• 111.

    כל הכבוד (ל''ת)

    יהודה, 20/12/09 01:21

  • 110.

    הם לא חיילים. הם תשפוכת פסולת חמרי נקוי מטבח כשר.צבאי (ל''ת)

    איזה חיילים ואיזה נעליים, 28/11/09 18:10

  • 109.

    חטיבת כפיר- יש במה להתגות (ל''ת)

    mor 9 , 27/11/09 11:06

    • קודם תלמד עברית ואחר כך תכתוב שטויות (ל''ת)

      בושה וחרפה, 28/11/09 18:17

  • 108.

    ל 104

    צנחן, 27/11/09 06:21

    אני רוסי ואני גאה בזה אני נלחמתי בעזה ותאמין לי אני לא שונה מימך אצל כולם הדם אותו צבע אני לא מבין מה קשורים פו הרוסים כניראה את דוס גמור שלא מבין כמה רוסים יש בצבא כמה לוחמים מיהם משרטים וכמה בני ז*ות כמוך יש שביגללם יש גיזענות פו בארץ ... כנל גם לאטיופים אני שרתתי איתם בצבא אחלה חברה אין לי מילה רעה להגיד אליהם אבל חארות כמוך לא מקבלים אותם לגנים או לעבודה אז פעם הבאה שתיסתקל במראה תחשוב טוב טוב ... מי אתה ומה אתה ,,,, 'כל עם ישראל חברים , כנירה לא במדינה הזאות ..... או שכן פשוט אני סוג ב

  • 107.

    אני מסרב להגן על התנחליות לא חוקיות !!! (ל''ת)

    קצין בחטיבת כפיר, 26/11/09 23:05

    • אתה בטח קצין כשרות במטבח בסיס קבוע

      סא'ל לוחם שריון בדימוס, 28/11/09 18:14

      אני מכיר טוב טוב קצינים עלוקות כמוך שהיו בלי רצוני בפיקודי .

  • 106.

    ל42

    גולני שלי !!, 24/11/09 00:14

    למה לפרק ת'חטיבה למה ? למה גולני יותר נורמלים החולי נפש האלה ? וולאק עם כל המרידות בחטיבה וכל הקצינים השרוטים בחטיבה היה צריך לסגור מזמן ת'חטיבה הזאת .. אבל ביננו בחיים זה לא יקרה כי בלי גולני הצבא לא שווה כלום ... ולכפירניקים תהיו חזקים גולני איתכם .. גם לכם לא חסר ... אבל חזקו ואמצו אחיי היהודים ...

  • 105.

    חייבים לפרק את חט. כפיר הדתית ולפזרה רק ביחידות עורפיות (ל''ת)

    להביא לשטחים את חט. הלוחמים הגששים הבדואים, 22/11/09 12:22

  • 104.

    תזרקו, תזרקו את הסרוגים מצה''ל, ותשארו עם הרוסים

    תזרקו, תזרקו את הסרוגים מצה''ל, ותשארו עם הרוסים, 21/11/09 19:24

    הוי מפקדי צה''ל. לאן התדרדרתם? האם אינכם יודעים, כי צה''ל ללא דור הכיפות הסרוגות, הנו צבא של שכירי חרב.

    • הדם שלי לא שונה מי הדם שלכם

      צנחן גדוד 101, 27/11/09 06:11

      כל הזמן אומרים לי רוסי ..... ואני לא מבין במיבצע עופרת יצוקה נלחמתי למען כל ישראל ולא שמעתי תענות כאלו .... בושה לך בן אדם ............. אני בטוח ב 100% שלא הייתה בצבא

  • 103.

    צהל לא נוסד לעקור יהודים מהבתים אלה להגן על המולדת מה לא בסדר

    יובל ארהב, 21/11/09 03:11

    אני יודע שהשמאל גועש אבל תדמינו לרגע שחיילי צהל מפנים כפרים של ערבים אה שמאל מה יהיה כאן

  • 102.

    איזה משבר ?

    סער, 20/11/09 15:47

    בס''ד
    החיילים האלה מבצעים את תפקידם העליון-
    לשמור על ישראל,כל הכבוד להם.

  • 101.

    מעטפות יהודיות למרד. . .

    מני, 20/11/09 14:51

    הן לא המעטפות היחידות הקונות מדיניות במדינת ישראל.
    מאז ומתמיד הבינו היהודים שהכסף, הו, הכסף! הינו מקור
    חשוב להשתלטות בקהילה. רק חבל שזו הפעם הראשונה
    שהקשר הפוליטי נחשף והמעטפות לא הוכנסו רק למגירת
    השחיתות הבלתי מזיקה כשלעצמה. ואולי כלי התיקשורת
    ומבקר המדינה ישקלו להתחקות לא רק אחר מה שמשלם
    המיסים אלא גם העם משלם בעקבות השחיתות. . .

  • 100.

    איזה תותחים!! אני מתגייס לכפיר!!! (ל''ת)

    לפני גיוס, 20/11/09 14:03

  • 99.

    אדם מתגייס כדי לתרום להגנת המדינה בפני המבקשים להשמידה -

    ומשתמשים בו לתקיפת יהודים - יש כאן בעיה!!, 20/11/09 10:36

    בסופו של יום מדובר בהתנדבות למלחמה באוייבי ישראל. אין זכות לכפות גיוס חובה על מנת ללחום נגד יהודים בישראל מלחמות פוליטיות.
    אני חושב שמשימות פינוי חייבות להיות רק בהתנדבות אצל חיילים מכוח חוק גיוס חובה!!!!
    אחרת לא יתגייסו ולא ישרתו ונגד האוייבים לא יהיה מי שילחם

  • 98.

    זאת שערורייה- כנסו להסבר

    א. יואב, 20/11/09 10:19

    על הגבול הקר בין דמשק לאליעד
    משקיף על הירמוך לוחם עייף אחד
    חיילים לא מפנים ישובים
    חיילים לא משרתים בשטחים
    על הגבול הדק בין דמשק לאליעד
    במוצב נידח עומד בדד
    לא מניף שלטים,
    לא מביע את דעתו במילים
    על משמרתו כתמיד נעמד
    מילואימניק זקן הדואג לעד
    אין מאחוריו עשרות שמאלנים
    ולא שורות שורות של רבנים
    על הגבול המתחמם בים דמשק לאליעד
    לוחם עגמומי מהעתיד נחרד
    אחרון דור הנפילים,
    בודד במערכה מול מאות מחבלים
    על הגבול המתפרץ בין סוריה לאליעד
    חייל יהודי - אוטוטו זן נכחד!

    מקווה שהבנתם את הפואנטה
    אין להכניס פוליטיקה לצבא!!

  • 97.

    למה לא?מקבלים 20 אלף שקלים תמורת עוד מעשה טרור נגד מדינת

    ארכימדס, 20/11/09 09:58

    ישראל בדיוק הסכום שסאדאם או איראן היו משלמים למשפחות המתאבדים.בושה של חיילים.אנרכיסטים חלאות שזוכים לגיבוי רק מאנשים קיצוניים והזויים.

    • לידיעתך החיילים מנחשון מעבירים את הכסף למשפחות שהרסו להם את הבית

      יונתן, 20/11/09 10:41

      מוותרים על 31,100. למי קראת אנרכיסט?

  • 96.

    זה מה שקורה כאשר העונשים צמחוניים. היה צריך להכניס אותם לחמש שנים

    דגידפ , 20/11/09 09:56

    כאשר מענישים מורדים ב-30 ימי מחבוש אז רק מעודדים את התופעה. לו היו מכניסים את החלאות האלה לחמש שנים, אף דוס לא היה מתמרד

    • יש מקום להחמיר בעונשם של כל הסרבנים והמתמרדים - אבל מה עניין ה''דוסים''

      זלמנוביץ ישראל, 20/11/09 11:59

      עד שסרבני המצפון היו ממגזר המקורב אליך - הכל היה בסדר...
      מה עניין ה''דוסים'' למרידות בצבא ? הם הרי לא משרתים בכלל בצבא...

      אז אולי התכוונת לחיילים הדתיים - שדרת הפיקוד המרכזית בצבא...

    • אני בטוח שאתה סרבן גיוס אגזוזן לא מבין הרבה בציונות או סתם ערבי קטן (ל''ת)

      יובל ארהב, 21/11/09 03:14

  • 95.

    הפחד מהפינוי

    אני, 20/11/09 08:59

    לאור הפחד מפינוי ממקום מסוכן אני מציע דברים אחרים לפחד מהם: 1.טיסה ליורו דיסני 2.הגרלת הלוטו 3.המספר 3.

  • 94.

    נחשון שמשון בלה בלה אחד גדול

    פרוק עכשיו, 20/11/09 08:53

    אלה לא שמשונים ולא נחשונים. אלה דוסים שבאו לעשות מהצבא קרדום לחפור בו את משניותיהם הקיצוניות ואת משימתם שלהם ושל רבניהם הקיצוניים להפוך את מדינת ישראל למדינת הלכה שבה ישלטו חוקי השריע'ה היהודית.
    צריך לפרק את היחידות האלה לגורמים ולפזר אותן באזרחות ורחוק מהצבא. שילכו להתנחל על הגבעות ולחכות שיעיפו אותם משם בבוא העת ובבוא האת לחפור אותם משם.
    אם לא יפורקו , תתפרק המדינה !!!!!!!!!

    • מזל שמצאת דוגמא טובה ל''מדינת הלכה''... כי על באמת אף פעם לא הייתה כזו..

      זלמנוביץ ישראל, 20/11/09 12:31

      כל פעם שמישהו מעלה את האיום של ''מדינת הלכה'', הוא מיד עורך השוואה עםדת האיסלם...

      אין כל דמיון בין הדת המוסלמית לדת היהודית, ואין ביהדות מושג ששמו ''מדינת הלכה''... (אני לא מדבר על בורות...)

      הרבה קהילות יהודיות הונהגו ע''י רבנים - ולא שמענו על ''סקילות'', ''מלקות'', ''קטיעות ידים'', ''יריות בברכיים'', ''איסור שתיה חריפה'' וכל כפיה דתית אחרת...

      אז למה מתכונים ב''במדינת הלכה'' ?

  • 93.

    הגיוני לומר באותה מידה - אני לא אוכל אוכל טרף, כי אני לא מאמין בכשרות

    גוגו, 20/11/09 08:36

    אני גם לא מבין למה ממני לדרוש לערוך בידוקים, חיפושים על פלסטינים (שבחלק מהמקרים אנחנו יודעים אין קשר לביטחון) זה חוקי, אבל מחבורת ילדים במדים אסור לצפות שיאבטחו במעגל כזה או אחר.
    צריך לבעוט אותם עם הישיבות שלהם לתפקידים עורפיים או בכלל לבטל את ההסדר הקלוקל הזה.
    סה''כ מדובר במי שהיו ילדים בני 14 בפינוי עזה ומאז הרבנים שלהם טוחנים במוח את סירובי הפקודה ועושים סביב זה התפתלויות נוסח בית מדרש כדי להכשיר את הנבלה.
    חבר'ה- תתעוררו! זה לא משחק בלוגיקה על דף גמרא, אם נמשיך בכיוון שלכם, יבואו גם אנשי שמאל כמוני ונבחר לנו את מה שמתאים לנו. מכאן הדרך לפיצול תהיה ברורה. תמיד כולם מקשקשים על ''חורבן בית שני נגרם ע''י מלחמת אחים'' אבל כולם שוכחים שזה נובע מחוסר מוכנות להתפשר עם דעות של האחר - כל אחד רוצה אחדות סביב האידיאולוגיה שלו בלבד.

  • 92.

    אני הולך להודיע מראש למפקדים שאם הולכים לשמור בשטחים או למחסום אני לא

    ערן ארז שמאלני, 20/11/09 03:49

    כי זה פוגע ברגשותיי לשרת שם, וכנראה ככה זה עובד בצבא. אייך אוכל לסמוך על החייל מהסדיר לידי שיעשה ביום הפקודה את מה שצריך הרי הוא בוחר למה ולמי לציית, ואם הוא ידע את דעותיי אני בספק אם הוא יסכן את עצמו ברגע האמת.

    • נראה לי שביטלו את השקם בשטחים (ל''ת)

      אל תדאג טמבל, 20/11/09 07:43

    • באמת הגיע הזמן שנפסיק לשמור על המתנחלים. שישברו את הראש לבד (ל''ת)

      דגידפ , 20/11/09 09:55

  • 91.

    ברק בישל מרק וקיבל כוויה בגרון, (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 20/11/09 03:48

  • 90.

    זה מה קורה כאשר ההנהלה טיפשה והפועלים חכמים,ישר כוח לחיילי צה''ל

    טורונטו טורונטו, 20/11/09 03:46

    ולילדים הנהדרים המשרתים בכפיר.וכן לרבני הדוד המורים את דרך השם.

    • תישאר בטורנטו ציוני מזוייף עוכר ישראל. (ל''ת)

      ארכימדס, 20/11/09 11:04

      • לדעתי יש טעות בשימך במקום ארכימדס צ''ל אריחבשרותים (ל''ת)

        טורונטו טורונטו, 20/11/09 15:25

  • 89.

    אני איתכם!!!! תביאו לי גם שלט, ונסרב ביחד.... (ל''ת)

    אסף, 20/11/09 00:57

  • 88.

    חומש

    פלוני, 20/11/09 00:56

    פינוי חומש בסופי שבוע נסיבותיו הם מבצעיות מיסודם,
    תבדקו.

  • 87.

    לא רוצים לא צריכים אותם ורצוי שלא יהיו בצבא בכלל (ל''ת)

    חזאי הטמטום הישראלי , 20/11/09 00:54

  • 86.

    אלו המקבים של ימינו ''באנו חושך לגרש''

    יהודי, 20/11/09 00:46

    כל הכבוד.

  • 85.

    צאו מהסרט הדתיים פחות מ20% מהלוחמים בצהל !!!! (ל''ת)

    מילואימניק לוחם, 20/11/09 00:27

    • ולמה אתה חושב שרק דתיים לא יסכימו לגרש יהודים? (גם אני לוחם במילואים)

      עופר1976 , 20/11/09 10:27

      ואני אסרב לגרש יהודים ומוכן לשלם את המחיר בדיוק כמו שאני מכיר אנשים שלא הולכים למילואים מטעמי מצפון הפוכים, ורק שתדע שהם לא ישבו יום אחד בכלא.

  • 84.

    הלאה חבר'ה , שלטים באויר!!! (ל''ת)

    יאללה באלגן, 19/11/09 23:57

  • 83.

    כפיר, כבוד ועוצמה!!! מהם תראו וכן תעשו (ל''ת)

    לוחם בצהל, 19/11/09 23:51

  • 82.

    זה לא צבא הגנה לישראל בנינו פה גייס חמישי ופלנגות של רבנים (ל''ת)

    הרבנים יהרסו גם את הבית השלישי, 19/11/09 23:45

  • 81.

    גאה בחטיבה!! אבל ממש ממש לא במח''ט! (ל''ת)

    לוחם בחטיבה, 19/11/09 23:43

    • אני לוחם בחטיבה גאה מאד במח''ט- אתה לא לוחם בחטיבה (ל''ת)

      לדוכיפת איכפת, 20/11/09 09:23

      • לא גאה במחט

        לא לוחם בחטיבה, 21/11/09 18:14

        לא מכיר הסמחט
        לדוכיפת מה איכפת

  • 80.

    ואי פשוט שפיצים! שכל החילים ילמדו ממכם כל הכבוד!! (ל''ת)

    שירן, 19/11/09 23:38

    • נכון ונסרב לשרת בשטחים (ל''ת)

      מילואימניק, 20/11/09 00:26

  • 79.

    התפקדו לליכוד ומנעו את הגירוש הבא!! (ל''ת)

    manhigut , 19/11/09 23:36

  • 78.

    חט' כפיר

    יוני, 19/11/09 23:16

    כמי שעובד איתם וקרוב אליהם יש להם בעית זהות קשה במילוי משימתם לא פלא שיש להם בעיות לא נורמטיביות רבות בעיקר כנגד הפלסטינאים לא רק סרבנות לפינוי שישקיעו בחינוך לערכים עם צעדי משמעת קשים למפקדים ולוחמים כאחד והזמן יעשה את שלו

    • אין לצה''ל בעיה איתי נגד הערבים. אבל..

      לוחם בכפיר, 21/11/09 17:43

      נגד יהודים? אני אלך הביתה!

  • 77.

    כל הכבוד לחיילינו האמיצים. לא לתת לפוליטיקאים מושחתים (ל''ת)

    לקלקל לכם את המוסר, 19/11/09 23:11

  • 76.

    מי שחושב שארץ ישראל שייכת לעם ישראל מביע עמדה פוליטית? (ל''ת)

    השתגעתם?, 19/11/09 23:10

  • 75.

    כל הכבוד לחיילים. (ל''ת)

    פששששששששששששש, 19/11/09 23:01

  • 74.

    סופסוף המזרוחניקים מראים קצת חוט שדרה..

    דודי, 19/11/09 22:58

    מזרוחניקים חמדמדים..

    • מה שאתה קורא ''מיזרוחניקים'' זה עיקרו של עם ישראל. (ל''ת)

      עמוס, 26/11/09 22:26

  • 73.

    לא מגרש יהודים

    לוחם במילואים, 19/11/09 22:55

    לא עוד סיסמאות של ''רק מילאתי פקודות''
    צהל אמור להגן על העם מהאויב.
    לא להגן על האויב מהעם.

  • 72.

    הכל בגלל דני בן סימון (כי אם ברק לא דופק כמה מתנחלים הוא מצטרף למורדים (ל''ת)

    דוד, 19/11/09 22:54

  • 71.

    כל הכבוד !!! אל תוותרו !!! אתם אמיצים !!! (ל''ת)

    חייל קרבי איתכם במחאה, 19/11/09 22:36

  • 70.

    שברק יתן פקודה פוליטית לצבא? מההוא, פוליטיקאי? (ל''ת)

    כבשה סרקסטית, 19/11/09 22:31

    • לגרש את המתנגדים הפוליטיים שלך מביתם עם צבא - זה פוליטי (ל''ת)

      עומר, 20/11/09 02:37

  • 69.

    לילה וערפל, לילה ושברי בדולח כתומים מאיימים על צה''ל. (ל''ת)

    Vox Ami , 19/11/09 22:16

  • 68.

    אסור שחרדים שואפים למשטר אייטלות יעשו את החוק במדינה. (ל''ת)

    Vox Ami , 19/11/09 22:15

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 20/11/09 02:58

      זה בדיוק יש לתת לחרדים ולדתיים יהודים לעשות את החוק במדינה ולהפקיע את הצ-חוק
      מחרדים חילוניים השואפים למשטר אייטולות.
      -אין עוד מלבדו.

  • 67.

    שאיפת ישיבות ההסדר,לתפוס נקודות מפתח להקים מדינת הלכה דמות טליבאן. (ל''ת)

    Vox Ami , 19/11/09 22:14

  • 66.

    יש לסגור ישיבות ההסדר גייס חמישי של הכתומים. (ל''ת)

    Vox Ami , 19/11/09 22:13

  • 65.

    מי שמחפש כלבי תקיפה - שישלם לכלבים משכורת (ל''ת)

    חיילי חובה אסור לנצל לתקיפת אזרחי ישראל היהודים, 19/11/09 22:05

  • 64.

    מעניין איך יגיב השמאל אם יפקדו על חיילים לבנות מאחזים..! (ל''ת)

    מ.כ. בכפיר, 19/11/09 21:59

  • 63.

    נצח יהודה תותחים! (ל''ת)

    ירון, 19/11/09 21:49

  • 62.

    אחלה זה לא לפנות

    ישי, 19/11/09 21:15

    סוף סוף לחילם שלנויש שכל

  • 61.

    למפקדים של צהל יש מלים חדשות להתקווה (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 19/11/09 20:58

  • 60.

    לבטל את ההסדר עם ישיבות שרבניהן מנחים את צאן מרעיתם לסרב פקודה!!!

    זוהר פרייברג, 19/11/09 20:50

    יש לבטל את ההסדר עם ישיבות שרבניהן מורים לצאן מרעיתם לא לציית לכל פקודות הצבא!!!
    הצבא זה לא תוכנית כבקשתך. מי שלא רוצה למלא פקודות - שלא יתגייס!!! שישב בישיבה רגילה ויטלטל את גופו כלולב כל היום!!!

    • לא לגייס יהודים לצבא ! (ל''ת)

      איפכא מסתברא, 19/11/09 21:01

    • לבבלה בלה בלה... אילו החיילים הראשונים שישכבו על הגדר במלחמה!! (ל''ת)

      לוחם, 19/11/09 21:04

      • אם אתה לוחם....

        חרדי, 19/11/09 22:41

        תדע לך שאם החרדים היו מיתגייסים לא היית פה!

      • כן...כל עוד הגדר כשרה ונמצאת 400 קמ מגבול ישראל... פחחח

        אורן, 19/11/09 23:50

        אתה תסתער ותמצא את עצמך לבד. אולי מרחוק תראה מה הם כתבו בשלטים שלהם...

    • תשיב טוב י'מטומטם רוב רובם98% של בני ישיבות ההסדר הם לוחמים ואם לא שמת

      אורן אשקלון, 19/11/09 21:49

      לב במבצע עופרת יצוקה ראו את זה מצויין ואם יבטלו את ההסדר איתם מי ילחם אתה יקוקסינל שיושב מול המחשב ומעביר ביקות על לוחמים . גם אני לא מהלוחמים מה לעשות הייתי מכונאי בח''א אבל אני יודע לכבד ולחבק לוחמים של צה''ל ( בטח אתה מכבד את החמאס) ובמיוחד את בני ישיבות ההסדר שלהם זה קשה שבעתיים חיי הדת עם חיי צבא חילוני ( וגם אני מסכים שצה''ל צריך להישאר כמות שהוא).
      אז טמבל אם אתה לא עוזר לכל הפחות תישב בשקט. שמעת מוקויון.

    • אני לא דתי ואניחושב אחרת אבל אתה לא מספיק חכם...ותחשוב על זה. (ל''ת)

      רפי דרור, 19/11/09 23:24

  • 59.

    צה''ל צבא העם-אני כמילואימניק לא אגרש את אחי (ל''ת)

    שחברי הכנסת יתגייסו לגרש, 19/11/09 20:48

  • 58.

    גם אני לא אפנה יהודים (מילואימניק פעיל) (ל''ת)

    צה''ל נועד להגן לא לגרש, 19/11/09 20:45

  • 57.

    סרבנים (מכל כיוון) = זבל הארץ. לא מלח הארץ. לכו וכמה שיותר מהר! (ל''ת)

    Eחד, 19/11/09 20:44

  • 56.

    מתעלמים משורש הבעיה! שימוש בצבא העם נגד העם כמו בדיקטטורות חשוכות (ל''ת)

    מהפיכה היא אם הדמוקרטיה, 19/11/09 20:44

    • מה שיש בשטחים זו דיקטטורה חשוכה

      משה כהן, 19/11/09 21:58

      השטחים שנכבשו ב- 1967 ולא הוחל עליהם החוק הישראלי (כל דבר מלבד הגולן ומזרח ירושלים) הם בסמכות הצבא, והצבא - צבא העם , עאלק, בהתחשב בכך שתלמידי ישיבות ההסדר לא מוכנים לשרת עם העם, אלא רק עם החברים שלהם - הוא זה שאחראי שם על החוק והסדר, והפינוי של השוהים במאחזים לא חוקיים בכלל זה.

      • זו דעתך האישית. יש כאלו שמאמינים שארץ ישראל צריכה להיות לעם ישראל

        חילוני חרד, 20/11/09 01:03

        ומה שאתה קורא לו ''השטחים'' זה חלק מארץ ישראל בדיוק כמו תל-אביב, חיפה, ירושלים, עכו, יפו וכל שטח אחר בתחום מדינת ישראל.

        • זה המצב, טכנית

          משה כהן, 20/11/09 17:02

          לאמונה אין קשר למצב הגיאופוליטי, תודה לאל.

          :-)

  • 55.

    קידוש השם

    קידוש השם, 19/11/09 20:44

    קידוש השם

  • 54.

    הגיע הזמן שהשמאל בישראל היונק את מורשתו והתנהלותו ממשטרים קומוניסטים

    חשוכים להבין שימיו תמו, 19/11/09 20:43

    הגיע הזמן שהשמאל בישראל היונק את מורשתו והתנהלותו ממשטרים קומוניסטים חשוכים להבין שימיו תמו. שטיפת המוחות בעתונות כבר לא עובדת! ם לא ירדו בטוב העם יתעורר בסופו של דבר ויוריד אותם באותה הדרך שדיקטטורים הורדו בעבר! באש!
    מהפיכה היא אם הדמוקרטיה

  • 53.

    זו מחאה. אמנם איננה הולמת , אך זו איננה סרבנות כסרבנות השמאל. (ל''ת)

    זולפיקאר, 19/11/09 20:42

  • 52.

    לשלוח אותם עכשיו לפנות מאחז כדי שנדע את מי צריך להעיף ומיד (ל''ת)

    Eחד, 19/11/09 20:42

  • 51.

    כל הכבוד למגיני צה''ל מפקודות בלתי חוקיות

    שמואל כהן חיפה רוממה, 19/11/09 20:41

    הקצינים הבכירים כביכול שמגנים את החיילים מתחלקים לשניים
    אלה שמסכימים עם הסירוב בליבם אך פוחדים לפתוח את הפה כי הם חושבים על קידומם ומקום עבודתם
    החלק השני אלו הם מזדהי שלום אך שווא והם עושים את התפקיד הזה בפה זולג ריר שהנה הם יכולים למלא את דעתם הפוליטית עד כדי מכות בהנאה גלויה ושפיכת מים בשבת כדי שהמגורשים יצמאו ויתענו כשם נהנים כמו שאנו ראינו בשנים קודמות דהיינו לפני לקצת יותר משישים וכמה שנים ודי לחכימא

  • 50.

    איזו ''נחישות'' למניפי השלוים? הלוואי כך נגד הפגנות הפרא של ראאד סלאח (ל''ת)

    צהל חזק, 19/11/09 20:35

  • 49.

    ברוסיה ובסין היו עוצרים אותם

    המלך הוא ערום, 19/11/09 20:33

    ומאשימים אותם בבגידה ובמרידה. אבל כאן אצלנו מבינים שהם אומרים את האמת: המלך הוא ערום, צה''ל מגרש יהודים במקום להילחם בערבים.

    ולמגיב 41. אחרי כפיר נצטרך לפרק גם את הצנחנים ואת גולני, ובסוף נישאר עם פריקים כמוך תומכי ערפאת.

    • לא ולא, נצטר רק להפריד את התאים הממאירים הללו, יתר צה''ל ישאר בריא (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 20/11/09 00:57

    • ההזוי זה אתה

      אני, 20/11/09 08:57

      שחושב שלפנות זה גרוע מרצח, זה מה שנקרא איבוד חוש המוסר שהיית אמור לקבל בינקותך. אם אתה כלכך רגיש לפינוי אז תהיה רגיש לדברים יותר חמורים ויש הרבה!

  • 48.

    כפיר! הידד! גולני וגבעתי איתכם ואחריכם ! בהצלחה1 (ל''ת)

    הגיע עת פקודה, 19/11/09 20:32

  • 47.

    עם ישראל באחדות הכי חזק

    עם ישראל מלוכד, 19/11/09 20:31

    כל הכבוד חיילים יקרים שאתם לא משמשים ככלים ריקים בידי פוליטיקאים המנותקים מעמם וממורשתם. השינוי יצמח מלמטה, חכו תראו איזה עם חזק אנחנו כשאנחנו מלוכדים ואף אחד לא יסכים לגרש יהודים. כבר ראינו לאיזה אבדון הובלנו אלפי משפחות ממגורשי קטיף שגירשנו מביתם והובלנו אותם להרס וחורבן. גם זה שהמצב הביטחוני לא השתפר עקב כך הספקנו להבין. כשעם ישראל מלוכד אין עליו.
    השם איתכם חיילים אמיצים, יישר כח ענק לכם, שאתם לא משמשים ככלי פוליטיקאים מנותקים מעמם

  • 46.

    כל הכבוד! התעוררות! גם כמילואימניקים נסרב לגרש יהודים!

    יונתן, מילואימניק, 19/11/09 20:27

    איזה יופי! עם ישראל מתעורר...

  • 45.

    הפרפורים האחרונים של ישיבות ההסדר (ל''ת)

    ww, 19/11/09 20:25

    • הפרפורים האחרונים של דיקטטורת השמאל היונק את מורשתו ממשטרים חשוכים

      מהפיכה היא אם הדמוקרטיה!, 19/11/09 20:50

      הגיע הזמן שהשמאל בישראל היונק את מורשתו והתנהלותו ממשטרים קומוניסטים חשוכים להבין שימיו תמו. שטיפת המוחות בעתונות כבר לא עובדת! ם לא ירדו בטוב העם יתעורר בסופו של דבר ויוריד אותם באותה הדרך שדיקטטורים הורדו בעבר! באש!
      מהפיכה היא אם הדמוקרטיה!

  • 44.

    מתי זה יגיע לחטיבות אחרות בצה''ל

    מלכיאל פדר, 19/11/09 20:18

    אני מאוד שמח לשמוע על התופעה הנהדרת הזאת שחיילים מתחילים לעמוד על העקרונות שלהם ולא להכנע לתכתיבים הפוליטים של הצבא. זה אמנם התחיל בחטיבת כפיר וזה רק עניין של זמן כד שזה יגיע לשאר הצבא. אין שום חייל שרוצה להשתתף במשימות הבלתי חוקיות בעלילה אלה לגרש יהודים מביתם ולהרוס בתים של יהודים! בתקווה לראות את המחאה המוצדקת הזאת בשאר הצבא בקרוב

  • 43.

    כאש בשדה קוצים עם רוח . הקרקע הוכשרה לכך בגרוש קטיף.

    יודעים זאת היטב מפקדי הצבא!!!, 19/11/09 20:07

    קיראו את הבלוג של רועי שרון, ותבינו, שלא יעזור כלום. רק אם ינתנו לחיילים פקודות להילחם באויב הם ימולאו ללא סייג. להילחם בהיהודים??? - לא עוד!!!

  • 42.

    לפרק ללא היסוס את החטיבה ההזוייה הזאת ! (ל''ת)

    סמל מח' מגולני, 19/11/09 20:01

  • 41.

    לא יהיה מנוס מפירוק החטיבה הזאת (ל''ת)

    מסתבר, 19/11/09 19:49

  • 40.

    ל- 36 ! מי שלא תהיה - בהנחה שאת יהודי - היו כבר כמוך - בגרמניה

    כמוך - חובה לשנוא, 19/11/09 19:48

    גם אנחנו נפסיק לשמור על תל אביב העבריינית וההוללת.
    ההבדל הוא שאנחנו נצליח להקים מדינה חדשה על חורבות הנוכחית בעוד שאתה וחבריך תיעלמו מכאן לנצח.

  • 39.

    הרב וולפא יצטרך עכשיו לארגן עוד כמה צ'קים... (ל''ת)

    ירון, 19/11/09 19:47

  • 38.

    אולי במקום לגרש יהודים צה''ל יתחיל להתעסק בתפיסת שלטים... (ל''ת)

    עינת, ערד , 19/11/09 19:43

  • 37.

    אחי גיבורי התהילה! עליכם גאוותנו - כנסו

    יוסף ש' - קצין במיל', 19/11/09 19:43

    תפסיקו כבר לבלבל את היוצרות בנושא של מילוי פקודות פוליטיות.
    חובה לקיים גם פקודות פוליטיות. כי זו מדיניות הממשלה!
    אבל ! א-ב-ל !! א==ב==ל== גדול גדול !

    אין סמכות לא לממשלה ולא לצבא לפעול בניגוד לציונות ולרעיון של עם ישראל בארצו. ארץ ישראל שייכת לא רק למדינת ישראל אלא לעם ישראל כולו. וחיילי צה''ל הם גם חיילי העם היהודי !!!!

    הבדל זה עונה לכם על כל הסתירות ועל כל הדמגוגיות למיניהם.

  • 36.

    לצאת מכל ההתנחלויות ולהפקיר את המופקרים הכתומים לחסדי החמאס (ל''ת)

    מפנה בשמחה וששון, 19/11/09 19:30

    • היי אדיוט,

      אחת מהמרכז, 19/11/09 19:50

      מחר הם ירצו לפנות גם אותך, מתל אביב ,הרצליה, אשדוד או איפה שלא תגור.

    • כמה נאור מצדך - אתה ודאי שמאלני (ל''ת)

      יונתן, 19/11/09 20:26

    • בוא נראהאותך אתה גבר עלינו (ל''ת)

      יוסי, 19/11/09 21:17

  • 35.

    כל הכבוד !

    סער פז, 19/11/09 19:27

    בס''ד
    ארץ ישראל היא שלנו ורק שלנו!

  • 34.

    ''השלט שנלכד''?????

    דיסקו אליקו, 19/11/09 19:26

    שמעתי ששלחו יחידה מיוחדת כדי לתפוס את השלט.
    יש שאומרים שהפונט בשלט הזה הרבה יותר מתוחכם מהפונטים בשלטים האחרים, שלט דור ג', כזה שלצה''ל עדיין אין יכולת נגדו.
    הוא אפילו בצבעים!!!
    אני שמח שתפסו את השלט, אני יכול לישון היום בלילה.
    לילה טוב לכולם.

    • גדול :) (ל''ת)

      עומר, 20/11/09 02:42

  • 33.

    ב-ר-א-ב-ו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    כל הכבוד חיילים יקרים., 19/11/09 19:14

    למה שרק השמאל ישתולל?

  • 32.

    יהודים יחזרו לחדר ,שמאלנים יחזרו לחדר המיטות . (ל''ת)

    ככה יהיה בקצב הזה ., 19/11/09 19:09

  • 31.

    כולנו איתכם

    לוחם בכפיר בעבר, 19/11/09 19:08

    גם אנחנו בוגרי החטיבה לא מגרשים יהודים. נחשון אוג 05

  • 30.

    דרך להיתמודד

    יורם הירושלמי, 19/11/09 19:04

    כאשר מחאת השמאל מתבטאת בסרבנות(לשרת בשטחים או לשאת נשק)העונש ההולם הוא כלא כי זו הענישה האפקטיבית וההולמת.במקרה של סרבנות מהימין הקיצוני -שהיא ללא ספק מאיימת ומסוכנת יותר לדעתי לאחר כלא יש לזרוק אותם מהצבא,אני חוזר לסיים את שירותם בקלון מבלי לאפשר חנינה ומחילה זהעונש שאצל האנשים האידאולוגיים והמסוכנים הללו יהיה אפקטיבי.

    • אני מנחש שאתה שמאלני.. נכון?

      דוד, 19/11/09 20:15

      זו תגובה של טיפוס, שכשנותנים לו לחלק הוא לוקח את החלק הגדול לעצמו.

  • 29.

    הידד, סו''ס מתחילים להשתחרר מפקודות ההרס הדיקטטורי

    שופט, 19/11/09 19:01

    כבר אי אפשר לעצור את המסר. לא כל הל חיילים מוכנים להקריב נפשם על מזבח שלום הטרור הפוליטי השמאלני.
    חביב התרקשורת ארכי מח בל ברגותי מתראין בתנאי אנ''ש מבית הסהר ומעודד את הערבים לצאת למלחמה מחודשת היות ולא השיגו מבוקשם במו''מ מדומה. הערבים בעזרת ארגוני שמאל הזוי מישראל,אירופה וארה''ב בונים באלפים בכל מקום. הבדואים משתלטים על אדמות וגונבים לאור היום ואצלנו הברנגה התקשורתית עוסקת בהסתה העם נגד עצמו.

  • 28.

    לסרב לגרש יהודים ,בלי פחד ,עדיף גלות מבגידה בישראל !

    צה''ל -צבא הגנה לישראל היהודית !!!!!, 19/11/09 18:59

    נימאס מהרפיסות הגויית שחדרה בישראל .

  • 27.

    אלכסנדרוני לא מפנים יהודים (ל''ת)

    מר נון, 19/11/09 18:58

  • 26.

    אני מציע שחיילים אחרים יתחילו להניף שלטים אחרים בזו הלשון: (ל''ת)

    יהודים יקרים---חוזרים הביתה (לתוך הקו הירוק)!, 19/11/09 18:58

    • החיילים בקריה יכולים להניף את זה אבל זה לא יהיה אותו הדבר

      מציאותי, 19/11/09 19:34

      כי את הג'ובניקים האלה לא ישלחו לעקור ישובים

    • כן. שיניפו בזמן ההשבעה בכותל. ואגב,

      מנפנפת לשלום., 19/11/09 22:20

      את אזור הכותל לא צריך לפנות?! הוא גם ''נכבש'' ב 67.

  • 25.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 19/11/09 18:51

    אני רוצה להפנות את תשומת לבכם לפן אחר בו
    משתקפת הבעיה במידה ולא הבחנתם עדיין כל פעם
    שמדברים על פינוי יהודים מיהודה פוקדים אסונות כבדים את העולם.
    וכאשר מפנים אותם ממדינה או ממקום מסויים מיד העולם שוקע במלחמות ברעב במחלות באסונות טבע ומה לא?!.
    אז בבקשה תנו קצת שקט בעולם-חיוך.
    -אין עוד מלבדו.

  • 24.

    לפרק את החטיבה הזאת! (ל''ת)

    בלתי נסבל !!, 19/11/09 18:50

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 19/11/09 19:00

      תגיד אתה בכלל יודע איפה אתה חי?!
      האם אתה עדיין לא מבין שחיילי ישיבות ההסדר
      הם גילויו של האלוהים על האדמה.
      הם כולם קדושי עליון שמעת?!
      אז סתום כבר סתום!!!
      -אין עוד מלבדו.

    • למה לפרק?! סוף-סוף חיילים למופת! (ל''ת)

      מחזיקים להם אצבעות, 19/11/09 22:21

  • 23.

    הויכוח אם צה''ל יפנה או לא---דיון ציבורי ! (ל''ת)

    החיילים האלה לא מבינים מהחיים שלהם, 19/11/09 18:49

  • 22.

    צה''ל נהיה גן ילדים קטנים מופרעים (ל''ת)

    בזיון !!, 19/11/09 18:47

  • 21.

    ולשמור על הווילות בהתנחלויות - זה כן פקודה חוקית ? (ל''ת)

    הלאה משיחיות השקר הכתומה !, 19/11/09 18:33

  • 20.

    סוף סוף מתעוררים. כל הכבוד לחיילים (ל''ת)

    חזרנו קצת לדמוקרטיה, 19/11/09 18:30

  • 19.

    לפנות מיד את כל אוחזי הכסאות הפרזיטים שמבזבזים

    שרון, י-ם, 19/11/09 18:29

    את כספי המדינה ומתבטלים כל היום.

    • אפשר לחשוב שאתה עובד קשה

      יוסף, 19/11/09 20:48

      איך יש לך זמן לכתוב טוקבקים באינטרנט?

      אבל כנראה שבאמת אין לך הרבה זמן, כנראה בגלל זה רמת הידע הכללי שלך שואפת לאפס.

      • רק איש ימין מטומטם מגיב כמוך.

        אורן, 19/11/09 23:52

        אתה רק חושב והטוקבק מופיע כדבר קסם?

        רק אידיוט מוחלט יכתוב בתגובה (!!!) שמי שמגיב מבזבז את זמנו ולכן הינו טיפש...

  • 18.

    אני שמח שהשפיות ואהבת העם והארץ עדיין קיימים אצל חיילי צה''ל.

    אביגדור, 19/11/09 18:28

    :-)

  • 17.

    מי שצריך לפנות הם חברי הכנסת המחוקקים את החוק (ל''ת)

    יוסי, 19/11/09 18:24

  • 16.

    צה''ל לא מגרש יהודים !!! (ל''ת)

    כולם ליצעוק את זה שיהיה ברור !, 19/11/09 18:23

  • 15.

    על החיילים למלא פקודה בקרב ורק בקרב (ל''ת)

    אזרח ציוני, 19/11/09 18:22

  • 14.

    אחיי הלוחמים כולם להגיד את האמת ביחייד ובלי פחד - (ל''ת)

    גולני,גיבעתי,צנחנים,-לא מגרשים יהודים !!!, 19/11/09 18:22

    • כלוחם בצנחנים דתי ומתנחל.ובעל ותק במילואים.

      דני, 19/11/09 19:10

      אומר לך כך.
      אם יבקשו ממני לפנות .אפנה!
      וגם אם זה יקרע אותי מבפנים.
      וזה ההבדל בין צנחן לגולני וגבעתי.

      הבנת? איש את אחיו חיים בלעו.

      • אכן אתה שייך לדור הישן של הכיפות הסרוגות

        gilberet , 19/11/09 20:11

        זה שהרגיש עצמו כמשרת של אדוני הארץ השמאל החילוני.
        מסתבר שקם דור חדש שלא מוכן להמשיך את העבדות הזאת

        • אז יש לך בעיה במח ,דני. (ל''ת)

          לוחם שלא מפנה, 19/11/09 23:55

      • כשיהודי מפנה יהודי

        ישנן פקודות לא מוסריות, 19/11/09 22:23

        זה בדיוק איש את אחיו חיים בלעו.
        לא כך?!

  • 13.

    אתם חיילים ולא סמרטוטים אז תכינו עוד הרבה שלטים (ל''ת)

    כל הכבוד לכפיר, 19/11/09 18:20

  • 12.

    פקודת גירוש היהודים של ברק הינה בגידה במדינת ישראל וריסוק צהל (ל''ת)

    אל תבליגו יותר יהודים עת לפעול, 19/11/09 18:19

    • חידלו קשקשת. שר הבטחון לא ממציא כלום. (ל''ת)

      תבוא בטענות לנתניהו אם בא לך---ובקלפי בלבד!, 19/11/09 18:54

  • 11.

    צריך להפיל את הממשלה שמפנה יהודים מארץ ישראל (ל''ת)

    אייזיק, 19/11/09 18:19

    • יופי תפילו ממשלה (ל''ת)

      אבל אל תבלבלו ת'מח לצה''ל, 19/11/09 18:59

  • 10.

    גם אני, מילואימניק- לא מפנה יהודים (ל''ת)

    בשום אופן, 19/11/09 18:18

  • 9.

    כל הכבוד לחיילים, הגיע הזמן שהצבא יתעסק בתפקידו - לשמור על עם ישראל !! (ל''ת)

    אשריכם ישראל, 19/11/09 18:17

  • 8.

    מסתבר שהצבא כן פוליטי ומפנה ממניעים פוליטיים יהודים

    גיבורים אמיתיים, 19/11/09 18:14

    שר הבטחון הפוליטי משתמש באלוף פיקוד הכי פוליטי בצבא לפנות יהודים בלבד. בעוד ים של ערבים בונה התנחלויות לא חוקיות, אותן לא מפנים, בגלל שהסרגל הפוליטי לא סופר אותם.
    השקר בולט כאפו של פינוקיו, כשאומרים שיש לשמור את הצבא מחוץ לפוליטיקה, ובאותה נשימה מגרשים רק יהודים עם צבא , בגלל פוליטיקת שמאל

  • 7.

    המחאה היא הסימפטום, המחלה היא שימוש בצבא למטרותיו של ברק. (ל''ת)

    רעמסס, 19/11/09 18:13

  • 6.

    שוכחים שגם לשמור על כל המאחזים האלו זה שימוש פוליטי (ל''ת)

    הגיע הזמן לסרבנות משמאל, 19/11/09 18:12

    • באמת עד עכשיו לא היתה סרבנות משמאל. גם לא מכתב שמיניסטים. (ל''ת)

      אסתר, 19/11/09 18:31

      • השמיניסטים היו חיילים? (ל''ת)

        אתה שומע מה שאתה מחרטט?מדובר על סרבנות במדים,כחייל, 19/11/09 19:02

        • והטייסים? (ל''ת)

          נודניק, 19/11/09 19:58

          • הטייסים הודחו מצה''ל באותו היום. הוא אולי נודניק אתה סתם טיפש! (ל''ת)

            אורן, 19/11/09 23:46

  • 5.

    אין ברירה, לפרק את החטיבה (ל''ת)

    נחשון לשעבר, 19/11/09 18:12

    • למה לפרק?! סוף-סוף חיילים למופת! (ל''ת)

      אחלה חבר'ה, 19/11/09 22:24

  • 4.

    מלח הארץ

    מומי, 19/11/09 18:12

    כל הכבוד!
    97% מהעם איתכם!
    ל50% מהם אין אומץ להודות בכך!

    • תיקון למומי

      אחינו , 19/11/09 19:23

      97% מכם מציפים את הידיעות באלו בטוקבקים.
      50% מזדעזעים. אין לי ספק שהחיילים אוהבים את הארץ ועושים את זה ממניעים ציוניים, אבל אני לא הייתי רוצה אותם תחתיי בזמן מלחמה.
      חוסר משמעת ופוליטיקה - אין מקומם בצבא ההגנה לישראל, מעולם ולעולם.
      מוקיעים אתכם ומקווים שתשארו בצבא ההגנה לישראל מתוך אידיאולוגיית הכלל ולא מתוך אידיאולוגיית המגזר ממנו אתה מגיע.

      יום טוב,
      אחינו (אחד מה-97% שלא מבינים למה השתן עלה לכם לראש)

      • בשעת מלחמה אלו החיילים שהייתי רוצה איתי (ל''ת)

        קצין במיל, 19/11/09 19:37

        • היית רוצה חייל שבזמן אמת יטיל ספק בפקודתך?

          אחינו , 19/11/09 20:25

          כמפקד, אתה רוצה חייל שיהיה על תקן שופט כשמנגד עומד האויב?
          רוצה חייל שיחליט על דעת עצמו לירות באזרחים חשודים ברחובות עזה גם אם לא הורית לו לעשות כך (כי לך יש ספק אם הוא חף משפע ומבחינתו כל ערבי הוא פושע)?

          עולם הערכים שלנו כנראה הפוך.

          אחינו (קצין בקבע)

          • אלו לא דפרים, אלו חיילים שמבינים היטב משמעות של פקודות

            קצין במיל, 19/11/09 21:24

            הם לא הניפו שלטים לשינוי הוראות הפתיחה באש. והם גם לא יניפו, הם מבינים מה זה פקודות והם יבצעו אותם.
            כאן מדובר במשהו שונה לחלוטין ובמציאות אחרת שבכלל לא קשורה לשעת מלחמה.
            פיקוד חכם לא היה צריך בכלל להגיע למצב הזה.

            • ועם המשפט האחרון שלך אני בהחלט מסכים (ל''ת)

              אחינו , 20/11/09 01:19

      • החיילים הכי טובים שלי היו מסרבים

        יונתן מפקד בעורב גבעתי, 19/11/09 20:30

        חיילים ערכיים ואמיצים זה החיילים הכי טובים

  • 3.

    לפרק את החטיבה מייד

    אזרח, 19/11/09 18:11

    תמסנקים

    • תגובה ל''אזרח מעליי''

      רפאל, 19/11/09 18:45

      אני בטוח שלא עשית צבא או שבכלל אתה אזרח ערבי..
      אזרח אמיתי לא היה קורא לחיילים קרביים שקורעים את התחת יום ולילה חמסניקים!!
      הטעות כתיב שקופה וחמסניקים נמצאים בעזה ואתה מוזמן לעבור לשם בזמנך החופשי..

  • 2.

    מצ''ח ולכלא (ל''ת)

    מצ''ח ולכלא, 19/11/09 18:08

  • 1.

    צה''ל אינו תנועת הנוער של ברק

    השני מהאמצע, 19/11/09 18:02

    שלחו את המשטרה לאכוף חוקים ומדיניות שנויה במחלוקת.

    • מה זה מדיניות שנויה במחלוקת??

      כל מדיניות שנויה במחלוקת!!יש ממשלה !!הבנת? ממשלה !, 19/11/09 18:52

      ובשטחים צה''ל הוא האחראי!

      • לאף ממשלה אין את הזכות לרמיסת זכויות הפרט

        markkesty , 19/11/09 19:32

        מתי תבינו? אין שום זכות לרוב לרמוס את זכויותיו של המיעוט ומיוחד המיעוט הכי קטן שיש: היחיד.

        כל בן אדם חושב מבין את הרשע בגירוש משפחות והרס בתיהם.

        • המיעוט יחליט איפה יעבור גבול ישראל?

          ''זכויות פרט'' זה להחליט עבור כולנו להישאר בשטחים??, 19/11/09 19:47

          זכות הפרט לנהל את מדיניות ישראל?
          אתם קצת מבולבלים ומשמתשים במושגים בלי קשר חחח

          • מה הקשר בין גבול מדינת ישראל לזכויות הפרט?

            חיים משה, 19/11/09 21:13

            מדינת ישראל יכולה לקבוע היכן יעבור גבולה אבל לפרט היהודי יש זכות לגור בכל מקום בארץ ישראל.
            איך הוא יגור ומי יגן עליו זו שאלה שהוא ורק הוא יחליט.
            ירצה, יבקש חסות מאבו מאזן,
            ירצה, ילך לאו''ם ויבקש זכות הגדרה עצמית ואוטונומיה ושכוחות או''ם יגנו עליו.
            ירצה, יגן על עצמו באופן עצמאי.
            ירצה יעבור מרצונו לגבול שמדינת ישראל תקבע.
            בכל מקרה לך אין זכות להיות קלגס ולעקור אדם מביתו בניגוד לרצונו.
            אף מדינה קולוניאליסטית שכבשה ארצות לא עקרב משם את תושביה בכוח.
            האם הבריטים עקרו בריטים מהונג קונג לפני שמסרו את הונג קונג לסינים?
            אפילו הצרפתים לא עקרו בכוח צרפתים מבתיהם לפני שעזבו את אלג'יר, הם הניחו לכל אחד לעשות כרצונו.
            כך צריכה לדאוג מדינה נאורה המכבדת את הפרט.

            • חברה אתם לקחתם חומר חזק (ל''ת)

              בן דוד, 20/11/09 00:55

      • הגנת המדינה מפני אויביה אינה שנויה במחלוקת (ל''ת)

        כל היתר כן, 19/11/09 19:38

    • קראתי את תגובותיכם ואכן שכנעתם אותי (ל''ת)

      השני מהאמצע, 20/11/09 08:54

    • הדוסים משתלטים על הצבא ואתם תמימים... אני לא מוכן להגן על התנחליות לא (ל''ת)

      חוקיות. אז מה תגידו עכישו? הא?, 26/11/09 23:08