• 149.

    שלטון המשפט בידי השמאל. והם משתוללים (ל''ת)

    ימיני, 08/11/10 05:43

  • 148.

    מפגין יהודי לא רוצה להרוג חילים- השקר הבולט במאמר

    ההבדל הקטן, 15/11/09 23:11

    גם הפורעים הגדולים של כהנא , שהיו כועסים על חיילים שפוגעים ביהודים לא היו מדמיינים להרוג חייל.
    פורע ערבי מתחיל מהנקודה הזו.
    לכן ההשוואה היא נבזית , של גניבת דעת בין עבירות מסוג שונה לחלוטין. האחת פלילית מסוג עוון, השנייה מכוונת רצח.

  • 147.

    כבר שכחנו את עמונה?? ולא חסרים מקרים נוספים.. (ל''ת)

    אני, 12/11/09 12:15

  • 146.

    ההפך - האפליה היא לטובת הערבים בצורה ברורה

    אייל, 12/11/09 12:14

    השופט המלומד מתייחס אולי למקרים בהם החליטו לאכוף חוק נגד פורעי חוק ערבים.
    אבל הוא מתעלם לגמרי מכך שבמגזר הערבי החוק נאכף אחת למיליון בעוד שאצל היהודים הוא נאכף בצורה מתמדת.
    להלן מספר דוגמאות פשוטות:
    בתחום הפלילי, למשטרה יש מודיעין על ארגוני פשע וכנופיות ערביות אך המשטרה לא מעיזה להיכנס למעוזים שלהם לבצע מעצרים מחשש להתפרעויות והסלמה של כל המגזר.
    ראינו כבר מה קרה כשניסו לעצור מישהו בפקיעין - מהומות כלל ארציות ומתקפה על הכוח המשטרתי.
    בנייה ללא היתרים - אין כל אכיפה במגזר - בונים כמה וילות שרוצים איפה שרוצים - אין צווי הריסה או פינוי ואפילו מיסים לא משלמים. אצל יהודים - רק תבנה מרפסת ותראה מה יקרה.
    מיסים - לא משלמים - כל הרשויות העירוניות במגזר נמצאות בחובות כי התושבים לא משלמים ארנונות ואין שום אכיפה נגדם.
    אחרי זה בוכים שמפלים אותם ואין מערכת ביוב.
    מס הכנסה- מרויחים משכורות מדהימות רק שהכל בשחור ולא משלמים מס - כולם יודעים אבל לא עושים כלום בעניין.
    זה רק חלק קטן מהדוגמאות - אבל נגמר המקום לתגובה אז נסכם בזה שהשופט המלומד יפסיק לבלבל לי את המוח.

    • כל כך נכון שבא לבכות, אבל את השופטים זה כמובן לא מעניין. (ל''ת)

      מיכאל, 12/11/09 13:49

  • 145.

    תגידו תודה שמישטרע לא ירתה בעמונה כמו שירתה באוקטובר 2000 (ל''ת)

    מתנחלים ומתבכיינים, 12/11/09 11:42

    • יגידו תודה תושבי המצפים בגליל שניצלו מלינץ' בידי שכינהם. (ל''ת)

      מיכאל, 12/11/09 13:52

  • 144.

    מה עם אפליה בגביית מיסים בהריסת תוספות בניה לא חוקיות?

    אני, 12/11/09 11:26

    מישהו מכיר פקח שנכנס לכפר\\עיר\\שכונה ערבית בכדי לגבות מיסים? כל סוג של מס? תשלום על חשמל? ארנונה. מישהו הסתובב בכפרים הערביים וראה את הבניה שם? את הארמונות שהם בונים לעצמם. אצלנו הרי, אם תסגור מרפסת ישר יבואו לקנוס אותך. יקום השופט הנכבד וייתן את דעתו לאפלייה הנוראית הזאת, אם יש בו מינימום יושרה. מה הניחוש שלי? הביקורת של בתי המשפט נוטה כרגיל רק לצד אחד!

    • כל מילה אמת, מומלץ (ל''ת)

      אבי, 12/11/09 12:27

  • 143.

    ומה עם הריסת מיבנים לא חוקיים?? שם יש הפליה נגד יהודים (ל''ת)

    נתנאל, 12/11/09 10:48

  • 142.

    כבוד השופט שדמי - תודה ! עושה משפט וצדק ! וצדק ! (ל''ת)

    למי שהתרגלו להשתולל במזה''ת כרצונם, בכח,,,, 12/11/09 10:47

  • 141.

    כול הכבוד לך כברד השופט קדמי עדיף להגיד מאוחר מאשר בכלל (ל''ת)

    אבו עלי, 12/11/09 10:04

  • 140.

    מערכת הצדק בעידוד אויבי ישראל - הפועלים בעת מלחמה .

    פ.., 12/11/09 10:03

    הציטו מהכתבה .

    ''על פי מבחן התוצאה, אני קובע כי מדינת ישראל פועלת למעשה, באמצעות רשויותיה השונות, בשני מסלולי אכיפה מקבילים ושונים מהותית, ביחס לעבירות אידיאולוגיות של קטינים שעניינן תקיפת אנשי כוחות הביטחון השונים''.

    השופט מפרש את מעשיו במדויק . בטוח שהוא מכיר היטב את רשויות השיפוט . הן אכן מעודדות את אויבינו .

  • 139.

    אחיי היהודים !

    סער, 12/11/09 08:54

    הגיע הזמן לקחת את החוק לידיים, לטובתנו.
    בתי המשפט הם שלוחה של ה-CIA.
    השופטים הם אנשים רעים.

  • 138.

    אחיי היהודים ! (ל''ת)

    סער, 12/11/09 08:50

  • 137.

    שדמי=שמדי (ל''ת)

    yoya, 12/11/09 07:32

  • 136.

    מוסר מזוייף של שופט מטומטם אמיתי. (ל''ת)

    יוני יוסף, 12/11/09 04:22

  • 135.

    ככה זה כשסניף מר''צ מתמקם בבית המשפט העליון....

    איתן, 12/11/09 04:08

    בייניש, אהרון ברק אביה הרוחני, ארבל וכל השאר - כולם נבחרו בשל זהותם הפוליטית.

    גם היועץ המשפטי מזוז הוא ממייסדי ''שלום עכשיו''.
    גם שי ניצן המועמד לתפקיד היועץ המשפטי , מתנכל במיוחד ליהודים ומבצע את מדיניות ''שלום עכשיו''.

  • 134.

    הפרקליטות הקימה מחלקה שלמה שמוקדשת רק לעבירות של יהודים

    המחלקה לעניינים מיוחדים, 12/11/09 03:14

    אז אם יש אפליה באכיפת החוק- הרי שהיא כנגד היהודים.

    העובדה היא ש 100% מענייניה של אותה מחלקה הם יהודים, למרות שיש הרבה יותר תקריות בטחוניות עם ערבים.

  • 133.

    נכון, ובצדק! (ל''ת)

    יאיא, 12/11/09 02:29

  • 132.

    הפליה לרעת יהודים

    יהודי, 12/11/09 01:27

    מעניין את חבר שלי תפסו זורק אבן אחת על גג אוטו של ערבי הוא הורשע וקיבל 6 חודשים מאסר בעבודות שירות. אז מי מופלה פה

  • 131.

    ואותי מטרידה המחשבה מי האידיוט שמינה אותו לשופט ועוד בשכר! (ל''ת)

    שופטים מרשת ברק, 12/11/09 01:13

  • 130.

    למה מי יכול אל קוחות ביטחון שלו ??? (ל''ת)

    דוד, 12/11/09 00:19

  • 129.

    יד מאוד מלטפת ראו והפנימו איפה אנו חיים:

    yoya, 11/11/09 23:57

    http://www.dailymotion.com/video/x62xmh_corruptionavi_news?from=rssundefined

  • 128.

    סתכלו על היד המלטפת, מזכיר לכם משהו:

    ההוא שופט כמו שאני צינצנת., 11/11/09 23:41

    www.kodesh.tv/POGROM.wmv
    אם לא יצנזרו...

    • אני לא יודע מה הנסיבות אבל זה נורא (ל''ת)

      מיכאל, 12/11/09 11:31

  • 127.

    והאדמה שם לא רועדת- יש עוד שופטים כאלו ?

    שקרים בבי המשפט, 11/11/09 23:32

    מעניין שהיועץ המשפטי לא מגיב מה האמת, וגם לא שופטים בדימוס, וגם לא שופטי עליון נוספים
    אם מישהו חושב שהרקב רק נקודתי, שישאל עצמו איך שאר השופטים שומעים ולא רועדים כסאותיהם

  • 126.

    יש ויש אפלייה

    דינה, 11/11/09 23:27

    בזמן עופרת יצוקה המשטרה עצרה יהודים וערבים רק על הפגנה שקטה. רק על כך שהם ''פוגעים במורל''. אלא שאת היהודים שחררו כעבור יום, ואת הערבים החזיקו במעצר זמן רב.
    מה זה אם לא אפלייה גזעית. עצם המעצר של מפגינים בנימוק הזה הוא מאפיין מדינות פאשיסטיות ולא מדינה דמוקראטית. טוב שיש שופט שרואה את כל התמונה.

    • צודקת,היה צריך להחמיר עם השמאלנים יותר !! (ל''ת)

      בעע, 12/11/09 04:12

  • 125.

    ערבים בונים ללא רשיונות, ולא הורסים להם כלום.

    אסתי, 11/11/09 22:51

    יהודים רק מכינים תוספת למרפסת, וכבר למחרת הורסים להם, הכל. חשבתי שלזה מתכוונים בכותרת.

    • לא בונים אלא בבונים, אותו אחד זרק אבנים בזמן מלחמה, כאשר טילים

      yoya, 11/11/09 23:42

      גם נפלו על עירו

  • 124.

    כמה לא מפתיע לשמוע פסיקה גאונית כזו ממערכת המשפט המתיימר להיות נאורה

    ציון הציוני, 11/11/09 22:51

    אתם עושים צחוק מעצמכם נוסף לצחוק מהחלטורה, דיי מספיק לא על גבי האזרחים!!!

  • 123.

    השופט צודק.

    יוסי, 11/11/09 22:47

    זה המצב באמת.
    ולאו דוקא בעבירות על רקע אידאולוגי.

    תעקבו בפרסומים - על אותה עבירה שיהודי
    יקבל 5 שנים בפנים - יקבל הערבי 14...
    למען יראו ויראו.

    לא תמיד - אבל בדרך כלל.
    מי שמנסה לטעון אחרת הוא צבוע או עיוור.

  • 122.

    השופט מסרס את החוק ואת המשטרה והפשיעה חוגגת.

    אדם א., 11/11/09 22:32

    חומרת הפשע נקבעת בין היתר על בסיס היסוד הנפשי של מבצע העבירה ולכן, לא ניתן , בתחום הפשיעה, לקבוע רמת מידה אחידה, גם אם סעיף האישום הוא זהה. צדק לכן המחוקק שקבע עונשי מינימום ועונשי מקסימום לעבירות הפשיעה והותיר לבית המשפט לקבוע את משקלו של היסוד הנפשי בבואו לגזור את דין המורשע.

    השופט הזה, בהנחה שהכתבה מדייקת, חושב שהפשיטה היא שבלונית ויש לגזור גזירה שווה על כל המורשעים. והרי לא כך היא.

    השופט הזה ,שוב, בהנחה שהכתבה מדייקת, מסרתס את המשטרה, ולמעשה מחבל
    בעבודתה. לא פלא שהעבריינות חוגגת בראש חוצות ומתגברת מיום ליום.

  • 121.

    יש לי ניחוש מושכל

    גרופי, 11/11/09 22:25

    השופט הנ''ל לא הצביע ליברמן/איחוד לאומי/ליכוד בבחירות האחרונות...

    • אתה באמת חכם, ומייד אסביר למה

      אסף ל. , 11/11/09 23:26

      השופט השאיר כאן את דעותיו הפרטיות בבית, ושפט לגופו של עניין. שים לב: הנער לא זוכה מאשמה, אלא נענש - אמנם לא בעונש מאסר.
      לגופו של עניין, כולנו יודעים ורואים שהמדינה אוכפת את החוק בצורה סלקטיבית. זה אולי טוב לאנשים כמוך, כל זמן שהם בצד ה''נכון'' - בצדם של החזקים, הרוב, היהודים. אבל אם יום אחד, אם חלילה הכוח יהיה בידיים של מי שדעותיו שונות משלך - אז תיילל עד השמים איפה הצדק.
      כל בית משפט בכל העולם חייב לשפוט לגופו של עניין ולא לגופו של אדם. הפסיקה של היום היא פסיקה חשובה וצודקת עד מאוד.

      • זאת אומרת

        ר.ג., 12/11/09 05:07

        מה שאתה בעצם אומר-השופט מכין את הקרקע ליום בו הכוח יהיה בידיים אחרות.
        גם לפי שיטתך,השופט לא שפט לגופו של עניין.

  • 120.

    מתנחלים לא זורקים סלעים מהגג ולא זורקים ביקט''בים-זה ההבדל-לכן

    בוריס, 11/11/09 22:24

    הכל הגיוני- עונשים בהתאם לחומרת מעשה-מה מתנחלים יקבלו עכשיו על הפגנה לא חוקית כמו ערבים על ניסיון להרוג חייל-כן אבן יכולה להרוג חופשי-או שהופכת בן אדם לנכה ???????????????

    • כמה חיילים נהרגו בהתנתקות ? (ל''ת)

      למרות שאין בכלל להשוות בין המקרים, 12/11/09 04:14

  • 119.

    הרי הקימו יחידה שלמה בפרקליטות רק להתעסק עם יהודים מתנחלים

    המחלקה לעניינים מיוחדים, 11/11/09 22:15

    כל מה שהם עושים זה לעקוב אחרי מתנחלים ולחקור אותם כל היום.

    משאבים שלמים מוקדשים רק לזה- מחלקה שלמה.

    יש אפליה אבל היא נגד היהודים.

  • 118.

    'מהרסיך ומחריביך ממך יצאו' (ל''ת)

    מודאג מכל האנטי יהודים שבדורינו, 11/11/09 22:10

  • 117.

    שדמי היה חבר קבוץ השומר הצעיר מענית

    יואב, 11/11/09 22:10

    וזה אומר הכל.הכיוון המשפטי שלו ברור.וחבל שהחלטות מתבצעות לפי דעות פוליטיות.

  • 116.

    אוי למדינה שאלו הם שופטיה (ל''ת)

    אשר, 11/11/09 22:08

  • 115.

    להעיף את השופט האנטי יהודי הזה מהתפקיד ועכשיו!! (ל''ת)

    אחד שמבין, 11/11/09 21:57

  • 114.

    ברור שיש אפליה לערבים המשטרה לא שוברת ידיים,רגליים,ראש,לסת,אף,ועוד (ל''ת)

    מה שכן עושה ליהודים, 11/11/09 21:55

  • 113.

    שקר חולני וגס מאוד.....כנסו

    אסף, 11/11/09 21:47

    המדינה מפלה מאוד לטובת הערבים...

  • 112.

    הערבים פוגעים בבטחון המדינה,והימין דווקא בעדו-השופט הסדומי עורך השוואה

    דמגוגית-האם לערבים בארץ הרסו בתים בעופרת יצוקה ?!, 11/11/09 20:39

    האם השופט מתעלם ממעצרם של ילדותלתקופות ארוכות,רק מסיבות טכניות ?
    ולמה לא עצרו את האופנוענים שחסמו את הכבישים,בעוד הסיבות היו כספיות שוליות,ביחס לגירוש ?

  • 111.

    ל105 תכנס!

    אריאל, 11/11/09 20:38

    תגובה כמו שלך רק מראה כמה כוחה של תקשורת. אתה ממש מושפע בקלות מהתקשורת. אנשים במדינה הזו לא מבינים עד כמה התקשורת הזו חזקה.לדוג' התקשורת היא זו שתקבע מי יהיה הראש ממשלה הבא.בגלל הכח המטורף שיש לה.כך גם התקשורת החליטה שהילדים המתנחלים הם פושעים גדולים אל מול אותם ערבים שלא ממש רוצים אותנו בין החיים.כך התקשורת החליטה לעשות עליהום על כל הבניה בישובים ועל כל נושא הבניה הלא חוקי, הרי זה אבסורד שאין בית אחד חוקי אצל הערבים.אבל אנחנו רק מרימים איזה קראוון וכבר אנחנו איזה פושעים גדולים.אנשים תפקח את העיניים ותראו את העוולה והאיוולת שיש פה!!!!!!

    • זה אני מתגובה 105

      רונן גולדשטיין, 12/11/09 05:11

      אז אתה לא ממש חזק בלהבין את מה שאתה קורא מה? אני בתגובה 105 יוצא נגד הציניות של התקשורת שבחרה בשתי תמונות ארכיון בכוונת מכוון,ואתה אומר לי שאני לא מבין את כוחה ההרסני של התקשורת?

  • 110.

    שופט רואה מדמיונו ומושגיו. אגב, ממתי יהודים זורקים אבנים על חיילים? (ל''ת)

    מוכיח שהמשפט פשט את הרגל, 11/11/09 20:29

  • 109.

    הנערים הערבים זורקים אבנים בשביל הכיף על נהגים ישראלים...

    שגיב א., 11/11/09 20:10

    האמת קשה אבל זה התחביב שלהם בכפרים בצפון, ההורים צופים מהצד ולא עושים כלום. עד שכמובן הם יהפכו רכב עם תינוק ואז יבואו לספר לנו בתמיכת התקשורת כמה הם ילדים טובים ממשפחות טובות שהשתעשעו להם. יאללה יאללה נמאס מכל הפוליטקלי קורקט בולשיט, אין פה השוואה בכלל בין השתיים מספיק עם אחיזות העיניים!

  • 108.

    יש הבדל ייחודי בין עבירות שעשו מתנחלים הנתקפים ע'' שלטון

    borisdo , 11/11/09 19:56

    נגד מתנחלים נקטו צעדים לא מוצדקים ולא צודקים. - הם פעלו בזעם על הפרת שלום בית ותוך רגשי בגידה בהם ע''י כוח תוקף.
    יש הבדל ייחודי בין עבירות שעשו מתנחלים הנתקפים ע'' שלטון. ערבים בדרך הזה ככלל פועלים כעויני מדינת ישראל גם ללא סיבה מידית.

  • 107.

    נכון ערבי שמקבל 8 מאסרי עולם משוחרר בעיסקה ויהודי לעולם לא אז מה (ל''ת)

    יובל ארהב, 11/11/09 19:47

  • 106.

    היכן היה שדמי כשילדי מתנחלים נעצרו לזמן ארוך ללא

    יעקב, 11/11/09 18:59

    זכויות רק בגלל שסרבו להיזדהות.היכן היו כל הנאורים.

    • אין שום קשר בין מעצר מי שנחשד במעשה פלילי ואינו מזדהה - לבין הרשעה

      עוד ימני בלבלן, 11/11/09 21:38

      ומאסר. מי שמנסה להתחמק מעונש
      ע''י כך שאינו מזדהה - ראוי שישב
      במעצר.

    • מה זה סירבו להזדהות? אז למה שישחררו אותם?

      אסף ל. , 11/11/09 23:29

      כל המסרבים להזדהות האלה פעלו באלימות כלפי כוות הביטחון, נעצרו לכמה שעות, צחקו על המשטרה ושוחררו בלי שאיש יטרח אפילו לברר בדיעבד מי הם, כדי שבפעם הבאה שייעצרו כבר יזהו אותם.
      אגב, כל מתקפת הכתום הזו שוכחת את דבריו של השופט, שהעביר ביקורת גם על יחסה של המדינה לאלימות של חרדים נגד המשטרה בירושלים, ולבלחנות הבלתי נתפסת של המדינה כלפי אלה שפוגעים בנציגיה, אם הם רק לובשים שטריימל ולא כאפייה

      • איפה אתה חי??? ילדות בנות 16

        אחת, 12/11/09 08:11

        היו חודשים במעצר!!!!
        ולא - הם לא ניסן להרוג אף אחד...

  • 105.

    אכן אפליה

    רונן גולדשטיין, 11/11/09 18:31

    הסתכלו בתמונות המופיעות בכתבה.
    בתמונה אחת רואים ערבים מיידים אבנים ושוטרים עוצרים אותם,ובתמונה השנייה פעילי ימין זורקים אבנים להנאתם ואף אחד לא נוגע בהם. אפליה לשמה. באנרג'י בחרו שתי תמונות ארכיון בכדי להוכיח כמה השופט צודק.

  • 104.

    המתנחלים רוצים כאן זכויות יתר - ולכן הם כה עצבניים במקרה הזה (ל''ת)

    מישהו, 11/11/09 18:22

  • 103.

    אני מניח שהשופט הזה יזכה מי שמרגל נגד ישראל---- (ל''ת)

    הרי לא מענישים מי שמרגל בעד ישראל חחחחח, 11/11/09 17:55

    • איני צריך להניח שיש ימנים טיפשים ומסיתים לנוכח רוב התגובות כאן.. (ל''ת)

      ..אני פשוט יודע, 11/11/09 21:40

  • 102.

    החלטה לא הגיונית

    שלמה, 11/11/09 17:50

    אני המום, המשמעות של הפסיקה היא שכל מי שטוען שהוא מופלה לרעה, זכאי להגיב באלימות ! איני מכיר שופטים אבל דבר כזה הוא בלתי יאומן:שופט שאמור לשמור על החוק, מתיר אלימות הרס וזריקת אבנים על שוטרים בגלל... תחושת קיפוח אמיתית או לא אמיתית.
    אם אלה הם החלטות של שופטים בישראל נגיע בקרוב לאנרכיה מוחלטת כי אין אחד שלא מרגיש מקופח במשהו ולכולם איפה יש זכות להפר חוק, לקחת אותו לידיים ולהתנקם במי שאנו חושבים אחראי לקיפוח שלו.סדום תהיה צדיקה לעומת מה שיהיה פה.

    • עוד אחד שמגיב לפני שהוא קורא: הבחור לא זוכה. הוא רק לא נשלח לכלא (ל''ת)

      אסף ל. , 11/11/09 23:30

  • 101.

    אוי מערכת המשפט העקומה שלנו (ל''ת)

    כפיר, 11/11/09 17:37

  • 100.

    יש לאכוף גם את חוק התכנון והבניה במגזר הערבי באופן שוויוני (ל''ת)

    אלון, 11/11/09 17:24

  • 99.

    תומך טירור איסלאמי בתפקיד שופט זה מאד מסוכן

    אריה, 11/11/09 17:19

    חייבים דחוף לטפל באויב הזה יובל שדמי עד שלא יהיה מאוחר מדי.

  • 98.

    ובעצם הזיכוי

    רונן גולדשטיין, 11/11/09 17:06

    חטא השופט באותו החטא בו הוא מאשים את המדינה,לעומת הכתומים והנערות שנעצרו למעצר מנהלי בתקופת ההתנתקות.

  • 97.

    השופט חבר של השופט גולדסטון מחבר הדו''ח ??!! (ל''ת)

    רונית, 11/11/09 17:06

  • 96.

    החרדי בן ה-14 שישב במעצר עד שהודה במה שלא עשה ???

    יהודי לא מנוחין, 11/11/09 17:02

    על ידי השופטת דורנר,מישהו זוכר ???!!!

  • 95.

    קישקוש משפטי (המשך)

    שמחה , 11/11/09 16:51

    למה מתעלמים מהתגובות שלי?

    • על החיילים וזוכים ליד מלטפת. השופט לא שמע? אפילו לא עוצרים אותם.

      נערים ומבוגרים משתוללים בגדר, 11/11/09 20:33

      ומאחר שלא עוצרים ערבים אפילו, יוצא שמלטפים את היהודים, כי אותם כן עוצרים על פחות בהרבה, וכשכבר עוצרים ערבי זה כבר משום שהשתולל בפראות איומה ומסכנת, ואז השופט דורש לא להענישו.. איפה הוא חי? מנותק מן המציאות.

  • 94.

    יש לי צמרמורת...

    יהודי גאה, 11/11/09 16:50

    של עונג גאווה והתרגשות גדולה !!!
    כל הכבוד לשופט !!!
    נער הוא נער הוא נער, וצדק השופט שאין מקום לאיפה ולאיפה. צריך היה להחמיר גם עם נוער הגבעות והחרדים בירושלים, אבל עד שזה יקרה צריך לנהוג באופן שווה עם כווווווולם.

    • אתה לא ראוי להיקרא בכלל יהודי (ל''ת)

      אני כן יהודי גאה, 11/11/09 22:04

      • אתה לא יהודי גאה, אתה פשיסט גאה. (ל''ת)

        היהודי הגאה מדהורייתא, 12/11/09 00:02

  • 93.

    למה כועסים ? הוא אומר בכנות מה שהוא מרגיש ...

    רוני, 11/11/09 16:40

    זה שהמציאות היא שונה לחלוטין, זה שעוצרים נערים ונערות בלי שזרקו אפילו אבן אחת - כי הם יהודים, זה שעוצרים כתומים בדרכם להפגנה - כי הם יהודים, זה שהורסים כל בית חדש על ההר - אם הוא יהודי, זה כבר ממש לא משנה.

    אבל ככה זה בשמאל ...

  • 92.

    שקר גס

    ירון, 11/11/09 16:38

    חלקם הגדול של הנערים המואשמים ע''י השופט ''בעבריינות אידיאולוגית יהודית'', מתגייסים ליחידות מובחרות ועומדים בחוד החנית של כוחות הביטחון. למרבה הצער כופה השלטון על המשטרה לעמוד בעימות פרונטלי ומתמיד עם המתיישבים ביו''ש.

    • יחידות מובחרות עד שהרב מוריד פקודה אחרת

      ינועבט, 11/11/09 16:59

      וחוץ מזה, גמרנו כבר מזמן למדוד כל דבר לפי הצבא, תיכף עוד תגיד גם שיש פיות, מלאכים ואלוהים.

      • ההשוואה חסרת פרופורציה

        ירון, 11/11/09 19:08

        רק בשנים האחרונות שמענו על מקרים בודדים של האלימות מצד הנוער הדתי, וגם זה בא כתוצאה לאלימות קשה מצד המשטרה בפינויי מאחזים דוגמת 'עמונה'. מה שנקרא: 'הסלמה', פעולה קיצונית גוררת אחריה תגובה קיצונית יותר. באינתיפאדה לעומת זאת, האלימות פרצה מאליה, כביטוי למרד וכוונה בחלקה הגדול לאזרחים תמימים.
        אז איך אפשר להשוות?!

        • אתה כנראה לא עושה מילואים בשטחים

          אחד, 12/11/09 13:24

          אבל אני שעושה, אני רואה כל פעם כבר הרבה שנים את הילדים של המתנחלים עומדים מעל כביש ראשי וזורקים אבנים על מכוניות של ערבים. אני ראיתי אותם מתעלילים בילדים פלשתינאים מקללים ומתעמרים בהם
          לא מדברים על זה, לא תופסים אותם ולא מתעסקים איתם. ככה זה כשאין שיוויון בעייני החוק

  • 91.

    מדובר בקיבוצניק של השומר הצעיר. מה ציפיתם? (ל''ת)

    מכיר, 11/11/09 16:33

  • 90.

    השופט צודק: הערבים מופלים - הם לא משרתים בצבא, לא משלמים מיסים

    רמי, 11/11/09 16:31

    לא מצייתים לחוקי הנהיגה, בונים בנייה בלתי חוקית, וכולי.

  • 89.

    מה הוא מפגר ? בקושי יש אכיפה כלפי ערבים

    ש, 11/11/09 16:17

    הגזענות במדינה הזו חוגגת, לערבים זכויות יתר למרות שתרומתם שלילית

  • 88.

    אני לא יודע אם יש מישהו שחושב שיש בזה משהו חדש (ל''ת)

    א7, 11/11/09 16:15

  • 87.

    כבוד השופט שדמי - תודה !!! (ל''ת)

    יהודיה מפתח תקוה, 11/11/09 16:05

    • ותודה

      רנטיסי, 12/11/09 05:13

      ליהודיה הגלותית מפתח תקווה

  • 86.

    מצא לו נקודת מישען עלק-זה אידאולוגי וזה אידאולוגי (ל''ת)

    שישווה במקרים מסויימים לגופו של מעשה-אם כבר, 11/11/09 15:47

  • 85.

    המדינה מפלה זה לא חדש רבות

    עלי מחמוד, 11/11/09 15:46

    זה לא חדש מדינת ישראל מדינה מפלה בין יהודים לערבים בכל לא היה דו קיום במדינת ישראל לצערי מליון ערבים מופלים העלום צריך להתעורר כמו דוח גלדסטון אף האום אף מדינת ערב המתונת מנהגי ערב סכונים לאמרקאים מה הם יעשו ואנחנו הערבים נמשך לסבול במדינת היהודים ישראל לא דומקרטית זה בלוף גדול

  • 84.

    אני מבין שהשופט רוצה שהחילים ירו על המתנחלים אם איני טועה?!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    העאטוחימנצלחעכגכחחטחחייייייייייייייייייאאאאאאאאאאא, 11/11/09 15:35

  • 83.

    שדמי

    סאמי, 11/11/09 15:32

    כל הכבוד שופט

  • 82.

    נו טוב, זה אידיאולוגי וזה אידיאולוגי.. (ל''ת)

    מה הקשר בכלל בין הדברים??________, 11/11/09 15:20

  • 81.

    שופטים לטובת עו''ד מושחטת-הגשתי בקשות לש לחקור וכלום?

    אזרח ג, 11/11/09 15:16

    יש שופטים שמחפים על עוד מושחטת -וזו פעם שלשית שמוגשת בקשה לחקור-ומה עושה השופטת -תנחשו=מתעלמת -ולזה קוראים משפט ???

  • 80.

    להפסיק את שלטון השמאל במערכת המשפטית

    אבוחצירא אילן, 11/11/09 15:09

    נמאס לנו משופטים שמאלנים הנלחמים נגד המדינה היהודית.
    נמאס לנו משופטים אשר לא יודעים גבול לתאות השמאלנות שלהם.
    יש להילחם במערכת המשפט השמאלנית - כי היא מסוכנת למדינה היהודית.

    שהרי ערבי המיידה אבן על כוחות הביטוחן - בא להילחם במדינה היהודית.
    והיהודית שהפגינו נגד הגירוש - באו למחות על העוול שנעשה להיודים ועל האיוולת של המהלך נגד מדינת ישראל.

    • מסכים בהחלט (ל''ת)

      מסכים, 11/11/09 16:02

  • 79.

    השופט עיור מלידה? (ל''ת)

    כבוד השופט טול קורה מבין עיניך, 11/11/09 15:03

    • לא. הוא שמאלני מלידה..... (ל''ת)

      יודע דבר, 11/11/09 21:32

  • 78.

    לך תבין יהודים

    אין מילים כבר, 11/11/09 14:54

    מעניין אם באיראן או מדינה ערבית אחרת גם היו אומרים שמפלים את היהודים לרעה....

  • 77.

    לנערים היהודים הרסו את בתיהם שלהם(!),ואת כל ישובם!

    כ''כ עוצמת זריקת האבנים-אין מה להשוות בכלל, 11/11/09 14:54

    השוואות מופרכות מביאות למסקנות מופרכות.

  • 76.

    זה טבעי וברור כמו בכל משטר אפרטהייד תקין. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 11/11/09 14:51

    • דרושה חקירה

      רונן גולדשטיין, 11/11/09 17:42

      איך זה שאקסטרא שמאל כל פעם שיש איזו כתבה על ערבים עזתים או ישראלים,קופץ מיד להגיב.
      על נושאים אחרים אקסטרא שמאל לא מגיב כלל,אף שמדובר בנושאים חשובים.

  • 75.

    ערבי ישראלי

    צפוני, 11/11/09 14:50

    כבוד השופט שדמי כל הכבוד עלה והצליח

  • 74.

    ככה נראית מערכת המשפט.. בושה! שופט שעיניו לא בראשו

    מיכאל, 11/11/09 14:45

    אינו יודע להבחין בין אויבים הרוצים לפגוע לבין אנשים צעירים שמגנים על בתיהם


    האפליה היא בדיוק הפוכה

  • 73.

    צריך להרשיע את השופט שאינו מבחין ביסוד הנפשי שמאחורי העבירה. (ל''ת)

    יש להגיש ערר מידי., 11/11/09 14:45

  • 72.

    אור בקצה המנהרה כן יירבו

    איתי, 11/11/09 14:43

    ביום שהעתיד יעשה את החשבון עם העבר פסיקתך תהייה לנו לכף זכות

  • 71.

    באילו יחידות בצה''ל בניו של השופט הזה משרתים? מה הם עשו למען העם והארץ? (ל''ת)

    למישהו יש פרטים?, 11/11/09 14:32

    • בטח בדובר צה''ל או בגל''צ (ל''ת)

      אבוחצירא אילן, 11/11/09 15:45

  • 70.

    באנו ארצה לקדם ערכי שוויון ואחוות עמים? באיזו ערוגת שוטים צמחת? (ל''ת)

    ספר את זה לסבא שלי שהיה באושוויץ, 11/11/09 14:30

    • מי שדואג לעתיד המדינה צריך להפסיק להפלות את המיעוטים שלה

      גם המשפחה שלי נשרפה באושוויץ, 11/11/09 16:52

      ואתה, פשוט לא למדת כלום !!!

  • 69.

    סדום ועמורה. שופט פוליטי.

    מימי, 11/11/09 14:29

    תלאה המקלדת ממנות את מקרי ההתעללות של המערכת בנוער הכתום.

  • 68.

    He is on the way to get a Nobel peace price (ל''ת)

    Gideon, 11/11/09 14:28

  • 67.

    עוד מסמר בארון הקבורה של מערכת המשפט הישראלית המזוהמת (ל''ת)

    מדינה הפועלת ביודעין לאבדנה, לא יאמן!, 11/11/09 14:28

  • 66.

    חצי מהעיר לוד היא בניה ערבית בלתי חוקית, מה עשו רשויות החוק בעניין?! (ל''ת)

    מור-לוד , 11/11/09 14:26

  • 65.

    וזה הפוך שאוכפעם את חוקי הבנייה, אז? (ל''ת)

    גיל האליל, 11/11/09 14:25

  • 64.

    What Else Is New? (ל''ת)

    רפונזל, 11/11/09 14:22

  • 63.

    ברור שיש אפליה כוללת (ל''ת)

    שיש לתקנה, 11/11/09 14:21

  • 62.

    הינך שופט עיוור אם זה מה שרואות עיניך - בושה וחרפה!

    הפיסח, 11/11/09 14:19

    שיויון ? הם לא משלמים מיסים, ארנונה, מים חשמל, ומפקיעים קרקעות ועוד מישהו בא לבקש מהם כסף ? לא כי מפחדים להתעסק עימם !
    הינך חי בבועה אני מניח שביישוב פלצני או בשכונה שכזו ! ואיבדת הבנה במה שקורה במדינה !

  • 61.

    זהו שקר! בזמן הגירוש נעצרו קטינות צדיקות במשך חדשים וזכויותיהן נרמסו (ל''ת)

    מאיר, 11/11/09 14:18

    • יש קצת הבדל

      גדעון, 11/11/09 16:46

      הנערות שנעצרו בתקופת ההתנתקות לא נשארו במעצר בגלל העבירות שיוחסו להן אלא בגלל שהוריהם לא היו מוכנים לבוא לאסוף אותם, אילו היו רוצים היה ניתן לשחרר אותם ביום המעצר.

  • 60.

    צדיק בסדום (ל''ת)

    כל הכבוד, 11/11/09 14:17

  • 59.

    השופט הנכבד שכח

    עוז, 11/11/09 14:15

    שהזדהות עם אויב במצב של מלחמה דינה אחד בכל מדינה דמוקרטית.

    (כן, מלחמה. מעל 60 שנות מלחמת התשה)

  • 58.

    גם לשופטים נכונה האימרה היה חכם ולא צודק !

    פישלזון, 11/11/09 14:08

    ערבים ויהודים לא חד הם !
    הערבים אמנם אזרחים בישראל אבל חותרים תחתיה.
    לא לשכוח הערבים הם קודם כל ערבים ולאחר מכן ישראלים. ולא תמיד טובת המדינה למול עיניהם !

  • 57.

    תקראו סיפור:

    הוא גם לא מבדיל,למשל, בין חתול לנמר, 11/11/09 14:06

    לפני שנים הציג בטלויזיה בצורה ויזואלית מישהו שני משפטים זה מול זה:
    האחד: מעשה מגונה, המבצע ערבי, העונש שנתיים מאסר.
    השני: מעשה מגונה, המבצע יהודי, העונש
    8 חודשי מאסר.
    בהנתם את זה?
    אבל כעבור שבוע באותה תוכנית שודרה תגובנ המהלת בתי המשפט:
    למרות שהכותרת בשני המקרים היית ''ביצוע מעשה מגונה'', אבל מהות המעשה הייתה שונה לחלוטין מבחינת חומרתה.
    הוא לא פירט, אבל אני משאיר לדמיונכם מיגוון של מעשים שייחשבו כמעשה מגונה, החל מן, נניח, מלטיפה על הישבן (כשהוא מכוה לחלוטין במכנסיים! ) או מעשהו של חיים רמון וכלה במעשים... שהם כמעט אונס מלא.

  • 56.

    בדיוק להיפך...

    נחמן, 11/11/09 14:02

    המיעוטים נהנים מזכויות יתר .

  • 55.

    השופטים שוכחים שכאן זה מזרח תיכון....תתעוררו...אנו לא בשווייץ (ל''ת)

    פטריוט לאומי, 11/11/09 14:00

  • 54.

    מה לנו כי נלין על גולדסטון אם יש שונאים פרו אוייבינו כאלה בתוכנו!! (ל''ת)

    האח של גולדסטון, 11/11/09 13:59

  • 53.

    צדיק בסדום. צדק תרדוף

    משפטן ערבי, 11/11/09 13:50

    סוף סוף יוצא שופט בישראל, אוזר אומץ וללא משוא פנים, יורק את האמת בפרצוף של כווווווולם. מדינת ישראל על על רשויותה, ובתוכה מערכת הצדק, נוקטת איפא ואיפה בין כלל אזרחיה, על בסיס לאום גזע ומין.
    חבל ששופט זה לא ימצא את דרכו לבג''ץ ויכהן שפ כי הוא ראוי לו, כי במערכת הצדק הישראלית אדם כזה לא '' מתאים למערכת'' הנשלטת בידי ערכים ונורמות, שלצערי הרב, ערך הצדק בו נדחק לשולי השוליים.

    • אמרת סדום?צדקת.

      דני,טירת כרמל, 11/11/09 23:42

      חבל שאין שופטים כאלה במדינות ערב.אתה יודע מה גם אם היו,בטח היו תולים אותם על מנופים.פה בישראל נהיית אינטיליגנט אה משפטן.ישראל היא גן עדן של הערבים שחיים פה.אין חובות,אין חוקים,אוכל בשפע,חופש מוחלט.איפה חיים הערבים טוב יותר בישראל או במדינות ערב?משפטן עלאק.טוז עלאק.

  • 52.

    השופט צודק! אם אין שיוויון בפני החוק אין מדינת חוק (ל''ת)

    ..ותפנימו.., 11/11/09 13:48

    • מתי יהודים זרקו אבנים על מכוניות ערביות בכביש? (ל''ת)

      מה משווים פה בכלל?, 11/11/09 15:12

      • כל שני וחמישי

        ק. ק., 11/11/09 15:30

        בהתנחלות הקרובה לביתך.

        למה שזה יגיע לחדשות? כולה ערבים.

        • זורקים אבנים על מכוניות נוסעות? (ל''ת)

          מה אתה מקשקש, 11/11/09 17:49

      • תתפלא

        אחד שיודע, 11/11/09 20:45

        אתה מוזמן לבדוק מאסרים קודמים של קטינים ששלח אותם אותו שופט לכלא

  • 51.

    stop the aparthide now! (ל''ת)

    israeli, 11/11/09 13:46

  • 50.

    סופה של דמוקרטיה - שופטים בוגדים בעם (ל''ת)

    אזרח, 11/11/09 13:44

  • 49.

    יש איפה ואיפה ביחסה של המדינה לפשעי הונדלים המתנחלים לבין פשעי אלה

    פשעי המתנחלים הסדומיים, 11/11/09 13:42

    המתגוררים בתחומי הקו הירוק.

  • 48.

    כמה אזרחי ישראל נפגעו\\נהרגו ממפגינים יהודים? (ל''ת)

    גיא, 11/11/09 13:36

  • 47.

    שופט דפוק נער יהודי לא זורק בקבוקי תבערה

    אזרח, 11/11/09 13:34

    ואילו הערבים זורקים ללא חשבון ! אבל בדבר אחד הטיפש הזה צודק יש הבדל בענישה בין יהודי לערבי לדוגמא : יהודי בונה מבנה לא חוקי מיד הורסים לו את המבנה כולל קנס ומעצר בזמן שהערבי בונה לאנשי החוק יש בעיה הם נהפכים לעיוורים והשופטים לחסרי דעת .

  • 46.

    יש לבדוק את החלטת השופט הזו מדובר בהחלטה פולטית

    שמעון הצדיק, 11/11/09 13:32

    ולא שיפוטית דהיינו במזל לא נהרג איש למעשה מה שאומר השופט לא משנה מה הילד עשה אלה מה קרה למה הוא צריך לענש דהיינו השופט בהחלטתו זילזל בסכנה שזריקת האבן היתה גורמת

  • 45.

    כבוד השופט אנחנו מדינה יהודית לידיעת כולם. (ל''ת)

    איציק., 11/11/09 13:27

  • 44.

    כבוד השופט אנחנו מדינה יהודית לידיעת כולם. (ל''ת)

    איציק., 11/11/09 13:27

  • 43.

    שופט מיתמם - ברור שיהיה הבדל בין עברינות ''אידיולוגית''

    אבי, 11/11/09 13:26

    העברינות האידיולוגית היהודית (כמו בתקופת ההתנתקות) מעוניינת לחזק את מדינת ישראל
    ולכן יש מקום לסלחנות כי הילדים האלה גדלים ואח''כ הופכים ללוחמים בצבא שמוכנים למות בעבור המדינה.
    לעומת זאת האידיולוגיה של העברינות הערבית שהיתה נועדה להחריב את המדינה. גם אם הוא אח''כ לא נשאר פעיל הוא ממשיך לתמוך לממן ולחנך להתנהגות שעלולה להביא לחורבן המדינה.

    מי שלא מבין את ההבדל לא ראוי להיות שופט

    • עברינות שנועדה לחזק את מדינת ישראל?

      אחד, 12/11/09 13:21

      אתה הזוי? אתה עושה את עצמך?
      יש החלטות ממשלה, יש פעילות חוקית לגמרי ואתה טוען שמותר להיות עבריין כי לפי דעת העבריין זה לטובת המדינה.
      גם ה''מחבל היהודי'' טוען שהוא עשה לטובת המדינה, אז אולי צריך לשחרר אותו. גם סוחר הסמים יטען שהוא עשה את זה למען המדינה, להקל על הסבל של החלשים וגם האנס שבסה''כ רצה להגדיל את כמות הילודה במדינה.
      עבריין הוא עבריין וצריך שיוויון בפני החוק, אבל כל מי ששרית בשטחים מכיר את זריקת האבנים של הילדים היהודים על מכוניות הערביות מה שעלול לגרום לסכנת חיים ויודע כמה המדינה עושה כדי למנוע מהם את זה (רמז לא עושה כלום)

  • 42.

    מעניין מה קורה בתחום של עבירות בניה

    דב זהרור, 11/11/09 13:26

    אני מנחש שיותר קל להרוס בתים של יהודים

  • 41.

    ממש הפתעה מרעישה.

    מומחה לגזענות, 11/11/09 13:26

    כולם יודעים. חלק מסכימים בגאווה לאפליה, וחלק אחר סתם שותק.
    פסק הדין הזה לא יעזור.
    האפליה תמשך

  • 40.

    אוי ואבוי לנו משופטים כאלה

    ., 11/11/09 13:24

    במקום להעניש את כל העבריינים בצורה שווה. הוא משחרר את כולם. לשלוח לכלא את מידי האבנים מכל המגזרים : ערבים, חרדים, מתנחלים, ושמאלנים מבלעין.

  • 39.

    פסק דין מדהים. כל הכבוד! (ל''ת)

    מתנחל, אבל שונא גזענים, 11/11/09 13:23

    • כל הכבוד זה לא מילה.כשיביאו לפניו מרגל נגד ישראל

      הוא יפסוק שזה כמו עובד מוסד,שב''כ.., 11/11/09 14:46

      רק ב''הבדל אידיאולוגי'' ואין להפלות ביניהם..

  • 38.

    ובפעם הבאה שהנער הזה או חברו יידו אבן ויפגעו באדם, וחלילה יהרגו אותו

    ע., 11/11/09 13:21

    דמו בראשך שופט הזוי!

    אם כבר ההיפך הוא הנכון, רשויות החוק והאכיפה פוחדים להתמודד עם העבריינות הערבית החמורה והמתפשטת כאש בשדה קוצים אבל עם היהודים מחמירים עד לקוצו של יוד.
    מה עם כל הנערים והנערות שישבו בכלא כי העזו לחסום צמתים או להתנגד לגירוש מגוש קטיף בלי לסכן איש? איך אתה מסוגל לשקר כך במצח נחושה? ומה עם כל הפשע בישובים הערביים שלא מטופל כי כוחות הביטחון פוחדים להיכנס לשם?


    כל עוד אלה פני השופטים שלנו הפשע ימשיך להשתולל ברחובות ולגבות קורבנות בלי סוף!

  • 37.

    השופט הזה כבר נתבע בעבר בגין רשלנות שיפוטית (תיק 000556/05) (ל''ת)

    ימי שפוט השופטים, 11/11/09 13:21

  • 36.

    בשם מורי ורבי אהרון ברק

    מוש, 11/11/09 13:17

    כך צומח לנו דור חדש של מחריבים מבפנים ,ומועמד חדש מהמעמד השליט שלא נבחר מעולם לתפקיד נשיא בית המשפט העליון . ערבי זורק אבנים לא מתוך מחאה אישית .הוא לא רוצה כאן יהודים והאבא שלו זרק אבנים לפניו .הסבא בא מעיראק או מצרים לחפש עבודה אצל יהודים ומאז ,הרחמנים שבהם זורקים אבנים והסיסמה נשארה ''איטבח אל יאהוד '' .יהודי שזורק אבנים לא רוצה כאן מדינה ערבית ,חוץ ממיעוט אלים של נטורי קרתה .הפואנטה היא שאותו ''נער ''יזרוק אבנים שוב ,או בלוקים ויעבור לנשק חי ,שהלוואי בימנו יפגע בצדיק ששחרר אותו.

  • 35.

    מעניין- השופט לא הזכיר את שפרעם, מרר ועוד מקומות בהם ביצעו ערבים לינץ' (ל''ת)

    רעמסס, 11/11/09 13:16

  • 34.

    שופט אמיץ

    שרון, 11/11/09 13:16

    כן ירבו

    • האבן הבאה עליך

      uaui, 11/11/09 15:11

      בעזרת השם וביסמיללה

  • 33.

    במקום המשפט שם הרשע (ל''ת)

    מהרסייך ומחרבייך משופטייך יצאו, 11/11/09 13:13

  • 32.

    דעתם של שופטי ישראל השתבשה עליהם!!! השוטרים עסוק

    רועי הגלילי, 11/11/09 13:12

    בחיפוש אחרי מידיי אבנים שזרקו אבנים על נהגים תמימים!!!

  • 31.

    שופר בישראל אינו יודע להבחין בין מגזר המייצר מחבלים לזה המייצר את (ל''ת)

    החיילים הטובים בצה''ל, גועל נפש!, 11/11/09 13:11

  • 30.

    וואו שופט הגון. כל הכבוד!! סופסוף יש קצת שיוויון בפני החוק (ל''ת)

    טוב מאוחר מלעולם לא., 11/11/09 13:10

  • 29.

    ועשיו צפו למטר אבנים על ראשכם היהודים. שופט מסוכן לציבור! (ל''ת)

    יצחק הכהן, 11/11/09 13:09

  • 28.

    אתה בדרך הנכונה לבג''ץ..... (ל''ת)

    ברק, 11/11/09 13:08

  • 27.

    אני גאה בכך שיש שופטים כאלה

    עו''ד, 11/11/09 13:08

    יישר כוח, חזק ואמץ. רק אמת, יושר, ואומץ לב ציבורי, כפי שמצופה מכל שופט, וכפי שאנו עורכי הדין מתאכזבין לראות שוב ושוב שחסרים כל כך במערכת. אפליה כלפי עורכי דין ''מכוחותינו'', המקורבים לצלחת, כלפי עורכי דין הטוענים את אותן טענות בדיוק, וזוכים התעלמות וליחס מזלזל. אני מקווה שפסק הדין הזה לא יפגע לך בקידום. עלה והצלח.

  • 26.

    מי יתן ואישתך והילדים שלך יהיו ברכב הבא שיחטוף אבנים (ל''ת)

    tt, 11/11/09 13:08

  • 25.

    ליהדות 3 קבוצות: על אנוש (חרדים) תת אנוש (חילונים) לא אנוש (לא יהודים) (ל''ת)

    Vox Ami , 11/11/09 13:07

  • 24.

    הגיע הזמן שהטפול בעבריינים יהיה לגופו של ענין ולא לגופו של אדם.

    אזרחית שאכפת לה, 11/11/09 13:06

    אם אנו רוצים לחיות בחברה מתוקנת יש לאכוף את שלטון החוק ללא משוא פנים. כל שיטה קלוקלת תחזור אלינו ותכה בכולנו כבומרנג.
    אנא, תפקחו את העיניים ! ובהקדם !!!

    • יהודים זרקו אבנים על תחבורה ציבורית,וחבורה יהודית אחרת

      זרקה על הניידת שבאה בעקבות הנ''ל? זה קרה??איפה??, 11/11/09 14:49

      גם ''זרקו אבנים''-יש זרקו אבנים ויש זרקו אבנים...

      מעניין לאיזה מהן היית מעדיף להיקלע.

  • 23.

    אותו קביעה תיהיה בין צ'יקו תמיר לאימעד פארס !! (ל''ת)

    אני לא אתפלא, 11/11/09 13:06

  • 22.

    כל שופט היום חושב שהוא פוליטיקאי (ל''ת)

    משפטן, 11/11/09 13:06

  • 21.

    המדינה מפלה

    דוד, 11/11/09 13:03

    נכון אני כיהודי לא יכול להתשלט על אדמות
    בנגב ולא יכול לבנות בלי רשיון ועוד ועודדדדדד דוד שהמדינה מפלה אותו

  • 20.

    שקר מוחלט

    דוד אסולין, 11/11/09 13:02

    הבן שלי ישב בכלא בגלל חסימת נתיב תחבורה בזמן הגירוש. הפרקליטות רדפה אותו ואת חבריו כאילו היו עבריינים ממשפחת הפשע. השופט הנכבד לא למד את החומר ופסק על פי מחשבותיו הפוליטיות. יש להרחיק שופט כזה מכס השיפוט.

    • הבן שלך עבריין.

      דקל, 11/11/09 14:10

      שום הבדל בינו לבין ערס שדוקר בדיסקוטק.

      • מה הקשר. (ל''ת)

        20 מסביר איפה הטעות השיפוטית הלכה למעשה, 11/11/09 15:44

  • 19.

    השופט לכלא

    דני, 11/11/09 12:58

    שופט כזה מסכן מאוד את קיומנו בארץ ישראל

    • ''צִיּוֹן, בְּמִשְׁפָּט תִּפָּדֶה'' - למרות שלמתנחלים ועוזריהם האמת קשה (ל''ת)

      ההתנחלות אינה יהדות, 11/11/09 14:06

      • התנחלות לא -אבנים עלינו כן

        יעקוב ובנותיו, 11/11/09 15:18

        בבית משפט מהסוג שהיה נהוג בציון עליה אתה חולם ,מי שניסה להרוג נחשב כמו מי שהצליח .מה לדעתך המלומדת ניסה הזורק להשיג ,שיוויון בפני החוק שאיננו רוצה בו?

  • 18.

    בתמונה של המתנחלים שמיידים אבנים יש הטעייה

    גד, 11/11/09 12:56

    הם לא זרקו אבנים על המשטרה אלא על ערבים שזרקו אבנים עליהם

  • 17.

    השופט צודק לגמרי, הגיע לומר זאת בכל רם

    נעמה, 11/11/09 12:52

    מערכת המשפט מחמירה עם בני מיעוטים, והעונשים שניתנים להם הם חמורים לאין ערוך מעונשים שמקבלים יהודים על עבירות דומות. לא רק פשעים אידיאולוגיים, גם עונשים על עבירות פליליות כמו גניבות, אונס וכולי שמוטלים על בני מיעוטים הם קשים יותר מעונשים שמוטלים על יהודים שביצעו עבירות דומות. זה לא רק עניין של גזענות (שקיימת גם במערכת המשפט לצערנו), אלא גם חוסר יכולת של האוכלוסיה הזו לגייס עורכי דין טובים (ויקרים), דעות קדומות בכל מערכת המשפט ודעת קהל עוינת.

    • צודק לגמרי!

      אלמונימי, 11/11/09 14:31

      צריך שהענשיה תהיה שווה - כלומר להחמיר עם הפושעים היהודים, ולא להיפך!

  • 16.

    ומה לגבי הריסת מבנים לא חוקיים?

    אדיר (באר שבע), 11/11/09 12:51

    גם שם המדינה מפלה. ויש דו''ח שמעיד שאכיפת החוק נעשית רק על הימין ...

    האמת היא שהפרקליטות אוכפת את החוק כלפי השוליים בצורה סלקטיבית (שוליים מימין ומשמאל). צריך דה-פוליטזציה של אכיפת החוק עכשיו! רוצים לחיות בדמוקרטיה!

  • 15.

    לדעתי יש הפליה והיא לרעת היהודים, הערבים מופלים לטובה כי

    שי, 11/11/09 12:50

    הם יכולים לבנות ארמונות על הרי הגליל או בנגב ואף גורם ממשלתי לא יבוא להרוס להם את הבית, סליחה, את הארמון.

  • 14.

    עוד חוליה

    שמחה , 11/11/09 12:49

    עוד חוליה בשרשרת הטירוף של בתי המשפט בישראל. מעתה אי אפשר יהיה לשפוט נערים ערבים חוליגנים שזורקים אבנים ומסכנים חיים. במקום לשפוט לפי העבירה מערכת המשפט מחליטה על דעת עצמה ל''תקן'' את החברה בישראל. תחי האנרכיה השיפוטית!

  • 13.

    כל הכבוד לשופט ההוגן . (ל''ת)

    דוד, 11/11/09 12:49

  • 12.

    כל הכבוד לשופט ההוגן . (ל''ת)

    דוד, 11/11/09 12:49

  • 11.

    המדינה יודעת בתת הכרתה הלא משפטנית

    איזה אבן נועדה לחסלה, 11/11/09 12:48

    זורקי אבנים יהודים מוחים נקודתית, ולא יקצינו אלימותם משינאת הישות הציונית.
    ברור שיש לטפל בכל עבירה, אך יש להתייחס למניע.
    מה יותר משפיע על מדיניות חסרת זהות- אבנים של ציבור שהוצא מחוץ לגדר, או הזעפת גבות של אובמה?

  • 10.

    איפה נוער יהודי ידה אבנים באותה צורה על ניידת משטרה?

    ומתי סייעו לידוי אבנים על תחבורה אזרחית??, 11/11/09 12:43

    איזה אבסורד נחמד-עופרת יצוקה וההתנתקות היינו הך -זה וזה אידיאולוגי..

    עם ההגיון הזה אפשר לטעון לאפליה בין המתגייס למוסד ובין מרגל נגד ישראל..
    אחד מתגמלים ואחד מענישים - אפליה!אפליה מיגזרית!חחחחח

    • בפסגת זאב, במאחזים, בגוש קטיף

      שש, 11/11/09 14:08

      (רשימה חלקית)

      • זרקו על תחבורה ציבורית? (ל''ת)

        מתי?, 11/11/09 15:23

  • 9.

    לך לעצורי ההתנתקות שלא פגעו כלל בשוטרים

    שפוי, 11/11/09 12:42

    לך לצעירי עמונה....
    אין כלל שיוויון בין יהודים לערבים
    בודאי רק שלפושעים ערבים לא עושים כלום
    מדינה בשיתוק
    משטרה בשיתוק
    בתי משפט בשיתוק
    .....

  • 8.

    קטינות יהודיות נרקבו בכלא.

    על מה הוא מדבר, 11/11/09 12:41

    גם לא שכחנו את הפוגרום הערבי של אוקטובר 2000.

    • הן היו רקובות כבר מקודם (ל''ת)

      טל, 11/11/09 16:26

      • אתה אדם נאור! (ל''ת)

        יעקב, 11/11/09 22:12

  • 7.

    כל הכבוד

    דרור, 11/11/09 12:39

    איש חכם

  • 6.

    היתי יורה בכל הבררה הזאת. לא משנה מה עדתה או לאומיותה. (ל''ת)

    Brara-land, 11/11/09 12:39

  • 5.

    מדובר בהבחנה, לא באפליה!!!!!!!!

    יהודי, 11/11/09 12:38

    ברור שיש להעניש יותר את מי שפועל באלימות לאות הזדהות עם האויב.
    מאשר את מי שפועל באלימות כמחאה פוליטית.

    שני הדברים חמורים, אך הראשון פי כמה.

    אבל ככה זה כשמערכת המשפט של ישראל היא שלוחה של מר''צ.. כנראה אדון יובל שדמי שם את עיניו על בג''צ.

    • מדובר בימני שיהדותו משכיחה ממנו שהשיוויון הוא עיקרון יסוד במדינת חוק (ל''ת)

      מדינת (צ)חוק, 11/11/09 13:46

  • 4.

    שופט טיפש. אין גזירה שווה בין ההתנתקות לעופרת יצוקה

    י, 11/11/09 12:36

    המדינה תעשה טוב אם תערער למחוזי

    • נכון אין גזירה שווה ביניהם , מאחר ועופרת יצוקה היתה פשע נגד האינושות..

      איאס, 11/11/09 14:07

      במקביל ההתנתקות היתה ניסיון זוטר לתיקון עוול אשר התמשך לדורות ...

      • אז אולי היה צריך לזרוק אבנים על מכוניות ערביות (ל''ת)

        כי עפו סקאדים על שדרות.., 11/11/09 15:25

    • אף אזרח לא מת בהתנתקות. לפחות 600 אזרחים מתו בעופרת יצוקה

      ניר י-ם, 11/11/09 23:27

      מות אזרחים יותר חמור מגירוש אזרחים מבתיהם.

      הפגנות נגד מוות של אזרחים אם כך הרבה יותר טעונות מהפגנות כנגד גירוש אנשים מבתיהם.

      אז אתה צודק, אין גזירה שווה בין ההתנתקות לעופרת יצוקה. שניהם היו אירועים ראויים (ועל כך יסכימו רוב תושבי ישראל, וגם רוב היהודים בישראל). עופרת יצוקה היתה אירוע חמור בהרבה. מלחמה תמיד חמרה בהרבה. בדיוק כמו מלחמת יום כיפור וגירוש ימית.

  • 3.

    מדינה בדרך לאבדון.. (ל''ת)

    זהו, נגמר, 11/11/09 12:35

  • 2.

    כל הכבוד!!! (ל''ת)

    נטע, 11/11/09 12:29

  • 1.

    אם כך, לדעת השופט הנכבד מותר ואולי רצוי ליידות אבנים....

    Eחד, 11/11/09 12:27

    מערכת משפט חסרת אחריות!
    אם יש לדעתכם חוסר שיוויון - בידכם לשנות זאת. החמירו עם שני הצדדים, ואל תשגרו מסר שאלימות תעבור בלי עונש.
    אין גבול לטמטום!

    • אם לדעת הפרקליטות הבעיה היתה כל כך גדולה, גם נערים יהודים ... (ל''ת)

      ...היו נותנים את הדין!, 11/11/09 13:50