• 94.

    הרב דניאל- מזל טוב (ל''ת)

    פלוגת הגמלים מהרובע, 23/11/09 09:07

  • 93.

    לפרק את ישיבות ההסדר-גיס חמישי-מי שרוצה שיעשה צבא (ל''ת)

    קק, 20/11/09 16:13

  • 92.

    גם לדמוקרטיה צריך להיות וכל הרבנים שמסיטים נגד המדינה וצהל צריכים

    my story , 20/11/09 13:32

    להיות מוגבלים ולאחר סורג ובריח -למה לחכות לרוצח נבזה שכבר רצח ראש ממשלה כמו יגאל אמיר-ככה בעידוד של הרבנים המפוקפקים והאידיוטים האלו נולדים רוצחים עתידיים בפוטנציה במסווה הדת היהודית הקיצונית.

  • 91.

    לאיפהה הלך הכסף... את זה לא כתבו

    א.ה, 19/11/09 23:36

    הכסף נתרם למען ארגון חומש תחילה..
    שום דבר מסריח - להפך אצילות...

  • 90.

    כל הכבוד לחיילים.אבל אני מאוד נגד הפרס הכספי שמזנה את המחאה.

    דניאל, 17/11/09 16:30

    כאילו החיילים הניפו את השלט עבור חופן שקלים.

    איך אנשי 'המטה להצלת...'' לא רואים את הנזק העצום שהם עושים?

  • 89.

    אנרכיה! בושה! אפשר לבחור מה הבן שלי יעשה?!

    אמא מדוכיפת, 17/11/09 09:12

    לראות ולא להאמין!
    תחשבו צעד קדימה. האם אתם באמת מצפים שלפי כל עילות טבעת שניה שלישית או.... יבדקו מה חובת המוסריות של החיילים.
    האם עדיין לא הפנתם שבדמוקרטיה הצבא מקבל פקודות ומבצע!
    לאן אתם לוקחים אותנו? לאן לדעתכם יביא הצעד הזה?
    ולשלם על כך, איזו טעות האם זו לא אידאולוגיה?

  • 88.

    אין מה להגיד החברה האלה עשו עבודה טובה- מספיק להשתמש בצהל לגחמות פוליט (ל''ת)

    תל אביבי, 16/11/09 08:51

  • 87.

    אין על החיילים האלה!! פשוט קינגים!! (ל''ת)

    לוחם שמעריך, 12/11/09 23:22

  • 86.

    זה בסדר. גם משפחות הפשע מתגמלות את ה''חיילים'' שלהן (ל''ת)

    דגידפ , 12/11/09 17:12

  • 85.

    חייב להיות משהו לא חוקי בדבר הזה....

    ארז, 12/11/09 15:36

    לא יודע מה, אבל כל הסיפור הזה - פשוט מסריח. משהו כאן חייב להיות לא חוקי או לא כשר... איכשהו, לא יכול להיות שזה חוקי לקבל כסף תמורת ביצוע מעשה שהוא מנוגד לחוק..... חייב להיות איזשהו חוק בספר החוקים של המדינה, שקובע שזה לא חוקי. לא?

    כי אם יש דרך חוקית מהמדינה להחרים את הכסף הזה - כדאי שיעשו את זה, ויפה שעה אחת קודם.

    • בכל העולם פושעים מקבלים כסף עבור ביצוע עבירות :

      דגידפ , 12/11/09 17:19

      למשל, אנשי החמאס והחיזבללה

  • 84.

    אחוז הלוחמים מהמגזר הדתי כמעט 100 אחוז, ואיפה היפי נפש של שלום עכשיו? (ל''ת)

    תשובה: עושים עןד שורה ומרביצים עוד דרינק!!! עובדות, 12/11/09 13:55

    • זה פשוט לא נכון

      ש, 12/11/09 16:20

      אין מגזר בארץ שיש לו 100 אחוזי גיוס, על אחת כמה וכמה 100 אחוזי גיוס לקרבי. גם אל תשכח שהבנות הדתיות שמהוות יותר מחצי מהציבור הדתי לא מתגייסות, לא לקרבי ולא לשום דבר אחר (שירות לאומי לא שווה לשירות צבאי, עם כל הכבוד).

      • הייתי משקי''ת ת''ש בשיריון עשיתי צבא מלא

        למה סתם ללכלך, 17/11/09 08:25

        אני רואה את הבנות שרות אצלנו ביישוב והן עושות עבודה מדהימה עם הנוער פה.
        אז אין להן מדים אז מה?
        הן תורמות יותר מכל פקידה משועממת בצבא.

    • ואחוז הדתיות שעושות צבא זה 0 אחוז. (ל''ת)

      טט, 20/11/09 16:12

  • 83.

    הצבא נשלט ועובד לפי גחמות פוליטיות של המאפיה השמאלנית ששולטת בכל (ל''ת)

    המדינה,החיילים אמרו את דבר העם בנושא, 12/11/09 13:53

  • 82.

    איפה הימין הישראלי עכשיו

    nosnikta , 12/11/09 13:18

    אתם גדולים בלצעוק בוגדים בכל פעם שמישהו מרים שלט, אבל כשעמותה נותנת פרס כספי כדי לתמוך בחיילים שעברו על חוקי הצבא השתתקתם?
    צביעות ימנית במיטבה.

  • 81.

    גיס חמישי, אין מילים (ל''ת)

    ש, 12/11/09 13:13

  • 80.

    צבא יהודי לא צריך לסלק יהודים כי מטרתו להגן על אזרחיו ולא להפך (ל''ת)

    פקק תנועה , 12/11/09 11:30

    • פקק, מילים כדורבנות (ל''ת)

      שירה, 17/11/09 08:26

  • 79.

    השמאל חבר לפלס' בבלעין  (ל''ת)

    מדינת חלם , 12/11/09 09:03

  • 78.

    די (ל''ת)

    ב.עברי, 12/11/09 08:43

  • 77.

    מעניין ששונאינו הם חרדים (ל''ת)

    אריק, 12/11/09 08:36

  • 76.

    פחד אלוהים

    דרכונים במבצע., 12/11/09 08:25

    תארו לכם שכל הלוחמים המתנחלים יפרשו ונשאר עם צבא השלום של אופנהיימר.

  • 75.

    ביום שחיילים מימין ומשמאל ישתקו ,אז אתחיל לפחד באמת (ל''ת)

    שאנן, 12/11/09 08:10

  • 74.

    כן! כן! ועוד כן! כל הכבוד ככה מראים

    שי כנען, 12/11/09 07:55

    כן! כן! ועוד כן! כל הכבוד ככה מראים לאויב שהיהודים לא פריירים למרות השמאל, דור חדש יקום ויפנה את האשליות. ישראל שלנו.

  • 73.

    להפרד עכשיו ומיד מכל מיני המינים של הדתיים וחרדים.הם לא בצהל (ל''ת)

    והם גם לא העם שלי.שיחיו במדינה משלהם ויניחו לנו., 12/11/09 07:54

    • טמבל, אם הם יעזבו מי יגן עליך, הצפונים התל אביבים? (ל''ת)

      שלמה, 12/11/09 09:14

      • רוב החיילים, גם בקרבי הם חילונים

        חייל במיל', 12/11/09 13:12

        מספר הדתיים גדול לאין ערוך ממה שהוא היה לפני 20 שנה, אבל הם עדיין מיעוט מתוך הסד''כ.

  • 72.

    לסרב לשרת (ל''ת)

    את מעודדת את הרס ישראל היהודית, 12/11/09 07:49

  • 71.

    ממש כמו פעילי חמאס

    רן, 12/11/09 07:43

    לפי דעתי גם פעילי חמאס מקבלים כך כספים, אולי זה בגלל הזקן של בן ארי

  • 70.

    גירוש אוכלוסייה אזרחית ממקום מושבו הינו פשע נגד האנושות!!

    יונדב, 12/11/09 07:40

    ולכן על כל חייל לסרב פקודה כזו, הנפת השלטים היא לא פוליטיקה כי אם מוסר אלמנטרי יהודי.

    • ההתנחלויות עצמן הינן פשע מלחמה

      ארז, 12/11/09 15:39

      שטחי יהודה, שומרון ועזה אינם חלק ממדינת ישראל. החוק הישראלי אינו חל בשטחים אלו, אלא רק החוק הצבאי. ולכן מלכתחילה, ההתנחלויות עצמן הינן פשע מלחמה.

      ואני לא מביע כאן את דעתי. אלו הן פשוט עובדות משפטיות הנובעות מן החוק הבינלאומי (שאפשר, כמובן, להתעלם מהן).

  • 69.

    אם אני הייתי במקומם , הייתי מוותר על הפרס

    י, 12/11/09 07:33

    ציונות לא מותנית בסכום כזה או אחר. אגב, הכבוד של צהל לא חזר בעקבות המעשה. הכבוד יחזור רק אם צהל יישב מחדש את מפוני קטיף בבתיהם הישנים והרמטכ''ל המפכ''ל,ראש הממשלה והיועץ המשפטי לממשלה , יתנצלו בפני המגורשים.

    • החיילים האלה הם שכירי חרב של כנופיות הימין (ל''ת)

      דגידפ , 12/11/09 17:16

  • 68.

    לא פייר !!!!---- למה הם מקבלים יותר ???? (ל''ת)

    ===== האנרכיסטים ..., 12/11/09 07:10

  • 67.

    שיתביישו!

    חבורת רבנים נלעגת, 12/11/09 06:57

    בוז מעומק לב!

    • מה זה ''חבורת רבנים נלעגת'' ? כל רב הוא מוקיון (ל''ת)

      דגידפ , 12/11/09 17:15

  • 66.

    ועכשיו להעיף את הגיבורים החדשים מצהל . (ל''ת)

    aaaaaaa, 12/11/09 05:47

  • 65.

    מצדד בדתיים ולא בשמאל ''הנאור'' והמטורף שהביא אותנו לבור ענק! (ל''ת)

    חילוני., 12/11/09 04:42

  • 64.

    האם זוהי גבורת חיילים בצהל. מה עשיתם לגיבורים שמסרו

    גיבור ישראל???, 12/11/09 03:27

    את נפשם על במותיך חלל??? אז מה עם רועי קליין אם זוהי גבורת ישראל? ומה אביגדור קהלני ומאיר הר ציון. בזיון!!!!!!!!!!!!!!

  • 63.

    אוקיי, למדתי מהמקרה הזה. אם חיזבאללה ישלמו לי גם אני לא אצא להילחם בהם (ל''ת)

    קצין במיל., 12/11/09 03:26

  • 62.

    אלה יותר מסוכנים מהגרעין האיראני

    חזון, 12/11/09 02:54

    הם מופרעים ובקרוב הם ישלטו בכח הזרוע

  • 61.

    הבעיה היא בעצם קיומו של גיוס חובה

    פרדי בן-זאב , 12/11/09 02:18

    מעבר לעובדה שזו למעשה עבדות, זה מחייב אדם לשרת בצבא למרות שהוא אולי מתנגד למדיניות שהצבא אמור לאכוף. בצבא מקצועי החייל בחר לשרת וממילא בחר לתמוך במדיניות עד לסוף תקופת התחייבותו.

  • 60.

    לשפוט את ''המטה להצלת העם והארץ'' על המרדה

    יוני, 12/11/09 01:52

    מי שמעודד חייל לפעול בדרך הנוגדת את הוראות הצבא עבר על עבירת המרדה.

    גועל נפש,הפרס הכספי הזה מזכיר לי את הפרסים שארגוני טרור נותנים למחבלים,אני לא אומר ''להבדיל'' כי מבחינתי חייל שלא יודע מתי הוא חייל ומתי הוא נמצא בהפגנה פוליטית הוא לא חייל,סתם מישהו עם מדים ונשק.

    • לשפוט פוליטיקאים שמאלצים חיילים לגרש אזרחים

      יונה, 12/11/09 03:14

      צה''ל פירושו צבא הגנה לישראל ותפקידו להגן

      • נכון מאוד, צבא צריך להגן על גבולות המדינה ועל חיי אזרחיה

        ארז, 12/11/09 15:41

        והמתנחלים אינם נמצאים בתחומי גבולות מדינת ישראל.

        ועל מנת להגן על חייהם, עליהם לשוב לתחומי גבולות המדינה.

  • 59.

    פינוי ישובים הוא עניין פוליטי מובהק. (ל''ת)

    די לפוליטיזציה של צה''ל, 12/11/09 01:35

    • גם הגנה על התנחלויות היא ענין פוליטי מובהק! (ל''ת)

      רות, 12/11/09 08:44

      • גם הקמת התנחלויות היא עניין פוליטי מובהק (ל''ת)

        ארז, 12/11/09 15:42

  • 58.

    יישר כוח לחיילים

    יוסי, 12/11/09 01:20

    יישר כוח לחיילים וכן לרבנים ובראשם הרב וולפא
    וליפי הנפש למינהם מה פסול להוציא חייל מהפוליטיקה ושחייל אומר באומץ לב אני לא מגרש את אחי? מתי תתעוררו מליוני איש בסכנה
    בארץ והיחידים שמתריעים הם הרבנים האלו
    גם תל אביב כולל צפון תל אביב בסכנה. שיקום מישהו מכם ויאמר לי היכן הרבי מלובביץ טעה בנבואתו לט תמצאו אף טעות הרב וולפא אומר בדיוק את דברי הרבי בלי פחד מה פסול בדבריו לגופם של דברים? מצפה מיפה נפש לתשובה לענין בלבד.

    • לכל ה''מצטדקים'' שאומרים היום ''לנתק את צה''ל מהפוליטיקה''- כנסו בבקשה:

      גלעד, נחלת הר חב''ד, 12/11/09 01:40

      http://sos-israel.com/21894.html

      • הצבא כפוף לדרג המדיני

        ארז, 12/11/09 15:45

        צה''ל הינו חלק מהרשות המבצעת, וכפוף לשר הביטחון ולהחלטות הממשלה, שהם הדרג המדיני. והדרג המדיני כולל בתוכו, באופן טבעי, פוליטיקאים, בעלי דיעות פוליטיות, אשר נבחרו בבחירות דמוקרטיות, על מנת להוציא לפועל את המצע שלהם. וזוהי זכותם וחובתם להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותם על מנת לבצע זאת, כלומר: כל גוף, ארגון וחברה הכפופים לרשות המבצעת.

        ולכן, השאלה היא לא האם יש או לא לנתק את צה''ל מהפוליטיקה. כי בהכרח, צה''ל תמיד יבצע פקודות שקיבל מפוליטיקאים.

  • 57.

    החרדים והמתנחלים בוגדים בנו (ל''ת)

    הם הפכו את עצמם לאויב האמיתי, 12/11/09 01:11

    • גאים לבגוד במורשת השמאל! (ל''ת)

      חרדי מתנחל, 12/11/09 05:02

  • 56.

    אני עוניין לתרום סכום נכבד לחיילי נא פרסמו למי לשלוח. (ל''ת)

    אליעזר ריינר - חו''ל, 12/11/09 01:01

    • אם אתה רוצה באמת-דבר איתי.dvir_10@walla.co.il

      דביר, 12/11/09 02:35

      אני יידע איך לנווט אותך!

  • 55.

    הם ראויים לכל אגורה (ל''ת)

    כל הכבוד לצה''ל!!, 12/11/09 00:33

  • 54.

    תמורת כסף? זה מעשה שבגינו צריך להכנס לכלא - זאת המרדה

    ישראלי, 12/11/09 00:22

    הפיכה לשכירי חרב.

  • 53.

    הרב וולפא פועל ועושה - לכן לא פלא שה''ממלכתיים הציונים'' אוכלים ת'לב...

    גלעד, נחלת הר חב''ד, 12/11/09 00:18

    הרי את כל המפז''לניקים, אורלב ושות', שהיו חלק מאותה ממשלה שביצעה את הגירוש!!!
    אותם כבר ראינו ב''פעולה''...
    הם אמרו ''באהבה ננצח'', ואריק שרון בשישה ימים אכל אותם בלי מלח...
    אז לאחר שכולם ראו קבל עם ועולם את אפסיותם של אותם ''ממלכתיים ציונים'' - לפחות שבו בשקט ותנו למי שבאמת יודע לנהל את מלחמת הקודש על שלימות הארץ ובטחון עם ישראל - המטה להצלת העם והארץ בראשות הרב וולפא ושי גפן, הפועלים בשליחותו ומכוחו של הרבי שליט''א מיליובאוויטש משיח צדקנו!

  • 52.

    חבל, וולפא סתם מוזיל את המעשה האמיץ והמוצדק שלהם

    נתי, 12/11/09 00:14

    לא צריך להיות פאנט או מוזר כמו הרב וולפא כדי לתמוך בצעד הפשוט וההגיוני של חילים בצבא ההגנה (!!!) לישראל שמסרבים לגרש יהודים מביתם.

    • מה פה מוזר?! כי אם אתה אותו נתי מירושלים שמגיב גם בערוץ 7 -

      גלעד, נחלת הר חב''ד, 12/11/09 02:04

      אז היות ויצא לי לא פעם לקרוא את תגובותיך שם שרובן, איך לומר, מבוססות על המון דיעות קדומות מאד לא נכונות ובעיקר לא ענייניות נגד חב''ד ודרכה, דיעות שב-99% מהמקרים מגלים אח''כ שלאותם משמיצים שצועקים כל הזמן ''עבודה זרה'' וכו' אין ולו שמץ של מושג אמיתי מהי חב''ד כו'...
      רק שאם זה אתה נתי מירושלים, אז באמת הייתי רוצה לפנות אליך בהזדמנות זו ולומר - לא מתוך כעס אבל בהחלט מתוך כאב אמיתי - שצר לי מאד על יהודים כמוך שמתוך אולי כוונות הכי טובות שבעולם מגבשים איזשהו אנטי כלפי אדם או גוף מסויים - אם זה לגבי חב''ד והרב וולפא, או אם זה בנוגע לברוך מרזל שאותו הכפשת שוב ושוב ושוב - מן דעה מקובעת שכזאת שגיבשת על יהודים טובים ומסורים ביותר שיש, וששום דבר לא ישנה אותה... ועל זה חבל מאד.

      ולגבי הפרס הכספי, גם פה אתה ממש לא צודק!
      כי כאשר אתה חי במדינה שבה השלטון מעניק אינספור פיתויים על מנת לשכנע חיילים, שוטרים ואזרחים בכלל עד כמה ''משתלם'' לבגוד בעם ישראל, אז כאשר צה''ל מורכב גם מחיילים שלא כולם בעלי רקע אמוני-אידיאולוגי מוצק - חשוב שגם מי שרוצה בכל זאת להישאר נאמן לעמו וארצו ידע שיש לו ב''ה גב של תמיכה!!!

  • 51.

    כל הכבוד

    שי, 12/11/09 00:13

    יישר כוח!!!

  • 50.

    תמונה קבוצתית של האייטולות דה לה חרטה שלנו (ל''ת)

    צור, 12/11/09 00:07

  • 49.

    החיזבאללה והחמאס תומכים במתן הפרסים כדי שצה''ל יתפורר (ל''ת)

    חסן נאסראללה, 11/11/09 23:56

    • חיזבאלה וחמאס שמחים כשצה''ל מגרש יהודים. (ל''ת)

      בשאר אסד, 12/11/09 05:04

  • 48.

    יש ספר שנקרא בין אור לוולפרע....... (ל''ת)

    בין אור לוולפרע, 11/11/09 23:55

  • 47.

    התגובה למעשה החתרני הבזוי הזה הוא יציאה מחר מביצת י''ש הממאירה (ל''ת)

    הפתרון מחוייב המציאות, 11/11/09 23:54

  • 46.

    החב''דניקים התומכים במעשה הבוגדני של החיילים הם שורש הרעה החולה במטה

    שורש הרעה החולה, 11/11/09 23:53

    להרס העם והמדינה.

  • 45.

    עם ישראל מצדיע לחיילים הגיבורים!!

    דרור, 11/11/09 23:48

    כן ירבו כמותם בצה''ל (צבא הגנה לישראל,ולא צבא הגירוש!!) חזקו ואמצו!

  • 44.

    חלוקת הפרסים רק ממחישה ומצדיקה את היציאה באופן חד צדדי מי''ש (ל''ת)

    גנגרנת הכיבוש הממאיר, 11/11/09 23:35

  • 43.

    בתקופת ההתנגדות החב''דניקים הסיתו לסרבנות,מרי והפרות חוק וסדר ומכאן

    רק שתדעו......., 11/11/09 23:32

    מסוכנותם במידה ומדינת ישראל תרצה להפסיק לחיות על חרבה ולצא מי''ש במסגרת הסכם שלום עם לגיטימציה בינלאומית.

  • 42.

    להאשים בהסתה לסירוב פקודה. לכלוא את מי שמעורב, ולסלק מהצבא את החילים

    Eחד, 11/11/09 23:30

    והמילואימניקים שתמכו בפומבי.
    אתם מסוכנים יותר לקיום מדינת ישראל מכל אויביה יחד.

  • 41.

    על החב''דניקים השותפים למעשה המתועב והמחפיר הזה כבר נאמר ''מהרסיך

    לחב''דניקים מהמטה להרס העם והמדינה, 11/11/09 23:30

    ומחריבייך ממך יצאו''

  • 40.

    בן ארי הוא בושה וחרפה לדמוקרטיה

    דוד, 11/11/09 23:28

    חבר כנסת שקורא להפר את החוק? איך הוא מעז בכלל לתקוף את חברי הכנסת הערבים כשהוא עושה את אותו הדבר? הצבא הוא אחד היסודות הכי חשובים של החברה בישראל ולא ניתן למשוגעים להרוס אותו - לא לבן ארי והמדרובים מהימין וגם לא למשתמטים מהקצה השמאלי. בן ארי הוא מתנחל וישן בלילה רק בזכות הצבא, איך הוא מעז לעודד אנשים שקוראים להפר פקודה? בזיון.

    • מסכים איתך, תפקידו של צה''ל הוא לגרש יהודים

      ווהרמאכט, 12/11/09 00:44

      על בסיס גזעם ודתם.

  • 39.

    הבער וולפרע וחבריו הם מהמטה להרס העם והמדינה ולא כפי שסוברים תמימים (ל''ת)

    ודייק, 11/11/09 23:22

  • 38.

    אם אנשים כאלה מי צריך אויבים

    שלמה, 11/11/09 23:19

    יש לנו אותם בבית בתוכנו

    • עם ''יהודים'' שכאלה מדינת ישראל לא צריכה אוייבים........ (ל''ת)

      עם ''יהודים'' כאלה......, 11/11/09 23:28

  • 37.

    בושה אלה שלא עושים צבא משלמים על חשבוני

    אלון, 11/11/09 23:05

    אלה שלא עושים צבא נותנים פרסים לאלה שכאילו עושים צבא מעניין מאיפה הכסף הזה היגיע כנראה שבזמן שאני עשיתי צבא וקיבלתי 300 שח בחודש הם קיבלו 3000 מושחתים נמאסתם מדינה מגעילה . איכס.

  • 36.

    המונה פועל וההנהגה אובדת

    רפי פ, 11/11/09 22:53

    אנשים שניזונים מכספי מדינה ממריצים לפעילות מנוגדת למדיניות הרשמית ואין מכהה בידם.
    אם השיטה אינה מסוגלת לעצור את התהליך, כנראה נגזרנו לנו לשקוע לצלילי צהלתם של מטורללי מצוקים השוקדים להטביענו ביוון מחשכים.

  • 35.

    מדוע שולחים חיילי צה''ל להלחם באזרחי ישראל (ל''ת)

    זאת באמת השאלה, 11/11/09 22:36

  • 34.

    הם ממש לא עשו את זה בשביל הכסף

    קרובת משפחה, 11/11/09 22:34

    הם בכלל לא ידעו שיקבלו על זה כסף ועשו את זה מתוך אידיאולוגיה. צבא זה בשביל להגן על יהודים לא בשביל לגרש יהודים!!!!!

    • אז שיתרמו את הכסף לתנו לחיות לחיות (ל''ת)

      רקסי, 11/11/09 23:28

  • 33.

    כשימני מדבר מצפון זה אקט ביזארי, כשתלמידת תיכון שמאלנית כותבת מכתב...

    אבי, 11/11/09 22:31

    היא גיבורה.

    כל השמאלנים שכואב להם. אתם צבועים.

  • 32.

    מיכאל בן ארי - למה ירדת לרמה הזאת?

    א.א., 11/11/09 22:26

    כל כך הערכתי אותך...עד תמונתך כאן. למה סתם לעורר פרובוקציה? למרות שאני לא מסכימה לפינוי חומש, עדיין מעשה זה לא היה תקין, ובטח לא להעניק להם פרס במעמד שכזה...

    כנראה שזאת הקדנציה האחרונה שלך בממשלה...

  • 31.

    הרב דב וולפא- עזוב אותנו כבר!

    ניר, 11/11/09 22:20

    פשוט חוצפה. רב אנטי ציוני (עיינו בספריו) , שטוען כי מדינת ישראל מפריעה לביאת המשיח, מסתנן לחוגים ציונים דתיים שמטעמים ציוניים דתיים הם גם נגד פינוי יישובים, ומשפיע עליהם מבפנים להרוס את צה''ל והמדינה.
    זה שהרבי היה נגד החזרת שטחים לא הופך אותך לבר-שיח בתוך המחנה הציוני-ישראלי.
    תשחרר אותנו מנוכחותך!

    • אדון ניר החצוף, ארץ ישראל איננה ''נדלן פרטי'' של אנשי הציונות הדתית!!!

      גלעד, נחלת הר חב''ד, 12/11/09 00:10

      ולכן אנחנו נמשיך למסור את נפשנו למעו הארץ בגלל שהיא הובטחה לנו ע''י הקב''ה בברית בין הבתרים לפני 3700 שנה, ולא בגלל פשועים נלוזים ומתבוללים כמו הרצל ובן גוריון שהקימו את ה''מדינה''!
      ה''מי שבירך'' המביש שאתם עושים מדי שבת בבוקר למדינה וההכרזה האומללה של ''ראשית צמיחת גאולתנו'' אכן עולה לנו בדם יהודי רב שנשפך בגללה וזה באמת מעכב ביותר את הגאולה, ולכן הרב וולפא לוחם בצורה האמיתית והנכונה בלי התסביך ה''ציוני'' שלכם כיוון שכך הורה לו הרבי!

  • 30.

    כל הכבוד -כן יירבו חיילים כאלה - רק ככה נחזיר לעצה''ל את עוצמתו (ל''ת)

    ר.ד, 11/11/09 22:16

  • 29.

    ביזיון!! מתבייש בגדוד שמשון שבן דוד שלי נהרג בו.

    יוסי, 11/11/09 22:14

    להכניס את ''רבנים'' באלו לכלא מיד! לתגמל מישהו בצבא שעושה משהו שאסור...לקחת להם את הכסף מיד או שיכנסו שנה לכלא!

  • 28.

    הם לא ''תמכו בסרבנות''

    מאיר, 11/11/09 21:56

    הם סך הכל אמרו שלא ישתתפו בפינוי בלתי חוקי של ישובים.

    • תיקון - הם סירבו להשתתף בפינוי חוקי של ישובים בילתי חוקיים (ל''ת)

      התבלבלת מאיר, 11/11/09 23:34

      • ישובים אלו קמו עוד בזמן ממשלת המערך.אף ממשלה לא יכולה לטעון לאי

        חוקיותם,שכן ממשלות ישראל עודדו את הקמת הישובים., 12/11/09 01:32

        למד את החוק הבין לאומי,ותבין כי לישראל הזכות המלאה להתיישב שם.מעולם לא הייתה ריבונות אחרת בשטחים,והירדנים שהגיעו לשם היו כובשים בלתיח חוקיים בעצמם.

  • 27.

    לפרק את הגדוד. לפזר הדתיים. (ל''ת)

    שרה, 11/11/09 21:56

  • 26.

    כמה כסף זה היה?

    אר, 11/11/09 21:39

    שיחזירו לי אותו! הוא שלי(מהמיסים שאני משלמת) ואני זקוקה לו מאוד!
    פשוט בא לי להקיא מאנשים כאלו......

  • 25.

    מסכים עם מגיב מספר 5

    נדב, 11/11/09 21:29

    זה פשע להעניק כספים לסרבנים.

  • 24.

    אנחנו בפתחו של אסון לאומי....

    שוקי, 11/11/09 21:27

    מה שרבני השקר האלה מרשים לעצמם... זו לא מדינת חוק...

  • 23.

    הכסף קונה הכל,כך פועלת הדת היהודית....

    הרבי מיהופץ, 11/11/09 21:02

    הכסף קונה הכל,כך פועלת הדת היהודית....
    מציגים את החיילים כ''גיבורים''כל כולם חיילי ישיבות הסדר שכל שרותם הוא 3 חדשים עם פטורים משבתןת ועוד הרבה פטורים שחיילים מתפללים נהנים מהם.אז אל תעשו גלים!הכל על חשבון משלם המיסים והחיילים החילוניים באותה חטיבת כפיר.שהם פאר החטיבה וביצועיה.
    בן גוריון פירק את הפל''מח אפשר גם לפרק גדודים סקטורילים שהיום כבר לא יודעים איך צמחו.

  • 22.

    THEY DESERVE A MILLION DOLLARS EACH! (ל''ת)

    Danny, 11/11/09 21:02

  • 21.

    כן ירבו

    מרדכי היהודי, 11/11/09 20:57

    משב רוח מרענן לאחר כל מפגיני השמאל הקיצוני בבילעין

  • 20.

    יישר כוח - מעשה אמיץ במדינת השמאל הנאור (ל''ת)

    יירבו כמוך, 11/11/09 20:50

  • 19.

    גר-ותושב אנוכי עמכם

    יוסף , 11/11/09 20:50

    ב''ה

    בפרשת השבוע ''חיי שרה'' בראשית כ''ג,ד אמר אברהם אבינו לבני חת: ''גר-ותושב אנוכי עמכם'', ורש''י פירש: אם תרצו אנוכי גר, ואם לאו - אהיה תושב ואטלנה מןהדין,שאמר לי הקב''ה:''לזרעך אתן את הארץ הזאת''
    וצריך להבין כשיהודי בא להשיג דבר מה מאומות העולם, אם יתחיל בדרך של הסבר ושיכנוע- לא יפעל דבר, לכן עליו להראות את חוזקו ותוקפו, את בטחונו בקב''ה,אברהם הציב בפני בני חת עובדה עם שני ברירות: להתיחס אליו כגר ולמכור לו את המערת המכפלה, או שיקח אותה בתוקף הדין.
    וכך אנחנו חייבים להתנהג עם הזרים שיושבים על אדמתנו.
    אשרי אילו שעוסקים בחיזוק החיילים שבטחו בשם ונשאו אמת במהלך הטכס
    ''ושבו בנים לגבולם''

  • 18.

    לא יאמן...

    מילואמיניק חרד, 11/11/09 20:40

    מחלקים פרסים לסרבנים, וח''כ נוכח...אם זה לא המרדה אני צנצנת.

    • אתה צנצנת! החיילים לא סירבו להילחם באוייב אלה להילחם באחיהם

      ירון, 11/11/09 22:17

      אלו הם חיילים ראויים

      • החיילים סירבו לבצע משימות בט''ש מאושרות ע''י שר הביטחון...

        זאת המרדה!, 11/11/09 23:32

        שהוא המושל בשטח צבאי סגור- כגון חומש- ומכיוון שזאת לא פקודה בילתי חוקית בעליל (פקודה בילתי חוקית בעליל לא חלה על פינוי מאחזים, פקודה בילתי חוקית - ראו ארועי כפר קאסם) הם ביצעו עבירה החוק בכך שסריבו לפנות מאחזים בחומש. ועידוד עבירה על החוק היא - המרדה!
        וזה מה שאנחנו מקבלים מחברי הכנסת שלנו.. בושה!

    • נכון

      אתה, 11/11/09 22:37

      צנצנת

      • זו המרדה. לא משנה איך תסתכלו על זה..

        אם תרצו או לא תרצו..., 12/11/09 02:44

        פקודה חוקית היא פקודה חוקית. לא עליך להחליט. תפקידו של הצבא הוא לציית להוראות. מה לעשות?? לפעמים זה לא מוצא חן בעניך. אבל פקודה זו פקודה,ועדיין צריך לעשות. מה יהיה מחר?? אולי אני אחליט שלא נראה לי חוקי לעמוד במחסומים??(הרי זו עבודה למג''ב!!) אולי לפני כל פעולה נקיים דיון??
        מפונק.

    • ועם המימון של שלום עכשיו איו לך בעיה,נכון צבוע ??? (ל''ת)

      כל הכבוד ליהודים שתומכים ביהודים,ולו רק לאיזון, 12/11/09 01:34

  • 17.

    גר-ותושב אנוכי עמכם

    רייצר יוסי, 11/11/09 20:39

    ב''ה

    בפרשת השבוע ''חיי שרה'' בראשית כ''ג,ד אמר אברהם אבינו לבני חת: ''גר-ותושב אנוכי עמכם'', ורש''י פירש: אם תרצו אנוכי גר, ואם לאו - אהיה תושב ואטלנה מןהדין,שאמר לי הקב''ה:''לזרעך אתן את הארץ הזאת''
    וצריך להבין כשיהודי בא להשיג דבר מה מאומות העולם, אם יתחיל בדרך של הסבר ושיכנוע- לא יפעל דבר, לכן עליו להראות את חוזקו ותוקפו, את בטחונו בקב''ה,אברהם הציב בפני בני חת עובדה עם שני ברירות: להתיחס אליו כגר ולמכור לו את המערת המכפלה, או שיקח אותה בתוקף הדין.
    וכך אנחנו חייבים להתנהג עם הזרים שיושבים על אדמתנו.
    אשרי אילו שעוסקים בחיזוק החיילים שבטחו בשם ונשאו אמת במהלך הטכס,
    ''ושבו בנים לגבולם''

    • שאלוהים יעזור לך... אתה צריך את זה... דחוף! (ל''ת)

      ..., 11/11/09 23:27

  • 16.

    לא להאמין! קניית חיילים בכסף למטרות פוליטיות!

    אורן, 11/11/09 20:29

    יש סיכוי טוב שהכסף הוצע להם כבר מראש כדי שיביעו מחאה פוליטית מתוקשרת בצבא. עכשיו הכסף מסופק לאותם חיילים על ידי עמותה אלמונית. חשוד ביותר! בכל מקרה מדובר פה בניסיון לקנות חלקים בצה''ל למטרות פוליטיות של קבוצה מסויימת, דבר שהוא בניגוד לחוק! יש לחקור את כל הפרשה לעומק!

    • היו דברים מעולם עם בני הקיבוצים והמושבים לאחר קום המדינה, להם זה מותר? (ל''ת)

      GOLEM, 11/11/09 22:04

      • אל תזרוק סתם ססמאות שאתה לא יודע כלום עליהם!

        אזרח, 11/11/09 23:26

        אם אתה יודע על דבר דומה שנעשה על ידי בני המושבים והקיבוצים שלא נענש בחומרה אז תביא ותרחיב.
        אם אין אז תזבל את השכל עם הסיסמאות הריקות מתוכן שלך.

  • 15.

    היום התחילה מלחמת ה''אחים'' - אם לא ידוכא הזרם האנרכיסטי הזה מיד

    גד, 11/11/09 20:29

    ''אחים'' במרכאות - כי אינני מרגיש כל קשר עם האנשים האלו. יותר קרובים לי תושבי הארץ הערבים מהחרדים האמריקאים שכל מה שהם יודעים זה להזיק. גוררים אותנו למלחמות, אבל בניהם נשארים בישיבה

  • 14.

    אני רואה את הרבנים והעסקנים הדתחיים האלה ויודע בודאות שהם מגעילים . (ל''ת)

    הם מסכנים את המדינה שהקמנו בדם המיטב ולא בדם שלהם., 11/11/09 20:19

  • 13.

    עוד פעולה של הימין לחיסול הציונות ולהקמת דיקטטורה ימנית (ל''ת)

    יהודי ציוני, 11/11/09 20:19

    • דקטטורה זה רע, אבל גם הרעיון הציוני הוא רע, צריך מדינת הלכה

      ציון, 11/11/09 22:06

      או הלכה המדינה

  • 12.

    מילואימניקים- להכנס ולחתום!

    מילואימניק חרד, 11/11/09 20:18

    מילואימניקים (בעבר ובהווה )- כולנו נגד סרבנות גיוס מימין ומשמאל!!לחתום, להעביר לחברים, לשלוח במייל, לפרסם בפרופיל. בואו נראה לכל הקיצוניים השמאלנים והימניים את הרוב השפוי. כשקוראים לנו- אנחנו באים ומשאירים את הפוליטיקה בבית!http://www.atzuma.co.il/negedsarvanut/

    • צודק! הצבא הוא לא מקום לדעות פוליטיות

      אזרח חרד, 11/11/09 23:22

      אם אתם רוצים להביע את דעתכם הפוליטית תעשו את זה באזרחי ואל תנסו להשפיע על החיילים כי אחרת אנחנו לא נהיה שונים ממשמרות המהפכה של איראן החיזבאללה וחמאס

  • 11.

    יום עצוב

    רוכן ראש לדמוקרטיה, 11/11/09 20:14

    עכשיו תארו לעצמכם שחיילים עם דעות שמאלניות יעשו כראות נפשם...רק תדמינו שכל אחד יעשה מה שבא לו.....פחד

  • 10.

    להעמיד את הרבנים הללו לדין על המרדה והסתה. (ל''ת)

    בלי אכיפה של ממש נדונו כולנו לחורבן הבית!, 11/11/09 20:12

    • לחרדים יש חסינות מפני העמדה לדין על מעשה ''בשם הדת'' (ל''ת)

      לא ידעת? סע לירושלים., 11/11/09 23:01

  • 9.

    יהודי לא גרש יהודי (ל''ת)

    חיים, 11/11/09 20:09

  • 8.

    ממש כמו החמאס שמשלמים לאנשיהם . (ל''ת)

    יחס ישר, 11/11/09 20:06

  • 7.

    איזה ביזיון - לא צריך את הפלסטינאים אנחנו האוייבים של עצמנו. (ל''ת)

    אייל הלפרין, 11/11/09 20:04

    • צודק בהחלט

      מ., 11/11/09 23:31

      גם נותנים לערבים שטח על מגש של כסף.
      גם מגרשים יהודים(התנתקות).
      גם רוצים לגרש עוד 60,000 יהודים מיהודה ושומרון(אלו שלא בגושי ההתיישבות).
      לפי אבו מאזן, אנחנו גם מוכנים להחזיר כמות מסויימת של פליטים, רק שהייתה בעיה עם המספרים(לטעמו) ולכן הוא לא הסכים למה שאולמרט הציע.
      ללא ספק, אנו האויבים הגדולים ביותר של עצמינו.

  • 6.

    לפרק את גדוד שמשון מחר בבוקר.בזיון (ל''ת)

    אייל,סמ''ר במילואים, 11/11/09 20:01

  • 5.

    זהו עידוד לאנארכיה ולמרד. התעודות והכסף טמאים (ל''ת)

    זיו, 11/11/09 19:58

  • 4.

    הרב וולפא - מגדולי הדור! אמנם אינני חב''דניקית, אבל אם יש רב שבאמת

    יסכה, 11/11/09 19:43

    ראוי לכל ההערצה זה הרב וולפא שמקדש שם שמים ברבים ופועל במסירות יומיומית חסרת פשרות למען ארץ ישראל, והייתי שמחה אם הרבה רבנים בציבור שלנו הדתי-לאומי יקחו ממנו דוגמא בעניין הזה!

    • Bullshit

      Religious settler , 11/11/09 20:59

      He just separates between people and represents only himself

    • האמת של הרב...בארנקו

      דולר פה ודולר שם, יחי השנור, 11/11/09 21:07

      הכסף קונה הכל,כך פועלת הדת היהודית....
      בגלות קנו בכסף שיחרור משרות צבאי.כאן קונים חיילים בכסף,בדיוק כמו במפיה הסיצילינית.
      שם בצל הכנסיות בפלרמו וכאן באולמי שירת ירושליים(אל פחד מקהלת גברים בלבד)

  • 3.

    גם אני רוצה 20 אלף ש''ח

    האפיפיור, 11/11/09 19:41

    תביאו את הדגל ואני אניף אותו...


    מדינת ישראל חייבת למנוע תגמול כזה. 18 יום בכלא מול 20 אלף ש''ח? הצחקתם אותי.

  • 2.

    יותר מכסף, מגיע להם הכרה בחשיבות המעשה (ל''ת)

    יוסף בן אברהם, 11/11/09 19:06

    • They should be sent to jail for 3 years (ל''ת)

      Religious settler , 11/11/09 20:59

  • 1.

    הם ראויים לפרס - חבר'ה אמיצים (ל''ת)

    כל הכבוד, 11/11/09 18:59

    • And the price is.... Jail for 3 years (ל''ת)

      Religious settler , 11/11/09 21:00

    • איזה אומץ?מה קרה?כל כולם בני ישיבת הסדר. (ל''ת)

      שרות של 3 חדשים, 11/11/09 21:10