• 170.

    איזה פעילי ליכוד ואיזה נעליים ...עדר פרות בדרך לחליבה ! (ל''ת)

    רפתן בעמק יזרעאל, 23/04/10 12:31

  • 169.

    אתם לא מבינים

    אפי, 01/12/09 19:07

    מאז מלחמת יום כיפור, והמהפך הפוליטי,
    השמאל מנסה לחזור ל הגמונייה הפוליטית ( (הרי גנבו לו את המדינה) ולכן הוא משתמש באירופים והכסף שלהם, באמריקאים, בפלסטינאים. במי לא
    אפילו ביהודי ארצות הברית
    הפעם הם מצאו את עימנואל, והוא מפעיל את אובמה.
    אתם חושבים שאובמה מבין משהוא , מהבלאגן
    שהולך פה. הוא בסך הכל נואם טוב שהלך לו קלף משוגע
    מה שצריך זה לחשוף את הצביעות הפוליטית של השמאל הישראלי.

  • 168.

    ליכודניקים אהבלים. גם ממשל בוש דרשו את מפת הדרכים ונסיגה מיו''ש והגולן

    benzi. a, 29/11/09 20:32

    גם בוש היה הולך בדיוק באותו המדיניות של אובמה אך היה עושה זאת בייתר תקיפות והדברים כבר היו זזים מזמן. הרי בוש עצמו התחיל את מפת הדרכים שבו מציין נסיגה מיו''ש וירידה מהרמה . אובמה הוא יותר עדין ופחות נמרץ בדרישותיו מאשר בוש. המזל של ממשלת נתניהו שאת הממשל מוביל אובמה ולא כל נשיא אחר . כי אז מצבו של ביבי כראש ממשלת ישראל היה על הפנים ומדינת ישראל הייתה במבוכה ובמצבים המביכים ביותר עם איומים מארה''ב על הפסקת הסיוע לישראל.
    את כל זה המשיחים וההזויים בימין הקיצוני וחמומי המוח האהבלים בליכוד לא מבינים ולא תופסים כי אצלם הבורות זה דרך חיים ונורמה מקובלת !

  • 167.

    לא כל דבר שחושבים , צריך להגיד בקול רם. אובאמה הוא לא חבר , זה נכון.

    גורלניק, 29/11/09 19:26

    צריך לזכור את זה ולהתנהג בהתאם.
    אפשר לחשוב שכשאמרנו לגולדסטון שהוא חרא וטינופת - הוא שינה את מידותיו הרוחניות...
    אני למשל , חושב ש''שלום עכשיו'' הם אנשים טפשים וחלקם אפילו רעים...
    אבל אני לא צועק את זה...
    מספיק לזכור את זה כשהם מתבכיינים ונותנים עצות...

  • 166.

    דני דנון רוצה תפקיד זה כל הסיפור (ל''ת)

    הלאה מרכז הליכוד, 29/11/09 19:08

  • 165.

    הליכוד אשם בגלל התנהלות זדונית כ-30 שנה......

    י ח ז ק א ל, 29/11/09 18:30

    אובאמה. אלו הם אנשים בלי אלוהים, משוגעים, שחושבים שאובאמה אשם. מי שאשם זה שלטון הליכוד במשך 30 שנים.הם שכחו מה עשו לרבין, אני לא שכחתי, ולא אסלח. הם מסיתים, ואחר כך אומרים ידנו לא היו במעל. הצרה לבנת, אין לה הרבה נוזל בגולגולת, ופעילי הליכוד העניים והמתוסכלים ימשיכו בהסתות, לכן צריך להזהר.תשמרו על אובאמה למען העולם השפוי.

    • the map of the middle will change for good

      polish jews out of the middle east, 29/11/09 20:08

      they hate evry body.

      • Especially they hate ur kind : A racist Idiot (ל''ת)

        Polish Jew, 29/11/09 20:20

  • 164.

    אם נאומים מפברקי ההסטוריה, אשר אובמה נואם, אין להאשים אותם (ל''ת)

    אובמה שונא יהודים, 29/11/09 17:35

  • 163.

    מה אתם מאשימים את אובמה חבורה של נוכלים .אתם אשמים רק אתם . (ל''ת)

    שופט העם, 29/11/09 16:53

  • 162.

    עכשיו ביבי בידיים של תושבי יש''ע. כנסו:

    חיים, 29/11/09 16:41

    ביב רוצה למצא חן בעיני אובמה. אם בכל ישוב יחליטו לבנות 10 בתים בו זמנית. מה ביבי יעשה? ישלח שופלים? תוך יומיים הוא נופל! בקיצור:מי מחזיק את מי?!!!

  • 161.

    ליכודניקים פושטי יד בלי הכסף של אמריקה אתם תאכלו תירס במרתף (ל''ת)

    תקשיבו בהמות, 29/11/09 16:31

    • ''טוב פת חרבה ושלוה בה. מבית מלא זבחי ריב'' משלי יז'

      דורית, 01/12/09 12:41

      עדיף לנו, (לדעתי,) פת חרבה ולחיות בארצנו,מאשר לקבל כספי אמריקה, ומחבלים בנחלתנו.
      אם לארה''ב היו כל כך הרבה אויבים כמו לעם ישראל, ובנוסף לכך ארץ ברוחב(קילומטראז') של ישראל הם היו מזמן מספחים שטחים. ולא מפסיקים את הבניה בהם!!!
      ''כי לא בכח ולא בחיל כי אם ברוחי אמר ה'!''
      לספח שטחים ולגרש את כל מי שתומך בחמס (רוב הערבים , תושבי השטחים) הם אויבים שלנו.
      נקודה.
      גם אברהם גירש את ישמע-אל, ''כי לא יירש בן האמה , עם בני''
      אין להם חלק וירושה בארצנו!
      יש להשמיע בקול גדול ביותר את אהדתו הראשונית של מוחמד לתורת ישראל,ולנצל את זה כ'מנוף' לאמונה שתתקבל גם על מוסלמים: ''ארץ ישראל שייכת לעם ישראל על פי תורת ישראל''.
      להדגיש שגם מוחמד הנביא שלהם האמין בקדושת תורתנו.

  • 160.

    ליכודניקים פושטי יד בלי הכסף של אמריקה אתם תאכלו תירס במרתף (ל''ת)

    תקשיבו בהמות, 29/11/09 16:31

    • אבל אני אדם חופשי ביחס אליך , אוכל חרא בצלחת חרסינה שכמוך... (ל''ת)

      אוכל תירס במרתף., 29/11/09 18:51

      • a lot of polish jews in the likud

        didi, 29/11/09 20:10

        they hate evry body

  • 159.

    הליכוד יתפלג שוב.... חחח ...ישארו ממנו פירורים ..חחחח

    ככה זה אצלם ..., 29/11/09 16:29

    מפלגה עלובה ...חחחח

    • אתה מנסה להעליב , ואיכשהו מצליח לעורר רק רחמי קוראיך... (ל''ת)

      אוכל תירס במרתף, 29/11/09 19:16

  • 158.

    הליכוד ידוע בעבריינים החברים בו (ל''ת)

    א. אשדוד, 29/11/09 16:27

    • נכון מאד. בדיוק דיברתי על זה עם אברמ'לה בורג ועם בניזרי. (ל''ת)

      הירשזון, 29/11/09 19:18

  • 157.

    אוסף גדולי הפאשיסטים מעז לכנות את ממשל אובמה אנטישמי. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 29/11/09 15:38

  • 156.

    צודקים מאה אחוז (ל''ת)

    די לספר הלבן, 29/11/09 15:03

  • 155.

    אולי לא אנטישמי, אבל בוודאי לא ממש ידידותי לישראל.

    רפניל , 29/11/09 15:01

    ידידותיות אינה נמדדת בכסף, גם לזונה משלמים... .
    לארה''ב סיבות טובות לתמוך בישראל בנשק (ובכסף). כך היא צריכה להחזיק באזור הרבה פחות חיילים, כך היא קונה את ''צייתנות'' ישראל במחיר עבודה לתעשיה הבטחונית האמריקנית, וכך היא מונעת מישראל את הצורך להיות תקיפה יותר, תוקפניחת יותר כנגד איומים ערביים, והכי חשוב: לשמור על מדיניות העמימות בסוגיות הנשק הלא קונבנציונאלי!!!
    ממשל אובמה שכח כנראה שלכל סחטנות צריך להיות סייג, שאם לא כן מגיע רגע של ''שבירת כלים'', בין אם מכריזים עליו במפורש ובין אם מבצעים אותו בפועל.
    לא יהיה נבון מצד אובמה להוסיף ל''מסכת השגיו'' במדיניות החוץ עד כה, משבר אמון חמור מול הציבור בישראל. הפוליטיקאים רגילים ''ללקק'' ומתורגלים בכך. הציבור לא יסתיר את עדתו ועמדותיו לאורך זמן; השעון כבר מתקתק מזה זמן.

  • 154.

    כנסו וקראו את שמות החכ''ים מהליכוד שבגדו בבוחר יחד עם נתניהו

    שאבי, 29/11/09 14:20

    החכ''ים שבעד מדינה פלאסטינית ובעד הקפאת ההתישבות ביש''ע ורימו אותך הבוחר
    בנימין נתניהו,
    דן מרידור
    לימור לבנת
    ישראל כץ
    חיים כץ
    משה כחלון
    משה יעלון
    מיכאל איתן
    אופיר אקוניס
    זאב בנימין בגין
    גדעון סער
    יוסי פלד
    מירי רגב
    ראובן ריבלין
    יובל שטייניץ
    סילוון שלום

    • כנסו וקראו את שמות החכ''ים מהליכוד שלא בגדו בבוחר כמו נתניהו

      שאבי, 29/11/09 15:00

      החכי''ם הנאמניםלמצע הליכוד שלחו לנתניהו מכתב ובו מהם דורשים לבנות את מעלה ומישור אדומים בשיא התנופה
      השרים והח''כים החתומים על המכתב,
      גילה גמליאל,
      גלעד ארדן,
      זאב אלקין,
      ציפי חוטובלי,
      דני דנון,
      ציון פניאן,
      יריב לוין,
      איוב קרא,
      כרמל שאמה
      ויולי אדלשטיין.

      בפסקה נוספת, עליה לא חתמו השר ארדן וחברי הכנסת אלקין וגמליאל, ביקשו יתר הח''כים להבהיר לראש הממשלה, כי ''דבריך בישיבת הממשלה, כי ''השגנו הסכמה לאומית בעניין פתרון שתי מדינות לשני עמים'' הנם דברים שנויים במחלוקת''.

  • 153.

    ארה''ב ראי הוזהרת ! (רק הליכוד יכול)

    ביבי הגבר, 29/11/09 14:19

    אם האמריקנים המנייקים ימשיכו להציק לנו אנחנו לא נממן להם את מערכת החץ, לא נספק להם את מטוס הקרב החדש F-35, לא נטיל וטו על הצעות במועצת הביטחון שמופנות נגדם, נבטל את העמימות בנושא הגרעין שלהם וניקח מהם את 2 מיליארד הדולר שאנו נותנים להם בשנה.

    רק הליכוד יכול (להרוס את ישראל).

  • 152.

    העיקר: הח''כים והמרכז של הליכוד חוגגים וביבי מזיע

    מצביע שינוי, 29/11/09 13:19

    הרי ברור שהח''כים הצעירים של הליכוד + ליבנת אחת מזדקנת וסילוון אחד מתוסכל מנצלים את ההזדמנות לגזור קופונים על חשבון נתניהו. מה, הם לא יודעים שאובמה מכופף אותו ושהיה מוכרח להקפיא? בטח יודעים. אבל הם מניחים שכל מצביעי הליכוד מטומטמים ושהסיסמאות יעבדו עליהם. ומכיוון שלח''כים האלה יש אפס אחוז אחריות ומאה אחוז רשות לצרוח הם עושים שמח. אין מה להגיד שלביבי זה מגיע בצדק. אבל בכל זאת קצת חבל עליו...

  • 151.

    מוברק חוסיין אובמה שונא יהודים כמו כל מוסלמי שהתחנך במדרסה (ל''ת)

    אנתרופולוג, 29/11/09 13:08

    • ואתה למדת איפה ? במערה בשטחים אצל לוינגר ? (ל''ת)

      עוד למדן, 29/11/09 18:57

  • 150.

    כאישה בת 81 אני נוטה לחשוב שלא כל מי שמנסה ל***ן אותך עושה זאת מאהבה..

    שולה א כפר שמריהו, 29/11/09 12:40

    ותאמינו לי , אובאמה ודאי חושק בי.
    יש לי הרגשה כזאת.
    גם אודי התרשם כך מהשמועות בפסטיבל הסרטים בטורונטו.

  • 149.

    אובמה עושה יותר עבור ישראל (כסף + נשק + מטוסים) מביבי

    דגידפ , 29/11/09 12:33

    הגיע הזמן שאובמה ינצל את הקלפים שבידיו כדי להפעיל לחץ ממשי על ישראל

    • אתה בוגד

      זה נקרא בגידה, 01/12/09 11:36

      בימים אחרים היו תולים אותך על עץ

  • 148.

    לא אנטשמי..פשוט יודו-פוב בהנהגת חלחלות אנלית בשם רם עמנואל (ל''ת)

    רון, 29/11/09 11:46

  • 147.

    בנימין נתניהו - אם תמשיך כך לא תהיה ראש הממשלה! (ל''ת)

    איציק, 29/11/09 11:45

  • 146.

    כשהעובדות פשוט מדברות בעד עצמן אז באמת אי אפשר להתוכח איתן (ל''ת)

    פקק תנועה , 29/11/09 11:08

  • 145.

    אובמה לא אנטישמי

    נח, 29/11/09 11:04

    שיהיה ברור מי שלא בסדר בספור
    הזה הם רק אנחנו.
    אובמה לא היה פועל כך אם היה מבין
    שאין סיכוי לדרשיות שלו.
    הכל מתחיל מזה שבבית שלנו יש
    התנגדות חולנית כמעט לכל מה שריח ציוני נודף ממנו.
    אין פלא שירושלים עולה כעת לראש סדר היום.
    מבחינתו של אובמה הספור של יהודה
    ושומרון נגמר.
    עכשיו הלחץ יהיה רק על ירושלים.
    מהסביה הפשוטה-אין לישראל
    שום קווים אדומים בשום נושא.

  • 144.

    למה פעילי ליכוד תמיד מתעוררים שהגנב ברח עם קולות בוחרים (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 29/11/09 11:04

  • 143.

    עוד 3 שנים עוכר ישראל יעזוב את הבית הלבן,בנתיים להחזיק מעמד (ל''ת)

    קייזר, 29/11/09 10:45

  • 142.

    יהודים אוהבים את ארצם. ערב-רב - שונאים יהודים ואת א''י. (ל''ת)

    שעת מבחן, 29/11/09 10:37

  • 141.

    לא יודע איפה החבר'ה האלו חיים. כמובן שההתנחלויות הן מכשול לשלום. (ל''ת)

    מפוכח, 29/11/09 09:55

    • אז תעופו ממושב בורגתא הכבוש - ליד כפר יונה (ל''ת)

      אינתיסאר ברגותי, 29/11/09 10:35

    • החמס לא עושה שלום בגלל ההתנחלויות? (ל''ת)

      גולם, 29/11/09 10:49

  • 140.

    אם תגידו שכולם אנטישמים (ל''ת)

    בסוף כולם יהיו אנטישמים, 29/11/09 09:11

  • 139.

    ספינת השוטים

    reuvenholzer, 29/11/09 09:08

    ''הקרחון הזה קטן עלינו לא נשנה כיוון''

    - רב החובל של הטיטאניק

    • בשביל לשנות את כיון הטיטניק - צריך רק לסובב את ההגה... להחליט על גבולו

      זלמנוביץ ישראל, 29/11/09 13:22

      להחליט על גבולות הארץ צריך קצת יותר...

      במקום להקפיא ל 10 חודשים ולחכות (או לא) לתגובת הפלסטינים ולדון שוב בהקפא/הפשרה...
      יש לערוך משאל-עם ובו יוצעו כמה אלטרנטיבות לגבול הסופי של המדינה !
      הגבול שיקבע ע''פ רוב - הוא יהיה הגבול של המדינה היהודית ובו לא יקפיאו ולא יפשירו, ומעבר לו - למעט מחנות צבא זמניים - יקפיאו ויפשירו, יבנו ויפרקו עד לבוא השלום.

  • 138.

    צאו מהגדה וזהו! אתם רוצים מדינה דו לאומית???! (ל''ת)

    די עם ''האנטישמיות'' הזאת., 29/11/09 08:38

    • ומה עם 35% ערביי ישראל בקצב ריבוי פי 2.5 מהיהודים? (ל''ת)

      זה לא פתרון!!!, 29/11/09 08:47

    • מדינה פלסטינית עם ירושליים כבירה, תהפוך את ישראל למדינה שמכת הגנבות

      האלימות, תאונות הדרכים, בלתי אפשרית לחיות בה, 29/11/09 08:52

      כבר היום אתה חייב נשק להגן על ביתך ומכוניתך מגניבות של הפלסטנאים או אחיהם בישראל,

    • ואתה רוצה מדינת חמסטאן ליד נמל התעופה בן גוריון ? (ל''ת)

      לא לומדים כלום מן הניסיון ?, 29/11/09 09:35

    • ידידי, אל תדבר שטויות. נטישת ת''א קודמת לאיו''ש מכל בחינה שהיא... (ל''ת)

      רפניל , 29/11/09 15:02

  • 137.

    חוסיין אובמה=עבד כי ימשול,נתניהו חכה בסבלנות , התרפסות תזיק יותר. (ל''ת)

    לוי, 29/11/09 08:21

  • 136.

    הסברה מאסיבית בארה''ב: היום- אנחנו, מחר- הם יאכלו אותה.

    אפרת, 29/11/09 08:20

    נכון שלרוב האמריקאים לא אכפת מכלום - ובצדק. הם גם רחוקים, גם רגילים להיות הענק בסביבה, וגם יש להם משבר כלכלי שסופו עדיין לא נראה לעין.
    יחד עם זאת, ישנם רבים וטובים שהם דמוקרטים אמיתיים בנשמותיהם. חובתנו הדחופה לעורר ולהעיר את תשומת ליבם לגבי ההתנהלות הרודנית של נשיאם.
    זה נורא פשוט: היום אנחנו, מחר הם.

  • 135.

    תפסיקו לגנוב אדמות

    אמיל, 29/11/09 08:06

    אני מבקש תפסיקו לגנוב אדמות כל העולם רואה שאת גונבים זו אמת זו לא שקר די כבר תעשו שלום אמיתי יא שקרנים .

    • כל מי שפותח במלחמת השמד נגד ישראל חייב לדעת ששטח שיפסיד (ל''ת)

      לעולם לא יוחזר, ככה יחשוב 100 פעם לפני מלחמה, 29/11/09 08:54

      • נכון!!! (ל''ת)

        רפניל , 29/11/09 15:02

  • 134.

    מה מרזל יענה לאובמה שאומר: לא נפעל נגד איראן אם לא תתגמשו מול הפלשטיני

    אובמה בחר צד: אחמדניג'אד..., 29/11/09 08:05

    מרזל (שבחרתי בשבילו) מתעלם מהמצב שאיראן שפועלת להשמדת ישראל מקבלת לגטימציה מאובמה (בעקיפין). נתניהו רוצה פעולה נגד איראן ואובמה סוחט ישראל (אני בטוח שהוא לא יפעל ולא יאפשר פעולה נגד אחיו המוסלמים) אבל זה לא מפריע לו סחוט ישראל ...
    אז נתניהו צריך לנסות לשכנע את אובמה לא לתמוך באיראן ובמצעה להשמיד את ישראל ...
    מה יענה לאובמה מרזל שמתנגד לכל פעולה נגד איראן והזמן אוזל?
    אם ישראל תתקוף ללא תמיכת ארה''ב, ארה''ב תכשיל המתקפה ותסייע לכל אוייבינו לפגוע בנו .. המצב קצת יותר מורכב ..

    • מרזל יקח אקדח ישים בחגורה יצא לבית הלבן

      מרזל יכניס להם סכין, 29/11/09 09:19

      כול העולם יבחר בו לנשיא ארהב החדש כי מרזל הוא המשיח עוד מעט הוא יעמוד בראש הצבא האמריקאי ואחר כך יתחיל גוג ומגוג ומרזל ינצח את כול הגויים ויכניס להם בבטן סכין.

    • זה שאובמה מבטיח לא אומר שאובמה יקיים - הוא כבר שיקר הרבה.

      להתעורר, 29/11/09 11:49

      לא מבצעים מהלכים על סמך הבטחות של שקרנים לעתיד.
      מתייחסים רק למעשים של שקרנים ולא לדיבורים שלהם.

  • 133.

    אובאמה.

    רוני., 29/11/09 08:01

    הסוף שלו מגיע בקרוב מאוד.

    • אינשאללה. (ל''ת)

      מולא 420, 29/11/09 12:19

  • 132.

    כן בגדתי (ל''ת)

    ביב ביב, 29/11/09 08:01

  • 131.

    הקואבוי איים על הביבי בפגישה האחרונה כי הוא חייב להקפיא את ההתיישבות,

    ולשפנפניהו,לא הייתה ברירה.. ככה זה בפרפובליקת, 29/11/09 07:53

    בננות.במקרה הטוב חושבים על החצי שעה הבאה..
    אלא ה''מנהיגים'' להם ראוי עם ישראל בעת הזו.ופני הדור כפני הכלב.

    אם עם ישראל לא יבין כי עליו לחזור בתשובה,הערבים ישלטו עלינו מספר חודשים,בהם ממש נזעק לשמים (השואה הייתה רק פרומו),או אז מי שישאר יחזור בתשובה דרך הייסורים הקשים,וחבל..

  • 130.

    הימין הקיצוני ומפעל ההתנחלות כורים את הקבר של המדינה היהודית

    רועי, 29/11/09 07:37

    בקרוב - פלסטין. ואז נראה את כל הגיבורים ''מקדשי הארץ'' ישר בורחים מפה כי לא יהיה מי שישמור עליהם ויממן אותם.

    • המתנחלים מצילים אותנו (ל''ת)

      תל אביבי מפוכח, 29/11/09 14:53

  • 129.

    Danie-Danon

    Arie-Minkovski , 29/11/09 07:14

    All of us members of LYKOOD international agree with D.Danon,Noooooo!!!!!to settelment freeze.The USA is pushing the Salami tricks,West-Bank first, and then Jerusalem and all the rest afterwards,My special man Danie be strong,and do''nt fall for it.

  • 128.

    הליכוד מלא פושעים . זה לא חדש (ל''ת)

    טוטו ריינה, 29/11/09 07:08

    • קדימה לעומת זאת קוזה נוסטרה (ל''ת)

      -, 29/11/09 15:20

  • 127.

    העם עם ליכוד ימני לאומי! (ל''ת)

    יאיר, 29/11/09 07:00

    • אין עם למדינה הזו ובטח שלא עם הליכוד (ל''ת)

      עמי, 29/11/09 10:55

  • 126.

    George W Bush was a ''Friend of Israel'', and

    RomaniGanav, 29/11/09 06:48

    where did he take you??? Ha

    But being Jewish you always have a chance to dismiss your critics by labeling them as ''anti-semitic''. And not that this phenomenon doesn't happen in our time, we just need to know when to use it . But I guess being in the ''merkaz likud''one doesn't have to be very smart 

  • 125.

    מס המים, מע''מ ירקות, הקפאה- להצביע ליכוד זו הצבעה נגד הציונות והעם. (ל''ת)

    רעמסס, 29/11/09 06:26

  • 124.

    נתניהו, בוגי ובגין סיימו את תפקידם. אין מקום לשקרנים כאלה בליכוד.

    חבר מרכז ליכוד, 29/11/09 06:14

    לא ייתכן, שמי שנבחר על מצע מסויים, ישתמש בתקשורת ובאקדמיה ההפוכים מצע זה כדי לבצע משהו הפוך. זה נורא!!!!!!!!!!

    • מייאו מייאו עשה החתול וליקק את החלב חינם מאמריקה,,,,,,, (ל''ת)

      בובליל, 29/11/09 08:01

  • 123.

    אם מנהלים משא ומתן עם ירי ופגועים אז אפשר לנהלו עם בניה גם

    יחזקאל, 29/11/09 05:45

    פגועים נגד יהודים והתנגדות לכיבוש לגיטמי לבנות זה מכשול לשלום

  • 122.

    ליכודניק אמיתי

    גבר-גבר, 29/11/09 05:20

    לא נותן תחמושת היישר לידיה ופיה של ציפורה חלילה שפיצר.

  • 121.

    פני הדור איזה דור?...

    שרוליק בלוף, 29/11/09 05:07

    מר' דנון? עוד ''אסכולה פוליטית'' נבובה,שמשחק אותה ''אסטרטג-הדור''לפני שאתה מעלה על דל-שפתייך את אובמה,או ארה''ב,או מה שעולה לך בראש...תגיד לי מר' דנון ,מה עשית בשביל מדינה'' הכי מרגיז שכל פעם קופצים להם בראש:כל מיני חוטובלי,דנון,נס,ארדן, וכ''ו להזכיר לנו כמה מסכנים אנחנו שאלה מגיעים לכנסת,אה ולימור לבנת אמרנו?... בבתי הקפה בכיכר-המדינה מתגעגעים!

  • 120.

    אוהבים אהבת אמת את העם האמריקאי ושונאים את אובמה

    עטרה קלימי שגב, 29/11/09 04:29

    זה כבר לא סוד שהחברה האזרחית הישראלית אוהבת אהבת אמת את העם האמריקאי ושונאת את ממשל אובמה שכל כך רע לעולם החופשי.

    • היטבת לבטא את תחושתי. (ל''ת)

      גדי, 29/11/09 12:20

  • 119.

    רק אידיוט מאמין שהבנייה היא המכשול לשלום

    דן הרפז, 29/11/09 04:24

    אם תיפסק הבנייה יהיה שלום ?

    • רק אידיוט רואה ההתנחלויות כמעשה יהודי נבון... (ל''ת)

      גדעון, 29/11/09 04:36

      • רק אידיוט הופך את נצחונותיו לחובות

        Avi Ecuador, 29/11/09 05:01

        אם היו מנצחים את ישראל הערבים חס וחלילה לא הייתה בעיה אתנית של יהודים או שמאלנים...
        כן, הערבים הם כנראה לא אידיוטים, כן רשעים ובני השטן אבל ''לזכותם'' שהם יודעים לנצח!

  • 118.

    אנחנו עם יהודי שחי על חרבו ואמונתו ...אף אחד לא עזר לנו בשעות הטרגיות

    אנחנו עם יהודי שחי על חרבו ואמונתו ...אף אחד לא עז, 29/11/09 04:24

    אנחנו עם יהודי שחי על חרבו ואמונתו ...אף אחד לא עזר לנו בשעות הטרגיות ,בשעות מצוקה ובעיתות מלחמה ...טפל באיראן

  • 117.

    אין בעיה ליכודניק לא מתקפל תישאר עם הפלסטינים והם שיעזרו לך

    my story , 29/11/09 04:20

    מה עושים עם האוכלוסיה הפלסטינית יכול להיות הסדר איתם או כמו כל הליכודניקים לא מתקפל האם הליכודניק הלא מתקפל יודע שהמתנחלים יושבים על קרקע כבושה-בכל זאת יותר מ60% מהעם חושב שכן ורוב מדינות העולם ''האנטישמי'' אובמה הוא נשיא ארצות הברית ואתה כלומניק ימני סתום תו לו קצת כבוד כל העולם רוצים שיהיה הסדר באיזור ועם מי הפלסטינים שבמקרה המתנחלים יושבים על הקרקע שלהם-בגלל ליכודניקים לא מתקםלים כמוכם כמעת כל העולם שונא אותנו כסרבני שלום ולא מתקפלים-מזל שיש לנו צבא חזק אחרת היתה מתקפל על ארבע! מר ליקודניק לא מתקפל וסתום תחשוב גם על הגבולות של ישראל -איפה שהמתנחלים יושבים תגדיר לי את הגבול ליד מי עם מי האם בכלל כיים גבול מוכר מי שאנטישמי זה אתה כלא סם לכיוון הפלסטינים וחושב שאתה חי באזור לבד-המתנחלים גדלו לכ300000 לא מתקםלים אבל בסוף תתקפלו מול 7 מיליון אזרחים שגם כן חיים בארץ אבל כנראה שהם יותר נורמליים מכם ורוצים עתיד לילדיים וסיום הסכסוך עם בכלל אדוני ליכודניק הלא מתקפל רוצה עתיד טוב יותר או להיות בין הפלסטינאים.

    • אין אדמות כבושות! הירדנים וויתרו על אדמות אלה, והשאירו לנו

      מיכה, 29/11/09 09:52

      במתנה מיליון ערבים ''פלשתינים'' שפלשו לארץ ישראל בזמן התורכים מארצות ערב השכנות ועכשיו קוראים לעצמם ''העם הפלשתיני'' ורוצים מדינה ואת ירושלים.

  • 116.

    פוליטיקה ואידיאולוגיה זה לא הולך יחד אין מה לעשות. (ל''ת)

    יניב, 29/11/09 03:48

  • 115.

    רק פייגלין ישר מספיק, נחוש מספיק ועקשן מספיק כדי להוביל את הליכוד

    עידו, 29/11/09 03:03

    ...כנראה.

  • 114.

    ה''אנטישמי'' הזה הולך להטיל בשבילכם וטו על גולדסטון במועצת הבטחון

    נועה ת''א, 29/11/09 02:53

    וחבל

    • נכון מאוד. חבל ש

      יהודי מצביע למוחמד בארכה, 29/11/09 05:24

      האנטישמי מטיל וטו בשבילינו במועצת הבטחון.
      גם מאוד חבל שלא מאשימים אותנו באפיית מצות לפסח עם דם של ערבים. וחבל מאוד שלא נפתחה חקירה רשמית על האשמותיו של העיתונאי השוודי.

    • אם זה בשבילכם מה את עושה פה בכלל _

      יחזקאל, 29/11/09 05:42

      אגב אם יורים רוצחים ומפגעים באזרחים ומנהלים משא ומתן אפשר לנהלו עם בניה

      • בשבילכם

        נועה ת''א, 29/11/09 06:17

        בשבילכם, אלה שקוראים להרג אזרחים, נשים וילדים ''הגנה עצמית''.

        • החברים שלך, לעומת זאת קוראים להרג אזרחים נשים וילדים ''מאבק לגיטימי (ל''ת)

          לשחרור'', 29/11/09 15:20

          • הם לא ''חברים שלי''

            נועה ת''א, 29/11/09 16:05

            כל מי שמקבל הרג אזרחים נשים וילדים כלגיטימי הוא לא חבר שלי. פשע מלחמה של צד אחד לא מצדיק פשע מלחמה של הצד השני וזה נכון גם לגבי ישראל וגם לגבי החמאס.

            • Noa, enough. Go to sleep (ל''ת)

              Yaron, 29/11/09 17:03

            • אז את עכשיו מהאו''ם. למרבה הצער מחנה החברים שלך מונה שלושים אנשים (ל''ת)

              וגם אז לא כולם פכחים רוב הזמן, 29/11/09 17:29

              • קצת יותר מזה, אבל שיהיה ;) (ל''ת)

                נועה ת''א, 29/11/09 18:01

    • אל תהי שוטה. הוא עושה זאת עבור עצמו...

      רפניל , 29/11/09 15:03

      יש לו יותר דברים להסתיר מאשר לישראל...

  • 113.

    delusional convention - those people don't know if they coming or goin (ל''ת)

    you serious?, 29/11/09 02:44

  • 112.

    באראק חוסיין מתגלה כטרגדיה אמריקאית (ל''ת)

    אמריקאי, 29/11/09 02:32

  • 111.

    סיסמאות הליכודניקים השגויים

    גד, 29/11/09 02:23

    הגיע הזמן שהליכוד ואזרחי מדינת ישראל יבינו שהממשל הנוכחי חושב שמה שטוב לארה''ב כרגע הנו לרצות את העולם הערבי ותמורת זאת הוא מוכן לשלם בדם ישראלי.
    זה בדיוק כפי שקרה באירופה שהקריבה את צ'כיה לגרמנים.
    ברגע שהממשלה והציבור כאן יבינו זאת ימצאו הדרכים לסכל גישה אמריקאית ואירופאית זו. את מחיר ההתרפסות לערבים ולמוסלמים אירופה וארה''ב בכל מקרה יתחילו לשלם עוד מעט.

  • 110.

    אם היינו יודעים שאובמה המוסלמי הנאלח הזה -

    טל , כפר יונה, 29/11/09 02:04

    היה נבחר לנשיאות ארה''ב
    הייתי בוחר כבר בימין אמיתי יותר מאשר הביבי המאכזב הזה ואני מתאפק לא להגיד זבל!!
    הוא בונה על פעולה משותפת באירן ובגלל זה ההתלקקות שלו לממשל האמריקאי...הבעיה היא שעד שהאמריקאים יקלטו שצריך לעשות משהו ...לאירן תהיה 10 פצצות גרעיניות ...
    ואנחנו נהיה מגרש חניה ...ושאף אחד לא יגיד את הסיפור של המכה השנייה ...
    ביבי ! תתעשת לפני שיהיה מאוחר ...אנחנו עם יהודי שחי על חרבו ואמונתו ...אף אחד לא עזר לנו בשעות הטרגיות ,בשעות מצוקה ובעיתות מלחמה ...טפל באיראן וצפצף על האמריקאים ...אמברגו כלכלי על ישראל לא יקרה גם בעוד מאתיים שנה ...
    תתעורר...סיירת מטכ''ל

    • הקצף שלך יוצא גם מהעיניים לך להבדק! (ל''ת)

      my story , 29/11/09 04:22

      • תגיד לי מר שלום עכשיו ? מיי סטורי ...

        טל , כפר יונה, 29/11/09 08:39

        עד מתי תפשילו מכנסכם לכל העולם ?
        עד מתי תבינו ששלום בתנאים שלהם זה התאבדות קיומית ?
        עד מתי תקראו לשטחים המינימלסטיים שברשותנו כיבוש ?
        אתה השמאל אתה דוגמא מייצגת לאין אונות אידיאולוגית ,מתחו אותך בכל מיני ויריאציות של אוסלואים וקמפ דיווידים ועדיין היה טרור ,רוע , ניסיון פגיעה בחפים מפשע ואי עמידה בסיכומים מדיניים פשוטים.
        הדרך הנכונה כעת היא דרך המלחמה , דרך הגירוש ודרך הכיבוש זאת שפה עם קבלות ורק בסוף דרכים אלו נוביל לשלום...
        אירופה למשל עוברת תהליך כפול ..גם של התאסלמות וגם של אנטי התאסלמות והדבר יוביל להתנגשות מתישהו בדמות של ....?????סילוק ,כיבוש ,לחימה !.
        אתה צריך להבין שברגע שיש משתנים בריבונות מסויימת של דמוגרפיה - אמונה - זהות לאומית - וקיים איום משמעותי דהיינו אותו איום לא ייפתר בדרכי נועם ...אלא רק במלחמה שתוביל להפרדה מוחלטת מבחינה לאומית וגזעית.
        מדינת ישראל לא תסבול 60-70 אחוז מהאוכלוסייה ערבים !! גם לא אתה והילדים השמאלניים שלך !!!
        אני רואה 6-6 ...אתה הוא העיוור

  • 109.

    צאו מהסרט הזה, אין דבר כזה אנטישמי! את ההקפאה הזו הביא מי שהביא

    הלוואי!, 29/11/09 01:56

    על עצמינו מי שאינו יודע לקבל החלטות כפי שרק נדרש ממנו לקבל. רמז: מתוך ידיעה ברורה מי הוא, לאן הוא שייך וכד'... מה שעצוב זה שמי שלקח החלטה זו, חי בהוויה עצמית שלו שאינה ההוויה הנכונה כלל וכלל. זה מה אתם יודעים... רק מה הסוף? אז אני אגלה לכם... אין סוף! יש אינסוף! 2000 שנה בגלות! קיבינימאט! בגלות! מה לא עברנו... בשביל לבוא לפה...ולמה? להקפיא! כל הזמן עסוקים בכסף, בשטויות, בדיבורים... מי ביקש מיכם בכלל להקפיא? מי? אחד מה קוראים לו אובמה? מי זה אובמה? מחר הוא חוזר לאיזה עיירה בסיאטל ואנחנו מה? במקום להתמקד בעיקר והוא... אנחנו! מתמקדים לי בשטויות. שאבו מאזן יבקש וידרוש מה הוא רוצה, איך זה קשור אלינו בכלל? אני מדבר ללמפה אז שגם הוא ידבר ללמפה! בסופו של עניין נחייה ונראה למי יש למפה טובה יותר! הגיע הזמן לאמר לאבו מאזן ככה: אתה רוצה להקפיא? אנחנו רוצים להפשיר! מה אתה רוצה מאיתנו? במקום להתעסק במעשים טובים... עסוקים בשטויות! זה אנחנו! רק אנחנו, נקודה! לא יוכו פה נשים, ולא יגנבו, ולא ירמסו, ולא יעשקו! ורק בינינו! שהם? יעשו מה בא להם! ישר חושבים על אלימות...למה? מ הכניס לכם את זה לראש?

  • 108.

    הרבה דנון וציפי חוטובלי בדמיון פיגלין ! בפרימריס הבאים הם יעלמו כמוך

    זאב, 29/11/09 01:54

    פיגלין לך לך מכאן נמאס ממך. קח בדרך את חוטובלי ודני דננון כי בפרימריס הבאים הם יהיו איתך המועדון של האלה שהיו !!! ולא עוד.

  • 107.

    ה''אנטישמי'' הזה הולך להטיל בשבילכם וטו על גולדסטון במועצת הבטחון

    נועה ת''א, 29/11/09 01:47

    וחבל

  • 106.

    במקום לגרש להתגרש (מאובמה) ולהשאר ''ידידים'' (ל''ת)

    הרבנות הראשית, 29/11/09 01:37

  • 105.

    התחלה טובה בזכות לימור לבנת האמיצה-בהצלחה !!! (ל''ת)

    מאיר, 29/11/09 01:35

    • נכון, אבל צריך לא להבהל מהבזקי המצלמות ומן

      רפניל , 29/11/09 15:05

      הברובוקטורים של התקשורת

  • 104.

    אמרתי, אמרתי ואמרתי

    בני, 29/11/09 01:06

    שדברי לימור ליבנת על אובמה הם לטובה. פתאום כל העכברים אזרו אומץ ויצאו מהחורים. צריך לומר לאובמה ועל אובמה את האמת.בעקבות זה היחסים ישתפרו.

    אבל כל זמן שנהיה דיפלומטים ירמסו אותנו.

  • 103.

    חבורה של פסיכים ? יש פסיכיאטר בקהל ? (ל''ת)

    אלה יהרסו את ישראל, 29/11/09 00:58

  • 102.

    האם אובמה חילץ קצה זנבון של פשרה ערבית כל שהיא ?

    נועה, 29/11/09 00:52

    הערבים מקצינים ואובמה מוותר להם. החלטת וועת הפת''ח לאמץ את האמנה הפלשתינית הקוראת לחיסול ישראל -וזה היה לאחרונה ב8/09- אומרת את הכל !

  • 101.

    ממשלות ישראל - משמאל ומימין - שעבדו את החופש המדיני (ל''ת)

    תמורת צמיחה לאליטות, 29/11/09 00:51

  • 100.

    הצעד של ביבי מקרב אותנו לסוף המדינה הציונית כמו שהכרנו

    ג'יימס, 29/11/09 00:49

    וחוסיין אובמה דוחף אותו לזה צעד אחר צעד

  • 99.

    אלו אתם שומעים את עצמכם!???? אובמה....אנטישמי....ליכודניכים מפגרים

    מיכאל, 29/11/09 00:30

    אולי ביבי סדיסט או אולי אתם הגזענים הגדולים ביותר? כל מי שמתנגד למדיניות הישראלים הוא אנטישמי???
    ליכודניכים פרימיטיבים....

    • אובמה היה בכנסיה האנטישמית של ג'רמיה רייט 20 שנה! לכן-

      יהודי אמריקאי חבר המפלגה הדמוקרטית, 29/11/09 06:07

      אני הצבעתי בפריימריז להילרי ובבחירות הכלליות בעד מקיין !.גם משפחתי וחבריי היהודים הדמוקרטים אומרים שמעולם לא נתקלו בנשיא כל כך אנטי ישראלי כמו אובמה.אם לא ישנה את גישתו ב2012 יהודים רבים יצביעו למועמד הרפובליקני!

    • בליכוד כל האשפה ... זה ידוע................. (ל''ת)

      מרכז ליכוד מרכז פשיעה, 29/11/09 07:10

  • 98.

    אובמה ידיד אמת - פתרון של 2 מדינות חיוני להמשך קיומה של ישראל היהודית

    יגאל בת ים, 29/11/09 00:27

    מעשיו של אובמה תואמים את האינטרסים של מדינת ישראל הרבה יותר מאלה של המתנחלים ותומכיהם שבונים את פלסטין השלמה .

    • אסור לערב אידיאולוגיה אידיאלית במציאות פוליטית

      אחד, 29/11/09 06:23

      ישראל היא מדינה נתמכת ע''י ארה''ב, כלכלית, צבאית ומדינית. אין לנו, לצערי, יכולת קיום עצמאית ארוכת טווח בעולם שרובו עויין אותנו. אפשר להתעלם מכך ולהאמין שאלוהינו יעזור לנו. אולם, אחרי השואה אסור להסתפק באמונה. צריך עיניים פקוחות והפעלת הגיון מציאותי.
      ההיגיון האובייקטיבי מלמד שלדעת המימשל בארה''ב, האינטרס של ארה''ב הוא להתקרב לעולם המוסלמי המתון (יחסית), על מנת שהמוסלמים בעולם, שנמצאים בכל מקום, לא יראו בארה''ב אוייב מר. בסופו של דבר, זה יכול להועיל גם לישראל. תמיכה מוחלטת של ארה''ב בישראל ''המתנחלת'', תדחק את הערבים ליתר קיצוניות. כדאי שנבין, איראן איננה הפלשתינאים, וסיפור מגילת אסתר אינו מציאותי בימינו. ראה ערך שואה.

      לכן, אחי גיבורי התגובות המתלהמות נגד אובאמה, לא כל מי שבוחן את ישראל במבט אינטרסים בינלאומי של מדינתו, הוא אנטישמי. המסקנה שלנו ממצבנו הבינלאומי צריכה להיות ''הצנע לכת'' ולא התנשאות ובדלנות חסרות יסוד.

  • 97.

    עובדה: ביבי עושה הפוך ממה שהבטיח לפני מספר חודשים. שיתפטר!

    צ'ומפי, 29/11/09 00:26

    אם הוא מגיע לשלטון ומגלה שמה שהבטיח לא ישים הוא צריך לבקש את אמון העם שוב. זו הגינות בסיסית.

  • 96.

    לפנות מיטות לביבי ולח''כ ליכוד ליד מיטת שרון ומשם לחייריה (ל''ת)

    כי כול כלב יבוא יומו בקבורת חמור, 29/11/09 00:24

  • 95.

    Mr. president , may you take my good advise

    Hadas, 29/11/09 00:17

    if you wont help Israel today god will not help you tomorrow

  • 94.

    ישראל הפכה להיות מעצמת-על יש לה את אהוד ברק שיחלק

    ראובן גולן, 29/11/09 00:13

    הוראות לאמריקאים

    מדיניות אובמה באה להזכיר לכם שבלי אמריקה ישראל כ-ל-ו-ם אפס אחד גדול מדיניות כוחנית של מפיונרים ברשות אהוד ברק המושחת שדואג איך למלא את הבטן שלו מהקופה הציבורית

    • עדין לא אומר שאנחנו חייבים להענות לפקודות אמריקה (ל''ת)

      דוד, 29/11/09 01:11

  • 93.

    חוסר או קוצר ראייה משוועה של הבוחרים בבחירות האחרונות בליכוד

    Avi Ecuador, 28/11/09 23:58

    חשבו שבוחרים ימין אבל בחרו שמאל בתחפושת של ימין, ''ימין'' שבוי בידי השמאל שיכול ויש באפשרותו לעשות, סליחה, לעולל את שהשמאל לא הצליח ולא היה יכול לעשות בשום מקרה, בנוסף לכל הצרות ביבי כמו שרון בווריאציה יותר לחיצה ופחות חזקה, יש באפשרותו לשתק את הימין מ''הימין'' ולחסל כל מחאה רצינית, על זה גם סומכים האמריקאים.
    בבחירות הקודמות כתבתי לקוראים שאלה שחייבים להצביע לביבי הם דווקא השמאל, זאת מכיוון שביבי יכול לעשות להם את כל שהשמאל אין לו כוח וגושפנקה לעשות והם לא מסוגלים לעולל, הזהרתי את הקוראים מהימין במעריב שלא יעזו להצביע לביבי, שהוא לחיץ ושקרן קרוני.
    כן, אני מקווה שכמו שהוא משקר את הבוחר יעמוד באישיותו ויעשה אותו הדבר לגבי אובמה וההבטחות השמאלניות שלו, אולי עוד ''אופתע'', לפחות אפשר ''לסמוך'' על נס חיזבאללה החמאס והאיראנים שיבלמו אותו ולא יאפשרו לו להילחם ולעשות ניקוי אתני ליהודים ולהפוך את חמסטן לפתחלנד בעזרת צבא הכנה לפלסטין, לפחות לא יספקו לו את הזמן ''החסר''.
    בדיעבד (ידעתי וכתבתי מראש) שעל פיגלין בבחירות הקודמות היה לצאת מהליכוד ולעשות מפלגה חדשה, היום היה לו את הכוח של מפלגתו של ליברמן וחלק נכבד אם לא עיקרי של הליכוד בכלל.
    פייגלין פשוט הוכיח פחדנות ועשה טעות אינפנטילית שכנראה מוכיחה שגם הוא לא מתאים או רציני לעמדה משפיעה.

    • פייגלין, איש הגון שעושה נכון: להחזיר את הליכוד לדרכו המקורית (ל''ת)

      חבר מרכז הליכוד, 29/11/09 00:29

      • פייגלין לא מנהיג

        mike, 29/11/09 11:02

        Feiglin and his movement are worse than Bibi and even Tzippy Livni
        He has betrayed his own people and refuses to admit it.
        Email me for details
        jerpins@gamil.com

    • אבי,

      שמואל, 29/11/09 01:16

      קודם כל לאן נעלמת ? שנית, מי לא משקר. הימין משקר השמאל מרמה, ש''ס מבלף בקיצור כולם שקרנים ללא תקנה.
      ֿ

  • 92.

    המושג ' אנטישמיות ' נהיה ריק מתוכן

    ביל בול, 28/11/09 23:56

    כשמשתמשים בו כל פעם שמישהו מרגיז אותנו,
    תמשיכו לצעוק 'זאב זאב', ופחות ופחות אנשים יחשבו כי משהו עומד מאחרי זה, ויותר ויותר אנשים יבינו כי הבעיה היא בראש הרואה אנטישמיות.

    • למה לא תלך יותר רחוק?!

      Avi Ecuador, 29/11/09 00:11

      המילה ''צדק'' כאשר כל רשע או מנהיג שמיצג חברה או מדינה של רשע ואספסוף מדבר ומסביר על הצדק והזכויות.
      הדבר הצודק הנכון והזול לעשות ולדרוש הוא לתת ליהודים ולשמאלנים את כבשת הרש ממערבית ירדן כולל יהודה שומרון ועזה ולהעביר את הזבל למדינות ערב במקום היהודים שחיו שם ועל שעוללו גויים ליהודים במשך דורות.
      הרבה יותר זול לכולם וזה בלי קשר לאנטישמיות.

      • זה מה שצריך לעשות (ל''ת)

        בדיוק כך, 29/11/09 06:17

  • 91.

    אובמה באמת אנטישמי. אבל נתניהו צוק, צריך לדעת מתי להתכופף זמנית (ל''ת)

    עוד שנה יש בחירות לקונגרס. זה יהיה הזמן לריב איתו, 28/11/09 23:54

  • 90.

    חוסר או קוצר ראייה משוועה של הבוחרים בבחירות האחרונות בליכוד

    Avi Ecuador, 28/11/09 23:52

    חשבו שבוחרים ימין אבל בחרו שמאל בתחפושת של ימין, ''ימין'' שבוי בידי השמאל שיכול ויש באפשרותו לעשות, סליחה, לעולל את שהשמאל לא הצליח ולא היה יכול לעשות בשום מקרה, בנוסף לכל הצרות ביבי כמו שרון בווריאציה יותר לחיצה ופחות חזקה, יש באפשרותו לשתק את הימין מ''הימין'' ולחסל כל מחאה רצינית, על זה גם סומכים האמריקאים.
    בבחירות הקודמות כתבתי לקוראים שאלה שחייבים להצביע לביבי הם דווקא השמאל, זאת מכיוון שביבי יכול לעשות להם את כל שהשמאל אין לו כוח וגושפנקה לעשות והם לא מסוגלים לעולל, הזהרתי את הקוראים מהימין במעריב שלא יעזו להצביע לביבי, שהוא לחיץ ושקרן קרוני.
    כן, אני מקווה שכמו שהוא משקר את הבוחר יעמוד באישיותו ויעשה אותו הדבר לגבי אובמה וההבטחות השמאלניות שלו, אולי עוד ''אופתע'', לפחות אפשר ''לסמוך'' על נס חיזבאללה החמאס והאיראנים שיבלמו אותו ולא יאפשרו לו להילחם ולעשות ניקוי אתני ליהודים ולהפוך את חמסטן לפתחלנד בעזרת צבא הכנה לפלסטין, לפחות לא יספקו לו את הזמן ''החסר''.
    בדיעבד (ידעתי וכתבתי מראש) שעל פיגלין בבחירות הקודמות היה לצאת מהליכוד ולעשות מפלגה חדשה, היום היה לו את הכוח של מפלגתו של ליברמן וחלק נכבד אם לא עיקרי של הליכוד בכלל.
    פייגלין פשוט הוכיח פחדנות ועשה טעות אינפנטילית שכנראה מוכיחה שגם הוא לא מתאים או רציני לעמדה משפיעה.

  • 89.

    תשקיעו בגליל בנגב ולא בשטחים מתי בניתים מבני ציבור בגליל (ל''ת)

    אזרח שפוי, 28/11/09 23:49

    • תשקיע בירידה...

      Avi Ecuador, 29/11/09 00:00

      חבל לך למות על הקמת עגל הזהב של רשע, לא עובד, מים ושמן או יותר נכון אש ומים לא יכולים לחיות אחד על השני.

      • תעבור דירה לוונצואלה להוגו צאבז (ל''ת)

        פקק תנועה , 29/11/09 09:53

        • ''מספיק'' ארצות הברית, למה לחפש את השטן כשיודעים איפה הוא נמצא? (ל''ת)

          Avi Ecuador, 29/11/09 15:54

  • 88.

    חונכתי כל ימי לאהוב כל אדם באשר הוא

    שמאלנית אמיתית, 28/11/09 23:47

    אני לא מעוניינת לחבל לאף אחד בחיים שכולם יחיו ויתנו לחיות, ואני עדיין לא מבינה : מה הבעיה שיהודים יבנו את ביתם מעבר לגבולות 48? מה הגזענות העכורה הזאת שהשתלטה לנו על החיים? אין לי בעיה לחיות בשכנות טובה עם ערבים. למה שלרמאללה תהיה בעיה עם פסגות???

    • אנסה להסביר לך

      צ76כמא, 29/11/09 00:24

      העולם עובד על פי דפוסים מקובלים המעוגנים במשפט הבינלאומי,
      וזה אומר הפלסטינאים הם הריבון,הישראלים פולשים,
      הטיעון כי יש גם יהודים שנולדו שם הוא חזק, אך מתגמד מול מה שמחליט המשפט הבינלאומי,ומול התודעה הקימת בעולם.

      • מה זה ''המשפט הבינלאומי''? כמה מדינות שומרות עליו? (תשובה: אפס) (ל''ת)

        ואם ע''פ המשפט הבינ''ל היית צריך לקפוץ מהגג, מה אז?, 29/11/09 00:39

      • ההסבר שלך זה קשקוש מגוחך

        רוני, 29/11/09 01:25

        פלסטינאים אף פעם לא שלטו בשטחים הללו. למעשה, אף פעם לא הייתה מדינה פלסטינאית.

        לא היה אף משפט שקבע את מה שאתה אומר. החוק הבינלאומי, כמו כל חוק, ניתן להרבה פרושים. הפרוש שלך הוא לא בהכרח הנכון ביותר. לדעתי, הפרוש שלך סותר את החוק הבינלאומי.

      • המשך ל -צ76כמא

        אהה, 29/11/09 01:40

        את גם יכולה לשאול למה שלא יתנו לך לחיות במידבריות סעודיה, או ערבות קנדה,הרי זה לא מפריע לאף אחד.....
        נכון, אבל...שוב העולם החליט על כללים מסוימים בהם אין רשות לאף אחד להתישב אפילו בשטחים רקים, ללא אישור של זה הנחשב לריבון.

    • שאלה ל''שמאלנית אמיתית'' : האם את בעד מתן זכויות אזרח לתושבי רמאללה?

      יגאל בת ים, 29/11/09 01:07

      כי לא ניתן להיתנחל בשטחים לנצח מבלי לתת זכויות אזרח לערבים ששם - כלומר ליצור מדינה דו-לאומית.

    • אני אסביר לך:

      נועה ת''א, 29/11/09 04:02

      כל עוד ישראל לא מספחת את השטחים (כי אז היא תאלץ לתת אזרחות לפלסטינים שגרים שם) הם אינם חלק ממדינת ישראל אלא נחשבים ככבושים. מכיוון שכך, אסור לאף אזרח ישראלי - יהודי או ערבי - להתנחל בהם. אחרת איך ייתכן שלאזרחי ישראל יהיה מותר לגור ברמאללה כשבאותו הזמן לפלסטינים מרמאללה אסור להתגורר בתל אביב או בחיפה? אם את רוצה שכל יהודי וערבי בין הים לירדן יוכל להתגורר היכן שמתחשק לו אז בבקשה - תספחי את השטחים, תני אזרחות שווה לכולם, יהודים וערבים, ואז הבעיה תיפטר - כולם יהיו אזרחים ויוכלו להתגורר בכל מקום בישראל/פלסטין השלמה. אבל אם את לא חושבת שמדינה דו לאומית זה רעיון כזה טוב , אז אולי עדיף לוותר על השטחים ועל ההתנחלויות?

      • לא אני אסביר לך

        מעופף:, 29/11/09 04:46

        לקחת את כל הערבים ולהעיף אותם מארץ ישראל השלמה לכי לגור איתם מדינת ישראל היא מדינת היהודים ושכל העולם ביחד עם אמריקה יקפצו.
        בסופו של דבר מלחמה גדולה תפרוץ מאה אחוז ועדיף מוקדם מקשר מאוחר,

        • טוב, לא פניתי לאנשים כמוך

          נועה ת''א, 29/11/09 05:53

          עניתי לאותה אחת שהגדירה את עצמה שמאלנית, שמשום מה חשבה שלאסור על אזרחים ישראלים להתנחל בשטחים שמעולם לא סופחו למדינת ישראל זה גזענות. הוכחתי לה שהגזענות פה היא הפוכה. ואז אתה קפצת... אבל לך טיעונים כאלה לא יעזרו, כי אתה גזען וגאה בזה. אין לנו שפה משותפת.

          • לא הוכחת שום דבר

            -, 29/11/09 11:16

            1) ''השטחים הכבושים'' אינם מדינה. '' הפסיקות הבין לאומיות'' בנושא יש''ע התקבלו ברוב אוטומטי של אותם גופים אשר מהווים צד בסכסוך, משמע כאילו השופט גם כותב את החוק וגם שופט את מי שמסוכסך עימו.
            אבל הסתירה היותר עניינית היא שגם אם תהיה מדינה דו לאומית או חד לאומית או רב לאומית, גם אם תברחו מהשטחים עד הסנטימטר האחרון, מדינה ישראלית לא תקבלי.
            *כי* תוך דור אחד הילודה בקרב המגזר החרדי תוביל למדינה עם רוב יהודי חרדי (לפי נתוני הלמ''ס הילודה שם כל כך גבוהה שהחל משנת 2025 תעבור גם את זו הפלשתינית). את בהחלט תזכי לראות ראש ממשלה חרדי וישראל גם כך לא תתקיים. לכן טיעוני השמאל אינם רלוונטיים. מבחינה זו יש לספח את השטחים ולהשאיר את הבעייה לקבוצות האתניות הגדולות שיצטרכו לטפל בה בדור הבא, זאת אומרת הערבים והיהודים החרדים, ולא למיעוט ישראלי קטן שיהגר מן הסתם בשנים הקרובות.

            • בכלל לא דיברתי על דמוגרפיה.... (ל''ת)

              נועה ת''א, 29/11/09 15:44

              • הדמוגרפיה היא שתכתיב את הפתרון. דיבורי סרק מסביב הם רק ויכוח תיאורטי (ל''ת)

                -, 29/11/09 17:31

          • ואם מי יש לך שפה משותפת ? עם זחאלקה ? ידעתי. (ל''ת)

            בלשן, 29/11/09 12:27

            • ''ואם מי יש לך שפה משותפת''.חוסר היכולת שלך להגותע' גם הפכה לחוסר היכולת (ל''ת)

              לכתוב אותה. אתה באמת לא שייך לכאן., 29/11/09 15:18

            • יש לי שפה משותפת עם כל מי שהוא לא גזען כמוך (ל''ת)

              נועה ת''א, 29/11/09 15:45

      • הטיעון שלך קשקשני

        יהודי, 29/11/09 14:30

        וגם גזעני, כי את לא דורשת שליהודי יהיה זכות ויכולת לגור ברמאללה, אום אל פאחם, או רבת עמון, או מכה בהם ערבי פלסטינאי יכול לחיות.

        • מה הקשר?

          נועה ת''א, 29/11/09 15:43

          מה שאני טוענת זה שאסור לנו ליישב בשטחים כבושים את אזרחי המדינה ולא משנה אם הם יהודים, מוסלמים, נוצרים או צ'רקסים. אז מה הגזענות פה? אסור לנו ליישב גם ערבי ישראלי ברמאללה, כל עוד לתושב רמאללה אסור להתגורר בתוך שטח ישראל.

          • את'' החוק'' הבינלאומי שאוסר על התיישבות בשטחים קבעו מדינות ערב

            לתועלתם, 29/11/09 17:32

            והן מרשות לעצמן להתיישב בכל שטח, כבוש או לא.

            • לא, את החוק הבינלאומי שאוסר התנחלות בשטח כבוש קבעו הרבה לפני 67

              נועה ת''א, 29/11/09 17:58

              באמנת ז'נבה הרביעית, ואין לו שום קשר למדינות ערב. דבר שני, בלי קשר לחוק הבינלאומי (שנגיד שאפשר להתווכח על הפרשנות שלו): ישראל מעולם לא סיפחה את השטחים ולא החילה עליהם את החוק הישראלי, מסיבות ידועות (בעיקר חוסר הרצון לתת אזרחות ישראלית לתושביהם). ברגע שאנחנו מיישבים בהם אזרחים ישראלים, ש''משום מה'' כולם יהודים (נו מי הגזעני פה?), אנחנו יוצרים בשטחים משטר דמוי אפרטהייד, עם שתי אוכלוסיות אתניות שונות שחיות זו לצד זו תחת שתי מערכות חוק שונות: היהודים אזרחים מלאים, הפלסטינים בעלי זכויות חלקיות בלבד (עליהם חל החוק הצבאי ולא הישראלי). ליהודים יש חופש תנועה לנוע מהגדה לישראל ובחזרה כאוות נפשם, לפלסטינים אין. הגזענות היא הפוכה ממה שאתה מתאר.

            • לא, את החוק הבינלאומי שאוסר התנחלות בשטח כבוש קבעו הרבה לפני 67

              נועה ת''א, 29/11/09 18:38

              באמנת ז'נבה הרביעית, ואין לו שום קשר למדינות ערב. דבר שני, בלי קשר לחוק הבינלאומי (שנגיד שאפשר להתווכח על הפרשנות שלו): ישראל מעולם לא סיפחה את השטחים ולא החילה עליהם את החוק הישראלי, מסיבות ידועות (בעיקר חוסר הרצון לתת אזרחות ישראלית לתושביהם). ברגע שאנחנו מיישבים בהם אזרחים ישראלים, ש''משום מה'' כולם יהודים (נו מי הגזעני פה?), אנחנו יוצרים בשטחים משטר דמוי אפרטהייד, עם שתי אוכלוסיות אתניות שונות שחיות זו לצד זו תחת שתי מערכות חוק שונות: היהודים אזרחים מלאים, הפלסטינים בעלי זכויות חלקיות בלבד (עליהם חל החוק הצבאי ולא הישראלי). ליהודים יש חופש תנועה לנוע מהגדה לישראל ובחזרה כאוות נפשם, לפלסטינים אין. הגזענות היא הפוכה ממה שאתה מתאר.

  • 87.

    לא ניתן לחוסיין אובמה (ל''ת)

    יוסף, 28/11/09 23:42

  • 86.

    אובמה מסייע למי שרוצה להשמיד את עם ישראל. (ל''ת)

    חיים, 28/11/09 23:41

  • 85.

    לא אזרחים סוג ב', אלא קבוצת האדונים במשטר אפרטהייד (ל''ת)

    אורי וייס, 28/11/09 23:40

    • אדונים שלא יכולים להרחיב מרפסת?? (ל''ת)

      דוד, 29/11/09 00:31

    • מי שמחלק תארים לאחרים חייב להיות לפחות בעל שכל ישר. אתה לא.

      יצחוק טוביה וויס, 29/11/09 12:28

      נעבעך עם יומרות להיות הוגה דעות.

  • 84.

    IF WE WILL TAKE OBAMA AS JEWISH HATER ITS GOOD

    ILAN, 28/11/09 23:29

    The way is abumazen treet us,we shuld not give him any chace anymore,and what netanyahu sad is not guilty anymore,this arabs will be than okey,only if we give them all israel,forget handeling with money obsest arabs.

    • learn english first stop watching Fox news (ל''ת)

      ori, 29/11/09 00:02

      • שוב הופעת עם הבקורת ?! נראה אותך עונה לו באנגלית (ל''ת)

        אתה מנג'ס, 29/11/09 08:31

      • Suree CNN which is owned by a known anti semite is much better!

        Reality check, 29/11/09 10:36

        Who needs nazis when we have jewboy kapos such as yourself?

      • Is this English ? Looks like someone tries to translate his hebrew (ל''ת)

        word by word, 29/11/09 17:34

  • 83.

    MR. PRESIDENT, WHO DO YOU THINK U. R.AH HUSAIN ?WHAT (ל''ת)

    SORRY I VOTED 4 U., 28/11/09 23:28

  • 82.

    חבורה של מטומטמים מי שלא חושב בראש שלכם אנטישמי

    מישהוא, 28/11/09 23:28

    למה לנו מותר הכול אני לא שמאלני אבל תפסיקו להגיד על כול דבר אנטישמי.
    בנתיים גם ממשל אובמה מממן את התחת של כול השרים במדינה ואת צה''ל לא האזרחים ומי מתיל ווטו על כול החלטה באום נגד ישראל?
    איזה טימטום זה רואים שלליכוד אין הרבה שכל
    ומה שמעניין אותם זה ליגנוב ולעשות עסקים עם משפחת עופר.
    אסור להצביע ליכוד ביגלל אידיאולוגיה אין אידיאולוגיה כבר צריך להצביע ביגלל שינויי שהם יעשו

    • אובמה אנטי יהודי בעליל

      איש ימיני, 29/11/09 00:11

      הגיע הזמן שניהיה עצמאיים ונתנתק מסינורה של אמריקה

    • אתה אנטישמי (ל''ת)

      -, 29/11/09 17:34

  • 81.

    mr. president.israel is not D amrican indians' you can't push us away (ל''ת)

    HUSAIN, DO YOU UNDERSTAND, 28/11/09 23:26

  • 80.

    איזה סוג של הסדר הימין רוצה עם הפלסטינאים ואם בכלל. (ל''ת)

    my story , 28/11/09 23:26

  • 79.

    פשטוט לא יאמן איך ראשי ממשלה מהימין בוגדים בבוחרים שלהם פעם אחר פעם (ל''ת)

    תותח, 28/11/09 23:24

  • 78.

    חברים יקרים, במקום לכתוב כאן נגד ביבי, עדיף שכולנו נכתוב נגד אובמה (ל''ת)

    וזה יגיע אליו מסוכני הסי איי היי, 28/11/09 23:24

  • 77.

    נתניהו אני בז לך לעולם לא אצביע בשבילך אתה בובה של המתועב אובמה (ל''ת)

    תותח, 28/11/09 23:22

  • 76.

    ברק אובמה=מבוארק אובמה,למה התקשורת בישראל מסתירה? (ל''ת)

    מני, 28/11/09 23:21

  • 75.

    המוסלמי איים על נתניהו בפגישתם האחרונה בארה''ב,והבהיר לו כי עדיף

    לנתניהו שזה יגיע מצידו כביכול.., 28/11/09 23:19

    ישראל=רפובליקת בננות ניסחטת.
    השאלה תהיה כמובן מה יקרה לניסחטת,כאשר יגמרו הקלפים ???
    על זה כמובן הביבי לא חושב,מה שמעניין את כולם הוא רק איך לשרוד את היום הבא..

  • 74.

    OBAMA HUSSAIN IS AGAINST JEWS. HE'S OUT IN 3 YEARS (ל''ת)

    I AM SURE, 28/11/09 23:18

  • 73.

    נתניהו אני מתבייש שבחרתי בך אתה לעולם לא תקבל את קולי (ל''ת)

    תותח, 28/11/09 23:15

  • 72.

    החברה של פייגין עושים שרירים על ביבי,,חה חה חה,,רוב העם עם ביבי הטוב (ל''ת)

    ביבי רה''מ הכי טוב שיש לנו, 28/11/09 23:14

  • 71.

    אובמה סתם עוד חוסיין שנתלה רק עלינו במקום על אפגניסטן ואירן, (ל''ת)

    דוד נקש, 28/11/09 23:12

  • 70.

    ביבי אל תרשה להם לכבול אותך באזיקים,,עשה מפץ ובנה מפלגת מרכז הרוב אתך (ל''ת)

    בצלאל חסיד ביבי הטוב, 28/11/09 23:10

  • 69.

    חברים יקרים, מתי תבינו שישראל לא מעצמה,,אנו תלויים במעצמה,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    אין ברירה צריך הסדר,,, 28/11/09 23:08

  • 68.

    כסילים מתי תשכילו,,האמנם ואתם מעדיפים את ציפי ואפללו,,ביבי הטוב שיש (ל''ת)

    בצלאל, 28/11/09 23:06

  • 67.

    תבנו והרבה... כך תקבלו יותר פיצויים... חמדנים. (ל''ת)

    שמאלן, 28/11/09 23:04

  • 66.

    מה רוצים שתי גדות לירדן מגלומנים קיצונים אנחנו רוצים שקט (ל''ת)

    ביבי-אובמה, 28/11/09 23:01

  • 65.

    ההקפאה האנטישמית: טוקבק שהתפרסם בניו יורק טיימס

    ד''ר משה לייבלר, 28/11/09 23:00

    This ''settlement'' freeze, like all the unannounced limitations on Jewish building in Judaea and Samaria, is nothing more than a caving-in to the anti-semitic demand to form a Jewish Pale of Settlement in the Land of Israel.
    There are obviously no limitations on Arab building either in Little Israel or in Judaea and Samaria. Arabs make up almost 20% of Israel's population, and they can build in accordance with local municipal zoning laws. In the ''Palestinian'' cities the Jewish population is 0%. In fact, the ''peace'' plans are for the forced transfer of the 300,000 Jews who live in rural or urban communities in Judaea and Samaria to Little Israel, and thereby to render these areas Judenrein (free of Jews). This is hardly a ''liberal'', peaceful proposal.
    So the construction freeze is a first step in the capitualation of the Israeli government to the anti-semitic demand to render these areas (euphemistically and non-chalantly referred to as ''settlements'')Judenrein.
    It would seem that the New York Times' and Mitchell's demands are unreasonable, unethical and downright anti-semitic.
    One only wonders why Netanyahu, with his understanding of Jewish history, does not refute these outrageous demands and throw them back in Obama's face.

    • IF YOU CONQER LANDS AFTER A WAR THESE LANDS BELONGS TO YOU

      my story , 28/11/09 23:35

      AUTOMATICALY ACORDING TO WHAT LOW-JUST DEFINE

  • 64.

    לפי סקר אחרון רק 4% מהישראלים חושבים שאובמה טוב לישראל. (ל''ת)

    תעשו גם, 28/11/09 22:56

  • 63.

    המטורפים מהליכוד התעוררו רוצים מדינה דו לאומית (ל''ת)

    שפוי, 28/11/09 22:52

    • אתה כאן המטורף א''י כולה שיכת לעם ישראל מהתורה וכל הכובשים הערבים החוצה (ל''ת)

      גדעון, 28/11/09 23:47

      • גדעון, אתה לא ליכוד אתה איחוד לאומי

        עידו, 29/11/09 01:28

        תפסיקו לנכס לעצמכם את הליכוד, ימין קיצוני כמוכם זה האיחוד הלאומי ולהזכירכם אתם לא בממשלה.

        אני גדלתי בבית של חירות, אבא שלי חבר מרכז ליכוד, כל חיי הצבעתי ליכוד ואני אומר לך שאני מרוצה מאד מנתניהו,תמיד הערצתי אותו ובימים אלה אפילו יותר, אז שבו בשקט ותנו לו לעבוד.

  • 62.

    RAM EMANUEL IS THE ANTISEMITE THERE,,HE TELLS OBAMA WHAT TO SAY (ל''ת)

    TZIPI, 28/11/09 22:47

  • 61.

    מי שלא יתן לישראלי/יהודי/דתי לעשות את שליבו חפץ יהפוך אוטומטית (ל''ת)

    לאנטישמי, 28/11/09 22:47

  • 60.

    צריך דחוף ועדת חקירה- איך זה שמועמד משתמש בבחירות בקולות ימניים ...

    מוטי, 28/11/09 22:47

    מחליף עורו ?
    האם זאת דמוקראטיה אמיתית?
    מה יש לבג''ץ לאמר על כך ?
    איך ייתכן שבמדינה דמוקראטית מה שלא תבחר תקבל אותה תוצאה ?

  • 59.

    צודקים!!! אובמה אנטישמי!!! ולצערנו ביבי הוך בעיקבותיו

    נתנאל, 28/11/09 22:45

    שיתבישו כל שרי הליכוד שתמכו בהקפאה, הם שקרנים ורמאים שהיעו לשיטון בזכות הבטחה והם עושים בדיוק ההפך, לא נשכח ולא נסלח עד שהם יעופו מהשילטון וישבו בבית.

  • 58.

    הממשלה צריכה להחליט אם היא מספחת את השטחים והבניה כי ממון

    my story , 28/11/09 22:42

    ציבורי ענק מבוזבז בבניות בשטחים שיתכן עם הסדר יהרסו או להחליט שהשטחים יהפכו חלק ממדינה דו לאומית וישראל תספח את השטחים כרגע אף אחד לא יודע את גורל השטחים והבניה המוגברת בשטחים והממון הרב שזורם לשטחים.
    האם ישראל חצויה ל שניים-כי בשטחים יש תנאים יותר מועדפים מאשר בתוך הקוו הירוק ואם בכלל הממשלה הזאת הולכת להסדר ואוטונומיה מלאה לפלסטינאים בשטחם.

  • 57.

    אובמה = שונא ישראל!

    גד, 28/11/09 22:41

    זה לא יעצור ביהודה ושומרון - מחר ממשל אובמה יבוא בדרישות חדשות! תזכרו את זה ... מי שמוותר על האצבע יקחו לו את כל הגוף!

    • obama hate israel

      didi, 28/11/09 23:05

      he is going to ask israel to stop the killing of the palestinians

  • 56.

    ביבי ...הבובה של אובמה !

    ציוניסט, 28/11/09 22:40

    אכלנו אותה

  • 55.

    למה לעזעזאל בחרתי בביבי איזו טיפשות!!!!!!בוגד בוגד בוגד!! (ל''ת)

    שני, 28/11/09 22:36

  • 54.

    סוף כל סוף מישהו שם את האצבע במקום הנכון

    שאול א., 28/11/09 22:36

    זו בדיוק האמת לאמיתה. אובמה הוא אנטישמי שמסווה משיקולי פוליטיקה פנים אמריקנית את האמת ומטייח אותה בסיסמאות נבובות.

    ממשלת ישראל כל כך עלובה שאסור לה אפילו לומר את האמת שכל ילד בישראל מבין.

    הממשל האמריקני הנוכחי אינו אנטי ישראלי אלא אנטישמי במהותו.

  • 53.

    חוסין אובמה מתקרב לאיסלם על חשבונה של ישראל. (ל''ת)

    FITNA, 28/11/09 22:36

  • 52.

    הגיע הזמן? משה פייגלין לראשות הליכוד. לימור ליבנת נשיאת המדינה. (ל''ת)

    מזל יזדי אוהדת בית''ר, 28/11/09 22:35

    • פייגלין לא מנהיג

      Jeremy Pinsker, 29/11/09 11:09

      Feiglin cannot even lead his own movement, how can he lead our country?
      Did you know that Feiglin refuses to have anything democratic in his movement.
      He's like a little fascist dictator.
      If he runs again for Likud head he is going to get beaten big-time.
      Most Likudniks want him out of the Likud.

  • 51.

    אובמה, רם עמנואל ויוסי ביילין פועלים בשת''פ להשמדת ישראל (ל''ת)

    מני, 28/11/09 22:35

  • 50.

    וואלק אם ביבי יקפיא את ההתנחלויות. אז בדם ואש את ביבי נגרש.

    אוהד בית''ר עצבני, 28/11/09 22:34

    די חלאס נשבר לנו הבולבול. לא נסבול יותר בוגדים ולא כל מי שרוצה גונב לנו את הליכוד הפעם לא נהיה פראירים אם ביבי יעשה לנו חוכמות אז בדם ואש את ביבי נגרש.

  • 49.

    לי מור צדקת

    רות, 28/11/09 22:29

    חבל שהצבעתי ליכוד. קיוותי לטוב מזה. איך נכנענו לחוסיין אובמה. אנחנו תושבי ישראל ולא צריכים את מדינית מריקה להולכת לקראת הערבים ומדינות ערב, האם בשל הנפט או כי כזה הוא חוסיין אובמה. מזמן צעקתי כי חזרנו לתקופה העותמנית כאש הניה הוכרה רק כאשר גג חיםה עליה אחרת נהרס המבנה. כך בנו זקני את ביתם העמידו ארבע קלונסאות חיפו אותם בגג ואז המשיכו בבנית קירות.האם כך נקים את המולדת. מי יענה לי על זאת.

    • טוב עשית שהצבעת ליכוד - אבל צריך גם להתפקד ולבחור מועמדים לפריימריס

      עומר, 28/11/09 22:46

      רק הליכוד ינהיג את ישראל - לטוב או לרע. לכן חשוב לדאוג שיהיו אנשים טובים בראשות הליכוד שלא יבגדו בנו.

  • 48.

    אני שמאלני,והם צודקים איסור על בנייה של יהודים הוא אנטישמיות

    רועי, 28/11/09 22:26

    לא יעזרו כל הטיעונים המלומדים.


    ------------------------------------------
    מקווה שתפרסמו את ההודעה לא עברתי על התקנון,יש לי הרגשה שמצנזרים אותי כי אני תומך במתנחלים.

    • אתה באמת מצונזר עי מעריב המרמה את קוראיו בצנזורה נגד הימין (ל''ת)

      אל תבליגו יותר יהודים עת לפעול, 28/11/09 22:29

  • 47.

    חס וחלילה לא להקפיא! לפרק ולשלוח את הילדים חזרה לגן. (ל''ת)

    ההתנחלויות האסון הגדול ביותר למדינה מאז קום המדינה, 28/11/09 22:24

  • 46.

    הסוכן עם הדרכון האמריקאי קיבל הוראות הפעלה והוא גם יבצע ! (ל''ת)

    והיהודים שותקים כצאן לטבח, 28/11/09 22:21

  • 45.

    בקרוב. מפלגת ביבי&ברק תצא לדרך. הקיצונים שישארו בליכוד יתחילו להשתולל

    benzi. a, 28/11/09 22:21

    את מה שחש אריק שרון בליכוד . ואת כל ההתקפות הזוועתיות שאהוד אולמרט חטף מחמומי המוח בליכוד הם יהיו כאין וכאפס ממה שנתניהו יספוג ויחטוף מהם. מפלגת מרכז חדשה בראשותם של ביבי&ברק זה הולך ומתקרב
    והחגיגות בקיצוני הליכוד ובקיצוני הימין יתחילו בהשתוללות כיאה לציבור הזוי ומטורף וחמומי מוח.

    • אתה הוא ההזי והגנב מהשמאל הקיצוני א''י שיכת אך ורק לעם ישאראל מהתורה (ל''ת)

      גדעון, 28/11/09 23:52

  • 44.

    ד''וח גולדסטון היה פרןייקט של ה CIA (ל''ת)

    אומה טפשה ופחדנית תושמד, 28/11/09 22:20

    • דו''ח גולדסטון הוא פרוייקט של ZOG (ל''ת)

      -, 29/11/09 17:35

  • 43.

    היהודים יכולים לפעול נגד אובמה ולהעיף אותו לכל הרוחות (ל''ת)

    רק שייתעוררו בזמן לפני ההשמדה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 28/11/09 22:17

  • 42.

    אין על פייגלין! היחיד שאומר את מה שהוא חושב בלי פחד (ל''ת)

    ברברה, 28/11/09 22:16

  • 41.

    בהצלחה!

    יבגני, 28/11/09 22:14

    מפלגה צריכה לפעול לפי המצע שלה. נקודה.

  • 40.

    מזמן היו צריכים לספח כל השטחים אחרי 67 . כך עשו כל המדינות (ל''ת)

    מנצחות במלחמות., 28/11/09 22:14

  • 39.

    שימו לב לקאפו וירוסים במימון גרמני המקמפיינים את התאבדותכם (ל''ת)

    אל תבליגו יותר יהודים עת לפעול, 28/11/09 22:11

  • 38.

    כל הכבוד לכם העם מאחוריכם!!!! ביבי הוא בוגד!!!!

    =========================================, 28/11/09 22:10

    חוסיין הזה פשוט אסוןןןן!!!!!!

  • 37.

    Down with Obama the AntiChrist (ל''ת)

    George, 28/11/09 22:10

  • 36.

    מפלגה דמוקרטית שלכל אחד מגיע להביע את דעתו.200 איש מתוך מאות אלפים....

    דקל ב , 28/11/09 22:09

    נתניהו יכול להמשיך,הרוב
    בליכוד(ולפי הסקרים גם בעם)
    תומך בו .

    • 200 פעילים יא טמבל

      ישראלי, 28/11/09 22:19

      כל אחד מה-200 שם מייצג מאות ואולי אלפים.
      העם עם ביבי באופן כללי -לא בסוגייה של הקפאת ההתנחלויות.
      אם העם היה עם ביבי בנושא ההקפאה -התקשורת כבר היתה מפרסמת סקרים שמראים שזה כך. אם תקשורת לא מפרסמת כנראה יש לה סיבה להסתיר את האמת.

  • 35.

    חוסיין אובמה ישמיד את היהודים בסיוע הקאפו וירוסים עמנואל ושות' (ל''ת)

    מתי תתעוררו ותבעטו את הביב ביב לכל הרוחות, 28/11/09 22:09

  • 34.

    השילוב של חוסיין אובמה המוסלמי עם הקאפו עמנואל הוא קטלני ליהודים (ל''ת)

    והיהודים שותקים כצאן לטבח, 28/11/09 22:08

    • שימוש כזה במילה 'קאפו '

      עןו, 29/11/09 00:10

      מוזיל המשמעות שלה,
      וממעיט מחומרת מעשיהם של אותם אנשים.

  • 33.

    האנטישמי הראשי הוא רם עמנואל הניזון מיוסי ביילין וחבר מרעיו (ל''ת)

    ספי, 28/11/09 22:07

  • 32.

    כן בגדתי (ל''ת)

    ביב ביב, 28/11/09 22:06

    • ימין קיצוני(או אולי שמאלן מתחזה) בזוי שלא מבין שנתניהו ''קונה''זמן.. (ל''ת)

      דקל ב , 28/11/09 22:29

      • ואחרי הזמן שסוכן הרהיטים קנה יקפיאו אותך בפורצלין ? (ל''ת)

        אהבל ישראלי מצוי, 28/11/09 22:51

  • 31.

    אובאמה אדיש למדינת ישראל. לאיש אין ספק שהוא איננו ידיד.

    איילת, 28/11/09 22:05

    לריב איתו איננו אינטרס ישראלי , אך גם להסכים לכל גחמה שלו איננו אינטרס שלנו.
    אין לנו בארה''ב של היום בעל ברית איסטראטגי.
    ככל שנקדים להבין זאת ייטב לכולנו.
    אל לנו להקריב אפילו שמץ של ריבוניות ועצמאות למען הידידות שהייתה ואיננה עוד...
    שנתיים המתנה וזהו.
    בעוד שנתיים , מתוך מטרה לזכות בקול היהודי , הוא יפגין לפתע ידידות מופלאה והבנה לצרכינו...
    ואז , אני מקווה - השמוק הזה לא ייבחר לעוד קדנציה , כי אם ייבחר - אלוהים ישמור על המין האנושי....
    אחרי המלחמה הבאה , אם ישארו אנשים , הם כבר ילחמו במקלות ואבנים....

  • 30.

    אם לא תתעוררו יהודים תמצאו את עצמכם מוקפאים בפורמלין עי אובמה (ל''ת)

    אל תבליגו יותר יהודים עת לפעול, 28/11/09 22:04

  • 29.

    הרוב המכריע של העם בעד פשרה טריטוריאלית והמשך היחסים עם ארה''ב כפי שהם (ל''ת)

    שיפסיקו לבלבל את המוח בליכוד, 28/11/09 22:03

    • מי זה הרוב ? אתה ואימש'ך ? החבר'ה שלך בכיתה ג' ? (ל''ת)

      זולפיקאר, 28/11/09 22:07

    • הרוב בחר ימין ורק 3 מנדטים הזויים כמוך אלו העובדות קאפו וירוס בזוי (ל''ת)

      3 מנדטים הכנסת 100% בתקשורת הרקובה, 28/11/09 22:10

      • עובדות שהימין אוהב לשנות

        צחי, 29/11/09 10:21

        כל פעם מנפנפים בדגל 3 המנדטים. ובכן ידידיי החולמים, מר''צ אכן קיבלה רק 3 מנדטים, אבל לא ידעתי שמפלגת העבודה נחשבת ימין או שקדימה שקיבלה את מספר המנדטים הגבוה ביותר בבחירות הם ימין. הימין אמנם ניצח בבחירות, אבל הוא בוודאי לא רוב מוחץ.

        • המרכז בכלל ניצח בבחירות

          RV, 29/11/09 19:46

          קדימה + עבודה + ליכוד = הרוב המוחץ של העם.
          שלושתן מפלגות מרכז פרגמטיות, כשקדימה והעבודה נוטות מעט שמאלה והליכוד מעט ימינה. למעשה גם ישראל ביתנו זה סוג של מפלגת מרכז (למרות הרטוריקה המתלהמת), אז בכלל.
          השמאל והימין האידיאולוגיים הם מיעוט מבוטל בימינו ומגיב 29 צודק - רוב העם בעד פשרה טריטוריאלית והמשך היחסים הטובים עם ארה''ב, הויכוח הוא רק על כמה להתפשר ובאילו תנאים ולא על עצם הפשרה.

    • פשרה כבר הייתה ב-48 בחלוקת הארץ בין ישראל וירדן!עוד פשרה-ואנחנו בים. (ל''ת)

      די לפשרות!, 28/11/09 22:18

  • 28.

    ברק נסחט על שוד עמלות הגז שלו האמריקאים יכולים להכניס אותו לכלא מחר

    הוא יעשה מה שאומרים לו לעשות, 28/11/09 22:00

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק

    • לקיבוצניק הזה יש עיניים גדולות: אוהב מאד את הכסף (ל''ת)

      איזה גועל נפש!, 28/11/09 22:21

  • 27.

    כן בגדתי (ל''ת)

    ביב ביב, 28/11/09 21:58

  • 26.

    אל לנו להתנהג כאישה מוכה. שאובאמה יישק לנו בתחת.

    גדעון, 28/11/09 21:57

    הקמנו מדינה כדי להיות עם חפשי בארצו.
    יש לזה מחיר , לחופש , ונשלם אותו עכשיו , או יקר יותר אח''כ.

  • 25.

    בושה של דיווח

    אורי, 28/11/09 21:55

    חוטובלי ולוין לא היו שם.. זה מה שקורה כשעושים קופי פייסט לחומרים של הדוברים...

  • 24.

    בגלל שהוא מתנגד להתנחלויות אז הוא אנטישמי ?? (ל''ת)

    כל מילה שניה - אנטישמיות חלאס עם זה, 28/11/09 21:53

    • כן בגדתי (ל''ת)

      אהבל ישראלי מצוי, 28/11/09 22:03

    • מה היית אומר אם היינו אוסרים על הקמת מסגדים ושימוש בשפה הערבית

      רועי, 28/11/09 22:39

      בתחומי ישראל? לכאורה אנחנו לא נגד ערבים מוסלמים רק נגד השפה והמסגדים,אבל בשורה התחתונה מי שנפגע הוא גזע מסוים.

      הרי ברור לכל שאם הייתה אוכלוסיה מעורבת בהתנחלויות,גם של יהודים וגם של פלשתינאים לא הייתה מתקיימת ההקפאה,קרי לא ההתנחלויות הם המכשול לשלום אלא היהודים והיהדות מבחינתם של הפלתשינאים.

      • מדוע אובמה היה 20 שנה בכנסיה האנטישמית של ג'רמיה רייט,מדוע-

        האנדרטייקר, 29/11/09 06:29

        אובמה השתחווה למלך סעודיה?,מדוע הוא לא דוחף לסנקציות על אירן?מדוע הוא חבר קרוב של הפרופסור הפלסטיני רשיד קלידי?מדוע הוא לא תמך במפגינים באירן אחרי הבחירות המפוברקות? אפשר להמשיך אבל אין טעם יש בעיה רצינית עם אובמה!

  • 23.

    מה אתם רוצים מהאמריקאים? כל הטענות לביבי

    הוא זה שהחליט להקפיא, 28/11/09 21:49

    ב-גין ב-גין ב-גין
    ליכודניקים אהבלים

  • 22.

    ממשל פרו פלשתיני אינטרסנטי (ל''ת)

    בר, 28/11/09 21:47

  • 21.

    אובאמה נביא השקר יוליך את כולנו למלחמה איומה.

    מישקה העגלון, 28/11/09 21:47

    בהתנהגותו הוא גורם לעולם האיסלאמי להריח חולשה.
    ובשכונה הזאת חולשה היא טרף לצבועים...

  • 20.

    אם נקשיב לחוסיין אובמה נוכל לבנות רק בים (מהצד של הדגים)

    רמי, 28/11/09 21:46

    הממשל שלא פרו פלשתיני באופן קיצוני

  • 19.

    התחרפנו לגמרי הליכודניקים

    שמואלי, 28/11/09 21:45

    על מזבח טובת ההתנחלויות הם יגמרו לנו לחלוטין את היחסים עם ארה''ב

    • לא הבנת. אובאמה מגיש לך גט כריתות ואתה מחפש שלום בית ? אויל. (ל''ת)

      שמולק, 28/11/09 21:48

    • על מזבח היחסים עם ארה''ב אתה מוכן לגמור את האחים שלך? (ל''ת)

      ואני לא, 28/11/09 22:05

      • עם אחים כאלו....

        שמואלי, 28/11/09 22:34

        אני מעדיף להיות בן יחיד....קומץ מטורפים הזוי

        • קומץ מטורפים? מעבר לקו הירוק גרים 300,000 איש!!

          ארז, 28/11/09 23:31

          אולי אתם קומץ מטורפים: מצביעי מרצ היהודים.

          • 300 אלף שאחוז ניכר בהם הצהיר שיהיה מוכן להתפנות

            צחי, 29/11/09 10:18

            רוב המתגוררים מחוץ לקו הירוק לא חיים שם מסיבות אידאולוגיות. אל תנסה להפחיד עם מספרים, כי כך או כך אתם מיעוט הזוי.

            • מתוך 6 מיליון שחיים מחוץ לשטחים, אחוז ניכר יהיה מוכן להתפנות

              צחיק, 29/11/09 15:16

              רוב המתגוררים בתוך קו הירוק לא חיים שם מסיבות אידאולוגיות. אל תנסה להפחיד עם מספרים, כי כך או כך אתם מיעוט הזוי* בקרב מיליארד מוסלמים.

              דרך אגב, הזוי אומר שמישהו הזה אותו. המיעוט אם כבר הוזה, ואתה , גם עברית לא יודע.

  • 18.

    הוא אדיוט , אובאמה. יכול להיות שאיננו חבר ליהודים אך אינני חושב...

    רוגטקא, 28/11/09 21:45

    שהוא אנטישמי.
    הוא פשוט אדיוט שלא מבין מה נכון לעשות.
    כמו השמאל אצלנו.

  • 17.

    אני מקבל עלי בהכנעה את גזרותיו של הפריץ הרשע אובאמה.

    יצחוק טוביה וויס, 28/11/09 21:43

    דינא דמלכותא .
    תמות נפשנו על קידוש השם למען הכחדת הציונות.

  • 16.

    יש לחייב את אובמה להצביע ליכוד

    מוי, 28/11/09 21:42

    מה קרה? המציאות לא מתאימה למצע הליכוד
    אוי איך שאני מבסוט,עכשיו אתם בעל כורחכם תהפכו מבלי דעת לקבלני השמאל
    והתחלתם לא רע
    בבר אילן יסדתם את שתי המדינות
    היום אתם מקפיאים
    ומחר תהיו אלה שמשחררים אסירים עם דם
    וזה טוב המציאות מכופפת אתכם ,ואתם אוהבי שלטון ,לא עקרונות אתם מתכופפים,הצבעתם בעד ההינתקות והתכחשתם,הצבעתם בעד הסכמי אוסלו והתכחשתם שחררתם את יאסין מסרתם את חברון יענו אתם כ...אילו ימניים
    אז זהו שאתם לא,נמצאים במקום הנכון בזמן הנכון אתם תוותרו הרבה יותר מהשמאל כי לכם חשוב השלטון ולא העקרון
    מה זה חשוב זה יביא שלום זה כבר שווה
    תמשיכו לעשות הפגנות זעם במרכז הליכוד
    זה בסדר אנחנו יודעים שזו הצגה
    יאלה ליכוד יאלה

    • למה לא לחייב את הליכודניקים להצביע מר''ץ ? זה יתאים לך , לא ?

      יוסי, 28/11/09 21:51

      תחוב את השלום שלך למקום כואב וחשוך....
      וחשוב על אובאמה. זה יקל עליך את אי הנעימות...

  • 15.

    איך תמיכה בהקפאה נותנת לנתניהו מרחב פעולה? אולי מרחב התקפלות...

    ליכודניקית, 28/11/09 21:41

    נמאס מההתרפסות של ביבי!!!

  • 14.

    האנטיכריסטוס חוסיין אובאמה יביא לארמגדון ולשפך דמים נורא. (ל''ת)

    שלו, 28/11/09 21:38

  • 13.

    הכנות אחרונות למלחמה. (ל''ת)

    עין חדה., 28/11/09 21:36

  • 12.

    אובאמה יודע שאהדתו לערבים יכולה להתפרש כאנטי ציוניות...

    גלמוד, 28/11/09 21:36

    הוא ממש לא מוטרד.
    נראה לו שזה רק יגביר את האהדה לארה''ב בקרב עושי הצרות המוסלמים.
    הדרך לפתרון שלמד מצ'מברליין...
    ישראל בעבורו - היא חבל הסודטים.
    את המחיר משלמים הישראלים , אך נראה שגם לאמריקאים הטעות הזאת תהייה יקרה...

    • כן, אבל שהפלסטינאים יעברו לירדן בתמורה כספית ולא הפוך!!! (ל''ת)

      חבל הסודטים, 29/11/09 06:50

  • 11.

    לצפצץ על חוקי היודנרייט של ביב ביב וברק יהודים יתיישבו בכל ארץ ישראל (ל''ת)

    אל תבליגו יותר יהודים עת לפעול, 28/11/09 21:33

  • 10.

    זה הולך להיות כמו דה גול והמתנחלים באלג'יריה

    היסטוריון, 28/11/09 21:32

    גם שם היו בצבא חלקים שניסו להתמרד.

    • לא דומה. כמעט הצלחת בדוגמא שיטחית למי שאיננו הסטוריון ...

      אילן, 28/11/09 21:40

      אבל יצאת דמגוג או אידיוט.

  • 9.

    את מה טיפשה אחת עושה גם אלף חכמים לא יצליחו לפתור

    ציקי דותן, 28/11/09 21:30

    כל הפליטות פה לכאורה מכוונת

  • 8.

    האמריקנים עוד יעיפו את הכשלון הזה (ל''ת)

    אובמה סכנה למערב, 28/11/09 21:29

  • 7.

    הוא לא אנטישמי. הוא עוין מסיבות של אי הבנת האינטרסים של ארה''ב.

    ישראלי, 28/11/09 21:28

    התוצאה זהה .
    הפניית עורף לבת הברית היחידה של ארה''ב באיזור הנפיץ הזה.
    היחידה שניתן היה לסמוך עליה ועל נאמנותה לערכים משותפים.
    את מה שהאדיוט אובאמה מקלקל , ניתן אולי יהיה לתקן לאחר שיועף לפח הזבל של ההסטוריה בעוד 3 שנים...
    אבל האמון לא יחזור להיות מה שהיה קודם לכהונתו.
    האמריקאים בחרו בפלאקאט לנשיאם , ועלינו לחכות עד שיימאס להם מכשלונותיו...

    • הוא פשוט מוסלמי וזה אומר הכל... (ל''ת)

      לולו, 28/11/09 22:09

  • 6.

    ''השקר הגדול'' נבחרים על א'גנדה ימנית ומאמצים את שלום עכשין

    יאיר, 28/11/09 21:28

    ביבי רמאי מועד

    • כי ראשי ממשלה מהימין מבינים שזו האופציה היחידה (ל''ת)

      אורי, 28/11/09 21:44

      • שטויות. לו הבנת היית מבין שזו טקטיקה.

        אבי, 28/11/09 21:53

        כמו דיבורי ''השלום'' אצל הערבים.
        הם רוצים שלום , כמו שאתה רוצה התנחלויות.
        יש לך ולערבים הרבה במשותף...

      • האופציה הנכונה היא לקרוא בתורה שא''י שיכת רק לעמנו ולא לשום גורם זר (ל''ת)

        גדי, 29/11/09 00:02

      • ראינו באוסלו ובהתנתקות כמה האופציה הזו קטלנית (ל''ת)

        מפוכח ותיק, 29/11/09 14:58

  • 5.

    נתניהו, יש לי עצה עבורך, עזוב את מושב הליצים הזה שנקרא ליכוד.

    דני ב., 28/11/09 21:26

    אם הליכוד זה ישראל כץ או לימור לבנת, כן לימור שנשארה כיתה במגמת תפירה, אז עליך לעזוב את מושב הליצים הזה.
    חבור לאהוד ברק ולציפי לבני והקימו מפלגה מאוחדת שתקרא מפלגת השלום.
    שתהיה מפלגת מרכז אמיתית שתשאף להגיע לשלום אמת עם שכניה ללא הגיבנת של המאחזים.

    • רמת התגובה שלך מוכיחה שגם למגמת סנדלרים איך מתאים! (ל''ת)

      אבי, 28/11/09 22:59

  • 4.

    נתניהו לא הורס, לא הוגן מצדכם האשמה של אובמה (ל''ת)

    אני, 28/11/09 21:23

  • 3.

    יורקים לבאר ששותים ממנה - בלי אמריקה אתם אפר ואבק . (ל''ת)

    רועי, 28/11/09 21:23

    • ואתה מה ? קומפוסט ודשן ? (ל''ת)

      אפר ואבק, 28/11/09 21:41

    • אין לך לא כבוד עצמי ולא כבוד לאומי. ארה''ב כן צריכה את ישראל, (ל''ת)

      אבל לא אובמה(היום זה 2 דברים מנוגדים), 28/11/09 22:12

      • כשכבוד לאומי מטשטש הראיה,

        טינ, 28/11/09 23:59

        הוא מפריע.

    • אני מעדיף להיות עפר ואפר מאשר סחי ורפש (ל''ת)

      בן ימין, 28/11/09 22:34

    • עדיף עפר ואפר...שכולם יהיו עפר ולא רק עלינו ידרכו

      ניוטרון בומב, 28/11/09 23:16

      ודי לחכימא ברמיזה

    • צריך לתת להם להפגיז לכם את הצורה כדי שתורידו פרופיל

      שיקרעו אותכם, 29/11/09 00:06

      אתם כמו נמלים שמאימיים על פיל טיפשים חסרי אחריות

  • 2.

    Obama - False Prophet (ל''ת)

    St John, 28/11/09 21:22

  • 1.

    צודקים - נתניהו נבחר לא בכדי להכנע לאובמה ולהרוס ישראל בטמטום אמריקני (ל''ת)

    צודקים החברים היקרים, 28/11/09 21:12