• 42.

    מעניין שנתניהו לא דרש הקפאת בנייה גם לבדואים בנגב ולערביי ישראל בגליל.

    מדוע האיפה ואיפה?????, 27/11/09 18:28

    אם מחליטים להטיל חוק של הפסקת בנייה לא חוקית צריך את אותו החוק שיחול על כל חלקי ארץ ישראל. מדוע אם כך הבדואים ממשיכים לבנות בעמוק מאות אלפי יחידות דיור לא חוקיות בנגב? ערביי ישראל בונים בכל פינה בגליל? ורק על כל קרוון או בית ביו''ש מטילים ווטו?

  • 41.

    אוף, סגל. אתה מעייף

    איציק, 26/11/09 22:35

    מעניין יהיה לראות את ''חוט השדרה'' שלך כשייחטף לך הילד או כשיגזלו לך את הבית או כשיטרפדו בשיטתיות כל סיכוי שלעם האומלל שלך תהיה אי פעם מדינה. תחזור כבר לאגדות האורבניות ולסיפורים ותפסיק לזבל בשכל

  • 40.

    משום מה ביבי לא תופס שעל בזיון ההקפאה ושחרור המחבלים הוא ישלם באופן

    שלמה, 26/11/09 22:00

    אישי בבחירות הבאות, ואולי עוד לפני כן.

    • למה נראה לך שהוא ישלם? הרי לימין אין אלטרנטיבה אמיתי לביבי...

      תתפקדו לליכוד ותתחילו להשפיע, 28/11/09 23:52

      חוץ מפייגלין. אולי כדאי להתחיל לחשוב בכיוון...

  • 39.

    איפה הכבוד הלאומי האמיתי שלנו. כרגש ולא כאסטרטגיה

    מנורה חזני, 26/11/09 18:19

    הרגש שלנו הוא בגלות, תפוס על ידי שכנינו הערבים המכונים בטעות פלסטינים, שהם לא לאום.
    אנו מרגישים מושפלים יל ידי האמריקאים,
    ונבגדים על ידי בוגי.
    הגב שלנו כבר מלא חורים אבל בוגי מצא מקום פנוי לנעוץ בו סכין.

    • לא מפתיע שמתנחל פשיסט כמוך יזעק ''סכין בגב האומה !! '' ...

      ירוחם, 27/11/09 00:58

      מזכיר לך מישהו ?

  • 38.

    כמו ברולטה רוסית אף פעם לא תדע מתי תצונזר

    נחום שחף , 26/11/09 18:05

    מערכת יקרה, הצנזורה החוזרת ונשנית על התגובות אינה מקובלת עלי, במקרה האחרון צונזרה תגובתי (למאמר הנוכחי) תחת הכותרת ''איכה היתה לזונה קריה נאמנה?''. .

    לאחרונה בעקבות החזרת אראל סגל אל סגל הכותבים הבכיר אני מוצא עצמי נכנס מעט יותר אל מעריב באינטרנט קורא, מתיחס, מגיב.

    אם בשנים האחרונות היה למחנה הלאומי, ובצידו למחנה הליבראלי פלורליסטי שעל שניהם אני נמנה (המקיף כשני שליש מהציבור) כותב בכיר אחד שמצאתי בו גיוון מחשבתי עשיר (בן-דרור ימיני - השייך לשמאל המתון הציוני), הרי שמאז התחלפו העורכים והוחזר אראל סגל העתון קיבל תוספת גוון וצבע משמעותית.
    אלא שפה ושם עדין מתגלה שהמערכת הנוכחית עדין לא השתחררה מהדוקטורינציה הפוליטית המאפיינת את עתונות המיין סטרים בישראל והמתאפיינת בין השאר בצנזורה סלקטיבית לתגובות הקוראים.

    כמו ברולטה רוסית, פעם האקדח יורה פעם לא - אף פעם לא תדע מתי תצונזר.
    מוזר הוא בעיני הזלזול בצרכן התקשורת, במקרה זה למעלה ממחצית הצרכנים הפוטנציאלים של העתון.

    • יפה, הפעם לא צונזר, מה שמוכיח לי שלא כולם במעריב פוליטרוקים (ל''ת)

      נחום שחף , 26/11/09 19:09

  • 37.

    אם חשבתי לתומי שרק אנשי השמאל טיפשים, עכשיו ברור לי שגם בימין לא חסר

    אבי, 26/11/09 18:01

    זו כנראה מחלה גנטית יהודית להיות טיפשים ופלגנים. מספיק ודי מר סג''ל וחבריך הטיפשים. אני מבין שעדיף לטיפשים כמוך וכמו ירון מ 34 ממשלת שמאל שתוכלו ליילל כמו אהבלים ולראות אותם עושים מה שהם רוצים. אתה פשוט אידיוט!!!

  • 36.

    סגל, הימין אשם אסביר למה:

    צוריאל, 26/11/09 16:05

    אם הייתם מצביעים לשמאל, יכולתם לסנדל אותם, הייתם עושים הפגנות, רוצחים רה''מ ומטרפדים כל מו''מ. לידעיעתך, מי שאשם בכל הפיגועים אלו הם מצביעי הימין לדורותיהם. אם הייתם מחזירים את השטחים ומישבים את הימין בנגב, לא היה סיכסוך. מי שבנה התנחלויות זאת גולדה ופרס. הליכוד רק החזיר ומחק מהמפה ישובים. הבנת ? תתעורר

    • רבין ופרס אמנם התחילו עם הרעה הזאת שנקראת מפעל ההתשייבות

      ירון, 27/11/09 01:05

      אבל היו אלה בגין, שרון ושמיר שהרכיבו למפעל הזה כנפיים ומנוע סילון. רוב ההתנחלויות המפורסמות הוקמו או בתקופת בגין או בתקופת שמיר...

      אבל יש לך נקודה. השמאל הציוני בהחלט לא חף מפשע.
      תקופת שלטונו של רבין בשנות ה90 אופיינה בגידול מאסיבי של האוכולוסייה היהודית בשטחים הכבושים. גם כך אופיין שלטונו של אהוד ברק...

  • 35.

    (מודיעה בתדהמה...) (ל''ת)

    הבר, 26/11/09 15:49

  • 34.

    היה עדיף אופוזיציה ימנית

    ירון, 26/11/09 15:48

    היה עדיף את ליבני כראש ממשלה. כי אז היה לנו את נתניהו בראש אופוזיציה לוחמנית.
    עכשיו גם אכלנו אותה וגם מגרשים אותנו מהעיר.

  • 33.

    סג''ל, למ אתם מאמינים למנהיגיכם הימניים ?

    יחזקאל, 26/11/09 15:41

    אתם מזוכיסטים ? חוץ מזה לא מקפיאים דבר, הכל שטויות.אמריקה וישראל=קומבינה נגד הפלשתינאים. אל תאמינו לא יקפיאו דבר. ולמה ל 10 חודשיחם, למה לא שנה ? שטויות. סגל, תמשיך לבחור ביבי, רק הוא ימשיך לדפוק את הימין.

  • 32.

    אני תמיד נשבעת לא להתפתות ...אבל בסוף נופלת ומצביעה ימין (ל''ת)

    ימין שמאל ימין שמאל, 26/11/09 15:04

  • 31.

    yoooooooooooooooo כמה שאני מסכימה איתך!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מתנחלת, 26/11/09 15:02

  • 30.

    ביי ביי ליכוד איללה ליקה

    מתנחל, 26/11/09 14:58

    די אתכם. מספיק.
    בפעם הראשונה שחשבנו 'ליכוד' קבלנו את שרון לבני אולמרט.
    בפעם השניה שהצבענו 'ליכוד' אנחנו מקבלים ביבי ברק...!
    אז אולי מספיק 'ליכוד'.
    רב לנו. די

  • 29.

    הקבינימט אישר ברוב גדול הקפאה חלקית של הבנייה בהתנחלויות (ל''ת)

    דודו, 26/11/09 14:40

  • 28.

    צודק בכל מילה.

    שמואל ספרי, 26/11/09 14:22

    אכן עבודה בעיניים על כולם.

  • 27.

    ויתורים וכניעה לערבים וצורר אובמה

    נעמה לוי, 26/11/09 14:14

    כמה שאתה צודק בחרנו בנתניהו מהימין כדי שישמור על יהודה ושומרון שישמור על כבוד עם ישראל, ולצערי הוא מתחיל ליישם את מדיניות השמאל, פשוט לא יאומן התנהלותו מול אובמה והערבים משפילה, הם לא מוותרים על מאומה ואנחנו נדרשים לשלם את כל הקופה, הגיע הזמן שנתניהו יגיד עד כאן למר אובמה שונא ישראל, במקום לטפל בנו שיתחיל לטפל באיראן

  • 26.

    אתה צודק מר סג''ל - בוא נעלה ממשלת שמאל שלכאורה רק מדברת

    אבי, 26/11/09 12:52

    אבל לא מוותרת אבל כל פעם שהם מדברים הנזקים ממש כבדים, לפחות אז תוכל לקטר נגדם בזעם. לא ברורות לי נטיות ההתאבדות של חלק מאנשי הימין. מה בדיוק קרה? בינתיים לא קרה כלום. כן הערבים מתיימרים להיות עם ז גדול יותר, אבל תאמין לי שהם שופכים עוד לפני שנכנסו. אין הבדל גדול בינך לבין חבריך מהשמאל גם הם תמיד מצליחים לדווח על זה שאובמה השפיל את ביבי. בינתיים לא מתנהל שום מו''מ עוד לא החזירו אף מחבל, ויש להניח שגם הבניה לא ממש תעצר (לפחות איפה שצריך שלא תעצר) ואת זה כנראה יודעים כל אלו שירדת עליהם שיש להם ז קטן.

  • 25.

    נתניהו הוא שחקן שח מט

    רונן גולדשטיין, 26/11/09 12:25

    מעולה שהחליט להקריב פרש למען ניצחון המערכה כולה,וסגל הוא אפילו עוד לא התחיל ללמוד לשחק דמקה.
    אפשר לבקש מהערוץ השני שיכניסו את סגל לבית האח הגדול שיריב קצת עם חודדה עד בוא השלום?

    • שטויות. אובאמה לא משחק בשח אלא באש...

      יושקו, 26/11/09 13:04

      החכמה היא לזהות באיזה משחק משחק יריבך , לפני שתפתח באיזשהו מהלך...

  • 24.

    אראל סג''ל

    רונן גולדשטיין, 26/11/09 12:17

    בתור אחד שתמך בהתנתקות בשידור ישיר ברדיו,היה עדיף שתשב בשקט ותפסיק להרעיף עלינו ''ציונות''.

  • 23.

    זה יגמר בנאכבה. (ל''ת)

    יוחנן, 26/11/09 12:12

  • 22.

    כרגיל, כל מילה בסלע! (ל''ת)

    יעל, 26/11/09 11:59

  • 21.

    סגל ממשיך לנפוח מפיו כתבות לפי 10 שקלים למילה (ל''ת)

    שכיר עט להשכרה.., 26/11/09 11:38

  • 20.

    שמתם לב כיצד יצא ביבי מהפגישה עם אובמה ? מעט כפוף מעט יגע. (ל''ת)

    ליבי עם ביבי, 26/11/09 11:37

  • 19.

    אכן עבודה בעינים על עצמינו...

    שרוני, 26/11/09 11:09

    לא תתן לא תקבל... סגל זה גם דפוס שעובד הפוך.המשחק הוא פשוט והמשוואה היחידה שתעבוד : גבולות 67 + תיקונים כל השאר אחיזת עיניים והרבה אנרגיה מבוזבזת לריק.
    ביבי אלוף באחיזת עיניים/קוסמות אך נראה לי שזה לא יעזור הפעם.
    בפעם הבאה בוושינגטון האיש מקפל את הדגלים של המתנחלים ותומכהם וחוזר לגבולות 67.
    כדאי לכל האופוזיציונרים בליכוד להתעורר ומיד, אחרת הרכבת לא תעצור בתחנה שלהם.
    במצב הקיים אם זה לא יקרה יהיו כאן שלוש מדינות : פלסטין,תל-אביב רבתי ומדינת המתנחלים ( יהיה להם גם צבא עצמאי שיגן עליהם במקום שכל עם ישראל יעשה זאת).
    אז שלא יעבדו עליכם... כמאמר שטרסלר.

    • הצחקת אותי

      ארז, 26/11/09 12:34

      לא תתן - ותקבל מה שאתה רוצה. כך נוהגים ה''פלסטינאים''. התואיל לגלות לנו מה נתנו ה''פלסטינאים''? על מה הם וויתרו? גם את החלטתו חסרת התקדים של נתניהו הם דוחים על הסף, ומשת''פים כמוך יקבלו את הסירוב הזה בהבנה (שוב) ויתקפו את ממשלת ישראל, שאינה מתקפלת ואינה מוותרת מספיק.
      מה דעתך שגם הצד השני ייתן משהו, יוותר על משהו, יתקפל במשהו? מדוע רק ישראל?

  • 18.

    11 אני מצדיע לך (ל''ת)

    דביר, 26/11/09 10:55

  • 17.

    אראל סג''ל כותב מהפיות של כולנו. מזדהה עם כל מילה (ל''ת)

    אייל, 26/11/09 10:53

  • 16.

    מאלו התומכים בהמשך המהלך מי באמת חושב שמצבה של ישראל השתפר

    מר נון , 26/11/09 10:41

    צריך מנהיג אמיץ וחזק שיעצור את העגלה כי אנחנו לפני תהום

  • 15.

    ברוכיאן לראשות הממשלה (ל''ת)

    יואב, 26/11/09 10:26

  • 14.

    היום מ13:43 עד 13:56 שעת רצון לפי הקבלה

    משה, 26/11/09 10:13

    לפי הקבלה היום בשעה ה9 (שעות זמניות) זאת שעת רצון גדולה
    כל אחד יכול להתפלל על מה שחשוב לו ויש יותר סיכוי שהוא יקבל את זה (האוצר נפתח ואפשר לבוא ולקחת...)

    מומלץ ב13:30 להתחיל לקרוא קצת תהילים לתת צדקה וב13:43 להתחיל לבקש בקשות עד 14:00

    *לא לשכוח לבקש גם על גלעד שליט, עם ישראל והמשיח

  • 13.

    מנהיג הימין האמיתי- מ''ק

    שחר, 26/11/09 10:05

    למה שהימין לא יעמיד בראשו את מועמר קדאפי(מ''ק) הרי הוא קורא להקמתה של מדינה דו לאומית בשם ישראטין. אם תקום מדינה כזו. יהיה אפשר להקים ישובים בכל ארץ ישראל, פלסטין, ישראטין(בעצם הקוו הירוק יתבטל).
    ובמסקנה הגיונית גם חיילים לא יצטרכו לפנות ישובים.

  • 12.

    KING (ל''ת)

    אראל סג''ל, 26/11/09 10:01

  • 11.

    מציע להרגע..נתניהו שחקן שח מעולה..הוא נמצא כרגע במהלך בו הוא

    רונן, 26/11/09 09:54

    הוא מושע שעליו להקריב..פרש..כדי להשיג יתרון משמעותי בהמשך..

    הקפאת הבניה היא ל10 חודשים..אחרהם אולי נהיה בסטואציה אחרת..מול אירן מול החמא''ס מול דמשק..

    נתניהו אסטרטג מעולה..יש לו את כל הכלים (180 IQ) הוא פועל בכמה חזיתות..
    כולי תקווה שהימין קצר הרואי..הנוהג להרוס כל ממשלה ימנית ולהקים עליה ממשלת אסון שמאלנית..
    תנו לו גיבוי תנו לו זמן..
    מתנו את התגובות..אל תדחפו אותו לחיק החמים והמלטף של השמאל..בתקשורת ..מנסיון זה חיק מאוד מפנק..תראו מה זה עשה לאולמרט ללבני ולצמח המתועב מחריב גוש קטיף..
    אחיי הימנים..לשם שינוי עצרו חישבו וקחו לכם נשמיה ארוכה..
    רק נתניהו הוא נציגו של הרוב הציוני והמני הישראלי..
    לא להמר לא לטעות..
    נצח ישראל לא ישקר!

  • 10.

    פעם אחרונה שאני נופל בפח הזה שנקרא ביבי

    טל, 26/11/09 09:46

    איזו רפיסות. אכזבה מהדהדת.

    • את זה אמרת כבר לפני 10 שנים. (ל''ת)

      מה חדש?, 26/11/09 10:21

    • טל אני הרי מכיר אותך - תמיד הצבעת מר''ץ (ל''ת)

      אבי, 26/11/09 12:54

  • 9.

    לא פלא שאתם מסכימים

    אודי, 26/11/09 09:25

    אין פלא שאתה מסכים עם בל''ד- אלה בדיבוריהם וחבריך במעשיהם מובילים למדינה דו לאומית שהמשכה מדינה איסלאמית גיהנומית

  • 8.

    אני כבר מתחיל להתגעגע לאולמרט שדיבר שמאל ופעל יחסית ממלכתית (ל''ת)

    סא''ל מיל., 26/11/09 08:55

    • אכן, אולמרט היה ראש ממשלה מעולה

      קורנליוס, 26/11/09 10:57

      מי שגרם להדחתו היה איש האסונות - אהוד ברק.
      קראו את המאמר של בן כספית מהיום.

    • מתגעגע לאולמרט?

      ארז, 26/11/09 12:36

      להזכירך, 2 מלחמות, 3 חטופים, אינספור חקירות והתדרדרות במצב הבינלאומי של ישראל.
      אולמרט? לא תודה.

  • 7.

    המלך ביבי הוא ערום

    ילד, 26/11/09 08:54

    לפעמים אנחנו נורא מקובעים בגלל כל מיני הנחות שהשתרשו אצלנו

    ולכן וננסה לשפוט את ביבי לפי מעשיו בפועל ולא לפי היחוס משפחתי שלו או השיוך המפלגתי

    נניח שהייתי אומר לכם שיש אדם שאלו הדברים שהוא הספיק לעשות:
    תמיכה באוסלו,לחיצת היד לערפאת ,הסכם חברון ,הסכם וואי ,התמיכה בהתנתקות ,התמיכה בפתרון שתי מדינות לשני עמים ועכשיו הפסקת הבניה ליהודים בארץ ישראל

    אין אדם שלא היה אומר שזה איש שמאל מובהק

    אזהו שכן
    הגיע הזמן לומר בקול רם וברור שבנימין נתניהו הוא איש שמאל מובהק שהשתלט על המחנה הלאומי כבר יותר מעשור

    יש כאלה מהמחנה הלאומי שמנסים להסביר את המהלכים שלו ומתפלפלים ומתרצים אבל האמת היא תמיד הרבה יותר פשוטה

    המלך ביבי הוא איש שמאל

    יעבור נא למחנה הראוי לו

    • מדוע אתה קורא לנתניהו מלך ?

      למספר 7, 26/11/09 14:27

      אלא אם כוונתך למלך הזוחלים על ארבע. אז אתה צודק.

  • 6.

    סגל אתה גדול (ל''ת)

    רחלי, 26/11/09 08:33

  • 5.

    ביבי רימה את הבוחר, ילך נא הבייתה יחד עם ברק שאפילו ''מפלגתו'' אינה תומכ

    איציק מהמרכז, 26/11/09 08:10

    תומכת בו.

    הבוחר אמר את דברו באופן ברור הביותר בבחירות האחרונות, הבוחר לא רצה את מדיניות השמאל האסונית.

    ברק ממילא מקפיא הכל גם בלי החלטות, בשביל מה תמכנו בביבי?

    בכל עניין ביבי נכנע ומתקפל, גם בעניין מערכת המשפט, אם ביבי חבר לשמאל, שישב נא באופוזיציה, כפי שקבע הבוחר.

    וביבי גם טועה, השמאל לעולם לא באמת יתמוך בו, עתה הוא מאבד גם את הימין.

  • 4.

    הראל אתה מפספס את הנקודה

    ירושלמי, 26/11/09 07:08

    לצערנו אתה חי במדינה ווסילית המקימת מה שהפריץ אומר.אובמה הנחית ואנחנו מקימים גם אם אתה היית ראש הממשלה זה מה שהיית עושה.
    ישראל ב 60 שנות עצמאותה לא באמת עצמאית רק בכאילו,והערבים יודעים זאת.
    האמן לי שההנחתה שלהם לפני מלחמת יום כיפור עלתה בהרבה יותר דם.
    האירנים מתקדמים בצעדי ענק לפצצה ומה ההנחתה של אובמה על ישראל?מה מפריע לו? כמה בתים ביו''ש. וזאת הנקודה הממשלה שלך וויתרה על הזכות להגנה עצמית,וחופרת לעצמה מחילות בהרי ירושלים,ישראל לעולם לא תפגע באינטרסים אמריקאים במפרץ ותעשה מה שצריך כדי למנוע שואה נוספת.

    • זה לא הראל אלא אראל=מלאך (ל''ת)

      אלירן, 26/11/09 09:38

  • 3.

    ליבי ליבי עם הימין .כל פעם מחדש מגלים שהחיים זה לא סרט

    ציני כאן, 26/11/09 05:41

    באופן שיטתי מציאות הקיום מכה בכם במלוא עוזה ואת הלקח אתם מסרבים להבין .
    הפלתם ממשלה ימנית וקיבלתם אוסלו .
    הקמתם ממשלה ימנית חזקה עם אריק שרון
    איבדתם את גוש קטיף
    עשיתם מאמץ אדיר לטובת נתניהו
    הלכה הבנייה בשטחים .
    מזמן כבר הבנתי שהיחידים שיפעלו בדרך השמאל הם אנשי הימין .
    אי לכך אני מצביע שיטתית בעד מועמד ימני ואז מתרווח לי בניחותא בכורסתי וצופה בנעשה בהנאה רבה .
    הגיע הזמן שתבינו את אשר מבין כל מי שמגיע להגאי השלטון :
    אנו חיים בעולם מתערב .
    הימים בהם לא היה חשוב מהנ יגידו הגויים אלא מה יעשו היהודים חלפו יחד עם הפרימוס והווקמן .
    בעידן הגלובאלי עם תקשורת זמינה ומהירה לווינים פרטיים וגוגל אין כמעט סודות
    עידן התחמנות הצטמצם .הכל גלוי .
    הכל מתכנס לשאלה איזו מדינת ישראל זו תהיה
    פלסטין בין הירדן לים דו לאומית ודתית מוסלמית/חרדית בתחילה ופלסטינית בהמשך
    (לאחר שמרבית החילונים יחפשו את עתידם במדינות נאורות במערב )
    או דמוקרטיה ללא השטחים
    דומני שביב כבר מבין את מה שהבינו קודמיו
    (שרון ליבני מרידור אולמרט מופז ועוד אנשי ימין קיצוני בעבר שהבינו את המציאות )

    • אתה חושב שאתה חכם גדול?

      gilberet , 26/11/09 07:58

      ומה יהיה אם נצטמצם בגיטו יהודי בין גדרה לחדרה?
      המוסלמים יעלמו? החרדים יעלמו? השינאה תעלם?
      הכל יהיה אותו דבר רק היהודים יהיו מרוכזים בתוך גיטו קטן נוח יותר להשמדה.
      ואגב, לא בטוח שה''מדינות הנאורות'' יקבלו אותכם ה''חילונים הנאורים''
      ה''נאורות'' שלכם לא ממש מדהימה אותם והם לא ממש צריכים אותכם.

    • חזרה לקו הירוק...

      ארז, 26/11/09 08:57

      משמעה, זמן קצר לאחר מכן, חזרה לקו הכחול...
      מדינות העולם, גם אלה המתיימרות להיות ידידותינו, לא מקבלות את העיקרון של מדינה יהודית עצמאית - ולצערנו, גם אלה שמתיימרים להנהיג אותנו, מימין ומשמאל, טרם קיבלו עיקרון זה. העם היהודי, 61 שנה אחרי שהכריז על הקמת מדינה, טרם השיג את עצמאותו.
      זו היתה הזדמנות, ואיבדנו אותה.
      טוב, כנראה שוב אנחנו מחכים לרגע האחרון. ברגעים של סכנה קיומית אנחנו עושים את מה שטוב ונכון. רק חבל שאז אנחנו עושים את זה במחיר יקר פי כמה מאשר אילו היינו פועלים כך קודם.

    • פחחח....עלאק עידן גלובאלי. אתה מדבר באותה נשימה על

      אנחנו חיים בעולם מערבי???? חחח....., 27/11/09 18:22

      גלובאליות - מחד, ומדינה פלשתינאית - מאידך.
      כלומר: הגלובאליות שלך זה ערבים מוסלמים מקיר לקיר בכל פינה בעולם. אכן גלובאליות ראויה לשמה מחכה לנו בעתיד....

      על איזה מדינות מערביות נאורות אתה מדבר?
      כל מערב אירופה, קנדה, וארה''ב מלאות מוסלמים שמחזיקים בקנאות פנאטית בדת שלהם. באו למערב בשביל להלביש את הנשים שלהן ברעלות בפרהסיה. זה בגלל שהם גלובאליים נאורים וליברלים גם כן.




      אראל סגל כתב מעולה רק חבל שיש לו מגיבים כמוך וכדוגמתך.

  • 2.

    רוצה לקוות שבגין צודק ולא אתה

    אורי, 26/11/09 05:35

    אני לא משוכנע שזאת טעות אולי זאת הדרך החכמה לשחק את המשחק של חוסין אובמה , והנזק יהיה מוגבל בלבד מי ייתן .

    • יורקים עלינו ואתה הוזה גשם... (ל''ת)

      איציק מהמרכז, 26/11/09 08:07

    • אם היה ראש ממשלה וקבינט המורכב מאנשים חכמים בעלי עקרונות וחשיבה

      יהודי, 26/11/09 10:49

      אסטרטגית , הייתי מסכים איתך.
      היות וכולנו יודעים שהנ''ל בקושי בינוניים בתחומים שפרטתי , לצערי דבריו של אראל יוכחו ככל הנראה כאמינים הרבה יותר.

  • 1.

    הרמת להנחתה-אתם ובלד פועלים ללא לאות להקמתה של מדינה

    נפיח, 26/11/09 03:48

    אחת ''דמוקרטית ומתקדמת שבה יחיו בשלום ובשלווה יהודים וערבים''.מרוב ציונות אתם מביאים כלייה עליה ועלינו.זאת האמת הפשוטה במערומיה.

    • כשנגיע ליום הזה...

      ארז, 26/11/09 08:54

      תהיה פה רק מדינה אחת, מדינה יהודית.
      כנראה אנחנו צריכים להגיע שוב (ושוב, ושוב) לנקודה שבה מונחת הסכין על צווארנו. רק אז אנחנו עושים את מה שנכון לבטחוננו ולקיומנו, תמיד באיחור ותמיד במחיר כבד מאשר אילו היינו עושים את זה הרבה קודם.

    • אשרי המאמין טמבל (ל''ת)

      יהונתן גפן, 26/11/09 14:16