• 35.

    גם אני בתור בוגר של הגדוד ...

    דוריאן תורג'מן, 28/12/09 09:58

    מתבייש להגיד שהייתי בו מה זה ממתי צבא עושה עבודות משטרה חלאס עם השטויות האלו צבא אמור להתעסק עם האוייב!!!

  • 34.

    כל הכבוד (ל''ת)

    יהודה, 20/12/09 01:22

  • 33.

    כמה חודשים שרתו הפרזיטים המילואימניקים בשרות חובה כלוחמים ?? (ל''ת)

    מי שיודע את האמת, 28/11/09 18:20

  • 32.

    brak rotse lhtsil et oro, rotse lhyot rosh mmshala (ל''ת)

    gol, 20/11/09 16:45

  • 31.

    צה''ל הוא צבא העם=ולא צבא לגחמות פוליטיות וגירוש יהודים=נקודה!!! (ל''ת)

    קורןנאוה טבריה=כל הכבוד לשמשון שהשיבו כבוד לצה''ל!, 12/11/09 06:41

    • ובניית התנחלויות זו לא גחמה פוליטית? (ל''ת)

      ארז, 12/11/09 19:18

      • זו ארצנו לכל הדעות,וההתיישבות הייתה תוך עידודם של כל ממשלות ישראל. (ל''ת)

        דווקא התחיל העניין עם מפלגת העבודה, 12/11/09 20:36

  • 30.

    לצה''ל תפקיד ברור-לשמור על בטחון אזרחי המדינה.פינוי אזרחים כפוי (ל''ת)

    הוא תקדים היסטורי מוזר,להוציא את הפוליטיקה מצה''ל!, 12/11/09 03:44

  • 29.

    הם צודקים. הם פועלים על פי צו מצפונם. צו מצפוני אגב

    מנש, 12/11/09 01:07

    אומר שמפעל ההתנחלויות הוא אסון למדינה ואסור לחיילים להסכים לשמור על המתנחלים.
    כחייל עלי להגן על המדינה ומבחינתי המדינה נגמרת בקו הירוק.
    אם יש צורך במבצע צבאי דוגמת חומת מגן או עופרת יצוקה, אין בעיה.אבל -
    שמירה על מתנחלים פורעי חוק ? שהמשטרה תגן עליהם.זו לא בעיה שלי

  • 28.

    לשמאלנים!תמשיכו לשבת בבועה התל-אביבית.אנחנו אחיכם הימניים נגן עליכם (ל''ת)

    גבי, 12/11/09 00:22

  • 27.

    משחקים באש הפלוג בעם- יש לפעול בתקיפות נגד החילים והמגבים שלהם (ל''ת)

    אזרחי1 , 11/11/09 22:07

    • מה שהחיילים אומרים בעצם זה בסך הכל:

      די לפוליטיקה בצבא!, 12/11/09 00:06

      ועל זה שהם נגד פוליטיקה בצה''ל - הם בכלא. למה? כי הם ימניים

      • הם בכלא כי אסור לחיילים לקחת חלק בהפגנות

        ארז, 12/11/09 19:18

        לחייל במדים אסור לקחת חלק בהפגנות פוליטיות, וזה מה שהחיילים האלו עשו.

        הצבא כפוף לדרג הפוליטי, ולכן בהכרח מבצע פקודות שניתנו לו משיקולים פוליטיים. אם חייל לא רוצה למלא פקודות שניתנו לו - זכותו לסרב (ולדעת שאחר כך יישב על זה בכלא). אבל החיילים האלו לא קיבלו פקודה וסירבו לה, אלא יזמו הפגנה פוליטית.

  • 26.

    סוף סוף מתחילים להתעורר... מתחילים להבין שהמדינה דוהרת לתהום. (ל''ת)

    אסתר, 11/11/09 19:06

  • 25.

    חובה על החיילים לציית לפקודה ולגרש המתנחלים.

    רון וייס, 11/11/09 14:49

    כל הגדה כפופה לממשל צבאי ועל החיילים מוטלת החובה להשליט את החוק לפי הפקודות שהם מקבלים.

    • צודק מאוד. להכניס אותם לשנה לכלא (ל''ת)

      יוסי, 11/11/09 22:15

      • הם יקבלו 1100 ש''ח ליום מהרבנים (ל''ת)

        ואותך נשלח למחלקה פסיכיאטרית, 12/11/09 22:10

    • בטח אתה משתמט מצה''ל נכון? (ל''ת)

      אני חייל ולעולם לא אגרש יהודים!!!, 12/11/09 22:08

  • 24.

    מה שנכון נכון יהודי שמגרש יהודי זו בעיה ועיוות היסטורי של העם היהודי (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/11/09 13:45

  • 23.

    אני נמצא כרגע בחו''ל. ואני מבטיח שאני לא חוזר לגדוד (ל''ת)

    שלמה מט, 11/11/09 12:23

    • אתה יכול להישאר שם - לא צריך את הטובות של משיחיי השקר הבורים (ל''ת)

      דתי לאומי קלאסי., 11/11/09 17:22

      • אני מבין אותך היטב מר שלמה טל. גם אני הגשתי התפטרות (ל''ת)

        דתי לאומי לא קלאסי, 11/11/09 19:24

  • 22.

    גם אני לא מגרש יהודים מחומש! (ל''ת)

    רס''ן מיל., 11/11/09 11:42

  • 21.

    להעיף גם אותם מהיחידה. נקודה. כל מי שיוצא בהצהרה פוליטית מימין ומשמאל. (ל''ת)

    Eחד, 11/11/09 09:59

  • 20.

    גם לשמור על התנחלויות זו משימה פוליטית (ל''ת)

    העתיד: פירוק צהל למחנות פוליטיים, 11/11/09 09:44

    • המשימה היא להגן על חיי יהודים באשר הם

      ריקרדו, 12/11/09 11:31

      אם תתחיל בכיוון הזה - אז אני למשל לא ארצה להלחם במלחמה הבאה נגד חזבאללה, כי מה אכפת לי מהקומוניסטים שגרים בקיבוצים ובמושבים בצפון ומצביעים ל''מרצ''?
      או להגן מול עזה על אלה שגרים בעוטף עזה ותמכו בהיתנתקות?
      למה לי לסכל פיגועי התאבדות? הרי הם מכוונים למרכז הארץ, אל ''מדינת תל אביב'' השמאלנית, וכן הלאה.

      אז לא. צריך להגן על כולם. זה מעל לפוליטיקה.

  • 19.

    מדינת המתנחלים שולחת את זרועות התמנון שלה גם לשורות הצבא (ל''ת)

    דש, 11/11/09 09:20

    • נסה להסתדר בלעדיהם בצה''ל. את מי תגייס את אביב גפן? (ל''ת)

      מתנחל, 11/11/09 11:12

    • המתישבים ומזדהים איתם נושאים את המדינה על כתפיהם (ל''ת)

      בזמן שאתה וכמותך עסוקים בלגרב''ץ, 11/11/09 12:33

  • 18.

    גם אני

    חייל בגדוד, 11/11/09 08:52

    גם אנו הלוחמים בגדוד מרגישים את הניצול של הפולטיקיים. יום יבוא וגם אני אסרב פקודה

  • 17.

    זה לא גירוש יהודים זה פינוי עבריינים (ל''ת)

    yosi, 11/11/09 08:31

    • צודק מאוד!! שיצאו ולהעניש את החיילים בחומרה רבה

      יוסי, 11/11/09 22:16

      שיראו וירעו

  • 16.

    אהבתי את התגובה של דובר צה''ל ...

    רוני, 11/11/09 08:30

    אסור לערב את הצבא בויכוחים פוליטיים, אמר הדובר. אז גם הוא מסכים עם החיילים הצדיקים.

    • ומה שהחיילים עשו זה לא פוליטי? הימין רוצח ומתלונן על אלימות באותה נשימ

      אורן, 11/11/09 20:53

      ה

  • 15.

    כל העם איתם (ל''ת)

    דוב, 11/11/09 08:30

  • 14.

    כשהתל אביבים משתמטים- אלו הם חיילינו. (ל''ת)

    המטיף, 11/11/09 08:07

    • משימות שיטור אזרחי ,יש לתת למשטרה !

      לא חובב פינויים, 11/11/09 15:55

      ההשתמטות באה מכל המקומות. עדיין לדעתי אין להשתמש בחיילים למשימות שיטור כנגד אזרחים במיוחד שרוב העם לא באגנדה של פינויים.יש איתי במילואים הרבה ת''א ועוד שמאלנים-לא לתת סיסמאות

      • יהודה ושומרון הינם שטח צבאי. תתעדכן! (ל''ת)

        אורן, 11/11/09 21:28

        • אורן אתה אנרכיסט בתחפושת. תגובותיך זועקות את זה.

          תמר, 12/11/09 08:14

          לך לבלעין, עזוב אותנו במנוחה.

          מבחינתך- לפרק את המדינה לגברי, כי יש יותר מידי ימניים...

  • 13.

    כשהצבא מנוצל פוליטית למטרות הישרדות והסחת הדעת (שרון)- זו התוצאה. (ל''ת)

    רעמסס, 11/11/09 08:06

  • 12.

    את הכלל 'הודי לא מגרש יהודי' צריך להוסיף לספר התורה!

    הזקן מאשקלון, 11/11/09 07:57

    ולהניק לעוללים, ללמד ולהנחיל בגנים ובבתי הספר.
    מצד שני, המתנגדים לגרוש יהודים לא לוקחים סיכון של ממש לחרותם. תמיד יהייה להם מישהו בפוליטיקה שימציא להם חוקים כמו החוק למחיקת רישום פלילי וכד' כך שהם בעצם גיבורים קטנים

    • לא צריך להוסיף - הוא קיים מזמן וזה סדרה של עבירות ולא סתם גירוש (ל''ת)

      החוק היהודי לא מתיר זאת, 11/11/09 08:21

    • הוא כבר מזמן נמצא בספר התורה הכתום שלכם יחד עם (ל''ת)

      הפסוקים המפוברקים כמו ''עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה'', 11/11/09 18:03

  • 11.

    לא מבין למה להתגייס אם נלחמים נגד אחיהם ? - זה ממש טירוף!

    אם ככה לבטל גיוס חובה!, 11/11/09 07:55

    נניח שהיו מגייסים אותי והייתי צריך להלחם נגד שכן שלי ברמת גן - לעולם לא הייתי מסכים לעשות את זה ולא איכפת לי מי ציווה ולמה

    • בוא נבטל אז גם את מס הכנסה או לחילופין השקעת המדינה בשטחים = אפס שקלים

      אורן, 12/11/09 01:25

      ואז נדבר...

  • 10.

    שמירה על התנחלויות לא חוקיות זה האמא של הפוליטיקה

    חיים, 11/11/09 07:44

    אולי מבקשים הסרבנים לקיים משאל בין חיילים לפני כל פעולה שהוחלט עליה בממשלה.

    • לדעתי לגיטימי להעביר חייל לעזה במקום ליו''ש - אם זה נגד מצפונו (ל''ת)

      זכות למצפון נקי לשמאל ולימין, 11/11/09 08:06

      • אם היית רמטכל אולי זה היה משנה למישהו דעתך

        אורן, 11/11/09 20:55

        תתחיל לפצל יחידות אורגניות לפי השלכות פוליטיות של משימה???

    • גם אתה מתנחל אל תשכח את זה חביבי (ל''ת)

      חסן, 11/11/09 08:20

    • קיומה של התישבות חוקית,חשובה ומועילה פי 100 מקיומך. (ל''ת)

      איננו כלי משחק בידי פוליטיקאים מושחטים גונבי קולות, 11/11/09 08:40

    • בוודאי!.קודם כל נשב..נשאל את הרבנים...ואז נגיד למג'ד איך להתנהל.... (ל''ת)

      היועצת, 11/11/09 09:58

  • 9.

    ספרו את זה לאלופים השקרנים שלכם שדרו פירסומת בגגל''צ (ל''ת)

    פינוקיו, 11/11/09 07:35

  • 8.

    ואני לא מסכים להגן על ישובים שמתחילים באות ב' ,,, (ל''ת)

    צה''ל איבד לגיטימיות, 11/11/09 07:12

  • 7.

    תגובה

    מ''פ לשעבר בגדוד, 11/11/09 07:11

    אני מבין שיש מי שחושב שגדוד בצה''ל עושה את שעל רוחו , המפקדים והחיילים בגדוד ממלאים משימות שמוטלות עליהם , למי שיש בעיה שלא יטען למול הצבא אלא שיעשה את זה למול מי שנותן את ההוראות לצבא - כך מקובל.

    צריך להפסיק לטעון כנגד הצבא ולהחליש שורותיו , ואני אומר את גם בתור אחד שמתנגד באופן אישי לפעולות שיטור אלו שמוטלות על חיילים , אבל מודה שאינני רוצה ''להחליף את העם'', ויש דרכים לגיטמיות להשפיע.

    בתור מי שמילא תפקידים קרביים בגדוד שמשון, לגדוד יש מסורת של רוח לחימה וחתירה למגע , וכך הוא יעשה כשידרש.עצומות מעין אלו פועלות דווקא ההיפך הן במישור החברתי והן ביעילותן הפוליטי.

    • רוח לחימה וחתירה למגע נגד מתישבי יו''ש היהודים - מיותרת ועדיף שלא תהיה

      צבא זה אקדח - ואם מבצעים בו פשע, עדיף לא להיות בו, 11/11/09 08:04

      נכון אומר הקצין שחייל צריך לבצע כדי שכלי הנשק המכונה צבא יעבוד היטב.
      אבל אם הצבא משמש לפשעים - אז לקיחת חלק בו היא שותפות לפשע. לאחר הנאצים העולם לא מקבל עניין ''קיבלתי פקודה'' כתירוץ לגיטימי לבצוע פשעים -
      וכך גם רודפים חיילי צה''ל בהאג

    • מפקד לא יכול לטעון ''אני רק ממלא פקודות של הממשלה'' תתלונן לממשלה

      gilberet , 11/11/09 08:25

      כאשר מדובר בפקודה בלתי חוקית או מוסרית שדגל שחור מתנוסס עליה מפקד לא יכול לומר לחייל ''אני רק ממלא פקודות של הממשלה'' תתלונן לממשלה.
      המפקד נושא באחריות להורדת הפקודה וביצועה.

      • היה כבר אחד בהיסטוריה שטען שהוא רק ממלא פקודות... (ל''ת)

        אחד שזוכר, 11/11/09 10:46

      • הפקודה חוקית ואין שום דגל שחור שמתנוסס עליה! (ל''ת)

        אתה שוב הוזה, 11/11/09 17:09

    • לפרק מיד!-ללא שום דיחוי את הגדוד הזה ולפזר אותו לכל הרוחות! (ל''ת)

      אדוני המ''פ מילותיך מיותרות!, 11/11/09 09:43

      • נראה שהיית מפרק בשימחה לכל הרוחות לא רק את הגדוד,אלא (ל''ת)

        את כל צה''ל ואת כל המדינה (היהודית)., 11/11/09 12:27

        • אם אחרון הטירונים יקבע לצהל איזו משימה מתאימה לו - אזי לפרק את צהל!

          אורן, 12/11/09 01:27

          והמדינה תתפרק לבד אח''כ.


          אתם בימין מתנהגים ככה היסטורית. הובלתם את עם ישראל לגלויות בעבר עם כל הקיצוניות המפגרת שלכם... אז שום דבר לא חדש

      • לפרק אותך מיידית כמו עוף שחוט ולפזר לכל הרוחות (ל''ת)

        טיפשון עיוור שכמוך, 12/11/09 22:18

  • 6.

    רוח רעה

    amos, 11/11/09 07:08

    רוח רעה עוברת עלינו.כל בעל אינטרס כלשהוא מחליט כיצד עלינו לפעול .מענין שזה בדרך כלל מתחיל בשולים. השולים אינם מעלים על דעתם שהרוב מתנגד לפעולות המחלישות את הממשל כיון שזו חרב פיפיות.לכן תאמרו לרבנים שלכם שיתחילו להתרכז בדברים האמיתיים ,בעוולות החברתיות ,באלימות בחברה באי תשלום משכורות לאגשים עובדים ויפסיקו לקעקע את הדבר הנפלא שקרה בדורנו והוא הקמת מדינת ישדאל.הבוז לכל המחלישים את הדמוקרטיה

    • להזכירך הדואג לדמוקרטיה: זכות החייל לפעול לפי מצפונו (ל''ת)

      מבדילה בין דמוקרטיה לפשיזם.אם אתה לא דמוקרט סלקטיב, 11/11/09 08:49

      • החייל שיפעל לפי מצפונו ישב בכלא לפי מצפון צהל ויודח מצהל בקלון.

        אורן, 12/11/09 01:28

        חייל (ועוד טירון מושתן שלא סיים את הטירונות אפילו) לא בוחר לעצמו משימות.

        • אם אלו המשימות אני מעדיף לעוף בכבוד רב (ל''ת)

          לוחם במיל יחידה מובחרת, 12/11/09 22:21

    • מי שהכניס את הרוח הרעה היה שרון. מוטב לעצור אותה ולא להמשיך בכיוון (ל''ת)

      חייל, 11/11/09 11:08

  • 5.

    צודקים ב100%, אנחנו גאים בכם... (ל''ת)

    יהודי טוב , 11/11/09 07:01

    • חרא תומך בחארות -זה ברור, והצבא יידע לטפל בהארות! (ל''ת)

      עוד לא אבדה תקוותנו!, 11/11/09 09:52

  • 4.

    חצי צה''ל משרת את הקריירה השמאלנית של אהוד ברק

    אלמוגית , 11/11/09 06:54

    אהוד ברק החושש מפני המאפיה השמאלנית במפלגתו, מנסה להעביר לצידו כמה ראשי סניפים וכמה קולות של ערבים מטייבה, ועושה זאת באמצעות דיכוי היהודים והרס בתיהם באמצעות צה''ל.

    העולם הערבי סביבנו הולך ומצטייד ומכין את עצמו. הנאציזם המוסלמי צובר כוח ועמדות ושליטה, וחיילי צה''ל עוסקים ברדיפת יהודים בשירותו של אבו מאזן ועושה דברו ברק.

  • 3.

    אני הייתי מוציא פרופיל 24 ולא משרת בחרא כזה!!

    גדוד קלגסים של שלטון רקוב!, 11/11/09 06:53

    צריך לאפשר לחיילים לא לבצע פעולות נגד יהודים, כי זה נגד מצפונם. אחרת לא בטוח שבכלל חובה לשרת בטינוף כזה...
    וגם אני בעד לשחרר שמלאנים שחושבים שפעולתם בשטחים היא התעללות באוכלוסיה
    ----------------------------------
    מה שווה חייל אם הוא מחפף - מקבלים רק תבוסות והשפלות מהאוייב

    • אמת! (ל''ת)

      גיל, 11/11/09 08:46

    • לא להגזים. רוב המשימות המוטלות על צה''ל הן חיוביות וחיוניות (ל''ת)

      רס''ל (אקס), 11/11/09 08:48

  • 2.

    עוד רבים מהמילואימניקים יצתרפו אליכם

    שי, 11/11/09 06:48

    כלוחם בגדוד שמשון בעבר,ובגדוד149 כיום
    אין לי ספק כי רביםרבים חצתרפו עוד לחותמי מכתב זה

    • כאזרח שומר חוק! אין לי ולציבור ספק שיש לשלוח אותכם לכל הרוחות!!! (ל''ת)

      מילואימניק ששרת עד גיל 63, 11/11/09 09:46

    • מילואימניק שלא בשירות = אזרח רגיל! יש להדיח מצהל כל מי שחותם

      אורן, 11/11/09 16:52

      צהל מבצע פקודות ממשלה שהינם פוליטיות.
      לא טוב לך עם החלטות ממשלה? רד מהארץ או תעביר את שירות המילואים שלך בכלא 4

      • ואז מי ישאר בצבא?אביב גפן? (ל''ת)

        ריאלית, 11/11/09 19:00

        • מצידי שישאר אביב גפן. עדיף מחייל שקובע לרמטכל מה לעשות. (ל''ת)

          אורן, 11/11/09 20:41

  • 1.

    חששם התממש כשהניפו את השלט המביש

    מלה טובה , 11/11/09 06:36

    מה, הם עד כדי כך עוורים?