• 94.

    תגובה ענינית

    יוד, 10/11/09 19:57

    לא רציני ולא חכם להגיב לספר מקצועי תורני,בכל מיני טענות פוליטיות,או תגובות תקשורתיות,זה פשוט לא רציני.לא קשור לפינס ולא לציונות דתית.זה ספר תורני,מי שיכול להתמודד עם המקורות ,שיעשה זאת ולא יבלבל את המוח בשטויות,שיביא מקורות סותרים ,שיראה שהמסקנות אינן נכונות,זה מו''מ תורני עם כל המסקנות שנובעות ממנו להלכה ולמעשה.

  • 93.

    הציונות על-פי הציבור הימני-דתי: לדפוק את הערבים-זאת כל התורה כולה (ל''ת)

    ואידך זיל גמור, 10/11/09 16:42

  • 92.

    מציע למזדעזעים להוציא גם פסק הלכה האוסר על גויים להרוג יהודים ! (ל''ת)

    עמוס מגב ההר, 10/11/09 15:25

  • 91.

    יום רביעי 20:00 כיכר רבין טקס שריפת הספר ''הלכות מלך''

    רונן, 10/11/09 12:06

    מי לה אליי לרגל חשיפתו של הספר הזוועתי של הצורר הפסוידו רבני שפירא, אני מבקש לכנס טקס לשריפת הספר ''תורת מלך'' העוסק בהלכות הריגת גוי, כל מי שיכל לשים את ידו על הספר הזוועתי או סתם מי שמרגיש דחייה מהספר הנורא מוזמן
    מחר יום רביעי , המקום כיכר רבין
    לבער את הנגע
    השעה 20:00
    והיה מחנינו טהור

    • גם כן ספר... (ל''ת)

      דתי לאומי קלאסי, 10/11/09 17:53

  • 90.

    כמו שאומרים - הכל ענין של פרשנות - ההלכה לא מתירה לרצוח

    יופיטר יופיטר , 10/11/09 11:20

    זה ברור לכל אחד - אבל חוק דרומי תואם להלכה - ובית המישפט פסק בתאום - דהיינו לא רצח

  • 89.

    לכתוב את זה בתור מחקר תורני מקובל, להפיץ את זה בתור ספר מיותר! (ל''ת)

    חרדי-ימני קיצוני., 10/11/09 10:54

  • 88.

    חמאסניק יהודי.לא קשור ליהדות. (ל''ת)

    שמאל טוק, 10/11/09 09:37

  • 87.

    בדרך כלל הורגים גויים בזמן מלחמה..או בכלל מה זה משנה (ל''ת)

    ירח כחול , 10/11/09 08:37

  • 86.

    המלך הוא עירום

    s_nadav , 10/11/09 08:10

    ספר חשוב
    הרב יצחק שפירא רב חשוב
    צריך ללמוד את מה שהוא אומר

    • מה חשוב מי חשוב?

      גל, 10/11/09 11:34

      מטיף לרצח יכול להיות חשוב? רבותי - אם אתם יהודים אזי אני והרבה אחרים איננו. מי שמכם לפרש את האמונה? כשאנשים מחילים למקם עצמם במדרגות האל... מסוכן

  • 85.

    בנצרות ובאיסלם מצווה לרצוח בני דת אחרת - למי שרוצה דיון דתי

    אז שלא יבלבלו במוח ..., 10/11/09 08:03

    וביהדות אין להתערב בגויים אלא כשהם מזיקים לישראל או כובשים ארץ ישראל. זה הבדל עצום לא?

    • היהודים נחשבו באיסלאם לבני חסות, ואסור היה להורגם (ל''ת)

      הילה, 10/11/09 13:52

  • 84.

    דת הזה כוח

    ברוך התותח , 10/11/09 06:31

    אם אינו חיים ללו דת היה שלום
    כול המלחמות הדת ואין איש דת
    מתיף לשלום

    • דת היא כח....שמוחזקת על ידי אנשים בלי מוח.... שילוב מסוכן ! (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 10/11/09 07:52

    • **תעשה טובה, תלמד קצת יותר טוב עברית שנבין מה אתה אומר (ל''ת)

      גליק, 10/11/09 08:58

    • לברוך התותח:אני מטיף רק לשלום! רוצה דוגמאות מהמקורות לכך? בבקשה:

      עמית כהן, 10/11/09 14:07

      ב''ה

      סור מרע ועשה טוב,בקש שלום ורדפהו(תהילים).

      ונתתי שלום בארץ,ושכבתם ואין מחריד,והשבתי חיה רעה מן הארץ,וחרב לא תעבור בארצכם(ויקרא כ''ו,פסוק ו').

      אוהבי ה' שנאו רע(תהילים מזמור צ''ז).

      דרכיה(של התורה) דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום(משלי).

      מה נאוו על ההרים רגלי מבשר משמיע שלום.

      זה מספק אותך ברוך?(:

  • 83.

    סילוף (ל''ת)

    ק, 10/11/09 06:07

  • 82.

    לא לפרסם סוגיה הלכתית כה חשובה, כי זה לא נעים לכמה שמאלנים!

    אורבך לא שפוי, הליצן של הרדיו., 10/11/09 00:33

    אני מעדיף להיות בלי חברים אבל לחיות, מאשר למות עם אלף חברים.

  • 81.

    איך צמחו רבנים כאלה-??? איך (ל''ת)

    כפוי טובה-אפילו את חסידי אומות העולם מתר להם להרוג, 10/11/09 00:08

    • לפי הספר יש לכבד ולתמוך בחסידי אומות העולם - לפגוע רק באויבים מסוכנים (ל''ת)

      81 טועה ומטעה, 10/11/09 08:47

  • 80.

    בן איזה דת מותר להרוג ואיזה לא - היהדות החדשה מתחילה להזכיר את האיסלם

    איזה יופי, 09/11/09 23:56

    אללה הו אכבר

    • השאלה היא לא בבן איזה דת,אלא מתי מותר.. כיום אין רוב דינים אלו חלים (ל''ת)

      ובעבר בזמן בית המקדש,הם היו חלים גם כלפי יהודים., 10/11/09 02:31

    • 78 מקשקש. מדובר בפגיעה בגוי שפועל ללהשמדתנו. (ל''ת)

      יעקב דדא, 10/11/09 05:48

  • 79.

    אפשר לפתוח מחלקה שלמה באברבנאל  (ל''ת)

    אולג , אח בכיר ,מחלקת 'עוד יוסף מקבל חשמל ', 09/11/09 23:37

  • 78.

    איזו מחאה? של זבולון אורלב? את מי הוא מייצג בכלל הדתילוני הזה? (ל''ת)

    אלי יעקובי - חשמונאים, 09/11/09 23:35

    • למה שלא תקימו יחד עם כצלה את מדינת החשמונאים (ל''ת)

      תוציאו שם ספרים מפגרים ותעזבו את דתיי ישראל בשקט ?, 10/11/09 15:23

  • 77.

    הבעיה עם דתיות שבתנאי חממה הם הולכים ומקצינים

    גליה, 09/11/09 23:34

    ככל שחברה מרגישה יותר ביטחון כך היא מקצינה יותר.

    הדתיים מרשים היום לעצמם לדחוק את הנשים לירכתי האוטובוס, לרחובות אחוריים. ומצד שני הם מרשים לעצמם בארץ ישראל מה שלא הרשו לעצמם בגלות, לכתוב שמותר להרוג גויים.

    טוב שהחברה הזאת תעשה חשבון נפש ותראה שיש לא רק עשבים שוטים אלא גם עצים גדולים שצריך לקצץ.

  • 76.

    תועבה פשיסטית- אם באמת זה נכתב,הכותבים לכלא!!! (ל''ת)

    יהודי, 09/11/09 23:29

  • 75.

    תועבה פשיסטית- אם באמת זה נכתב,הכותבים לכלא!!! (ל''ת)

    יהודי, 09/11/09 23:26

  • 74.

    הוא הולך בדרך של האויב (ל''ת)

    מישהו, 09/11/09 22:56

  • 73.

    מוזר

    אני, 09/11/09 22:50

    נראה לי שכותבי הספר התבלבלו בין היהדות לאסלאם הרדיקלי.

  • 72.

    לכל סיפור תקשורתי תוסיף מתנחלים או חרדים והשגת פרובוקציה

    יוסי ש. נשר, 09/11/09 22:39

    גם בעניין העובדים הזרים לאף אחד לא היה איכפת. הוסיפו לסיפור את אלי ישי שהוא חרדי וגם את ש''ס והנה לתקשורת יש רייטינג אותו דבר כאן למתיישבים קראו מתנחלים שקוראים להרוג ערבים והנה אחלה םיפור עם ריטינג.יופי של פרובוקטורים ופדגוגים שמנסים להתסיס ולגרום לשנאה במקום לנסות ולאחד את עם ישראל מה לעשות שאהבת חינם לא נישמע מושג כזה בתקשורת

  • 71.

    מדהים (ל''ת)

    נ, 09/11/09 22:19

  • 70.

    אני מוכן למחול לשפירא, בתנאי שימחוק ''גוי'' ויכתוב ''מתנחל'' (ל''ת)

    ג'ק שטרנהל, 09/11/09 21:34

  • 69.

    מעניין אם ב,ציונות הדתית, בכלל שמעו על הספר. ואם מתייחסיםן שם לכל ספר (ל''ת)

    גד אמיתי, 09/11/09 19:38

    • הרי מספיק אחד בכדי ליטול חיים.... (ל''ת)

      גל, 10/11/09 11:35

  • 68.

    אלוהים אדירים!!!

    זוהר פרייברג, 09/11/09 18:53

    ואלה האנשים שמתיימרים הלחזיק את התורה בשביל עם ישראל?

    • בתכלס, מה שונה מה שהם כתבו, ומה שקרה במלחמות ? (ל''ת)

      רונית, 09/11/09 20:32

  • 67.

    מה יהיה עם כל הקיצוניים הללו, עד מתי מלחי הארץ יחזיקו פה הכל? (ל''ת)

    דת היא מוות, 09/11/09 18:38

  • 66.

    פשוט רדידות. אם היו מעט אינטלקטואלים היו קוראים את הספר

    ואז אומרים בעד או נגד, 09/11/09 18:27

    אי אפשר לשפוט מאות עמודים בהינף קולמוס שוטה.

    אולי אשיג אותו אלמד אותו ואראה מה גרם לדעתם הלא מקובלת.

  • 65.

    מי משלם לו משכורת? אני ואתה כנראה

    א.ש, 09/11/09 18:06

    סביר שאת משכורתו מקבל ''הרב'' מהמדינה. כלומר ממני וממך.
    אולי כדאי למצוא סעיף בחוקים שיאפשר להפסיק לשלם לו משכורת?

  • 64.

    ממתי הפכו יהודים שומרי מצוות למתירי רצח? הנאצים ניצחו!

    דור שני לשואה, 09/11/09 17:55

    ראשי היהדות צריכים לשים עפר ואפר על ראשם לשבת שבעה על היהדות האנושית וההומנית שמוצאת להורג בידי כותבי ספרים מסוג זה. ממתי הפכה היהדות למתירה רצח בשם היהדות?
    אוי לנו שכך קורה לנו!

    • ניראה לי שאפילו את הכתבה לא קראת, שלא לדבר על הספר

      רונית, 09/11/09 20:34

      אז מה הקישקושים שלך?

    • תמיד היינו כאלה , זו הסיבה האמיתית לשואה ולרדיפות.

      יהודי, 10/11/09 12:47

      הרגנו את ישו, רצחנו ילדים קטנים לצורך דם לפסח, עשינו פוגרומים בנוצרים אומללים ועוד כהנה וכהנה.

      רק אחרי השואה חלק מאיתנו למדו לקח ''חזרו בתשובה'' ועכשיו הם הומניסטים טובי לב, שמצטרפים לעולם ה''נאור'' הצדיק וטוב הלב, שבמשך כל שנות הגלות, נלחם כנגד היהודים חסרי המוסר...
      לא למדת הסטוריה ?
      אם כן כנראה לא למדת בבית הספר הנכון...

  • 63.

    מתי יפרקו את התנחלות -יצהר.מתי?למה מחכים?

    שרון, 09/11/09 17:27

    הרי גדל שם קן צרעות

    • מייד אחרי שיפרקו את גן שמואל. (ל''ת)

      מגדלים שם מרגלים. לא?, 09/11/09 22:04

  • 62.

    שתיקת הרבנים מעידה על חולשתם או על תמיכתם בהיתר הרצח (ל''ת)

    א, 09/11/09 17:25

  • 61.

    שתיקת הרבנים מעידה על חולשתם או על תמיכתם בהיתר הרצח (ל''ת)

    א, 09/11/09 17:25

  • 60.

    משיחיי שקר אלה מתחמקים משרות צבאי ואנטי ציונים (ל''ת)

    אבל מתיימרים להמציא דיני מלחמה לאחרים, 09/11/09 17:16

  • 59.

    הדבר הזה הוא פשוט כפירה בעיקר! אין היתר כזה ולא היה אף פעם!

    יהודי דתי, 09/11/09 16:31

    ספרי הלכה וכל ספרות השו''ת ברורים ביותר. האנשים האלה הם פשוט חבורת פשיסטים, ולא יותר, ואין בינם ובין התורה דבר וחצי דבר.

  • 58.

    למה לאו, מצגר ועמר שותקים? חייבים להרוס את יצהר והיום לא מחר.

    יריב א. , 09/11/09 16:28

    אם דבר 'קיום הספר יתפשט באינטרנט בעולם התגובה תהיה חריפה---ןמוצדקת!!!!לא יתכן שאנחנו---אחרי מה שעמנו עבר---נרשה לזוועה כזו להתפרסם.
    הרבנים חייבים לעמוד לדין על הסתה לרצח. בוא ניתן לבית משפט לקבוע עם מתר הכשר רצח איננו הסתה לרצח. יש לנו חשבון ארוך עם הרב ליאור מזמן רביב ועמיר. זו הזדמנות להביאו לדין אחת ולתמיד.
    ממשלת ישראל חייבת לצאת בביקורת חריפה---היום ולא מחר-0--על כתה הפיגולים של צעוותי המוח האלו.

    • בתור שמאלני יותר קיצוני ממך

      נעמן שפוי, 09/11/09 17:48

      אני רוצה להזכיר לך שאתה לא פעם ולא פעמיים הסתת לרצח ימנים ברשת.אני רואה את התגובות שלך בכל מיני אתרים,אז אל לך להצתדק ולהתחסד.עמוד מאחורי כל המילים שלך בעבר ובהווה בעוז ובגאווה. יש להעמיד לדין את כל המתנחלים ולפי החוק לעשיית דין במתנחלים ועוזריהם.מי שימצא אשם בהסתה,יש להוציאו להורג למען יראו וייראו.

      • יריב א. ונעמן שפוי

        אור18, 09/11/09 19:15

        שתי תשובות לכל המלעיזים על הימין. הם אפילו לא היו דואגים לפרסם ספר. לדעתם יש להעמיד את כל המתנחלים מול כתות יורים ורק ''אחרי זה נדבר''.

        • יריב נעמן (ל''ת)

          זאב, 10/11/09 05:27

      • יריב,נעמן ידידך לפחות לא מתביש בכך שהוא פאשיסט ערבי,אבל שניכם רשעים הצ

        ziontrain, 10/11/09 11:19

        יריב,נעמן ידידך לפחות לא מתביש בכך שהוא פאשיסט ערבי,אבל שניכם רשעים הצמאים באותה מידה לדם יהודי .


        ולמעשה לפי הדוגמא שהבאת,צריך להרוס את כל עזה....אתה מתנדב???

    • איפה ההסתה לרצח? (ל''ת)

      רונית, 09/11/09 20:42

    • למה פרס,ליבני,והורוביץ,לא יוצאים כנגד האלימות הגוברת בחברה הישראלית, (ל''ת)

      עקב השפעות ה-T.V,והאינטרנט ?-למה ???, 10/11/09 04:29

      • פרס נגד אלימות? למה לא חוקרים את רצח רבין ? (ל''ת)

        משה צ'ור, 10/11/09 05:50

    • לפי הדוגמא שהבאת,צריך להרוס את כל עזה,אתה מתנדב??? (ל''ת)

      ZIONTRAIN, 10/11/09 12:35

    • צבוע שמעיר הערות גזעניות נגד מזרחיים, כדאי שתסתום. (ל''ת)

      קראו את תגובותיו של יריב א. בטור של בן דרוד ימיני, 10/11/09 13:07

  • 57.

    בקהילה של עגלים צייתנים לרבנים יש צורך בהרבה עשב (שוטה)

    עגל אוכל עשב., 09/11/09 16:11

    כך העגלים ישמנו ויבעטו בכל מי שלא חושב כמוהם, כלומר כמו הרבנים שלהם, כי זה אותו דבר. הבו להם עשב...! והרבה.

  • 56.

    פלא

    בן, 09/11/09 16:07

    ןאחר כך מתפלאים למה כול העולם שונא את היהודים.

    • באמת לא פלא אחרי כל המיליונים שהיהודים שחטו במשך

      רונית, 09/11/09 20:50

      השנים, בעיקר סתם ככה כי בא להם.

  • 55.

    מה קורה פה? לא מובן, לא ברור -צריך ללמוד (ל''ת)

    אלון, 09/11/09 16:00

    • לא קראתי את הספר ולכן קשה לדעת

      אסף בן דור, 09/11/09 17:01

      אבל לא מן הנמנע שמצאו שני משפטים בספר. ניתקו אותם מן ההקשר, ואחר כך עוררו סנסציה גדולה. זאת לאחר שכל צבא בעולם במצב מלחמה הורג ילדים כחלק מפעולות צבאיות לגיטימיות. פשוט משום שאותם ילדים חפים מפשע היו במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. זאת המציאות. התקשורת האקדמיה ומערכת המשפט שלנו הרי אומנים גדולים בלא להתמודד עם המציאות. נראה לי שזה מה שקורה פה.

      אכן צריך ללמוד כי אולי אני טועה (סביר שלא)והרב באמת הסית לא מכיר אותו ואת ספרו.

      • לא צריך לקרוא את הזבל הזה

        חולירות, 09/11/09 23:12

        פרט לגורמים המשפטיים המתאימים.

  • 54.

    איזה מזל ששום דבר לא מענין אותי-רק כסף וזוהר (ל''ת)

    בר רפאלי, 09/11/09 15:59

  • 53.

    יש לי תוכנית לפתרון הבעיה (ל''ת)

    אובמה, 09/11/09 15:58

  • 52.

    אני שונא יהודים (ל''ת)

    מוחמד הנביא, 09/11/09 15:58

    • ואני שונאת  (ל''ת)

      מוחמד , 09/11/09 16:29

  • 51.

    עוד פעם היהודים עם השטויות שלהם (ל''ת)

    ישו, 09/11/09 15:57

  • 50.

    מחכה לעונה הבאה של אבודים-מה איתכם? (ל''ת)

    מעריץ של אבודים, 09/11/09 15:57

    • חופשי - מתי בסוף זה חוזר - דצמבר או ינואר? (ל''ת)

      חופשי חופשי, 09/11/09 16:38

  • 49.

    הריגת אזרחים המשמשים מגן אנושי בשעת מלחמה

    איש מרכז, 09/11/09 15:54

    מעולם לא שמעתי שהתקיים והתפרסם דיון רציני ומלומד, בענין הריגת אזרחים המשמשים מגן אנושי בשעת מלחמה. במבצע 'עופרת יצוקה' הובאו לפני היועץ המשפט לממשלה, עשרות ואפילו מאות שאלות להכרעתו בנושאים אלו, אך קוים ברורים לקביעת נורמה מוסרית בענין, לא נשמעו.
    אם למשפט הישראלי/ המוסר האנושי יש מה לומר בנושאים אלו, מדוע שלהלכה היהודית והמוסר התורני לא תהיה הזכות לומר את דברה או לקיים דיון מעמיק בענין ע''פ מקורות היהדות על כל ההיבטים הכלולים בהם.
    יש להזכיר בדיון כזה הן את המקורות העוסקים בקדושת החיים ומעלת האדם, כמו גם את המקורות העוסקים בקביעת זכות ההגנה היהודית, וסמכות בית הדין לאכוף את המשפט העברי אפילו בדרכים תקיפות מאד.
    די לסיסמאות ולבורות!

  • 48.

    ואח''כ יגידו שסתם מאשימים אותם בגידול רוצחים (ל''ת)

    הימין הדתי=רוצחים בפוטנציה, 09/11/09 15:52

    • השמאל מקור הרוע בעולם! (ל''ת)

      לך תלמד, 09/11/09 16:30

  • 47.

    פפ (ל''ת)

    הי, 09/11/09 15:51

  • 46.

    שוטים  (ל''ת)

    ארז, 09/11/09 15:40

  • 45.

    נאמני תורה ועבודה לא נאמנים לתורה ולא לעבודה. רק עבודה בעיניים

    דני פינקל, 09/11/09 15:25

    כאילו שהם לא יודעים שמדובר כאן שגויים שפועלים נגד קיומנו.
    אבל הם נהנים להתחנף אז מדברים ככה.

    • תגובת נאמני תורה ועבודה היתה עניינית ולא תקפה את הספר (ל''ת)

      קורא היטב, 09/11/09 19:49

  • 44.

    יש לשכנע את בני הדת הזו להמיר דתם (ל''ת)

    אורי וייס, 09/11/09 15:25

  • 43.

    הכותרת מטעה. מדברים על הרג אויבי ישראל. לא סתם גויים. (ל''ת)

    שלמה שורצהונר, 09/11/09 15:24

    • והתינוקות שלהם (ל''ת)

      ש, 09/11/09 15:43

      • בהפצצת דרזדן נהרגו גם תינוקות שלהם, גם בהמבורג וברלין (ל''ת)

        שלמה שורצהונר, 09/11/09 15:55

        • אבל בעלות הברית לא התכוונו לא יצאו במטרה להרוג תינוקות

          ש, 09/11/09 16:17

          הרב הנכבד לא מנסה להצדיק הרג של תינוקות בזמן הפצצה או קרב, אלא מציע להרוג תינוקות במכוון כדי שלא יגדלו ויסכנו אותנו.

  • 42.

    אל תאמינו לרבנים המתחמקים מאחריות

    עמן שפוי, 09/11/09 15:22

    הם פוחדים שיעמידו אותם לדין על הסתה,דין רודף ודין מוסר,אז הם ''מגנים'' עכשיו את הספר ואת המוציאים לאור.בתוך ליבם פנימה הם תומכים מעודדים ודוחפים את צאן מרעיתם לרצוח תינוקות ערבים תמימים וחפים מפשע,ואת הגזענות שלהם הם מטיפים בשעורי התורה שלהם בכוללים ובישיבות. יש לחוקק חוק נגד המתנחלים הארורים,חוק לעשיית דין במתנחלים ובעוזריהם.

    • ממש ''שפיות'' לשמה

      אור18, 09/11/09 19:06

      הסתה כוללת. תתבייש לך!

  • 41.

    שמאלנים צבועים (ל''ת)

    ורדה, 09/11/09 15:19

    • מספיק כבר עם השנאה המטופשת הזו. (ל''ת)

      גם ימניים מתנערים מהם, 09/11/09 23:15

  • 40.

    האם הפעם נשמע אולי הסתייגות של הרבנים

    תושב אפרת, 09/11/09 15:15

    חנן פורת, ריסקין, מידן, פרל, רוזן, או נשמע שוב רק את נדיה מטר

  • 39.

    אם לא הבנתם, מדובר פה בקריאה לרצח עם

    ניצן, 09/11/09 15:14

    '' יש סברא לפגוע בטף אם ברור שהם יגדלו להזיק לנו, ובמצב כזה הפגיעה תכוון דווקא אליהם, ולא רק תוך כדי פגיעה בגדולים''

    קל מאוד להסיק מכך שכל תינוק פלסטינאי עשוי לגדול להיות מחבל, ומשום יש להרוג כל ילוד פלסטיני באשר הוא.
    בואנזה לא יכלו לנסח זאת בצורה מדוייקת יותר

    • ניצן , שנינו יודעים שמעולם לא אמרת מלה נגד המחבלים שטובחים בנו.

      גאולה בוגמן, 09/11/09 15:57

      ז אל תתחזה פתאום לרגיש לחיי אדם.
      אתה רגיש רק לחיי ערבים. תודה בזה.

      • גאולה, את פשוט אדם לא חכם

        ניצן, 09/11/09 16:36

        יש צורך לומר משהו נגד האוייב שטובח בך?
        האין זה ברור שאני וכל ישראלי אחר יהיה נגד מי שמנסה לפגוע בו?
        זה יהיה טימטום בכלל להעלות את השאלה, או לבזבז זמן ב''לגנות'' את האויב שלך.
        מה שיותר חשוב לדון בו הוא איך אנחנו לא נהפיך לרשעים כמו האויבים שלנו.
        אני מאמין שאנו טובים הרבה יותר. ואני מאמין שאנשים מתוכנו שקוראים לרצח תינוקות בגלל מוצאם, כמוך, מדרדרים את עמדתנו ורמתנו הערכית ואת זהותינו כיהודים.
        האמת שאני אפילו לא חושב שאת רשעית כמו שמתבטא מדעותייך, את פשוט לא מספיק מפותחת כדי להבין את מה שאני אומר.

    • ברור ,

      יהודי אמיתי, 09/11/09 16:23

      ?

  • 38.

    יישר כוח למגיבים שלא לכלכו אלא כתבו עניינית (ל''ת)

    ערן, 09/11/09 15:01

  • 37.

    זה בסיס אידואולוגיה להשמדת עם (ל''ת)

    '', 09/11/09 15:00

  • 36.

    ברוך שלא עשני דוס (ל''ת)

    ינקלה פינקלשטיין, 09/11/09 14:59

    • ברוך שלא עשני אנלאפבית

      ר.ג., 09/11/09 15:59

      שאפילו את שמי איני יכול לכתוב כראוי

  • 35.

    הוא התיר להרוג גויים שהם אוייבינו, ובעצם עמים אחרים

    ziv78 , 09/11/09 14:50

    לא מחפשים אפילו היתר כדי לעשות את זה...

    • תינוקות רכים הם לא האוייבים שלי

      יואב, 09/11/09 15:28

      מי שרואה איום בעוללים וממהר להורות על השמדתם פן יגדלו ויסכנו אותו - אדם כזה צריך באשפוז והרחקה מהחברה.
      מה שגם הרב שפירא לא מיישם בעצמו, הוא מסית אחרים שיעשו את זה עבורו - גם מסוכן וגם פחדן. ואתם שמתייצבים מאחוריו, מה זה אומר עליכם?

      • כשהם עדיין ''תינוקות רכים'' הם לא האוייבים שלך

        נעמן שפוי, 09/11/09 15:58

        כשהם גודלים הם הופכים להיות האוייבים שלך.
        יש להרוג את הערבים שהם עדיין קטנים.

        • תודה על ההבהרה גבלס

          יואב, 09/11/09 16:15

          העיברית שלך מצויינת, אגב.

  • 34.

    אבל את הקול שמצורף כאן חשוב שישמע!!

    הוא קיצוני, 09/11/09 14:42

    תראו את זה, אבל זה לא קיצוני..
    http://www.moreshet.co.il/web/shut/shut2.asp?id=121305

  • 33.

    כששטרנהאל אמר למחבלים לרצוח מתנחלים זה היה בסדר (ל''ת)

    כששטרנהאל , 09/11/09 14:41

  • 32.

    מה הקשר בין החב''דניק הזה לציונות דתית?

    עדיאל, 09/11/09 14:40

    לא כל מי שבשטחים הוא ציונות דתית.
    הבחור הזה הוא חב''דניק וגם בחב''ד לא יסכימו איתו..
    אין כאן בכלל ויכוח!

    • הסרט הכתום ! (ל''ת)

      כלומר: עגל הזהב של ימינו., 09/11/09 17:10

  • 31.

    אבל את הקול הזה גם צריך לשמוע: (ל''ת)

    הוא קיצוני מאד, 09/11/09 14:38

  • 30.

    רוצח הוא רוצח הוא רוצח! ורוצח אינו יהודי,כל שכן דתי!!! (ל''ת)

    הדודה קלרה, 09/11/09 14:28

  • 29.

    מוזר.  (ל''ת)

    ולא שמענו שום גינוי, 09/11/09 14:20

  • 28.

    יש להוציא את כותבי הספר והספר בעצמו אל מחוץ לחוק (ל''ת)

    פקק תנועה , 09/11/09 14:16

  • 27.

    Am Israel Chai!!!!

    Mendelson, 09/11/09 14:02

    Am Israel Chai !!!

  • 26.

    השמאל גם הוציא ספר משלו----------------

    יהודי מפוכח, 09/11/09 14:01

    עיין בפסקי ברק \\ בייניש השמאלנים הקיצוניים שלא מרשים להרוג או אפי' לסכן ערבים בכל מיני סיטאציות אפי' שיודעים שאח''כ הערבי יעשה פיגוע המוני ! ופסיקותיהם הקיצונית ידועות לכל ! ובפסיקות אלו יש עידוד לטרור האיסלאמי הרבה יותר מאשר בספר זה !! אז שלא יעזו לדבר על ההלכה היהודית הצרופה שהיא הדת היחידה שבמשך דורותיה לא רצחה המונים כמו האיסלאם והנצרות !!

    • מה הקשר ידידי? יש לך בעית קשב? (ל''ת)

      rr, 09/11/09 14:58

    • לפעמים אני תוהה אם זה בזכות התורה או שמא רק בגלל שלא היינו בשלטון (ל''ת)

      ציונה, 09/11/09 18:47

  • 25.

    להרוג מבוגרים אפשר להבין.. אבל ילדים????? השתגעתם?

    רמי, 09/11/09 14:00

    זהו ביזוי לדת, אתם ואוסאמה בן לאדן באותה קטגוריה. פשוט טרוריסטים בפוטנציאל (וייתכן שגם בפועל.)..
    יש לפעול מיידית כדי לעצור מחבלים אלה ולשפוט אותם בדיוק כמו ששפטו את הרב אלבה מחברון.

    • למה, הדם שלהם יותר אדום? (ל''ת)

      אסתר, תוהה, 09/11/09 14:25

    • מה אתה מתפלא, כאילו לא הרגנו מאות ילדים ב''עופרת יצוקה''? (ל''ת)

      עמנואל, 09/11/09 14:27

    • את יצחק ה' ציווה להרוג... (ל''ת)

      י, 09/11/09 14:34

      • לא נכון

        יהודי, 10/11/09 11:18

        השם ציווה להעלותו לעולה, ומפורשות לא להרוג.

        אגב לפי חז''ל יצחק בכלל לא היה ילד אז, אלא בן 37.
        בלי קשר לזה שכל דבריך לא רלוונטיים לענין וממילא מהווים דמגוגיה פר אקסלנס.

    • למה ילדים כתוב בפרוש תינוקות (ל''ת)

      ff, 09/11/09 14:58

    • אז אתה מעדיף שהמחבלים ישתמשו בילדים כגדר חיה

      יהודי, 10/11/09 11:19

      וכך יהרגו חיילים ?

      אם כן אנא אמור זאת מפורשות ובקול רם.

  • 24.

    ואני (לא) באמת חשבתי שטייטל, עמיר, עמי פופר, אברושמי

    רפונזל, 09/11/09 13:57

    צמחו משום מקום.

    • על כל מחבל יהודי יש עשרת אלפים מחבלים ערבים (ל''ת)

      י, 09/11/09 14:33

    • הם גדלים בערוגות העשבים השוטים

      ארנב בלי שעון, 09/11/09 14:33

      שמטופחות בקפידה ובאהבה...

    • מרוב ''עשבים שוטים'' כבר לא רואים את הערוגה (ל''ת)

      יואב, 09/11/09 15:01

  • 23.

    לא ידענו, לא שמענו, לא ראינו, זה לא אנחנו.

    השותקים התמימים, 09/11/09 13:55

    עשבים שוטים בגינה מופקרת.

  • 22.

    הימין ימשיך לברבר על ''הכתמת ציבור שלם''- עד המחבל היהודי הבא (ל''ת)

    אורית, 09/11/09 13:54

    • והשמאל ימשיך לדבר על ענישה קולקטיבית

      עד המחבל הפלסטיני הבא, 09/11/09 14:23

      עד המחבל הפלסטיני הבא

  • 21.

    בגלל הלקקנות הזו לשמאל עזבתי את נאמני תורה ועבודה (ל''ת)

    נתן גרין, 09/11/09 13:54

    • אז לך לערבים (ל''ת)

      רנטיסי, 09/11/09 14:25

    • שים לב היטב לתגובה. אין לקקקנות ואין פה שמאל.

      חבל שאתה טועה., 09/11/09 14:29

      הכותרת הראשית של מעריב אומרת: ''רשיון להרוג''. חייבים להגיב על כך וליישר את ההדורים. לא היתה כאן שום נימה שמאלנית או כנגד הכותבים.

  • 20.

    ויזהר מאד מהמקומות המטונפים,  (ל''ת)

    שו''ע , הלכות יהודים טמאים, 09/11/09 13:53

  • 19.

    מזדהה עם 9. אלה שפתאום מתעניינים בסרים תורניים- נבלות ברשות התורה (ל''ת)

    דינה דאס, 09/11/09 13:53

  • 18.

    אם מחבל מחזיק ילד כמגן לרצוח ילדים שלנו - לירות בו (ל''ת)

    תושבת שדרות, 09/11/09 13:52

  • 17.

    כמו שטייטל ''לא מייצג''

    נו זה מפתיע מישהו?, 09/11/09 13:50

    ותסלחו לי שאני מכלילה בין כולם. פשוט אני חילונית ואין לי מושג מה ההבדל בין דוס כזה לדתי לאומי אחר...
    אחרי שאנחנו רואים אנשים ש''בשם התורה ואלוהים'' חושבים שזה בסדר להרוג ערבים, או הומואים או בכלל להרוג וחוץ ממספר קולות בודדים (שעד היום חשבתי ששייכים לציונות הדתית אבל כנראה שזה לא היה הם)שטוענים שהם עשבים שוטים אף אחד לא קם בגלוי לגנותם .
    אז אל תתפלאו עכשיו שכל הגינה מלאה בעשבים האלה.

  • 16.

    כתבה פטתית (ל''ת)

    מנחם, 09/11/09 13:50

  • 15.

    נאמני תורה ועבודה הם חנפנים,  (ל''ת)

    עירית אוורבוך, 09/11/09 13:50

  • 14.

    גם האייאטולות הוציאו שריעה למה מותר להרוג את הכופרים בעיניהם...

    ג'קברק , 09/11/09 13:49

    אני מתבייש בזה שהם בני עמי

    • גם הם מתביישים בך

      זה הדדי, 09/11/09 14:21

      זה הדדי

      • לרבנים שלך אין בושה

        ש, 09/11/09 15:16

        הם לא מסוגלים להתבייש בו. אני מקווה מאוד בשבילם שאין אלוהים, כי אם כן בעולם הבא מחכה להם חתיכת כאפה לפנים.
        עאלק רבנים - מוקיונים עם כובע וזקן זה תיאור יותר מתאים.

  • 13.

    אל תאמינו לרבנים המגנים (ל''ת)

    נעמן,שפוי, 09/11/09 13:47

  • 12.

    תגובות נרפות, שנובעות ממבוכה ובושה, ולא מתוך התמודדות אמיתית..

    כועס, 09/11/09 13:45

    אילו המגיבים לא היו מתעסקים בהכחשת יחסה של היהדות הרבנית לנוכרים, בניסוחים מצטדקים, ''זה לא היהדות האמיתית'' וכו', אלא טוענים חד משמעית, ''ההלכות בנוגע לגויים ראויות לעיון מחדש, וחלקם הגדול בטל ומבוטל, ואין להן כל רלוונטיות מימינו והלאה'', הייתי מקבל את הסתיגותם. בנוגע למבוכה, היא נובעת מכך שחלק מהדתיים-לאומים נולדו לעולם חילוני שספוג בערכי ההמוניזם ודמוקרטיה, וזאת בדיוק הסיבה, שהחלק שלא התחכך בעולם החילוני והסתגר ממנו, לא רואה כל בעיה בספר ''תורת המלך''.

  • 11.

    ממתי הקיבוץ הדתי = ציונות דתית? (ל''ת)

    י, 09/11/09 13:40

    • וממתי שוליים של חב''ד = ציונות דתית? (ל''ת)

      מ, 09/11/09 23:10

      • הם לא קושרים לעצמם כתרים ותארים. (ל''ת)

        י, 10/11/09 06:57

      • משנת 67 - השנה שבה משיחיות השקר החלה להשתלט (ל''ת)

        על התאולוגיה של הציונות הדתית., 10/11/09 15:19

  • 10.

    מנוולים ברשות התורה - פאשיסטים (ל''ת)

    אוי, 09/11/09 13:34

  • 9.

    צריך לדעת בבירור: הרבנים האלה לא רואים את עצמם חלק מהציונות הדתית.

    מאיר, 09/11/09 13:33

    לא כל מי שגר בהתנחלות צריך אוטומטית להיות משוייך לציונות הדתית. ובמיוחד מי שלא רואה את עצמו חלק ממנה.

    בקפיצה של אנשי הציונות הדתית על כל מה שמישהו מההתנחלויות עושה ואומר יש משום ''יריה ברגל'' לעצמם ולציונות הדתית כולה.

    עצם ההתייחסות המוגברת והמוגזמת לכל דבר כזה, רק מפנה כלפינו אצבע מאשימה ומכריחה אותנו לספק תירוצים.

    לצערנו, אנשים כמו ''נאמני תורה ועבודה'' וצד''ר, מומחים רק בניקיון עצמם ע''י הפניית האצבע המאשימה כלפי הציבור הדתי לאומי. את התירוצים הם נותנים למואשמים לספק.

    • אתה טועה

      חילוני, 09/11/09 13:44

      בתור מישהו מחוץ למחנה שלך ששומע את הקולות, אני מבטיח לך שהגינויים הפומביים והברורים חשובים. כשאתם מתעלמים ומעדיפים שלא להגיב אתם מצטיירים כמי שמסכים עם רוח הדברים.

      תאמין שאני מנסה לתת לכם להנות מהספק, ולא לקפוץ למסקנות שכל המתנחלים זה טייטל או בן גביר. אבל כשאין שום תגובה לדברים קשים (ותיהיה בטוח, היתר דמם של תינוקות זה דבר חמור), קצת קשה להתנתק מהמחשבה שכולכם חושבים ככה.

      מבחינתנו אין הבדל בין חובש כיפה אחד למשנהו, אל תצפה מאיתנו לראות ברזולוציה של רב כזה או אחר. אם רב מסויים או קבוצה מסויימת לא מייצגת אתכם, תתנערו ממנה וממעשיה ואל תצאו מנקודת הנחה שכולם יודעים שהם לא מייצגים אתכם, כי זה פשוט לא נכון.

    • אפשר לנסות להתעלם מהבעיה

      1, 09/11/09 13:53

      ולהגיד הם כן שייכים לגוף כזה או אחר או שהם לא. אבל זה לא באמת מה שמשנה
      מה שחשוב זה שאנחנו עדים לתופעה של קיצונות דתית שנהייתה מסוכנת ואף אחד רב לא קם ואומר באופן ברור שלא משתמע ל2 פנים- הלו הגזמתם שאהידים זה לא אצלנו. אין דבר כזה להרוג בשם הדת.
      או שהדת באמת מסוכנת וצריך להוציא גם את הדתות האלה אל מחוץ לחוק כמו שאר קבוצות המיסיונרים

      • קודם כל יש רבנים שמסתייגים...

        מאיר, 09/11/09 15:41

        זה שאתה לא שומע אותם כי כל המידע שלך בא ממעריב וידיעות זה לא אומר שהם לא מדברים.

        דבר שני - לא כל אחד עם כיפה שמתבטא בקיצוניות צריך ליפול על הכתפיים של הציונות הדתית. הציבור הדתי כ''כ מפולג שאף אחד לא יכול לדבר בשמו.

        דבר שלישי - למרות שלא קראתי את הספר, אני בטוח שהוא מציג דיון הלכתי-ביטחוני גרידא, הוא בשום פנים ואופן לא קורא להרוג בשם הדת. אז אל תעוות את הדברים!

  • 8.

    גם בצבא דנים בהוראות פתיחה באש. ונוהל שכן וכו' (ל''ת)

    יריב, 09/11/09 13:33

  • 7.

    בימים קיצוניים מושמעים רעיונות קיצוניים, הבעיה היא ברמה

    איל, 09/11/09 13:32

    של הציבור הרובוטי שלוקח את דברי הרבנים כתורה מהר סיני, כאילו הם קדושים ויודעים יותר מהוא עצמו. ולמה? כי יש להם מונופול על הדת. אבל לא, ראו קריאה זו ללקיחת אחריות אישית. להפסקת הפעילות הרובוטית ללא הפעלת הגיון, וללא שאילת העצמי האם אני מאמין במה שעכשיו נאמר לי לעשות.
    התעוררו!!! הפסיקו לעצום עיניים ולישון. ראו את הרבנים, ואת הממסד הדתי שפשטה את הרגל ונחשפת במלוא מערומיה. קחו אחריות על מעשיכם.

    • איל, אני לא יודע מי פה הרובוט

      אור18, 09/11/09 18:50

      אלה שלטענתך נוהים, עצומי עיניים,אחרי הרבנים או שאתה ושכמותך החוזרים על מנטרות של ''כל הדתיים הם ...'' או ''הרבנות פשטה את הרגל ונחשפה במלוא מערומיה''? ותרגיל קטן - חזור על הדברים האלה ועדיף לפני הראי. אם תראה רובוט, עשה אחורה פנה.

  • 6.

    מרצחים עלובי נפש, ביזיון ליהדות! (ל''ת)

    שי, 09/11/09 13:31

    • הבזיון ליהדות

      רונן גולדשטיין, 09/11/09 13:49

      הוא ''יהודים'' כמו שי,ווקס אמי,נעמן שפוי,אקסטרא שמאל,יולי תמיר אופיר פין-הס ודומיהם.

  • 5.

    העמדה לדין

    גיא, 09/11/09 13:29

    כל מי שמוציא ספר המתיר להרוג אדם באשר הוא.
    יש להעמידו לדין בגין הסתה לרצח.

  • 4.

    יישר כוח על תגובה ראויה, עניינית ולא מתלהמת (ל''ת)

    חבר בנאמני תורה ועבודה, 09/11/09 13:24

  • 3.

    ואיפה הרב הצבאי הראשי? מה הוא חשוב על הדברים?

    עמנואל, 09/11/09 13:21

    למרבה הצער ''נאמני תורה ועבודה'' הם זן נדיר ונכחד.

    • הרב הצבאי הראשי לא חשוב ולא חושב

      רפונזל, 09/11/09 14:03

      סתם משרה פוליטית

      • הרב הצבאי הראשי מאוד חשוב,כי ב''עופרת יצוקה'' הוא ורבניו דיברו עם חיילים

        עמנואל, 09/11/09 14:26

        לפני הכניסה לעזה.

  • 2.

    מי שנתן לרבנים כאלה להסית את החיילים בעופרת יצוקה, שלא יתפלא שימצא

    עמנואל, 09/11/09 13:20

    את עצמו מוזכר בדוח גולדסטון או בהאג!

  • 1.

    מי שמכיר את הציבור הדתי - מבין שזו כתבת חרטא (ל''ת)

    רועי, 09/11/09 13:15