• 82.

    יורים לעצמם ברגליים

    חרדי, 16/11/09 04:37

    הם לא מבינים שזה שהם חיים בירושלים בלי לעבוד ובלי לעשות כלום זה בזכות חברות כמו אינטל שפותחות מפעלים ומעסיקים עובדים בעיר הזאת? מה יאכלו אותם מפגינים אם אינטל תחליט לסגור את המפעל בירושלים? אינטל היא חברה עולמית אין לה שום סיבה חזקה מספיק להחזיק מפעל במקום הזה הרבה יותר זול בסין

  • 81.

    החסר משוגעים אנוכי (ל''ת)

    פקק תנועה , 15/11/09 14:10

  • 80.

    נטורי-קרטא והעדה החרדית פועלים במימון איראני לפגיעה בכלכלה שלנו (ל''ת)

    ואנחנו, היהודים שותקים!, 15/11/09 11:23

  • 79.

    בזאת מרצ איבדה את התואר מפלגה סוציאלית. (ל''ת)

    שנאת דתיים מעבירה אותם על דעתם, 15/11/09 11:04

  • 78.

    הם לא מבינים שאנחנו צריכים לעבוד כדי לממן אותם?! כפויי טובה!! (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 15/11/09 10:52

  • 77.

    הגיע הזמן להוריד את הכפפות - הפגנה שיוצאת משליטה - חייבים להפעיל זרנוק

    יופיטר יופיטר , 15/11/09 10:40

    אבל עם מי מלח

    • זרנוק של חומצה (ל''ת)

      החברים של אחמדיניג'ד, עוכרי ישראל ארורים אוכלי חנם, 16/11/09 00:09

  • 76.

    שימו לב לוירוסים פה המזנבים ביהודים במימון גרמני (ל''ת)

    והיהודים שותקים, 15/11/09 10:12

  • 75.

    שלטון החוק

    מתנחל, 15/11/09 09:55

    מחייב את אכיפת חוק אי עבודה בשבת

    • מתנחל - האם לא צריך להתפרנס כדי שיהיה יום מנוחה אחד בשבוע ?

      יופיטר יופיטר , 15/11/09 10:45

      כי למובטל יש 7 ימי מנוחה בשבוע - אינטל היא מקור פרנסה לרבים - ואם כדי לתפעל את העסק נזקקים ל7 ימי תיפעול - יש להתיר עבודה בשבת - בתנאי שלא מפלים דתיים בקבלה לעבודה

      • זה לא עניין של פרנסה! - זה עניין של בני אור בבני חושך! (ל''ת)

        בני אור, 15/11/09 15:38

    • החוק אומר: לטפל בנחישות בפראזיטים החרדים וגם במתנחלים!!! (ל''ת)

      שומרי חוק, 15/11/09 15:36

  • 74.

    דרך ארץ קדמה לתורה. (ל''ת)

    ג.ר, 15/11/09 09:41

  • 73.

    חוצפה, גם פרזיטים וגם מונעים מאחרים לעבוד (ל''ת)

    סתם אחד, 15/11/09 08:49

  • 72.

    החרדים אינם יהודים בכלל. הם צאצאי האנסים הקוזקים מאוקראינה . (ל''ת)

    הרבנית מרגלית מטבוחה, 15/11/09 08:47

  • 71.

    הקופים כופים עלינו את דעותיהם הקדומות... (ל''ת)

    יוליה, 15/11/09 08:29

    • מי שעובד שבע ימים בשבוע הוא קוף (ל''ת)

      gilberet , 15/11/09 08:59

      • ומי שלא עובד אף יום בשבוע? (ל''ת)

        התוהה, 15/11/09 09:51

      • אך אחד לא עובד 7 ימים בשבוע

        ש, 15/11/09 10:29

        העובדים שעובדים בשבת מקלים ימים אחרים בשבוע כימי חופש. תפסיקו עם השקרים שלכם.

    • מי שעובד שבי ימים בשבוע הוא הקוף (ל''ת)

      gilberet , 15/11/09 09:00

      • יוליה - גם הפמניסטיות מנסות לכפות את דעתן - הן כופות ב- ק? (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 15/11/09 10:38

        • איפוא היית?

          אני רק שאלה, 15/11/09 15:40

          כשחילקו את השכל?

  • 70.

    מלאה הארץ בחמסנים ובחמאסניקים חרדים וש''סניקים המהווים סכנה קיומית

    נבלות ברשות התורה, 15/11/09 05:25

    לעתיד המדינה.

  • 69.

    מתי נראה את הורוביץ הפרובוקטור,''דואג'' לזכויות הבדואיות ?

    במגזר זה נהוג לשאת יותר מאישה אחת,למרות שהחוק אוסר, 15/11/09 03:19

    זאת על כולם !!

    ולמה בעצם הוא תומך בהפרה בוטה של החוק ? ללא קשר למניעים ??

    • ברור שהורוביץ פרובוקטור, לעומת זאת החרדים אינם פרובוקטורים כלל.

      הורביץ שמורביץ, 15/11/09 09:55

      הורביץ הוא גם פרזיט שחי על חשבון אחרים (ובעיקר החרדים). תתתבייש לך הורביץ - קח דוגמה מהחרדים איך להיות בן-אדם!

  • 68.

    לחלל שבת? בירושלים? (ל''ת)

    תושב העיר, 15/11/09 01:26

    • לעבוד ולייצר בכדי שלעלוקות יהיה ממה לסחוט

      שפיץ, 15/11/09 07:29

      ואם יש צורך גם בשבת.

  • 67.

    מחפש 2000 איש בתמונה הא?!! לא מוצא (ל''ת)

    שים משקפיים יא עז, 15/11/09 00:58

    • כלומר העדה החרדית לא פנת לאינטל בכפייה לבטל העבודה בשבת?

      הכל המצאה! הכל עלילה! הכל שקר! הכל כזב! הכל תרמית!, 15/11/09 09:53

      להד''מ (לא היו דברים מעולם?)

  • 66.

    שבת

    מעין, 15/11/09 00:45

    שיסגרו את אינטל למה צריך בעיות

  • 65.

    where were they when I was in Gaza? (ל''ת)

    Yoni, 15/11/09 00:00

  • 64.

    לתת לחרדים לגור בהתנחלויות ולעזוב אותם שם לבד

    חיים סלע, 14/11/09 23:59

    החילונים עדר סתום, גם משלם וגם אוכל אותה מהחרדים.החרדים טפילים בלי עבודה מיירצים ילדים שאנחנו החילונים נפרנס לא משרתים בצבא- עם עודף זמן מחפשים מה עוד להרוס

  • 63.

    המישטרה מועלת בתפקידה - עליה למנוע הרס - אבל יש לה זמן

    יופיטר יופיטר , 14/11/09 23:37

    המדינה מתדרדרת בגלל המישטרה חסרת האונים והמתרשלת בהגנה על האזרח ורכושו למה לא משתמשים בזרנוקי מים? מי צריך לשלם על הנזק ?אני הייתי תובעת המישטרה על רשלנות במילוי תפקיד

  • 62.

    במקום ללכת להפגנות אני מעדיף לקיים מצוות . (ל''ת)

    הפדופיל במקווה, 14/11/09 23:28

  • 61.

    חרדי שנמאס לו

    נובונורם, 14/11/09 22:02

    אני מניח שהקורא הפוטנציאלי יביע ספקות אם הכותב הוא חרדי אמיתי
    ובכן אני חרדי ולי ידידים בישיבה שמביעים מורת רוח מהעסקנים שמובילים את הציבור לקוטביות ופעלתנות לוחמנית. נסתם הגולל על הפגנות אוויליות בחניון ספרא ומיד פותחים ערוץ חדש של הפגנות לגיבוש החרדים שכאילו אין להם סדר יום בעל ערך בתורה עצמה.
    וכיצד מגיע חרדי בן ישיבה לאינטרנט?
    לא באופן ישיר, ידיד שיש לו גישה מקליד את הדברים:
    נמאס לנו להיות מובלים על ידי מנהיגות פרימיטיבית. גדולי ישראל מובלים על ידי עסקנים רודפי שררה וכבוד המובילים את העדר החרדי לבזיון תרבותי חסר תבונה.

    • את התסכולים שלך ספר לרבי, מה אתה בא לבכות לנו כאן. טרול!!

      יא אנדרוגינוס, 14/11/09 23:29

      פתאום בן חושך וצלמוות שסניקי כמוך הופך לצדקן חילוני פחחחחח בדיחה עלובה.

    • לו הרבנים היו תומכים היכן האיסור בהחזקת מניות אינטל? (ל''ת)

      חרדי, 14/11/09 23:29

      • אנדרוגינוס - אני דוקא הייתי מעודדת את נובונורם - (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 15/11/09 10:37

    • משמח לראות שיש חרדים צלולים בדעתם. ישר כח אחי, תבורך! (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 15/11/09 10:54

  • 60.

    מעניין שהסטודנטים מפגינים לא קוראים יזה ונדליזם פשוט שינאת חינם

    דיקלה, 14/11/09 21:47

    אם לא נשמור קצת על הגדרות במה נבדל מהגוים

  • 59.

    המסים שלנו הביאו אותנו עד הלום

    ניר לונדון, 14/11/09 21:19

    60 שנה המסים שלי ושלכם הלכו לישיבות, כוללים וכיסם של העוסקים בדת, התקציבים שקבלו החרדים ושאר העוסקים בתורה עזרו להם לפרות ולרבות להתעצם והלתחזק, כל ממשלה בתורה נתנה עוד קצת והכל מכיסי ומכיסנו,
    משלותינו בראשות אותן מפלגות חרדיות ששימשו לשון מאזניים עזרו לגיס החמישי הזה לגדול להרים ראש ועכשיו גם להלעיז כנגד אלו שהקימו את מדנית ישראל (חלוצים וציונים שלא היה בינם לבין חרדיות מאומה).
    אין פלא ואין הפתעה כאן, עוד כמה עשרות שנים ומליארדים מהקופה הציבורית ישראל תהפוך למדינת הלכה שתחנוק ותעלים את מי שהקימו אותה.

    • 62 שנים למדינה ועדיין לא הורשע חרדי אחד ברצח !!!!!!

      דווקא חילוני, 14/11/09 21:35

      לזה אני קורא תרבות! וזאת התשובה שלי גם ל''מתורבת'' הפשיסט מתגובה 52.

      • בטח, כי החוק לא נאכף במאה שערים... (ל''ת)

        יהודי-תרבותי, 14/11/09 23:08

        • גופות לא ניתן להסתיר !! (ל''ת)

          תשאל בקיבוצים.., 15/11/09 03:15

          • ניתן ועוד-איך! (ל''ת)

            עם קצת רצון ויכולת, 15/11/09 09:34

          • החרדים הצליחו לא פעם לגנוב ולהעלים גופות אפילו מידי המשטרה

            זיכרון סלקטיבי, 15/11/09 09:40

            אז מה אתה מקשקש! יש לך זיכרון מאוד סלקטיבי

            • לא מהמשטרה,אלא מאבו כביר-שם עוברים על הלכות כבוד המת.,ועל החוק (ל''ת)

              חוץ מזה-יש כדורים מצויינים היום לפרנואידים שקרנים, 15/11/09 13:22

      • יש חרדים שהורשעו ברצח האחרון בהם ישראל ואלס שרצח את בנו התינוק (ל''ת)

        ללוקה באלצהיימר ישראל ואלס הורשע, 14/11/09 23:27

        • הורשע בהריגה,ולא ברצח. (ל''ת)

          וגם זה תוך רדיפה ברורה עקב היותו חרדי-בדוק !, 15/11/09 03:16

          • ודמיאניוק לא הורשע כלל!

            זה אומר שהוא זכאי?, 15/11/09 09:35

            זה אומר שהיה לו עו''ד טוב (כמו שלאברך ישראל ואלס היה אביגדור פלדמן - אחד מטובי עורכי הדין הפליליים בארץ שהעדה החרדית מימנה לו במאות אלפי שקלים)

      • חוסר בהרשעה לא אומר שאין אשמה. אל תהיה נאיבי... (ל''ת)

        צ'רצ'יל , 15/11/09 10:54

      • אתה זוכר את הרוצח ישראל ולס ? האברך הרוצח שרוצץ את גוגולת תינוקו (ל''ת)

        דווקא דתי, 15/11/09 15:56

    • מובטח בתורה שהמקיים אותה מלאכתו נעשית ע''י אחרים (ל''ת)

      צחק ליב, 14/11/09 22:51

  • 58.

    אינטל הרי משלמת את הארנונה שהם לא משלמים

    אברי, 14/11/09 20:46

    לא רק שהם לא עובדים, הם רוצים שגם אחרים לא יעבדו. בסוף אינטל תעבור למדינה אחרת, וירושלים תהיה יותר עניה.

    • מה היתרון בלעבוד שבע ימים בשבוע - זה מתכון להתקף ראשון לב בגיל 40

      gilberet , 15/11/09 09:03

      מה קשור חרדים?
      תפתח את העיינים ואל תהיה ראש בלטה, הם מפגינים הפעם על משהו הגיוני שכולנו היינו צריכים להפגין נגדו

      • תודה על דאגתך לבריאות החילונים, אך כעת החילונים עובדים שעות יתר בגללכם

        הרב פירר, 15/11/09 10:00

        מפני שצריך לממן אתם. אז נתחיל בזה שתצאו לעבודה כשאר כל האדם ותתחילו לכלכל את עצמם ותורידו בכך את הנטל מצוואר החילונים וכך ייטב לכולם. או שתקחו לכם אוטונומיה ועשו שם ככל העולה על רוחכם, רק רדו לנו מהווריד למען השם!!!

  • 57.

    איפה אבירי החוק כשפוגעים בחוק מנוחת השבת??

    יאיר, 14/11/09 20:31

    ללא שום קשר להפגנות החקדים אסור למפעל לעבוד בשבת

  • 56.

    למען האמת, התמיכה שלנו בחברה מוגזמת

    רן, 14/11/09 20:21

    חברת אינטל אינה מכבדת את החוק

  • 55.

    שאלה לי אליכם אחיי שונאי הדת

    שמעון, 14/11/09 20:11

    מדוע כשמדובר במלחמת דת, זלזול בחוק מקבלת גיבוי אוטומטי ממכם?
    אני החרדי השחור וכמוני כל אחי החרדים תמיד היו פורעי חוק, אבל אתם הנאורים שומרי החוק??? הצביעות הזאת לא מתאימה לכם כלל וכלל

  • 54.

    שאלה לי אליכם אחיי שונאי הדת

    שמעון, 14/11/09 20:10

    מדוע כשמדובר במלחמת דת, זלזול בחוק מקבלת גיבוי אוטומטי ממכם?
    אני החרדי השחור וכמוני כל אחי החרדים תמיד היו פורעי חוק, אבל אתם הנאורים שומרי החוק??? הצביעות הזאת לא מתאים לכם.

  • 53.

    שהטפילים החרדים יתחילו לעבוד יום אחד בשבוע

    דגידפ , 14/11/09 19:57

    נמאס מהחרדים, בטלנים החיים על חשבוננו.
    החרדים חיים גם על חשבון המסים שאינטל משלמת.

    • חדל קשקשת

      שי, 14/11/09 20:39

      כיום, ברוב משפחות חרדיות אחד מבני הזוג יוצא לעבוד, היתר מתפרנסים 'במועט' בעיקר מהמשכורת שהם מקבלים מהכוללים בהן הם לומדים

    • צודק! איפה בתנך כתוב שיהודי צריך לחיות מזיעת אפו של אחר??? (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 15/11/09 10:56

  • 52.

    הפיתרון היחיד: מתן שלטון -עצמי לחרדים, ושירקבו :)

    התנועה הפשיסטית , 14/11/09 19:13

    לתת להם שלטון-עצמי באיזורים שבהם הם מרוכזים. לנתק מהם את המשטרה, בתיה משפט ומערכות החוק והאכיפה. זה טוב גם לנו וגם להם. אנו נוריד נטל כלכלי-חברתי כבד מעל צווארנו ולהם יהיה סדר כלבבם. סוף סוףהם יזכו שבראשם יעמדו גדולי-הדור בתור ראשי הממשלה שלה ובתור שרים בה. בלי שמטרה ובתי חולים ''מרושעים'' יתנכלו להם מדינה בה יוכלו לנהל אורך חיים כפי שדת ש''ס מורה אותם באין מפריע :)

    כמובן שהם ישגשגו מבחינה כלכלית, חברתית, תעשייתית, מדינית, אקדמית, מדעית ובכל תחום שצריכה מדינה בריאה בכדי להתקיים באופן תקין :) אני אומר זאת בציניות, כמובן. משום שאין ספק שהם יגוועו ברעב, וימותו ממחלות אבל למען האמת זה כבר בכלל לא יהיה עניינינו :))

    חחח

    • איזה רוע לב! (ל''ת)

      חילוני, 14/11/09 19:28

      • זה לא רוע לב זו באמת מה שמגיע להם (ל''ת)

        טל, 14/11/09 19:42

    • מי שיפרד מהחרדים הוא זה שיהיה בבעיה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      בתאל, אשדוד, 14/11/09 20:03

      כל הקיום של עם ישראל הוא בזכות גדולי הדור והצדיקים. בגמרא נאמר ש''כל העולם כולו ניזון בזכות רבי חנינא, ורבי חנינא די לו בקב חרובים מערב-שבת לערב-שבת''.

      יש לכם תעשיה, ומדע ואקדמיה, ואתם חושבים לעצמכם ''כוחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה''. תמשיכו לחשוב ככה נראה לאן תגיעו. בעצם כבר רואים לאן הגעתם.

      • לשלוח אותם לפולין בחזרה כי שם אין ציונים. (ל''ת)

        רק מ''גדולי הדור'' יש להיפרד., 14/11/09 23:11

    • כמה שינאה ופלגנות בתגובה אחת (ל''ת)

      פלגנים נמאסתם!, 14/11/09 20:04

    • באחת התגובות קראת להחריב אצטדיוני כדורגל ולבנות עליהם אולמות קונצרטים

      וזאת לא כפייה תרבותית ???????????????., 14/11/09 20:12

      ולשלוח ילדים מבתי הספר לקונצרטים ואופרות. אם זאת לא כפייה תרבותית אז אני לא יודע מה כן. לי זה דווקא מזכיר רעיונות של ''עליונות תרבותית'' מימים אפלים יותר.

    • חילונים למה גנבתם לנו ת'מדינה?

      א. ואנה, 14/11/09 20:32

      במשך 2000 שנה סבא שלי בתימן וסבא שלך בפרס וסבא של גיל מליטא וסבא של שלמה ממרוקו (שכולם היו חרדים - אם לא הם אז קחו עוד דור או שניים למעלה) חיכו לזמן הזה שייגמרו ה2000 שנה של הגלות כדי שיוכלו לקיים תורתם בארץ המובטחת

      ושוב כמו בזמן יון באים להם כמה מתיוונים ובונים פה מדינה על ערכי אמריקה ואירופה.

      באיזה זכות יושב לו ישראלי חילוני פה בארץ? בזכות המסורת החרדית רבאק אז למה שזה לא ייעצבן חרדי כמוני יותר משמעצבן אותי שערבים מנסים לגזול אותה?

      יושב ושומע כמה פסוקים שהם לא פסוקים (''איש באמונתו יחיה'' - איפה זה כתוב?) באתרי חדשות ומחליט מהי יהדות על פיהם!

      למה לא תיכנס לאתרים כמו הידברות או ערכים ופתאום תגלה שסבא שלך הפרימיטיב עם הזקן הכיפה והציציות - היה הרבה יותר חכם ממני וממך...

      דע לך ישראלי חילוני שמי ששרד 2000 שנה אלו הדתיים ומי שמתבולל ונעלם מהעם היהודי אלו החילונים, המשכילים, הרפורמים, הקונסרבטיבים, הקראים, הצדוקים וכו' וכו'

      גם לאורך כל ההיסטוריה הפוליטית כל מי שפגע בחרדים קרס ונעלם מהמפה הפוליטית...
      איפה ביילין, שולמית, שריד, רפול, הדרך השלישית, שגב, טומי, פורז...

      • לך לשרת בצבא, עבוד ושלם מסים, תפסיק לחיות מקצבת 12 ילדים ואז תדבר (ל''ת)

        חיים סלע, 15/11/09 00:04

      • היהדות האורתודוקסית היא המצאה די חדשה מתחילת המאה ה19

        ronentat , 15/11/09 00:51

        אז אל תבלבל לנו את המוח על 2000 שנים כשזה בקושי 200.
        החרדים הם זרם ביהדות, ולא היהדות המקורית ולא נעליים. האורתודוקסיה היהודית הוקמה ע''י רבנים מסויימים שהחשוב שבהם הוא החת''ם סופר, שראו המונים של יהודים מתנתקים מן האיוולת שבדת היהודית, ומאחיזתם של רבנים, ופנו או לרפורמה או להשכלה.

        גנבנו לך את המדינה? בדיחה! האורתודוקסים יצאו נגד תנועת התחיה היהודית החילונית- הציונות, התנגדו שחסידיהם יצטרפו לחילונים כדי לבנות מחדש את הבית והמולדת של העם היהודי.


        הסיבה שאנו בארץ ישראל היא לא בזכות המסורת החרדית, אלא בזכות מסורת יהודית היסטורית ודתית, גם אתאיסט גמור כמוני לא יכול להתווכח עם העובדות שהיהדות ועם ישראל חיו פה לפני 2000 שנה, יש ראיות רבות לכך.
        במקרה הזה שכתוב ההסטוריה היא היא המסורת החרדית!

        מי אתה שתדרג את היהדות של יהודים? העובדה שאתה מתלבש בבגדי פריץ פולני, ממלמל פסוקים מבוקר ועד ליל, מגדל זקן ופאות, לא עושה אותך ליותר או פחות יהודי מרפורמי, קונסרבטיבי, קראי או צדוקי וכו' וכו' .
        אתם רק עוד זרם אחד מני רבים מיהדות, אתם אפילו לא הזרם המרכזי.

        אז תעשה לי טובה פרושי שכמותך, ענווה וצניעות הם מעלות שכל יהודי צריך לטפח, אני מציע לך להתחיל לישם את עיקר העיקרים שבתורה שלנו- ואהבת לרעך כמוך.

      • היהדות האורתודוקסית היא המצאה די חדשה מתחילת המאה ה19

        ronentat , 15/11/09 02:23

        אז אל תבלבל לנו את המוח על 2000 שנים כשזה בקושי 200.
        החרדים הם זרם ביהדות, ולא היהדות המקורית ולא נעליים. האורתודוקסיה היהודית הוקמה ע''י רבנים מסויימים שהחשוב שבהם הוא החת''ם סופר, שראו המונים של יהודים מתנתקים מן האיוולת שבדת היהודית, ומאחיזתם של רבנים, ופנו או לרפורמה או להשכלה.

        גנבנו לך את המדינה? בדיחה! האורתודוקסים יצאו נגד תנועת התחיה היהודית החילונית- הציונות, התנגדו שחסידיהם יצטרפו לחילונים כדי לבנות מחדש את הבית והמולדת של העם היהודי.


        הסיבה שאנו בארץ ישראל היא לא בזכות המסורת החרדית, אלא בזכות מסורת יהודית היסטורית ודתית, גם אתאיסט גמור כמוני לא יכול להתווכח עם העובדות שהיהדות ועם ישראל חיו פה לפני 2000 שנה, יש ראיות רבות לכך.
        במקרה הזה שכתוב ההסטוריה היא היא המסורת החרדית!

        מי אתה שתדרג את היהדות של יהודים? העובדה שאתה מתלבש בבגדי פריץ פולני, ממלמל פסוקים מבוקר ועד ליל, מגדל זקן ופאות, לא עושה אותך ליותר או פחות יהודי מרפורמי, קונסרבטיבי, קראי או צדוקי וכו' וכו' .
        אתם רק עוד זרם אחד מני רבים מיהדות, אתם אפילו לא הזרם המרכזי.

        אז תעשה לי טובה פרושי שכמותך, ענווה וצניעות הם מעלות שכל יהודי צריך לטפח, אני מציע לך להתחיל לישם את עיקר העיקרים שבתורה שלנו- ואהבת לרעך כמוך.

        • התורה נכתבה לפני אלפי שנים,המשנה לפני כ-2000,והתלמוד-גם הוא נכתב (ל''ת)

          לפני קום ''תנועת ההשכלה''-זומזום-לא למדת היסטוריה ?, 15/11/09 09:10

        • את התורה והמצוות על ישראל קיבל לפני 3000 שנה.

          gilberet , 15/11/09 09:10

          ומי שגנב את המדינה הייתם אתם החילונים.
          העליה הראשונה שהיגיעו לכאן כשלא היה כאן כלום היו אנשים חרדים כדוגמאת יואל משה סלומון ותלמידי הגר''א הם הקימו את המושבות הראשונות כמו פתח תיקוה, גכרון יעקב, חדרה, ראש פינה ועוד.
          החילונים הקומוניסטים ברוסיה כאשר התיאשו ממימוש החזון הקומונוסטי ברוסיה באו לארץ כדי לממש בה את החזון הקומוניסטי והם השתלטו גם בכוח הזרוע על הישוב היהודי בארץ והם שולטים בו בכח הזרוע עד היום.
          את העולים הדתיים ברורבם מארצות ערב הם אילצו בכח ובאיומים לשלוח לחינוך חילוני כדי שיהו כמותם.

          זאת האמת על רגל אחת ואל תשכתב את ההיסטוריה

          • אין שום קשר בין מה שנכתב לפני 3000 שנה לחרדים של היום! שום קשר! (ל''ת)

            צ'רצ'יל , 15/11/09 10:58

      • סבא שלך כנראה היה נשאר בקרוקו לולא החילונים שהקימו את המדינה, חוצפן! (ל''ת)

        צ'רצ'יל , 15/11/09 10:59

      • סבא שלי

        שלומי, 15/11/09 12:15

        סבא שלי לא היה לא מפרס ולא מליטא ולא ממרוקו.

        סבא שלי התעורר כל יום ב 4 בבוקר בשביל להספיק להניח תפילין ולהתפלל שחרית לפני שהוא יוצא לעבודה בנקיון ובבניין ומידי ערב היה יושב עם אימי ושאר ילדיו על התורה והגמרה והמשנה.

        סבא שלי נלחם בכל מלחמות ישראל ממלחמת השחרור ועד מלחמת יום הכיפורים.

        סבא שלי דאג להאכיל להלביש ולחנך את כל ילדיו במו ידיו ולא ביקש מעולם אפילו שקל מהאחר אך היה דואג לתת כל שבוע כסף לגמ''ח.

        סבא שלי סלד מרפי השכל שיושבים להם בישיבות מבוקר ועד ערב כאילו הם חכמי הדור ולכן הם פתורים מהעבודה ואף מחנכים את ילדיהם כולם לנהוג כמותם.

        סבא שלי נאלץ לעזוב את שכונת הבוכרים בי-ם בגלל שהוא היה ישר מידי.

        מי שנלחם בדרכו של סבא שלי הוא אתה.

  • 51.

    והצביעות ממשיכה לחגוג ביתר שאת

    יואב, 14/11/09 18:51

    מדהים לראות את אלו המכנים את החרדים 'פורעי חוק' נותנים גיבוי לחברה שמזלזלת בחוק.
    דווקא אלפי המפגינים לא התפרעו, למעט מקרה אח שקבוצת חרדים ניסו להבריח עיתונאים. ההפגנה היתה בשליטה מלאה עד שהמשטרה הגיחה פתאומית מאיזו פינה ובכוח ניסתה להצית את הלהבות, אך ללא הצלחה, היו הם המפגינים שהפגינו נגד מתפרעים ופורעי חוק.

  • 50.

    העניין פשוט

    צופה, 14/11/09 18:39

    להחרים את אינטל , זהו גוף מונופולי בעל עוצמה פירסומית אבלך אנחנו לא חייבים לרכוש את מוצריהם . כל החרד לדבר ה' ירכוש ציוד של חברות מתחרות , כולם טובים ולכולם יש אחריות , ואיני מדבר רק על השימוש הביתי הפרטי כי אם על כלל המשק . גם את מדינת ישראל ניתן לחייב להעביר את הרכישה לחברות אחרות שקדושת ישראל וקדושת השבת חשובה אליהם . זו מדינת היהודוים ! מי שיבחר בכל אופן לרכוש אינטל שיערב לו . אבל כציבור צריך להעדיף את המכבדים ולא את הרומסים ברגל גסה לבוא לעיר הבירה שלנו ושמה דווקא שם לרמוס את כבוד קדושת ישראל .
    זו פרובוקציה מיותרת , ובה חייבים להלחם .

    • המחשב שלך, שממנו שלחת את התגובה, מכיל רכיבים של אינטל

      דגידפ , 14/11/09 20:00

      אז תמשיך לרמות את אלוהים עם כל מיני טריקים של שעון שבת ותרד לנו מהוריד

  • 49.

    לא ניתן ליגזול מקומות עבודה !

    בושה, 14/11/09 18:24

    חרדים - נמאסתם !

  • 48.

    לכתבת רוני מלול- 2000 מפגינים או 200 ?

    אוביקטיבי, 14/11/09 18:23

    בהפגנה היו פחות מ-200 מפגינים, תתבישו לכם על הניסוח.
    אני עוברת לאתר אחר...

  • 47.

    החילונים יצרו את המפלצת הזו ! מה אתם צועקים עליהם ? אתם אשמים ! (ל''ת)

    ורק החילונים יכולים לשים סוף לכניעה !!!!, 14/11/09 18:22

  • 46.

    לעצור את החרדים!

    ירושלמית לשעבר, 14/11/09 18:18

    ירושלים צריכה כל עזרה שהיא יכולה לקבל, גם מאינטל. אל תתנו לחרדים לעשות לנו טרור!

    • להביא כבאיות ולהתיז על החרדים מי ביוב (ל''ת)

      דגידפ , 14/11/09 20:01

  • 45.

    חוק : שבת מנוחה

    סער, 14/11/09 18:13

    בס''ד
    מעבדים למחשב אינם פיקוח נפש-לסגור מייד !

  • 44.

    בואו נראה את אינטל מעיזה לפתוח את המפעל לעבודה ביום ראשון

    קרן גרמניה, 14/11/09 17:37

    החוק הגרמני ילחם בהם עד חורמה בכדי לשמור על זכות העובדים ליום מנוחה בשבוע.
    רק בישראל אף אחד לא נלחם על כלום חוץ מהחרדים ולכן - יישר כח לחרדים והמון הצלחה במאבקכם הצודק!!!

    • צריך לשמור על זכויות העובדים

      פוגי, 14/11/09 18:49

      אבל לא נראה לי שזאת המטרה של החרדים... הם בעד כפייה דתית, שזה משהו אחר...

      ממתי מעניין אותם זכויות עובדים? הם יודעים מה זה לעבוד בחיים שלהם? הם מקבלים כסף מאלה שעובדים... הם ''עובדים את אלוהים'' כביכול מצילים אותנו... מישהו ביקש מהם?

      קודם שיעבדו, אחרי זה שיבואו בטענות על עבודתם של אחרים...

      ובלי שום קשר, אנחנו לא יודעים איך פועלת צורת העבודה באינטל... יכול מאוד להיות שהעובדים מקבלים את ימי החופש שלהם ביום אחר... כך, שאין לנו מקום לבקר אותם.

      שבוע טוב

    • שטויות - אלפי מפעלים בגרמניה עובדים 7 ימים בשבוע (ל''ת)

      דגידפ , 14/11/09 19:55

      • ומה כל כך טוב בלעבוד 7 ימים בשבוע? זה קידמה? לקבל התקף לב בגיל 40 (ל''ת)

        gilberet , 15/11/09 09:12

        • החילונים מקבלים התקפי-לב מעומס עבודה בגלל שהם צריכים לממן את מחייתכם

          ד''ר קרסו, 15/11/09 10:02

          מתי תצאו לעבוד כמו כל בן-אדם עם צלם אנוש??

  • 43.

    אוי ואווי יהודים גם עובדים ועוד בשבת ... איזו בושה (ל''ת)

    ד., 14/11/09 17:26

  • 42.

    אם הם היו עובדים כל השבוע...לא היה להם כח להפגין בשבת... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 14/11/09 17:21

    • שבוע טוב לך........איפה אתה?....לא רואים ולא שומעים.....

      שמוליק, 14/11/09 17:36

      איפה האצילה שלנו?

      • בוקר טוב שמוליק..ידידי הטוב...שבוע טוב ומבורך.. (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 15/11/09 06:54

  • 41.

    שרי ש''ס הסכימו עם ח''כים ממרצ שהם לא יאכפו את החוק על חנויות הקיבוצים .

    קיבוצניק וותיק, 14/11/09 16:39

    15 שנים היו שרי ש''ס מופקדים על אכיפת חוק שעות עבודה ומנוחה והם הקפידו לקיים את ההסכם עם מר''צ ולא אכפו את החוק על חנויות הקיבוצים העובדות בשבת. החכ''ים החרדיים האשכנזיים היו מודעים להסכם ולא מחו. באינטל עובדים בשבת באישור משרד התמ''ת, מה רוצים החרדים מאינטל?

  • 40.

    אין כפיה דתית - יש כניעה חילונית !!! (ל''ת)

    אנחנו יצרנו את המפלצת המנסה להכתיב לנו איך לחיות !, 14/11/09 16:33

  • 39.

    דתיים לא מקבלים דמוקרטיה או חוק רק פקודות מרבנים רודפי כח וכסף

    נווו, 14/11/09 16:12

    דתיים לא מקבלים דמוקרטיה או חוק רק פקודות מרבנים רודפי כח וכסף

    • בדיוק בגלל זה הם מהווים סכנה גדולה יותר מהאיום האיראני

      חוקי התלמוד והמצוות, 14/11/09 17:10

      אפילו ערביי-ישראל פחות מסוכנים מהם.

    • ומה עם האופנוענים ?-למה התקשורת תומכת בבריונות שלהם על הכביש ? (ל''ת)

      בעע, 15/11/09 03:25

  • 38.

    הלוואי וכל החרדים האלה יעופו מהמדינה שלנו

    תעופו כבר מהמדינה שלנו -, 14/11/09 16:05

    גם לא עושים צבא גם עושים רעש יאללה מתי כבר יהיה חוק שיעיף אותם מהדינה יאללה

  • 37.

    נושכים את היד שמאכילה אותם

    reuvenholzer , 14/11/09 16:01

    יש מפעל אחד שנותן עבודה לחילונים מבוססים בירושלים. אלה שמשלמים ארנונה. אז זורקים עליהם אבנים.
    איזה אידיוטים.

  • 36.

    חרדים וערבים, אלה שתי הסכנות הגדולות ביותר למדינה היהודית חילונית. (ל''ת)

    אבי, 14/11/09 15:19

    • בדיוק, זה כבר לא רלוונטי לחלוטין העניין הפלסטיני.

      מדינת הלכה - הלכה המדינה., 14/11/09 17:14

      שמאל וימין צריך להיות מאוחד כנגד המוסלמים והחרדים, אבל תמיד מוכרים את האזרח הקטן בשביל פרסי נובל לשלום ושאר שטויות.

  • 35.

    אינטל vs חרידים עלוקות. מממ.......

    נדב, 14/11/09 15:18

    מעניין מה תורם לנו יותר במדינה הזאת?

    היו צריכים לשים אותם בכלא על זה.

  • 34.

    ''אינטל החליטו שלא לקחת סיכונים'' !!!- למה להכנע להם ?????!!! (ל''ת)

    אינטל!!!העם איתכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 14/11/09 15:00

    • מי אתה שתדבר בשם העם ??? ...חוצפן .... (ל''ת)

      ...רוב העם לא רוצה לעבוד בשבת ., 14/11/09 16:19

      • ואולי יש כאלו שכן רוצים לעבוד בשבת תמורת

        ארז, 14/11/09 16:48

        תעריך גבוה או יום חופשי אחר?
        בינתיים אתה יושב בבית ונהנה מטלויזיה: ביס/הוט/ערוץ1-2-10 יש אנשים שעובדים שם כדי שתהנה, מדבר בטלפון (יש טכנאים במשמרת שבת), נוסע לטייל (יש עובדים בתחנות דלק) ואולי גם בא לך לצאת למסעדה (גם שם יש עובדים). בקיץ בטח היית הולך לים או לבריכה (מצילים וכו') ואולי גם יצא לך לטוס בשישי-שבת (גם בשדה התעופה עובדים), אולי אתה בדיוק צריך לקנות חלב ששכחת לקנות בשישי-גם בסופרים מסוימים או בפיצוציות עובדים.
        בקיצור-הצביעות חוגגת!

        • טיעון חלש מאוד.יש גם כאלו שמנסים להתאבד,אז מה ?-מכניסים אותם (ל''ת)

          לאישפוז.. אסור לחזק את שוק העבדים במדינה !, 15/11/09 09:12

    • העם לא רוצה לעבוד גם בשבת - אינטל כופה עלינו אורח חיים קפיטליסטי

      לילי, 14/11/09 16:50

      של השתעבדות לעבודה.
      ממש עבדות מודרנית
      האמת שמדהים איך כל החילוניים כאן מצדדים באינטל בעיניים עצומות רק בגלל שהחרדים נגדם.
      וכפי שאתם רואים תגובה זו נשלחה בשבת וכאן שאני כלל לא דתיה, אבל כן מאמינה שאין לעבוד בשבת

      • לילי-זה שאת גולשת בשבת

        ארז, 14/11/09 17:35

        זה אומר שיש עובדים בשבת בספקית האינטרנט שלך ובבזק או הוט.
        אם את כל כך אוהדת את הענין-לפחות תזדהי בפעולותיך ואל תגלשי בסופי שבוע.
        גם אל תתדלקי/תצפי בטלויזיה/תצאי למסעדה בשבת.
        עוד צבועה.

  • 33.

    לילה אחד בתא מעצר - ואין יותר הפגנות

    יוני אידלסון, 14/11/09 15:00

    פשוט בזיון...
    האייטולות שולטות במדינה והדת הכ''כ יפה מוצגת ע''י אנשים בימי הביניים
    כמה עצוב ....

    • אז בגלל זה לוט נתן למלאכים לאנוס את בנותיו?

      ''דת יפה'', 14/11/09 15:22

      יש בתנ''ך אגדות יפות, אבל יש גם דברים כמו ''מחלל שבת מות יומת''. בסופו של דבר אין דבר כזה דת יפה.

  • 32.

    Israel

    Samuel, 14/11/09 15:00

    Israel no puede perder su caracter judaico. El sabado debe guardarse y respetarse en todo lugar dentro del estado judio.

  • 31.

    אין מנוס מהקמת אוטונומיה דתית. רוצים גטו,יקבלו. (ל''ת)

    אבי, 14/11/09 14:56

  • 30.

    היהדות כקריקטורה. . .

    מני, 14/11/09 14:55

    אנטישמית. האם התגובה לנעירות החמורים החרדים מוכרחה
    להיות אחרת מתגובת הגויים על היהודים? השגעון כדת אוחז
    את כל עם ישראל בביצים והעם מפחד לצעוק: ''מספיק!!!'' גם
    ללעוג לנחשלים אסור. גם לכניסת פסיכיאטרים להמון הנבער
    יש איסור מדאורייתא. האם היהודים שניצלו מציפורני הנאצים
    והפוגרומים ינצלו מציפורני היהודים? אין סיכויי באופק! הפור
    נפל. כל יום פורים או יותר נכון כפורים למהדרין. . .

  • 29.

    השבת במקורה נועדה לתת יום חופש לעובדים, אחרת המעסיקים ינצלו את העובדים

    מיכה, 14/11/09 14:43

    מאחורי כל הרעיונות הדתיים יש הגיון שנועד לתמוך בבני האדם למסגר ולסדר את חייהם.
    אני חילוני ומברך את עצם קיומה של השבת, יש מקומות עבודה שהעובדים מנוצלים ונאלצים לעבוד גם בשבת, אז תראו את חוקי השבת כברכה.

  • 28.

    החרדים הם טרוריסטים המנסים לכפות עלינו בהפחדה את האידיאולוגיה שלהם (ל''ת)

    טרור חרדי בשם הדת היהודית, 14/11/09 14:43

  • 27.

    חחח להפגין זה לא לשמור/לכבד שבת! מפגרים!

    לאון, 14/11/09 14:23

    כתוב בתורה לכבד את יום השבת כיום מנוחה. זה מה שכתוב. מה מבינים מזה החרדים?
    אסור להדליק אש! אסור להשתמש המוצרי חשמל! אסור לנהוג באוטו! אסור לפתוח מטריה!

    אבל להפגין ולזרוק אבנים? זה מותר, זה לא חילול שבת, ככה מכבדים את יום השבת!
    הרי הפגנה אלימה שבה זורקים אבנים זה נחשב למנוחה ולכיבוד השבת!

    איזו צביעות!!!

  • 26.

    להפסיק להם אתץ הביטוח הלאומי, ולגייס אותם לצבא (ל''ת)

    אורי, 14/11/09 14:14

  • 25.

    מספיק עם הטמטום! לא לתרום לאף חרדי, לא למוסד, לא לקנות אצלם

    חילוני, 14/11/09 14:14

    מספיק עם הטמטום שלנו.

    נכון, הפוליטיקאים הנאלחים שלנו לא יפסיקו לממן אותם - אבל אנחנו כן. לא ''תרומות לצדקה'' ולא כל מיני ''תפילות לעילוי נשמת'' קרובים שנפטרו, לא עלינו. לא לקנות בסופרים חרדים, ולא מקבלנים חרדים.

    אני יודע- הכללה. אבל איזה נשק יש לי עוד נגד המטורפים הללו?

    • קודם כל לא נראה לי שאתה תורם גדול למוסדות דת

      חי, 14/11/09 16:54

      ולמה צריך להפסיק? כי הדתיים האלו שאתה כ''כ שונא שומרים עליך שלא תצטרך לעבוד 7 ימים בשבוע? הרי אחרי אינטל כל החברות הגדולות במשק יתחילו להעסיק את עובדיהם בשבת

    • עליך ובקרוב (ל''ת)

      לא מהעם שלך, 14/11/09 18:46

  • 24.

    צודקים ....... אין לעבוד ולהעביד בשבת ... (ל''ת)

    --- בלי שום קשר לדת !, 14/11/09 14:11

  • 23.

    דדוקא עם ההפגנה הזאת אני מזדהה, בניגוד לזאת נגד פתיחת החניון (ל''ת)

    חילוני באמת, 14/11/09 14:06

  • 22.

    המשטרה לא התערבה באירוע כדי שלא לעורר עימותים !!!!!

    רונן - אוהב את המדינה, 14/11/09 14:00

    אני לא מאמין שאני קורא את זה !!! משטרת ישראל תפסיקו לפחד מכל אפס שלוקח את החוק לידיו

  • 21.

    איזה בהמות, אלוהים!

    מאיה, 14/11/09 14:00

    גם לא עובדים, גם עוברים על עשר הדיברות, מושחתים במסווה עם חליפות שחורות. דתיים עלק.
    חבורת גועל נפש. שיחזרו לוינה, לברוקלין, לאין לי מושג לאן.
    אוכלי חינם, בהמות!

    • את בעצמך בהמה

      הירושלמי הסרוג, 14/11/09 17:56

      קודם תלמדי מה כתוב בעשרת הדיברות.שמור את יום השבת לקדשו!

      • תלמד תורה בור ועם הארץ רשום ''ולא יהיו לך אלוהים אחרים על פני''

        חילוני, 14/11/09 23:00

        ואתם עדיין מדקלמים לכם ''שמע ישראל אדוניי אלוהינו אדוניי אחד'' עם המונותאיזם החסר בסיס שלכם.
        כתוב גם ''לא תגנוב'' ואתם עדיין לוקחים תקציבים מיוחדים לדתיים, כתוב ''לא תרצח'' וטייטל הולך לרצוח בשם ההלכה המעוותת שלכם.

        אה, וכמובן, צריך לפחד מהדיקטטור הדימיוני ולא להגיד ''אלוהים'' אלא להגיד ''אלוקים''.

        אתם משמידי הציביון היהודי של המדינה.

        • אל תכתוב על דברים שאינך מבין בהם.

          gilberet , 15/11/09 09:21

          ''מונותאיזם חסר בסיס'' ואיזה בסיס יש לאתיאיזם? הקושי להוכיח את קיומו של האל הוא הרבה יותר נמוך מלהוכיח את אי קיומו של האל אז איפה כאן חוסר הבסיס?
          נכון, כתוב ''לא תגנוב''. החרדים לא גונבים כספים הם מקבלים אותם באופן חוקי ודמוקרטי בדיוק כמו נבחרת ישראל בכדורגל העלובה וכל מיני תאטראות ותזמורות סימפוניות שאף אחד לא הולך לשמוע.
          תוכיח קודם שאלוקים לא קיים אחר כך נחשוב אם לפחד מהדיקטטור הזה או לא.

          תלמד קודם יהדות אחר כך תדבר על ''צביון יהודי''

    • או קי זהו נמאס

      להיות עם אמיתי בארצנו, 14/11/09 18:54

      ארץ ישראל הובטחה לעם ישראל בתורתנו הקדושה , אתם בוחרים שלא להקפיד על מצוותיה - עניין אישי שלכם . אבל לא רק! כל עם ישראל כל יהודי באשר הוא שם מושפע מכך . אם נורא בעינייך לגור במקום בו מצוות התורה עוד חשובות ומכתיבות את מוזמנת לטוס לכל מקום שהמלצת קודם את ודומייך לכו מכאן צאו מכאן טמא אל תיגעו! הארץ הזו נובטחת לנו רק מכוח התורה ורק לשומרי מצוותיה יש בה מקום , כל הפיגועים כל המלחמות באות על רקע חילול התורה וביזוי השבת . אתם החילונים הרוצחים האמיתיים לא הערבים , כל עוד תחללו את קדושת השבת לא תבינו כיצד זה עם רחוק מכאן רוצה בהשמדתנו זה היה נכון לכל אורך ההסטוריה אבל אתם לומדים היסטוריה של מה? הרצל ופינסקר? תלמדו קצת על תורת הגמול . על הסיבות והמסובב . על מבחן התוצאה. תפסיקו להכתיב לנו איך להיות יהודים בארץ שלנו. אנחנו לא חייבים לאף אחד הסבר , הכל כתוב בתורה וכל מי שרוצה ללמוד יכול להצטרף לשיעורי תורה בכל מקום בעולם . הגיע הזמן לספר לכם : אתם בורים ועמי ארצצות לא בידיעת העולםפ אלא בתרבות ובשורשים של אבותיכם , חתכתם בגרזן רמסתם ברגל גסה את כל הקשר שלכם לבית ישראל .

      • הכל נכון, אבל !!!!!!!!!

        ishi, 14/11/09 20:26

        לא צריך להתקיף גם אם אתה צודק צאו טמא וכו' דבר יפה יבינו יותר!!!!

  • 20.

    הרי הפרזיטים מתנגדים גם לעבודה ביום חול....

    חגי היהודי הדתי, 14/11/09 13:56

    אבל החמורים צריכים גם לעבוד בשבת כדי לפרנס אותם ...
    ומי שמבין ביהדות אמיתית : העבודה היא מצווה גדולה ביותר וללמד את הבן מקצוע חשוב ביותר , ולשרת בצבא כי '' אהבת לרעך כמוך '' ולא להיות פרזיט עוד יותר חשוב.
    אבל הרבנים המתפרנסים מהמצב הפרזיטי רק מקצינים כדי להרוויח יותר קהל אוהדים החי על חשבון אחרים.
    אבל שום רב חכם , מנהיג יהודי אמיתי , שלא מסכים איתם לא מוכיח להם מהי יהדות אמיתית .
    וכל שנה המצב מחמיר .

  • 19.

    בזכות האנשים שעובדים בשבת הם חיים

    נט, 14/11/09 13:53

    אולי שילכו לעבוד גם קצת במקום להתלונן???
    כל אחד והזכות שלו לעבוד מתי שהוא רוצה
    עובדה שהאחוזים בשבת יותר גבוהים ואנשים מעוניינים בכך
    ובסוף מס הכנסה לוקח חלק מהכסף כדי לממן את החרדים שלא עובדים בכלל עם 100 הילדים שלהם

  • 18.

    רק בארדק הם יודעים לעשות..... (ל''ת)

    tami.me, 14/11/09 13:51

  • 17.

    כשלא עובדים יש הרבה זמן להפגין....

    אלון, 14/11/09 13:41

    כל השבוע יושבים בישיבה ומתפלפלים על קדושת השבת.
    ואז,בשבת,כשהציבור העובד יושב לנוח או לצאת קצת לקניות ובילויים, כי זה הזמן שיש לנו, הם אגרו כח כל השבוע כדי לצאת להפגין ולהתפרע.

    • צודק .הפרזיטים הללו מלגלגים עלינו.

      אסי אלי, 14/11/09 13:59

      לא זו בלבד שאינם מועילים במאומה הם מזיקים.צריך לטפל בהם ביד קשה .הם שוכחים ללא ההייטק שכמעט עליו נשענת המדינה מבחינה כלכלית הביטוח הלאומי שעליו הם נשענים לא היה מפרנסם והיינו רוצים לראות ממה היו מתקיימים .היגיע הזמן להבהיר להם זאת ולפזרם ביד ברזל למשועממים הללו,

  • 16.

    יד קשה, קשה מאוד! מול מפרי חוק באשר הם. כל הכבוד לשוטרים!

    אשקלוני, 14/11/09 13:32

    משטרה יקרה- רוב העם מאחוריכם

    נשבר מהם.

    • כל מי מזורק אבן - שוב: כל מי זורק אבן דינו

      שומר חוק, 14/11/09 14:15

      להיות חשוף לירי כדורים חיים ע''מ להרוג.
      לא משנה אם זה ערבי, יהודי או צ'רקסי.
      אבנים הורגות! מי שמרים אבן יודע את זה. לכן יש להתגונן מפניו ולהשיב אש פשוטו כמשמעו.
      כך היה צריך לנהוג בפרוץ האינתיפאדה הראשונה ב-1987 וכך בכל זריקת אבנים.

  • 15.

    זו הפגנה פוליטית. השבת מעניינת את הרבנים החרדיים רק כצורך פוליטי. (ל''ת)

    יודע דבר, 14/11/09 13:26

  • 14.

    פתאום הם נזכרו שזה מפריע להם?!?!

    מאיה,ירושלים, 14/11/09 13:25

    כבר שנים על גבי שנים שאינטל עובדת גם בשבת. לתגובה 6-לידיעתך,זה לא אומר שאנשים עובדים 7 ימים בשבוע,מפני שאינטל מעסיקה סטודנטים רבים שעובדים במשמרות וחלקן גם בשבת. חבל שהדוסים הבורים העלוקות לא מבינים שאנשים לומדים ועובדים(הרי המושג ''עבודה'' לא ממש מוכר לרבים מהם) במשך השבוע וחלק מזמנם בשבתות צריך להיות מוקדש לעבודה כדי שירוויחו את לחמם בעצמם(ולא על גבם של אחרים).
    אני גרה בירושלים כבר במשך יותר מחמש שנים ופשוט כואב לי הלב על מה שהם גורמים לעיר הזו. כמה פוטנציאל יש לה והם פשוט במו ידיהם גומרים אותה-עם כל הטינופת והררי הזבל שהם משאירים ברחובות(תיכנסו פעם למאה שערים או לבית ישראל,למשל,ותבינו) ועם כל הכפייה וחוסר הסובלנות שלהם לשונה מהם. כשהגעתי לכאן הייתי כל כך אופטימית לגבי מגורים בירושלים ולגידול ילדים פה,אבל לצערי הרב הכפייה החרדית בעיר פשוט גורמת לי לרצות לברוח מכאן.

    פשוט נמאסתם!!

  • 13.

    15 שנים היו שרי ש''ס: ישי ובניזרי מופקדים על אכיפת חוק שעות עבודה ומנו

    אלון מזרחי, 14/11/09 13:23

    חה. 15 שנים הם לא עשו דבר ממשי לאכיפת החוק.חילול שבת בפרהסיה מפריע להם כשלג דאשתקד. זהו קרדום פוליטי לחפור בו כנגד הלא דתיים בעת הצורך.

  • 12.

    והעיקר והעיקר לא להכנע כלל !!!!!!

    פרזיטים צעקניים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 14/11/09 13:14

    לא עובדים,לא תורמים, לא מתגייסים ולכן ל א רלוונטים !!!!!!!!!!!!

  • 11.

    מתי אנחנו נמרוד נגד עושק חרדי?

    תמי, 14/11/09 13:07

    די כבר, אי אפשר יותר לסבול את הפרזיטם החשוכים אלה. אין כוח יותר.
    די למימון ישיבות!
    די לאורך חים נצלני!
    די לקצבאות ילדים ע''ח הילדים שלנן!

  • 10.

    לגרשם מקהילתם בתואנה שהם מחללים שבת (ל''ת)

    דתיקן, 14/11/09 13:02

  • 9.

    אם לא נעבוד איך נפרנס אותם? (ל''ת)

    ישראלה, 14/11/09 12:57

  • 8.

    70000בחורי ישיבה בגילים18-25 לא משרתים בצה''ל לא עובדים ורובם לא לומדים

    הם כמו רובוטים מופעלים על ידי רבנים ועסקנים=פשוט.., 14/11/09 12:52

    יש לגרש אותם חזרה לגלות עד שמשיח יגיע.

    • אצל הנוצרים החב''דניקים המשיח כבר הגיע., והוא היה נוכל כמו מוחמד. (ל''ת)

      משיחי שקר והבלי אמונות תפלות, 14/11/09 16:11

  • 7.

    אבל אינטל בעצם מפרנסת אותם על ידי המיסים הגבוהים שהיא משלמת

    דודי, 14/11/09 12:42

    עד מתי נוכל לסבול את הבטלנות החרדית?

    המעמד הבינוני העובד, הנושא בנטל, עד מתי תידומו?!

  • 6.

    זה העם היחידי בעולם שאין לו כבוד עצמי שעובד 7 ימים בשבוע בשביל כסף

    א, 14/11/09 12:34

    בכל העולם יש 2 ימי חופש בשבוע אצל כל החברות המובילות ורק כאן צריכים לעבוד 7 ימים בשבוע בשביל עוד ועוד כסף יהודים זה העם הכי מחוסר כבוד עצמי ותאוותן שרק הכסף מעניין אותו לא דת לא חינוך ולא ערכים רק כסף כסף ועוד כסף. מה קרה מה אי אפשר לעבוד רק 6 ימים בשבוע!!!???

    • הם עובדים רק ארבעה ימים שבוע.

      חן, 14/11/09 13:11

      באינטל יש תכנית משמרות שבה עובדים רק ארבעה ימים בשבוע, כל פעם 12 שעות (יומיים בוקר, יומיים לילה וארבעה ימים לא עובדים).
      שומרי שבת לא עובדים בשבתות וחגים (מפסיקים לפני כניסת השבת/חג וחוזרים לאחר צאת השבת/חג).
      בקיצור, תנוח...

    • מה לעשות שיש אוכלוסיות כמו סטודנטים

      יהונתן, 14/11/09 13:24

      שהיום היחידי שהם יכולים לעבוד זה ביום שבת
      אני מתבייש לקרוא לעצמי יהודי כשאני רואה תגובות כאלו.

      • סטודנט יהודי לא עובד בשבת (ל''ת)

        gilberet , 15/11/09 09:22

    • בגלל הכבוד העצמי שלי ושל משפחתי אני עובד 7 ימים בשבוע (ל''ת)

      בגלל הכבוד העצמי שלי......., 14/11/09 14:44

  • 5.

    Tov meod,jewish jerushalaim forever,mony is poisen !!!

    ilanis , 14/11/09 12:29

    Not intel and not a few russian hue is coming to buy chip meat frm arabs,will not chainge this holy city to being and stay a jewish state,barakat is probebly not jew,all what he made is wrong,and his milions interested nowone,he must go imidetly away with all the dirth he left behind,just a shme from a man,pfui.

  • 4.

    וללכת להפגין בשבת זה לא חילול השבת?

    חילוני רוחני, 14/11/09 12:18

    אני מציע שבמקום להתעסק בעניינים ואמונות של אחרים, שהמסיונרים האלה יירגעו, שישקעו באמונה שלהם ושיבדקו האם הם נאמנים, שלמים ומסורים מספיק לאמונה שלהם, במקום ללכת ולהטיף לאחרים.

  • 3.

    למזלנו אין לחמסנים והחמאסניקים החרדים נשק אחרת הם היו עושים לנו

    למזלנו......., 14/11/09 12:13

    מה שהחמאס עשה ועושה לעזאתים.

  • 2.

    אני מציע פשרה

    המתווך, 14/11/09 12:08

    אינטל תוכל לפתוח את המפעל בשבת אבל תאסור על העובדים לעבוד עם דוס..

    • זה רעיון! (ל''ת)

      ישראלה, 14/11/09 12:59

    • גדול !!!!!!!! (ל''ת)

      יעל, 14/11/09 14:33

  • 1.

    בשנים הקרובות הגירה מסיבית החוצה של חרדים מירושלים-כנסו

    דני, 14/11/09 12:05

    מכיוון שבירושלים המחירים שוברים כל שיא
    החרדים סובלים יותר מהחילונים מבעיות דיור, מתחתנים בגיל צעיר ולכן הם מחפשים
    דיור זול - הנה המקומות שאליהם הם יעברו בשנים הקרובות - תבדקו אותי

    רמת בית שמש ג1 - 2,200 דירות - מכרז קיים
    רמת בית שמש ג2 - 3000 דירות - מכרז 2010
    רמת בית שמש ד - 8000 דירות - מכרז עתידי
    רמת בית שמש ה - 8000 דירות - מכרז עתידי

    נצרת עלית - הר יונה ג - 3000 דירות - מכרז 2010
    שלב ב - 9000 דירות - מכרז עתידי

    לוד (אחיסמך) - 4000 דירות - מכרז 2010

    קציר (עיר חרדית בעתיד) עד 10,000 דירות - מכרזים ראשונים 2010

    כסיף (עיר חרדית חדשה בנגב) - עד 10000 דירות - מכרזים 2011-2013

    קרית גת - מאות דירות - מכרז קיים גוגנהיים - 375 דירות

    רכסים - (הרחבה) - עד 1000 דירות - מכרז עתיד

    ביתר עלית - מאות דירות - מכרז תלוי ממשלה

    מודיעין עלית - מאות דירות - מכרז תלוי ממשלה

    אלעד (ועדת גבולות והרחבת ישוב) - אלפי יחידות דיור - מכרז עתידי

    • עוד קסבות וקיני צרעות של ש''סניקים וחרדים על חשבון גב העובדים השחוחים (ל''ת)

      עוד קיני צרעות, 14/11/09 12:14

    • שיעברו לברוקלין............................. (ל''ת)

      רמי,קרית-גת., 14/11/09 13:16

      • תעבור אתה לברוקליו, החרדים היו כאן קודם (ל''ת)

        gilberet , 15/11/09 09:23

        • או שלא (ל''ת)

          באתם בגללנו,אתם הרי לא ציונים לא?, 15/11/09 12:30

          • תלמד את ההיסטוריה האמיתית,אותה לא מלמדים בבתי הספר-תלמד מתי

            הוקמה 100 שערים,על עליית תלמידי הגר''א,ומי הקים, 15/11/09 20:10

            את פתח תקווה,ראשון לציון,וכו'..
            תלמד כל מה שלא למדו אותך בבתי הספר ה''ממלכתיים'' !!