• 114.

    טור יתום, ללא כותב/ אך ואבל כתוב היטב

    קורא, 23/11/09 23:46

    ואולי סוף סוף, סוף סוף,
    כאן תואילו לחשוף,
    מי כותב פה את הטור?
    עיתונאי שבחים עטור?
    או אולי סתם כותב
    ועטו כותב היטב?

  • 113.

    שונאים ואהובים כולם (ל''ת)

    הכל כרגיל, 23/11/09 22:41

  • 112.

    הטור הזה הוא האמיתי והמושחז ביותר בעיתונות הכתובה.סיכה בבלון התקשורת.. (ל''ת)

    רסקולניקוב, 23/11/09 19:13

  • 111.

    יהיר לפיד (ל''ת)

    עמוס בודה-רמן, 23/11/09 17:32

  • 110.

    נראה שיש כאן מלחמת

    חרדית ומזלי שכך, 23/11/09 15:07

    כוחות בין האתרים,הערוצים והעיתונים..נגמר לכם על מה לכתוב אז אתם מתחילים להשתלח אחד בשני..פעם זה לרעתינו ופעם זה לטובתינו..זה לא באמת כך הכל לצורך ה''מלחמה''..אבל אנחנו החרדים לא סופרים אתכם כלל וכלל ולא משנה לנו מה אתם אומרים..האמת שלנו זה הספר (ב''הא'' הידיעה) ולמי שלא הבין הכוונה לספר התורה.שם נמצאות ה''כתבות'' לחיים המאושרים לחיים הטובים והאמיתיים..

  • 109.

    נראה שיש כאן מלחמת

    חרדית ומזלי שכך, 23/11/09 14:59

    כוחות בין האתרים,הערוצים והעיתונים..נגמר לכם על מה לכתוב אז אתם מתחילים להשתלח אחד בשני..פעם זה לרעתינו ופעם זה לטובתינו..זה לא באמת כך הכל לצורך ה''מלחמה''..אבל אנחנו החרדים לא סופרים אתכם כלל וכלל ולא משנה לנו מה אתם אומרים..האמת שלנו זה הספר (ב''הא'' הידיעה) ולמי שלא הבין הכוונה לספר התורה.שם נמצאות ה''כתבות'' לחיים המאושרים לחיים הטובים והאמיתיים..

  • 108.

    יאיר לפיד אתה ממזמן כבר לא מעניין (ל''ת)

    טלי, 23/11/09 13:15

    • לפי התמונה

      יהודי מנוחין, 23/11/09 14:34

      הוא נראה כאחד שמקבל מאחורה

  • 107.

    הכתבה הכי טובה שלכם אי פעם!

    שלום, 23/11/09 12:52

    אתם יודעים למה?! כי הכי היתחברתי אליה,הרגשתי כל מילה בסלע! כל מילה אמת.ברוך ה' !

  • 106.

    הכתבה הכי טובה שלכם אי פעם!

    שלום, 23/11/09 12:51

    אתם יודעים למה?! כי הכי היתחברתי אליה,הרגשתי כל מילה בסלע! כל מילה אמת.

  • 105.

    כן! העברית זה מה שיש לנו להציע! וזה הרבה מאוד!

    עברי דבר עברית, 23/11/09 12:44

    הציונות החילונית החייתה את העברית .ומבחינתי מי שזו שפת אימו שייך לעם שלי. בין אם הוא אוהב ובין אם (כמוני) הוא לא סובל את שלמה ארצי.

    ועד כמה שכואב לי לומר את המילים האלה, יאיר לפיד (המאוס בד''כ) צודק בזה לגמרי!

  • 104.

    ואוו.... ואוו! יש צדיק אחד בסדום. כל הכבוד על התעוזה! (ל''ת)

    בן ציון, 23/11/09 12:21

  • 103.

    בקטע של התיסכול הגברי המיני ,לצערי הוא צודק

    עדיף כך מאשר בהמה, 23/11/09 11:27

    אוסף ההגבלות שהצטברו בניגוד למה שמותר מהתורה ואף מהגמרא,גורם למציאות בלתי אפשרית מבחינה הורמונלית ,מי שבאמת שומר על גדרי ההלכה מוצא את עצמו עם אנמיה הורמונלית ,בעוד שעפ''י התורה המקורית יש חופש מיני לא קטן

  • 102.

    יאיר צודק.. התקשורת שמאלנית (ל''ת)

    Jerusalem , 23/11/09 11:20

  • 101.

    ליאיר נכבה הלפיד (ל''ת)

    אריק, 23/11/09 11:20

  • 100.

    קראתי בשבת את יאיר לפיד, והתביישתי בשבילו.

    גרופי של שאלות, 23/11/09 11:07

    וגם בנושא הרבצ''ר פגעתם בול.
    אני תמיד מתפלא מי מעביר להארץ את כל השיחות של הרבצ''ר בכל מיני מקומות, הם ממש משקיעים בזה משאבים.

    לדעתי הסיבה לשנאה לרבצ''ר היא הניצחון המוחץ בעופרת יצוקה(מה שנתנו לצה''ל לבצע) , ורוח הלחימה שהרבצ''ר ופקודיו הביאו ליחידות הלוחמות, שמערערות את תפיסת העולם של ''הארץ'' שלא ניתן לנצח טרור רק להכנע בשולחן הדיונים

  • 99.

    מעניין שכאן לא מצוין שם הכותב, כיף לבקר בלי להיחשף נכון?

    קמרשהלור''ל, 23/11/09 10:56

    דבר נוסף, להגיד שסיקור ההפגנה מקרוב זה פרובוקציה של התקשורת, איך שלא מסובבים את זה זה להצדיק את האלימות כלפי הכתבים.

    • אם העדר החתימה ממש מפריע לך

      באבא, 23/11/09 11:56

      אז תחשוב על הטור הזה כעל מאמר המערכת של nrg יהדות.

      • בסדר, מי העורכים? (ל''ת)

        קורא, 23/11/09 23:41

  • 98.

    לגבי יאיר לפיד...

    אסף, 23/11/09 10:50

    זה די ברור שהוא לא היה ניהיה עיתונאי אם הוא לא היה הבן של...,אני מסכים איתך לגבי מה שהוא כתב וגם לגבי ההתנפלות על הרב רונצקי.לגבי החרדים ואינטל,חולק עלייך.

  • 97.

    אין לו צרות בחיים מעניין אותו שנאה לדתיים מה לומר כייף לו (ל''ת)

    דלית, 23/11/09 10:45

  • 96.

    לפיד

    בני, 23/11/09 10:03

    הגיע הזמןלעשות תחקיר על מישפחתו של לפיד ועל אביו וליבדוק כמה כסף וכמה דירות יש להם ואני מכווה שתיהו הוגנים ותפרסמו את התגובה הזו המישפחה הזו חושבת שהמדינה שלהם ההוכלי חינם הוא אף פעם לא תוקף את שרי אריסון הוו את בעלה לשעבר האנס

    • יש לא מעט בדברייך, אבל חבל שהעברית שלך חלשה , וזה פוגע בתגובה (ל''ת)

      יש כאן הרבה עשן, 23/11/09 10:53

      • אתה לא הבנת, זה ברור לגמרי שבכוונה הוא כותב בעברית עילגת כדי שלא יזהו

        יוסי, 23/11/09 12:00

        אותו. כי כדי לכתוב כך צריך ממש ממש להתאמץ.

        הוא גם כנראה יודע משהו על המשפחה ולכן מעדיף להסתתר...

        זו דעתי!!!

  • 95.

    כל הכבוד

    אלה, 23/11/09 09:28

    מילים כדורבנות

  • 94.

    יופי של מדור!!! (ל''ת)

    עינת, ערד , 23/11/09 09:17

  • 93.

    נהניתי מכל מילה. תודה!!! (ל''ת)

    יעקב, 23/11/09 08:56

  • 92.

    העיתונות אינ העויינת - היא פשוט צהובה לחלוטין (ל''ת)

    יש לנו רק עתונות צהובה, 23/11/09 08:36

  • 91.

    אז מה היה לנו: יאיר לפיד (ידיעות אחרונות וערוץ 2) עוד "ידיעות אחרונות"

    ערוץ 10 ופעמיים ''הארץ'', 23/11/09 06:21

    יכול להיות שהתקשורת העוינת דווקא אוהדת את מעריב?
    לא, ניגוד אינטרסים אצלנו? בNRG? מה פתאום! זו כנראה הצטרפות מקרים.

  • 90.

    הגינות

    שאפו למעריב, 23/11/09 04:31

    כל הכבוד לNRG שמפרסם מאמר נוקב וביקורתי על מי שמחשיב עצמו סמל להגינות והתגלה במלא קלונו להוט משנאה יוקדת שכ''כ היטיב להסתירה עד היום, נראה שהוא מכין את הקרקע למעבר לפוליטיקה, יאיר יקירי סבלנו מאביך כ''כ הרבה שנים ממורשת לפיד לשנאה וגזענות,במקום ללמוד ולתקן אתה מעיז להוסיף חטא על פשע, החברה מוקיעה ומקיאה אותך , בבקשה לך מכאן!!!!!!!!!

  • 89.

    יאיר לפיד הוכחה שהעץ לא נופל רחוק מן התפוח... (ל''ת)

    אמיר ב. , 23/11/09 02:42

    • עץ נופל ? (ל''ת)

      מוטי, 23/11/09 11:59

  • 88.

    אם כבר מזכירים את הקריקטורה

    שאול, 23/11/09 02:40

    חיצונית דווקא הרבנים בקריקטורה מזכירים את הרבנים אליעזר וזלמן מלמד, דב ליאור ואפילו אברהם שפירא זצוקלל''ה. רבנים של סרוגים, ר''ל.

  • 87.

    מישהו שמע את העדכונים בחדשות של רשת ב' על ההתפרעויות?

    ytre, 23/11/09 02:06

    על הנקים הכבדים.

    1)צלם שנפצע באצבע
    2)ועל עיתונאים שהותקפו בזריקת חופן חצץ.

    הזוי לגמרי.

    • כן זה היה הזוי נורא לשמוע. (ל''ת)

      בני, 23/11/09 14:05

  • 86.

    זה מדור נדיר. (ל''ת)

    מקווה שהמדור ימשך, 23/11/09 01:43

  • 85.

    הורדתם את הרמה הפעם, חבל! (ל''ת)

    חלש מאוד, 23/11/09 01:34

  • 84.

    במעריב יש תאור יותר מפורט לגבי השתוללות החרדים (ל''ת)

    מוזר -מה רוצים מידיעות-גם מעריב, 23/11/09 00:36

  • 83.

    המישטרה בפרוש המליצה לתקשורת לא להגיע להפגנות,כיוון שזה בפני עצמו

    גורם להתלהטות הרוחות,עקב חילול השבת., 23/11/09 00:33

    אין אפשרות חוקית למנוע מהם לצלם,והם מעדיפים ליצור פרובוקציות מכוונות מסיבות ברורות וידועות לכולם.

  • 82.

    קראתי והרגשתי שאלה דברי אמת

    א.ק תל-אביב, 23/11/09 00:07

    למרות שלא ראיתי את הכתבות המקוריות, רוח הדברים מאד מובנת.
    מזמן שמתי לב שאין לחפש ישרות והגינות בכתבות שמתפרסמות בתקשורת. למרות שזו כתבה אמיתית וכנה. בכל זאת, אין מה לצפות ממערכת שכל תכליתה זה לעורר גלים ולעשות מזה כסף.
    זה לא שאני נגד ידיעות/הארץ ובעד מעריב, אני מרגיש שכלל ההגדרה של התקשורת בעייתית מאד ובמשך השנים שאני מכיר אותה, היא מדרדרת מאד.
    הרבה טוב לכולם

  • 81.

    הערתם אותי (ל''ת)

    השכן שלא ישן, 22/11/09 23:24

  • 80.

    רחל המשוררת (ל''ת)

    אהבתי עד מאוד, 22/11/09 23:23

  • 79.

    טוב, אתם צודקים (ל''ת)

    יאיר לפיד, 22/11/09 23:23

  • 78.

    אחלה טור! (ל''ת)

    אחלה טור!, 22/11/09 23:23

  • 77.

    הלו צלמים. תחשבו על השאלה השנייה! בה יש היגיון (ל''ת)

    דוד, 22/11/09 23:20

  • 76.

    קראתי את רשימתו של לפיד בידיעות. אין שום קשר בינה לציטוטים פה

    קורא כתבות, 22/11/09 23:02

    רק לידיעת מי שלא קרא את לפיד: הוא הדגיש שהחרדים עלו מדרגה בכך שכעת הם מתערבים גם מה שקורה בתוך מבנים סגורים (אינטל) ולא רק ברחובות (חניונים ותנועת מכוניות למשל). הכותב האלמוני (עורך המדור?) נתפס לכמה הערות שוליות של לפיד ולא התייחס כלל למסר. על כך נאמר שחצאי אמיתות גרועות משקרים.

  • 75.

    יאיר לפיד עיתונאי גועל נפש...כל שישי אני מחליף ערוץ בגללו. (ל''ת)

    אור, 22/11/09 22:35

  • 74.

    יאיר לפיד התבגר כבר הוא לא צעיר סבא עם קמטים

    עידו, 22/11/09 22:08

    סבא יאיר שחצן יהיר ומתנשא
    ונוסף לכל הגיל ממש לא עושה לו טוב
    מדור מעולה!!!

  • 73.

    תמיד טענתי שלפיד הינו: קשר הון שלטון ותקשורת.

    מוטי, 22/11/09 21:49

    לא אשכח את הסיפור על חננאל שזכה בתעודת הוקרה בגלל המלחמה ולא רצה ללחוץ את ידו של הרמטכ"ל.
    יאיר לפיד ( מעניין איפה הוא או בנו שרתו בצבא) לקח חומר מאלוף שטרן ופרסם נגד חננאל בעיתונות ( קשר שלטון ותקשורת).

    • הוא גם נתבע והפסיד במשפט דיבה ואולץ לשלם!

      ולא רק זה, 22/11/09 23:01

      אין שמחה כשמחה לאיד. במיוחד על נפילתו של הנבל המרושע.

    • Lapid represents all that is wrong with our media

      Panda, 23/11/09 00:28

      I don't understand how people can still tune to his show

  • 72.

    תמשיך לחסוף את הנבלות......  (ל''ת)

    תקשורת חולנית, 22/11/09 21:30

  • 71.

    לפיד הזוי! (ל''ת)

    יוסף, 22/11/09 21:27

  • 70.

    שערורית אהוד יערי - מכון שלם!!!

    רונית ורדי, 22/11/09 21:20

    אהוד יערי, מי שאמור להיות פרשננו הבלתי תלוי, עובד במכון שלם (!) ומשום מה אף אחד לא טורח לספר על זה לצופים.וגם לא אם וכמה כסף הוא מקבל שם. מענין אם הרגולטור יודע מזה. מבולבלים? אז הנה הקישור:

    http://www.shalem.org.il/research.php?did=17

    • אפי' בווקיפדיה זה מופיע, וזה די גאווה שהאיש גם תורם מחוץ לעיתונות! (ל''ת)

      אור, 22/11/09 22:01

      • אהוד עילוי בוויקפדיה ובעולם כולו והוא זה שאמור לנהל את הערוץ (ל''ת)

        זרקור, 22/11/09 23:01

      • שמחה לשמוע אז אני מבינה שהוא תורם, עובד במכון בחינם? יפה מאד! כל הכבוד (ל''ת)

        רונית ורדי, 22/11/09 23:17

      • וגם מוצג כעתונאי ''אובייקטיבי''. ''אור'' הוא היחצ''ן של הנ''ל. איזו זריזות.. (ל''ת)

        ממש לא גאווה שאדם עובד במקום פוליטי לכל דבר, 23/11/09 01:42

    • מקום העבודה הפוליטי שלו הוא ערוץ 2 שם כל העיתונאים פוליטיקאים בגרוש (ל''ת)

      במרכז שלם הוא עובד בשביל הרוח, 23/11/09 13:54

  • 69.

    צודק -כפי שאמרתי התקשורת היא אוייב הציבור (ל''ת)

    שמעון הצדיק, 22/11/09 20:50

  • 68.

    מדובר באיש שטחי ורדוד  (ל''ת)

    dodel, 22/11/09 20:42

  • 67.

    ערוץ 10

    רונית ארבל, 22/11/09 20:23

    תודה יאיר.
    החיבור בין שם התואר "כתב" לחיים אתגר
    הוא חיבור מעליב ופוגע בכתבים ועיתונאים
    שעושים עבודתם בחריצות, אמינות ומקצועיות.
    שנים ארוכות אני במקצוע המרתק והקריאטיבי שנקרא יחסי ציבור ואני גאה בו מאד.
    לא זכור לי אף לא מקרה אחד של עולב כמקרה חיים אתגר. התנהלותו המתבכיינת במציאות היומיומית, לצד סגירת החשבונות הצינית על המסך הם תעודת עניות לעולם העיתונות ולערוץ בו הוא משדר.
    הנחמה היחידה היא שאחוזי הצפיה בו כל כך נמוכים שבאמת לא חשוב מה הוא משדר על המסך.

    • צודקת במאה אחוז (ל''ת)

      יחצנית אחת, 22/11/09 20:25

    • חיים אתגר לא הכתובת,הוא רק השליח,הוא קטן וטיפש מידי כדי להחליט ! (ל''ת)

      דקל ב , 22/11/09 22:38

    • חיים אתגר לא הכתובת,הוא רק השליח,הוא קטן וטיפש מידי כדי להחליט ! (ל''ת)

      דקל ב , 22/11/09 22:44

  • 66.

    למה הרבצ"ר צ"ל בדרגת תא"ל? רס"ן לא מספיק?

    שאלה לפראבדה הדתית, 22/11/09 19:51

    למה צריך לשלם לו משכורת עתק ותנאי פנסיה מפליגים?

    • קודמיו היו אלופים (ל''ת)

      benb1000 , 22/11/09 20:52

    • יש מלא תפקידים בצבא שאנחנו לא מבינים למה הם קיימים!!!!

      אמת ורק אמת, 23/11/09 01:19

      אתה כנראה לא יודע שהרב היה מח''ט במילואים, ועוד שכל ראש של חיל מסויים הוא תת אלוף, הרבנות היא גוף כדול שאתה לא מתאר לעצמך וגם מאוד חשוב לצבא...
      אתה סתם מכעיס את עצמך וגורם לאחרים לשנוא את התורה וכל מה שכרוך בזה...
      לעתיד טוב יותר (זה לא אומר שההווה לא טוב)

  • 65.

    אם אין על מה לשאול, עדיף לא לעשות את זה

    נדב, 22/11/09 19:48

    אנסה להעניק כמה תשובות, למרות שאיני מהתקשורת העוינת.
    ןבכן, בקשר לשאלתך השנייה, חבל שלא קראת מעריב בשבת האחרונה. אדון אותך לכך זכות, שכן בריא לי שאתה יכול לקבל אותו בהנחה אם לא בחינם, אז בטח הייתה לך איזה לקות עייניים שמנעה ממך לקרוא אותו, ולא שאתה סתם חפיפניק, בסיקור מוסף השבת נאמר איך החרדים הוציאו הודעות לצלמים כדי שיבואו לצלם, ואז עוד הכו אותם (פרדוקס זה מופיע בעיתונך). בעיתונך גם נכתב (אם כי לא בכותרת ראשית) על השחתת בית הכנסת באינטל.
    לטענותיך נגד "הארץ"- הרב רונצקי אמנם החייה את הרבנות, אך בעשותו כן הוא מחדיר אידיאולוגיה שנתפסת ע"י העיתון כמסוכנת. לשיטתו תפקיד הרב הצבאי הוא להנחיל מוטיבציה ללוחמים. עד היום נהוג היה לחשוב שתפקיד זה שמור למחלקות החינוך, ותפקיד הרבנים הוא לאפשר שירותי דת. יש כאן ויכוח אידיאולוגי עמוק, שאין בסיקור החפיפניקי שלך כדי לפתור אותו.

    עולה בי הרושם שמטרת הטור היא יותר פרסומת למעריב, דרך השתלחות בכלי התקשורת האחרים,מאשר בדיקה מאוזנת של מחדלי התקשורת

    • ואם לארץ יש בעיה עם המהפכה שעשה ברבנות,זו סיבה להפיץ על הרב שקרים

      וחצאי אמיתות??????, 22/11/09 23:04

      הארץ יצא למלחמה נגד הרבצ''ר ומכפיש את שמו ע''י שקרים וטענות לא מדוייקות. שבוע אחרי שבוע אנחנו עדים לטענות שקריות ולא נכונות, לציטוטים נטולי הקשר ולהכפשות.
      האם זו הדרך של הארץ להתמודד עם דרך שהוא לא מסכים איתה?? לשקר על אנשים ולהכפישם? זוהי דרך נבזית ולא מוסרית. ועוד העיתון הזה מעז להתקשט בנוצות של מוסר ןנאורות..

  • 64.

    והערבים עוד אומרים שהם מופלים לרעה !!

    ישמעאל, 22/11/09 19:35

    תבדקו בבקשה כמה כתבים , פרשנים וסתם כאלה שמועלים לשידור בערוצי שטיפת המוח בטלביזיה מזוהים בגלוי כשמאלנים וכמה כאלה המזוהים עם הימין . ברור הוא שביחסי הכוחות האלה , היהודים בישראל מופלים לרעה יחסית לערבים .

  • 63.

    הלפיד והתפוח:שוב הוכח שהשנאה לחרדים במשפ' לפיד היא גנטית! יהיר לפיד..

    דקל, 22/11/09 19:05

    לא מחמיץ שום הזדמנות "להכנס" בחרדים
    בנבזיות,מה שלעולם לא היה מעז לכתוב
    על ערבים.

  • 62.

    ברנע+לפיד (ל''ת)

    לפיד + ברנע= השתנה, 22/11/09 18:49

  • 61.

    התקשורת היא אכן עוינת!! ואני לא חרדי (ל''ת)

    ויקרא שמה בישראל 'תשקורת'=שקר!, 22/11/09 18:45

  • 60.

    מאמר כל כך נכון.. די לשמאל די!! תקשורת צריכה להיות אובייקטיבית (ל''ת)

    ימית, 22/11/09 18:25

  • 59.

    מדור בין החזקים של NRG (ל''ת)

    שי, 22/11/09 18:03

  • 58.

    מעולה!!! (ל''ת)

    אבידר, 22/11/09 17:42

  • 57.

    צודקים, צודקים צודקים! ערוץ 10 מוכר לנו שטויות ושקרים! (ל''ת)

    מירי, 22/11/09 17:41

  • 56.

    לפיד ...חומץ בן חומצה (ל''ת)

    מיקי, 22/11/09 17:36

  • 55.

    למה מאמר מאלף וכללי כזה נמצא במדור יהדות? וחוץ מזה מה זה יעזור? לפיד (ל''ת)

    וכנופיתו לא שמים על אף אחד, 22/11/09 17:30

  • 54.

    לפיד סתם שפן קטן עם פה גדול ומלוכלך (ל''ת)

    ר., 22/11/09 17:17

  • 53.

    אכזבה מהטור הנוכחי

    ע.ב, 22/11/09 17:16

    חייבת להודות שמאוד אהבתי לקרוא את הטורים עד היום, למרות השגות שונות בנוגע לתוכן- הצלחתי לבין גם צד אחר.

    הטור של היום כתוב בזלזול, תוך התעלמות מוחלטת מהחוצפה שלא תאמן מצד גופים דתיים שונים.

    מעניין אם יש טור דומה גם בצד האחר...

  • 52.

    לדעתי הרבנים של ה"הסרדניקים" כן נראים ככה אבל מי אני אתה הדוס שיודע...

    קורא, 22/11/09 17:10

    חבל שמי שמבקר אין לו מושג

  • 51.

    חלש. אז מה, רק שחורים מסודן מביאים מחלות? כשאין מה להגיד עדיף לשתוק. (ל''ת)

    בועז, 22/11/09 17:10

  • 50.

    מאמר מצויין - חבל שאין חותם על המאמר (ל''ת)

    אחד, 22/11/09 17:06

  • 49.

    ביבי ידע ..?ביבי ידע..?ישי ידע..?שאלות לא חכמות ביומן שישי.

    ירושלמי, 22/11/09 17:03

    מלפיד מצפים ליותר מאלה.נראה שנושא הראיון לא חשוב ורק פרובוקציה חשובה.אבל ניר ברקת לא התבלבל .

  • 48.

    טור מעולה. תמשיכו! (ל''ת)

    מתחרע, 22/11/09 17:00

  • 47.

    מסכים כי אין לצלם החרדים המפגינים -  (ל''ת)

    יוני הוד, 22/11/09 16:54

    • צודק (ל''ת)

      אולג, 22/11/09 17:01

  • 46.

    יאיר הכי טוב?

    עודד, 22/11/09 16:52

    כשמישהוא כותב משהוא מנקודת מוצא שהוא יודע הכי טוב על הכל מראה לנו כמה הוא לא מבין כלום בכלום

  • 45.

    תקשורת בולשביקית! (ל''ת)

    א, 22/11/09 16:50

  • 44.

    רק לחרדים אסור לצלם בשבת חרדים, לחילונים מותר (ל''ת)

    ארי, 22/11/09 16:41

  • 43.

    טור מרתק. לא מפסידה אף שבוע1 (ל''ת)

    רוית, 22/11/09 16:40

  • 42.

    כותב אנונימי - מי אתה? (ל''ת)

    יעקב, 22/11/09 16:37

  • 41.

    כל הכבוד לעורכי האתר שלא חששו מזעם החברים בתשקורת (ל''ת)

    אחד שמבין, 22/11/09 16:36

  • 40.

    שאלה אחת לכותבי המדור - מי אתם?

    מבקר תקשורת, 22/11/09 16:33

    איך טור שדורש הגינות תקשורתית לא מציית לכלל בסיסי כל כך - להזדהות בשם הכותב/כותבים שעומדים מאחוריו? הסנדלר הולך יחף

    • צודק!

      ירון, 22/11/09 17:36

      המאמר הזה לא שווה התייחסות אם איש לא מוכן לעמוד מאחוריו.
      זה כמו עוד טוקבק.
      מישהו לא אהב את הטור האחרון של יאיר לפיד.

      אז מה?

    • I think we all know the answer, and it's a very sad one

      Panda, 23/11/09 11:47

      Don't play naive, we all know that if they reveal themselves they might lost their jobs in the media

  • 39.

    מעולה. לא מפסידה את הכתבות האלה!! (ל''ת)

    מיכל, 22/11/09 16:32

  • 38.

    בן אדם רץ עם קצף בפה לשבור חלון וצריך להתחשב ברגשותיו שמצלמים אותו? (ל''ת)

    קק, 22/11/09 16:31

    • אולי די עם הבכיינות? (ל''ת)

      אחד שמבין, 22/11/09 16:36

      • או שלא הבנת מה שכתבתי או שלא הבנת מה שאתה כתבת

        gg, 22/11/09 16:51

        כי מה הקשר פה בכלל למשהו

    • בן אדם מפגין ויכול לגרום לפיטורי אדם אחר וצריך להתחשב בו?

      רק לחרדים נותנים להפגין ככה, 22/11/09 16:45

      כל מפגיני מגזר אחר היו כבר מזמן מוכים ע''י המשטרה

  • 37.

    כאילו שיאיר לפיד לא היה נכנס לתוך הקהל או שולח צלם להיכנס (ל''ת)

    עע, 22/11/09 16:30

  • 36.

    פינת הההתבכיינות השבועית של ימנים כתומים (ל''ת)

    לבריאות! תהנו!, 22/11/09 16:28

    • זה נשמע כמו אוי אוי אוי (ל''ת)

      אחד שסובל, 22/11/09 16:37

      • קח כבר אקמול (אבל תמשיך עם ה- אוי אוי אוי) (ל''ת)

        מפרגנת, 22/11/09 19:06

  • 35.

    קראתי ונבוכותי, ואז הגעתי לשוס של הכתבה

    אלישיב, 22/11/09 16:26

    סעיף 5. הרי כולנו יודעים שבמציאות נראה הרב אליקים לבנון גלוי ראש וגלוח זקן, והרב אליעזר מלמד מתהלך לו בג'ינס קרועים ובגופייה. אז למה אייר אותם בידרמן עם כובעים וזקנים ?

    אחרי קריאה של הפיליטון ה"מזהיר" הזה, צריך להודות על האמת: ישנם כתבות שמוטב שלא היו רואות אור - וד"ל.

    • בדיוק. זה ניואנס שרק דתיים רגישים אליו... אין הבדל בין דוס לדוס (ל''ת)

      ה''הבדלים העמוקים'' הם ניואנסים קטנטנים, 22/11/09 16:47

  • 34.

    כותבים פחדנים

    גם אני פחדן, 22/11/09 16:24

    הלו ?
    מעריב?
    למה הפחדנים שכתבו את המאמר לא מציגים את שמם?
    יש לכם דיעה? אחלה!
    אבל למה אתם מסתתרים מאחורי השם "יהדות nrg"?
    אבל גם אני פחדן ולא אפרסם את שמי!!!

    • זה נשמע כמו אוי אוי אוי (ל''ת)

      אחד שסובל, 22/11/09 16:37

    • LOL so what do you want from them?

      Panda, 23/11/09 11:48

      You have nothing to lose - they do - and still you hide... tol kora

  • 33.

    מאמר מעולה , תמשיכו ככה !!!!

    יגאל , ראשון לציון, 22/11/09 16:23

    לאף אחד חוץ מכם אין את האומץ לרשום את האמת

  • 32.

    כל הכבוד למעריב. טור אמיץ (ל''ת)

    וואי, 22/11/09 16:19

  • 31.

    טור פשוט מצויין!! חבל שהוא לא זוכה להפצה יותר גדולה... (ל''ת)

    אלעד, 22/11/09 16:12

    • דווקא יש להם תפוצה ענקית!!! (ל''ת)

      וואינט, 22/11/09 16:38

  • 30.

    מזלנו כאנשים מסורתיים ודתיים שדוקא אחד הבורים והרדודים ביותר מהחלונים

    רונן, 22/11/09 16:12

    הוא מנהיגם (בעני עצמו בעיקר)

    למזלנו זה לא אדם כמו פרופסור אבינרי או ירון לונדון..

    • שטיויות (ל''ת)

      אולג, 22/11/09 16:38

  • 29.

    לפיד השחיתות יאיר לנצח בתקשורת (ל''ת)

    מגעיל ומבחיל, 22/11/09 16:12

  • 28.

    גמרת לבכות? (ל''ת)

    תוריד את המיים., 22/11/09 16:08

  • 27.

    לכותב מגיע פרס ישראל - כל כך הרבה שטויות בכתבה אחת (ל''ת)

    דגידפ, 22/11/09 16:07

    • אולי די עם הבכיינות? (ל''ת)

      אחד שמבין, 22/11/09 16:38

    • זה נשמע כמו אוי אוי אוי (ל''ת)

      אחד שסובל, 22/11/09 16:39

      • גדול ה"אוי אוי אוי" הזה (ל''ת)

        די לסבל האנושי!!!, 22/11/09 19:04

  • 26.

    קצת פרופורציות

    M, 22/11/09 16:07

    העם היהודי בן ה-3000 שנה, עם הספר הקדוש, מאויים ע''י קבוצה של 1000 ילדים מניגריה/פיליפינים וכו' שיתחתנו ,חלילה, עם ילדים יהודים כשרים וידביקו אותם בצהבת?
    מזה אתה מפחד?
    ואסור להפריע לחרדים בהפגנות? רק להם מותר להפריע לחילונים לחנות/לנסוע וכיו''ב בשבת? אסור להרגיז אותם עם מצלמות גם כשהם מפגינים מול מקור פרנסה של מאות משפחות על חילול שבת לכאורה מאחורי דלתות סגורות?
    וכשאינטל תסגור את המפעל בירושלים והעובדים המובטלים יצאו להפגין כי לא יהיה להם מה לתת לילדים שלהם לאכול הם יוכלו להפגין במאה שערים עם מצלמות? אז זה כבר יהיה בסדר?
    העיקר הפרופורציות והשיוויון והעיקר שהבורות של יאיר לפיד היא האיום הכי גדול על קיומינו ולא השבטים פורעי החוק במדינה.

    • לא נכון, אבל כתוב טוב (ל''ת)

      דוד, ב,ש, 22/11/09 16:39

    • ממליץ. (ל''ת)

      א, 22/11/09 17:50

  • 25.

    המילה ''מודרנית'' עם מצב האישה החרדית - אין קשר!

    ארשאבין, 22/11/09 16:05

    אישתי היא אישה חילונית בעולם מודרני ובו תשמע מה יש לה לומר! חייה חיי חירות בחירה וקריירה ומשפחה חמה ואוהבת! היא מגשימה את כל שאיפותייה, בניגוד גמור לאישה חרדית, אלא אם שאיפותייה הן לכבס ולהאכיל ולתלות לללדת כמו מכונה באוטומט.
    הדתיים הולכים כעיוורים אחרי כתובים.תפתחו את העיניים- אולי תגלו משהו חדש!

    • חזק (ל''ת)

      גדי, 22/11/09 17:01

      • שאשתך יוצאת לשניה לרחוב ,חצי עולם שם עליה עיניים. אצלנו לא (ל''ת)

        ואני לא חרדי.ואשתי לא חלון ראוה, 22/11/09 18:56

        • There's nothing in between a hore and a puritan???

          Panda, 23/11/09 11:52

          Most educated grown women do not walk around like hores, other men looking at your wife is not enough reason to lock her inside her home - not that all orthodox women are, at least not the ones that work with me

  • 24.

    למה תקשורת עוינת קשורה תמיד ליהדות ? התקשרות היא רק בשביל היהודים ? (ל''ת)

    למה תקשורת עוינת קשורה תמיד ליהדות, 22/11/09 16:02

  • 23.

    למה לכתוב על טעויות של אחרים קודם תתקנו את שלכם!!!

    דייגו, 22/11/09 15:59

    קצת היסטוריה לא תזיק לכותב לפני שכותבים את הציטוט הבא ''זו הישראליות, יאיר? שלושת אלפים שנים לקיומו של העם העתיק בעולם''
    הלו אני יודע שאתה איש שומר מצוות ושיהדות חשובה אבל להגיד העם העתיק בעולם???
    מה עם הסינים עם הסטוריה של מעל 5,000 שנה?
    ועוד עמים רבים אחרים
    אבל זו דרכה של היהדות הדתית,אנחנו מרכז העולם רק אנחנו נחשבים לעם הנבחר ואת כל השאר ניתן להשליך לח האשפה של ההסטוריה

  • 22.

    הדוסים מחללים שבת כשהמפגינים יודעים שיהיו מצלמות (ל''ת)

    שגיב, 22/11/09 15:59

  • 21.

    התקשורת מרייטינגת עצמה לדעת! (ל''ת)

    התקשורת השמאלנית, 22/11/09 15:56

  • 20.

    יאיר=יהיר-חושב שכל מילה שלו חקוקה בסלע,בסך הכל דעתן ריק מתוכן! (ל''ת)

    בני, 22/11/09 15:55

  • 19.

    זה לא חדש שהתקשורת שלנו עלובה שמאלנית ורדודה יאיר לפיד מוביל דגל העלו

    רחלי, 22/11/09 15:50

    כי מה יש בו בלפיד חוץ ממראה נאה וטיפשי

    הצחוק וההשתפכות על השולחן כבר לא עושים

    רושם וכאשר אדם רואה הכל אנטי איזה

    מראין הוא יכול להיות ???

    אבל זוהי עתונות והתקשורת העלובה בישראל

  • 18.

    לא להתרגש,הלפיד רק מתחכך עם אנשי רוח ודעת...בעצמו הוא קריין בקושי.

    יאק, 22/11/09 15:50

    והכתבה על נינט היתה חרפה קטנונית שראו בבירור שהיא מונעת מאינטרס אישי (חשדתי בהתחלה בחיים אתגר..עמו הסליחה).

    ולחלוטין מותר לצלם בשבת חרדים...אם הם מכים...צריך לשבור להם את הידיים כפי שהציע ישעיהו ליבוביץ' ז''ל לגבי כל טיפול בחוליגנים!

    • טור מרתק. לא מפסיד אף שבוע1 (ל''ת)

      דוד, ב,ש, 22/11/09 17:01

  • 17.

    מאמר מצויין

    יוסי, 22/11/09 15:48

    הלוואי והיו מחייבים תגובות למאמר
    הגיע העת לזעוק שהמלך עירום

    • מאמר בדיחה

      ירון, 22/11/09 17:38

      מי שלא חותם על הכתבות שהוא כותב לא ראוי להתייחסות

  • 16.

    מסכים לכל מילה!! במיוחד לכך שיאיר לפיד בור ועם הארץ (ל''ת)

    שי, 22/11/09 15:40

    • חזק (ל''ת)

      דינה, 22/11/09 17:02

  • 15.

    העיתונות היא באמת ערימה של זבל (ל''ת)

    חיים, 22/11/09 15:39

  • 14.

    חיים אתגר שעשה את הכתבה

    בלי קשר לנינט, 22/11/09 15:37

    הוא שטחי ורדוד כתב רכילות נטו...

    הוא דרדר את התוכנית בוקר הרחיק את מורנו...

    זוועה....

    • אולי די עם הבכיינות? (ל''ת)

      דוד, ב,ש, 22/11/09 17:02

  • 13.

    כתבה מעולה ! טוב לדעת שיש ביקורת-נגד כל כך טובה בעיתונות הישראלית. (ל''ת)

    אזרח, 22/11/09 15:32

  • 12.

    לפיד לא אשם. אשם מי שהביא אותו לטלוויזיה (ל''ת)

    ינק אנטישמיות מאבא, 22/11/09 15:30

    • אולי די עם הבכיינות? (ל''ת)

      אחד שסובל, 22/11/09 17:02

  • 11.

    מאמר מביך

    מובך בשביל מעריב, 22/11/09 15:30

    מאמר מביך, למה לא כתוב כותב המאמר???

    • מה לא ברור, גאון. (ל''ת)

      אחד שמבין, 22/11/09 17:03

  • 10.

    כרגיל צודק (ל''ת)

    רועי, 22/11/09 15:28

  • 9.

    מממ.. נקודות למחשבה. תודה..

    למה שלי יהיה שם, אם לכותב אין שם, 22/11/09 15:26

    רק לא ברור למה אין שעומד מאחורי המילים הללו ונוטל עליהן אחריות (ולא בשם המדור).


    (נ.ב.)
    ..להבדיל ממר לפיד

    • יתכן שנכתב על ידי יותר מאחד (ל''ת)

      דגידפ, 22/11/09 16:11

    • אולי די עם הבכיינות? (ל''ת)

      dud, 22/11/09 17:03

    • ומי חתום על מאמר המערכת של "הארץ"?

      באבא, 22/11/09 21:23

      תודה.

      • העורך? (ל''ת)

        אלא מי?, 23/11/09 06:22

        • לא ולא

          באבא, 23/11/09 11:53

          יש הבדל בין דבר העורך למאמר המערכת.
          מערכת היא קבוצת אנשים.

  • 8.

    אם מבקרים את ערוץ 10, אז למה לא מבקרים את אתר MAKO?

    שר טוב, 22/11/09 15:25

    שמאידך הוציא כתבה OVER מפרגנת לנינט ואלבומה, וכל זאת בחסות האם המיילדת - קשת.

    • חזק (ל''ת)

      אולג, 22/11/09 17:03

  • 7.

    ל-1: המגוייסות הזו היא לחם חוקו של

    נדב, 22/11/09 15:24

    ידיעות אחרונות (גם לפי מני מזוז).

    למעשה, המקבילה שאתה מותח מונעת דיון אמיתי, גם אילו היתה נכונה במידה מסוימת.

  • 6.

    מדור ארוך, ארוך מדי. וצפוי מדי. ולא מבריק

    רונן, 22/11/09 15:24

    למשל ההערה הסתמית בעניין הראל מויאל וסקעת. או קיי, הבנו, אתם בעד הדתיים, ואתם מקטרים בניג'וס. עוד משהו? תחדשו לנו!
    הבגד הוא הבגד של רועי שרון, אבל מי שלובש אותו הפעם אינו מלוטש מספיק.

    • זה נשמע כמו אוי אוי אוי (ל''ת)

      אחד שסובל, 22/11/09 17:04

  • 5.

    מעולה-נשמח שזה יופיע בכותרת ראשית ולא ביהדות (ל''ת)

    רחלי, 22/11/09 15:23

  • 4.

    מה כתב את המאמר הזה? תלמד לפני שאתה כותב! לדוגמא: אנחנו לא העם העתיק

    ilana, 22/11/09 15:23

    ביותר, ולא שלושת אלפים שנה! אמאלה איזה בורות ויש עוד המון דוגמאות....!
    תלמד!!!!!!!!!

    • אנחנו כן

      בני, 22/11/09 15:55

      אבל את צודקת - לא 3000 שנה אלא 3500.

    • אנחנו העם העתיק ביותר שקיים היום, וזה כן 3000 שנה

      הגמל אומר לגיבן שיש לו גבנת, 22/11/09 16:01

      מאז חורבן הבית 2000 שנה כידוע. והיה בית ראשון 420 שנה, ובית שני 410 שנים. וביניהם עוד 70 שנה. ולפני זה עוד 365 משכן שילה. והיה גם משכן בנוב וגבעון 75 שנה ועוד 40 שנה במבדבר בקיצר ..... יותר מ3000 שנה. משנת ב' אלפים תמ''ח (2048) ואנחנו בשנת ה' תש''ע (5770) תעשה חשבון

      • כל חבל מסופוטמיה עתיק מאיתנו (ל''ת)

        dfd, 22/11/09 16:43

        • לא נשארו עמים מימי מסופוטמיה העליזים..אולי הפרסים (ל''ת)

          אבל יש את הסינים, 22/11/09 17:01

    • אולי תלמדי את דבר או שניים...

      אנייייי, 22/11/09 16:42

      לפני שאת פותחת את הפה.
      די לבורות!

    • אילנה

      ש.ל, 22/11/09 16:58

      מדוע את לא מפרטת ?' אולי נוכל ללמוד ממך משהו חדש שלא ידענו.

  • 3.

    חרדים,דתיים,מזה משנה,כולכם פנאטיים כמו המוסלמים,ותביאו עלינו חורבן.אמן (ל''ת)

    חילוני, 22/11/09 15:20

    • צודק. אין הבדל בין החמאס ונוער הגבעות, לשניהם חתכו (ל''ת)

      דגידפ, 22/11/09 16:09

  • 2.

    כל הדברים האלה מראים רק דבר אחד

    רן, 22/11/09 14:27

    שלרוב האנשים בקובעים בתקשרות לא ממש אכפת מהתוכן ולא אכפת מה התוכן הזה יגרור ואיזו שנאה הוא ייצר אלא רק מאחוזי רייטינג..
    המדינה הזו מוכרת את עצמה עבור רייטינג

    • מדינת רייטינג וטוב שאכן משמיעים דיעות אחרות! (ל''ת)

      רוני-, 22/11/09 19:35

  • 1.

    כותב המאמר = יאיר לפיד. אין הבדל - רק מהכיוון ... (ל''ת)

    avre10 , 22/11/09 14:20

    • זה נשמע כמו אוי אוי אוי (ל''ת)

      dud, 22/11/09 17:04

      • בדיוק כמו המאמר (ל''ת)

        דורון, 22/11/09 17:14