• 69.

    הכל בכדי לא להאשים את הזונות

    פמינסטית פנאטית, 24/11/09 05:14

    זנות היא כמו סמים,המוצר בה אסור ומי שמשווק אותו הוא עבריין.גם אם 1000 פנימסטיות שמאלניות ינסו להאשים את הלקוח שגם הוא אינו צדיק=אלא נרקומןהם לא ישנו את העובדה בתי הבושת הם תחנות הסם של הזנות והם מקור הבעיה

  • 68.

    ישנה סידרת טלויזיה ב–HBO על בית זונות שקיים במדינת נבדה, ארה''ב

    *, 05/11/09 21:33

    ובו הזונות מספרות על עצמן ומדוע הן עוסקות במקצוע.

    כל הבחורות שם מספרות שהן מתגוררות במקומות שונים בארה''ב ובאות כל מספר חודשים לעבוד במשך חודש בבית הזונות הזה וזאת מפני שבמשך חודש עבודה הן מרויחות המון כסף שמחזיק אותן די טוב למשך חצי שנה.

    כולן אמרו שהן פשוט אינן מסוגלות לעבוד שמונה שעות ביום בעבודה מסודרת ומשעממת (לרובן כמובן אין השכלה) וכל עוד שהן ניראות חטובות ויפות, הן ימשיכו במקצוע העתיק בעולם.

  • 67.

    הבעיה היא שהלקוחות יפ (ל''ת)

    נירזן, 05/11/09 20:58

  • 66.

    סחר באנשים (במקרה הזה נשים), והפצת מחלות - בגלל שהעיסוק לא חוקי!

    יבגני, 05/11/09 18:39

    הולנד, גרמניה, אוסטריה, הונגריה, יוון, טורקיה, אוסטרליה... - כבר מזמן הגיעו למסקנה ההגיונית.

    • המשך:

      יבגני, 06/11/09 14:10

      (כתיבת התגובה המקורית נפסקה באמצע מפאת מחסור בזמן)

      זכותו של כל אדם על גופו, וחופש העיסוק - מחייבים שהזנות תהיה חוקית. ישנם אנשים המרוויחים את שכרם תוך שימוש במוח, אחרים תוך שימוש בשרירים (וכו'...) - והזונות תוך שימוש באברי המין (וצורת הגוף בכלל). מה פסול בזה?
      אם הזנות תוכר כמקצוע לכל דבר, יתבצע פיקוח של משרד העבודה ומשרד הבריאות - ולא יהיה שום ניצול והכל יהיה נקי.
      האם אנשים לא עובדים במקצועות אחרים שלא נחשבים ל''מכובדים'' בעיני החברה? האם זה כ''כ מהנה לעבוד בניקוי חדרי שירותים?
      בסופו של דבר, כל מקצוע מכבד את בעליו. עדיף לאישה להיות זונה ולא לקבץ נדבות (גם לא מביטוח לאומי)!
      המדינה גם תרוויח סכומים עצומים ממיסים על התחום - כמו על כל תחום חוקי אחר. הסכומים האלה גבוהים משמעותית מכל קנס שאת מציעה להטיל על המשתמשים.
      ועוד משהו: הוכח מחקרית שמדינות שמיסדו את הזנות הורידו בכך את כמות מקרי האונס. האם את, כאישה, לא היית מעדיפה ללכת ברחובות בטוחים יותר?

      הדוגמה שלך - שבדיה - היא מדינה מטורפת: מדרגת מס ההכנסה הגבוהה ביותר שם היא 57%, והמע''מ הוא 25%! לא הייתי רוצה לחיות במדינה כזאת... ואת?

  • 65.

    נמוך מאוד.

    שלמה, 05/11/09 18:07

    אני לא ''צורך זנות''

    יש לשער שיש לך איי קיו אחד
    וגם הוא התאבד משעמום.

  • 64.

    a bird wothout wings cant fly

    avi cohen, 05/11/09 16:38

    think about it ! yoyoyoyoyoyyo

  • 63.

    הצרה מה שטוב לשוודיה לא יתקבל בישראל=שמפגרת שנות אור בחקיקת זכויו=האשה (ל''ת)

    נ.כהן הגבר=חושב שמגיע לו=בזכות=כספו=כלמה שהוא דורש, 05/11/09 16:15

  • 62.

    גרושתי הרבה הרבה יותר יקרה לי מזונה. עשיתי טעות. (ל''ת)

    בראבו, 05/11/09 15:58

  • 61.

    המממ אם לשלם על מין זה פשע ולאנוס זה פשע, אז...לא חבל על הכסף ?? (ל''ת)

    משה נניח, 05/11/09 15:45

  • 60.

    אני ג'יגולו...והשתרללנו, מי הפושע, אני או את ?? (ל''ת)

    מאמע זעצער, 05/11/09 15:32

  • 59.

    שאלה

    אמיר, 05/11/09 15:08

    מי שיוצא עם אישה לדייט ומשלם עליה, ובסוף הערב הם שוכבים. האם זה ניצול או שימוש בזנות?
    האם לפרסם את שמו בציבור?

  • 58.

    פתרון מציאןתי כמו מציאת תרופה נגד טפשות שהייתה גואלת רבים (ל''ת)

    dodel, 05/11/09 14:56

  • 57.

    פתרון גרוע

    אמיר, 05/11/09 14:50

    יש להבדיל בין התעללות בבני אדם , זו עבירה שראויה לעונש כבד , ללא קשר אם הבן אדם שהתעללו בו אולץ לעבוד בזנות למחיתו או בתפירת נעליים. אם מדובר על מקרי אונס תוך כדי התעללות זו אזי העונש צריך להיות בהתאם.

    יש מספיק ישראליות זמרצונן החופשי טסות ליפן ועוסקות במקצוע שהוא חצי זנות ויש כאלה שמגיעות לזנות מלאה , והכל ללא כפיה .

    לדעתי את ארחת בטלוויזיה את אחת מהן , אם אני זוכר זו הייתה הגר ינאי, אבל את התייחסת אליה כגיבורה פמיניסטית ששברה את כל חוקי העולם הפמינסטי.

    כדי להיות נערת ליווי או זונה צריך 2 תכונות עיקריות : לאהוב מין ולאהוב כסף.
    אני מסכים שבתרבות המערבית יש מוסר (שהוא שוביניסטי לכל דבר ) שגורם לעכבות אצל נשים מלבחור בזה כמקצוע.

    אבל אני מסכים ב 100 אחוז שיש להעניש את כל המתעללים למיניהם.

  • 56.

    את טועה

    רחל, 05/11/09 14:49

    מי שמספק שירותי מין הוא הוא מי שצריך להילחם בו. הרי מדובר ברצון חופשי ואחריות על גופו שלו של האדם. זונות היו ותמיד יהיו ואין להן להלין אלא אך ורק על עצמן ולא משנה מה הנסיבות שהביאו אותן להיות זונות. תפסיקו עם הרחמים האלה. הזונות בוחרות במקצוע הזה מפני שהוא לא דורש השכלה, השקעה בכסף וכו'. באמצעות פתיחת רגליים לכל דורש - אפשר לעשות הרבה כסף. זו בעיה שלהן ולא של הגברים. מי שנותנים לו את זה - למה שירסן את עצמו?! וכל עוד הגבר משלם בעד השירותים הללו - אין לבוא אליו בטענות.

  • 55.

    תשלאו את ח''כ גלאון על פורנוגרפיה!

    עודד, 05/11/09 14:44

    בזמנו היתה זאת ח''כ נאוה לגאון הפמיניסטית הנאורה שתמכה בהכנסת פורנוגרפיה גם כחול לבן לטלויזיה שלנו. בכבלים ולוין. ובכך העלתה את כבוד האשה לטענתה!
    הציבור לא מבין את הבעיה מחר זה הבנות שלנו חס וחלילה (סליחה, לא שלנו אנחנו בורגנים לכל היותר הבת תתפס במסיבת אורגיה ובאנגים עם שאר הבורגנים) אבל מה עם הבת של השכן המזרחי או הרוסי דל האמצעים? לא נרחם עליהם? או רק נאונן ונשלח את נאוה לחוקק חוקים מודרניים!

    • חזק ! (ל''ת)

      בראבו !, 05/11/09 15:25

  • 54.

    מה ה-IQ של הכותבת? אני מהמר על כ-75 פלוס מינוס (ל''ת)

    אורן, 05/11/09 14:38

  • 53.

    את כלכך מטעה את הציבור

    אמיר, 05/11/09 14:27

    יש להבדיל בין התעללות בבני אדם , זו עבירה שראויה לעונש כבד , ללא קשר אם הבן אדם שהתעללו בו אולץ לעבוד בזנות למחיתו או בתפירת נעליים. אם מדובר על מקרי אונס תוך כדי התעללות זו אזי העונש צריך להיות בהתאם.

    יש מספיק ישראליות זמרצונן החופשי טסות ליפן ועוסקות במקצוע שהוא חצי זנות ויש כאלה שמגיעות לזנות מלאה , והכל ללא כפיה .

    לדעתי את ארחת בטלוויזיה את אחת מהן , אם אני זוכר זו הייתה הגר ינאי, אבל את התייחסת אליה כגיבורה פמיניסטית ששברה את כל חוקי העולם הפמינסטי.

    כדי להיות נערת ליווי או זונה צריך 2 תכונות עיקריות : לאהוב מין ולאהוב כסף.
    אני מסכים שבתרבות המערבית יש מוסר (שהוא שוביניסטי לכל דבר ) שגורם לעכבות אצל נשים מלבחור בזה כמקצוע.

    אבל אני מסכים ב 100 אחוז שיש להעניש את כל המתעללים למיניהם.

  • 52.

    הכוונה טובה, הרעיון לא

    רני, 05/11/09 14:19

    אני מודה שכגבר, אני לא מבין גברים אחרים שהולכים לזונות. ולא, זה לא בגלל הצורך לשלם עובר מין - אני משלם על דברים שחשובים לי הרבה פחות - אלא בגלל שזה נראה לי מגעיל ללכת לזיין באופן מכני מישהי שאני לא מכיר וששכבה עם מישהו אחר 10 דקות קודם. אני חושב שאני לא נדיר - רוב הגברים לא היו אף פעם אצל זונה ולא יהיו.
    מצד שני, כליברל אני לא חושב שאני והמדינה צריכים להכנס לאנשים לתחתונים.
    נושא הזנות בארץ הוא בעייתי משום שהוא לא ממוסד, והמשטרה בוחרת לתת לבתי בושת לפעול כי היא יודעת שכך יותר קל לפקח עליהם. זו הגישה הנכונה - אז למה לא להפסיק עם הצביעות ואפשר בתי בושת במקומות מוגדרים (כמו בגרמניה), עם פיקוח הדוק של המשטרה ורשויות הבריאות, ואפס טולרנס לזנות מחוץ לאותם אזורים?

  • 51.

    למה לתת לדוגמא את לונדון ולא את אמסטרדם

    המבין, 05/11/09 14:06

    כהזנות אינה נחשבת לפשע, אין מקום להסתבכות עם גורמי פשע

  • 50.

    מוסקונה המסכנה,כמו תקליט שחוק,פעם ב-

    לא בילי, 05/11/09 13:58

    תמצאי חיים אומללה שכמותך!

    הפיתרון האמיתי הוא מאסר עולם(ללא יכולת קיצור או חנינה) לסוחרי אדם(כלשהם)+החרמת כל רכושם וחלוקתו לנפגעים/ות.

  • 49.

    נכון-יש להעניש נרקומנים וצרכני סמים

    שימוש עצמי=שנתיים מאסר, 05/11/09 13:49

    נכון-יש להעניש נרקומנים וצרכני סמים

  • 48.

    למה תמיד הכל צריך להיות קיצוני?

    סתם אחד, 05/11/09 13:47

    במקום לטפל בפשע נקודתית (מה שהרבה יותר קשה) מציעה הגברת בילי להרחיב את הגדרת הפשיעה ובכך למגר תופעה.
    במקביל, אפשר גם להוריד את גבול המהירות המותרת בכל כבישי הארץ ל-20 קמ''ש וביתר קלות להוריד מהכבישים את עברייני התנועה.
    בילי, את צריכה להבין, אם אישה מעוניינת לספק שירותי מין בתשלום וגבר מעוניין לרכוש שירותי מין (כל עוד הם שניהם בגירים והכל נעשה בהסכמה) זו זכותם המלאה לסגור עיסקה - ולך אין שום זכות להתערב.
    זה לא שונה מהרבה סטודנטיות שאני מכיר שיש להם מה שנקרא שוגר-דדי. השורה התחתונה היא זהה.
    אם ישנם אנשים שבשביל להרוויח כסף קל פוגעים באנשים אחרים, יש לרדוף אותם, לשפוט אותם ולגזור עליהם את הדין.
    אותך לא מעניין אם שופכים את התינוק עם המים - העיקר למגר את הזנות באופן מוחלט, כי זה לא מסתדר עם השקפת העולם הפימיניסטית (ילדותית) שלך.

  • 47.

    הלוואי הלוואי והחוק הזה יעבור

    שושי, 05/11/09 13:32

    שלפחות הנכדים שלנו יזכו לעולם טוב יותר

  • 46.

    אולי לסרס את כולם ואז נפתרת הבעיה (ל''ת)

    נו..., 05/11/09 13:31

  • 45.

    סחר בנשים

    שמעונה יבין, 05/11/09 13:24

    מספיק להתבכיין הנשים שעוסקות בזנות לא מובאות לכאן בל כורחן, היא יודעת שהן באות לעסוק בזנות, הן רוצות הרבה כסף ומהר וזו הדרך שלהם להתפרנס, כדאי שיקחו אחריות למעשיהם, וידעו שבמקצוע הזה ישנם גורמים פלילים, מה קרה עם שיוון זכויות, פתאם הן חסרות אונים, נשים בוגרות אחריות למעשיהן, ומספיק ליבב.

  • 44.

    גם מגוחך גם לא מעשי ברברת של פמיניסטית (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 05/11/09 13:19

  • 43.

    שווה לבדוק מה זה יצר בערב הסעודית

    אור, 05/11/09 13:05

    לפני שמביאים את האסון הזה גם לפה. שוב, התוצאות הלא צפויות יכו את הכוונות הטובות (שאני מסכים להן) שוק על ירך.

  • 42.

    בילי- את פשוט צודקת, זו גישה מעניינת

    סטודנטית לפסיכולוגיה, 05/11/09 12:47

    התגובות של אנשים כאן פשוט הזויות, אבל זה מצביע יותר על הבורות שיש בתחום. ממש אישה היא זונה כי היא רוצה את זה.. מעניין איך מחקרים מראים שרובן עברו התעללות מינית בילדותן, שרובן משתמשות בסמים כדי לחוש בניתוק מהסיטואציה. הן גם לא ממש בוחרות את הלקוחות שלהן ותמיד יש גבר סרסור מעליהן. אז עכשיו בשפה שלכם: בחיית אנשים (יותר נכון גברים פרמיטיבים) תרגעו.. ותנסו אולי לראשונה בחייכם לחשוב מה הייתם מרגישים אילו הבת, אחות או סבתא שלכם הייתה עוברת את זה.

    • את בחיים לא תהיי פסיכולוגית!!! (ל''ת)

      גבר חרמן, 05/11/09 13:22

    • מתוקונת, את לא תגיעי רחוק. מקסימום לחצר.

      אנחנו, 05/11/09 14:47

      את כל כך מתנשאת ויהירה למרות שאין לך מה למכור (''בשפה שלכם: בחיית אנשים''. ... למה מי את בדיוק? או: ''גברים פרימיטיבים'').
      אם אין לך אבא או פטרון עשיר ''סטודנטית דה-לה-שמטע, אל תתפלאי למצוא עצמך יום אחד בחצר האחורית עוסקת במלאכת הקודש.....
      (עוד לא החלטנו אם מסיבות של פרנסה או הנאה). עכשיו תתקפי אותנו.

    • תגובה של פסיכולוג

      אלכס ג., 05/11/09 17:41

      סטודנטית לפסיכולוגיה (כנראה בגרוש) כותבת:''אישה היא זונה כי היא רוצה את זה.. '', אך לא על זה דובר בכתבה.
      קיים הסבר מאוד הגיוני לבעיותך בהבנת הנקרא.
      להלן ההסבר:מי שעשה אותך היה ''גבר פרימיטיבי'' תוכידוע התפוח לא נופל רחוק מהעץ.

  • 41.

    Nahon (ל''ת)

    ephi, 05/11/09 12:44

  • 40.

    הצרכנים העיקרים הם מיזרחים.חרדים ,וערבים,ובהם יש לטפל. (ל''ת)

    ו המבין יבין !!, 05/11/09 12:43

  • 39.

    יכלת לחסוך מעצמך חרפה אילו התייעצת עם מומחים למקצוע העתיק בעולם (ל''ת)

    מדינת חלם , 05/11/09 12:43

  • 38.

    יש למסד את הזנות. היא מקצוע כמו כל מקצוע. (ל''ת)

    מליגן, 05/11/09 12:14

  • 37.

    עוד רעיון הזוי

    סטודנט, 05/11/09 12:02

    זה ממש רעיון להילחם בזנות ע''י הענשת האזרח
    החור בארץ מפגר כי עד היום לירכוש זנות מאחורי פח הזבל זה חוקי וללכת לדירה נקיה ודיסקרטית אסור. מי שרוצה להילחם בזנות ובסחר בבני אדם זה לא ע''י הענשת הזונות(שרבות מהם מגיעות למיקצוע ממצוקה או בכפיה-לא כולן)או הענשת הלקוחות. הדרך היא קשה ולא פופוליסטית וזה להילחם בסוחר הנשים ובסרסורים כל השאר זה תחינת מים.
    אני חושב שהרעיון של ניו-סאות-וולס(אוסטרליה) הכי הגיונית,אין לאף עיר רשות לאסור/ליסגור בתי בושת אבל כל עיר יכולה לאשר מקומות (אזור תעשיה...)לקיום בתי בושת כך ניתן למסד זנות בלו שהמדינה מסרסרת בזונות

  • 36.

    בילי מסכנה הצרכנים אלו אנשים אשר עלות מין של נשותיהם יקרים מאוד (ל''ת)

    מדינת חלם , 05/11/09 12:01

  • 35.

    בילי היקרה אני מחזקת את ידייך...

    אורנה, 05/11/09 11:41

    כתבה חשובה למרות כל הטוקבקים האלימים שפורסמו פה. אסור להתייאש ואולי יום אחד כל הגברים יבינו שאין אישה שבוחרת להיות זונה אלא נסיבות חיים וסרסורים אלימים הם שמובילים אותה לניצול כל כך משפיל ופוגעני

  • 34.

    אישתי עולה יקר יותר מזונה. שימרו עליהן. (ל''ת)

    יהודי, 05/11/09 11:41

  • 33.

    מין בתשלום תמיד היה ותמיד יהייה אז אולי עדיף להפוך אותו לחוקי ואז לפקח (ל''ת)

    בחרת בדרך הקלה, 05/11/09 11:27

  • 32.

    יש לעצור את כל לקוחות הבנקים על פשעי העמלה!

    נגיד באנג ישראל, 05/11/09 11:20

    ולהכריח אותם לשלם על כל אקט מלא שביצעו בעמידה מול חריץ הכספומט.
    יש לסרס את כל צופי הכבלים וערוצים 2 ו 10 על חלקם בהשפלת וביזוי האשה בפרסומות ובפרומואים רטובים לטלנובלות מפגרות.
    כמו כן יש לעצור את כל הרבנים, המלצרים, התקליטנים ובעלי האולמות, על חלקם בפשעי
    נישואין בבני אדם.
    יוחזר החוק לישראל! יופסקו בה החיים!

    • כבודו כריש, כבודו ודאי יודע זאת...אך הרייני להזכירו למקרה שישכח. (ל''ת)

      חחחחח, 05/11/09 15:03

  • 31.

    הבעיה שכל אזרח חייל בא''י ולכן אי אפשר לפתוח תיקים

    דודו, 05/11/09 11:15

    לחיילים ולכן לא יוכלו לשרת בצבא \\ לעשות מילואים בגלל תיק פלילי.
    אבל אכן צריך לטפל בבעיה הקשה של סחר בנשים, לפי דעתי הטיפול בבעיה צריך לבוא בחינוך (כגון טיפול בתאונות הדרכים) הבעיה שתקציב החינוך מצחיק.

  • 30.

    פאשיזם עכשיו

    חגי, 05/11/09 11:06

    הגברת הנכבדת מציעה להעמיד לדין לקוחות של זונות, מישהו אחר יציע להעמיד לדין מעשני סיגריות (אתם יודעים כמה עולים הטיפולים בסרטן הריאות למדינה?), אחר יציע לקנוס אנשים חולים (הם עולים המון למדינה) למה לא? פאשיזם עכשיו!

  • 29.

    בארה''ב עוצרים את הלקוח ועדין התופעה קיימת (ל''ת)

    ישראל, 05/11/09 09:50

  • 28.

    לא רוצה לקנות מין? אל תקני

    פמיניסטיות הן עם מיותר, 05/11/09 09:47

    כמה שטויות
    בחורות רוצות להתפרנס
    זכותן
    מה באה בילי מוסקונה לרמן הפמיניסטית המפוצצת ומחליטה לפגוע בפרנסתן?

  • 27.

    להילחם בזנות ובסחר בבני אדם, לפעול גם נגד מי שצורך אותם (ל''ת)

    Vox Ami , 05/11/09 09:46

    • תוכי (ל''ת)

      -, 05/11/09 12:46

  • 26.

    שוק הבשר כמו כל שוק-היצע מול ביקוש ולהיפך.

    אהוד מטבריה, 05/11/09 09:45

    מדי פעם צצה מאן דהיא עם הרעיון ההזוי,שניתן לעקר את המקצוע העתיק בעולם,ללא חלופה.כל עוד לא ימוסד נושא זה-הכל דיבורים.{בלתי אפשרי לעקור צורך חיוני-קיומי}

  • 25.

    בילי ???????

    טובלרון, 05/11/09 09:39

    גנן סיני אמר פעם״ שאת העץ עוקרים מהשורש״ כי ככל שתלחצי בענפיו את נותנת לו יותר כח. אז צאי מתוך הבועה שאת חייה בה כי על שלשה דברים העולם עומד ויעמד לעד סקס סמים ומוזיקה
    נ. ב תודה לך גורבצוב על הרוסיות ששכחתן אלנו כי עם נשים כמו בילי ! הייתי מעדיף להיות הומו או? לחנוק תתרנגול מבקר עד ערב

  • 24.

    אשה הזויה ''מחקרים'' הזויים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    !!!!!!!!!!!!!, 05/11/09 09:26

    בדרך להכניס את כל הגברים מאחורי הסורגים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 23.

    עפ''י ה''הגיון'' של הכותבת, נאנסת שהיתה בעלת הופעה פרובוקטיבית ,

    מיקי, 05/11/09 09:14

    אשמה באונס...

  • 22.

    בילי היקרה גרושה שמקבלת 120000שח פטור ממסים בשנה בזכות זה שהיא אישה (ל''ת)

    זה יותר מידי זמן פנוי לכתוב שטויות, 05/11/09 09:12

  • 21.

    אם מפרסמים שמות גברים שצורכים סקס יש לפרסם גם את שמות הנשים שלהן..

    alexpaz1 , 05/11/09 09:06

    ואז יהיה קל להבין מדוע הם מחפשים סקס במקום אחר..

    • הצעה נוספת

      אלכס ג., 05/11/09 11:43

      למה לפרסם רק שמות של הנשים שלהם?
      אני מציע לפרסם גם תמונות שלהן- ואז יהיה ברור למה מחפשים סקס במקום אחר!

      • והצעה נוספת, הפעם מאשה...

        הגודל כן קובע., 05/11/09 22:45

        לצלם את הגברים שהולכים לזונות.
        לצלם את הנשים שלהן.
        לצלם את המאהבים של הנשים שלהן.
        ובסוף והכי חשוב
        לצלם את ה.. של הבעל.
        ואת ה.. של המאהב.
        יכול להיות שפה קבור הכלב.

  • 20.

    חוק טוב - רק שגם הקנס צריך להיות משמעותי - ללקוח - ולסרסור (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 05/11/09 09:05

  • 19.

    כדי להלחם במחלות יש להלחם במי שחולה בהן

    צורך שרותים, 05/11/09 09:01

    מחקרים גילו שהדרך הטובה ביותר, יעילה מכל אנטיביוטיקה, היא שהדרך להכחיד מחלות ולמנוע הדבקות הינה לחסל את החולים מייד כשהם מצטננים..
    השיטה נוסתה בהצלחה ועד כה לא התקבלה אף תלונה מהחולים שטופלו בה.

  • 18.

    בדנמרק והולנד הזנות חוקית וממוסדת- וכך צריך להיות, רק השבדים המטורפים

    סקנדינבי, 05/11/09 08:53

    מסוגלים כמו הכותבת לדרוש לענוש את ההולכים לזונות, דבר שהוא עתיק כימי העולם.

  • 17.

    תשובה רצינית לאישה לא רצינית:

    רם עמית, 05/11/09 08:49

    זנות וסחר בבני-אדם אינם ביטויים נרדפים.
    לבגירים יש זכות למכור ו/או לקנות שירותי-מין, כאשר הדבר נעשה בהסכמה הדדית מרצון.
    הזנות מנוהלת ע''י העולם התחתון, אגב ביצוע שורה של פשעים (כליאת-שווא, אונס, תקיפה וכדומה) בראש ובראשונה עקב העובדה שנשים מסוג הכותבת עמלות לדאוג לכך שהזנות תמצא מחוץ לחוק או לפחות מחוץ למסגרת הלגיטימציה החברתית. בדיוק כשם שסחר האלכוהול נוהל ע''י אל-קפונה באדיבות האנשים שתמכו בחוק היובש.

  • 16.

    מסכימה עקרונית - הבעיה תהיה שיש מחסור במתקני כליאה בסדר גודל כזה....

    לכל פתרון בעיה - פולניה., 05/11/09 08:48

    והבעיה הנוספת:
    מי יפקח על הסחר בזנות בתוך מכלאי הכליאה הענקיים?

  • 15.

    אופציה

    אני, 05/11/09 08:38

    אבל לא פיתרון

  • 14.

    זנות היא דבר טבעי

    נעם, 05/11/09 08:38

    זנות היא דבר טבעי. כמו התמכרות. לא שזה בהכרח טוב, אלא שזה טבוע באדם.

    לשמאלנים יש נטיה לחוקק חוקים ולהנהיג נורמות שאינן תואמות את הטבע האנושי כמו המחשבה שאנשים יכולים לחיות ביחד בשלום ואהבה.

    את הטבע האנושי קשה לשנות. זה תהליךאיטי מאד שנמשך עשרות אלפי שנים.

    אם הנשים היו בעלות אופי חזק וכבוד עצמי הן לא היו עוסקות בזה. רוב הגברים אינם אנסים, אבל רבים מאד יוצאים עם בחורה לבילוי ומשלמים במיטב כספם במחשבה שאולי ''יצא להם משהוא''. זה לא הופך אותם לאנסים וגם לא את הנשים לזונות. זאת דרך הטבע.

    במקום ''לפעול נגד הלקוח'' יש להסדיר את מעמדם של אלו המקיימים מגע מיני למטרות השתכרות כנותני שרות לגיתימי. כמו בכמה מדינות מתקדמות בעולם.

  • 13.

    זה כמעט כמו לומר...

    דורוןק, 05/11/09 08:31

    שעל-מנת להילחם בניסויים שמבוצעים בבעלי-חיים, צריך לעצור את כלל הנשים, כיוון שחלק הארי של הניסויים מבוצעים בשדה הקוסמטיקה.

    • או לעצור את בעלי החיים... (ל''ת)

      ..., 05/11/09 09:34

  • 12.

    בילי (תזרקי אותו ) מוסקונה, כרגיל שטופה בהזיות פמיניסטיות (ל''ת)

    חוני המעוגל, 05/11/09 08:17

  • 11.

    ומה יהיו הוצאות המדינה על אישפוזי דיכאון? לא לנסות לתעל כל דבר בחיים

    popopol2 , 05/11/09 07:56

    האדם בחייב מידה מסויימת של אנרכיה בחייו מידה של סיפוק ייצרים אפלים
    זהו טבעו.אין שום אפשרות לסטרל את החיים.זה קשקוש של מכורים לשליטה.
    וזה גם המון עבודה לפסיכיאטרים
    אם לא יהיה בזנות אז יהיה בהימורים
    נאסור על הימורים יארגנו קרבות עד מוות בין בני אדם
    נאסור אלכוהול יצרכו אלכוהול לא חוקי .
    תאסרי את הזנות?תיהיה זנות לעשירים בלבד.והאומללים ילכו לאנוס.

    תיצרי אדם חדש זה יהיה יותר קל.

  • 10.

    זנות

    אלי, 05/11/09 07:31

    קשה להבין צורת חשיבה מעוותת ומסוכנת שכזאת

  • 9.

    יש לפגוע במציעי השירותים ובמארגני הצעות השירותים

    הזונות והסרסורים לא אשמים? - איזה טימטום!, 05/11/09 07:31

    זה כמו להגיש שהמשטרה צריכה לצוד צרכני סמים ולא את סוחרי הסמים ומוכרי הסמים.
    הגיון מטומטם לחלוטין!

    אם היו מכניסים לכלא ומחרימים הרכוש לסוחרי הנשים ובעלי המכונים הרי היית מקבלת שינוי משמעותי במצב!

  • 8.

    באותו ההגיון יש להלחם בפובליציסטים שמאלנים שנותנים רוח גבית לאוייב (ל''ת)

    י, 05/11/09 07:28

  • 7.

    בולשביזם לשמו והנזק הכלכלי רק יגדל

    דמוקרט, 05/11/09 06:44

    המדינה צריכה לסגור את גבולותיה.
    המדינה צריכה לאכוף חוקים קיימים למניעת שעבוד בני דם, לכל מטרה, וסחר בהם.
    (ומה עושה המדינה בנוגע לעובדים זרים עם מדיניות הדלת המסתובבת ורשיון לעבודה אצל מעסיק מסויים אחד? זה לא סחר בני אדם כל גזירת הקופונים בדרך?).

    מדינה דמוקרטית לא צריכה ולא אמורה להתערב בחייהם של אזרחיה ובחופש העיסוק (כן!!!) של מי שעוסקת בזנות מרצון (עכשיו תקפצו כל אלה שחושבים שאין דבר כזה).

    התוצאה של חוקים הזויים כאלה היא הגדלת הסיכון באספקה ובצריכה של זנות, משמע שהמחיר רק יעלה עם תמריץ גדול לעולם התחתון איך יותר להיכנס לתחום כי יש שם הרבה יותר כסף. לכן אופי הפשיעה הקשור בתחום יעלה עם נזקים קשים יותר.

  • 6.

    בשביל 50 שקל להעיר את הפולניה? (ל''ת)

    המטיף, 05/11/09 06:41

  • 5.

    צודקת ב- 100% רק הוספה קטנה...

    אחת, 05/11/09 06:40

    אם כבר נלחמים בנגע הזה - לא הגיע הזמן לאסור על עיתונים לפרסם את זה במודעות דרושים?!

    • ואללה את צודקת!!! תגידי, יש לך עבודה בשבילי אצלכם במשרד פרסום? (ל''ת)

      פ. רוצה, 05/11/09 08:38

      • להם אין עבודה בשבילך. רק פקה-פקה.. לנו יש!! תבואי (בחצר) (ל''ת)

        ז. ונה, 05/11/09 09:32

  • 4.

    בורות

    חיים, 05/11/09 06:34

    לפי דעתי יש לקנוס אותך בעשרת אלפים שקל על גילוי בורות. יש בזה גם הגיון כלכלי. לא?

    אולי צריך בכלל לתלות את כל הגברים שאת כל כך שונאת? כמובן, רק לאחר שקנסו אותם כדי שיהיה הגיון כלכלי....

    על חוק מטופש זה יכולות לחשוב רק נשים (או גברים שבעים שיש להם בת זוג טובה). כל השאר מבינים מה עוצמת הרעב המיני אצל גברים. אם לא ידעת תפתחי ספר. למשל כל אחד מספריו של דוקינס, ותביני כיצד הגעת לעולם. אביך התחרמן על אימך !

    הרעב המיני הוא הכח המניע את הגבר. בגללו הוא מוכן לעבוד קשה. בגללו הוא מוכן לפרנס אישה וילדיה, השאיפה להצלחה, למעמד, לכח, לעושר - כולה סובבת את המיניות כמרכז. מבחינה אבולוציונית התשוקה המינית חיונית מאוד לזכרים, שאם לא כן - הם לא שורדים. זכר אדיש לא יעמוד בתחרות על הנקבות - וסופו לפח האשפה של האבולוציה.
    לכן, החשק המיני המוגבר הוא תכונה של כל גבר נורמאלי. את באמנת מתכוונת לתסכל חצי אוכלוסיה רק בכלל שנדמה שחלק מהזונות מנוצלות בידי סרסורים? לשפןך התינוק עם האמבט? אולי תאסרי למכור ירקות כי חלק מהם מנוצל בידי בריונים מנוולים?

    • תומך בנאמר ורוצה להוסיף....

      חבוב, 05/11/09 08:26

      כמה דברים.
      א. אולי אף פעם לא חשבת על זה, אבל מה אם גברים שאין להם שום דרך אחרת לקיים יחסי מין עם אישה? בואו לא נשחק אותה תמימים, ישנם לא מעט גברים במצבים שונים שמפאת מצבם לעולם לא ישיגו אישה. מדוע תשללי מהם את זה?
      ב. מה עם לגליזיציה? תעיפי את כל אלו שעובדות לא כחוק, תספקי אישורים לאלו שירצו להשאר בעבודה ותעמידי פקחים שייבדקו את תנאי העסקתם. כל הכסף השחור כיום עובר להכנסות ממסים.
      ג. אני לא מכיר מחקרים כאלה, ומעוניין לקרוא אחד שהוא לא מוטה פמיניסטית, כמה מהנשים הללו עושות זאת מרצון? אם מישהו מכיר אני אשמח להפנייה.

      • הפנייה לספר מאיר עיניים

        א, 05/11/09 11:39

        מכיוון שביקשת הפנייה אני ממליצה לך לקרוא את ספרה של ענת גור ''מופקרות'' , ספר מכאיב ומאיר עיניים. צריך לחייב כל גבר שהולך לקנות שירותי מין לקרוא אותו קודם ואז להחליט אם הוא מוכן להיות שותף לפשע.

      • הנה הוכחה פשןטה

        שלמה, 05/11/09 11:40

        ההוכחה היא די פשוטה ולא דורשת מאמץ רב במקום לחפש זונות מסכנות שהגיעו לכאן בכפייה ועכשיו אונסים אותן על ימין ועל שמאל לכי פשוט למכוני שמתבצע בהם רק עיסוי עם הרפיה. עדיין חלק מתעשיית המין ורוב הבנות שם מוכנות לעשות יותר מרק הרפיה תמורת הסכום הנכון ואף אחת לא עובדת בזה בכפייה. למעשה רוב הנשים שעובדות בזה פרק זמן ארוך כבר רגילות לסכומי הכסף העצומים שהן מרוויחות ולא רואות את עצמן עובדות בעבודה נורמטיבית יותר

    • חימיקו, הוצאת לי את המילים מהמקלדת,

      מבקר מחו''ל., 05/11/09 09:58

      אני תמיד אמרתי שבלי התשוקה לאישה והרצון ''לרכוש אותה'', אנחנו הגברים היינו חיים עדיין במערה וצדים עם חץ וקשת בכדי לאכול.
      אל מה שגבר עושה בחיים שלו, משמע, עובד קשה, קונה בית, קונה מכונית מפוארת וכו' וכו', זה רק בגלל שהוא מעונין להיות למשוך אליו נשים, ותו לא.

      אבל לך תסביר זאת לגב' בילי מוסקונה ''את הפערים התרבותיים בין גברים לנשים''.....חחחחח.

  • 3.

    הזנות קיימת SINCE SUMMER WAS LEAVY כמו שאמר משוררנו

    נפיח, 05/11/09 06:28

    הדגול מכולם ווילי ש.באה מוסקנה -לרמן ורוצה לשנות צורך ביולוגי.היא כנראה קראה בצעירותה כמה פעמים את דון קיחוטה והושפעה ממנו.

  • 2.

    אני מפלה נשים לרעה כאידאולוגיה

    שוביניסט גברי, 05/11/09 06:25

    כתוצאה מהאלימות של התנועות הפמיניסטיות ששמו להן למטרה לפגוע בזכויות הגברים, אני נוקט בדרכי מאבק נגדי ןמפלה נשים לרעה ככל יכולתי.

    אני בעלים ומנכ''ל של חברת הייטק בת 48עובדים. מתוך כלל העובדים ישנן רק 8 נשים כשהבכירה בהן היא ראש צוות פיתוח. כל השאר הן תוכניתניות ועובדות מנהלתיות זוטרות.

    לאחר מעצר שוא בגין תלונת שוא על אלימות כלפני אשתי לשעבר, החלטתי לצאת במאבק אישי אנטי פמיניסטי.
    פיטרתי את אחראית משאבי אנוש ובמקומה מיניתי גבר וכן החלפתי את היועצת המשפטית.

    מתוך אידאולוגיה אנטי פמיניסטית, אצלי בחברה אישה לעולם לא תקבל קידום לעמדה ניהולית. בקליטת עובדים חדשים ישנה אצלי עדיפות ברורה לגברים.

    מנסיון בהייטק אני רוצה לציין שנשים במקומות עבודה יוצרות מתח ותככים מיותרים. הן עוסקות הרבה ברכילות ומבזבזות זמן.

    • תלונת שווא - עלילת דם

      בראבו, 05/11/09 08:32

      מי היה מאמין שנזכה לראות בישראל עידוד פעיל למלשינות והפללה על מנת להשיג רווח כספי?

    • כנראה זו השיטה להסביר לנשים שאנחנו עוד לא סמרטוטים

      דמוקרט, 05/11/09 12:50

      זה לא PC, אבל השוביניסט צודק לגמרי.
      אמנם אתה לוקח קשה מאוד אירוע אישי ומכליל אותו על נשים באשר הן נשים.
      אבל אני מבין ללבך. היתי עושה אותו דבר.

      נשים,
      זו התוצאה של הפיכת היותכן נשים למקצוע.

  • 1.

    הסיבה העיקרית שאני ממשיך לבקר בישראל היא החיבה העזה שיש לי לבחורות

    מבקר מחו''ל., 05/11/09 05:41

    הרוסיות היפיפיות והחמודות שעד כמה שהבנתי מהן – הן עושות זאת מרצון ומתוך צורך כלכלי.
    אם הייתי יודע שהן עושות זאת מפני שמישהו הכריח אותן לעשות זאת (לספק שירות מיני), לא הייתי שוכר את שרותיהן.
    אני אישית מעדיף לקנות סקס מאשר להתחתן פעם נוספת עם עלוקה שרק דורשת ומקבלת (כסף, והרבה) ועושה טובה שנותנת.

    • בוריס אתה צודק (ל''ת)

      nav, 05/11/09 06:02

    • כל הכבוד- תגובה ניצחת לנשים מתוסכלות וממורמרות מסוגה של הכותבת. (ל''ת)

      רעמסס, 05/11/09 06:40

    • ''הן עושות זאת מרצון ומתוך צורך כלכלי''

      לא קונה סקס, 05/11/09 07:02

      צורך כלכלי גורם לעשות דברים שבשום סיטואציה אחרת לא היית עושה

      כך שהן לא זונות מרצון - הן נשים במצוקה ואתה מנצל את זה ומגדיל את המצוקה שלהן.
      ואגב, יש מחקרים שמוכיחים שגם לא תצליח לעזור להן עם הכסף שלך, כי כדי לשרוד את הסבל הכרוך בזנות מתישהו אשה תמיד מתחילה לצרוך אלכוהול וסמים שיעזרו לה להדחיק ויבזבזו את הכסף שהיא הצליחה להרוויח, אחרי שהסרסור גוזר את הקופון השמן שלו

      אז בבקשה - או שתמצא סיבה אחרת או שאל תבוא.

      • הלו גבר גבר

        אובייקטיבי, נראה לי, 05/11/09 08:07

        יש מחקרים שמוכיחים שכוכבים בתעשיית המוזיקה זקוקים להתחיל באיזשהו שלב לצרוך אלכוהול וסמים כדי שיעזרו להם להדחיק (אלביס פרסלי, ג'ימי הנדריקס, זוהר ארגוב וכו').
        לכן, אני מפציר בכם קוראים יקרים לא להאזין למוזיקה של כוכבים גדולים כי בכך אתם תורמים לדרדור מצבם הנפשי של הכוכבים הללו.

        אני לא תומך נלהב של זנות, אבל נראה לי שעדיף שזה יהיה כבר ממוסד, ונמאס לי שמציגים את כל הזונות בעולם כאילו הן מסכנות.
        אני מכיר כמה בחורות שאין להן כסף והפלא ופלא - הן עדיין לא פנו לזנות...

      • כשימציאו עולם חדש בגלקסיה אחרת - לא תהיה זנות....

        מגלה וממציא, 05/11/09 08:34

        ובינתיים, מה? סתם יעשו ביד???
        אני מבין שלדעת הצבועות והצבועים וכל היענים הטומנים ראשיהם בחול, עדיף שלא תהיה זנות, הכל יהיה ''מהוגן'' כאילו, וכל מי שירצה ולא יהיה לו מין זמין, פשוט ילך ויאנוס? אהה?
        נו, אז אנחנו נחוקק חוקים חמורים במיוחד נגד אנסים, כולל עונש מוות בסקילה או שריפה, ואז, או שנסתכן או שנחזור ליד....

        אה, כן. שכחתי עוד משהו. ומה עם הפרנסה למי שאולי במצוקה כלכלית, ואין לה דרך אחרת??
        מישהו מתנדב לשלם להן משכורות?? גם אני, ממציא ומגלה עולמות, עובד בזבל בגלל צרכים כלכליים, כי במקצועי אין עבודה.

      • ל''לא קונה סקס'' -

        מבקר מחו''ל., 05/11/09 09:47

        אין כזה דבר ''לא קונה סקס''. כל גבר שמתחתן עושה זאת בכדי שיהיה לו סקס מתי שהוא רוצה ובעיקר כל ערב, ובשבלי זה אתה קונה בית, קונה מכונית לאישה, מלביש אותה, קונה לא אוכל, משלם לטיפול השיניים שלה ועוד ועוד... הרשימה היא מאוד ארוכה ואין לי כוח לפרט.

        ולכן, כל מי שחושב שברגע שהוא מתחתן הוא אינו ''קונה סקס'' – טיפש וחי באשליות, מפני שברגע שתודיע לאישתך הצעירה והיפה שאין לך כסף יותר היא תזרוק אותך לכל הרוחות ולא משנה כמה שאתה חתיך וגברי וכו'.

        אני בטוח שהמגיב ''לא קונה סקס'' הוא צעיר בגיל העשרים המוקדמות מפני שגם אני הגבתי כך בגילו, אבל היום, בגיל 48, אני מעונין להחזיק עוזרת בית צעירה שמנקה את הבית לבושה בביקיני מאשר להחזיק אישה, ואת הכסף הרב שאני חוסך אני מעדיף לתת לילדים שלי.