• 206.

    צודק הכספית

    יאיר, 06/01/10 17:05

    מאמרו של בן כספית ראוי להערכה , ולו רק בגלל החשש של רוב בני האדם להתעמת עם המערכת שלכאורה ממונה על הצדק.
    חבורת רחביה שולטת במדינה זה למעלה משנות דור, הפוליטיקאים שבויים בידיה ,כפי שאמר מלומד אחד באקדמיה : ''לתפקיד שר משפטים ימונה או אחד שהוא לפני כתב אישום, או אחד לאחר כתב אישום'' [וזאת על מנת שיהיה צייתן לחיץ ועושה דברה של המערכת .
    דוגמאות לא חסר , ראה פרשת רמון , נאמן , צחי הנגבי
    חבורה זו מחליטה מי יועמד לדין ומי ישוחרר מהדין .
    על האחד ימצאו אמתלא שלא להעמיד לדין ,ועל האחר בעבירה פחותה ,ימצאו את כל התירוצים מדוע יש להעמידו לדין.
    אם אחד מהם יטען להגנתו את הטיעון המופרך ביותר , הם מייד יאמצו זאת ויגידו שהוא מהימן עליהם .
    ואם מי שלא נושא חן לפניהם ,יתן את הסיבה הטובה ביותר וההגיונית ביותר למעשיו, הם יטענו כי הלה מתחכם ,מתחמק ולא אמין .
    יש להחליף את המערכת המקולקלת הזו ויפה שעה אחת קודם .
    אגב אל תתלו בנתניהו ציפיות , הוא רועד מהם כעלה נידף וסר למרותם שמא יבולע לו .

  • 205.

    כמה כסף בעלי ההון שילמו לך בעבור הכתבה הזאת?

    רוני, 08/12/09 00:25

    הרי זו הסיבה להתנכלות. גם אם ישנם פגמים מסוימים במערכת המשפט, אין מה להשוות את מערתכ השלטון המושחתת שלנו בלעדיה.

    משהו בכתבות האחרנות שלך מעורר חשד. יותר מדי טעויות ויותר מדי שטויות. אתה לא איש טיפש... מוזר..

  • 204.

    כמה שטויות בכתבה אחת

    לבנת, 08/12/09 00:23

    איש מעולם לא חשב , לדוגמה, שנאמן יהיה בסדר, הוא תמיד היה משרתם של בעלי ההון וכדומה.

  • 203.

    בן-נביא לך בוטנים לכלא. איזה אומץ, להסיר את הכובע. בהצלחה (ל''ת)

    אזרח מודאג, 21/11/09 22:49

  • 202.

    את מערכת המשפט בישראל מנהלת חבורת מאפיה.

    פישלזון, 20/11/09 21:05

    פושעים עם רישיון. הם לא יקבלו לשורותיהם אנשים אלא אם המועמדים עשויים בצלמם ובדמותם של אותם חבריה מאפיה.
    המשנה לנשיא לשעבר חשין כבר איים בגלוי שהוא יגדע כל יד שתורם על בית המשפט העליון.
    היינו צריכים להעביר מתפקידם את השופטים בעליון ללא יוצא מין הכלל . יש להפטר מדור המדבר ולבנות משהו טוב יותר. מגיע לנו האזרחים ''סחורה'' טובה הרבה יותר.

  • 201.

    פעם ראשונה שאני מסכים עם בן כספית - עוד מעט הכנופיה תתחיל להכפיש אותו (ל''ת)

    גדי, 20/11/09 02:17

  • 200.

    כל העם סובל ממערכת המשפט שבוחרת חבריה בקפידה (ל''ת)

    אלון, 18/11/09 13:33

  • 199.

    המאמר כל כך מוצלח שהייתי בטוח שהוא נכתב על ידי פייגלין!

    יאיר, 16/11/09 20:43

    הייתי ממש מופתע לגלות שזה בן כספית, כל הכבוד!

    • אין הכפשה יותר גדולה ממעשה הנבלה להשוות לפייגלין (ל''ת)

      צוציק, 20/11/09 14:28

  • 198.

    וואוו, שפו על האומץ להוציא את האמת. תזהר שלא יחסלו גם אותך (ל''ת)

    אלקזאי, 16/11/09 00:10

  • 197.

    בן לראשונה יישר כוח. צדק ומשפט ראשית תפקידה של המדינה.

    המצונזר, 15/11/09 13:57

    מדינת ישראל כבר הפכה מזמן לדיקטורה חשוכה של כנופיית שלטון ''החוק'' שסיסמתם האמיתית ויקו למשפט והנה משפח, לצדקה והנה צעקה. והנה גם איש שמאל מובהק כמו בן כספית הטיל את כובד משקלו למערכה החיונית ביותר לדמותה של הדמוקרטיה הישראלית. בגין מאמר זה נמחלים לך כל חטאיך הרבים עד כה. יישר כוח.

  • 196.

    בן כספית -- הניצוצו הרוויזיוניסט היהודי יוצא ממך סוף סוף (ל''ת)

    אודי, 15/11/09 01:32

  • 195.

    הפעם כספית הוציא תחת ידיו מלאכת מחשבת. נכון וצודק וזועק לשמיים. (ל''ת)

    כתבה מצטיינת!!!, 14/11/09 19:52

  • 194.

    בן להזכירך מזוז הוא מרחביה ! הוא מנתיבות ! שם ינק דרך ארץ ויושר.

    מיכאל, 14/11/09 08:21

    מזוז הוא הדמות האנטי מרחבינית.איש צנוע שאינו מתבייש לומר את אשר על ליבו.
    הייתי מצפה ממך לכבד אדם שדעתו שונה משלך ! האם מישהו בדק לעומק את טענותיו של מזוז ? אולי העיתונאים יוצאים נגדו כי הוא מתח ביקורת על אינטרסים לא אתיים של העיתונאים - חלקם ?

    • נתיבות ?? מזמן הוא כבר לא מצטרף אפילו למניין !!!! (ל''ת)

      אודי, 15/11/09 01:33

  • 193.

    בן כספית היטבת לתאר את המצב, אני יכול להוסיף ראיות לצדקתך

    בוצו, 13/11/09 02:47

    ולא מדובר רק בבעלי תפקידים,
    הציבור - הוא בעיקר סובל סבל רב,
    ולא רק אנשי הימין, בעיקר סובלים
    חלשים אלה שבייניש מספרת שיש להם מבצר,
    אך לא מספרת שהשופטים המנוכרים מתבצרים שם,
    הציבור הוא החווה על בשרו את מעללי כנופיית המשפט, הגיע הזמן שלמדינה תהיה מערכת משפט הוגנת וכפופה לחוק

  • 192.

    בן כספית - כתבה חשובה

    מפחד לכתוב תגובה, 12/11/09 15:11

    אני מקווה שאחרי כתיבת התגיבה לא יכניסו אותי לכלא.

    הייתי מארגן הפגנת תמיכה בנאמן אבל אף אחד לא יבוא כי כולם מפחדים.

    ביננו היום יפתחו נגדך חקירה כי נתת נשיקה לדודה שלך בחתונה.

  • 191.

    אספסוף טיפש - אתם באמת חושבים שאלה הבעיות שלכם?

    אתם דפוקים, 12/11/09 14:58

    כשהמושחתים שאתם נותנים להם את הכח ידפקו אותכם מחר עם הצינור עד להברגה, ולא יהיה לכם מה לעשות, ולמי לערער, אולי תתעוררו ותבינו מה הבעיה האמיתית שלכם ואיתכם.

    • ברבר! (ל''ת)

      תת רמה, 14/11/09 19:53

    • הפוסל במומו פוסל - אתה אומנם ראוי לכל כינויי הגנאי

      המצונזר, 15/11/09 19:18

      שאתה מעלה בתגובתך

    • בערך התגובה הנכונה היחידה

      ליבי, 08/12/09 00:26

      זה אכן מה שיקרה

  • 190.

    בן כספית, מאמר מעולה ונכון הלוואי שהדבר יתוקן!! (ל''ת)

    מלי, 12/11/09 10:17

  • 189.

    ביבי כמו ביבי חסר ביצים (ל''ת)

    לכודניק לשעבר, 09/11/09 12:59

  • 188.

    פעם ראשונה שאני מסכים איתך במשהו - האבחנה בדיקטטורה השלטונית. (ל''ת)

    יהודי טוב , 09/11/09 06:53

  • 187.

    כל הכבוד לבן כספית! אחרי שחשבנו כבר שאתה משלהם. כל הכבוד!! (ל''ת)

    דניאל, 08/11/09 19:00

  • 186.

    שלטון ברק

    יצחק פינקלשטיין, 08/11/09 18:58

    ברוב המשפטים בעליון אפשר לנחש מה יהיה פסק הדין
    .עד פרידמן יכולת לנחש , ולא לטעות ,מי ייבחר להיות שופט במחוזי או בעליון שנאמר :ויקו למשפט והנה מספח

  • 185.

    בן כספית היקר, מתוך הכתבה שלך עולים פעמי המשיח! לא פחות

    רפאל, 08/11/09 15:28

    מכאן אל מדינת כל יהודיה הדרך עדיין תהיה קשה ואולי חלילה עקובה מדם, אבל היא סימן דרך שנכנסנו לדרך חד חד סטרית!!!
    כל הכבוד לך בן, היום התגלתה במלוא עוצמתך המוסרית. העם היהודי יזכור כתבה כאבן דרך של''ושבו בנים לגבולם''.

  • 184.

    מדינת עולם שלישי כבר אמרנו? אמרנו. (ל''ת)

    יוהנה פון פלוצהאוזן, 08/11/09 14:54

  • 183.

    ''העתיד מכוון את ההווה''

    רמת הגולן-אזרח עשוק, 08/11/09 11:41

    סוף סוף תחילת תגובות לעניין,באיזה פיגור שילטוני אנו מצויים לעומת ארצות נעורות במערב
    תקפו פעם את משפט המושבעים ורמתו המשפטית הטהורה הנהוג בארה''ב, ראו השואה לכך במשפט המלוכנים הללו!!
    כל הכבוד לבן כספית רק במידה וזו כוונתו גם בהמשך ההתמודדות.

  • 182.

    שלטון החוק - חשוב לאזרחים. (ל''ת)

    אזרח, 08/11/09 11:31

  • 181.

    ''רחביה'' מצילה את המדינה!!!

    אדיר ברק [לא משפחה עם השופט הגדול ברק]., 08/11/09 11:25

    לולא האליטות, אבוי היה למדינה, נכון אמנם שהשופטים בעליון עושים חיים משוגעים, אבל לעומת העמל שהם משקיעים והכבוד שהם מביאים למדינה, התשלום הנו אפסי. אבוי לנו אם אנשי בית''ר ינהלו לנו את המדינה. שופטי העליון ואנשי הפרקליטות והמשטרה, הם כלבי השמירה של המדינה, או יותר נכון, הם שומרים על הכלבים, סליחה על הביטוי. כל ראשי המדינה הבינו עד היום שבלי אנשים כמו, האביר מק ברק, וחבריו, שמגר, חשין, בייניש, הצילו את המדינה, בהרבה תחומים. חבל שכספית עוות את הדברים. למרות שהכתבה מצויינת, וטמון בה כמה דברים מעניינים.

    • אבל כן משפחה עם אהוד ברק..? חח (ל''ת)

      יבגני, 08/11/09 15:19

    • אין לך מושג קלוש על מה אתה מדבר

      כנופיית החוק, 09/11/09 13:04

      בישראל 999 לאלף נאשמים יוצאים חייבים בדין כמו באיראן וסוריה

  • 180.

    זו היתה כתבה מעולה. (ל''ת)

    ד''ש מהמציאות, 08/11/09 10:48

  • 179.

    כן ,הא ? ועכשיו תתחיל שירתה של השחיתות הפוליטית.

    אייל , חולון, 08/11/09 10:30

    רק כששלטון החוק יעבור סופית לעבריינות הפוליטית , רק אז יבינו בן כספית ושאר הכסילים מה היא דיקטטורה אמיתית.

    רק אז הם יתגעגעו לאותם שופטים שהתעקשו לשמור על צביונה של מדינה שומרת חוק בקנאות היאה לאנשים שחפצים בדמוקרטיה אמיתית.

    חלומו שהרטוב של כספית הוא שאנשים מושחתים שבהם בוחר העם כברירת מחדל (רק מפני שאין אלטרנטיבות), ושלרבים מהם ישנם תיקים פליליים בגין עבירות חוק מוכחות , הם הם שיכריעו בסוגיות משפטיות הרות גורל.

    ללא ספק בן , ממש ''חגיגה של דמוקרטיה''.

    • אייל 179 - בדמוקרטיה בחירת העם אינה בהגדרה ברירת מחדל. (ל''ת)

      רחל, 08/11/09 19:00

    • בייניש תפסיקי לכתוב טוקבקים, זה לא אתי (ל''ת)

      דניאל, 08/11/09 19:04

  • 178.

    מאמר מדהים

    עליזה מירושלים, 08/11/09 10:22

    בן, אתה מדהים, תענוג לקרוא אותך, הכל קריא וברור, ואי אפשר להציג הנושא יותר טוב ממה שהצגת, והלוואי שהממשלה 'המדהימה' שלנו יכלה לאמץ ולחשוב כמוך

  • 177.

    ביבי תראה מנהיגות תציל את מדינת ישראל תן כתף לנאמן!!!

    עופר, 08/11/09 10:15

    לביבי היקר !
    אתה נבחרת כדי להציל את מדינת ישראל מאבדון ולכן עליך להפגין מנהיגות ולתת כתף להעביר את הרפורמה של יעקב נאמן שהוא איש אמיתי וישר ורוצה בטובת המדינה!!!

  • 176.

    כתבה מדהימה ששמה את בן כספית בשורה הראשונה של כתבים אמיצים (ל''ת)

    ולא כתבלבים של המערכת, 08/11/09 09:55

  • 175.

    שופטים אנטישמים

    סער, 08/11/09 09:52

    אהרון ברק וחבורתו ארכי פושעים חובבי רוצחים.

  • 174.

    אולי נעשה החלפות עם השופטים באלבניה הם יותר הגונים (ל''ת)

    אבשלום נגר, 08/11/09 09:52

    • כאלבנית אני מוחה תמצאו פריירים אחרים,אנו דמוקרטיה. (ל''ת)

      לריסה-מאלבניה, 08/11/09 19:04

  • 173.

    שופטי כנופית שילטון החוק שופטים לפי חוקי החלל החיצון (ל''ת)

    הם שופטים תחת פיטריות הזיה, 08/11/09 09:48

  • 172.

    חהחהחהחה אתם רוצים לגרש את בעלי הבית כאן המדינה היא שלנו (ל''ת)

    מישאל הגודע ןזמיר הנפוטיסט, 08/11/09 09:47

  • 171.

    ראיתם איך שנתניהו משקשק שוב רציתם נתניהו קיבלתם פוליטיקאי רכרוכי (ל''ת)

    נתניהו תתעשת השמאל יחשק אותך בעזרת שילטון החוקן, 08/11/09 09:45

  • 170.

    בן כספית מיצג את עמדת הרוב המוחלט בעם ומערב ישר כוח על החופש (ל''ת)

    משפטן שפוחד לנשום, 08/11/09 09:38

  • 169.

    בן כספית אתה לא פוחד מחר הקגב ידפוק לך על הדלת ותישלח לסיביר (ל''ת)

    בגץ קבוצה של נהנתנים אשכנזים נפוטיסטים מרוחקם מהעם, 08/11/09 09:36

  • 168.

    נתניהו אל תיכנע הכנופיה ניסתה להפיל עליך תיק פלילי אל תשכח (ל''ת)

    לא לוותר לכנופיה, 08/11/09 09:24

  • 167.

    נתניהו אם תפיל את החוק של נאמן תפסיד את השילטון מיד ותזכר חסר חוליות (ל''ת)

    חברי ליכוד מודאגים מנתניהו חללללש, 08/11/09 09:23

  • 166.

    שופטים שמיצגים את מרץ והערבים את בצלם גוש שלום שלום עכשו (ל''ת)

    פוליטיקאים עם ביצי ונה, 08/11/09 09:16

  • 165.

    כנופית שלטון החוק אחראים לעוולות רבות שגרמו למות חיילים

    איציק קדנה, 08/11/09 09:15

    הם הגורמים העיקריים לעוות הדמוקרטיה ורצון העם
    הבירוקרטיה האכזרית מיוצרת על ידם וכל ממזר מלך להפריע לתהליכים דמוקרטים
    הם אחראים לעוני וליצירת אי שיוויון נוראי
    שופטי העליון משמשים כמקהלה של רובוטים ךעולם ךא תשמע שופט או שופט לשעבר צועק חמס הל השחיתות
    הם מזכירים יותר את חברי הפוליטביורו של רוסיה הסוביטית
    בא לי להקיא

  • 164.

    מי שגרם לבלגן הזה במערכת המישפטית זו ההפקרות והאנרכייה

    פקק תנועה , 08/11/09 09:03

    ששולטת בחברה הישראלית וסלחנות השופטים ואחרים לעולם הפשע הישראלי באשר הוא

  • 163.

    מאמר מצויין המתאר מציאות נוראה ויומיומית...

    יאיא, 08/11/09 09:03

    בן כספית, היזהר מכוונות לייזר. אם תראה אחת כזאת, אדומה וזועקת עליך, תבין שכבר סומנת...

  • 162.

    כנופית שילטון החוקן הם אבי אבות הטומאה בשילטונית חונטה דרום אמריקאית (ל''ת)

    ליבא את צ'בס ומורלס, 08/11/09 09:00

  • 161.

    כל הכבוד! אתה פשוט גדול! (ל''ת)

    משי, 08/11/09 09:00

  • 160.

    בן כספית מה עשית עכשו ערוץ 2 ןכלבלבי הארץ יתחילו לנבוח עליך חרם (ל''ת)

    בראבו בן כספית קנית את עולמך במאמר אחד, 08/11/09 08:58

  • 159.

    לחסל את חונטת אהרון ברק-בייניש באש חיה

    כמה אזרחים נרצחו בשל החלטותיהם, 08/11/09 08:57

    הגיע הזמן שנתעורר - יש לחסל את החונטה באש חיה!
    יש לבצע טבח בחונטת אהרון ברק-בייניש - כמה אזרחים נרצחו בשל החלטותיהם והערבותם בנושאים לא להם!

  • 158.

    הגיע הזמן שנתעורר - יש לחסל את החונטה באש חיה!

    revolution for democracy, 08/11/09 08:56

    הגיע הזמן שנתעורר - יש לחסל את החונטה באש חיה!
    יש לבצע טבח בחונטת אהרון ברק-בייניש - כמה אזרחים נרצחו בשל החלטותיהם והערבותם בנושאים לא להם!

  • 157.

    מאמר אמיץ מאיר עיניים ומנומק היטב. נעים למצוא פרטנר למאבק כ''כ צודק. (ל''ת)

    עו''ד שחווה את הבעיות יום יום, 08/11/09 08:43

  • 156.

    בן, אתה כותב ומזדהה עם שמך המלא? תגיד אתה השתגעת?

    אזרח (שם בדוי), 08/11/09 08:32

    תסתכל למטה בתגובות, מי יעיז להתבטא נגד ה''מערכת'' תחת שמו המלא?

    בן, מה אתה צריך את זה? למה לך להיכנס לביצה הזאת?

    הרי הסיכוי שלך לא להיטרף ע''י התנינים של המערכת לא קטנים

    מה לעזזל האידאליזם הזה? אין לך משפחה?

    באמת, איפה האחריות שלך?

  • 155.

    קראת בעיון ולא מצאתי טיעון אחד - הכל רכילות אישית

    החתולשמיל , 08/11/09 08:19

    האם בן כספית סבור שהעם לא מסוגל להבין טיעונים קונקרטיים? או שפשוט אין לו כאלו.

  • 154.

    ברק= ק.ב.ר אהרון ברק ואהוד ברק היינו הך רוצים לכרות לנו קבר

    לוי, 08/11/09 08:15

    הראשון משפטי והשני בטחונילזרוק את שניהם

  • 153.

    ברק (ל''ת)

    גיל, 08/11/09 08:12

  • 152.

    ברק (ל''ת)

    גיל, 08/11/09 08:12

  • 151.

    מזעזע בעיני שהם משתמשים בפוליטיקאים תמורת אי פתיחה בחקירה

    דנה, 08/11/09 07:55

    ושהם לא מפטרים את הפרקליטים ששיקרו על האזנות הסתר.

    בלתי נסבל מבחינתי שתהיה שחיתות כזו בפרקליטות.

    חייבים לבטל את הקביעות ולפטר את הפרקליטים הבכירים שכשלו.

    ממחר חייבת לעבור רפורמה מקיפה במקום המנוון הזה.

  • 150.

    שלטון קואליציוני שעסוק בעקר בהשרדות: אבן יסוד באג'נדה של שלטון החוק (ל''ת)

    סתם מחשבה, 08/11/09 07:42

  • 149.

    כל הכבוד ברכות להגעת משיח האמת

    צבי (שם בדוי מפחד), 08/11/09 07:00

    מצטרף בכל הלב לתגובה 132 .
    היזהר בן,גורלך צפוי להיות כגורל חיים רמון

  • 148.

    נו מה לא הבנת הכוח שלהם זה אתם התקשורת (ל''ת)

    שמעון הצדיק, 08/11/09 06:52

  • 147.

    ספרה של לויצקי נקרא ''העליונים'' ולא ''הנבחרים'' (ל''ת)

    יוסי, 08/11/09 06:36

  • 146.

    הפעם כתבת כעיתונאי המאיר את הזרקור אל המקומות החשוכים. תודה (ל''ת)

    וואס עפעס, 08/11/09 05:13

  • 145.

    מדהים,פעם ראשונה כספית שאתה נותן כתבה\\תחקיר ברמה, מעניין למה?:)

    רון,טורונטו, 08/11/09 05:09

    האמת לא אכפת לי, העיקר שאתה סוף סוף אומר אמת

  • 144.

    מעודד לקרוא שעוד עיתונאי מצטרף ועוזר לתיקון עולם

    שאפו לבן כספית, 08/11/09 04:42

    אין ספק שלא מעט משפטנים
    ידעו ויודעים כל הזמן,
    על השתוללות כנופיית החוק,
    על ביזוי בני אדם גירושם והטלת הוצאות עתק עליהם, למען יראו גם אחרים ולא יעזו להטריד את כנופית החוק בבקשות סעד מפני פורעי החוק,
    צריך לקרוא כדי להאמין לאן הגענו,
    וכל הכבוד לעתונאי בן כספית,
    שהצטרף לקריאה המלך הוא ערום,
    וגם נורא מכוער ודוחה...

  • 143.

    תודה - הארת את עינינו בתוך הערפל שמנסים לזרות בנו (ל''ת)

    שמי, 08/11/09 04:13

  • 142.

    סוף סוף מר כספית מאמר נוקב , נכון וראוי - ברכות! (ל''ת)

    חן אדון, 08/11/09 03:58

  • 141.

    נקי, ברור וחד כתער, כל הכבוד בן כספית! (ל''ת)

    אחד העם, 08/11/09 03:55

  • 140.

    פעם ראשונה שאני קוראת מאמר שלך שהוא ממוקד חד ברור

    רונית, 08/11/09 03:52

    ניראה שהדברים מקננים אצלך הרבה זמן. איפה הייתה עד היום? מתי נפל לך האסימון?כבר ליפני שנים היה ברור שכל המלחמה בשחיתות של ארבל ובייניש זוהיא רדיפה פוליטית.בכל אופן תודה על מאמר מעניין מאוד שמורגש בו שנכתב בדם לבך.

  • 139.

    כל הכבוד לבן כספית על האומץ - אמרת את מה שכולנו הרגשנו (ל''ת)

    תומר, 08/11/09 03:44

  • 138.

    תחזקנה ידיך בן כספית! מי מהברנז'ה מרים כפפת מאבק אזרחי ודמוקרטי כזה?

    אזרח ותיק, 08/11/09 03:25

    יש מצב להתעוררות תקשורתית נאורה?

  • 137.

    בן, כואב לי להחמיא לך, אבל...

    יואב כפיר, 08/11/09 03:21

    שלום לבן,

    אני מוכרח להגיד שהתרגשתי וקראתי כל מילה בהנאה. אני איש משה פייגלין, חילוני, קיבוצניק (במיל.)

    שימח אותי לקרוא שאיש ממחנה ''יפי הבלורית והתואר'' כותב ואומר בדיוק את מה שאנו ''הברברים הימנים הקיצוניים, אוהדי בית''ר'' אומרים כבר שנים. פייגלין טוען זאת כבר שנים וראיינת אותו על כך מספר פעמים.

    העניין של ייצוג אמיתי לכלל אזרחי המדינה הוא עניין חוצה מחנות פוליטיים ובנשמת אפה של הדמוקרטיה הישראלית.

    כל הכבוד, אני מצדיע לך!

  • 136.

    באיראן יש איטולות...בישראל יש כנופית ''שלטון החוק''... (ל''ת)

    רוצים דמוקרטיה!, 08/11/09 02:57

  • 135.

    מאמר מבריק ונוקב - אני מקווה שלא יבולע למר כספית על יושרו ואומץ לבו! (ל''ת)

    ירון.ק, 08/11/09 02:52

  • 134.

    OK - this explains why I left Israel

    Ex-Israeli, 08/11/09 02:43

    The best article. This is why I decided to say good bye. Enough is enough. The jerks, the old Mapai, the ''krovim'' the ''protektsia''. So, I packed and left. I am doing very well, living in a country that is much more normal than Israel. And am looking from afar, amazed that Israelis do not see the situation and do not revolt against the ''Elite'' that has been runing their lives.

    • He who wants to to immigrate finds pretexes/U left ur home (ל''ת)

      נפיח, 08/11/09 06:50

    • מה תעשה אחרי שתלמד על מערכות השלטון במדינה אליה הגעת, אולי תגיע לירח.

      ד.ט., 08/11/09 08:57

      חשיפת שחיתויות,זה שלב בדרך להבראה.

  • 133.

    בן כספית, הפתעת לטובה

    כל מילה, 08/11/09 02:43

    לא נותר לי אלא לתהות האם גורשת מהמילייה? האם לא מזמינים אותך לישיבות הצ'ולנט של החונטה יותר? להזכירך אותה ה''אריסטוקרטיה'' שאתה מדבר עליה מורכבת גם מאנשי תקשורת רבים,פוליטיקאים, בעלי הון וכו' ומובן שהיא בראש ובראשונה יוצאת נגד המאיימים עליה- בעיקר הימנים והדתיים. אז קודם כל, אני בהחלט מעריך אותך על כתיבת המאמר המעולה והאמיץ הזה. שנית, כדאי שתפנה אצבע מאשימה גם לחבריך לתקשורת ושלישית, אכן אבחנת את ביבי במדוייק אבל במידה רבה אתה וחבריך אשמים במצבו, תתחילו לתת לו קרדיט ולא לרמוס אותו על כל דבר ואז אולי יהיה לו ביצים.

  • 132.

    לבן כספית - ישר כח, אבל הזהר שלא יהרגו את השליח! גם צודק וגם תשלם .

    דוד, 08/11/09 02:29

    האסון שלנו הוא שלוויתן המערכת המשפטית הפצוע הזה יכה בכוחו האחרון דווקא באיש האמת בן כספית.
    אני מתפלל שלא יאונה לך כל רע - ואני מקווה שיהיה לך כח להמשיך עד שהצדק שלך (ושלנו) יצא לאור.
    ושוב - ישר כח!!
    = = = =

  • 131.

    tפשר לא להשתמש במילים ''אליטה'' ''אצולה'' וכו'?

    למחניםןו, 08/11/09 02:25

    זה ממש מעצבן שאי אפשר לכתוב כתבה אחת בלי שמות תואר צהובים ומעצבנים.

    ''יושבים ברחביה ''
    בלה בלה מה זה קשור לעניין?

    • חשין, זה אתה? אין לך ידים לגדוע היום? (ל''ת)

      דניאל, 08/11/09 19:10

  • 130.

    ישר כח ענק לבן כספית! היה שווה לחכות למסמך חזק וחכם כזה! (ל''ת)

    דוד, 08/11/09 02:19

  • 129.

    באופן חריג אני מסכים עם בן כספית על הדיקטטורה המשפטית (ל''ת)

    רוני, 08/11/09 02:01

  • 128.

    תודה לך בן כספית

    רוני לטנר, 08/11/09 01:35

    כשהילד צעק ''המלך הוא ערום''-כולם זילזלו וצחקו.
    היום כולם יודעים מי צדק.
    כל מילה שאמרת-חצובה בסלע.
    אתה מהבודדים שאמר שה''מלך'' הוא ערום.
    או כפי שהשופט לנדאוי קרא להם- ''דיקטטורה שיפוטית''
    תודה לך בן.
    רוני לטנר
    מנהל תיכון

  • 127.

    כספית תודה. זה הקרב הכי צודק וחשוב בחייך. אל תרתע ואל תרפה. (ל''ת)

    משפטן ותיק, 08/11/09 01:29

  • 126.

    כמה שאתה צודק (ל''ת)

    החונטה, 08/11/09 01:07

  • 125.

    בן כספית היקר,בשמי ובשם עמיתיי אני מצדיע לך (ל''ת)

    פרופסור דרור חסידים, 08/11/09 01:01

  • 124.

    התחפרנת

    יניב, 08/11/09 00:54

    כתבה מתלהמת ושטחית...
    'האנשים מרחביה' חיזקו את כוחם ולא במקרה, כאשר השלטןן נהיה מושחת (בעיקר בצד הימני שלו), לא פלא שהיועץ צריך לחזק את מעמדו ולשמור על 'שלטון החוק'...

    • אתה פשוט אידיוט (ל''ת)

      רונית, 08/11/09 03:43

    • פרוקצ'יה לכי תתפרי לעוד מישהו תיק ותפסיקי לטקבק, טוב? (ל''ת)

      דניאל, 08/11/09 19:11

  • 123.

    זה מהלך מתוחכם שמטרתו: לדחוף את נתניהו לבצע מהלך ש-

    לכל אלו שממהרים לשבח את כספית מהימין, 08/11/09 00:51

    יפרק את ממשלתו ויסייע למי שכספית באמת מעוניין:ציפי לבני !.תנו קרדיט לכספית הוא מתוחכם !. עובדה הוא הצליח לעבוד על רוב הגולשים הימנים פה.שלא תטעו כספית לא חסיד של האליטה המשפטית אבל הדבר הראשון בסדר העדיפויות שלו זה להפיל את נתניהו ולעזור ללבני,והוא מתגרה בנתניהו כדי שיבלע את הפתיון,אם יעשה כן תגלו שכספית לא יצא לעזרתו כשהוא יהיה בצרות.גם בקדנציה הראשונה של נתניהו וגם שהחליט לא לרוץ,הוא הבין צריך לעשות פשרות על מנת להשאר בשלטון.הוא מתנהל יפה ובן כספית שם לו מלכודת!.

  • 122.

    בן, תודה. הנה הסבר ל''מדוע שם אותך ה' בעמדה שלך (ל''ת)

    יהודי שוחר דמוקרטיה בארצנו, 08/11/09 00:49

  • 121.

    כל הכבוד לבן כספית

    מושה, 08/11/09 00:43

    נתניהו הוא פחדן ונמושה.
    אין לו אומץ מול החונטה.
    למה הוא לא מגבה את נאמן?

  • 120.

    נראה שבן כספית העתיק מאמר של משה פייגלין שכרגיל בדרך כלל צדוק (ל''ת)

    פייגלין המלך!!!, 08/11/09 00:40

  • 119.

    בן, בן, המסכן

    אזרח, 08/11/09 00:28

    יושבת בייניש וחופרת
    לבן כספית תיק היא תופרת

    וחיישין מניף גרזן
    הלכה היד של בן

    • חזק!!! (ל''ת)

      דניאל, 08/11/09 19:12

  • 118.

    בן אתה כותב ממש יפה, ולמרות מיקומך עך הסקאלה הפוליטית.....

    אסף, 08/11/09 00:26

    אתה לא מסלף....כול הכבוד....

  • 117.

    מאמר הסטורי! תקדימי ומבריק! (ל''ת)

    רונן, 08/11/09 00:13

  • 116.

    לא רוצה לקלקל לך, מר כספית

    Aryeh , 08/11/09 00:06

    אבל הנה קיבלת עוד מחמאה מאיש ימין אידיאולוגי: קראתי מרותק כל מילה מההתחלה ועד הסוף. עד כדי כך היה המאמר מעולה, שבקטע הראשון סברתי תחילה שמדובר בציטוט של אחד מ''אויבי שלטון החוק'' במטרה ללגלג עליו...

    אם תמשיך ככה אתחיל לקרוא את מאמריך בקביעות.

    אריה פרלמן.

  • 115.

    ככה אני אוהב את העיתונאים לא מוטים עושים עבודתם ביושר (ל''ת)

    בן כספית מצדיע לך, 08/11/09 00:04

  • 114.

    אם לומר את האמת

    רונן גולדשטיין, 08/11/09 00:00

    בדרך כלל אני שונא את בן כספית ואת דעותיו כתבותיו ומאמריו. הפעם,אני חושב שהוא צודק במיליון אחוזים,ממש הוציא לי את המילים מהפה אחרי ששנים אני מדבר על מה שהוא כתב פה,אבל בכל זאת יש לי חשד בבן כספית הערמומי. ידוע הדבר בראש חוצות שבן כספית שונא את נתניהו ממש שנאה תהומית,ולפי דעתי הוא ''דוחף'' את נתניהו לתמוך ביעקב נאמן,ויודע שאחרי שנתניהו יקבל החלטה לתמוך בנאמן והחלטה על פיצול היועץ המשפטי תתקבל בממשלה ואחר כך בכנסת,מחול השדים סביב נתניהו יחל,ובן כספית יהיה הראשון לחגוג על
    ''חקירות'' נתניהו שיפתחו אם ילך בדרך של נאמן.

    • אז אתה מציע לביבי להסתתר מתחת למיטה של שרה (שלנו) ? (ל''ת)

      שפתי כהן , 12/11/09 18:52

  • 113.

    לא רוצה לקלקל לך, מר כספית

    Aryeh , 08/11/09 00:00

    אבל הנה קיבלת עוד מחמאה מאיש ימין אידיאולוגי: קראתי מרותק כל מילה מההתחלה ועד הסוף. עד כדי כך היה המאמר מעולה, שבקטע הראשון סברתי תחילה שמדובר בציטוט של אחד מ''אויבי שלטון החוק'' במטרה ללגלג עליו...

    אם תמשיך ככה אתחיל לקרוא את מאמריך בקביעות.

    אריה פרלמן.

  • 112.

    קשקוש בלבוש

    מזוז בן לדור, 07/11/09 23:58

    בן כספיתכהרגלו עוסק ברכילות ולא במהות,זה מה שהוא עשה מאז ומתמיד. זה נח ,קל, קריא ומרשים, לכאורה.אך שמסירים את הקצף מעל המים מסתבר שאין מים.מר כספית היקר,במקום להכנס לרכילות זולה תנסה לחדד את ההבדלים בין הגישות ותשאיר לנו את השיפוט.אל תלך בדרכו של נאמן שמנסה לשנות דבר מהותי ללא כל דיון ציבוריובנמוקים שונים ומשונים שמשתנים בהתאם לנסיבות והופך דיון מקצועי למאבק כוחות פוליטי. טול קורה מבין עיניך ותנסה להתאמץ להאיר את עינינו בעניני מהות ולא עניני תוכן שאינם רלבנטיים .

    • הבחירה בידך

      הקורא האקראי, 08/11/09 08:30

      או שאתה מגיב מטעם, או שאתה סתם טיפש או שאתה שניהם, מגיב מטעם טיפש או טיפש מגיב מטעם.

    • בלי סיסמאות בבקשה,נא להתייחס לתוכן. (ל''ת)

      ד.ט., 08/11/09 09:00

  • 111.

    לא רוצה לקלקל לך, מר כספית

    Aryeh , 07/11/09 23:56

    אבל הנה קיבלת עוד מחמאה מאיש ימין אידיאולוגי: קראתי מרותק כל מילה מההתחלה ועד הסוף. עד כדי כך היה המאמר מעולה, שבקטע הראשון סברתי תחילה שמדובר בציטוט של אחד מ''אויבי שלטון החוק'' במטרה ללגלג עליו...

    אם תמשיך ככה אתחיל לקרוא את מאמריך בקביעות.

    אריה פרלמן.

  • 110.

    מה מריץ את כספית?

    עתונאי החצר של ליברמן, 07/11/09 23:55

    נאמן הוא מינוי של ליברמן. פעולותיו של נאמן נועדו, לפי דרישת אדוניו, לסרס את תפקיד היועץ כדי למנוע כתב אישום נגדו שקרוב לוודאי ישלח אותו לכלא. כספית הוא העתונאי היחיד בארץ (למעט ה''עתונאים'' של בטאוני המתנחלים לסוגיהם) שתומך ביוזמת נאמן ובצורה שלוחת רסן ועם טיעונים שהמציא בדמיונו הפורה. אז מה הם המניעים שלו? ניחוש אחד...

  • 109.

    בן כספית ומיקי רוזנטל - עתונאי השנה מבחינתי (ל''ת)

    ידליקו משואה ביום העצממאות, 07/11/09 23:47

  • 108.

    דברים רציניים אי אפשר להציג באופן פופוליסטי

    ד. בית ישראל, 07/11/09 23:45

    הרשימה הארוכה של התומכים ובעיקר סגנונם
    ממחישים עד כמה נמוך יכול לרדת עיתונאי, גם כאשר יתכן ויש לו דברי טעם לומר. אם הדברים נאמרו בסגנון הרייטינג הסוחף - זוהי אכן הצלחה. עובדה. אם הם נאמרו לטובת העניין - הרי הם כשלון - תמיכה בסגנון זה המתיימרת לקדם את טענתו הרצינית של השר נאמן - גורמת רק להחלשתה. זהו המחיר של הרייטינג - וחבל.

  • 107.

    פששש בסוף, עוד יהיה שווה לחיות כאן (ל''ת)

    מבחירה, 07/11/09 23:41

  • 106.

    אם הפיצול נכשל ונאמן מתפטר - גם אני מתפטר (ברגע שאני מוצא עבודה) (ל''ת)

    נמאס מהבלגן, 07/11/09 23:35

  • 105.

    ומאידך אין צפי שנתניהו יקבל הכרעה

    ששון, 07/11/09 23:30

    כמה זועקת העובדה שנתניהו הינו האדם שלא יהיה מסוגל לטפל בבעיה הכאובה שצוינה באומץ על ידי בן כספית.
    משפטנים דגולים קיראו את התגובות ולמעשה הראי מציג תמונה שלא ראיתם וכנראה שלא תסכימו עם הנכתב ושוב ''יגדעו הידיים שיפגעו באוליגרכיה השיפוטית''
    אני עצוב יותר לנוכח הצפוילנו!!!

  • 104.

    באותה הזדמנות לבטל את הסחר עבדים זרים/יבוא זונות/קליטת עלייה סודנית (ל''ת)

    ושאר, מרעין בישין, 07/11/09 23:30

  • 103.

    אז, גם לנו יש חומה להפיל/בסטיליה לכבוש...? (ל''ת)

    איזה התרגשות, 07/11/09 23:28

  • 102.

    סוף סוף כותבים את האמת על הדיקטטורה המשפטית - כנסו

    חבר מפלגת העבודה , 07/11/09 23:21

    הפקידים מזוז ולדור מנסים בדרכי עורמה ותכססנות לאחוז את המדינה בגרונה. הם מנסים להלך עלינו אימה כל אימת שהממשלה רוצה להנהיג רפורמה משפטית. ובאשר למפלגת העבודה אני כחבר מפלגת העבודה מייעץ לברק ולחברי הכנסת שיירדו מהעץ. הרפורמה אינה פוגעת בשלטון החוק. להיפך.היא אינה פוגעת במלחמה בפשיעה. להיפך. הרפורמה נחוצה היום יותר מתמיד.

    • עם כל הכבוד לפקידים - מי שעומד בראש הדיקטטורה המשפטית הם שופטי בג''צ (ל''ת)

      תומר, 08/11/09 03:45

  • 101.

    סוף סוף, גם שמאלן, גם עיתונאי, וגם נכון !

    רוני, 07/11/09 23:19

    שילוב בלתי אפשרי

  • 100.

    ניקוי אורוות

    יחיאל, 07/11/09 23:19

    הגיע הזמן לנקות את האורוות ביבי ישראל מאחוריך

  • 99.

    כספית - שם נפשו בכפו,

    LIORROTEM , 07/11/09 23:18

    כבר מזמן הרגשתי שבן כספית ביצע התנתקות מחבריו העיתונאים בברנז'ת השמאל. עוד לפני מבצע ''עופרת יצוקה'' דרש בריש גלי מממשלת ישראל דאז להגיב על הפגזות החמאס מהרצועה, ועתה הוא מסתכן בחרמות, לעג ונידוי מצד הכנופייה השמאלנית, שכן לא רבים היו אלו שיצאו נגד כנופיית שלטון החוק מבלי להפגע. בן כספית, לא עושה חשבון לאף אחד בכתבה המבריקה הנ''ל, לא לבג''ץ, לא למפלגת העבודה, ולא ממה שנותר לפליטה מהשמאל הישראלי.המסקנה מהכתבה הזו, שהגיע הזמן להיפטר מהדימוקטטורה של כנופיית שלטון החוק השמאלנית, או ''כנופיית רחביה'', שהמליכה את עצמה על המדינה מבלי להיבחר, והתיזה את ראשו של כל מי שניסה לעמוד בדרכה. כדאי לשים לב, שמכל שרי המשפטים או שרים אחרים שהתייצבו בגלוי נגד הכנופייה, הצליח לשרוד רק מי שריצה אותה והתרפס בפניה. דוגמא קלסית לכך, דווקא צחי הנגבי שבהיותו איש ימין ידוע, הרבה להתרפס בפני הכהן הגדול של הכנופייה ולשרוד איכשהו...

  • 98.

    מה אתה מבלבל את המוח?

    Kookoo, 07/11/09 23:18

    באמת, אליטה? הם היחידים ששומרים כאן על דמוקרטיה בהעדר חוקה. כשתהיה חוקה לא יהיה בהם צורך. עד אז - ללא כל המערכת הזאת כנופית נתניהו תשתלט כאן על הכל.

  • 97.

    לא צריך להציל את הושפטים, צריך להציל אותנו

    יוחנן, 07/11/09 23:16

    השופטים לא צריכים אותנו ,אנחנו צריכים אותם, לך לתורה ותלמד את ספר השופטים. אנחנו צריכים שהם יצילו אותנו מאנשים כמו כספית וכנופית השרים.מכל המפלגות.
    אם אני הייתי שופט הייתי אומר לשר נאמן תשאר אתה פה ואנחנו נלך כבי נימט.

  • 96.

    הפעם מאמר מצויין , נועז וגלוי . כל הכבוד. (ל''ת)

    k.a.r, 07/11/09 23:16

  • 95.

    כואב כמה שהוא צודק

    משפטן, 07/11/09 23:07

    די לחונטה !!! שהקימה מדינה בתוך מדינה ורומסת את האזרח הקטן והדמוקטיה עד דק. וכאילו יוצאים להגן על הדמוקרטיה בעצם רוצים להמשיך ולקיים את הדיקטטורה. תישאלו כל משפטן במדינה (בחדרי חדרים... מפחד שילטונם העריץ)והוא יודה (בהחבא) שכל מה שנאמר ע''י העיתונאי האמיץ נכון (שאלוהים רק יעזור לך שלא תיפול לידיהם - ראה מקרה רמון- שבסה''כ שלא רצה את בייניש (יוצאת המאפיה של הפרקליטות - סליחה אם פגעתי במישהו) כנשיאת בית המישפט העליון

    • תקח את המשפטנים שלך ותלכו אחרי החלילן כולכם לתוך הים.

      ראול, 07/11/09 23:19

      מי בכלל רוצה לשמוע אותכם ,אחרי שחסר דעת כמוך כותב כאלו דברים.

      • ואותך מי בדיוק צריך? אתה נזק ופגע רע ולא רוצים אןותך כאן (ל''ת)

        רונית, 08/11/09 04:01

  • 94.

    מנחם בגין מתהפך בקברו. (ל''ת)

    אלי, 07/11/09 23:06

    • מנחם בגין אחד האסונות שלנו. יפה נפש במובן הכי רע של המילה (ל''ת)

      רונית, 08/11/09 04:05

      • ובנו התמים/מושחת ממשיך היום את דרכו המטומטמת (ל''ת)

        דניאל, 08/11/09 19:20

  • 93.

    ראינו את השחיתות בהיתר הצבוע לגירוש יהודי עזה (ל''ת)

    לא נשכח, 07/11/09 22:59

  • 92.

    איזה יופי- כל הכבוד

    שמואל, 07/11/09 22:55

    אני שמח שגם בשמאל נשארו כמה ציונים שהמדינה חשובה להם

  • 91.

    ואו. לא יאומן שלמישהו יש אומץ לכתוב דברי אמת ולפרסם אותם

    סימן שיש תקווה, 07/11/09 22:43

    בן כספית - ''דוז פוה'' - כל הנקודות על האומץ לומר משהו אחר. על האומץ להתבטא בצורה ברורה בלי פתולים של פוליטקל קורקט צבוע.
    אם זה ככה - אולי יש סיכוי שמשהו ישתנה כאן כמן ב- 1977. גם מפא''י חשבה ששלטון עולמים בכיס שלה. גם רוסיה התפוררה אז גם יש סיכוי שהדיקטטורה של בית המשפט גם תיפול.
    כל הכבוד לשר נאמן

  • 90.

    אם אתם מעדיפים את הכנופיות של ליברמן אז תתפדלו (ל''ת)

    מאיר, 07/11/09 22:42

  • 89.

    בן כספית- שיחקת אותה. ומשהו קטן לנתניהו אם תנצח את האליטות ...

    מוטי, 07/11/09 22:35

    תיהיה ראש ממשלה מהימין שבאמת שולט.

  • 88.

    בן כספית, כל הכבוד. אבל תיזהר מהם אתה על הכוונת עכשיו.

    דרור, 07/11/09 22:35

    מהיום אתה בסכנה גדולה. המאפיה הזו (כן, מאפיה!!)של מערכת המשפט תחפש אותך עכשיו, ואין להם רחמים.

  • 87.

    ודה לכספית על האומץ והאינטלגנצייה. (ל''ת)

    האודי וואללה כמה אלה מקבלים על חשבון החולים...., 07/11/09 22:24

  • 86.

    לצערי...אנשים קטנים מנהלים את המדינה המשוסעת הזו...מזוז אל תכנע ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 07/11/09 22:16

    • נאמן בבקשה אל תכנע לתמנון הבג''ץ. אנחנו מתחננים!!! (ל''ת)

      אזרחי ישראל הנתונים בשביה, 08/11/09 19:23

  • 85.

    אני לא אוהד גדול של בן כספית אבל הפעם נהנתי לקרוא כל הכבוד על האומץ (ל''ת)

    ירמי, 07/11/09 22:11

  • 84.

    חייבים להוסיף-החברים מרחביה אחראיים ב-100% לאלימות והפשע הגואים בארץ.

    אייל, תל אביב, 07/11/09 22:07

    בארץ קיימת כיום מציאות משפטית ידועה וצפויה מראש - אם אתה עבריין אז רוב סיכוייך לצאת כמעט מכל מצב עם עיסקת טיעון מגוכחת והתחשבות ממש הזויה מרוב הגזמה מבעיתה בנסיבות שדחפו את ה''מסכן'' לבצע את הפשע בו הואשם. העונש יהיה כמובן קל בצורה שפשוט מחרבנת ללא כל בושה על ראש הצדק הטבעי המתבקש. אלה שאם אתה שוטר או אזרח הגון שחס וחלילה פוגע בעבריין - הלך עליך. הצדקנות הצבועה יפות הנפש המתחסדת של החברים מרחביה כבר תדאג להרוס לך את החיים לחלוטין ועד תום.

    החברים מרחביה (איזה ביטוי קולע!) זההים לחלוטין לשופט גולדסטון המתחסד, יימח שמו. אותה אובססביות להחיל את מלוא כובד החוק על אלו שמתגוננים מפני הפשע ואותם רחמים על חלאות המין האנושי שמייצרים אותו.

    כל הכבוד בן כספית! בדרך כלל אתה בעיני שמאלן הזוי, אבל כמו שאמרת - ''לא מדובר במאבק בין השמאל לימין''. כולנו למעשה נתונים תחת דיקטטורה רודנית, אנטי דמוקרטית בעליל ורקובה עד היסוד. השאלה היא, איך יכולה הדמוקרטיה בישראל למרוד בגוף הטפילי הזה שנצמד אליה, מוצץ את דמה ומשתלט עליה כמו גרורות של גידול סרטני?

  • 83.

    כל מילה בסלע ! (ל''ת)

    מאמר מעולה !, 07/11/09 22:05

  • 82.

    בחיים לא הייתי מאמין שאסכים עם בן כספית, אך הפעם כן!!! (ל''ת)

    סתת, 07/11/09 21:56

  • 81.

    מגמה מדאיגה בזמן האחרון, זורקים את התינוק עם המים

    רון, 07/11/09 21:55

    נכון, יש בעיה בהרכב ביהמ''ש העליו, יש נפוטיזם, יש חונטה אליטיסיטית שמאלנית. יש גם צורך בשינוי ואולי אף הגיוני לעשות את השינוי שדורש לעשות השר נאמן,אך יש לי בעיה מאוד גדולה עם הכתיבה בסגנון של מר כספית (בכתבה ספציפית זאת), האם כל עיסוקם של אהרון ברק וחבריו היה להשליט דיקטטורה בישראל?? בל נשכח כי האנשים בהם מדובר תרמו רבות למדינה, לדמותה האנושית והדמוקרטית, לשלטון החוק וזכויות אדם במשך שנים רבות. מי שקורא את הכתבה של כספית עלול בכלל לשכוח כי היתה וישנה שחיטות רבה במסדרונות הכנסת ומשרדי הממשלה השונים וה''דיקטטורה'' הזאת שכספית מדבר עליה היא הדבר היחיד שגורם לחלק מנבחרינו לא להושיט יד לצנצנת העוגיות.. אני לא רואה מה רע בהקמת ועדה, מדובר בשינוי של סדרי עולם והוא ראוי לבדיקה ובחינה יסודית וממצה, שלא יעשו קודם ויחשבו אח''כ. ובינתתים אני מבקש רק להזהיר שלדמוניזציה של ביהמ''ש העליון ושל היועץ המשפטי בזמן האחרון יש מחיר גדול, כרסום האמון בשלטון החוק במדינה, וגם אם כרסום זה הוא לא לגמרי בלתי מוצדק, ראוי שהעט של כספית ואחרים תרעד מעט כשכותבים על אהרון ברק, שמגר חבריהם, כבודם במקומם מונח.

  • 80.

    מאמר פשוט נפלא. הרבה זמן לא קראתי אמת פשוטה

    יוסי, 07/11/09 21:52

    שמנוסחת כל כך טוב.

  • 79.

    מרענן לקרוא את האמת הפשוטה והטהורה

    הציוני, 07/11/09 21:40

    מבן כספית. בד''כ אני לא מרוצה מכתבותיו, אבל הפעם הרגשתי כאילו הוא מדבר בשבילי ומביע את הדיעה האוטנטית של העם

  • 78.

    אם בן כספית אומר...

    iavraham77 , 07/11/09 21:29

    עוד עתונאי עם אומץ. כן כנראה שצריך אומץ כדי לצאת נגד האליטה הזו. אני מקווה שהקרב בסוף יצליח.. בהצלחה!!

  • 77.

    כל הכבוד על האומץ לכתוב אמת ללא פחד (ל''ת)

    אביב, 07/11/09 21:26

  • 76.

    השעה הגדולה של נתניהו להיות גבר ולגמור על החונטה

    בן כספית צודק, 07/11/09 21:13

    דיקטטורה משפטית

  • 75.

    יעקב נאמן, אתה חזק! תישאר חזק! אנחנו איתך לאורך כל הדרך. תעיף את לדור!

    משה יעקבי, תל אביב, 07/11/09 21:06

    שלום השר יעקב נאמן,
    תעשה טובה, תעשה סדר במשרד המשפטים הזה כבר!
    תעיף את העגלה המורעלת הזאת, את לדור. אם יש לך את הסמכות בחוק, תעשה את זה. אל תירתע!
    העם בחר בשינוי הזה! העם רוצה אותו! אתה תצא ענק, אם תוריד את הכנופייה הזאת מהשלטון!
    ועוד משהו: אתה כבר לא פגיע יותר. פעם אחת הם נכשלו, בפעם הזו, הם פשוט לא יצליחו כיון שאתה מוגן! העיתונות והתקשורת יבינו שהם סתם מנסים למרוח אותך.

    כל טוב לך וכל אשר לך!

  • 74.

    בן כספית הגדול!!! פשוט אומץ!!! כל הכבוד!!!! (ל''ת)

    יוסף, ירושלים, 07/11/09 21:02

  • 73.

    קנית את עולמך ביום אחד לטפל כך בכנופיה של רשע (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 07/11/09 21:00

  • 72.

    יפה מאוד, בן, ולכן אגלה לך כמה סודות מחדר ההלבשה.

    מומחה לספר האזרחות, 07/11/09 20:53

    מהו שלטון החוק?

    על פי הגדרת נשיא בית המשפט העליון ''ביטויו העיקרי של שלטון החוק היא בכך, שאין הוא שלטונם של אנשים לפי החלטותיהם, שיקוליהם ומאווייהם הבלתי מוגבלים, אלא בכך שהוא נשען על הוראותיהן של נורמות יציבות השוות לכל, ואשר מחייבות את הכול במידה זהה'' ניתן, אפוא, להגדיר את שלטון החוק:

    א) כמערכת של כללים הקובעים מה מותר ומה אסור, כללים הנקבעים על ידי החברה באמצעות הנציגים הנבחרים והרשויות המוסמכות, למען האינטרס הציבורי הכללי.
    ב) שלטון החוק פירושו גם שהחוק יהיה פומבי, כך שלכל אחד תהיה האפשרות לדעת אותו, ולדעת מה מותר ומה אסור לו על פי החוק.
    ג) שלטון החוק פירושו גם שאין להגביל חירותו של אדם או לפגוע ברווחתו, מעמדו או רכושו, אלא מכוח החוק, בתנאים ובהליכים שנקבעו בחוק.
    ד) שלטון החוק פירושו גם שוויון בפני החוק: שוויון פורמאלי – כאשר בתי המשפט יפעילו את הדין ללא הבחנה בין המדיינים ; שוויון מהותי – כאשר החוק שומר על שוויון זכויות חברתי גמור בין כל הגורמים במדינה.

    עד כאן ההגדרה של שלטון החוק מתוך ספר האזרחות, וכעת אנתח את התרמית, העורמה והזוהמה:

    שטיפת המוח של התלמיד (האזרח) הישראלי מתחילה ב''מוסד'' החינוכי. כעת שימו לב. ההגדרה של שלטון החוק הוטמע במשרד החינוך ע''י אהרון ברק, הנה תראו כיצד פותחת השורה הראשונה העונה על הגדרת שלטון החוק ''נשיא בית המשפט העליון''. לא יאמן. כולנו שטופי מוח.

    את הרישא סותרת העובדה שמה שקובע הוא החלטותיו, שיקוליו ומאווייו הבלתי מוגבלים של הקיסר אהרון ברק. את א' סותר מעמדו של היועץ המשפטי לממשלה וסמכותו המורחבת של בית המשפט העליון. את ב' סותרת החקיקה השיפוטית והפרוטוקולים המוסתרים מעיני הציבור המתנהלים בתוך הועדה לבחירת שופטים. את ג' סותרים כל אותם פוליטיקאים אומללים שכבודם נרמס, כגון רמון וכו'. סעיף ד' ניסתר, כמובן, בדוגמה הנפלאה של בן כספית על רכבי האודי. או ליתר דיוק ''חוק השבות''. וקיימות עוד דוגמאות למכביר.

    לסיכום: דברו של הנשיא, בהחלט, נאה דורש, אך אוי אוי אליה וקוץ בה מעל לכל ספק אינו מקיים!

    כן, זו האמת, לצערי, את האזרח מאלפים בין אם בבית הספר או בין אם בהשתלמויות לעובדי ציבור כגון כבאים ושוטרים שמבקשים לשפר את תנאי שכרם, להעריץ את בית המשפט ולסגוד לו, ולקבל עליו כמעין אמיתה לפיה בית המשפט העליון הוא הפסיקה הפוליטית האחרונה במדינה.

    עצוב לי לומר, שהשינוי במעמדו של היועץ הוא רק טיפה בים. כל המדינה רקובה.

    • כמה תוספות לתגובתך הנכונה

      מרק, 07/11/09 21:13

      20,000 ש''ח לערעור במחוזי שולל מחלק גדול מהעם נגישות לבית משפט ובטח ובטח לצדק. מייצר את אי השוויון הנורא בין עני לעשיר.

      בחירה של תכנים ראויים לפי ראות עיני בג''ץ - מייצר את ההבדל בין תכנים העונים על האג'נדה של החונטאים לבין אלו שאינם.

      העדר גוף ביקורת ממשי על מערכות המשפט על כל רובדיהן. למעט הגוף המצחיק של מערכת המשפט הפוסל בסיטונאות תלונות, ומציג שתיים שלוש קיקיוניות כאילו הן חזות הכל.

      בתי משפט מגדריים הנאבקים ממש בגברים ושוללים את זכויות האדם והאזרח הבסיסיות ביותר שלהם רק בגלל מינם.

      פרקליטות שסוגרת תיקים רק לאחר שמציבה תנאי לקורבן הנעלב שלא יתבע את המדינה ואחרי שנים של עינוי דין מוכן לחתום ובלבד שירפו ממנו.

      וכמובן יש עוד והרבה.

  • 71.

    לא להאמין...

    אני, 07/11/09 20:36

    בן כספית זה אתה? או שיש טעות בשם?
    סוף סוף מתעוררים.

  • 70.

    היועץ המשפטי וגם השופטים נבחרים; רק עתונאים לא נבחרים (ל''ת)

    אזרחי1 , 07/11/09 20:26

    • אכן נבחרים, אבל בתהליך פסול

      הציוני, 07/11/09 21:45

      שופטים נבחרים ע''י שופטי העליון (יש להם זכות וטו בוועדה) ובכך מנציחים את שלטון החונטה לדורות. הרי אם נרצה לתקן יש 2 דרכים: 1) לחכות עד שימותו מוות טבעי, או 2) להדיח את רוב השופטים כדי שנוכל למנות ראויים עדיין בימינו.

  • 69.

    מדבריך נשמע שהמשפטנים ממש מציקים לישריי הלב הפולטיקאיים.

    אזרח, 07/11/09 20:22

    בחייך...
    המינימום שתגיד.. שהמערכת השיפוטית רקובה כמו הפוליקאיים...

  • 68.

    מדהים...

    יואל ק, 07/11/09 20:11

    ככה מתנהלת המדינה. אליטה אחידה ששולטת בתקשורת, בבתי המשפט, ומחזיקים את כולנו באתם יודעים מה...
    עד מתי עם ישראל ומדינת ישראל תסכים להיות שבויים לתפיסת עולמם של אנשים שדאגתם היחידה היא מורשתם ואחיזה בהגה השלטון הנסתר.
    כל הכבוד לבן כספית.

  • 67.

    בן כספית

    meir@ , 07/11/09 19:55

    יפה כתבת,רק ששירת הברבור היא לא בדיוק שירתם.ברבורים הם בטוח לא.

  • 66.

    מפחיד - 20 שנה אנחנו תחת דיקטטורה ואפילו לא ידענו (ל''ת)

    ב.ק., 07/11/09 19:54

    • 32 שנה. מאז המהפך של 77. (ל''ת)

      מלי, 08/11/09 08:41

  • 65.

    לגרש אותם לעזה!לא רוצים פה חונטות רוצים דמוקרטיה! (ל''ת)

    רוני, 07/11/09 19:46

  • 64.

    נכון מאד, ויש עוד מאפיות זאת של רקבת ''ישראל'' אותה שדדו בכירים מקירבה.. (ל''ת)

    מנקה אורוות, 07/11/09 19:44

  • 63.

    עד עכשו האמנתי בכספית. כעת נראה שהוא סולל את דרכו לפוליטיקה, מימין (ל''ת)

    אריק, 07/11/09 19:44

  • 62.

    לא יאמן שבן כספית מעז לומר את הדברים הללו בגלוי

    אברי, 07/11/09 19:37

    בשבוע הבא עיתונאים שחברו ל''כנופיית שלטון החוק'', ינסו לעשות לו סיכול ממוקד בכלי התקשורת.

  • 61.

    מי שהעלה את הדיון הזה לקידמת הבמה - הוא משה פייגלין

    עומר, 07/11/09 19:24

    אחרי שהועף למקום ה-36 נגד רצון הבוחרים, בריאיון למבט הוא אמר, שהוא לא עותר לבג''ץ כי הוא לא מקבל את הסמכות שלהם זהו סניף של מר''צ שבחר את עצמו וזהי דיקטטורה!

    כל הכבוד.

    • צודק! שמתי לב לזה כבר מאז! (ל''ת)

      ג, 07/11/09 21:08

  • 60.

    נתניהו חלש אינו מקבל החלטות אכזבה גדולה,פטנט הועדות להרוג כל יוזמה.

    מנדי, 07/11/09 19:21

    מדינה מרובת עו''ד שדבר לא נעשה בה מפחד משפטי, שכל פקיד מיצר ראש קטן לא להסתבך ומבקש חות דעת משפטית שתשובתה כמו אורקול בדלפי. נתניהו אם אין לך אומץ לעשות מה שהעם רוצה תתפטר.העם אינו רוצה דבר מלבד שלטון דמוקרטי ולא שלטון משפטי משתק.בוז'י הרצוג שניצל את זכות השתיקה,וברק המגן על בנותיו.כי אם יהיה תביעה נגד ליברמן העם יצא להפגנות לתביעה נגד ברק.

  • 59.

    כל מילה בסלע. דיקטטורה של more of the same (ל''ת)

    קיוו למשפט והנה משפח, 07/11/09 19:15

  • 58.

    אני לא מאמין!! אני הסכמתי עם כספית על כל מילה! מה קורה לי? (ל''ת)

    שלמה, 07/11/09 19:12

    • כי אולי בגל שכספית התעשת מהעיוורון אחרי כל מה שטיפטפו בשמאל?

      מגדל בבל השמאלני קורס, 07/11/09 19:56

      והוא לא היחיד אגב בשנים האחרונות וזה מעולה וטוב שימשיכו כך עד שיתרוקן כל מחנה השינאה השמאלני המעוות את המציאות בערימת שקרים ובריונות (אותה ירגיש בן כספית בקרוב)

  • 57.

    השמאל הקיצוני השתלט על מערכת המשפט בישראל הם

    ג'וני, 07/11/09 18:58

    לא מייצגים אף אחד חוץ מאשר קבוצה מטורפת של שמאלנים קיצונים .הכנסת כפופה לקבוצת התמהונים הללו והעם מדוכא על ידם.

  • 56.

    כל הכבוד!!! ישר כוח!

    אלון, 07/11/09 18:57

    צריך להמשיך ולהיאבק בחבורה הזאת.

  • 55.

    מי הגבר שיגיש בג''ץ נגד הרכבים

    ישראלי, 07/11/09 18:54

    שיקום - אין לי ספק שהוא יקבל קרידיט גדול מהעם - נמאס מהם כבר

  • 54.

    כל מי בסלע. אך צריך לעשות זאת בצורה מחושבת ועניינית (ל''ת)

    סלע, 07/11/09 18:42

  • 53.

    המערכת המשפטית השתלטה עלינו וקובעת הכל! זה לא שלטון החוק. (ל''ת)

    רות, 07/11/09 18:42

  • 52.

    לא יאומן! איזה אומץ! מגיע לבן כספית 'פוליצר' על המאמר הזה!

    רוני, 07/11/09 18:35

    הלוואי והמאמר הזה יפעל במשהוא לקידום הדמוקרטיה בישראל.

  • 51.

    כל מילה בסלע ! בן כספית תיזהר מהאוליגרכיה המשפטית שלא תתפור לך תיק !!! (ל''ת)

    משה, 07/11/09 18:32

    • או אולי תאונה קטנה לאיזה וואדי...בכל זאת שים לב (ל''ת)

      יגאל מירושלים, 07/11/09 21:36

  • 50.

    דרכי פעולה למניעת הסחף המסתמן בדעת הקהל!!!

    דובר'' הכת'', 07/11/09 18:17

    בישיבה שנערכה היום ברחבייה הוחלט ,על כוס קפה ושטרודל,על תגובה להדרדרות הצפוייה בהתייחסות ההמון לביקורת הנמתחת עלינו:
    1. הציבור טיפש ובעל זיכרון קצר. יש להרוויח זמן.
    2. להגביר את המאמץ לארגון תיקים פוטנציאלים למקבלי החלטות רלוונטים.
    3. יש לעשות מאמץ עילאי להמנע מחשיפה ומשינויי כלשהו.
    4. כל הביקורת מקורה בגורמים עבריינים אינטרסנטים או מרוקאים, רוסים וכד...

  • 49.

    הפעם אני עם כספית ב 100 אחוז! (ל''ת)

    אור, 07/11/09 18:04

  • 48.

    בן כספית אתה כמעט אמנון בן דרור

    amir, 07/11/09 17:55

    כל הכבוד

  • 47.

    נאמן מיליונר מרחביה, מזוז הגיע מעיירת פיתוח. (ל''ת)

    צבי, 07/11/09 17:47

    • זה לא העיניין. תלוי את מי או את מה אתה משרת. מזוז

      רונית, 08/11/09 04:27

      שהיגיע מעיירת פיתוח הוא בעמדת חולשה כלפי המערכת הכוחנית שאותה הוא משרת. נאמן שיש לו כוח משלו נמצא בעמדה אחרת לגמרי

      • מזוז שפוט של המערכת שקידמה אותו. (ל''ת)

        ד.ט., 08/11/09 09:52

  • 46.

    כל הכבוד לך בן

    דני, 07/11/09 17:36

    סוף סוףיש מישהוא שמהמר על חייו
    מי יודע אולי בעוד חודש כבר יהיה משהוא על בן כספית
    אני מעריך מאוד אותך בן שיש לך את האומץלהגיד את כל האמת על החבורה הזאת
    זו קליקה שחיה בתוך המעגל שלה ולא נותנת לאף אחד לבדוק מה קורה בתוך הקליקה
    באמת מי אנחנו בכלל מנסים לבדוק אולהביע דיעה כזו או אחרת
    הם יודעים הכל הם החכמים מכל אדם אנחנו לא מבינים שום דבר אנחנו טובים להתעסק בחרא אנחנו טובים לחייות בשדרות או בקריית שמונה מיאנחנו בכלל
    עד שבא מישהוא מחוץ למעגל שלם ומנסה לשנות ישר קופצים עליו והופכים אותו לאויב של המדינה
    אוי לו לאדם שמנסה להציק להם
    אני מברך אותך בן כספית

  • 45.

    כל הכבוד לך בן כספית - סוףכל סוף מישהו אומר את האמת (ל''ת)

    bilbi, 07/11/09 17:04

  • 44.

    בן אתה עיתונאי השנה !!!

    יואל, 07/11/09 16:56

    אומץ לב וכתיבה חדה יסודית היה תענוג לקרוא.

  • 43.

    איזו דמגוגיה!

    יואב, 07/11/09 16:56

    איזו דמגוגיה, כספית, ממש נופת צופים! אם יצליח נאמן במזימותיו הוא יהיה חייב לך הרבה סקופים,לא?
    ואיזה טעויות! בסיסיות!!
    1. הנבחרים הם הח''כים, והם נבחרו כדי לחוקק חוקים - הרשות המחוקקת, שמעת פעם על דבר כזה? אלפבית במדע המדינה - ולא - אני חוזר: ולא כדי לנהל את המדינה.
    2. השרים בממשלה ממונים, ממש כמו השופטים אבל בלי הידע והניסיון שיש לשופטי העליון, והם אלה שאמורים לנהל את המדינה על-פי החוקים שהכנסת מחוקקת, ולא להיפך.
    אלא שאצלנו שליש מהח''כים הם שרים, הרכבת ממשלה דומה לשוק סוסים צועני במזרח אירופה, שרים ממהרים למלא את כיסיהם - הירשזון, בניזרי,דרעי, ואלה שבתהליך כמו אולמרט - והאזרח הקטן - למי יפנה?
    כל עוד נמשכת האנומליה הזו, הסימביוזה ממשלה/כנסת, אין ברירה אלא להמשיך ככה, מה עוד שמזוז-לדו הם הרכבמנצח - תראה כמה ראשי משפחות פשע נשלחו לכלא בשנתיים האחרונות! וכמה פוליטיקאים בכירים!
    והעיקר, כספית, גם אתה, כמו נאמן ופרידמן, לא מסבירים מדוע, בעצם, יש לפצל? הקבלה כמובן-מאליו שישלסרס את כלב-השמירה של הדמוקרטיה כדי להציל את הפורצים את גדרותיה היא הדבר המפחיד ביותר שמשתמע מדבריך,

    • לאורך כל הכתבה בן כספית הסביר למה לפצל. לא הבנת? יש לך בעיה... (ל''ת)

      אהוד , 07/11/09 17:19

    • הבחירה כל כולה בידך

      אחד העם, 07/11/09 17:26

      או שאתה מגיב מטעם, או שאתה סתם טיפש, או שאתה שניהם, מגיב מטעם טיפש או טיפש מגיב מטעם.

    • חיבור טפשי ביותר ושלושת השורות האחרונות הראו כמה הכותב (ל''ת)

      מנותק מהסביבה ופועל לפי התוכנה שהטמיעו בו, 07/11/09 18:41

    • מה רשות שיפוטית אמורה להיות כולנו יודעים, אך מה שמכעיס זה מה שקורה

      ד.ט., 08/11/09 09:09

      בפועל. והשופט ברק ברוב חוצפתו, מעז לדבר על סכנה לדמוקרטיה. מר ברק דמוקרטיה זה שלטון הרוב, והרוב הזה לא בחר אף אחד מן השופטים. ואל תספרו לי שהם הטובים ביותר, אם ביניהם יש אחת כמו עדנה ארבל או פוגלמן בן חסותה של בייניש.

    • הסבר מדוע יואב נכשל במה שהוא מאשים את הזולת: בדמגוגיה

      חבר מרכז ליכוד, 08/11/09 10:20

      איזו דמגוגיה, יואב, ממש נופת צופים! אם יצליחו מזוז ולדור במזימותיהם הם יהיו חייבים לך הרבה כסף,לא?
      ואיזה טעויות! בסיסיות!!
      1. הנבחרים הם הח''כים, והם נבחרו כדי לנהל את המדינה- הרשות המחוקקת, שמעת פעם על דבר כזה? אלפבית במדע המדינה - ולא - אני חוזר: ולא השופטים! השופטים צריכים לפרש את החוקים ולא לשים חלק מהם כחוקי על ולהעמיד בכך את כל המדינה תחת פרשנותם העקומה!
      2. השרים בממשלה ממונים מכח היותם אנשי ציבור, שלא כמו השופטים שהידע והניסיון שלהם מתחיל ונגמר בדרך כלל באוניברסיטה העברית החילונית-אשכנזית-פוסט ציונית!
      אלא שאצלנו השופטים חושבים עצמם לחצי אלוהים, ולא מבינים שהם נבחרו לשרת ולא כדי לשלוט!

  • 42.

    לבן כספית לך נתונה הערכתי ודאגתי. לתשומת ליבך...

    הצצה לתוך המערכת!, 07/11/09 16:50

    פרקליטות המדינה הינה חוד החנית של חבורה אנטי דמוקרטית בעלת מאפיינים של כת דתית הזוייה.תיקים תפורים כמו מכרזים תפורים(פרקליטות מיסויי וכלכלה), חבר מביא חבר ושיבוטים אידיולוגים היו ונשארו מאפייני פרקליטות המדינה.
    עם השנים התנהלות קלוקולת זו יצרה משבר אידיולוגי שתוצאותיו נטייה לאובדן מנהיגות אינסטרומנטלית בתוך הפרקליטות והשתלטות של גורמים מקורבים לגורמי כח עם אג'נדה קרייריסטית ברורה.
    אני מתנצלת על ההשוואה ,אבל התופעה מזכירה לי את חשיפת מעללי השטזי במזרח גרמניה.
    אפשרות לחשיפה זו היא חלום הבלהות של הכוהנים הגדולים בפרקליטות המדינה ומכאן גם התנגדותם הנחרצת לשינויי ולביקורת.

  • 41.

    פעם ראשונה שאני מסכים עם בן כספית.אבל רד מראש הממשלה(כל בעיה ביבי?) (ל''ת)

    רן, 07/11/09 15:00

  • 40.

    זוהי שירת הברבור של הדיקטטורה המשפטית

    מאיר, 07/11/09 14:41

    בן, אתה אמיץ מאוד,אחרי כתבה כזאת ,אתה גם על הכוונת.
    לא ידעתי שיש לנו פוליטיקאים כל כך ישרים.
    במצב הקיים אני
    לא סמוך לא על הפוליטיקאים ולא על העו''דינים,אולי על העיתונאים?
    לא,רק על המסננים

    • שירת הברבור? אשרי המאמין- אלה יוותרו על הכל?

      אלתרמן, 08/11/09 16:22

      הרי הם כמו רוטוויילר נושכים ואינם מרפים

  • 39.

    לא להאמין,תחליפו במאמר את אליטה משפטית, בתקשורת הישראלית

    אביהו, 07/11/09 14:41

    יצא מאמר מאלף של בן כספית עליו ועל חבריו בתקשורת ,לא להאמין.
    אביהו

  • 38.

    הצלחתה של מערכת המשפט

    עבדיאל, 07/11/09 14:39

    היא שגם מאמרי הסתה רדודים ושפלים כגון זה של בן כספית מתפרסמים בעיתון. אכן, היה זה בית המשפט העליון שהגן בכל כוחו ובגבורה עילאית על חופש הביטוי, כמו גם על זכויות אזרח אחרות. אלא שאותם אלה שנהנים מהגנת הדמוקרטיה שמערכת המשפט מסייעת ליצור לא מהססים לדוקרה בגבה באכזריות פעם אחר פעם באמצעות סכיניהם המושחזות. כך עשה כהנא, שלא היה יכול לפעול כלל אלמלא הגן בית המשפט העליון על זכויותיו בכל צעד ושעל, כך עושים בן כספית ואחרים.
    הענק המשפטי שמגן על הדמוקרטיה של כולנו מדמם. הוא מתעקש לרחם על דמוקרטיה של אכזרים, והאכזרים הרי לא ירחמו עליו. הענק הפצוע עדיין עומד, נלחם בשארית כוחותיו למען כולנו. הוא לא יעמוד עוד זמן רב, אם אנו האזרחים לא ניחלץ להגנתו.

    • כלומר שימוש בחופש הביטוי כנגד האליטה המשפטית היא כפיות טובה...

      דני, 07/11/09 20:45

      ואני חשבתי שזאת זכות המוקנית לכל אדם...

    • אותו בג''ץ פסל את רשימת כהנא אבל אישר מפגות ערביות החותרות תחת קיומה של

      ד.ט., 08/11/09 09:12

      המדינה.

    • בית המשפט איבד מכוחו המוסרי כאשר התיר את ההתנתקות

      כתום, 08/11/09 10:27

      אלפי אנשים נאלצו לעזוב את ביתם נגד חוק יסוד שקבע בית המשפט העליון - חוק כבוד האדם וחירותו. המצב בו אהרן ברק קובע שביתו של אדם הוא מבצרו ביחס לערבים, ובאותה נשימה מתיר את גירושם של אלפי ילדים מביתם מבצרם רק בגלל שהם יהודים ושומרים על אשקלון - הוא מצב נורא, ומראה שיש לבית המשפט מחלה אוטואימונית קשה, שתחסל אותו במוקדם או במאוחר למרות הגיבוי שנותנת לו התשקורת.

    • מהיכן לקחת כי הם מגן הדמוקרטיה

      אלתרמן, 08/11/09 15:35

      הרי הם נפוחי החשיבות העצמית יהירים במידה שלא תאומן עסוקים רק בעסקות טיעון ובפשרות כדי שלא יצטרכו לקרוא תיקים, ללומדם ולדון בהם. מה שמעניין אותם זה מתי ואיפה הולכים לאכול צהריים
      ההגנה היחידה שהם עסוקים בה היא משרתם, מותורתיהם מכוניותיהם (שאין להם זכאות כלל). אתה אולי לא זוכר איך מישאל חשין הזדעם על פרידמן אשר יצא עם דגל השינוי. ''אני אגן על הבית שלי'' אמר. מה שלו? הוא שכח שהוא עובד אצלי,אצל העם והבית הזה הוא שלנו ושל פרידמן וגם שלו.....

  • 37.

    השאלה היא למה נאמן רוצה פיצול ?

    דודו, 07/11/09 14:34

    הוא מחפש נקמה ברשות השופטת !

    • כי בשנת 2009 הגיעה השעה ליישר קו עם שאר מערכות המשפט בעולם?

      גיל, 07/11/09 22:38

      אגב, זה תיקון קטן מאוד שכבר מזמן היה צריך לעשות.

      לדעתי צריך לעשות רפורמה רצינית ולהחליף חצי מאנשי הפרקליטות באנשים שלא נכנסו דרך קשרים ופרוטקציות.

  • 36.

    בקריאה ''צדק להמונים'' מסתער כספית על הבאסטיליה, ושוכח מה קרה בנפול ההסת

    כספית רותחת בתח...., 07/11/09 14:15

    ההסתדרות...הליכודניקים חדורי ''תחושת העוול ההיסטורי'' משתלטים על האוצר (=שמחה ארליך, יורם ארידור את דוד לי) ובעזרת ''מרכז הליכוד'' מנסים ''לחלוב כל לירה ושקל'' ש''החביאו המרובעים של ההסתדרות''. ''המערכניקים גנבו שקל?....אנחנו נחמוס שלושה!''. על גב השור הזועם, רוכבים אולמרט והירשזון....וגם הטייקונים (=הששים למנטרת ה''הפרטה בכל מחיר'' של ביבי). נראה שרק מערכת המשפט נשארת להגן על ''החור בחומה''(=כן, ''הדיקטטורה המישפטית''). ועכשיו, הגיע הזמן להרוס את מערכת המשפט (=שאי אפשר להתעלם מחולייה ותחלואיה), ובא שגעון לישראל!!!.

  • 35.

    לדעתי אין מנוס מלהכניס אנשים חדשים לפרקליטות. זה הפך לקן צרעות

    מספיק עם ההשתוללות, 07/11/09 14:04

    כשחלק מסויים בדמוקרטיה צובר יותר מדי כוח והופך לפגיעה בדמוקרטיה, צריך לבזר את כוחו.

    אני לא מכירה ולא בחרתי את הפרקליטים שממלאים את הפרקליטות.

    אחד אחרי השני אתה שומע על פגיעה בתקינות השלטונית, על כך שהם שכחו שהם עובדים במיגזר הציבורי וחושבים שהם הריבון וינהלו את השר והממשלה שאחראית על המדיניות.

    כולם שם תמימי דעים על הכל, אין עצמאות מחשבתית, אין מקוריות והסתכלות שונה.

    אלו תסמינים של מערכת מנוונת שצריך לרענן באמצעות הכנסת אנשים אחרים.

    את מי שלא מבין את מקומו ואת תפקידו בשירות הציבורי וכמשרת הציבור למען הציבור- יש לשחרר לשוק הפרטי, ויש להביא משפטנים, רצוי כאלה שכבר כמה שנים חוו את פגעי המערכת, ומכירים עוד עולם מלבד כתלי הפרקליטות.

    באמצעות ''גיוון'' diversity ומגוון רחב יותר של משפטנים- נוכל להפיח חיים בגוף המנוון הזה.

    מה גם שזה יעזור למגר את הנפוטיזם וסידור הג'ובים למקורבים שנפוץ מדי (ולא ראוי אף פעם) דווקא במשרד המשפטים.

    • נו. ומי יעשה את זה במקום שבו חבר מביא חבר? (ל''ת)

      ד.ט., 08/11/09 09:50

  • 34.

    מה עם הדיקטטורה של העיתונאים המתלהמים?...שמעתם את הפתיח של גבי גזית?..

    כספית רותחת בתח....., 07/11/09 14:04

    לתוכניתו, ש''אלי ישי הוא קוץ בתחת''?...וגם א אני מתנגד לדבריו ודרכיו של אלי ישי, עדיין...ולגבי בן כספית המתלהם, כדאי להזכיר כי פיצול תפקיד היועץ, לא בטוח שיביא שקט ושלווה (=יביא להתנגשות עימותית, בין ''התובע הכללי'' שירצה ''מלחמה טוטאלית בשחיתות''...לבין ''היועץ המישפטי לממשלה'' שירצה לשמור על המערכת השלטונית...מה שעלול ליצור אנרכיה...). כל החיים זה כמעט ''ניגוד עינינים'', לא?....

  • 33.

    כתבה ראויה

    בניסן, 07/11/09 14:00

    גם לכתוב את הדברים האלה כהוויתם נדרש אומץ, כאשר התקשורת בכללותה
    ( עוד גוף עתיר כח שהוא חף מביקרות ומאחריות) תומכת ב''שלטון החוק'' נוסח אהרון ברק ושותפיו.

  • 32.

    זה הרבה הרבה הרבה יותר מניגוד עניינים, מזוז נלחם על חייו כפשוטו.

    שפתי כהן , 07/11/09 13:34

    אם לא תהיה לו, או למחליף שהוא יתקע בכסא שלו, שליטה על הממשלה, הם יחליטו לחקור את הציד שביצע בשר המשפטים, בנשיא ובראש הממשלה.
    או אז, אני מבטיחכם שמזוז הוא שיגיע לבית הסוהר ולא אולמרט ולא קצב.

  • 31.

    יישר כח בן!!! (ל''ת)

    מרק, 07/11/09 13:30

  • 30.

    לא כנופית שלטון חוק כי אם ''שורה''(אייתולות) ''משורה ישחרר רק המוות''. (ל''ת)

    שפתי כהן , 07/11/09 13:27

  • 29.

    יחי הקיסר ירום הודו אהרון ברק, תחי הצארינה ביניש.

    שפתי כהן , 07/11/09 13:25

    תחי חמולת מזוז.
    מזוז היה הבוס של שתי אחיותיו, אשתו וגיסו, כולם בקודש הקודשים של הפרקליטות).
    אבל בעירית טיז אי נאבי, פיטרו את אחת ממטאטאי הרחובות בגלל שאסור ששני אחים יעבדו בטאטוא רחובות.
    חיישינן שמה הם ישקרו קשר נגד האשפה.
    וחמולת מזוז והרועץ הנועץ, הם הזרוע הצבאית של גילדת חוק(ן).
    וגילדת שוקן(הסמרטוטיאדה שלנו)קשורה לגילדת חוקן בקשר הידוע:
    רק גילדה בטיז גילדה ומלחמת כנפיות חוק.
    ראיתם פעם כתב אישום נגד סמרטוטון או סמרטוטן ?
    מה אין חוקים שמגבילים את העיתונאים ומטילים עליהם עונש, למשל על שפיכת דם נקיים בזדון ?
    יש ויש אבל מתי העמידה לדין גילדת חוקן את מי מגילדת שוקן ?
    מזוז אישפז אדם שפוי בכפיה בבית החולים לחולי נפש שערי מנשה.
    שמו של האיש :חיים אברהם.
    הוא אושפז בעזרת תיקים פלילים ללא כתב אישום ובניגוד ל6 חוות דעת פסיכיאטריות, ובראשן חוות דעת של המוסמך היחיד, הפסיכיאטר המחוזי.
    כך הם חיסלו את חייו של חברי ואני כמו אותם שרמזת עליהם מפחד לבקר אותו בכלא המשוגעים.
    אני מפחד שלא יתנו גם לי לצאת.
    מה היה חטאו ?
    הוא הגיש תביעות משפיות נגד הקיסר ירום הודו אהרון ברק, חבריו ובראשם נגד הרועץ הנועץ מזוז.

    • חמור מאוד ומי יחקור זאת? (ל''ת)

      ד.ט., 08/11/09 09:45

  • 28.

    שביבי יסתכל מעבר לאינטרס הריגעי,וישנה את שיטת המימשל,

    אבל ביבי מפחד, 07/11/09 13:10

    ממשלה צריכה למשול בלי להיות תלויה בסחטנות פוליטית, לא משנה שמאל או ימין העיקר שתמשול,שר המשפטים כמו כל הממשלה לא מסוגל לתפקד,כשלכל אחד בקואליציה אינטרס שונה

  • 27.

    זה לא נכון-יש לשמחון לאן ללכת-אפי שטנצלר תפקח עיניים! (ל''ת)

    הקריות הכוננות, 07/11/09 13:02

  • 26.

    מחזק את דבריך בן! הפרדת רשויות צריכה לעבוד בשני הכיוונים!

    Eחד, 07/11/09 12:56

    זהו שורש העניין. מצד אחד הכנסת והממשלה לא מתערבות בהחלטות שיפוטיות, אבל מנגד - הרשות השופטת מתערבת בכל החלטה של הכנסת והממשלה, ונעמדת על הרגליים האחוריות כנגד כל ניסיון לרפורמה, מוצדק ככל שיהיה.
    אני מסכים עם הניתוח. מי שלא הסכים להתגמש -יישבר! מדינת ישראל תחזור להיות דמוקרטית, ומערכת המשפט תאולץ לחזור לסמכויות המקוריות שלה.

  • 25.

    כתבה מאוד אמיצה ,ולצערינו מאוד אמיתית, (ל''ת)

    מוטי שקורי, 07/11/09 12:49

  • 24.

    נשמע כמו עיתון גרמני ב1933 (ל''ת)

    סס, 07/11/09 12:46

    • כשאין מה להגיד אתם מתחילים לבכות (ל''ת)

      הריטואל הקבוע, 07/11/09 13:25

    • צודק מאוד- נשמע כמו עיתון גרמני ב1933

      nhru, 07/11/09 22:01

      לכספית, עיתונאי החצר של אולמרט יש סדר יום מסודר ומאורגן....

      • נשמע כמו אמת אמיצה! כל הכבוד לכספית!! (ל''ת)

        דניאל, 08/11/09 19:35

  • 23.

    נשמע כמו עיתון גרמני ב1933 (ל''ת)

    סס, 07/11/09 12:45

    • כן - כמו עיתון מחתרת גרמני שמנסה לשנות את הדיקטטורה

      עומר, 07/11/09 19:17

      אגב בן, הסכמתי עם הרבה ממה שכתבת, אבל חשפת את צביעות השמאל כשאמרת שרמון היה חקירה אחת יותר מדי. מה רק כשפוגעים באנשים מהצד שלך אתה נזכר לתקוף? איפה ההגנה על הדמוקרטיה?? עדיין עדיף מה שכתבת על תמיכה בדיקטטורה.

  • 22.

    פעם ראשונה שאני מסכים בכמעט ב100%

    סטודנט למשפטים, 07/11/09 12:39

    עם מה שבן כותב.

    כתבה מצויינת!

  • 21.

    כל הכבוד על האומץ. מדהים שהימרת על גורלך מקווה שלא ירקת פעם על המדרכה (ל''ת)

    mor, 07/11/09 12:28

  • 20.

    Super-excellent

    John, 07/11/09 12:25

    This is a superb article which will be studied in historical text books how the only democracy in the middle east became the only judicial dictatorship in the world. This is the most important contribution of Aharon Barak to the state of Israel and the world. Kol HaCavod Ben Kaspit!

  • 19.

    בן הקרנף ואידך זיל גמור (ל''ת)

    הצופה הנאמן, 07/11/09 12:22

  • 18.

    השינאה לברק מעבירה את כספית על דעתו

    נישבר לי מבן, 07/11/09 12:17

    לא היה צריל לקרוא יותר מידי כדי להגיעה ל א. ברק ולהבין שגם הוא קשור לענין. לא מבין למה אתה שונא כ''כ. בניתה מארג שלם של סיפורים, קישורים, הספרים ופרושים כיד להוכיח אתה (כמו תמיד !) צודק
    די כבר

  • 17.

    טור מאלף וכל מילה תענוג

    רועי, 07/11/09 12:06

    רק תיזהר לא להיחקר

  • 16.

    יועץ משפטי - פרקליט המדינה

    משה ורדי, 07/11/09 12:01

    אין ספק בצדקת הצעתו של שר המשפטים להפריד בין היועץ המשפטי לממשלה לפרקליט המדינה.
    המצב העובדתי כיום, שאין יועץ משפטי לממשלה, ואים פרקליט מדינה לנושאים פליליים.
    לא צריף להיות משפטן מבריק ובעל נסיון כמו שר המשפטים בכדי לראות איך שהנושא זועק לשמיים.זה הזמן שעל ראש הממשלה לקבל את ההחלטה הנכונה ולתמוך בהצעתו של שר המשפטים.
    לבן כספית - יישר כח וכל הכבוד על שהבעת את מה שהרבה אנשים חושבים ולא היתה להם את הבמה המתאימה להביע את עמדתם.
    משה ורדי

  • 15.

    פשוט כתבה מעולה!

    למות או לכבוש את ההר, 07/11/09 11:57

    העם מתחיל להתפכח-יאללה,להכין דרכונים.

  • 14.

    יהודית ודמוקרטית לפי בן כספית . . .

    מני, 07/11/09 11:55

    שגם היהודי והפושע
    את גורלו המר קובע

    • יהודית ודמוקרטית לפי האספסוף המתלהם

      שם, 12/11/09 14:56

      שרק מי שנולד לאם יהודיה עפ''י דרישות ש''ס יקבע מה הוא יעשה לאחרים.
      בן כספית רב המתקרנפים יודע את הדרך אל מלכות האספסוף. ועוד מעט גם אירית-עירית תלך בדרכו.

  • 13.

    כתבה אמיצה משקפת מציאות עצובה,תודתי לבן כספית. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 07/11/09 11:55

  • 12.

    אני מעדיף לחיות תחת הדיקטטורה של רחביה

    אמיר, 07/11/09 11:51

    מאשר תחת הדיקטטורה של המושחתים ורודפי הבצע.
    נכון, אנשי רחביה חיים טוב, עם אאודי וכאלו,
    אבל המושחתים האמיתיים שבן כספית רוצה
    להמליך עלינו (בלי אפשרות ערעור, כי כבר לא
    יהיה מי שיגן עלינו), לא יסתפקו באאודי A6.

    הפוליטיקאים סוף סוף רועדים מפחד.
    האם בן כספית חושב שבלי ''החבר'ה האלה משלטון
    החוק'', שרי-ממשלה היו יושבים בכלא?

    • במילים אחרות אתה מוותר על הדמוקרטיה. שיערב לך. אני לא. (ל''ת)

      Eחד, 07/11/09 12:51

    • כספית רוצה לחלץ את אומרט מיטיבו מכתבי אישום נוספים, זה כל הסיפור. (ל''ת)

      יאלו, 07/11/09 22:02

    • מה תעשה אם הדיקטטורים יתחלפו ויתפרו תיקים לפוליטיקאים שלך? גם אז (ל''ת)

      תתמוך בדיקטטורה?, 07/11/09 22:53

    • בלי כנופיית שלטון החוק גם יחזקאל בייניש היה בכלא. (ל''ת)

      ד.ט., 08/11/09 09:41

  • 11.

    דיקטטורת רחביה וטלביה תפרוש בעוד כעשר שנים-הם יהיו בני 95 (ל''ת)

    המשפטן, 07/11/09 11:47

  • 10.

    בהיכל השקר=נקבע גורלנו=ברק-ביניש-ארבל-וחבורתם=דאגו לקמט&האמת=לטובתם@^@ (ל''ת)

    נ.כהן 60 שנה היינו רדומים ואפשרנו להם=חופש פעולה מ, 07/11/09 11:46

  • 9.

    בן בן

    נתנאל, 07/11/09 11:42

    הוא לא יירגע עד שנצניהו יקבל החלטה להחזיר את כל ירושלים,בן בדומה למערכת המשפט השיטה בעיתונות עובדת כך שתגיד לי מה דעתך ואגיד לך כמה כשרונך גדול על מנת שתוכל לעבוד בעיתוננו אחרת עיתוני רדוד כמוך לא יכול היה לעבוד במעריב.
    דרך אגב פעם אחת אל תפחדו ותפרסמו את התגובה שלי

  • 8.

    מדאיג שאין 1000 תגובות (ל''ת)

    אלי רימון, 07/11/09 11:40

  • 7.

    יעקב נאמן

    rafir, 07/11/09 11:39

    יעקב נאמן אינו שר משפטים אלא פרקליטו של השר ליברמן

    • האם הוא היה פרקליטו גם בקדנציה הקודמת שממנה ''הועף'' ע''י עדנה ארבל? (ל''ת)

      תפירת התיק ההוא חיסנה אותו כיום, 07/11/09 22:26

  • 6.

    הנחה חסרת יסוד

    אחד העם, 07/11/09 11:33

    ברק ויתר אומרי ההן אחריו, פואד, שמחון, בוז'י, לא יפרשו מהממשלה בשום מקרה ובשום קונסטלציה,ואת זאת יודעים גם ביבי גם נאמן וגם ברק, ועל כן השאלה היחידה היא עד כמה נחוש נאמן.

  • 5.

    בן כספית - אתה גאון בניתוח מצבים

    א. יוסי, 07/11/09 11:31

    לא הרבה מהעם רואים את התמונה כמו שנכתבה בכתבה. הארת את הנקודות בסדר הנכון. בהקשר הנכון. אנחנו נוטים לשכוח את הדברים. זה טוב שאתה מזכיר לנו מידי פעם מה היה ולאן אנו הולכים.

    אני עדיין זוכר לך את ''אחמד שומע''. הוא מהדהד לי בראש כשאני לא מבין.

    ישר כוח. (וזה אפילו לא משנה אם אני בעד או נגד פיצול סמכויותיו של היועץ המשפטי לממשלה)

    • בן כספית אתה צדיק (ל''ת)

      איש ישר, 07/11/09 13:50

      • בן כספית תעשה לי ילד (ל''ת)

        חוה, 07/11/09 14:07

    • אתה חכם ואוהב ישראל (ל''ת)

      אוביקטיבי, 07/11/09 14:06

  • 4.

    באיראן יש איטולות...בישראל יש כנופית ''שלטון החוק''.. (ל''ת)

    gabriel, 07/11/09 11:25

    • סיכום מבריק - כל הכבוד גבריאל

      כנראה יש הרבה אנשים שחושבים כמוני, 07/11/09 11:58

      ואני יוסיף: מזוז הוא יותר גרוע מאחמדינג'אד. הוא אחד מהמכות הכי קשות למדינתנו. אבל הבעיה הינה כי הוא רק אחד מה-''שליחים'' שהוכן ןקודם מראש בכדי להגן על האליטה ''מעצבת החברה'' הישראלית.
      לא מכתבות בעיתון יבוא השינוי אלא יש כאן צורך ב-''מהפכה עממית'' של ממש.

  • 3.

    מאז פרשת נמרודי בן איבד את הצפון לגבי מערכת המשפט (ל''ת)

    אלון, 07/11/09 11:16

  • 2.

    לפי בן, כל הפוליטיקאים ישרים וכל הזמן תופרים להם תיקים. חחחח

    רן, 07/11/09 11:16

    ממש היה צריך להתאמץ על אולמרט- המעטפות לא דיברו בשם עצמן.
    גם הירשזון, ובניזרי- מאמץ גדול היה נדרש - רק שהמעטפות שהרשזון העביר והשיפוץ של בניזרי דיבר בפני עצמו.
    בן תתפוס נושא אחר. כי מאז פרשת נמרודי אתה לא ממש אובייקטיבי.

    • למתחזה רן

      אבי, 07/11/09 12:00

      כמובן שאתה מצוות התגובות של המאפיה בייניש את מזוז בעמ.לא יעזור לכם אם לא עכשיו עוד שנה שנתיים הכל יתגלה פרשת רמון ועוד.

      • למתחזה אבי - מי שמך ??? (ל''ת)

        דמוקרט ישראלי, 07/11/09 14:06

    • אבל רפול היה ישר, ונאמן כנ''ל, ופרידמן גם לו ניסו להדביק פרשיה, וקהלני

      לא נשכח את יחזקאל ביניש, 07/11/09 14:07

      אפילו ללימור לבנת ניסו לייצר תיק, אבל בהחלט הרשיעו את הפושעת האיומה והמושחתת בלומינטל שהסיעה ושיכנה פעילים ליום פעילות בתל אביב.

      לעומת זאת יש לנו את משפחת ביניש וארבל נקיות הכפיים שמעולם לא נתנו אתנן תמורת קידום בת משפחה ומעולם לא דאגו לסגור תיק פלילי ולייצר תקדים בשביל להתחמק מתשלום מיסים קנס וכלא על העלמת מס בגובה מליון שקל.

    • לא כל הפוליטיקאים ישרים אך כל היועצים ופרקליטי המדינה האחרונים מושחתים (ל''ת)

      ויש להחליף את השיטה, 07/11/09 22:49

  • 1.

    מערכת המשפט בנויה משאריות אצולת הסוציאליסטים שבזזו את המדינה שנים. (ל''ת)

    אבי, 07/11/09 11:11