כגימלאי של קואפרטיב גדול ומוכר ולא חשוב כרגע מיהו בקואופרטיב שבו עבדתי השתמשו במגבה ג'ק רק בנסיעות מיוחדות בסיני או ביהודה ושומרון וחברה בסדר הגודל של קונקס חייבת להחזיק גרר כמו שיש באגד או בדן או במטרופולין ולא לסכן חיים של מכונאי שלצערי הרב שילם בחייו על המחדל של חב' ויאוליה שמפעילה אוטובוסים בהרבה ערים בישראל
אם הרכב עומד בשיפוע תמיד לשים אבנים גדולות צמוד לגלגלים לחסום אותם מתנועה.
אף פעם לא לסמוך על הג'ק כשהרכב מורם. תמיד לשים משהו נוסף לידו ממה שיש באזור; אבן גדולה או את הגלגל הרזרבי כך שאם הרכב יפול מהג'ק הוא יפול עליהם ואז ניתן יהיה להרים אותו שוב.
ןבכל מקרה לא להמצא מתחת לרכב אלא רק מצידו גם לא יד או רגל.