• 100.

    צה''ל לא יותר טוב מחיילי המנדט הבריטי!!! (ל''ת)

    לצערי - לא במעשים ובטח לא ברמה האישית..., 03/12/09 08:56

  • 99.

    לחבריי הימניים נא להירגע..

    ימני, מרכז, 03/12/09 08:46

    חבל להתעצבן אם עוד חודשים בודדים יהיה כאן מטווח טילים בעיקר על אזור המרכז מכמה חזיתות לאחר שידגדגו קצת את המתקנים הגרעיניים באיראן.
    אז ורק אז (לצערי) המרכז השמן והאנוכי יבין את הטעות של החיים שלו.

  • 98.

    הייתי מעדיף לפרוש מארב עם מתנחל פורע חוק

    מבחן לבנון, 03/12/09 00:22

    ולא עם מתחבשן תל אביבי שחולה אהבה על עצמו.

  • 97.

    ראש המוצצה הזה הרביץ בעצמו לחבר מועצה,אז שלא יבכה שהוא גם חוטף, (ל''ת)

    נועם, 02/12/09 23:50

  • 96.

    ארץ ישראל השלמה

    david, 02/12/09 22:18

    ביבי לאט לאט אתה מתקפל עם הזנב מתחת לרגליים,ועושה כל מה שברק אובאמה אומר לך,נכון זה קשה זה לחץ בינלאומי ,אבל בגלל זה אתה ראש ממשלת ישראל,אז תחשוב על עשרות אלפי היהודים הנמצאים מעבר לקו הירוק,שהתחילו לבנות ולקחו משכנתאות ,ולבנתיים עצרת להם את החיים עם ההקפאה ......

  • 95.

    לעכב אמבולנס זו חוצפה ושערוריה, צריך למנות קצין בודק (ל''ת)

    מתנדב מד''א, 02/12/09 22:16

  • 94.

    בית אריה=ישוב חילוני גדול,רבע שעה ממודיעין ומנתב''ג, משקיף על ת''א! @@@@ (ל''ת)

    גרה בישוב סמוך, 02/12/09 21:37

  • 93.

    Kol Hakavod

    jka10824 , 02/12/09 21:17

    Nobody is above the law, especially not these criminals

  • 92.

    גפנה

    תום כהן, 02/12/09 20:47

    מדינת ישראל רוצים לחיות בשלום למען תשובים היהו מכובדים אחד לשני

  • 91.

    Good - put them in jail together with their brothers the terrorists

    jka10824 , 02/12/09 19:07

    Israel must observe its own laws, or we will become like our enemies

  • 90.

    חסר פשט בכתבה שלך,רועי שרון....

    איך הוא נפצע???, 02/12/09 18:50

    מדוע לעזאזל ראש המועצה היה צריך להתפנות לבית החולים????? האם משהו הרביץ לו??? האם המשטרה (כהרגלה) נהגה באלימות???
    כתוב על מתנחלים מתפרעים, כתוב על התנגדות לצווים ועל מעצר, ורק פרט אחד הושמט מהכתבה- אלימות השוטרים

    • כשאפריע לשוטרים שבאו לאכוף צו ממשלתי לא אתפלא שאחטוף מכות

      חמציץ, 02/12/09 20:09

      מה רצית בדיוק שהמשטרה תעשה לראש המועצה המורד ופורע החוק? שיפרסו לו שטיח אדום ויזרקו עליו אורז?

  • 89.

    Civil Disobedience

    Amir, 02/12/09 16:48

    Works

  • 88.

    הידים המורמים על יהודי הבא ליישב את הארץ ייגדעו''!!

    מובא בזוהר הקודש, 02/12/09 16:47

    איך אינכם מפחדים פקחים, שאינם פיקחים, להרים ידים על מתנחלים. הרי בסוף יענישו אתכם מן השמים בעונשים איומים.

  • 87.

    איך זה שפקחי המינהל האזרחי מעולם לא דרכו בהתנחלויות של הבדואים בנגב?

    איפה ואיפה, 02/12/09 16:38

    בעשר שנים האחרונות נבנו מאה אלף יחידות דיור לא חוקיות על ידי הבדואים בנגב!

    איך זה שמעולם לא נראו תמונות של פקחי המינהל האזרחי ואנשי כוחות הביטחון פולשים ליישובים הלא חוקיים שלהם ומנסים להקפיא את הבנייה הלא חוקית של הבדואים בנגב?

    איך זה שמעולם כף רגלו של פקח או שוטר עברי כלשהו, לא דרכה לה על מפתנו של בית ערבי שנבנה לא חוקית בגליל - עם צו הקפאה או הריסה ביד?

    מדוע פקחים ושוטרים באים רק ליישובים של יהודים שנבנו חוקית והם משלמי מיסים הגונים ואזרחים למופת, ובאותה עת ממש מתעלמים מפורעים בדואים וערבים?

    לערביי ישראל ולבדואים בנגב מותר לבנות היכן שהם רוצים, כמה שהם רוצים, להרחיב, לשפץ, ולעשות ככל שחפץ ליבם ואין דין ואין דיין ואין מי שישים להם גבול ויעצרם.

    לעומת זאת שיהודי בונה בית אחרי מסע מפרך של קבלת אישורי בנייה, תשלומי מיסים כבדים, ודרך ארוכה ומפרכת עד לתוצאה הסופית - מגיע יהודי אחר להרוס לו את ביתו.

  • 86.

    יימח שמו של אובמה

    הצדיק, 02/12/09 16:22

    זבל של אדם מה שהוא גורם לממשלה לעשות...אפילו להתנחלות כמו בית אריה שהם לא נחשבים כ''כ כהתנחלות. בסוף הוא עוד ירצה לפנות את היישובים שבאזור. אובמה המניאק

    • למה אובמה? זה ביבי וברק. תאשים אך ורק אותם.הם האחראים רק הם. (ל''ת)

      רונית, 02/12/09 17:49

  • 85.

    בושה וחרפה השלטון ראש הממשלה מבזים את העם והמדינה (ל''ת)

    יוש,, 02/12/09 14:52

  • 84.

    הפסקת הבניה היא לצורך שמירת המחירים הגבוהים במרכז..

    כיכר מלכי ישראל, 02/12/09 14:45

    לא חוסיין ביקש את זה ..המבקשים הם בעלי עניין..כסף רבותיי כסף ..זה מילת המפתח 20 מישפחות שומרות על הנכסים מכל משמר..

  • 83.

    בושה למדינה שלנו. פשוט נלחמים במלח הארץ (ל''ת)

    חיים, 02/12/09 14:13

  • 82.

    הוא סה''כ עברין קטן שבוכה שהכו אותו והוא לא עשה כלום.

    שיפוט מהיר, 02/12/09 14:12

    יש למנוע את משכורתו ,ולהעמידו לדין מהיר שיראו ויראו.

  • 81.

    התמונה בכתבה

    שוש, 02/12/09 14:09

    בית אריה ותושביה אינם חובשי כיפןת ולובשי ציציות. מעניין שכשנדרשים לאפשר מבט חזותי ולא מילולי לארועים בבית אריה, משבצים תמונה של ''מתנחלים'' ממקום אחר, כאלו שייראו כ''נערי גבעות'', כאלו שיעוררו רגשות אוטואנטישמיים בקורא. מכיוון שרועי שרון הוא מ''המתנחלים'' חוששים עורכי האתר מאמפטיה מצד הכותב ואולי מצד הקורא, לכן הכנסת תמונה של ''דוסים'' מתפרעים, עשויה להקהות את האמפטיה ולגרום לקוראים ''לנער את חוצנם'' מהפורעים המופרעים הללו. ולהזדהות, חלילה, עם הגזרות שנגזרו על תושבי יו''ש.
    החדשות הרעות (לעורכים) והטובות (ל''עמך ישראל'') הן... שהמצולמים הם ''מלח הארץ'' בכל המובנים האפשריים. עליהם ניתן לסמוך ביום פקודה.

    • את כנראה צודקת (ל''ת)

      שרון, 02/12/09 14:22

  • 80.

    הקדשה

    הצדיק מסדום, 02/12/09 14:05

    אני מקדיש את פרק קל''ז בספר תהילים, לשני המחריבים החדשים של הארץ.
    תפור עליהם.

  • 79.

    אני קורא לכל המתיישבים להילחם באנטישמיות הממשלתית (ל''ת)

    ג, 02/12/09 14:01

  • 78.

    ממש דמעתי , ליבי נכמר על הכובש (ל''ת)

    talmon , 02/12/09 13:54

    • אתה מענחחן אותי כמו שברגותי מעניין אותי (ל''ת)

      רונית, 02/12/09 17:59

  • 77.

    ממשלת ליברמן-בגין-יעלון-נתניהו החליטה על הקפאה.

    למה לתקוף את השמאל..?, 02/12/09 13:52

    מה אתם רוצים מפירורי השמאל..? גם המנהיגים שלכם נוחתים למציאות הקשה. של פשרה. הם שיקרו לכם... לכו אליהם.

    • הם משקרים כבר המון שנים

      שרון, 02/12/09 14:25

      המון שנים ברור לכל שיצטרכו לעשות וותורים כואבים אבל הימין ממשיך לשקר לאותם בוחרים שפשוט לא מבינים את המציאות ובוחרים בהם פעם אחר פעם ופעם אחר פעם מופתעים.
      זו אסטרטגיה שאמורה לחזק אותנו בפני העולם, אנחנו מרעילים את האזרחי הלאומנות שקרית ואז העולם יראה כמה הארץ חשובה לנו וכמה קשה לנו לוותר. אבל התוצאה הכואבת היא שאותם אזרחים ששיקרו להם סובלים מהרעל הזה.

  • 76.

    תארו לכם את רון חולדאי נעצר כשגירש פקחי בניה בת''א...

    שמאלן, 02/12/09 13:50

    הרי הוא היה נקרא להתפטר ומייד. אבל בארץ המתנחלים לא שמעו על החוק, ולא שמעו שיש כאן 4 מיליון פלשתינאים שאם לא נמצא דרך לחיות לצידם,, נצטרך לבנות לנו מדינת אפרטהייד מגעילה. בעצם...לא מפריע להם אפרטהייד.

    • תגיד אתה יודע על מה אתה מדבר?

      2הצדיק , 02/12/09 16:35

      קודם כל יש פה 1.5 מליון פלשתינאים.
      דבר שני הם לא משנה מה הם אומרים הם לא רוצים שלום הם רוצים בהשמדת העם היהודי ולקיחת א''י מידינו. חוץ מזה שהם לא מועילים לנו פה בגרוש בשביל מה צריך אותם ? הם גם לא צריכים אותנו יש להם 22 מדינות שיכולים לקבל אותם אבל הם רוצים את ישראל ולא סתם.מ-48 עד-67 היה להם חצי ממדינת ישראל אבל הם לא הסכימו לחיות בשלום איתנו....תבין שהערבים לא רוצים שלום שמאלן טיפש

  • 75.

    שימו לב לתגובה 36 - משהו שראוי לציטוט רחב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מישהו, 02/12/09 13:50

  • 74.

    להשתמש באלות כנגד שוטרים שמשתמשים באלות!

    הפיכה עכשיו, 02/12/09 13:45

    להשתמש באלות כנגד שוטרים שמשתמשים באלות!

  • 73.

    תחילת הסוף

    פליט פוליטי- NY, 02/12/09 13:40

    אם לא נעצור את זה אכשין, בקרוב לא יישאר כלום..
    מחורבן ישובי סיני ע''י בגין דרך השלום שהביא לנו רבין באוסלו(שלום שגרם ליותר הרוגים ופצועים מאשר בכל המילחמות שהיו בארץ)דרך ''ההתנתקות''(גלעד שליט הוא אחד ההישיגים שלה) ואחשין איש הימין הדגול ביביהו... שמקפיא את הציונות ל10 חדשים...

    זה ייגמר טןב!!!
    זה התחיל בהתנחלויות דרך גושיי ההתישבות יעבור בקרוב בישובים על קו הגבול(למה להיתגרות בנסארללה...?) ויגיע לתל-אביב...
    לא פךא שראש הסוכנות לשעבר הוציא פספורט צרפתי...דברים שרואים משם..

  • 72.

    עצוב במקום להלחם באויבים נלחמים במגינים פעם רבין פעם שרון ועכשיו נתניה

    לוי, 02/12/09 13:39

    מנהיגי המדינה עלובים שקרנים ואין להם שום חוט שידרה מוסרי,עם מנהיגות מתרפסת כזו אין סיכוי למדינה לשרוד!!!

  • 71.

    פושעי אוסלו גורמים למלחמת אזרחים

    יוסי, 02/12/09 13:37

    ברק אשם

    • קודם מנסים לגרש אותנו, ואח''כ קוראים לנו ''אויבי הדמוקרטיה''

      דינמיקה של גירוש, הספר הלבן, 2009, 02/12/09 13:44

      בדיוק כמו שעשה שרון לפני 4 שנים

  • 70.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 02/12/09 13:25

    ממשלת ישראל הפכה עצמה לאוייב של העם היהודי !!!
    לפיכך אין לשתף פעולה עם האןייב אם נעצרת עליך לשתוק ולא לשתף פעולה עם האוייב זכור: דיבור נחשב לשיתוף פעולה ,נשיאת תעודת זהות ישראלית או תעודה מזהה אחרת גם הוא נחשב לסוג של שיתוף פעולה וגם מסירת פרטים מזהים אסורה בכל עניין.
    לבנות להמשיך לבנות ובכל מקום שאומרים לא לבנות תמשיך ותבנה.
    אם נותנים לך צו הפסקת בנייה או כל צו אחר תתעלם מהם לחלוטין קרע את הצווים ושלח אותם למיחזור.
    אל תשתף פעולה עם ממשלת ישראל הנוכחית בכל עניין.
    והעיקר לבנות להמשיך לבנות ובכל מקום שאומרים לא לבנות תמשיך ותבנה ואם יהרסו תבנה עוד פעם אל תוותר להם.
    תתעלם לחלוטין מהם הם לא קיימים עבורך ובשבילך.
    ההצהרה היחידה אותה אתה רשאי למסור במילים היא:
    ''אני יהודי ועובד אלוהים לבדו ולא אדם''
    -אין עוד מלבדו.

  • 69.

    די

    י.משיח, 02/12/09 13:21

    המתנחלי שקרנים ונבלים שרוצים למוטט המדינה

  • 68.

    הפרד ומשול - אן בכפר דרום נפלה תת (ל''ת)

    פליט פוליטי, 02/12/09 13:15

  • 67.

    וערביי ישראל בונים ובונים ובונים . (ל''ת)

    צדק ישראלי במיטבו ., 02/12/09 13:14

  • 66.

    זו לא בושה להגיד שישראל צריכה הפיכה יהודית . (ל''ת)

    ישראל בית לעם היהודי, 02/12/09 13:08

  • 65.

    אכן צריך מרד בישראל ,רודנות של ערב רב ביהודים (ל''ת)

    להרים את נס המרד ., 02/12/09 13:07

  • 64.

    בית אריה

    אברהם, 02/12/09 13:05

    יבוא היום - והוא לא רחוק - שבו יעשה שימוש בנשק חם - ואז כאשר יצא המרצע מהשק וישפך דם יהודי נגיע לנקודת האל חזור – 2 מדינות ל 2 עמים – לימין המזרח לשמאל המערב – האוויל שחתם על הצווים חתם על גורלו...

  • 63.

    7 מליון ישראלים מסרבים להיות שבויים של 100,000 מתנחלים קנאים !!! (ל''ת)

    הם יתחילו להבין סוף סוף,,,, 02/12/09 13:05

    • שקרן - העם בחר ימין ! השמאל התאדה והובס !

      יוספוס, 02/12/09 13:31

      7 מיליון יהודים (ודגש על -יהודים !)
      מסרבים להיות שבויים
      של 100,000 שמאלנים
      ושל שילטון שגנב את קולותיהם
      עמ''נ לממש את האידיאולוגיה המטורפת של השמאל ההזוי והקיצוני
      ועמ''נ להרוס את המדינה
      ולהקים את אסון
      המדינה הפלסטינאית


      כמיטב מסורת השמאל
      אתה מעוות את המציאות
      שקרן !

    • האמת היא הפוכה בדיוק! יהודים מסרבים להיות שבויים של (ל''ת)

      שמאלנים הזוים ופוליטיקאים שקרנים., 02/12/09 13:31

    • 7 מיליון ישראלים מסרבים להיות שבויים של מיעוט שמאלני פנטי שהפסיד בבחיר

      חבר מרכז ליכוד, 02/12/09 13:36

      הרי השמאל הפסיד בבחירות. לימין, יש רוב גם אם נחשיב את הערבים. אז מה יש כאן?

  • 62.

    רק כסילים חושבים התנחלות תביא שלום. (ל''ת)

    Vox Ami , 02/12/09 13:05

    • אתה תקוע בסיסמה הזאת כבר 3 ימים ברצף. מה הפסיקו לשלם (ל''ת)

      לך את שכרך ביורו?, 02/12/09 13:35

    • רק כסילים חושבים שוויתורים יביאו שלום ועקירת יהודים תמנע מלחמה (ל''ת)

      ראו ה''שלום'' עם מצרים, 02/12/09 13:37

  • 61.

    כשאני אתנגד לשוטרים שבאו לאכוף צו ממשלתי אני לא אתפלא שאחטוף מכות

    חמציץ, 02/12/09 12:56

    הפקחים עושים פרובקציות?
    השוטרים מפעילים אלימות?

    שטויות במיץ. מה שיש כאן זה מרד אקטיבי שמטופל בינתיים בכפפות של משי, וגלגול עיניים של הקוזקים הנגזלים - המתנחלים.

    • מרד בשילטון ועוד שילטון מרושע, זה לא דבר רע. אפילו רצוי. (ל''ת)

      רונית, 02/12/09 18:20

  • 60.

    בנימין נתניהו - למען ההגינות אין לך ברירה אלא להתפטר

    פ''ש, 02/12/09 12:54

    לא ייתכן, שאזרחים מצביעים למען אג'נדה מסויימת, רק בכדי לקבל את ההפך הגמור. אני חושב שנתניהו ולו רק למען טוהר המידות הדמוקרטיה, צריך להחזיר את המנדט שקיבל מהבוחר, לעם.

    שנית, אותם ''מתנחלי'', בית אריה, אלפי מנשה וגושי ההתיישבות הגדולים, הם ברובם תושבים קשי-יום נורמטיביים, שבאו לברוח מהמחדל הנדל''ני של המרכז, על מנת לרכוש דירות במחיר שיכולו לעמוד בו. הם פנו ליישובי הספר. כעת משאירים את אותם אנשים קשיי יום, בלי בית שיבנה, ועם הוצאות על שכירות של לפחות עוד 10 חודשים, כמו גם עוגמות נפש אדירות. מישהו יפצה אותם? כמובן שלא. כמו שזרקו את מגורשי גוש-קטיף לכלבים, כך גם יקרה עם המגורשים העתידיים מיו''ש.



    ועוד משהוא לשמאלן החביב שחי בבועה של גוש דן. יצא לך פעם לבקר במקומות כמו אלפי מנשה ובית אריה? אז בבקשה, צא ראה ולמד. מאותם גבעות ניתן לראות את כל מישור החוף בבירור, מחיפה בצפון ועד אשקלון בדרום. אתה יכול לשוות לעצמך מה יקרה אם החמאס ישתלט על איזורים אלה? כנראה שלא...אתה כבר תהיה בטיסה לארץ אחרת, כי כבר סידרת לך דרכון זר מבעוד מועד...

    • אין לו מושג מה זה הגינות. היה שקרן ונשאר שקרן. (ל''ת)

      נ., 02/12/09 13:38

  • 59.

    כשאני אתנגד לשוטרים שבאו לאכוף צו ממשלתי אני לא אתפלא שאחטוף מכות

    חמציץ, 02/12/09 12:40

    הפקחים עושים פרובקציות?
    השוטרים מפעילים אלימות?

    שטויות במיץ. מה שיש כאן זה מרד אקטיבי שמטופל בינתיים בכפפות של משי, וגלגול עיניים של הקוזקים הנגזלים - המתנחלים.

  • 58.

    בקרוב תצטרף אליו. (ל''ת)

    אינשאלה., 02/12/09 12:36

  • 57.

    דמוקרטיה ולא אנרכיה (ל''ת)

    סוף להפקרות, 02/12/09 12:26

  • 56.

    חורבן בית שלישי בחסות המתנחלים-הסיקריקים...''יהדותכם'' מעולם

    סתם מגיב, 02/12/09 12:18

    לא היתה יהדותי ולעולם לא תהיה

    • אז כניראה שאינך יהודי.

      יהודי לא מגרש יהודי, 02/12/09 12:43

      יהודי יודע שארצו היא ארץ ישראל
      מי שלא יודע את זה כניראה שאינו יהודי.

      • דה לגיטימציה של האחר היא דרכו של הפחדן.

        יהודי שמאלן, 02/12/09 13:55

        רק שכמותך הם יהודים..? איוולת וקטנות לא לראות שיש עוד יהודים החושבים אחרת ממך... לא נורא עוד תלמד על זה. ועוד תפונה מהשטחים ע''י המעצמות שימוטטו את משטר האפרטהייד הישראלי יהודי.

      • הוא יהודי מאה אחוז.אנחנו נאבד את הארץ בגללכם (ל''ת)

        אני, 02/12/09 14:35

  • 55.

    ישעיהו ליבוביץ צדק!! הכיבוש ישחית ויפורר אותנו מבפנים (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 02/12/09 12:17

    • בקרוב תצטרף אליו. (ל''ת)

      אינשאלה., 02/12/09 12:47

    • מעניין שאתה קורא לעמצך צ'רצ'יל

      יותם, 02/12/09 12:55

      כשמו של יוצר הספר הלבן (לפחות אחד מהם).

    • מתוך 61 שנות קיומה של מדינת ישראל, 42 שנה אתם צורחים את הסיסמאותהאלה

      רונית, 02/12/09 18:29

      אולי היגיעה הזמן לעשות קצת refreshing?

  • 54.

    תגידו את האמת, השוטרים תקפו אזרחים ואח''כ עצרו אותם!!! (ל''ת)

    תשקורת, 02/12/09 12:17

    • מספיק לקשקש סיסמאות

      חמציץ, 02/12/09 12:41

      לא תשקורת ולא בטיח. יש כאן מרד והמשטרה בסה''כ מבצעת את תפקידה (בכפפות של משי בשלב זה).

      • חמציץ זה כינוי של מגיב בתשלום? עזרו לנו לחשוף אותם... (ל''ת)

        נמאסתם, 02/12/09 13:42

  • 53.

    זה מרד ואין לזה שם אחר! ושוב המתנחלים מוכיחים שהם גיס חמישי אינטרסנטי (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 02/12/09 12:13

    • גם אצל הסטודנטים זה היה מרד? וגם אצל האופנוענים? (ל''ת)

      סטודנט בטכניון, 02/12/09 12:27

  • 52.

    נניח שהיתה החלטה שרק ערבים לא יכולים לבנות, ואפילו אם קיבלו את האישורי

    עינת, ערד , 02/12/09 12:11

    וכבר רכשו קרקע, ושילמו לאדריכל וקנו חומרים וחתמו חוזה עם קבלן (הרי יש להם אישורים), ורק לא הספיקו לצוק יסודות..
    נכון אי אפשר אפילו לדמיין סיטואציה כזאת (הרי כשהערבים בונים בלי אישורים בכל הארץ מלבינים להם את הבניה רטרואקטיבית, ומשלמים להם פיצויים כדי שיוכלו לסלול כביש על שטחי מדינה שהם השתלטו עליהם).
    אבל נגד מתנחלים הכל מותר

    • את חיה בסרט

      חמציץ, 02/12/09 12:44

      אנשי הימין באמת מתחילים להאמין בשטויות שהם ממציאים. ממש מתחילים לאבד קשר למציאות.

      את יודעת איזה מסכת ייסורים צריך ערבי לעבור כדי לקבל אישור בנייה במדינה הזאת? על מה את מדברת?? מי מלבין פה לערבים בנייה? אין לך מושג מהחיים שלך.

      • איזה קטע (ל''ת)

        2הצדיק , 02/12/09 17:18

      • איזה קטע

        2הצדיק , 02/12/09 17:20

        הוא לא מקבל אישור,הוא בכלל לא מבקש אישור הוא בונה כמה שהוא רוצה איך שהוא רוצה וכמה שהוא רוצה...הכפרים הערבים משתלטים על שטחי א''י ואף אחד לא מונע את זה!

        • כשאין אפשרות לקבל אישורי בנייה בשום דרך בסוף בונים לא חוקי

          חמציץ, 02/12/09 20:06

          בדיוק כמו שהמתנחלים יעשו עכשיו (וכבר עשו בכל מקרה שלא קיבלו אישור).

      • עינת צודקת במאת האחוזים (ל''ת)

        רונית, 02/12/09 18:32

  • 51.

    אחרי זה רוצים שנעשה צבא. על מה ולמה?

    משה, 02/12/09 12:10

    שישלחו את ילדנו לפנות אנשים מהבית ולחלק צווי פינוי. פשוט בזיון למדינה שקוראת לעצמה מדינת היהודים!!!

    • אל תעשו צבא גם ככה המתנחלים חרא של חיילים (ל''ת)

      bb, 02/12/09 12:18

    • אז אל תעשה צבא. יותר טוב.

      חמציץ, 02/12/09 12:45

      ממילא כשתקבל פקודה שלא נראית לך תסרב.

  • 50.

    אין אלא לקרוא למה שקורה כאן - מרד! (ל''ת)

    קרינוס, 02/12/09 12:05

  • 49.

    כנסו וקראו את שמות החכ''ים מהליכוד שבגדו בבוחר יחד עם נתניהו

    זיו, 02/12/09 12:02

    החכ''ים שבעד מדינה פלאסטינית ובעד הקפאת ההתישבות ביש''ע ורימו אותך הבוחר
    בנימין נתניהו,
    דן מרידור
    לימור לבנת
    ישראל כץ
    חיים כץ
    משה כחלון
    משה יעלון
    מיכאל איתן
    אופיר אקוניס
    זאב בנימין בגין
    גדעון סער
    יוסי פלד
    מירי רגב
    ראובן ריבלין
    יובל שטייניץ
    סילוון שלום

  • 48.

    ברק הרס אתהמפלגה שהקימה את המדינה- כעת הוא רוצה להרוס את המדינה. (ל''ת)

    מצביע עבודה לשעבר, 02/12/09 11:56

  • 47.

    ביביבגיןיעלוןפלד חבילה אחת של אנשים שיושבים על כסאות

    ניסים, 02/12/09 11:51

    ולא עושים דבר חיובי אחד

  • 46.

    שנאה עצמית

    ג'ו, 02/12/09 11:50

    איזה גיבורים אנחנו בלהרביץ לעצמנו?
    איזה גיבורים אנחנו בלחרב בתי יהודים?
    איפה הנחישות מול בניה בלתי חוקית של ערבים באיו''ש?
    איפה הנחישות מול פורעים ובניה בלתי חוקית בישובים ערביים בישראל?
    כלום.
    רק נגד יהודים הממסד מספיק נחוש וגיבור.
    הלקאה עצמית
    והגויים מלבים ומלבים ומייללים ונעלבים
    ואנחנו המטומטמים מתחנפים לכל העולם.
    לא יעזור לנו...
    זו תורת השלבים של ערפאת.
    בשיטת הסלמי
    כל היהודים יגיעו בסוף לים או לבית הקברות.
    ואנחנו בטיפשותנו, עוזרים להם.

  • 45.

    ה''מתנחלים'' - אחרוני האידיאליסטים.

    נעם, 02/12/09 11:49

    ושיקפוץ השמאלן החילוני, שצאצאיו לא מגרדים את עפר נעליהם של האנשים הנשגבים האלה, שעוסקים בעניינים חשובים ונישאים, במקום בפאבים, באלכוהול, סמים ובחורות.

    • זה מה שסיפרו לך בישיבה? הדה הומניזציה שאתם עושים לחילונים תפרק את העם (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 02/12/09 12:15

      • סליחה, את הדה הומניזציה, אתם עושים לעצמכם,שותים, גונבים אונסים רוצחים (ל''ת)

        איבדתם מוסר ערכים וצלם, הכל מסתכם בכסף וכיף, 02/12/09 13:37

    • לא צריך פסיכומטרי ללמוד בישיבה נכון?

      אהרן, 02/12/09 12:36

      אם אתה עוסק בנושאים נשגבים מתי יש לך זמן להגיב?

      • שטוף מוח.

        נעם, 02/12/09 13:17

        אני לא לומד בישיבה ולא למדתי. הייתי רוצה, אבל לא יצא. ואני עומד מאחורי דבריי בלב שלם: הציונות החילונית פשטה את הרגל, ואתם לא יודעים איך לאכול את זה.

      • מה הקשר?

        2הצדיק , 02/12/09 17:25

        שתדע לך שלימוד גמרא קשה פי אלף על לימוד מתמטיקה 5 יח' אז כל תלמיד ישיבה הוא גאון,אל תזלזל...

    • רק חבל שמרוב אידיאלים הם הורסים את הסיכוי לשלום (ל''ת)

      חמציץ, 02/12/09 12:46

      • נכון

        2הצדיק , 02/12/09 17:26

        רק חבל שגם הערבים לא רוצים שלום....

  • 44.

    אנו יכולים להצטרף לרוב שאר העולם המערבי בשקיעתו הסופנית.

    הרפיון, העצלות, הפטליזם, 02/12/09 11:43

    אנו יכולים להצטרף לרוב שאר העולם המערבי בשקיעתו הסופנית. את ניצוץ החירות יהיה קשה מאד להדליק מחדש לאחר שיגווע. הרפיון, העצלות, הפטליזם הם פתטיים יותר מן השקיעה הדמוגרפית וההפקרוּת הפיסקלית של המדינה ה-דמוקרטית, משום שהם מעודנים יותר ופחות מוחשיים
    אבל מפעם לפעם מתחדדות פתאום המשמעויות שלהם. הנה דברי הסופר אוסקר ון דן בּוֹחארד בראיון לעיתון הבלגי דה סטנדרד. מר ון דן בוחארד, ''הומניסט'' הולנדי הומוסקסואל (יותר קוּל מזה אי אפשר להיות באירופה), דיבר על האסלאמיזציה המואצת של היבשת וסיכם שנגמר הסיפור של אירופה שאהב. ''אני לא לוחם, אבל מי כן?'' משך בכתפיו. ''אף פעם לא למדתי להיאבק על חירותי. רק ליהנות ממנה ידעתי''. על פי חמשת שלבי האֵבֶל הידועים של קוּבּלר-רוס, מר ון דן בוחארד כבר עבר את ההכחשה, הכעס, ההתמקחות והדיכאון; כעת אפשר לומר שהגיע למעין השלמה עם המצב.
    אדם סמית' אמר שאומה אינה נהרסת ביום אחד, ולישראל בוודאי יש עוד כברת דרך לעשות. אבל מוטב לקפוץ מן הרכבת כשהיא רק יוצאת מהתחנה ומתחילה להאיץ מאשר כשהיא כבר דוהרת על הפסים ורק אז אתה תופש שקנית כרטיס לכיוון אחד ברכבת לאבדון.

  • 43.

    עזבתי ואני קורא לכל חברי לעזוב מפלגה גזענית זו הנלחמת ביהודים. (ל''ת)

    ליכודניק לשעבר, 02/12/09 11:38

    • לא זו הדרך

      גם חבר ליכוד, 02/12/09 11:46

      אם יש לנו מה להגיד, צריך להגיד את זה.
      לא לברוח.

      לפקוד עוד אנשים לליכוד. להפוך את הקערה על פיה.

      • הספיקה לי התנתקות אחת ושרון אחד- אני לא מאמין יותר לאיש בליכוד- כולם

        ליכודניק לשעבר, 02/12/09 12:50

        בגדו בי כבוחר, אני הולך ימינה.

  • 42.

    הדרך היחידה שהם מבינים: אזיקים, מעצר, משפט ובית הסוהר (להרבה זמן) (ל''ת)

    דגידפ , 02/12/09 11:36

  • 41.

    מי שרימה את בוחריו וגנב את קולותיהם ירוסק בבחירות הבאות. (ל''ת)

    אזרח לא מהשורה, 02/12/09 11:33

  • 40.

    לשפוט אותו על הפרעה לעובד ציבור בעבודתו ואיומים

    איש אחד, 02/12/09 11:32

    שישב בכלא שנה שנתיים,
    הפקחים עושי דבר הממשלה שאותו ראש מועצה נבער בחר בה,

  • 39.

    מרידור, יעלון, בגין, יוסי-בזבוז כסף על שרים מיותרים וגזענים נגד יהודים (ל''ת)

    גזענים, 02/12/09 11:32

  • 38.

    בני בגין תומך ההקפאה הגזענית- האכזבה הגדולה, חומץ בן יין. (ל''ת)

    אום ג'יהאד, 02/12/09 11:30

    • חומץ בן חומץ, אבא שלו הראשון שגירש יהודים (ל''ת)

      עינת, ערד , 02/12/09 12:12

  • 37.

    הליכוד משמיד עצמו לדעת, וברק נהנה מכל רגע- אידיוטים. (ל''ת)

    צילייגער, 02/12/09 11:29

  • 36.

    מכתב גלוי לבן שלנו- ראש הממשלה שהגיע לאן שהגיע בזכותנו

    חבר מרכז הליכוד, 02/12/09 11:29

    שלום לך מר נתניהו.
    מדבר אבא שלך.
    לא, לא אח שלך. אבא שלך.
    לא האבא הביולוגי. אני צעיר ממך.
    האבא שהביא אותך לשלטון.
    בזכותי ובזכות חבריי המתנחלים הגעת למה שהגעת.
    גם בזכות רוב העם שתומך בנו.
    עשינו זאת למרות אחינו היקרים והאהובים, אנשי השמאל, המהווים לפי הסקרים ולפי הבחירות את המיעוט בעם.
    אבל עכשיו אתה מקפיא אותנו, רגע לפני שתהרוג אותנו.
    כן, פינוי שלנו הוא הרג שלנו.
    רצינו רק לומר לך, שמי שהורג את אבא שלו, כדי לרצות את אומות העולם, ואפילו כדי לזכות בתמיכה כלפי איראן עושה מעשה חמור ביותר.
    אני מבקש למחות בפניך על כך, ולבקש כי תחשוב שוב האם כדאי להרוג את אבא שלך תמורת תמיכה שככל הנראה לא תזכה לה, אלא להיפך: תזכה להחמרת אי התמיכה.
    וזאת אני יודע מקריאה בספר של אדם נבון בשם ''מקום תחת השמש''.
    בספר הזה כתוב שהקפאה כמוה כהריגה.
    וכתוב שם גם - שמי שנכנע לטרור (של חוסיין אובמה למשל)
    רק מגביר אותו ולא זוכה לתמיכה.
    אתה נכנע לטרור, גם בעיסקת שליט וגם בהקפאת ההתנחלויות
    ולכן אינך יכול להיות ראש ממשלה.

    • מלים כדרבנות- ביבי רימה ושיקר לבוחריו ולכן אינו ראוי להיות ראש ממשלה. (ל''ת)

      אח שלו, 02/12/09 11:36

    • רוב העם חושב כך אבל לא עושה כלום

      טאו טאו, 02/12/09 12:58

      אתה באמת מאמין שפיפי ישמע. צריך להעיר פה את האנשים
      ולהזיז את העניינים ולהפיל את הממשלה.
      בלי אלימות - אבל לצאת בהמונינו לרחובות.
      אנשים מקבלים את הגזרות בהכנעה ועם הרבה בירבורים/פיטפוטים אבל למעט קומץ איכפתי שמוכן להקריב בשביל זה, כולם קפאטו במקומם.

      קדימה להתאחד ולמצוא את הדרך להלחם בתופעה
      המעוררת בחילה שנקראת ביבי- ברק .

    • פחחח... לא נורא, גם אתה תנחת על סלע המציאות של פשרה.

      שמאלן, 02/12/09 14:18

      לפחות מנהיגי השמאל המפורר לא שקרניקים כמו מנהיגי הימין. הם פינו את גוש קטיף.. ויפנו גם אתכם ואם לא הם..המנהיגים השקרנים שלכם.

      • איזו פשרה?

        2הצדיק , 02/12/09 16:42

        נתינת הארץ? אתה רוצה להגיד לי שאם אנחנו נפנה עוד התנחלויות אז נהיה בשלום? אם כן אז אתה בסופו של דבר תגלה את המציאות-מציאות שיורים קסאמים וקטיושות על ת''א יהיו פיגועים אנשים יעזבו את הארץ אנשים ימותו ולא רק מפגיעות אלא משברון לב על הבית שהלך.... 

      • למה השמאל מפורר? כי הוא הוא זה שהתרסק אל סלע המציאות.

        רונית, 02/12/09 18:53

        זה שביבי חוזר על הטעויות של רבין ושרון,וחושב שהפעם התוצאות יהיו שונות מבחינת ישראל, מעיד על כשל נפשי חמור

    • כל מילה בסלע!!!!!!!! (ל''ת)

      יובל, 02/12/09 20:21

  • 35.

    ביבי- קרא את התגובות ותבין שאתה מחוסל פוליטית, והליכוד אתך. (ל''ת)

    שונא גזענים, 02/12/09 11:29

  • 34.

    חזקו ואימצו- תושבי בית אריה וראשיה- מקור לגאוה (ל''ת)

    אבי-חבר ליכוד שיעיף את ביבי ויקפיא את בוגי ומרידור, 02/12/09 11:22

  • 33.

    יש להכניס למעצר הבוגד ברג

    צבי, 02/12/09 11:21

    יש להעמיד אותו למשפט על בגידה בעם היהודי ובישראל ולהטיל גזר דין מקסימלי - מאסר עולם או הוצאת להורג. כך מטפלים בבוגדים.

    • צבי אתה חולה רוח (ל''ת)

      יואב, 02/12/09 13:16

  • 32.

    האויב המסוכן ביותר לבטחון ישראל המשך הציטוט המלא בתוכן

    ציטוט מספרו של בן גוריון ''בהילחם ישראל'' עמ 11, 02/12/09 11:21

    ''האויב המסוכן ביותר לבטחון ישראל זוהי האינרציה המחשבתית של אלה האחראים לבטחון'' רעיון פשוט זה הינחה אותו מיום שקיבל על עצמו עלעצמו את האחריות על בטחון הישוב

  • 31.

    לתת בראש לפקחים המקפחים ולשולחיהם! שום ציות או שיתוף (ל''ת)

    פעולה עם שלטון השמוק!, 02/12/09 11:21

  • 30.

    מילואים והקפאה

    חכים יותם, 02/12/09 11:20

    אני מודיע בזאת ''רשמית'':
    - כל עוד יש הקפאה על בסיס גזעני ביו''ש (אסור רק ליהודים לבנות) אני מקפיא את שירות המילואים שלי.
    זה לא עניין פוליטי.
    זה עניין של שלילת זכויות האזרח של 300000 יהודים שההקפאה היא רק ההקדמה לו.

    אם הדבר יגמר עוד 10 חודשים, אשוב לעשות מילואים עוד 10 חודשים. ואם לא - אז לא.
    עד אז -
    אי אפשר ואסור להשמע להוראות ממשלה כשהיא שוללת זכויות אזרח באופן גורף ושרירותי.

    אני מציע לכל מי שרוצה לבטא את שאט הנפש שלו מההתנהגות המפלה של הממשלה - לא ללכת למילואים (אלא בצו 8).

    • אני אתך- מקפיא מהיום את שירות המילואים. איני מוכן לשרת מדינה גזענית. (ל''ת)

      מילואימניק, 02/12/09 11:27

    • גם ככה אתם גיס חמישי (ל''ת)

      hh, 02/12/09 12:20

      • והיכן כבודו עושה מילואים, בבתי הקפה של שינקיין? (ל''ת)

        מילואימניק, 02/12/09 12:51

    • יש לי חדשות בשבילך

      חמציץ, 02/12/09 12:51

      ישראל היתה מדינה גזענית גם לפני ההחלטה על הקפאת הבניה בשטחים.

      ואולי זה יהיה סוג של שוק בשבילך, אבל מי שמופלה כאן כבר שנים הם דווקא הערבים.

      • סליחה

        2הצדיק , 02/12/09 16:48

        אף אחד לא ביקש מהם להישאר שילכו ל22 המדינות האחרות שלהם . חוץ מזה לא הפלו את הערבים בארץ אולי התושבים אבל לא המעסיקים או הממשלה שדווקא משום מה תומכת בהם...

    • אחי צודק במאה אחוז

      2הצדיק , 02/12/09 16:46

      אני איתך אחי כל הכבוד

  • 29.

    אם הם היו פלשתינים כבר היו יורים בהם מזמן... (ל''ת)

    אורן, 02/12/09 11:18

    • אם היה מדובר בערבים בג''צ היה מגן עליהם מזמן.הרי רק לערבים (ל''ת)

      ושמאלנים מותר להתעמת עם צבא ומשטרה בארץ הזאת., 02/12/09 11:33

      • בשמאלנים וערבים יורים! אתה צודק המתנחלים צריכים לקבל אותו יחס! (ל''ת)

        צ'רצ'יל , 02/12/09 12:15

        • חחחחחח

          2הצדיק , 02/12/09 16:50

          את המתנחלים עוצרים,מרביצים להם מכות רצח וגם יורים בהם אז שב בשקט ילדון

  • 28.

    ביבי והליכוד גנבו את קולות הבוחרים ומיישמים מדיניות גזענית ואנטישמית. (ל''ת)

    לעולם לא ליכוד עוד, 02/12/09 11:18

    • אנטישמית? סיום הכיבוש יציל את המדינה היהודית מדו לאומות! זה אנטישמיות? (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 02/12/09 12:16

      • חחח- סיום ה''כיבוש'' בשטחים עדיין ישאיר אותך עם מדינ ה דו- לאומית עם

        לעולם לא ליכוד, 02/12/09 12:53

        מיליון וחצי ערבים פלסטיניים.

  • 27.

    מציע לפעול מול הבדואים בין צומת שוקת לערד באותה שיטה

    גיא, 02/12/09 11:18

    חוק הוא חוק ואלפי פחונים בתים, דירי עיזים ומאות שלדי בית יפורקו לאלתר בין צומת שוקת לבין ערד...
    בטח...חחחח...נראה את הגיבורים בדרום....

    • צודק

      2הצדיק , 02/12/09 16:51

      וגם לערבים שבי''ש

  • 26.

    מירב המסכנה לידיעתך

    קלימרו, 02/12/09 11:18

    מירב האומללה לא רק שבית אריה קרובה למרכז היא גם נתיב אויר של מטוסים שנוחתים בנתבג ממזרח למערב!

    • שום מטוס לא נוחת ממזרח למערב (ל''ת)

      jy, 02/12/09 12:22

      • תיתפלא - כשיש התראות או שיבוש במזג האויר

        תושבת בית אריה, 02/12/09 12:54

        המטוסים עוברים לנו מעל הראש

      • מה אתה אומר?

        2הצדיק , 02/12/09 16:53

        אני גר בבית אריה ואני שומע כל זמן מטוסים חולפים מעל הבית שלי לכיוון נתב''ג...

  • 25.

    היום הקפאה בגוש עציון- מחר בירושלים ותל אביב. (ל''ת)

    אבו דארטה, 02/12/09 11:17

  • 24.

    האויב המסוכן ביותר לבטחון ישראל המשך הציטוט המלא בתוכן

    ציטוט מספרו של בן גוריון ''בהילחם ישראל'' עמ 11, 02/12/09 11:17

    ''האויב המסוכן ביותר לבטחון ישראל זוהי האינרציה המחשבתית של אלה האחראים לבטחון'' רעיון פשוט זה הינחה אותו מיום שקיבל על עצמו עלעצמו את האחריות על בטחון הישוב

  • 23.

    יהודים מכים יהודים- סוף המדינה היהודית קרוב מתמיד- תודה לביבי וברק. (ל''ת)

    עז א דין אל קטיושה, 02/12/09 11:16

  • 22.

    יש ללחוץ על הח''כיםוהשרים לבטל ההקפאה- היא תעלה לליכוד בהתרסקות טוטאלית (ל''ת)

    חבר ליכוד, 02/12/09 11:15

  • 21.

    אני קורא לכל ציוני ואוהב עמו להקפיא מיד חברות בליכוד האנטי ציוני. (ל''ת)

    ליכוד לשעבר, 02/12/09 11:14

    • בידיוק אבל בדיוק להפך

      ראש כרוב, 02/12/09 11:28

      לפקוד עוד אנשים לליכוד. כמה שיותר.
      זה המנוף היחידי שיש לנו.

    • לא למדת? זה הסיכוי היחידי. לפקוד כמה שיותר לליכוד ולהחליף אותם (ל''ת)

      עומר, 02/12/09 15:18

  • 20.

    הבדואים משתוללים בנגב אאבל ממשלת השחור מכה מתיישבים יהודים . (ל''ת)

    דרומי, 02/12/09 11:14

  • 19.

    מתיישבים יקרים- אני כל כך גאה בכם

    bayitgan , 02/12/09 11:13

    אתם התקווה!! אל תעצרו ואל תפחדו. האמת והצדק איתנו!!!
    ארץ ישראל שלנו!!

  • 18.

    ביבי וברק פתחו במלחמה נגד העם היהודי- גורלם הפוליטי יהיה כשל שרון. (ל''ת)

    מתנחל מהצפון, 02/12/09 11:13

  • 17.

    בקרוב הקפאה בתל אביב וספינות גרוש ליהודים! (ל''ת)

    הגיע הזמן להפיכה, 02/12/09 11:12

    • horban

      ady, 02/12/09 11:21

      people like you will bring a horban to all of us it's incredible that peopleoday do not learn from history.Israel today is a country that from military point of view are not any more strongher from our neughbours .We lost against hizballa and we did not succesed in Gaza

      • Its little people like you that endager our existance

        הגיע הזמן להפיכה, 02/12/09 12:12

        Its people that are not able to think for themselves, people that run after empty slogans thrown at them by corrupt politicians that endanger israels existance!
        The fiasco in lebanon was due to bad planning and even worse strategy!
        What army does not check its reserve supplies before going into such operation? what army uses a tactic of going in and out, a tactic that failed during the Vietnam era? when you have irresponsible jackasses with no experience as the israeli left brought forth, this is the result!
        The israeli left is a danger to Israels existance and the history of the last 20 years has proven it!
        Unless politicians elected democratically stand by their main promises to their voters and to the platform on which they were voted upon, there is no meaning to our democracy, therefor we must have a civilian revolution!

  • 16.

    על כל יהודי להילחם במדיניות הספר הלבן של ממשלת אמריקה ביתנו של ביברק. (ל''ת)

    רעמסס, 02/12/09 11:12

  • 15.

    אבי נעים העם איתך, שילך נתניהו לעזה. (ל''ת)

    ליכודניק, 02/12/09 11:08

  • 14.

    אנרכיה בדרך:בשני מיגזרים כבר לא אכפת לשבת בבית סוהר-הם מצפצפים

    המגזר הערבי ומגזר המתנחלים, 02/12/09 11:06

    זו כבר ממש לא בושה לשבת בבית סוהר עם הפרעות, התפרעויות ואי שמירה על החוק של המדינה.
    ככה זה במדינה טוטליטרית !!! הגבורים הם אסירי האידיאולוגיות כי למדינה חוץ מטרור אין מה להציע

    • כמה שאתה צודק. כמה טוב יהיה לנו בלעדיהם (ל''ת)

      דגידפ , 02/12/09 11:41

      • בלי המתנחלים גם אתה לא תהיה מה דעתך? (ל''ת)

        א היא א, 03/12/09 05:14

  • 13.

    רק שלא נגיע בסופו של דבר לפרשת גוש קטיף גם בייתר שיטחי מדינת ישראל (ל''ת)

    פקק תנועה , 02/12/09 11:02

  • 12.

    ביבי חבל עליך, עיין ערך אריק שרון (ל''ת)

    איש ימיני, 02/12/09 11:00

  • 11.

    הספר ה ל ב ן של צ'רצ'יל -- ש ח ו ר ליד ברק ונתניהו

    מי יציל את הבית שלי ?, 02/12/09 10:57

    איפה כל אלו שהפגינו אז נגד הספר הלבן ? איפה הבנים והבנות שלהם ? למה הם ממשיכים לשבת מול המסך בשלוות נפש ? גם אז הבריטים רצו לעשות את זה בשביל קצת שקט במזרח התיכון.

  • 10.

    מי שחושב שההקפאה באה מדרישת ארה''ב הוא טועה ומטעה.

    ASCH , 02/12/09 10:55

    ללא ספק שהיא תואמה עם וושינגטון מבחינת הצהרות מיטשל לתקשורת, ''כאילו'' זה בא מאילוץ מעבר לים. זאת, בכדי להקטין את ההתנגדות למהלך. מבחינת- ''אנחנו קטנים וחלשים ויש ''לחצים בינ''ל''''. רבותיי- קשקוש! עובדים עלינו בעיניים. משקרים לנו.

    ההקפאה לא באה מדרישות וושינגטון.

    אם ארה''ב הייתה לוחצת על ההקפאה, ברק לא היה פועל כה בהתלהבות ליישם אותה. ההקפדה לא הייתה כה חזקה, היו עושים את המינימום, מה גם שלגמרי לא ברור עד כמה אפשר לאכוף את ההקפאה.

    לא! ההקפאה באה מהשתלטות השמאל על ממשלת הימין, לא סתם אמר אתמול פרס: ''לא ציפינו שנתניהו ילך כל כך רחוק''.

    היא באה מהחונטה: גל''ץ-בג''ץ-פרקליטות-פרס-עבודה, שבניגוד לקדימה שהלכה לאופוזיציה, נכנסו והשתלטו על הממשלה מבפנים ועושים בה כרצונם.

    השאלה שנשארת היא, למה לנו בעצם להצביע בבחירות, אם עבור כל הצבעה שנצביע נקבל שלטון שמאל קיצוני?

    האם ישראל היא מדינה דמוקרטית או מדינת חונטה מצומצמת עם חזות דמוקרטית? ולמה עלינו להפסיד שעות פנאי כדי לבחור לכנסת ביום הבחירות? ומה אכפת לנו עכשיו אם ממשל נתניהו יפול?

  • 9.

    ''רק מילאתי פקודות''

    ארז, 02/12/09 10:55

    כך יכולים לטעון השוטרים ואנשי המינהל, בבואם לאכוף את ההוראה הגזענית - ולכן, הבלתי חוקית.
    כל הכבוד למי שמסרבים להיכנע לצו בלתי חוקי, כל הכבוד למי שמונעים את יישומה של הוראה גזענית.

  • 8.

    יש להגיע כבר עכשיו לעימותים כמו בעמונה, בטרם יהיה מאוחר (ל''ת)

    לעולם לא עוד: פרסת כפר מימון, ליצנות עצמונה, 02/12/09 10:52

  • 7.

    כל הכבוד. להלחם בספר הלבן של ביבי וברק (ל''ת)

    אבי, 02/12/09 10:50

  • 6.

    מירב האומללה! את הטיל שיירו מחורבות בית אריה לא יעצור ברק העלוב הרקוב (ל''ת)

    ארן זר, 02/12/09 10:49

    • הם גרים בבית אריה ומשתלטים על שוהם. אנשים

      מירב, 02/12/09 10:55

      עם רמה ירודה ועלובה.

      • עוד סנובית משוהם (ל''ת)

        עמך, 02/12/09 11:44

      • אוי ואבוי לך מגעילה אחת

        תושבת בית אריה, 02/12/09 11:57

        תושבי שוהם מלאים בתושבים מלוד ורמלה אז תתביישי לדבר על תושבי בית אריה

        • מה יש לפרח_ מבית-אריה, נגד היהודים המתגוררים בלוד וברמלה. (ל''ת)

          בא לי לבכות..., 02/12/09 12:43

      • התכוונת מפרנסים את שהם

        יהודה, 02/12/09 13:25

        חשבת ללכת לאח הגדול? נראה שאת מה זה מתאימה לשם.

  • 5.

    מדינה שכזו..........

    כפיר, 02/12/09 10:45

    אהוד ברק עושה מה הוא רוצה ....מגייס פקחים מקפיא בנייה ...הולכים לשחרר כ 1000 איש עבור חייל אחד.....אני חושב הלו זה פתח לא נורמלי לחטוף עוד חילים במצב שנוצר ..איזה התקפלות של ממשלת ישראל....אומנם גלעד שליט חייב לחזור אבל השאלה מה המחיר שהרוצחים האלה יקבלו קצבאות וכספים מאירגונים פלשתנאים פרו ערבים ויחיו כמו מלכים בחול אחרי שרצחו עשרות יהודים...יש בכלל תקדים לכזה דבר בעולם מלבד מדינת ישראל.............עולם מטורף. בנוגע להתנחליות זורקים עצם לאובמה....על חשבון מלחמת אחים ביהודה ושומרון...

  • 4.

    לצערי השמאל תומך בהתנחלויות

    רינה, 02/12/09 10:43

    ציפי,ברק,שרי ''קדימה'',עבודה,תומכים בהמשך הבנייה במזרח ירושלים,ובגושים הגדולים,ובכך
    פוגעים בשלום.

    • גם על הגושים הגדולים ועל ירושליים את מוכנה לוותר? מה לגבי הבית שלך? (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 02/12/09 10:59

    • איזה שלום בדיוק ?

      שרון, 02/12/09 11:26

      שלום כרגע הוא סתם חלום לא מציאותי.
      אין שום בשלות לא בצד שלנו ובטח לא בצד שלהם.
      כל הרעיון הזה של לחזק איזה בובה בשם אבו מאזן כדי לעשות שלום איתו הוא בדיחה עצובה.
      שלום עושים עם העם ולא עם איזשהו אדם זה או אחר. העם שלהם רוצה חמאס ובחר בחמאס ועם החמאס צריך לדבר. בנתיים צריך לדבר איתו על הסדרי חיים שיקלו על שני הצדדים, שלום זה עוד רחוק רחוק. אני מציע שאתם בארגוני השמאל (ולא לא מדובר בקדימה או העבודה) תבנו את השלום מלמטה, עם בסיס רחב. תארגנו שיח בין הצדדים, תתרכזו בילדים, בבתי הספר, תתחילו עם זה שילדים ישראלים יתכתבו עם ילדים פלסטינאים, אחר כך מפגשים, אחר כל קייטנות משותפות, לאט לאט אנשים יכירו את הצד השני ויפסיקו לפחד ואז יבוא השלום.
      השלום לא יבוא מזה שתצעקו לביבי שיחזיר את ירושלים או מקום אחר.

  • 3.

    עוד פעם אני מגיע למסקנה שעדיף להחזיר את השטח עם התושבים

    שרון, 02/12/09 10:42

    מי שרוצה לחזור לישראל שיחזור (ויקבל פיצוי) מי שרוצה להשאר שם שישאר. נמאס כבר מהשטויות שלהם.

    • יש לך מושג היכן בית אריה?

      שרון, 02/12/09 10:48

      גם אתה מאלו שחושבים ש''השטחים'' זה אי שם.
      כדאי שתפתח מפה ותבדוק מה המרחק בין בית אריה לנתבג ות''א

      • אתה מצפה לידע?

        ארז, 02/12/09 10:55

        מי שמתבטא כך מעולם לא יצא מגבולות שינקין או רמת אביב...

        • זה ממש לא משנה איפה המקום

          שרון, 02/12/09 11:07

          מי שמתייחס אל המדינה שלי כאל אויב אז המדינה צריכה להתייחס אליו כאל אויב.
          מי שמגיע אליו נציג מדינה עם צו מדינה והוא לא מכבד אותו הוא אויב המדינה.
          הגיע הזמן שתבינו, הממשלה היא שלנו ויש לכבדה, אתם ממש כמו אלו שבנו את עגל הזהב וזלזלו במשה.
          אם נזלזל במדהיגים שלנו, אלו שאנחנו בעצמנו בחרנו אז אפשר לסגור את הבסטה ולחזור לגולה, כי לא מגיעה לנו המדינה.

          • פשוט קשקוש

            יהודה, 02/12/09 13:28

            דבר ראשון, חוקיות ההחלטה לא לגמרי ברורה.
            דבר שני, אנשים התחילו לבנות באופן חוקי לגמרי, חתמו על חוזים, לקחו משכנתא והתחייבו על מכירת דירות ושכירות.
            אם רוצים להפר את החוזים שלהם - נא לשלם להם פיצויים על הנזק.
            קודם לפצות אח''כ להקפיא. ראינו מה קרה בגירוש מעזה.

            • זה סתם תרוצים, פיצוי הולם יקבל כל מי שמגיע לו (ל''ת)

              שרון, 02/12/09 14:19

        • שניכם, שרון וארז טועים.

          ASCH , 02/12/09 11:13

          תגובה מספר 1, 2, 3, הם אותו אדם. ייתכן שנכתב מ''סלון מזל'', מרכז האנרכיסטים בת''א. ייתכן שנכתב ע''י לאומנים ערבים. נכתב באותו הזמן. תעמולה פושטית שמטרתה להציק לכם ו''לשכנע'' שיש הרבה אנשים מאחורי קומץ מטורפי השמאל.

          השמאל תמיד היה חזק בתעמולה. זאת הסיבה למה כל כך הרבה כבשים רפי שכל תמכו בו. ואני לא מדבר רק על ישראל.

          • אתה מדבר שטויות (ל''ת)

            שרון, 02/12/09 12:02

      • מה אכפת לו מה יקרה יום אחרי שניתן את השטח לפתח וחמאס? (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 02/12/09 11:00

        • רק אתם חכמים ורק לכם אכפת... נו באמת (ל''ת)

          שרון, 02/12/09 11:18

          • אתה יכול לחזור לגולה אם אתה רוצה

            נגד תעמולה פאשיסטית, 02/12/09 11:34

            מטרת היהודים ששבו לארץ ישראל הוא לבנותה, ולא להתנפח בכסף ובשטויות ב'תחום המושב'.
            ההסתתרות מאחורי טענת' שלטון החוק' היא סוג של פאשיזם המאדיר את סמכויות המדינה על חשבון זכויות אזרחיה לחיים תקינים כולל בניית בתים.

            • אתה תחזור לגולה כי אתה מתנהג כמו גולה

              שרון, 02/12/09 12:01

              ההבדל בין היום לגולה הוא לא במיקום שלנו, ההבדל הוא בכך שהיום יש לנו מדינה, עם הנהגה שלנו שאנחנו בחרנו. זה שלנו שלנו שלנו ! ורק אנחנו נפריח את המדינה או כמו שזה נראה נהרוס אותה.
              אתה רוצה לחיות בארץ בלי מדינה, להיות בגולה בארץ ישראל ? אם לא אז תתחיל להבין שהממשלה היא אנחנו ואנחנו זה הממשלה והממשלה מחליטה מה שהכי טוב לנו.

              • הממשלה הזאת היא לא אני ואני לא הממשלה הזאת והממשלה הזאת רעה

                רונית, 02/12/09 19:32

                ועושה רק רע למדינה . הממשלה פוגעת בנחישות רק כנגד אויביה הפוליטיים. חוץ מזה לא מעניין אותה טובת המדינה והעם.ראיתה פעם את השילטון פועל בכזאת נחישות בעיניינים אחרים שנוגעים לאזרחים?לא, כי הם לא מאיימים פוליטית על הממשלה.

              • ושכתי, שזאת לגמרי לא הממשלה שבחרנו בה.רמאות, זה מה שיש כאן (ל''ת)

                רונית, 02/12/09 19:33

                • רונית זו הממשלה שלנו שבחרנו

                  שרון, 02/12/09 20:32

                  זה שאני ואולי את לא שמנו את הפתק של המפלגה ששלטת זה לא משנה בכלל. החלטנו על שיטת בחירות מסוימת ובחרנו לפיה ומי שנבחר הוא הראש של כולנו לא רק של מי שבחר אותו.
                  זה ממש אנוכי ודי טפשי לחשוב שאת רוצה את טובת המדינה או העם יותר מביבי וברק. ברק וביבי שניהם נותנים את הנשמה שלהם למדינה כי אכפת להם ממני יותר מלאחרים.
                  הם פשוט יותר מנוסים ממך, יש להם יותר ידע עקב מעמדם והם כנראה גם יותר חכמים ממך ולכן מבינים מה צריך לעשות לטובת המדינה.

                  • אוי ויי על המנוסים חכמים ומבינים יותר .אוי ויי זה מה שהתוצאות בשטח מרא

                    רונית, 02/12/09 21:24

                    ודיברתי על הרמאות שיש כאן פשוט רמאות וכשיש רמאות אין דמוקרטיה

      • מה זה משנה, זה בשטחים עם ראש מועצה שמפר חוקים (ל''ת)

        דגידפ , 02/12/09 11:39

  • 2.

    שיתנו כבר את בית אריה- מקום מגעיל עם אוכלוסייה מגעילה (ל''ת)

    מירב, 02/12/09 10:41

    • אני חושב כמוך- בית אריה זה סתם מקום שתקוע אי שם

      חיים, 02/12/09 10:56

      ולא מועיל לאף אחד. שהתושבים יעברו לאור יהודה ולבת ים וליהוד המקום ממנו באו

      • אי שם, הא?? חתיכת כלום

        bayitgan , 02/12/09 11:17

        ארץ ישראל שלנו!!

      • מה יש לך נגד אור יהודה? (ל''ת)

        אני, 02/12/09 11:19

      • ''אי שם''? אז גם נתב''ג זה ''אי שם''

        יהודה, 02/12/09 14:14

        בית אריה יושבת מעל נתב''ג. אתה בטח מאלו שממש אוהבים לצאת לחו''ל -אז כדאי לך מאד שנמשיך לשבת בבית אריה.
        כדאי שתקח מפה של א''י ותלמד אותה קצת.
        נראה שאתה מה זה בור ועם הארץ.

    • הם מגעילים כמו יהודי פולין ב-39 , נכון מירב? אם תסגירי (ל''ת)

      אותם,אולי נאצים של היום ישאירו אותך בשקט?, 02/12/09 11:18

    • להחזיר לפלסתינאים בתנאי שיקחו גם את התושבים של בית-אריה (ל''ת)

      דגידפ , 02/12/09 11:38

      • סבבה אבל אתה מצטרף

        2הצדיק , 02/12/09 17:07

        שלפחות יהיה לי תעסוקה בדרך-שאני אוכל להרוג אותך.ככה לא מדבר יהודי וחבל שאתה לא חווית את השואה על בשרך נראה אם היית מגיב כככה

      • תגובה לכול השמאלנים

        אריה, 05/12/09 13:04

        אל לכם מ המשיך למכור את אחיכם לערבים פן יבוא יום והשוקת תהיה שבורה ולא תוכלו לומר לא ידענו.אחיכם המתיישבים הם הם גבורי החיל השומרים ומשרתים את מדינה לא פחות מכם ואולי יותר מכם ולכן תחשבו טוב טוב מה אתם עושים. שלא נגיע בסוף יום כולנו לים

  • 1.

    ישראל תחזור לגבולות 67 (ל''ת)

    בסופו של דבר, 02/12/09 10:41

    • חזרה לקו הירוק...

      ארז, 02/12/09 10:53

      משמעה, זמן קצר לאחר מכן, חזרה לקו הכחול...
      כבר למדת לשחות?

      • לא צריך להתרגש מזה. צריך להבין מה זה:

        ASCH , 02/12/09 11:08

        זאת שיטת תעמולה.
        מציגים את הרצוי להם כמשהו שכבר קרה או משהו שבוודאות יקרה עוד מעט, וכך מנסים לייאש את המתנגדים.

        בסה''כ תגובה או של אנרכיסט או של לאומן ערבי. שניהם עויינים את מדינת ישראל ולכן לשניהם חשובה מאוד החזרה לקו הירוק. הם יודעים למה.

      • אהבתי.

        bayitgan , 02/12/09 11:17

        ארץ ישראל שלנו.

    • גפ פיקוח-בנייה הוא תפקידו של צה''ל ?! (ל''ת)

      קיפוח-פנייה., 02/12/09 13:35