• 78.

    נכון אנחנו התפכחנו ובחרנו ראש ממשלה שלא מתחננן ומתרפס

    יוסי, 16/11/09 08:34

    איזה מזל

  • 77.

    עוד מלחמות של יהודים ביהודים. קושנר ובראבא (ל''ת)

    זהו זה, 12/11/09 22:12

  • 76.

    זה שאין תנועות שלום אצל הפלסטינים ובמדינות ערב- (ל''ת)

    אומר דרשני!, 11/11/09 15:32

  • 75.

    סרקוזי חושב שהוא לואי ה14 מזלנו הגדול שהוא לא חושב שהוא נפליון בנאפרטה (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/11/09 14:53

  • 74.

    סרקוזי חושב שהוא נציגו של לואי ה14 (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/11/09 13:37

  • 73.

    צרפת והשלום

    נרקיס יתיר, 11/11/09 12:42

    שהצרפתים יתעסקו בעניניהם, ויפסיקו להטיף לנו מוסר, אנחנו רוצים לעשות שלום, פשוט אין עם מי, הערבים לא רוצים אותנו בארץ, מה לעשות זו האמת, והם מנסים לכופף את נתניהו ושיתן לערבים כל מה שהם רוצים כולל זכות שיבת הפליטים, אסון שאסור שיקרה, לא נראה בעתיד הקרוב שום שלום עם הפלשתינאים, הם לא רוצים שלום

  • 72.

    וואלה, מענין אם יש קשר בין מה שקבלנו בתמורה לצאצתינו בעבר ובין שינוי

    הגשה שלנו... ההמממ, 11/11/09 12:10

    לא יודעת, אולי טילים על ילדינו מכל כיוון וגינויים הולכים ומתגברים בעולם בתמורה לפינוי אזרחינו מבתיהם לא השמע עסקה ככ טובה, אה? אולי לא בא לנו על טילים גם מהגדה, או לנדב את רמת הגולן לעוד איזה טרוריסט בשביל לקבל נאגחה לעין בתמורה? מה אצה אומר? יכול להית, קושנר?

  • 71.

    זה לא עיניינם של הצרפתים וזה ברור לגמרי מדוע בישראל איבדו י

    פקק תנועה , 11/11/09 12:09

    את החשק לעסקנות הזו כשהיא מינהלת על חשבון גבם ומדינתם של היהודים

  • 70.

    ישראל מעולם לא רצתה שלום, נאיביות צרפתית. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 11/11/09 11:39

  • 69.

    בבקשה לפרסם את התגובה שלי תודה מראש (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/11/09 11:25

  • 68.

    היכן שתי התגובות שלי מהבוקר (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/11/09 11:18

  • 67.

    הצרפתים לא צריכים לקחת מידי האמריקאים את הגוב האמריקאי (ל''ת)

    פקק תנועה , 11/11/09 11:10

  • 66.

    שמים עליך ז קושנר!

    amit, 11/11/09 11:04

    קצר וקולע

  • 65.

    לא נורא, זה אולי יהיה קשה אבל אתם תתגברו. (ל''ת)

    יהודי, 11/11/09 10:53

  • 64.

    אוי ואוי לי! היהודים האלה לא מסכימים למות. ממש חוצפה! (ל''ת)

    אוכל צפרדעים, 11/11/09 10:33

  • 63.

    צודק, הימין המטורף מוליך אותנו לאבדון (ל''ת)

    דגידפ , 11/11/09 09:44

  • 62.

    שלום לפי דרך השלום שנעשה בקפריסין.

    הפרדה בין העמים, 11/11/09 09:41

    שמונעת את החיכוך ונותנת לפצע להגליד.
    ואז מגיע שלום אמיתי.
    מי שסתם מדבר על שלום ולא מעוניין לעשות את מה שצריך בשביל השלום,סתם מביא עוד טרור,רצח ומלחמות והוא בעצמו לא רוצה שלום.

  • 61.

    ואת זה אומרים 95% מוסלמים שחיים בצרפת

    xxx, 11/11/09 09:22

    ומטנפים אותה

  • 60.

    פעם רוב הישראלים טעו והאמינו שיש סיכוי לשלום עם הפלסטינים

    ----דורון, 11/11/09 01:36

    היום הרוב מבינים שלא יהיה שלום איתם בעתיד הנראה לעין,
    לכן למה למסור שטחים ממדינתינו הפיצפונת? כדי שיהיה יותר קל לטווח אותנו? לא תודה..

  • 59.

    שלום ?!...לא ! תגיד פשוט היי !...או ביי !...

    ראם, 10/11/09 21:58

    המילה ''שלום'' כבר לא רלוונטית.

    נניח פעם, כשהיית פוגש מישהו, אז מייד אמרת לו: שלום.

    בשנת 1948, בו גוריון הושיט יד לשלום לשכננו הערבים, והם בתמורה, פתחו נגדנו במלחמה, מלחמת השיחרור.

    מאז ימי שילטון מפא''י,
    צאצאי מפא''י, מחנה השמאל בישראל, לא מפסיק להושיט יד לשלום לערבים, ואילו הערבים מנגד, נלחמים בנו, מפגעים בנו, ומנצלים לרעה את האובססיה הזו שלנו, להגיע ל-''שלום''.

    מפא''י וצאצאיו, לקו בעבר ולוקים בהווה, בעיוורון ובחרשות, כאילו לא לתת לעובדות לבלבל אותם !!!

    והעובדות הן פשוטות,
    כל מה שהשמאל רוצה לתת לערבים, הערבים לוקחים בשתי ידיים.
    הערבים לא נותנים בתמורה, שום דבר.

    להיפך,
    הרצון של הערבים לסלק את היהודים מארץ ישראל, הולך ומתחזק, ככל שיש לערבים הרגשה, שהיהודים נחלשים, ודרוש עוד מאמץ קטן, להשיג את המטרה.

    רוב אזרחי ישראל,
    מבינים שהרבה לפני השלום, צריך לפנות את הערבים מארץ ישראל, למדינות ערב.

    אחר כך,
    נתחיל לדבר על השלום.

  • 58.

    ראינו מה שווה ה''שלום'' שלכם. מספק תעסוקה לזק''א...אז קחו את ה''שלום'' הזה,

    Yossi V , 10/11/09 20:55

    ותדחפו אותו ל...

  • 57.

    כאשר רואים את האידיוט אהוד ברח עדין בצמרת השלטון

    דניאלה רוזנטל, 10/11/09 20:51

    אז מה הפלא שחוות הדעת העולמית משתגעת

  • 56.

    ו- 42 שנה כן האמנתם למנהיגי ישראל ? ביבי לא יפנה את הגדה ! (ל''ת)

    עכשיו, מה השאלה ?, 10/11/09 20:49

  • 55.

    מי שהקריבו את צ'כוסלובקיה לגרמנים בשביל ''שלום עכשיו'', הביאו מלחמה

    Yossi V , 10/11/09 20:48

    וחמישים מיליון הרוגים. עכשיו בא להם לנסות שלום על חשבוננו...שילכו לעזאזל, עם השלום שלהם.

  • 54.

    נראה אותו עושה שלום עם אנשים שמפוצצים אטובוסים ויורים רקטות (ל''ת)

    אריק, 10/11/09 20:44

  • 53.

    כשהיינו ''מחוייבים'' מה קיבלנו?

    אהרון, 10/11/09 20:35

    צריךצ להגיד את האמת - מחוייבים לשלום - כן, לחרטא - לא !!

    גם הצד הישראלי וגם הצד הפלסתיני מבין את זה

  • 52.

    לא מחוייבים לשלום

    תל אביבי, 10/11/09 19:53

    אולי מפני שכבר אין לנו כוח לזה? מכל הסטירות לחי שחטפנו משכנינו? כמה כבר אפשר לספוג? מן הסתם המחוות הישראליות פורשו כחולשה אצל שכנינו והביאו עוד צער וכאב לעם ישראל, מה מצפים? שלא תהיה הסלמה? שהעם אחרי כל כך הרבה סטירות מצד גורמים קיצוניים ימשיך בדרכו הסלחנית והמפוייסת?

    הכל טוב ויפה עם שלום ואחווה וכבוד הדדי, אבל איך ניתן להשיג זאת שהכבוד היחיד שאנחנו מקבלים הוא רק מלחמה בצורה הכי זולה שיכולה להיות? מלחמת תעמולה, הסתה, טקטיקה פחדנית בשטח שמקריבה את העם הערבי בשטחים ובעזה.

    שלום שלום, אבל איפה ההגיון?

  • 51.

    ככל שאנחנו רצים שמאלה (אוסלו חורבן קטיף הקפאת התנחלויות הסכמה למדינה) (ל''ת)

    כך העולם יותר יורק עלינו ומבזה אותנו. ביבי קורס., 10/11/09 19:48

    • נכון, אנחנו יותר ויותר דומים לדרום אפריקה בתקופת האפרטהייד (ל''ת)

      דגידפ , 11/11/09 09:46

      • אין אפרטהייד כי פלסטינים מצביעים לפרלמנט של הרשות הפלסטינית

        לפי חוק פלסטיני ורשויות אכיפה פלסט', 11/11/09 12:23

        אין עצמאות מדינית פלסטינית ואין שלום-זאת עובדה.

        השאלה איזה צד פחות מוכן להכיר בלגיטימיות הצד השני,ולהגיע לפשרה רצינית ואמיתית.
        לדעתי הפלסטיני.

  • 50.

    לעומת זאת הפלשתינאים מחוייבים לטרור!

    מוטי, 10/11/09 19:45

    לא צריך שלום שבו אנו נכנסים מתחת למאכלת הפלשתינאית או הערבית. די!

    • טרור הוא תגובה לסרבנות ישראל לשלום,,, (ל''ת)

      ותחשוב על זה,,,, 10/11/09 20:48

      • טרור הוא דרך להרוג יהודים (ל''ת)

        primakuku, 10/11/09 22:05

        • ומה עם הטרור של המתנחלים ? (ל''ת)

          דגידפ , 11/11/09 09:50

          • מה איתו? (ל''ת)

            מי מת?, 11/11/09 12:46

  • 49.

    איזה תהליך? (ל''ת)

    ישראלי 1, 10/11/09 19:26

  • 48.

    פוליטקאי אינו אמור להצהיר הצהרות אמת

    יהודית, 10/11/09 19:25

    מישהו צריך ללמד את מר קושנר שפוליטקאי אמיתי אינו אמור לצאת בהצהרות שהן אמת לאמיתה.
    יש להמשיך עד סוף הדורות ועוד אלפי הרוגים מיותרים, לשחק משחקים דיפלומטים כשכולם יודעים מה מססתר מאחוריהם.

    • פוליטקאי אינו אמור להצהיר הצהרות אמת

      geula, 11/11/09 11:22

      כל מילה נכונה.!!

  • 47.

    העם בישראל בחר ימין ואף אחד בעולם לא יכול להתערב (ל''ת)

    בדמוקרטיה הישראלית לא חוסין אובמה או סרקוזי או אחר, 10/11/09 19:24

    • הצחקת אותי, אנחנו כל כך תלויים בכסף ונשק אמריקאי

      דגידפ , 11/11/09 09:48

      שאם אובמה ירצה, ישראל תחזור לגבולות 67 והימין יאכל את הכובע

  • 46.

    וואללה , נכון. הערבים שונאים אלימות וישראיל כל הזמן מתגרה בנו...

    מוסלמי, 10/11/09 19:22

    היהוד תמיד היו בעד מלחמות.

    • הערבים שונאים אלימות?? חה חה חה ב- 95% אחוז מהגבולות המדממים בעולם

      אזרח יהודי ישראלי, 11/11/09 01:42

      נמצאים ערבים או מוסלמים, מה תגיד על זה?

      ולא הזכרנו עוד ''דין מוחמד בסיף'' וכו'

      לאט לאט, האירופאים והאמריקאים מבינים שהבעיה פה היא לא טריטוריה ולא תרבות (במובן בעכשווי) הבעיה פה הרבה יותר גדולה..
      מלחמת דת!

  • 45.

    חבל שאינני דובר צרפתית. בצרפתית השקרים הכי גדולים נשמעים תרבותיים.... (ל''ת)

    גולדסטון, 10/11/09 19:21

    • :) (ל''ת)

      ----דורון, 11/11/09 01:42

  • 44.

    מה אתה אומר ? בקש סליחה מנטבחי אוסלו.

    מפלצת השלום, 10/11/09 19:00

    נראה את צרפת עם מה שעבר עלינו אחרי ובעקבות אוסלו. נראה איך הם יגיבו.

  • 43.

    אני נגד שלום שיש בו קורבנות שלום וטילים ופיצוצים וחטיפות!

    אלכס טוקבק, 10/11/09 18:42

    אגב הצרפתי הזה לא אמר מילה על הרצון ''הכן והאמיתי'' של הערבים ושל החמאס בשלום. ישראל רוצה בשלום עם מי שמוכן לעשות איתה שלום ולא עם מי ששואף להשמיד אותה, אם מיידית כמו החמאס ואם בשיטת השלבים כמו הפתח.את המרק של אוסלו ברוטב הדמים של ערפאת כבר אכלנו. לא רוצים יותר.

  • 42.

    הוא צודק. בפשטות. (ל''ת)

    לאהלה, 10/11/09 18:34

  • 41.

    גם הערבים לא רוצים שלום

    משה, 10/11/09 18:15

    ברנר קושנר מחפש את השמאל הישראלי אצל שכיננו לא היה אף פעם שמאל ולא שלום עכשיו אבל היה כאן שמאל שרצה שלום היה רבין היה פרס היה ברק אפילו אולמרט חיפש את השלום אבל אף מנהיג ערבי לא ממש רצה שלום הם לא ויתרו על אף שעל לעולם ועל רעבים בעזה למי איכפת מנהיגם הניה רוצה את ישראל בים

  • 40.

    הוא צודק

    ערן, 10/11/09 18:14

    ואני מקווה שהוא לא בא בטענה כי,למען האמת, אי אפשר להאמין יותר.
    אני חושב שהרוב פה מרגישים כמו אח בכור שכזה, שכל הזמן מבקשים ממנו תוותר לאחיך, אתה הבוגר אתה הגדול, אבל לא נותנים לו כלום בתמורה, והאח הקטן כביכול מאים עליו תדירות

    זה לא הוגן לבקש מישראל מידה אדירה של סובלנות להצהרות מיליטנטיות נוראיות שאפילו לא אויבינו המוצהרים משמיעים(טורקיה) (שלא לדבר על הפלסטינים איתם מצפים לשלום) ואילו אנחנו פה, צריכים להאמין, לקוות, לוותר, להתמתן, לא להעליב את הכבוד הערבי המפוקפק, ועוד

  • 39.

    הצרפתים מנסים להקריב אותנו למולך השלום, כדי לרצות את המוסלמים. (ל''ת)

    Yossi V , 10/11/09 18:12

  • 38.

    איפה תנועות השלום בעולם הערבי איפה?

    אולי תטיפו שם קצת?, 10/11/09 18:12

    אה,שכחתי ''הכיבוש''..

    כלומר אם ישראל תסיים את הכיבוש ותפנה את 200,000 המתנחלים,אז הערבים דורשים 300,000ערבים פלסטינים (כהתחלה..) לתוך מדינת ישראל,לתוך הקו הירוק.
    נורמלי,מה?

  • 37.

    צרפתים יקרים!! בדרום, הפלשתינאים קיבלו את כל השטחים שלהם

    ציון בזוקה , 10/11/09 18:05

    ואף על פי כן בחרו לבחור באירגון טרור החמאס. ביהודה ושומרון עדיין קיימת תחלוקת טריטוריאלית, אולם הרשות הפלשתינית שומרת על השקט ועל שכנות טובה ולכו ראו איך הכלכלה שם עשתה תםנית של 180 מעלות. הנוסחה היא: תנו שקט, תהיו שכנים טובים, אל תנסו להיות לוחמנים ולהתחיל משא ומתן מהשורה התחתונה, אתם תגיעו להישגים. רק תירצו, יש פה בישראל ובממשלה פרטנר רציני.

    • אל תתבלבל.. לשקט בגדה לא אחראית הרש''פ, צה''ל אחראי ממבצע ''חומת מגן'' (ל''ת)

      ----דורון, 11/11/09 01:55

  • 36.

    פעם בצרפת לא הייתה אנטישמיות. אה, בעצם גם זה לא נכון (ל (ל''ת)

    פעם בצרפת לא הייתה אנטישמיות. אה, בעצם גם זה לא נכ, 10/11/09 17:59

    • בעצם אפשר לשאול ולבדוק אצל משפחת דרייפוס, אם היתה או לא אנטישמיות (ל''ת)

      אלפרד, 10/11/09 18:41

  • 35.

    צרפתמגעילים=כאילו שהכל תלוי בנו=עם מי נעשה שלום=עם חמאס או הרשות ? (ל''ת)

    נ.כהן הלוואי על הצרפתים=פרטנרים כאלה=שיזעקו לעזרה!, 10/11/09 17:42

  • 34.

    צרפתים - עליכם ללחוץ על הערבים . לא תקבלו יותר ממה שקיבלתם (ל''ת)

    פישלזון, 10/11/09 17:37

  • 33.

    האם ''שלום'' פירושו דה לגיטימציה של ישראל??? (ל''ת)

    זה מה שהעולם הערבי הבין מאובמה__________, 10/11/09 17:27

  • 32.

    אוי אוי אוי

    ארז, 10/11/09 17:26

    ישראל לא מתאמצת למען השלום... אוי אוי אוי...
    תגיד, מר קושנר, מה עשו הערבים למען השלום?

  • 31.

    ישראל יצאה מכל הרצועה-חטפה סקאדים.למרות זאת אולמרט קיים מו''מ מרחיק לכת

    --קיבל משיכת כתפיים מאבו מאזן, 10/11/09 17:25

    על כל זה הגיע אובמה והצעד הראשון שלו לחץ כל כך חד צדדי (שאין דוגמא לדבר כזה)וכל כך פומבי על ישראל.
    כמובן שכל העולם הערבי קפץ על המציאה והפלסטינים ראו עצמם משוחררים ממו''מ.

    מה אתם רוצים מישראל??
    אובמה חיסל את המו''מ,ונתן אור ירוק לדלגיטימציה של ישראל בעולם הערבי ובבינלאומיות.
    מה אתם רוצים מישראל??
    אולי תבהירו לנו?

    ''שלום'' פירושו דלגיטימציה של ישראל?

  • 30.

    מסייה קושניר שוכח שבעבר, אבו מאזן היה חדש והיה סיכוי

    שמוליק, 10/11/09 17:25

    להדברות אולם כעת אנו רואים שאין עם מי לדבר כי הוא חושש מעמו ולכן אין מאמץ. המאמץ שאבו מאזן רוצה הוא להחזיר לו את כל השטחים ללא התחייבות מינימלית לכלום. בנוסף, השמאל בארץ נחלש מאוד כיון שהעם כבר הבין שנתינה ללא תמורה היא בכיה לדורות (ואין עם מי לדבר על הסכמים), ראו את עזה, יצאנו ללא כל הסכם וקיבלנו קסמים בתמורה.

    • וואו, איזו בורות (ל''ת)

      מתפעלת, 10/11/09 18:37

      • מצידך אולי (ל''ת)

        תתפעלי, 10/11/09 19:27

  • 29.

    קושנר צודק, העם לא מאמין. העם רוצה שקט לא שלום (ל''ת)

    יהודיה, 10/11/09 17:23

  • 28.

    מספיק להתרפס בפני אומות העולם האנטישמיים. תראו מי מטיף לנו מוסר

    אסתי, 10/11/09 17:21

    יש לדבר בגאוה אמיתית. נתנו וויתרנו. עכשיו אין יותר מתנות, כי הם נגמרו. עכשיו הצדדים האחרים, צריכים לתת את מה שצריך בתמורה, ללא ביטחןן אין שלום. נקודה.

  • 27.

    כדאי שהצרפתים יפתרו את הבעיות שלהם עם המוסלמים ,

    ציוני, 10/11/09 17:20

    לפני שהם מטיפים לנו. לשלום צריך שני צדדים. שנים הוש,טנו יד וקיבלנו טילים ומתאבדים. סוף סוף הבנו שאין לנו פרטנרים. הם רוצים הכל - תמורת לא כלום.

  • 26.

    תרגום: אני חושש שישראל לא מוכנה לוותר על זכות קיומה

    uz7 , 10/11/09 17:15

    איפה השמאל האכזר בישראל שידאג לזכויות האיוב האכזר

  • 25.

    חבל שבעולם הערבי/פלסטיני אין תנועות שלום כמו בישראל!! (ל''ת)

    אולי זאת הבעייה.., 10/11/09 17:13

  • 24.

    יש לנו 2000 סיבות לכך

    נפגע, 10/11/09 17:10

    הרוגים ופצועים

  • 23.

    כל פוץ מעביר ביקורת על ישראל

    מי יזכור את קושנר עוד 4 שנים?, 10/11/09 17:08

    עדיף שיתעסק בבעיות הפנימיות של צרפת עם המוסלמים שלהם

  • 22.

    הדרישה הבומבסטית החד צדדית להקפאה מוחלטת-----------------היתה שגיאה!

    לדבר כזה גם תומכי היציאה מהשטחים לא יכלו להסכים, 10/11/09 17:07

    ולא (!) בגלל תמיכה בעצם ההתנחלויות--אלא כי זו דרישה לא מתקבלת על הדעת מבחינה מדינית בפני עצמה,וללא תמורה מקבילה -פשוט אין מילים,על אחת כמה וכמה.

    למה בדיוק הפלסטינים מתחייבים מראש,ללא תנאי??

  • 21.

    כשהשלום עם מצריים וירדן נראה כמו שהוא נראה, מה הפלא?

    אזרח חושב, 10/11/09 17:02

    בשביל השלום עם מצריים הוחזר כל חצי האי סיני.
    גם בשביל השלום עם ירדן הוחזרו שטחים.
    יצאנו מעזה וקיבלנו את החמס.
    נעזוב את יהודה ושומרון ומה נקבל? עוד שלום קר?
    נכון שאנחנו לא נקיים וזכים, אבל גם לא ראינו מאמצים עזים מצד המצרים או הירדנים, על-מנת לחמם את השלום...
    אז מה בדיוק הפליאה?

    • מתי נולדת?

      לבנת, 10/11/09 18:35

      אחרי מלחמת יום כיפור מן הסתם. אחרת לא היית מקשקש בשכל על השלום הקר עם מצרים וירדן.

      • זה כבר מזמון לא שלום קר (ל''ת)

        אלא ''שלום'' עויין (עדיף על מלחמה בפועל אבל בעייתי), 10/11/09 19:29

  • 20.

    אני חילוני, ואני לא רוצה שלום! זו הארץ שלנו וזהו!! (ל''ת)

    יאיר, 10/11/09 17:01

    • ההגדרות חילוני, דתי וכו' כבר לא בתוקף - רק יהודי (ל''ת)

      דוד, 12/11/09 02:08

  • 19.

    תשלים עם העובדה...

    אני, 10/11/09 16:57

    שהוויתורים החד צדדיים נגמרו!

  • 18.

    מחוייבת לשלום - אבל על איזה שלום אתם מדברים?!

    נוכלים תומכי טרור, 10/11/09 16:56

    השלום שלכם מילא את ישראל בטרור,מעל אלף הרוגים ומעל עשרת אלפים פצועים.והסתה בין לאומית בלתי נפסקת נגד ישראל שנאלצת להלחם בטרור שהבאתם מטוניס לתוך ביתנו,שאתם חלק ממוציאי ההסתה לפועל.
    אז שבו בשקט כשאתם מדברים על מחוייבות לשלום.
    או שנתנה את השלום בהכנסת אירגון טרור לתוך צרפת ולתת לו לשלוט שם על הערבים וניראה איזה שלום יצא לכם מזה.

  • 17.

    די עם הקושניר הזה לא מספיק לו רוקדים עם כוכבים (ל''ת)

    אבי, 10/11/09 16:55

  • 16.

    מה קרה?-המוסלמים שלכם נרגעו קצת -אז חזרתם לרדת עלינו? (ל''ת)

    אליקבליקבום , 10/11/09 16:54

  • 15.

    אנחנו מתאמצים לבד הצד השני ממשיך להילחם ! (ל''ת)

    רז, 10/11/09 16:52

  • 14.

    מרוב מאמץ יש לנו טחורים (ל''ת)

    רז, 10/11/09 16:51

  • 13.

    העם בחר ממשלת ימין ואין עוררין על זה.

    אזרחית מדינת ישראל, 10/11/09 16:45

    הממשלה בראשות הנוכלים הכלומניקים קדימה, הרסו כל דבר שנגעו בו. היו מוכנים למכור הכל בשביל למצוא חן בעיני האומות המתאסלמות וצרפת ביניהן.
    אין יותר לדבר עם אוייבים שרוצים להשמידינו, והמילה שלום, הפכה להיות תחליף למילה השמדה.

    רק בכוח נצליח להשמיד את אוייבינו ועידן ההתרפסות עבר חלף לו.

  • 12.

    Kushner is right - Bibi is just talking and doens't want peace

    jka10824 , 10/11/09 16:43

    If he really wants peace, he must stop the settlements right now

    • אם הפלסטינים היו רוצים שלום-הם היו מתחייבים להסתפק בקו הירוק (ל''ת)

      ומכירים ב2 מדינות ל2 עמים !(לא רק ''2 מדינות''..), 10/11/09 17:11

    • סתם קשקושים. הקפאת התנחלויות לא תביא לכלום. אין קשר

      שמוליק, 10/11/09 17:28

      בין שלום ובין ההתנחלויות

  • 11.

    מסאיו קושנר...חדל אם הצביעות...מבצע ''שטחים תמורת הבטחות הסתיים''.... (ל''ת)

    דודי, 10/11/09 16:43

  • 10.

    השמאל הזהיר שמי שלא יעשה שלום עם ערפאת יקבל את חמאס

    עמנואל, 10/11/09 16:43

    שאיתו אי אפשר לעשות שלום. אז ''לימדנו לקח'' את ערפאת ב 2000, ובודדנו אותו עד שהוא מת, ועכשיו באמת לא נשאר לנו עם מי לעשות שלום...

    • כן, כי עראפת היה נסיך השלום

      מאור, 10/11/09 17:03

      אגב, ברק הציע לו בקמפ דיוויד לסיים את הסכסוך. כמו שאולמרט הציע לאבו-מאזן לסיים את הסכסוך בשלהי הקדנציה שלו.
      בשני המקרים קיבלנו תשובה שלילית

    • הימין הזהיר ש''שלום'' עם ה''פלסטינאים''...

      ארז, 10/11/09 17:28

      יביא קטיושות על אשקלון.
      אבל הימין טעה. הקטיושות נפלו בבאר שבע, באשדוד, ביבנה, בגדרה...

    • אתה מרחף? ערפאת לא היה מוכן לעשות שלום באף מחיר

      שמוליק, 10/11/09 17:33

      אבו מאזן שקצת יותר נוח ממנו גם כן לא מוכן לעשות זאת כיון שהוא יודע שירצח אם ינסה לוותר על משהו. ולידיעתך, החרא מת מאיידס ולא מאיתנו או מהבידוד.

    • תיזכר קצת מה לערפאת לפני טירלול האוטובוסים:רשות פלסטינית בעזה והגדה

      בלי מחסומים,בלי חצי (!) חייל ישראלי בשטחי הרשות, 10/11/09 17:39

      עם מעבר חופשי בין עזה והגדה .
      וכל הנ''ל לא סוף פסוק-היה מו''מ רציני ביותר על היתר.
      הפלסטינים לא קיבלו את כל מבוקשם במו''מ -החליטו לטרוף את הקלפים בטירוף פיצוצי אזרחי ישראל.

      לא הכל תלוי בישראל,לא הכל באשמת ישראל-עם כל הכבוד.
      נמאס כבר מ''ישראל יצרה את החמאס,את חיזבאללה,את בין לאדן,את השפעת קרני הגמא על ציפרני החתול..''

  • 9.

    ואני מקווה מאוד שאני טועה לחלוטין, שהשאיפה הזו נעלמה לגמרי, כאילו אנשי

    אתה לא טועה, 10/11/09 16:43

    ''ואני מקווה מאוד שאני טועה לחלוטין, שהשאיפה הזו נעלמה לגמרי, כאילו אנשים לא מאמינים יותר''. אתה ממש לא טועה.
    אחרי 2000 הרוגים, קסאמים וטילי גראד שבאו כתוצאה מנסיגות אוסלו וההתנתקות - רוב העם בישראל התפכח מאשלית השלום, והבין שמה שהפלסטינים רוצים זו לא מדינה חופשית לצד ישראל, אלא מדינה פלסטינית במקום ישראל.
    לכן רוב העם בחר בגוש הימין, ואם ביבי ישבור שמאלה הוא יפול.

  • 8.

    צודק אנחנו כבר לא מאמינים יותר

    אייל, 10/11/09 16:42

    מר קושנר היקר
    שהכל התחיל שמחנו וקיווינו אבל אז הנאצים המוסלמים החלו בשחיטה המסורתית שלהם ביהודים אז התעוררנו - אולי כדאי שגם אתם בצרפת הכמעט מוסלמית תתעוררו

  • 7.

    2000 נרצחי השלום של אוסלו לא מספיקים לצרפתים- הם היו רוצים לראות את

    זולל צפרדעים, 10/11/09 16:41

    כולנו שם.

  • 6.

    ברור שכשהעבודה הביאה לכאן מחבלים וחימשה אותם השאיפה ל''שלום'' היתה גדולה

    רעמסס, 10/11/09 16:40

    יותר.

  • 5.

    צודק...

    ערן, 10/11/09 16:38

    אני בעבר נתתי צ'אנס לשלום והצבעתי למפלגות שאמרו בואו ננסה ומה שקבלנו זה את החמאס, טרור ועוד טרור...
    לא מאמין להם יותר ונפל לי האסימון שהם לא רוצים אותנו כאן.
    לא רק שנחזק את הצבא עוד ועוד ואני מוכן לחיות על חרב כל החיים כי זה הארץ שלנו!
    אין לנו מקום אחר...
    אם הם היו רוצים שלום היה מזמן...

  • 4.

    מה הממשל בצרפת חושב על הבנייה הערבית הבלתי חוקית?

    מעניין, 10/11/09 16:38

    מה הממשל בצרפת חושב על הבנייה הערבית הבלתי חוקית בתוך הקו הירוק? איפה ההסברה שלנו?

    • מה הקשר בכלל?

      מעניין מאד, 10/11/09 18:37

      זה עניין פנימי של מדינת ישראל

      • פה אתה טועה,אין כאן ישראל רש''פ ושאר ירקות, יש כאן יהודים וערבים וזהו.

        ----דורון, 11/11/09 01:59

        ועד שלא תהיה הפרדה מוחלטת ביננו לבינם לא יהיה שקט באזור וק''ו לא שלום.

  • 3.

    אין לנו שום שאיפות לשלום עם חיות אדם הרוצים להשמידנו !

    אריה - מודיעין, 10/11/09 16:36

    שלום אפשר לעשות עם בני אדם - גם מחנה השלום התייאש מהצד השני ולא רואה את העתיד הורוד לו חזה.

  • 2.

    שוב המניאק הצרפתי שתה יותר מידי שמפניה...!!! (ל''ת)

    גורג, 10/11/09 16:33

  • 1.

    שוב המניאק הצרפתי שתה יותר מידי שמפניה...!!! (ל''ת)

    גורג, 10/11/09 16:33