משה דבי ותמי שיינקמן: אני, כצרכן כפייתי של דיאט קולה (לא מתגאה בזה- פשוט עובדה), לא רק שאשכח מהמשבר הנ''ל, אלא שאפילו עכשיו אני ממשיך לקנות את המוצר, בלי לשים לב לתאריך התפוגה.קצת מסריח? לא נשתה. סכנת חיים או בריאות? לא. למה לעשות מכל זבוב משבר בינ''ל, שרק אתם יודעים לטפל בו? ישכחו את זה כמו ששכחו הרבה דברים אחרים. אם אין אבידות בנפש- הכל שטויות שאפשר לתקן- ובקלות, בלי לפרנס בהכרח מומחים למשברים, שמכניסים את הלקוח ואת הציבור לפאניקה, שהרי אחרת- ממה נתפרנס?