• 62.

    בקרוב

    נחמן, 02/05/10 18:05

    לא עוד הרבה זמן עד שהאמת תתברר ותצא לאור
    ויתנו את הדין משני הצדדים.

  • 61.

    למה לעשות דווקא?

    יואב, 26/11/09 14:32

    יש גבול!!עם על הכבוד לרצון שלך לייצר איזה שיוויון בין המינים. לא צריך להגזים..הרי אם בורא עולם היה מחליט שזו גם חובה שלכם לטלית הוא היה מורא על כך..יש גבול עבה מאוד בין מה שהאגו שלך אומר למה שתורתינו הקדושה מכתיבה לנו..

    מה קשה להבין פה
    את והחברות שלך מלכלכות את קדושת הדת על ידי מוניפולציות פמיניסטיות זולות

    • ומי כבודו שיודע יותר מכולם?

      עינב, 24/01/10 14:40

      מי כבודו שיודע יותר מכל מאמין אחר איך,כמה ולמה מעדיף השם? האם אדוני מייצג אותו באופן רשמי?

  • 60.

    ייש כוח נופרת! (ל''ת)

    כל הכבוד!, 24/11/09 22:29

  • 59.

    יהדות בישראל = חרדים

    חבר בתנועה הקונסרבטיבית, 23/11/09 17:12

    אל תתנו להם להיות הקול היחידי!!!

  • 58.

    ''הרב '' רבינוביץ , ל55 אתה צודק!!! כנסו ותבינו

    עובד במשרד הדתות, 20/11/09 14:22

    שימו לב איזה כוח וסמכויות לקח '' הרב'' של הכותל, והוא עוד עובד ממשלה, מי שמכיר אותו מקרוב יודע שמדובר בעסקן נדל''ן עם קשרים פוליטיים רבים, שמרשה לעצמו להיות שותף ברווחים של עמותות שונות, הכל למען בצע כסף לו ולמשפחתו הענפה, וכולם מחרישים.
    כל העובדים במשרד הדתות יודעים על עסקיו ונוכלויותיו אבל יודעים שמסוכן להלשין עליו שהרי גם אביו יהודה רבינוביץ בעל כוח והשפעה במשרד, הוא דיין ברבנות בי-ם ויש שמועות שעזר לפרס בגירושיו מאשתו, בסתר כמובן. בגלל זה פרס שומר עליהם וגם ביילין שדאג למינוי רב הכותל, עוזר לו.

  • 57.

    התנועה המסורתית איננה מכבדת את החוק!

    היה הסכם, הפרובוקציות האנטי אורתודוקסיות משתלטות, 20/11/09 10:16

    ההתנהלות הזו היא בושה לתנועה המסורתית שהיתה בעבר תנועה מתונה שמכבדת את כל הזרמים ביהדות והן את החוק של מדינת ישראל ואת הדו- קיום בה בין הזרמים השונים.

    המאבק על הכותל הסתיים בהסכם מכובד.
    אל תתנו להם כספים כל עוד הם מתנהגים כך!

  • 56.

    שולחן ערוך אורח חיים סימן י''ז - אוסר לנשים להתעטף בטלית

    יוני, 19/11/09 22:43

    מדוע באות נשים ממרץ להפגין דוקא בכותל?

    אולי עדיף שיבחרו להן מסגד או מתנ''ס?

    מדוע אנשי שלטון החוק חדלים מדבקותם בחוק כאשר הם פוגשים בחוק שאינו נוח להם?


    שאלות קשות ותשובות ברורות...

  • 55.

    הרב רבינוביץ'

    ירון, 19/11/09 22:01

    הרב רבינוביץ הוא מינוי פוליטי של שעמון פרס. הוא לא נשחב לתלמיד חכם גדול. יותר בכיוון של יחצ''ן ממולח. המטרה שלו היא אחת: להשתלט על הכותל.

  • 54.

    רצוי מאוד לקרב ליהדות ולגייר אנשים כמה שרק יותר (ל''ת)

    פקק תנועה , 19/11/09 14:08

  • 53.

    אייה אביריך???

    שלטון ה-צ-חוק, 19/11/09 12:35

    אולי ליבם היהודי החם נמס למראה פרץ הדבקות שנוטף מהצדיקות עטופות הטלית הקמאית, וכך הם שכחו לזעוק על בזיון בית המשפט, שלטון החוק וכו' וכו'

  • 52.

    ישר כוח נופר! (ל''ת)

    רועי, 19/11/09 12:27

  • 51.

    מה זה הכותל - קיר אבן שנבנה בתקופת הצלבנים, תיבת דואר למכתבים

    דגידפ , 19/11/09 12:08

    זה בדיוק כמו קברי הצדיקים בגליל, קברי שייכים ערביים שאומצו על ידי כל מיני יהודים

  • 50.

    האישה שהתעפטה....

    יוכב ולבר, 19/11/09 10:51

    אני מחזיקה את ידי חברתי הצעירה נופרת. העול שנעשה לה מציב אותה בין המוכנים להקדיש את כוחם להבאת אור לעולם של חושך וקנאות.

  • 49.

    נופרת, הכותל בסה''כ קיר תמך

    נץ, 19/11/09 09:41

    הדבר האמיתי זה הר הבית. והכי אמיתי אבן השתיה שבכיפת הסלע.

    מקווה שבראש חודש הבא תנסי להיות שם ולהתמם על זכויות ומצוות.

  • 48.

    נופרת- חזקי ואמצי

    ערן, 19/11/09 08:03

    התנועה המסורתית= התנועה הקונסרבטיבית

  • 47.

    נופרת, חיזקי ואימצי (ל''ת)

    לבנת, 19/11/09 00:24

  • 46.

    מחקרה במשטרה? איזו בושה (ל''ת)

    ליבי, 19/11/09 00:22

  • 45.

    שאנחנו נוכל להיכנס לבתי כנסת רפורמים בלי לשלם דמי כניסה

    שגיב א., 18/11/09 23:47

    הם יכנסו לכותל, סבבה?

    • קודם כל היא מסורתית לא רפורמית. שנית, לא משלמים דמי כניסה בבית כנסת

      אורתודוכס לשעבר, 19/11/09 12:26

      רפורמי. אז תפסיק סתם להכפיש. יתר על כן, בניגוד לאורתודוכסים הם גם לא מוכרים עליות תמורת כסף בשבת

  • 44.

    במה אנחנו מתעסקים ?

    עגלון, 18/11/09 21:20

    ביום שישי השבוע, עם שחר, יופעל ה-LHC
    של CERN וחלקיקים ינועו במטרה לשחזר
    מצב המפץ הגדול זמן קצר לאחר התהוותו לפני כ-14 מיליארד שנה.

    כידוע, המאיץ האירופי סובל ממזל נעאחס
    מאז הפיצוץ בשנה שעברה שמנע את הניסוי ומנע
    נסיון לאתר את בוזון H אותו הם כינו
    החלקיק האלוהי.

    התקלה כללה גם דליפת חנקן נוזלי
    מהקואדרופולים, דבר שגרם לביטול תכונות של מוליך על. סדרת תקלות נאעחס השביתה את
    המאיץ, שיחדש את הניסויים בעוד כ-35 שעות.

    מאז התקלה הקודמת, התברר שאין טעם לחפש את
    בוזון היגס, שלא יכול להיות האחראי
    לכוח הרביעי.

    כעת מחפשים אנשי הפיסיקה הגרעינית, מה בכל
    זאת נותן למאסה את הכוח הרביעי.

    רבים חוששים מהניסוי הזה, בעיקר אנשים
    שחוששים שהאדם נוגע בסודות הבריאה.

    נחזיק להם אצבעות, ונתפלל ליוזם המפץ
    הגדול, שישמור עליהם מתקלות.

    אגב, CERN, בשם המדע, לא מסתיר דבר
    מהציבור ומאפשר לכל החפץ, לקבל מידע ואף
    לבקר במתקנים שלו, שחלקם הם הגדולים בעולם.

    כידוע, תיאורית המפץ הגדול גורמת לרבים
    להאמין, שרק מנהל היקום, יכול היה לפרק
    את כלום ליש ויש סימטרי הפוך הנקרא אנטי
    חומר.

    • תגיד יא עגלון, על איזה חומר אתה? או שזה מהריח של הסוסים? (ל''ת)

      חנווני, 19/11/09 04:23

  • 43.

    נמאס כבר מכל הנשים המתוסבכות האלה.

    הילה, 18/11/09 21:05

    בשום מקום לא כתוב שאשה צריכה להתעטף בטלית.
    תפסיקו להמציא.

    • טלית

      בת עמוס, 19/11/09 09:20

      בשום מקום לא כתוב שזו מצווה גברית בלבד

  • 42.

    ישר כח נופרת! מצטערים שהיית צריכה לעבור זאת אך גאים בך

    נורית מירושלים, 18/11/09 19:50

    מנורית ומעוד הרבה מאוד אנשים שאוהבים אותך ומתפעלים מיושר דרכייך, תעוזתך ואהבת היהדות שבך. כולנו איתך!

  • 41.

    אני לא מאמינה לשטיות האלה

    אני, 18/11/09 18:46

    אני לא מאמינה לשטיות האלה
    למשטרה אין משהו יותר טוב לעשות.
    וגם כן איזה עם סגולה.איזה עם נבחר.
    זאת אחת הסיבות שעזבתי את המדינה המטומטמת הזאת.מה הבעיה של האנשים אם היא רוצה לשם טלית או תפילין או לקרוא בספר המדהים שקוראים לו תורה שהדבר היחיד שהוא מביא זה צרות.

    • משטרה צריכה לאכוף את החוק , ובג''ץ קבע שזה אסור , אז עכשיו המשטרה

      אורן1234 , 18/11/09 20:01

      ובג''ץ לא בסדר ? עכשיו הם חרדיים ? אנשים צבועים

    • תשאר שם (ל''ת)

      תש, 18/11/09 20:56

  • 40.

    עכשיו כל אוכלי חזיר יגידו שזה לא פוגע בהם. אבל לא איכפת לכם במי זה כן.

    דני, 18/11/09 18:41

    אני לא דתי ולא מסורתי אבל אני לא אומר לאנשים במה לאמין ואיך. עכשיו המיעוט השמאלני יכריח את הרוב הדתי ימני לשנות את הגישה,סתם מתוך קטנוניות.וכל אלה שיצעקו שאני שוביניסט אז לא איכפת לי מה היא עושה מצידי שתלך לכל מקום עם כיפה אבל מי שגירש אותה בעזרת המשטרה היו הנשים.

  • 39.

    די לשנאת חינם

    משה כהן, 18/11/09 17:43

    בגלל שנאת חינם אנו נאלצים להתפלל ליד הכותל המערבי ולא במקדשנו. לא יתכן שחבורת אוכלי חינם ישתלטו על נכס לאומי ויכתיבו את דרכם הבלעדית לכל עם ישראל

  • 38.

    מותר לי לעשות עם טלית מה שאני רוצה, למשל לנגב אבק (ל''ת)

    דגידפ , 18/11/09 17:39

  • 37.

    יישר כוח נופרת!!

    נועה, 18/11/09 17:18

    נופרת,
    אני לא יודעת אם תקראי את זה, אבל אני מניחה שניפגש שבת הבאה בביה''כ.
    אני לא יכולה אפילו להתחיל להבין איך זה להיעצר בזמן תפילת שחרית.
    לא ניתן לאחרים להכתיב את חיינו ואמונתינו.
    יישר כוח, חודש טוב.

    • את מסכנה שאת לא מבינה את הרוח של התורה. התורה זה לא ספר פרטים

      מאמין בכל התורה ומשתדל לחיות על פיה, 18/11/09 23:57

      טכניים,יש יותר גבוה מזה,תלמדי קצת ואז תדברי...פמיניזים כזה נוגד את היהדות ואת דרך הרב קוק,לכו לבית כנסת...יאלללה..תעבדו על עצמכן שזו התורה.אמנם שבעים פנים לתורה,אבל לעבור על התורה ועל בג''צ????לאן המתירנות והזילות בענייני התורה תגיע?

  • 36.

    עם של קשי עורף וערלי לב.

    יהודי כשר, 18/11/09 16:16

    איבדנו את הדרך לאלוהים בגלל ''המנהיגים'' (רבנים של היום)שלנו.עכשיו הם מנסים לסלול דרך חדשה, כמובן לא בכיוון אפילו. ממציאים חוקים משלהם שבינתיים רק גורמים לנו לריחוק גדול יותר מבורא עולם.
    ''ואהבת לרעך כמוך'' ''כמוך''... אתה הבנת את זה מר עובדיה?

    • תגיד אתה מפגר?כנראה עדיין לא קלטת את חומרת המעשה...

      ניר, 18/11/09 17:22

      איפה כתוב בתורה בהלכה שאישה צריכה להתעטף בטלית ולהניח תפילין?הרפורמיסטים הם אלו שאיבדו את דרך אלוקים..חמור מה שהמשוגעת עשתה...ואתה כשר כמו שחזיר כשר..NRG לא לצנזר..חופש הביטוי,זה לא צודק ונכון לצנזר תגובות של אנשים שלא מוצא חן בעיניכם..תתנו במה לכולם..לכל אחד מגיע להביע את דעתו לטוב ולרע תקחו את זה בחשבון!

      • לא רפורמי - קונסרבטיבי, אבל לך זה לא משנה... (ל''ת)

        סתם אחד, 19/11/09 00:22

      • לניר האינטליגֶנט, כדאי שתכנס לקרא. אם תתגבר על הכעס אולי תחכים.

        יהודי כשר, 19/11/09 04:20

        אם אתה כזה ''חכם גדול'' בתורה, אולי תראה לי איפה כתוב שגבר צריך להניח תפילין ולשים טלית?
        אבל אני אלמד אותך משהו אחר שכתוב בתורה:
        ''לא תלבִּין פני חברך ברבים''.
        כשאתה מכנה אותי מפגר במבלי שתדע אפילו מי אני (אפילו שאני לא חברךָ...) אתה עובר על מצווה חמורה יותר מאשר הבחורה המסכנה הזאת עברה.
        שב ולמד, פתח את התורה וּלְמַד בעצמך ואז תמצא שהרב טועה.
        או שאתה בוחר ללכת עיוור אחרי הרב ולסמוך על שיקול דעתו והבנתו שלו לגבי חיי הנצח שלך. אם אתה בוחר בדרך הזאת הקלה, דרך שבא אתה לא צריך להתאמץ הרבה וללמוד בעצמך, הרי שאתה בעצמך מפגר. ולא סתם מפגר, אלה מפגר רציני ביותר. אתה שם את עתיד חיי הנצח שלך בִּידיי מישהו שאינך מכיר??? אוי, כמה שאתה מפגר.
        כן,הצלחת להרגיז אותי.
        בּורות מרגיזה אותי, מה לעשות.

      • על ההלכה

        עמוס, 19/11/09 10:46

        ניר, לא צנזרו אותך, אך היית יכול להתנסח בצורה יותר ראויה.

        בכל מקרה, המקרא לא מדברת ישירות על תפילין אלא על טוטפות. לגבי ציצית - הלשון הוא לשון רבים בזכר: ''ושמתם פתיל תכלת והיה לכם לציצית...'' לשון שיכולה לדבר על כל העם גברים ונשים או רק גברים.

        חכמינו קבעו כי אלה מצוות שרק גברים חייבים בהן ונשים פטורות.

        -סבבה. רק שווה להבהיר כי פטורות לא שקול לאסורות. מותר לאישה שחפצה בכך להתעטף בציצית ולהניח תפילין. היא פשוט לא מחוייבת לעשות כן כמו הגבר.

  • 35.

    בבתי המשפט בארה''ב

    מחזקת את הרב, 18/11/09 15:53

    חייבים הנתבעים להופיע בחליפה ובעניבה! ובכנסת אסור להופיע בג'ינס ובטח לא בבקיני.

  • 34.

    בג''צ לא יקבע את פניה של היהדות

    אאא, 18/11/09 15:48

    מי זה בכלל בג''צ ?

    • אמת! (ל''ת)

      V, 18/11/09 16:54

    • בג''צ הם אתאיסטים חזירים... (ל''ת)

      ניר, 18/11/09 17:23

    • נכון

      אשה שווה, 18/11/09 21:08

      גם לא אתה!
      יחי התנועה ליהדות מתקדמת והתנועה המסורתית!!!

  • 33.

    מתהפך בקברו

    בן גוריון, 18/11/09 15:24

    חיילים שחיים ע''פ צווי רבנים.
    תעשיית הי טק שמנהלת מומ על עבודה בשבת בגלל אלו שלא עובדים.
    400 מליון ש''ח לתלמידי ישיבות בעוד שתקציב האונברסיטאות מקוצץ.
    ציבור שחי ע''פ ההלכה ולא ע''פ החוק.
    מליונים שמשולמים על הולכת טורבינות ביום חול.
    ולבסוף אישה שלבושת טלית.
    והכל בעידודן של ממשלות ישראל שמעדיפות את האחיזה בשילטון ( המפלגות הדתיות ), והרס המדינה הציונית , על קבלת החלטה של הפרדת הדת מהמדינה
    אחמינג'אד .. אין צורך באיומי גרעין אנחנו מצטרפים אלייך בכל מקרה

    • צודק לגמרי (ל''ת)

      שם, 18/11/09 17:24

  • 32.

    מצווה גדולה לאכול חזיר ברחת הכותל והר הבית. כנסו ותבינו למה.

    גם אני דתי, 18/11/09 15:12

    על פי המסורת היהודית ברגע שעם ישראל חוזר לארצו זוהי בעצם הגאולה. על פי המסורת קוראים לחזיר בשמו בגלל שהוא ''עתיד לחזור ולהיות כשר'' ממילא הגאולה התממשה והגיע הזמן לאכול חזיר, ובגלל שכל ישראל ערבים זה לזה צריך לעשות זאת בצורה פומבית כדי שכולם יבינו שהגאולה הגיעה.
    הגיע הזמן להפסיק להתכחש למשיח (בן גוריון) ולמלך ישראל (שמעון פרס) ולהתחיל לממש את בשורת הגאולה.
    נשמע לכם הזוי?
    לא נורא, היום הכל אפשרי!

    • לא יותר הזוי מסתם להאמין בדמות בלתי נראית

      אלימלך, 18/11/09 17:01

      שבראה את העולם ובאופן חד-פעמי העניקה לנו ספר חוקים שאותו רשאים רק רבנים לפרש (ולקבל תקציביםורשות שליטה). אם אתה שואל אותי האשה המתעטפת הזויה, אבל הרבה פחות הזויה מהמתלוננים עליה! תבוטל שליטת הוואקף על הר הבית ושליטת הרבנות על רחבת הכותל לאלתר!

  • 31.

    כולם משוגעים

    שיגעוני, 18/11/09 15:12

    מי שאמר שרבי עקיבא גדול או יותר ממשה הרי הוא כופר בתורת משה! יוצא מזה שמיליוני יהודים כופרים בתורת משה! איזו קרחנה, אבל עד הסוף, בלי רחמים! מי שפגע בבר כוכבא ובכהני ישראל, שיצפה לפגיעה חוזרת, כי ככה השם, משלם כפל כפליים למי שפוגע בתורת משה בכתב ושבעל פה! איימן

  • 30.

    שתעלה להר הביית, שמה היו עוצרים אותה ואף אחד לא היה מיילל

    יעל, 18/11/09 15:11

    רק יהודים חייבים להרוס את היהדות.
    שתעשה פרובוקציה בהר הביית גיבורה גדולה

  • 29.

    נופרת - יישר כח! (ל''ת)

    מאמינה ביהדות מתקדמת, 18/11/09 14:51

    • את פתאטית פשוט מגוכחת איכס. (ל''ת)

      ניר, 18/11/09 17:23

      • חזרה אליך....ניר. גוד שבוס. (ל''ת)

        ס.ד., 18/11/09 21:11

  • 28.

    היא מודעת לזה שהיא מפרת חוק, אבל החוק לא נוגע לה. רק מתנחלונים צריכים

    לציית לו. לה מותר לבצע פרובוקציות., 18/11/09 14:50

    ככה זה כשבארגון יש קשיים תקציביים. כמה פרובוקציות, חשיפה תקשורתית, והתרומות יחזרו.

    • איזה חוק ? מותר לי לעשות עם טלית מה שאני רוצה, אפילו לנגב אבק (ל''ת)

      דגידפ , 18/11/09 17:38

  • 27.

    ''במצוות הוריה'' להם היה היתר להמציא מנהגים והלכות חדשות (ל''ת)

    בנצי, 18/11/09 14:42

  • 26.

    מה ולרפורמית ולתפילה בכותל,הם לא מאמינים בתנ''ך,בתלמוד,  (ל''ת)

    simond , 18/11/09 14:41

  • 25.

    הלוואי שהקב''ה ירחם עלינו ויחזיר לערבים את הכותל + החרדים שלו (ל''ת)

    ניק הצד''רניק, 18/11/09 14:27

  • 24.

    נופרת , אנחנו בדרך אליך (באוטובוס מהדרין ) ,  (ל''ת)

    משמרת הצניעות, 18/11/09 14:26

    • אהבתי (ל''ת)

      חחחחחח!, 18/11/09 15:45

  • 23.

    בעיית הפמיניזם והשוביניזם

    מישה, 18/11/09 14:24

    מלחמת הנשים לשוויון בתחומי הדת- כבתחומי החברה- לוקה בנסיון לחקות מאפיינים גבריים, ובכך היא רק מעוררת האחזות בהלכות מיושנות שנועדו להגדיר תפקודים מגדריים באמונה כבכל דבר.
    בהידחקותן אל 'הישגיות' שוויונית חיצונית, מפספסות נשים רבות את איכותן התומכת, או את דקות אבחנתן היכולה להשלים או להבהיר את הקנאות הגברית להובלה.
    יש דרכים נשיות. לא חייבים דילדו בראש חוצות

    • הפמיניזם הוא רעיון של הדת הליברלית

      אאא, 18/11/09 15:49

      אין לו קשר למונותאיזם.ליהדות הוא בכלל מנוגד.מי שרוצה להיות ליברל שיהיה ליברל וכמובן עליו לעזוב את ישראל שנועדה ליהודים.

  • 22.

    sick (ל''ת)

    askelon, 18/11/09 14:22

  • 21.

    זה עיניין פנים אשכנזי שמאלני .אין מה להתערב. (ל''ת)

    אשכנזי מבויש, 18/11/09 14:19

  • 20.

    בורות דתית של המגיבים

    נביאת השפיות, 18/11/09 14:12

    מה קרה, השתגעתם? מה זה התגבות האלו? על מה? זה כל כך כואב שיש כזו בורות. גם הבנות של רש''י הלכו עם טלית, ואין עם זו שום בעיה הלכתית!

  • 19.

    כל הכבוד. השם הוא גבר? (ל''ת)

    א., 18/11/09 14:12

  • 18.

    גברת יקרה,תתארי לך שחסיד חרדי יכנס עם טלית למשרדי מרצ,,הוא יזרק מהחלון (ל''ת)

    בצלאל, 18/11/09 14:08

    • תגיד היית שם פעם? הם מקבלים כ''א כפי שהוא (ל''ת)

      ש, 18/11/09 17:11

  • 17.

    נופרת-מטומטמת היא כבר לא תהיה-נופרת=כופרת! (ל''ת)

    גימי-יהודי מיהודה, 18/11/09 13:58

  • 16.

    דתיים חרדים רבים עם דתיים מסורתיים ואנחנו צריכים לסבול (ל''ת)

    חילוני,, 18/11/09 13:58

  • 15.

    אני גאה בה (ל''ת)

    עמנואל, 18/11/09 13:57

  • 14.

    אבולוציה (ל''ת)

    יהודי פשוט, 18/11/09 13:52

  • 13.

    האורתודקסיה היא לא הדת היהודית! לאפשר לנשים להתפלל כפי שהן רוצות. (ל''ת)

    שלום, 18/11/09 13:45

  • 12.

    חחחחחחחחחח......................חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

    כמצוות הוריה, 18/11/09 13:42

  • 11.

    נופרת שונאת יהודים ואת זהותה היהודית (ל''ת)

    משוגעים יש בכל מקום, לא חסר, 18/11/09 13:39

  • 10.

    As A shrimp eating secular person - I'm sick of these provocateurs

    Hiloni, 18/11/09 13:37

    I'm secular I eat shrimp and you would not see me desrespecting other people and the religion

    These people are atni-Jewish provocateurs

    They should have respect for other peoples feelings just like they expect the religeous people to have for them

    She has NO business doing what she did - HOW DARE SHE!!!!!!!!!!!!!1

    • אתה וודאי חסילון אוכל חילונים ולא להפך.

      C-cyclist, 18/11/09 15:06

      אין שום דבר ''אנטי יהודי'' בפולחן היהודי של התנועות השיוויוניות יותר ביהדות, מה גם שבארה''ב שעליה אתה מסתמך כל יום התנועות השיוויוניות הן הרוב והאורתוקודסיה שבשמה אתה נעלב היא המיעוט.

      היא איננה ''מעיזה'' אלא מקיימת את הפולחן היהודי הקונסרבטיבי כפי שהינו.

      היחיד שמעז פה הוא אתה, שרוצה לכפות עליה לקיים פולחן אורטודוקסי.

      תקיים אתה פולחן אורטודוקסי ותבין שלא כך רוב היהדות.

  • 9.

    נופרת לכי למנזר שם תעשי מה שבא לך.. חולת נפש :) (ל''ת)

    ירושלמית, 18/11/09 13:21

  • 8.

    פעם הבאה שתבוא בבקיני או לבושה בבגדי המלך החדשים. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 18/11/09 13:14

  • 7.

    יאללה כבר כל הפמיניסטיות המחורבנות האלה. לכן תגדלו כבר זין ועזבו אותנו (ל''ת)

    חבורה של אהבלות חסרות זהות, 18/11/09 13:12

  • 6.

    לקפוץ מהגג האם תקפצי, עדיף שתלכי צנועה כל ימיך

    כנראה שחסר לאותה פרנקל ''צומי'', אם הוריך יורו לך, 18/11/09 13:12

    ועם כסכוי ראש, את וחברותיך, והלבוש שיהיה הולם בת ישראל, ואל תחפשי במה אפשר לגרות את הדתיים באותודוכסים, כדי שהמצב יגיע למה שהגיע הבקר.
    ובקשר למצות הנחת טלית, מדובר בגברים ולא בנשים, המצוה הכתובה בתורה היא שהאשה לא תלבש לבוש של גבר, וכן ההפך, וכן האשה מצווה מהתורה, שלא תפרע את שיער ראשה, אז בבקשה ממך, תפסיקי להתמם.

    רבקה

  • 5.

    משטרת ישראל ביצעה פקודה בלתי חוקים! היא לא תחת פיקוד הרבנים... אוי לנו (ל''ת)

    חגית, 18/11/09 13:08

    • פספסת משהו - יש חוק נגד זה, וגם בג''צ פסק כך. אז היא עוברת על החוק... (ל''ת)

      והמשטרה היא זו שאוכפת אותו., 18/11/09 13:49

  • 4.

    הרפורמים לא מאמינים במשניות תורה שבעל פה

    ליאור, 18/11/09 13:05

    אז למה הם משתמשים בציצית הרי בלי תורה שבעל פה לא ניתן היה לדעת אך ניתן להכין ציצית זה לא רשום בחומש בתנך. !!! - כמו כן מי שחושב שיש רפורמה ברצון השם הוא מטורף לחלוטין הרי השם אומר בתורה ''אני השם לא שניתי'' אני שינוי בדברי אלוקים חיים

  • 3.

    התנועה הפאשיסטית

    רונן גולדשטיין, 18/11/09 12:50

    הקוראת לעצמה ''נשות הכותל'',היא תנועה של נשים פרובוקטיביות המגיעות לכותל בכדי לעורר מהומות ולפוצץ פרונקלים. נופרת פרנקל,היא פרונקלית המבצעת את פקודות הפמיניסטית פרובוקטורית שלה ענת הופמן.

    • רונן, מה זה פאשיסטי? (ל''ת)

      שאלת תם, 18/11/09 13:47

    • האורטודוקסים הם הפשיסטים. פאשיזם = כפיית טולטליטארית של דיעה אחת

      C-cyclist, 18/11/09 15:09

      נשות הכותל אינן באות בכוח וכופות על כל שאר עזרת הנשים לנהוג כמוהן, את זה עושות הנשים האורטודוקסיות, ורב הכותל עובד האלילים שזרק משם את צה''ל.

  • 2.

    עוד המשך התחרדות של הכותל

    אילן, 18/11/09 12:50

    מה השלב הבא ?
    איסור כניסה לחילוניים ?

    • ''התחרדות'' הכותל??

      לאן תגיע הליברליות?, 18/11/09 14:26

      היש מקום יותר קדוש מהכותל? שריד בית מקדשנו?
      קטונתי מלהגיד.. ייתכן שיש, אבל אין לזלזל בקדושת הכותל והחשיבות שלו. להתייחס ל''יהדות'' הרפורמית כעוד זרם נורמלי ביהדות זהו רעיון אווילי שכן רפורמים מפרים כחלק מאמנותם את הכללים הבסיסיים ביותר של התורה הקדושה.
      רפורמה בתורת השם?? נו באמת, אחד מ13 העיקרים הוא שלא ישתנה לעולם דבר בתורה, מובטח לנו בידי בורא עולם שאמיתות התורה לנצח היא.
      לאסור חילול השם בבוטות בפרהסיה לא דבר קיצוני כלל וכלל ואני חושב שכל בר דעת יסכים על זה

      • תקראו!!!

        חשוב מאוד!!!!, 18/11/09 23:22

        ראשית, היא לא רפורמית, היא קונסרבטיבית. יודע מה זה? כדי שתבדוק לפני שאתה נוקט עמדה כל כך שלילית כלפיהם.
        במשך אלפי שנים היהדות השתנתה והתקדמה, עד שלפני 200 שנה בערך החליטו שכדי להלחם בחילוניות לא משנים דבר ביהדות. עם מה נשארנו? עם דת פאסיבית וארכאית שלא משתנה במקומות שבהם היא צריכה להשתנות. כמו בנושא מעמד הנשים.
        לא יעזור כל התירוצים שילבישו על מעמד האישה ביהדות. האישה מופלת, היא לא חלק מהפולחן. היא עומדת בצד.
        חבל, כי דווקא הנשים יכולות להוסיף רבות לתחום הרוח.
        תפסיקו לפחד משינןיים.
        ואגב - גם 13 העיקרים של הרמב''ם הם חידוש שהיה בימי הביניים.
        וכשאתה כותב אמיתות התורה למה בדיוק אתה מתכוון? למצוות שקבעו כסייגים על סייגים. אם תחקור תגלה שרוב המצוות הם רפורמה שנעשתה בדת בגלל צרכים חברתיים שקמו בתקופת חז''ל. אבל אולי אתה מתכוון לאמת אחרת שנמצאת בתנ''ך. אמת פילוסופית, אמת שלאורה הדת צריכה להתקיים, ולא להפך.

        • ''ברוך אתה.. שלא עשני אישה''

          מתתיהו, 19/11/09 12:41

          מספיק עם הצביעות המתחסדת הזו! זה קל לקחת ממצוות המופנות לגברים את כל הקישוטים וההיתיפיפות אבל כשצריך לעבוד קשה אתן נעלמות אנחנו שילמנו בגופנו בשביל זה!! אין לי בעיה אבל תקיימו הכל לא כל מה שנוח לכן.. זאת התחסדות במלא מובן המילה.. כשהיהדות התפתחה למה שהיא היום עשו זאת ענקי עולם דוגמת ר' יוחנן בן זכאי ולא אנשי השכלה למינהם בורים ועמי הארצות לפחות בכל מה שנוגע ליהדות. אבל אל דאגה היהדות בצורתה המקורית סבלה עיוותים יותר גדולים והקאנו את אותם גידולים מסרטנים מתוכנו, סבלנו את ישמעאל ועקפנו את עשו קברנו תחתנו את קרח ועדתו שחטנו את מקריב החזיר לעיני כל ואת ישו נפנפנו אחר כבוד לעבוד לו אלוהים אחרים.. וגם אותכם כל העיוותים החדשים נקיא מתוכנו.. אתם רק שרידי ערב רב!.. מי לה' אלי!.. והחקלאות תנצח!!

        • לא נכון, הקונסרווטיבים קובעים את המצוות שלהם, אז זו דת אחרת, לא יהדות!

          יהודיה, 19/11/09 16:01

          למה היא אומרת ''מצוות ד''' אצלם אין אמונה בתורה מן השמים כי הם מחליטים מה לקבל ומה לא, וכן כל קהילה עושה אחרת.

          לכן, זה לא יהדות, אולי ''ע''י - PSEUDO יהדות'',ואין כאן שום מצוות ד', רק מצוות שהקהילה החליטה, לתשומת ליבכם!!!

  • 1.

    אז עכשיו לחמאס השמאלני מותר להפר את החוק

    יופי טופי, 18/11/09 12:49

    תחזרי לארצות-הברית פוסטמה