• 4.

    בית המשפט החמיר??? היצחקתני, יש לשלוח את השופט להשלמת גזר הדין (ל''ת)

    מעופף:, 23/11/09 22:07

  • 3.

    שישב עג שיהיה הוא קשיש חסר ישע! (ל''ת)

    לא מספיק!, 05/11/09 18:38

  • 2.

    כניראה שהתקפות על קשישים במדינה עדין לא הסתימו כי אן עונש מספיק מרטיע (ל''ת)

    פקק תנועה , 05/11/09 13:21

    • נכון...אין עונש מרטיע....יש עונש מרתיע....אלברט איינשטיין. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 05/11/09 22:22

      • חחח.............אין עליך ברווז.............חולה עלייך!!!!!

        הילה רעננה, 06/11/09 09:16

        אתם עדיין יחד?אתה ותמי......או ש.....

  • 1.

    תראו תמונה של השד הזה....! לא רוצים תמונות של כאילו...! (ל''ת)

    נהיד חצרוני (בלויארד), 05/11/09 12:18