• 20.

    צריך ליבנות רכבת שתקיף את כל מדינת ישראל מדן ועד אילת

    פקק תנועה , 12/11/09 09:31

    כפי שנאמר במקרותנו

  • 19.

    עובדים על כולם לא תהיה רכבת לכרמיאל

    לני, 12/11/09 00:20

    הפוליטיקאים מבטיחים בתקווה שהתמימים מהצפון ישכחו תוך זמן קצר את הבטחות השרים לרגע.
    הבטיחו לפני מלחמת לבנון השניה רכבת לכרמיאל.
    אז מה.
    לא תקצבו.
    לא התחילו אפילו.
    מי אשם?.
    אנחנו.
    גזור וזכור ביום הבחירות!

  • 18.

    למה בעצם לפתח את הגליל

    אלמוגית , 11/11/09 21:14

    מדוע בעצם לא להשאיר את הגליל שקט ופתוח יותר עם פחות צפיפות והמולה, מדוע לנסות להפוך את כרמיאל לנתניה ואת כפר וורדים לבת ים
    מתי תתעורר סוף כל סוף מחשבה חדשה המסלקת את שטויות סטאלין וממשיכו בן גוריון ומאפשר לציבור ולא לפקידים ולשרים לקבוע היכן לגור וכמה ולמה

    די לנו עם הפרויקטים הלאומיים ההורסים את הטבע והכלכלה
    תנו לגליל ולנגב להיות חופשיים מיזמות ממשלתית

    • לכי תגורי בניו זילנד שם הכל ירוק יא הזויה! (ל''ת)

      צפוני, 19/11/09 15:54

  • 17.

    זוכר את פועלו של סילבן כשר אוצר,הכל דיבורים רקים מתוכן. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 11/11/09 10:09

  • 16.

    סילבן כל הכבוד

    סמי סבתו, 10/11/09 22:11

    שר רציני בתפקיד הכי חשוב במדינה שמטפל בפריפריה עלה והצלח .תומכים בך מהצפון.

  • 15.

    להציל את הגליל ניתן רק על ידי ייהוד הגליל. (ל''ת)

    primakuku, 10/11/09 22:01

  • 14.

    אולי תביאו את המרכז לצפון.

    צפוני, 10/11/09 20:33

    אף אחד לא יסע כמעט שעתיים כל יום לעבודה במרכז.
    אמנם יש כמה תושבים מחיפה שעובדים במרכז, אך שווה לבדוק כמה מתושבי נהריה נוסעים מידי בוקר לעבודה במרכז.
    תפסיקו לחלום על הרחבת המרכז לגליל מכיוון שההתפתחות מתרחשת בין חדרה/בנימינה לגדרה ולא יותר מכך, לנסוע כל בוקר שעתיים נטו לעבודה זה לא חיים. רוצים לפתח הנגב והגליל תביאו לשם מקורות פרנסה משמעותיים ותראו איך אוכלוסיה עוברת לאיזור.

    • למה לא להעביר את כל ההייטק לצפון ולדרום?

      ההייטק הוא וירטואלי, 11/11/09 12:51

      הוא לא זקוק למרכז.אפשר ע''י דרכים מתגמלות באמת ולא בכאילו,להעביר את כל ההייטק לצפון ולדרום.

  • 13.

    וואלה? איך עלית על זה? (ל''ת)

    אלון, 10/11/09 19:31

  • 12.

    קודם שתגיע רכבת לבירת ישראל... (ל''ת)

    עמי, 10/11/09 19:13

  • 11.

    דיבורים ושוב דיבורים ועוד דיבורים

    מוטי, 10/11/09 18:54

    את סילבן כמו כל אוכלי החינם מסביב לשולחנות במשכן הכנסת מעניין דבר אחד בלבד להבחר לעוד כמה שנים ולהשפיע בעיקר על עתידו.
    רכבת לגליל מעניינת אותו כמו חוף הים בטוניס ארץ מוצאו.
    הגיע הזמן שהשרים יהיו אנשי מקצוע המסוגלים להניע תהליכים ארוכי טווח,ולא לחשוב בכל רגע האם מקדם אותם לקדנציה נוספת אם לאו.
    קחו את עכו כדוגמא, העיר היא בין הערים בעלות ההיסטוריה הקדומה והמעניינת בעולם!!!
    מה אנחנו/סילבן/ או כל אחד מאוכלי החינם עושים עם הנתון החשוב הזה??? מסכימים שהעיר תראה כמואתר מזבלה אזורית,בין החומות נשפכת האשפה כמו מים.
    למה בסאן ג'מיניאנו באיטליה או ברוטנברג בגרמניה שהן בעלות ערך ההיסטורי פחות מעכו אפשר לפתח תיירות חלומית תוך שיחזור העבר ואילו אצלנו ניתן לפגוש רק את קליפות החומוס מאתמול בבוקר?
    לסיכום סילבן אם אתה באמת רוצה להזכר כמישהו שהשפיע באמת ולא רק על הדירוג בפריימריס אז הנה שני פרוייקטים לאומיים המונחים על ראשך,גייס את שרי התיירות העבודה התשתיות וכמובן את ראש הממשלה.
    זה אפשרי!!!!

  • 10.

    היום נסעתי מבנימינה לת''א 40דקות עיתון קפה בכיף... (ל''ת)

    ירון, 10/11/09 18:13

  • 9.

    הלואיי וזה יקרה!!! (ל''ת)

    נוח, 10/11/09 18:12

  • 8.

    רכבת לכרמיאל זה רוח גבית אדירה לפיתוח הגליל!!! (ל''ת)

    בן בנימין, 10/11/09 18:11

  • 7.

    אני עדיין ממתינה לרכבת הקלה בגוש דן. (ל''ת)

    חרצית, 10/11/09 17:55

  • 6.

    סילבן שלום ולהתראות

    ניר יניר, 10/11/09 17:33

    סילבן אתה תחת ואף אחד לא סופר אותך כי לא עשית כלום כל הקדנציה

  • 5.

    אל תאמינו לפוליטיקאים!! שמענו הבטחות כאלה מזה עשור. (ל''ת)

    רבינוביץ, 10/11/09 17:16

  • 4.

    רכבת לצפון

    מאיר, 10/11/09 16:50

    אוי לאותה בושה, מדינת ישראל קיימת יותר מששים שנה ואין רכבת לא לאילת ולא לצפת ומטולה. אגד כבר לא חברה כ''כ חשובה. פרנסי המדינה, עשו משהו!!!

  • 3.

    הגיע הזמן ניראה מתי יצאו המיכרזים תכלס לביצוע.... (ל''ת)

    כרמיאלי, 10/11/09 16:45

  • 2.

    רק יעילות של פקידים.

    יואב, 10/11/09 16:24

    סעו לשוויץ כדי ללמוד,לא רק לנפוש.
    מה רע באוטובוסים חדישים שיצאו בתדירות גבוה,בדייקנות,ויגיעו גם למקומות שהיום מגיעים בקושי פעם ביום.
    רכבת היא ביזבוז,לא תחסוך דבר.

    • אוטובוסים יעילים שיוצאים מתחנות הרכבת עם כרטיסים משולבים

      של רכבת ואוטובוס, 10/11/09 17:00

      כמו במדינות מתקדמות.
      ציר ראשי של רכבת מהירה שנוסעת מאילת עד מטולה,ואוטובוסים שמפזרים את הנוסעים למחוזות.
      לא צריך להיות גאונים גדולים,רק להעתיק את הדברים הנכונים.
      אבל פה הכל ברוורס,הפוך.

      • אוטובוס משתמש בתשתית קיימת בשביל רכבת צריך להוציא מיליארדים

        אורן, 10/11/09 20:30

        ולקבל פסים שרק רכבת יכולה להשתמש בה.

        בזבוז של כסף המרחקים בארץ לא מצדיקים

        • צריך להוציא כסף על הדברים הנכונים,זה מחזיר את עצמו אח''כ,

          זה טוב גם נגד באבטלה בפריפריות, 11/11/09 09:50

          וזה מאפשר גם את קידום ישוב הארץ כאשר אנשים מהמרכז יכולים לעבור לגור בכל הארץ ולהמשיך להגיע לעבודה במרכז עם רכבת מהירה ובכלום זמן.
          הארץ שלנו קטנה מאוד רק אין רכבת נורמלית אז המרחקים לוקחים יותר מידי זמן.
          לאוטובוסים יש פקקים,זה לא רציני וככל שמרחיבים יותר כבישים נוצרים יותר פקקים,את זה אנחנו רואים כבר 20 שנה.
          הארץ גודלת וכל אחד קונה מכונית.השיטה היא רכבת מהירה,בכל העולם המיתקדם זה עובד ככה.
          זאת השקעה חד פעמית במסילה,השקעה בסיסית שכבר היתה אמורה להתבצע לפני שנים.

        • כל הכבוד, עלות ראלית של כרטיס תהא גבוהה מספיישל

          אלמוגית , 11/11/09 21:23

          והפגיעה האקולוגית בשל פריצת תוואי המסילה תהא מוחשית ומשמעותית

          יתרונה העיקרי של הרכבת כיום הוא כאמצעי עוקף פקקים, בגליל ובאילת אין פקקים וממילא אין שום יתרון לרכבת על אוטובוס.

          רכבת מתחילה להיות יעילה כאשר היא מסיעה מעל 160 נוסעים בבת אחת. וברוב הימים והשעות אין כמות נוסעים שאפילו מתקרבת לרבע מכך.

          כתזכורת הביטו לחגיגות בזמנו סביב הרכבת לדימונה, (המסילה במישור, ללא השקעות רציניות). ולאחר שנת הפעלה מתברר שכמות הנוסעים בממוצע יומי היא 80 איש בלבד. כלומר מיניבוס אחד בקוו באר שבע דימונה מעביר יותר נוסעים ביום.

          התאווה הבן גוריונית של ''פיתוח הגליל והנגב'' גורמת לאבסורדים איומים, עיירות פיתוח מאמללות את יושביהן ומתרוקנות את תקציב המדינה. עשרות מפעלים מסובסדים שפשטו רגל, טיילות ארוכות ויקרות שמובילות משום מקום לשום מקום, ומאות אלפי איש שנידונו לחיות הרחק ממרכזי תעסוקה והשכלה בשל ''חזון סטאלין ובן גוריון משיחו''.

    • אוטובוס לא יכול להגיע לת''א בשעה. (ל''ת)

      אני, 10/11/09 22:13

  • 1.

    רכבת דרך טבריה עד מטולה.

    בוקר טוב, 10/11/09 15:53

    מדינה פרימיטיבית.