• 24.

    חלומות הם מקורות מידע חשובים ואין לזלזל בהם! המשך...

    בעל הנר, 03/12/09 11:30

    ביחס למלווים: מדובר בחוצנים!
    ביחס למדריכים: אישיים כגון מקובלים, רבנים וכ''ו. דוגמאות: רחל אמנו, ישו, דוד המלך, הרבי מלובביץ, משה רבנו ועוד.

  • 23.

    חלומות הם מקורות מידע חשובים ואין לזלזל בהם! המשך...

    בעל הנר, 03/12/09 04:25

    בדרך כלל מקורות המידע בחלומות הינם:
    א. הנשמה עצמה של האדם החולם/מת.
    ב. מלווה רוחני כגון נשמת נפטר המקורב לאדם
    החולם/מת, הנמצאת במימד אחר שלא נראה
    ורק מורגש. ומודע לחולם/מת בלבד.
    ג. מדריך רוחני, כלומר אישיות שחיתה קודם
    ולאחר פטירתה היא נמצאת במימד אחר שלא
    נראה ורק מורגש או נראה רק ע''י האישיות
    החולמת.המדריך מלווה את האדם החולם/מת
    עד פטירת האדם.

  • 22.

    חלומות הם מקורות מידע חשובים ואין לזלזל בהם!

    בעל הנר, 03/12/09 01:13

    כאחד שנולד עם יכולות של ראייה ותיקשור על-חושי, זכיתי, אני זוכה ואזכה לקבל מידע רב בהרבה תחומי פעילות מגוונים, שסייעו, מסייעים ויסייעו לי ככל הנדרש. במונחים שלי מדובר בתיקשור על-חושי ברמות מאד גבוהות ובזמן אמיתי! מקורות המידע שלי אמינים וחסויים.
    המידע מגיע בדרך כלל ממקורות סמויים, מרבדים גבוהים אל מערכת התת-מודע של כל יציר חי, בני האדם, לחיות ולדומם שבטבע.
    אני אישית מודע למקורות המידע שלי. המידע מגיע אלי בחלומות ובזמן פעילות יום יומית ותוך כדי עשייה באמצעות רמזים אותם שאני קולט כגון ידיעה שראיתי, או משמיעה, או מהערה אקראית אבל מכוונת.
    לצערי, מערכת המשפט המקובלת לא מודעת לאפשרויות האלה ולכן היא לא נוטה להיעזר בהם באמצעות בעלי עניין ראויים ואמינים כמו שלי בגלל עניין השרלטנות.
    כאחד שפועל בתחומים מאד מגוונים, אני יכול להעיד כי בין שאר יכולותי קיימת הסגולה של האיבחון האישי למערכת החיים ההיקפית שסביבי, לטבע ולחי וגם לבני-האדם באשר הם.
    האיבחון הוא על בסיס האנרגטי המיוחד המוקרן ואותו אני חש. היכולת הזו לא ניתנת להסבר מדעי!
    אני מנתב את יכולותי בסיוע חיובי רק לאלה שאני חש בנכונותם לקבלני!

  • 21.

    ישנן סוגי אמיתות האמת המשפטית תובעת הוכחות מעל לכל ספק

    מר נון , 02/12/09 11:57

    בית המשפט נהפך לרגשני ולא מקצועי , ליבי עם האישה ויתכן עד כדי אני מאמין לאישה אך לקבוע בוודאות משפטית ?, אני לא מבין לאן הדרדרנו.

    • תראה מר נון, מרגלית הר שפי ישבה בכלא בעוון מחשבותיה.

      גברת נון סופית, 02/12/09 23:25

      כך שהכל יכול לקרות במדינתנו הקטנטונת.

  • 20.

    טירוף מוחלט!

    יבגני, 02/12/09 10:52

    להרשיע אדם על בסיס חלום! אנחנו בימי הביניים??
    הרי אי-אפשר אפילו להוכיח שהיא בכלל חלמה את זה ולא המציאה, שלא לדבר על זה שחלום לא בהכרח משקף את המציאות.
    האם ידוע לשופטים שיש תאוריות בפסיכולוגיה שטוענות שאין דבר כזה הדחקה בכלל?

  • 19.

    ציד מכשפות

    מיכאל עכו, 02/12/09 10:42

    איך יתכן שמרשיעם אדם על סמך חלום? הזכרון מתעתע יתכן בהחלט שזה פרי דמיונה של המתלוננת,ואני לתומי סברתי שמרשיעים אדם באם מתקיים התנאי מעל ספק סביר, טובי חוקרי הזכרון מטילים ספק במיהמנותו של הזכרון ובפרט בזכרון לאחר שנים

  • 18.

    חלום הוא ראיה? ואם חלמתי שרצחתי את ארלוזרוב, אז להסגיר את עצמי? (ל''ת)

    WTF, 02/12/09 09:28

  • 17.

    גם משה יזדי מירושלים נואף.

    א, 01/12/09 23:24

    מי לא מכיר את משה יזדי הנואף, הגנב, הרמאי, השקרן, הבוגד ששוכב עם נשים נשואות למה אותו לא תופסים?

    • אם אתה יודע על קיומו של אדם המסוכן לציבור...

      מה זה קשור, 02/12/09 07:07

      למה שלא תמסור את הפרטים למשטרה שיחקרו את זה.

      לא מבין איך זה קשור לכתבה הזו?

      • הרב משה יזדי מוחרם ע''י כל אנשי עובדיה וכל ירושלים. פס''ד בד''צ - חרם (ל''ת)

        מנדל, 02/12/09 09:37

    • יש לכם ראיות?

      ירון, 02/12/09 13:43

      מספיק בבקשה עם העלילות הללו שלא הוכחו מעולם. יש לכם ראיות?

  • 16.

    כמו תמיד עדות נשים מתקבלת בפשטות ואם זה היה הפוך? היה נשלח לאישפוז.חחח

    הגמד, 01/12/09 22:23

    מערכת דפוקה

  • 15.

    תקדים מסוכן.ממתי חלומות מהוות ראיה טובה יותר מזיכרון ממשי ??

    למה זו טטנה מוצקה יותר מכל תלונה אחרת של מילה, 01/12/09 19:52

    כנגד מילה,שאז צריך ביסוס נוסף לטענות ?
    וממתי אפשר להרשיע לאחר זמן כה רב ?
    ולא שאני בעד אנסים,להפך-מי שהורשע ללא ספק,שישב שנים רבות מאוד בכלא.

    • שים לב - למה שנכתב !

      תשומת לב, 02/12/09 10:40

      החלום פתח את עניין אצל המתלוננת
      היא סבלה מניתוק רגשי.
      החלום חשף את התת מודע שבעקבותיו אפשר היה לטפל בטרומה שעברה ובהשפעותיה על חיה

  • 14.

    באידיש= שקשוקה ץ למי שלו מדבר אידיש (ל''ת)

    דיסוציאציה, 01/12/09 19:17

  • 13.

    ממתי מרשיעים על סמך חלומות? האם היה מידע שתמך בכך? (ל''ת)

    בת פוטיפר, 01/12/09 16:56

    • אם תפעילי את הראש ממש קצת...

      זה לא דבר חדש, 02/12/09 09:38

      תוכל להבין בעצמך שאנשים שחווים אירועים מאד טרמאוטיים בילדותם נוטים להדחיקם, או יותר נכון המח מדחיקם (דבר שמוכח כיום אגב).
      המתלוננת טוענת כי הזכרונות עלו אחרי שנים שהדחיקה ואף שכחה מזה.

      עכשיו יכול להיות שזה נכון או יכול להיות גם
      שהיא ממציאה כדי לנקום בו מסיבה לא ידועה.

      סופו של דבר בית המשפט יפסוק אם הראיות קבילות או לא.

      • הפסיכואנליזה פשטה את הרגל - אין שום הוכחה לתת מודע חזק ומשפיע

        אמיר, 02/12/09 12:20

        אין שום הוכחה שיש לנו תת מודע חזק שעקב הדחקה משפיע על כל חיינו. זוהי תיאורייה מהמאה הקודמת שמעולם לא הוכחה, והטיפולים באמצעותה פשוט כושלים יחסית לתיאוריות חדשות יותר כמו ביהביוריזם. לכן כל ההנחה שבגלל שהאישה הינה סובלת מניתוק רגשי בהכרח מוכיחה שהיא עברה טראומה - עומדת על כרעי תרנגולת.

  • 12.

    להזכירכם שאחוז הנפגעים מינית, המתפרסם, הולך ועולה מידי שנה

    מיכל, 01/12/09 16:28

    תהיו יותר עניינים בתגובות שלכם. נניח שהיא אכן נאנסה בידי אביה. ונניח שהיא קוראת את מחשבות ליבכם. אנא, אל תבקרו אותה. אתם יכולים לטעון כנגד בית המשפט אך לא נגדה ולו בגלל האחוז שאמת בדבריה!! רבות מנשות העולם סובלות או סבלו בחייהן ממעשה מגונה או אלימות מילולית או פיזית. שאלו את עצמיכן או חברה/אישה/אמא/אחות אם גם הן עברו איזושהי התעללות, לפני שאתם מבטלים בהינף קולמס את צידקת המתלוננת.

    • אחת שעברה אונס

      כמה שאת צודקת, 01/12/09 22:26

      היות ואני מדברת יחסית חופשי על מה שעברתי, גיליתי תגלית מזעזעת - רוב הנשים שאני מכירה עברו מעשה מגונה, הטרדה מינית או אפילו אונס. אני לא מתביישת לדבר, ואז נשים מולי מספרות לי מה עבר עליהן. זה נורא כמה שזה נפוץ.

    • מאיפה הבאת את הנתון הזה?

      את סטטיסטיקאית?, 02/12/09 07:13

      לצערנו במדינתנו הקטנטונת לא חסרים מקרים של פגיעות מיניות, אך לבוא לזרוק נתון חסר בסיס
      זה מיותר.

      גם אני יכול לזרוק נתונים באוויר:
      אחוז הנפגעים מינית הולך וקטן בחמש שנים האחרונות 80 אחוזי מקורבנות התקיפה מכורים למסטיק מאסט בתות פטל.

      רואה כמה זה קל?

  • 11.

    אני גם חלמתי שזכיתי בלוטו אני אלך לפסיכולוג עכשיו שיעיד לטובתי

    א, 01/12/09 15:57

    אני חושב שחלמתי שזכיתי ב 30 מיליון ש''ח אני אתבע את הלוטו בשביל לקבל את הפרס...

  • 10.

    תמיד סברתי

    גבי, 01/12/09 15:44

    שרוב הגברים שנמשכים לתחום החינוך הם פדופילים

  • 9.

    יש לזכות את הבת...

    שלוימלה מיריחו, 01/12/09 15:33

    מאשמת הוצאת דיבה מחמת הספק, שמא היא אכן חושבת שנאנסה
    אך אין ספק שיש לזכות את האב.

    אכן יתכן שיש לחלומותיה וזיכרונותיה כיום שמץ של קשר למציאות, אך לצורך ההרשעה דרושות ראיות מוצקות המוכיחות מעבר לכל צל של ספק את האשמה!

    ועדיף שעשרה עבריינים יצאו ללא עונש מאשר שחף מפשע אחד ירקב בכלא!

    ודרך אגב, אם זיכרוני אינו מטעני חלמתי פעם גם שהשופט אנס את הבובה של השכנה שלי כשהייתי בן שלוש.

  • 8.

    ואיפה לעזאזל היתה האמא? (ל''ת)

    לא ברור לי, 01/12/09 14:58

    • חכה אולי היא תחלום שאמא שלה עזרה לאבא שלה וגם את האמא יאשימו בסיוע....

      א, 01/12/09 15:58

      מערכת בתי המשפט כאן והמשטרה הם בדיחה אחת גדולה

  • 7.

    אמת משפטית לעומת אמת עובדתית? העיקר שיש פסק דין ''מתקדם''... (ל''ת)

    י, 01/12/09 14:53

  • 6.

    מה אומרים חשיפת מיקרים אלו בשנים האחרנות שהולכים ומיתרבים מישום מה (ל''ת)

    פקק תנועה , 01/12/09 14:29

  • 5.

    מדינת ישראל הפכה לסדום ועמורה

    החרד למה שקורה לנו, 01/12/09 14:25

    אי אפשר להתגונן נגד אשמה כזאת. אתה לא יכול להביא בדיקת די.אן.אי להוכיח שלא אנסת. לנאשם אין שום כלי להוכיח חפותו - ולכן, מבחינה מוסרית, אסור לקיים משפטים כאלה הנחתכים לפי גובה קולות הבכי של המתלוננות. ואם האב באמת אנס - יש מי שישלם לו, אבל לבני אדם אסור לשחק את אלוהים כמו השופטים כאן. זכרו שסדום ועמורה חרבו בגלל עיוותי צדק כאלו.

  • 4.

    איזה עניין ציבורי יש בחיטוט במעשים שנעשו, או לא, לפני 25 שנה?

    אין דרך להוכיח מעבר לספק סביר., 01/12/09 14:16

    במדינת ישראל התרגלנו שנאשמים אשמים, זולתי אם יוכיחו את חפותם. היו כבר מספר מקרים שאנשים הורשעו, נדונו למאסר ארוך, ולאחר מכן, משנתפס העבריין האמיתי - הם הוכיחו בכך את חפותם, אבל רק לאחר ''בילוי'' של שנים מאחורי סורגים.

  • 3.

    עוד הרשעת כזב שמבוססת על ''מדע'' וודו

    סדום זה כאן, 01/12/09 14:11

    מערכת המשפט, שהקפידה כל השנים על ראיות ממשיות שאינן ניתנות לערעור, מקבלת בשנים האחרונות כראיות טענות מפוקפקות שמקורן ''זיכרונות משוחזרים''. בארה''ב כבר מזמן הפסיקו להאמין לשטויות האלה, ואילו בישראל מרשיעים זו הפעם השנייה על סמך הבלים שמגובים בידי אנשי מקצוע שאין קשר בינם לבין אמות המידה של המדע. עדותו של פרופסור לפסיכולוגיה בבית משפט לא צריכה לקבל יותר משקל מאשר עדותו של קורא בקלפים או בקפה. מקווה שבית המשפט העליון יעשה צדק ויפסיק את הפארסה המגוחכת והטראגית הזו.רחמנות על האב האומלל.

    • צודק. מסכים אתך. (ל''ת)

      למספר 3, 01/12/09 15:01

  • 2.

    בחלומות חולמים גם על מה ששומעים במשך היום. (ל''ת)

    לא נורמלים, 01/12/09 14:05

  • 1.

    עוד בת לא קיבלה מה שרצתה מההורים לה שבחרה להתנקם

    א, 01/12/09 14:03

    כל אחת נהיתה לי כאן קורבן אונס והתקשורת משתפת פעולה בשביל לעשות כותרות