• 109.

    איפו אפשר להשיג את הספר ?

    בן-ציון, 28/06/11 21:31

    איפו אפשר להשיג את הספר ?

  • 108.

    איך משיגים את הספר? (ל''ת)

    ג'קי, 11/11/09 15:19

  • 107.

    גם אני בעד אנשי האמת מחברי הספר את האמת לא ניתן להעלים

    אחד העם, 10/11/09 22:42

    כל בר בי רב דחד יומא יודע שהתורה מתיחסת להגנה על יהודים ברצינות ומתירה ''לעשות הכל'' כדי להרתיע כל מיני חיות אדם וערבים למניהם ''וימדדם בחבל''...''וישם במגרה ובחרצי הברזל'' ... ( דוד המלך ) וימשיכו השמאלנים ויפי הנפש לנבוח

  • 106.

    אלו שהופכים את התורה לפסוקי שטן, לא ראויים להתכנה בתואר רב

    אברי, 10/11/09 22:28

    לא כל מי שיש לו זן ומגבעת ראוי לקרוא לו רב. קודם כל יש לבדוק אם הם עברו מבחני סמיכה של הרבנות הראשית. הם כנראה מתקנאים ברוח של האסלם ושואפים לאמץ אותו.

  • 105.

    המערב האתאיסטי ה''מוסרי'' הביא ל 100000000 קרבנות תוך פחות מ 20 שנה! (ל''ת)

    מור-לוד , 10/11/09 22:11

  • 104.

    כל הכבוד לרבנים האלה! את האויבים צריך לדרוס ולהשמיד!

    איתן, 10/11/09 22:08

    הרבנים נשארו כנראה האחרונים שנשארו שפויים לאחר שהוירוסים הדביקו את כל המדינה במחלת אוסלו הסופנית...

  • 103.

    רגע, צה''ל לא רצח עשרות אלפי ערבים מקום המדינה? איזו צביעות מגעילה! (ל''ת)

    מור-לוד , 10/11/09 22:06

  • 102.

    על זה נאמר המביא בםניך דברי תועבה אמור לי איכס...

    שפינוזה, 10/11/09 22:05

    ובכלל בשם חופש הביטוי אני אומר לכם שאלוהים מת.. לפני 128 שנים ממחלה חשוכה ששמה העם היהודי. הסרטן הרבני הרג אותו.

    מעניין אם זה יפורסם?
    מה אנחנו רוסיה ? מה אנחנו שלטון הצאר?

    • אדיוט , זה היה ניטשה

      יהודי, 10/11/09 22:33

      והוא בכלל העריץ את הדת היהודית. (לפחות זו הקדומה של ה''ברית הישנה'' כלשונו)

  • 101.

    ניתן לראות את ''הרב'' מגיב ביוטיוב (ל''ת)

    תחפשו ''תורת המלך'', 10/11/09 21:53

  • 100.

    אירופה המלאה בדם יהודי קובעת לנו נורמות מוסריות! יפה! (ל''ת)

    מור-לוד , 10/11/09 21:34

  • 99.

    אם צה''ל היה פועל לפי עקרונות ההלכה - היו נחסכים חיי ערבים

    לדעתי, 10/11/09 21:27

    היו מוציאים להורג כל ממשלת החמאס ובני משפחותיהם כולל הילדים, אם היו בבית.
    בתגובה היינו מקבלים שקט וגם פחות פגיעה בבלתי מעורבים ערבים.
    בכל מקרה הידיעה ששום מחסום אנושי לא יעזור למחבלים להסתתר - הייתה גורמת להפסקת השימוש במחסום אנושי והיו נחסככים עוד חיי ערבים

    טוב אבל בשביל ללכת לפי ההלכה חייבים אמונה וגם שכל ... וזה ממש יותר מדי לבקש

  • 98.

    מה רע בליפגוע במי שמסכן את מדינת ישראל?? זה הסתה? זה היגיון בריא (ל''ת)

    נתנאל, 10/11/09 21:26

    • המוסר המערבי הנו מוסר נוצרי שהביא לשפכי הדם הגדולים ביותר שידע העולם (ל''ת)

      מור-לוד , 10/11/09 22:10

  • 97.

    בחוברת של צה''ל כתבו אותו דבר!!!!

    רבקה שמעון, 10/11/09 21:24

    ' בחוברת שהודפסה ע''י מפקדת פקוד המרכז , הרבנות הצבאית, בעקבות מלחמת יום הכיפורים, כותב סא''ל הרב אברהם אבידן במאמר שכותרתו היא טוהר הנשק לאור ההלכה. בהביאו את גדולי הפוסקים הוא מסכם , אני מצטטת:

    ג. כאשר כוחותינו נתקלים באזרחים במלחמה או במרדף או בפשיטה, כל עוד אין הערכה ודאית שאין בכוחם של אותם אזרחים לגרום נזק לכוחותינו, מותר ואף חייבים ע''פ ההלכה להורגם.
    ד. אין בכל מקרה לתת אימון בערבי גם כאשר הוא עושה רושם של בן תרבות.
    ה. דינו של סייען לאויב או למחבל כדין אויב או המחבל עצמו.

  • 96.

    כוהני דת אפסיים ופרזיטיים שלא עבדו יום בחייהם

    ארוין ןייס, 10/11/09 20:31

    מסיתים לרצח אחרים. וזה מתקבל באדישות עד לאיפה הגענו?

    • עבודה זה רק לחמורים וסוסים - הלוואי שלא הייתי צריך לעבוד (ל''ת)

      חינוך של בהמה!, 10/11/09 21:20

    • שמענו על חילונים שרצחו ורוצחים יהודים, לא שמענו על חרדים כאלה... (ל''ת)

      מור-לוד , 10/11/09 21:31

  • 95.

    למה להכליל? למה להסית? הרבנים משיבים??!!!

    דוד, 10/11/09 19:08

    רבני הישיבה בראשה עומד כותב הפולמוס מגבים אותו....איזה פלא?
    בבקשה נא לא להכליל את כל הרבנים ולא להסית נגד הדת או הדתיים.

  • 94.

    כל המגיבים האנטי יהודים כאן מתאפיינים בבורות ואכולי שנאה

    מרוב הטריפות שאוכלים, והנידות שבועלים, 10/11/09 17:24

    זה פוגע בצלם אנוש הדברים באלו...אין מה לעשות

    • אין לך איזה ילד להרעיב או לכבות עליו מגהץ?

      סטודנט, טכניון, 10/11/09 19:01

      או שאולי אתה סתם מתעכב בדרך לבית זונות וכד'?

      אגב, השרימפס היה פגז, תודה ששאלת.

      • אולי ביטוי זה או אחר של 94 לא מוצלח, אבל הוא צודק (ל''ת)

        משה צ'ורל, 10/11/09 19:27

      • לפחות שלו לא יאבדו את הבתולין על אסלה של מועדון (ל''ת)

        שגיב א., 10/11/09 19:47

        • הם יאבדו אותם בישיבה על ידי המדריך (ל''ת)

          רונן, 11/11/09 13:23

      • והילד שלך? בטוח אפשר ללהשאיר אותו איתך,

        במבי, 10/11/09 20:10

        או שהוא בסכנת חיים....

      • אולי אתה רוצה את הכתובת של בתי הסוהר של החברה שלך שגדלו במסגרת שלך (ל''ת)

        סוהר ראשי, 10/11/09 22:05

    • לא טעמת אומצת חזיר אז מה אתה מדבר (ל''ת)

      דגידפ , 10/11/09 19:24

  • 93.

    רועי - ציפיתי ממך ליותר מכתבי ליבני המשוטטים.... (ל''ת)

    חיים, 10/11/09 16:10

  • 92.

    ''הרבנים משיבים''. הם לא ''ה''-רבנים,, אלא רק אותם 3 שהשיבו. חוסר מקצועיות (ל''ת)

    עורך בכיר, 10/11/09 15:57

  • 91.

    חוצפמים המשתמטים: הם משתמטים אבל אומרים למקריבים מה לעשות. אין גבול ל

    ירמיהו הנביא, 10/11/09 15:50

    חוצפה וליוהרה. ככל שאתה יותר אפס מאופס, ככה אתה חש צורך להתייהר ולהעמיד את עצמך מעל באופן מגוחך (אם כי לא לך).
    תופעה פסיכולוגית מעניינת, שלא עושה חשק להשתייך למין האנושי.

    השתמטו השתמטו עמי.

    • ל-91

      שמואל, 10/11/09 20:06

      אני מבין שהמשטמטים הם דווקה מבני עדתך (השמאל). כמו שלושת המשטמטים שנשאו נאומים בדרום אפריקה לעשות חרם על ישראל. ואם התכוונתה על משטמטים אחרים ? הרי לפחות אין בהם את הנזק שמביאים בני עדתך.
      אפילו אם הם מתקימים על חשבונך.

    • קשקשן, ג'ובניק שמאלן מגעיל (ל''ת)

      ., 10/11/09 21:50

  • 90.

    בסך הכל תרגום של ספר הלכות שפירסם שיח יאסין בזמנו

    הקבה, 10/11/09 14:28

    רק שאיפה שכתוב ''יהודי'' החליפו ל''גוי''.

    לא נורא. בשם חופש המידע...

    • בשביל טוקבקיסט אתה סביר, אך ברצינות : אתה מחנטרש!

      שי גוריון, 10/11/09 15:42

      אתה מחווה דעה לפי כמה משפטים לא מבוססים בדיווחים.

      ואגב ברור ממה שאתה כותב שאתה מתומכי יאסין.

  • 89.

    תקראו את הספר לפני שתחליטו אם מדובר בהסתה או בפנינה

    אל תהיו רדודים כמו אופיר פינס, 10/11/09 14:27

    אופיר פינס פנה למזוז לא משום שהוא קרא את הספר והגיע למסקנה שהוא כולל הסתה לרצח אלא משום שזאת הפרנסה של אופיר פינס. הוא חי מזה שהוא בכנסת (ובינינו, לא אחראי אפילו על פתיחת ממטרות) ואם לא יכתבו את שמו ככה-וככה פעמים - בכנסת הבאה הוא כבר לא יהיה ואבוי ... הוא יצטרך להתחיל לעבודש במשהו.
    אבל אתם, אחי גיבורי הטוקבקים, הרי אנשים חושבים ולא דופקים חשבון לאף אחד. אז איך אתם יכולים לצווח או להגן בחירוף נפש על משהו שלא ראיתם במו עיניכם ולא שמעתם במו אוזניכם?

    • יש ספרים הרבה יותר מעניינים בעולם. (ל''ת)

      דינה, 10/11/09 16:01

    • Excelent

      David, 10/11/09 19:10

      You are right first the have to read the book and then to talk , but as usual we want to look good but we look funny in the ARAB world , Why they can talk and we are not ,so for all they ''''Yefe nefesh'''' ,better that you read and then talk

  • 88.

    רועי קבלת את ליטרת הבשר המדממת

    שמואל, 10/11/09 14:27

    אז אתה מהשמרון ואתה מקשקש בזנב בפני חבריך החילוניים שהצלחת לרצות אותם ולהביא סקופ (שיקרי - ודאי לפי הכותרת) שיפגע במתנחלים
    אני בז לך.

  • 87.

    מידה כנגד מידה

    ישראלי, 10/11/09 13:47

    האם הם היו כה שקטים אם היו מפרסמים ספר שנכתב ע''י מנהיגי דת מוסלמים המתיר את דמם של היהודים?
    זה לא דת !
    זו הסתה פרועה וחסרת מעצורים!

  • 86.

    מעניין אם יש מגיב אחד שקרא את הספר (ל''ת)

    ישראל, 10/11/09 12:01

    • מה פתאום, אין להם אינטרנט! (ל''ת)

      שרית, 10/11/09 15:57

  • 85.

    ואם אני כחילונית אפרסם ספר שבו אני אציע לגרש את הפרזיטים החרדים מכאן

    או לחילופין שיעבדו לפרנסתם, 10/11/09 11:31

    כי לי נמאס לפרנס אותם ומצד שני גם נמאס לי שביבי שבוי בידיהם ונותן להם הכל למען הכסא ומי שלא יעשה כך יילך, מותר לי?

    • הוציאו כבר מלא ספרים כאלה, השוק מוצף (ל''ת)

      כי מותר להסית נגד חרדים ואנשי ימין, 10/11/09 14:30

      • אין תרגום לעברית של ''הפרוטוקולים של זקני ציון''

        הנרי פורד, 10/11/09 16:35

        שאינו מסית נגד הימין. הוא בסה''כ מסביר איך היהודים (הדתיים) משתלטים על העולם ומכרסמים במוסריותו פרוסה אחרי פרוסה.

        לכן לא תתנגד כמובן שהספר יופץ בישראל, בשם חופש הביטוי, נכון?

        • הנרי היקר

          שגיב א., 10/11/09 19:49

          העובדה שאינך בעל זקן ולובש שחורים לא יכולים להסתיר את העובדה שאתה יהודי, אף גדול פני חולדה ותלתלים מסגירים אותך בכל מקום שתלך בעולם חבוב.

    • אין לך שקל על מי את עובדת ? (ל''ת)

      מס הכנסה, 11/11/09 01:35

  • 84.

    למה לא מפרסמים את אמנת חמאס שמחייבת את השמדת העם היהודי? (ל''ת)

    דוד מלכי, 10/11/09 10:00

  • 83.

    כאשר הצוו האלוהי שבוי בידי האנושי

    מוסטפא, 10/11/09 09:59

    אחד מבעיית הבעיות התאולוגיות היא הפרשנות ,ופרשנות הפרשנות . תאר לעצמך שאכן קיים אל כזה ,איזה מין חיים הוא מצווה עלינו ?האם הבעיה בצווי האלוהי או בפרשנות הרבנים ? האם זה דבר טבעי להרוג ילדים גויים ? .אפילו בשעת מלחמה . או כדאי לשמור על קוד מוסרי גם בשעת מלחמה . כי אותו הגיון מעוות ישחק לידם של הצד השני וגם הם יהרגו חפים מפשע יהודים והתרוץ שלהם גם אלוהי.ולכן שתי התפיסות מעוותות ושני האלים שלכם אלישקר , אין שום אל בעולם מצווה על הריגת ילדים .לדעתי צריך דיון מהותי,אמיץ ומעמיק מצד אנטלקטואלים יהודים .כמו שעשה המנוח יצחק שחר ז''ל

    • ל- מוסטפה

      ש.ל, 10/11/09 20:24

      תגיד בבקשה אם לא קשה לך הדבר' 8 שנים של ממטרות הקסמים לא היו במטרה להרוג ילדים?' נשים בהיריון' זקנים וטף? הפליסטינים הימטירו חבילות של ממתקים לילדי שדרות? איך אתה בכלל מעיז לכתוב כאילו כוונת הספר
      שנכתב ע''י הרב אומר במפורש להרוג תינוק חף מפשע.אומם התינוק עלול להרג בגלל פעילותו של אביו שהסתתר מאחורי התינוק ובכך סיכן את חיי ילדו כדי להציל את חיו הוא בשעה שסיכן ביטחונית את אזרחי מדינת ישראל.

  • 82.

    אני מתביישת בפני עמים אחרים!

    ענת, 10/11/09 09:26

    עכשיו אני מבינה למה כל העולם שונא אותנו... אם לא הייתי יהודיה הייתי גם שונאת!

    • את יכולה גם

      יהודי, 10/11/09 12:14

      הנה את שונאת בלי להיות גויה.

      עמי הארצות שונאים יותר מגויים, ונשותיהם יותר מהם...

    • בפני איזה עם את מתביישת? (ל''ת)

      חלת דבש, 10/11/09 15:33

      • בפני כל העמים! חשבתי שהדת שלנו הכי טובה... (ל''ת)

        עצוב., 10/11/09 16:02

        • היא הכי טובה באמת, רק שאת מוחך שטפו (ל''ת)

          yoya, 10/11/09 17:10

    • מה את מתביישת, על זה שלא שחטו אותך מספיק , או על זה

      רונית, 10/11/09 17:19

      שאת לא הספקת לשחוט מספיק גויים במהלך ההיסטוריה? כדאי באמת שתתנצלי על שני המיקרים.

    • לאירופאים ''הנאורים'' יש היסטוריה ארוכה של מלחמות, הרג ודיכוי

      הגנן, 10/11/09 18:29

      אז תחסכי מאיתנו את האימרות הרדודות והמפגרות שלך. מדובר בספר אחד שהוציא זרם שולי ביותר וגם אף אחד עוד לא קרא את הספר כך שאי אפשר לדעת מה ניכתב בדיוק ובאיזה הקשר, התקשורת פשוט אוהבת לנפח ולסקר בהגזמה כל דבר שנוגע לדתיים

  • 81.

    כאשר הצוו האלוהי שבוי בידי האנושי

    מוסטפא, 10/11/09 09:21

    אחד מבעיית הבעיות התאולוגיות היא הפרשנות ,ופרשנות הפרשנות . תאר לעצמך שאכן קיים אל כזה ,איזה מין חיים הוא מצווה עלינו ?האם הבעיה בצווי האלוהי או בפרשנות הרבנים ? האם זה דבר טבעי להרוג ילדים גויים ? .אפילו בשעת מלחמה . או כדאי לשמור על קוד מוסרי גם בשעת מלחמה . כי אותו הגיון מעוות ישחק לידם של הצד השני וגם הם יהרגו חפים מפשע יהודים והתרוץ שלהם גם אלוהי.ולכן שתי התפיסות מעוותות ושני האלים שלכם אלישקר , אין שום אל בעולם מצווה על הריגת ילדים .לדעתי צריך דיון מהותי,אמיץ ומעמיק מצד אנטלקטואלים יהודים .כמו שעשה המנוח יצחק שחר ז''ל

  • 80.

    הממ... מעניין, מי בדיוק צריך להרוג בשבילם?

    מצטערת שאני יהודיה, 10/11/09 09:07

    הדתיים מתפללים ומחליטים אם להרוג או לא??? זה נראה לי שיא הטמטום של הדת!!! דברים יותר מפגרים לא שמעתי מעולם!!!

    • אם אין לך מושג על מה את מדברת עדיף שתשתקי (ל''ת)

      יהודי שיודע, 10/11/09 12:14

      • הבעיה שיש לי מושג...

        מצטערת שאני יהודיה, 10/11/09 15:56

        תגובה של דתי טיפש טיפוסי... כמה אופייני הפיגור שלכם!

        • אם עומק טיעונים ולשון ''זכה'' כמו שלך הייתי נזהר קצת יותר בלשוני

          יהודי שיודע, 10/11/09 18:29

          או בלשון קצת יותר מליצית (אם את לא מבינה את הנמשל תשאלי ואשמח להבהיר)
          מי שגר בבית מזכוכית שלא יזרוק אבנים.

        • למיבישת

          ש.ל, 10/11/09 20:33

          אני חושב שאת לא נשואה נשואים קטולים ' אם את כל כך מיתבישת כדאי לך להסתיר את הפנים.

  • 79.

    די

    ד.אמיתי, 10/11/09 08:29

    ימח שמכם ''רבנים'' עוכרי ישראל

  • 78.

    אם זהו עידן חופש המידע, אז בבקשה, להתיר אינטרנט, להתיר טלוויזיה, להתיר

    דתי, 10/11/09 08:15

    ספרות חילונית.

    • מישהו הפריע לך לקרוא מה שאתה רוצה? אתה פונה לרב לקבל אשור לפני

      שאתה רואה סרט או קורא ספר?, 10/11/09 14:31

      חופש המידע- לשני הצדדים בבקשה! גם לספרות הלכתית

  • 77.

    שילמדו אותו בכלא ! מענין מה היה קורה אם אימאם מוסלמי היה מפרסם כזה ספר (ל''ת)

    רב טרוריסט, 10/11/09 08:00

    • מדובר על סוגיות הלכתיות מסובכות במיוחד הנמצאות גם ברמב''ם ולא הסתה לרצח (ל''ת)

      אלא באיזה תנאי חיינו קודמים. מה קשה להבין יא שונא, 10/11/09 08:12

  • 76.

    להרוג את האויב היא תגובה בריאה של עם בריא- רק כדאי שאלה שמפרסמים זאת

    רעמסס, 10/11/09 07:55

    ישרתו בצבא.

    • בתורה כתוב- ''לא תרצח'', לא? (ל''ת)

      אנה, 10/11/09 09:05

      • כתוב גם הבא להרגך השכם להורגו (ל''ת)

        אור חדש, 10/11/09 09:55

        • הממ... אני רואה שתורה יכולה להתאים לכל מצב. מגניב!! (ל''ת)

          אנה, 10/11/09 11:02

          • לפי שיטתך חייל צהל הוא רוצח -איזה תובנה

            סטודנט, 10/11/09 15:35

            אסור לרצוח אך מותר ולפעמים חובה להרוג וההבדל בין המקרים תלוי בעולם המוסרי שאת חיה התורה כתורת חיים מסמנת את ההבדל בבירור וכל המתעלם מסימון זה לוקח את הסימון של האו''ם קרי סימון נוצרי בתאבון

            • חייל צהל הורג אוייב ולא סתם אחד ממוצא אחר!!!

              לין, 10/11/09 15:58

              יש הבדל, לא?

              • זה גם מה שנכתב בספר

                דנה, 10/11/09 20:14

                אך את העדפת לסמוך על אופיר פינס או כתב ''מעריב'' ואין לך באמת מושג מה נכתב שם

          • אין סתירה. ראוי להרוג אנשים רעים בלבד. (ל''ת)

            יאיר שטרן, 10/11/09 15:43

      • וואוו, צריך להסביר לבן אדם תבוני סביר את ההבדל בין רצח

        רונית, 10/11/09 17:27

        לבין הרג? כבר ליפני שלושת אלפים שנים ידעו להבדיל בין שני הדברים,לכן כתוב לא תרצח ולא לא תהרוג

    • שני הרבנים כותבי הספר שירתו בצבא בקרבי. מהיכרות אישית!!!!!!!! (ל''ת)

      ידידיה מתנחל מיצהר, 10/11/09 09:14

  • 75.

    עם רבנים כאלה עדיף כבר להיות מוסלמי (ל''ת)

    רועי, 10/11/09 07:43

    • אתה יותר ממוזמן להצטרף לאחים שלך בעזה. (ל''ת)

      יהודה המכבי, 10/11/09 08:12

    • אז לך תתאסלם.למה אתה מחכה? (ל''ת)

      רנטיסי, 10/11/09 11:39

  • 74.

    ב ו ש ה

    יציק, 10/11/09 07:40

    למה לא אוצרים אותם על הסתה, למה הם מסתובבים חופשיים, בושה למערכת החוק

  • 73.

    אתה יודע בכלל מה זה רוסיה?? טיפש!

    קרן, 10/11/09 07:35

    קודם תלמד קצת גאוגרפיה והיסטוריה, אחרי זה תגיד- ''זה לא שלטון הצאר ברוסיה''.

    • קרן...לי נראה שחסרת ההשכלה כאן

      יהודה המכבי, 10/11/09 08:10

      היא את.

      • אני רואה שזה פגע בך :))) (ל''ת)

        קרן, 10/11/09 09:04

        • קצת מביך לשמוע בורות כזו, פעמיים... (ל''ת)

          אסתר, 10/11/09 14:32

          • אני רואה שזה פגע בך שנית :))) (ל''ת)

            קרן, 10/11/09 15:59

    • אבותיו נשלחו לכלא ברוסיה בגלל שקפחו נפשם ללמד יהודים תורה

      כנראה שאבותיך לא היו בין לומדי התורה שם אלא בין, 10/11/09 08:16

      אלו שרדפו את היהודים ומנעו מהם לימוד תורת ה'

  • 72.

    מבקשת לדעת מתי עלול תינוק להוות סכנה על ישראל

    דידי יזרעאלי, 10/11/09 07:09

    אוי לנו ואבוי לנו, חשכת ימי הביניים מאיימת עלינו להשמידנו. ומחריבינו אכן מתוכנו יצאו,בדמותם המאיימת של לובשי השחורים אשר את פניהם מעטרים זקנים מדובללים.הקידמה במיטבה.

    • כאשר יגדל ויצטרף למחבלי החמאס או הפת''ח ויכין עבורך מטעני חבלה (ל''ת)

      עלי, 10/11/09 08:41

    • למשל כשהם מהווים גדר חיה שמגינה על מחבלים

      יהודי, 10/11/09 12:17

      אגב, זה לא הדמיון היצירתי שלי שחשב על הרעיון הזה, כך נהגו מחבלי חמאס הלכה למעשה ב''עופרת יצוקה'' ובעוד מקרים, זו מדיניות קבועה שלהם להסתתר מאחורי ילדים קטנים. (ויותר מכך מאחרי יהודים חסרי דעת, כמו אלו שמסתובבים כאן בטוקבקים...)
      גיבורים גדולים.

    • כשמאחוריו מסתתר מחבל שיורה עליך ועל הילדים שלך (ל''ת)

      איפה את חיה?, 10/11/09 14:33

  • 71.

    מבקשת לדעת מתי עלול תינוק להוות סכנה על ישראל

    דידי יזרעאלי, 10/11/09 07:06

    אוי לנו ואבוי לנו, חשכת ימי הביניים מאיימת עלינו להשמידנו. ומחריבינו אכן מתוכנו יצאו,בדמותם המאיימת של לובשי השחורים אשר את פניהם מעטרים זקנים מדובללים.הקידמה במיטבה.

    • מעבדת חומר נפץ שנועדה לכין מטענים כדי להרוג יהודים ונמצאת בבנין מגורים (ל''ת)

      ידידיה מתנחל מיצהר, 10/11/09 09:17

    • כשמלבישים עליו חגורת נפץ

      ארי, 10/11/09 20:17

      אתה באמת לא יודע?

      איפה היית כל השנים האחרונות?

    • כשהוא ילד בעיר דרזדן, טוקיו, או המבורג המופצצות (ל''ת)

      דינה דאס-ברגר, 10/08/10 09:20

  • 70.

    אפשר לחשוב שמדינת ישראל לא הורגת גויים - לפחות שיהיה לפי ההלכה

    איזו צביעות!, 10/11/09 06:22

    אולי יש להגביל פעילות צה''ל כך שתתאים להלכה ולא תתפרע מעבר לכך? אולי זה יועיל לצ''הל ולא יזיק לו כפי שטוענים כאן כל מיני מבינים גדולים?

    • בדיוק

      יהודי, 10/11/09 12:18

      שלא לדבר על הפלמ''ח והרצח הסיטונאי שלו , שככל הנראה לא תמיד היה עפ''י הדין הראוי.

  • 69.

    אולי הספר הוא באמת סיכום טוב של הלכות מלחמה לפי היהדות?

    ישר מלכלכים בלי להבין, 10/11/09 06:20

    עד הקמת מדינת ישראל הלכות מלחמה היו דבר מיותר. לכן ברור שחרדים אין להם עניין בכך, כי הם לא מאמינים שמדינת ישראל היא מדינה יהודית.

    אבל למרות זאת בסופו של דבר עם ישראל חייב לאמץ את התרבות של עצמו ולא לנסות להלביש על עצמו תרבויות זרות שאין הוא מבין בהן כלום והן רק מזיקות לו.

    קיים סיכוי שספר זה הוא סיכום אמיתי של תרבות ישראל ביחס לעריכת מלחמה של מדינה יהודית באוייב. ואז חובה להכיר וללמוד זאת.

    • חובה להכניס אותך לאברבאנל- זאת חובה אמיתית (ל''ת)

      שם תוכל ללמוד את כל ההלכות שתרצה, 10/11/09 13:56

      • כלומר שאם מישהו אומר משהו נכון ושפוי בבלגן הזה , הגוים שבינכם משתוללים (ל''ת)

        yoya, 10/11/09 17:19

      • סליחה, ואיך בדיוק נהג צהל עד עכשיו? איך הוא הצליח לספק

        רונית, 10/11/09 17:36

        ביטחון לאזרחים?

        • אףאחד לא אמר שהוא לא סיפק

          שני, 10/11/09 20:19

          מינימום בטחון. אך אל תהיי תמימה. חיי יהודים רבים ןעוד יותר- חיי חיילים בקרב היו נחסכים אם היינו חומלים קצת יותר על עצמנו ופחות על מחבלים

  • 68.

    מי בכלל הסמיך את הפסיכופטים הללו לרבנות?... (ל''ת)

    קבוצה הזויה מסביב לחולה נפש זה לא יהדות ולא דת., 10/11/09 03:50

  • 67.

    פתאום הם מאמינים בחופש הביטוי

    אלכס, 10/11/09 03:45

    אבל הם מאמינים רק בחופש הביטוי שלהם. נסו לשים ספר הברית החדשה בספריה שלהם ותראו עד כמה הם באמת מאמינים בחופש הביטוי.

    ובלי קשר, ספרים שקובעים שמותר להרוג ''גויים'' הם לא במסגרת חופש הביטוי. נסו לפרסם באירופה ספר שמסביר מתי מותר להרוג יהודים והם יסבירו לכם את אותו דבר.

  • 66.

    איני יודע מה כתוב בספר זה שכן לא ניתן לסמוך על התקשורת. (ל''ת)

    כרגיל צינזרתם., 10/11/09 03:31

  • 65.

    לדעתי הרב שפירא הזה הוא גבר

    מיקי, 10/11/09 03:07

    ולא רק לדעתי

  • 64.

    אם זאת היהדות, אני מעדיף להתנצר

    חובש כיפה, 10/11/09 03:05

    וכך אעשה במידה שהרבנים הראשיים האשכנזים והספרדים לדורותיהם לא יגנו בכל פה את התועבה הזאת.

    • גם אני! (ל''ת)

      אסתר, 10/11/09 07:35

      • לפי הבנתכם את היהדות אתם כבר נוצרים/עובדי אלילים. (ל''ת)

        יהודה המכבי, 10/11/09 08:20

        • אין לי שום בעיה עם נוצרות, יש לי בעיה עם רוצחים! (ל''ת)

          אסתר, 10/11/09 09:03

          • מה ההבדל בין נוצרים לרוצחים? מי הרג בשואה? ההודים? (ל''ת)

            תמימה, 10/11/09 14:34

            • אם יש גוים שרוצחים, זה לא אומר שכל הגוים רוצחים!

              אסתר, 10/11/09 16:00

              לך תלמד לוגיקה באוניברסיטה, טיפש!!!

              • מעניין מה היית אומרת אם יהודים היו רוצחים גויים כמו

                רונית, 10/11/09 17:52

                שהגויים רצחו יהודים. מעניין אם גם אז היית מגינה כך על יהודים. הנצרות טובלת בדמם של עמים שונים ברחבי העולם מסעות רצח שנמשכו מאות שנים. אם זה מה שמתאים לך, אז לבריאות שיהיה לך

    • תבדוק ...יכול להיות שאתה כבר נוצרי. גם אצלם הכמרים חובשי כיפה

      yoya, 10/11/09 08:21

      ושונאים יהודים

  • 63.

    הפרוטוקולים החדשים של זקני ציון (ל''ת)

    הפעם זאת לא עלילת דם, 10/11/09 03:02

  • 62.

    מזל שזו לא מדינת שמאל. יחי חופש הביטוי. (ל''ת)

    אבי, 10/11/09 02:55

  • 61.

    ספרים בלי צנזורה? שריפת ספרי הברית החדשה באור יהודה כבר נשכחה? (ל''ת)

    מאי 2008, 10/11/09 02:51

  • 60.

    כחרדי אברך כולל אני אומר לכם. הם מיצגים את עצמם ומדברים שטוית

    מוישה, 10/11/09 02:48

    מזובר באנשים הזוים.

    • מה לכהן בבית קברות

      אלי, 10/11/09 14:47

      בס''ד מה אברך כולל עושה באתר הזה ב. האם קראת את הספר שאתה פוסק לכלל ישראל שהוא שטויות. האם לעצמך אתה פוסק ע''פ כותרות של מרא דאתרא מעריב וידיעות ?

  • 59.

    טוב שניתן לפרסם ספר בלי צנזורה? אתה יודע מה- סבבה

    ronentat , 10/11/09 02:14

    אתם תפרסמו את הספר הדוחה מלא בתאוות דם והלל לרצח עם, ואנחנו נשים מודעות עם נשים בביקיני מצומצם על לוחות מודעות ובניינים ברחבי הארץ בשם חופש הביטוי וחופש ההבעה ללא צנזורה.
    הולך? חבורת מגלגלי עיניים צבועה שכמותכם

    • האויב הוא אופיר פינס, ונשים בביקיני.....................

      חבורת מגלגלי עיניים צבועה, 10/11/09 03:28

      ונשים בביקיני, אנו מקווים שלומדי התורה בכל מקום ילמדו אותו

    • פרסום תועבה במרחב הציבורי,הוא כבר מציאות מצערת. (ל''ת)

      להבדיל,את הספר קוראים רק מי שבחרו לקרוא., 10/11/09 03:53

      • נשים בביקיני יש ממילא בכל מקום.

        נעם, 10/11/09 05:25

        נסה לתלות תמונות עירום בכל מקום, ואולי *זה* יעזור לך להבין את מי בדיוק אתה מעניש...

  • 58.

    סומכת על תורת ישראל-יאללה שמאל עליהום

    ארי, 10/11/09 02:02

    צריך לקרוא את הספר ולא להיתפס רק לכותרות.
    והלוואי שהמדינה הזו תתמהל על פי תורת ישראל.

  • 57.

    הכשר לרצח עם. זו רק ההתחלה. (ל''ת)

    רחמים, 10/11/09 01:59

    • הגנה עצמית הינה זכות בסיסית. (ל''ת)

      רצח עם מנסים הערבים לבצע, 10/11/09 02:38

    • אחותך (ל''ת)

      yoya, 10/11/09 17:21

  • 56.

    תארו לכם כומר גרמני שהיה קורא להרוג יהודים שמסכנים העם הגרמני

    הלמוט קראכץ, 10/11/09 01:43

    גלעד שליט אגב סובל בשבי האויב כי ב''פעולות תקיפה פשוטה'' הוא יחוסל. פתאום רבנים הפכו לגנרלים, בדיוק מה שהרצל חשש ממנו

    • לכל עם מותר להרוג את מי שמסכן אותו

      שמאלני שפוי, 10/11/09 02:22

      רק ליהודים אסור.

    • לא צריך כושר דימוי בלתי מצוי (ל''ת)

      בן ליש, 10/11/09 15:40

  • 55.

    מהכותרת משמע כאילו מצווה להרוג גויים תמימים וחמודים

    רז, 10/11/09 01:31

    אבל האמת כרגיל שונה. מדובר על אנשים המהווים סכנה לעם ישראל... רגע, אנחנו לא עושים את זה כבר בין כה? לא ביצענו חיסולים ממוקדים? זה לא מה שכל צבא וכל מדינה עושה כנגד אויביה?
    איך אתם לא מתביישים לתת כותרת כזאת?

    • לדתיים יש קריאה סלקטיבית

      ש, 10/11/09 02:04

      הרב שפירא מתיר הרג של תינוקות וילדים כצעד מנע לסיכוי שהם יגדלו להיות מחבלים. אם לדעתך תינוק בן יומו מהווה סכנה למדינת ישראל ויש להשמידו אני באמת מרחם עליך.

      • ביפן ובגרמניה זה עזר מאוד. תיראה איך היום הם לא מהווים

        רונית, 10/11/09 18:01

        סכנה לאף אחד.

    • הבעיה היא שההגדרה למושג סכנה נתון לשינויים

      ronentat , 10/11/09 02:23

      מחבלים וטרוריסטים זה מובן מאליו ולכן אתם מתמקדים בהם.
      אבל מה יקרה (והמון רבנים מתנסחים בצורה זו) אם רבנים יגדירו נישואים לגויים כסכנה לעם היהודי? מה יקרה אם רבנים יגדירו את היהודים המשיחיים או אפילו יהודים אתאיסטים לגויים וכמו כן סכנה ממשית לעם היהודי? מה אז? האם תוכלו להבטיח לי שגויים לא ירצחו פה רק כי התחתנו עם יהודים, או שיהודים יוכרזו לגויים שדמם מותר- על פי ההלכה כמובן.

      פילפולים ותירוצים הם חלק מהדת האורתודוקסית, והם יכולים לעוות ולסלף בהררי מילים כל מה שהם רק רוצים.
      היום זה ערבים, מחר זה כל מי שהרבנים יפסקו שיהדותו מבוטלת והוא גוי ראוי לשחיטה.
      ואל תגידו לי שהיום זה חוקי מלחמה כלפי גויים, ומחר זה לא יהיה סקילה של יהודים על חילול שבת כמו שהלכה מצווה עלינו.

      • אומרים שכאשר אין שכל אין דאגות.. (ל''ת)

        הצלחת להרוס את האימרה הידועה., 10/11/09 02:41

    • קשקוש

      יוסי גורביץ, 10/11/09 08:37

      ילדים אינם מהווים סכנה והריגתם כדי שלא יגדלו להיות סכנה היא בדיוק הרציונאל הנאצי. יתר על כן, הספר כותב במפורש שמותר להרוג כל לא יהודי שאיננו שומר על שבע מצוות בני נוח, בלי קשר לשאלה של האם יש מצב מלחמה. כמו כן, הוא קובע שכל הלא יהודים חשודים ברצח יהודים, ''במיוחד בזמן מלחמה''. יאללה, יאללה. אנחנו לא טיפשים.

      • הבנתך לקוייה מאוד.בימינו כאשר אין סנהדרין,ובית המקדש,אין דנים דיני

        נפשות.גם לא דנים יהודים מחללי שבת וכו'.., 10/11/09 21:08

        באמת לא טיפש ?

  • 54.

    דמוקרטיה גם לגזענים

    יהודי חרד, 10/11/09 01:16

    הספר מתועב, אבל בגלל הדעות המובעות בו. (דעות. כי הלכה היא פרשנות והיא יכולה לבחור לפירוש כזה א אחר בהתאם לנטיית ליבו של המפרש וקהלו.) מי שבאמת מסוכן הוא פינס שמאיים על חופש הביטוי שכולל בהחלט גם זבל מטופש כמו הספר הנאלח הזה.

  • 53.

    צנזורה אין, דין אין, דיין אין, והליצנים האלה עומדים מעל

    robi, 10/11/09 00:47

    לחוק. יש חוקים נגד הסתה, יש חוקים נגד השמצה, יש חוקי לשון הרע, אבל ה''חניקס'' האלה, שתפסו בעלות על אלוהים - מעל לחוק.

  • 52.

    הגיע הזמן לתת לדתיים מדינה עצמאית בעזה- עם החמס (ל''ת)

    חמאס=ימין דתי, 10/11/09 00:43

    • כן, זה היה יכול להיות משעשע :))) (ל''ת)

      לין, 10/11/09 07:43

  • 51.

    צמח לנו בישראל טליבאן. פשוט מעורר גועל (ל''ת)

    אלי, 10/11/09 00:27

    • הוא צומח כבר הרבה זמן ואנחנו משקים אותו במיסים שלנו (ל''ת)

      ronentat , 10/11/09 02:25

    • ואיך צבא ההגנה לישראל נילחם? (ל''ת)

      רונית, 10/11/09 18:17

  • 50.

    מבלי לקרוא את את הספר אני מסכים לרעיון שצריך לומר דברי תורה כפי שהם

    אייל, 10/11/09 00:27

    לא צריך ל''יפייף'' את תורת ישראל ואת ההלכה היהודית בגלל עוכרי ישראל שמנסים להוביל אותנו ל''עם ככל העמים''.
    אין לי מושג מה בדיוק נכתב בספר אבל אם מה שכתוב בו זה שגויים שמהווים סכנה מוחשית לעם ישראל דינם מיתם זה לא חידוש כזה גדול וכל בעל שכל בריא מבין שזוהי הדרך הנכונה - לפגוע באוייבים ולא באוהבים - עדיף כמה מחבלים מתים מאשר חיילי צה''ל או אזרחים חפים מפשע. חבל שאמיתות בסיסיות כאלה טעונות התגוננות רק בישראל בעוד שבכל העולם הן ברורות.

  • 49.

    אבסורד! אלה שלא משרתים ''מסבירים'' למדינה מה צריך לעשות בענין שליט (ל''ת)

    ענת, 10/11/09 00:24

    • אם זה היה תלוי בהם גלעד באמת לא היה נופל בשבי

      ש, 10/11/09 00:40

      שהרי אם גלעד היה חרדי הוא היה משתמט בישיבה, ולא ''לוחם בישיבה'' כדברי הסטיקר של חיל השיריון.

    • יוסי אליצור הוא חובש קרבי

      העוסק בזוטות, 10/11/09 02:06

      שירת בלבנון ואפילו הופיע בשער ידיעות אחרונות ביום היציאה מלבנון.
      אם כבר.

    • בינתיים רוב ההרוגים במלחמות האחרונות הם דתיים, והמשטמתים חילונים (ל''ת)

      yoya, 10/11/09 08:24

  • 48.

    מסר פשיסטי וגזעני

    R, 10/11/09 00:21

    לאן הדרדרה היהדות?

  • 47.

    דברי אלוהים חיים

    רונן נגיד , 10/11/09 00:12

    ואכן גלעד שליט יושב בשבי בגלל מדיניות מטופשת שלא ניתן להבינה.וראשי החמס צוחקים עלינו.בידי ישראל כל האמצעים להחזירו.כנראה שלרבני ישיבת עוד יוסף חי יש יותר שכל ישר מאשר למנהיגים שלנו.

  • 46.

    כל גוי שמסכן אותנו זה בבחינת התגוננות עצמית...על מה כל הרעש שעשו מזה??

    מה הבעיה??, 10/11/09 00:11

    אפילו על פי חוק יבש ושכל ישר זה מותר...רק בגלל אינטרסנטים בעלי כוח שרוצים לקרוע את העם עושים כל כך הרבה רעש משטות מוחלטת... ומי שלא שם לב כתוב:''כל גוי שמסכן...מותר להורגו''=מחבל (ואני לא מכיא מישהוא שאומר שאסור להרוג מחבלים).

    • אתם זה לא אנחנו (ל''ת)

      דברו בשם עצמכם, 10/11/09 01:10

      • עכשיו אני מבינה למה עשיתם עסק עם הטרוריסטים , למה

        רונית, 10/11/09 18:42

        הבאתם אותם, חימשתם אותם, גיביתם אותם מימנתם אותם, גם הקסאמים זאת יוזמה ברןכה שלכם.לא שלא ידעתי את זה קודם, אבל טוב לקבל אישור

  • 45.

    מסכים לכל מילה של הרב שפירא (ל''ת)

    יהודה, 10/11/09 00:10

  • 44.

    ''ליגאל'' מ9 אסור לרצוחאת....רבין

    הסטוריון, 10/11/09 00:05

    שתה גולדסטאר ותירגע

  • 43.

    אנשים הזויים שלא לומר מטורפים (ל''ת)

    מיקו, 09/11/09 23:59

  • 42.

    אופיר פינס..........שם של בעל חי....... הניזון... מתשומת לב (ל''ת)

    וטרינר, 09/11/09 23:58

  • 41.

    הגיע הזמן להתנתק מהדתיים

    לוחך מזוזות, 09/11/09 23:49

    אל תדברו איתם
    אל תקנו מהם
    אל תמכרו להם

    • אין בעיה...לא צריך אתכם... אבל לאן תלכו לגור?

      דת=חופש, 10/11/09 08:27

      בעצם עוד 2 דורות ישארו רק הכלבים והטמבלויזיות שלכם

  • 40.

    למה הבן שלי צריך לסכן את חייו כדי לשמור על החרא הזה ? (ל''ת)

    אב זועם, 09/11/09 23:44

    • שלא יעשה טובות - יש מספיק מתנחלים ודתיים בצבא, הבן שלך מיותר (ל''ת)

      gilberet , 10/11/09 14:27

  • 39.

    רבנים מהציונות הדתית נרשם. מי הם בכלל ?? אילו משובשי דיעה (ל''ת)

    שלום בית אל, 09/11/09 23:44

  • 38.

    יש לי שאלא:ה''רב''יצחק שפירא מקבל משכורת מהמדינה?? (ל''ת)

    שאול, 09/11/09 23:43

    • בוודאי, מה חשבת הוא מתנדב? :) (ל''ת)

      שרה, 10/11/09 07:47

  • 37.

    אני חושב ששמעתי את הדברים האלה מקודם

    ערבי, 09/11/09 23:43

    אתם זוכרים מקרה הסטורי מזעזע אחד על אדם נורא ואיום שאמר פעם שהעם שלו הוא עם בעל דם טהור וצריך לחסל את השאר מזעזע לא האבסורד שאותו עם שסבל את השואה האיומה הולך בעקבות הרודן הגדול מכולם חבל פשוט חבל תראו לאיפה הגעתם

    • ספר לי על זה...

      יואב, 10/11/09 00:04

      אתה נשמע כמו בחור נחמד, מה אתה אומר על הרעיון שאתם תיפטרו מהחמאס הג'יהאד האיסלמי, אנחנו ניפטר מהג'יהאד היהודי, ונחיה ביחד כעם אחד של שפויים?
      תאמין לי שאנשים כמוך יותר יקרים לי מ''יהודים'' כמו הרב שפירא וטייטל. בסוף עוד נזרוק את כל אלה לבית כלא או למדינה אחרת, ונחיה כאן כמו בני אדם מתורבתים.

      • מסכים עם שניכם אבל תאכלס, איך עושים את זה? (ל''ת)

        איך נפתרים מהג'יהאדיסטים?, 10/11/09 01:08

        • אנחנו עדיין הרוב במדינה הזאת

          יואב, 10/11/09 02:13

          אם נשכיל לבחור במנהיגים ובמפלגות שיבטיחו את עתידנו במדינה הזאת, במקום לנהור אחרי סיסמאות ריקות מתוכן ומחנאות פוליטית, אז נוכל להשפיע על אופיה של המדינה.

          אתה לא צריך לצאת לרחובות, תתחיל בקטנה:
          -תנסה ליצור דיאלוג עם נבחרי ציבור דרך המייל, רובם שמחים לקבל משוב מהציבור וטורחים לענות, גם במידה ולא אז העוזר הפרלמנטרי עונה ומעביר את עיקרי הדברים לח''כ.
          -תדבר עם חבריך ומשפחתך, תספר להם על הדברים שהם לא יודעים, תעורר אותם לפתח מודעות פוליטית בריאה.
          -רשתות חברתיות הן כלי מצויין לקידום מודעות לנושאים שמפריעים לך.

          אל תשכח שבניגוד לחרדים או לדתיים, אנחנו לא צריכים לכבוש את המדינה הזאת, היא כבר שייכת לנו. אפילו שאנחנו נוטים לשכוח את זה, רוב נבחרי הציבור - חילונים, רוב השופטים - חילונים, רוב החוקרים באקדמיה - חילונים, רוב הקצינים הבכירים בצבא - חילונים (עדיין!). אנחנו שולטים במדינה, ושלא יגידו לך אחרת!

          • זה מצב זמני שהולך להשתנות - בכיתה א' כבר אין רוב חילוני

            gilberet , 10/11/09 14:26

            החילוניות שייכת לתקופות חשוכות בהם האמינו שהאדם והעולם נבראו בצורה אקראית ואין בורא שמסובב ומנהל את העולם כמו בתקופת הקומוניזם ברוסיה שם רדפו את אנשי הדת או הנאצים בגרמניה שבגלל חילוניותם חשבו שהם מוטציה משובחת של אותה אבולוציה והם גזע עליון.
            התקופה הזו הולכת ונגמרת, העולם מבין שיש בורא וממפץ גדול יכולים לצאת רק פיצוצים אבל לא עולם מופלא כמו זה בו אנו חיים.
            אז יש לכם היום רוב של שופטים וחוקרים וקצינים, זה כבר מצב זמני שיחלוף.

            • ישר ולענין. יפה אמרת. (ל''ת)

              יהודי, 10/11/09 15:47

          • בגלל הרוב החילוני,מצב המדינה מתדרדר מיום ליום. (ל''ת)

            אבל יש גם חוזרים בתשובה ב''ה., 10/11/09 21:11

      • יואב יקירי

        מוניר מיפו, 10/11/09 20:02

        הבעיה של המוסלמים היא לא עם יהודים שומרי מצוות, מאמינים באל והנביאים הבעיה שלהם היא עם ''ציונים'' אתאיסטים כמוך שלא מאמינים בתורה שלכם, בנביאים שקדושים גם לאיסלם ולא משתייכים לעם ישראל.

        ליהודים לא הייתה בעיה עם המוסלמים אף פעם במשך אלפי שנים חיינו איתם במדינות מוסלמיות, אנחנו לא רוצים פה ''תרבות'' אירופאית מערבית במדינה הזאת רוצים אנשים מאמינים באל ואיתם נוכל לחיות בשלום ונסכים לחיות גם כמיעוט, אבל לא איתכם!

    • בקוראן? (ל''ת)

      הנביא מוחמד, 10/11/09 02:23

    • אני רואה שלא עבדו איתכם חזק על הבנת הנקרא , אה ? (ל''ת)

      יהודי, 10/11/09 18:34

  • 36.

    ניכרים דברי אמת-אנחנו במלחמה -לא כולם מבינים את זה.

    אורטל, 09/11/09 23:43

    מה לעשות המציאות מאוד פשוטה ואנחנו מסבכים אותה.
    יש לנו אויבים שרוצים בהכחדתינו. זה או אנחנו או הם. הם לא מתיפיפים -ואומרים את האמת רק שחלק מאיתנו לא רוצה לשמוע.כל השמאלנים תפנימו הם לא רוצים אותנו פה אנחנו במלחמה וכך נוהגים במלחמה.

  • 35.

    על מה צעקות? מי קרא את הספר מאלא שכותבים כאן תגובות? אסור להסתמך על (ל''ת)

    כתבה, צריך לקראו מקור ואז להגיב, 09/11/09 23:41

  • 34.

    רבנים בגרוש,אולי סוף סוף הצבאות שלכם יעזרו לצה''ל?? (ל''ת)

    שאול, 09/11/09 23:37

  • 33.

    הם כולם טייטל, כל אחד ואחד מהם (ל''ת)

    ש, 09/11/09 23:37

  • 32.

    חבורה של מטורפים שיובילו אותו לאבדון יש להשליכם לכלא (ל''ת)

    hguy, 09/11/09 23:36

  • 31.

    במלחמה, כמו במלחמה יש חוק אחד: אסור להפסיד...אם הצד השני יתנהג אלינו

    XXX, 09/11/09 23:36

    לפי כללי אמנת זנווה, ניתן לשקול הדדיות. עד אז, דמם מותר.
    אגב: ספר כזה לא היה מתפרסם בשום מדינה אחרת. למה? כי כל עם אחר יודע שלאויב מתנהגים כשם שהאויב מתנהג אלינו. רק לישראלים צריך להסביר עובדת חיים זאת....

  • 30.

    הצלחנו להקים מדינה כי לא היו דתיים,חרדים,רבנים ושסניקים בסביבה. (ל''ת)

    נראה שהם מחזירים אותנו לגלות של עוד2000שנה., 09/11/09 23:35

    • הצלחנו להקים מדינה בזכות זה שגרשנו יותר ערבים ממספר היהודים שחיו בארץ

      אפרים, 10/11/09 00:23

      גרשנו כ- 630 אלף ערבים (כן שמאלנים צבועים - אתם בוודאי תאמרו שלא גרשנו, רק לא נתנו לערבים המבוהלים לחזור הביתה בתום המלחמה. ה''הומניות הנאורה'' שלכם ממש נשפכת לכם מהאוזניים). זה היה הגרוש הגדול ביותר בהיסטוריה של ארץ ישראל - פי 20 בהקפו מגלות בבל.
      אבותיכם השמאלנים לא הסתפקו בגרוש. הם גם סיפחו שטחים נרחבים - את הגליל, ואדי ערה, המשולש, מערב הנגב, נהריה, עכו, יפו, לוד, רמלה, מערב ירושלים, אשקלון ובאר שבע.

      הבנת איך הצלחנו להקים מדינה.

      אין לי ספק שאילו המדינה היתה מוקמת ע''י ע''י מנחם בגין ותנועת החרות, אז אבותיכם היו רצים להתלונן בפני אומות העולם, וגם ה''הומנית'' שלהם היתה נשפכת מהאוזניים.

    • העליות הראשונות היו חרדיות מובהקות,תלמד היסוריה לא מצונזרת,ותדע. (ל''ת)

      החילונים רק הביאו איתם בעיות,שקודם לכן לא היו, 10/11/09 00:47

    • ללא נשכח-גיבורי מלחמת העצמאות:טירת צבי , גוש עציון,כפר דרם,ביריה,

      היסטוריון, 28/06/11 15:52

      ללא נשכח-גיבורי מלחמת העצמאות:טירת צבי , גוש עציון,כפר דרום,ביריה,בארות יצחק וכן'
      מיסדי המושבות הראשונות:פתח תקוה זכרון יעקב, ראש פינה, חדרה וכו''
      כולם רק דתיים---עובדה
      נוטשי היישובים והבורחים ללא לחימה:מסדה, שער הגולן וכו'---------כולם חילוניים.

      יופסק שיכתוב ההיסטוריה על ידי ה''היסטוריונים החדשים'' מהשמאל הקיצוני.

  • 29.

    במלחמה כמו במלחמה...

    רחמו, 09/11/09 23:34

    נקודה למחשבה

  • 28.

    כל הכבוד! אולי זה יעצור את המחלה מהוירוס השמאלני!

    מונשיין, 09/11/09 23:33

    הוירוס השמאלני מאיים לחדור למוחות תושבי ישראל עד למחלה סופנית.

    אז נשארו כמה אנשים בריאים, תודה לאל!

  • 27.

    יפי נפש- עוד שנייה תדונו את דוד על הריגת גוליית או (ל''ת)

    את שמשון הגיבור!!!, 09/11/09 23:29

  • 26.

    ''ספר קודש''? לא הייתי מנגב עם אוסף הסמרטוטים הזה את הת**

    הגזימו לגמרי, 09/11/09 23:23

    בשביל הזיות רצחניות כאלו אנחנו מממנים ישיבות ואברכים? זה העילויים שהבטיחו לבן גוריון? עבדו עלינו בעיניים.

    מטיפים לרצח של ילדים ותינוקות ברטוריקה ששואפת השראה מכתביהם של האפלים בצורירנו, ואחרי שמתגלים הם עוד מתגאים בקול רם בטינופת שלהם.
    טוב מאוד שאנחנו חיים בעידן של חופש מידע, אחרת לא הייתי יכול לדעת על ה''עשבים השוטים'' שגדלים להם ביצהר.

    רק בגלל צורת המחשבה האלימה והמסוכנת הזאת צריך לפרק את ההתנחלויות שמהווה כר פורה לרוצחים ומסיתים לרצח. אני כבר לא דואג לפלסטינים, אם טייטל מלמד אותנו משהו, זה שהמשיחיים עוברים מהר מאוד מרצח של ערבים לרצח של יהודים. אנחנו צריכים לטפל בהם לפני שהם יגיעו אלינו: ''הקם להורגך...'' - אם להשתמש בפתגם שהם אומרים בעצמם.

    מהר מהר לפני שיהיה מאוחר!

    • תגובתך מוכיחה שאתה שייך למיעוט השמאלני ששכח מה זה להיות יהודי (ל''ת)

      לא ראוי לתגובה, 09/11/09 23:38

      • יהודי זה להרוג ילד שהלבישו אותו כחייל כי בעתיד הוא יהיה מחבל ???? (ל''ת)

        אזרח, 09/11/09 23:58

      • מי ששכח מה זה להיות יהודי זה אתה. ביהדות היה מוסר, אנושיות וספקנות.

        גל, 10/11/09 00:26

        זה היה יופיה ולכן שרדה כל השנים. אלה אנשים חשוכים, פנאטים פרימיטיבים

      • אין לך חזקה על היהדות

        יהודי חילוני, 10/11/09 00:51

        רוב היהודים בעולם בכלל לא אורתודוקסים, על אחת כמה וכמה הם לא משתייכים לציבור החרדי לאומני. הזרם שלך הוא נטע זר, ואין לו שורשים עמוקים בהיטוריה של היהדות. מי שמך להטיף לנו מיהו יהודי ומי לא?

        • בעניינים ערכיים הרוב ממש לא קובע. (ל''ת)

          יהודי הוא מי ששומר על מורשתו, 10/11/09 21:12

    • you and people like you

      hhazan, 09/11/09 23:50

      are the true prblome in israel you shell not know the differeny betwine night and day your days shell be long and painfull you and your loved one aman

      • בוא לישראל ותגיד לי את זה בפנים

        ומה הקטע עם כל הצדפים? הלכת לים?, 10/11/09 00:00

        אם נראה לך שעילג שחיי בחו''ל יגיד לי מה הבעיה של המדינה הזאת, אתה חיי בסרט. לך תכתוב טוקבקים על אובמה ועזוב אותנו בשקט.

  • 25.

    סיוחון

    דגן, 09/11/09 23:22

    הספר מביע יהדות מזוהמת, ומרחיק את כולנו ממנה, פשוט טומעה וגועל.

  • 24.

    R We Normal (ל''ת)

    C J, 09/11/09 23:22

  • 23.

    אני חושב שיש להפוך את הספר לקוד האתי של צה''ל. (ל''ת)

    ושגולדסטון יקפוץ, 09/11/09 23:22

  • 22.

    לפחות יוצא השרץ החוצה (ל''ת)

    שרון, 09/11/09 23:20

  • 21.

    אחרי חיסול הגיים הם ירצחו יהודים

    1, 09/11/09 23:19

    ויש להם ניסיון בכך
    אלאור חן

  • 20.

    מצחיקקקקקקקקקק

    מישו, 09/11/09 23:18

    מצחיק שדווקא הרבנים מטיפים לנו על כך שאנחנו חיים בעולם בלי צנזורה ועולם בו שולט חופש האדם.

    כמה עלובי נפש אפשר להיות?

  • 19.

    יהודי שמתיר להרוג הוא לא יהודי- אבל אפשר לשפוט אותו-ומהר (ל''ת)

    יואב, 09/11/09 23:14

  • 18.

    פאנטים הם פאנטים בכל מקום ובכל דת

    איציק, 09/11/09 23:06

    שלטונות החוק חייבים לטפל בהם (לא בו, בהם) מהר מאוד. אחרת אנו כמו אפגניסטן וחמאסטן.

  • 17.

    איזה מלך זה? לובביץ?

    בירור, 09/11/09 23:05

    אלה היו קיצוניים מאז ומתמיד.

  • 16.

    על מה בדיוק הרעש? הרי זה כ''כ פשוט..

    שימי רמת גן, 09/11/09 23:05

    למה זה כ''כ בעייתי ומפחיד להגיד שמותר להרוג גויים במצבים מסויימים?
    האם הפכנו לחפצי חיי אחרים על חשבננו.
    ב''ה שיש אנשים שמוכנים לשלם מחיר יקר של זילזול ושינאה ולהזכיר לנו יסודות פשוטים.
    כמובן שבדרך בה התקשורת בוחרת להציג את העניינים (קרי בשיטחיות ובהבעת עמדה מבלי להסביר מה כ''כ חמור בדעה הנגדית, מלבד זה שהיא מנוגדת לעולם הערכים שלה), הסיכוי שמישהו יתחזק ויתעורר מהדברים נמוך. כי אותם אנשים נפגשים עם המושג דרך התקשורת המסלפת ולא איתו לכשלעצמו.
    אני מקווה שאכן יתפתח פה דיון רציני ומעמיק בסוגייות המוסריות המשחרות לפיתחנו.
    מדוע כל שמאלני מצוי ראשי להביע את דעתו ומדוע מדינה שלמה צריכה לפעול בקונספציה מסויימת מבלי שהיא שומעת גם דעות אחרות? מדוע כל מה שלא מתאים לעולם הערכים של פינס וחבריו זוכה איומים וגידופים? מדוע חופש הביטוי נגמר כשהימין מתחיל לדבר? היכן הפלורליזם? הסובלנות? מדוע הוא מופנה רק כלפי עמדות שמאל קיצוניות?
    התשובה פשוטה מאד:
    החילוניות היא היא השוללת קיומם של דעות שונות. היא היא שאינה יכולה להכיל השקפות אחרות. היא זאת שמלבה שינאה קנאה ותחרות.
    למחשבה.

    • well said

      Dan, 09/11/09 23:27

      ty

    • 100% right

      hhazan, 09/11/09 23:45

      words of wisdem you are a ture ladey

    • זה כל כך נכון (ל''ת)

      //, 10/11/09 00:03

    • צודק,כאשר הטלביזיה מעודדת אלימות,ומגרה יצרים,לא חוששים מהשפעותיה

      המוכחות מדעית,אלא עוד מעזים לטעון באופן דמגוגי כי, 10/11/09 01:03

      זו דרך לגיטמית לפורקן יצרים..
      מחקרים חדשים מוכיחים כי ישנה השפעה שלילית ניכרת,אפילו על חשיפה לצפייה של מספר דקות ביום,וממליצים להשגיח על משך החשיפה היומית.

  • 15.

    חופש המידע עד הסוף- כנסו ותבינו

    מר צדק, 09/11/09 23:01

    אולי שכבוד הרב יספר לנו מה באמת עושים הגברים בישיבות זה עם זה ולמה כ''כ נעים להם?
    אולי שהאם המתעללת תספר לנו מה עבר לה בראש המטורף במקום לבכות על מצבה?
    אולי שדרעי יספר למה גנב למרות שכתוב לא תגנוב?
    אולי שבניזרי יספר איזה הוכחות מדעיות ואישורים רפואיים יש לו ליציאה המטופשת על ילדי העובדים הזרים
    דתיים עאלק- דתיים כנוח ....אבל נוח יקיריי זה רק בתיבה :)

    • חופש המדי הוא אבן יסוד בדמוקרטיה, חופש ההזיה גם... ותגובתך היא ההוכחה (ל''ת)

      aidi1 , 09/11/09 23:25

      • תיקון: המידע (ל''ת)

        aidi1 , 09/11/09 23:34

  • 14.

    אני רוצה רק להגיב לדבריו של פינס

    יהודיה, 09/11/09 23:01

    ח''כ פינס אמר:''הדמוקרטיה הישראלית חייבת להתגונן מפני אלה המפיצים דברי הסתה מסוג זה ובמיוחד אם מדובר בדמויות העומדות בראש מערכות חינוכיות דוגמת הישיבה הנ''ל''

    האם ח''כ פינס יגן עלינו גם מדברי הסתה הנשמעים באוניברסיטאות בארץ מפי דמויות חינוכיות, או האם הוא יגן עלינו מדברי הסתה המושמעים מפיהם של חברי כנסת .

    • מחזק (ל''ת)

      איש אחד, 09/11/09 23:20

  • 13.

    אי פגיעה באזרחים עזתים כאשר אזרחים ישראלים נהרגים היא אימפוטנציה

    amir, 09/11/09 22:58

    אי פגיעה באזרחים עזתים כאשר אזרחים ישראלים נהרגים היא אימפוטנציה ולא מוסריות
    שנאת ערבים אינה גזענות אלא תגובה חיסונית בריאה, אין ערבי אחד שמגדיר את עצמו ערבי ישראלי, זו המצאה של השמאל.

    בשפה הפוליטית-תרבותית הערבית, ''שלום'' איננו פשרה כמו שחושבים היהודים, אלא – ''החזרת הזכויות הצודקות'' (של הערבים כמובן). עד שלא נדרוש בפירוש הכרה ערבית – לא בעצם קיומנו, אלא בצדקת קיומנו בארץ הזאת, כעם החוזר לארצו ההיסטורית, לא יהיה כל סיכוי לשלום.
    כל שבוע השמאל המגעיל מנסה נוסחה חדשה.

    לא יעזור לכם.

    ואני תתפלאי שמאלני לשעבר, אשכנזי, חילוני, נכד למייסדי קיבוץ שמכיר את כל הטריקים הבולשביקיים.

    השמאל שונא כל דבר יהודי וציוני, אתם אוהבים את האויב יותר מאשר את בני עמכם, אתם אינכם קשורים כלל לאדמה ולארץ הזאת אתם פשוט שכחתם מה זה להיות יהודים ולא יעזרו לכם כל המילים היפות

    • על תגובה חיסונית בריאה

      HaMashkif , 09/11/09 23:56

      לא שמעת על אלו שמערכת חיסונם העצמית הלכה פייפן? על זה נאמר ה''וירוס.'' הרפואה יכולה להסביר הרבה..

  • 12.

    מאה אחוז צודקים

    גדי, 09/11/09 22:58

    כל מה שלא שמאלני ופושט את צווארו לשחיטה נקרא אצלם ''הסתה''. הם תועבה ודעתם תועבה. זהו ספר רציני שדן בסוגיה חיונית...אבל זה לא מה שהשיינקינאים קוראים ''מורשת רבין'' אז זו תועבה.

  • 11.

    זה ספר הסתה לרצח. איפה היועץ המשפטי? איפה המשטרה?

    reuvenholzer , 09/11/09 22:56

    להם מותר הכל.
    כל העומד על דם רעהו כאילו רצח בעצמו.

    • הסתה?

      זאב, 09/11/09 22:59

      אתה מוצא מחסה מאחורי ילד.. אני אשמיד אותך את הילד ואת אמו גם כן..מספיק להיות יפי נפש

    • זה ספר המסביר כיצד להגן על יהודים עוץ לי גוץ לי (ל''ת)

      המגיד , 09/11/09 23:11

      • שיגיסו את כולכם... (ל''ת)

        turi, 09/11/09 23:41

  • 10.

    אם אלה הערכים של החיילים הדתיים אז אולי דו''ח גולדסטון לא לגמרי מופרך (ל''ת)

    יגאל בת ים, 09/11/09 22:55

  • 9.

    אם אלה הערכים של החיילים הדתיים אז אולי דו''ח גולדסטון לא לגמרי מופרך (ל''ת)

    יגאל בת ים, 09/11/09 22:53

  • 8.

    לכל יפי הנפש השמאלנים

    נועה, 09/11/09 22:53

    למה לא ברור שמותר להרוג כל גוי המהווה סכנה ?עדיף שיהודי ימות ???
    אם יש מחבל שמחזיק תינוק (כמו שכבר קרה ...)
    צריך להרוג אותו !ואין פה שום דילמה-חייו של היהודי קודמים
    כל המרחם על אכזרים סופו להתאכזר על ידי רחמנים !!!

    • צודקת במאה אחוז!! (ל''ת)

      אני, 09/11/09 23:04

    • תגידי את בסדר !?

      ציוני, לא פוסט, 09/11/09 23:10

      הפנטים האלה טוענים שיש להרוג ילדים אם הם עומדים בדרך להרוג גויים רשעים וגם להרוג ילדים שיש סיכוי שיהיו גויים רשעים כשיגדלו.
      אני מתבייש להיות היום יהודי. האם לזה התכוונו כשאמרו שאנו עם סגולה ? סגולה למה לרצח חפים מפשע ? פשוט גועל נפש.

    • ברור שחובה להרוג אוייבים וכך בדיוק צה''ל נוהג

      aidi1 , 09/11/09 23:29

      אבל חסרי עמוד שדרה לאומי חוששים מאמירות חדות וברורות,ע''ע פינס.

    • טיפשה

      יואב, 09/11/09 23:29

      אני לא אתייחס לזה שאת מבטלת את הזכות של גויים לחיים באותה צורה שהנאצים עשו לנו, כאן ברור לי שהחינוך שלך קלוקל ואין לי מה לעשות בנידון. מה שההורים שלך נכשלו ללמד אותך (או שבעצמם לא למדו), אני בטח שלא יצליח להכניס לך לראש.

      הבעיה שהיא שאת אפילו לא מצליחה לקרוא שכתוב שחור על גבי לבן שהרב שפירא קרא להרוג תינוקות כי בעתיד הם יגדלו ויסכנו אותנו. לא תינוק על הידיים של מחבל, לא תינוק בתוך בית עם מחבל, תינוק לבדו - זה מה ששפירא ועדת הרוצחים שלו רוצה להרוג. מבחינם לצאת לכפר ערבי, למצוא תינוק ולרצוח אותו זה פעולה מוצלחת, כי ככה הוא לא יגדל ויהיה לגוי בוגר.

      מזל שהאנטישמים לא קוראים עברית, החומר הזה יותר מפחיד מהעלילות דם שהעלילו עלינו עד כה. הם היו עושים מזה מטעמים.

      • טיפש הוא מי שמגיב בהתלהמות,על סמך כתבה שיטחית,ומגמתית. (ל''ת)

        י, 10/11/09 01:12

  • 7.

    חופש מידע? האם הרב יסכים שילמדו את הברית החדשה בישיבה שלו? (ל''ת)

    מרדכי היהודי, 09/11/09 22:53

    • לא, כי זה עבודה זרה, אבל דיני מלחמה צריך לדעת...

      מילואימניק, 10/11/09 00:21

      בטח בתקופתנו.

  • 6.

    הזכות לפרסם דברי תועבה - קיימת!!

    amitliraz , 09/11/09 22:50

    הויכוח אינו על עצם הזכות לפרסם - אלא על החרפה, הבושה, התחתית - אליה הדרדרה הדת היהודית.
    בתור אדם חילוני נותר לי רק לנוד בראשי למראה רבנים מטורפים שהתפרקו מכל מוסר אנושי ולקוות שעוד נותרו דתיים שפויים ביהדות...

    • תרגע עמית יקר (ל''ת)

      המגיד , 09/11/09 23:08

      • אני גם לא רגוע. ואתה כלום עבורי.

        אורן, 09/11/09 23:40

        איבדנו כל מצפן אנושי מסתבר.

        זכות אינה סיבה לפירסום דבר ככ דוחה.

    • הויכוח הוא האם לרבנים הזכות לפרסם הלכות שאינם עולים בקנה אחד

      aidi1 , 09/11/09 23:32

      עם דיעותיהם של ה-פוסט ציונים.

  • 5.

    מה זה החרטה הזאתי??

    אני, 09/11/09 22:50

    אוי ואבוי זה נוראי! שיאסרו אותם בכלא לעד!
    מה עובר להם בראש

    • עובר להם בראש כי הוא לא סתום (ל''ת)

      המגיד , 09/11/09 23:09

    • עכשיו אתה מבין את הצאר הרוסי?

      יבגני יבטושנקו, 09/11/09 23:12

      חחח...

  • 4.

    חרדים דוגלים בחופש המידע= הפרדוקס או ציניות בהתגלמותם

    אהוד, 09/11/09 22:47

    חבל רק שהם מוצאים לנכון לעשות שימוש בחופש המידע בתחום של הרג גזעני ולא ואהבת לרעך כמוך.

    • אהוד, שמושך בפסוק מהמקורות הוא פרדוקס וציניות בהתגלמות

      aUDI, 09/11/09 22:58

      אהוד הזה יוצא נגד הדתיים בשעה שהם משתמשים בכלים ''חילוניים''
      בה בשעה שבתגובותו הוא , הוא משתמש
      בפסוק מובהק של התורה

      אם זה לא נבזות אז מה היה המילה הזאת

      • ''המקורות היהודיים'' אינם נחלתם או רכושם של חרדים נהפוך הוא

        אהוד, 10/11/09 15:52

        ולצערי הרב הם הפכו מקורות אלו לקרדום לחפור בו את פיסלוני האלילים להם הם סוגדים.
        מן הראוי שתשקיע מאמץ קל בהבנת הנקרא טרם תשמיע קולך

    • מצחיק שהפשיסטים האלו באים בטיעונים דמוקרטיים. (ל''ת)

      ציוני, לא פוסט, 09/11/09 23:12

    • רעך לא שונאיך (ל''ת)

      המגיד , 09/11/09 23:13

      • תבדוק את כל השימושים למילה רעך בבקשה (ל''ת)

        אהוד, 10/11/09 15:54

    • הבא להורגך השכם להורגו- כה פשוט (ל''ת)

      aidi1 , 09/11/09 23:33

      • ראינו פרשנות פשיסטית לפיתגם הזה בזמן השואה

        אהוד, 10/11/09 15:58

        והתאורים מספר הנדון לא רחוקים מהמציאות הפשיסטית שהיתה בפועל כאשר העם הגרמני החליט שהיהדות קמה להורגם (לנצלם לגנוב את כספם...)

    • א. לא מדובר ברבנים חרדים. ב. הטענה כאן היא כנגד הצביעות החילונית,הרי

      הרבנים לא הכריזו על ערכי פלורליזם מעולם,הם מייצגים, 10/11/09 01:17

      את דעת התורה בלבד.

  • 3.

    שתדעו לכם שהאתר מסנן תכנים ולא כל טוקבק מתפרסם!! אנו בעד חופש ביטוי (ל''ת)

    אביתר, 09/11/09 22:45

  • 2.

    הקם להרגך השכם להרגו.כל מדינה שפייה נוהגת כך מלבד מדינת ישמעאל.

    התורה מתירה אף להפיל עובר יהודי המסכן את חיי אימו-, 09/11/09 22:45

    גם על כך חל דין רודף,ואין חיוב כי לילד תהיה כוונה של הרג.
    מדינת ישמעאל,היא היחידה בעולם כולו הפועלת עפ''י נורמות נוצריות.מה שעולה לנו בחיי אדם רבים.

    • התורה שלך מעניינת לי את האשך השמאלי

      חילוני, 09/11/09 23:35

      למזלי אנחנו עדיין לא חיים במדינת הלכה, עצם זה שההזויים משתעשעים ברעיונות על רצח ילדים זה מטריד ובעיקר מביך לעם שאבותיו בעצמם הושמדו, אבל זה עניין למשטרה ולבתי המשפט לטפל במסיתים.

      למזלי אני לא צריך בכלל להתמודד עם הטיעונים שלך על דין רודף ודין שור בועט או כל שקר אחר שתשלוף לי מתוך קובץ סיפורי המעשיות שלך, אנחנו מדינה מערבית על אפכם וחמתכם, והנורמות ההלכתיות שלכם שקולות בחשיבותן לשיקולי פנג-שוואי או כל שקר רוחני אחר.

      אז תמשיך לנבוח כמה שאתה רוצה, המדינה עדיין מתנהלת לפי הנורמות שלנו ולא לפי הזקן של הרבבודיה או שאר המכשפים.

      • הרבנים ישמיעו את דעתם בקול רם וצלול בלי צורך להתנצל בפניך

        החזון ושברו, 10/11/09 00:10

        הוזה המדינה אמנם תיכנן 'לסגור את הרבנים בבתי הכנסת' אבל חזונו לא התקיים, וחיילים ואזרחים שואלים רבנים ונוהגים לפי עצתם והחלטותיהם ההלכתיות.

        • היגיון בסיסי

          יעקב, 10/11/09 00:46

          זאת בדיוק הבעיה, אנשים אלו לא מסוגלים לחשוב בעצמם ולהחשתמש בהיגיון בסיסי.

        • בדיוק, ''עצה''

          חילוני, 10/11/09 02:01

          כמו שמבקשים עצה ממגדת עתידות או מהורוסקופ.
          הערכים והכללים שלי הם חוקי מדינה, מעמד קצת יותר כבד מסיפורי הפיות שלך.

        • הבעיה שהרבנים האלה שולחים טייטלים לרצוח....

          יואב, 10/11/09 14:21

          ולא הם משלמים המחיר

      • אתה טועה

        חילוני לשעבר, 10/11/09 00:51

        לידיעתך,אנחנו בדרך למדינת הלכה!!!

        תיכנס לכל אתר לחיזוי דמוגראפי ותווכח שבעוד מספר שנים לא רב ,רב היהודים במדינת ישראל(חרדים +דתיים+ מסורתיים שומרי מצוות כמוני) ילכו בדרך תורה ויעבירו בכנסת בצורה דמוקרטית את השינוי בחוק.
        חבל על סגנון הדיבור שלך יכול להיות שעוד תצטער עליו.

        • אולי זה יקרה בעתיד הרחוק

          חילוני, 10/11/09 01:59

          אני סקפטי לגבי האפשרות הזו משיקולים שזאת לא השעה בלילה להעלות אותן, אבל גם במידה ואני טועה ומדינת הלכה תקום כאן זה יקרה רק אחרי שהשלד החילוני שמחזיק את המדינה הזאת יעלם, ואם זה יקרה - תיהיה כאן מדינה נחשלת ועניה, זהה במהותה לשכנותיה הערביות. מסיבה שאין מדינות דת מתקדמות ומשגשגות, זה פשוט לא קיים.

          אבל עד שהיום הזה יבוא אם בכלל, יש עוד הרבה שנים שאני וחברי נישאר בשלטון, ובינתיים ההודעה הקודמת שלי עדיין בתוקף.

          נ.ב.
          למה התכוונת ב''...יכול להיות שעוד תצטער עליו.'' ברור לך שאם תקום כאן מדינת הלכה אקדמאים משלמי מיסים כמוני לא ישארו כאן, נכון? אני מקווה שאתה לא בונה עלינו גם ליום שאחרי.

        • לפי החיזוי שיש בידך אתה זה שתצטער ורצוי שתזהר

          אהוד, 10/11/09 16:36

          1. רוב חרדי & דתי יהודי בשילטון + המיעוט ערבי שומר מיצוות מוביל לעליה בילודה ולירידה במיסים!!! התוצאה לא יהיה מי שישלם עבור מענקי הילדים תלמידי הישיבות , בתי החולים וגם עבור החזקת צה''ל שלא לדבר על שרות בצה''ל כך שאתה עשוי לפי התחזית שלך לבוא ולבקש תרומות מהרשות הפלסטנאית, אירן , חמ''ס והחיזבלה על מנת לקיים את הגטו ההילכתי שאתה כל כך חפץ להקים.

      • לחילוני הבור-לא באתי לשכנע אותך לנהוג עפ''י התורה,זה עניין פרטי ובעיה

        פרטית שלך.עצם זה שאתה משווה בין השואה לערבים,מראה, 10/11/09 01:27

        בבירור כי אין לך טיפת בינה.היהודים לא סיכנו אף גרמני ואכמ''ל.
        זכותם וחובתם של הרבנים להשמיע את דעת התורה.ולפי דעתם חיי יהודים קודמים לחיי ערבים (גם אם הם קטנים).לא רוצה לקבל ?-''זכותך'',אך אל תנסה לכפות את דעתך המעוותת לכל הדעות (כולל בכל מדינות העולם),על מי שרוצים לשמור על חייהם.
        באמת מעדיף להקריב את בני משפחתך עבור חיי ילד *שבוודאות* יסכן אותם בעתיד ?-מאחל לך כי שאיפתך תתגשם בפועל..

      • תנסח את הדברים באופן ברור יותר

        יהודי, 10/11/09 12:24

        תצהיר שאתה עם הארץ שאין לך מושג מתורה (כפי שלמעשה עשית) ותהיה הוגן למשוך את ידך מלעסוק בענינים שאין לך מושג בהם.
        בתודה מראש.

  • 1.

    מוזר

    אני, 09/11/09 22:44

    נראה לי שכותבי הספר התבלבלו בתורת האיסלאם הרדיקלית, אתם בטוחים שהם יהודים?