• 66.

    אין מצב ששכנים למטה ובקירות משותפים - לא שומעים!!!!

    דיירת בבניין, 04/11/09 11:10

    כשיש פעילות חריגה, צעקות, נפילות, בכי חזק!

    תמיד שומעים..אלא אם זה בניין חדיש

    וזה לא המצב!!

  • 65.

    יופי, עכשיו החוקרים יאשימו את השכנים.... (ל''ת)

    במקום לשבת לשכנים על האוטו תתחילו לעבוד, 04/11/09 07:38

  • 64.

    מאוד מצער,אבל ממש לא מפתיע.כך זה כשאין ביטחון מינימאלי לאזרחים במדינה.

    בינתיים העבריינים חוגגים על הטימטום של בתי המישפט, 04/11/09 04:41

    ה''רחמניים''.

  • 63.

    נו, מספיק כבר, צריך לדעת איפה עוצרים ועד לאן מגיעים

    Avi Ecuador, 04/11/09 00:59

    טפסתם את הפושע ואת השותפים לו, תענישו אותם ותלמדו ותחנכו, עד כאן.

    • טפסתם?

      צבי, 04/11/09 07:38

      איזה טפסים היו שם, תזכיר לי?
      באקוודור שוכחים איך לאיית?

  • 62.

    זו ממש עלילת דם, החוקר הראשי התראיין והכחיש ששמעו משהו

    שמואל, 04/11/09 00:03

    אני שמעתי היום בבוקר את החוקר הראשי בפרשה והוא אמר שלא סביר ששמעו משהו. אל תשכחו כיצד פעל הרוצח הנבל, הוא סגר את כל החלונות בדירה באופן הרמטי, הוא חיכה לכל קורבן בדירה ושחט אותו באופן מיידי.

    ייתכן שאנשים שמעו קולות משונים מהדירה, אבל יכלו בקלות רבה לטעות ולהסיק ש''השכנים לא מנומסים ומזיזים רהיטים בלילה בלי להתחשב...''.

    אני לא מאמין ולא יעלה על הדעת שהשכנים שמעו שרוצחים בדירה ולא הזעיקו משטרה. זה פשוט לא ייתכן.

  • 61.

    השכנים הרעים עברו עבירה

    גילה, 03/11/09 23:17

    קים חוק האומר: ''לא תעמוד על דם רעך''
    כלומר, מי שמתעלם ולא מדווח יואשם בעבירה
    על החוק!

    ואת משפחת הגויים הרוצחים יש לגרש מן הארץ!
    מדוע משרד הפנים אינו בודק את מי מכניסים
    לכאן????

  • 60.

    עם שכנים כאלה מי צריך אויבים?? (ל''ת)

    נ, 03/11/09 23:05

  • 59.

    הרצח המחריד

    ש.ד קרית ביאליק, 03/11/09 20:48

    דמיאן הזה כנראה בן משפחתו של איואן האיום.

  • 58.

    זה פשוט מזעזע

    מישהי, 03/11/09 18:23

    אני עדיין לא יכולה לעכל את זה שהוא שבר רגליים של תינוק.
    איך, איך אפשר, לבוא לערסלה שלתינוק, ולשבור לו את הרגליים?איך אפשר לשמוע אותו בוכה ולרצוח אותו?
    לדעתי צריך לשבור לו הכל.לרוצח המתועב הזה.לשבור מא' עד ת'.ואז לשרוף.
    ולהתעלל בגופה.
    שיציאו אותו עונש לאנשים שהרגו!!!!!!
    למה רק מוות?החזר מלא!

  • 57.

    ONESH MAVET............

    ILVAIRA, 03/11/09 17:31

    ONESH MAVET ֱֱֱֱֱANI MEHAKA MI HASHOFTIM ֱ

    VE LE OREHDINO MEAHELET MI KOL HALEV ף SHE IRTZRHULO KOL HAMISHPAHA VE AHARKAH SHE EAGHEN AL HA ROTZEAH

  • 56.

    הסוכנות מייבאת ''יהודים'' שהם גויים למהדרין (ל''ת)

    מאלי, 03/11/09 15:15

  • 55.

    אם אכן שמעו - למצות את הדין חוק ''לא תעמוד על דם רעיך'' (ל''ת)

    אכפתניק, 03/11/09 14:37

  • 54.

    לא מפסיקה לחשוב על הילדים המתוקים

    ר, 03/11/09 13:21

    מאז הרצח אני רואה את תמונות הילדים מול עיני. היה מנחם אותי אם הייתי יודעת שלא סבלו ומתו מייד אבל לצערי הם כנראה מאוד סבלו.
    אני גרה בראשון, לא רחוק. מצמרר אותי לחשוב שאם השכנים היו מחייגים למשטרה, אולי ניתן היה להציל את הילדים הטהורים שלא הספיקו להזיק לאיש.

    • מזדהה (ל''ת)

      נגה, 04/11/09 07:19

  • 53.

    תודה רבה לכם (ל''ת)

    פקק תנועה , 03/11/09 13:16

  • 52.

    התנהגות השכנים חמורה ביותר.

    ליאת, 03/11/09 12:47

    לכל אותם שכנים המתגוררים באותו בניין,
    זה ממש חמור ובלתי ניסלח שלא עשיתם כלום,
    אף אחד לא ביקש ממכם לצאת לחדר המדרגות ,
    או לנסות לדפוק בבית המשפחה, כי ברור שזה
    מפחיד, אבל שמעתם צעקות וזעקות עד השמיים ,
    ומה גם שזה היה בהפרש של כמה שעות אחד מהשני, כי כל פעם הרוצח חיכה שיחזור עוד בן
    משפחה הביתה,הרי הוא לא רצח את כולם ביחד,
    אז לו הייתם מתקשרים למשטרה, היו נמנעים
    הרציחות של בני הבית שעוד לא היו בבית,
    ממש אדישות ואטימות מעוררים כעס וזעם רב,
    אפשר לאמר שגם אתם בעקיפין שותפים לרצח,
    כי שמעתם זעקות שבר ולא עשיתם כלום,
    ממש מצמרר רק לחשוב על-זה.

    • מילים כדורבנות. (ל''ת)

      הדס, 04/11/09 07:20

    • גיברת ליאת... לך בטח אין שכנים רוסים.. אין לך מושג על מה את מדברת,... (ל''ת)

      השכן שלא ישן, 04/11/09 07:40

  • 51.

    המשטרה מנסה לשנות גירסה, ולהאשים את השכנים.

    שטויות במיץ, 03/11/09 12:47

    קצת קשה להם הסתירה בין העובדה שאף אחד לא שמע כלום, ובין הטענה שהיו צעקות.
    רק להזכיר, כל זה בשעות הקטנות של הלילה.
    גם כעת אין אף שכן שנזכר ששמע משהו.
    הקיצר, מישהו במשטרה מבשל לנו לוקשן.
    השאלה, כמה אנו מוכנים לאכול.

  • 50.

    היכן התגובה שלי מדוע גם תגובה זו אתם לא מפרסמים הרי זו הסיבה

    פקק תנועה , 03/11/09 12:38

    להיתנהגות זו כך מיתנהג הלך הרוחות הציבורי בציבוריות הישראלית לצערי הרב וזו פשוט עובדה שקיימת בשטח הרי ראינו זאת על פי היתנהגות השכנים בטלוויזיה וזו ששאלה את השכנים היכן הייתם ומה היתה התשובה של השכנים הרי לא קשה להבין התנהגות זו לגבי אותה שאלה של השכנה על סיבה והיתנהגות כוללת בכול הנעשה כאן ובחוד לגבי המעשה שקרה אם כולם יסימו לב כיצד מגבים בציבוריות הישראלית לגבי מה שקורה כאן אז לא קשה להבין למה האדישות וחסר האיכפתיות הציבורית האישית והמוסרית הזו ממה שנעשה כאן במדינה רוב תושבי המצדינה הארחים לא מתענניים בחים הפולטים של עם ומדינה רק ביום הבחירות הם נזכרים שפתאום יש כאן ובשאר ימות השבוע הם מדברים רק על כדורגל מסיבות חוץ לארץ רכילויות על השכנה ומבט נוקע על הגיבנת של השכן ורק לא על שלהם עצמם ואך הנכדים של השכנים או שלהם וכן אלהה רק לא על מה שצריך וכוליי

  • 49.

    וכמו שאמר אותו הרב: ''הגויים שעלו ארצה...בכיה לדורות''

    אחד העם, 03/11/09 12:36

    משהו השתנה בארץ שלנו ב15-20 שנים האחרונות...כבר אין את הרעות,האחווה והשיתוף של פעם...אדם לאדם זאב(ערבות רוסי)!!!

  • 48.

    ככה רוסים-אני רוסי. אבל זה ההתנהגות של רוסים!

    יורי, 03/11/09 12:23

    פחדנים,וכל אחד דואג רק לתחת שלו-

  • 47.

    את הצחוק הרוסי לא תשמע שם (ל''ת)

    אמא רוסיה שותקת מאוד, 03/11/09 12:23

  • 46.

    איך הסקתם שהיא שמעה צעקות?

    כולכם אכלתם את הלוקש, 03/11/09 12:15

    שאלו אותה אם יש אנשים בבית והיא ענתה שגרים שם אנשים אבל היא לא יודעת מה קרה בלילה. הכוונה: היא לא יודעת אם דיירי הבית שהו בלילה בבית או לא.
    זו המסקנה הכי הגיונית, אבל השוטר והכתב החליטו להשמיץ את השכנים, וכשמגיעים לסוף הכתבה גם מבינים למה: החוקר נפגע מכך שאחד השכנים לא הרשה לו להישען על האוטו שלו...

  • 45.

    זה הכל בגלל הכיבוש (ל''ת)

    דוד השמאלן הצדקן, 03/11/09 12:15

  • 44.

    למצות את החקירה עד תום ואם יתברר שהשכנים לא נקפו אצבע

    א, 03/11/09 11:56

    אז יש חוק לאי מניעת פשע ולהכניס לכלא גם את השכנים למען יראו ויראו.

    • אי דיווח למשטרה זה לא פשע-מה זה פה סיינפלד? (ל''ת)

      khg, 03/11/09 12:35

      • אתה טועה

        אני, 04/11/09 00:15

        אי דווח זה כן פשע או ליתר דיוק איי מניעת פשע ואני מקווה שימצו את הדין עם השכנים

  • 43.

    התקשרו למשטרה כשראו עשן כי פחדו שהביניין יעלה באש. תתביישו!!

    הגענו לשפל המדרגה, 03/11/09 11:47

    הטלפון למשטרה היה כתוצאה מהפחד שהבתים שלהם יישרפו. ולא מתוך כוונה להציל את הבית של משפחת אושרנקו ז''ל.
    ראבאק!!!קשה להאמין איזו אטימות!! איפה קצת רגישות ואכפתיות מהאחרים? גם את זה איבדנו??
    אז מה נשאר לנו?? אני ממש מרגישה שאין לנו זכות קיום בעולם הזה. המינימום שהיה לנו גם אותו איבדנו. הגענו לשפל המדרגה כחברה ישראלית / יהודית. לא סתם באות עלינו הצרות.

  • 42.

    אני תמיד מזעיקה משטרה, לא לוקחת סיכונים. איך השכנים שלהם ישנו בלילה??

    בת-שבע, 03/11/09 11:35

    איך הם יכולים להרגע אחרי שהם יכלו למנוע רצח כל כך אכזרי?

  • 41.

    הפכנו להיות כמו באירופה. באירופה זה ככה - על אחד לעצמו. (ל''ת)

    Y, 03/11/09 11:28

  • 40.

    קופת חולים מישטרתי

    בוזזזז, 03/11/09 11:22

    המוקד הטלפוני במשטרה נהיה כאילו מתקשרים לקופת חולים, ככה זה עובד!
    משטרת ישראל שלום!לדיווח על תאונה הקש 1
    לדיווח על תאונה עם הרוגים הקש 2
    אם פרצו לך לבית הקש 3
    אם הפורצים חמושים הקש4
    לאונס הקש 5
    לרצח הקש 6 או המתן לחברת קדישא!
    ככה מתנהלת משטרה!! כל הכבוד למשטרת ישראל!!!!!!!!! יש על מי לסמוך! אתם יכולים להיות רגועים!

  • 39.

    גועל, מה אכפת להתקשר למשטרה ולהודיע????? (ל''ת)

    עונש מוות, 03/11/09 11:20

  • 38.

    לכל אלה שעושים השוואות למריבות משפחתיות

    גרגמל, 03/11/09 11:17

    את משווים מריבה משפחתית לבין רצח???
    אני בטוח שהיו שם צרחות איומות!!!
    תבינו אנשים נרצחו שם 6!!!! אנשים אתם מתארים לעצמכם איזה צרחות היו שם???
    תפרידו בין מריבה שקוראת כל יום לבין צרחות של רצח.

    לדיירי נורדאו 18א' תתביישו לכם! גם אתכם צריכים לעצור ולהאשים על אי מניעת פשע!
    הרצח התרחש במשך שעות!!! הסבתא שנרצחה ראשונה כנראה לא הייתה ניצלת אבל אם הייתם מתקשרים בטוח הייתם מונעים רצח של 5 האחרים בתוכם 2 ילדים! ראבק טיפה רגישות צאו מהאדישות שלכם!!!
    אף אחד לא ביקש שתתערבו פיזית אבל טלפון קטן למשטרה היה מונע טבח, מתי נזכרתם להתקשר? כשראיתם שריפה חבל שלא נשרפתם גם אתם!!!

  • 37.

    בעבר הייתה בישראל איכפתיות, היום רק אגרסיביות

    ziv78 , 03/11/09 11:16

    ואנשים מגעלים, ומנהלי עבודה גרועים במקומות הלא נכונים שעושים פוזות. ובחורות מסריחות שנראות כמו תחת של קיפוד שמרגישות כוסיות אחרי שעשו קעקוע ומדברות על הסלט המדהים שאכלו בארומה. הפכנו לחברה אנוכית, גסת לב, שאין בה שום סולידריות-חברה מגעילה ללא שום ערכים שבזה לזהותה היהודית ובזה לכל דבר שאין בה רווח מיידי. חברה שהולכת כמו עדר לאחר אופנה, הפכנו לאחד הגרועים שבעמים. גועל נפש.

    • חח אתה נשמע בן אדם מאוד ממורמר אבל מה לעשות... אתה צודק!! (ל''ת)

      טליה, 03/11/09 11:27

    • עם כל הצער - אתה צודק?? (ל''ת)

      גלית, 03/11/09 11:58

    • You are right!!! (ל''ת)

      I agree!, 03/11/09 23:56

  • 36.

    כמה זבל הגיע עם העליה מרוסיה וכמה זבל כבר יש פה

    מדינה מלאה בזבל אנושי, 03/11/09 11:15

    ויש 10% שמפרנסים את כל הפרזיטים וגם עושים מילואים

    • לצערי צודק

      צבר, 03/11/09 11:37

      ידידי, לצערי אתה צודק. אני הכי לא גזען בעולם ויש המון יוצאי בריה''מ שהם אנשים נהדרים שהגיעו לפה, אבל יחד איתם הגיעו גם המון אנשים אלימים ורעים.. תבדקו ותראו שרוב הרציחות ומקרי האלימות בשנים האחרונות הם של יוצאי רוסיה.

  • 35.

    אזרחות

    אורלי, 03/11/09 11:11

    במדינה מתוקנת לא נותנים אזרחות למי שאין לו תעודת יושר מארץ המוצא וזה לא חשוב אם הוא יהודי או לא! ישראל הפכה עיר מיקלט לעבריינים יהודים מכל העולם.

    • ממש קשה לזייף תודה מכל סוג שהוא. (ל''ת)

      *, 04/11/09 05:40

  • 34.

    אוטו יותר חשוב מבני אדם?

    נבלות, 03/11/09 11:01

    במקום להכין קפה לשוטרים, איזה מדינה עלובה נהיינו כאן !

  • 33.

    לא מפתיע. כול אחד לעצמו בישראל.

    אזרח, 03/11/09 10:55

    אנחנו ערב רב שמחולק לקבוצות וכול אחד לעצמו בישראל.

  • 32.

    דברים כאלה

    חנוך, 03/11/09 10:46

    רואים וןשומעים רק באמריקה.,פשוט בושה.

  • 31.

    הישראלים הפכו אדישים וקשי לב לכל סבל

    טרגדיה, 03/11/09 10:26

    משהו נורא קרה לחברה הישראלית. אנחנו רחוקים מלהיות טובי לב ואיכפתניקים. הישראלי נזעק רק כשהוא עצמו מאויים ואז הוא מתחיל לילל. אם הקורבן מוגדר כ''אחר'' זה לא מעניין אותו. רוסים, אתיופים, סודנים, פלסטינים.... ממש לא מזיז לו שריר בלב..

  • 30.

    הם שמעו אבל פחדו מאוד כנראה זה מובן ולא מובן-היו צריכים להתקשר ואז....

    AVNERB, 03/11/09 10:21

    המשטרה היתה אומרת להם תגיעו לתחנה תמסרו כאן את התלונה אנחנו כרגע עם תנור ויהיה לנו קר מאוד אם נצא החוצה.

  • 29.

    ''בחוצפתו''..??? חוקרים חצופים, לא מאמין להם...

    אל תשען לי על האוטו, אדיוט, 03/11/09 10:20

    חוצפה של שוטרים שחושבים שכולם עובדים בשבילם.
    תעשו את העבודה, בכבוד, אבל למה לפגוע במכוניות או רכוש של אזרחים ?

    עם יד על הלב... אם מישהו היה שורט לך את האוטו החדש, מה היית עושה לו ?

  • 28.

    לאן הגענו?! (ל''ת)

    א, 03/11/09 10:11

  • 27.

    ככה זה הרוסים מה שזורם להם בוורידים זה קרח (ל''ת)

    דם קר מה ציפיתם?, 03/11/09 10:08

    • לא הבנתי מה זה קשור לרוסים. חוץ מרוסים גרים שם גם אחרים, לא???

      נמאס מהגזענות!!!, 03/11/09 11:15

      די עם הגזענות!!!!!!!!!!! די!!!!!! נמאס!!!!!!!!!
      כל הצרות שבאים עלינו זה מהגזענות שלנו!!!
      אל תשכחו שהשואה הגיע כתוצאה מגזענות!!!!
      די!!! נמאס!!!!
      נמאס כל הזמן לקרוא / לשמוע התבטאויות על ''הרוסים האלה, המרוקאים האלה, הגרוזינים האלה, הערבים האלה, הדתיים האלה, החילוניים האלה .....''
      תפסיקו לחשוב שאתם יותר טובים מאחרים!!!
      תעשו בדק בית אצלכם ואל תחפשו מה לא טוב אצל האחרים. שופטים בן אדם כפרט ולא ככלל.לא פגשתם אף פעם רוסים טובים, מרוקאים טובים גרוזינים טובים, ערבים טובים, דתיים טובים, חילוניים טובים?? למה להכליל?? למה????

  • 26.

    היה מגיע להם שישרפו

    בוריס, 03/11/09 10:03

    חבל שהאש לא היתפשטה,אף אחד לא ביקש להתערב ,אבל לפחות להרים טלפון למישטרה ?

  • 25.

    שטויות במיץ גזר

    שוקי, 03/11/09 09:53

    זה לא הגיוני שעל כל ריב במשפחה נצלצל למשטרה

    אין מספיק שוטרים בשביל כל ריב משפחתי

    • התגובה שלך ממש שטויות במיץ עגבניות!!!!

      גלית, 03/11/09 11:22

      אני בטוחה שהצעקות שיצאו מהבית זה לא כמו ריב משפחתי...
      תתאר לך איך צועק בן אדם שעומדים לרצוח אותו. נראה לך שזה צעקות כמו שאתה צועק על אישתך/ ילד שלך??

  • 24.

    תנסו להתקשר ל-100, קודם כל תעברו חקירה לגבי זהותכם.... (ל''ת)

    אסי, 03/11/09 09:52

    • 100

      ח, 03/11/09 11:41

      צודק 100% זה נועד ליאש את האזרח כדי שבפעם הבאה לא יפריע ליומנאי בזמן הקפה.

    • ממש לא

      ארז, 03/11/09 11:48

      התקשרתי כמה פעמים למוקד 100 של המשטרה. היו פעמים ששאלו אותי לשמי, היו פעמים שלא. היו פעמים שביקשו פרטים מזהים, וסירבתי למסור. היו פעמים שלא.

      בקיצור - למה סתם להשמיץ?

    • ממש לא נכון!!! התקשרתי בעילום שם על מריבה בין שכנים והם הגיעו מהר

      גל, 03/11/09 12:23

      כשהמוקדן במשטרה שאל לשמי - ביקשתי להשאר בעילום שם ולא תיחקר אותי על זהותי ולא בטיח! הוא שאל אותי כמה שאלות רלוונטיות וניידת המשטרה הגיעה מהר מאד!!
      לא צריך לפחד להתקשר למשטרה!! אם אתה לא רוצה להזדהות אין עם זה בעייה!!אם השכנים של הנרצחים היו מתקשרים למשטרה היו מצילים אולי חלק מבני המשפחה. כ''כ מקומם לדעת שהשכנים שמעו צעקות ולא עשו כלום!! ממש מצמרר!!

  • 23.

    אוקי אז לחוקרים מותר חופשי להשען על הרכבים

    א, 03/11/09 09:49

    איזה רמה של משטרה...

  • 22.

    אם זה נכון השכנים עלובים בהמות גסות כמו הרוצח. (ל''ת)

    זיוה, 03/11/09 09:39

    • את משווה שכן תמים ששומע רעשים ומפחד לרוצח שפל? את צריכה טיפול... (ל''ת)

      חצי זיבה עם ביצה, 03/11/09 10:27

  • 21.

    צריך לענות אותו בכלא ב40 שנה הבאות (ל''ת)

    דני, 03/11/09 09:36

  • 20.

    אפשר קצת פרטים על הרכב אני רוצה להשען (ל''ת)

    רונית, 03/11/09 09:32

    • למה צריך להשען על אוטו או לחבל ברכוש של שכנים ? חוליגאנים (ל''ת)

      מי שישען על האוטו שלי שיזהר ממני, 03/11/09 10:25

  • 19.

    ראיתי אלימות וטלפנתי למשטרה - השוטר צחק עלי !!!!

    מה המסקנה?, 03/11/09 09:29

    כדאי שחוקרי המשטרה יתחזו לאזרחים ויטלפנו 100 ויראו מה התשובה המתקבלת. לפני שנתיים אספתי את בני מבי''ס ושכן ''ידוע באלימות'' תקף את אחד ההורים. טלפנתי מיד למשטרה והמוקדן החל לחקור אותי במאה שאלות, צעקתי לו שישלח מיד ניידת לפני שיצטרכו לפנות גופה, והתשובה שלו היתה ''אתה בפאניקה'' !!! עד שהגיעה ניידת הצליחו להפריד , והשוטר במקום לבדק איפה היתה אלימות, ראה שבבנעין ליד עובדים ערבים ובדק להם תעודות !!!

    • בכדי לחזק את הנאמר כנסו...

      חופית תל אביב, 03/11/09 12:06

      צילצלתי למשטרה לדווח על שיכור ששכב על ספסל בשדרה ונפל על המדרכה ומתחיל להתגלגל והוא ממש מפחיד.. אז המוקדנית של 100 אמרה לי שהוא לא עושה שום עברה פלילית ושהיא לא שולחת שום ניידת אליו.. אחרי חצי שעה שמעתי צרחות ואז אני רואה שהאנשים מהספסל לידו הולכים איתו מכות עם מקלות בגלל שהוא התגלגל לכיוונם הציק והפריע להם ולא רצה לזוז.. נו לא מטורף? א''כ ראיתי כמה אנשים מפנים (זורקים) אותו לרחוב צדדי מעבר לשדרה.

      • חובה לקרוא. (ל''ת)

        -, 03/11/09 23:57

  • 18.

    לחקור את השכנים ולהעמיד לדין (ל''ת)

    נדב, 03/11/09 09:27

    • במקום להאשים את השכנים צריך להתלונן על עובדי מש' הקליטה שהביאו גויים (ל''ת)

      השתגעתם? השכנים לא אשמים, 04/11/09 06:46

  • 17.

    זה אשכנזים!

    מסעודה מבאר שבע, 03/11/09 09:24

    העיקר שהעלו רוסים לא יהודים,כדי שיהיה רוב אשכנזי לבן ואכזר בארץ

    • כדי שתהיה קונטרה לכל האבוטבולים, חסין, אלפרון ושאר

      יוסי, 03/11/09 09:41

      מיני רוצחים יהודוערבים

    • למסעודה ,שיר איל קוזינה ושקיטץ .

      מסעוד מבאר-שבע, 03/11/09 10:50

      לאחי ואחיותי עולי מרוקו ומרוקו ספניול ,קרטגו, אל-חיריה ולוביה . מורים ברברים וצאצאי הוונדלים כחולי העין .אני אוהב אותכם נשוי לכם ילדי מכם וכן נכדי ! עם חלק מכם עליתי ארצה מהקונדרנס שבמרסיי צרפת במלחמת השיחרור גדלנו יחד למדנו שירתנו בצבא והתחתנו יחד .עשו לרובנו DDT ואת החולים הקשים העלו בסוף אם נשארו ! האשכנזים כפי שאתם קוראים לנו היינו הרוב המוחלט של עם ישראל 80% ואילו צפון אפריקה ערב מלחמת העולם לא היוו אפילו 10% מן העם היהודי ,מיעוט קולני ובכייני . במו ידיכם אילצתם את הליכוד ויצחק שמיר בסוף שנות ה-80 להביא את נתניהו כסגן שר החוץ ועליה ''סובייטית'' לאזן את הקולניות שלכם שבאמת לא הזיקה ! דוד לוי המליך עצמו על ישראל אז כהיום ,הוא כבר נשיא ! הרוסים, ברובם אנשי עמל כבוד וספר אך עדיין חיים את המשטר הקומוניסטי ואף מפחדים ולכן מיסתגרים .זה יעבור,כיוצא רומניה מגלות ספרד הייתי מעדיף שתירגעי,זה כואב כל הסיפור אבל החורף הגיע וזה הזמן למרק ''חררה'' ולחם בית .

  • 16.

    אי אפשר לדעת (ל''ת)

    לפעמים שומעים ריבים שלא מייחסים להם חשיבות, 03/11/09 09:24

  • 15.

    שכנים יקרים, גם אתם שותפים לרצח תינוקות

    גלית, 03/11/09 09:15

    התיאורים של החוקרים מצמררים. הרוצח המתועב התעלל בתינוקות זמן רב לפני שרצח אותם ובטוח שהם צעקו צעקות מחרידות. אני שואלת את עצמי אולי אם השכנים היופחות אטומים ורק מחייגים למשטרה הייתם מצליחים להציל את הילדים שנרצחו כמעט אחרונים. אתמול לא נרמתי אחרי שקראתי את תיאורי החוקרים. תמונות הילדים לנגדעיני. אבל אתם שכנים יקרים, בטוח ישנתם מצויין. איך תצליחו לחיות עם המחשבה שיכולתם להציל את נתנאל ורושל אבל בחרתם להמשיך לישון?

    • צודקת שןתפים לרצח בשתיקה (ל''ת)

      אוכל חזירים, 03/11/09 11:14

    • מצטרפת לדעתך (ל''ת)

      נעמה, 04/11/09 07:22

  • 14.

    מזלם הגדול כי אם היו מתערבים היה שוחט גם אותם ותחשבו על זה (ל''ת)

    מדינת חלם , 03/11/09 09:13

    • השכנים יכלו להתקשר והרוצח לא היה יודע כך שלא היו מסתכנים (ל''ת)

      לל, 03/11/09 09:26

      • זה רעיון....וזה רעיון.......איזו גאונות - בטח ממשפחת בובליל! (ל''ת)

        קק, 03/11/09 10:26

    • תחזור לרוסיה בבקשה ותחשוב על זה (ל''ת)

      לא חלם שם, 03/11/09 10:09

  • 13.

    דמיאן קרליק...

    נחמן, 03/11/09 09:07

    השם הזה מזכיר שם אחר דומה שהדהד פה לפני שנים ....דמאניוק.
    כנראה שהרכב האותיות הזה הרסני.

    • האותיות הראשונות

      גשש בלש, 03/11/09 11:41

      תראו את צירוף שתי האותיות הראשונות של השמות שלו- דם קר (סמלי משהו)

  • 12.

    מנטליות אופיינית לרוסים

    מכיר רוסים כמו כף ידי, 03/11/09 09:06

    זו המנטליות. כשאתה מתחנך במשטר דיקטטורי, ובנוסף מרובה אלימות אזרחית סביבך, גם אם אתה רואה/שומע משהו חריג סביבך, אתה פשוט מתעלם. מישיר מבט, ממשיך ללכת ועושה עצמך לא רואה ולא שומע.
    כל התערבות מצידך - רק תסבך אותך, בין אם עם השלטון או בין עם גורמי הפשיעה, תלוי מה המצב אליו נחשפת בטעות.
    אני לא כותב זאת כביקורת - תבינו - זה פשוט ככה.זו המנטליות, ואצל אוכלוסיה מבוגרת זה כבר לא ישתנה. זו צורת ההישרדות עליה התחנכו.
    כמובן שהדור הצעיר בארץ זה כבר משהו אחר.

    • המנטליות הזאת מתאימה גם ל''דמוקרטיה'' הישראלית. (ל''ת)

      גבי, 03/11/09 09:54

  • 11.

    יש כאן בעייה מוכרת

    לא שכנה אבל, 03/11/09 08:52

    אמנם אנחנו לא בניו-יורק אבל בבניין לידי גרים שכנים שכל הזמן שומעים משם צעקות, על הילדים על הבעל וכו'... ברגעים מסויימים אני חושבת להזעיק את המשטרה, ואז אומרת לעצמי שאולי אני טועה, אולי הכל בסדר ואחר כך אסתכסך עם אותם שכנים? המצב היום הוא בעייתי ורגיש וקשה לדעת מתי מדובר במקרה אמת ומתי באזעקת שווא. כל מי שיגיב לתגובתי ויאמר שמספיק שיש חשד אז צריך להזעיק משטרה אולי יש צדק בטענותיכם ואולי כך הייתה ניצלת משפחה, אבל תחשבו איך אתם הייתם פועלים במצב כזה.

    • את כ''כ צודקת בדילמה הזו

      אלי, 03/11/09 09:08

      כי לפעמים יש צעקות אפילו רמות בציבורים מסויימים זה סטנדרט
      או אפילו אם זה מריבה אמיתית לך תתערב ואז יאשימו אותך מה אתה מתערב ולא תוכל לגור שם יותר
      בקיצור צריך להיות חכם ודאי לא אפאטי אבל בזהירות

    • הדוגמא שלך לא רלוונטית

      אחת, 03/11/09 09:21

      כאן דובר על פי כל העדויות במשפחה שקטה מאוד, שצעקות ומריבות לא היו חלק מדגרת יומה. לכן הצעקות הללן באמצע הלילה נחשבו לדבר חריג והיו אמורים להפעיל נקודת אזהרבה אצל השוטרים

    • אם באמצע הלילה יש צעקות ממשפחה שבד''כ שקטה - זה היה צריך מייד לעורר חשד

      לא מסכימה איתך בכלל!!!!!!, 03/11/09 10:41

      גם לי יש שכנים שיש להם הרבה מריבות במשפחה ואנחנו כבר רגילים לצעקות שיוצאים מהבית שלהם, אבל פעם אחת הצעקות היו יוצאי דופן והזמנתי משטרה כי חשבתי שהולך לקרות שם משהוא לא טוב... עד היום הם לא יודעים שזו אני שהזמנתי את המשטרה כי הזמנתי בעילום שם. אמרתי למשטרה בטלפון שאני שכנה שלהם ולא רוצה להזדהות בשם.
      כשבאמצע הלילה שומעים צעקות לא שגרתיות ממשפחה שבררך כלל שקטה... מייד אפשר להבין שמשהוא לא בסדר קורה שם.זה מייד צריך להדליק נורה אדומה (באמצע לילה אפשר לחשוד שקורה שם אולי שוד, לא??? ולאו דווקא מריבות במשפחה). יש הבדל גדול בין צעקות של ריב בין אנשים לבין צעקות של אנשים שהולכים לרצוח אותם!!!! הם לא היו צריכים לחשוש, זה סה''כ היה עולה להם בשיחת טלפון...
      אני לא רוצה לשפוט את השכנים אך אני באמת מופתעת מהם בלשון המעטה... הייתי יכולה להבין את התנהגותם אם זה היה קורה באירופה, אבל פה בישראל??? קשה להאמין!!

      • מומלץ. (ל''ת)

        *, 04/11/09 00:03

  • 10.

    כואב הלב כמה שהאנשים נהיו במדינה אטומים..

    ניר, 03/11/09 08:52

    למזלי איני גר בבניין עם אנשים שאני יודע שבשעת צרה הם לא יהיו לצידי...

  • 9.

    הם ידעו שהמשטרה לא תעזור להם אם מדובר במאפיה הרוסית

    י, 03/11/09 08:49

    לכן הדבר הנכון מבחינתם היה לא להתערב.

  • 8.

    בניין של רוסים! לא מעניין אותם כלום!

    איתן, 03/11/09 08:31

    העליה האחרונה הביאה לנו תופעות כאלו! הרוצח לא מבין למה עושים כזה עניין מרצח משפחה...''ברוסיה לא היו עושים מזה כזה עניין''...הוא צודק! השכנים הנבלות שמעו איך שוחטים משפחה ולא טרחו להתקשר למשטרה העיקר שלא ישענו על הרכב שלהם! הגיעו הרבה אנשים טובים בעליה האחרונה מרוסיה אבל גם הרבה בהמות שחיי אדם לא נחשבים אצל!

    • רוב השכנים ישראלים ''שורשיים'' עלק (ל''ת)

      יבגני, 03/11/09 08:52

      • רוב השכנים רוסים וגרוזינם, יש בבנין משפחה מרוקאית אחת (ל''ת)

        גרה באיזור, 03/11/09 09:05

    • שקר! רוב השכנים צברים ולא דוברי רוסית! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 03/11/09 09:10

      • רוב השכנים רוסים, ויש דירה עם 2 רוסיות יפהפיות...אני מת על הבניין הזה (ל''ת)

        אוהב את הבניין, 03/11/09 09:22

        • אני גם מתה על הביוב של הבניין............ (ל''ת)

          הרוסיות היפהפיות, 03/11/09 10:31

    • יש בבנין שלהם לפני חצי שנה מכון ליווי עם נשים רוסיות (ל''ת)

      הייתי לפני שנה, לא יקר, 03/11/09 10:16

  • 7.

    ראינו מה שעשו ועושים בארצות אחרות לכל מי שנחשד כיהודי (ל''ת)

    הרי מי אלה השכנים אם לא גויים עם לב של אבן ואכזרים, 03/11/09 08:16

    • גויים אשמים....בטח... גם במקרה בצפון כשאנסו אשה גם -גרו רק גויים.

      טאט, 03/11/09 17:13

      יש לי הצעה... בוא נקרא לכל מנוובל גוי ובעיה תעלם... (בשקט - איזה אנשים דפוקים יש בעולם)

  • 6.

    מדוע שתישענו לשכן על הרכב ..................????

    לחוקר המלומד ( בטח גמר 8 כיתות ), 03/11/09 08:08

    הוא עבד קשה להגיע לרכב מסוג 4+4....ואתם באים ונישענים, כאילו הרכב של אבא ש'לכם..

    • ואים היה חונה - באדום לבן (ל''ת)

      היה מקבל דו''ח ., 03/11/09 09:29

  • 5.

    סדום זה כאן!

    ממלכת רשע, 03/11/09 08:05

    זה בהחלט לא סביר ששכניהם לא שמעו דבר, באישון לילה כאשר הסביבה שקטה ניתן לשמוע כל רחש , שלא לדבר על זעקות וקולות מאבק,! והכל דרך הקירות הדקים של הבניינים האלה,!
    האנשים של היום ברובם אוטמים את אוזניהם, עוצמים את עינהם , וליבם בלוא הכי אטום ומנוכר לסביבה ולזולת,!
    כך היה גם ברמת גן כאשר ההרוצח השפל שחט וביתר אם ובתה,!
    אנחנו צועדים במהירות לכאוס ולחורבן,!! והכל בשל העדר מנהיגות, חשיפה בלתי פוסקת של הנוער והאוכלוסיה לתכנים ארסיים, שטניים , כאשר '' חופש הביטוי'' הוא קדוש, וכל השאר הוא עפר ואפר, ולכן הכל עומד להפוך לעפר ואפר, ובצדק,!!

    • אתה צודק!!!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

      דוד יעקובזון, 03/11/09 08:38

    • צודק-לקרוא. (ל''ת)

      -, 04/11/09 00:08

  • 4.

    היהודים לא אוכלים חזיר , אך מיתנהגים כמו עדר חזירים....

    לופו גרשונוביץ' ( לופא ), 03/11/09 08:04

    הכל מתחיל וניגמר בחזירון העליון....!

    • דווקא כנראה מדובר בלא יהודים שכן אוכלים חזירים! (ל''ת)

      דוד, 03/11/09 08:26

      • איני דווקא איתך (ל''ת)

        ליפאל'ה, 03/11/09 09:09

    • אני איתך! (ל''ת)

      יעקב, 03/11/09 08:38

  • 3.

    אולי הצעקות שנשמעו מהבית לא היו חדשות עבור השכנים? (ל''ת)

    ??????, 03/11/09 08:03

    • אם בתשובה לשאלה ''מי נמצא בדירה'' השכנה עונה שהיא לא יודעת מה קרה בלילה

      אז זה צעקות רצח, 03/11/09 09:08

      וצעקות של אנשים שנשחטים לא דומות לשום צעקות שהם היו עשויים לצעוק בשום זמן אחר. מספיק עם ההיתממות

  • 2.

    עם ישראל הפך לעם של חזירים ... גריידא....! (ל''ת)

    מאת : ישושון אפלבאום-- צ' תל-אביב, 03/11/09 08:02

    • זה לא שייך לעם ישראל, זה עניין בין אזרחים רוסיים-לא יהודים-בלבד... (ל''ת)

      לא שייך אלינו, 03/11/09 09:06

    • זה המחיר של מדיניות העלאת עולים מרוסיה שרובם לא יהודים. (ל''ת)

      עם ישראל רק משלם על הרצח, 03/11/09 09:28

    • ישושון!!אתה החזיר הגדול!!טול קורה מבין עיניך (ל''ת)

      אילן, 03/11/09 09:40

  • 1.

    נהיינו אטומים אחד לשני...חברה שהולכת ונעלמת...מה יהיה ? (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 03/11/09 07:56

    • גם ברווזים מטומטמים כמוך הולכים ונעלמים! (ל''ת)

      שוחט מוסמך, 03/11/09 10:37

    • ....יהיה טוטו....אתה כבר זכית..... (ל''ת)

      הילה רעננה, 03/11/09 11:02

      • תודה הילה...את מקסימה. (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 03/11/09 17:09

        • ענק...ענק...ענק...ענק...ענק... ענק... ענק... ענק... ענק..! ניפלא.! (ל''ת)

          הילה ורעננה, 04/11/09 07:53