• 119.

    משה עמירב

    מוטי, 10/12/13 16:52

    אחד האנשים - קראתי עליו הרבה בתקופה האחרונה, אז אתם מוזמנים להתרשם ממנו כמוני:
    זה האתר שלו בנושא קונפליקט ירושלים
    http://jerusalem-conflict.co.il/
    ועוד סרטון מיוטיוב שמסביר דבר או שניים
    https://www.youtube.com/watch?v=-a2QWtZWQrk
    הפרופיל שלו בגוגל פלוס
    https://plus.google.com/u/0/110715472394110554176/posts
    ואיך אפשר בלי "סיפורו של צנחן"
    https://www.facebook.com/hazon.org/posts/10151636638900429
    מקווה שתלמדו דבר או שניים

    IP: 77.125.130.239דווח על תגובה זו

  • 118.

    זה נכון לגמרי!!!

    עידן, 16/07/12 00:10

    הרי ירושלים היא עיר הקדושה ליהודים מאז ימי דוד המלך. מזה 3000 שנה .
    בזמן זה הערבים עדיין היו עובדי אלילים שסגדו לאלילויות שונות כמו אל-עוזה, אל-לאת ואל-מנאת בקעבה. (תקופת הג'אהליה)

    האם ירושלים קדושה למוסלמים כפי שהיא קדושה ליהודים ?

    כיוון התפילה :
    יהודים מתפללים כשפניהם לכיוון הר הבית וירושלים.
    המוסלמים לעומתם, מתפללים לכיוון העיר ''מכה'' שבסעודיה .
    בזמן שהמוסלמים כורעים בתפילה בירושלים, הם מפנים את ישבניהם לכיוון הר הבית וכיפת הסלע.

    מקום קדוש לאיסלם ?
    הערבים משתמשים בהר הבית כמגרש משחקים בו הם עורכים פיקניקים, מעשנים ומשחקים כדורגל .
    איבן תיימיה (1263-1328) - איש דת איסלמי נחשב, שכתביו השפיעו על התנועה ה''וואהאבית'' בסעודיה , קבע שהמקומות הקדושים לאיסלם נמצאים בחצי האי הערבי בלבד (ערב הסעודית של היום ) וכי ''בירושלים אין אף מקום אחד קדוש והדבר נכון גם לגבי חברון''
    ירושלים מוזכרת בקוראן 0 פעמים . בתנ''ך ירושלים מופיעה 667 פעמים.
    לא רק ירושלים נעדרת מהקוראן . גם ''פלסטין'' אינה מוזכרת ולו פעם אחת.

    למעשה, ''הארץ הקדושה'' מוזכרת בקוראן כארץ שאללה כתב לעם ישראל

    IP: 80.230.26.227דווח על תגובה זו

  • 117.

    הר הבית לא מספק להם הם רוצים את כל ירושלים ואת כל המדינה, (ל''ת)

    החותמת הסופית*, 02/08/10 01:22


    IP: 95.86.111.85דווח על תגובה זו

  • 116.

    צריך את ההכרה שלנו בעצמנו!!

    הצרה שלנו היא השמאל, 06/03/10 14:44

    לא צריך את אחד שיגיד לנו את האמת.
    עם ישראל בארץ ישראל וירשליים ברתינו. למוסלמים יש את מכה

    IP: 85.159.160.204דווח על תגובה זו

  • 115.

    הודעה בהחלט מפתיעה ולטובה ולהיכן הוא נעלם מאז (ל''ת)

    פקק תנועה , 01/03/10 14:04


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 114.

    סרי נוסייבה אדם מדהים.. ישראל צריכה להפסיק את ניסיונותיה להגביל

    בת7, 09/12/09 11:19

    את ההשכלה אצל הפלסטינים!!
    השכלה זה דבר טוב

    IP: 89.138.170.58דווח על תגובה זו

  • 113.

    רכישת הספר

    יוסף ברנע, 01/12/09 00:51

    היכן ניתן לרכוש את הספר:במקום בו שמים וארץ נפגשים

    IP: 77.126.92.168דווח על תגובה זו

    • בחנות הספרים של יד בן צבי

      יריב, 11/12/09 20:36

      ybz.org.il

      IP: 94.159.209.59 דווח על תגובה זו

  • 112.

    ראוי שצבי צמרת יכריז על קדושת הר הבית וירושלים לאסלאם כמחווה מקבילה. (ל''ת)

    עם הארץ, 30/11/09 16:47


    IP: 217.132.124.23דווח על תגובה זו

  • 111.

    אז המוסלמים עובדי אלילים (ל''ת)

    one1, 29/11/09 23:24


    IP: 79.177.63.93דווח על תגובה זו

  • 110.

    יש רק אמת אחת

    one1, 29/11/09 23:23

    ביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד וביתי בית תפילה יקרא לכול העמים! זאת עובדה ואמת

    IP: 79.177.63.93דווח על תגובה זו

  • 109.

    יש רק אמת אחת

    one1, 29/11/09 22:46

    ביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד וביתי בית תפילה יקרא לכול העמים! זאת עובדה ואמת

    IP: 79.177.63.93דווח על תגובה זו

  • 108.

    יום יבוא וכולם יכירו בעם היהודי (ל''ת)

    0NE1, 29/11/09 22:45


    IP: 79.177.63.93דווח על תגובה זו

  • 107.

    התורה שקיבל משה מסיני,איננה מיועדת רק לעם ישראל,אלא מחייבת את כלל

    האנושות.כל גוי מחוייב ב-7 מצוות בני נוח,ללא קשר, 29/11/09 03:00

    לדתו.

    IP: 77.124.74.177דווח על תגובה זו

  • 106.

    עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה!!! (ל''ת)

    נאור.א, 29/11/09 02:22


    IP: 79.181.140.166דווח על תגובה זו

  • 105.

    אישר? מי צריך את האישור שלו?

    יהודי, 28/11/09 22:35

    לא מדובר ב''נרטיב'' מדובר בעובדה, ביהמ''ק היה שם, ארץ ישראל הייתה של עם ישראל, בגלות הורחקנו וביהמ''ק השני נחרב ואלה באו ובנו מסגד והמציאו היסטוריה על חשבוננו בניסיון להעלים את ההוכחות. מה שא''א לעשות.
    ''אמת מארץ תצמח''-מספיק לחפור רק מטר למטה כדי למצוא שלל של שרידים מאותה תקופה.

    מסגד אל קאצה נבנה 800 שנה אחרי שמוחמד ''עלה'', לטענת המוסלמים, השמיימה עם סוסו המעופף-מבולבלים? גם אנחנו!

    NRG מתי אתם תאמצו את ה''נרטיב'' היהודי?

    IP: 87.69.194.195דווח על תגובה זו

  • 104.

    בשעה טובה. עוד שלב בדרך לשפיות באזור? (ל''ת)

    טרנסנדנטלית , 28/11/09 21:48


    IP: 80.230.22.206דווח על תגובה זו

  • 103.

    אבל שלמה זנד שלנו בכלל מכחיש שאנחנו יהודים

    עמיש, 28/11/09 20:45

    לבני שבט יהודה הוא קורא יהודאים, ואילו לטענתו היהודים הם ברובם גויים שהתגיירו והיו קיצוניים יותר בדתם מהיהודאים, צאצאי שבט יהודה.

    לעומת זאת, היהודאים נותרו בארץ ואף אחד מהם לא גלה ממנה, הם התנצרו ואחר כך התאסלמו. ולכן, ערביי פלסטין של היום הם היהודים האמיתיים (כלומר, יהודאים) של פעם !

    IP: 84.229.50.139דווח על תגובה זו

    • נחמד ששלמה זנד מתעלם באלגנטיות ממחקרים גנטיים

      משה, 28/02/10 11:37

      אני נמצא בקונפליקט, מצד אחד אני רוצה לקרוא את הספר.
      מצד שני.. שאני אכניס כסף למי שמנסה להוקיע את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ?
      אני אחפש אותו בספריה

      IP: 193.104.115.2 דווח על תגובה זו

  • 102.

    מדוע אסור לארכיאולוגים לפעול בהר הבית?

    דפנה ברנע, אמסטרדם, 28/11/09 17:19

    רק מי שיש לו מה להסתיר מסרב לאפשר לארכיאולוגיים לחקור בהר הבית.

    עובדה בפעמים היחידות שהדבר התאפשר התגלו ממצאים חשובים, כולל מתקופת הבית הראשון.

    IP: 84.108.215.217דווח על תגובה זו

  • 101.

    oslo

    Aliza, 28/11/09 15:27

    אני מאוד מעריכה את מה שאדון נוסייבה על מה שהוא כתב..מסתבר שיש לא מעט אנשים שהיו חלק ממנהידי הראשות הפלשתינאית שראו את התמונה בבירור..קיראו גם על נאביל שועפאת..אחד שיודע על מה הוא מדבר ועל וואפה סולטן..שני אנשים מתוך רבים שברחו לאחר שראו את התמונה בבירור..
    אדון נוסייבה, אני מורידה את הכובע בשבילך..

    IP: 80.212.40.63דווח על תגובה זו

  • 100.

    הר הבית

    Aliza, Oslo, 28/11/09 15:22

    לכל מי שלא מאמין במה שקשור לירושלים ולהר הבית, אני מאוד מציעה לכם ללכת לסיור במנהרות הכותל..שם יש הוכחות וראיות על המצאותה של אבל התשתית שעליה בנוי המסגד, אולי יש לכם הרבה מה ללמוד, וזה מכוון לכל השמאלנים שביננו שמעדיפים מן הסתם להאמין להיסטוריונים מוסלמים ול''דר' צבי צמרת שמשום מה יעדיף להאמין לאדון מלבנון מאשר להוכחות..הייתי מאוד רוצה לראות את השמאלנים חיים תחת קורת גג אחת עם הפלשתינאים..גרתי באותו בנין עם הגברת סוהיילה אנדרוואס וזה היה לא נעים..למי שלא מכיר, היא הייתה אחראית יחד עם עראפת לרצח של ישראלים בגרמניה ומקומות אחרים. ניראה אתכם גרים עם מחבלים תחת אותה קורת גג..

    IP: 80.212.40.63דווח על תגובה זו

  • 99.

    אנחנו לא שונים מהפלסטינים

    שול, 28/11/09 09:28

    צר לי להגיד, זה שיש לנו זכות על הר הבית, נו באמת. כל מי שמקשקש פה קשקושים לא מבין דבר אחד:

    1. סרי נוסייבה לא כתב את הטקסט הזה בשביל היהודים, אלא כטקסט אקדמי שאולי יבצע איזשהו שינוי בתפיסה של הפלסטינים

    2. מעבר לזה, הוא כותב שהר הבית הוא המקום היחיד שיכול אולי יאחד ביננו לבינם. להביא לשלום אמת.

    כל המתלהמים והדורשים לזכות- אם אנחנו רוצים להשאר פה, ושילדינו יחיו פה ויעלו לירושלים , עלינו לבצע וויתורים כואבים, זה לא אומר שאנחנו מוותרים על הזכות, אבל אפשר באמת להתייחס ליהדות כמשהו אחר ולא כמו היחס הנבער שאתם נותניים לה

    היהדות היא הרבה יותר מפיסת אדמה

    תתעוררו למען עתיד ילדינו!

    IP: 77.124.66.242דווח על תגובה זו

    • והאיסלאם הוא לא יותר מפיסת אדמה? (ל''ת)

      וכל הבלאגן לא בגלל פיסות אדמה?, 28/11/09 10:16


      IP: 79.179.9.214 דווח על תגובה זו

  • 98.

    המבנה בנוי על חורבות בית המקדש והם היו קודם?!?! (ל''ת)

    yoji , 28/11/09 06:41


    IP: 76.172.58.114דווח על תגובה זו

  • 97.

    סרי נוסייבה לנשיאות ישראטין

    יוסף רום-אל , 28/11/09 05:51

    או כפי שהוא קורא לה בספרו: פלסטיאל.
    ספר חובה לכל מי שגר בין הירדן לים, לא משנה מה דעותייך הפוליטיות.

    IP: 98.203.251.81דווח על תגובה זו

  • 96.

    מזרח ירושלים

    עינת ב., 28/11/09 04:29

    שימשיך להסתתר .יורידו לו ת'ראש.

    IP: 66.108.237.101דווח על תגובה זו

  • 95.

    נוסייבה - איש מרשים

    אורי, 28/11/09 01:24

    זכיתי בכבוד לשבת בכמה סמינריונים משותפים עמו ועם פרופ' אמנון כהן (גם הוא איש שלא ניתן להפריז בחוכמתו). מקווה שיהיו גם כמה אנשים שיפתחו את לבם לשמוע את הדברים.

    IP: 79.176.105.94דווח על תגובה זו

  • 94.

    הערבים בכלל לא מבינים אותנו כי הם נוהגים הפוך מאיתנו, אנו הרשנו להם (ל''ת)

    להכנס להר הבית ומבחינתם זה אומר שהוא שלהם., 27/11/09 23:55


    IP: 87.70.95.27דווח על תגובה זו

    • נוסייבא

      עינת ב., 28/11/09 04:39

      לא הרשנו להם כלום הכל שלנו .

      IP: 66.108.237.101 דווח על תגובה זו

  • 93.

    אין מקום אליו לא הגיעו מוסלמים שבו לא בנו מסגד על חורבות מקומות קדושים

    איה - קושטא, 27/11/09 20:30

    ...ל א ח ר י ם .
    מחריבים וטוענים לאימפריאליזם תרבותי של אחרים.
    אפילו פסלים עתיקים באפגאניסטאן מאיימים על ''קדושת האיסלאם''.

    IP: 85.65.24.208דווח על תגובה זו

  • 92.

    רכשתי את הספר היקר והוא אכן ראוי לקריאה. במיוחד יש לציין...

    אייל, 27/11/09 19:48

    את המאמר של נוסייבה, של אולג גרבר ואת המאמר המאוייר, או נכון יותר תצלום הממצאים מתקופת הבית הראשון, שהתגלו על ידי הארכיאולוג יובל ברוך (ממתי נערכות חפירות ארכיאולוגיות בהר הבית?)ולידו טקסט קצר על הממצאים.

    לפעמים מספיק תצלום אחד וכמה מילים לידו כדי להעביר את המסר הנכון, המדוייק והחזק ביותר.

    יפה עשה עורך הספר שהציג את הממצאים בתחילתו של הספר. כאילו ורצה לומר ''אלה העובדות ומעתה ועד סוף הספר הכול פרשנות''.

    IP: 84.108.215.217דווח על תגובה זו

  • 91.

    בכל דילמה יהודית יש לינהוג לפי מנהג האיסלאם

    משה דגן אוסלו, 27/11/09 19:35

    אם קשה לנו להחליט איך לנהוג אם אנחנו בדילמה אם אנחנו חסרי ישע במקרה של החזרת שטחים או גלעד שליט או הרמה או מה שלא יהיה....
    אם כך יש לנהוג לפי איך שהיו נוהגים שכנינו המוסלמים באותה הדילמה....הינה לכם פתרון יצירתי....אחרת לא נישרוד פה...
    בעולם של זאבים לא כדאי להיות כיבסה...

    משה דגן אוסלו

    IP: 85.164.90.241דווח על תגובה זו

  • 90.

    כיפת הסלע

    חילוני מאמין, 27/11/09 19:29

    בית המקדש צריך לקום כמרכז דתי-רוחני-חברתי של יהדות נאורה שלצערנו עוד לא קמה. היהדות צריכה להשתנות, צריך להקים את הסנהדרין, שיעשה מהלכים אמיצים ומחדשים. ואין שום סיבה שזה יהיה במקום כיפת הסלע, היא יכולה להשתלב היטב במרכז הזה, חבל לוותר על משהו כזה יפה.

    IP: 79.178.132.96דווח על תגובה זו

    • אתה יהודי מאמין !!! (ל''ת)

      יהודי מאמין, 29/11/09 09:39


      IP: 80.179.213.42 דווח על תגובה זו

  • 89.

    הזדהות עם האיש

    דב ניימן, 27/11/09 19:25

    קראתי לפני מפר שעות מעל דפי העיתון, עתה מעל מסך המחשב, אישית שמעורב ולומד על נושא מזרחנות,נרגש על כל מה שהתרחש בדיון המכובד יחד עם אנשי אקדמיה מ ישראל וגורמים פלשתינים וכמובן עם סרי נוסייבה, ועל דבריו בסםר, נכון הוא חי באימה, קשה להאמין שהוא ישרוד, מקווה להתוודות, אבל מאז מוחמד, מי שלא ''מסכים'' הוא נרצח.

    IP: 80.179.9.156דווח על תגובה זו

  • 88.

    המסגד הזה זמני - להעביר אותו לירדן או לסיני!!!

    ליאור, 27/11/09 19:18

    הנס הגדול שנעשה לישמעל במדבר היה בסיני ולא בירושלים
    לכן המסגד הזה צריך לעבור לסיני או לירדן ששם יש מדינה ערבית ריבונית....
    ולהשאיר את ההר ריק עד לבוא גואל צדק

    IP: 84.229.189.219דווח על תגובה זו

  • 87.

    סרי נוסייבה יותר פרו יהודי מהשמאלנים. (ל''ת)

    אבי, 27/11/09 18:58


    IP: 80.178.6.224דווח על תגובה זו

    • היה לך ספק? לא צריך להיות פרו ישראלי. צריך לפקוח עינים לאמת.

      דון קורטיזון , 28/11/09 01:14

      מה שהשמאל העבד המתחסד של המערב לא מוכן לעשות בשום פנים ואופן.
      אין שום מצב בעולם שהעובדות בשטח יתמכו בשמאל הישראלי. על כן, כדרכי האויבים שלנו, הם חיבים לשכתב את ההיסטוריה. תופעה שאני נתקל בה לאחרונה.

      IP: 84.229.204.63 דווח על תגובה זו

  • 86.

    מי זה נוסייבה ? הקוראן !

    איציק-עכו, 27/11/09 18:14

    בקוראן,הספר הקדוש למוסלמים נכתב כי ארץ ישראל שייכת לעולמי לעם ישראל ועם ישראל שהינו ''עמו של אללה'' ישוב לארצו. נוסייבה טוען כי ליהודים יש זכות בהר הבית ? השייח' עבדול פלאג'י,מגדולי חכמי האסלאם באיטליה טוען כי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל ומוסלמי שאינו ציוני(קיראו היטב) אינו מוסלמי אמיתי!

    IP: 217.132.158.29דווח על תגובה זו

    • היהודים בקוראן

      אסדי גיהאד, 28/11/09 03:36

      לכל אלה שטוענים שנזכר בקןראן כי ארץ זו שייכארץ ליהודים אכן נזכר אך צויין שעליהם לגור בשלום ושקט עם שוכני ארץ זו ולא ולא ברצח ילדים ונשים, הרס העם ופילוגו, הצבת מאות מחסומים בין הערים, כיבוש ההפקעת האדמות,הפיכת המסגדים לרפתות,ניתןק המים והחשמל, חיסולי המנהיגים וטפטוף האוכל והשתייה..... שכל אב ידמיין את הבן שלו מה עושה במחסום, כולכם מוזמנים לראות... די לכיבוש ודי לרצח, תנו בזדמנות לדבר ולוותר

      IP: 77.127.46.105 דווח על תגובה זו

      • מי אשם??

        cordelia, 28/11/09 06:07

        לאסדי גיהאד: היהודים חוזרים לארץ אבותיהם מזה 200 שנה ומהיום הראשון לא נחסכו מהם התנפלויות והתנכלויות: קודם השודדים בדרכים שהיו, כמובן תושבי המקום הערבים, ולאחר מכן
        הפרעות המאורגנות בשנים 1921,1929, 1936-39,
        והחלט מ-כ''ט בנובמבר 1947 - ההתנפלויות המסיביות והפלישה של ארצות ערב השכנות במאי 1948. סליחה שניצחנו! ה\\ הפכנות ארץ שוממה לגם פורח, ומדינה לתפארת, מה שאתם דחיתם!מאז לא הפסיקו ההסתננויות ממצרים ומירדן עד שפתחתם במלחמה ב-1967. מה לכם כי תלינו??
        לאחיכם הפלשתינאים הבאנו קידמה שהכיבוש המצרי והירדני במשך 19 שנה לא הרשה, ואילו אתם החזרתם לנו באלימות מתמשכת. הסכמנו להחזיר את ראש מתכנן האלימות מטוניס ומה שקיבלנו זהו ט ר ו ר. אז מי גר כאן בשלום??
        אתם מומחים בסילוף ההיסטוריה, אפילו הקרובה ביותר.

        IP: 77.127.85.143 דווח על תגובה זו

      • אתה מאושש את דברי

        איציק- עכו, 28/11/09 22:16

        אין לי הרבה מה להשיב לך לאחר שהמתקרא\\ת cordelia כבר השיב\\ה לך. לא מצויין בקוראן מה יחסי עם ישראל לגרים הארץ ישראל,אך התנ''ך והמציאות האקטואלית,מוכיחות לך את יחסי עם ישראל לגרים שבתוכו. הנה ראה מצבך שלך בכל התחומים לא רק ביחס למיעוטים אסלאמים בעולם,אלא ביחס למדינות האזור בני דתך. נו,איך יחסו הכללי של עם ישראל לאחר?

        IP: 89.138.149.47 דווח על תגובה זו

  • 85.

    האסלאם יכול לנסות ולכבוש את ההר הזה שוב ושוב

    ההר כבר לעולם לא יגיע אליהם, 27/11/09 17:47

    המוסלמים יכולים לחפש להרוג יהודי מאחורי כל אבן, הלוך וחזור, אבל אבני הארץ הזו- שיודעים למי היא- יהדפו אותם שוב ושוב.

    IP: 84.229.206.187דווח על תגובה זו

  • 84.

    המוח היהודי ממציא פטנטים ומקבל פרסי נובל. המוח הערבי ממציא שקרים, וזהו

    אייל, תל אביב, 27/11/09 15:57

    ''מומחים'' ערבים יושבים להם בחדרי חדרים ופשוט ממציאים סיפור שנראה להם שיתקבל באהדה על ידי הרחוב הערבי שמתאפיין בבורות ובבערות מוחלטת. שום שביב של מחקר אמיתי. שום ממצא היסטורי. כלום. רק סיפורים מצוצים מהאצבע. שקרים, שכתוב ההיסטוריה, אמירות מעוררות גיכוח מרוב זה שהן מטופשות ולא הגיוניות - אבל הערבי לא מתבלבל מעובדות.

    IP: 132.66.223.96דווח על תגובה זו

    • כל מקבלי פרס נובל שמאלנים. מה זה אומר על הימין הישראלי? (ל''ת)

      אורן, 27/11/09 19:31


      IP: 201.250.90.162 דווח על תגובה זו

      • אני לא יודע מה זה אומר על הימין הישראלי. אני יודע מה אתה מעיד על השמאל

        דון קורטיזון , 28/11/09 01:11

        הישראלי.
        שקרן, דמגוג עלוב וצבוע.
        יש מקבלי פרס נובל ימנים.
        די שאני אזכיר לך את פרופ' ישראל אוֹמַן ומנחם בגין...
        חלילה שהעובדות יבלבלו את הזויי השמאל.

        IP: 84.229.204.63 דווח על תגובה זו

  • 83.

    כשמאלן נאור וחסר שורשים אני חייב להגיד - (ל''ת)

    סרי נוסייבה שקרן רודף פירסום !, 27/11/09 15:35


    IP: 84.108.35.113דווח על תגובה זו

  • 82.

    ''נרטיב''????? מי צריך את החמאס כשיש שמאלנים...

    גם השואה היא ''נרטיב''???, 27/11/09 15:29

    המקדש היהודי בהר הבית הוא עובדה היסטורית מוכחת, ואפילו לא צריך מקורות יהודיים בשביל זה.
    תקראו את ההיסטוריונים הרומיים כמו טאקיטוס ולוויוס.

    IP: 80.230.152.189דווח על תגובה זו

  • 81.

    האמונה שחולקה להם יחדיו

    האחת, 27/11/09 15:17

    הנביאים המאוחרים, הנוצרי והמוסלמי- ישוע היהודי ומוחמד המתקרב ליהדות, רצו ליישם את עיקריה בעודם- בעוד האדם בחיים, בחיי חברה אנושית. אך כמו בתוך היהודים ובין עצמם- בני פלוגתא על הדרך הפכוה לפלגנות ומלחמה. אלא שביהדות קיימת התורה שבע''פ שמכנסת חזרה פנימה את הויכוח לשם לימוד, בעוד שבאסלאם עדיין טוענים לייצוג הצדק המוחלט ומתיימרים ליישמו בדרכי שמד.
    כשתדע היהדות להפסיק להתכנס אל ספריה, והאסלאם ידע את מגבלות החרב, אולי גם ישוע יחזור בתשובה.

    IP: 84.229.117.86דווח על תגובה זו

  • 80.

    יופי קחו אותו ותביאו לנו את גולדסטון (ל''ת)

    פלסטינאיי, 27/11/09 15:07


    IP: 79.181.129.126דווח על תגובה זו

  • 79.

    מעשה אמיץ ! (ל''ת)

    מאבחן פסיכוטכני, 27/11/09 15:00


    IP: 84.228.42.27דווח על תגובה זו

  • 78.

    רק אני שמתי לב לשם הכתב? (ל''ת)

    ישראלי, 27/11/09 14:47


    IP: 89.139.19.94דווח על תגובה זו

  • 77.

    עוד יקום בית המקדש אך לא בדורנו. קום יקום במעשה ידיו של ה'. (ל''ת)

    אזרח, 27/11/09 14:35


    IP: 94.230.85.184דווח על תגובה זו

  • 76.

    עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל

    גזעון, 27/11/09 14:07

    ישראל-כל האנשים המאמינים באותו אל.

    IP: 87.70.127.60דווח על תגובה זו

  • 75.

    ירושלמי חייב להחליף את שם משפחתו

    הילה, 27/11/09 14:02

    אם קיום בית המקדש הוא בסך הכול ''נרטיב יהודי''

    IP: 89.139.58.254דווח על תגובה זו

  • 74.

    אין צורך לכתוב 400 עמודים על הר הבית, מספיק לקרוא פסוק מחבקוק :

    אבי צנעני, 27/11/09 13:57

    ''והיה באחרית הימים הר הבית יקום ...'' - והר הבית אינו אלא אשה, עושת הבית. ולמה רק באחרית הימים יקום מעמד האישה ? כי רק אז יהיה לכל גבר בית - השלום קשור לפיתוח כלכלי , והכבוד לאישה קשור לפיתוח כלכלי.. עוד ניתן להוסיף שהמילה ''והיה באחרית הימים'' חובקת בחובה את סוד הפיכתו של שם המפורש ל''והיה'', כשכל האנשים יבינו שאין זמן ומה שהיה הוא שיהיה.

    IP: 58.8.73.114דווח על תגובה זו

  • 73.

    המגיבים מחזקים את קביעתו שבני אדם מטומטמים. (ל''ת)

    חד וחלס, 27/11/09 13:50


    IP: 77.126.233.65דווח על תגובה זו

    • נכון. זה תופס גם לגביך. (ל''ת)

      דון קורטיזון , 28/11/09 01:14


      IP: 84.229.204.63 דווח על תגובה זו

  • 72.

    אבל הוא שכח לאשר את שער טיטוס ברומא... (ל''ת)

    איזה חבל חחח, 27/11/09 13:41


    IP: 79.179.9.214דווח על תגובה זו

  • 71.

    תודה רבה לנוסייבה. נרגעתי. פוווווווווו (ל''ת)

    גלית, 27/11/09 13:40


    IP: 194.7.89.226דווח על תגובה זו

  • 70.

    זו הסיבה היחידה שאין שלום

    ., 27/11/09 13:36

    כל עוד לא יכירו הערבים בזכותנו על הארץ לא יהיה שלום. עם או בלי התנחלויות.

    IP: 212.199.123.178דווח על תגובה זו

  • 69.

    עצוב נורא שהחברה הפלסטינית מוקיעה מתוכה את האינטליגנציה (ל''ת)

    מקסים, 27/11/09 13:23


    IP: 85.64.71.211דווח על תגובה זו

  • 68.

    גם בצד השני יש אנשים שיודעים טוב מאד את האמת ומתנגדים לשקרים שהומצאו

    דוד, 27/11/09 13:15

    כל הכבוד לסרי נוסייבה
    הוא אומר את האמת למרות שטיפת המוח והדיכוי והטרור שמופעל כנגד מי שלא מאמץ את הקו הרשמי השקרי של ההנהגה הערבית
    חבל שיש רק כ''כ מעט מסוגו אבל אולי בזכות אנשים כמוהו יום אחד יפתר הסכסוך

    IP: 93.172.132.158דווח על תגובה זו

    • סכנת חיים

      cordelia, 28/11/09 06:12

      מעט מסוגו? אפשר לספור אותם על אצבעות יד אחת. הפחד ממה שיעלה בגורלם משתק.

      IP: 77.127.85.143 דווח על תגובה זו

  • 67.

    מעשה אמיץ ונכון אבל חסר משמעות

    אייל כהן, 27/11/09 13:15

    הערבים הרי יתנערו מ''ממצאיו'' והיהודים הרי לא זקוקים לאישורו. מה שכן צריך זה פשוט להתעורר ולהבין ששני הנראטיבים - היהודי והמוסלמי - אינם עולים בקנה אחד. היהודים יודעים בדיוק מי היה מוחמד - סוחר גמלים בשירות אשתו שניסה ''לתפוס טרמפ'' על הדתות שהכיר והמציא דת חדשה ושקרית שפשוט גנבה והעתיקה מהיהדות! לא אל-בורכ ולא שום קשקוש אחר...
    לכן חשוב שממשלת ישראל תתעורר ותפסיק את ההשתלטות הערבית-מוסלמית על המקום הקדוש ביותר ליהדות - הר הבית. שום פתרון אחר לא יהיה נכון ומוסרי.

    IP: 82.81.173.72דווח על תגובה זו

  • 66.

    ישראל בטיפשוטה לא ממנפת נושא הר הבית בעיני הקיצונים הערבים

    אייל מפ''ת, 27/11/09 13:11

    הקיצונים המוסלךמים הם ששולטים בדעת הקהל הערבית . הכחשת קיום בית המקדש על הר המוריה פוגעת גם באמונה ובהיסטוריה הנוצרית. ישראל בטיפשוטה לא מנצלת זאת להסברה כוללת . היא גם לא מציגה ולא מראה כי בקוראן כתוב כי ארץ ישראל לעם ישראל. המוסלמים בבורותם המכוונת לא מציגים זאת.

    IP: 84.109.93.247דווח על תגובה זו

    • מה שטוב זה שאתה לא טיפשט (אפילו פעמיים) (ל''ת)

      ישראלי טיפשט, 27/11/09 16:27


      IP: 217.132.172.133 דווח על תגובה זו

      • וואלה. יש לו שגיאות כתיב. ומה יש לך לומר על תוכן דבריו?

        דון קורטיזון , 28/11/09 01:17

        אה, אין לך? ואו. אני בהלם טוטאלי.

        IP: 84.229.204.63 דווח על תגובה זו

  • 65.

    מי היה מאמין שגם לפלסטינים יש שמאלנים (ל''ת)

    גולן, 27/11/09 13:07


    IP: 80.230.122.72דווח על תגובה זו

    • אין להם. כולם כבר קבורים או חיים בישראל כמשת''פים.

      דון קורטיזון , 28/11/09 01:18

      סרי ז''ל.

      IP: 84.229.204.63 דווח על תגובה זו

  • 64.

    סרי נוסייבה

    הציוני, 27/11/09 13:04

    סוף סוף אדם אמיץ מוסלמי אומר דבר בגילוי לב,אך נאלץ להסתתר מפני עמו שלו על שהעז להיות כמו סאדת,כמו עבדללה השנאה שמפעמת אצלם היא הרסנית וללא אבחנה !!!

    IP: 217.132.103.140דווח על תגובה זו

    • רק בעיה אחת - הוא לא מוסלמי (ל''ת)

      ערן, 27/11/09 13:26


      IP: 217.132.1.172 דווח על תגובה זו

      • הוא כן. הנוצרים בכנסיית הקבר נתנו את המפתח למוסלמים בגלל יריבויות. (ל''ת)

        C-cyclist, 27/11/09 17:12


        IP: 82.198.111.108 דווח על תגובה זו

  • 63.

    WOW !!!!!!!!!!!!!!!!זה אמיתי (ל''ת)

    יפה יפה, 27/11/09 13:02


    IP: 79.179.123.187דווח על תגובה זו

  • 62.

    באמת תודה רבה על האישור...

    יהודי אמיתי, 27/11/09 13:01

    היינו צריכים שאיזה ערבי ''יאשר'' עובדה הסטורית שאין עליה עוררים {חוץ מהערבים שמסלפים את ההיסטוריה בגלל שלא מתאים להם העובדה שהיה בית המקדש על הר הבית ושהמקום בכלל לא מוזכר בקוראן שלהם אפילו פעם אחת,אז הם פשוט מחקו את בית המקדש מההיסטוריה...זה כמו להגיד שקיסרות רומי לא הייתה קיימת,למשל}.

    אז באמת תודה רבה רק האישור של הערבי הזה היה חסר...בושה וחרפה!

    IP: 94.159.182.79דווח על תגובה זו

  • 61.

    הבעיה היא שגם השמאל והמרצים שלו באונ' חושבים שלא היה בית מקדש.

    השמאל אימץ את התעמולה המוסלמית., 27/11/09 13:00

    השקר של האיסלאם לא מדאיג כמו השקר של היהודים על ההיסטוריה היהודית. אסור היום לומר בקול רם הר הבית היהודי, או ירושלים עיר הקודש, או הכותל המערבי הקדוש, או ירושלים של זהב. כל זה נשמע מאוס בעיני הברנז'ה התל אביבית והתקשורת הישראלית.
    וזה הרבה יותר מדאיג- שהם מאמצים בכל רמח אבריהם את התעמולה הערבית מוסלמית.

    IP: 77.126.127.79דווח על תגובה זו

  • 60.

    שלום ירושלמי, בוש והכלם!

    גאולה, 27/11/09 12:53

    קיומו של המקדש על הר הבית אינו ''נרטיב'' כהגדרתך המעוותת אלא עובדה היסטורית!

    מפליא שאדם ששם משפחתו ''ירושלמי'', מעוות את העובדות הבסיסיות ביותר בנוגע לירושלים.

    IP: 93.172.102.59דווח על תגובה זו

  • 59.

    משום מה איש מהמגיבים כאן לא ציין שכתוב בקוראן שהארץ הקדושה ניתנה לבני

    רעמסס, 27/11/09 12:50

    ישראל ע''י אלוהים אך בגלל חטאיהם נלקחה מהם. נוסיבה מצטט בסך הכל מן הקוראן, ולו ידעו מטיפי האיסלם לקרוא יכלו לקרוא זאת.

    IP: 89.139.35.238דווח על תגובה זו

  • 58.

    שיתנו לי חצי ממה שקיבל...והמאמר שלי יהייה יותר מעניין!!!! (ל''ת)

    ...., 27/11/09 12:49


    IP: 79.176.135.74דווח על תגובה זו

  • 57.

    איזה פרימיטבים!

    אבי, 27/11/09 12:47

    חוץ מהיהודים - יש עוד 2 מיליארד נוצרים קתולים אורתורוכסים ארמנים אתיופים אשורים פרוטסטנטים שחלקם ערבים המאמינים כבר אלפיים שנה שירושלים היא העיר שבה שכן בית המקדש ובה הסתובב ישו!

    כולל בכירים נוצרים בהנהגה הפלסטינית כמו עזמי בשארה ג'ורג' חבש חואתמה חנאן עשראוי...

    IP: 93.173.217.126דווח על תגובה זו

  • 56.

    אם הוא בא מסוריה אז איך הוא פלסטיני (ל''ת)

    תוהה, 27/11/09 12:41


    IP: 84.238.85.146דווח על תגובה זו

  • 55.

    בקיצור הוא שמאלני

    אתאיסט, 27/11/09 12:39

    מה קרה שפתאום כולם משבחים איזה פרופסור שמאלני? אה, כי הוא פלסטיני. מותר להיות שמאלני רק בצד שלהם...

    IP: 192.117.103.8דווח על תגובה זו

  • 54.

    לא צריך את הערבים כדי לדעת שהארץ שייכת ליהודים (ל''ת)

    ישראל, 27/11/09 12:38


    IP: 80.230.112.139דווח על תגובה זו

  • 53.

    שמור על עצמך סרי נוסייבה המוסלמים לא ראויים לאחד כמוך ולכן מסוכן לך (ל''ת)

    יאיר, 27/11/09 12:24


    IP: 93.172.92.17דווח על תגובה זו

  • 52.

    שטויות - אין בעלות על אדמה

    חמצמץ, 27/11/09 12:21

    הכל שטות והבל הבלים. אין בעלות על אדמה. האדמה קיימת והאנשים עליה מתחלפים. הבעלות בזמן נתון היא למי שיש כוח להחזיק בשטח מפני הטוענים האחרים ל''בעלות''

    IP: 85.250.70.179דווח על תגובה זו

    • צודק. תשאיר פה כתובת ועוד מעט אני מתנחלת אצלך בסלון

      מעיין קובבה, 27/11/09 12:59

      ואם לא תסכים אני יריק עליך ואתיישב עליך ועל אשתך ועל הילדים שלך. תאמין לי שיש מספיק ממני לזה.

      IP: 217.132.172.133 דווח על תגובה זו

    • הוא באמת צודק.

      כסף כסף כסף, 27/11/09 15:35

      אנחנו אוהבים לחשוב שיש איזו אמת מידה מוסרית אוניברסלית שמונעת מעמים לכבוש אדמות מידי שכניהם.
      אין דבר כזה.
      לאורך כל ההיסטוריה ארצות ואימפריות קמו ונפלו, כבשו ונכבשו, וכל המסביב זה זיוני מוח של פוליטיקאים שאין להם תקציב לצאת למלחמה.
      אז אפשר להגיד: יש/אין לנו תקציב להעיף קיבינימט את הערבים מהר הבית ומהארץ הזו.

      ולקובבה - יש כמה סיבות אפשריות לכך שאת לא מתנחלת אצלו בסלון:
      1. את מרוצה מהבית שכבר יש לך.
      2. יש סיכוי טוב שיצליח להוציא לך צו פינוי.

      מצד שני, עם איך שבג''צ מתנהל... אולי זה ילך לך.

      IP: 79.182.65.61 דווח על תגובה זו

      • אתה צודק. גירשתי את העיראקים מכווית כי אני גדול, חזק ושמן (ל''ת)

        נורמן שוורצקופף, 27/11/09 19:29


        IP: 217.132.172.133 דווח על תגובה זו

    • Agreed, but there is what we call Zika

      Panda, 28/11/09 07:30

      But good that you remind us what we need to remind ourselves - no one has the ''rights'' for their land; all sovereign countries are held by force and not because their are entitled to. And for some reason we are the only ones who need constant justifications, as if us being here and winning over our enemies to conquer the lands is not enough. And we need to remember that even Joshua took the land by war and it was not handed to him on a silver platter.

      IP: 10.0.7.109 דווח על תגובה זו

  • 51.

    טימטום ישראלי ואישור פלשטיני...

    אסף, 27/11/09 12:09

    הפלשטינים מנסים להשמיד יום יום כל ראיה יהודית, במקום יש שוד עתיקות והרס ארכיאולוגי ברמה הנוראית ביותר שאפשר לתאר.
    רק במדינתנו החלמאית אין פוצה פה ומצפצף!

    IP: 213.151.56.122דווח על תגובה זו

  • 50.

    נס. נמצא שמאלן פלסטיני ראשון בהיסטוריה. ישר לשיאי גינס (ל''ת)

    אדם,חיפה, 27/11/09 12:05


    IP: 84.109.91.250דווח על תגובה זו

  • 49.

    זהו שורש הדברים. אם נוותר על הר הבית והעיר העתיקה נוותר על זכותנו

    להתקיים כאן. זו לא שאלה דתית, אלא שאלה לאומית, 27/11/09 12:03

    אם בהר הבית ובעיר העתיקה נכנע ונתקפל בפני השקר המוסלמי אז בסופו של דבר נברח ונתקפל מכל הארץ. ירושלים היא שורש זכותנו על הארץ והבסיס לציונות, מי שמציע לתת את ירושלים העתיקה לפלסטינים מציע לסגור את הציונות ולהתחיל לארוז חזרה לאירופה.

    IP: 93.173.47.203דווח על תגובה זו

    • האו''ם לא החליט בכט' בנובמבר על ''זכות'' היהודים להר הבית

      קשקשן, 27/11/09 13:02

      אלא על בסיס זכותם של היהודים למולדת משלהם. בהחלטה הזאת ירושלים הייתה אמורה להיות מנוהלת בינלאומית.
      למרות זאת האו''ם החליט שליהודים יש זכות לפיסת אדמה. מבחינה זאת, לתחנת ''רידינג'' יש יותר זכויות מאשר לכותל המערבי.

      IP: 217.132.172.133 דווח על תגובה זו

  • 48.

    רעידת אדמה

    משה, 27/11/09 12:02

    במידה ויהיה רעידת אדמה חזקה
    המסגד יהרס בטיבעיות
    ובמקומו יבנו את בית המקדש ה 3

    IP: 212.179.27.26דווח על תגובה זו

  • 47.

    תודה רבה

    בגש''מ, 27/11/09 11:58

    איזה יופי!

    מצאנו מישהו שמאושש את ''הנרטיב'' של העם היהודי.
    עכשיו אנחנו יכולים לנוח בשקט על זרי הדפנה כי יש כבר מי שילחם במקומנו.

    IP: 95.35.226.212דווח על תגובה זו

  • 46.

    מה מפתיע בדבריו ? אלמלא קדושת ירושלים ליהודים - הנוצרים לא היו מגלים

    הדס, 27/11/09 11:58

    בה עניין ואלמלא קדושת ירושלים ליהודים ולנוצרים - המוסלמים לא היו מגלים בה עניין.
    שלילת קדושת ירושלים ליהודים ושלילת קיום בית המקדש שוללים את קיומו וחייו של ישו שסיפורו קשור באופן הדוק לבית המקדש.
    אלמלא קיומה של היהדות ולאלמלא קדושת ירושלים ליהדות ואחר כך לנצרות ואלמלא קדושת בית המקדש - האיסלם לא היה בא לעולם.

    IP: 89.138.233.221דווח על תגובה זו

  • 45.

    ''הנרטיב היהודי''?!

    רם עמית, 27/11/09 11:53

    ?!!!

    נראטיב? סיפור, כאילו? אגדת-עם? לא באמת היה בית מקדש שם, זו רק מין מסורת פולקלוריסטית כזו? אין שום הבדל בין אמת עובדתית לשקר? הכל ''נראטיבים''?

    IP: 94.159.146.193דווח על תגובה זו

  • 44.

    מאמרו של נוסייבה חשוב אבל די מיותר לאור הממצאים שהתגלו בהר הבית

    שי, 27/11/09 11:49

    הדף הכי חשוב בספר הוא תצלום צבעוני ענק של ממצאים ארכיאולוגיים מתקופת הבית השני שנמצאו בהר הבית על ידי האריכאולוג יובל ברוך בשנת 2008.

    הממצאים מפורסמים בתחילת הספר כתצלום השווה אלף מילים.

    כל השאר זו תוספת לממצא האמיתי.

    IP: 194.90.178.146דווח על תגובה זו

    • כל מילה בסלע (קיומנו?) (ל''ת)

      אפרת, 27/11/09 19:40


      IP: 84.108.215.217 דווח על תגובה זו

  • 43.

    כן ירבו אנשים כמוהו בחברה הערבית

    רוני, 27/11/09 11:42

    ואז אולי יום אחד יהיה לנו סכוי להגיע לשלום.

    IP: 94.159.165.49דווח על תגובה זו

  • 42.

    אתם לא מבינים שאין אין עים מי לדבר. ...

    מאיר ירושלים, 27/11/09 11:41

    כול הדרכים מובילים לעימות קשה ואלים בין
    יהודים לערבים. זה הדור שנולד אחרי 67 והוא
    מרגיש שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה.
    ראו לאן הגענו שנערות ונשים יהודיות בכול
    הארץ סובלות מי הטרדות והצקות מי בני מיעוטים. מה שהיה בעכו זה כלום הזעם והתיסכול שמיצטבר כבר 15 שנים יבוא בבום.

    IP: 79.178.20.254דווח על תגובה זו

  • 41.

    כך רוצח האיסלאם את האמת..גם הוא אולי ישלם בחייו על הצדק

    משה דגן אוסלו, 27/11/09 11:39

    בית ראשון נחרב וגם ביית שני ובית ישראל נחרב..בזמן שהארץ נטושה וחולה ועזובה הגיע האיסלאם החריב מה שנישאר על ההר ובנא מיסגד לתפארת כבו שעשו בכל אירופה...לצערינו ההסטורייה החליטה ששם יעמוד המיסגד המוסלמי שאפילו את שם המקום הם פחדו להחליף...הם קוראים למקום ביית אל מקדש...זוהיא ההוכחה הניצחת שהם יודעים היטב היטב ומודעים להסטורייה היהודית של המקום הזה... אבל מאז יש גיהאד הכחשה ושקר..נוסייבה ניסה לא לשקר כמנהג האיסלאם והוא ישלם...ולכן על ישראל לידרוש נחרצות..
    על כל הסדר עם הפלסטינאים הכרה רישמית וברורה על ההסטורייה היהודית על הר הביית לפחות לפחות הכרה רישמית...זה צדק !!!
    משה דגן אוסלו

    IP: 85.164.90.241דווח על תגובה זו

  • 40.

    בפרספקטיבה לעניין עיסקת השבויים - כנסו !!!

    אור, 27/11/09 11:37

    נוסייבה הוא קול שפוי בודד ומבודד בעולם המוסלמי. אין לו לצערי שום סיכוי להשפיע על הרחוב והשלטון הפלסטינאי.
    לנו כמו למדינות מערביות נוספות בהן קיים ויכוח בין שמאל לימין, אין פחד להשמעת דעות קיצוניות ( להבדיל מהסתה).

    לפלסטינאים כמו גם באירן סוריה ושאר מדינות העולם השלישי באזורנו אין ויכוח בין שמאל לימין, אין להם מחנה שלום שמוכן/רוצה/יכול לצאת להפגנות, או לכתוב את דעותיו באופן חופשי וללא פחד.
    בעולם הזה שלהם בעזה בגדה באירן ובדמשק הקו הניצי והלוחמני הוא הרף היחידי שאליו ניתן לשאוף, ולכן עלינו להיות מוכנים לכך שימי הרשות הפלסטינאית ספורים, אין לה שום זכות קיום בעולמם, וכל נסיון מצידנו להחיות את אבו מאזן וחבריו הוא בבחינת כדורי הרגעה לחולה סופני.
    זה הוא המזרח התיכון, וכדאי שנכיר אותו עוד בחיינו.

    IP: 87.69.149.179דווח על תגובה זו

    • החדש או הישן ? (ל''ת)

      פרס, 28/11/09 08:22


      IP: 69.231.154.137 דווח על תגובה זו

  • 39.

    הוא מפחד משלום עכשיו?? (ל''ת)

    ר, 27/11/09 11:33


    IP: 69.114.174.196דווח על תגובה זו

  • 38.

    נארטיב? עוד מעט תגידו שגם השואה היא ''נארטיב יהודי''

    גיא, 27/11/09 11:33

    למה מי בנה את הכותל המערבי? מוחמד? סולל בונה?

    ירושלים עיר עם הסטוריה יהודית. לא נארטיב ולא בטיח.

    IP: 79.179.77.47דווח על תגובה זו

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      מסכים עם כל מילה, 27/11/09 12:12


      IP: 213.151.56.122 דווח על תגובה זו

  • 37.

    שקרנים בני שקרנים

    rennert , 27/11/09 11:31

    אם באמת היה שם בית מקדש שקדוש ליהודים לא הייתם מוותרים עליו כל כך בקלות במלחמת 1967!

    יום אחרי שכבשתם את מסגד אל אקצא החזרתם את המפתחות לוואקף כי אתם יודעים את האמת - המקום היה מאז ומעולם שטח מוסלמי ובשביל היהודים הוא לא יותר מכל הר אחר!

    IP: 77.127.147.180דווח על תגובה זו

    • התשובה שלי לטענתך היא כדור לראש. (ל''ת)

      סער א , 27/11/09 12:25


      IP: 94.230.85.107 דווח על תגובה זו

    • אנחנו מבינים שהאמת כואבת (ל''ת)

      אז כך אקמול ואל תקלל, 27/11/09 19:06


      IP: 94.159.165.49 דווח על תגובה זו

  • 36.

    אסור להיות שחצנים ויהירים, בהחלט צריך לברך על האמירה הברוכה

    solsam , 27/11/09 11:29

    הזו של סרי נוסייבה בדבר זיקת העם היהודי לבית המקדש. אבל צריך להודות באמת... עד שניראה את בית המקדש השלישי, ייקח עוד קצת זמן...עד אז, אני הולך לישון! עמוק עמוק בתוך הקליפה הבהמית שבי! קליפה קשה ודביקה!

    IP: 79.177.124.204דווח על תגובה זו

    • אפשר להצטרף ? (ל''ת)

      פועה, 28/11/09 08:26


      IP: 69.231.154.137 דווח על תגובה זו

  • 35.

    לא?

    יורשלמי, 27/11/09 11:27

    בחיים לא .ירושלים תמיא תהייה מוסלמית. אבל קול אחד רוצה לשמוע מה שהא רוצה. גם הא אינו מוסלים.

    IP: 192.168.3.130דווח על תגובה זו

  • 34.

    מחיר האמת בעליה

    חזק הנביא, 27/11/09 11:27

    בחברה הערבית למה משול המעיז לאומר את האמת ? התשובה : כמוהו כמי שגונב דבר ערך מחנות ,נתפס על חם ןלכן עליו לתת את הדין ,על אחת כמה וכמה ש''הגנב'' הוא לא משלנו דהיינו הוא לא בן דת מוחמד. פרופסור סרי נוסייבה הוא אדם אמיץ ואינטלקטואל מוערך .על אומץ לבו עלול הוא לשלם מחיר יקר אם לא יקר מאד .אל אתפלא אם יעזוב את הארץ מחשש לחייו.

    IP: 93.172.173.187דווח על תגובה זו

  • 33.

    טיפת אמת בים של שקרים...

    עמית, 27/11/09 11:26

    חבל רק שטיפה אחת לא יכולה להרוות צמא...

    IP: 87.69.240.138דווח על תגובה זו

  • 32.

    אנחנו לא צריכים אותך בשביל לדעת את זה...

    נריה, 27/11/09 11:25

    אבל אומות העולם צריכים אותך בשביל לדעת את זה... בע''ה היום ירד ביהמ''ק באש גדולה ישר על המסגד הדפוק הזה!!

    IP: 77.126.187.81דווח על תגובה זו

  • 31.

    כמה פעמים ירושלים מוזכרת בקוראן? קראתם את רישום האוכלוסין העותומאני?

    צאו ולימדו, 27/11/09 11:19

    האם אתם יודעים כמה פעמים ירושלים מוזכרת בקוראן?....אפס. אפילו לא פעם אחת.

    מומלץ לכל המעוניינים לבחון את מירשם האוכלוסין העותומאני המוסלמי בא''י מסוף המאה ה-19.

    בהתאם למירשם האוכלוסין העותומאני, התגוררו בירושלים בסוף המאה ה-19 כ- 70,000 יהודים.

    וכמה ערבים התגוררו בירושלים בהתאם לאותו מירשם? כ- 4,000 בלבד !

    כל זאת בזמן שהתורכים הטילו מגבלות קשות על היישוב היהודי בא''י, ועודדו הגירת ערבים לארץ.

    מוזר? לא. ממש לא.

    הזיקה המוסלמית ערבית לירושלים הינה זיקה קולוניאליסטית בלבד ולא דתית.

    לא רק זאה, בקוראן רשום בשלושה מקומות לפחות כי אלוהים אומר כי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל.
    גם את זה האימאמים הפוליטיים טורחים להסתיר.

    אז...שלא יעבדו עליכם.

    IP: 79.176.18.118דווח על תגובה זו

    • היא מכונה בקוראן ''אל קודס'' ומוזכרת בו 49 פעמים (ל''ת)

      הקאדי מרמת אביב ג', 27/11/09 13:07


      IP: 217.132.172.133 דווח על תגובה זו

      • היא מכונה בערבית ''אל קודס'' ולא מוזכרת בקוראן ולו פעם אחת!

        המזרחן מרחובות, 27/11/09 17:00

        לכל השמאלנים/ערבים - פיתחו את הקוראן והשכילו. עולם ומלואו. סיפורים ומצוות של רצח ונקמה, הקרבה וגאולה בשם מוחמד. ממש מופת של נאורות וקידמה - אבל מה לעשות - אין אף אזכור ל-''אל קודס''..

        IP: 89.138.193.84 דווח על תגובה זו

        • ברחובות יש מלא תימנים אבל אין מזרחן אחד

          שעריים צ'ה צ'ה צ'ה, 27/11/09 19:32

          לא במכון ויצמן,ף לא בחקולטה לפקלאות ואפילו לא בתיכון ''דה שליט'' שאפילו בתקופת הזוהר שלו (כשהיה תמ''ר) וד''ר צורף לימד ערבית, גם אז לא היה מזרחן.
          מצד שני, להתחזות באינרנט ולשקר הכי קל.

          IP: 217.132.172.133 דווח על תגובה זו

          • מה שקר? שירושלים לא מוזכרת? חבוב, אתה חי ביקום נפרד. (ל''ת)

            דון קורטיזון , 28/11/09 01:04


            IP: 84.229.204.63 דווח על תגובה זו

      • לירושלים יש כשש עשרה שמות באסלאם אבל אף אחד מהם לא מצוין בקוראן (ל''ת)

        מה זה משנה מאיפה אתה ?, 27/11/09 23:41


        IP: 94.159.165.49 דווח על תגובה זו

  • 30.

    תנועת שלום עכשיו: מגנים בכל תוקף את סרי נוסיבה על דעותיו המתונות... (ל''ת)

    התוהה בקול... , 27/11/09 11:19


    IP: 80.230.101.5דווח על תגובה זו

  • 29.

    לדעתי צריך להציע לו מקלט מדיני בישראל... (ל''ת)

    ציונית, 27/11/09 11:15


    IP: 85.250.87.27דווח על תגובה זו

  • 28.

    5 4 וואוו תגובותיכם שנונות ישירות וחכמות ביותר כדאי לכולם לקרוא (ל''ת)

    מרגש ומקומם כאחד, 27/11/09 11:12


    IP: 93.173.196.65דווח על תגובה זו

  • 27.

    נו טוב ! גם כמה מרצים יהודים באונבירסטאות ארצנו נאלצו לכך....!!!!! (ל''ת)

    גורג, 27/11/09 11:05


    IP: 89.139.201.157דווח על תגובה זו

  • 26.

    הערבים בכוח משתלטים על העולם כולו ומייעדים את האיסלם לשלוט בעולם. (ל''ת)

    רק לאחר מגא פיגועים העולם יבין זאת ויתעורר., 27/11/09 11:04


    IP: 85.250.239.143דווח על תגובה זו

  • 25.

    זו בדיוק הסיבה למה אין ולא יכול להיות איתם שלום!

    רן, 27/11/09 11:04

    חוסר הנכונת שלהם לאפשר טיפה של חופש ביטוי, האלימות המהלכת איימים על כל טענה שזזה מלימטר ממה שהם חושבים, האטימות, הקיבעון, תרבות השקר, כל אלה לא יאפשרו שלום גם עוד 100 שנה עד שזה לא ישתנה!

    IP: 84.109.238.140דווח על תגובה זו

  • 24.

    שאלה

    ירושלמי, 27/11/09 11:02

    כיצד מתכוונים לסקר את הדברים האלה בתקשורת הישראלית הנפלאה? האם יסכימו להציג באור אפל כל כך את הערבים? איך בכוונתם להוציא את העם הזה כשוחרי שלום הפעם? קם אדם מתוכם וזורק חצי מילה חצי טובה על ישראל והוא צריך לרדת למחתרת פן ירצח - ועל העם הזה אומרים לנו בתקשורת שהוא שוחר שלום וסך הכל עם מסכן -- על האלימות של העם הזה זה בגלל צהל... לא בגלל שהם פשוט כאלה...

    IP: 89.138.195.31דווח על תגובה זו

  • 23.

    השקר הוא מהיר , והאמת מזדחלת

    מרק טויין, 27/11/09 11:02

    '' השקר יכול לעשות דרכו סביב חצי העולם, בעוד האמת עדיין לא סיימה לקשור את שרוכיה''
    השקר האיסלמי שמלווה בעיוות העובדות ההיסטוריות, סילוף האמת, זריעת שינאה , עושה דרכה במהירות, הגיעה כבר לבית הלבן, לחצי הדרומי של אמריקה, ארגנטינה, ברזיל, דרום מזרח אסיה, האמת משתרכת איטית , אבל סופה לגבור , סופה להדביר את השקר שמטריף את העולם,!

    IP: 80.230.58.198דווח על תגובה זו

  • 22.

    עם בלי תרבות גוזל את תרבותם של עמים אחרים ואומר שלי היא ! (ל''ת)

    אור, 27/11/09 10:59


    IP: 77.124.72.226דווח על תגובה זו

  • 21.

    למס' 1

    גדעון, 27/11/09 10:58

    גיחי גיחי.

    הבעייה עם אנשי ימין טיפוסיים כמוך היא לא ה''בדיחות'' המטופשות וה''עקיצות'' נטולות העוקץ שלכם, אלא שגם חשיבתכם הפוליטית רדודה באותה מידה.

    IP: 82.80.35.232דווח על תגובה זו

    • אני לא מאמין

      גזעון, 27/11/09 19:08

      שכתבת גיחי גיחי. לפי התגובה שלך אתה גיקי גיקי.

      IP: 94.159.165.49 דווח על תגובה זו

    • מה זה משנה אם אתה שנון עם אייקיו 240, אם אתה צבוע ומתחסד?

      דון קורטיזון , 29/11/09 00:37

      פעם אנו בימין עוד ייחסנו לכם תמימות. היום זה ברור שזאת רשעות וצביעות.

      IP: 84.229.204.63 דווח על תגובה זו

  • 20.

    כנראה מישהוא למד קצת היסטוריה וקרא את התנ''ך

    אחד, 27/11/09 10:57

    לצערי יש יהודים שלא עשו את זה עדיין...

    IP: 10.11.11.2דווח על תגובה זו

  • 19.

    אללה ירחמו !!!

    טומי, 27/11/09 10:57

    חתם במו ידיו על גזר דינו !!!

    IP: 84.109.218.203דווח על תגובה זו

  • 18.

    אל תאמינו

    שאלתי אלי, 27/11/09 10:56

    לא אחיכפת לי שהוא מאמין שירושלים שלנו.
    הפחד הוא
    שאנחנו הפסקנו להאמין במורשת שלנו
    הפסקנו להאמין שירושלים היא הבית של עם ישראל

    IP: 194.177.17.150דווח על תגובה זו

  • 17.

    ''מאמץ את הנרטיב היהודי על הר הבית, לפיו במקום שכן בעבר בית המקדש''

    נפלתם על הראש ???, 27/11/09 10:55

    ''מעריב'' , התחרפנתם לגמרי ! זוהי אמת היסטורית, מתועדת היטיב גם ארכיאולוגית וגם בכתובים בני התקופה. לא המצאה של ''חרדים'', לא המצאה של ''מתנחלים''. למה אתם מדווחים על זה כ''נרטיב'' ?

    IP: 132.70.36.25דווח על תגובה זו

    • כדי להיות פוליטיקלי קורקט (ל''ת)

      מבחיל נכון?, 27/11/09 18:06


      IP: 84.110.182.26 דווח על תגובה זו

  • 16.

    תסבירו לי אז השמאל רוצה שנמסור את ההר לאלקאידה??? (ל''ת)

    בסוף זה אלקאידה!, 27/11/09 10:54


    IP: 89.138.149.217דווח על תגובה זו

  • 15.

    חברו של ברגותי הרוצח. אמור לי מי חברך. (ל''ת)

    ישראל מחללת בתי עלמין מוסלמים? איזו תעמולה., 27/11/09 10:52


    IP: 89.139.1.67דווח על תגובה זו

  • 14.

    נוסייבה כמשכיל ואיש ישר, לאר יוכל לחיות עם החיות טרף האלה

    היסטוריה, 27/11/09 10:52

    האמת והעובדות ההיסטוריות לא הולכים יחד עם הטיעון המסולף והמעוות של מה שמכונה עם '' פלתשתינאי'' שהוא יותר המצאה של השמאל הישראלי מאשר אמת היסטורית, עכשיו נוסייבה , לא יוכל לחיות בינהם, פשוט מי החיים שנסך נוסייבה יכובו מיד על ידי האש השטנית של האיסלם,!

    IP: 80.230.58.198דווח על תגובה זו

  • 13.

    מי צריך אותו שיאשר שהר הבית שלנו- הוא שלנו גם אם ישתוק ויתחבא (ל''ת)

    טוליפ, 27/11/09 10:50


    IP: 84.109.225.117דווח על תגובה זו

  • 12.

    99% מהמוסלמים יודעים את האמת אבל הטרור מכריע

    @ בנצי - א @, 27/11/09 10:48

    איסלם בנוי על חרב וכיבוש
    על כל שטח שדרכו השתינו ובנו מסגד
    יש בעלות של איסלם
    רק מספרד גורשו

    IP: 93.173.234.123דווח על תגובה זו

  • 11.

    יש לציין שבאמת הוא מדבר שטויות ומדוע

    אזרח, 27/11/09 10:47

    לאחר מחקר שערכו 120 מומחים איסלמים במצרים תוך שימוש בראיות קבעו חד משמעית את הדברים הבאים : מוחמד מעולם לא היה כאן! גם הקוראן מאשר זאת !! מי בנה את המסגד הזה ? רק אחד וזה שליט סורי אשר מבחינה פוליטית החליט לבנות כדי להכניס כסף לקופה שלו ! הר הבית שייך אך ורק לעם הספר וזה כולל את כל ישראל כך הם קבעו !! האימם הראשי מאיטליה בביקורו בישראל אמר שעכשיו הוא מקבל את הטענה שישראל שייכת לעם היהודי כולל הר הבית ! אז מה הקשקשן הזה בא לספר לנו ??כל האיסלם בנוי על בסיס של שלוש אמונות והם יהדות ,נצרות ועבודת פסלים .אז קדימה קחו את המסגדים למכה .

    IP: 89.139.33.208דווח על תגובה זו

  • 10.

    all people can pray in jerusalem it is holly for all and peace will co

    refael, 27/11/09 10:47

    when all people can pray free in jerusalem then peace will com to all of us..this is god wish...

    IP: 212.150.140.57דווח על תגובה זו

  • 9.

    שלום

    בועז, 27/11/09 10:46

    אם היו יותר פליסטינים כמוהו כבר היה שלום

    IP: 87.70.118.148דווח על תגובה זו

  • 8.

    הבעיה שהוא שולי ורוב מנהיגי הפלסטינים רוצים אותנו בים (ל''ת)

    הלוואי שמנהיגינו יבינו מה שהערבים מבינים, 27/11/09 10:45


    IP: 93.172.218.93דווח על תגובה זו

  • 7.

    אייבי נתן של הפלססטינים

    באיבי, 27/11/09 10:44

    רק שאצלם מפרקים אותך אם משהוא לא נראה להם.

    IP: 79.178.123.189דווח על תגובה זו

    • דווקא אייבי הושלך לכלא על פעולותיו למען השלום... (ל''ת)

      עמנואל, 27/11/09 13:36


      IP: 82.81.143.236 דווח על תגובה זו

  • 6.

    ובאו האובדים מארץ אשור והנדחים מארץ מצרים והשתחוו לה' בהר הקודש

    אילן, 27/11/09 10:44

    בירושלים.כך יהיה ביום שיגאל עם ישראל והיתה לה' המלוכה והיה ה' למלך על כל הארץ.

    IP: 192.116.187.30דווח על תגובה זו

  • 5.

    כמה פעמים ירושלים מוזכרת בקוראן? קראתם את רישום האוכלוסין העותומאני?

    שורשים ואמת, 27/11/09 10:41

    האם אתם יודעים כמה פעמים ירושלים מוזכרת בקוראן?....אפס. אפילו לא פעם אחת.

    מומלץ לכל המעוניינים לבחון את מירשם האוכלוסין העותומאני המוסלמי בא''י מסוף המאה ה-19.

    בהתאם למירשם האוכלוסין העותומאני, התגוררו בירושלים בסוף המאה ה-19 כ- 70,000 יהודים.

    וכמה ערבים התגוררו בירושלים בהתאם לאותו מירשם? כ- 4,000 בלבד !

    כל זאת בזמן שהתורכים הטילו מגבלות קשות על היישוב היהודי בא''י, ועודדו הגירת ערבים לארץ.

    מוזר? לא. ממש לא.

    הזיקה המוסלמית ערבית לירושלים הינה זיקה קולוניאליסטית בלבד ולא דתית.

    לא רק זאה, בקוראן רשום בשלושה מקומות לפחות כי אלוהים אומר כי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל.
    גם את זה האימאמים הפוליטיים טורחים להסתיר.

    אז...שלא יעבדו עליכם.

    IP: 79.176.18.118דווח על תגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד על האומץ והיושר!! ישר כוח! (ל''ת)

    אנשים כאלו ישחררו את הפלסטינים ויביאו את השלום!, 27/11/09 10:41


    IP: 94.230.82.40דווח על תגובה זו

  • 3.

    כשהם יאפשרו למתונים שלהם לחיות, יהיה עם למה לדבר (ל''ת)

    יאיר, 27/11/09 10:37


    IP: 58.111.248.99דווח על תגובה זו

    • כשתתחיל קודם להסתכל על עצמך

      תתחיל סוף סוף לחיות, 27/11/09 10:41

      ומה זה ''עם למה לדבר''?

      IP: 87.69.90.225 דווח על תגובה זו

      • כשתהיה לך תגובה עניינית, תכתוב אותה (ל''ת)

        טפשי להיטפל לטעויות כתיב, 27/11/09 11:14


        IP: 85.250.87.27 דווח על תגובה זו

        • טעויות הכתיב בטוקבקים באות תמיד מאותו מגזר ומעידות מאד!

          טיפש עם בלי טעויות, 27/11/09 16:32

          ובגלל זה היהודים חושבים שלפתגם ''אל תביט בקנקן'' יש משמעות והערבים מאמינים בדיוק להיפך. נראה אותך מנסה להתווכח עם חובש כיפה או שטריימעל על שינוי התנ''ך באות אחת!

          IP: 217.132.172.133 דווח על תגובה זו

  • 2.

    מתנצלים שלא הצלחנו לעקב או למנוע או לשבש את פרסום המאמר. (ל''ת)

    מועצת מר''צ, קדימה והעבודה., 27/11/09 10:36


    IP: 79.177.60.40דווח על תגובה זו

    • חזק!!!אהבתי!!! (ל''ת)

      צודק 100 אחוז, 27/11/09 10:44


      IP: 85.65.20.221 דווח על תגובה זו

    • תגובה גדולה!! (ל''ת)

      חזק, 27/11/09 10:49


      IP: 94.230.82.40 דווח על תגובה זו

    • יכולתה להוסיף גם את הליכוד שהפכו שמאלנים יותר מהשמאל. (ל''ת)

      היום יש או שמאל או ימין, אין אמצע., 27/11/09 11:05


      IP: 85.250.239.143 דווח על תגובה זו

      • לא מדויק, אנחנו עובדים שפייגלין יחליף את ביבי השפן ואז הכל יסתדר (ל''ת)

        התפקדו לליכוד ויחד נחליף את ביבי, 27/11/09 13:36


        IP: 79.177.60.40 דווח על תגובה זו

    • טווווב!!! (ל''ת)

      יהודי, 27/11/09 11:14


      IP: 79.183.5.213 דווח על תגובה זו

    • מצטערים שלא יכולנו שלא לשבש את המילה ''לעכב''. כי כאלה אנחנו

      מועצת הדתיים האנאלפבתים, 27/11/09 13:12

      ''פטריוטים'' שלא יודעים לכתוב אפילו משפט פשוט (והומוריסטי בכיף) בלי שגיאות כתיב. תבינו, אנחנו כל היום עסוקים בלהיות שבאב ולהתחמק מלימוד טכסטים ''קדושים'' כתובים בעברית.

      IP: 217.132.172.133 דווח על תגובה זו

      • איזה מן אהבל מתעסק בטעות כתיב ולא בתוכן עצמו??

        אריאל, 27/11/09 16:10

        עוד שמאלני מדוכדך שהכתבה לא עולה בקנה אחד עם רצונו למחוק את הארץ.

        IP: 80.230.133.156 דווח על תגובה זו

  • 1.

    yofi! (ל''ת)

    שמאלני אומלל , 27/11/09 10:28


    IP: 212.199.16.62דווח על תגובה זו