• 2.

    אפשר להבין, שה''כיבוש'' היא כבר מילה שהוסכמה בכל רחבי המדינה..

    ז, 05/11/09 23:12

    אתם צריכים לעשות מעט יותר הסברה בעיניין הזה,
    כיום היא משמשת בעיקר פעילים למיניהם,
    רב האנשים לא לגמרי מבינים על מה מדובר ועל איזה עובדות מסתמכת הטענה הזו.
    אם אתם נלחמים על משהו, מוטב שיהיה ברור.

    אתם טורחים לדחוף אותה בכל פינה בכדי שתקבל מעמד.
    עיתונות צריכה להיות אובייקטיבית,
    לא לכוון למען כיוון מסוים, זה ניצול בזוי אולי אף ציני של התפקיד.
    אדם יכול להביע את עמדתו במאמר,
    אך ברגע שהוא דוחף אותה,
    אנשים יתנגדו.
    זה יוצר סה''כ את האפקט ההפוך.

  • 1.

    מקינזי לא ניתח את תחבורת האופניים

    ערן, 05/11/09 16:08

    למיטב ידיעתי, בדוח של מקינזי אין התייחסות כלכלית לחסכון שניתן להשיג כתוצאה ממעבר לתחבורת אופניים (לסידורים ולעבודה). לתחבורת אופניים יש הצדקה כלכלית, ולכן יש להשקיע בקידומה.
    דוגמה למחקר עלות-תועלת שנערך על ידי חברת ייעוץ בריטית (אם הקישור לא עובד, המאמר נמצא בקטגוריית ''תחבורת אופניים''):
    http://www.sustainability.org.il/home/bike-news/Bike_Cost_Benefit_SQW_Heb

    • דוקא כן ניתחו תחבורת אופניים

      שחר דולב, 08/11/09 09:59

      בניגוד לעמדה הסטנדרטית של מקינזי בעולם לפיה הם לא מנתחים 'שינויים התנהגותיים', בישראל יצאו משורת הדין ולבקשת המשרד להגנת הסביבה ניתחו מספר שינויים התנהגותיים כולל מעבר לתחבורה ציבורית ואופניים, ואף צמצום באכילת בשר ;-)
      אפשר כמובן התווכח אם מעבר לאופנים נכנס במידה הנכונה...