• 30.

    כל הכבוד לכפיר!!! גם אני לא מפנה יהודים. (ל''ת)

    יצחק, 27/11/09 15:33

  • 29.

    כללי

    נהג חילוץ, 27/11/09 11:43

    במידה ויש פקודת ביצוע פינוי ישובים יש לבצע את המשימה ולא לסרב פקודה מי שמסרב את הפקודה דינו מאסר של עד שלושים ימים

  • 28.

    תפקיד משטרת ישראל בתוך המדינה ,ואחריות הצבא בשטחים הכבושים

    שוטר סיור., 18/11/09 18:16

    הגדרת תפקיד המשטרה, הקבועה בחוק מדינת ישראל !!!!

  • 27.

    כולם צריכים להשלים את שירותם כעובדי רס''ר (ל''ת)

    אין שום בעיה אחרת, 17/11/09 15:37

  • 26.

    סוג של ניצול של חיילים

    ממתי חלק מגיוס לצבא הוא פינוי ישובים?, 17/11/09 12:45

    אבל החיילים צודקים הם לא התגייסו לפנות ישובים פינוי ישובים זה תפקיד של המשטרה למה חיילים צריכים לעשות תפקיד של שוטרים?

    • לא בדיוק שואלים אותך לאיזה משימות אתה מוכן להתגייס...תתעדכן (ל''ת)

      אורן, 17/11/09 17:57

  • 25.

    צהל לא צריך לפנות ישובים זה תפקיד המשטרה

    עודד, 17/11/09 12:39

    צהל נשלח למסימות שלא לצורך זה הוא קיים
    תפקידו של הצבא להגן על העם והמדינה ולא לפנות חלוצים ממקומות שהמדינה ישבה
    כמו כן צהל לא צריך לשמור על התישבות פירטיט
    כמו כל המאחזים של אנשים הזויים

    • והם היו במעגל אבטחה שניוני - דהיינו לא לקחו חלק בפינוי

      אורן, 17/11/09 17:58

      וגם אז זה לא בסדר...

      עוד שקרים?

  • 24.

    ישיבות ההסדר הם הכנה לגייס 5 דתי בצה'ל.. אסור לגייס את הדוסים האלה ..

    קצין בכיר בדימוס, 17/11/09 11:59

    באחת ממלחמות ישראל סרב טבח סמל דת ביחידה לוחמת בסיום קרב ביום שבת לבשל אוכל חם ללוחמים ..בהוראת אחד ממפקדי הכח סולק הטבח בכח ממטבח השדה ומאחר והתנגד בכח לאפשר להדליק אש במטבח ,שברו לו הלוחמים ''במקרה'' את ידו ונאלצו לפנותו בניגוד לרצונו באמבולנס בנסיעה בשבת, לגר'פ.

    • קצין בכיר,,,, עלאק (ל''ת)

      הפסיכיאטר המחוזי, 17/11/09 16:15

    • מה קנית דרגות של פורים ?

      צנחן, 17/11/09 20:11

      האחת מהשתיים .
      1.
      או שאתה שקרן פתולוגי.
      2.
      אם המצב כך כנראה בגלל זה הפסדנו בקרב.

  • 23.

    כל הכבוד להם ! ! ! !

    יצחק, 17/11/09 11:50

    כל הכבוד להם !!!!!!!!!!!!!!

  • 22.

    גילוי מוקדם של סרטן

    חזק הנביא, 17/11/09 11:49

    ''דינא דמלכותא דינא '' מי שלוקח חוק לידיים ועושה בו שימוש מנוגד לחוק הוא עבריין שעליו לתת את הדין בפני הדיינים. על אחת כמה וכמה שמדובר בחייל שאפריורי מלמדים אותו ''לציית כדי שידע לפקד'' מצב זה חייב להיות מטופל לאלתר לפני שיהיה מאוחר מדי על כל המשתמע מכך .
    .

  • 21.

    הדבר היחידי שיש לעשות זה...

    ניר, 17/11/09 11:47

    פשוט לשפוט את אותם החיילים לתקופה ארוכה ואחר לזרוק אותם מצה''ל בבושת פנים!!!!! בקצב הזה אנחנו נהיה לפני מהפכה צבאית ובסופו של דבר הרמטכ''ל (לא הנוכחי אבל הרמטכל...) יבצע הפיכה ואח''כ יהיה דיקטטור!!! מוכר מאיזשהי מדינה בהיסטוריה, לא???? חבל שככה החיילים מתנהגים או יותר נכון הפושעים מתנהגים!!!! בושה למדינת ישראל!

    • הדיקטטורה של החונטה השמאלנית מגיעה לקיצה. (ל''ת)

      ישראל, 17/11/09 19:42

  • 20.

    הדבר היחידי שיש לעשות..... (ל''ת)

    ניר, 17/11/09 11:44

  • 19.

    על אותו משקל - חיילים לא שומרים על התנחלויות

    ריקי, 17/11/09 11:43

    אם זה הכיוון שלהם, נראה את כל ההתנחלויות מתפקדות ללא שמירת החיילים.

    • כמה מצביעי מרצ/ חדש /עבודה

      משועממת, 17/11/09 16:39

      שומרים עכשיו על התנחלויות?

    • אם לא שומרים על 'התנחלויות' אז חוטפים קסאמים בת''א! (ל''ת)

      ישראל, 17/11/09 19:41

  • 18.

    המח''ט הזה הוא גבר-גבר!!!

    ד., 17/11/09 11:37

    קראתי את הכתבה אודותיו בסוף השבוע של ידיעות אחרונות ומצאתיו רציני ביותר.

  • 17.

    לא ספק צבא העם לא יכול לפנות את היהודים שהם הקימו בעצמם כדל להגן על

    פקק תנועה , 17/11/09 11:19

    עצמם מיפני אויבהם שרוצים להתקיף את היהודים בכול היזדמנות חגיגית שיש להם ישנו כאן ניגוד אינטרסים יהודי ציוני לאומי מובהק

  • 16.

    החיילים שסירבו לירות ב''אלטלנה'' ובמנחם בגין שהיה על סיפונה, גאים בכך (ל''ת)

    אין לכפות על חייבי גיוס פעולות משטרתיות, 17/11/09 11:16

  • 15.

    צבא זה לא דמוקרטיה

    אמא של קצין, 17/11/09 11:15

    בצבא לא שואלים שאלות בצבא מקיימים פקודות. אני נגד הכיבוש ובכל זאת בני יצא לשמירה על התנחלות הזויה בת 25 נפשות לפני זמן לא רב. למרות דעותי הפוליטיות מעולם לא ערבנו צבא ודעות בבית ולא גרמנו לילדינו בילבול ומבוכה. צבא זה צבא אם נתחיל עם מרידות, כן מרידות לא נהיה חזקים. לדעתי צריך להעניש את המורדים ביד חזקה ולמגר את התופעה.

  • 14.

    מפחיד לדעת שזה הזבל שאמור לשמור על המדינה

    מעמיקים את השנאה בעם, 17/11/09 11:15

    צריך לתת להם קנס שישלמו אותו כל החיים

    • 'זבל' לא אמור לשמור על המדינה. 'זבל' זה חלאות כמוך שמפקירים את אחיהם. (ל''ת)

      ישראל, 17/11/09 19:37

  • 13.

    כל הכבוד לחיילים

    אלי67 , 17/11/09 11:09

    1. אני מעריך את האומץ והנחישות של החיילים.
    2. מהרגע בו הצבא נרתם למבצעים שנויים במחלוקת שאינם מוגדרים כהגנת המדינה (פינוי מאחזים) הוכנסה פוליטיזציה לצבא, והיא חמורה עשרת מונים ממחאה כזו או אחרת, מאחר ומחייבים חיילים לבצע משימות השנויות בציבור במחלוקת, כאשר ברור שהם משימות שיטור ולא משימות מלחמתיות.

  • 12.

    אי אפשר לקרוא לפינוי התנחלויות ''בלתי חוקי בעליל''-----מאחר שכל הממשלות

    התחייבו להסכם אוסלו ולהחלטות האו''ם 242 ו 338 !, 17/11/09 11:08

    ובבסיס כל ההחלטות וההסכמים הנ''ל-יציאת ישראל מהשטחים.

    אז נא להפסיק לשחק במילים.

    • הצבעות שהוכרעו על חודו של מיצובישי

      הפושעים הגדולים- משתמשים בחוק, 17/11/09 15:02

      ותחת איומי פיטורים לכל מי שלא יישר קו עם הדיקטטור.

    • אם פוליטיקאים מחליטים להפקיר את חיי אזרחי ישראל אז זה 'חוקי'? (ל''ת)

      ישראל, 17/11/09 19:35

  • 11.

    על המרדה מעיפים מהצבא !

    להעיף כל מי שחושב להכתיב מדיניות ממשלה, 17/11/09 11:03

    והחלטות מפקדי צה''ל והרמטכ''ל.

  • 10.

    זה הזמן, מדינת ישראל צריכה להתנתק מהמתנחלים- אבל להשאיר אותם בשטח

    צימחי, 17/11/09 10:48

    באמת הצבא לא צריך לפנות אותם, אבל המדינה צריכה להתפנות מהם. אחרי לבנון 2 ועופרת יצוקה, מצאו שנים שלשה לוחמים מהשטחים ונתנו להם גלוריפיקציה משהו משהו. בסופו של יום, החברה האלו חושבים רק על עצמם, לא ציונות מודרנית ולא בטיח, אוסף של שטופי מוח על ידי רבנים תאבי בצע, זה מה שהם כבר 40 שנה, לתת נדה, רק לדרוש ולקחת, וכמה שיותר יותר טוב. אבל למה ללכת לקיצון, מספיק שהצבא יסרב לשמור על הפיסטינים שלהם וניראה את הגברים חובשי הכיפות ועטופי הזקנים המשיחיים מתמודדים.

    • זמן הוויכוחים אזל.טיל שיכנס מאריאל לעזריאלי יסביר יותר טוב. (ל''ת)

      LUBER, 17/11/09 12:27

  • 9.

    למח''ט כפיר-זה ממש לא מיעוט,השאר עדיין ''בארון'',עוד-כנסו חובה!!!

    אורן, 17/11/09 10:36

    עוד כמה פינויים וכל החטיבה שלך תהיה בכלא ואחרי זה יבואו חטיבות נוספות בעקבותיהן.
    תגיד לבוס שהוא נותן לך משהו לא הגיוני לעשות ושירד ממך.

    • צודק מאה אחוז,הוא חי באשליות (ל''ת)

      קצין אחר, 17/11/09 11:34

    • טוב שיש מישהו שאומר את זה (ל''ת)

      מסכימה לגמרי, 17/11/09 15:03

  • 8.

    חיילים יקרים.! כל הכבוד לכם.! (ל''ת)

    שלמה, 17/11/09 10:36

    • האם תגיד להם כל הכבוד כשיסרבו להילחם נגד חמאס וחיזבאלה? (ל''ת)

      מעניים, 17/11/09 10:43

      • הם בוודאי לא יעשו זאת - זה שמור לאנשי השמאל שנהנים יותר

        ג, 17/11/09 11:11

        להילחם ביהודים מאשר באוייב האמיתי.
        סרבנות לגירוש יהודים היאא לגיטימית - נכונה ומקווה שהתופעה תתפשט בכל צה''ל

      • הייתי אומר שהשמאל לא ילחם בחמאס ובחיזבאלה (ל''ת)

        לא חיילים אלו, 17/11/09 11:35

  • 7.

    בבקשה תדיחו גם את בני מתפקיד לוחם. (ל''ת)

    אבא, 17/11/09 10:35

  • 6.

    המח''ט שואף לקידום ולעזאזל טובת צה''ל והמדינה (ל''ת)

    אהוד סויטה בפריז, 17/11/09 10:34

    • המח''ט צודק. למח''ט: אנחנו אחריך! (ל''ת)

      שפויים, 17/11/09 11:38

  • 5.

    חיילים שהניפו שלטים

    אריה פישר, 17/11/09 10:22

    בסד
    שלום לעורך
    אני תושב נווה דקלים בעבר לא היתי בפינוי
    אבל היום כשאני שומע כיצד המפונים סובלים
    אני מרגיש כאילו אני שם
    הבן שלי הותף בנווה דקלים ונפצע בנוני ועד
    היןם סובל בחורף
    אני מסכים עם החיילים וזה משום שהעיקרון
    שהצבא נועד להגן עלינו ולא להיות משחק בידי
    הפוליטיקאים המושחתים
    ואם הדבר ימשך אני צופה קרע עמוק בצבא
    אני מאמין שהתורה היא מעל הממשלה ומעל לחוקי
    המדינה כי ללא תורה אין לנו זכות על הארץ הזו ולכן אני מאמין שסוף האמת לנצח

  • 4.

    עונש מגוחך, על המרדה צריך גם לשחרר אותם עם קלון

    שפוי יחיד, 17/11/09 10:20

    אסור לתת לאנשים כאלה לבצע מדיניות ממשלה, אם הם לא יכולים לעמוד בה.
    בדיוק כמו לסרבנים מהשמאל, בלי איפה ואיפה.

    • לא מספיק

      שפוי שני, 17/11/09 10:58

      צריך לשפוט אותם למצוא אותם אשמים,לחקוק על מצחם קעקוע צהוב בצורת מגן דוד שעליו כתוב :jude,ולתלות אותם עם שלט התלוי על צווארם ועליו כתוב:ככה ייעשה לאיש אשר השמאל חפץ להענישו.

      • רמת התגובה שלך מחליאה... הייתי ממליץ לבלות 20 דקות עם ניצול שואה (ל''ת)

        אורן, 17/11/09 17:57

  • 3.

    הטייס שקרא לסרב לפעילות מבצעית מעל עזה לא נענש. ומעשהו חמור בהרבה

    דוד מלכי, 17/11/09 10:15

    כי הוא סירב לבצע פעילות צבאית. החיילים האלה מסרבים לבצע את עבודת משטרת ישראל.

    • יש הבדל , הטייס היה מילואימניק ... (ל''ת)

      רן, 17/11/09 11:00

    • צודק אלף אחוז,אבל טייח עולה להכשיר יותר כסף

      קצין אחר, 17/11/09 11:37

      חוץ מזה הוא שייך לקליקה שמאלנית,ולמה שישעו אותו?

    • הם הודחו!!!!! ולא מדובר בפישרים שלא סיימו מסלול מדובר בטייסים!

      אורן, 17/11/09 17:55

      הם הודחו מצהל! כנפי הטייס הוסרו והושלכו לפח.

      אני לא יודע מה אתה יותר, יותר שקרן או יותר מטומטם שלא יודע לחקור עובדות פשוטות!!!

  • 2.

    עכשיו השמאל ישלם על הגלורפיקציה שביצע במשך שנים לכול סרבן מצפון (ל''ת)

    רון, 17/11/09 10:14

    • גם הימין ישלם אם מפוררים את הצבא! (ל''ת)

      קצת מחשבה, 17/11/09 10:38

      • יש הבדל בין לסרב לפגוע ביהודים בין לסרב להגן על היהודים (ל''ת)

        ענת, 17/11/09 11:12

  • 1.

    כל הכבוד לחיילים !!!!!!!!!1

    חזקו ואמצו, 17/11/09 10:09

    לא מגרשים ולא מפנים יהודים !!!!!!!!

    • וגם לא נלחמים בטרור וגם לא מגנים על המדינה

      מעניין, 17/11/09 10:45

      פקודות מבצעים נקודה!
      אין פה פקודה טובה פקודה רעה אילו פקודות זהות לחלוטין

      • וגם עוצמים עיניים ולא חושבים לפני שמבצעים (ל''ת)

        פקודות שדגל שחור מתנוסס עליהן, 17/11/09 15:04

        • אין שום דגל שחור ילד הזוי. חוקי לחלוטין לפנות בנייה לא חוקית בשטחים. (ל''ת)

          אורן, 17/11/09 17:52