• 143.

    כמה הקורבנות הבאים

    דויד חולון, 17/11/09 09:33

    תודה לכם לאמת אותנו על הטילים החדשים
    אז מה הכווה חיינו בסכנה למי מחכים

  • 142.

    ...ולא לשכוח, איפוק זה כוח. כן? (ל''ת)

    מורשת שרון, 15/11/09 17:06

  • 141.

    הנה רעיון לידיעה שיכולה להיות מעניינת

    Hagai Hadad , 15/11/09 13:25

    ''ראש אמ''ן דיווח כי החמאס ביצע ניסוי ברקטות היכולות להגיע עד לבנון.
    לדבריו, החמאס והחיזבאללה עובדים על דרכי תקשורת חדשות שבהם החמאס יעביר תחמושת לחיזבאללה על ידי כך שהוא יירה אותם לתוך לבנון, ובמקביל בצד הלבנוני תהיה כרית גדולה מאוד אשר תקלוט אותם. גורמים מדיניים מסרו כי הם מודאגים מאוד מההתפתחות החדשה שכן הדבר עלול להשאיר את ישראל מחוץ לעימות''.

  • 140.

    נשיא ארצות הברית לשעבר קלינטון יודע על מה הוא מדבר רק לא העם בישראל (ל''ת)

    פקק תנועה , 15/11/09 12:18

  • 139.

    פושעי הגירוש לדין!

    ארז, 15/11/09 08:57

    תראו למה גרמתם הכנסת מילוני יהודים לסכנת נפשות!!!!!! פושעים!!!!! החרבתם 25 ישובים פורחים וגירשתם 10000 יהודים והפכתם את עזה למוקד טרור מפלצתי והכנסתם מילוני יהודים לסכנת נפשות מה שהזהרנו אתכם וצפינו שזה מה שיקרה אתם גרמתם לשפיכות דמים שזה אד משלושת העבירות של ייהרג ובעל יעבור כל פושעי הגירוש צריכים להיכנס למאסר עולם על פשע הגירוש העקירה והחורבן והכנסתם של מילוני יהודים לסכנת נפשות כפי שצפינו והזהרנו שזה מה שיקרה.

  • 138.

    ואנחנו מתלוננים על אובמה שנרדם בשמירה בזמן שממשלתינו נוחרת חזק (ל''ת)

    הופה חרופה, 15/11/09 06:42

  • 137.

    הכל בבישול איראני ויש די הרבה מהנסתר בעזה לכן ישראל צריך להארך

    my story , 15/11/09 00:27

    בכל כוחיה כגגד האיום ולהגיב ללא איסוס וקשה.

  • 136.

    פאג'ר שמאג'ר, הכל שטויות

    בעזרת השם, 14/11/09 21:19

    עם כל הכבוד לאלפי הטילים,
    פיגועי ההתאבדות בת''א היו יעילים יותר...
    פשוט תספרו את הגוויות...

    ''... אני אומר...לא יפלו טילים וקטיושות
    על אשקלון אשדוד ושדרות...הכל זה הפחדות
    של הימין... הימין הפוחד משלום...''

  • 135.

    we will make from Gaza Pita (ל''ת)

    ephi, 14/11/09 20:06

  • 134.

    תל אביב תפגע גם מצפון וגם מדרום. תושבי תל אביב ייצאו מהאדישות שלהם (ל''ת)

    ד, 14/11/09 19:49

  • 133.

    אנחנו לא מצליחים להבין אותם- ברור שזה יגרור את כיבוש עזה

    יואב, 14/11/09 19:06

    לא מבין איך התחמשות של העזתים תביא אותם לאיזה הישג ובאיזה תחום. אחרי היציאה שלנו משם חשבנו ברובנו שהם התעסקו בדברים אחרים כמו חקלאות חינוך טכנולוגיה תרבות וכל מה שאדם נורמלי רוצה למען העתיד שלו ושל הדורות הבאים. אף אחד לא הפריע להם לפתח חקלאות מודרנית והיי טק למשל או לבנות נמל לאוניות ונמל תעופה בתים לשיכון אנשים בתי ספר ובתי חולים. במקום זאת הם עסוקים כל הזמן בבניית כוח צבאי שבשום אופן ובשום מקרה לא יכול לעזור להם לכבוש אותנו-כפי שהם חולמים. הם הצליחו לגרום לחיסולים ממוקדים למבצע עופרת יצוקה להרס ענק של עזה מספר נפגעים עצום שלהם ונסיגה כלכלית גמורה. במקרה הנוכחי הם מתקדמים במהירות למבצע נוסף שלנו שבו ישראל תצטרך לכבוש לחלוטין את עזה ובדרך לכך רק צרות עבורם...
    האם הם חושבים שביום פקודה בזמן שישראל תתקוף את איראן אז סוריה חיזבללה והחמאס יעזרו לאיראן בשיגור רקטות לכאן ? הם לא חושבים שחשבנו על זה גם והתשובה לכך כבר מוכנה???

  • 132.

    אסור לתת להם לפגוע בתל אביב, אתם יודעים כמה סודנים וזרים יפגעו ? (ל''ת)

    אסון פשוט אסון, 14/11/09 18:08

  • 131.

    מה שעובר עלינו עכשיו הוא תוצאה של אוסלו, של הבריחה מלבנון ושל ההתנתקות

    רבין: ''לא יהיו קטיושות על אשקלון'', 14/11/09 17:48

    האליל רבין: ''לא יהיו קטיושות על אשקלון. אני אומר לכם, לא יהיו קטיושות. זה הכל הזיות של הימין הסהרורי!''.
    כך אמר רבין אדריכל אוסלו, שמאז תוכנית אוסלו האווילית והנפשעת שאותה הגה ותיכנן יחד עם שימון הרס ועם עוד כמה שוטים, המצב הולך ומתדרדר מיום ליום.
    ובכן, קטיושות על אשקלון היו ויהיו, וטילים על תל-אביב יהיו ויהיו.

    גם הבריחה הלילית המבוהלת מלבנון אותה הגה אהוד ברק ''הגאון'', וההתנתקות הנפשעת והבוגדנית ששרון הנבל-המושחת הוציא אל הפועל, הורידו לקרשים את כוח ההרתעה של מדינת ישראל וגרמו לה להגיע לאיפה שהיא נמצאת היום.

    רק עם דפוק בשכל בוחר לו מנהיגים כאלה, ולמרבית האירוניה גם סוגד להם.

  • 130.

    מה שנותר לנו=לחכות לבאות=עם הצלחות כאלה=השאלה אם לישראל יש תשובה לבשור (ל''ת)

    נ.כהן כותרת כל כך טיפשית ''הצלחה לחמאס''תגידו מזל''ר, 14/11/09 16:53

  • 129.

    הלואי ותל אביב תותקף בטילים.

    ימני שפוי, 14/11/09 15:04

    מורשת רבין תתממש במלואה

  • 128.

    הסכמי אוסלו .מורשת רבין.מזרח תיכון חדש של פרס.

    מוטי שקורי, 14/11/09 12:13

    הם האחראים למצבנו היום.תבקרו במדינת תל -אביב ותיראו מקרוב את סדום ועמורה.לא נורא אם יפלו כמה טילים בתל-אביב זה טוב לניקיון .חולדאי פירסם בעולם את תל-אביב כעיר של הומואים ושמולנים והם הראשונים שיברחו אחרי הכל ידוע שהם שומרים טוב על התחת שלהם.

  • 127.

    שאלה לזהבה גלאון..מה את מציעה לנו עכשיו?... (ל''ת)

    שייקה, 14/11/09 11:43

    • זהבלה ו''מרץ''

      itay, 14/11/09 13:58

      תמיד יודעים מה יהיה, אולם לנתח את העבר ולהפיק לקחים בזה הם חלשים מאד ולראייה הם בקושי עברו את אחוז החסימה וזהבלה בחוץ.

  • 126.

    למה הישראלים לא אוהבים את אובמה? 10 סיבות כנסו !

    סטודנט, 14/11/09 11:31

    1.הרקע המוסלמי שלו היותו בן לאב מוסלמי עם שם אמצעי חוסיין.

    2.הכומר שלו ג'רמיה רייט במשך 20 שנה שהוא אנטישמי מובהק.

    3.קשרים קרובים של אובמה עם רדיקלים שמאלנים ששונאים את ישראל כדוגמת:פרופסור רשיד קלידי,ביל איירס,ואן ג'ונס,סמנתה פאוורס ואחרים.

    4.נאום קהיר שבישראל נראה כהתרפסות בפני העולם המוסלמי.

    5.פייסנות והתרפסות בפני דיקטטורים:הוגו צאבז,השתחוות למלך סעודיה.

    6.חוסר הנכונות של אובמה להציג קו תקיף מול אירן(מו''מ ללא תנאים מוקדמים,אי רצונו להתייצב לצד המפגינים נגד המשטר אחרי הבחירות שם.

    7.עמדה בסיסית כמו שאר השמאל האמריקאי שרואה את הפלסטינאים כ''קורבנות מסכנים''ואת ישראל כביריון הרשע,ולא מפנה אצבע מאשימה ואחריות למצבם על הפלסטינים ועל העולם הערבי בכללותו.

    8.גישה בסיסית פייסנית ונאיבית לעולם שמזכירה לישראלים את נוויל צמברלין.

    9.אי הבנה בסיסי כי הסכסוך לא החל ב67 עם ה''כיבוש''אלא הרבה יותר קודם והוא עמוק ונובע מהדחייה הבסיסית של רעיון הזכות של מדינה יהודית במזרח התיכון ללא קשר לגבולות.

    10.הגישה האוהדת שלו לאו''ם ולארגונים בינלאומיים שידועים בחד צדדיות שלהם כלפי

    • עשר סבות לחשדנות לאובאמה

      אהוד, 15/11/09 00:54

      10!

  • 125.

    עזה תרעד!!! (ל''ת)

    חחח......., 14/11/09 10:34

  • 124.

    צריך לגייס את ש''ס למלחמה בחמס.הם אומרים ''תהילים נגד טילים''אז לשים (ל''ת)

    אותם בחזית הטילים ושיגידו תהילים., 14/11/09 09:58

    • חחחחחחחחחחחחחחחחחח

      אינפנטיל, 14/11/09 10:38

      קרעת אותי מצחוק.חחחחחחחח

    • הפכנו למדינה של שחיתות,פשע ומיני חרדים שלא בדיוק חלק מהמדינה

      רק החמס וחיזבלה מצליחים לעורר אותנו לפטריוטיות...., 14/11/09 13:00

      מזויפת.

    • אתה כנראה באמת דפוק

      יוסי, 14/11/09 19:36

      יש כאן מישהו בחזית או בבית? כולם בחזית רק השנאה שלך לדת כזו גדולה כמו תינוק שצריך לשתות אקמול

  • 123.

    8 שנים רקטות על שדרות והתל אביבים המשיכו לנהנתן בבתי קפה

    רואי, 14/11/09 09:54

    ולדבר גדולות בעד ה''שלום''.

    נראה כמה סבלנות יהיה לשמאלנים שם כאשר יפלו רקטות לידם.

  • 122.

    בכיינים

    גיא, 14/11/09 09:50

    אין לכם מה לעשות רק להתלונן, להאשים אחד את השני ולהשתולל כמו תרנגולות לפני השחיטה. די נמהס.

  • 121.

    דין ת''א כדין שדרות.....ככה זה היה צריך להיות לפני 10 שנים..... (ל''ת)

    אני שמח!, 14/11/09 09:40

  • 120.

    ואתם עוד חושבים לגרש עוד יהודים מהגדה . (ל''ת)

    ככה כל ישראל תיהיה תחת טווח הטילים !, 14/11/09 09:31

  • 119.

    ברכה ,כל רקטה בת''א שעון מעורר לשמאלנים חולי הנפש (ל''ת)

    מה עם הרצליה פיתוח?, 14/11/09 09:30

    • צודק

      זהבית, 15/11/09 00:18

      כל מילה במשבצת.איתך בדעותיך

  • 118.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 14/11/09 09:20

    אז מדינת ישראל צריכה לאפשר לאוכלוסיה פלשתינאית מעזה שאינה רוצה להיות מעורבת באזור הלחימה העתידי לברוח ולעזוב את עזה לכיוון לבנון.
    משם יוכלו להמשיך ולעבור למדינה ערבית אחרת שתאות לקבלם.
    -אין עוד מלבדו.

    • מוטי פתח אטלס

      סטודנט, 14/11/09 15:53

      רצועת עזה לא קשורה תרבותית/גאוגרפית לירדן ו/או ללבנון. עזה קשורה תרבותית/גאוגרפית למיצרים לברוח מעזה לכיוון לבנון זה ישר לארץ ישראל
      אתה לא יודע את זה? או שאתה מנסה לשחק אותה מטומטם

  • 117.

    יש להם אישור מגולדסטון לטיל הזה - זה טיל לא התקפי שלא הורג

    מיכאל, 14/11/09 09:16

    אם יהיו לנו 500 הרוגים בעורף מהטיל הזה הוא יגיד שזאת מלחמה ואין מה לעשות. הוא לא יפנה אליהם לגבי פשעי מלחמה.

  • 116.

    אמרנו לכם (ל''ת)

    כבשה כתומה, 14/11/09 09:11

  • 115.

    לאחר שיפלו 5 טילים בת''א אז סוף סוף ישמידו את עזה (ל''ת)

    אני מבסוט, 14/11/09 09:10

  • 114.

    וגברת ליבני עדיין ''שלמה עם ההתנתקות''. עיניים להם ולא יראו. (ל''ת)

    דה-דה , 14/11/09 09:10

  • 113.

    .......בום !!!!!! והבועה התל-אביבית תתנפץ .... (ל''ת)

    ...נראה אותכם ממשיכים לאכול סושי ולשתות אספרסו ..., 14/11/09 09:05

  • 112.

    אבל בתל אביב יש הרבה ערבים שלא ייפגעו כי יאשימו אותנו (ל''ת)

    עמרם הבולדוג, 14/11/09 09:03

  • 111.

    ומה חשבנו?שיקנו אוכל ותרופות?יקימו מוסדות לימוד? (ל''ת)

    חלאות המין האנושי, 14/11/09 08:56

  • 110.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 14/11/09 08:43

    בקצב מואץ כזה של פיתוח רקטות הם עוד יגיעו לירח-חיוך.
    -אין עוד מלבדו.

  • 109.

    ולפני אסלו היו עושים ''מטעני צינור''עם חומרים שמוכרים לחקלאים.

    קיקו, 14/11/09 08:35

    כל יום הסבירו לנו שכל אחד יכול להגיע לאיזה מחסן בשדות ולקחת חומרים להרכבת פצצה או לקנות בבית מרקחת אפילו,ואז באה ''מורשת רבין'' ומורשת פרס והפודל, ומורשת שריד, ומורשת ג'ומס, ונמל התעופה בסכנה.כל הכבוד שמאל, ''על ניסיון להביא שלום''כמו שאתם ממשיכים למכור הרי אמרתם ''אף אחד לא ילמד אותנו מה זה ביטחון''

  • 108.

    ישראל נרדמת, אם לא נעצור אותם עכשיו זה יתפוצץ לנו בפנים (ל''ת)

    קובי, 14/11/09 08:22

  • 107.

    ישראל/חמאס

    אורי, 14/11/09 08:16

    אז שוב אוכלים אצלנו כרעיים של תרנגולת, ומשמינים כי הכל בסדר.
    איפוא המשך החגיגות על תפיסת אוניית נשק ? מה נגמרו ? כנראה ישנתי.
    מה החמאס עלה מדרגה בחוכמתו והשאיר אותנו פעם נוספת עם המכנסיים למטה ? כנראה שאני באמת ישן טוב מאוד.למה להתעורר ? סיפרו לי שגלעד חוזר כי החמאס רחום וחנון ורק אנחנו סירבנו לקבלו.

  • 106.

    שנייה אחרי היינו צרכים להגיב בהרעשה מהאוויר -די לחכות (ל''ת)

    ראינו מה קורה כשאנחנו נותנים להם זמן להתכונן, 14/11/09 08:03

    • תמיד ישאל נותנת

      סטודנט, 14/11/09 16:06

      ליפני מילחמת כיפור מיצריים הנעיה טילי נ''מלטעלה בניגוד להסכמים יראל בחרה להבליג ובמלחמה הטילים הללו מנעו את חיל האויר מלהשיג הכרעה.
      חרי הנסיגה מלבנון חיזבללה היה על הגדר (ולא צבא בין לאומי לבנוני או חיזרים) וישראל בחרה להבליד ובמלחמה צה''ל היה מטווחע''י החיזבללה.
      ישראל הזניחה א ציר פלדלפי ולא הגיבה שחמאס העביר מם אמל''ח לכמשיך??
      יש המון דוגמאות דווקא שיראל פעלה ולא הבליגה המצב הויח עצמו
      מלחמת ההתשה ניגמרה רק שישראל החליטה להסלים את המצב ולא להיגרר ולהיתגונן)מיצריים וסוריה הבינו שהם יותשו קודם)

  • 105.

    יש אינטרס ישראלי כך נוצרת סיבה אמיתית לכיבוש הרצועה מחדש!!! (ל''ת)

    אלוהים, 14/11/09 07:54

  • 104.

    סוף סוף השמאלנים ירגישו את מה שאנשי הדרום עוברים יום יום !!! (ל''ת)

    טיל בשכונה של צפוניים יעשה את העבודה!!!!, 14/11/09 07:49

  • 103.

    כעת הזמן להגיד לכל העולם על התגובה

    עפ ישראל, 14/11/09 07:38

    שלנו והמחיר שהם ישלמו, על היריה הראשונה.
    והעיקר לעמוד בכך ומיד. ללא ''ממוקד'', ללא ''תיררגי''. וידע כל העולם שאנו נגן על
    עצמנו, בכל הנשק שיש לנו, ללא כל התחשבות בשום אויב והיכן הוא מסתתר.
    כעת להגיד כי מחר יהיה מאוחר מידי.

  • 102.

    תודה לאהוד ברק

    דרומי, 14/11/09 07:31

    החייל הכי טוב שהיה לצה''ל אי פעם, התגלה כמדינאי הכי גרוע שהיה אי פעם.
    היציאה החפוזה מלבנון הביאה עלינו את החיזבללה, וסיום המלחמה בעזה טרם זמנה, הביאה לנו טילים שמכסים את גוש דן.

    אכן שחר של יום חדש ומופגז

  • 101.

    גם לחיזבאללה יש טילים עד תל אביב

    oscar54 , 14/11/09 07:27

    בקיצור
    שיירו על תל אביב
    ויעזבו אותנו בפריפריה במנוחה.
    היה צריך להחריב את הרצועה לפני 9 שנים אחרי ירי הטיל הראשון
    רק ככה הם מבינים.
    DA ליברמן ?

  • 100.

    אני מבטיח לכם -גם כשטילים מעזה ייפלו בת''א, אנחנו נמשיך להתמגן ולא נגיב

    אנחנו עם פחדן שסובל מתסמונת השואה, 14/11/09 06:57

    למעלה מאלף הרוגים (קורבנות שלום) ואלפי פצועים בפיגועי האוטובוסים לא הזיזו לממשלות הפחדניות שלנו, ובמקום להגיב בעוצמה, הן הורו לצה''ל לירות פגזים על מבנים נטושים.
    במשך 8 שנים שדרות ועוטף עזה חטפו טילים, ובמקום לכסח להם את הצורה, הממשלות הפחדניות שלנו הורו לצה''ל לירות פגזים על שטחים ריקים.
    בהסתמך על נסיון העבר, אז גם בעתיד, כשתל-אביב תחטוף טילים מעזה ואין ספק שהיא תחטוף, הממשלה הפחדנית שלנו תרוץ להתבכיין באו''ם ואצל ''ידידנו'' חוסיין אוסאמה, ולא תנקוף אצבע כדי להגן עלינו.

    זוהי תסמונת השואה ותסמונת העם שמובל לטבח, שלא עוזבת אותנו.
    רק חבל שמנהיגינו אינם מבינים דבר פשוט - מי שמתנהג כמו כיבשה, בסוף ימצא את עצמו על המנגל.
    כשאני רואה את רפיון הידיים ואת הרפיסות שלנו כעם, אני מתחיל להבין מדוע היהודים עמדו בתור לתאי הגזים באושוויץ בהכנעה ומבלי להוציא הגה. זה כנראה טבוע אצלנו עמוק בגנים.
    אנחנו עם שלא לומד ולא מפיק לקח מטעויותיו ההיסטוריות, ובסופו של דבר ההיסטוריה תחזור על עצמה.

    • המנהיגות הישראלית

      אחד העם, 14/11/09 10:06

      כולם אוכלי שוסי - לא ראויים להנהגה!
      מטרתם לרפד את הכיס בכסף.

    • מילים כדורבנות, כמה נכון שזה ממש עצוב שהיגענו למצב שכזה! (ל''ת)

      אחד העם, 14/11/09 13:15

    • תגובה מצויינת שמשקפת את המציאות שבה אנחנו חיים (ל''ת)

      קותי, 14/11/09 17:16

  • 99.

    אני מת לברוח מהארץ לפריז

    יואב מרמת אביב, 14/11/09 06:31

    מה יש לחפש פה

    • אתה צודק וכדאי לך למהר!!! כי בפריז עיר האורות מסתובבות הרבה חתיכות

      פריזאי לשעבר, 14/11/09 17:54

      שים לב! מגדל אייפל ימשיך לעמוד עוד הרבה שנים. השאלה היא אם גם שלך ימשיך לעמוד עוד הרבה זמן.

      • מגדל אייפל יהיה המסגד הכי יפה באירופה

        ווו לה ווו, 14/11/09 21:32

        רק מסגד ''הביג בן'' בלונדון יהיה בליגה שלו.

  • 98.

    אני רוצה לברוח לאמריקה כמה שיותר מהר

    חיים, 14/11/09 06:29

    למה משרד החוץ לא עוזר להגר מכאן ?

  • 97.

    בקרוב מאוד תל אביב תחטוף ובגדול!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

    הנבי, 14/11/09 06:06

  • 96.

    אמנם יש להם טילים. גם לחיזבוללה

    אהבל, 14/11/09 05:46

    אבל המודיעין שלהם לא שווה כלום.

    צה''ל לעומתם, יודע מה צבע התחתונים, של
    כל לוחם חמס וכל חייל בחטיבת החיזבוללה.

    ישראל היא מעצמת מודיעין, חינוך, משפט ומים.

  • 95.

    לשם הגנת המדינה יש לנהוג כנ''ל

    שונא בלגן, 14/11/09 05:15

    א. להעיף מהכנסת והממשלה כל מי שנמצא שם עבור ההנאות והמדינה אינה בראש מעלותיו.

    ב. האזרחים יבחרו מי ראוי להיות חבר כנסת ללא שייכות למפלגה

    ג. להחזיר את הסדר לצבא

    ד. לבטל את תפקיד הנשיאות

    ואתם מוזמנים להוסיף רעיונות

  • 94.

    למה ההסברה שלנו לא טופסת טרמפ על זה ???

    למה ?????, 14/11/09 05:07

    למה לא מראים לעולם שהתחמשות החמאס היא בפרוש נגד אזרחים ושזכותנו למנוע זאת ''בכל דרך'' ???

  • 93.

    אני מקווה שהרקטה תגיעה ישר לכיכר רבין (ל''ת)

    רונית, 14/11/09 05:01

  • 92.

    כנסו

    אסף, 14/11/09 04:12

    טיל אחד יפול וכל העיר תעבור לצפון
    עד שיחלוף זעם וברק יעשה איזה מבצע ותהיה הפסקת אש

  • 91.

    אחרי שיפול על אקירוב טיל ברק יתן להם פרס

    אסף, 14/11/09 04:09

    סוכריות וכף

  • 90.

    מזרח תיכון חדש

    צחוקים, 14/11/09 03:52

    על פי חזונו של נשיא השלום.

  • 89.

    כפי הנראה עד שאריה אלדד לא יהיה ראש הממשלה, נאכל קאסמים שמאסמים (ל''ת)

    ופרס ימשיך לעופף בגלובוס.ירמי, 14/11/09 03:32

  • 88.

    למה כולם יורדים על תושבי תל אביב??

    תל אביבי ותיק, 14/11/09 03:18

    כל הצדקנים הממורמרים מאשקלון, אשדוד, שדרות וכו'... בזמן ''עופרת יצוקה'' אתם באתם לכיכר רבין והפעלתם סירנות כדי ''להראות'' לתושבי ת''א איך זה לחיות בין הפגזה להפגזה...

    להזכירכם!! במלחמת המפרץ אנחנו תושבי ת''א חטפנו מטר של סקאדים על בסיס יומי, אזעקות, חרדה, פצועים, נזק לרכוש וכל זאת קרה במשך תקופה של כמעט 3 חודשים !!!
    לא זכור לי שהלכתי לשדרות והפעלתי להם סירנות כי שם בטוח והם חיים ב''בועה''..
    תתביישו לכם!!

    בנוסף לכך ת''א חטפה תקופת פיגועי תופת שכמעט כל יום במשך תקופה ארוכה התפוצץ מחבל מתאבד במרכז ת''א!!

    פשוט תתביישו לכם שאתם מגדירים את התל אביבים בתור ''חיים בבועה'' - סבלנו יותר מכם!!!

    • 88-כי תל אביב

      שמעון, 14/11/09 06:30

      היא מדינה בתוך ישראל שלא מורגשת בה מלחמות מאז מלחמת המפרץ לא טעמה את טעמו המתוק של טילים.כי היא לא משתתפת במלחמות שוטפות(מעניין שמת''א אין הרוגים במלחמות האחרונות)כי ת''א סמל של סדום.צריך לשים קץ לשלווה של ת''א כדי ששוב יתחברו לישראל.

    • I'm Tel-Avivi but I can understand that

      Panda, 14/11/09 06:39

      The poor people of Sderot do not run TLV but TLV basically runs Israel, since this is where the money, media and army HQ are.

      The proof is that we see the media getting worries when Hamas is launching a rocket capable to reach TLV, but for 8 years they asked Sderot people to suck it in and imagine it is raining.

    • מרכז המדינה נפגע - כל המדינה נפגעת

      תל אביבי, 14/11/09 07:52

      עם כל הכבוד
      ובאמת לא מזילזול
      אם גוש דן נפגע ההשלכות על כל המדינות הן הרבה יותר גדולות
      זה אומר פגיעה במרכז העסקים, בנתבג בייצוא ועוד הרבה
      זה נזק גדול עשרות מונים לא רק לתושבי תל אביב אלא לכל המדינה
      אז בבקשה תפסיקו להיות כאלה סתומים ומחרחרי מדון
      תל אביב זה מטרופולין והיא מתנהלת ככזה
      ואם שתי פריחות הולכות לבית קפה זה לא הופך אותה לבועה

      • אף אחד לא מזלזל בתל אביב - אבל הנפיחות מפריעה לך לחשוב

        חיפאי, 14/11/09 10:59

        רק תבין, אם עוד לא הבנת, שכל זמן שטילים לא ייפלו בתל אביב - הממשלה הרופסת שלנו לא תעשה כלום. עובדה - שנים נפלו קסאמים בשדרות, והממשלה חיכתה ב''סבלנות'' עד שגם הפליטיקאים הקטנים הבינו שיש גבול, וציאו ל''עופרת יצוקה''. אז תאר לעצמך מה יקרה כאן אם ייפול טיל בדיזנגוף!

    • עלינו ירו 6000 רקטות ואז צהל הופעל .- כמה לדעתך --

      השואל מהדרום, 14/11/09 08:52

      כמה רקטות יפלו על תל-אביב עד שצהל יופעל ? או שמדיניות אולמרט / ציפי / מופז תאומץ ? .
      נזכיר כי אחרי ביזיון הנסיגה ותוך מלחמת לבנון 2 הציע אולמרט לפלשתינים --נסיגות דומות מהגדה ללא תמורה...
      אלה חברי ממשלות ישראל הדואגים רק לאגו שלהם .

    • סוף טוב

      סם, 14/11/09 16:00

      להשמיד את תל אביב!!

    • תל אביבי ותיק ללות אותך בכינור??

      סטודנט, 14/11/09 16:13

      מטר של סקאדים?? הסקאדים זה היה ממש בליץ
      43 סקאדים נפלו זה חצי יום ממוצא בשדרות.
      אתה לא זוכר שתל אביב אז הייתה כמו ביום כיפור כבישים רקים וחצי עיר רפאים
      וזהשאתה רב מי של יותר רק גורס לי לבוז לכה לא לאהוד (אני גר בתל אביב ולא נטשתי אותה מילחמת המיפרץ למורות שהיו לי אופציות)
      ואין מקום להשוואה בין מחבל מיתאבד אחד ביום לעשרות קאסמים כל יום שיהיה 10 מחבלים מיתאבים כל יום בתל אביב אז תדבר

  • 87.

    זה נוגד את החלטה 1701 של האו''ם מתוצרת גב' ציפורה כלום (ל''ת)

    Surfers Logic, 14/11/09 03:11

  • 86.

    סוף סוף תהיה חניה בתל אביב.....

    גם יתרון, 14/11/09 03:05

    מחירי הדירות ירדו....
    וסוף סוף ניפטר מהתחנה המרכזית וכיכר אתרים המסריחים !

    • If they hit Dizingof SQ it will make me Hamas voter :) (ל''ת)

      Please, 14/11/09 06:40

    • צודק. ממש סבבה... (ל''ת)

      מחפש חניה., 14/11/09 06:57

    • לא תהיה חנייה? לא יהיה מי שיחפש חנייה... (ל''ת)

      יאיר, 14/11/09 08:59

  • 85.

    ניפנה לאו'ם ולבגץ אם צהל יעז יתקוף את עזה !

    תושבי עוטף עזה, 14/11/09 02:56

    יש לנהוג בהבלגה ואיפוק ....תושבי תל אביב צריכים למגן את הגגות ולא ליפגוע בחפים מפשע!
    ילדי תל אביב יצתרכו להיתרגל למציאות החדשה.
    יש להכין סיוע לעזה .
    ולדווח לאום על כול פגיע ריבונית בשילטון החמאס.

  • 84.

    היום לכולם ברור

    רונן גולדשטיין, 14/11/09 02:33

    למה התכוון שמעון פרס כשאמר מזרח תיכון חדש.
    לפני אוסלו ולפני שאמר מזרח תיכון חדש,לא היו לחמאס יכולות להגיע עם טילים לשדרות ותל אביב,היום כשרואים את היכולות שיש לחמאס בעקבות ההסכם המופלא שנחתם באוסלו,אפשר להבין ביתר דיוק והבנה למה היתה כוונתו של המשורר.הוא התכוון למזרח תיכון חדש בו לחמאס ולארגוני הטרור יהיו יכולות טילים לתל אביב,וזהו אכן מצב חדש במזרח התיכון החדש.

  • 83.

    כל הכבוד לציפי, לשמאלנים, לשרון ולגירוש ולחמאס (ל''ת)

    שלום מחרתיים, 14/11/09 02:27

  • 82.

    תתביישו לכם אנשי הדרום

    דרום תל אביבי, 14/11/09 02:14

    סדאם חוסיין הרס לי את כל הבית במלחמת המפרץ.

    אתם בכלל לא יודעים מה קורה בתל אביב וכמה האנשים כאן מוכנים לתת על מנת לשים סוף לכל הארגונים הרצחניים באשר הם,

    אני מתבייש להיות אזרח המדינה הזאת כשאני רואה תגובות כאלה שמחות, ''סוף סוף ת''א תסבול''.

    אם לא תל אביב אתם לא קיימים בכלל, מי אתם שתפנו נגד אחיכם הישראלים והיהודים שדיממו בקרב למענכם.

    • 82 אם לא ת''א אנחנו לא קיימים ?

      שמעון, 14/11/09 06:36

      אני מבקש הוכחות ולא דברי בלע.שת''ת תהרס ונראה אם אנחנו בדרום נמשיך לחיות.להפך לדעתי אם אין פריפריה אין ת''א ,כי חוץ מבתי קפה ,קניונים ובנינים גבוהים,זונות מכל מין,רשע ,סמים,פשע ומה יש לכם עוד?כל הפריפריה עטובדת כדי להאכיל אותכם במסעדות ובתי קפה.אז פעם חתפתם 36 טילים שלא גרמו לדבר חוץ מפחד שגרם לכם לברוח מבתיכם.

    • I'm from TLV and I support all these cries

      Panda, 14/11/09 06:42

      There are too many people in our city that prefer killing Sderot children but not Gaza children - some of them write to this paper! how are they suppose to feel? These cries are childish maybe but they are completley understood

  • 81.

    בסיבוב הבא צריך לכבוש את כל הרצועה

    עידו, 14/11/09 01:55

    זה שיש להם טילים שמגיעים לתל אביב זה מאוד מדאיג..
    לראשונה מאז קום המדינה (חוץ ממלחמת המפרץ אולי וגם שם זה היה מעירק הרחוקה ולא ארגון טרור קרוב) תושבי המרכז יהיו חשופים בכל שעות היממה לפגיעת רקטות.
    אפילו במלחמת העצמאות תושבי תל אביב ישבו בבתי הקפה בזמן שבחזית היו קרבות קשים.
    אני לא אומר את בצחוק אלא ממש ברצינות, זה סימן ממש לא טוב שצריך לטפל בו.

    • אתה צודק עידו מ-81

      שמעון, 14/11/09 06:40

      בסיבוב הבא צריך לכבוש את כל הרצועה .אבל החיילים שיכבשו הפעם יהיו חיילים מת''א שיעשו את העבודה כי מספיק עם האנרכיסטים ומשטמתים של מדינת תל אביב.לכו לעשות דבר גם לעצמכם.לשם שינוי שתושבי הסביבה יביטו בחדשות בהלויות של תל אביבים.....

  • 80.

    חזרה לתקופת האבן

    שמשון ''הגיבור'', 14/11/09 01:51

    השכנים מעזה התחילו עם אבנים, עברו לירי מנשק קל, התקדמו לחרוטי מתכת מעופפים, ויצאו בזול. ישראל הגיבה בחומרה: פה בום על קולי,שם תקיפת מבנה ריק, והמסר הובן.בסיבוב הקודם נפלו עלינו טילים אמיתיים (מה שנקרא ''טיל, טיל'')חצי מדינה שותקה, נהרגו אנשים וכאילו כלום.ומה נהייה? מכת נגד שהרעישה עולמות ולא הזיזה להם את קצה התרבוש. הנה הטילים ארוכי הטווח מתכווננים על גוש דן, והסוף שלהם לא נראה באופק. התגובה תהיה חריפה. קצת רעש, כמה מבנים ומנהרות יעלמו, ומעבר לסיבוב מחכים טילים הרסניים פי כמה כמה. תסמכו עלינו שנכה אותם מכה אחת אפיים: על כל אלף הרוגים, חלילה, בצד שלנו, נגיש אלפיים תלונות לאו''ם. נגיש את הלחי השנייה, ונשלח לכלא חיילים שירו במחבלים על מנת לפגוע. כשנובס סופית ננצח בהצבעות החשובות במועצת הבטחון. עוד לא אבדה תקוותנו

  • 79.

    במלחמה כולם מאוחדים אין ימין ושמאל

    אביב [התל-אביבי -צפון בון ], 14/11/09 01:25

    לכל המגיבים מאזור דרום הארץ גם אם ת''א תופץץ בטילים אני בטוח שלא תשמחו אני מבין את הסבל שעברתם וליבי איתכם אל תישכחו שהעיר ת''א ומרכז הארץ אירחו אותכם בזמן הטילים ,ובעיתות המצוקה הכלכלית שלכם נסענו אליכם לעשות את הקניות שלנו אצלכם ,זה שמנהיג כזה או אחר עושה טעויות בשיקול הד עת זה לא אומר שאני שאני צריך להרגיש את הטילים בכדי להבין מה מה שעברתם גם האנשים שהיה להם דעות פולטיות הנוגדות את השקפתכם מבינים שהם טעו בגדול רק קשה להודות בטעות זו משיקולי [בושה ואגו] הראיה לכך ,היא הדעיכה של מפלגת העבודה,מרץ ושו''ת ...ולכן כולי תקווה שכשיגיעו הימים הלא טובים
    [מקווה שלא יגיעו]כולנו נתאחד ,כי מה שמייחד אותנו כעם הוא הרוחניות הטבועה בנשמה היהודית וזה תמיד יהיה לרועץ לאויבי עם ישראל ומדינת ישראל זיכרו זה הכח הכי חזק שיש לנו אפילו גם יותר מנשק שמגן כמו שהרבה חושבים.ברכתי שלוחה לכוחות הביטחון עלו והצליחו בכל אשר תפנו ויהא ה''קבה איתכם ועם עם הנצח לעולמי עד.

  • 78.

    ותודה לאולמרט ולציפי שהביאונו עד הלום (ל''ת)

    משה, 14/11/09 01:25

  • 77.

    אולי זה יטהר את האוויר האנטי ציוני באיזור גוש דן. (ל''ת)

    משוחרר, 14/11/09 01:19

  • 76.

    שנקעו מבינה רק שפה כזאת. בלי טילים השמאלנים ימשיכו לתת הכל!!!! (ל''ת)

    רן, 14/11/09 01:03

  • 75.

    לאור מקרה זה מערך ההגנה של ישראל צריך לעבור שינוי משמעותי

    my story , 14/11/09 01:00

    שיגור רקטות כאלה חייב לשנות בצורה אסטרטגית את ההתקפה הנגדית ויעודה שיתוק מיידי של מקורות הירי והשמדתם המיידי בכל הכלים ללא השייה.

  • 74.

    אולי עכשיו מדינת תל אביב תצטרף למדינת ישראל

    דניאל א., 14/11/09 00:49

    חבל שרק בדרך הקשה אנחנו מבינים שאנחנו עם אחד, ושכולם ערבים זה לזה.
    אולי התל-אביבים יברחו עכשיו לערד...במרדף אחרי השלום

  • 73.

    מלחמת קיום כמה

    מאור, 14/11/09 00:37

    אפשר לברוח מזה?זה או אנחנו או הם.ויפה שעה אחת קודם(לפחות מחירי הדירות ירדו):

  • 72.

    רקטות למדינת תל אביב? אוי ואבוי, עכשיו חייבים לעשות משהו (ל''ת)

    משה, 14/11/09 00:29

  • 71.

    טיל אחד בגוש דן וכל עזה נמחקת!!! אז למה אתם מחכים? (ל''ת)

    אריק, 14/11/09 00:19

  • 70.

    אז מה ההתרגשות שקדים בפלו בתל אביב ובסביבה ולסורים טילים המכסים

    מזקני שנקין והסביבה, 14/11/09 00:13

    את כל הארץ
    אז על מה השמחה הגדולה

  • 69.

    ירי פגזים ללא ההבחנה בכמות מטורפת לרצועה אחרי כמה שעות יצא להם החשק (ל''ת)

    גם לאויב מפגר יש גבול ליכולת ההרס שנגרם לו, 14/11/09 00:12

  • 68.

    לאחרון שיכבה את האור תהיה נחמה כפולה

    Surfers Logic, 13/11/09 23:26

    מה שיזכור אחרון אזרחי ישראל הוא שטילי החיזבאללה לא מבדילים בין ימין לשמאל
    ושהאטום של איראן לא מבדיל בין פלסתיני לישראלי, והבעיה היחידה שתהיה לישראלי
    האחרון היא שלא ישארו לו חבר'ה אליהם
    יוכל לרוץ לספר...אני כאן.

  • 67.

    כל זמן שהטיל אינו מגיע לכנסת-

    רוניקן, 13/11/09 22:58

    כל זמן שטילי החמאס אינם מגיע לכנסת, אין מצב שמישהו בכנסת יתעורר, אבל גם אז לא בטוח שמישהו אכן יתעורר.
    לא אתפלא כלל אם גם לאחר שהכנסת ומשרדי הממשלה יושמדו לחלוטין, ממשלתנו תמשיך ללכת ''בדרך השלום'' או ''בדרכו של רבין''.
    אולי בכל זאת אומר ברור. אני מקנא בפלסטינים שיש להם ממשל כה נחוש, עיקש וחדור רוח לחימה.
    ייאמר לזכות החמאס, שהוא מעולם לא רימה אותנו בלוקשים על שלום.
    ברור לכל שזו רק שאלה של זמן עד שהם ישיגו מבוקשם, אך ורק זמן.
    אני מקנא בפלסטינים על אחדותם סביב רעיון אהבת הארץ בכל מחיר, נכונותם למות בעד הארץ, נכונותם להיות התקפיים ולא רק הגנתיים.
    לנו אין את אלו. לנו יש את תמיכה אמריקנית באו''ם ואת הקב''ה. הקב''ה שברגעים הכי גורליים- אינו מושיע, וטעמיו שמורים עמו.

  • 66.

    אעכב אתם מגעילים

    מילה, 13/11/09 22:47

    אני,תושבת תל אביב צפונית סופר ימנית.כשהפגיזו את שדרות תרמתי את נפשי כדי לעזור לכם.באתי קניתי מכם גם כשלא הייתי צריכה, תרמתי מכספי לעירייה למען התושבים וכזו סטירה אתם נותנים לנו הטוקבקים.חושבים שכל תל אביב שמאךלנים שחיים בבועה? יש לי חדשות בשבילכם - אתם אוכלים את מה שהתקשורת נותנת לכם וזה מלא ברעל מסוכן. תבלו קצת בתל אביב,תדברו קצת עם בני השלושים ותראו ששיטתם שונו. הם נוטים ימינה כמו כל המדינה הזו בתחום הבטחוני. בחברתי הם רק שמאלה וזה על מנת שהילדים שלנו לא יספגו את הטרור החברתי של ביבי כגון המס בצורת.אתם דוגמא טובה לארץ אוכלת יושביה.גועל נפש.

    • אל תדון את חברך עד שהגעת למקומו

      HaMashkif , 14/11/09 00:21

      לא צריך להגזים ויש צורך להתחשב. אלף, יש בארץ נטיה להכללות, ובית, רבים מיפי הנפש והוזי השלום
      אכן באים מת''א, ולא נראתה תמיכה המונית של תושבי הצפון בשדרות. הלואי שמעולם זה לא יקרה, אבל לא קשה לצפות מה תהיה תגובת צה''ל אם מספר טילים יפלו חלילה על ת''א. ''עופרת יצוקה'' תהיה משחק ילדים.

    • מילה היקרה מ 66

      שמעון, 14/11/09 06:43

      גם בסדום היה צדיק אחד.לא צריך להכליל ולהסחף.

  • 65.

    הכל ברור בסיבוב הבא מלחמה ב 2 גזרות לפחות

    משה דגן אוסלו, 13/11/09 22:44

    טוב.... יש להניח שידידינו מצפון וידידינו מדרום ישטפו פעולה בפעם הבאה...שהאדון נאזבאללה כבר הבטיח בחצי חיוך אוילי שהוא עניין של זמן..
    בקיצור גוש דן יופגז גם מעזה וגם מלבנון..והם יעשו זאת בהנאה ובהתלהבות לא כדי להטריד אותנו אלה כדי לחסל אותנו...אז בו ניכח זאת בחשבון..
    עכשיו נדבר כצת לכחולי העניים בשמאל על מידתיות..מי שיקבע את המדתיות זה האוייב עצמו...כשגוש דן יופגז בסבוב הבא..צריך לעשות הכול בלי שום רחמים כדי להפסיק את האש של האוייב ואסור להיות מידתי כי כך נלך לאבדון...אחרי כל מה שעבר על לבנון נסרלה בחיוך מבקש עוד סיבוב..חיי אדם לא ממש מענינים אותו...אבל תיהיה גם גיזרה שלישית בסיבוב הבא...גיזרת השמאל..שיבקש וידרוש להתנהג יפה ובהגינות עם הנאציזם האיסלאמי המתרחש על ישראל..
    זה הזמן לשכוח לחלוטין מתהליך השלום ולשכוח מהחזרת גרגר אדמה נוסף... זה לא תהליך שלום זה תהליך מלחמה..וכך יהיה לעד
    עם ישראל התעורר.... משה דגן אוסלו

  • 64.

    *********** טילים על תל-אביב יביא שלום לשמאלנים ********* (ל''ת)

    מזרח תיכון חדש, 13/11/09 22:26

  • 63.

    תעודת ביטוח לאשקלון/שדרות ?!

    הזקן מאשקלון, 13/11/09 22:18

    הרמטכ''ל אמר היום ואתמול ושלשום, כמו כך אמר גם שר הבטחון, שניהם אמרו שעכשיו שקט אצלנו.
    רק כשאנחנו צועקים, מופר השקט במדינת תל אביב.
    טילים על תל אביב טובים לאשקלון! את זה כבר יודעים רבים!

  • 62.

    הבעיה העיקרית היא איראן שמספקת להם את התחמושת והכסף

    גל, 13/11/09 22:17

    חמאס וחיזבאללה הן רק הזרועות של איראן בסביבה. ברגע שגם בטהרן ובדמשק האדמה תרעד יבינו שם שאספקת נשק לחמאס ולחיזבאללה משפיעה ישירות גם עליהן,אותן המדינות שנותנות חסות לטרור איראן וסוריה.

  • 61.

    אך אני מבסוט..סוף סוף שקט

    חיים משדרות, 13/11/09 22:12

    עכשיו יכוונו לת''א ויעזבו אותנו בשקט

  • 60.

    אבל שרון אמר שאחרי ההתנתקות יהיה שלום, אז למה אין שלום?

    אבל אמרו שעזה תרעד, אז למה היא לא רועדת?, 13/11/09 22:11

    אנחנו עם עלוב ופחדן שמלקק את התחת לכל העולם ונבהל מהצל של עצמו.
    עם כזה לא מסוגל לשרוד בג'ונגל שבו הוא חי ולכן במוקדם או במאוחר הוא ייטרף ע''י החיות שמסביבו.

    • העם נהדר - אלה שנקראים מנהיגים דואגים רק לאגו שלהם

      שולי, 14/11/09 08:57

      רק איך ישרדו את הבחירות הבאות .
      שום דוגמא אישית מכל סוג . רק אני והאגו העושה לביתי ...
      העבודה ומרץ טרם הביעו סליחה מהעם על הונאת אוסלו .
      קדימה טרם ביקשה מהעם סליחה על הונאת הנסיגה . והציפי ממשיכה לפטפט והמופז להשמיע דברי הבל.העיקר שיקבל כותרת.

  • 59.

    לכל השמאלנים מגוש דן. נראה האם תשנו דעתכם

    פישלזון, 13/11/09 22:10

    אחרי שהטיל יגיע אליכם הבייתה.

    • הם יעברו ללונדון ומשם ימשיכו לקשקש (ל''ת)

      100%, 13/11/09 23:38

    • הם יברחו לחו'ל כמו ארנבים

      פקקים בנתב'ג, 14/11/09 03:09

      ניראה לך שישארו בתל אביב?
      רק העניים מדרום תל אביב ישארו .

  • 58.

    תקראו

    ניר, 13/11/09 21:52

    תתבישו על הכותרת. תושבי הדרום הם סוג ג?
    בתור ישראלי ששירת בצבא ומוכן לתת הכל בשביל המדינה אני מקווה באמת שכמה פצצות ירדו על תל-אביב ככה התושבים ירגישו קצת את החלונות רועדים ויצאו מהבועה הפציפיסטית בה הם נמצאים ואולי גם יעלו קצת אחוזי המתגייסים אחרי שיטעמו קצת את אבק השריפה שבאויר.
    צריכים להתחיל להזיז הרבה דברים במדינה הרבה לפני ולא לחכות שנים עד שתושבי גוש דן העילאיים ירגישו את מה שמרגישים תושבי הצפון והדרום כבר שנים.אולי אז באמת יקחו החלטות רציניות...יפסיקו לבזבז כסף על פצצות חכמות ויפציצו אותם מכל הבא ליד.
    את הטרור לא מנצחים בפרחים...יש זמן למלחמה ויש זמן לשלום.....אנחנו במחלמה!!!כולם! לא רק גוש דן. עם ישראל חי ושבת שלום

    • אי ניר כמה שאתה צודק. כל מילה נוספת מיותרת (ל''ת)

      משה, 13/11/09 23:39

    • אמן לכל מילה שלך. כבר מזמן אני מתפלל לטילים על צפון

      לריאה דוד, 14/11/09 08:15

      תל אביב. גם אני גר כאן. אוליזה יעיר קצת את החולמים שם למעלה.

  • 57.

    חמאסניק עם הרקטה , סמוך על גולדסטון. לא נפגע בך..חחחחחח (ל''ת)

    צפונבון, 13/11/09 21:41

  • 56.

    טוב מאד כך תהיה לנו סיבה לכנס שוב לעזה (ל''ת)

    נתן, 13/11/09 21:40

  • 55.

    גם אנחנו צריכים לשגר פצצה מידמונה לעזה רק לראות אם זה עובד (ל''ת)

    אמיר, 13/11/09 21:35

  • 54.

    תפסיקו להפחיד את הציבור............................

    יהודי, 13/11/09 21:33

    טילים אירנים שמגיעים לטווח של 70 קילומטר הם טילים גדולים, שנשאים על ידי משאיות ובאורך של כמה מטרים טובים.

    יש להם דיוק קטן ביותר, וראש נפץ קטן של כמה עשרות קילו.

    כלומר במקרה הרע מספר הטילים מסוגים כאלה שיש לחמאסניקים, יכול להספר על 10 אצבעות.

    כלומר, הם גדולים ומגושמים ולכן לצה''ל יהיה קל למנוע אותם.

    כלומר, גם אם ירו אותם, הם יבצעו נזק קטן מאוד אם בכלל.

    כלומר, אין מה להפחיד את הציבור בכותרות מפוצצות, ויש לנמק את הדברים הכללים שכתבתי פה, בשביל שהציבור יבין את האיום.

    • הם יפגעו בתל אביב ללא שום בעיה. אל תהיה חוכמולוג. (ל''ת)

      מומחה לטילים, 14/11/09 06:56

  • 53.

    תושבי מדינת תל אביב מתבקשים להכין מרחבים מוגנים !

    פיקוד העורף, 13/11/09 21:29

    סוף סוף יהיה הרבה חניה בתל אביב ...מחירי הדירות ירדו...והסוף לפקקים יגיע !
    סוף סוף ניפטר מתחנה המרגזית ומכיכר אתרים !

    • אוסישקין

      עמית, 14/11/09 00:02

      אני חונה באוסישקין


      יאאאלה מכבי

    • זה לא טיל, זו זריקה...לתל אביבים סתם ולשמאלנים גם ...ישר לים (ל''ת)

      Surfers Logic, 14/11/09 03:15

  • 52.

    לכול עם ישראל נו? טיל על שמי זה לי לכבוד והערצה .אווווו טיל גולדסטון (ל''ת)

    גולדסטון, 13/11/09 21:22

  • 51.

    מצוין- כך לא נצטרך לחכות 8 שנים עד שיגנו על תושבי המדינה. (ל''ת)

    רעמסס, 13/11/09 21:15

  • 50.

    חדשות מצויינות. את ת''א לא יפקירו כמו את שדרות. עכשיו תור השנקינאים.. (ל''ת)

    עמוס, 13/11/09 21:08

  • 49.

    לא מבין מה הבעיה בלשטח את עזה ולהשמיד את המחבלים האלה

    א, 13/11/09 21:05

    העולם יצעק חודש חודשיים ולאחר מכן רק יגידו תודה לישראל

  • 48.

    תושבי אשקלון ישמחו על כמה טילים בתל אביב !

    מחיר השלום, 13/11/09 21:00

    איפה ההיתם שהצפון והדרום אכלו טילים וישבו בממדים ובמיקלטים ?
    ישבתם בבתי קפה ועשיתם הפגנות בעד האויב !?
    תמכתם בערבים ועזרתם למחבלים בעזה ולבנון !
    ביקשתם לצהל שיבליג ויפסיק להילחם !
    עכשיו תורכפ לחיות תחת אש במדיניות הבלגה שהרי אין פיתרון צבאי ...נכון ...שמאלנים שלי ...?!

  • 47.

    לשלוח את שאול מובס לנהל איתם מו''מ על כניעה ללא תנאי

    קאסמים שמאסמים, 13/11/09 20:54

    רמת אביב תמורת שלום אמיתי עם החמאס !

  • 46.

    להכין עיר אוהלים באל עריש!!!

    ליאור, 13/11/09 20:48

    אחרי שצה''ל יכנס בשנית לעזה לגרש את כל חילי החמאס והגיהד לסיני

  • 45.

    תודה על הכותרת (ל''ת)

    אחמד מעזה, 13/11/09 20:46

  • 44.

    עכשיו תאכלו את מה שבישלתם בהתנתקות, בנות יענה סכלות (ל''ת)

    שלום תבוסתני הורג, 13/11/09 20:43

  • 43.

    הגיע הזמן שהעיר הזאת תחטוף טילים, במיוחד בצפונה. סוףסוף השלום הגיע לפה (ל''ת)

    תל אביבי, 13/11/09 20:43

  • 42.

    שמאלנים...הכינו דרכונים ...וגם ממדים !

    פיטנה, 13/11/09 20:43

    כול אחד בה יומו ......

    • עוד עשרה כמוך בארץ ואני אומר למדינה שלום ולא להתראות (ל''ת)

      אחד שעשה מילואים בנצרים, 13/11/09 22:34

      • פיטנה הנכבד

        שמעון, 14/11/09 06:48

        יש עוד מאות אלפים כמוהו.אבל מי בדיוק יקבל אותך?רשום לי את שם המדינה אליו אתה מתקבל בצורה לגאלית ולא לחיות כמו ג'וק בניחר.פיטפוטי ביצים.

  • 41.

    תפסיקו להפחיד אותנו שהיו טילים אחרי ההיתנתקות מעזה !

    שמאלני מסטול, 13/11/09 20:41

    מה צבע אדום....בתל אביב ? לא יכול להיות.....בואו ניברח לחו''ל !

  • 40.

    מי אמר מיזרח תיכון חדש ולא קיבל...?

    מורשת רבין !, 13/11/09 20:36

    תושבי מדינת תל אביב יצתרכו להיתרגל למציאות החדשה!
    אני בעד מדיניות הבלגה כמו שהיה בשדרות כדי לא ליפגוע בתהליך השלום !

  • 39.

    משהו טוב יקרה למחירי הדירות...

    פריצי, 13/11/09 20:35

    אחרי הטיל הראשון.

  • 38.

    אני מלא תקווה...

    נחמן, 13/11/09 20:34

    שמנהיגינו האווילים בסיבוב הבא יורו על ירי אל מקורות הירי במקום להיכנס ולחטוף מקלחת מכל מיני גולדסטונים למיניהם.
    ממש כמו פעם לפני 67 : ''דובר צה''ל מודיע - הושבה אש אל מקורות הירי''.
    כשזה יקרה כל השטויות האלה של הפלסטינים יגמרו תוך שעה.
    כל מה שהם מנסים כל הזמן לעשות זה למשוך אותנו פנימה, להתערבב איתנו ולבלגן אותנו.
    ישראל - עם לבדד ישכון.

  • 37.

    תושבי הבועה התל אביבית...לא לידאוג......

    אשקלוני, 13/11/09 20:33

    1. אין פיתרון צבאי
    2. תכינו ממדים
    3. גם דרכונים לנטישה מהירה .....
    4 לצהל אסור להפסיק את ירי הטילים על גוש דן כי זו פגיעה באזרחי עזה .....
    5. גולדסטון לא מרשה להגיב
    6. הכול כי תל אביב יושבת על אדמות כבושות .

    • ברמת אביב ג' ,הדרכונים+כרטיסי טיסה נימצאים בהיכון..

      רענני, 13/11/09 21:46

      עוד נראה הפגנות בניו-יורק של פליטי רמת אביב ג' בסגנון:''יש למגר את מחלת החמאס''....

  • 36.

    במה שונה ת''א מאשקלון?

    שגיב א., 13/11/09 20:33

    זה לא נורא כולה צינורות מעופפים כמו שהם מגדירים אותם שם בבתי הקפה בשנקין אז שגם בת''א ילמדו לחיות עם קאסמים וגארדים.

  • 35.

    חמאס, היזהרו: עוד 8 שנים אנחנו נגיב בחוזקה! (ל''ת)

    אבל בלי לפגוע באזרחים וברכוש ובבי''ס ובאמבולנסים, 13/11/09 20:33

  • 34.

    יום חג לשמאל: שעון הסוף למדינה הציונית (ל''ת)

    רוצו לככר רבין להפגין בעד החמאס, בוגדים, 13/11/09 20:31

  • 33.

    לא רצינו להגיב על טילים לשדרות, בגלל הזבל של ה''מוסריות''...אז מה הפלא? (ל''ת)

    Yossi V , 13/11/09 20:28

  • 32.

    איזה יופי. יש תירוץ למחוק את עזה. להבהיר את זה לעולם היום. (ל''ת)

    אלירן, 13/11/09 20:27

  • 31.

    ב-15 תל אביב עומדת

    לא צריך טילים, 13/11/09 20:24

    ב-15 בנובמבר, יום ראשון הקרוב, כל רוכבי האופנועים והקטנועים נפגשים לרכיבה מאורגנת, כי ב-15 תל אביב עומדת.

    נקודות המפגש:

    • לבאים מצפון – תחנת הדלק ''פז רונית – אחמד את סלים'' מחלף הסירה על כביש החוף – המפגש בשעה 07:00.
    • לבאים מדרום – מגרש החניה של ''חצי חינם'', על רח' משה דיין, מערב ראשל''צ – המפגש בשעה 07:00.
    • למתגוררים בחיפה וצפון הארץ – מגרש החניה של מסעדת ''מקסים'' ביציאה מחיפה דרומה – היציאה בשעה 06:00.
    • למתגוררים באזור ירושלים - מחלף חמד לכיוון ת''א – היציאה בשעה 06:30.
    • למתגוררים בבאר-שבע ובדרום הארץ - תחנת הדלק בצומת מסמייה (ראם) צפונה – היציאה בשעה 06:30.

    ב-15 תל אביב עומדת!!!

    כולנו נהיה שם, גם אתם, כי לא ניתן שיורידו אותנו על ארבע!

    • נהגי האופנועים נוהגים בפרעות וראוי שישלמו ביטוח נכון

      נהג נורמלי, 13/11/09 22:04

      מי שנוהג כהלכה משלם באופן נורמלי

      • מי שגר ליד הגבול ישלם על הסיכון שלו

        אלון, 14/11/09 00:33

        מה אכפת לי שאתה גר בשדרות או אשקלון
        מי שגר ליד הגבול בזול שישלם את המחיר

        אני גר במרכז הארץ זאת אומרת שאני נורמלי ?


        די עם האימרות המפגרות של נהגי הפחיות
        לא כל נהגי הדו גלגלי נוהגים בפראות
        כמו שכל מי שגר בדרום או בצפון צריך לסבול בגלל אוזלת ידה של הממשלה הרקובה שלנו

  • 30.

    מצוין. תפגיזו את תל אביב שם נלקחות כל ההחלטות ותעזבו את שדרות במנוחה.

    Joe Anaaref, 13/11/09 20:04

    בשדרות לא עושים לכם כלום.

  • 29.

    מה שאומר שהפעם דוח גולסטון יהיה ארוך במיוחד. (ל''ת)

    גדי, 13/11/09 19:55

    • והרבה יותר חמור...להתנהג איתם לפי המוסר שלהם! (ל''ת)

      Yossi V , 13/11/09 20:44

  • 28.

    גולדסטון

    גדי, 13/11/09 19:50

    הטיל החדש נקרא ''טיל גולדסטון''

  • 27.

    אסור לעשות שלום עם אסד .צריך לתת להם מכה מקדימה. (ל''ת)

    יוסי, 13/11/09 19:48

  • 26.

    טוב מאוד !!! כמה שיותר עמוק בתוך תל אביב כך יטב

    mano , 13/11/09 19:38

    אותם אנשים שהתעלמו מההתקפות על שדרות ועוטף עזה עכשיו יחטפו בראש קצת

    כך זה כשמדינה לא מגיבה
    ואם יגיע לארופה זה יהיה עוד יותר טוב

    • ג ד ו ל ..!! (ל''ת)

      דניאל, 13/11/09 20:56

    • הבעיה היא שמי שנפגע הם הצדיקים. כך יהיה גם בתל אביב. (ל''ת)

      וייסגלס ישן בשקט, 15/11/09 17:05

  • 25.

    לתושבי גוש דן - מדוע טילים על ת''א הם קבילים בעיני הפריפריה

    מדינת חלם , 13/11/09 19:35

    1.חייתם כאילו הייתם מדינה בתוך מדינה לא שייכים.
    2. רבצתם בבתי המרזח ובבתי הזונות כאשר שפע טילים נפלו על שדרות ולא נגע לכם כלל.
    3.הלכתם יד ביד עם השמאל להלן פרס ביילין ועם כל אלו שהמיטו את אסון אוסלו ונבצר מבינתכם הנאורה שהטילים לא יגיעו אליכם.
    4.חייתם בבועה של ''עיר ללא הפסקה'' כאשר ישובי הספר חיו בחרדות ובפחדים.
    5.הלכתם לעשות קניות בשדרות ובד בבד ערכתם עצרת ששל השמאל בהשתתפות הבוהמה הניזונה מ-3/4 מיליארד תקציב עבור התאטראות והקולנוע לשעשע את תושבי הבועה כאשר עוני חוגג אז והיום בפריפריה.
    6.רקדתם עם לבני וכרעתם קומה לפניה סגדתם לה וליחכתם את ישבנה השכם והערב כאשר אחריותה למפולת לבנון 2 לא קטנה משל אולמרט
    כאשר הדרום כולו מוכה רקטות וכאילו אין זה מעיניינכם.
    ובטוחני שישנם רבים וטובים שיודעים למנות את ''מעלותיכם'' הנאצלים ומעלליכם במשך כול אותה עת שנפלו קסאמים על הדרום ומכאן השמחה לאיד.

    • ותודה לאסטרטגים של קדימה תומכי הנסיגה מעזה !

      יניב, 13/11/09 22:07

      משפחת שרון + אולמרט +ציפי + מופז בעזרת אנשי שלום עכשיו והרגע ממפלגת העבודה המתמסמסת לכלום ( = מזרח תיכון חדש ...) ומפלגת מרץ הנעלמת ...

  • 24.

    חמאס - בבקשה תפוצצו את הבועה של ת''א

    לאון, 13/11/09 19:32

    בבקשה תעשו את זה. אם הבועה תתפוצץ, מדינת ישראל ומדינת ת''א יתאחדו שוב למדינה אחת, התל אביבים יצאו מהסרט שבו הם חיים, יפסיקו להצביע לשמאל הקיצוני ואולי אפילו יתחילו להתגייס לקרבי.

    • יש לשחרר את תל אביב הכבושה ....

      שלום אך שוא, 13/11/09 20:39

      נוער הנרות של תל אביב יברח אחרי הטיל הראשון! אז כמובן שאסור להבליג 8 שנים כמו שדרות !

  • 23.

    האם הטילים סוף סוף יפוצצו את הבועה של ת''א? (ל''ת)

    לאון, 13/11/09 19:30

  • 22.

    יש להזמין את גולדסטון לבוא לגור בשדרות ושיחכה לפצצות (ל''ת)

    aldo55 , 13/11/09 19:29

  • 21.

    הראשון בשנקין השני בול בעזריאלי השלישי בטיילת.

    אחמד, 13/11/09 19:00

    ושיהיה לכולם סבבה.

  • 20.

    הימין הקיצוני עם הקשקושים שלו על רקטות שמגיעות לגוש דן...

    מירום גולן, 13/11/09 19:00

    עד לפני שנתיים, היחידים שהזהירו מפני העובדה שהחמאס יוכל להפציץ את ת''א היו אנשי ימין. אף אחד לא האמין להם אז, ותראו לאן הגענו.
    אני עוד זוכר את הקשקושים של ביילין על איך שההתנתקות תחזק את ''הגרומים המתונים'' ברשות ותביא להתמוטטות החמאס...
    השאלה היא- כמה עוד מטורפים צריך בהנהגת המדינה בשביל להבין ששמאלנות זו מחלה נפשית???

    • בסופו של דבר, ללא קשר לפוליטיקה, זה לא משנה מאיפה הרקטות מגיעות

      שי, 13/11/09 19:56

      בשורה התחתונה, אם לא היום, אז מחר - כל הארץ תהיה מכוסה לפגיעות של רקטות וטילים, כולל בעלי ראש נפץ גרעיני, כימי ואולי גם ביולוגי.
      כנגד זה צריך להעמיד הרתעה אפקטיבית, אפשרות להגנה באמצעות טילים מיירטים כגון החץ וכיפת הברזל, וכן, גם לנסות להוריד את המתח בחזיתות מסוימות, כולל מול הפלשתינים והסורים.

  • 19.

    בסוף יהיו להם רקטות שיוכלו להגיע לירדן ולסוריה חחחחחחחחח (ל''ת)

    פלש תינאי, 13/11/09 18:59

  • 18.

    חמאס צריך לדעת שהמשוואה החדשה: על כל טיל שהם ירו נפציץ ונשמיד בניין (ל''ת)

    גיל, 13/11/09 18:58

    • לא בנין שכונה (ל''ת)

      ניר, 13/11/09 19:49

    • אותכם לגולדסטון !

      מחנה השלום, 13/11/09 20:45

      אני בעד מדיניות ההבלגה !
      אין פיתרון צבאי רק החזרת תל אביב הכבושה לחמאס !

  • 17.

    חמאס .חיזבאללה .סוריה .לבנון.אירן. מחכה כבר בקוצר רוח לסיבוב הבא

    יותם, 13/11/09 18:55

    עם ישראל סס עליי קרב
    חרוב נוב 99

  • 16.

    יש להמתין ל-6,000 רקטות כמו על שדרות ורק אז לשקול להגיב (ל''ת)

    מדינת חלם , 13/11/09 18:50

    • השתגעת?? שאז גולדסטון ינזוף בנו שוב?!? (ל''ת)

      פחח, 13/11/09 19:55

    • ''הם לא מפחדים''הם ב-''בור יושבים'',ולנו אין גאידמאק עוד. (ל''ת)

      ראספוטין בן מדבידיב, 13/11/09 20:25

  • 15.

    לאחר שיפלו טילים על גוש דן,לא תהייה פעולה כירוגית.

    wwweee5 , 13/11/09 18:48

    הפעולה הכירוגית נועדה להרתיע אותם מלשגר טילים.
    אבל ברגע שטילים יגיעו לגוש דן,כל עזה תיחרב מהיסוד פשוט עזה תיהפך להיות בדיוק כמו מדבר סיני.
    ואת הדברים האלה חייב ראש הממשלה להבהיר לכל העולם,בלי יוצא מהכלל.
    והדברים האלה גם נכונים לגבי החיזבאללה,שכל לבנון כולל נוצרים מוסלמים וארמנים לא ייצאו מהעניין בפעולה כירוגית,כמו במלחמה האחרונה.
    צריך להעמיד את הדברים על השולחן מעכשיו,ולא תהייה שום וועדת חקירה כי האזהרה ניתנה,והם צריכים לקחת את הדברים ברצינות רבה.

    • צודק ב1000 אחוז.שכל המדינה תחרב אבל טיל אחד בתל אביב וזהו! (ל''ת)

      כיף לקרוא! זו אידיאולוגיה!, 13/11/09 20:04

    • במה שונים ילדי גוש דן מילדי שדרות?

      עמית, 14/11/09 00:41

      אם הבלגנו 8 שנים על שדרות ראוי שנבליג 8 שנים על גוש דן. לא מפלים בין דם לדם!

  • 14.

    לא נראה לי שהפלסטינים מתכוונים לפגוע בחפים מפשע. זה לא סביר. (ל''ת)

    יואכים ריכרד גולדסטון, 13/11/09 18:37

  • 13.

    טוב מאוד

    חזי מחיפה, 13/11/09 18:26

    אם יפלו טילים בגוש דן התגובה תהיה רצינית ומידית

  • 12.

    ביום שהממשלה שלנו תעבור למעשים ולא לחשבונות הכל

    שי, 13/11/09 18:16

    יהיה שונה.אלוהים ישמור,הרי אפשר לכתוש את עזה ביומיים.תעשו שינוי,או שעושים שלום או ששוברים את האויב פעם אחת ולתמיד תחליטו כי נמאס,רוצים קצת שפיות.

  • 11.

    מדינה עם פיצול אישיות (ל''ת)

    תל אביב זה משהו מיוחד יותר משאר הארץ?, 13/11/09 18:08

  • 10.

    עם ישראל ישמח אם יפלו כמה רקטות בתל אביב (ל''ת)

    אילנית קרית שמונה, 13/11/09 18:08

    • את ממש רעה

      תל אביבי, 14/11/09 01:58

      תל אביב היא מרכז כלכלי ואם יפלו פה טילים זה יפגע בכל המשק.

      • מרכז כלכלי?

        שמעון, 14/11/09 06:57

        ת''א היא מרכז אבל לבטח לא כלכלי.נכון שכל ההנהלות יושבות בת''א אבל הייצור והעבדים בפריפריה.לכן לא יקרה דבר חריג אם תחתפו כמה אלפי טילים.

      • וואו!!! תאלץ לשתות פחות מקיאטו. (ל''ת)

        שילדים בדרום יחיו בפחד זה בסדר?, 14/11/09 09:33

  • 9.

    אם ירו עלינו יש למחוק אותם, בלי למצמץ. (ל''ת)

    אבנר, 13/11/09 18:07

  • 8.

    עכשיו הבנתם למה מופז התחיל לפזז? (ל''ת)

    אורי, 13/11/09 18:05

    • אם הבנתי אותך נכון, מופז יארגן בריחה מת''א כמו מלבנון ?! (ל''ת)

      Surfers Logic, 14/11/09 03:08

  • 7.

    שיהיה להם בהצלחה

    הרמתכ'ל עשקנזי, 13/11/09 18:01

    ושינסו את השלישית ואת הרביעית ואת החמישית
    וגם מבעדה לבעדה לעשירית. ושישגרו גם מאה .

  • 6.

    ההרתעה. כנסו

    איציק, 13/11/09 17:47

    זה בכלל לא משנה מה יש להם. השאלה מה נעשה כשרקטה הראשונה תיפול בגוש דן. מרסקים אותם לרסיסים- יפלו עוד כמה, אבל יהיה שקט נוסף.
    וחוץ מזה- יותר ארוך יותר טוב (תרתי משמע...). הם בסוף יפגיזו את החיזבאללה מהדרום- בעדה בעדה...

  • 5.

    התפתחות ברוכה והצלה לחברה הישראלית

    חדשות טובות, 13/11/09 17:47

    בערב שבת - אין חדשות טובות מזה.
    ההצלחה הגדולה ביותר של הפלשתינים באוסלו היתה פירוק החברה הישראלית לקנטונים גיאוגרפיים ושבטיים.
    במצב הזה, ירי על ישובים ואזרחים ישראליים מוגדר כ''מצב בדרום'' או ''מתח בצפון''.
    עכשיו, בשעה טובה בא הקסאם החדש ומזכיר לכולנו בשדרות, באר-שבע, אשדוד, חולון ורמת-אביב - ''המצב'' הוא בישראל.
    בעימות הבא עם הפלשתינים, כבר לא יציעו לתושבי שדרות לחזק את הגגות ולתושבי אשקלון לגלות ''עמידה''.
    ההכרה הפנימית בקיומה של מדינת-ישראל כמדינת היהודים, תבוא רק כשתדע כל אם עבריה, גם בעיר העברית הראשונה, שילדה לא יוכל היום ללכת לחוג באנגלית.
    בינתיים החמאס עושה את זה יפה.
    הציונות חייבת לו תודה.

    • מסכים איתך,גוש דן צריך להכנס לטוח הטילים (ל''ת)

      ק. רמת גן, 13/11/09 18:48

    • יפה כתבת. נקווה שנפסיק להתחשב בטוהר-הנשק, ונחזיר להם בכל הכוח. (ל''ת)

      Yossi V , 13/11/09 20:32

    • ..ע נ ק ..!! (ל''ת)

      דניאל, 13/11/09 21:00

  • 4.

    מה זה ''פועלים על מנת לבסס את שלטונם ברצועת עזה''

    יוני, 13/11/09 17:44

    זו עבודה בעיניים על הציבור הישראלי.
    חמאס הוא השולט ברצועה ואין לו צורך לבסס את שלטונו.

  • 3.

    על פי נשיאנו היקר ,סתם ''צינורות מתעופפים'' .מתי תבין .....,

    יחיאל כ''ץ, 13/11/09 17:39

    מר פרס ותפנים כי אין הם , הפלסטינאים ,מעוניינים לחיות עמנו בשלום לא חשוב באיזה גבולות ?.
    מתי תודה ותכה על חטא ? .
    מתי תאמר בגלוי כי טעית כשחתמת עם ערפאת על הסכם אוסלו ויחד עם חברך יצחק ז''ל נתתם להם רובים על מנת לקדם את תוכניתך ''מזרח תיכון חדש'' ? .
    לגישתך , וגישת שרון ,נסוגונו משטח הרצועה ועל כן לא הייתה להםכביכול סיבה לירות משם אל ישובים אזרחיים ב ''עוטף עזה''.
    עכשו הם יירו גם אל ישובי מרכז הארץ , ושוב תצא בהצהרה ''קסאם שמסאם''?.

    • הטילים נכנסים תחת שלטון ליכוד.... קצת ביקורת עצמית לא תזיק לך

      אורן, 14/11/09 00:52

      והם ימשיכו להיכנס ולהשתפר כל עוד ראש הממשלה שלך לא מגיע לשום החלטה בשום תחום...

      כאוס לא מסדר את עצמו

      • הטילים האלה הם תוצאה ישירה של הסכם אוסלו. (ל''ת)

        רונית, 14/11/09 05:07

  • 2.

    חמאס כבר הודיע כי לא יירה את הרקטות על תל אביב מאחר והוא אינו יורה (ל''ת)

    רקטות על אוכלוסיה אוהדת. שוקראן., 13/11/09 17:31

  • 1.

    על כל ירי טילים להגיב בטילים שניתפסו על האונייה! האירנים יאכלו את הלב (ל''ת)

    דודי, 13/11/09 17:20