• 13.

    קישור טוב לטיפול בשפעת - עובד גם בשפעת חזירים

    טובי, 02/12/09 06:13

    הקישו בגוגל:
    שפעת הומאופתיה סימון

    ותגיעו למידע מהימן לגבי טיפול הומאופתי קלאסי בשפעת

  • 12.

    לא בודקים אם זו שפעת חזירים ומפרסמים כל מוות משפעת

    שוגר, 02/12/09 05:57

    כאילו זה משפעת חזירים.

    צריך לבדוק עשר בדיקות דם כדי לדעת חזירים או לא חזירים.

    התקשורת כאן מפרסמת מוות משפעת חזירים אף על פי שלא באמת ידוע אם זו שפעת חזירים או לאו.

  • 11.

    היום שמעתי על נהג מונית בירושלים שהתנפח ואושפז (ל''ת)

    אחרי שקיבל חיסון נגד שפעת החזירים. הממסד יתעלם., 01/12/09 16:07

    • אתמול שמעתי על גולש ב NRG שחוסן לשפעת

      שמעתי, 01/12/09 17:14

      ואחרי יומיים השתבשה דעתו והוא לא מפסיק לשלוח טוקבקים אוויליים נגד החיסון.

      • יש כאן עיוות מכוון של נתונים, בכל העולם, מה שכתבתי-נכון (ל''ת)

        תשובה למי שבז, 02/12/09 07:58

  • 10.

    הרופאים לא מבינים שחולים במחלות מסובכות אסור לחסן אותם בחיסון זה (ל''ת)

    פקק תנועה , 01/12/09 15:21

    • גיסי איש חזק - היה בטיפול נמרץ אחרי החיסון לשפעת

      סמי, 02/12/09 06:05

      במשך חודש שלם.

      ההומאופתית המשפחתית שלנו הצילה אותו

  • 9.

    חוסנתי נגד שפעת וחליתי בשפעת. מדוע?

    שפעתולוג, 01/12/09 13:08

    יותר ויותר מופיעים ברשת סיפורים של אנשים הטוענים כי חוסנו נגד שפעת עונתית או נגד שפעת החזירים ולאחר מספר ימים חלו ב''שפעת''.

    מהו ההסבר לכך?

    1. קודם כל צריך להדגיש כי החיסון עצמו, המכיל חלבונים של נגיף מומת, אינו גורם לחלות בשפעת.

    2. יעילות החיסונים לשפעת, במקרה הטוב, היא רק כ 80%. אם נפלתם ב 20% שאינם מגיבים לחיסון- תחלו. בנוסף, לעיתים הנגיף משתנה במשך הזמן וחיסון שנוצר נגד זן X יהיה פחות יעיל נגד זן Y.

    3. החיסון ''תופס'', דהיינו שהגוף מייצר רמה מגינה של נוגדנים, רק 2-3 שבועות לאחר החיסון. לכן אם חוסנתם וחליתם תוך 10 ימים מהחיסון זה בהחלט אפשרי.

    4. חיסון לשפעת עונתית אינו מגן מפני שפעת החזירים, ולהיפך.

    5. מלבד שלושת זני נגיפי השפעת העונתית ונגיף שפעת החזירים, יש כ 200 נגיפים שונים (רינו, אדנו, פאראינפלואנזה ואחרים) שיכולים לגרום לתסמיני שפעת. רק מבחן מעבדתי יכול לקבוע במה חליתם.

    • כל זה מוכיח שאין טעם להתחסן- מה גם שמי שיינזק לא יפוצה

      אם יש זני שפעת שונים והחיסון לא מחסן מיד ולא כולם, 01/12/09 16:05

      אז אפילו איש הממסד מודה שלא כדאי להתחסן.

      • למה לעוות? איש ''הממסד'' לא כתב לא להתחסן

        א, 01/12/09 17:44

        להיפך. לפי הנתונים שהוא הביא, כדאי להתחסן ביחוד לקבוצות סיכון.

        • תקרא את הנתונים: אם היתה מוטציה החיסונים לא שוים כלום (ל''ת)

          תגובה לתגובה, 02/12/09 07:59

  • 8.

    לא קל להחליט אם להתחסן

    עגלון, 01/12/09 12:13

    ההסתברות ש-1 ממאה אלף איש לפחות, יחלה במחלת
    עצבים מהחיסון גבוהה פי יותר ממאה מהסיכוי
    לזכות בטור בלוטו.

    וזה מפחיד.

    עוד לא החלטתי איזה משני הסיכונים מפחיד יותר:
    מחלה שמקורה בחיסון או שפעת חזירים.

  • 7.

    ומה עם מי שלא רוצה להתחסן? יירו בנו?ייכלאו אותנו?

    התחילה הדיקטטורה- נשים בהריון אל תתקרבו לחיסון הזה, 01/12/09 01:26

    מעולם לא עשו מבצע חיסונים בנשים בהריון. מכל העולם מגיעות ידיעות על נזקים חמורים שנגרמו לנשים בהריון, על הפלות ועוד.
    האו''ם עושה בנו ניסויים ביולוגים. אין לדעת כמה מקרי עקרות יהיו כתוצאה מן החיסון, כמה נכויות ועוד.

    משקרים לנו בפנים.

  • 6.

    נא להכיר D225G

    שפעתולוג, 30/11/09 23:54

    נא להכיר שחקן חדש במגפה: D225G

    שפעתולוג (30.11.09):


    כולם כאן יודעים מה זה אדג'ובנט? אני מניח שכמעט כולם.

    מישהו יודע מה זה D225G? כנראה שלא.

    האם זה חשוב לדעת? האם נשמע על זה יותר בקרוב?

    בוודאי. בוודאי.

    D225G זו מוטציה (שינוי גנטי) שהתגלתה לאחרונה בנגיפי שפעת החזירים שבודדו ממספר קורבנות או חולים קשים בסין, באוקראינה, בנורבגיה, בצרפת ובברזיל. המוטציה מתבטאית בשינוי של חומצה אמינית אחת (היחידה הבסיסית הבונה את החלבונים. חלבון בנוי ממאות חומצות אמינו) בחלבון המעטפת (הקרוי המאגלוטינין) של נגיף שפעת החזירים.

    השוני הזה מאפשר לנגיף להתקשר ולחדור לתאים בעומק הריאה ועקב כך לגרום לדלקת ריאות סוערת שעלולה להסתיים במוות מהיר.

    נגיף ללא מוטציה זו אינו מסוגל לעשות זאת.

    הנגיף החדש עם המוטציה D225G דומה לנגיף שגרם למגפת השפעת הספרדית, שקטלה 50 מיליון איש ב 1918.

    במידה והזן החדש יתפשט במהירות שיעור התמותה מהנגיף יגבר.

    קיים גם חשש שהחיסון הניתן עתה עלול להיות פחות יעיל במניעת הידבקות עם הזן החדש. דבר זה נמצא עתה בבדיקה.

  • 5.

    השפעת פוגעת קשה בילדים

    לא לזלזל, 30/11/09 23:25

    היופ פורסם כי בארה''ב נפטרו עד כה מהמחלה 200 תינוקות וילדים, כרבע מהם ללא מחלות רקע.

    • פורסם פירסום = שופרות הממשל והתאגידים

      סופר, 02/12/09 06:02

      הממשל והמדיה עובדים יד ביד כדי לדחוף את החיסון שיכניס מיליונים לקופה, אז הם מפרסמים כל מוות,

      מספרים אלו הם לא גדולים מהשנים שעברו, תבינו את הנקודה הזו.

      לכל מי שמבין ברפואה לשמוע ולראות את הוימאו הזה.

      http://vimeo.com/7298827

  • 4.

    תגידו אתם חושבים כל ממשל רוצה להרעילאת האזרחים שלו?

    מישהו, 30/11/09 23:24

    רוב מדינות העולם לפחות המפותחות מחסנות את אזרחייה, אתם חושבים באמת שכולם מטומטמים ?

    תפסיקו עם הפניקה הזאת נגד החיסון!!!

  • 3.

    1 + 2 בלוגרים בתשלום (ל''ת)

    זיו, 30/11/09 22:03

    • 3- בתשלום הרפוא האלטרנטיבית (ל''ת)

      3, 30/11/09 23:23

  • 2.

    אפשר להמשיך לדבר ללמפות:\\

    למפה, 30/11/09 21:36

    הציבור מטומטם והלך שבי אחר כתות האנטי חיסוניים למיניהן. לכן הציבור ישלם. חבל - הכתובת על מסך המחשב - היום, לא מחר כשכבר יהיה מאוחר..

  • 1.

    שפעת הפחד

    וירולוג, 30/11/09 21:31

    למי שחושש מהחיסון (עם או בלי האדג'ובנט).

    נכון להיום הסיכון למות משפעת החזירים הוא 1 ל 2000-5000.
    עם הזמן שיעור התמותה עלול לגבור. נגיף שפעת החזירים כבר עובר שינויים ולאחרונה התגלו מוטציות המקנות לו עמידות לתרופת התמיפלו והמגבירות את אלימותו (בעיקר פגיעה קשה בריאות). בישראל וגם בעולם 10-15% מהקורבנות הם צעירים ללא מחלות רקע.

    החיסון עשוי להפחית הידבקות ותחלואה בשיעור של 50% לפחות.
    הסיכון לפגיעה נוירולוגית קשה כתוצאה מהחיסון הוא 1 ל 100,000.
    לא הוכח באף מקרה שהחיסון גורם לתמותה.

    עשו לבד את חשבון התועלת מול הנזק בחיסון.

    • שימו לב, בכל אתרי החדשות בין התגובות הראשונות תמצאו את תגובתו של

      יוני, 30/11/09 22:42

      הוירולוג COPY PASTE

      צירוף מקרים?

      • מסכים עם וירולוג

        מסכים עם וירולוג, 30/11/09 23:22

        אז מה ?
        מה שנכון נכון!
        כמה פעמים ראיתו COPY PAST של ה ''מגפה באוקראינה'' או אל ''הנערה שהולכת לאחור''
        או אותו מכתב שרשרת נגד החיסון?

    • אם נגיף השפעת עובר מוטציה אז החיסון הקיים כבר לא שווה (ל''ת)

      הציבור חש בשקר שמונחת מארגון הבריאות הבינ''ל, 01/12/09 09:33