• 65.

    אשרנקואים

    רונלד, 20/11/10 20:19

    שיוציאו אותו להורג!!

  • 64.

    להעלות מייד את כל המפיה הרוסית לארץ,אולי יש להם סבא של סבא מצד האבא יה

    גוי, 09/11/09 21:24

    קדימה רוצים את כל הרוסים כאן אוהבים אותם להעלות את כל המפיה לארץ אולי יש להם סבא ל סבא מצד האבא יהודי, דחילק אלו יהודים?

  • 63.

    אף אחד מהם לא התקרב לאכזריות הרצח של דמיאן הגוי (ל''ת)

    יואב, 09/11/09 21:21

  • 62.

    russian

    russian, 08/11/09 11:51

    אין על רוסים
    תחזרו אתם למדבר שלכם
    לפחות אנחנו מודים במעשינו לא כמוכם פחדניםםם

    • על מה ולמה ההתנהגות הזאת?

      ד. ארנון, 09/11/09 12:14

      אתה והחברים שלך תוקפים למטה יהודים מכל מיני מדינות,נשים ישראליות וכוליוכן אומרים שיהודי מרוקו צריכים לחזור למדבר, אולי גם אני צריך לחזור לסלוניקי? אני מזכיר לך משהו שכנראה לא ברוב לך, אנו יהודים זאת המדינה שלנו לא שלכם.
      הביטויים שלכם מזכירים לי את מה שעבר העם היהודי בגלות ולכן ברחנו משם והקמנו את מדינת היהודים, לצערי נתנו לאנשים כמוך לעלות לארץ ישראל ועדיין נדמה לכם שאתם אי שם במדינות מהם באתם.
      האמת שצריכה להיאמר היא שרוב רובו של העלייה שנמשכת משנות התשעים אינה יהודית כלל, היא לא עלתה לארץ ממניעים דתיים או ציוניים כי אינכם יהודים או ציוניים, שום קשר למסורות היהודיות.
      אתה גם צריך להיזהר בתגובות שלך, נורא קל להגיד את האמת עליכם, הרי העלייה הזאת לא באמת תרמה ועזרה ביסוד הארץ (אלא העליות הרוסיות שהיו יהודיות בעבר ושייכות לכאן), גם התנהגותכם הפושעת והנפשעת בארץ ידועה לכולם והשורה התחתונה היא אם אתם כה שונאים את היהודים והמוסלמים למה אתם ממשיכים לגור כאן?
      אולי בגלל שהכסף שאתם עושים כאן הוא מעל לכל? ולפני שאתם כותבים את כל האשפה הזאת כדאי שתסתכל על הכותרת של הכתבה הזאת!

  • 61.

    ללא יראת שמיים ניתן לאבד צלם אנוש (ל''ת)

    דוד, 08/11/09 10:03

    • נכון, כמו יגודייב, אליאור-חן, האמא המתעללת, דמאיניוק והרב-עובדיה (ל''ת)

      והרגוני על דבר אשתי, 08/11/09 12:07

  • 60.

    יש מישהו שייתן את הדין ע''כ שהאיש הגיע לישראל למרות עברו הקימינלי? (ל''ת)

    מחכה לתשובה, 08/11/09 09:36

  • 59.

    אני לא אוהב ישראלים צבועים שקרנים ומחייכים Russian Jew 100%

    יבגני, 08/11/09 09:01

    יהודי רוסי שלא אוהב ישראלים כי ישראלים הם חארות שעושים אפלייה לדוברי רוסית

    • אז למה אתה מחכה ?-רוצה שיממנו לך גם כרטיס חזרה ? (ל''ת)

      תן פרטים,ונשתדל כמה שאפשר.., 08/11/09 10:27

    • גם אנחנו לא אוהבים אתכם (ל''ת)

      ., 08/11/09 10:27

    • מתי ממריא המטוס הבא לרוסיה? (ל''ת)

      אולי תספיק אותו, 08/11/09 11:00

  • 58.

    אל דאגה, תוך 5 שנים הוא מסתובב שוב בינינו, הודות למערכת החוק הישראלית (ל''ת)

    מר הרתעה, 08/11/09 08:51

  • 57.

    כל הטינופת האנושית של רוסיה אצלנו. כל אשפת האדם. חבל (ל''ת)

    עופר, 08/11/09 08:34

  • 56.

    רוסים הם לא רק רוצחים ומאפייה רוסית,הם גם דוקטורים

    הבולגרי, 08/11/09 08:07

    ומקנה רחוב .

    • אכן דוקטרים בעיקר רופאים , פיזקאים אחיות ועוד . (ל''ת)

      הכל בסדר, 08/11/09 09:48

  • 55.

    רצח 6 אנשים ..כמה רצח שימעון פרס ? 2000 זה לא יותר מזעזע ?

    כיכר מלכי ישראל, 08/11/09 07:49

    ולאף אחד זה לא מזיז...

  • 54.

    כתבה מזיקה.למה לתת רעניות לאנשים ? למה ללמד את העבריינים איך לא לטעות

    להבא ? למה להרגיל אותנו לנורמות קלוקלות של גויים ?, 08/11/09 05:26

    למה ???

  • 53.

    11 לא רוסי

    שימו לב, 08/11/09 04:13

    מדליק מדורה

    • מסכימה (ל''ת)

      קרן, 08/11/09 16:25

  • 52.

    מאוד לא אהבתי את ה''הסבר האנושי'' לרצח הבהמי. מדובר בסתם חלאה צמאת דם

    סילברג, 08/11/09 02:02

    מדוע לחפור ולהמציא תירוצים לרוצח נשים וילדים. הרוצח לא הושפל יותר מכל מועסק אחר, שגונב, נתפש ומפוטר.גם אינך יודע אם הוא באמת גנב רק בקבוק אחד של וודקה.
    ייתכן ואשתו קנאה בהצלחת המשפחה ותרמה לשנאתו וקנאתו מאז פוטר. אולי אף המציאה את השמועה בדבר רומן בינה לבין הסב, רק כדי לעוררו למעשה.קשה לי להאמין שאדם קשוח כמו הרוצח, שבוודאי ספג הרבה השפלות בחייו ולא החזיק בעבודה קבועה, נפגע עד למעמקי נפשו ''העדינה'' דווקא מפיטורים שאירעו לפני שנתיים.
    יתר על כן, משפחת אושרנקו הנדיבה אפשרה לאשתו המרשעת וכפויית הטובה של הרוצח, להמשיך לעבוד במסעדה. מעביד אחר היה מנסה להרחיק כל גורם בעייתי ונמנע מלהמשיך ולהעסיק את אשתו של מי שנתפש בגניבה ופוטר.

  • 51.

    39 כנסי

    לאון, 08/11/09 01:14

    גב' מורנו את יהודיה? אתם מרוקים היתם ותמיד תישארו ערבים ו זה עובדה תחיי אם זה

    • תחזור לרוסיה גוי אנטישמי (ל''ת)

      ., 08/11/09 10:29

    • מורנו זה לא..

      בני נבו, 09/11/09 18:30

      ליאת מורנו הוא שם יהודי, זהו רואים כמה שאתם הגויים מבינים משהו ביהדות.
      נדמה לכם שיש למרוקאים משהו נגדכם כאשר כולם שונאים אתכם, אתה לא מאמין לי?
      הייתי גם מציע לך לקרוא את הכתבה ואת התגובות האלימות של החברים שלך אם אתה רוצה להבין למה שונאים אתכם כל כך.
      שאלה אחרונה, יש במכללה שאני לומד מספר סטודנטים שעלו מהעלייה שלך אף אחד מהם לא עבא ברית מילה, לא ביקר מימיו בבית כנסת ואני יכול להמשיך עוד ועוד, אז איך בדיוק אתם יהודים? אתה בטוח שמי שלא עושה ברית מילה יכול להיות יהודי? בטוח? מי סיפר לך את זה הכומר שלכם?

  • 50.

    חזרה לאמא רוסיה

    אלק x, 08/11/09 01:00

    לתקן את חוק השבות לבטל אזרחות לגויים ולשלוח אותם חזרה לאמא רוסיה.. את הגויים בלבד! בקשר לרוצח איזה כיסא חשמלי מתלבש עליו בול...

  • 49.

    עונש מות למשפחת קרליק

    רחלי רובין, 08/11/09 00:50

    אני חושבת שלאחר שכל משפחת קרליק שהיו מעורבים ברצח מגיע להם עונש מות. סליחה שזה נישמע כו אכזר
    הכל התחיל שהאם גנבה תמפתח של משפחת אושרנקו מהמישרדו והעבירה את המפתח לבת והבת לאבא והאבא פיתחח זה אומר שכולם היו שותפים לרצח שזיעזע את כל המדינה וצריך שהמדינה תחליט לתת להם עונש מוות שירצחו קודם כל את האם נטשה זה מה שאני חושבת. לירצוח ילדיים קטנטנים מה הם אשמים מה הם עשו במה הם פשעו למה למה???

  • 48.

    להחזיר את כול הרוסים לרוסיה ''רוצחי תינוקות''

    אמיר, 08/11/09 00:48

    צריך לחתוך לו את הידים והרגלים ואחר כך את הראש של החמור הזה

  • 47.

    לאדון בוריס

    אורי, 08/11/09 00:43

    אז מה קשה לך עם זה שחשפנו את הפרצוף האמיתי שלכם איזה סיבה יש לנו לאהוב אותכם שאתם מתנהגים כך והדבר שהכי מצחיק זה שאתם באים עם ההתנשאות המצחיקה הזאת תהי בטוח שאף אחד מאיתנו לא היה רוצה להיות רוסי ממש לא הבעיה שלך ושל החברים שלך שאתם חיים באשליה הזאת

  • 46.

    אוי אין מילים....

    just me, 08/11/09 00:02

    פשוט מזעזע איזה פסיכופט ברמות..כמו בסרטים...אינני מכירה את המשפחה אבל,כמה כואב הלב לדעת מה הם עברו ברגעים האחרונים שלהם.נורא!!....משפחה כל כך יפה וצעירה...והילדים הקטנים...אני פשוט בוכה כאילו הכרתי אותם במציאות...זה לא יאמן הסיפור הזה...והרוצח...שום עונש לא מספיק קשה בשבילו..אבל טוב לפחות שתפסו אותו משפחתו שותפה לרצח..

  • 45.

    כתבה צהובה, אי דיוקים, מלודרמטיות מצועצעת

    תת רמה, 07/11/09 23:54

    אבל את שלכם הרווחתם
    כי בכל זאת קראתי הכל

    • צהוב=קוראים=כסף= (ל''ת)

      ביל בול, 08/11/09 01:18

  • 44.

    סקר צל יאיר לפיד באולפן שישי בכלל ישראל,לא רוצים גויים

    אחד מהעם, 07/11/09 22:32

    זה אצל יאיר לפיד .

    תסכלו באתר רשת בתוכנית אנשי היום של גדי סוקניק ,בו טוען ניצב בדימוס מזרחי שיש בעייה עם העלייה מרוסיה וגדי סוקניק מקשה על חברת הכנסת מישראל ביתנו האם הפשע במזרח אירופה הוא אכזרי .

    אנשי היום ,תאריך 4.11.09

    בעקבות רצח משפחת אושרנקו.....

    • העיקר שיאיר לפיד נשמע מזועזע מהסקר

      ., 08/11/09 10:32

      רוסים תמיד היו הפרה הקדושה בתקשורת ואסור להגיד עליהם מילה רעה גם על הרוצחים המתועבים ביותר.

  • 43.

    היום כל הרוצחים מדברים (ל''ת)

    שרון, 07/11/09 22:26

  • 42.

    למה מתעללים בו בכלא?

    מ, 07/11/09 22:15

    ..

  • 41.

    הסתכל לו בעיניים ????...ישר לכסא החשמלי....רוצח תינוקות מתועב ללא חמלה (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 07/11/09 22:11

  • 40.

    אני בשוק -ניראה לי רוב ישראלים חושבים כך

    בוריס, 07/11/09 22:06

    יש לי הרבה חברים ישראלים,אבל בטח הם לא יגידו דברים כאלו לא כי זה לא יפה אלה לא ירצו לחזור הביתה בלי שיניים,הרבה ישראלים צבועים ואנטיפטים ורואים רק דברים שליליים ולא רואים ששליש מיחידות ח''ר זה יוצאי רוסיה,שליש מרופאים גם,אני כבר לא מדבר על עבודות מסריחות שרוב הרוסים מוכנים לעבוד בהם רק בישביל איךשהו לגמור את החודש ולא יושבים באבתלה כמו ישראלים מפונקים וסטלנים שלא בא להם לעבוד בכל עבודה אפילו אם ילדהם רעבים

    • לפני שאתה נכנס לשוק..

      אייל ביטון, 07/11/09 22:24

      בוא תסביר לי כמה דברים.
      אני רק נכנסתי לקרוא את הכתבה על הרצח המזעזע והמחריד הזה ולא התכוונתי להגיב ואני קורא למטה תגובות שלך ושל חברים שלך שעלו מרוסיה וכדומה בשנים האחרונות על כמה שאתם טובים ומוצלחים מצד אחד ומצד שני כמה המרוקאים או אחרים גרועים. אז זהו, סבא של אבא שלי עלה ממרוקו לארץ לפני קום המדינה, ומאז נלחמנו בכל המלחמות, השתתפנו בבניית הארץ וכדומה, וכך גם רוב היהודים שעלו מכל המדינות כולל רוסיה, אז מה אתם תוקפים את מי שעלה ממרוקו? ואתה חושב שזה מזיז למישהו? ותגיד לי אתה והחברים שלך בכלל מבינים מה זה יהודי?
      אני לא חושב כך, כי אם היית מבין לא היית כותב את השטויות שכתבת, היית מבין לפי השמות של האנשים בארץ שהמרוקאים האלה כלשונך הם יהודים ונמצאים בארץ שלהם.
      ואולי לא שמת לב אבל אתה סך הכל מחזק את מה שכל הישראליים היהודים אומרים עליכם שאתם אנשים אלימים. בוא נסיים בזה שנזכיר לך שישראל היתה מדינה מערבית לפני שבאתם אז מה אתה מקשקש על כל מה שעשיתם למעננו?

      • אייל,

        ביל בול, 07/11/09 23:59

        באמירותך :'... מבינים מה זה יהודי?'
        'אתם אנשים אלימים'...אתה מחזק את דברי הקודם לך,

    • בוריס, אם לא טוב לך פה תחזור מאיפה שבאתה ותיקח איתך את כל הרוסים (ל''ת)

      יובל, 08/11/09 00:59

      • ישראלי גרוע אלפי מונים מיהודי

        יהודי זה לא ישראלי, 08/11/09 07:25

        יהודי של פעם שומר תורה ומצוות לא דומה בכלום לישראלי החדש והמלהב מעצמו..

        אפשר לחשוב שישראל זו מעצמת על בזכות עצמה.
        הכל מחמלת העמים אחרי השואה.

  • 39.

    שיעור איך לדעת שעולה חדש מגיב

    ליאת מורנו, 07/11/09 21:53

    טוב נו היהודים וגם הערבים יודעים מה אני הולכת לכתוב ובכל זאת.
    רק העולים החדשים לא יודעים מה זה יהודי ולכן יתקפו את המרוקאים ועדות אחרות.
    הם לא מבינים שהמרוקאים ושאר העדות בארץ, אם נאהב אותם יותר או פחות היו מאז ומעולם יהודים, זה מה שקישר בינינו ומקשר בינינו מאז ומתמיד.
    גם רובם המכריע של היהודים שעלו מרוסיה וכדומה בעליות הראשונות היו יהודים ובאו לבנות את הארץ מתוך ציונות.
    העולים כעת רק באו לעשות כאן כסף ואינם תורמים למדינה בשום דבר, כולם יודעים זאת.
    ולרוסים הלא יהודים שביניכם, שאלתם את עצמכם פעם למה בחורות יהודיות/ישראליות וזה לא משנה עם הן אשכנזיות או ספרדיות הן עדיין יהודיות לא יוצאות עם גברים שעלו בעלייה הזאת? כי כולם יודעים שאתם לא יהודים, ולפני שתענו לי הגברים הישראלים יוצאים עם רוסיות רק מסיבה אחת.
    אתם הרוסים מדברים על תרבות, איזה תרבות בדיוק? השתייה, הזנות, האלימות, סחיטת המדינה בכסף, על מה אנחנו בדיוק מדברים?

    • אני יגיד לך למה-כהרבה ישראליות ניראות כמו הצרות שלי אומרים את זה גם

      בוריס, 07/11/09 22:25

      ישראלים אגב--דבר שני למה שרוסי יצאה עם ישראלית אם יש לו מבחר ענק מרוסיות שניראות בד''כ יותר טוב מישראליות,תחשבי קצת ותגיעי לתשובה בעצמך

      • בוריס ''יקירי'' כנס

        שי, 08/11/09 00:48

        מה משותף לרוסיה וטרקטור? נכון איזה חכם אתה ''שניהם יודעים להרוס בית''

      • כי אתם הרוסים גם גויים וגם מכוערים (ל''ת)

        ., 08/11/09 10:36

    • ליאת מורנו

      מישו, 08/11/09 00:08

      מה מביא אותך להתלהם כנגד קבוצת אנשים זו?
      אם רק נשנה במשנתך את המילה 'רוסי' ל'יהודי', יראה הדבר בדיוק כלקוח ממקומות וזמנים אחרים.

      • תקרא שוב את דברי הקימינולוג,ותפנים-על היהודים שהיו אזרחים רק העלילו, (ל''ת)

        וכאן מדובר בעובדות,ובאנשים שבאו מבחוץ !!, 08/11/09 04:52

      • אבל בקרוב מאוד הכל יסתדר (ל''ת)

        המלאכה עוד לא הושלמה, 08/11/09 07:23

  • 38.

    הייתם חייבים?

    עיתונאים, 07/11/09 21:11

    זה היה הכרחי? אי אפשר היה לחיות בלי זה?

  • 37.

    ''תרבות שעליה גדל''

    יולי, 07/11/09 20:20

    גזענות של הצברים עוברת את כל הגבולות. גם אני וגם מאות אלפים אחרים גדלו על תרבות רוסית. אחרי זה צברים שואלים למה שונאים אותם.

    • גזענות של צברים או מעשים שך עם עם תרבות שונה קרה ואכזרית (ל''ת)

      תרבותכם כוללת שתייה אונס זנות ורצח גנבה ממעסיקים, 07/11/09 20:51

      • הזענות של צברים פוגעת קודם כל בהם

        יולי, 07/11/09 20:56

        הזענות של צברים פוגעת קודם כל בהם

    • תרגעו הרוסים אנשים מעולים, רק שהגוים שבהם פשוט חיות רעות . והיהודים:

      yoya, 07/11/09 21:57

      העליטה של העם היהודי, כאשר הם קשורים איכשהוא לדת היהודית ואם לא? מה יש בהם חוץ מניצוץ אלוהי כבוי שרק דוקש שיליקו אותו, נשמות קדושות.

      • yoya,

        מירו, 08/11/09 00:13

        מה יש בך חוץ מפרימטיביות, ודעות קדומות?
        'חיות רעות'
        נשמות קדושות'.....
        אתה חי בעולם הזוי.

        • אני חי בעולם שבו חז''ל אמרו: יהודי מי שאמו יהודיה או שהתגייר כהלכה וכל

          היתר הן סטטיסטיקות וכתבות בעיתונים כמו זאת, 08/11/09 07:23

          ועוד ועוד. פרימיטיבי, שמיטיבי. באמת מתקדמים מאוד מחוץ ליהדות ? מעולה...חיים ללא בורא הם מעולים נכון? תשאל את דמיאן, ותחפש את התרגום של המילה הזאת.

  • 36.

    ''תרבות שעליה גדל'' (ל''ת)

    יולי, 07/11/09 20:18

  • 35.

    יש כאן מגיבים הטוענים שהרוסים הרסו את המדינה (שבנו המרוקאים?)

    התנועה הפשיסטית , 07/11/09 19:47

    להזכירכם,

    יהודי רוסיה היוו את הרוב המוחץ של העליה הראשונה לא''י. כולם היו שומרי תורה ומצוות. אנשים עיקשים ועזים, עובדי-אדמה.

    הם באו לכאן, התיישבו, ייבשו ביצות ופיתחו את האדמה בתנאים לא-תנאים: מחלות, ערבים, ושאר נעגים.

    אם היינו צריכים להמתין בכדי שהמרוקאים יבנו מדינה ליהודים היה באמת כבר עדיף שנתפלל לבבא-סאלי חחח

    • אווו ... סופסוף מישהו שמעמיד דברים על דיוקם.

      מסכימה עם כל מילה!, 07/11/09 20:22

      כל הכבוד לך.

      אכן, בזמן שיהודי רוסיה עלו לארץ ועבדו את האדמה, המרוקאים היו (ועד היום) עובדי-אלילים (ובאבות).

      • העלייה הרוסית של שנות השלושים זאת היתה עלייה מטעמים אידיאולוגיים ולא (ל''ת)

        כמו העליות של שנות ה90 לעשות קופה על גב המדינה!!, 07/11/09 21:00

        • אכן, לעומת זאת המרוקאים היו ונשארו אותו הדבר

          Erwin Rommel, Generalfeldmarschall, 07/11/09 21:28

          מסתובבים עם סכין בכיס, ומעמידים פני מקופח כרוני שכולם מתנכלים לו כי הוא מרוקאי ...חח

          הסטיגמה שהייתה על המרוקאים בנות ה-50 וה-60, עדיין מוכיחה את עצמה כמו שעון שוויצרי (באופן אירוני) גם 40 שנה לאחר מכן. יודע למה?

          כי ערבים נשארים ערבים, ולא יעזור בית-דין :)

          • שוב פעם ריח הטומאה ? (ל''ת)

            שוב מאניה ?, 08/11/09 05:00

      • כן אבל.. אבל בואו נזכור!

        עירקי גאה, 07/11/09 21:09

        אלה שעלו בעבר מרוסיה היו והינם יהודים!
        הם כאן בזכות, ככה גם המרוקאים, הם כאן כי הם יהודים וככה גם שאר היהודים שנמצאים בארץ אבל אני מבין שאין לכם מושג על מה אני מדבר כי אתם העולים משנות ה90 והאלפיים חסרי דת או נוצרים, דבר אחד בטוח רובכם לא יהודים ולא מצליחים להבים דבר אלמנטרי כן אלמנטרי של מהו יהודי.
        ובואו גם לא נשכח שכל התעודות שבאתם איתם מזויפות, רק שתדעו שבמדינות כמו אנגליה, ארה''ב לא מקבלים ולא מאשרים את רוב התעודות שהמהגרים עולים איתם לשם הוראה זו מתייחסת רק למהגרים מברהמ לשעבר מעניין למה?
        נ.ב. מעניין למה אתם הרוסים תוקפים כאן יהודים ממוצא ספרדי (כן יהודים משהו שרובכם לא), אתם באמת חושבים שרק הם לא סובלים אתכם ותוקפים אתכם בפורומים?
        אתם באמת חושבים כך?

        • מדכימה שרוב מקרב העליה האחרונה אינם יהודים. אבל עירקי, גאה?

          מגדה, 07/11/09 21:44

          על מה בדיוק יש לך להיות גאה? הרי אתה מקופח כרוני לא? אתה קצת יותר משודרג מהמרוקאים זה הכל, אבל כלום לא עשיתם למען הקמת המדינה. באתם לפה רק בשביל לבכות. אומנם העירקים פחות עברייניים מהמרוקאים אך אין ספק שהם העדה הכי בכיינית שיש.

          • אבל לפחות

            עירקי גאה, 07/11/09 22:45

            מה שאני כותב זה רק ללא יהודים או למתחזים ליהודים מהעלייה האחרונה, אני ואבא שלי ואבא שלו נולדנו בארץ ואנחנו יהודים וישראלים, אתה יודע איך? כי קוראים לי מוטי ולאבא שלי אהרון ולאבא שלו קראו מנשה והוא היה אחד מהאנשים שהחזיקו את בית הכנסת הגדול של היהודים בבגדד ואני יכול להמשיך, גם מה חתכו לנו בגיל שבוע ועשינו בר מצווה ואנחנו הולכים לבית הכנסת והלכנו לאוניברסיטה אוקצור אנחנו שייכים לאדמה הזאת, גם המוסלמים הפלסטינאים שייכים לכאן, אתם לא וזה לא משנה מה תכתוב מגדה.
            רק שתדע שמה שכתבת מגעיל, הוריה של אישתי עלו לארץ מרוסיה הלבנה מעיר בשם בברויסק בשנות ה70 ממניעים ציוניים בגלל שהם יהודים, הם לא מנבלים את הפה כמוכם, יהודים עלאק! את השקרים שאלו תספרו בביטוח הלאומי איפה שאתם שודדים את המדינה, ותפסיק לשנות את הנושא, הנושא זה החבר שלכם בכותרת של הכתבה!

            • שוב- מסכימה שהרוב מהעליה האחרונה אינם יהודים, אבל

              מגדה, 07/11/09 23:18

              מה הקשר בין העובדה שאתה טוען שאתה יהודי לכך שמגיע לך להיות כאן. יהודי טוב אתה יכול להיות גם בעירק.

              מה גם שהעירקים לא בנו את המדינה, וכן גם לא הצפון-אפריקאים. מקומכם במדינות ערב. זה לטובתכם וגם לטובתנו.

              לא תרגיש יותר בנוח שם? האמת ...?

              • ואת ?-לא תרגישי טוב יותר בגרמניה ? (ל''ת)

                כל היהודים מאותו מוצא-בניו של יעקב אבינו., 08/11/09 10:32

            • הוכחה שהם באו לסכסך ולפלג בין היהודים (ל''ת)

              ., 08/11/09 10:40

    • הרוסים של שנות ה 30 40 50 60 זה לא הרוסים של שנות ה 90!! (ל''ת)

      המרוקאים לא שחטו משפחה שלמה יש להם מצפון....., 07/11/09 20:56

    • הטמא הידוע שוב חוזר עם ניק חדש.. (ל''ת)

      יצאת מן הדיפרסיה ?, 08/11/09 04:59

      • ''טמא, טהור ...'' אתה נשמע כמו מקהלת ילדים בגן המעיין התורני של ש''ס

        התנועה הפשיסטית , 08/11/09 08:58

        חחח

        תחליט כבר: טמא, טהור, מניה או דפרסיה?!

        או שלמדת כמה מילים חדשות ואתה רוצה להשוויץ שאתה לא סתם ערבי-ישראלי מקופח...?

  • 34.

    ''רוצח כמו קרליק ידבר בהקדם''?!

    ארז, 07/11/09 19:47

    שום עובדה לא תומכת במשפט תלוש ואווילי זה:
    א. נמלט לחו''ל, אח''כ לאילת ואחר כך התחמק מחקירה.
    ב. כל המעורבים האחרים דברו לפניו.
    ב. לא היה מדבר לולא היו ראיות כל כך חזקות נגדו.
    אז למה לפטפט סתם?!

  • 33.

    הייתי חוקר את לוונטל,מוזר.אולי העכוב מתוכננן??????.. (ל''ת)

    אברהם, 07/11/09 18:58

  • 32.

    למה מעלים לארץ גוים גמורים במסגרת חוק השבות וכי

    דודו, 07/11/09 18:53

    חסרים פה גוים? אם סבא של אשתו היה יהודי צריך להעלות אותו ארצה?

  • 31.

    איזה תיאור כירורגי, נראה שהכתב נהנה מזה. (ל''ת)

    ., 07/11/09 18:42

  • 30.

    שוב פעם הוא גוי גמור ואנשי הסוכנות פועלים בניגוד

    אזרח, 07/11/09 18:34

    גמור להלכה יהודי זה אך ורק אדם שהאמא שלו יהודיה בלבד ! יהודי המתחתן עם גוייה ילדיהם גויים גמורים אבל מה לא עושה הסוכנות כדי לכופף את ההלכה כדי להכניס לכאן גויים רוצחים !! לאומת זאת אתיופי המדינה בודקת מי האמא ומי האבא וגם כשהם יהודים דורשים גיור ואם יש מצב כמו אצל הרוסים אין עליה ואין בטיח .

  • 29.

    הערות חשובות לישראלים..

    פורד פינטו השלישי, 07/11/09 18:32

    שלום לישראלים או שבעצם עלי לומר ליהודים מבינינו. אני תושב אשדוד, עיר של 225 אלף תושבים כאשר כ75 אלף מהם לצערי ולצער רבים זה העולים הללו מחבר העמים שהם לא יהודים.
    יש לנו בבניין לא מעט עולים מחבר העמים, 5 זוגות מתוכם הם בני 60-70 שעלו בשנים האחרונות, לא עבדו בישראל יום, אך עדיין נוסעים במכוניות חדשות, וחיים ברמת חיים מאוד גבוהה, אתם רוצים להבין איך?
    תעשו טיול באחד הימים לאשדוד ותבקרו בביטוח הלאומי אתם תראו שם המוני עולים מן המדינות הללו שסוחטים את המדינה בהמון כסף תחת כל מיני סעיפים שונים ומשונים, יש לנו בבניין גם סב, בתו ובנה שעלו בשנות ה90, שלושתם מקבלים קצבאות מהביטוח הלאומי! שלושתם לא עבדו ולו יום אחד בארץ.
    מי שלא מאמין מוזמן לבקר באשדוד לקפוץ לאחד מן הצמתים העיקריים בעיר ורק להסתכל על המכוניות שחולפות אתם תראו המון מבוגרים במכוניות חדשות, גם צעירים יותר שלא עובדים או שעובדים אך עדיין מוציאים סכומי עתק מהמדינה, זו התשובה ליאנה ואלכסיי איך אתם מגיעים כאן לכל הנכסים.
    מצחיק שמראים בטלויזיה איזה בית תמחוי וכמה עולים עומדים בתור, באשדוד על כל אחד מהם יש עשרה שחיים כאילו חיים בראוותנות

    • איפה שמחלקים בחינם תראה רוסים קופצים (ל''ת)

      מנצלים כל שקל שאפשר לסחוט, 08/11/09 10:43

  • 28.

    מה נידבקתם לרוסים??מי אתם בכלל ?? - ערבים שהתגיירו חושבים

    בוריס, 07/11/09 18:25

    שהם יהודים טהורים?? חסר לכם רק לדבר כמו בתגובות ליד הרוסים,אז בטוח איזה יום שישי יהיה עוד ארועה דומא ,רוסים לא רואים את רובכם ממטר ואותי דווקה משמח ליקרוא כאן את כל התגובות נגד הרוסים,זה מראה פעם נוספת כמה במדינה הזאת יש אנשים מכוערים וקטנים

    • מי שמכוער וקטן זה אתה בורים. (ל''ת)

      חזור לארצך מוצלח שכמוך!!!, 07/11/09 18:52

    • לבדרן בוריס

      מירב, 07/11/09 19:08

      אתה ממש מצחיק אתה.
      בוא אני אסביר לך כמה דברים, אתה בן אדם שחצן וכמובן שלא יהודי איך אני יודעת?
      כי לא היית כותב את השטויות שכתבת אם היית יהודי, כי שמות או שמות משפחה כמו מירב, מיכל, דוד, משה, יעקב, כהן,אלי, לוי וכדומה הם שמות של יהודים (משהו שאתה לא תבין).
      גם אם אין לך שם יהודי עדיין יהודים מצווים לעשות ברית מילה בגיל 8 ימים, כל האנשים שאתה כותב עליהם עשו ברית, מה איתך והחברים שלך? זה גם לא משנה אם סבתא של סבתא שלך הייתה יהודיה, זה לא הופך אותך ליהודי, האנשים שאתה מדבר עליהם לא עברו שום גיור הם נולדו יהודים (מה שכתבת רק מראה כמה שאתה לא מבין כלום).
      דרך אגב לא שאנחנו מפחדים אבל אני מאמינה לך שאם מישהו או מישהי הייתה אומרת לך את האמת הזאת בפרצוף היית עושה להם את מה שכתבת, אתה יודע למה אני מאמינה לך? כי הוכחתם שאתם רוצחים קרי מזג וכמובן שלא יהודים.
      גם כל מה שנכתב כאן על על ידי אחרים לגבי הסחטנות שלכם את המדינה והתעודות המזוייפות שרובכם קניתם נכונה ביותר, כולם יודעים ואומרים את זה.
      עוד דבר קטן ואחרון, מה שכתבתי לא מתייחס בכלל ליהודים האמיתיים שעלו ממדינות חבר העמים.

      • תעשי לי טובה חכמה שכמוך-תיבדקי טוב טוב את הסיפור של ''יהודי''

        בוריס, 07/11/09 21:33

        מזרח-כולם מעורבבים עם ערבים בטוח-מה הם ומאיפה הם ומה יהודי בהם ??חוץ מזיין שחתכו ושם יהודי לא תימצאי שום דבר יהודי,אז בבקשה נא לא ליפתוח את הפה ליפני שבודקים,אני יהודי מלא אם זה מעניין למישהו ויותר מזה אם זה מעניין חתכו לי כשהיתי בן 8 ימים --מה שמצחיק באמת זה ששמעתי משהו דומא לדברים שלך מאתיופי--

        • תשאל רבנים אשכנזים למה פרצה השואה דווקא בארצות אשכנז.. (ל''ת)

          רמז-הם התבוללו עם הגויות,בניגוד למזרחיים., 08/11/09 05:03

          • הוכחת שוב למה לא סובלים רוסים (ל''ת)

            רק אנטישמי יקרא ליהודים ''ערבים'' תחזור לרוסיה, 08/11/09 10:46

  • 27.

    כיצד משפחת אושרנקו התחברה עם משפחת הרוצח והיו חברים טובים מאד???? (ל''ת)

    שירהW, 07/11/09 18:18

  • 26.

    ב-2003 מבוקש ע''י האינטרפול וב-20004 בישראל??? (ל''ת)

    הפקרות, 07/11/09 17:15

  • 25.

    קיויתי שהמוות של התינוק היה מהיר....

    נגה, 07/11/09 16:35

    לצערי התבדתי. התינוק מת בסבל איטי וייסורים נוראים. טלטול, סטירות, אגרופים, הטחות ראש במיטה ולבסוף וידוא הריגה. כמה נורא.כמה אכזרי.

  • 24.

    לאלכסי מ-11

    שי, 07/11/09 15:40

    אלכסי בו ותבין עד כמה אתה ומי שחושב כמוך פשוט אנשים מטומטמים אתם באים בראש של שחצנות וגאוותנות שאין מאחוריה ולא כלום כולנו רואים ומבינים מה בדיוק תרמה העלייה הזאת אז בנוסף לכול זה באים אנשים כמוך ומדברים בשחצנות כזאת ואחרכך אתם באים בטענות

  • 23.

    רוצח מגעיל (ל''ת)

    איכס, 07/11/09 15:24

  • 22.

    ומי הוא הכותב ?! קרימינולוג מנוסה ? או סתם עיתונאי קטן שלי ? (ל''ת)

    ד''ש מהמציאות, 07/11/09 14:28

    • עיתונאי קטן ש...

      ארז, 07/11/09 19:48

      לא נותן לעובדות לבלבל אותו.

  • 21.

    כתוב בתורה ,אל תלבין פני חברך ברבים

    ירחמיאל-אינגה ., 07/11/09 14:24

    הלבנת פנים=לרצח.
    גל העליה החדש של הרוסים.הם נוב רישים.חסרי תרבות וחינוך אגואיסטים.עובדה.אחרת לא היה מפטר אותו בצורה כזו.היה לוקח אותו לחדר לבד .ומפטר.זהו.כמו בכל מקום.
    נ.ב. הרוסים מגל העליה האחרון תפסו כל חלקה טובה במדינה.אכזריותם נישפכת מפניהם.
    אין להיסתכל בפני רוצח.במיוחד להיסתכל בעיניו הרבה זמן.
    ביקורת בונה.

  • 20.

    דווקא ניראה בחור חביב... (ל''ת)

    אלי, 07/11/09 14:21

    • בע''ה שביתך או אחותך יביאו בחור חביב וניראה איך זה יראה וירגיש אצלך (ל''ת)

      מלקק לרוצחים מה קשור איך הוא ניראה??, 07/11/09 16:28

  • 19.

    תגובה ל-11. אני גם ממוצא רוסי וחייבת להגיד ש

    קרן, 07/11/09 13:45

    דפוקים כמוך באמת לא אמורים להגיע ארצה על פי חוק השבות! מה אתה מקשקש על ''עליונות'' של עולי רוסיה על צברים?! ועוד אחרי רצח כזה אכזרי?!

    אתה נשמע לי כמו אחד מהרוסים הכבדים האלה שגם אחרי העלייה מחשיבים את עצמם רוסים ולא יהודים.

    אני מתביישת לקרוא תגובות שכאלה, אתה מבזה יהודים עולי רוסיה אשר אוהבים את ארץ ישראל ורואים בה מולדת היחידה.

    יישמע מוזר לשמוע את זה מ''רוסיה'', אבל אולי באמת כדאי שתחזור לשם ולא תביש את שאר העולים עם החרטה שלך על כמה רוסים טובים ויפי נפש

    • למה את מדברת ככה את צריכה

      יאנה, 07/11/09 14:22

      את צריכה להיות בעד הרוסים בתור רוסיה.
      ומה רוסים לא יותר טובים מישראלים באמת? איך את אומרת את זה? אני עליתי בגיל 5 מאוקראינה בשנת 1993 ובתוך 15 שנים בישראל יש לנו דירה משלנו שקנינו, מכונית שאבא שלי וגם עוד מכונית שאנחנו רוצים לקנות עכשיו בשביל אמא שלי, אנחנו נוסעים לחו''ל פעם-שתיים בשנה את יודעת למה זה? זה בגלל שאנחנו יותר חכמים מהישראליים אפילו שאצלנו לא כולם יהודים יש אצלנו הרבה פרופסורים, מהנדסים ודוקטורים, הרבה מאנשים פה בישראל גם אחרי 40 שנה אין להם מכונית או בית.
      וגם ישראליים צריכים להתבייש, אתם פה תוקפים את הרוסים אבל ברחוב רק רוצים לצאת אם בחורה רוסיה כי אנחנו גם יותר יפות ולא עושות בעיות כמו בחורות מישראל כי אנחנו גם יותר חכמות.

      • ליאנה

        אבי, 07/11/09 14:38

        את יכולה להמשיך ולהשלות את עצמך שאתם יותר חכמים מהישראלים זה שאת והמשפחה שלך הצלחתם זה לא אומר שהעלייה הזאת היא סיפור הצלחה רחוק מאוד מזה רק את ואנשים מהעליה הזאת שעדיין לא הבנתי על מה ההתנשאות הזאת מה יש בכם בכלל בחיים לא הייתי רוצה להיות רוסי

      • בטח שיהיו לכם דירה ורכב הכל על חשבון משלם המיסים (ל''ת)

        על חשבון הישראלים וההפליה ה''מתקנת'' שנותנים לכם, 07/11/09 14:41

        • איזה אפלייה מתקנת, בשמירה וניקיון? מצחיק

          מ, 07/11/09 15:12

          אם להתבסס על המילת האפלייה בצורה שכתבת אותה, מה אפשר להגיד עליך?

          • ההטבות הכספיות האדירות שהמדינה הוציאה עליכם

            ידועות לכולם, 07/11/09 16:05

            בגלל זה יש היום עוני במדינת ישראל מה שלא היה פעם, אבטלה ועוד צרות.

            • איזה הטבות? סיפר לי כדי שאקבל (ל''ת)

              מ, 07/11/09 20:51

          • כן בטח..

            פורד פינטו השלישי, 07/11/09 18:43

            כן בטח מ'
            מה רוסים מדברים ומתנהגים בשחצנות? מה פתאום!
            מה יש רוסי שלא עשה ברית מילה?
            מה פתאום כולם עשו!
            מה רוסים כל פעם מהללים את המקום שממנו באו?
            מה פתאום!
            מה הרוסים אומרים שאם לא הם לא היתה כאן מדינת ישראל? מה פתאום!
            מה הרוסים מתנהגים בגזענות ואף תוקפים לאורך שנים בטוקבקים יהודים, חוזר ואומר יהודים (זה בדיוק מה שאתם לא!) שעלו לישראל ממרוקו,פולין,הונגריה,תימן או עירק?
            מה פתאום!
            יותר טוב שתפסיק לבלבל את המוח ואם כל כך רע לכם כאן אולי תחזרו למקום שבאתם ממנו, אתה יודע שיסדו את המדינה הזאת עבור יהודים.

            • מה כתבת בכלל?

              מ, 07/11/09 20:53

              ראיתי כבר תגובה דומה לפני כמה ימים.
              כתבת שטויות שאין כמותםץ

          • אפשר להשתמש בשתי הצורות,תלוי אם הכוונה לשם עצם או לשם פועל.. (ל''ת)

            למד לפני שאתה מתקן אחרים, 08/11/09 05:18

      • ליאנה

        שי, 07/11/09 14:46

        אל תתלהבי מזה שהגברים בישראל רוצים בחורות רוסיות אתן לא כולכן כאלו יפות וחוץ מזה זה בגלל הסקס ולא מעבר לזה הגברים בישראל יודעים היטב שרוסיה יכולה לבגוד בקלות כי אין לכם מוסר ושום בעיה לעשות את זה בלי המדינה הזאת לא היה לך את רמת החיים הזאת

      • יאנה יקירתי אולי את רוסיה אבל אני יהודיה שרצה הגורל ונולדתי ברוסיה אך

        לידיה, 07/11/09 14:47

        זה לא משנה את הזהות שלי כיהודיה . ואני בעד יהודים ולא בעד רוסים

      • בטח שתקנו דירה ורכב חדש כנסי ותביני למה!

        איך לא תיהיו כל כך מרוצים עשיתם עלינו קופה טובה!!, 07/11/09 14:59

        סבינו הורנו ואנו שירתנו את המדינה בנינו אותה אתם באתם להכל מוכן קיבלתם סל קליטה שלא קיבלנו קיבלתם משכנתאות והטבות לרכישת רכב ורכוש שאנחנו לא קיבלם וכל זאת כי אתם עוליםמקומות העבודה שלנו ניתפסו על ידכם מפני שהעדיפו לקבל אותכם בשכר נמוך והמדינה נתנה למעסיקים הטבות אם יעסיקו עולים בנוסף על כל התארים המזוייפים שהבאתם איתכם וזה בדוק שגם תעודות המעידות על יהדותכם זוייפו עם כל כךך הרבה הטבות איך לא תצליחו להורינו ולסבינו לא נתנו מאום וכל רכושם וכספם הרב נותר בארץ ממנה עלו ואף אחד לא דאג לקלוט או לפצות אותם על כך

      • האם היאנה הזאת בכלל יאנה?

        מ, 07/11/09 15:06

        לפי התגובה בספק רב

      • יאנה, לא הבנת אותי יקירתי. התכוונתי לזה ש

        קרן, 07/11/09 23:43

        מראש וראשונה אני לא מחשיבה את עצמי רוסיה. אני קודם כל יהודיה ואין לי שום הזדהות עם העדה הרוסית רק בגלל שאני מכירה את השפה שלה ואת מנהגיה כאלה ואחרים. ואל תשכחי אגב שרוסיה כעת היא מדינה עויינת כלפי ישראל, אז על מה אנחנו מדברים פה...

        אני שמחה בשבילך שהחיים שלך כל כך טובים אבל נו באמתתת! אתה ברצינות חושבת שכל ההישגים של המפשחה שלך הם רק בגלל שעליתם מרוסיה?..

        • russian

          russian, 08/11/09 11:48

          תעשי טובה שבי בשקט משחקת אותה יהודייה פחחח

      • צודקת!

        עדי, 08/11/09 00:30

        מסכים איתך יאנה.

      • ליאנה המתרברבת,במה בדיוק את מתגאה ?-את הדירה קניתם ע''י מימון כמעט מלא

        שאפילו חיילים משוחררים לא קיבלו.את הרכב קיבלתם, 08/11/09 05:17

        במחצית המחיר,ללא תשלום מיסים.כך גם את מוצרי החשמל,שלא לדבר על סל הקליטה.
        הגעתם מארץ מפגרת כלכלית,ובמקום להוקיר טובה לתושבים הוותיקים,יש לכם ביקורת גזענית.השגת תארים ע''י תעודות מזוייפות,כמו עלייה של גויים שהתחזו ליהודים,גם אינה מחמיאה לכם במיוחד,ואיננה מעידה על דבר.וגם לגבי רופא שלא זייף תעודה האם את באמת משווה בין הרפואה מרוסיה לרפואה בארץ ? תתביישי !
        כל ההתרברבות שלך מחזקת את הטוענים נגדכם,ויופי הוא עניין טבעי שאין מה להתרברב עליו,מה גם כי זה עניין של טעם.
        את אדם חיצוני,ללא עומק ונשמה,לא טוב לך ?-תחזרי למולדתך..

    • קרן אני חושב שאת לא פחות ישראלית ממני. וזה גם נפלא שהגבת. (ל''ת)

      את לא צריכה לשתוק ולא שתקת :), 07/11/09 14:29

  • 18.

    תפסיקו לסווג את ''כל הרוסים'' וכו'--זה נועד מראש לקשקוש

    הרי גם ברוסיה לא כולם כמו הקרליק הזה(גם לא פה !), 07/11/09 13:31

    האלמנט הרצחני האכזרי הזה - בקרב סוג של עולם תחתון פראי

  • 17.

    רוצח שפל

    מאיר, 07/11/09 13:20

    בעיקבות ריבוי מעשה הרצח יש לשקול עונש מוות בישראל כפי שהיו עושים ברוסיה וארצות הברית .אך לצערי אין הנהגה חושבת על בטחון האישי של הציבור .ואם זה ימשך על כל אחד מאיתנויהיה חייב להצתייד בנשק הכתובת על הקיר

  • 16.

    לחקור את פקידי הסוכנות שהעלו אותו לכאן! (ל''ת)

    ישראל הפכה לפח זבל של שוליים מכל העולם, 07/11/09 13:20

  • 15.

    נו, אז זה כן מנטליות ''מאפיה קווקזית'' (ל''ת)

    לא כאירגון פשיעה קיים,כמנטליות, 07/11/09 13:15

  • 14.

    אני מקווה שאורי קינן ישן טוב בלילה. (ל''ת)

    עודד,רמה''ש, 07/11/09 13:11

  • 13.

    איזה ניתוח מדוייק והסבר נהדר (ל''ת)

    כך הבנו מאילו חומרים בנוייה התרבות הזו!!!, 07/11/09 12:49

  • 12.

    הוא נקלט כאן מתוקף חוק השבות (סבו יהודי). ?????????????

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 07/11/09 12:32

    הוא נקלט כאן מתוקף חוק השבות (סבו יהודי).

    • חיבים לשנות את חוק השבות (ל''ת)

      מאיר, 07/11/09 13:21

      • צריך להחזיר את חוק השבות למתכונתו המקורית

        א.. בן לעולים מרוסיה שנות ה-70, 07/11/09 13:31

        עד 1970 הזהה אגב לרוב מדינות העולם בהן קיים חוק שבות.

        הכוונה היא שיעלו רק בנים של יהודים ולא נכדים.

        אבל חשוב מכך המהגר יצטרך להבדק היטב שהוא עולה, עם זיקה נפשית למדינת ישראל.
        וזה לא משנה אם רק אבא שלו יהודי וכו'.

        • אפשר להסתדר גם בלי יהודים

          לא צריך יהודים בכלל, 08/11/09 07:15

          רק כסף מעניין אותם וזהו..

          • אז למה נדבקתם דווקא למדינת היהודים ? (ל''ת)

            תוהה, 08/11/09 10:35

  • 11.

    אתם לא מבינים כלום

    אלכסי, 07/11/09 12:31

    אנחנו רוסים באו לישראל והצילו אותה!
    אם לא אנחנו איפה ישראל היום?
    אנחנו כולם מהנדסים רופאים ומה אתם ישראלים? כלום!
    אז מה שיש לא יהודים, מה יהודי יותר טוב מרוסי? רוסיה הרבה יותר טוב מכל יהודי ואנשים בישראל.
    מספיק לבלבל את המוח יותר טוב תלמדו מרוסים.

    • מה נילמד ממכם לרצוח לאנוס לשתות ולגנוב ממעסיק (ל''ת)

      רוסים זה עם מגעיל לא כולם אך הרוב הלא יהודי, 07/11/09 12:42

    • זה אתם שבאתם לעם היהודי לא אנחנו באנו אליכם1 (ל''ת)

      חיזרו לארצכם ומהר!!, 07/11/09 12:43

    • ממה הצלתם אותה בדיוק בזה שהגדלתם את אחוזי הפשע???? (ל''ת)

      רצח טבח משפחות שלמות אונס נערות ליווי ואלכוהול, 07/11/09 12:46

    • תחזור לרוסיה. הרסתם את המדינה כולכם. (ל''ת)

      מתבדלים דכמותכם, 07/11/09 12:46

      • לאלכסי

        אורי, 07/11/09 13:39

        הנה אנשים כמוך נותנים לנו את הסיבות לא לאהב אותכם איזו התנשאות ועל מה ? מה בדיוק יש בכם ? אנשים קרים רעים וכמו שראינו גם אכזריים מאוד מה הבאיתם אלכוהול פשע זנות רציחות אנשים כמוך לא מבינים שזה ממש לא מזיז לנו כי אף אחד מאיתנו ממש לא רוצה ללמוד מכם!

      • לאלכסי

        שי, 07/11/09 13:47

        ללמוד מכם? פחחח... אה בעצם כן להיות אלכוהליסט להיות קר ובלי רגשות וכתוצאה מזה להיות אכזר או אולי רוצח או כמו הבחור ההוא מאשקלון שרצח ואנס או כמו הנשים שלכן שמוכרות את הגוף שלהן תמורת כסף בלי שום מוסר ובלי כבוד ''אכן יש הרבה מה ללמוד מכם''

    • אתם חוצפנים ממדרגה ראשונה!!..

      מייק ביבה, 07/11/09 13:25

      יש רוצחים מכל הדתות והעדות אבל מה אתה מספר סיפורים?
      מה תרמתם לישראל?
      רק שתדע שישראל היתה מדינה מערבית לפני כן לפני שבאתם לכאן משנת 90 ועד היום, זאת רק תעמולה של התקשורת וכל העם מבין את זה.
      היו כאן רופאים,מהנדסים וכל מה שאתה רוצה,
      אתם יותר טובים? אתה בטוח? בגלל זה רוסיה וכיוצא בזה לא, חוזר ואומר לא נחשבות למדינות מערביות.
      ורק שתדע שבנו את המדינה הזאת עבור יהודים וכל מי שהגיע לכאן מכל המדינות הם רוב רובם יהודים, לא עבור כל אחד שבא לו לעשות קופה ורובכם לעומת זאת לא יהודי בשום צורה ורק בא לישראל לעשות קופה.
      במקום עבודתי עובדים 9 אנשים שבאו מחבר המדינות, אין לאף אחד מהם שם יהודי (או שם משפחה), רק אחד מהם עבר ברית מילה (אתה בכלל יודע מה זה?), מתוכם כחמישה מודים שאינם יהודים בכלל והאחרים מתחמקים מתשובה ברורה כאשר משוחחים איתם על כך אז מה אתה והם עושים כאן?
      ואם אתה והם כל כך טובים תעשו לעצמכם ולנו טובה ותחזרו למקום שבאתם ממנו!!
      אבל מה, אתם לא תחזרו נכון? נכון שאני צודק? הרי באיזה מקום לא רק אצלכם אלא בכל העולם יתנו לכם לעשות קומבינה וקופה כמו שאתם עושים כאן?? שום מקום!

      • תגובה נהדרת והולמת שידעו וילמדו הרוסים החכמים שהיתה לנו מדינה הרבה (ל''ת)

        יותר טובה לפני שהם באו, 07/11/09 13:55

      • כל הכבוד ממש נהנתי מתגובתך!!! (ל''ת)

        כל התארים שלהם מזויפים כמו יהדותם!, 07/11/09 13:56

    • אלכסיי שב בשקט. אתה אולי מתגונן בצדק

      בן לעולים מרוסיה שנות ה-70, 07/11/09 13:27

      אבל הרפואה הרוסית בניגוד למשל לאנשים שלמדו בישראל וארה''ב היא פשוט מחפירה.

      הנתונים ברורים: גבר ממוצע נפטר ברוסיה בגיל 63. בישראל, שים לב בגיל 81.
      אפילו בעזה גברים חיים יותר מאשר ברוסיה.

    • אלכסיי רוסי חוצפן היה לנו טוב בלעדיכם הרסתם כל חלקה טובה במדינתנו!! (ל''ת)

      חיזרו לארץ בה נולדתם אם אתם כל כך מועילים., 07/11/09 13:59

    • תתבייש לעצמך!!

      קרן, 07/11/09 14:33

      עם כל הכבוד לרוסים שבחלקם אנשים טובים,וחכמים, אין לך שום זכות לבוא ולטעון שאנחנו הישראלים היינו כלום לפניכם.
      היו פה רופאים,מנהדסים,ופיזיים הרבה לפני שאתם הרגעתם, השחצנות הזאת לא ממש תעזור לעם היהודי לאהוב אתכם יותר.
      והישראלים היו באותו מקום אם הייתם כאן או שלא הייתם כאן.
      אתם לא יותר טובים מאיתנו, אתם הגעתם למדינה שלנו ולא אנחנו למדינה שלכם.
      אם כל כך טוב היה לכם ברוסיה,למה פשוט אתם לא נשארים שם?
      חומר למחשבה,

      • 11 אתה מוזמן להחזיר את האזרחות הישראלית שקיבלת במרמה

        ולטוס מפה חזרה למקום שאתה כל כך אוהב, 07/11/09 15:10

        אתה ומי שדומה לך.

    • זה בכלל לא רוסי כתב את התגובה (ל''ת)

      מ, 07/11/09 14:57

      • תראו מה אלכסיי אחד עושה,

        ביל בול, 07/11/09 18:52

        מה הקפיץ את כל המגיבים ?
        אולי המשפט 'מתבדלים שכמותכם ' אומר יותר מכל,
        בניגוד לכל העליות שקפצו לכור ההיתוך, עליה זו לא רואה צורך בכך,
        וזה מעליב,
        מה הם חושבים לעצמם?
        למה הם לא כמו כולם?
        מה הם חושבים, הם יותר טובים מאיתנו?
        זוהי פגיעה בקונצנזוס הישראלי,
        האג'נדה שלהם שונה,
        וזאת הישראלי לא סובל,
        הישראלי שהתרגל לחשוב בצורה חד מימדית,כי יש רק דרך אחת נכונה, והיא הדרך שלו ,נתקל באנשים שחדרו לשורותיו, שמצפצפים על כל המוסכמות,
        ומכאן הדרך קצרה לכינויים כמו 'זונות' 'שתיינים'
        הרי לא נשלים עם כך שנראה פחות טובים מקבוצת ההתיחסות השכנה.

        • תסלח לי, מה זה שהוא אומר: אתם (אנחנו) עושים עניין מרצח ילדים!!!

          דג, 08/11/09 08:32

          ברוסיה זה מקובל, אונס, רצח, שוד וגנבה, ועוד.
          רק השבוע קראנו בפרשת וירא: אברהם אומר: אמרתי, רק אין יראת אלהים במקום הזה והרגוני על דבר אשתי.

          מסקנה: אין להם אלוהים (כ 70 שנה).
          חברה דפוקה שאסור לבוא במגע אתה. סליחה על הכללה.

        • אולי זה יפתיע אותך, אבל יש דבר כזה שנקרא ''ערכים''

          אין פה מקום לזרים נוצרים ואנטישמים, 08/11/09 10:57

          מה שלכם אין, ולישראלים יש רק מדינה אחת שאותה אתם הנוצרים מרוסיה מקלקלים ומנסים בחוצפתכם להפוך לרוסיה שנייה עם חגי הנצרות, הפשיעה והאנטישמיות.
          ואם כבר ''חד מימדיות'' זה תיאור שהולם אותכם הרבה יותר - חסרי עומק והבנה אמיתית.

    • אתה אולי לא יודע אבל אנחנו קנינו אתכם לפי תעריף של 400 $ לראש מרוסיה. (ל''ת)

      לא נעים אבל זאת האמת., 07/11/09 22:47

    • 11 הוא לא רוסי 100%

      יהודי מרוסיה, 08/11/09 03:58

      הוא סטם פרובוקטור ישראלי מושך תגובות

      • ישר איך שקורה משהו קופצים

        ישראלים טפשים, 08/11/09 06:52

        אבל רק בטוקבקים ... כי בחיים האמיתיים כולם פחדנים עלובים כמו השכנים של אותה משפחה ,ובכלל.
        פשוט עם עלוב שחי מרדיפות לרדיפות כמו רוח רפאים.

  • 10.

    ל 1 אף אחד לא ידבר איתו כולם יפחדו זה זבל שאין לו מה להפסיד (ל''ת)

    רפי, 07/11/09 12:14

  • 9.

    ממש נשמה טועה...די כבר להראות כמה שרוצחים ופושעים הם נשמות טועות !!!! (ל''ת)

    האזרח הפשוט, 07/11/09 12:01

    • אפילו הד''ר הנכבד מודה שזאת ה''תרבות'' הרוסית (ל''ת)

      הם מסוכנים, 07/11/09 14:44

      • בטח, של כולם (ל''ת)

        מ, 07/11/09 14:56

  • 8.

    איך אפשר להיות כל כך אכזרי, קור רוח,

    כרמי, 07/11/09 11:53

    מדוע משטרת ישראל לא בדקה והזדרזה לעצר את הרוצח כשהיה צו הבקשה להסגרה לברה''מ,
    העבודה היתה מזלזלת של בית המשפט ומשטרת ישראל, אני בתקוה שיתחילו לבדורק את בקשות ההסגרה ולא ישימו את הנירת בצד וילכו לשתות כוס תה,

  • 7.

    הסנגור אורי קינן:

    שופט עליון, 07/11/09 11:51

    ''את כל טענותי אפרוש בפני בית המשפט,ואין לי ספק שבבית המשפט יזכה מרשי למשפט צדק,ולזיכוי מחוסר אשמה''.

  • 6.

    תרבות שעליה גדל?! !!! ועל איזו תרבות גדל מייק פישר שוטר מחסל תינוקות

    נינה, 07/11/09 11:50

    ומה עם פימשטיין וגולדרינג וטבעוני ורוני רון ?

  • 5.

    מלאך המוות=שטן בהתגלמותו=מקצוע=רוצח=נגזר עלינו=לחיות עם שטניים כאלה (ל''ת)

    נ.כהן הצרה=הוא לא בודד=כמוהו=יש עוד=רק עולים מדרגה, 07/11/09 11:41

  • 4.

    להסתכל בעניים של רוצח משפחת אושרנקו

    עופרה, 07/11/09 11:36

    מזעזע,אין ביכלל מילים.
    רצח קשה שלא ידעה מדינת ישראל.
    אני מקווה שיחסלו אותו בכלא,או שיחליטו עונש מוות.
    כואב ,מאוד במיוחד על הילדים חסרי הישע.
    איך אפשר ריבונו של עולמים.

  • 3.

    העיקר שרוסים אשמים!

    א., 07/11/09 11:28

    ומה עם רוני רון? ומה עם אסף גולדרינג?
    גם רוסים????

    • רוסים לא אבל אשכנזים (ל''ת)

      אחד שיודע, 07/11/09 12:34

    • הם הרגו נפש יקרה אחת הוא שישה אנשים, שלוש דורות משפחה שלמה (ל''ת)

      עם אכזריות שאין כדוגמתה לכולם מגיע עונש מוות, 07/11/09 12:39

      • עם אכזריות שאין כדוגמתה לכולם מגיע עונש מוות

        אני אמשיך., 07/11/09 16:03

        ללא הבדל במין, מוצא, דת, אמונה.

  • 2.

    מילת המפתח:חוק השבות-סבו היה יהודי?הוא לא יהודי!! חוק השבות לא חל עליו (ל''ת)

    מבוקש מוצא מקלט בישראל?WTF, 07/11/09 11:24

    • כנראה שאתה לא מכיר את חוק השבות

      שי, 08/11/09 10:22

      לפי החוק מי שאחד מסביו או סבותיו יהודי ובת/בן זוגו יכולים לעלות.
      בכל מקרה חייבים לבדוק את כל מי שמגיע ולא להפוך את חוק השבות להזדמנות לברוח מהחוק

  • 1.

    אני בטוח שירצחו את קרליק בכלא,זה בלתי נמנע (ל''ת)

    רועי, 07/11/09 11:08

    • לא בטוח שיגיע לכלא

      דני, 07/11/09 14:19

      ואם יגיע לכלא לא יעשו לו כלום .

      אחרי 5 שנים יישתחרר עם תואר שני...