• 58.

    ולחשוב שהם היו המשפחה היחידה שלי בארץ...

    נטליה, 21/11/09 00:38

    ולחשוב שהם היו משפחה שלי...:(

  • 57.

    משום מה אני כמעט בטוח שכל הדי-ני-אי זה והוכחות זה שטויות

    מצחיקים השוטרים האלו, 06/11/09 01:33

    ראיתי את החוקרים המתוקים האלו--רוב הסיכויים שבישביל להעניק ''תחושת בטחון'' לאוכלוסיה תלו עליו את זה-מי משאיר בגד במקום ??לפחות היו ממצאים משהו יותר טוב-כנופיה שעשתה את המעשה הנורא מסתובבת חופשי בטוח,יש הרבה שיטות לתלות על בן אדם מה שהוא לא עשה

    • אם יש לך ידיעות נוספות תמסור למשטרה. (ל''ת)

      my story , 06/11/09 04:09

  • 56.

    מדינהה של חסרי רגשות ודעות!

    רוסיה גאה ומאוכזבת!, 05/11/09 07:27

    באמת כל מה שאתם אומרים פה זה פשוט גזענות אחת גדולה!
    אני כילידת רוסיה וכאחת שנמצאת פה כבר 17 שנים, (אני נכון להיום בת 18 אז תעשו את החישוב)
    למה אני צריכה לספוג כאלה דברים פוגעים ויש הרבה רוסים יהודים שכן תורמים למדינה כמו כל עדה אחרת מה זה ההכללות האלה.
    אני לא חושבת שהייתם רוצים שיקראו לילדים שלכם בשמות גנאי כמו נרקומנים אלכוהוליסים וכדומה כמו רק בגלל מי שאתם. לאן המדינה הזאת התדרדרה! מספיק כל המלחמות שיש לנו עם מדינות ערב למה גם המדינה שלנו במלחמה אחד עם השני! ורק שתדעו שתי ההורים שלי מהנדסים ולא קנו שום תתעודה ושום נעליים את הדרך שהם עברו פה עם תינוקת וילד קטן הם עברו בכוחות עצמם בלי עזרה של שום ביטוח לאומי ושום דבר. עד שהכירו בהם והתחילו להתקדם בעבודה. למה אני צריכה לספוג כאלה תגובות נאצה סבתא וסבא שלי ועוד קרובי משפחה ספגו את השואה זה פשוט מעליב ופוגע שבסך הכל חלומם היה להיות בישראל וכך התגשם חלומם והם הגיעו לארץ אז תגידו לי אתם למה הם צריכים לספוג דברים כאלה@#$@#$@#$

    • לרוסיה הגאה כל כך

      מיטל, 05/11/09 12:17

      אם את יהודיה אז על מה את רוטנת? אף אחד כאן לא תוקף את היהודים שעלו מהמדינה שלך.
      ולמה יש לך אופי של כל האנשים שבאו מהמדינה שלך? כן כן, את חייבת אבל חייבת להגן עליהם, רוצחים או לא, או במקרה הזה יהודים או לא. כיהודיה את צריכה לכתוב בראש ובראשונה שלא צריך לאפשר ללא יהודים לעלות לארץ ועל זה חלק מהדיון.
      וכולם הרי יודעים שרבים מהם (לדעתי האישית 85%) לא יהודים אז מה הבעיה שלך?
      וזה שההורים שלך לא הלכו לביטוח הלאומי לא אומר שום דבר, רק שתדעי שאחותה של אימי עובדת בביטוח לאומי כבר 22 שנים והיא עצמה וחברותיה אומרות לא פעם שעולים רבים סוחטים את המדינה בכסף תחת כל מיני סעיפים.
      אני גם מסכימה לגמרי אם אלה שאומרים שהם לא תרמו שום דבר למדינה, הם רק באו לכאן לעשות לביתם והתקשורת נמנעת מלהיכנס לנושא ורק מנסה לעשות שטיפת מוח לאנשים כאילו הם כאלה חכמים וטובים, כן ממש.
      אם את יהודיה ומאמינה בחזון של מדינת היהודים את צריכה לתמוך לחלוטין ברעיון שלא צריך לאפשר ללא יהודים לעלות לארץ.

      • you're so right

        michael, 05/11/09 17:54

        you have no idea just how rigth you are!

  • 55.

    הרבי צדק כשביקש כבר בשנות השבעים המאוחרות לשנות את חוק מיהו יהודי

    יהודי, 05/11/09 06:07

    בושה למנהיגי העם הציוני שלא שמעו בקולו
    עכשיו יהודים משלמים בחייהם על כך

    • צודק. הפכנו לפח של העולם

      יהודית, 05/11/09 19:46

      וחבל מדינה יהדית .? הצחקתם אותי

  • 54.

    אחרי שקראתי

    30 שנה בארץ, 05/11/09 01:04

    תגובות, אני מצטער שגר במדינה הזאת.
    שנתתי לצבא 20 שנים, שגידלתי כאן ילדים.

    הייתי צריך לנסוע ישר לארה''ב, אבל אני יהודי
    ו אז החלטתי להגיע לישראל.

    • כן, אם תתעמק וככל שיחלוף הזמן יתברר לך שהגעת לגלות ארץ ישראל

      Avi Ecuador, 05/11/09 01:59

      אל תתרגש, שתהיה בריא.

    • אתה צודק.

      רון, 07/11/09 11:37

      לא נורא. עשית טעות. קורה. נסה לתקן בהקדם ולהגיע לארה''ב או לכל מקום אחר באירופה.

  • 53.

    שוב רוצחים אמיתיים יסתובבו כי ילבישו הכל עליו כמו שעשו לטינטא הזה (ל''ת)

    לפני יומים אמרו שרצח 2 שוטרים,בטח גם עליו ידביקו, 05/11/09 00:27

  • 52.

    לגרש את המשפחה עכשיו ומיד (ל''ת)

    shimon, 04/11/09 18:51

    • למה לגרש הם שותפים לפשע ומקומם בכלא (ל''ת)

      עמי, 05/11/09 07:53

  • 51.

    למצות את הדין

    אני, 04/11/09 18:10

    אם לא ימצו איתו את הדין, אז מי שיעשה את זה הוא פושע אמיתי בעצמו. מאסר עולם לפחות.

  • 50.

    איך דעות משתנות?!

    Avi Ecuador, 04/11/09 18:10

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/954/802.html

    קראו את 163

    • לגרש דחוף את כל הגויים מהארץ (ל''ת)

      ישראלי, 05/11/09 00:10

  • 49.

    לא רק תעודות היושר שלהם מזויפות

    אבי, 04/11/09 18:00

    אומרים לנו שזו עליה איכותית עם תעודות אז שלא יעבדו עליכם -יש לי חבר מהעבודה שאמר ש90 אחוז מתעודות של האקדמאים מזויפות -וזה ממקור ראשון -שם כל נגר בארץ אומר שהוא מהנדס יערות כל מסגר -מהנדס מכונות -אוי לעיניים שכך רואות -ובסוף בוגרי טכניון נשארים מובטלים -שמעו סיפור פעם נשמתי בעבודה חומצת מלח באתי לחדר מיון והרופאה הרוסיה לא ידעה מה זה חומצת מלח -אמרה לי מה זה נשמת חומץ...
    שמעתי את זה ברחתי מחדר מיון -סיפור אמיתי נשבע לכם באבי ז''ל

    • הצחקת אותי עם השבועה שלך (ל''ת)

      חחח, 04/11/09 19:01

    • אנשים כמוך לא פוגשים כל יום

      מ, 05/11/09 00:49

      המקור הראשון שלך בהתאם, איפה ובמה צריך לעבוד כדי לשוחח עם אנשים כמוך

      בנוסף: בן אדם עם קצת שכל היה אולי חושב רופא ששפת האם שלה לא עברית לא יועדת מה זה חומצת מלח, אם הייתה אומר נוסחה או אומר חומצת מימן כלורי היא הייתה מבינה אותךת אבל אתה בטח לא דברים פשוטים כאלה

      • ל מ שהגיב כאן

        מיטל, 05/11/09 12:21

        אז אם היא לא מבינה את השפה ולא מבינה מושגים בסיסיים למה היא עובדת כרופאה?
        דרך אגב זה לא רק מה שאבי כתב, ישראלים רבים נתקלים בשרלטנים הללו שהגיעו עם כל התעודות המזויפות וחוץ מזה אתה יודע שבמדינות מערביות רבות לא מקבלים את התעודות של האנשים שעלו אליהם מחבר המדינות, תבדוק ותראה שאני צודקת!

  • 48.

    ל 79 יהושוע קרולי

    Avi Ecuador, 04/11/09 17:48

    לידיעתך, העליה העיראקית היא עליה של יהודים ללא שום ספקות!
    עליה טובה!
    דרך אגב, הבבלים שעשו את הגלות ליהודי ארץ ישראל ראו בפוטנציאל של המשכילים היהודים חומר ותרומה לאימפריה הבבלית, בניגוד להרבה גלויות אחרות שהם עשו. הם הגלו לארצם את המשכילים היהודים ומשכילים אלה תרמו לאימפריה הבבלית וקבלו עמדות חשובות, יהודים אלה לא התבוללו ועל יהודי ישראל שנשארו הם לגלגו וקראו להם עם-הארץ כיחס של בוז לאלה שלא משכילים ועם ערך נמוך להערכתם.
    מושג עם הארץ עד היום נשאר ונקבע בלשונם של אלה שעלו מעיראק כאשר הם רוצים להביע בוז.
    אנשים מצליחים.
    פשוט עובדות...

  • 47.

    מעניין אם הוא ביצע רצח מתוכנן בעבר (ל''ת)

    כנראה לעולם לא נדע, 04/11/09 16:00

    • השאלה לא אם הוא ביצע רצח בעבר אלא איפה וכמה

      Avi Ecuador, 04/11/09 17:51

      אחד שעונה לחוקר מה אתה מתרגש מרצח ילדים ורוצח שמחכה הסבלנות להרוג בשלבים את כל המשפחה ולא מתרגש זה אחד שיש לו ניסיון!

  • 46.

    די הגיעו מים עדנפש=צריך לעשות סוף לפראסה=מעלים אנשים תחת זהות בדויה נמ (ל''ת)

    נ.כהן להוציא חוק=מי שיכול להוכיח שנולד למשפ יהודית, 04/11/09 15:37

  • 45.

    מי שלא יהודי באמת - צריך לעורר חשד. מה יש לו לחפש בארץ?

    bzax , 04/11/09 14:47

    אולי באמת הגיע הזמן לשנות את חוק השבות. הבררה של מדינות מנצלת את החוק כדי לבוא לכאן. הרי מי שלא יהודי, לא גדל כיהודי ואין לו זיקה ליהדות, מאיפה צצה לו פתאום הציוניות? בהרבה מקרים כנראה שמדובר במי שלא מצליח להסתדר בארצו, ולכן מראש יש בו משהו חשוד...

  • 44.

    ברוסיה יש 30,000 רציחות בשנה על אוכלוסיה של 140 מיליון.פי 120 מישראל!

    רן,י-ם, 04/11/09 14:38

    כלומר 20 רציחות לכל 100 אלף,כשבארץ זה 250 רציחות על 7.5 מליון תושבים,כלומר 3 רציחות על כל 100 אלף.
    ברוסיה יש פי 7 רציחות יותר מישראל,יחסית לאוכלוסייה.
    אם בישראל היו רק רוסים,היו נרצחים כאן 1750 אנשים בשנה בממוצע,כלומר 5!!! אנשים ליום!!!
    כל הנתונים: http://www.nationmaster.com

  • 43.

    חומר למחשבה לכל הישראלים..

    אייל גל, 04/11/09 14:36

    חומר למחשבה לכל היהודים והישראלים.
    נכון שעושים לכם שטיפת מוח ומספרים לכם כמה העלייה הזאת תרמה לארץ?
    אז בבקשה אם אתם יהודים-ישראלים וגרתם בישראל לפני שנת 1990 תגידו לי אתם מה השתנה מאז שהם עלו?
    הרי היינו מדינה מערבית ונשארנו כזאת (פחות או יותר), מה לא היה טלויזיה לפני שהם באו?
    לא היו כבישים? (איילון וכביש 1 היו קיימים לפניהם), לא היתה כלכלה מערבית? לא היו מכוניות על הכבישים?
    אז מה הם בדיוק תרמו? האם הגיעו פרופסורים שקידמו את החינוך כאן? פיזיקאים או כימאיים בעלי שם עולמי? לא ולא!
    אולי שחקני כדורגל, כדורסל או מאמנים ברמה עולמית גבוהה? אולי שחקני קולנוע ותיאטרון בעלי שם עולמי.. הממ לא קופץ לי אפילו שם אחד אולי אתם נזכרים במישהו? אהה אולי סופרים רוסיים נחשבים? הממ כל הסופרים שאני מכיר ישראליים ותיקים.
    אז אולי רופאים, אבל מצד שני כל מי שאני מכיר מנסה להימנע ככל האפשר מלבקר אותם כרופאים משום שכל מי שאני מכיר טוען שהם לא רואים איכותיים אם הם בכלל רופאים, כן, כן, גיסי שגר ארה''ב אמר לי ששם לא מקבלים את התעודות הרפואיות שהם מציגים, אז איך בדיוק הם תרמו לישראל?

    • נוסיף על מה שאמרת

      אברהם, 04/11/09 15:00

      יש לי 2 בנים שמשרתים בצה''ל, אחד הוא קצין בגולני והשני בסדיר בגבעתי, שניהם אומרים לי ואף ראיתי זאת בביקורי ביחודות שלהם שיש מעט ואני ממש מתכוון לבודדים שעלו בעלייה הזאת שמשרתים ביחידות הקרביות.
      אל תשכחו ש 1.5 מיליון עולים אומר שהיו צריכים להיות כשליש מהמתגייסים מחבר המדינות, שליש לפחות אם נוריד את הערבים הישראליים, חרדים, מוגבלים וכדומה שלא מתגייסים, אך האחוז שלהם ביחידות הקרביות הוא מזערי.
      אני כן מסכים עם כך שכל מי שהוא באמת יהודי זכאי לעלות מכל מדינה שהי.

      • לאברהם

        רוסי, 04/11/09 17:40

        בולשיט. אני וכל חבריי שירתו ביחידות קרביות. קצת נחספתם, רבותיי. זה נראה גזעני ומכוער מאוד.

        • זה לא משנה היכן שירתת!..

          רפי לוין, 04/11/09 22:20

          אברהם לא אמר שאין עולי חבר המדינות ביחידות קרביות הוא אמר שיש מעט וזה נכון, חבר טוב היה בקרב מ''פ והשתחרר בשנת 2005 וסיפר שמעטים מהם מגיעים ליחידות קרביות ורק שתדעו שעובדים אצלנו במפעל כ14 עולים מחבר המדינות אף אחד מהם לא עשה ברית מילה! לא עשה ואומרים שהם לא מוכנים לעשות (כמחצית מהם מודים שאינם יהודים כלל) כולם ללא יוצא מן הכלל לא יודעים דבר על היהדות, כולם אפילו לא יודעים מה זה ציונות דבר שיהודי ברית המועצות האמיתיים, שלא לדבר על זה שאין להם שמות יהודיים.
          הכי מצחיק אותי שהעולים תוקפים בפורומים שונים את העירקים, מרוקאים ההונגרים וכדומה שעלו לכאן, רק מה הם שכחו לציין או אינם מבינים כלל שכל אלו שעלו מכל המדינות, כולם יהודיים!!
          ישראל לא נוסדה כעוד מדינה, ישראל אמורה להיות מדינת היהודיים אז מה האנשים הללו עושים כאן?
          דרך אגב לגבי החריצות שלהם, אנשים אלו לא תורמים דבר לקהילה, הם עובדים רק בשביל לעשות עוד ועוד כסף וזו הסיבה היחידה שבגינה עלו.
          תורמים למדינה? מעשיה! תורמים לעצמם! נכון ביותר!
          נ.ב. אחד מן העובדים אצלנו הודה בפני שרכש את תעודת המהנדס שלו ושבאוקראינה היה מנהל עבודה.

      • לי היו חיילים מחבר העמים במחלקה ואצל אחי בצנחנים דיברו רוסית כולם

        גוגו, 04/11/09 21:31

        תנסה למקד את הביקורת אם יש לך בצורה יותר עניינית - תביא מספרים אם יש לך, לא הבלים.
        יש לנו מספיק שנאה גם כך.
        נקודה למחשבה היא למה אנחנו רצים להביא כל נוצרי שגירד סבא יהודי רק כדי להתקדם במרוץ הדמוגרפי מול הפלסטינים?
        אני לא מתכוון שהאלטרנטיבה היא לתת לחרדים לקבוע מי יעלה לארץ, אבל אם לקלוט לא יהודים עדיף לקלוט אנשים בעלי השכלה, בגיל עבודה וכו'.

      • תיתבייש לך--אני פשוט בהלם

        בוריס, 06/11/09 01:09

        30‏ אחוז אם לא יותר ביחידות ח''ר זה רוסים,אני היתי מ''כ בגבעתי ואני יודע-לחטיבה הזאת בכלל קוראו ''צבא אדום'', חצי מהמשרתים בגבעתי היו רוסים ועכשיו בטוח לא פחות,אני כבר לא מדבר על רמה ובכי של ''''לוחמים'''' ישראלים,הצבא הזה עוד ניראה איךשהו רק בגלל הרוסים ודרוזים וקיבוצניקים

    • זה ברור שה''תרומה'' שלהם היא דירדור המדינה

      בכל התחומים, 04/11/09 15:14

      אבל התקשורת אוהבת את שטיפת המוח הזאת וומתייחסת אליהם כאל פרה קדושה שאסור להגיד עליה מילה רעה, רק כתבות חנפניות.
      ואתה צודק בקשר לרופאים, רובם חסרי רגישות קרים ולא מקצועיים.

    • מדינת ישראל תמיד התקדמה,גם בלי העלייה היינו מתקדמים (ל''ת)

      רן, 04/11/09 15:53

      • מדינה בנויה על עליות, כך למה התכוונת? (ל''ת)

        מ, 04/11/09 17:36

    • הכי משתלם להביא כוח עבודה מוכן

      מ, 04/11/09 16:08

      לא צריך להשקיעת ישר הוא מתחיל לעבוד, יש מזה השפעה גדולה.

      בנוסף תכנס באינטרנט למכוני מחקר בארץ ואוניברסיטות ותבדוק שמות, אולי זה הפתיעה אותך

      ולפחות כמה סופרים כן הגיעות אבל נראה ךי שהם כותבים לא בעברית, זה לא נורא את עמוס עוז אני בחיים לא אקרא, הוא שמאלני מדי.
      נו תצא בפקק לאיילון ותחגוג, הכבישים בארץ עדיין ממאה שעברה
      כאילו כדורגל בארץ ברמה עולמית?
      ותיאטרון-איזה מדד, תלך לגשר

      ורופאים תלוי למי אתה מגיעה

    • אינני מסכים לדבריך !!!!!

      yosi_r , 04/11/09 17:42

      הפנת אצבע מאשימה למגזר הרוסי !
      מי שדאג להביאם לארץ זה אנחנו ... אני ואתה וכל יפי הנפש למינהם , כמו שהביאו את האתיופים ש רובם אינם יהודים (אני חי בתוכם) ואם תחפור טוב תגלה שגם בסיפור הרוסי מסתתר הרבה שוחד וטובות הנאה שקיבלו פקידים בחירים, ממש כמו במגזר האתיופי
      אז בבמקום להאשים את האוכלוסיה ההיא ''פשפש במעשיך'' ותגלה הרבה הפתעות

    • אני אגיד לך איך הם תרמו

      גילי, 04/11/09 20:20

      אמלנו בגדוד המילואים חצי מהחיילים הם עולים מחבר העמים.בלעדם אין צבא,וזה בדוק.

      • בלעדיהם אין צבא? ואולי גם אין מדינה? ומה עוד? (ל''ת)

        רק רוסי יגיד את המשוואה ''בלי רוסים אין X ''. חצוף, 05/11/09 18:12

    • אני משרת בקרבי ולא חסרים רוסים ביחידה שלנו (ל''ת)

      מילואימניק, 05/11/09 07:58

  • 42.

    ומה אנחנו עושים עם פושעים שתקועים לנו בגרון מתוצרת עצמית (ל''ת)

    פקק תנועה , 04/11/09 14:25

    • פקק תנועה צודק...המשטרה חייבת למגר את הפשע המשתולל במדינה. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 04/11/09 15:18

  • 41.

    מה שברור זה שהוא לא מתנחל ולא יהודי דתי (ל''ת)

    שמעון יופה, 04/11/09 14:05

  • 40.

    קריליק

    סיסו, 04/11/09 13:24

    הוא בן אדם טוב

  • 39.

    70 אחוז מפקידי מס הכנסה הם עיראקים - לגרש אותם!!! (ל''ת)

    יהושוע קרולי, 04/11/09 12:37

    • נכון...וזה גם המוסד היחיד שלא ייפשוט רגל... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 04/11/09 13:18

  • 38.

    מגרשים את ילדי הזרים??? שיעיפו מפה את כל הרוסיים!!

    הנשיא, 04/11/09 11:46

    אם יגרשו את כל הגויים האלה מפה אז ממילא חצי מדינה תתרוקן ואז יהיה פחות ביקוש לדירות ומחירי הדירות יצנחו ( לא רעיון טוב)???

    • לילדים הזרים יש מדינה משלהם- שילכו אליה!!! (ל''ת)

      התאילנדים לתאילנד!!!, 04/11/09 12:41

      • רעיון מעולה

        ., 04/11/09 13:15

        וגם מפלס הכינרת יעלה והאבטלה תרד.

    • רעיון מצויין - אני חושבת על זה כבר הרבה זמן. (ל''ת)

      הפוך גוטה הפוך, 04/11/09 12:53

  • 37.

    מקווה שכל בני משפחתו שסייעו לו יישפטו.לחומרה.

    אלמוני, 04/11/09 10:51

    כל בני המשפחה שעזרו לחשוד לטשטש את הראיות צריכים לשבת בכלא - אם אפשר בכלא הרוסי

  • 36.

    יהודי לא היה מבצע רצח כזה?

    עאלק...., 04/11/09 10:30

    ומה עם רוז הקטנה? מי רצח אותה?
    ומה עם גולדרינג שרצח את בתו שלו במו ידיו?
    ומה עם המשוגע הזה ששורץ ילדים קטנים כדי להוציא מהם שדים?

    ועדיין אני חושבת שלא צריך להביא חולירות מרוסיה - אנחנו יכולים להסתפק בתוצרת העם שלנו.

    • הבעיה, שתוצרת הארץ לא משהו... (ל''ת)

      אלון, 04/11/09 14:22

  • 35.

    עונש מות

    אתי, 04/11/09 10:24

    כל מי שרוצח במיוחד ילדים חפים מיפשע צרכים לקום ולהרוג את הרוצח
    ממשפחד נורא לדבר אם אנשים או להתעמת אם אנשים ברחוב אם הממשלה לא עושה כלום שמעים כל יום רצח מדברים בתקשורת ועוברים לסדר יום ממש פחד נורא מה שנעשה במדינה שלנו
    צרכים לגרש את כל הזרים ולא נהיה יפה נפש [במיוחד עולים מרוסיה שזו עליה על הפנים זבל של אנשים הם שרוצחים בדם קר ] שהממשלה תתעורר לפני שיהיה מאוחר

  • 34.

    האם זו היתה מדיניות מכוונת

    סתם שאלה, 04/11/09 10:22

    להביא מחבר העמים גויים גמורים כדי ''שיהיו משקל נגד לחרדים/ ערבים המתרבים במהירות'', ויחזקו את החילונים?

    • אם התשובה היא כן, אז הבלון הזה התפוצץ לכולם בפנים (ל''ת)

      טעות לדורות, 04/11/09 13:16

    • כן (ל''ת)

      ZAK, 04/11/09 19:17

  • 33.

    לא רוצח ההמונים/ הסדרתי הראשון

    סתם הערה, 04/11/09 10:16

    ממוצא רוסי. קדם לו עולה מרוסיה חסר בית לא יהודי(?) מחיפה שרצח 4 או יותר חסרי בית בחיפה.מביאים הנה את צאצאי הקוזקים והמאות השחורות.

  • 32.

    ברוח יום רבין - גם משפחת אושרנקו הם סוג של ''קורבנות שלום''

    יהודי, הנגב, 04/11/09 10:15

    שהרי למען שלום העולם צריך להביא בהדרגה לחיסולה של מדינת היהודים, וליצור כאן מדינת ''כל אזרחיה''.

    הסכמי ה''שלום'' הקטלניים (ו''זכות'' השיבה בסופם) הם אחת הדרכים לכך. דרך אחרת (קטלנית גם כן, מתברר) היא ''העלאה'' של מאות אלפי גויים דרך חוק השבות בניסוחו המעוות הנוכחי.

    האם סוף סוף ילמדו לקח ויתחילו להעלות רק יהודים ??

  • 31.

    הנה מקרי רצח של עולים וישראלים תחליטו אתם

    נולד בישראל, 04/11/09 10:08

    תושבת פרדס חנה בת 52 רצחה את בעלה בוריס דוקולסקי בן ה-57 ז''ל ע''י זריקת אגרטל.
    אסתר מיכאלי, בעלת מוסך בעטרות, הורשעה ברצח סימן מיכל, בעל מפעל סמוך, וכן בניסיון לרצוח את בנו.
    4. איריס צלעי רצחה את חברה מכלוף חתואל ז''ל בדקירת סכין בליבו, כאשר ניסתה לרצוח את חברתו השנייה והוא בעצם הציל אותה.
    5. שילמה לשיפוצניק כדי שיחסל את בעלה. במשטרה חושדים כי בתיאום עם אמה, שילמה אם ל-4 מרחובות 7,000 שקלים כ''בונוס'' לפועל פלסטיני
    6. רצח החייל שלמה צ`רנה, חברתו רצחה אותו באכזריות עם סכין מטבח גדולה שנעצה בליבו.
    7. האישה, תושבת אל עזזמה, הודתה כי דקרה אותו למוות - סאלם סוילם אלחמידי ז''ל, צעיר בן 27 משבט אל-עזזמה נרצח.
    8. האשה שזרקה את תינוקה מהחלון - נאשמת היום ברצח WALLA 14.2.00 סעיף האישום שונה בהמשך ל'הריגה'
    9. בת ה-‏18 שזרקה את תינוקה לפח: ''פחדתי מההורים. קיוויתי שהוא ייחנק'' WALLA 5.3.00 מקרה מירב אדרי
    10. 12 שנות מאסר לאשה שהשליכה את בנה מחלון ביתה WALLA 7.5.01
    11. קשרה הבעל לכיסא - חזרה ומצאה אותו מת YNET 2.8.00
    12. אולגה לשקרוב קיבלה ארבע וחצי שנות מאסר לצעירה שרצחה בחור
    13. א

    • עולים הם לא ישראילים? (ל''ת)

      מ, 04/11/09 11:02

  • 30.

    כמה רוסים יש פה המון כמו .......... (ל''ת)

    צחי, 04/11/09 10:04

    • מצטער לשמוע שאתה לא עומד בתחרות... (ל''ת)

      סים, 04/11/09 14:24

  • 29.

    קשקוש

    חני, 04/11/09 09:58

    אני לא מבינה על ההתרעמות- אני לא חושבת שעושים משהו נגד רוסים. הרי הוא לא רצח משפחה שלמה של ישראלים צברים, הוא רצח משפחה של ישראלים רוסים בדיוק כמוהו, והחיים שלהם נחשבים לא פחות משל ישראלים אחרים. אני חושבת שכולם יסכימו איתי שאין לנו צורך בחלאות מהסוג הזה בארץ לא משנה מאיזה מוצא הם- אז אם אפשר לסנן אותם לפני שהם עולים- זה לא דבר רע

  • 28.

    האיש אינו יהודי לדעתי

    סובלימציה, 04/11/09 09:48

    מה הוא אומר לחוקר המשטרה ''אתה יכול להיות כומר'' כך טען החוקר בעובדה,,

    אני לא מכיר אף יהודי שישתמש בהגדרה זו
    לאדם שמקשיב לו.

    • ברור שהוא לא יהודי (ל''ת)

      סיוון, 04/11/09 12:47

  • 27.

    פרס ישחרר אותו אולי בקרוב (ל''ת)

    א, 04/11/09 09:44

  • 26.

    בודקים את זהותו, אמא שלו לא יודעת? או שהיא לא אימו האמיתית אלא בשכר !

    מאמאמיה, 04/11/09 09:43

    לבדוק את ההורים להם יש התשובה, אם הם בכלל ההורים שלו או שתולים מטעם מישהו !

  • 25.

    לו נתיב רצו, יכלו לבדוק כל דבר. העקרון היה להעלות כמה שיותר חולירות. (ל''ת)

    העלו את כל מי שברה''מ לא רצתה בשיטחה - את כל הזבל., 04/11/09 09:28

  • 24.

    לו נתיב רצו, יכלו לבדוק כל דבר. העקרון היה להעלות כמה שיותר חולירות. (ל''ת)

    העלו את כל מי שברה''מ לא רצתה בשיטחה - את כל הזבל., 04/11/09 09:28

  • 23.

    יהודי לא היה מבצע רצח כזה?

    מימי, 04/11/09 09:27

    נראה לי שיש לאנשינו הערכה גבוהה מדי לבני עמם. אנחנו מספיק ברברים גם בלי משוגעים כאלה.

  • 22.

    שישארו איפה שהם, רק יהודים משני הצדדים רשאים לעלות. ואני חילונית! (ל''ת)

    פחד אלוהים מה נהיה פה..., 04/11/09 09:25

  • 21.

    ניתן לבדוק מראש את מעלים לארץ - רק אם רוצים. על מי הם עובדים? (ל''ת)

    אחרי שהביאו כל מיני חולירות, טוענים שלא יכלו לדעת., 04/11/09 09:24

  • 20.

    מפלצת!!! צריך לבתר אותו לחתיכות שיסבול עד המוות שלו חלאת המין האנושי (ל''ת)

    ענת, 04/11/09 09:23

  • 19.

    למה לא מזכירים את המוצא של הרוצחים המרוקאים?

    הדוד וואניה, 04/11/09 09:20

    הנה רשימה חלקית בלבד:
    גבעוני שרף את ילדיו חיים
    איזה צ'חצ'ח ירה בבחור צעיר בדרום כי הוא רצה לחסל צ'חצ'ח אחר והבחור הצעיר היה במקרה במקום
    רוצחים שבאו לחסל פושע בחוף הים ירו גם בבחורה בשם לאוטין שבילתה עם ילדיה (טוב היא רוסיה אז הגיע לה)
    כל משפחות הפשע הן ממוצא מרוקאי, תוניסאי וכדומה.
    אז אם מזכירים את המוצא של קרליק נא להזכיר גם את גבעוני

    • כי אין מספיק מקום באינטרנט לזה... (ל''ת)

      תל אביבי, 04/11/09 09:58

    • גבעוני זה עיראקי ,יא רוסי טרינג . (ל''ת)

      חצי אשכנזי מפולין, 04/11/09 10:01

      • גבעוני זה ממש לא עיראקי (ל''ת)

        אנה גומרת ברבע שעה..., 04/11/09 12:49

  • 18.

    הגיע הזמן לשנות את חוק השבות - החזון היה מדינה יהודית

    אביבה, 04/11/09 09:19

    הרעיון מאחורי חוק השבות היה לאפשר לכל יהודי באשר הוא להיות אזרח המדינה.אזרח המדינה הוא אדם הרוצה לגור פה במדינה יהודית ולא 1.3 יהודי עם כל בני משפחתו הקשישים החולים והנדכאים להגיע ארצה, זו לא עליה לארץ זו עזיבת אמא רוסיה.
    נמאס ללכת ברחובות המדינה שלנו ולהיות מיעוט דובר עברית. העולים בעליות האחרונות אינן רוצות להיות ישראלים הם רוצים להמשיך לחיות כרוסים נוצריים בחלקם פה במדינה. יש להם הרבה טענות עלפינו ''הלבנטינים'' שיחזרו כולם לרוסיה.
    לפחות אל תעלו יותר רבעי יהודים מהרסיך ומחריביך מקרבך יבואו.
    השליחים רוצים להצדיק את עבודתם ומעלים כל מה שזז ליד יהודי וכל מי שזז או כבר לא זז ואנחנו משלמים להם ביטוח בריאות וביטוח לאומי למרות שלא עבדו יום אחד במדינה. למה?

    • נראה אותם עולים אם מבטלים להם את כל התנאים והסל (ל''ת)

      קליטה והאזרחות האוטומטית., 04/11/09 13:22

    • צריך שיהיו חוקי עזר עירוניים שאוסרים על שילוט ברוסית

      זאת לא שפה שנייה פה, 04/11/09 13:26

      בדיוק כמו שיש חוק עירוני על כל דבר וצורך באישור מהעירייה על כל ס''מ של מרפסת, הגיע הזמן להפסיק את הזילזול במדינת ישראל.

      • מה כבר שמות הרחובות ברוסית? (ל''ת)

        מ, 04/11/09 15:57

  • 17.

    זווכרים את AL-PACINO .פידל פתח שערי בתי -סוהר והציף את פלורידה

    Jaqueline, 04/11/09 09:18

    קסטרו רצה לרצות את קרטר 1980ׂ ׁׁׁׁוהתפטר מכמה עבריינם אצלו.אז גם דברו על פקידים ממשלתים אמריקאים מושחתים אשר קבלו שוחד או העלימו עין.
    אז במה שונים אנשי ליברמן?

    • מחשבה מעניינת - ראוי לחקירה פרלמנטרית יסודית.

      אבי, 04/11/09 10:02

      האם ממשלת רוסיה ''דחפה'' לנו גם פושעים ועבריינים בזמן גלי העלייה הגדולים?
      זה משהו שראוי לחקירה פרלמנטרית יסודית.

  • 16.

    לא לאפשר עלייה ללא תעודת יושר

    על הפנים - ייבוא מאפיה רוסית לארץ, 04/11/09 09:15

    חיסול המשפחה זו שיטה של המאפיה הרוסית. ככה הם נלחמים בינם לבין עצמם כאשר מדובר במשפחות פשע בחבר העמים (כךהמאפיה הרוסית נלחמה במאפיה הצ'צ'נית לדוגמא)

    • ובנוסף שיהיו יהודים. אמיתיים, לא בכאילו. (ל''ת)

      סיוון, 04/11/09 12:50

  • 15.

    עכשיו למשטרה יש אפשרות להפיל עליו תיקים שלא פענחו.

    מ, 04/11/09 09:03

    איזה יופה להם,בטח הסטטיסטיקה תשתפר

  • 14.

    האיש הזה לא יהודי ולא מייצג בשום אופן את העשה שלנו. (ל''ת)

    יהודי רוסי גאה, 04/11/09 08:53

    • זה לא קשור ליהודי או לא. זה קשור לזה שלא מבררים את מי מעלים לארץ. (ל''ת)

      הרבה נפולת, ובעיקר נפולת, עלו לישראל מברה''מ לשעבר., 04/11/09 09:25

    • מסכים עם הסתייגויות

      מרוקאי פשוט, 04/11/09 09:40

      אני מסכים איתך, רוב המופרעים הם נוצרים, ולמרות זאת לא אכפת לי ''שיעלו'' נוצרים המוכנים להשתלב בחברה הישראלית ולא להתבדל ולחשוב שהשמש זורחת מהתחת של אמא רוסיה הקפואה !!

  • 13.

    מה קשור ''יהודי לא היה מבצע רצח כזה''??

    איך אתה יודע?, 04/11/09 08:52

    אם סבתו מצד אימו היתה יהודיה במקום סבו מצד אביו (כלומר הוא עצמו היה יהודי) - זה היה משנה את הנטיות הרצחניות שלו??? שטויות.

    • יהודים לא מתנהגים כך (ל''ת)

      צודק 100% , לא צריך להעלות גויים, 04/11/09 09:20

  • 12.

    תגידו, אתם נורמלים? שותפי, העורך דין שלו, אומר שהוא חף מפשע

    עוד ועוד, 04/11/09 08:50

    ובכלל, הכל הוצא ממנו, כמקובל וכרגיל, בעינויים קשים ביותר והדברים הוצאו, גם כן כרגיל, מהקשרם...(!!!!)
    (ולידיעתכם הוא מה-זה אהב ילדים, בעיקר פעוטות! הוא התכוון, ממש אוטוטו, לפתוח גן ילדים + פעוטון על יד הבית, והילדים שנרצחו ע''י בני עוולה היו קליינטים פוטנציאליים. אז מה, הוא משוגע וירצח קליינטים שאמורים לפרנס את כיסו ואת נשמתו??).

    • העו''ד שלו מונה מהסניגוריה הציבורית וחייב להגן עליו בדרך הטובה ביותר. (ל''ת)

      גם לעו''ד אין ברירה והוא לא יכול לצאת מהתיק., 04/11/09 09:26

    • ימח שמך איך אתה מגן על רוצח הילדים ימנוול?!

      דוד יעקובזון, 04/11/09 17:57

      יהי רצון שתענש יחד עם קרליק השטן!!!!!!!!

  • 11.

    העונש שירתיע הוא זה שלא ירחם על אכזרים. תקראו

    יהודי רחמן, 04/11/09 08:49

    מאסר עולם הוא קיטנה ובית ספר ללימודים גבוהים. עונש מוות הוא חסד עם המפלצת. צריך לכרות לו (בניתוח ובהרדמה) את הידיים, רגליים, ורצוי גם את הלשון להאכילו באינפוזיה ולהחזיקו בחיים עד יומו האחרון. להקרין לו מול העיניים יום יום את תמונות קרבנותיו. אז אולי יירתעו אחרים ממעשים כאלה. החברה לא יודעת להעניש אכזרים ולכן נכשלת בהגנה על רחמנים.

    • צודק לגמרי...

      מסכימה עם כל מילה, 04/11/09 09:25

      גם לדעתי עונש מוות במקרים כאלו הוא מתנה..
      מי שגרם לכ''כ הרבה אנשים לסבול- צריך לסבול כל רגע בחיים שלו- וכמה שיותר!
      אם יגזרו עליו עונש מוות אז א ו ל י מצפה לו המתנה למוות- שהיא לא כ''כ נעימה (לפחות אצל בני אדם נורמאליים) אבל לאדם או יותר נכון חיה- כמוהו מגיע לסבול שנים ארוכות כל שניה מהיום!

  • 10.

    נתיב משקרים

    שליח הסוכנות היהודית, 04/11/09 08:43

    הבעיה היא לא עם יהדותו של האיש (גבעוני ששרף את ילדיו שלו חיים כדי לנקום באשתו לפני כמה שנים הוא יהודי כשר) אלא העובדה כי לא נבדק עברו הפלילי של האיש כלל וכלל. זהו תפקידו של שליח נתיב. הופעתו של צבי מגן (ראש 'נתיב'אתמול בערוץ הראשון) היא פארסה איומה. מה שהוא אמר למעשה הוא שלא ניתן לבדוק שום דבר, אם כך מה תכלית קיומו של 'נתיב'? לבדוק בזכוכית מגדלת צילומים של מצבות כדי לראות אם המצבה היא של יהודי?

  • 9.

    נתיב צודקים. הביאו לפה רוסים גויים, נתנו סל קליטה

    א, 04/11/09 08:40

    אם ככה שיתנו גם לעובדים הזרים סל קליטה ואזרחות. מה ההבדל?! המדינה הזאת היא פשוט חלם, כמעט בכל תחום..

    • כי לעובד זר אין סבא יהודי

      מ, 04/11/09 09:11

      למה חוקי נירנברג הם הבסיס לחוק השבות?

      • אם יבטלו את סל הקליטה ושאר ההטבות, יפסיקו לבוא (ל''ת)

        ., 04/11/09 13:29

        • לא בטוח, כי זה לא הרבה כסף, יכול להיות שזה יוריד לפחות חלק מהגוים (ל''ת)

          מ, 04/11/09 15:59

  • 8.

    נתיב משקרים באירוע זה

    שליח סוכנות, 04/11/09 08:37

    על נתיב לקבוע את אמיתות התעודות והמסמכים, השליח 'שכח' לבקש את תעודת היושר (שוחד??????????) ולא בדק כראוי את התעודות בדבר יהדותו של סבו. בדיקת המסמכים ואימומם זה התפקיד העיקרי של שליחי נתיב ברוסיה, אם הם לא מסוגלים לבדוק מסמכים (כל המסמכים מרוסיה הם מזויפים על פי דברי המקור ב'נתיב') אז מה הם עושים שם בכלל? תנו את העבודה לקונסולים בשגרירות ושנעמי תלך הביתה!!!!!!!!

    • בגלל זה הם פעם קיבלו תעודות שהונפקו רק עד שנת 1990 (ל''ת)

      מ, 04/11/09 09:10

  • 7.

    הביאו לנו ''לבנים נאורים'' ששוחטים תינוקות וזקנים. (ל''ת)

    פשוט חיות טרף, 04/11/09 08:36

  • 6.

    לשנות מיד את חוק השבות

    אייל, 04/11/09 08:33

    רק יהודים יעלו לארץ.
    מי שלא יהודי, שיתגייר.
    הגיע הזמן להקל בהליך הגיור

  • 5.

    יש לזרוק את כל השוטרי-אזולאי האלו במים הטריטוריאלים של צ'ורפת (צרפת)

    התנועה הפשיסטית , 04/11/09 08:29

    ולהעביר את הטיפול במשפחות הפשע ובפשיעה החמורה לידי יחידה צבאית!

    • אחת התגובות האכזריות שאי-פעם קראתי! (ל''ת)

      ז'קלין, 04/11/09 09:01

      • ז'קלין, התנועה הפשיסטית הוא מתחזה כמו בוראט כדי להוציא את הגזענים החוצ

        הנרי התשיעי, 04/11/09 09:33

        נראה לי שכמה אשכנזים שנפלו אצלו בפח כבר קלטו את הקטע ועכשיו הם נזהרים יותר לא להפליץ את דעתם הגזענית בציבור כדי לא להפוך לבדיחה כמו האמריקאים אצל בוראט !!

        • הם מרגלים רוסים שסרחו....(עברו צד)...חוסלו ע''י רוסיה..... (ל''ת)

          נירה פלוצובסקי, 04/11/09 09:53

    • אכן, עם משטרה שכזו עדיף להתבצר בבית או בעבודה רוב שעות היום

      מצטרף, 04/11/09 09:55

      אין כבר טעם לצאת החוצה. פושעים מחבלים וכל מיני מזיקים ומה לא ...

      אין ברירה רק עוצמה צבאית יכולה לטפל באופן הולם בבעיה הזו. רק נקווה שאם כך יהיה לא יהיו מושחתים בצמרת הצבא. וכבר יש לנו לא מעט מושחתים שמאלנים בדרג הגבוה בצבא.

      הכל צריך להתחיל מהנקודה שצריך מנהיג חזק בראש הפירמידה, ואז כל העניינים יתחילו להסתדר.

  • 4.

    חבל על כל ההוצאות .לחסל ולעבור לסדר יום. עוד נותנים לו במה.!

    Simona/Dimona, 04/11/09 08:29

    חייתי ברוסיה ,בקישינוב (מולדביה) :ארץ שר החוץ המהולל שלנו.שם אתם קונים כל תואר ,כל תעודה,כל שופט,כל אישה,ואולי גם שליחי נתיב

  • 3.

    מוכרחים לסייג את חוק השבות כדי לא לתת כאן מחסה לפושעים (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 04/11/09 08:22

  • 2.

    די כבר עם הרוסים האלה

    יהודי טוב, 04/11/09 08:14

    מי הביא אותם לכאן?
    בסוף הם בטוחים שהם מנומסים ומלומדים, איך?!@#
    כל היום רק אלכוהול, אלימות וזנות...
    לאיזה בלגאן נכנסנו איתם...

    • ל''יהודי טוב ''

      '' רוסיה ותיקה '', 04/11/09 08:47

      אני עליתי מרוסיה לפני כ 20 שנה בגיל 14
      אנחנו ''יהודים כשרים '' לפי ההלכה ואני מסכימה שאין להכניס לארץ אנשים שאינם קשורים ליהדות.
      יחד עם זאת מעצבן אותי לקרוא את התגובות הגזעניות והמכלילות האלה על כל העליה מרוסיה לגבי האלקוהול,זנות וכו'.
      פושעים ,אלקוהולוסטים,זונות וסוטים לא חסר בשום מגזר ודי כבר עם ההתבטאויות האלה.
      באופן כללי העליה מברה''מ לשעבר הביאה לשגשוג ברוב התחומים במשק הישראלי .
      אז די כבר עם הגזענות הזו - מדינה הזו היא שלי בדיוק כמושהי שלך.

      • לאיזה שגשוג בדיוק ?

        רון, 04/11/09 09:53

        אם לא היתה ההגירה הזו היינו באמת משגשגים
        ההגירה הזו הביאה רק זנות , סמים ,אלכוהול
        ורמאות .
        שלא לדבר על הרמאויות בביטוח הלאומי

        • המדינה שגשגה הרבה לפני שהם באו, הם רק דירדרו בכל (ל''ת)

          תחום אפשרי., 04/11/09 13:31

          • הכי משתלם להביא כוח עבודה מוכן

            מ, 04/11/09 16:02

            לא צריך להשקיע בהם במשך 18 שנה, ישר אתה מקבל רווח

    • תיזהר ועל תעשה הכללה נוראית וניבזית על כל העדה הרוסית! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 04/11/09 08:51

    • מאיפה אתה יודע? בטח אתה משתתף בזה קבוע

      מ, 04/11/09 09:00

      אני לדוגמה לא יודע.

  • 1.

    מה שחשוב שאשכנזי מחליט משהו והוא לא יתן לאמת ולעובדות לעמוד בדרכו (ל''ת)

    אחד שמכיר, 04/11/09 08:12

    • מה?? למה אתה רומז? אתה משוגע? (ל''ת)

      אני, 04/11/09 18:12