• 200.

    המשיכו בדרככם! (ל''ת)

    יהודה, 20/12/09 01:28

  • 199.

    פרידמן זה בגללך

    נחשון ותיק, 27/11/09 22:53

    המ''פ של חיילי הפלוגה שהניפו את השלט הוא מתנחל שבדוק החדיר את משנתו בחיילו {מהיכרות אישית}

  • 198.

    כל הכבוד אחיי היקרים !!

    כל הכבוד אחיי היקרים !!, 19/11/09 13:51

    כל הכבוד אחיי היקרים !!

  • 197.

    עד מתי אדמה תהיה קדושה מאנשים

    גפן דולב, 17/11/09 20:32

    פתח את דפי ההסטוריה וגלה בעצמך אנחנו אלופים במלחמות אחים.
    הקיצונים לא חיפשו את הפשרה אף פעם.
    האמת היתה רק אחת ומעניין שהיתה רק בצד שלהם. רק פשרה תשאיר אותנו כאן. פשרה עם העיניים קדימה ועם לב המבין גם את האחר והנוכרי.כרם יין וחופן זיתים עם טעם של מלחמה בלתי נגמרת לא תוביל אותנו לשלווה ולבטחון אותו אנחנו מחפשים כלכך.

  • 196.

    כל הכבוד על האומץ להגיד את דעתכם

    אסתר, 17/11/09 14:41

    למרות המחיר שאתם עתידים לשלם. בזכותכם יהיה לנו צבא שנלחם באויב ולא צבא שפועל לפי גחמות פוליטיות של השליט הזמני.
    אני יודעת שהולכים להעניש אתכם- ודווקא בגלל זה אני יותר מעריכה אתכם.
    ירבו כמותכם בצבא- אנשי אמת ואומץ.

  • 195.

    גם גבעתי לא מגרשים!!!

    חזק ואמץ! חייל, גבעתי, 17/11/09 13:17

    צריך לסרב כמה שיותר.

  • 194.

    עם ישראל איתכם - מיעוט חזק וקולני שולט במדינה

    גם מרטין לותר קינג היה סרבן מצפון - האם הוא עבריין, 17/11/09 13:11

    המשיכו כך חיילים ותנו כח לעוד חיילים לסרב!

    • חיילים יקרים אוהבים אותכם חזק ואמץ . בוז לברק (ל''ת)

      אנשי העם, 17/11/09 14:31

  • 193.

    אני כחיילת לא רוצה לשמור על דתיים ועל ההתנחלויות שלהם (ל''ת)

    אפרת, 17/11/09 12:26

    • אז תסרבי - אבל תהי מוכנה לשלם את המחיר כמו החיילים

      למה את מחכה?, 17/11/09 13:17

      נו...

    • לכי תשמרי על טלי פחימה בבילעין.. (ל''ת)

      לא צריך טובות!, 17/11/09 14:13

    • זה לא מפחיד אותנו, אבל מה נעשה אם חיילים יגידו שהם לא מוכנים לשמור על

      חילונים בת''א?, 17/11/09 14:43

      מי ישאר בצבא כדי לשמור עליהם? רוב החיילים הרציניים- הם דתיים!

    • לא למדנו כלום

      גפן, 17/11/09 20:43

      לשבת על גבעה ולדרוש מאיש מלואים לשמור על בית וכמה עיזים זה צודק......כי המשפחה נסעה לנוח אצל ההורים בגבולות הקו הירוק. רוצים לכבוש גבעה דאגו לעצמכם. אם צהל טוב כשומר על מה שצודק בעיניכם חיב כל חייל לבצע גם את הדרישה האחרת של צהל כמו פינוי ישוב המפריע לכל נסיון של המשך חיים בארץ הזאת

  • 192.

    כדי לספק את האגו אחרי ההתנתקות אתם מוכנים להרוס את צה''ל? (ל''ת)

    ישראל, 17/11/09 12:26

    • קוראים לזה אמונה

      גפן, 17/11/09 20:50

      חפש את ההסטוריה תמיד הקיצונים שהיו גם דתיים הובילו אותנו אל פתחו של אבדון אבל יש להם זיכרון חלש הם זוכרים רק מה שאנחנו לא הימניים הקיצוניים חייבים להם

  • 191.

    שגיאה בעברית

    האקדמיה ללשון, 17/11/09 12:15

    נחשון גם לא מגרשים:
    היה צריכים לכתוב: גם נחשון אינם מגרשים.

  • 190.

    זה קורה רק בכפיר כי

    לוחם בכפיר, 17/11/09 12:12

    כפיר מפנים בתדירות גבוהה.
    בהמשך ראו גם:
    ''גולני לא מגרש''
    וגם ''צנחנים לא מפנים''

  • 189.

    מחזק את ידי החיילים... למה דוקא מענישים את מי שלא משתמט ?... (ל''ת)

    חילוני, 17/11/09 11:47

  • 188.

    לכלא, אח''כ להעיף מהצבא ולא לאפשר להם להתקבל ללימודים (ל''ת)

    דגידפ , 17/11/09 11:42

    • הם אנשים איכותיים שמוכנים לשלם מחיר גבוה על אמונתם

      המדינה תפסיד אם לא יכנסו לשוק העבודה, 17/11/09 14:46

      למרות שבאמת צריך להעניש אותם על הסרבנות. אני לגמרי מסכימה איתם שאסור להם לגרש יהודים, אבל ענישה תראה שלא מדובר פה בהתפרקות של הצבא- איש הישר בעיניו יעשה- אלא בזות לגיטימית של הבעת דעה תוך נכונות לשלם את המחיר. בצורה כזו יתברר באמת כמה חיילים שחושבים כך יש בצבא, (ולא סתם ילדים שמחפשים פרסומת) ואולי זה יחדור גם לראשיהם האטומים של מנהיגינו.

  • 187.

    כל הכבוד!!החיילים האלה הם גאוות המדינה והמולדת!!

    לוחם גולני גדוד 12, 17/11/09 11:31

    כבר לא נדיר למצא היום חיילים שמטרתם האמתית היא באמת להגן ולשרת את ארצם ולא להחריבה!!ישר כח!!!

  • 186.

    השימוש בצה''ל לצורך ה''התנתקות'' פרץ את הדרך לפירוק צה''ל. (ל''ת)

    אופנהיימר, 17/11/09 11:23

  • 185.

    כל הכבוד לחיילים האמיצים

    אלישבע פדרמן, 17/11/09 11:05

    כמי שחוותה גירוש והרס אכזריים, שאובטח על ידי חיילי צה''ל- אני מברכת את החיילים האמיצים. צה''ל צריך קצינים ערכיים, אוהבי העם והארץ כאלה ולא פחות מכך.
    בהרס ביתי ליבי בכה על כך שאף חייל לא סירב לגרש את ילדיי לקור המקפיא של הרי חברון באישון לילה גשום.
    באשר לתגובת דובר צה''ל- היא אינה ראויה, הרי עצם שליחת החיילים לבצע פעילות פוליטית של הרס וגירוש, היא הכנסת הפוליטיקה לצה''ל- שלא יתפלא שהחיילים אינם מוכנים לכך. לדעתי גם חיילים שמאלנים ערכיים (אם יש כאלו בנמצא)צריכים לסרב לפעילות כזו. לא משנה מה הדעות שלך- צה''ל הוא צבא ההגנה לישראל, תפקידו להגן על היהודים בארץ ישראל ולא להגן על האינטרסים הפוליטיים של אהוד ברק שרוצה להישאר דבוק לכיסאו כשר ביטחון.

    • כל הכבוד לך בעצמך (ל''ת)

      אסתר, 17/11/09 14:47

    • הנגב קורא לך

      גפן, 17/11/09 20:47

      עד מתי האכזריות תהיה רק בצד האחר ולא אצלך בבית. כמו בחברון למשל. כפי שצהל מגן עליך היום ונאלץ להגן עליך אז.....קבלי את הדמוקרטיה אין תחליף לה גם לא חלומות ההלכה והדת...אי אפשר לבחור פקודות את הרי לא בוחרת איזה מהמצוות למלא ולבצע איש חכם אמר שהדת היא אופיום להמונים טפשים. כנראה שהוא צדק

      • to the defender of the leftists

        anonimus, 13/09/10 05:53

        idiot, go wash your brain!

  • 184.

    נהריה

    יניב, 17/11/09 10:23

    הצבא של מתומתמים

  • 183.

    כל הכבוד לחיילים - המשיכו כך

    גם כמילואימניקים נסרב לפנות מתיישבים, 17/11/09 10:17

    צריך להתעורר!

  • 182.

    לכלא

    ק, 17/11/09 10:04

    ולהעיף מהצבא ולא לשבוע שלושה עד שישה חודשים . ואות קלון

  • 181.

    החיילים הם היחידים שנשארו חופשיים! כנסו!!

    גיא, 17/11/09 09:39

    בתור אזרח בן אנוש. אני שמח שיש סוף סוף התעוררות מצד החיילים כתגובת נגד לחיילים שטופי ואטומי מח כמו שראינו בגוש קטיף ועמונה. שם ראינו רובוטים בדמות אדם חסרי יכולת חשיבה עצמאית וחסרי יכולת לדבוק בערכים שהם מאמינים בהם, אשר צעדו בשורות ישרות ו''בשמאל -ימין'' קר ודורסני וביצעו את משימתם על הצד האפיקטיבי ביותר! משימה שתיזכר לדראון עולם... משימה שהם ינסו להסתיר מהילדים שלהם או הנכדים כאשר יוכלו להכיר בדבר אשר הם נתנו לו את ידם.
    עדיף להיות בין הנאמנים לערכים שיוכלו בעתיד לספר בשמחה (מהולה בעצב על המצב שנקלעו אליו) שהם מאלו אשר נשארו נאמנים לה' לעם ישראל ולארץ ישראל.
    ''עורי עורי... התנערי מעפר...לא תבושי ולא תכלמי''
    ''כל כלי יוצר עלייך לא יצלח וכל לשון תקום איתך למשפט תרשיעי זאת נחלת עבדי ה' ומשפטם מאיתי נאום ה'''
    הייתי מבקש מהחיילים שינצלו את המשפט מול המח''ט הרשע והצבוע
    ויטיחו בו את אשר מגיע לו.
    ההסטוריה תזכור אנשים כמוהו וכמו גל הירש ודן חלוץ וחבריהם לדיראון עולם...
    אחיי חזקו ואימצו!

  • 180.

    הצבא צריך לאפשר לחיילים לבחור!

    מילואימניק לשעבר, 17/11/09 09:36

    כיום הצבא נותן מענה לחיילים שאינם מוכנים להחזיק נשק \\ לחיילים שאינם מוכנים לפגוע באחרים וכד'.
    מציע שהצבא יגייס חיילים מסורים אלה לחיילות הג''א וכד' ששם אנו נדע שמי ששומר על העורף עושה זאת באמונה שלמה.
    ליחידות שעוסקות בפינויי ישובים (יהודים\\ מוסלמים \\ בדווים \\ נוצרים וכד') - יגייסו חיילים שמוכנים לעשות כך.
    הסיבות:
    1. במספר מקרים קרה שמי שמשתתף במלחמות מטעם הממשלה חשוף לאחר מכן לתביעות אישיות.
    2. במספר מקרים קרה שחיילים שהממשלה שלחה בכדי לשמור על האינטרסים שלה הופקרו בשטח ונפצעו \\ מתו כתוצאה מכך כמו קבר יוסף, מחסום ארז ועוד מקרים רבים.
    לאור מדיניות ממשלתית זו יש לבחון שנית את משמעות בקשת החיילים שלא לבצע פעילויות כאלה ועל הצבא לכבד בקשתם בדיוק כפי שפועל כלפי מגזרים אחרים כגון חרדים, מוסלמים, בדווים שמאל קיצוני וכד'.
    נ.ב - כתבתי מילואימניק לשעבר והכוונה שאני קצין קרבי שהשתחרר ממילואים לפנסיה...

  • 179.

    צה''ל

    רוני, 17/11/09 08:52

    צה''ל צריך להתאמן למלחמה באוייב ולא לפנות
    (ראה מלחמת לבנון ה-2הכישלון)הגיע הזמן שאהוד ברק ילך הביתה.

  • 178.

    ברק מרסק את צהל ולכידות העם שזה מרכיב מרכזי בבטחון ישראל (ל''ת)

    אל תבליגו יותר יהודים עת לפעול, 17/11/09 07:38

  • 177.

    הקיבוצניקים פושטי הרגל יחליפו את לוחמי כפיר בגירוש היהודים (ל''ת)

    הר מרשק-קאפו בכיר-תבוסה עכשיו, 17/11/09 07:37

    • אין בושה מה אתם עשיתם בשביל מדינה?

      הקיבוצניק הציוני האחרון, 17/11/09 09:04

      כשאני שומעה את אנשי הקיבוצים המושבים ובעצם את החקלאים כולם, תובעים, לוחצים וברמה נושאים קולם, ומפעילים לחצים ודורשים בכל כוחותיהם שיתנו ערבות מדינה לחובותיהם-
      באלי לשאול במבטא צרפתי כבד, המסתלסל במנגינה ומה אתם עשיתם בשביל מדינה?''
      כן, כן, חברים נכבדים, למה אתם באים לבכות אלינו, מה אתם תרמתם למעננו?

      אז נכון. התיישבתם בכול אתר בבקעה ובהר. אז נכון הלכתם לביצות והלכתם למדבר.
      והיתשבתם במקומות הכי מסוכנים ונידחים, רחוקים ממרכזי ישובים, מן הערים והדרכים ובגופכם הצלתם אותנו במלחמת השחרור, בדגניה בנגבה במשמר העמק ובדנגור.
      והכול מתוך חלוציות והתנדבות- אז על זה צריכה המדינה לתת לכם ערבות?
      אז ישבתם על גבול וישבתם בכפר, ומספר הנופלים מבינכם, פורפורציונלית גבוה משל השאר. והישגכם בשדה החקלאות מעוררים התפלאות,והתעשייה הקיבוצית היא מופת ליעילות.
      ושמכם ידוע ומוכר הכול העולם בכול מקום ופינה,
      האם זה מצדיק ערבות מדינה?

      למה שלא תתחסלו למה שרגל לא תפשטו? למה שלא תישברו? למה שלא תתמוטטו?
      ויחד אתכם היית ישבות והחקלאות? ומה שנבנה בעמל- שילך בקלות. ולעזאזל הצדק היסטורי השכול והתבונה. מה פתאום שניתן לכם ערבות מדינה?

      אם הייתם בנק, זה היה כמובן דבר אחר. אם הייתם ספקולנטים, יש מה לדבר. אם הייתם מפעל כושל, לא היינו חושבים פעמיים. אם זה היה מניות היו ערביות כמו מים
      לישיבות יישובי דמה תכניות גרנדיוזיות, חלומות גלות היינו ערבים מיד ובקלות.
      אבל לערוב לכם הרשו לי לשאול: מה אנחנו חייבים לכם מלבד הכול?

    • שנאה ודת וגם קצת אלהים

      גפן דולב, 17/11/09 20:36

      הכללות מתחילות בצד אחד ועוברות מהר מאוד לצד השני.
      הדתיים הם עדר בלי מחשבה עצמאית או רק פושטי רגל לפי ההגדרה שלך

  • 176.

    אשכנזי וברק צריכים לעמוד למשפט העם על הפקודה לגירוש יהודים (ל''ת)

    אל תבליגו יותר יהודים עת לפעול, 17/11/09 07:33

  • 175.

    ביי ביי. לכו ואל תחזרו. לא צריכים כמוכם בצה''ל!!! לבטל את ההסדר!

    Eחד, 17/11/09 07:26

    נראה שיש ציבור שלם במדינת ישראל שלא מבין מהי דמוקרטיה. אמנם משרת בצבא - אבל מהמניעים הלא נכונים, ועם נאמנות חלקית בלבד למפקדיו. הגיע הזמן להעיף את כל מי שעושה הפגנה פוליטית (מכל צד) בצה''ל. נסתדר טוב מאוד בלעדיו.
    ולכל התומכים האוטומטיים (כמו הרוב האוטומטי נגד ישראל באו''ם...). הטיעונים שלכם עלובים, חלשים ואין כל קשר בינם ובין המציאות. צה''ל צריך למלא כל משימה שהוא מקבל מהדרג המדיני. גם כשזה לצאת למלחמה וגם כשזה לפרק מאחז לא חוקי. גם לשמור על שני קרוונים בלי אישורים, וגם לפנות אותם.
    אלו פקודות חוקיות בעליל, שעברו את כל האישורים הנחוצים!
    מי שלא מבין זאת - אין לו מקום בצה''ל, וכנראה שגם לא במדינה דמוקרטית.

    • הכון, הכתומים לא צריכים למות במלחמות שהשאל אשם בהם. (ל''ת)

      תאכלו אותה אתם., 17/11/09 12:22

  • 174.

    צה''ל - צבא הגירוש לישראל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????

    מנחם, 17/11/09 03:50

    צה''ל הפך עורו
    במקום להיות צבא הגנה לישראל
    הוא צבא הגירוש לישראל!!!!!!!!!!!??????????

  • 173.

    היום מניפים שלטים ומחר ינפנפו את הכנסת וינקו את אורוות השילטון

    טורונטו טורונטו, 17/11/09 03:32

    אין ולא יהיה גיבור כחייל יהודי אמיתי.

  • 172.

    היום התחילה בעיתם הגדולה של ערביי ישראל, כדאי שתקראו את התגובות (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 17/11/09 03:28

  • 171.

    מי צריך צבא ציוני? (ל''ת)

    בן כוכבא, 17/11/09 02:47

  • 170.

    אני נפעם מגבורתם.

    yoetz, 17/11/09 00:36

    הצבא רוטט מפחד. למה המח''ט שפט רק שנים. בתמונה אפשר לספור ששה חיילים.
    ועד אבן נפלה בחומת הדומינו החלשלשה.

  • 169.

    גיבורים יהודים , ריגשתם את כולנו , כל הכבוד . (ל''ת)

    עומרי, 17/11/09 00:26

  • 168.

    הרמטכ''ל נהיה פטתי

    מנחם, 16/11/09 23:58

    למלמל שזה חיילים לא עושים דברים פוליטים תיהיה כבר גבר ולא סתם ערס שממלמל מנטרות שמאלניות

  • 167.

    אשרינו שאלו חיילינו ירבו כמותכם בישראל (ל''ת)

    אוריאל, 16/11/09 23:52

  • 166.

    כל הכבוד לחיילים.על צה''ל לעסוק אך ורק בהגנה על יהודים.

    אילןאבוחצירא, 16/11/09 23:21

    נמאס לנו בזה שצג''ל עסוק כל הזמן בגירוש יהודים.
    צה''ל נהפך לצבא פוליטי במיוחד בפיקודו של אהוד ברח ושמאלמרט ועכשיו ביביהו.

  • 165.

    נסו להפעיל את אגוז נגד יהודים ותראו מה יקרה

    אבא ללוחם ב''אגוז'', 16/11/09 23:06

    תישארו גם בלי סיירות, קצינים פוליטיים עלובים!

    • כל הכבוד לחיילים! גאה בכם (ל''ת)

      חייל, 17/11/09 14:26

  • 164.

    כל הכבוד לחיילים! גאה בכם! (ל''ת)

    רפאל, 16/11/09 23:02

  • 163.

    מה שהטירונים עשו זה קקה

    צואת המין האנושי, 16/11/09 22:55

    מה שהפוליטיקאים עשו זה מיץ קקי

  • 162.

    עם כל הכבוד לרמטכ''ל

    ברק, 16/11/09 22:26

    את מה שאמרת היית צריך לומר לממונה עליך-אהוד ברק, ולא ללוחמים אמיצים, עם ביצים

  • 161.

    מעניין שכמעט כל הטוקבקים בעד המעשה, אבל התקשורת נגדו כמו שאומרים דמוקר (ל''ת)

    עינת, ערד , 16/11/09 22:18

  • 160.

    מתבישת בכם

    קיבוצניקית, 16/11/09 21:49

    הם ודומיהם הורסים ומרעילים את המדינה והצבא מבפנים.הם האיום הכי אמיתי שלנו.

    • ואתם , מה? תמשיכי לחטוף קסאמים מהחברים שלך, ותשתקי. (ל''ת)

      רונית, 17/11/09 04:13

  • 159.

    נחשונים אמיצים קבלו את עונשכם בגאווה זה חלק מהמאבק!! אחריכם יבואו עוד

    מיכאל פואה, 16/11/09 21:48

    שיסמנו את הגבולות האדומים להתנהלותו המושחתת של צה''ל

  • 158.

    למה מערבים חיילים בפנוי????????? (ל''ת)

    ll0305, 16/11/09 21:44

  • 157.

    אנחנו לא לומדים דבר מן העבר, זו תחילת הסוף שלנו (ל''ת)

    אבי, 16/11/09 21:38

    • Its the end of the left wing junta rule

      zoro1973 , 17/11/09 05:02

      And you are right about that

  • 156.

    כל הכבוד לגדוד נחשון בוז לממשלה המתועבת הזאת (ל''ת)

    אבא, 16/11/09 21:35

    • הע

      ג, 17/11/09 10:05

      למה מערבים חיילים בשמירה על התנחלויות?
      זהוי התערבות פוליטית לאחרים באותה מידה שלהם מפריע הפינוי.

      • ולמה מערבים חיילים בשמירה על ת''א? החיים במדינת ישראל הם פוליטיקה (ל''ת)

        אסתי, 17/11/09 14:51

  • 155.

    הימנים המשיחיים יובילו את המדינה לאבדון.

    ה, 16/11/09 21:21

    אולי זה דווקא טוב. לצפות בחורבן ולהבין שהם גרמו לו.

    • לו רק יצליחו... (ל''ת)

      יוסף בן אברהם, 17/11/09 00:37

    • מוזר, כי דווקא מהלכי השמאל הרגו 1500 יהודים...

      אריאל, 17/11/09 08:39

      נראה לי שיש בעיה בהגדרת ''אבדון''. תפתחי מילון.

  • 154.

    כל הכבוד לחיילים ובוז עמוק לפוליטיקאים (ל''ת)

    הפנתר, 16/11/09 21:19

  • 153.

    יופי עוד מעט הצפונבונים יצטרכו ללכת לצבא (ל''ת)

    אזרח ישראלי, 16/11/09 21:18

  • 152.

    כל הכבוד! סופסוף גאווה לכפיר (ל''ת)

    יהונתן, 16/11/09 21:16

    • התכוונת בושה! אין זכות בחירה לחייל בצבא! (ל''ת)

      אמא ללוחם בכפיר, 17/11/09 09:51

  • 151.

    כל הכבוד, מחאה ציונית סוף סוף!! (ל''ת)

    אבי, 16/11/09 21:01

  • 150.

    הגיע הזמן להחזיר את הכבוד לצה''ל! צבא העם ולא צבא פוליטי

    צפונית, 16/11/09 20:53

    אם לברק יש בעיות במעמדו הפוליטי והוא מנסה להתחנף לשמאל ולנסות לקבל תמיכה שהוא לא יקבל לעולם !(כי מה לעשות אתה לא סימפטי... !)שימצא לעצמו אחרים שיעשו את העבודה המלוכלכת ! צה''ל הוא צבא ה-ג-נ-ה לישראל! לכל העם ! יש לו מספיק אויבים להלחם בהם מספיק מחבלים לסכל את תוכניותיהם ומספיק גבולות להגן עליהם אין לצה''ל את הזמן להתעסק בכל החרא שמציף אותו ברק !!!!
    ברק אתה כבר לא רמטכ''ל וגם כשהייתה רמטכ''ל לא הייתה מוצלח כל כך (ראינו איך ברחת מצאלים ולא נשכח !!!!) לא הבנת שכסא הביטחון לא מתאים לצה''ל? השתחררת מצה''ל אז תעשה טובה תשחרר כבר את צה''ל בשביל כולנו !!!!!!!!!

    • צודק הכל פוליטי - הממשלה שמאלנית (ל''ת)

      ll0305, 16/11/09 21:46

  • 149.

    לשישה ילדים אין איפה לישון הלילה!

    די להתעללות, 16/11/09 20:02

    למה שחיילים יסכימו להשתתף בהתעללות החולנית הזו? העובדה שהממשלה מבצעת את המעשים הנוראים רק מגבירה את חומרתם ובטח שלא מכשירה אותם.

    • האמנם? הצחקת אותי (ל''ת)

      תוהה, 17/11/09 00:59

  • 148.

    כל הכבוד לנחשונים האמיצים! (ל''ת)

    תות שדה, 16/11/09 19:46

  • 147.

    תותחי-על, אשריהם שנשפטו על דבר מצוה!

    דרור, 16/11/09 19:40

    חייבים לגייס כמה שיותר חיילים שילחמו נגד גירוש יהודים בתיהם!
    רק האמת תנצח!

  • 146.

    הולכים משרתים ביחדיות הכי קרביות ויגרשו את ההורים שלהם מהבית?

    שגיב א., 16/11/09 19:26

    רק מראה איזה איכות ונאמנות מגדלים שם בהתנחלויות!

  • 145.

    יש מדינות שבהם מורדים נדונים למוות (ל''ת)

    דגידפ , 16/11/09 19:22

    • וזאת המדינה שאתה רוצה לחיות בה? (ל''ת)

      ימני נאור, 16/11/09 20:48

    • דגידפ, אם אתה מקבל רק 10 ש''ח לכל תגובה - (ל''ת)

      עשית פה 60 ש''ח בקלות!! סחתיין..., 16/11/09 21:10

    • הם לא מורדים במדינה הם מורדים בשילטון במימסד. שני דברים שונים (ל''ת)

      רונית, 17/11/09 04:16

    • כל הכבוד לחיילים ובוז עמוק לפוליטיקאים (ל''ת)

      חיילת, 17/11/09 14:27

  • 144.

    לשלוח אותם למאסר ‏30שנה

    יוסי, 16/11/09 19:14

    שיחשבו על מה שעשו

    • כפול 1100 ש''ח ליום זה יוצא... 12,045,000 (ל''ת)

      אולי יתנו לך חצי על הרעיון, 16/11/09 21:14

  • 143.

    אל תספרו סיפורים הכל זה פוליטי וחיילים מהימין אסור לכם לפנות

    נעמה, 16/11/09 18:00

    ישובים של יהודים

  • 142.

    רק לשמאל מותר?

    שמוליק, 16/11/09 17:59

    במשך שנים הרגילו אותנו ל''מכתבי טייסים'' ו''מכתבי שמיניסטים'' של יפי נפש כאלו ואחרים מהשמאל. מכתבים אלו קיבלו יחס מלטף מהתקשורת הישראלית. הסרבנים היו ''גיבורים'' שאמרו את ''האמת שלהם'' באומץ ויו נכונים לשאת במחיר.

    לא כך הדבר כשמדובר בסרבנים מימין. מי שיצר את תופעת הסרבנות אל יתפלא שהיא פשטה גם למגזרים אחרים בעם. מי שעושה שימוש פוליטי בצה''ל, אלא יתפלא שיש כאלו שלא יסכימו לכך.

    יישר כוח לחיילים הסרבנים

    • הסרבנים יושבים שנים בכלא (ל''ת)

      בן אנוש, 17/11/09 00:13

      • וזו ההוכחה לכך שהם באמת מאמינים במה שהם אומרים

        זלפה, 17/11/09 14:53

        כל סרבן מכל צד צריך לשלם מחיר. וזה בכלל לא קשור להאם הוא צודק או לא.

  • 141.

    שרות חינם לא נועד כיד לספק עבדים לפוליטיקאים. אשכנזי-תפנים זאת

    ליאת, 16/11/09 17:46

    הגיע הזמן שמנהיגי הצבא יבינו שהזמנים השתנו.

    שרות חובה חינם לא הופך את החיילים לעבדים !

    לא למשרתים של אינטרסים מפלגתיים.

    צה''ל הוקם כדי להלחם בערבים ולא מלחמת אחים נגד יהודים

    כל הכבוד לחיילים, שימשיכו הלאה לסרב להיות אזרחים שניתן לנצל אותם ברשעות ובחוסר התחשבות.

  • 140.

    לקלבוש, בלי לעבור בדרך צליחה ובלי לקבל 200 לירות! (ל''ת)

    חד גדיא, 16/11/09 17:28

  • 139.

    בדיוק. להשתמש בחיילים לקידום הסכמי אוסלו ודומיהם זו עבירה

    קטיה, 16/11/09 17:01

    אין לתת לחיילים תפקיד פוליטי של לפנות ישובים. לכל היותר זהו תפקיד של משטרה. אך חייל שכל חייב יודע שהוא נאמן להלחם באויב, לא אמור להלחם באחין המתיישבים.

    אגב, אני ימנית, אקדמאית, ציונית, לא מאמינה באלוהים, ויהודיה גאה.--אז תורידו בבקשה את כל הסטיגמות שלכם.

    זו בושה וחרפה שגורמים לחיילים לעשות מעשה שרחוק מאידאולוגית ישראל כל כך.

  • 138.

    מרגשש

    לה לי לו, 16/11/09 16:57

    כל הכבודד להם באמת אשרכם

  • 137.

    גיבורים! תודה! (ל''ת)

    שלמה, גוש קטיף, 16/11/09 16:56

  • 136.

    חיילים יקרים כל הכבוד! (ל''ת)

    לאה, 16/11/09 16:51

  • 135.

    ברוך ה'' ..החיילים התעוררו יהודי לא מגרש יהודי ..יהודי מגרש ערבי (ל''ת)

    ירח כחול , 16/11/09 16:39

    • מי זה ה-ה'' הזה שאתה מברך אותו ? מה שמו המלא ? (ל''ת)

      דגידפ , 16/11/09 19:23

  • 134.

    מעניין שאלה שבעד גרוש יהודים מביתם

    כל הכבוד לחיילים, 16/11/09 16:39

    נגד גרוש עובדים זרים.
    חשבתם על ילדי המגורשים? מה קורה להם.
    איכס מגעילים. לדאוג לזר ולא לבן עמך ומולדתך זה מזעזע.

    • לא רק שנאה עצמית, גם גזענות

      יהודי, 17/11/09 01:49

      המאבק שלהם נגד גירוש העובדים הזרים הוא אך ורק משום שהם חוששים שיאלצו לחיות ללא עבדים

    • וואלה, זה בדיוק אותו דבר...

      מלה טובה, 17/11/09 07:39

      להוולד להורים המועסקים בתנאי עבדות ולהיות מגורש למדינה אחרת שבה אתה אפילו לא דובר את השפה, זה בדיוק אותו דבר כמו לצפצף על החוק ועל המוסר, ועוד לקבל על זה פיצוי עצום, וגם לחבל במערכת שאמורה לטפל בך כדי שתוכל לטעון אח''כ שהופקרת. וואלה, אנלוגיה לתפארת.

    • צודק צודק צודק (ל''ת)

      היי צנזור מה קורה?, 17/11/09 12:33

  • 133.

    יהודי לא מגרש יהודי

    כל הכבוד לחיילים, 16/11/09 16:36

    ובטח לא בשביל לרצות את אובמה וחבר מרעיו..

  • 132.

    העיתונאי פוליטי השלט לא

    אודי, 16/11/09 16:25

    דווקא השלט הוא שזועק לא להכניס את צה''ל למחלוקת הפוליטית.
    חיילי צה''ל, בפרט חיילי החובה, לא גויסו כדי לאכוף חד-צדדית עבירות בניה.
    השימוש בצבא למטרות רדיפת המתנחלים במסווה של אכיפת חוק הוא הוא הפוליטי.
    השלט בא למחות נגד מדיניות זו והוא מופת לאזרחות טובה ולחיילות טובה.
    הכתב המוטה, כמו גם כל מי שחושב שיש להעניש את החיילים, הם אלה המבקשים לעשות בצבא שימוש פוליטי.

    • נא נא נא , לשמאל מותר לימין אסור. (ל''ת)

      דמוקרטיה זה דמוקרטיה, 17/11/09 12:31

  • 131.

    תומך בהם באופן מוחלט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גדי, 16/11/09 16:24

  • 130.

    כסף למורדים

    משה, 16/11/09 16:24

    המתנחלים בעיקר מפוני גוש קטיף מתלוננים כל הזמן על קשיים כספיים אבל לחלק לחיילים מורדים אלפי שקל יש ויש

  • 129.

    ישר כח! אשריכם ישראל!

    ארז, 16/11/09 16:22

    כמה משמח לשמוע שיש עוד חיילים גיבורים שמבינים שמשימות פוליטיות נבזיות של סר הבידחון אהוד ברח הפעם חיילים מגדוד נחשון לא מסוגלים לבצע זאת מבחינה מצפונית כל הכבוד!ולכל אותם המתייפיפים שבינינו תדעו לכם שזכותם המלאה של החיילים להניף דגל שהם לא מוכנים לגרש יהודים שזוהי פקודה בלתי מוסרית ובלתי חוקית בעליל ומשימה פוליטית נבזית ושפלה מבית מדרשו של סר הבידחון אהוד ברח וזכותם המלאה להניף שלטים ולהודיע בגאון שהם לא יקחו חלק בגירוש וברדיפה אחרי יהודים טובים אוהבי ומיישבי ארץ ישראל ואוהבי עם ישראל.
    ארז, רחובות (כ''ט בחשוון תש''ע, 16/11/09)

  • 128.

    ברגעים כאלו יש לי את רגשות הגאווה הנדירים שלי במדינתנו (ל''ת)

    E/T, 16/11/09 16:11

  • 127.

    במשאל שעשינו, הצדיקו 92 אחוז את מעשה החיילים.

    הרב מנשה וינוגרד, 16/11/09 16:11

    הם החיילים מקדשי שם שמים ושם ישראל. כמעט כל העם עם החיילים, אפילו כמה חברי הכנסת מהשמאל, נותנים יד למהלך. זה. היחדים בעם המתנגדים למהלך, הם השמאל הקיצוני, באמצעות כלי התקשורת. אין ספק, כי חיילים אלו וקודמיהם, היו צפרי הדרור המבשרים את האביב. ושוב תודה מקרב לב. בשם כל העם היהודי, בארץ והתפוצות.

    • ציפורי דרור, המממ - באין ציפור שיר, גם הת-ת הוא זמיר

      חזאי הטמטום הישראלי , 16/11/09 17:57

      נפיחות הזויי הדת שלנו. שיט

  • 126.

    החילים הצילו את כבוד הצבא!!!! (ל''ת)

    חייל יהודי, 16/11/09 16:09

  • 125.

    כל הכבוד. הגיע הזמן לנתק בין העם למדינה

    מפצח האגוזים, 16/11/09 16:07

    כל הכבוד לחילים. כל חיל שמצהיר על נאמנות לה',לתורתו לעמו ולארצו - יבורך.
    צריך להבין שהעם היהודי לכוד היום בתוך מדינת ישראל, עטוף ונחנק בידי התקשורת, בתי המשפט (ומוסדות החינוך הממלכתיים) והמערכת הפוליטית - לפי הסדר הזה. מי שעומד בין המערכות החונקות לבין העם זו מערכת הבטחון - צבא ומשטרה. ככל שאנשי הבטחון יפגינו עצמאות מהמערכת החונקת ונאמנות לעם המשועבד למערכת, נשתחרר מהר יותר ונוכל לעבור לחיים יהודיים אמיתיים בארץ ישראל.

    • כל הכבוד, ניתוח מדוייק (ל''ת)

      עומר, 17/11/09 01:24

  • 124.

    צה''ל צריך להתעסק אך ורק בהגנה על מדינתנו מפני מבקשי

    E/T, 16/11/09 16:05

    רעתנו ותו לא. צ''הל= צבא הגנה לישראל, ולא כלי שרת של פוליטיקאים מכל גווני הזרמים!

  • 123.

    כל הכבוד!!! (ל''ת)

    עמי, 16/11/09 16:03

  • 122.

    עכשיו הם מחכים לכסף (ל''ת)

    רצו השלמת הכנסה, 16/11/09 15:58

  • 121.

    השם עמכם גיבורי החייל יהיה חלקי איתכם (ל''ת)

    גיבורי כח עושי דברו, 16/11/09 15:55

    • מה השם של ''השם'' הזה ? (ל''ת)

      דגידפ , 16/11/09 19:24

  • 120.

    השם עמכם גיבורי החייל יהיה חלקי איתכם (ל''ת)

    גיבורי כח עושי דברו, 16/11/09 15:55

  • 119.

    כנופית שלטון החוק נתנו לשרון להשתולל וזו התוצאה (ל''ת)

    רוני תל אביב, 16/11/09 15:53

  • 118.

    בזיון לצה''ל. חיילים עומדים עם שלטים פוליטיים. (ל''ת)

    אין ברירה אלא להעיף אותם מחוץ לצבא, 16/11/09 15:51

  • 117.

    צה''ל נועד להגן לא לגרש

    שמשון הגיבור, 16/11/09 15:48

    צה''ל נועד להגן לא לגרש יהודים לא מפנים יהודים אפילו לא בשביל הסכם שלום שקרני עם האויבים

  • 116.

    אנחנו עדים לניצנים הראשונים של הפיכה צבאית (ל''ת)

    הרמן, 16/11/09 15:47

  • 115.

    אסור לעשות שימוש פוליטי בצה''ל

    מר נון, 16/11/09 15:36

    טירונים שעושים שימוש פוליטי זה אסור קצינים חמור שבעתיים ופוליטיקאים זו פגיעה אמיתית והרת אסון בדמוקרטיה
    לכן אוסר להפעיל חיילים כלפי אזרחים בגירוש מבתים

  • 114.

    הרמטכ''ל: ''השימוש בחיילים - פסול- רק לי מותר'' (ל''ת)

    אלון, 16/11/09 15:35

  • 113.

    כל הכבוד !!! שאו ברכה (ל''ת)

    חגי, 16/11/09 15:29

  • 112.

    גיבורי ישראל (ל''ת)

    לא אהוד ברח, 16/11/09 15:28

  • 111.

    זה כמו כדור שלג

    da, 16/11/09 15:27

    לצערי הרב תופעה זו תלך ותחריף,עכב חוסר הטיפול או טיפול מתון של גורמי הצבא, והפוליטיקאים. הרי הם מקבלים פרס 1500 ש''ח לכל יום בכלא מהימין הקיצוני. זה דומה למחבלים של החמס גם שם המשפחות מקבלות פרס כספי. צריך למגר את התופעה ו מ י י ד!!!!!!!
    ע''י כניסה לכלא ל-30-40 יום מינימום, הדחה מצה''ל, אי תשלום מענק שיחרור. זה מצד הצבא, מצד הממשלה יש לחקור מי מחלק להם כספי פרס, מאין בא הכסף?האם שולם מסים?לרדת בגדול על התורמים למיניהם ,לבדוק להם מס' הכנסה ולרדת לחייהם, כי תופעה זו בעוכרינו.

    • תומך בך בכל מילה !!

      תומר, 16/11/09 16:03

      אני מקוה שהרמטכ''ל הפוליטי (מינוי של פואד) ישמע לך.

      אם יאסרו אותם ל-30 יום יתחילו הפגנות כתומים וכל הארץ תשמע על זה.

      כל חייל יתחיל לעשות חשבון אם הוא מגרש יהודים או לא מגרש יהודים.

      יתחילו לחשוב.

      יתחילו להגיד שבאמת צה''ל צריך להגן על יהודים ולא לגרש אותם.

      אני מקוה שכך יהיה ותומך בכל מילה שלך!

    • אתם חושבים שזה בגלל הכסף? שמאלנים קטנים, יש אנשים שיש להם ערכים (ל''ת)

      יואב, 16/11/09 18:25

    • צודק וזה עדיין לא מספיק (ל''ת)

      לבנת, 17/11/09 01:04

  • 110.

    במקום לפנות צריך להפוך כל ישוב לעיר של 10 אלף יהודים (ל''ת)

    הכרזה חד צדדית = בנייה חד צדדית, 16/11/09 15:27

  • 109.

    אשריך ישראל שאלה מפקדיך !

    איתי, 16/11/09 15:25

    כולם מ''כים !

  • 108.

    כל הכבוד לחיילים!! (ל''ת)

    Jerusalem , 16/11/09 15:25

  • 107.

    גם נצח,חרוב,דוכיפת,ולביא לא מגרשים... (ל''ת)

    לוחם מהחטיבה במיל', 16/11/09 15:24

  • 106.

    יהודה ושומרון שטח צבאי

    קובי, 16/11/09 15:23

    אין ספק שהצבא אחראי על שמירת הסדר ולא שוטרים.
    הדרישה ששוטרים ייעשו את העבודה היא ברורה: לכל ידוע שאין מספיק שוטרים ואז לא יוכלו לפנות.
    די עם הצביעות. החלטות ממשלה צריך לבצע, אחרת שיעזבו את הצבא, עם כל הכאב בכך.
    מי שרוצה למנוע פינוי, שייעשה זאת דרך הממשלה, לא דרך צהל.

    • להקים יח' במג''ב שתטפל בנושא

      מגיבה, 16/11/09 16:02

      אני מציעה להפנות כוח אדם בסדיר למג''ב שיעשה עבודות שיטור שונות,ובכללותם פנוי תושבים. הצבא צריך להתמקד רק אך ורק בלחימה וביטחון

  • 105.

    טיפול בוירוסים מהערב רב איננה מלחמת אחים (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לפעול, 16/11/09 15:20

  • 104.

    מה רוצים מהם מקבלים כסף בשביל שילוט כזה מהרבנים 20 אלף שקל לראש (ל''ת)

    דש, 16/11/09 15:14

  • 103.

    שלושה חיילים

    דוד, 16/11/09 15:13

    ואני דווקא רואה חמישה. מעניין...

  • 102.

    חיילים לא מפנים - רק משטרה

    ירון, 16/11/09 15:13

    ככה זה כשמערבים חיילים בנושא פוליטי ידוע מראש. כל ההתנחלויות יפונו או ישארו תחת ריבונות מדינת פלסטין.

  • 101.

    כן ירבו - תודה לחיילים האחראים (ל''ת)

    אסף בן דור, 16/11/09 15:10

  • 100.

    הציונות הדתית עם ערכים.יופי (ל''ת)

    א, 16/11/09 15:10

  • 99.

    אם זה עניין פוליטי אז למה צה''ל מתעסק איתו?

    אודי מאשקלון, 16/11/09 15:06

    ותחשבו על זה..

    • כי למשטרה אין סמכות שם אלה לצבא כי החוק הישראלי לא חל שם (ל''ת)

      ז, 16/11/09 15:10

    • צודק צה''ל אינו צבא הפינוי ליהודים אלא צבא הגנה לישראל (ל''ת)

      ברק מפנה משיקולים פוליטיים של מורדי העבודה, 16/11/09 15:28

    • שצהל מבצע את מה שהממשלה אומרת זה לא פוליטי-צהל הוא לא גוף עם מטרות

      '', 16/11/09 15:34

      צהל הוא כלי בידי הממשלה שמה לעשות נבחרת על ידי פוליטיקה

      • אז מחר שר הבטחון יכול להטיל על חיילים לסייד אצלו בבית.

        gilberet , 16/11/09 16:15

        אם לצהל אין מטרות אלא הוא כלי בידי הממשלה אז למה שמחר הממשלה לא תוכל לקחת חיילים שישפצו לשרים את הבתים ויעשו להם קניות בסופר?
        לצהל יש מטרה אחת חביבי:
        צבא הההגנה לישראל נקודה

      • רצוי לדעת על מה מדברים.באתר צה''ל תמצא שיש לצה''ל מטרות בחוק:

        מורה נבוכים, 16/11/09 16:20

        ייעוד צה''ל הוא הגנת המדינה ואזרחיה מפני אויב. כל מטרה אחרת כמו חינוך, שירות לאומי וכד' נזקקת להסכמת החייל.בוודאי לביצוע היפוכה של המטרה. אלא שאסור לצבא להטיל מטרות ולבצען בפקודות בלתי חוקיות בעליל. (חוקי יסוד:כבוד האדם, חופש העיסוק והגנת רכושו)

  • 98.

    בראוו לכולם!...

    noam, 16/11/09 15:03

    לא מבצעים פקודות לא חוקיות בעליל. גירוש יהודים הפך להיות אופנה מכוערת בצה''ל.
    לא לשם זה אשלח את בני לצבא!
    כל הכבוד לנחשונים שיצאו גברים ולא מוכנים למלא פקודות כמו שיש שמילאו לפני 70 שנה...והפכו לרובוטים.
    צה''ל מיועד להגנת ישראל ולא לגירוש יהודים.

  • 97.

    ליהודים מותר, אבל עובדים זרים אסור לגרש?

    יאיר,ירושלים, 16/11/09 15:03

    כל יפי הנפש,שמוכנים ליזרוק את האחים שלהם לרחוב ולגור באוהל,אבל על חתולים כלבים בגוש קטיף כואב להם הלב

    • צודק יהודים מותר

      שמשון מגדוד, 16/11/09 15:49

      פלפינים תילאנדים סודנים רומנים זה אסור

      • תבינו, כל הסיפור הוא

        שמוליק, 16/11/09 18:04

        שנאה תהומית של השמאל כלפי הימין. ולכן, גירוש יהודים מותר, רצוי, והוא בגדר קיום החלטה דמוקרטית שהתקבלה ברוב בכנסת, ואילו פגיעה בחתולים ובכלבים שנשארו בגוש קטיף זה מעשה לא מוסרי. כך גם פינוי מאחזים הוא מעשה נהדר, אך החזרת פועלים זרים לבתיהם- הוא מעשה פסול מוסרית. המוסר העקום של המשל נובע משנאה תהומית שהחל עוד קודם הקמת המדינה- קראו את הספר ''רק לא מלחמת אחים'', ותבינו.

  • 96.

    יפה

    יהודי, 16/11/09 14:57

    אני מקווה שאלו רק הסנוניות שמבשרות את בוא הגשם, ואת סילוקם המוחלט של צרי ישראל ש''גירושם אומנותם'' שקיבלו מקומות של כבוד בפוליטיקה בתקשורת ובבתי המשפט הישראלים.

  • 95.

    טוב מאוד שהם חושפים את עצמם עכשיו

    ש, 16/11/09 14:53

    ככה ניתן להיפטר מקנים רצוצים ולא לגלות שהם גיס חמישי ביום פקודה. חיילי ה''מתאים לי/לא מתאים לי'' הם הסיבה שכשלנו בלבנון.

  • 94.

    יש להפסיק במיידי את הפינויים הפוליטיים. (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 16/11/09 14:53

  • 93.

    כל הכבוד לחיילים על האומץ !

    אביעד, 16/11/09 14:52

    צה''ל לא אמור לשמש קבלן מבצעים של שלום עכשיו.

  • 92.

    לאחר סיום מלחמת העולם השניה אף יהודי לא חשב לרגע שחבר יגרש חבר יהודי (ל''ת)

    פקק תנועה , 16/11/09 14:50

  • 91.

    לפרק את ישיבות ויחידות ההסדר (ל''ת)

    לא עמדו במבחן, 16/11/09 14:49

  • 90.

    הם עושים צחוק מצה''ל והרמטכ''ל (ל''ת)

    בלתי נסבל !!!!!, 16/11/09 14:47

  • 89.

    צהל ייכנע למתנחלים, וכולו יהיה חובשי כיפות.תתרגלו לזה! (ל''ת)

    אח, אח, אח..., 16/11/09 14:47

    • כן יהי רצון (ל''ת)

      אמן, 16/11/09 16:22

      • מוטב כך מאשר

        אמן, 16/11/09 18:06

        שצה''ל יכנע לשמאל האנטי ציוני, מחרחר מדינת כלל אזרחיה (הערבים בלבד, כי היהודים יהיו ''ריין''..), סטייל ''סלאם אלאן''-שלום עכשיו.

  • 88.

    חייל לא מניףף שלטים אנחנו ניראים ככה חלשים..

    חייל לא מניףף שלטים אנחנו ניראים ככה חלשים.., 16/11/09 14:46

    יש מקום ויש דרך לבצע מחאה..
    גם אם היא צודקת
    חייל הוא דמות חשובה במדינה שאסור שיקבל סטיגמה לא נכונה...
    החייליםם הללו נותנים לנו סטיגמות רעות..
    חיילים לא מפגינים.. ואם יש להם בעיה עם המערכת שידברו עם המפקדים ושלא יעשו דברים בפומבי
    בזיוני ולא נחוץץ
    דרך אגב גם אני מאמין שחיילים לא צריכים לפנות..

  • 87.

    כל הכבוד לכם י'הודים אמיתים שאכפת להם מארץ ישראל (ל''ת)

    נימני, 16/11/09 14:45

  • 86.

    כל הכבוד! סוף סוף חיילים מתנגדים לשימוש הפוליטי שעושה הרמטכ''ל בחיילים

    יאיר, 16/11/09 14:45

    כל עוד שר הביטחון והרמטכ''ל ישתשמשו בחיילנו למטרו פוליטיות בזויות , יהיו עוד ועוד חיילים שיתנגדו להשתתף בגרוש

  • 85.

    ישר כוח מותר להביע מחאה (ל''ת)

    שרית, 16/11/09 14:44

  • 84.

    אחרי שגמר לרסק את העבודה מרסק ברק את הצבא. (ל''ת)

    אזרח, 16/11/09 14:42

  • 83.

    הראשונים שיקבלו 3 חודשי דפוק יהוו תמרור הזהרה לייתר...

    משה, 16/11/09 14:40

    אני מתבייש ששירתתי בגדוד הזה.

    אולי צריך לחשוב על לפרק את החטיבה

  • 82.

    כל הכבוד!!!!

    רועי, 16/11/09 14:39

    סוף סוף!

  • 81.

    אף אחד ממניפי השלט הזה אסור שיישאר בצבא! (ל''ת)

    גם לא רגע אחד, 16/11/09 14:38

  • 80.

    אם לא יזרקו את התפוחים הרקובים עכשיו... (ל''ת)

    ..ירקיב הסל כולו., 16/11/09 14:37

  • 79.

    כל הכבוד - החיילים האלו מחזירים לצה''ל את כבודו! (ל''ת)

    ר.ד, 16/11/09 14:34

  • 78.

    אידיאולוגים בתשלום (ל''ת)

    ירושלמי, 16/11/09 14:30

  • 77.

    כולם לכלא להרבה זמן.כל חפ''ש נהיה רה''מ (ל''ת)

    אורי.טירת כרמל, 16/11/09 14:29

  • 76.

    התמונה עם החיילים והשלט הפוליטי---מבזה את צה''ל (ל''ת)

    איך הם בכלל מרשים לעצמם??? מה זה??, 16/11/09 14:28

  • 75.

    גם את תל אביב לא מגרשים - תל אביב היא אדמת המולדת!

    ב.ק., 16/11/09 14:27

    מדובר בשלטים פטריוטיים ולא מובן מדוע מתרגשים. טבעי לגמרי שהחיילים יהיו פטריוטים.

    • רק השטחים במחלוקת. בעצם מחלוקת שהוכרעה !! (ל''ת)

      גם נתניהו הצהיר על 2 מדינות !!, 16/11/09 14:36

    • לאחר שקראתי את כל התגובות

      זאב, 16/11/09 15:02

      הגעתי למסקנה שזוהי גסיסתו של השמאל הפשיסטי.. איזו מזודותכם והמלטו מישראל בטרם יהי מאוחר מידי. בקרוב אנחנו נחפש אותכם בנירות אחד אחד

  • 74.

    טיפשים אך פושעים - השמאל והימין מפוררים את ישראל לפני מבחן

    רן, 16/11/09 14:24

    מלחמת האיסלאם בישראל.
    הצבא:שסוע,לא ממוקד,עם חיליו ומפקדיו המבולבלים(אך אמיצים) יפלו שדודים מול צבאות האיסלאם הממוקדים בשינאתם מתוך ומסביב לישראל.
    ''עיניים להם ולא יראו...''

  • 73.

    כל הכבוד לחיילי נחשון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

    יהודי לא מגרש יהודי!, 16/11/09 14:23

  • 72.

    כל הכבוד ,תפקיד הצבא להגן על האזרחים לא לפנות אותם ! (ל''ת)

    פה לא גרמניה הנאצית !, 16/11/09 14:23

  • 71.

    כל הכבוד (ל''ת)

    סרן במיל', 16/11/09 14:22

  • 70.

    היה ברור שבאיזה שהוא שלב

    הכתומים ימשכו את החבל רחוק מדי---חיילים ואזרחים, 16/11/09 14:19

    כולל נציגיהם בכנסת

    • לאן בדיוק נמתח החבל? לא זכור לי שהכתומים מתחו אותו... (ל''ת)

      noam, 16/11/09 15:04

    • איזה כתומים - כל העם נגד גירוש יהודים - תפנים (ל''ת)

      עומר, 17/11/09 00:26

  • 69.

    אבל מותר להם לגרש

    אני, 16/11/09 14:18

    את השמאלנים ואת הערבים כל השאר לא. כל הכבוד לצהל.

  • 68.

    הלוחמים הדתיים ילמדו את צה''ל והממשלה דרך ארץ בארץ ישראל.

    טורונטו טורונטו, 16/11/09 14:17

    ישר כח לחיילי צה''ל ומפקדיו. אשרי אנו שיש לנו חיילים כאלו.

  • 67.

    כל הכבוד ללוחמים- מחזירים את הכבוד לצה''ל! (ל''ת)

    ר.ד, 16/11/09 14:17

  • 66.

    כל הכבוד לחיילים גדוד נחשון !!! אלו הם ג י ב ו ר י ישראל!! (ל''ת)

    דניאל, 16/11/09 14:17

  • 65.

    לתקן את הכותרת: אלה מפקדים ולא חיילים !

    נתן, 16/11/09 14:16

    כולם מ''כים.
    מפקדים אחד-אחד!

    • הם כבר לעולם לא יהיו מפקדים (ל''ת)

      אחד אחד, 16/11/09 14:44

      • מה זה כיף לראות אתכם בפאניקה?!!!

        וואלה????!!! אכלתם אותה שמאלנים!, 17/11/09 00:18

        למעריב
        פרסמו או לא, האמת לא תשתנה!!!

  • 64.

    ל כ ל א

    ארז, 16/11/09 14:16

    ומיד.

    ויפה שעה אחת קודם.

    • לא לכלא. לה ע י ף מ ה צ ב א

      הרמטכ''ל ושר הבטחון הבהירו חד משמעית, 16/11/09 14:42

      ואם הם מצפצפים על זה בכל זאת-
      מקומם לא בצבא.

  • 63.

    כל חייל עם שלט פוליטי------להעיף! (ל''ת)

    בלתי נסבל!, 16/11/09 14:16

  • 62.

    עורך יקר

    כי בא, 16/11/09 14:16

    מה זה ''שאפו עידוד''? סוג של גז מזגנים? אולי התכוונת ל''שאפו עיזוז''? (בהנחה שאתה יודע מה זה ''עיזוז''...).
    יכול להיות, במקרה, שהכוונה היתה ל''שאבו עידוד''?

  • 61.

    השימוש בחיילי צה''ל לאינטרס פוליטי של המאפיה השמאלנית - בזוי!

    איתי, 16/11/09 14:15

    המאפיה השמאלנית המושכת בחוטים השתמשה בחיילים הנמנים על הרוב היהודי-ימני-מסורתי כנגד אותו רוב.
    די!
    הגיע הזמן להוציא את צה''ל מתפקיד קבלן הביצוע של השמאל!

  • 60.

    שימוש בחיילים למטרות פוליטיות הורס את מה שנשאר מצה''ל אחרי ההתנתקות. (ל''ת)

    המטיף, 16/11/09 14:11

  • 59.

    אחרי שהרס את העבודה הורס ברק את צה''ל- האיש מסוכן למדינה.. (ל''ת)

    רעמסס, 16/11/09 14:09

  • 58.

    דחוף ביותר, חייבים להוציא את צה''ל מהמשחק הפוליטי

    עמית, 16/11/09 14:07

    לא יאומן, מצעד השוטים שהחליטו לתת לצבא העךם לטפל בעם, זה לא היה ברור שכך יקרה?

  • 57.

    בתור איש ימין אני מתבייש . מגפת ההפגנות במדים חייבת להסתיים

    ////, 16/11/09 14:05

    והרמטכ''ל צריך לקטוע את הברדק הזה מיד בענישה כבדה ביותר. להעיף את החוליגנים המפגינים ולא לזכות אותם באפשרות להיות לוחמים. אלה לא לוחמים אלא פרובוקטורים
    שאינם מבינים ערכי הצבא.
    האמת , תחילה חשבתי שהאלוף שטרן סתם מחרחר מדון ושיש לו משהו נגד ישיבות ההסדר.
    מסתבר שהוא היה צודק לאורך כל הדרך.
    צריך לפרק את ישיבות ההסדר .מי שרוצה להתגייס ולשרת -שישרת. מי שלא -שיעוף מהעינים. נמאס מהפרובוקטורים ומהמפגינים במדים.

    • נמאס מאנשים כמוך חסרי מצפון שחושבים שכולם צריכים להיות חסרי מצפון .

      מאיר, 16/11/09 14:49

      אם יש לך בעיה תעבור מדינה. לחיילים יהודים חובה שיהיה מצפון.

      אולי ברוסיה יקבלו בשמחה רובוטים כמוך.

      אפילו במעצמה ארה''ב לא סובלים אנשים חסרי מצפון (כפי שהיה במלחמת ויאטנם)

    • בתור איש ימין...

      noam, 16/11/09 15:06

      ..אמיתי הייתי מציע לך לפתוח את עיניך ולא לתת לאליטה השמאלנית השלטת לפרק את הימין במדינת ישראל.
      טוב שיש אנשים חושבים.
      האמן לי שהחיילים הללו ירוצו להגן עליך כשתהיה מלחמה, אף אחד לא התגייס כדי לגרש יהודים. לא בשביל זה אני התגייסתי ולא בשביל זה אשלח את בניי לצבא.

      • ''איש ימין'' אעלק!

        שמוליק, 16/11/09 18:10

        התכוונת אולי שאתה כותב ביד ימין...מזכיר לי את אחת המגיבות הידועות ''רינה מאופקים'' שמביעה דעות שלא היו מביישות את ארגון תעשיוש ובצלם...

    • אתה איש ימין כמו שאני חתול רחוב (ל''ת)

      gilberet , 16/11/09 15:11

      • צודק

        אני, 16/11/09 17:35

        בטוח הוא אוהב ערבים בושה וחרפה

      • אתה לא חתול רחוב רק אדם צר אופקים כמו חבריך.

        ////, 16/11/09 21:24

        וחבל לי מאד שאנשים שמנסים לזהות עצמם כאנשי ימין הם כאלה חסרי הבנה למושג ממלכתיות.
        אתה וחבריך שהגבתם כאן נגדי אינכם אנשי ימין. אתם פנאטים דתיים חשוכים על סף הפאשיזם. כדאי שתלמד להבדיל בין השקפה פוליטית לימנית לגיטימית לבין טירוף משיחי רצחני.
        אתם ודאי גם אוהבים את הרוצח המתועב יגאל עמיר. אני איש ימין מתון ולא חושב שבעבור דעה אישית צריך להרוס את הצבא בהכנסת פוליטיקה אישית .
        אתם לא ימין -אתם דתיים קיצוניים. וזה כל ההבדל.

    • אתה מדבר שטויות.

      E/T, 16/11/09 16:14

      אתה מדבר שטויות. אתה מדבר על ערכי צבא....
      צבא ערכי לא אמור להיות הכלי המבצע של החלטות פוליטיות למינהן.

      • מי שמדבר שטויות זה אתה.

        ////, 16/11/09 21:27

        להיות איש ימין אין פירושו לשבור את הכלים ולהרוס את הצבא ואת המדינה.
        להיות איש ימין פירושו לקבל פקודה חוקית שאושררה בכנסת (עפ''י החוק) והוצאה ע''י ממשלה חוקית ונבחרת במדינת ישראל -ולקיימה גם אם היא לא נראית לי.

        היות שאתה רגיל כנראה לדבר שטויות ,אתה לא מסוגל לקלוט במוחך הפעוט את מה שכתבתי כאן ולכן אתה טוען שאני מדבר שטויות.

      • מאיפה נפלת?

        לבנת, 17/11/09 01:08

        במדינה דמוקרטית צבא אמור גם אמור להיות הכלי המבצע של החלטות פוליטיות. זה בדיוק תפקידו.
        אלא החלטות של מי בדיוק הוא אמור לבצע?

    • אם

      אני, 16/11/09 17:35

      אם היית באמת איש ימין אוהב הארץ לא היית מתנגד בושה וחרפה שאתה מגדיר את עצמך ימני אפילו לימור ליבנת מצטערת שתמכה בהיתנתקות כל הכבוד לחיילים שמתנגדים לפינוי רק חבל שזה לא קרה בהיתנתקות למי אתם נותנים את האדמה? לחיות שרק רוצים לפגוע במדינה נותנים להם אצבע הם כורתים את היד

  • 56.

    להעיף לאלתר מהצבא - בהמות פשיסטיות

    גיל אזולאי, 16/11/09 14:01

    צהל לא צריך להתעסק בפינוי, לא צריך לפנות אותם ולא לפצות אותם, שישארו שם ויחיו תחת שלטון פלשטיני כמו שיש פלשטינים שחיים תחת שלטון ישראלי

    • פאשיסט הוא מי שחושב שלמדינה מותר לגרש אזרחים שלא פשעו. (ל''ת)

      אזרח, 16/11/09 14:17

    • איך מי שלא מיישר קו עם המדינה וכח השלטון שלה הוא הפאשיסט? (ל''ת)

      אנרכיסט, 16/11/09 16:03

  • 55.

    בקרוב שלט:הקץ לכיבוש ולדיכוי.

    רון וייס, 16/11/09 14:00

    האם גם אז תתמכו בנושאי השלט?

  • 54.

    כל הכבוד לחיילים האמיצים אוהבי ארץ ישראל (ל''ת)

    חזק ואמץ, 16/11/09 13:59

  • 53.

    כדי לעשות שלום צריך להוציא את הסרוגים מהצבא

    מוטי.ה, 16/11/09 13:58

    ומי יגן עלינו? ריבונו של עולם כמובן. מה לא ברור? ועכשיו ברצינות, על מירוץ חימוש שמעתם? ככול שיש לנו יותר פאנאטים דתיים בצבא כך גם לחמאס ולפת''ח יהיו, ככול שאנו אלימים יותר כך גם הם יהיו, ברור?

    תגנו על צה''ל מבחוץ דרך תפילות כמו החרדים זה עובד לא.

    • אחי, איפה אתה חי, בשוויץ? מי יילחם? החבר'ה מרמת אביבי?? (ל''ת)

      איתי, 16/11/09 14:47

    • אם תוציא את הסרוגים תישאר עם אחוז קטנטן מהלוחמים (ל''ת)

      אלירן, 16/11/09 15:04

    • ומי יגן עליך ושכמותך ? כל משתמטי ת''א והמרכז ? (ל''ת)

      מי ?, 16/11/09 16:06

  • 52.

    תהיו מבורכים גיבורי החיל. בשם כל עם ישראל. (ל''ת)

    עו''ד אמסלם, 16/11/09 13:55

  • 51.

    Using the army for political actions endangers the democracy!

    Panda, 16/11/09 13:51

    When tanks will circle the Knesset - don't say we didn't warn you. Stop using the army where you need to use the police, the army is there to protect israelis - not to force them out of their homes.

    • who told you that democracy its the best?

      communist, 16/11/09 14:20

      why r u so carried about democracy?

    • בדמוקרטיה אסור לגרש אזרחים כך סתם. (ל''ת)

      אזרח, 16/11/09 14:24

  • 50.

    כנראה שגם הם רוצים אלף ש''ח ליום בכלא הצבאי... (ל''ת)

    פסיכולוג, 16/11/09 13:50

  • 49.

    איזו גאווה!!כל הכבוד!! (ל''ת)

    כולנו איתכם, 16/11/09 13:49

  • 48.

    חיילים חזקו ואמצו!! המהפכה החלה... (ל''ת)

    שי הכתום, 16/11/09 13:48

  • 47.

    הם עושים את זה רק בשביל הכסף

    חייל במיל', 16/11/09 13:47

    אחרי שהכתומים משמשון קיבלו מלגה של עשרות אלפי שקלים על המרד שלהם, גם הפוחזים האחרים רוצים.

    מה זה 18 יום בכלא תמורת מלגה שמנה? גם ככה ההסדרניקים עושים רק שנה שירות צבאי, אז בוודאי שלא אכפת להם לעשות את הכמה חודשים שנשארו להם בתור חיילים כללים, ככה גם אין מילואים.

    • נראה לך?

      אזרח, 16/11/09 14:20

      שמאלן, יש אנשים שלא הכל בשבילהם קשור לכסף.

      • אז למה לתת פרס ללוחמים שסרחו?

        ש, 16/11/09 15:14

        אם לא הכל קשור לכסף למה לתת פרס? ה''כבוד'' לא מספיק?
        התשובה היא שהכתומים מעוניינים לעודד בגידות ומרידות בצבא כדי להחליש אותו, והם לא בוחלים בשוחד כדי להשיג את מטרתם.

    • ליצן ומטעה שכמותך...

      noam, 16/11/09 15:09

      מילאוים הסדרניקים עושים באחוזים גדולים בהרבה מהרבה אנשים במדינה!
      מילגה שמנה בכלא? על מה אתה מדבר?!
      אנשים התגייסו לשמשון ולנחשון לא בשביל להיקרע ושיזרקו אותם משם. הם לא קבניסטי''ם הם פטריוטים.

      • או שאתה שקרן או שאתה טיפש

        ש, 16/11/09 15:28

        הסדרניקים עושים שנה שירות צבאי בסדיר (כולל טירונות), את השאר הם עושים בישיבה ומקבלים בזמן הזה כסף מהצבא בצורת תשמ''ש שמגיעים לסכומים נכבדים (הרבה יותר ממה שחייל חילוני מקבל במהלך השירות של 3 שנים).

        החיילים כנראה שמעו שמחלקים 20K ש''ח לכל מי שמרים שלט, אז הם רצו גם.

        אם הם היו פטריוטים כמו שאתה עושה מהם, הם היו מתגייסים ל-3 שנים מלאות כמו חיילים נורמלים, ולא משרתים במסלולי חצי-השתמטות.

        • בזמן הלימוד בישיבה, החיילים משלמים לישיבה ולא מקבלים כסף מהצבא. (ל''ת)

          יוחאי, 16/11/09 15:54

          • גם אתה שקרן

            ש, 16/11/09 20:37

            ה''חיילים'' בישיבה עדיין נחשבים לחיילים בשל''ת (שירות ללא תשלום). הם אומנם לא מקבלים משכורת, אבל הם כן מקבלים תשלומי משפחה שיכולים להגיע לאלפי שקלים בחודש למי שהספיק להתחתן ולהביא ילדים (ובגיל הזה, זה דיי הנורמה אצל הדתיים).

            זה מה שנקרא ''אוכלי חינם - גירסת המתנחלים''.

        • חשיבה שמאלנית, השמאל ימכור את ה... שלו עבור כסף, לשמאל אין ערכים (ל''ת)

          1984, 16/11/09 19:22

  • 46.

    כלים! כל הכבוד לחיילים האמיצים! (ל''ת)

    יואב, 16/11/09 13:45

  • 45.

    עונש דפוק. כל מי שרוצה לצאת מקרבי שיניף שלט!! (ל''ת)

    שמיל, 16/11/09 13:41

  • 44.

    כל הכבוד לחיילים!

    אורן, גבעת הליכוד, 16/11/09 13:39

    שימוש פוליטי בחיילי צה''ל מבקש את המחאה הזאת.
    שר הביטחון אר שהוא לוקח אחריות - שיתפטר קודם, ואחר כך יפתח את הפה.

  • 43.

    להוציא פוליטיקה מהצבא, להפסיק לתת לחיילים לגרש יהודים (ל''ת)

    יוסי, 16/11/09 13:37

  • 42.

    החיילים מגלים מוסריות גבוהה-גם בעזה וגם בפינוי

    יש גבול, 16/11/09 13:36

    החיילים מגלים מוסריות גבוהה-גם בעזה וגם בפינוי - הם מטפלים בדילמות מוסריות בצורה הטובה ביותר

  • 41.

    בירור אצל המגד?ישר לכלא (ל''ת)

    יואב, 16/11/09 13:35

  • 40.

    לשלוח אותם לעבודות רס''ר בניקוי שירותים עד סוף השירות (ל''ת)

    רמי, 16/11/09 13:33

  • 39.

    השמאל נשאר רק בתקשורת ובמשפט.וגם משם הוא ייעלם (ל''ת)

    גם אני לא מגרש!!!!, 16/11/09 13:31

  • 38.

    אני בדיוק מחפש מגרשים לבניה בגוש דן. למה כולם נגד??? (ל''ת)

    עודד, 16/11/09 13:29

  • 37.

    מסכים עם הרמטכ''ל. השימוש הפוליטי בחיילים פסול.

    דובי הכתום, 16/11/09 13:28

    עכשיו, האם גירוש מתנחלים זה מעשה פוליטי או לא?

  • 36.

    די

    ע.בכור, 16/11/09 13:27

    להעניש ולהעיף אותם מצהל

  • 35.

    להעיף אותם קיבינימט. לא ראויים להיקרא ''לוחמים''

    ב, 16/11/09 13:27

    עם חיילים כאלה מי צריך אויבים...
    שיעשו את מה שפקדו עליהם, כי הם כנראה שכחו מה זה להיות חיילים בצבא. חבורה של שפנים.

  • 34.

    כל הכבוד!!! אני מעריץ אתכם!! יהודי לא מגרש יהודי!! (ל''ת)

    דני, 16/11/09 13:24

  • 33.

    חובשי הכיפות עמוד השידרה של צה''ל ושורש לעם היהודי (ל''ת)

    שנוטה שמאלה לתהום ., 16/11/09 13:22

    • האסון הלאומי

      ע.ג, 16/11/09 13:56

      עובדי האלילים ובועלי האדמה שחובשים כיפות סרוגות הם האסון של מדינת ישראל כי הם יביאו עלינו מדינה דו לאומית ואת אובדן הציונות. זה כמובן לא אכפת להם כי הם לא מאמינים בציונות ובדמוקרטיה ולכן צריך לסלק את עובדי האלילים האלה מצה''ל וצה''ל עצמו צריך לסגת מרשע כמו שנסוגנו מעזה ורצוי להשאיר את עובדי האלילים שלנו שם כדי שיריבו עם עובדי האלילים המוסלמים ולא יטרידו אותנו בהבליהם

    • עוד עמוד שדרה כזה ואבדנו...

      ק, 16/11/09 13:56

      כמו פל-קל

  • 32.

    שימוש בצבא העם לניגוחים פוליטים וכנגד אזרחים שמשרתים או שירתו בו נוגד

    את הדמוקרטיה, 16/11/09 13:21

    השאלה היא מדוע הרמטכ''ל לא רואה את השימוש חיילים לגירוש אזרחים מבתיהם בחומרה רבה?
    שימוש בצבא העם לניגוחים פוליטים וכנגד אזרחים שמשרתים או שירתו בו נוגד את הדמוקרטיה! גורמים בשמאל אשר מנסים לעקוף דעת מיעוט קיצוניי השמאל על רוב העם יגרמו פה בסוף לפיצוץ! הפעם חברי מפלגת העבודה ומינויהם בבתי המשפט ובצהובונים עלולים לימצא עצמם על הספינה!

    • זה לא גרוש זה פינוי עברינים שהשטללטו על קרקע לא שלהם ובנו נקודה

      גיל אזולאי, 16/11/09 14:04

      לא חוקית. פעולות אלו הם חלק מהתפוררות החלום הציוני

  • 31.

    כל הכבוד לנאמנים למצפונם (ל''ת)

    עמנואל, 16/11/09 13:21

    • איזה כבוד בדיוק מגיע להם?הרי אלו חבורת בחורים חסרי שיקול דעת כללי,וישר (ל''ת)

      האל אינו עמך, 16/11/09 13:48

  • 30.

    כל הכבוד . (ל''ת)

    זו הדרך להחזיר את השד השמאלני לבקבוק, 16/11/09 13:21

  • 29.

    מדוע הרמטכ''ל לא רואה את השימוש בחיילים לגירוש אזרחים מבתיהם בחומרה?

    Tel Aviv, 16/11/09 13:20

    השאלה היא מדוע הרמטכ''ל לא רואה את השימוש בחיילים לגירוש אזרחים מבתיהם בחומרה רבה?
    שימוש צבא העם לניגוחים פוליטים וכנגד אזרחים שמשרתים או שירתו בו נוגד את הדמוקרטיה! גורמים בשמאל אשר מנסים לעקוף דעת מיעוט קיצוניי השמאל על רוב העם יגרמו פה בסוף לפיצוץ! הפעם חברי מפלגת העבודה ומינויהם בבתי המשפט ובצהובונים עלולים לימצא עצמם על הספינה!

    • Why does the government uses IDF against israelis?

      Panda, 16/11/09 13:54

      Very disappointing. I expect this government to stop using IDF for political actions.

    • זה לא גרוש זה פינוי מהשתלטות בלתי חוקית ועברינית על קרקע לא שלהם (ל''ת)

      גיל אזולאי, 16/11/09 14:02

  • 28.

    מחתרת המתנחלים מנסה להשתלט על צה''ל. כל הממרידים לכלא צבאי ומיד (ל''ת)

    יקי, 16/11/09 13:19

    • ל''מחתרת המתנחלים'' קוראים היום צה''ל. לך לאירופה, שם תמצא את ילדי ת''א . (ל''ת)

      אני, 16/11/09 13:50

    • אז מי ישאר בצבא? השמאלנים המסניפים מהקריה? (ל''ת)

      gilberet , 16/11/09 15:08

  • 27.

    == חיילים תותחים !!! כל הכבוד להם !!! ===

    אלי צפוני, 16/11/09 13:18

    איזה אומץ !!

  • 26.

    סכר שפרצתם במו ידיכם, גם אלף חכמים לא יסתמו (ל''ת)

    אתם אשמים, שם בשמאל, יא בכיינים צבועים, 16/11/09 13:17

  • 25.

    אחי גיבורי התהילה, אתם ניני המכבים

    ראובן, 16/11/09 13:16

    אתם ממשיכי דרכו של מרדכי היהודי ומרדכי אנילביץ
    גם אם יכו אותכם המתיווניים וישמיצו ויגדפו, תמיד תיזכרו בלב העם כגיבוריו האמיתיים.

    היה כדאי להקים את המדינה כדי להגיע לרגע מפעים זה של אומץ אזרחי ואנושי, לראות יהודי שלא נכנע לפריץ ולא מגרש את אחיו ופוגע בו.

  • 24.

    העיתונות תומכת

    כולם שכחו, 16/11/09 13:14

    מעניין אם תפרסמו
    כולם שכחו שהעיתונות תמכה ב''רד אלינו אוירון קח אותנו ללבנון נלחם בשביל שרון ונחזור בתוך ארון''
    ב 1982 דן סממה צילם חבורת נחלאים ששרה את השיר בלבנון, הצבא רצה להעניש את החיילים לאור הבעת העמדה הפוליטית אך העיתונות התגייסה לטובתם- אותם כתבים כיום יוצאים כנגד עבירה דומה על החוק- איזה צבועים!!!
    אגב החיילים אז לא נענשו

    • איזו השוואה מפגרת. מעידה על הכותב (ל''ת)

      ב, 16/11/09 13:30

    • זה ההבדל - בשביל שרון הם היו מוכנים לחזור בארון

      קשקוש, 16/11/09 15:42

      הם שרו שיר - נילחם בשביל שרון ונחזור בתוך ארון כלומר אנחנו מוכנים אפילו למות במלחמה מפגרת של שר ביטחון שבחר מטרה לא נכונה. לעומת מניפי השלטים שמוכנים להילחם רק למטרות מסוימות אבל לא לטובת משהו שלא נראה להם. מתנהגים כמו מליציה של הרבנים.
      בושה. הנזק שלהם לצבא העם נוראי.

      • או שלא...

        זה היה בציניות?, 17/11/09 08:28

        מקווה שאתה לא באמת חושב שמטרת השיר היתה הבעת נאמנות לשרון...
        זו הפגנה וזו הפגנה - מה ההבדל בדיוק?

  • 23.

    כל הכבוד!!!

    ללי, 16/11/09 13:11

    אם צה''ל משתמש בחיילים כדי לבצע עמדה פוליטית אין שום סיבה שהחיילים לא יביעו עמדה פוליטית!!

    • וואלה? אז גם לעמוד במחסום זה עמדה פוליטית?

      זיו ריצקין, 16/11/09 13:18

      ומה עם לשמור על התנחלויות? גם לזה מותר להתנגד. ומה עם להיכנס לעזה? גם לזה מותר לסרב כי זאת החלטה פוליטית?
      אתה מבינה לאן זה מוביל?
      לא ניראה לי שאת מבינה.
      מה זה משנה, העיקר פינו אותכם משם ויפנו אותכם מכל מקום שירצו, עם או בלי העזרה שלכם.

      • איזה בלגן יש לך בראש! לה''ל מיועד להגן על מדינה מאויבים חיצוניים.

        רונן, 16/11/09 14:45

        מתנחלים נשלחו להתיישב באישור ממשלות ישראל. האם הם רוצים להרוס את המדינה? יש להם דעה משלהם כמו לשלום עכשיו יש דעה משלו.

      • כל עוד הצבא מגן על אזרחי המדינה מפני אכלוסיה עוינת זו לא עמדה פוליטית

        gilberet , 16/11/09 15:07

        זה תפקיד הצבא, להגן על אזרחי המדינה מפני אויביה מבחוץ.
        אפשר להתווכח אם זה חיוני או לא ואם זה נכון או לא אבל אם זו הדרך בה בחרה ממשלה לגיטימית להגן על אכלוסיתה אז הצבא ממלא את המשימה.
        לעומת זאת, הפעלת הצבא לצורך פעילות שיטור ואכיפת חוק כנגד האכלוסיה האזרחית של המדינה זו פעילות פוליטית.

      • ההקבלה היא לגרוש ערבים וגם זה אולי.לא לשמירה על

        צבר, 16/11/09 18:20

        ישובים או מחסומים,אלה הפעולות הטבעיות של צבא הגנה לישראל.

    • ושצה''ל שומר על התנחלויות זה לא ביצוע של עמדה פוליטית?

      יונתן, 16/11/09 13:33

      כל יישום של החלטת ממשלה חוקית זה ביצוע של עמדה פוליטית.
      המשך הכיבוש בחסות חברת האבטחה של צה''ל זה לא שימוש בצה''ל להחלטה פוליטית?
      אם את רוצים להוציא את צה''ל מהעניין, אז זה צריך להיות הדדי. צה''ל לא יפנה מאחזים והתנחלויות, אבל גם לא יאבטח אותן.
      או שעמדה ימנית מותר לצה''ל ליישם?

      • הצבא צריך להגן על אזרחיו בכל מקום לפנות מתישבים במקום לא חוקי=משטרה (ל''ת)

        מה קשור, 16/11/09 15:03

      • האם...

        noam, 16/11/09 15:13

        אין מטרת הצבא ברורה?
        הגנה לישראל. לא משהו אחר.
        אם יש בעיה חוקית לדעת הממשלה בהתיישבות כלשהי-אין תפקיד הצבא לפנות!
        הצבא אמור לשמור על מי שצריך. עליך ועליי.

        • עצם השאלה מהם גבולות המדינה היא שאלה פוליטית

          יונתן, 16/11/09 15:51

          ולכן החלטה לשמור או לפנות מאחז היא החלטה פוליטית.
          אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, או שסוגיית ההתנחלויות היא פוליטית, או שלא.

      • התשובה: לא,זו פעולת הגנה על אזרחי ישראל(לא פעולת אכיפה)

        גלעד, 16/11/09 18:18

        בדיוק הסיבה שבשבילה הוקם צה''ל ולא משנה היכן הם גרים. לעומת זאת הפינויים האלה הם פעולות פוליטיות נטו. אם הענין הוא אכיפה,אז למה סלקטיבי?
        בנוסף אין תפקידו של צה''ל לאכוף את החוק,אלא לפעול על פי חוק...הבדל משמעותי

        • אז בוא נגן גם על אזרחי ישראל באוסטרליה.

          יונתן, 17/11/09 01:45

          ואם צה''ל אמור לפעול ע''פ החוק והחוק קובע כי הצבא כפוף לממשלה והממשלה החליטה לפנות מאחזים ע''י צה''ל , אז צה''ל פועל ע''פ החוק.

          • אני מסביר שוב -אין תפקידו של צה''ל אכיפת חוק

            גלעד, 17/11/09 11:10

            על אזרחי ישראל,זה שומט את הקרקע תחת חוק גיוס חובה.העובדה ששר הביטחון משתמש בצה''ל לצורך כך היא הבעיה ,היא הגורמת לפגיעה בחוסן הצבא וגוררת אותו למקומות מיותרים.מי שלא עיוור משנאה מבין זאת בקלות אין קשר לשמאל או ימין.

  • 22.

    הצדק עימכם! (ל''ת)

    מייק די, 16/11/09 13:08

  • 21.

    עצוב.חבורה של קנאים מוליכה באף מדינה שלמה (ל''ת)

    אלון, 16/11/09 13:08

  • 20.

    דרך נהדרת לעשות קצת כסף (ל''ת)

    חיילים לא ממושמעים מגרשים מהצבא, 16/11/09 13:06

  • 19.

    להכניס אותם לכל השירות לכלא הצבאי (ל''ת)

    דוד, 16/11/09 13:05

    • ומה תעשה כאשר גדודים שלמים ישבו בכלא? (ל''ת)

      gilberet , 16/11/09 15:02

  • 18.

    כדאי שבמטה הכללי יבינו...

    ארז, 16/11/09 13:03

    שיש להם בעיה - יותר ויותר חיילים לא מוכנים למלא פקודות בלתי חוקיות ולגרש יהודים מבתיהם.
    צה''ל צריך לחזור ולהיות צבא ה-ג-נ-ה לישראל, ולהפסיק להיות קבלן הביצוע של שלום עכשיו.

    • יותר ויותר? כמה זה יוצא?

      זיו ריצקין, 16/11/09 13:10

      לפני חודש שלושה, אתמול עוד ארבעה, זה ממש פרץ, שטף סוחף שלא ניתן לעצור, ממש כדור שלג.
      פחחחח, לך תלמד לספור , אפילו שלושים אלף בכפר מיימון קיפלו את הזנב יפה יפה מתחת לכיפה ועשו אחורה פנה.
      אל תנסה ליצור מצג שווא של שטף שצריך להטריד את צה''ל.
      אתה יודע מה? תנסה, בהצלחה.
      בנתיים גוש קטיף פונה לנצח ועוד ידו של עם ישראל נטויה.
      תתמודד.

      • אם כך אדון זיו - אז בו ותסביר לי בבקשה מדוע על מה כל ההיסטריה שלכם

        גלעד, נחלת הר חב''ד, 16/11/09 13:28

        בשמאל ובתשקורת: כותרות ענק ראשיות, ''הבעת זעזוע'' - הרי לפי דבריך זה ''רק שלושה-ארבעה'', נכון?
        אז לרגע תהיה רציני: מדיניות תקיפה כמו שהמערכת הצבאית בראשות הצורר ברק נוקטת נובעת אך ורק מפחד והיסטריה עצומים ממה שהם מכנים ''התפשטות תופעת הסרבנות''.
        תפנים: הם מ-פ-ח-ד-י-ם!
        ומבחינתנו לא מדובר כלל בסרבנות, אלא בציות ללב היהודי שלנו!!! כי כל יהודי, גם כאשר הוא משרת בצה''ל ולובש את המדים הירוקים, עליו לזכור תמיד שהוא בראש וראשונה חייל של הקב''ה, ושמילוי פקודות הצבא בא בחשבון רק במידה שאינן באות בניגוד לתפקידו ולשליחותו היהודית בעולם, שהיא למלא את צו הקב''ה ותורתו הקדושה!!!

      • אתה חושב שחיילים יסכימו לעשות שוב פשע כמו שעשו בגוש קטיף?

        נירה, 16/11/09 13:53

        אחרי התוצאות העגומות של הגרוש והאכזריות כלפי תושבי הגוש, שוב אזרחים לא יסכימו להתפנות, ורוב החיילים יסרבו לפקודה נפשעת שכזאת.

      • עם ישראל גורש הרבה פעמים מארץ ישראל - וחזר

        שום דבר לא לנצח, 16/11/09 13:56

        אותו דבר גם מגוש קטיף

    • הבעיה היחידה היא הביינישים

      אתם הבעיה, 16/11/09 13:11

      הם גייס חמישי.
      השמאלנים שומרים 40 שנה על מאחזים לא חוקיים.

      • הבעיה בביינישים היא שהם בכלל מתגייסים לצבא הגירוש מלכתחילה... (ל''ת)

        גלעד, נחלת הר חב''ד, 16/11/09 13:30

    • הם בטוח יבינו - וירחיקו חיילים שנאמנים לרב ולא לרמטכל (ל''ת)

      שונא רובוטים עם כיפה ואקדח, 16/11/09 13:11

      • אולי הם יבינו שעם אזרחי ישראל משטרת ישראל צריכה להתעסק ולא הצבא? (ל''ת)

        שונא צדקנים צבועים, 16/11/09 13:57

    • הדבר היחיד שצהל יבין הוא שדתיים בם חילים על תנאי (ל''ת)

      tt, 16/11/09 13:38

  • 17.

    מי שמצביע משפיע ! וגם מי שמתגייס.... (ל''ת)

    אין מה לעשות, 16/11/09 13:02

  • 16.

    לא רוצים-לא צריך. (ל''ת)

    LUBER, 16/11/09 13:00

  • 15.

    הבעיה שהנוער השמאלני משטמת מגיוס ואין אחרים לפנות מאחזים! (ל''ת)

    שולמית, 16/11/09 12:59

    • נקודה מעניינת (ל''ת)

      אלוני, 16/11/09 13:07

  • 14.

    מפינתנו - מה חדש בעשביה?

    קוטל עשבים, 16/11/09 12:58

    מתנחלים, תמיד תזכרו:
    א. אתם לבד (דתיים בלבד הפגינו נגד ההתנתקות)
    ב. אתם מיעוט (ראינו בבחירות לאחר ההתנתקות)
    ג. החילונים שהקימו את המדינה, מפרנסים את המפעל ההזוי שלכם בשטחים שמוביל למדינה דו-לאומית.

    ד. שוב בראשי פרקים:
    לבד, מיעוט, חילונים מפרנסים

    • אם בעשבים עסקינן, אילו מהם אתה מגלגל ?????

      ג.ר.א.ס, 16/11/09 14:04

      בגלל שבזמן הגירוש היית בבית, לא ראית מי מפגין בחוץ.
      בבחירות אחרי הגירוש מפלגת הפליטים של שרון הייתה חזקה בלי שום קשר ל''התנתקות'' אלא בגלל שהציבור לא הבין שקדימה זה בעצם עבודה/מרץ.
      היום כשהציבור הבין, אני לא צריך להזכיר לך את תוצאות הבחירות ולדרוך לך על הפצעים !!!
      ה''חילונים שהקימו את המדינה'', היו ציונים בדיוק כמו המתנחלים, ואותם חילונים היו יורים היום בראש לכל אותם אלו שמוכרים את המדינה כמו שלום עכשיו ובצלם. המתנחלים הם ממשיכי דרכם של ה''חילונים'' שהזכרת, ואתה ושכמותך הם אלו שמחללים את זכרם ויורקים על מורשתם.
      אותם מתנחלים שאתה, ורק אתה ''מפרנס'', [בהנחה שאתה באמת אזרח שומר חוק ומשלם מס], עובדים כמו חמורים, פי 4 ממך, ואין לך שום קשר איתם. מי שמכלה את כספי המדינה הם אנשים כמוך וכמו חבר מרעיך- כאלו שלא רוצים לשרת בצבא, והולכים נגדו ונגד המדינה, כאלו שמעדיפים לשבת בבית ולקבל דמי אבטלה [ותבדוק את האחוזים של אנשי המרכז] ואחרי זה ברוב חוצפתם מעיזים לחשוב שהם מרכז העולם ומפרנסיו.

      אגב, אני לא מתנחל, אני גר ברמת השרון והורי נולדו בקיבוץ נצר לאותם ''חילונים שהקימו את המדינה''.

  • 13.

    השמאלן האחרון בצה''ל הוציא פטור אצל הקב''ן לפני יומיים (ל''ת)

    קשה לרקוד על כל החתונות של הערבים, אה שמאלנצ'יקים?, 16/11/09 12:58

  • 12.

    כי השימוש בחיילי ובמפקדי צה''ל .....פסול מיסודו

    הרמטכ''ל מבקש להדגיש, 16/11/09 12:58

    לא בשביל זה התגייסו לצה''ל

  • 11.

    חומש נחרבה, לעולם , וזה הכי חשוב

    זיו ריצקין, 16/11/09 12:57

    שיצעקו, ויניפו , ויקללו , שיהיו גאים בעצמם, שיהיו בטוחים שדרכם נכונה, זה ממש לא משנה.
    ההתנתקות לימדה את כל עם ישראל ובמיוחד אותם שקומץ סהרורי שרץ במעלה ההר ובטוח שחצי עם מאחוריו הוא חסר משמעות, קוריוז מקומי ותו לא. העיקר הוא שחומש חרבה ולעולם לא תשוב גם אם ייקחו שופר ויחצצרו לרמטכל בתוך האוזן.
    כבודם האבוד עדיין מתגולל בעפר בשולי הכביש היוצא מכפר מיימון, שם הוכח סופית כי גם עשרים וגם ארבעים אלף הם קומץ יתושים הניגף בקלות אל מול עוצמת הדמקורטיה הישראלית.
    השלטים שלהם מצחיקים בערך כמו אותה הצהרה היסט(ו)רית של אדון פייגלין לאמור - ''לא תהיה התנתקות, כי אנחנו לא ניתן''
    הייתה התנתקות? ועד איך. חומש פונתה לנצח נצחים- ברור. וכך גם יתר המאחזים וההתנחלויות שימצא עם ישראל לנכון לפנות.

    • היהדות שלך עומדת בספק -- חתיכת משת''פ (ל''ת)

      נעמן הכי שפוי כאן , 16/11/09 13:05

      • ומה עם הישראליות שלך? אתה סגור עליה?

        זיו ריצקין, 16/11/09 13:25

        היהדות כפי שאתה מגדיר אותה (אוסף טיעונים להצדקת בעלות על קרקעות) לא מעניינת אותי.
        היהדות שאני מאמין בה היא הרבה יותר טהורה ונכונה, ונקייה מלאומנות.
        לעומת זאת, ברור מעל לכל ספק כי נאמנותך למדינת ישראל מוטלת בספק, וכי בין הכרעת הרוב לבין פסיקה של רב תלך עם הרב, כנגד עיקרון היסוד של מדינת ישראל.
        למרות שאני באמת מאמין שאני יותר יהודי ממך, אני לא מתבייש להגיד כי בהכרעה בין המדינה לדת, אני עם המדינה.
        ואתה לא.

        • אם היהדות נקיה מלומניות אז אתה כובש גם בתל אביב

          אלמנטרי, 16/11/09 15:07

          כי ללא היהדות אין לך שום טיעון מוסרי לשהיתך הלא חוקית בארץ

    • על מה אתה כועס-הם,פשוט,לא רוצים.דמוקרטיה-שמוקוקרטיה,טיל בחלון... (ל''ת)

      LUBER, 16/11/09 13:05

    • מדהים לראות את הריר שנוזל לך מהפה

      וואו, ''לנצח נצחים''- איי אם אימפרסד, 16/11/09 13:15

      תגיד, זה פשיטת הרגל של הציבור שאתה שייך אליו, שאין לו כבר מה למכור כמשהו חיובי, עד שאתה מגיע לגועל הזה של שמחה וששון על חורבן?
      בכל תרבות העכשיו שאתה חי בה, לא נראה לי ש-''לנצח נצחים'' זה מושג שקרוב אליך. אתה כבר אפילו לא שואף לשלום, בטח לא דואג לזכויות הפלשתינים. הדבר היחיד שנע במוחך הקודך הוא איך לדפוק ת'מתנחלים. זה מזין אותך, נותן לך אדרנלין וטעם לחיים. כי באמת מעבר לזה, אין לך מה למכור, אפילו לעצמך, בטח שלא לאחרים.
      ''העיקר הוא שחומש חברה ולא תשוב''- וואו, אתה נשמע כמו תינוק אימפולסיבי. זה תמצית ועיקר חייך, החרבת חומש וההתנחלויות. האם יש משהו חיובי, פרודוקטיבי, משהו שגם בונה ולא הורס, שאתה מאמין בו?
      ויפה שעה אחת קודם

      • What ''public''? public enemy maybe

        Panda, 16/11/09 13:59

        He represents less than 4% of voters (20% of which are arabs)... just a bunch of idiots sitting in coffe shops, and it may surprise you or not - but people sat in coffee shops and protested the war back in 48. there is no cure for these idiots, good thing they are bad in reproducing (evolution?)


        a

      • תשובה יפה, וואו. (ל''ת)

        עמי, 17/11/09 00:39

    • ותבנה שנית (ל''ת)

      יוני, 16/11/09 15:30

    • תדאג

      אל, 16/11/09 18:27

      בעזרת השם הכל ייבנה מחדש ארץ ישראל ליהודים לעד

  • 10.

    פינוי ערבים היה סוחף כזו סרבנות אקטיבית בראשות עמוס עוז וחבריו (ל''ת)

    אריק, 16/11/09 12:56

    • הלואי

      ruby, 16/11/09 13:10

      האמת היא שפינוי ערבים מבתים (שלהם, לא מאחזונים בלתי-חוקיים)בשטחים והפקעת קרקעות מתבצעים כל הזמן. לא התקשורת, לא הציבור הישראלי המתון ולא ''עמוס עוז וחבריו'' מתעניינים בזה.

      אבל לך תתווכח עם סיסמאות... 

      • אם אתה מוטרד ממצבם במקום מעוד ילד יהודי-מקומך לא איתנו (ל''ת)

        אריק, 16/11/09 13:38

  • 9.

    כשהצבא פוליטי גם חייליו הופכים לכזה (ל''ת)

    אריק, 16/11/09 12:55

  • 8.

    הידד! הבו לנו חיילים כאלו! (ל''ת)

    שלמה, 16/11/09 12:54

    • ''חיילים כאלה''? הם נמושות, לא חיילים. (ל''ת)

      ב, 16/11/09 13:29

  • 7.

    לפרק ומיד את המלציה הימנית הזו שהתנחלה לה בצבא (ל''ת)

    אזרח חרד, 16/11/09 12:54

    • ומי יגן עליך? החשישניקים המשתמטים משנקין?

      reality check, 16/11/09 13:23

      ומי יגן עליך? החשישניקים המשתמטים משנקין?

      • הדתיים עדיין מיעוט בצבא ולא נאמנים למדינה!!!!! (ל''ת)

        מילואימניק, 16/11/09 13:58

      • חמישים אלף משתמטים ימניים

        קצב, 16/11/09 14:11

        לא,אלא החמישים אלף משתמטים מהימין.

    • אז לא ישאר צבא יא חכם גדול (ל''ת)

      אבי, 16/11/09 13:27

  • 6.

    לפרק ומיד את המלציה הימנית הזו שהתנחלה לה בצבא (ל''ת)

    אזרח חרד, 16/11/09 12:54

    • הא יעני לפרק את צה''ל כולו? (ל''ת)

      אבי, 16/11/09 13:35

  • 5.

    צודק הרמטכ''ל: שימוש פוליטי בחיילים לגירוש יהודים - פסול. (ל''ת)

    ששון, 16/11/09 12:54

  • 4.

    חבורת עבריינים שטופי מוח ברוח משיחית אנשים אשר רואים

    אנרכיה, 16/11/09 12:53

    טובת עצמם ולא טובת המדינה

    • צודק! בגלל זה הם עכשיו בשירות קרבי ואתה יודע מה זה צבא רק מהחדשות (ל''ת)

      יוני, 16/11/09 13:16

    • הא ואתה יודע מה טובת המדינה? דמגוג.

      מרקס, 16/11/09 13:36

      אפשר להגיד על התגובה שלך בדיוק את אותו דבר

  • 3.

    מתי יבינו שהחיילים מסרבים להיות פושעים?!

    שריונר במיל', 16/11/09 12:52

    כל מי שאחראי לגירוש יהודים ישפט בעתיד!

  • 2.

    עכשיו כל הטוקבקיסטים בתשלום מהימין יתחילו לשבח

    יונתן, 16/11/09 12:52

    אבל שום טוקבק ממומן לא יסתיר את העובדה שזאת עלולה להיות תחילת הסוף..כשיחידות צבאיות מקבלות זיקה פוליטית, השלב הבא מפלגות פוליטיות שיש להן יחידות צבאיות ומשם ועד למלחמת אחים מלאה המרחק קטן מאוד.
    זה כבר לא עניין של ימין ושמאל.

    • צריך חתיכת מיליארדר שיממן אותנו אם ככה

      יוני, 16/11/09 13:15

      בנתיים אם משעמם לך אתה יכול לשאול את מר אופנהיימר הצדיק מי נותן לו דמי כיס

      לדעתי יש לכם את אותו המעסיק

      • שום התייחסות עניינית לדברים

        יונתן, 16/11/09 13:48

        תמשיך לדקלם סיסמאות.

    • התחלתם להשתמש בשיטות הפרופוגנדה הערבית בשמאל? (ל''ת)

      מתאים לכם!, 16/11/09 13:29

    • ואז אולי תבינו סוף סוף שהמדינה והצבא לא שלכם ולא של אבא שלכם. (ל''ת)

      מאיר, 16/11/09 14:53

    • שום אידיוט לא מקבל אגורה

      קובי, 16/11/09 15:32

      גאים בחיילים ששונאים שמשתמשים בהם לפוליטיקה של מפלגת העבודה, שהפסידה בבחירות

    • ההבדל

      אני, 16/11/09 17:40

      ההבדל בינינו שאנחנו מהימין מטקבקים מהנשמה דבר שאתם לא מבינים בו

    • להפחיד את כל מי שאומר אמת!!!

      תמשיכו לספר לעם סיפורי סבא ו...., 16/11/09 23:39

      האמת מפחידה לא חברה?! השאלה היא, האמת של מי? ומי משלם למי? וכולנו יודעים שאתם לא תמכרו את עמכם ב20,000 שקל, אלא משלמים לכם הרבה הרבה הרבה הרבה יותר! אז תתחילו להפנים. הגיע הזמן להפסיק את מכירת עם ישראל וארץ ישראל לכל המרבה במחיר. מפחיד לא??????!!!

    • כל הכבוד לחיילי נחשון

      ליונתן הקטן, 17/11/09 12:19

      למי צריך לפנות כדי לקבל תשלום על הטוקבק וכמה? אני מעדיפה במזומן.

  • 1.

    אנחנו מספיק טובים לשמור עליהם

    גיל, 16/11/09 12:51

    כי זה הרי לא פוליטי.
    אבל לפנות אותם, זה לא בסדר.

    מתנחלים-שישמרו על עמם

    • תרגע-אתה בסה''כ עוזר להם לשמור על תל אביב (ל''ת)

      אריק, 16/11/09 13:40

    • לשמור..

      noam, 16/11/09 15:20

      לשם מה הוקם צה''ל?
      להזכירך המחתרות אוחדו כדי להגן על עם ישראל.
      לא נראה לי שבן גוריון היה מאושר כיום ממפלגת העבודה.

    • מוכנים בשמחה (ל''ת)

      מתנחל, 16/11/09 15:32