגדות שלהם והסינים הם הנבחרים בסרטים שלהם, כל עם הוא הכי חכם הכי טוב הכי רודף שלום, אבל כשבאים לעשות משהו שכולל יותר מעם אחד אז צריך לשים בצד את כל השטויות האלה ולהתיחס לאחר כשווה.

  • 8.

    ברגישות ובנחישות

    דוד, 02/12/09 14:32

    ברגישות ובנחישות מוכר לי מאיזשהו מקום לא? אה,מהפשע נגד האנושות שבוצע בגוש קטיף. אז זהו שלא,גמרנו להיות נחמדים ואנו נמשיך ברגישות ובנחישות לבנות את ארצנו עם אישור הקצינים השמאלנים או בלעדיו.אתם יכולים רק לקפוץ או לנבוח או להצטרף, כבחירתכם.

    • אתה תבנה מאחורי חומות הכלא. (ל''ת)

      שרון, 02/12/09 14:49

    • תמשיך לאיים. זה מוריד את לחץ הדם. אבל תכין גם קרטונים (ל''ת)

      כולנו מאחוריך (גם טורקיה), 02/12/09 14:58

  • 7.

    מספיק עם הכתבות בעילום שם - אם קצינים אמרו זאת, פרסם את שמם!

    אלחנן, 02/12/09 14:31

    מר בוחבוט היקר,
    מספיק עם הכתבות בעילום שם - אם קצינים אמרו זאת, פרסם את שמם!
    אחרת אתה הופך את הכתבה לדמגוגיה זולה. באותה מידה תמצא מי שיגיד ההפך.

  • 6.

    נגמר הסרט של המדינה הזאת. לפחות בואו לא נעלה לרכבות מרצון.

    mrosenberg27 , 02/12/09 14:26

    זה הזמן למהפיכה.

  • 5.

    מחזק את ידי אחינו המתנחלים נגד המשטרע והצבע

    אלדו, 02/12/09 14:25

    הצבא אמור להיות צבא העם ולא צבא של סקטור פרטי של ברק , הצבא מטעה ביודעין כי לא היתה החלטת ממשלה ולא היתה החלטה של הכנסת אלא כולה בקבינט המצ'וקמק בלי דיון בכלל .
    את הספר הלבן של ביבי צריך לשרוף !!!

    • תתעורר

      שרון, 02/12/09 14:54

      ביבי הוא המנהיג של העם שלנו, ברק הוא שר הבטחון, היית מדבר כך בזלזול גם על משה ואהרון ?
      מי אתה בכלל ?
      אתה מבין שמליוני אזרחים הלכו פה לקלי ובחרו את ביבי וברק ?
      מה שהם אומרים זה קדוש.

  • 4.

    נחמד (ל''ת)

    אושר עלאי, 02/12/09 14:25

  • 3.

    לא כדאי לכם להתקרה ליישובים!!! - אתם יוצרים קרע בעם!!! (ל''ת)

    אוהב הארץ, 02/12/09 14:23

    • סליחה ? מי יצר קרע בעם ? מי רוצה שלא נוכל לחיות כאן בשקט ? (ל''ת)

      דגידפ, 02/12/09 15:59

    • לליברמן,תמשיך שר החוצ/ה.מותק,כשיוגש כ'-אשום,אף1לא יקנה את סיבותיך (ל''ת)

      או שאיילון משכנע חזק יותר ?!, 02/12/09 16:24

  • 2.

    ''קצין בפיקוד מרכז אמר היום''

    שפוי, 02/12/09 14:22

    קצין פחדן, מתראיין לתקשורת ללא שם.
    ואולי גם ללא אישור של דובר צה''ל.
    מתחבא מאחורי ''אני רק ממלא פקודות'' יבוא יום ונעיף את כל הקצינים שכמותך מהצבא, אתם מכלים כל חלקה טובה.
    אתה יכול לומר עד מחר שזו לא החלטה פוליטית, אבל זו כן.

    • תאכל תאכל את הלב (ל''ת)

      בתיאבון!, 02/12/09 14:59

  • 1.

    מבחינתת החוק זה נכון אבל מבחינת יעודו של העם היהודי ומטרתו הלאומית

    פקק תנועה , 02/12/09 14:22

    שבה נאמר על הקמת בית לאומי בארץ ישראל לעם היהודי שהוא רעיון שבעליל נכון ביותר עבור ישראל לכן כך מגיבים המתיישבים של מדינת ישראל

    • בית לאומי בארץ ישראל

      שרון, 02/12/09 14:51

      לא חייב להיות על כל גרגר חול בארץ ישראל.
      יש פה מה לעשות עוד לאום שגם הוא פה וגם הוא רוצה בית לאומי, אז במקום ללכת עם הראש בקיר אפשר להפעיל את המוח ולבנות שני בתים לאומיים בארץ ישראל.

      • לא ניסינו כבר את הרעיונות הללו??? כמה פעמים אפשר להציע את הצוואר ???

        יוסי ת''א, 02/12/09 15:14

        ''הלאום הנוסף'' הזה שאת\\ה מדבר\\ת עליו לא רוצה אותנו פה למקרה שלא שמת לב. אולי הגיע הזמן שעיוורים חרשים כמותך יתחילו להקשיב למאוויי ה''לאום הנוסף'' שנמצא פה כדי שתתחילו לפחד באמת על עצמכם

      • מה היה לפני 67'' ?

        history, 02/12/09 15:36

        גם אצל הירדנים היה לאום שני?
        הכל המצאה ישראלית (לא יהודית)

      • הציעו להם את שטחי 67 והם לא קיבלו

        הגיוני, 02/12/09 16:19

        אולי תקשיב למה שהם אומרים ? הם רוצים את כל המדינה ! - כן גם את תל אביב !

        תשמע מה אומר החמאס, הם מוכנים לשטחי 67 בתמורה להודנה ארוכה !!! - לא שלום !

    • על המפדל/''בית-יהודי'' לצאת מיידית מהקואליציה.ככ גם,בגין,יעלון,נס,דנון++ (ל''ת)

      ליקחי 2005 , ההתנתקות ., 02/12/09 16:21

    • הפתרון לקיום של שתי בתים לשני עמים צריך להתחלק בצורה כזו

      פקק תנועה , 03/12/09 10:55

      כשיראל תילוט בשטחי ביקעת הירדן ירושליים רבתי ישובי צפון ים המלח אי מתן זכות השיבה הפלשטנאית ואי מתן שטחים חלופיים ואי נסיגה גורפת ביהודה ושומרון לגבולות 67 ויתר השטחים שישארו פנויים יוכלו להימסר לידי הרשות הפלסטנאית וזהו אבל מיכון שהם לא רוצים בזה כי הם רוצים את כול היד חוץ מהאצבע לכן לא יצא מכך שום דבר וכולנו ביחד הם ואנחנו נישאר באותה הצרה