• 203.

    קירשנבאום גדול על שלום בארבע מספרים... כמו גם על כל הזבובים שמקטרגים (ל''ת)

    עליו כאן בתגובות. אנשים קטנים - תרגיעו., 24/01/10 01:09

  • 202.

    קירשנבאום הוא פוליטיקאי ,איזו הפתעה.?כל חייו היה פוליטרוק עלוב

    רון, 17/11/09 10:57

    מי שמתראיין אצל שני הקשישים הלא חביבים האלה הוא פשוט אידיוט. הנה הזדמנות פז של הימין להיפטר באיבחת שלטר אחת משני הקשישים הנרגנים האלה

  • 201.

    מוטי קירשנבאום, עוד סיבה לבטל לערוץ 10 את החוזה, סילבן שלום נא פעל ... (ל''ת)

    אמיר ב. , 17/11/09 03:54

  • 200.

    חוצפה של עיתונאי אל מול כבוד השר - נציג מדינת ישראל (גם איני אוהב אותו (ל''ת)

    יהודי טוב, 16/11/09 22:37

  • 199.

    כל הכבוד לקירשנבאום (ל''ת)

    אבי, 16/11/09 22:36

  • 198.

    מוטי מוטי מוטי מוטי,,,אתה לא סתם בחור אדיוטי,,אתה צבוע שהתגנב לאנושות (ל''ת)

    צארלי , 16/11/09 22:27

  • 197.

    אני מוכן לבדוק לקירשנבאום טוב טוב את הראש שלו, השבוע יש לי זמן,,,,,,, (ל''ת)

    צארלי , 16/11/09 22:24

  • 196.

    פששש, מרכז הליכוד התעורר לחיים, סילואן, פוליטיקאי בגרוש (ל''ת)

    סילבאנה, 16/11/09 22:13

  • 195.

    מוטי קירשנבאום מעד לא בנושא, אלא בהתנהגות,ועליו להתנצל...

    אמיר ב. , 16/11/09 21:57

    לא יתכן שעתונאי יתבטא אל נבחר ציבור ואפילו עלוב ככל שיהיה בדרך שקירשנבאום התבטא כלפי סילבן שלום,בראיונות עבר עם פוליטיקאים (אפילו פלסטינים)נראה מר. קירשנבאום בלתי נינוח מדעותיהם אפילו השקריות בעליל אך שמר על קור רוחו במקצועיות, הפעם נכשל בצורה חמורה וראויה התנצלות. אבי אלקלאי מוסיף חטא על פשע בהצהרותיו.והחמור מכל,הקהל לומד בטעות שהתנשאות העתונאית והאינטלקטואלית מצדיקה אלימות מלולית כלפי נבחרי העם,והיא תרבות מקובלת ומוצדקת.

  • 194.

    סילבן, שלום. למה אתה לא מבין? (ותיקח את ברק איתך) (ל''ת)

    גם בפעם הבאה אני לא מצביע, 16/11/09 20:55

  • 193.

    שלום באמת קשקשן ואשתו ''ג'ודי הנפוחה'' גם כן קשקשנית (ל''ת)

    דגידפ , 16/11/09 19:26

  • 192.

    לשמאלני התקשורת הנאורים - אם קירשנבאום מייצג אתכם אזי היתרדרתם (ל''ת)

    מדינת חלם , 16/11/09 18:28

  • 191.

    האמת שסיבן לא נשאר חייב הוא תקף את קירשנבאום כמו שצריך (ל''ת)

    סחטיין הפתעת אותי סילבן לא פחדת ממנו קרעת אותו, 16/11/09 18:25

  • 190.

    קירשנבאום באמת התחרפן ועבר את כל הגבולות בחודש האחרון (ל''ת)

    השתחררו לו כמה ברגים, 16/11/09 17:55

  • 189.

    צמד חמד זוג מגישים אחד יהיר ואחד גזען

    לורשן, 16/11/09 17:54

    הצמד חמד הזה יצא מהאף ולכן רבים וטובים אינם צופים היום בערוץ 10
    אחד יהיר
    אחד גזען
    וכך ניראת התקשורת של האלף השלישי במדינת ישראל מדינה דמוקרטית שצמד אינפנטילים מנהלים אותה מבעד למסך מחזיקים אותה בביצים.

  • 188.

    תגובה שפורסמה בערוץ 10 וכמובן ישר מחקו אותה

    יוסף, 16/11/09 17:52

    אני מסכים עם הדעה שצריך לוותר על רמת הגולן, אבל מפה ועד ביטוי עמדה ברורה ע''י מגיש בתוכנית בערוץ ציבורי והעלבת איש ציבור נבחר יש הרבה הבדל.
    חבל שאתם יורדים לרמה הזו, בכיוון זה אין שום הצדקה שהציבור יכסה את חובותיכם ויממן את משכורותו של עובד שלכם המעליב איש ציבור הנבחר ע''י הציבור.
    חבל שירדתם לרמה זולה זו.
    הזלזול הבוטה בסוף הראיוון לא פגע בשר הוא פגע בנו כמדינה.

  • 187.

    מוטי יסדר

    שלום לא החליט מהו, 16/11/09 17:39

    בכיר הליכוד המתון בדרך כלל הבין שהוא יכול לעקוף את ביבי רק מימין. אבל הוא לא באמת מאמין בכך, לכן סילבן לא מפסיק להוציא שטויות מהפה ואתמול היה השיא- שלום עם סוריה בלי להחזיר את הגולן. האיש מוכשר אבל לא מצליח להפוך לאטרקציה אלקטורלית אלא רק לסחוט תפקידים ממנהיגי הליכוד שלא סובלים אותו בגלל שהוא תמיד חושב שהוא יותר טוב מהם

  • 186.

    מוטי,מוטי,מוטי הוא לא סתם כתבלב אידיוטי,את השר הוא מגדף,לאויב הוא מתחנ

    קורןנאוה טבריה, 16/11/09 17:36

    מתחנף ואת הגולן רוצה הביריונר לתת לאסאד,ארדואן,אחמדינג'אד,נסראללה,וחיזבאללה בתמורה לשלום נאדה=ושלום עליך ישראל,שלום עלייך נפשי!

  • 185.

    ממתי ''לונדון וקירשנבאום דורשים יושר מאנשים שיושבים אצלם''?

    מוטי, 16/11/09 17:11

    כמה וכמה שנים ששני השמאלנים הללו מקבלים במה להשמעת הדעות שלהם ולא זכור לי מקרה אחד בודד בו הם דרשו במפגיע ממרואיין שיאמר להם את האמת, את כל האמת ורק את האמת.
    משום מה העניין הזה נוסה לראשונה על סילבן שלום וטוטב שהוא הבהיר לצופים שלא מדובר ב-א-מ-ת באנשים רודפי יושר אלא בבעלי השקפה פוליטית שאינם מוכנים לקבל את זה שהציבור בחר ברובו בדעה אחרת.

  • 184.

    קירשנבאום היה צריך להסוות את מה שהוא חושב במילים גבוהות ואז שלום לא

    טלי, תל אביב, 16/11/09 17:03

    היה מבין אותו, ולא היה יכול להגיב.
    סילבן שלום זו אחת הפשלות הגדולות והמביכות ביותר של הפוליטיקה הישראלית.

    • נאה דורש

      אני, 16/11/09 17:50

      תוציא קודם את מספר התארים שלו ותדבר

  • 183.

    בעצם למה סילבן לא מכריז שהוא בעד ''שלום תמורת שלום''??? (ל''ת)

    זה מה שהוא אמר,לא ככה? נו נשמע אותו חחחחחח, 16/11/09 16:39

    • כי אז הוא יהפוך (ל''ת)

      לבדיחה מהלכת, 16/11/09 17:39

  • 182.

    נמאס מהשמאל הקיצוני השולט בחיינו (ל''ת)

    השר שלום אני איתך, 16/11/09 16:37

  • 181.

    אחלה של ראיון. שלום הוא חלש!!! (ל''ת)

    מוטי נהדר, 16/11/09 16:26

  • 180.

    אתם הבנתם את זה, המראיין שהוא השליט נוזף בנציג העם שהוא השרת של השליט. (ל''ת)

    הפוך על הפוך, 16/11/09 16:15

  • 179.

    יאללה החשיכו את המסך ולכו הבייתה. (ל''ת)

    פשיטת רגל מוצדקת, 16/11/09 16:11

  • 178.

    אין דבר כזה שלום בלי החזרת הגולן. יש גבול לכל טימטום. (ל''ת)

    חלאס, 16/11/09 16:07

    • לא ברור על מה אתה מתבסס

      מוטי, 16/11/09 17:14

      באופן טבעי השמאל שלנו אינו רואה עצמו נדרש למציאות לפני שהוא מביע דעה. ככה זה היה תמיד וכנראה כך זה יהיה גם בעתיד.
      לעצם העניין, אם מצריים הגיעה איתנו לשלום כאשר היא לא מקבלת חזרה את עזה (מסיבותיה שלה) ואם ירדן חתמה איתנו חוזה שלום בו היא לא מקבלת חזרה את יהודה ושומרון, יש מקום לפקפק האם כל הסכם שלום חייב להיות כרוך בירידה מהגולן. בודאי שיש מקום להעריך שכמו בכל הסכם שלום עד היום (וזה מה שיפה בעסק הזה, שכל הראיות מראות הפוך והשמאל ממשיך לחרטט) יש מקום לפשרה לא רק מצד ישראל.

    • אין שלום אם מוסרים את הגולן.

      נעם, 16/11/09 17:23

      ומטומטם הוא מי שחושב אחרת. אסד הוא רוצח תומך חיזבאללה, והוא רוצה במחיקת ישראל מהמפה בדיוק כמו הארגון הלבנוני ואיראן. והשמאל, כמובן, שבמקום להלחם בטרוריסטים, מעדיף למסור להם שטחים, כספים ומשאבים. וכסילים מתי תשכילו?!

    • כן כן, מכיר את הססמאות הטיפשיות שלכם. הנה עוד כמה:

      ASCH , 16/11/09 18:14

      1. ''בלי ''שלום'' לא תיתכן התפתחוק כלכלית'' במדינה. כלומר- הכלכלה מחייבת, פשוט ייבת ''שלום''.

      2. ''אין פתרון צבאי לטרור''. אין צורך להרחיב.

      3. ''עם חזק עושה ''שלום'''': סליחה, עם חזק מאלץ שלום בתנאיו. ככה עשו הרומאים, האמריקאים הבריטים והרוסים. החלשים מקבלים תכתיבים ונאלצים לוותר על שטח, כבוד לאומי, ואינטרסים. וויתור כזה- וזה מה שנדרש מישראל בשנות ה90.

      4. ''כשאין ''שלום'' באה המלחמה''. אני זוכר את השנים שסיסמא שקרית ובזוייה זו התנוססה כמעט על כל עמוד כאן. ובמציאות: המלחמה באה כשיש אינטרס לפתוח אותה וחוסר בהרתעה (ראה ערך סעיף 3).

      5. ''האמריקאים והאירופאים יבואו ויאלצו ''שלום'' בכח''. זו טענה ברמת הגועל הבוגדני אף יותר מ''כשאין ''שלום'' באה המלחמה''.

      אפשר להמשיך.

  • 177.

    ה 160.000 ש''ח משכורת שקירשנבאום מקבל כל חודש עלו לו לראש (ל''ת)

    הגיע הזמן לעשות סדר בערוץ 10, 16/11/09 15:56

    • אם זוהי באמת משכורתו, אין פלא שערוץ 10 בקשיים כספיים (ל''ת)

      קירשנבאום הוא ''טאלנט''? חחחחחחחח..................., 16/11/09 17:20

  • 176.

    קרישנבאום עוד זקן אשמאי (ל''ת)

    הפנתר, 16/11/09 15:55

  • 175.

    ללא החזרת הפליטים ופינויי מדינת ישראל מיהודים לא יהיה שלום, קשקשנים. (ל''ת)

    צמד האייאטולות, 16/11/09 15:55

    • לא ''פליטים'' אלא מתנחלים ערבים הגדרת ''פליט פלסטיני'' 1946 זהו (ל''ת)

      גג, 16/11/09 16:50

  • 174.

    מוטי קירשנבאום אתה לא רק שמולני.

    מוטי שקורי, 16/11/09 15:53

    אתה סתם חתיכת חרה.

    • אולי תלמד לכתוב עברית, יא חתיכת בור ועם הארץ (ל''ת)

      דגידפ , 16/11/09 19:27

      • ללמוד לכתוב בעברית?

        רונן גולדשטיין, 16/11/09 20:53

        למה,איך אומרים לך שאתה חרא? ב-ה' או ב-א'?
        או שהתרעמת בכלל על ה-''שמולני''? הא יא חרא?

        • אתם פשוט עילגים אתה ו''מוטי'', תשלימו עם זה. (ל''ת)

          ב, 16/11/09 21:59

      • אחותך אצלי.... שמאלנית פותחת..... (ל''ת)

        עידו, 16/11/09 21:29

  • 173.

    התקשורת והמשפט הישראלי כועסים שלא מישרים קו שמאלני אתם. (ל''ת)

    דיי לדיקטטורה השמאלנית, 16/11/09 15:53

  • 172.

    I WOULD LIKE TO EXEMAN KIRSNBAUM... (ל''ת)

    I AM A VET.IN TEL AVIV, 16/11/09 15:50

    • יש לי אוביקטים יותר מעניינים כמו ביבי, איווט וחיות אחרות (ל''ת)

      דגידפ , 16/11/09 19:28

      • למה

        למה, 16/11/09 22:03

        דגי(ג) דפ(וק) לא מנסה להחלץ מהבוץ שלו וממי האפסיים המעופשים שלו לפני שיתעניין ב''חיות אחרות''?

  • 171.

    if KIRSNBAUM WAS SMART...BUT HE'S NOT (ל''ת)

    CHARLES, 16/11/09 15:48

  • 170.

    הצמד הבזוי הזה צריך להופיע בקרקס ולא בתוכנית אקטואליה (ל''ת)

    לונדון וקרישנה, 16/11/09 15:48

    • מוטי כיסח בשידור את הליכודניק סילבן (ל''ת)

      מעולה, 16/11/09 22:39

  • 169.

    זה נבלה וזה טריפה (ל''ת)

    דני, 16/11/09 15:47

  • 168.

    שלום הוא סגן ראש ממשלה כמו שקירשנבאום הוא דולפין אירלנדי

    משתגע, 16/11/09 15:47

    איזה הבדל ברמה בין שני האנשים האלו...
    קירשבאום הוא עילוי חכם וחריף וסילבן שלום הוא פשוט דיקט.
    האם אתה מוכן למסור את הגולן הוא נשאל..ואמר בפשטות : לא . אז למה לדבר על סוריה ועל שלום ועל שטויות ?
    שיגיד לא מעניין אותנו לעשות שלום עם סוריה ויפסיק לבלבל את המוח על התנאים

  • 167.

    הופתעתי לטובה מסילבן, איך תקף בחזרה. ביבי היה בוכה ומתנצל. (ל''ת)

    גדול סילבן, 16/11/09 15:46

    • סילבן ליצן עלוב (ל''ת)

      נו, 16/11/09 22:39

  • 166.

    הגיע הזמן לסלק את צמד השמאל הקיצוני של באלד בערוץ 10. (ל''ת)

    בארכה יותר ציוני מהם, 16/11/09 15:42

  • 165.

    לזה יש עיתון ולזה יש טלויזיה שניהם לעבודת כפייה (ל''ת)

    לללל, 16/11/09 15:40

  • 164.

    לונדון ו קירשנבאום תוכנית שאי אפשר לסבול

    יורם, 16/11/09 15:29

    ההתנשאות והיהירות שלהם מוגזמת
    הלוואי והיתי יכול לקנות את הערוץ ולעשות שם סדר ולהביא עיתונאים ומנחים אוביקטיבים

  • 163.

    תרגום בגוף הסרט

    יונתן, 16/11/09 15:15

    אחד הבטיח לבחורה שאם תתחתן איתו יקנה לה מרצדס חדשה.
    לאחר החתונה היא לוקחת אותו לסוכנות היבואן אבל הוא אומר שזבה קצת יקר, הרכב עולה למעלה מחצי מליון ש''ח.
    ''כמה אתה מוכן לשלם ?'' היא שואלת.
    ''לא יותר משנקל'' הוא עונה.

  • 162.

    יאללה לך הביתה מוטי

    שרית חדד, 16/11/09 15:03

    שלום ותודה...

  • 161.

    כנסו לבלוג של קלמן ליבסקינד

    רונן גולדשטיין, 16/11/09 15:01

    ותבינו מה זה חונטה בולשביקית השולטת על חיינו,פיותינו,דעתנו. מוטי קירשנבאום לא יותר טוב מעקיבא אלדר שהסיפור של קלמן ליבסקינד עליו מובא היום בבלוג שלו.
    הכנסו עכשיו ותבינו מה פרוש תקשורת בולשביקית. אם היה מדובר על עיתונאי ימני שמישהו מהשמאל היה חושף את קלונו ושקריו, הסיפור היה מתפרסם בעמוד הראשון של אנרג'י,
    אבל מאחר שזה ''רק'' עוד עיתונאי ימני שחושף ללא מורא את שיטת ההתנהלות של השמאל הבולשביקי השולט בתקשורת,הסיפור המדהים הזה מוסתר בבלוג של קלמן ליבסקינד.

    • תודה. (ל''ת)

      ASCH , 16/11/09 15:34

  • 160.

    ברור שהשתן עלה לו לראש, לקירשנבאום. מגה קשקשן..... (ל''ת)

    אתה רק עיתנאי, לא נבחרת ואתה לא נבחר העם ,שם בלול., 16/11/09 15:01

  • 159.

    קירשנבאום שמאלני מתנשא ושונא מזרחים ידוע! (ל''ת)

    רן, 16/11/09 14:36

  • 158.

    איך הקבוצה הימנית הקבועה מציפה חחחחחח (ל''ת)

    אלוהים ישמור______, 16/11/09 14:33

  • 157.

    שלום אמיתי בלי להחזיר את הגולן ,על מי הוא עובד ? (ל''ת)

    עמי, 16/11/09 14:29

    • מותר לשר שנבחר ע''י רוב העם לחשוב שבלי החזרת הגולן יהיה שלום. (ל''ת)

      דמוקרטיה או באלד, 16/11/09 15:44

  • 156.

    תגידו אתם עיתונאים או מה?

    nrg מקצוענים, 16/11/09 14:21

    מה עם להביא את דו השיח שהיה שם במלואו?

  • 155.

    אין איזון בין השמאל לימין שהוא הרוב בתקשורת, מצב אבסורדי ומעצבן (ל''ת)

    די, 16/11/09 14:21

  • 154.

    בארנבוים וקירשנבוים הם אנשים מאד איכותיים. ממש כמונו.

    שטרנהאל ופרנקנטהאל, 16/11/09 14:11

    תרבותיים , בעלי הליכות נאות , פלוראליזם וליבראליזם.
    כל הכבוד להם ולנו.

  • 153.

    קירשנבאום ? הוא השמאל בכיעורו כופה על מרואיין את דעתו תתבייש מוטי (ל''ת)

    צארלי , 16/11/09 14:05

  • 152.

    סילבן שלום הוא פוליטיקאי בשקל

    ישראלה, 16/11/09 14:04

    וכך גם נשמעות התשובות שלו. לקירשנבאום בסך הכל נמאס מתשובות מטומטמות... לשר שלום כדאי להבין שלא כולם מטומטמים והתשובות שהוא מספק מגרדות את תחתית החבית מלמטה....

  • 151.

    סתם שתי פלצנים עם האף בעננים...

    לונדון וקירשינבאום..., 16/11/09 14:03

    חושבים שהם יודעים יותר טוב מכולם....

    תצאו כבר לפנסיה ותעזבו אותנו בשקט !!!

  • 150.

    עוד פרק בסדרה ''חלולים''

    עדי צפון, 16/11/09 13:55

    סילבן שלום הוא פוליטיקאי שכבר שנים לא מצליח למצוא קרקע אידיאולוגית להאחז בה והוא בעיקר עסוק בלהשיג ''כבוד'' במלחמה אבודה מראש.
    בארוע המדובר קירשנבאום פשוט חשף את התוכן המרוקן של סילבן שלום (כמשל המלך העירום) ולדעתי זהו תפקידו של עיתונאי בלי להיכנס לדעותיו הפוליטיות.
    לא משנה איך יהפכו את זה בסופו של יום לנו כעם יש בעיה גדולה מאד כשסילבן שלום הוא סגן ראש הממשלה שלנו ואמור לפתור את בעיותינו.

  • 149.

    קירשנבאום ''בחוכמתו'' שכח שבדמוקרטיה הוא לא יכול לכפות את דעתו על אחרים, (ל''ת)

    מוטי קירשנבאום סילבן ניצח אותך בגדול, 16/11/09 13:50

  • 148.

    שיר ציזבטרון ידוע:מוטי מוטי מוטי מוטי,,אתה לא סתם בחור אדיוטי,,,, (ל''ת)

    נא לא לצנזר את שורת השיר-תודה, 16/11/09 13:48

  • 147.

    סילבן היקר, אילו שמך היה סילווני אז קירשנבאום היה מלקק לך את האחוריים (ל''ת)

    קירשנבאום הוא מהשמאל האיסלמי, 16/11/09 13:44

  • 146.

    מוטי קירשנבאום הוא הרבה יותר שמאלני ממני,הוא מכעיס אותי לפעמים... (ל''ת)

    תזכורת לפני חודשיים ירון לונדון בראיון לעיתון, 16/11/09 13:41

  • 145.

    קירשנבאום ? בולשוויק מ 1917 שמעמיד פנים של הגינות שאין לו, גועל נפש (ל''ת)

    בצלאל, 16/11/09 13:37

  • 144.

    הרי הבטיחו לנו שמורידים את לונדון וקירשנבאום,אז יאללה שיעופו... (ל''ת)

    דקל ב, 16/11/09 13:22

  • 143.

    קינבאום הביתה ..

    אזרחית, 16/11/09 13:21

    קישנבאום עבר את הגבול אתמול , הוא הציג עמדה אישית שלו ולא של עיתונאי ... פשוט מאוד עיתונאי שמלאני שיש לו אפשרות להציג את הדעה האישית שלו ..

  • 142.

    כל הכבוד לסילבן שלום שעמד מול הבריונות של קירשנבאום

    שמזמן חדל להיות עיתונאי, 16/11/09 13:09

    ולנדון וקירשנבאום הפכו את התכנית שלהם לשופר התעמולה של מרצ. בושה וחרפה ששרי הליכוד הם אלו שהצילו את ערוץ 10 השמאלני קיצוני מלמעמוד בחובותיו ונתנו לו שוב לצחוק על כולנו ולהמשיך עם התעמולה החד צדדית שלהם.

  • 141.

    מתי ניכל לצפות בערוץ ישראלי אוביקטיבי'' השמאלנות כבר עולה על העצבים! (ל''ת)

    ראובן, 16/11/09 13:06

  • 140.

    קירשנבאום כבר יוצא לנו מכל החורים והערוצים! ממש טרור עיתונאי! די! (ל''ת)

    ארכימדס, 16/11/09 13:05

  • 139.

    י

    ירון לונדון, 16/11/09 12:59

    קירשנבאום אתה גבר!!!!

  • 138.

    לונדון וקירשנבאום הם הארכי-פוליטרוקים של התקשרות הבולשביקית (ל''ת)

    האח הגדול של אורוול, 16/11/09 12:41

  • 137.

    כל הכבוד קירשנבאום! תמשיך לחשוף את השקרים של הפוליטיקאים הקטנים! (ל''ת)

    פלרו, 16/11/09 12:35

  • 136.

    קירשנבאוםהוא שמאלן אינפנטילי:נותנים -מקבלים?אצל ערבים רק אתה נותן!!! (ל''ת)

    dodel, 16/11/09 12:18

  • 135.

    על פי ההגיון של קירשנבראום

    שי, 16/11/09 12:18

    מי שלא מוכן לוותר על כל האדמה טרם נקבע המועד הראשון למו''מ מכשיל את הסיכוי לשלום ומשקר לבוחריו - לא להרוס את המציאות עם עובדות בנות 10 שנים

  • 134.

    התקשורת השמאלנית היא אחת הסיבות להדרדרות של המדינה (ל''ת)

    אין להם ערכים, 16/11/09 12:17

  • 133.

    כ''כ ברור שכל התגובות בעד סילבן נכתבות כאן בהוראתו (ל''ת)

    אחת שיודעת, 16/11/09 12:12

    • והתגובות נגד סילבן נכתבות על ידך (ל''ת)

      אחד שיודע, 16/11/09 13:23

  • 132.

    תגידו עליו , על קירשנבאום מה שתגידו , אבל תרבות שיחה יש לו...

    ריכרד גולדסטון, 16/11/09 12:10

    אתי הוא היה מאד מנומס ונעים...
    ...אפילו מפרגן , הייתי מעז לקבוע.

    • שנון וחריף וקצר כל הכבוד (ל''ת)

      אלמוגית , 16/11/09 21:51

  • 131.

    לקירשנבאום כבר שנים אין מה להוסיף , אבל הוא ממשיך לדבר כאילו יש לו...

    שיש עוזרי, 16/11/09 12:08

    וגם מתפרנס לא רע מזה...

  • 130.

    כל פעם שהימין נאלץ להתמודד עם הסתירות הפנימיות שלו--אומר ''שמאל קיצוני'' (ל''ת)

    א7, 16/11/09 12:01

  • 129.

    סילבן שלום כל הכבוד, ומספיק עם השמלנות הוולגרית. (ל''ת)

    רוצים תקשורת אוביקטבית., 16/11/09 11:55

  • 128.

    אני לא שמאלן, אבל מאמין לקירשנבאום.... (ל''ת)

    סילבן תתקדם, 16/11/09 11:52

  • 127.

    אני לא שמאלן, אבל מאמין לקירשנבאום.... (ל''ת)

    סילבן תתקדם, 16/11/09 11:52

  • 126.

    זהו עידן חוסר הסיפוק. המסכות נושרות מעל פניהם המיוזעות של החששנים...

    המלך ליר, 16/11/09 11:39

    עולמם מתערער , אמונותיהם אינן מתנחלות בלבבות , השגיהם נראים ככשלונות נוראים בחלוף הזמן , שליטתם על מקורות המידע וסדר היום הציבורי, שוב איננה מובטחת .
    כשתקוותיהם נכזבות , לא נותר להם אלא להתנהג כבריונים...

  • 125.

    הבריונים מהשמאל כבר לא מרשימים אפילו את ה''פוליטיקלי קורקט''

    כבשה לבנה, 16/11/09 11:32

    עולמכם מתמוטט עליכם...
    הפרות הקדושות בהן בעטתן , החליטו לבעוט חזרה...
    והגיע הזמן , אם יורשה לי...

  • 124.

    אריה גולן , אתה עדיין רוצה להיות קירשנבאום כשתהיה גדול ? (ל''ת)

    מתעניין, 16/11/09 11:28

  • 123.

    קירשנבאום הורס ללונדון את התוכנית

    אייל, 16/11/09 11:27

    לא מובן למה ערוץ 10 משלמים לקירשנבאום העילג משכורת כל כך גבוהה כשתרומתו היחידה לתוכנית היא נמנום בזמן שלונדון מדבר. מדי פעם קירשנבאום מתעורר לשאול שאלה לא-אינטלגנטית או לספר את אחת מהבדיחות הקרש שלו שהוא היה מספר לגולדה. אפילו על ספורט אין לקירשנבאום משהו מעניין לומר.

  • 122.

    הקטע הנכון הוא...

    ASCH , 16/11/09 11:25

    שהפוליטיקאים מהימין כלל לא יתראיינו אצל ''לונדון את קירשנבאום''.

    תוכנית משמימה של שני דינוזאורים שמאלנים, קפואי חשיבה ולא ממש חכמים.

    אמנם אין הרבה במה לצפות בטלוויזיה אך צפייה בתוכנית של אלו זו סתם חשיפה לשטיפת מח של השמאל הקיצוני והפחדות שווא.

    עדיף כבר לצפות בערוץ הקניות. הרמה האינטלקטואלית שם גבוהה יותר.

  • 121.

    סילבן אתה תותח ראש הממשלה הבא! (ל''ת)

    באר שבע כבוד, 16/11/09 10:47

    • לא ממש. זה שקירשנבאום נבל , לא הופך את סילבן לראוי... (ל''ת)

      זולפיקאר, 16/11/09 11:32

  • 120.

    קירשנבאום ה''שמאלני'' מקבל 150000 ש''ח לחדש על חשבוננו !

    נהג מונית, 16/11/09 10:28

    שני השמאלנים הקיצוניים המייצגים ע''פ כל הסקרים וע''פ תוצאות הבחירות האחרונות מיעוט שמאלני קיצוני הולך ונעלם-מקבלים על חשבונינו 150000 ש''ח על-מנת לנבוח ולירוק את דעותיהם השמאלניות הקיצוניות! יש לחזור לשפיות-לקצץ בצורה משמעותית את שכרם של השמאלנים הקיצוניים ואם הם לא יסכימו-לשלוח אותם לדרכם-שיקימו על חשבונם את רשת ''אל ג'זירה'' הישראלית (השניים הללו מייצגים לעיתים קרובות בצורה טובה יותר את הפלשתינאים והסורים- מאשר הפלשתינאים והסורים בעצמם) ונראה כמה רייטינג יהיה להם והאם ירשו לעצמם למשוך משכורות עתק כאלו ! יש לחזור לשפיות גם בתקשורת הישראלית ולהעמיד במקומם את ''כוכביה '' -מיעוט שמאלני קיצוני סהרורי !!!

    • זה לא על חשבונך, אז שב בשקט

      ארז, 16/11/09 12:03

      ערוץ 10 הוא ערוץ מסחרי ופרטי, וכל הכסף שהוא מוציא שייך לבעלים של הערוץ (כי הערוץ אינו רווחי).

      אף אחד בערוץ 10 לא מקבל שקל אחד על חשבונך!!


      העיקר להשמיץ.....

      • אמנם ערוץ פרטי, אבל עם הרבה תמיכה וסובסידיה (על חשבוננו), וניהול כושל (ל''ת)

        האמנים הישראלים שלא מקבלים תקציב להפקות מקור, 16/11/09 12:46

  • 119.

    כשאין כבוד לשרים ולכנסת, מה הפלא שלשמאל אין כבוד לארץ ישראל? (ל''ת)

    הם רוצים חורבן מוחלט, את ליטרת הדם, לא פחות., 16/11/09 10:05

    • איזה כבוד מגיעה להם? על זה שהם הורסים את המדינה? (ל''ת)

      עמי, 16/11/09 14:08

  • 118.

    ''אתה לא עיתונאי אלא פוליטיקאי''.... סילבן ממש הכניס לו...

    י, 16/11/09 09:52

    יקח לקירשנבאום הרבה זמן להתאושש

  • 117.

    כן מעניין כמה ''נימוקים''הם דורשים מקשקשני השמאל,שקרני השמאל (ל''ת)

    מאחזי עיניים של השמאל..., 16/11/09 09:44

  • 116.

    קירשנבאום,הייתי נבוך בשבילך,ירדת נמוך כערס בבת ים. (ל''ת)

    שגיב, 16/11/09 09:30

  • 115.

    תראו חברים - בלי להחזיר את כל הרמה לא יהיה שלום עם סוריה

    מסבירן לאומי, 16/11/09 09:24

    אפשר לאמר OK אז שלא יהיה שלום
    אפשר גם לאמר שגם עם זה לא יהיה שלום
    הכל בסדר
    אבל מי שאומר שבלי זה יהיה שלום
    הוא קשקשן

    • מס' שאלות נוקבות על שלום עם סוריה תמורת או לא תמורת הגולן.

      ASCH , 16/11/09 11:57

      שלום עבור מדינה נורמלית ושפויה הוא כלי. רק כלי. איננו ה-מטרה במדיניות החוץ. היות ואנחנו רוצים להיות ''ככל העמים'', יש להחזיר את השיח לפסים שפויים.

      שאלות:

      1. האם אנו צריכים שלום (כמו באירופה) אם סוריה? מה הם יתרונותיו? מה יהיו חסרונותיו?

      2. האם אנחנו מוכנים להתבזות ברמה הלאומית, בשביל שלום (כמו באירופה) עם סוריה?

      3. בהתחשב ב''שלום'' עם המצרים וה''פלסטינים'', מה הסיכוי להשיג שלום עם סוריה? ומה הסיכוי שנקבל ''שלום''?

      4. מה יתרונותיו וחסרונותיו של ''שלום'' עם סוריה?

      5. האם אנחנו מוכנים להתבזות ברמה הלאומית, בשביל ''שלום'' עם סוריה?

      6. מה יתרונותיו וחסרונותיו של הסטאטוס-קוו שיש עכשיו על שלום או ''שלום'' עם סוריה?

      7. לסוריה אין קייס אמיתי על הגולן. ולמה? כי היא השתמשה בו לפשעי מלחמה נגדנו והפסידה אותו במלחמה. אם ישראל מוכנה לוותר בחינם על שטח אסטרטגי ומים רק כי גורם עויין דורש זאת, מה ישראל משדרת לעולם? מה היא משדרת ליהדות העולם? האם יהדות זקוקה כלל למדינה שכזאת? מה עתידה של מדינה שלא מגינה על האינטרסים האסטרטגיים שלה? מי כלל צריך אותה?

      • אנא קרא בשנית את מה שכתבתי (ל''ת)

        מסבירן לאומי בשנית, 16/11/09 12:49

        • מה שכתבת איננו נכון כמעט בוודאות. הנה למה:

          ASCH , 16/11/09 13:59

          המשטר בדמשק בנה את עצמו על שנאת ישראל. הסכם איתנו יתחיל תהליך המסכן יציבות פנים.

          הם העמידו תנאים שבוודאות (לפי הבנתם) לא יהיו מקובלים בכדי להפסיק את נסיונות ישראל להתחיל בשיחות.

          אומללים!

          הם חשבו, שיש להם עסק עם אנשים הגיוניים ואינטליגנטיים ששולטים במדינה מתוחכמת ומתקדמת. הם לא קלטו שישראל חולה בכלבת ה''שלום'' ותהיה מוכנה להתבזות בכדי לקבל אותו.

          גם חמאס דרש את ברגוטי ע''מ לתקוע המו''מ, בו אינם מעוניינים. החמאס, חשב שיש לו עסק עם אנשים אינטליגנטיים, מכובדים, אחראים. אומללים שכמותם.

          כשקדימה הסכימו לשחרר אפילו את ברגוטי, הפוך על הפוך, טרפו את כלפי החמאס והוא החל מגמגם!
          לפעמים גם הטפשות שלנו מועילה. רק שלא נמות ממנת יתר שלה.

          היום מצבה של סוריה חמור והם צריכים פתח למערב. אז מה הם רוצים:

          1. תהליך מו''מ אינסופי בו הם מקבלים לגיטימציה והשקעות עקב קיומו.

          2. נצחון אסטרטגי ענק ומשפיל על ישראל, בו היא מנותנת את הגולן בתמורה לפתק מהראיס. זה יתן תהילה ולגיטימציה למשטר להמשך קיומו.

          ייתכן שלום תמורת שלום. בעתיד הרחוק. ולא עם המשטר הקיים. וגם שלום כזה, לא ברור ערכו עבורנו.

    • תודה שאתה מייצג אותי טוב יותר ממה שאני מייצג את עצמי ! (ל''ת)

      הראיס מדמשק, 16/11/09 12:30

    • לא רק שיהיה שלום, אלא שכבר עכשיו יש שלום! (ל''ת)

      ר.בקצה, 16/11/09 14:05

    • לא רק שיהיה שלום, אלא שכבר עכשיו יש שלום!

      ר.בקצה, 16/11/09 14:06

      - ישובים פורחים
      -אין איום דמוגרפי
      -יתרון אסטרטגי
      -אין הסכם

      זה שלום מזרח תיכוני

    • אותו דבר טורקים יפי נפש אמרו אצלנו על חבל איסקנדרון. עכשיו הוא שלנו

      עכשיו יש שלום עם סוריה, 16/11/09 15:55

      במשך עשרות שנים הסורים דרשו אותו מאיתנו, אבל עמדנו על שלנו. עכשיו, לאחר 70 שנה הסורים תפסו שכל. יש לנו גם את האדמה וגם את השלום עם הסורים.

      אגב חבל איסקנדרון גדול פי 20 מהגולן.

  • 114.

    אין חדש תחת השמש

    עמוס, 16/11/09 09:23

    ידוע לנו תושבי מדינת ישראל שהשלטון בידי השמאל קול קול יעקב וידים ידי עשיו

  • 113.

    תראו חברים - בלי להחזיר את כל הרמה לא יהיה שלום עם סוריה

    מסבירן לאומי, 16/11/09 09:20

    יש כאלה שיגידו

  • 112.

    כולם מדברים על שלום (ל''ת)

    אף אחד לא מדבר על סילבן, 16/11/09 09:16

  • 111.

    מצער שקירשנבאום לא דורש מעצמו את היושר שהוא דורש מאחרים

    הדס, 16/11/09 09:15

    איך יתכן שאנשי שמאל,כקירשנבאום,שהם אנשי מוסר ומצפון
    ולוחמים למען זכויות אדם משנים את עורם כאשר מדובר בהסכם עם סוריה.
    פתאום כל הערכים שהם מאמינים בהם ונאבקים למענם נשכחים ונעלמים ובמקומם הם בוחרים את ההסכם עם סוריה שהוא למעשה הסכם עם שליט אוטוקרטי בן למיעוט ששולט על ארצו ועל עמו כדיקטטור באמצעות שלטון של פחד ואימה בעוד בכלא נמקים פעילים למען הדמוקרטיה וזכויות האדם.
    אפשר היה לצפות שאנשי שמאל בישראל,כקירשנבאום, יזדהו עם אותם אנשים שמסכנים את חייהם בסוריה במאבק על אותם ערכים שגם אנשי השמאל בישראל מאמינים בהם - אך לא,מתברר שאפשר לדבר גבוהה גבוהה על ערכים ועל מוסר ועל זכויות אדם ועל דמוקרטיה אך ברגע שמופיעה מילת הקסם ''שלום'' נדחקים כל הערכים וכל האמונות וכל המעשים.
    מצער שהשמאל בישראל לא יודע להסתיר את רקבונו המוסרי,כך לפחות היינו עוד עשויים לחשוב שיש לשמאל הישראלי עתיד.

  • 110.

    שסילבן יבין שמאחרוי מילים צריכה להסתתר גם משמעות (ל''ת)

    או לפחות כוונות!!!, 16/11/09 08:54

  • 109.

    די

    ח.מני, 16/11/09 08:45

    הבעל של גודי היה ונשאר אפס נפוח

  • 108.

    קירשנבאום שם לשלום מראה

    שולה, 16/11/09 08:41

    אין לי מושג על מה יצא קיצפם של כל הכותבים אבל אם ההיתם מקשיבים באמת לשיחה ההיתם מבינים שקירשנבאום לא הביע עמדה רק חשף את כפל הלשון-דיבור של שלום(ןעמו כל הממשלה כולה). אין לו למוטי קירשנבאום בעיה עם עמדתו של שלום רק שיצהיר עליה בגלוי כפי שעשה במשפט הסיום-נגד ירידה מהגולן וזה כמובן פירושו אין משא ומתן ושלום עם סוריה. אי אפשר להצהיר כל הזמן שאנחנו חפצי שלום ולעשות את ההפך ולכסות על כך במכבסת מילים שאין לה סוף(והיא אגב חושפת גם את רמת היצירתיות של אנשי הממשלהוהחכי''ם ).
    נתניהו צריך להצהיר בגלוי: אני נגד מסירת שטחים הורדת התנחלויות וירידה מהגולן ומוכן לוותר על שלום(ובמקביל לצאת למלחמה אם יהיה צורך).קיצפו של קירשנבאום יצא ובצדק על השקר הגדול שמנסים לכסות אותו בענני מילים.

  • 107.

    מי זה סילבן שלום? מה הוא עשה? מתי אמר משהו עם הגיון? (ל''ת)

    הוא הדוד לוי החדש, 16/11/09 08:33

  • 106.

    סילבן דוגמא לפוליטיקאי קטן בינוני ורודף פרסומת (ל''ת)

    רינה- ת''א, 16/11/09 08:30

  • 105.

    כנראה שהזִקנה של קירשנבאום מתחילה לתת את אותותיה. חבל. (ל''ת)

    הלו, תפרוש בזמן סבאל'ה, 16/11/09 08:28

  • 104.

    כשמאלני אני מתבייש ביהירות המגעילה של קירשנבאום ולונדון. בושה. (ל''ת)

    יאללה, תתאפסו, 16/11/09 08:24

  • 103.

    first wae thek haelion then wae tehk tha media (ל''ת)

    דוד, 16/11/09 08:12

  • 102.

    אני מת על קירשנבאום אבל--

    בן גאן, 16/11/09 07:52

    הוא פישל בגדול. אני רק חושב על הקונטרסט בין הראיון הזה לזה של סאיב עריקאת מלפני שבוע...
    מוטי טיפל בו בככפפות של משי ואפילו לא שאל אותו על זכות השיבה.

  • 101.

    למרואיין פלסטיני, קרשנבאום היה מלקק. (ל''ת)

    שייבה זאק, 16/11/09 07:20

  • 100.

    שופטת העליון לשעבר-דורנר משקרת לציבור במצח נחושה - בושה! (ל''ת)

    מדינת חלם , 16/11/09 07:12

  • 99.

    זה ערוץ הטלוויזיה שאנו הציבור נדרש לממן את הזבל האנושי הזה (ל''ת)

    מדינת חלם , 16/11/09 07:09

  • 98.

    קירשנבאום יש לו דעה. אבל הוא גס רוח ומתנהג כמו בהמה.

    דניאלה, 16/11/09 06:54

    אתה לא נבחר ציבור. אתה רק לשאול שאלות בדרך ארץ.

  • 97.

    צפיתי בתוכנית. בושה לשני החבובות האלה. קירשנבאום אתה רק תשאל.

    יונה, 16/11/09 06:33

    מי אתה שמרשה לעצמך בבהמיות כזאת להתנהג. טוב שסילבן העמיד אותך על מקומך. תתביש.

  • 96.

    כרגיל. סילבן השקרן הוא המסכן . (ל''ת)

    אזרח שצפה, 16/11/09 06:30

  • 95.

    שלא יטעו אתכם

    שי, 16/11/09 06:23

    הנושא היה ונותר אותו הדבר.
    השר סילבן שלום היה עסוק בלהפריח ססמאות ריקות על שלום אמת כביכול בעוד הוא למעשה מכשיל כל אופציה לשלום.
    לא ממזמן בנאום בר אילן עשה ביבי נתניהו את אותו הדבר בדיוק בנוגע לפלשתינאים.
    קירשנבאום לא הרשה להם להחליק ולהעביר את המסר הסותר הזה בתוכניתו.
    אסד אמר בפירוש שתנאי לשלום זה נסיגה מהגולן ובתמורה הוא יעשה דברים מסויימים שמשרתים את האינטרסים של ישראל.
    ניתן להסכים לכך או לחלוק על כך אבל אי אפשר לרקוד על כל החתונות וגם להשתמש בססמאת שלום האמת וגם למכור את רעיון ארץ ישראל השלמה.
    למה שסוריה תרצה לעשות איתנו שלום אם לא הגולן?

    ואגב אני לא בעד החזרת הגולן. אבל אני מודע שאי החזרת הגולן קרי אין שלום עם סוריה ויש לכך השלכות.
    וזה מה שסילבן חשש לומר ולכן הוא קשקשן.

  • 94.

    קירשנבאום את סילבן

    נתניהו, 16/11/09 05:58

    שני קשקשנים במילה אחת

  • 93.

    קירשנבאום יצא משלוותו כששמע עמדה מנוגדת לשמאלניותו

    צפיתי, 16/11/09 03:47

    מאחר והארוע היה בלתי הולם בעליל לצפיית שיא מן הראוי שתובע התנצלות.

  • 92.

    סילבן אכן קשקשן אך הצמד הפך בלתי נסבל כי השתן עלה לראשיהם.חבל!

    עץ, 16/11/09 02:42

    היחס השלילי לעתים ביטול ובוז כלפי מי שדעותיהם שונות משלהם עובר את גבול הטעם הטוב אפילו אצלנו בשלולית, שכל כך אוהבים ''דם'' על המסך.

  • 91.

    צפיתי:יום שחור לעתונות,לאתיקה,להגינות עתונאית ומעל לכל בוז לערוץ 10 !! (ל''ת)

    עתונאי שמתבייש, 16/11/09 02:28

  • 90.

    אל תשאל מה רוצה העם.תשאל מה רוצה קירשנבאום !!!! (ל''ת)

    עולם הפוך של שמאלטטורה !!!, 16/11/09 02:09

  • 89.

    נסו לדמיין מצב הפוך - מנחה ימני מתנפל על פוליטיקאי מהשמאל! מדע בדיוני (ל''ת)

    עד מתי ימשך שלטון השמאל בתקשורת ?!?!?!, 16/11/09 02:07

  • 88.

    קירשנבאום:כדאי לך לקרוא מה חשבו ''באמת'' עמיתיך לאולפן.....

    עמדתי 10מ' מהסט בו השתלח מוטי בסילבן, 16/11/09 02:04

    כל העובדים שברכו אותך ב''איך הכנסת לו'' אמרו מיד אחרי שברכו אותך שיצאת מנייק מול סילבן והוא לגמרי חשף את פרצופך האמיתי.
    גם אלקלעי יודע שיצאתם ככה קטנים ויותר פוליטיקאים מפוליטיקאים.
    מי שיצא גדול זה סילבן שלא ניבהל ועמד על עקרונותיו.
    אבל,מהיכרות ארוכה אתך,אני יודע שתיצור תיאוריות שלמות איך אתה צודק.

    • אם התגובה הזו אמיתית היא מוכיחה כמה התעשייה שקרית וצבועה ואתה בראש (ל''ת)

      ג'ורה, 16/11/09 06:56

    • יאללה.. כל הכבוד מוטי!!!! (ל''ת)

      אחד שסילבן לא משלם לא, 16/11/09 07:18

    • ככה זה תמיד.הפיונים מסביב מלקקים לבוס....והבוס(קורשנבאום)מאמין ומתמוגג (ל''ת)

      חבל שמוטי נפל ככה, 16/11/09 10:23

  • 87.

    רבותי, מי מאמין ל''תקשורת''? רוב הציבור לא מאמין, רק מנסה לדלות העובדות

    קינן. זו לא תקשורת, זו מפלגה, שמאלה ממרצ., 16/11/09 02:02

    רוב הציבור לא מאמין למה שמכונה פה בטעות ובכזב ''תקשורת''.
    זו לא תקשורת כלל. זו חבורה פוליטית-מפלגתית המייצגת דעות שמאל, בערך בין מרצ למפלגות הערביות.
    רוב הציבור היהודי והציוני לא מאמין לתקשורת, ורק מנסה לברור ולדלות את העובדות מתוך התעמולה השמאלנית והאנטי-ציונית של כלי ה''תקשורת''.

    • מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

      ציונית, 16/11/09 18:25

  • 86.

    מתים עליכם ירון ומוטי

    אוהד, 16/11/09 01:59

    אתם מספר אחת!!!

  • 85.

    קירשנבאום יצא גדול! (ל''ת)

    עודד, 16/11/09 01:58

  • 84.

    סילבן שלום צודק (ל''ת)

    יאיר, 16/11/09 01:52

  • 83.

    קירשנבאום יהיר וגס רוח בעל קול טורדני. (ל''ת)

    גועל נפש של יצור מהלך., 16/11/09 01:51

  • 82.

    מוטי - בתור מעריץ שלך וממש לא של סילבן : הגזמת

    אורי, 16/11/09 01:44

    אני ממש לא מעריך את שלום , אבל זה לא מכובד שמגיש יתפרץ ככה כלפי ''משנה לראש ממשלת ישראל''. זה חינוך רע, לא משנה עד כמה סילבן הוא כלומניק.

  • 81.

    הוא קשקשן עילג. (ל''ת)

    r, 16/11/09 01:44

  • 80.

    מוטי קירשנבאום כל הכבוד - סוף סוף האמת בפנים (ל''ת)

    ליאו יעיש, 16/11/09 01:41

  • 79.

    מוטי התגלה במלא עליבותו

    קיינן, תל אביב, 16/11/09 01:37

    חבל

  • 78.

    שניהם צודקים (ל''ת)

    ירון, 16/11/09 01:37

  • 77.

    קירשנבאום צודק - סילבן היה ונשאר קשקשן (ל''ת)

    ירון לונדון, 16/11/09 01:16

  • 76.

    אני לא סובל את סילבן אבל הגזים

    ג'וני, 16/11/09 01:14

    אם קירשנבאום לא מסוגל להתייחס לאורחים שלו בכבוד ולא בשפה כזו אז מוטב שלא יהיה מראיין. מעבר לכך אף אחד לא מאמין שקירשנבאום היה מדבר כך לאנשים מהשמאל ההזוי כביילין, יוסי שריד וציפי לבני.

  • 75.

    תקשורת שמאלנית קיצונית במסווה של אוביקטיביות וזכות הציבור לדעת (ל''ת)

    הגנן, 16/11/09 01:14

  • 74.

    סילבן שלום אתה בושה לפוליטיקה בארץ, וזה קשה... (ל''ת)

    דוד, 16/11/09 01:03

  • 73.

    סטיב

    שמאלני קיצוני במסווה כלשהו, 16/11/09 00:59

    סטיב נשמה, גם אני חושב שאתה קשקשן.

  • 72.

    סילבן שלום באמת קשקשן

    מעריץ נלהב, 16/11/09 00:58

    מוטי קירשנבאום כבר בגיל ועם רזומה שממש לא אכפת לא ממה יגידו קשקשנים כמו סילבן, אז הוא פשוט יכול להרשות לעצמו להגיד את מה שכולם חושבים.

    סילבן שלום - אתה קשקשן!

  • 71.

    איך זה שכל הקלפים אצלנו,ודווקא אנחנו צריכים להמשיך להענות למחוות חד

    צדדיות,ולתנאים מוקדמים,תוך סיכון בטחוני ניכר ?, 16/11/09 00:49

    לא מבין חולי נפש שמאלנים,שמסרבים לראות את המציאות..

  • 70.

    סילבן הוא סטיב הבעל של גודי קשקשן,ברברן חסר חוליות שלא מביא אפילו (ל''ת)

    גרם של ערך למדינה היהודית., 16/11/09 00:44

  • 69.

    קירשנבאום בן אדם קטן

    קובי, 16/11/09 00:44

    לא חדש שהדעות שלו באגף הכי שמאלי של הפוליטיקה אבל אפילו בשבילו זה הגזמה ככה להתפרץ על שר בממשלת ישראל

  • 68.

    אני לא מאוהדי שלום, אבל הפעם יצא גדול, וגם צודק. קירשנבאום, חבל על המי (ל''ת)

    שלמה, 16/11/09 00:42

  • 67.

    לא מבין למה צריך עוד לממן את זוג הזקנים השמאלנים והמתנשאים הללו ?

    הם מקבלים משכורות עתק,תמורת התנשאות פוליטית גלויה, 16/11/09 00:39

    והציבור הכללי צריך עוד לממן זאת ?
    האמת-מגיע ל''ימין'' המושחתת שאיננו שונה במאום מן החונטה השלטת,בסה''כ אלו סיכסוכים פנימיים על השלטון,ומהותית אין שוני בינם לבין השמאל הקיצוני השלט בתקשורת.אבל למה הציבור צריך לסבול ולממן אותם ?!

  • 66.

    קירשנבאום הסיר את המסיכה מהשר שלום שמדבר על שלום אבל

    יאיר, 16/11/09 00:35

    לא מתכוון לשלם את המחיר. הגיע הזמן ששרי ישראל יפסיקו לקשקש ויפעלו להסדר עם הפלשתינאים כולל פנוי המתנחלים מהגדה או השארתם תחת שלטון פלשתינאי.

  • 65.

    עד מתי ישלוט השמאל בתשקורת החד צדדית? (ל''ת)

    טל, 16/11/09 00:35

  • 64.

    מטוי יצאת גבר ,המשך כך!!!

    מוטי המלך, 16/11/09 00:33

    אתה תמיד צודק מוטי

  • 63.

    ראיתי והזדעזתי

    עידו, 16/11/09 00:31

    עם כל הכבוד למוטי קירשנבאום הוא ממש הגזים.. צועק ככה בגסות על שר בממשלת ישראל, פשוט בושה! מי הוא חושב שהוא??
    לדעתי מוטי קירשנבאום צריך להתנצל, סילבן שלום סה''כ ענה על שאלות ופתאום אדון קירשנבאום התחיל להתקיף אותו בצעקות ועוד קרא לו שקרן. גועל נפש!

  • 62.

    אז מה?

    ישראל, 16/11/09 00:28

    האמת לפעמים כואבת כבוד הח''כ

  • 61.

    הילדים המגודלים. ירונ'לה ומוטי'לה

    eli, 16/11/09 00:26

    הילדים המגודלים הנאורים והליבררררלים כ''כ, כנראה לא קיבלו את מבוקשם - בובה או תוכי שיתדקלמו: ''נו בטח, בכדי לקבל מהסורים שלום, עלינו להחזיר להם את הגולן. הלא הכבוד הערבי המפורסם, לא מאפשר להם לאבד שטחים. זאת אומרת, מהפרטנזיות הטריטוריאליות שיש להם מתורכיה ומלבנון הם מוכנים לשכוח, אך אין מצב שהם לא יקבלו מהציונים את הכל, עד המטר האחרון.''
    לא ראיתי את הראיון, אך אין לי ספק שזה מה שמוטי'לה רצה לשמוע (בערך) מסילון. לא שמע, אז קרה לשר שלום ''קשקשן''...
    מישהו זוכר איך הילדים בכו, כאשר רצו לקחת מהם את הצעצועים? הם לא היו מוכנים לשחק, מבלי שימשיכו להזרים להם משכורות של 150000$ לחודש!
    כל הכבוד לערוץ 10! ואיזה הגנה קיבלו הילדים, מהגבר-גבר, אבי אלקלעי...

  • 60.

    ראיתי . התביישתי . חשבתי על הצופים במדינות ערב שיראו את קירשנבאום ...

    אתי, 16/11/09 00:25

    ...בקלונו ואת סילוון שלום בכעסו.
    קירשנבאום התעלה על עצמו , הפעם.
    הגיע הזמן להעיף אותו מלוח המשדרים...

  • 59.

    מוטי אתה גדול, אוהבים אותך (ל''ת)

    דוד, 16/11/09 00:24

  • 58.

    מדוע הדמוקרטיה לא באה לידי ביטוי בתיקשורת?

    יפה, 16/11/09 00:21

    נציגי 3% מהעם תופסים בכח מניפולטיבי את 100% המשרות!
    נציגים אלו מביעים את דעתם הפרטית ע''ח זמן הציבור!
    עד מתי חוכמולוגים יעלוזו?
    איפה השופטת דורנר?????????????????.
    העם רוצה משפט שלמה ,''ויחלוקו'' : 70% מהעמדות הבכירות בתקשורת צריכים להיות מאויישות ע''י אנשי ימין!

  • 57.

    קירשנבאום צריך להתנהג בנימוס כלפי האורחים שלו (ל''ת)

    אברהם, 16/11/09 00:20

  • 56.

    אין על סילבן (ל''ת)

    משה בינימין, 16/11/09 00:20

  • 55.

    לקירשנבאום שלום עושים גם אם לא מוותרים על הגולן

    לוי, 16/11/09 00:20

    זה שאתם השמאלנים וויתרתם על הגולן ועל ירושלים ולחזור לקווי 67 זה לא אומר שהציבור הימני רוצה את הדרך שלכם אל תנסו ליכפות את הדרך שלכם עלינו ציבור הימין ,וכן ציבור הימין הוא הגדול בארץ והראינו א'ז בבחירות

  • 54.

    ראיתי. סילבן צודק. (ל''ת)

    יוגב, 16/11/09 00:20

  • 53.

    קירשנבאום הוא באסטונר גס רוח , צדקן ולא חכם.

    סולי, 16/11/09 00:16

    ואני , גילוי נאות , אינני מחסידיו של סילוון שלום...
    אבי אלקלעי בגיבויו את התנהגותו הבזויה של קירשנבאום העיד על עצמו יותר מאשר על סילוון שלום.

  • 52.

    מה חדשות פה? שלום אכן קשקשן - וקירשנבאום אכן פוליטרוק שמאלני קיצוני (ל''ת)

    ומזוכיסט שצופה בזוועה הזאת, מגיעים לו שניהם, 16/11/09 00:14

  • 51.

    סילבן הוא באמת איסטרה בלגינה קיש קיש קריה. כולם יודעים.

    אבי, 16/11/09 00:14

    וכל הכבוד לקירשנבאום שלא עשה לו חשבון ואמר לו את זה לפנים.
    זה לא קשור לדיעה הפוליטית של קירשנבאום.
    גם בימין כולם יודעים...

  • 50.

    כמה טוב שהערוץ הזה נכחד ואיתו ''העיתונאים'' אוכלי החינם

    רון,טורונטו, 16/11/09 00:13

    50 שנה כבר הקישרשנבאום הזה בטלויזיה חוזר על עצמו בטרחנות יוצאת דופן, לא הגיע הזמן למצוא עבודה אמיתית? משהו פרודקטיבי לחברה

  • 49.

    אין איש יותר גס רוח ושחצן מהקירשנבאום הזה - לב גס, אדם מגעיל

    יעקב, 16/11/09 00:12

    רק בגלל קירשנבאום אני מייחל לכך שערוץ 10 יצנח לתוך ביב השופכין של התקשורת. למעשה הערוץ הזה כבר מזמן שוכן שם בתחתית רק צריך לתת לו למות מחנק בזבל שהוא מייצר.

  • 48.

    קירשנבאום, אחרי התשואות אצל מולי, המתן שעה ל''ריקושט'' מג'ודי. איזה צחוק (ל''ת)

    סטיב, 16/11/09 00:12

  • 47.

    קירשנבאום יא גבר (ל''ת)

    אוהבים אותך, 16/11/09 00:10

  • 46.

    קירשנבאום עיתונאי???

    אדי, 16/11/09 00:07

    קירשנבאום מאולם לא היה עיתונאי אלא ליצן גס רוח שרק נהיה עדי כאשר הוא מדבר עם ערבי או שמאלני אבל שואל שאלות תוך כדי מנסה להצחיק אבל הור מבזה את הפרטנר שלו ירון לונדון ועושה צחוק על כל משצופה בתוכנית הזו.
    היה יו''ר רשות שידור לא פלא המצב של הרשות. רמה התת תרבותי שלו נוגד על כל מילה שיוצאת מפיו של לונדון אפשר רק להסתכל לרקורדס שלהם וזה פשוט בלתי נתפס!!

  • 45.

    אבי אלקלעי הוא כנראה הצלע השמאלנית השלישית בתכנית

    ושמאל - היא הנותנת, 16/11/09 00:07

    מתי תבינו שכשהולכים למשא ומתן מסתירים את עמדות הסיום? האם שר חייב למסור לכם את הטקטיקות שלו? בשמאל רגילים להודיע מה יתנו בסוף וזה הופך להיות נקודת הפתיחה

  • 44.

    מוטי, השתחרר לך הקירשנבאום? (ל''ת)

    איזה מרץ, 16/11/09 00:04

  • 43.

    קילשנבאום מכיש בלשונו השסועה ומנצל את משבצת השידור שלו

    חזאי הטמטום הישראלי , 16/11/09 00:03

    אולי הגיע הזמן לשלוח את האלטע-קקר הזה לבית אבות לשמאלנים הזויים, שם הוא יוכל להצטרף לצוות הנופחים שלהם.

    אולי... מי יודע... אולי יש תקוה

  • 42.

    גם לונדון וגם קירשנבאום הם שמאלנים שרופים

    ולא יכולים להסתיר זאת, 16/11/09 00:03

    איך מרשים לשני מנחים להיות מאותו צד של המפה הפוליטית?
    מילא, לונדון הוא ידען אבל מוטי?

  • 41.

    שלום לא יצא מהסילבן הזה. (ל''ת)

    שמאל-EXTRA , 16/11/09 00:03

  • 40.

    לא מאמין שקרשנבאום היה מעז להרים את קולו בנבזות כזו על איש (ל''ת)

    שמאל, 16/11/09 00:02

  • 39.

    לא כך היו הדברים

    מה פתאום, 16/11/09 00:01

    ואני ראיתי את התכנית .
    היה ברור לחלוטין ש מר. סילבן שלום מתעלם מכל שאלותיו של מוטי. מר סילבן מדבר על הסכם שלום ללא תנאים מוקדמים (ומתעקש לא לוותר על הגולן ..זה תנאי מקדים בן אדם!!!. דיברו על כך שגברת קלינטון אמרה שהבנייה בהתנחלויות חייבת להיפסק ומר סילבן אומר שזה לא נכון הרי כל העיתונים פה דיברו על זה והוא משקר לו בפנים!!
    וכמו שמוטי אומר נגמרו 100 ימי החסד ומה קיבלנו מהממשלה הזאת ?!?!?

  • 38.

    סילבאן - כל הכבוד. אבל פעם היית אחר

    כארירל שרון יבל''א, 15/11/09 23:58

    כמובן שמוטי קירשנבאום וירון לונדון הם שני שמאלנים קיצוניים. אך זכור לי שבעבר הקרוב סילבאן גם הוא היה סמן שמאלי בליכוד. הוא אחד מתומכי ומצביעי הגירוש מקטיף. הוא קודם על ידי שרון (בעיקר על מנת לנטרל את נתניהו) ולכן תמיד היה עם אוריינטציה לכיוון קדימה. (קדימה המפלגה שהקים שרון אריאל). כאשר קדימה נוצרה הליכוד ירד ל 12 מנדטים. נראה היה אז כי סילבאן שלום אינו אלא סוס טרויאני שתפקידו להעביר מידע פנימי לאריאל שרון ולקדימה.
    על רקע זה הימיניות היתרה שמציג סילבאן בתקופה הנוכחית יכולה להיתפש כמצג של מישהן שמנסה לחזור לקונצנזוס של הליכוד. וגם האירוע מול קירשנבאום יכול להיתפש כאירוע מתוכנן שיציג את סילבאן כימני חזק. דבר זה יקדמו בליכוד. ושם. מעמדת כח יסחוף הליכוד שמאלה (כשרון אריאל).

  • 37.

    המשימה: להפוך את המתנחלים ל''בבונים תומכי ימין'' בגליל ובנגב (ל''ת)

    18 משפחות, זכויות הטרור וההומואים, 15/11/09 23:49

  • 36.

    קירשנבאום צודק! מותר לומר שעדיפה רמת הגולן בלי שלום משלום בלי רמה''ג.

    עמנואל, 15/11/09 23:48

    אבל אסור לשקר כאילו אפשר גם וגם. גם שלום וגם רמת הגולן.

    קירשנבאום לא הביע שום עמדה. הוא רק חשף את השקר של סילוון שלום, שמתייחס אלנו כמו מטומטמים.

    • אם רוצים שלום אז אפשר ראה מקרה טורקיה -סוריה איקסדרון גדול

      גג, 16/11/09 17:22

      פי 10 מהגולן ולא נוצל לפשעי מלחמה כמו הגולן נגדנו,אם הם אומרים אחרת אז הם פשוט לא רוצים שלום.
      אי אפשר לעשות ''שלום''(זה מה שערבים מתכוונים כאילו שלום) אם מי שלא רוצה שלום.

  • 35.

    השר לענייני משהו לא ברור

    צחי, 15/11/09 23:46

    באמת מבאס ששואלים שאלות לא נוחות ועוד דורשים תשובות ? לאן הגענו ? מחר עוד יבקשו מדיניות אחידה...

  • 34.

    מראיין אמור לכבד את המרואיין. בושה לקירשנבאום (ל''ת)

    didi2008 , 15/11/09 23:46

  • 33.

    מעביין אם קירשנבאום היה קורא לאבו מאזן ''קשקשן'' (ל''ת)

    שפת הביבים של קירשנבאום, 15/11/09 23:45

  • 32.

    סילב צודק! הלאה התקשורת השמאלנית! (ל''ת)

    רונן, 15/11/09 23:39

    • אכן-כן.neext (ל''ת)

      ניב בן עטר, 16/11/09 17:26

  • 31.

    בושה של התנהגות זו אלימות ,הדון והבום. להם מותר?

    ניסים בכר, 15/11/09 23:38

    נמאס לראות את הצעקות של ''העיתונאים'' על האורחים שלהם. מה זה?ואלה הבכירים שלנו.
    הבום והדון

  • 30.

    סילבן באמת קשקשן. מה זאת התגובה הקטנונית הזאת של ''לשכתו''?

    ב, 15/11/09 23:37

    אם הוא היה רציני הוא היה עונה תשובה רצינית, ולא מנסה לעקוץ בחזרה ולהשיב משהו מכבודו, או מה שנשאר ממנו.

  • 29.

    אפי' ירון התבייש במוטי, וטען שאילו לא תשובות שקריות

    רונן, 15/11/09 23:36

    בושה לעורך, ולמוטי.

  • 28.

    זה לא יפה

    ארז, 15/11/09 23:35

    זה לא יפה לומר למשנה לראש הממשלה, השר לפיתוח הנגב והגליל והשר לפיתוח איזורי שהוא קשקשן.




    בעצם............. עם כל כך הרבה תארים, שכל אחד מהם הוא קשקוש יותר גדול מהשני - איך הוא יכול שלא להיות קשקשן?!?!

  • 27.

    בתור איש שמאל, התביישתי במוטי

    צדוק, 15/11/09 23:33

    איפה האלגנטיות ההומור והשנינות שמאפינות אותך? התנהגת לא מכובד בעליל.
    חבל שעורך התכנית צריך לחפות עליך.

  • 26.

    קירשנבאום עם ותק של 40 שנה בטלביזיה ועדיין עילג שלא יודע לקרוא מהטלפרו

    דקל, 15/11/09 23:33

    מהטלפרומטר,שמאלן קיצוני,פתטי וחמום מוח שלא רק המראוינים אינם מתייחסים אליו גם כתבים
    שמגישים את פינתם בתוכנית כמעט כולם פונים רק אל לונדון.
    בקיצור : פיקציה של הברנז'ה בתקשורת !

  • 25.

    סילבן שלום נבחר ע''י העמך אבל קירשנבאום מייצג את החונטה השלטת (ל''ת)

    הפיקציה של זכות הזובור, 15/11/09 23:28

  • 24.

    קירשנבאום בסה''כ אמר

    יעל, 15/11/09 23:22

    את מה שהרבה אנשים חושבים בלב, ןעוד יצא איתו עדין...:-P

  • 23.

    פולטיקאי חסר עמוד שידרה טוב שביבי עשה לו זובר ועדין הוא בא על 4

    סילבן התחתן נכון, 15/11/09 23:22

    האיש הכי מביך בממשלת ישראל

  • 22.

    שר לא ח''כ (ל''ת)

    יוסף, 15/11/09 23:22

  • 21.

    העולם התהפך: מופז עוקף את ציפי משמאל. סילבן עוקף את נתניהו מימין. (ל''ת)

    נפלאות הפוליטיקה, 15/11/09 23:21

  • 20.

    מה אתם מצפים מ''סטיבי'' שחוץ מלקשקש הוא לא מסוגל לכלום? (ל''ת)

    צוחק, 15/11/09 23:21

  • 19.

    טלויזיה

    SHALOM, 15/11/09 23:18

    אדון סילבן: מי שבא להתריין אצל שמאלנים שלא יצפה לתגובה אחרת. אצלם עם המרוין לא אומר בדיוק מה שהם רוצים שיגידו הם מאבדים סבלנות ומגדפים. קירשנבוים מונה לנהל את הטלויזיה ע''י שןלה אלוני. אז ציפית? טוב שהגבת.

  • 18.

    kashkeshan steeeve

    travelfreak, 15/11/09 23:18

    מוטי עשה עבודה טובה. סטיב אח יה ןןיל - אתה גמור כפוליטיקאי קשקשן ושקרן.

  • 17.

    סילבן שלום הוא אבא של הקשקשנים. הגיע הזמן שהוא ומופז יתביישו (ל''ת)

    קירשנבאום - אין עליך ועל לונדון, 15/11/09 23:16

  • 16.

    קירשנבאום תופס תחת - שוכח את תפקידו - או מפתח אלצי (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 15/11/09 23:15

  • 15.

    סילבן שלום לא קשקשן? רק קשקשן!

    סטיב, 15/11/09 23:09

    למה מה הוא עשה בשביל המדינה בעשרים וחמש שנים שהוא בפוליטיקה? קישקושים!

  • 14.

    ממתי כל מי שאינו ימני מתוייג מייד כשמאלני קיצוני?

    אחינו , 15/11/09 23:08

    איפה הרוב הדומם כשצריך אותו...

  • 13.

    שר מדהים (ל''ת)

    עמיתוש, 15/11/09 23:07

  • 12.

    פעם נוספת הוכיח שלום כי הוא כמו מסמר ללא ראש...

    עמית, 15/11/09 23:06

    אין תועלת בו, רק נזק, אבל הוא תקוע ואי אפשר להוציא אותו.

  • 11.

    צריך לסתום לעיתונאים גסי רוח ושכל את הפה- הם מזהמים את המרחב הציבורי

    אחד העם, 15/11/09 23:04

    אחר כך מתפלאים למה החברה הישראלית נראית כמו שהיא נראית.
    הגיע הזמן שעיתונאים יבינו שהם אינם מורמים מעם וינהגו בכבוד בנבחרי ציבור

  • 10.

    סילבן הוא קשקשן עם אגו נפוח (ל''ת)

    נתן, 15/11/09 23:01

  • 9.

    שמאל סהרורי

    lmeninme, 15/11/09 23:01

    נראה שהולכים ומתגברים הסימנים שהשמאל נמצא בהתדרדרות
    מוחלטת והכל נשמט מידיו. כאשר אנשי תקשורת מאבדים רסן, זה
    סימן שהימין מצליח!!

  • 8.

    יאללה לך הביתה מוטי (ל''ת)

    י.מת''א, 15/11/09 23:01

  • 7.

    שלום, לך תבכה לג'ודי (ל''ת)

    אורן, 15/11/09 22:58

  • 6.

    אני ממש לא מבין מה הבעיה כאן

    רודף שלום, 15/11/09 22:58

    סילבן שלום הוא באמת קשקשן!

  • 5.

    צריך לסגור את התכונית של השני זקנים האלה (ל''ת)

    moshe, 15/11/09 22:57

  • 4.

    מזוז צודק

    אזרח, 15/11/09 22:57

    יש לבטל את הזכויות של עיתונאים שפועלים בשם סדר יןם (אג'נדה) אישי ולא בתור עיתונות בוגרת בדמוקרטיה.

  • 3.

    סופסוף אומרים לו את האמת בפנים

    סילבן להתראות, 15/11/09 22:54

    מעניין מתי ג'ודי תחליט לגלות לו שלא באמת קוראים לו סטיב.

  • 2.

    כל הכבוד לסילבן , קירשנבאום השמאלניייי (ל''ת)

    אורית מ, 15/11/09 22:47

  • 1.

    כששמאלן דוגמטי פוגש משהו שלא חושב כמוהו

    הוא מנסה לסתום לו את הפה. ככה זה בדמוקרטיה..., 15/11/09 22:42

    קירשנבאום הנכבד (דרך אגב, יש לכם אחלה תוכנית- בעיקר בזכות לונדון): שאל את ברק מדוע לא רץ לגבולות 67 בגולן. אחר כך עלה להר הרצל ושאל את רבין. אחר כך סע להדסה לשאול את אריק, שברח דווקא מעזה. היו להם יחד כמה שנים טובות לברוח מהגולן אבל כנראה שמה שאסד הבן והאב הסכימו לתת לא היה מספיק. אפילו את המינימום בעד נסיגה מוחלטת מהגולן הם לא רצו לתת. ורק אתה חושב שהכל כל כך פשוט: המחיר ידוע...ועוד כל מיני קלישאות של שמאלני שלא עשה בחיים שלו כלום חוץ מתוכניות עוקצניות עם ציניות של ''שלום עכשיו''.