• 27.

    מי שמך יודע כל,,, קור רוח ומחשבה,,, אחריות נולדה אצלך בבית ??? (ל''ת)

    אם תרשו לפרסם - אז תגובתי היא - קפוץ לי !!!, 26/11/09 19:07

  • 26.

    העצני וחצי הכוס השבורה

    רמי גבעוני, 26/11/09 18:52

    הכישרון ליטול חצי כוס מלאה, או מחצית הכוס הריקה ופשוט לנפץ אותן לרסיסים אינו משנה בכהוזה את העובדה שבמאבק הניטש על הארץ הזאת יש שני צדדים לוחמים - וטייס שמוריד טונות של פצצות, תוך חבטה קלה בכנף והורג אזרחים ובינהם ילדים אינו צדיק הדור יותר מאשר ברגותי.
    במלחמה כמו במלחמה הולכים עם כול כוח ההרס על מנת להשיג מטרה. טרוריזם של מדינות, גם דמוקרטיות, אינו פחות הרסני ובלתי מוסרי. המחתרות היהודיות של טרום המדינה לא בחלו באמצעים להשגת מטרותיהן ואין בידנו לכפות על הצד שמנגד לנהוג אחרת.
    אנחנו עם דורס (גם אחד את השני), כובש ומתיפייף. כך עוד כנראה מימי רצח העם בשכם בפרשת אונס דינה - לא התקדמנו הרבה.

  • 25.

    סוף מעשה במחשבה תחילה

    יפית-גל לוי, 26/11/09 18:51

    הבעיה הגדולה היא באחריות.
    אין אחריות עיתונאית יותר.

    ולצערי הרב זה מילכוד 22,
    כזה שאי אפשר לצאת ממנו.

    העיתונאים (ואיתם גם מביעי דעה כמו בלוגרים או כל מביע דעה אחרת במדיה) חושבים על יוקרתם האישית או של המערכת בה הם עובדים
    ומביעים דעתם מבלי לזכור שהם כאן כדי ''לסקר'', העם ניזון מזה ומחליש את הממשלה והפוליטיקאים, לפוליטיקאים אין כח ולכן כדי לזכות בכח הנדרש כדי לפעול הם פועלים נקודתית ומכבים שריפות או פועלים על מנת להחזיר את האמון והאהדה העיתונאית וזה גלגל שלא נגמר.

    אני לא נמצאת במשא ומתן כדי לדעת מה טיבו או מה ההשלכות שלו.
    וגם לא בעמדת השפעה כדי לקחת אחריות.
    ולכן לא מביעה דעה בעניין.

    רק חשוב לי לציין, שאם נדב מדבר על ''השתקה'' של הקרקס - הוא בעצמו צריך לדעת שעדיף לשתוק, גם אם זה במחיר אישי.

    קח אחריות ואל תתן לקרקס התקשורת הזה יד.
    אתה חלק ממנה.

    מבלי לפגוע ומתוך התחשבות שיש להביע גם את הדעה ההפוכה, אך לא בדרך הזו של הוספת שמן למדורה.

    אתה רוצה להביא את הדעה השניה?
    תצטט את בעלי ההשפעה שיש להם דעה מנוגדת.
    אתה רוצה להשפיע?
    תשפיע על ידי מעשים.תארגן מחאה.

  • 24.

    האסון הוא מה שאתה מייצג - ההתנחלויות

    רני, 26/11/09 18:45

    בביטול הכיבוש ועזיבת הגדה המערבית לבעליה הפלסטינים 99% מהקונפליקט, היה נפתר. האסון הוא רק המשך הכיבוש !!!

    • ומה רצו הערבים ב48'?

      ירון777 , 08/12/09 11:22

      או ב 67'? הרי אז לא היו לא אותם התנחלויות שאתה מדבר עליהן

  • 23.

    מילים כדרבנות. סבורני שאין כל מענה לטענותיו המשכנעות (ל''ת)

    משה בודק, 26/11/09 18:43

  • 22.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    לא ניתן לזוועה הזאת להתרחש, 26/11/09 18:41

  • 21.

    שאלה לנדב ולכל המתנגדים לעסקה

    עוזי, 26/11/09 18:03

    חמאס לא חוטף מחר עוד חייל כי הוא לא רוצה או כי הוא לא יכול ?
    המוטיבציה לחטוף חיילים שלנו גבוה תמיד.
    אם חמאס יכול ורוצה לבצע פיגועים מה מונע ממנו? בטוח שלא ה400 האנשים שיושבים אצלנו בכלא.
    עובדה, לכל מחבל שהרגנו קם מחליף.
    ותתפלאו לשמוע.... אפילו למחבלים שבכלא יש מחליף!!!!

    • תשובה לעוזי

      סתם אחד, 26/11/09 18:34

      אולי חמאס לא מבצע עכשיו פיגועים, כי הוא יודע שבכך הוא יסתום את הגולל על הסיכוי לשחרר את האסירים? אם כך, אחרי שישראל תשחרר את האסירים הכבדים לא יהיה לחמאס תמריץ להמשיך לשבת בשקט יחסי.
      אבל הרבה מעבר לכך: ברגע שהאסירים הרוצחים יחזרו לפעילות, הם יכולים לשנות את המשוואה במו ידיהם כי הם נהנים מיוקרה רבה על כך שידיהם מגואלות בדם. לכן אם האסירים האלה יחליטו שהם רוצים לחזור לפעילות הטרור, ביכולתם יהיה להתחיל בגל חדש. לפיכך יש סיבה לדאגה של ממש.

  • 20.

    ביבי ראש ממשלה פחדן (ל''ת)

    אבי, 26/11/09 17:58

  • 19.

    האמת היא שהחמאס הבין שאפשר ללחוץ על ביבי עד אין סוף - הוא יקרוס בטוח (ל''ת)

    כלומר העיסקה תתעקב מאוד. כלומר ביבי מסוכן לשליט!, 26/11/09 17:58

  • 18.

    חילוץ

    רבין, 26/11/09 17:53

    סביר להניח שהשב''כ ידע/יודע היכן הוחזק/מוחזק גלעד שליט. סביר להניח גם שראשי הממשלה ושרי הביטחון קיבלו דווח. אז מה גרם להם להימנע ממבצע חילוץ? כנראה שכל מיבצע חילוץ היה גורם למותו של גלעד ועוד כמה חיילים. למנהיגינו אין את היכולת לשאת את התוצאות האלה בפני הציבור הישראלי. אך כניראה שאין להם גם את היכולת לאמוד את התועלת שתצא ממבצע חילוץ, יהיו התוצאת אשר יהיו. לדעתי מבצע החילוץ של נחשון וקסמן שנחטף ב-1994 הוא הצלחה על אף מותם של נחשון ומפקד יחידת החילוץ סרן ניר פורז. המבצע הבהיר לגורמי הטרור ביש''ע כי חטיפת חייל לא תגרור מו''מ לשחרור רוצחים. ולראייה לא היו חטיפות ביש''ע לצורך מיקוח כל השנים מאז. חטיפת גלעד שליט הייתה בדיקה מחדש של עמדתינו זו ובדיקת דעת הקהל בישראל. כנראה שניכשלנו בבדיקה זו.

  • 17.

    חוצפה !! קבעת עובדות ועמדות - ופסלת דעת אחרים !! כאילו אנחנו לא בענין

    אנחנו מסתכנים בדיוק כמוך ומעדיפים לשחרר אח שבוי !!, 26/11/09 17:49

    כי ככה הקמנו את המדינה.
    בהסתכנות הדדית, אחד למען השני -
    ויחד למען הבית !!!

  • 16.

    יישר כוח נדב העצני, כמה ישראלים עוד יירצחו בשל העסקה האפלה

    המצונזר, 26/11/09 17:36

    לממשלת נתניהו המתגלה ברפיסותה ובפיינותה הנפשעת כלפי הטרור החמאסי. אם תתרחש העסקה, דם הנרצחים יחול קודם כל על ראש ממשלתנו. נתניהו

  • 15.

    ''שטחים תמורת שלום'' / ''אסירים תמורת שליט'' = אמל''ח מתוחכם (ל''ת)

    ג'יהאד= רשות לפתוח אמצעי לחימה: 1400 שנה עם קבלות, 26/11/09 17:24

  • 14.

    נדב- כימני אני תומך בעיסקה- תקרא למה

    נח, 26/11/09 17:24

    העיסקה הזאת טובה מאוד לימין.
    השמאל היה צריך להתנגד לעיסקה
    אבל הם פשוט לא מבינים מה שהם עושים.
    הרי העיסקה תחסל סופית את אבו מאזן
    תחסל סופית את הרשות הפלשתינאית
    ותחסל סופית את רעיון המדינה הפלשתינית.
    אם הייתי שמאלן הייתי מתנגד נחרצות לעיסקה.
    מי שהמניות שלו יהיו בעליה הם החמאס
    שלא מוכנים לשום הסדר עם ישראל.
    לסיכום גם שליט בבית וגם חיסול
    הרשות הפלשתינאית -הישג נהדר
    לימין בישראל.

    • הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

      אתה צודק, 26/11/09 20:19

    • וואלה, צודק. חוץ מזה ש...

      עמי, ת''א, 26/11/09 22:20

      אחרי שהרשות תיפול ממשלת ישראל לא תעמוד (שוב) בלחץ ותדבר גם עם החמאס. מבחינת השמאל המו''מ הוא תמצית ההויה, סלע קיומו, והם לא יוותרו עליו. גם אם הם מבינים שהמו''מ מוביל לשפיכות דמים.

  • 13.

    האם, דמו של החייל שליט שווה לדמם של עשרות אזרחים? (ל''ת)

    נפגע טרור, 26/11/09 17:09

  • 12.

    המשימה: עבודה זולה/צמיחה ל 18 משפחות. השיטה: מסירת שטחים/מחבלים (ל''ת)

    העקר: שקט תעשייתי, 26/11/09 17:07

  • 11.

    דילמה

    raffi, 26/11/09 16:47

    דילמה ,תפוח לוהט, נושא קשה וכאוב שהחמאס מודע לו וידרוש ויקבל את המירב בעסקה הזו.
    השאלה שאני שואל עוד תשאל מאות פעמים אחר כך.
    מה קרה לשב''כ הדגול שלנו גלעד נמצא בעזה מרחק נגיעה ממש איך אנחנו לא מגיעים אליו איך???
    ושלא יהיו אשליות אני יודע שהחמאס לקח את זה בתור פרוייקט על להחביא את גלעד וגם אים יהיה לנו מידע יגרם חס ושלום אסון וקסמן
    אבל? ????ואת זה אני אומר כל הזמן
    האים המחבלים נהיו יותר חכמים מאיתנו האין שום דרך להוציאו משם?
    כפי שאמרתי הרבה עוד ידובר וד''ר רונן ברגמן יהיה זה שיספר על כל הפאשלות ברגע שתינתן לו האפשרות

  • 10.

    הוא רואה רק מה שרוצה לראות

    שפוי, 26/11/09 15:49

    כל הימניים רואים הכל דרך העין האגואיסטית שלהם, אך האמת שכל הצרות שלנו נובעות מהם וממעשהם לאורך 30 השנה האחרונות, מי שיביא עלינו את האסון הבא זה לא שחרור שליט, אלא המתנחלים הגזעניים, צדקנים, נצלנים, הכל משועבד לטובתם. מצידם שהכל יחרב.
    ציבור גס רוח, שהכל מגיע לו.

    • 2000 הרוגים נפלו עלינו מאז אוסלו...טרור קסאמים וטילי גראד...

      הפוסל במומו הוא פוסל, 26/11/09 15:56

      כמו כל שמאל מצוי, הכי קל לו להאשים את המתנחלים בלכ דבר. העובדה שרוב הטרור ההרוגים הקסאמים וטילי הגראד באו בעקבות אוסלו, ולא בגלל ההתנחלויות לא תזיז אף שמאלן פנאט מעמדתו - בכל אשמים המתנחלים, גם בהתחממות כדור הארץ באיידס ובשפעת החזירים...

      • ומי נתן את הדין על זה? שמעון פרס? ביילין? המיצובישי? (ל''ת)

        אבי, 26/11/09 17:10

    • הימנים אגואיסטים ??? תעשה לי טובה מי שאגואיסט אלה ה''נאורים''

      מוטי, 26/11/09 16:17

      שרוצים הכל כאן ועכשיו, ולעזאזל המחיר!!!!
      במקום לחשוב בשיקול הדעת נותנים לגחמות ולרגש להשפיע.
      אם יהרגו 2 יהודים במקומו זה היה שווה ?

      • אפילו 100 הרוגים - זה שווה את זה

        לא מפקירים שבוי שנלחם למעננו!, 26/11/09 16:44

        מתי תבינו? יש ערכים שאסור לבגוד בהם. אם גלעד לא ישוחרר - כל חייל יבין שהמדינה לא עומדת מאחוריו ותפקיר אותו לגורלו אם ייפול בשבי. כולנו כעם צריכים לקחת סיכון למען גלעד!! די לתבוסתנות ולפחד מהמחבלים הארורים.

        • באמת?

          אבנר, 26/11/09 17:32

          גם אם חלק מהמאה הרוגים האלו יהיו מהמשפחה שלך?

          • הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

            אתה צודק, 26/11/09 20:18

          • יש ערכים שהם מעל לאדם זה או אחר (ל''ת)

            מוכן להסתכן למען גלעד, 26/11/09 20:19

          • באותה מידה אפשר לשאול: מה אם מישהו ממשפחתך ייפול (ל''ת)

            בשבי, 26/11/09 20:28

    • לעומתנו , אנשי השמאל שרואים גם את מה שהאויב רוצה שנראה... (ל''ת)

      שולה, 26/11/09 17:00

    • שפוי?????

      אבנר, 26/11/09 17:37

      אולי אתא הוא זה שרואה דרך העיניים האגואיסטיות שלו רק את מה שנח לו לראות במשך הרבה יותר מ- 30 שנה וללא שום קשר למתנחלים בהם אתא תולה את האשמה לכל צרותינו????

  • 9.

    אם ממשלת ישראל תיכנע לרוצחים ממשלות בעולם ישחררו כל רוצחי יהודים (ל''ת)

    בטענה שגם ישראל שיחררה, 26/11/09 15:45

  • 8.

    אין עם מי לדבר, נקווה רק שתומכי העסקה יספגו את הנזק על בשרם (ל''ת)

    רן, 26/11/09 15:40

    • איזה דיבור מלוכלך. תתבייש (ל''ת)

      איך אתה מדבר, 26/11/09 16:48

  • 7.

    למה לא סגר בעזה, עד לשחרור גלעד שליט? (ל''ת)

    דודו, 26/11/09 15:37

  • 6.

    מה זאת אומרת פוליטיקאים לא עומדים בלחץ?

    דמוקרטוס, 26/11/09 15:36

    מה בדיוק התפקיד שלהם? לעשות את מה שהציבור שהצביע עבורם רוצה. אם רוב הציבור מעוניין בשיחרור, שישחררו, אם לא, לא. זה הכל. לא קשור לתקשורת בכלל.

    • הציבור שבחר את הממשלה הזו...

      ארז, 26/11/09 15:52

      לא מעוניין בהחנקת ההתיישבות באיו''ש, לא מעוניין במו''מ עם ה''פלסטינים'' ולא מעוניין במדינת טרור חמאסית.
      הפוליטיקאים, כדבריך, צריכים לעשות את מה שבוחריהם הורו להם בבחירות.

    • שחלק מהעם אינו מבין את המציאות זה טבעי - אבל גם הפוליטיקאים ???

      זלמנוביץ ישראל, 26/11/09 16:07

      אף אחד לא מתכוין להחזיר את גלעד - ובטח לא כשהוא ''ההצגה הכי טובה בעיר'' !
      100 פעולות טרור לא יעשו את העבודה לחמס כמו אחזקת גלעד !
      כמה זמן ארך ''פסטיבל שיחרור הרוצח קונטר'' ? שבוע ? שבועיים ? מי זוכר אותו(ואת שולחיו) היום...

      חבל שאין לאף פוליטיקאי האומץ הנדרש להגיד לעם את האמת: גילעד ישוחרר חי (או מת) רק כאשר יפסק ''פסטיבל גלעד'' אצלינו !!!

    • לא מדובר ברוב מייצג

      שוקו, 26/11/09 16:36

      האנשים שמפגינים תמורת שליט הם מיעוט קטן וקולני.

      • טעות! בכל סקר יש רוב ברור בעד העיסקה (ל''ת)

        למרות מחירה הכבד, 26/11/09 16:48

    • התקשורת זה לא הציבור

      רמי, 26/11/09 17:06

      רב הציבור מתנגד לעיסקה ואת זה אני למד מתוך הכתבות בעיתונות והתגובות של הציבור לכתבות.אבל לציבור אין פה והתקשורת השמאלנית ברובה התגיסה למען השחרור.

  • 5.

    מה דעתך להחליף את גלעד בשבי ?, אפשר ...

    י ח ז ק א ל, 26/11/09 15:36

    אתה תלך חאמס וגלעד ישוב הביתה.
    אתם הימניים אין לכם חמלה, העיקר האדמה. החיים קדמו לאדמה. הגיע הזמן שתפנו את ההתנחלויות ותחזרו לארץ שלנו. תישבו את הנגב והגליל. למ להציק ולהשמיד עצי זית של ערבים ? אתה תסכים שאכנס לחצר שלך ואשמיד לך צמחייה ? תענו לי ימנים צבועים.פחדנים. גיבורים נגד קשישים. כל ההרוגים מאז ששת הימים זה בגלל ההתנחלויות שגולדה ופרס הקימו.

    • נסוגנו מעזה, גרשנו את המתנחלים וקבילנו טרור קסאמים וטילי גראד. (ל''ת)

      תשובה לקשקשן, 26/11/09 15:50

    • חבל ש''דר שטירמר'' כבר לא קיים...

      ארז, 26/11/09 15:53

      היית מתברג שם לתפקיד בכיר...
      לא נורא, תוכל למצוא עבודה ב''אל מנאר'' או ב''טהראן טיימס''...

    • תשובה לשואל

      מתנחל ימני, 26/11/09 16:06

      קודם כל, למען הסדר הטוב, נציין שכל עניין ''השמדת'' עצי הזית אינו אלא עורבא פרח. והראיה: אף אחד לא הועמד על זה לדין, כי כל כפרי שגוזם את עציו רץ להביא צלמי תקשורת שיאשימו את המתנחלים, בסיוע ארגוני שמאל קיצוני מסיתים. לעומת זאת, כמות הגניבות והנזקים החקלאיים שערבים גורמים למשקים יהודיים גדולה ביותר, משני צידי הקו הירוק.

      לגופו של עניין, אנחנו הימניים יש לנו חמלה, אבל גם יש לנו עיניים. אנחנו מלאי חמלה כלפי עשרות המשפחות, אם לא למעלה מכך, שיאבדו את יקיריהם כתוצאה משחרור מחבלים מסיבי; אנחנו מלאי חמלה כלפי משפחת החטופים הבאים, כי במצב שבו חטיפות כ''כ משתלמות אין כל ספק שיהיו עוד ניסיונות ובסוף הם יצליחו שוב; אנחנו מלאי חמלה כלפי משפחות אותם חיילים שעלולים ליפול בנסיונות לתפוס מחדש את אותם מחבלים משוחררים שיחזרו לפעילות טרור אינטנסיבית; אנחנו מלאי חמלה כלפי שלטון החוק בישראל- במצב שבו מורשעים בעבירות הכי חמורות משתחררים בהמוניהם, שלטון החוק והאמון בו נשחקים עד דק.

      הגישה שלך היא גישה תינוקית, שרואה רק את מה שנחוץ עכשיו בלי טיפת יכולת לראות את מה שיקרה אח''כ, להסתכל על המציאות בפרספקטיבה רחבה.

      • לא כל הימניים מתנגדים לעיסקת שליט

        ימני שתומך בעיסקה, 26/11/09 16:47

        אם זה מחליש את אבו מאזן - אני בעד. עדיף לנו להתמודד עם החמאס שאומר את האמת ולא משתמש בתכסיסים על מנת לפועל להשמדת ישראל.

  • 4.

    העצני, אילו זה היה הבן שלך או של ביבי , מה:

    יחזקאל, 26/11/09 15:33

    מה היית עושה ? מקריב אותו. יש לי רעיון נפלא, לך תבקש מהחאמס להחליף את גלעד בשבי. הוא יחזור ואתה תישאר שם עד שיבוא מנהיג שמאלני וישחרר אותך, מה דעתך או דעתכם ימניים אכזריים ?

    • מי שמדבר על אכזריות...

      יהודה, 26/11/09 15:47

      יחזקאל, האכזרי כאן הוא אתה! אתה מתאכזר לכל אותם קורבנות עתידיים של המחבלים שישוחררו. האם רק מכיון שהם חסרי שם ופנים עדיין והם לא מצולמים טבוחים ופצועים על גבי אלונקות בדרך לבתי החולים דמם פחות אדום מדמו של גלעד??? אף אחד לא גורס כי יש להשאיר את גלעד לגורלו. יש רק הטוענים כי לצד המאמצים לשיחרורו יש להתחשב גם בחייהם של אחרים!

    • לו זה היה הבן שלי היתי נותן לחמאס גם 50 טילים גרעינים, אבל...

      תשובה לדמגוג, 26/11/09 15:49

      לו זה היה הבן שלי היתי נותן לחמאס גם 50 טילים גרעינים ומסכים לסגת מיפו וחיפה, אבל...ראש ממשלה צריך להביא בחשבון את טובת הכלל ולא רק את טובת משפחת שליט.

    • תנסה ללמוד לקרוא

      ארז, 26/11/09 15:54

      ''את משפחת שליט אי אפשר להאשים, כמובן. היא פועלת כפי שכל משפחה מן השורה הייתה פועלת. אבל לכל האחרים חשוב לומר ולו למען משפט ההיסטוריה - דמם של קורבנות המשוחררים בראשכם.''

      ואם זה יהיה הבן שלך, שייפצע, יירצח או ייחטף ע''י אחד מהמשוחררים?

    • הבנת הנקרא

      שוקו, 26/11/09 16:38

      הכותב מבין את המשפחה. ברור שבשבילם הבן שלהם זה הדבר הכי חשוב שיש. אני בשביל הבן שלי הייתי מקריב את החיים שלי וחצי כדור הארץ. אבל זה בגלל שזה הבן שלי ואני לא חושב באופן רציונלי כשזה מגיע אליו.

      האנשים שירצחו בעקבות השחרור המאסיבי הזה של מחבלים הם גם ילדים של מישהו.

    • שאלה טיפשית, דמגוגית ! אינפנטילית... (ל''ת)

      מה הקשר ?, 26/11/09 18:57

  • 3.

    צודק בהחלט, מישהו בכלל חשב כאן על טובת המדינה?

    אילן, 26/11/09 15:29

    לפני שמשחררים כל כך הרבה רוצחים ופושעים מסוכנים? גם ללא הסיכון ש''יחזרו לעסוק בטרור'' - מי שביצעו פשעים כאלה, אסור לשחררם בשום תנאי.

  • 2.

    נתניבו חסר עמוד שדרה ולכן הוא פועל נגד הדברים עליהם הטיף (ל''ת)

    יאיר, 26/11/09 15:26

  • 1.

    צודק בכל מילה. שטיפת המוח בעד העסקה תעלה לכולנו בדם רב (ל''ת)

    כולם השתגעו, 26/11/09 10:06