• 98.

    זוהר שרה יפה :)

    נזעעמ, 17/01/10 10:27

    תודה שעזרתם לנו להכין את העבודה בתקשורת
    מי שרוצה זוהר תשיר לו שיתקשר לנזעעמ... 0503986701 תודה וביי :)

    IP: 217.194.202.149דווח על תגובה זו

  • 97.

    קל מאד לזהות מגיבים מטעם - הם לא אוטנטים וחוזרים על עצמם וחופרים

    יופיטר יופיטר , 07/11/09 01:37

    למה להתרגש מהם?

    IP: 85.250.156.118דווח על תגובה זו

  • 96.

    אתה טועה ומטעה, התקשורת של האלף השלישי שייכת לחברה האזרחית.

    עטרה קלימי שגב, 04/11/09 05:20

    אתה טועה ומטעה רבים וטובים. בתגובתי אין אני מתייחסת לנושאים של שטחים או לאו אלא לכל נושא אזרחי המובאים בתקשורת האלטקרונית.
    העובדה שכל אזרח יכול לומר את דברו ללא כחל וסרק בכל נושא אזרחי הוא מבחינתי פריצת הבסטיליה של התקשורת האלטיסטית והיומרנית שהפכה להיות דעה אחת ללא גוונים נוספים.
    העובדה שאותו אדם בדרום הרחוק ואותו אדם מהצפון הרחוק קולו המדוכא נשמע מבחינתי זה ההשיג של הדמוקרטיה.
    נכון לעיתים קשה לנו להכיל את התגובות המתלהמות אבל זה אופיו של הפרניג' ובל נשכח שהכתיבה הטוקבקיסטית היא כתיבת פרינג'.
    ולכן עיתונאי גאון וחכם שלי כמו שאתה מסוגל לסבול תיאטרון פרינג' לקבל ולהכיל אותו, הגיע השעה שממרום המקלדת שלך תפתח את הלב קרא את התגובות נשום עמוק והמשך הלאה, וכך אולי מתוך 100 תגובות 5 יאירו את מחשבתך הרי החכמה לא ניתנה רק לעיתונאים שכמותך.
    יום טוב לך
    טוקבקיסטיט לא לכל שעה

    IP: 89.138.156.241דווח על תגובה זו

    • עטרה, את טועה.

      אלון, 04/11/09 20:02

      בימי האינטרנט הראשונים (ואני בסביבה כבר מאז) אכן האינטרנט היה במה חתרנית משהו, פרינג', כלשונך.
      הבעיה, עליה גם מצביע מר ימיני, היא שכאשר גוף מאורגן וממומן שם לעצמו מטרה כלשהי, הוא יכול להשתלט על השיח הציבורי דרך השתלטות על הטוקבקים.
      תקראי מאמרי טכנולוגיה ותראי קידומי מוצרים בצורה מאוד מתוחכמת ונסתרת (ולפעמים גלויה) וזאת רק דוגמא אחת, ואם חברות יחסי ציבור יכולות, מדוע לא גורמים פוליטיים? וזה קורה כאן, עכשיו.
      לעיתים, אני מגיב על משהו והתגובה שלי, אשר תמיד תהיה בלשון נקיה ולא מתלהמת. תמיד אביא טיעונים שניתן לקבל אותם או לא. לא פעם התגובות ההגיוניות מצונזרות ואילו תגובות ביבים מתלהמות לא עוברות את הצנזור - ובעיקר זה קורה באתר הארץ. זה מעיד גם כן על רצון של העורכים ליצור תגובות סנסציה.. זה מיותר ולא תורם לדיון ציבורי עליו את מדברת.

      IP: 213.185.8.109 דווח על תגובה זו

      • כמו שיש עיתונאים דלי מיקלדת - כך גם אצל הטוקבקיסטים - אני בעד עטרה (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 07/11/09 01:40


        IP: 85.250.156.118 דווח על תגובה זו

  • 95.

    הוכחה מדעית לנכונות דברי בן דרור ימיני

    איתי, 04/11/09 02:13

    80 אחוז מתושבי המדינה הצביעו ליכוד ושמאלה, גם ה20 אחוז שהצביעו ימינה מהליכוד הם בדרך כלל אנשים נורמלים לגמרי, לא פאשיסטים ולא גזענים, רוב התגובות פה הן של פאשיסטים גזענים טיפשים ביותר, משמע שהיחס בין התגובות של הפאשיסטים הגזענים לאחוזם באוכלוסיה לא נורמלי.
    הוכחתי שבן דרור ימיני צודק.
    לפני שתצרחו ותגידו שהשמאל הוא קטן ולא משמעותי סקרים ברורים הוכיחו שרוב תושבי המדינה תומכים בנסיגה מהשטחים במתכונת זו או אחרת, עם חילופי אוכלוסיה או בלי. מכיוון שהמטורפים שכותבים כאן לא מעלים את זה אפילו על דעתם הנבובה ברור שיש כאן איזשהו שקר, קבוצה קיצונית שמנסה לגרום לישראלים האחרים להאמין שאם הם שפויים ובעלי מצפון הם נמצאים במיעוט.
    בן דרור ימיני צודק בהחלט.
    לא יודע אם משלמים לכם כסף בשביל לעשות את זה אבל ברור שאין יחס ישר בין מספרכם לבין כמויות הטוקבקים שאתם שולחים.

    IP: 84.108.228.216דווח על תגובה זו

    • עללאק מדעי (ל''ת)

      מתי ראית מקרוב מוסד אקדמאי?, 04/11/09 07:33


      IP: 217.132.214.214 דווח על תגובה זו

    • ניתוח מדעי מוכיח את ההפך הגמור - ראה 67, 68, 69 (ל''ת)

      אזרח המדינה, 04/11/09 07:36


      IP: 217.132.214.214 דווח על תגובה זו

  • 94.

    כשימיני יכתוב מאמרי הסברה או אנטי אסלאמיים אל תגיבו

    עצה לימניים, 04/11/09 02:04

    אל תשבחו. תתעלמו. כתב גם זוכה לאהדה בהתאם להיקף התגובות. תתעלמו מימיני. זאת השיטה הכי טובה. מעניין אם יאשרו תגובה זו.

    IP: 77.126.58.113דווח על תגובה זו

  • 93.

    תשובות הולמות למאמרך תמצא ב- 68 ו-69 וכן 80 ו-81

    לתשומת ליבך ימיני, תשובה יש לך?, 04/11/09 02:01

    יש לך

    IP: 217.132.214.214דווח על תגובה זו

    • גם 67, הצעקה המעט שהתקשורת הישראלית השאירה לנו (ל''ת)

      זכות הצעקה, 04/11/09 07:32


      IP: 217.132.214.214 דווח על תגובה זו

  • 92.

    מתי קראת לאחרונה את הטוקבקים של ''הארץ''?

    ניר, 03/11/09 23:59

    ולא רק שם.
    אלו התגובות האיומות ביותר ורוויות השנאה הרבה ביותר מכולם. והם משמאל!

    IP: 79.177.250.16דווח על תגובה זו

    • רואים שאתה לא קורא הארץ (ל''ת)

      גם שם הימנים הם רוב המגיבים, 04/11/09 00:56


      IP: 87.69.90.225 דווח על תגובה זו

      • צא מהבועה ונסה לכתוב 4 תגובות המוכיחות שגדעון לוי משקר.

        מצונזר סידרתי, 04/11/09 01:36

        נראה מה יעבור.

        IP: 93.172.155.249 דווח על תגובה זו

  • 91.

    בן דרור ימיני בדרך כלל

    רונן גולדשטיין, 03/11/09 22:55

    נכנס באמאמא של השמאלנים עם העמותות והאגודות הפלצניות שלהם.
    הפעם לשם שינוי,הוא ממרק את מצפונו,ומכין לעצמו אליבי ליום פקודה,שהחונטה הבולשביקית לא תאשים אותו בהסתה,ותמיכה בטייטלים מטורללים למיניהם.

    IP: 84.229.243.230דווח על תגובה זו

    • קלעת בול (ל''ת)

      אזרח המדינה, 04/11/09 07:44


      IP: 217.132.214.214 דווח על תגובה זו

  • 90.

    יש פה תופעה של קבוצה קטנה של נבלות שהשתלטו על אמצעי התיקשורת ומנסים

    Yossi V , 03/11/09 22:52

    לחסל את מדינת היהודים בכל דרך. זהו השמאל הקיצוני, מחנה השלום, זכויות האדם כאילו.

    IP: 68.199.35.17דווח על תגובה זו

  • 89.

    הוירוסים בפאניקה ??????????????????????.

    יש לקרוא את הקטע 10 פעמים ולשפשף עיניים כדי להאמין, 03/11/09 22:24

    אפשר להניח שגם לקטע הזה יהיו תגובות דומות, אלא אם כן הצ'ק החודשי של כמה מגיבים לא יגיע. זה לא חשוב מה הנושא, כמעט תמיד אפשר לראות שורה של מגיבים שמתעקשים לנקוט בלשון פאשיסטית, גזענית, אלימה. זה לא ברור מי עומד מאחורי הקמפיין הזה. הוא משחק באש. ויום אחד, אפשר להניח, הוא גם ייחשף.

    IP: 89.138.169.88דווח על תגובה זו

  • 88.

    חופש ביטוי, אתה אומר ימיני ? או סתימת פיות ימין בולשביקית אתה מקמפיין? (ל''ת)

    מאז שגזזו להם את הפיאות הם מסתובבים כפורפרות, 03/11/09 22:17


    IP: 89.138.169.88דווח על תגובה זו

  • 87.

    הכי כיף בטוקבקים למאמר הזה

    אחד, 03/11/09 21:47

    אלה התגובות שפשוט צועקות ''על ראש הגנב בוער הכובע'', לא משנה מאיזה צד.

    IP: 85.250.115.246דווח על תגובה זו

  • 86.

    שי ניצן ממשטרת המחשבות לא יטפל בימיני י הוא חלק מהכנופייה (ל''ת)

    יהודים טפשים יושמדו, 03/11/09 21:46


    IP: 89.138.169.88דווח על תגובה זו

  • 85.

    לא הבנתי מה כוונתך. האם אתה מנסה להתחבב על השמאל הקיצוני?

    אזרח, 03/11/09 21:43

    סלח מר בן דרור ימיני, אני איני מגיב בתשלום.

    המגיבים בתשלום בימים אלו הינם דווקא מהשמאל הקיצוני.

    כן, מהשמאל הקיצוני ולא מהימין הקיצוני.

    השמאל הקיצוני מתודלק במיליוני דולרים העושים דרכם מכיסי אילי נפט סעודים הרוצים בחיסולנו, אל יבשת אירופה, ודרך ארגוני קש ל'זכויות אדם' עוברים היישר לכיסי ישראלים קיצוניים מהשמאל.

    אה...ודרך אגב....הצבעתי קדימה (לצערי).

    IP: 79.180.88.148דווח על תגובה זו

  • 84.

    לא תסתום לי את הפה ימיני ואם תצליחו האקדחים ידברו (ל''ת)

    תחליטו, 03/11/09 21:39


    IP: 89.138.169.88דווח על תגובה זו

  • 83.

    פאשיסט

    דוד, 03/11/09 21:34

    מאמר שלא היה מבייש לא את הדוצ'ה ולא את שמש העמים...

    IP: 192.118.11.112דווח על תגובה זו

  • 82.

    מסתבר שגם ימיני בוגד. יש לשפוט אותו עם כל הפושעים!

    מנחם, ארץ ישראל, 03/11/09 21:33

    נחמה, איפה הצ'ק?

    IP: 84.229.217.181דווח על תגובה זו

  • 81.

    רבותיי - מעניין מאוד! רוב הטוקבקיסטים ימנים

    נתן, 03/11/09 21:27

    רוב התקשורת ורוב הדיעות ה''לגיטימיות'' הן של השמאל. אם כבר קונספירציות - ימיני, תסביר לי הכיצד התקשורת כולה נשלטת ע''י השמאל?

    מילא, אנחנו הטוקבקיסטים ''השתלטנו'' על הטוקבקים. וואלה, המון כוח זה נותן לנו. איך אבל התקשורת הצליחה להפוך להומוגנית כפי שהיא?

    זה מזכיר לי את הטענה האנטישמית שהיהודים הם אלה ששולטים בעולם. הבעיה רק שהמציאות מראה שכולם שונאים את היהודים. אם קונספירציה זו נכונה היהודים עושים עבודה פשוט גרועההההההה. כנ''ל לימנים עם הקונספירציות שלהם.

    IP: 84.109.136.214דווח על תגובה זו

  • 80.

    המאמר הזה הוא בבחינת הפוסל במומו. הסתה קיצונית נגד הימין בישראל.

    ימני, 03/11/09 21:22

    האם אתה, בן דרור, אשר מטיף נגד ההסתה מימין, אינך משתתף במילים רוויות השנאה שלך בהסתה נגד הימין?
    עטים (או מקלדות) מטיפי ארס קיימים בכל מקום. גם רצח של ממש קיים בשמאל. החל ממפגיני בלעין, עוקרי עצי הזית, שופטי בג''ץ שלא מאפשרים להרס בתי מחבלים, ראשי ממשלה שמתחבקים עם רבי מחבלים, ושולחים תותחים קדושים לטבוח בניצולי שואה ועוד ועוד. אולם בן דרור ימצא תמיד את האשם בערוגות הימין.

    IP: 93.172.239.131דווח על תגובה זו

  • 79.

    מקבל השכר היחיד כאן הוא מחבר המאמר וההסתה אם יש, היא זו היוצאת תחת עטו

    כבשה זועמת, 03/11/09 21:14

    פרנויה? לא, רק הפאשיזם השמאלני המוכר והרע. מעבר לכך, המאמר אינו ראוי לתגובה

    IP: 89.138.46.229דווח על תגובה זו

  • 78.

    לא תסתום לנו את הפה מר ימיני

    עידו, 03/11/09 21:12

    כמה נוח יהיה לך כשכולנו בימין נשתוק. הרי היית סנגורו (למעשה העבד הנרצע) של אולמרט המושחת במשך כל תקופת שלטונו, עד שהתעוררה השאלה אם אתה מקבל כסף מהמפלגה. אז אתה מעז לצאת עם החמאה על הראש אל השמש הקופחת?

    תתבייש לך, כל אחד מהטוקבקיסטים כאן ולו העילג והטיפש ביותר ראוי לכבוד יותר ממך.הרי אתה הסמל של הקשרים המשחיתים הון-תקשורת-פוליטיקה. מטרת כתיבתך היא להשליט עלינו שוב את חבורת קדימה המושחתת , הפעם בהנהגתה של נסיכת הכלום. אני בטוח, עיתונאי קטן שלי, שהצ'קים שלך מגיעים בזמן.

    IP: 85.250.191.222דווח על תגובה זו

  • 77.

    לבגין קראו ''רוצח'' ולאף אחד בשמאל זה לא נראה כמו הסתה! (ל''ת)

    משה, 03/11/09 20:01


    IP: 189.174.32.19דווח על תגובה זו

  • 76.

    יש להזהר

    אני, 03/11/09 19:44

    יש להזהר מהפסים הנמוכים אליהם ירד השמאל ומבקש שנתמוך בו, בטענה שהוא מקופח. אל תצביעו שמאל מרחמים כמו שמנסים לשדל אתכם

    IP: 84.109.53.230דווח על תגובה זו

  • 75.

    הדת היהודית שוללת את זכותו של אדם לא דתי לחיות..... (ל''ת)

    מה שוללת הדת היהודית?, 03/11/09 19:29


    IP: 79.178.254.26דווח על תגובה זו

  • 74.

    צודק לחלוטין

    יעקב, 03/11/09 18:39

    מסכים לחלוטין. ה''ימין'' ההזוי אכן יביא את פלסטין הגדולה.

    IP: 79.177.242.30דווח על תגובה זו

  • 73.

    מה באמת מסתתר מאחורי הכתבה?

    אלי הרחובותי, 03/11/09 18:38

    האשמותיו של בן דרור ימיני כאילו הטוקבקים הם ברובם בתשלום ואינם מייצגים את דעת הקהל היא זריית חול בעניים ונסיון השתקה של הציבור! השמאלנים התרגלו במשך השנים לכתוב את דעתם, לקבל תשלום ולקרא לעצמם עיתונאים, עכשו קיבל הרוב הדומם כלי להביע את דעתו שהיא ברוב המקרים הפוכה מזו של ''העיתונאים'' ואת זה המיעוט השמאלני מנסה להשתיק!

    IP: 12.176.141.130דווח על תגובה זו

    • קשה להבנה. אתה חושב שהכותב הוא שמאלני? אבל הוא כמו יהודי מדבר.

      borisdo , 03/11/09 19:44

      עיתונאים שלנו יותר טןינים, מאשר שמאלניים.

      אתה חושב שהכותב הוא שמאלני? אבל הוא כמו יהודי מדבר.
      - הבנת??

      IP: 89.138.42.121 דווח על תגובה זו

  • 72.

    ''הבהרת'' העובדות!

    דמר94, 03/11/09 18:17

    אם אתה שמאלני שכותב ''מאמרים''בעיתונים הנשלטים כולם בידי השמאל ומקבל תשלום עבורם, קוראים לך ''עיתונאי'', אבל אם אתה שייך ''לרוב הדומם והנבער'', שמביע את דעתו על אותן כתבות ''עיתונאיות'', אתה נחשב לגזען'', מטיף לרצח, קונספירטור של הימין ועוד ''מחמאות מהסוג הזה, יש לנו חדשות רעות מאוד לחבורה השמאלנית השולטת בתקשורת,
    תרצו או לא תרצו, אנחנו הרוב שמושתק בעיתונות הכתובה והאלקטרונית, אנחנו מודעים לכך שאתם מתחילים לחשוש מכוחנו הגובר ולכן אתם לא מפסיקים להשמיץ ואנחנו לא נפסיק להגיב!

    IP: 12.176.141.130דווח על תגובה זו

    • בינתיים ה''רוב'' שלך כבר עשרים שנה לא מצליח לעבור את אחוז החסימה בבחירות

      מאן דהוא, 03/11/09 20:27

      אמנם אתם מתקרבים, אבל עדיין לא הגעתם ל-2.5% מכלל המצביעים, הדרושים להכניס את המפלגה של מרזל לכנסת.

      חוץ מזה, אם לבן דרור ימיני אתה קורא שמאלני אז אין לך מושג ירוק מה זה שמאל ומה זה ימין.

      IP: 93.173.181.207 דווח על תגובה זו

      • המודאג זה אתה!

        דמר94, 03/11/09 21:28

        אנחנו יודעים שאתם מודאגים ובאמת יש לכם ממה לדאוג!
        השליטה שהורגלתם לה ושחשבתם שתהיה שלכם לעולם מתחילה להתפורר (ראה השינויים בבג''ץ, היועץ המשפטי לממשלה ועוד).
        זו רק ההתחלה! זה יסתיים רק לאחר שנעמיד את כל הבוגדים והמשתפי''ם לדין על גניבת שלטון וסיוע לאוייבים בשעת מלחמה...עבירות שהעונש עליהן הוא מוות.

        IP: 12.176.141.130 דווח על תגובה זו

      • האיש שמאלני

        דוד, 03/11/09 21:36

        בעד שתי מדינות? שמאלני יותר מרבין. או שמא רבין היה איש ימין?

        IP: 192.118.11.112 דווח על תגובה זו

  • 71.

    איפה ג'ורג', איפה?

    אחד העם, 03/11/09 18:04

    מליון טוקבקים ואף לא אחד של מיודענו ג'ורג'?!

    איפה אתה ג'ורג'י, אתה חולה?

    מה קרה להרצאה השבועית על ''ב-1928 היו בא''י המנדטורית 47 מיליון ערבים אשר גורשו ורק 3 יהודים, שגם הם באו בדיוק יום אחד לפני מפקד האוכלוסין''.

    חבר, אתה חסר...

    IP: 87.70.59.186דווח על תגובה זו

  • 70.

    למה העובדים של מעריב מוחים על הטוקבקים שהעסק שלהם מאפשר (ל''ת)

    מי מפריע למעריב לסנן טוקבקים?!, 03/11/09 17:48


    IP: 99.32.20.11דווח על תגובה זו

  • 69.

    ומילה אחרונה, במקום בו נסתמים הפיות האקדח מדבר

    נחום שחף, 03/11/09 17:14

    שאל עצמך בן דרור, האם למחצית העם שניצח בבחירות יש אפשרויות ביטוי חופשיות בתקשורת הכמו נאורה הכמו פלוראליסטית?

    במקום בו נסתמים הפיות - פרחים לא צומחים.
    זה מכבר לא מצאתי בעתונות הישראלית את פריחת הדובדבן

    IP: 217.132.214.214דווח על תגובה זו

    • ראה ''מועצת החכמים'': 5 שמאלנים וימנית אחת.. מי אמר שאין חופש ביטוי? (ל''ת)

      יפה, 03/11/09 19:58


      IP: 93.173.201.165 דווח על תגובה זו

  • 68.

    לא טייטל הורג הטיפשות הורגת

    נחום שחף, 03/11/09 17:06

    מקווה שלא תצנזרו
    האיש הודה ברצח שלא ביצע במועדון ההומו לסבי בת-א, ואף על פי כן הנטיה הפוליטית השלטת בעתונות ממשיכה להאמין לו בשורה ארוכה של מעשי פשע.
    האם העתונות הכמו חושבת, בדקה מה מביא אדם להודות במעשה רצח שלא ביצע במועדון ההומו לסבי?
    במה הודאה זאת שונה משאר ההודאות?
    האם המשטרה החזיקה ממצא סולידי כל שהוא שחייב אותו להודות?
    ואם לא, למה הודה? ושיחזר?
    היה מת להפליל את עצמו??
    הרי בסרט הזה כבר היינו בפרשת מע''צ, עמוס ברנס, הבדואי סלימאן אל-עביד וחנית קיקוס, דני כ''ץ.
    בכולם הודו ושיחזרו.
    שנמשיך?

    הבעיה שלי אינה עם המשטרע.
    הבעיה שלי אם האדם הנאור שאיבד זה מכבר את היכולת להעלות ספק, להבחין באבסורד אלמנטרי גם כשהוא מונח לו מתחת לאף

    IP: 217.132.214.214דווח על תגובה זו

  • 67.

    הטוקבוקים ''קונסיפרציה של הימין'' מול זכות הצעקה, מה אתה אומר?

    נחום שחף, 03/11/09 17:00

    הטוקבוקים ''קונסיפרציה של הימין'' מול זכות הצעקה, מה אתה אומר?
    חשבת אולי שרוב העם המדבר עברית הצביע ימין, מה שבאופן טבעי יבוא לידי ביטוי במספר הטוקבקים, חשבת שאותו רוב שניצח בבחירות אבל הפסיד כל בדל ביטוי בתקשורת ה''כמו נאורה'' מחפש לו אפשרויות ביטוי במעט שניתן לו.
    ואתה בן-דרור האחרון שירצה לקחת מאדם את המעט שנותר לו.
    זכות הצעקה.

    IP: 217.132.214.214דווח על תגובה זו

  • 66.

    אחולים לבן דרור ימיני. . .

    מני, 03/11/09 16:44

    אם זה באמת אתה ולא מתחזה. . . אבל תרשה לי בכל זאת תקון קטנטן אך
    מהותי: השוואה בין ימין ושמאל בלתי אפשרית כיוון שהימין הוא מחנה ילדים
    שלא התבגרו ושלא יתבגרו לעולם, כך שאינני בטוח כלל כי מדובר בתגובות
    בתשלום. מספיק שהרבי או המדריך ייתן הוראה. . . השמאל אינו מחנה אלא
    יחידים מועטים הפועלים רק מתוך מצפון אישי ואשר לעולם לא יתנהגו כעדר
    מאיים ומקלל. . .

    IP: 84.208.245.31דווח על תגובה זו

    • צודק! אין להשוות בין הימין לשמאל!

      דמר94, 03/11/09 18:28

      הימנים- פטריוטים, השמאל-אוהב ערבים.
      הימנים- הרוב , השמאל-מיעוט שבמיעוט.
      הימנים- מושתקים בתקשורת, השמאל מקבל במה כאילו הם מייצגים את הרוב.
      לימנים תופרים תיקים על ''פשעים'',(נאמן, ביבי, ליברמן ועוד)
      לשמאלנים מתפרעים הם קוראים ''פעילי זכויות אדם, (בילעין, לינצ'אים ערבים ועוד הרבה מסוגם).

      IP: 12.176.141.130 דווח על תגובה זו

      • לא הייתי מאמין שאקבל. . .

        מני, 03/11/09 18:54

        הדגמה כה ממצה להגדרה שלי של המחנה-
        שמחנה הימני. בן דרור ימיני, לתשומת לבך!

        IP: 84.208.245.31 דווח על תגובה זו

        • למני, וכמה אתה מקבל מהאיחוד האירופי לתגובה... (ל''ת)

          איציק מהמרכז, 03/11/09 20:30


          IP: 81.218.156.60 דווח על תגובה זו

    • תנחומים לבן דרור ימיני. . .

      מני, 03/11/09 20:52

      כל כך הרבה זבל ימני ימיני לא הרוויח. רק בגלל מאמר
      אחד! אז ימיני צודק כנראה בהבחנתו במפעל התגובות.
      אפשר כמעט לומר: תגובה אחת באלף עותקים. הם לא
      מכירים את מאמריו הרבים! המצב גרוע ממה שחשבתי.
      אלוהים ישמור. . .

      IP: 84.208.245.31 דווח על תגובה זו

      • מה עניין אלוהים לכאן ? ברור שלימיני היה התקף אפילפטי -

        אמנון, 03/11/09 23:34

        שבו התרחשו פירכוסים קלוניים של שרירי היד ( בעודה על המקלדת ) שלוו באובדן שליטה בסוגרים ( שמסביר את איכות התוצרת הפובליציסטית )

        ימיני המסוכסך אכול רגשות אשם על המסקנות שנובעות מתפיסתו את המאבק הקיומי של ישראל (וימיני מבין היטב את המציאות ואת המחוייב ממנה). לכן הוא מנסה ''ללכת עם ולהרגיש בלי '' . זה לא ילך . אי אפשר לזייף בוגדנות , וגם הוא לא יצליח בכך.

        IP: 77.124.2.196 דווח על תגובה זו

    • לגמרי

      יהודי, 03/11/09 21:50

      נוער הנרות, הם חבורה של יחידים בוגרים , וגם האנרכיסטים מבילעין והשמיניסטים הסרבנים חבורה מאוווד בוגרת ועצמאית.
      אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב.

      IP: 95.86.95.159 דווח על תגובה זו

      • על נהרות בבל. . .

        מני, 04/11/09 00:26

        שם ישבנו גם בכינו בזוכרינו את ציון - זה הכל ואולי עוד:
        איכה, איכה היתה לזונה קריה נאמנה! בוגרים? בהחלט!
        ניצוץ! שכנראה לא ידליק את הרי השלג. . . אבל יחידים!

        IP: 84.208.245.31 דווח על תגובה זו

  • 65.

    הטוקבקים מימין הם בסך הכל תגובת נגד להסתה השמאלנית של התקשורת. (ל''ת)

    אבירם, 03/11/09 16:07


    IP: 192.115.248.2דווח על תגובה זו

  • 64.

    כבר הרבה מאוד זמן לא קראתי בבל''ת צדקני וצבוע כזה. פשוט תת רמה!!! (ל''ת)

    רסקולניקוב, 03/11/09 16:05


    IP: 192.115.248.2דווח על תגובה זו

    • אכן כך. מאמר מוזר (ל''ת)

      מעריך בד''כ את ימיני, 04/11/09 00:03


      IP: 79.177.250.16 דווח על תגובה זו

  • 63.

    בן ימיני משקף נאמנה את המציאות,ללא מורא ומשוא פנים. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 03/11/09 15:58


    IP: 85.250.231.9דווח על תגובה זו

  • 62.

    הפיגועים שעשו לנו השמאלנים בשנים האחרונות עלו לנו ביותר מ-2000 בני-אדם

    התנועה הפשיסטית , 03/11/09 15:56

    זה נשמע ממש כמו ''אוי אוי אוי''. פשוט לא יאמן הזאב מתלונן שהכיבשה מנסה להתגונן כשהוא תוקף אותה.

    פחח כמה פאתטים יכולים להיות השמאלנים! וכמה פאתטים יכולים להיות הימנים שלא מבחינים בשקר של השמאל מול עיניהם בגלל העיוות הכ''כ גדול של המציאות.

    IP: 87.69.101.169דווח על תגובה זו

    • חד כתערררר !!! (ל''ת)

      איילה, 03/11/09 16:11


      IP: 87.69.101.169 דווח על תגובה זו

    • צודק ב-100% !!!

      Jacob, Florida, 03/11/09 16:21

      הם יוצרים המולת-שווא ומנסים לשטוף לנו את המוח שוב בפעם המי-יודע כמה עם איזה יהודי שביצע פעולת נקם מתוחמת שלא מגרדת אפילו את העוולות שהם עשו לעם. פשוט להקיא על השמאלנים!

      IP: 87.69.101.169 דווח על תגובה זו

    • לנבל כמוך המטיף שישראל צריכה לכבוש את כל המזרח התיכון...

      בגרמנית אתה נשמע יותר טוב, 03/11/09 17:05

      אין הגדרה טובה יותר מנבל. כל בר-דעת יודע איזה מן סוג של ''כיבוש'' מדובר - השמדת עמים שלמים!

      על מי אתה מנסה לעבוד?

      IP: 87.69.101.169 דווח על תגובה זו

      • איזה השמדה ? בסך הכל להעלות אותם למשאיות -

        אמנון, 03/11/09 23:46

        ולפרוק מעבר לנהר .
        אנחנו התחלנו בכך ב 48 , אבל ביצענו חצי עבודה בגלל טיפשותו של בן - גוריון. עלינו להשלים את מה שהתחלנו בו.

        התוכניות של הפלשתינים החביבים לגבינו אינן כוללות גירוש כמוטיב מרכזי . רצח המוני הוא אופציה מועדפת ככל שהדבר נוגע ליאהודים.

        גירוש של מי שרוצה להרוג אותך ואת משפחתך זהו מעשה רחום עד כדי חוסר אחריות , אך כיהודים נגזר עלינו לנהוג כך

        IP: 77.124.2.196 דווח על תגובה זו

  • 61.

    במדינה שהתושבים לא בטוחים שהם רוצים בה האנרכיה שולטת

    עופר, 03/11/09 15:51

    לצערי הנתונים מראים שהציבור בישראל לא רואה עין בעין את מהות המדינה ואת גבולותיה ולכן כולם מצטיירים כבוגדים או לאומנים יהודים ואו ערבים!! תופעה שאינה קיימת בשום מדינה בעולם!!!

    IP: 80.74.119.82דווח על תגובה זו

  • 60.

    חבל, בדרך כלל ימיני כותב מאמרים מצוינים..

    יהודי, 03/11/09 15:50

    מאמרים קונצפירטיבים על טוקבקיסטים זה חדש..

    אין פה שום קונספירציה, מי שכותב את הטוקבקים המתלהמים זה שום משרד תגובות בתשלום.. אלא ילדים משועמים בני 15 ומבוגרים ממורמרים בני 50 שאין להם (והם לא יודעים) לעשות שום דבר אחר מלבד לקלל באינטרנט..

    לחשוב שהם עושים הסתה ובגללם יש מטורפים שכאלה זה מגוחך..

    טייטל הוא נבלה בגלל מה שהוא עשה נגד הערבים ושטרנהל.
    אך במקרה של שטרנהל, מי שמצדיק טרור לא יכול להתפלאות שאיזה נבלה לא יצדיק טרור כנגדו..
    מי שקורא לעלות על ישוב עם טנקים לא יכול לצפות שיהיה איזה מטורף אחר שיצדיק אלימות כנגדו.
    מי שמציע לחמאס לרצוח מתנחלים לא יכול להתפלא שיהיה איזה מתנחל משוגע שירצה לרצוח אותו..

    וכו'..
    אין כזה דבר לתמוך סלקטיבית בטרור, טרור זה דבר שטני.. ברגע שאתה ממצמץ כשאתה עומד בפניו - אתה פותח את תיבת פנדורה..

    IP: 79.182.65.151דווח על תגובה זו

  • 59.

    לא לצנזר

    אסיר ציון בציון, 03/11/09 15:15

    ראשית כל יש למנוע ולגנות כל פעולת אלימות מכל צד שהוא ולהעניש בחומרה את העוברים על החוק.
    אך במאמרו מגלה ימיני צביעות או בורות לשמה :
    1. הטוקבקים נותנים פתח פה להרבה אנשים שדעותיהם לא מתפרסמות בטורי הדעות (קרי 90 אחוז מטורי ''הדעות'' הן מהשמאל לפיכך 90 אחוז מהטוקבקים (הלא מצונזרים) הם מהימין. אם המצב היה הפוך אז גם הטוקבקים היו שונים).
    נכון כי יש טוקבקים ירודים ומטופשים ואף מגונים אך זו דמגוגיה לשמה לתאר אותם כתגובות מטעם- כלומר לשלול את הלגיטימציה שלהם.2. כמות ''הימנים'' המעורבים בפיגועים או במעשי אלימות היא כאין וכאפס לעומת כמות הערבים ועדיין לא שמענו הכללות גורפות ותוקפניות מצד התקשורת והאליטות כלפי ציבור זה 3. השמאל מסית ומדיח פי אלף מהימין - מיהם כול הארגונים השוללים את קיומה של ישראל ואת זכותה להגן על עצמה ? מי מטיפים לחרם ? מי משתפים פעולה עם האויב תרתי משמע ?
    אני לא מכליל את השמאל כולו יחד עם השמאל הרדיקלי, אך עצם כמות הפטריות הרעילות שקיימות במחנה פוליטי זה דורש הכאה על חטא. ובנוגע לאלימות - כאשר זרועות הביטחון והמדינה נמצאים בשליטה של מחנה מסוים הצורך שלו לנקוט באלימות קטן

    IP: 79.179.123.78דווח על תגובה זו

    • חכם (ל''ת)

      חכם, 03/11/09 17:53


      IP: 212.199.49.24 דווח על תגובה זו

  • 58.

    ההבדל העיקרי הוא שכשהשמאל מסית או מסרב פקודה וכד'

    יהודי, 03/11/09 14:51

    התקשורת מריעה לו, והממסד נותן לו פרסים (למשל פרס ישראל לשטרנהל ולליבוביץ', אבל יש עוד רבים) כשמישהו מהימין נחשד במעשים קשים, מיד מתחיל ציד המכשפות, נגד הציבור כולו,יחי ההבדל הקטן.

    IP: 194.90.25.27דווח על תגובה זו

  • 57.

    צדקנות מוכרת

    ג.ב, 03/11/09 14:37

    טייטל אינו מייצג את הימין,אבל על לו לימין להטעתף בטלית תכלת.ההתנשאות והפונדמנטלזים של המתנחלים (רובם ככולם) הם מצע נפלא למופרעים כמוהו ולאלה שעוד יושבים בתוכם. אי אפשר להפר חוקי מדינה,להתעלל בתושביה הערבים של השטחים הכבושים,לסרס את חוקי התנ''ך,לעשוק,לרמוס,ולהאמין בעיוורון מוחלט רק בצדק שאימצת לך,ובד ובד לגלגל עיניים ולומר ''לא שלנו'' כשלא נוח ומפריע. ימיני
    טול קורה מבין עיניך ומקלדותיך.

    IP: 89.138.186.188דווח על תגובה זו

    • צודק לחלוטין! ימיני מגלה כאן צביעות אופיינית (ל''ת)

      מאן דהוא, 03/11/09 14:59


      IP: 93.172.29.119 דווח על תגובה זו

  • 56.

    התכוונת למה שכתבת???

    גדעון, 03/11/09 14:11

    מקריאת המאמר אפשר להבין שהציבור שלא נותנים לו להביע את דעתו ועושים לו דה לגיטימציה זה דוקא ארגוני השמאל למיניהם וכו'.
    והרי לא יתכן שבאמת לזה התכוונת, כי הרי כל אדם בר דעת ששומע תקשורת וצופה בתקשורת, מבין לאלתר, שהציבור המושמץ ביותר והמאוס ביותר והמופלה לרעה בתקשורת זה דוקא הימין בכלל והמתנחלים בפרט.
    לפני כשבוע כשהטיח דודו אלהרר בעודד בן עמי שאתם בתקשורת 3% בעם, הוא ענה לו, אמנם 3% מהעם אבל האיכותיים שבעם.
    אנשי השמאל הקיצוני השולטים בתקשורת תוקפים יום אחרי יום בצורה קשה וקיצונית את החלק הימיני שבעם, וזה לא מפריע לך, מהפכת האינטרנט גרמה שמעתה התקשורת אינה נחלת קבוצה קטנה ושולית בעם, אלא נחלת כל העם, וזה על ידי התגובות שהם נותנים ובזה הם ממעטים במידה קטנה את סתימת הפיות הנהוגה בתקשורת.

    כשאני רואה כתבה המתאימה לדעתי, בדרך כלל איני כותב תגובה, אבל כשאני רואה כתבה הנוגדת לדעתי אז יש ענין בתגובתי. ומה לעשות שרוב הכתבות נוגדות את דעת הימין ומשום כך דוקא הימין הוא זה שמגיב לכתבות.
    ועוד בענין ציפי ליבני, שכחת רק דבר אחד, שקרוב לששים אחוז מהעם מתנגדים לציפי ליבני ולדעותיה.

    IP: 79.176.133.2דווח על תגובה זו

  • 55.

    פסטיבל רבין - הוא פסטיבל ההסתה הגדול ביותר נגד הימין

    ש. ארלוזור, 03/11/09 14:08

    ונימשך כבר 14 שנה.

    זה שהשמאל מסית פרוע מעל כל במה , ראה שטרנהל, שלום עכשין והבוגד אופנהיימר אומר דרשני. צריך להוקיע מסיתים אלו

    IP: 173.71.105.163דווח על תגובה זו

  • 54.

    שאלה של קמצנות: העסיקו מישהו

    פתרון פשוט, 03/11/09 13:59

    שיסנן תגובות, אבל ''באמת'' ובכל מקרה בו תגובה תימחק תופיע ''מחיקה'' (למשל: ''פתרון פשוט'' -תגובה זו נמחקה בשל גסות\\העדר נימוק\\שפה לא הולמת\\עלבונות אישיים'') ובא לציון גואל.
    מי שירגיש שנעשה לו עוול, יפנה בשמו לאתר.
    ופשוט תפסיקו לפרסם גסויות, הסתות, עלבונות אישיים, ואפילו תשובות לא-מנומקות (פחות מפסקה, למשל).
    אבל זה יעלה קצת כסף....

    IP: 85.250.177.68דווח על תגובה זו

  • 53.

    או או התקדמנו.ימות המשיח זכות להביע דעה בלי להיקרא מיד בוגד ואוייב העם (ל''ת)

    popopol2 , 03/11/09 13:48


    IP: 84.229.168.243דווח על תגובה זו

  • 52.

    היחיד שמשלמים לו זה כותב המאמר

    רמי, 03/11/09 13:29

    ומעניין מה האתר היה עושה, אילו הוא בעצמו היה כותב בשבח טיטל, או את דעתו שלא בהכרח דעת האתר.

    בכל מקרה, חופש הביטוי בהחלט לגיטימי לכל אדם, גם אם אתה לא מסכים איתם. גם אם אתה לא חושב שאלו דברי חכמה, או תורמים לשיח ושיג החברתי.

    והראיה, השטויות שאתה כותב, הינם הזויים וילדותיים, אבל בכל זאת משום חופש הביטוי, זכותך להביע דיעה.

    IP: 91.135.102.194דווח על תגובה זו

    • או או באו ימות המשיח.זכות להביע דעה?בלי להיקרא בוגד או עוכר ישראל?

      popopol2 , 03/11/09 13:46

      התקדמנו

      IP: 84.229.168.243 דווח על תגובה זו

      • מותר להביע דעה, כולל לקרוא לאדם בוגד או עוכר ישראל

        פנדה , 03/11/09 14:49

        מני מזוז כבר קבע שהקריאה בוגד בפני עצמה אינה הסתה, ולכן היא מוגנת בחופש הביטוי

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • תכל'ס (ל''ת)

      ., 03/11/09 13:59


      IP: 94.245.127.13 דווח על תגובה זו

  • 51.

    הפוך גוטה הפוך

    נתן, 03/11/09 13:21

    דווקא הגברת חופש הביטוי ומתן לגיטימציה לכל הדיעות תמנע אנשים מלקחת את החוק לידיים. השמאל מתבטא בחופשיות ובדר''כ אמונתו מונהגת בשלטון, לכן אין לו צורך לנקוט בפעולות אלימות (בדר''כ).

    IP: 132.64.215.65דווח על תגובה זו

    • זה בדיוק מה שטוענים הניאו נאצים והמוסלמים הקיצוניים . (ל''ת)

      אריק ג., 03/11/09 14:34


      IP: 85.96.199.225 דווח על תגובה זו

  • 50.

    למה שתקת ששטנהלר קרא לרצח מתנחלים,הצביעות חוגגת פה (ל''ת)

    אזרח, 03/11/09 13:20


    IP: 90.184.143.75דווח על תגובה זו

    • זה קל - מתנחלים הם לא בני אדם . (ל''ת)

      יריב א., 03/11/09 23:49


      IP: 77.124.2.196 דווח על תגובה זו

  • 49.

    נכון. טייטל רצח ערבי ב 97 בגלל שהוא קרא טוקבקים נגד ציפי לבני ב2009. (ל''ת)

    דווקא החזקתי ממך איש חכם יחסית, 03/11/09 13:13


    IP: 132.66.223.54דווח על תגובה זו

    • חחח שאפו :) (ל''ת)

      פנדה , 03/11/09 14:49


      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 48.

    וה''פטריוט'' ממשיך לשלשל מילים (ל''ת)

    יניב ש, 03/11/09 13:09


    IP: 82.166.16.8דווח על תגובה זו

  • 47.

    טיטל\\יגאל עמיר..ושות..הינם תוצר מובהק של סתימת פיות הימין בתקשורת,אם

    רונן, 03/11/09 13:09

    היה סוג מסוים של איזון..בתקשורת..ועיתונות בטלביזה בפובליצקתה..הימין היה מצליח לשחרר לקיטור במדיום הזה..
    אבל 99% מהתקשורת הינה שמאלנית עד שמאלנית רדיקאלית..מאילן לוקץ וכלה..ביונית לוי..מוטי קרישנבאום..ועד בן כספית..מנחם רוזן בואכה..מיכה פרידמן..כל הערוצים כל המדיה שמאל שמאל שמאל בידוק ביחס הפוך למשקלם באוכלוסיה..
    אי לכך נוצר מירמור עמוק והרגשה של מכונת שמאל מגויסת הפועלת לשקר להסית להכפיש לעטוף אתרוגים בואשים והכל במטרה לקדם אגנדה פולטית הנכשלת בקלפי ובכול מדד דמוקרטי חוקי אחר כבר 40 שנה.

    בסתימת פי הרוחתי את זכותי לצעוק!!

    IP: 85.250.191.116דווח על תגובה זו

    • המאבק בכיבוש ה/שמאלני בתקשורת חייב להיות דמוקרטי (ל''ת)

      ציוני, 03/11/09 13:55


      IP: 77.126.58.113 דווח על תגובה זו

    • צודק - דיקטטורת השמאל מובילה למירמור וחוסר אמונה בדמוקרטיה

      אין דמוקרטיה בישראל, 03/11/09 15:00

      העיתונים לא מאוזנים ואין פה לימין

      IP: 95.35.41.120 דווח על תגובה זו

  • 46.

    התגובות אותנטיות הבעיה היא בתקשורת שדוחקת יותר ויותר אנשים לשם (ל''ת)

    אין ערוץ אחר, 03/11/09 13:07


    IP: 212.143.96.149דווח על תגובה זו

  • 45.

    ברכותי החמות מר בן דרור ימיני לרגל חזרתך למחנה השפוי . (ל''ת)

    אריק ג., 03/11/09 13:06


    IP: 85.105.212.63דווח על תגובה זו

  • 44.

    אני לתומי חשבתי שאתה איש חכם עד לטיעון הטיפשי שלך

    א., 03/11/09 12:28

    ''שכמות האי-מיילים נגד ציפי לבני מבהירה שלא מדובר בתגובות אותנטיות. מישהו מארגן את החגיגה הזאת''. אתה טועה בגדול, התגובות נגד ציפיפוט הן תגובות מאזרחי המדינה ואין שום ארגון מאחורי זה. הטוקבקים משקפים את דעת האזרחים במדינה גם אם אתה לא אוהב זאת.

    IP: 213.8.100.81דווח על תגובה זו

    • הצלחתה היחידה של ליבני: הפלת חוק תקציב הקולנוע !

      יפה, לא בתשלום, 03/11/09 20:11

      מדוע התיקשורת לא מפרשנת את הצלחותיה/כשלונותיה של ליבני?
      האם חששם של הפרשנים, שכמות אוהדיה יתפוגג?

      IP: 93.173.201.165 דווח על תגובה זו

  • 43.

    במדינה מיליטריסטית הדורכת על עם שלם אין סיכוי שיהיה שיח ציבורי אחר (ל''ת)

    הרצח הפוליטי הבא בדרך, 03/11/09 12:01


    IP: 212.199.63.162דווח על תגובה זו

    • נקוב בשמה של מדינה ערבית אחת בה מתקיים שיח ציבורי (ל''ת)

      מוטי, 03/11/09 13:04


      IP: 82.80.96.42 דווח על תגובה זו

      • שיח ציבורי מתקיים בכולן. שיח ציבורי חופשי: בלבנון. קטאר. עומן. ירדן...

        מאן דהוא, 03/11/09 14:50

        בישראל דווקא קצת פחות (במיוחד אם בטעות אתה ערבי).

        IP: 93.172.29.119 דווח על תגובה זו

        • בטח חופשי...

          יהודי, 03/11/09 15:56

          בלבנון זה חופשי עד שתפגע באיזה חמולה אחרת ואז תמצא את עצמך 5 מטר בתוך האדמה..

          ובירדן קטאר ועומאן זה חופשי עד שחס וחלילה תגיד משהו לא טוב על המלך ועל כך תבלה את שארית חייך בצינוק.

          לא רק שהשיח בישראל הוא חופשי, אלא הוא אולי החופשי ביותר בעולם.
          אתה יכול למצוא עשרות מאמרים בתקשורת המיינסטרים רק מהשנה האחרונה..
          של אנשים שחושבים שאין זכות קיום למדינה או שתומכים בטרור נגדה.

          בשום מקום אחר בעולם לא היו נותנים לאנשים שכאלה במה, רק בישראל מטורפים (\\''חופשים'') מספיק בשביל לתת להם במה שכזו.
          אז על מה אתה מדבר?

          IP: 79.182.65.151 דווח על תגובה זו

        • במדינות אלה ניתן לדון בפשעי הציונות הרבה יותר בחופשיות מאשר כאן. (ל''ת)

          צודק, 03/11/09 23:52


          IP: 77.124.2.196 דווח על תגובה זו

  • 42.

    אתה באמת חושב שהמחבל היהודי הזה התעורר בגלל טוקבקים ?.

    רחל, גן שמואל, 03/11/09 11:53

    אולי גם הרוצח של משפחת אושרנקו קרא טוקבקים והחליט לחסל ? בתוך 7 מיליון בני אדם יש לא מעט רוצחים ופושעים פוטנציאלים מסוגים שונים והדבר האחרון שניתן לטעון זה שהם מתעוררים בגלל טוקבקים. אולי פשוט נשקיט את כל התקשורת על כל צורותיה וטוקבקיה ? לפחות נקבל קצת שקט...

    IP: 192.114.3.241דווח על תגובה זו

  • 41.

    דומני, כי בין השיטין אצלך - אדוני - צצים ופורחים כמה

    שלום שלום, 03/11/09 10:59

    ביטויים מתסיסים. אפשר להרוג אדם ואפשר להוציא לו את הנשמה, לפעמים, במאמרים מתוקים מדבש, ניתן להתסיס אנשים בעלי מזג מסויים. גם ליצור אווירה, או לקבוע עובדה, שמתנהל איזה קמפיין, בכוחו להרגיז ולהתסיס, וכבר אמרו פיקחים: ''עיתונאים, היזהרו בכתיבתכם''. תודה.

    IP: 81.241.191.186דווח על תגובה זו

  • 40.

    אנחנו התמימים כמו המערב מול הטליבן חושבים שיש סיכוי לויכוח אידאולוגי

    popopol2 , 03/11/09 10:59

    רציונאלי.
    מה יכול להיות רציונלי מול צו אלוהי על כיבוש הארץ והשמדת הישמעלים.
    זאת האידאולוגיה המבוססת על ציווי האל.
    הטאליבן רואים בכל לא מוסלמי כופר ועונשו מיתה כך הימין הקיצוני מונע מאידאולוגיה משיחית לא רואה ממטר כל אחד שחושב למנוע ממנו הקמת בית שלישי על הר הבית.
    החברה האלה הם אסון לאומה הזאת שקמה מאפרה לבנות מדינה דמוקרטית.

    IP: 84.229.168.243דווח על תגובה זו

    • הציונות לא נועדה להקים מדינה דמוקרטית . היא נועדה להקים מדינה יהודית. (ל''ת)

      אמנון, 03/11/09 23:53


      IP: 77.124.2.196 דווח על תגובה זו

  • 39.

    התגובות נגד ציפי (היונה על החלון) אותנטיות לחלוטין...

    אתה טועה, 03/11/09 10:40

    אף אחד לא קורא לפגוע בציפי לבני, זה קישקוש.
    יחד עם זאת זכותו של כל אחד ללגלג על משפטי המחץ של הגברת - נוסח ''היונה על החלון'' ו ''28 זה יותר מ-27''...
    הרי כל חמור יודע שציפי לבני היא נכס עבור גוש הימין, וכל עוד היא בראש קדימה-מובטח להם שישארו באופוזיציה. אז למה שמישהוא ירצה לפגוע בה? אם במקומה יבוא מופז - אז יש להם סיכוי מול הימין, אבל עם לבני-ממש לא.

    IP: 89.138.252.143דווח על תגובה זו

    • היונה על החלון של לבני

      רונן גולדשטיין, 03/11/09 11:16

      זו היתה טעות של לבני לאזכר אותה כיונת השלום. זו היתה סתם יונה רגילה שעצרה רגע על חלונה של לבני בכדי לחרבן,והיא בטעות חשבה שזו יונת השלום.

      IP: 84.229.243.230 דווח על תגובה זו

  • 38.

    בשארה הגיע מלב ליבו של השמאל הישראלית בניגוד לטייטל

    ראם, 03/11/09 10:35

    מקושר לכל המי ומי

    IP: 10.234.10.223דווח על תגובה זו

  • 37.

    חינוך לאומני וחרדי שהם שניים ממרכיבי הפאשיזם אידאולוגיה מסוכנת. (ל''ת)

    Vox Ami , 03/11/09 10:10


    IP: 79.87.36.91דווח על תגובה זו

    • כמה שטויות במשפט אחד. החרדיות היא וירוס גלותי-טפילי, בעוד שהפשיזם

      התנועה הפשיסטית , 03/11/09 13:13

      הוא נזר יצירת המשנה המדינית אירופה לדורותיה.

      החל מערי-מדינה (העת העתיקה), דרך הפלכים הפיאודלים (ימי-הביניים) וכלה במדינות הלאום (העת החדשה; סוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20). הפשיזם הטהור כמודל לניהול מדינת-לאום היווה את השיא הבריא והתקין לאופן שבו מדינת לאום צריכה להיות מנוהלת ומונהגת.

      בעוד שהחרדיות המתרפסת והנכנעת בפני הפריץ והמעמידה את נשותיה לשפחות לגויים ואת ילדיה לעבדים להם בעוד שכשהם עומדים מול יהודים אחרים החולקים עליהם, הם מוכנים להילחם עד חורמה. המודל הפרזיטי בהתגלמותו.

      חרדיות ופשיזם הם בדיוק ההיפך הגמור. אני מציע לך ללמוד קצת לפני שאתה תוקע שטויות סתם.

      לא נורא, בכל זאת למדת משהו היום.

      IP: 87.69.101.169 דווח על תגובה זו

    • Vox Ami טוקבקיסט בתשלום !!!! (ל''ת)

      אצבע מורה, 03/11/09 13:26


      IP: 77.127.176.41 דווח על תגובה זו

    • החוקן היה בלחץ גבוה מדי וניפח לך את הראש . (ל''ת)

      אמנון, 03/11/09 23:55


      IP: 77.124.2.196 דווח על תגובה זו

  • 36.

    על דברי חוכמה להעיר ולהאיר את ההמונים. (ל''ת)

    Vox Ami , 03/11/09 10:10


    IP: 79.87.36.91דווח על תגובה זו

    • סוף סוף ווקס תומך בבן דרור. התחרפנת, ווקס? (ל''ת)

      מצ'לס, 03/11/09 12:56


      IP: 89.139.36.12 דווח על תגובה זו

    • אני אוהב את זה עם הבטריות . (ל''ת)

      Cox ani, 03/11/09 23:57


      IP: 77.124.2.196 דווח על תגובה זו

  • 35.

    היגיון ודברי חוכמה, דברי צדיקים. (ל''ת)

    Vox Ami , 03/11/09 10:09


    IP: 79.87.36.91דווח על תגובה זו

  • 34.

    וחוץ ממה שכתבתי קודם ...

    חיים, 03/11/09 10:05

    ימיני פשוט צודק ( ודומני שזו הפעם הראשונה שאני מסכים עימו ).

    IP: 77.127.236.129דווח על תגובה זו

  • 33.

    הפאשיזם תמיד היה הווה ויהיה...

    חיים, 03/11/09 10:03

    מן הצד הימני של המפה הפוליטית כאן בישראל ובכל העולם .
    נא כנסו ל GOOGLE הקלידו את המילה פאשיזם , פאשיסטי על כל הטיותיו ותבינו פעם אחת ולתמיד : הפאשיזם לעולם באה תמיד מצד ימין
    ת מ י ד !!!

    IP: 77.127.236.129דווח על תגובה זו

    • והבגידה תמיד מהשמאל... ת מ י ד!!! (ל''ת)

      שם, 03/11/09 12:36


      IP: 82.80.32.211 דווח על תגובה זו

    • איזה בורות...

      יהודי, 03/11/09 15:59

      מה זה להגיד ''הפאשיזם לעולם בא מצד ימין''?

      זה כמו להגיד ''הקומוניזם לעולם בא מצד שמאל''.

      ברור שזה בא מצד ימין, זו אידאולוגיה ימין קיצונית.. באותה מידה שקומוניזם זו אידאולוגיה שמאלנית קיצונית (אגב, קומוניזם אחראי להרג של פי כמה יותר אנשים מאשר פאשיזם)

      בארץ בניגוד לשאר העולם.. אין שום חלק פאשיסטי בימין, מי שאומר זאת לא מבין מה זה פאשיזם.
      לעומת זאת אכן יש חלק קומוניסטי בשמאל.

      IP: 79.182.65.151 דווח על תגובה זו

  • 32.

    הגירוש היה פשע השנאה הגדול ביותר במדינת ישראל (ל''ת)

    יואב, 03/11/09 09:51


    IP: 192.115.113.118דווח על תגובה זו

    • פינוי עזה הציל את המדינה כמו שפינוי יו''ש ימשיך את מלאכת ההצלה. (ל''ת)

      popopol2 , 03/11/09 10:37


      IP: 84.229.168.243 דווח על תגובה זו

      • כן,ברור ונכון מאוד

        רונן גולדשטיין, 03/11/09 11:18

        פינוי עזה הציל את המדינה מהקסאמים שמאסמים וגם מהגראדים והטילים,ובסוף הציל את המדינה גם מעופרת יצוקה ומגולדסטון. חוכמה רבה יש לשמאלנים.

        IP: 84.229.243.230 דווח על תגובה זו

        • קסאמים לא נחתו בגלל הפינוי הם נחתו גם כשישבנו שם.עוד שקר.

          popopol2 , 03/11/09 12:20

          הפינוי לא הביא לקסאמים הפינוי אפשר לצה''ל כשהמדינה החליטה לרדת על עזה קשות וליצור הרתעה זמנית.אז לא לבלבל את העובדות.
          שכחתם את כל הפיגועים נגד מתיישבי גוש קטיף.שכחתם את הפצמ''רים שנורו ללא הפסק שכחתם את חיילי צה''ל מאבטחים במחיר נורא את ציר פילדלפי וכל תזוזה בשטח.
          העיקר שישאירו אתכם על סיר הבשר בריכות השחיה והמיליונים שהמדינה הוציאה על קומץ אזרחים.

          IP: 84.229.168.243 דווח על תגובה זו

          • ירי הטילים לאחר ההתנתקות גדל פי 5 לערך

            הגיע ל-6 אלפים, 03/11/09 14:21

            והגיע ל-6 אלפים, שלא לדבר על שההתנקות הביאה לעלית החמאס.
            אבל למה לך להתבלבל אם עובדות?

            נ.ב.
            להבא לא לשכוח לקחת כדורים

            IP: 217.132.214.214 דווח על תגובה זו

      • מציל את המדינה

        אבל לא את אלה שנוחתים עליהם קסאמים., 03/11/09 11:24

        אבל לא את אלה שנוחתים עליהם קסאמים.

        IP: 212.179.93.74 דווח על תגובה זו

        • הוזה תפנים מציל את המדינה (ל''ת)

          נפיח, 03/11/09 12:37


          IP: 79.181.200.129 דווח על תגובה זו

    • הגרוש היה ועדיין הדרך

      שחר, 03/11/09 11:02

      היחידה להצלת ישראל לחזון קדאפי (איסרטין השלמה)
      ירדן היא פלסטין
      לכן צריך עוד גרוש של יהודים מהגדה המערבית ולהחזיר את הגדה (עם הזמן) לירדן .
      הגרוש הראשון מגוש קטיף שבעקבותיו החמאס השתלט על עזה היה מבורך והיה התחלת המהפך סוף אוסלו וחזרתה של האופציה ירדנית מצרית (כמו לפני ששת הימים)
      ש
      2 גדות לממלכת ירדן!!!!!!

      IP: 84.110.92.149 דווח על תגובה זו

      • אם כך...

        ארז, 03/11/09 12:06

        מדוע לא היה שלום נפלא לפני ה''כיבוש''? לפני ה''התנחלויות''?

        IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

        • שאלה קשה לשמאל ותשובה אין (ל''ת)

          שם, 03/11/09 13:12


          IP: 82.80.32.211 דווח על תגובה זו

        • אתה לא יכול להכריח

          שחר, 03/11/09 13:26

          אחרים לחיות איתך בשלום . אבל אם לא ניפרד מערבים (ולזרוק מיליוני ערבים זה לא מעשי)
          אז אתה תהיה בבעיהנ דרום אפריקאית .לכן כדי להציל את ישראל צריך לפנות את הגדה ולהתנהל מול אוטונומיה פלסטינית דה פקטו ולנסות להיכנס לשלום עם ירדן .אם הם לא יסכימו אפשר לספח בהדרגה את בקעת הירדן ומדבר יהודה באופן חד צדדי.
          אפשר לחזק את החמאס כי חמאס חזק מאיים על ירדן וזה אולי יניע אותם לחזור לשלוט בגדה
          בדרום חמאסטן הקדושה מאוימת על ידנו (אל תדאג גולדסון יעלם).ובסוף המצרים ישלטו שם . כמובן אנו צריכים להפסיק לדרוש מהמצרים 'שיסגרו את הגבול (בטיפשותנו אנו מונעים מהמצריםלהגיע למצב שהם ידאגו לפלסטינים)
          אם נשאר בשטחים בסוף יחיבו אותנו לתת אזרחות לפלסטינים.
          שתי גדות לממלכת ירדן

          IP: 84.110.148.215 דווח על תגובה זו

          • הרבה מילים - ותשובה אין

            ארז, 03/11/09 14:44

            לפני שאתה מדבר על העתיד, כדאי שתבין את העבר.
            בלי להבין את הבעיה, לעולם לא תוכל לפתור אותה.
            ולכן אשאל שוב: מדוע לא היה שלום נפלא לפני ה''כיבוש'' וה''התנחלויות''?

            IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

        • תשובה לארז

          לארי בירד, 03/11/09 14:30

          לא היה שלום לפני 67 אבל מצבנו היה הרבה יותר טוב. בחינוך, במדע, וגם צבאית (תמיד ניצחנו, עד וכולל 67). אולי לא יהיה שלום אבל מצבנו יהיה יותר טוב, נוכל להתרכז במה שחשוב (תתאר לעצמך ויכוח על גיוס חרדים או על חינוך חרדי, שהיום הוא כבר 3\\1 מהילדים במדינה שלנו, כשלא ''חייבים'' את ש''ס בממשלה כי היא לשון מאזניים בין ימין לשמאל), ולא בשליטה על 3 מליונים ערבים. קפיש?

          IP: 156.109.18.2 דווח על תגובה זו

          • גם אתה לא מסוגל לענות?

            ארז, 03/11/09 16:06

            השאלה שלי היא מאוד פשוטה: מדוע לא היה שלום לפני ה''כיבוש'' וה''התנחלויות''?
            במקום להתחמק ל''מה היה קורה אילו'', אולי תנסה לתת תשובה לעניין?

            IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

        • בואו נראה אם יצנזרו גם את זה: כי הייתה גם נכבה! זה למה. (ל''ת)

          מאן דהוא, 03/11/09 14:58


          IP: 93.172.29.119 דווח על תגובה זו

          • אתה קרוב

            ארז, 03/11/09 16:06

            כמעט - אבל לא.
            ואם כבר - מדוע לא היה שלום לפני ה''נכבה''?

            IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

            • כי היו יהודים .

              אמנון, 04/11/09 00:00

              הדבר שרוצה האנטישמי - הרי זה מותו של היהודי.

              לא ניתן לרצותו בשום דרך אחרת.

              IP: 77.124.2.196 דווח על תגובה זו

  • 31.

    ועוד הערה קטנה (כי נגמר לי המקום בתגובה הקודמת)

    מאן דהוא, 03/11/09 09:44

    זה כבר עניין טכני לחלוטין. אין שום צ'ק, ואין אף אחד שמשלם. השיטה ידועה ומוכרת לכל מי שטורח לבדוק: מדובר בתאי התנועות הכהניסטיות בישיבות התיכוניות (וגם בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים) בשטחים. שימו לב שכאשר בבתי הספר הללו יש חופשות, זרם הטוקבקים הגזעניים מתגבר עד מאוד.

    IP: 93.172.29.119דווח על תגובה זו

  • 30.

    תתבייש לך ימיני

    עיתונאי, 03/11/09 09:40

    איזו השוואה בין מטורף בודד לבין מנהיג עדה. השנאה בארץ מתחלקת יפה מאד שווה בשווה בין ימין לשמאל.

    IP: 84.228.212.137דווח על תגובה זו

    • נכון מאד.שלא נטעה. לשמאל פאשיסטים משלו שגם בם שינאה לאחר.

      popopol2 , 03/11/09 10:27

      בני אדם מחברים ומתחברים לאידאולודיות שמציעים להם כר נרחב לביטוי שינאתם לאחר.לא משנה אם משמאל או ימין.
      רק שבימין השיטות והטקטיקה הרבה יותר משוכללות ופופוליסטיות.

      IP: 84.229.168.243 דווח על תגובה זו

    • שכחת את דברי ''הרב'' אליהו בעד גזל אדמות? מנהיג מול מנהיג! (ל''ת)

      ליכודניק שפוי, 03/11/09 11:52


      IP: 67.208.7.41 דווח על תגובה זו

  • 29.

    אתה בטוח שאתה חי כאן?

    ארז, 03/11/09 09:32

    כי מי שקורא את דבריך יכול בהחלט לחשוב שאין לך מושג מה קורה בארץ.
    אוי אוי אוי, הסתה נגד השמאל - הצחקת אותי. ההסתה בארץ מגיעה מכיוון אחד בלבד - משמאל, נגד כל מי שמעז לחשוב אחרת. השמאל אפילו לא בוחל בקריאה מפורשת לרצח (פרופ' שטרנהל, הקוזק הנגזל - והבכיין). נכדו של רבין אף השווה את מתנגדיו של סבו לנאצים, ואיש לא ראה לנכון למחות.
    כשהשמאל עושה את זה, זה בסדר, זו ''ביקורת''.
    אז אתה יודע מה? זו ביקורת גם מימין. תתמודד.

    IP: 82.166.29.227דווח על תגובה זו

    • תגובה טובה ואיכותית. ימיני, אני מאוכזב קשות

      עיתונאי, 03/11/09 09:41

      ואתה עוד היית באגודה לזכות הציבור לדעת. מי כמוך יודע איזו שנאה יש נגד הימין באמצעות התקשורת המגויסת.

      IP: 84.228.212.137 דווח על תגובה זו

      • מאוכזב? ימיני ידוע כאויבו של חופש הביטוי... (ל''ת)

        פנדה , 03/11/09 15:12


        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • תמחה תמחה.תבין את ההבדל בין חילוקי דעות לבין קריאה:בגידה וחיסול בעקבות

      popopol2 , 03/11/09 09:47

      לא סתם אתם משתמשים בתרמינולוגיה כל כך טעונה אתם רוצים שבני אדם יפנימו דה לגיטימציה של כל דעה שסותרת את אידאולוגית הימין הקיצוני וחלומותיו המשיחיים.
      כל מי שתמך ועדיין תומך בפינוי הרצועה ותומך בפינוי כל ההתנחלויות ביו''ש הוא בוגד עוכר ישראל ראוי למיתה.
      אתם פאשיסטים לא מתאים לכם דמוקרטיה אתם רותחים שאפשר לא להאמין למשיחיות שלכם.
      זה חייב להיות כך כי משיחיות היא קיצונית בהגדרתה.
      מי שמאמין בצו אלוהי מחייב ולעזאזל השכן והאח איך יכול להיות לא קיצוני בדרכו.?

      IP: 84.229.168.243 דווח על תגובה זו

      • מי שלא מבין את ההבדל זה אתה

        ארז, 03/11/09 10:42

        מי שלא מקבל את הלגיטימיות של הדעה אחרת זה אתה.
        מי שקרא וקורא לרצח במפורש זה השמאל, לא הימין. מי שקורא בגלוי למלחמת אזרחים זה השמאל, לא הימין. מי שסותם פיות זה השמאל, לא הימין. מי שלא מקבל את כללי המשחק הדמוקרטי זה השמאל, לא הימין.
        ומי שמשיחי זה השמאל, לא הימין.
        תמשיך לזעוק את הסיסמאות הנבובות שלך. תמשיך לטמון את הראש באדמה ולהתעלם מהמציאות. היא לא תשתנה גם אם תפנה לה את הגב. כדאי שתתחיל להתמודד עם העובדות.

        IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

        • מי שרוצח זה הימין (ל''ת)

          נ, 03/11/09 11:28


          IP: 132.64.205.220 דווח על תגובה זו

        • והעובדות הן?שלח אותי לציטוט של השמאל הקורה לחיסול מתנגדיו ואסכים אתך.

          popopol2 , 03/11/09 12:25

          אבל אין...אלה העובדות.

          IP: 84.229.168.243 דווח על תגובה זו

          • על ''בגין רוצח'' שמעת?

            פנדה , 03/11/09 15:13

            על שטרנהל, שקרא במפורש לרצח מתנחלים - שמעת?

            IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

        • הבעיה תיפטר לאחר שינוי המשטר והוצאת האנטיציונות מחוץ לחוק. (ל''ת)

          אמנון, 04/11/09 00:02


          IP: 77.124.2.196 דווח על תגובה זו

      • מי קרא לבגין ושרון ''רוצחים''?

        ארז, 03/11/09 12:08

        בימי מלחמת לבנון הראשונה, אנשי שמאל מכובדים ניצבו מול בית ראש הממשלה וכינו אותו ואת שר הביטחון שרון ''רוצח''. אף אחד מהם לא הועמד לדין, אף אחד מהם לא ישב בכלא. חלקם הגיעו לעמדות מאוד בכירות בפוליטיקה.
        מה ההבדל?

        IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

      • אכן לעזאזל השכן, האויב צמא הדם.

        שם, 03/11/09 13:15

        כי מה לעשות, כל מקרי הבגידה הגיעו מחוגי השמאל ורק משם. עובדות.

        IP: 82.80.32.211 דווח על תגובה זו

      • תיפתר . בעצם אולי גם תיפטר ..... (ל''ת)

        אמנון, 04/11/09 00:03


        IP: 77.124.2.196 דווח על תגובה זו

    • אני בטוח שאתה חי כאן

      שמאלני, 03/11/09 10:08

      שקרן, מתלהם, מסלף עובדות אם לא משקר במצח נחושה , כן אתה בהחלט מכאן.
      סתם שאלה, כמה רימונים זרקו אנשי שלום עכשיו על הפגנות של הימין מאז מלחמת לבנון הראשונה ועד היום?

      IP: 192.115.252.2 דווח על תגובה זו

      • לידיעתך, שני מספרים: 75 ו- 15

        יעקב הוגן, 03/11/09 11:16

        75 (בערך) - מספר אנשי ימין שנרצחו ע''י אנשי שמאל על רקע אידיאולוגי

        15 (בערך) - מספר אנשי ימין שנרצחו על רקע אידיאולוגי

        וזה לפני שבאנו לדון בפעולות דיכוי ממוסדות באצטלת ה'דמוקרטיה ושילטון החוק' כמו: עקירת גוש קטיף, קיום ה'שב''כ היהודי', סגירת ערוץ 7 ושליטת השמאל על התקשורת המשודרת, כפיית מצעד ה'גאווה' נגד רצון תושבי ירושלים (ורוב תושבי המדינה ומן הסתם של כל העולם גם כן) , חוק מורשת רבין במערכת החינוך, בג''ץ קציר, התערבות בג''ץ בפתיחת המעברים לעזה, ועוד כהנה וכהנה...

        ''יעקב זה השם, הטייטל זה הוגן''

        IP: 85.65.88.188 דווח על תגובה זו

        • מאיפה המספרים האלה?

          לארי בירד, 03/11/09 14:36

          מאיפה המספרים? אני עוד לא נתקלתי בארץ ברוצח שמאלני (אידאולוגי), וגם האמת - המספר 15 נשמע לי נמוך כי רק גולדשטיין רצח יותר. ולעניין הדמוקרטיה - אתה יכול לשים מרכאות כמה שאתה רוצה אבל דמוקרטיה היא יותר משלטון הרוב. היא זכויות אזרח - ומצעד הגאווה הוא זכות בדיוק כמו ההפגנה (המטועבת לדעתי, אך חוקית) של מרזל באום אל פאחם. בגץ קציר - אם אתה חושב שהרוב תמיד קובע - אז אתה לא יודע מה זה דמוקרטיה. גם הרוב בגרמניה רצה בהתחלה לשמור על ה''צביון הארי''. ולא - אני לא משווה את האנשים לנאצים - אבל את החוק הספציפי שנותן אדמות רק ליהודים

          IP: 156.109.18.2 דווח על תגובה זו

      • הם לא נזקקו לכך

        יהודי, 03/11/09 12:08

        הם גרמו באמצעות ההסתה והדה לגיטמציה לכך שרשויות החוק טיפלו במתנגדים הפוליטיים, וזה חמור הרבה יותר, בעיקר כי זו סופה של הדמוקרטיה המשפט הצבא ובעצם המדינה.
        (וזה שאתה תענה באיזו התלהמות סוג ד' מבלי להתייחס כלל לטיעון, או חמור מכך ששוב NRG יצנזרו את התגובה שלי , הוא ההוכחה החזקה הגדולה ביותר לכך)

        IP: 194.90.25.27 דווח על תגובה זו

      • עם שינוי המשטר לא יהיו שום רימונים . או הפגנות . (ל''ת)

        אמנון, 04/11/09 00:05


        IP: 77.124.2.196 דווח על תגובה זו

  • 28.

    ''ראיתי איך שינאה אותי לוקחת למקום שבני אדם אבדו הכל''

    popopol2 , 03/11/09 09:17

    מכירים..?עכשיו שירו במקהלה.

    IP: 84.229.168.243דווח על תגובה זו

    • תגיד...

      ארז, 03/11/09 12:07

      משלמים טוב ב''קרן החדשה לישראל''?

      IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

      • כנראה שמשלמים טוב, השקר ןpopopol2 כאן כל היום כל יום.. (ל''ת)

        שם, 03/11/09 13:17


        IP: 82.80.32.211 דווח על תגובה זו

  • 27.

    למה האלימות תמיד באה מהימין?

    ישעיהו, 03/11/09 09:03

    תשובה: היא בד''כ באה מהשמאל אבל לא שומעים על זה ברדיו.

    אירועים אלימים על הגדר הם עניין שבועי.
    ארגוני שמאל שפוגעים ברכוש של מתנחלים, זה עניין קבוע.
    היוזמה של איילון לתת לערבים לממש את הפתרון הסופי כפי יד הדמיון המזרחי הטובה עליהם אינה מוצגת כיוזמה אכזרית ונתעבת.

    מנגד האירועים האלימים מהימין באים במינון מזערי מול ים ההתנכלויות משמאל, וזוות לגינויים שהדם אינו פוסק.

    אבל מה שברור הוא שהשמאל שמבין שאין הוא יונק את כוחו מהעם נמא בקרב מאסף.
    הוא יותר אלים, יותר אכזרי יש לו מעט להפסיד ולכן הוא מסוכן.
    אבל אנחנו ננצח.

    IP: 147.234.2.5דווח על תגובה זו

    • צודק גם צודק

      אזוב מאזובי הקיר, 03/11/09 09:22

      לא נשכח את הרוצח השמאלני המתועב, שרצח את מנחם בגין הי''ד.

      IP: 79.183.49.139 דווח על תגובה זו

    • צודק, להוכחה אלטלנה, הסזון הקטן והגדול, בשארה, אבישי רביבי

      השנאה מגיע תמיד מהימין, 03/11/09 14:24

      ולא לשכוח כדור הארץ שטוח.

      IP: 217.132.214.214 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אפילו אם משלמים להם צריך להיות אדם מאד חולה להסכים לכתוב כך. (ל''ת)

    popopol2 , 03/11/09 08:54


    IP: 84.229.168.243דווח על תגובה זו

  • 25.

    כשאדלר ארד הכינו מנטלית את העם לבגידה בגוש קטיף הוא לא קיטר (ל''ת)

    פתאום אכפת לו מי מממן טוקבקים?, 03/11/09 08:36


    IP: 89.138.228.237דווח על תגובה זו

    • שוב המילה הטעונה.בגידה..בגדו באידאל שלך?חיסול הבוגד זה המינימום.

      popopol2 , 03/11/09 09:39

      מדהים כמה אתם לא מצליחים להבין לאיזו פינה אפלה אתם גוררים את המדינה שלטענתכם אתם אוהבים כל כך.
      אתם אוהבים את עצמכם ואת דעותיכם ואת האידאולוגיה שלכם
      לעזאזל המדינה.

      IP: 84.229.168.243 דווח על תגובה זו

      • קראת את חוק העונשין,סעיף-בגידה???

        אביחי, 03/11/09 10:54

        לך תעשה שיעורי-בית!!!
        אם אתה אכן דמוקרט ושומר חוק,אז מדוע לא תקרא את חוק העונשין בכל הנוגע לבגידה?,,,לא צריך(ואני נגד)לחסל את הבוגד,מה שכן צריך זה לפתוח בחקירה,ואם יתברר שהחשוד(שטרנהל,גדעון לוי,ארדלר ויש עוד דוגמאות)אכן עבר עבירה פלילית של בגידה ע''פ החוק אז צריך להעמידו לדין.

        IP: 84.108.194.211 דווח על תגובה זו

        • מסכים לכל מלה.תגיש תלונה יפתחו בחקירה..אין פשוט מזה. (ל''ת)

          popopol2 , 03/11/09 12:27


          IP: 84.229.168.243 דווח על תגובה זו

        • אבל למה בגידה למה? למה????? כי הוא חושב אחרת? (ל''ת)

          לארי בירד, 03/11/09 14:37


          IP: 156.109.18.2 דווח על תגובה זו

          • צודק .הוא בסך הכל חשב שראוי לרצוח את יילדי. זכותו לחשוב ! (ל''ת)

            אמנון, 04/11/09 00:07


            IP: 77.124.2.196 דווח על תגובה זו

  • 24.

    מעניין שכל אחד מאשים אחר.אתה לא מפסיק לתקוף את פעילי זכויות אדם.

    popopol2 , 03/11/09 08:35

    נכון אתה לא קורא לחיסולם אבל יש כאלה שיסיקו מסקנות מאד ברורות
    אתה כמעט הגורו שלהם ודעותיחהם ובדבריך יש לגיטימיות אצל רבים לשינאה והסתה.
    אם אתה מצייר אותם כאוייבי המדינה כאנטישמים מה הבעיה לראות את תרגום דבריך במוחם הקודח של קיצוניים.(אגב גם אנשי החוק לא יוצאים אוהבי ישראל אצלך)
    בן דרור אמר שהם אויבי ישראל.
    אין בעיה לבקר גופים כאלה ואחרים להעמיד אותם על טעותם אם כזאת יש ,אבל לקרוא להם בשמות לכנות אותם אויבים או אנטישמים אתה לוקח על עצמך אחריות רבה.
    אולי אתה מכור לאלה שכותבים
    ''ימיני למשרד החוץ'' ''אין כמוך'' ''אתה גדול''.
    ואתה לא מבין את מי ואת מה אתה מזין.

    IP: 84.229.168.243דווח על תגובה זו

    • אישית אני לא מחבב את ימיני, אבל מה שאתה אומר לא נכון

      עמי, 03/11/09 09:16

      הוא אף פעם לא עבר את הגבול בביקורת שלו על ארגוני שמאל (שלהרבה ממנה אני מתנגד), והוא כותב בשופי וביישוב דעת.
      זה לא נכון להדביק לו תארים אחרים.

      מה שכן - לסנן טוקבקיסטים אלימים זה קל מאד וזה בידי מערכות האתרים.

      IP: 134.191.232.68 דווח על תגובה זו

      • קח את המילים''מניעים אנטישמים''שתול אותן במוחם של פאשיסטים יהודים קטנים.

        popopol2 , 03/11/09 09:29

        מה תקבל?..לחסל.

        IP: 84.229.168.243 דווח על תגובה זו

        • ומה דעתך על אלה?

          ארז, 03/11/09 10:46

          אורנן יקותיאלי: ''צריך להיכנס למאה שערים עם זחלמים ומקלעים אפס-חמש ולרסס אותם'' ( ''ערב חדש'' 22.12.85 )

          ישעיהו לייבוביץ': ''למרצחים מעבר לקו הירוק, שהתנחלו ביהודה ושומרון, יש נשק. לכן אני קורא לכם להחזיק בנשק נגדם'' ( הארץ, 27.9.85 )

          יגאל תומרקין: ''הציירים, המשוררים, כל האמנים יפי הנפש אינם מחנכים. המחנכים האמיתיים הם כהנא, רפול וגנדי. תרומתי האמיתית תהיה אם אקח תת-מקלע במקום עט ועיפרון ואהרוג אותם.'' ( חדשות, 28.9.88 )

          ''הקיבוץ'': ''אלה לא האחים שלי...מלחמת אחים תהיה המלחמה...אני ארוץ לשם...ואדוש את בשרם במכות נאמנות להניס אותם... אצא אל היריב כדי להלחם פעם אחת במלחמה צודקת...יירד הרבה דם'' ( אוגוסט 1995)

          IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

          • עלה בשיחה בחצרים תוך כדי גרוז זחלמים

            אלי, 05/11/09 20:21

            ''בתקופת הפגנות הדוסים בירושלים, אספו אותנו בקבוץ בקר שבת אחד, נתנו לנו נבוטות ביד, העלו אותנו על משאיות והודיעו לנו שנוסעים לירושלים. רק פעם אחת בקרתי בירושלים. ממש לא זכרתי הרבה. ההוראות היו שברגע שמגיעים לירושלים, מורידים את הברזנט, וברגע שהמדריך מכריז, קופצים מהמשאית ומכים עם הנבוטות על ימין ועל שמאל. בצבא הכרתי דוסים ואני מתבייש במה שעשינו''.
            נראה שהציטוט של ארז מ''הקבוץ'' קרם עור וגידים.

            IP: 75.85.14.24 דווח על תגובה זו

  • 23.

    טייטל רצח שני אנשים. הסכם אוסלו רצח 2000 אנשים (ל''ת)

    אמיר!, 03/11/09 08:33


    IP: 84.228.191.230דווח על תגובה זו

  • 22.

    ג'יי סטריט פועלים נגד החלטת הדימוקרטיה הישראלית שבחרו ממשלת ימין (ל''ת)

    מי שמסייע להם מנסה לחסל את הדימוקרטיה הישראלית, 03/11/09 08:33


    IP: 89.138.228.237דווח על תגובה זו

    • המממ..... חשבתי לתומי שהם פועלים בארצות הברית, ולא בישראל...

      מאן דהוא, 03/11/09 09:50

      ולאייפאק מותר לפעול נגד הדמוקרטיה האמריקאית, שבה הרוב המכריע של היהודים הם שמאלנים?

      IP: 93.172.29.119 דווח על תגובה זו

      • הם פועלים נגד הכרעת רוב

        ארז, 03/11/09 10:47

        הם לא הצליחו להשיג את מבוקשם בבחירות דמוקרטיות, אז הם פונים לגורמים חיצוניים, שיכפו על מדינת ישראל את השקפתם. בכל מדינה אחרת, זה נקרא חתרנות, ואנשים יושבים על כך בכלא.

        IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

        • ''הכרעת הרוב'' איננה הגדרת הדמוקרטיה.

          יריב א. , 03/11/09 11:55

          אלא אם אתה אזרח של סין, צפון קוריאה, אפגניסטאן, אירן ואפילו גרמניה הנאצית. (אתה בטח לא יודע שכל מה שהנאצים עשו קיבל את תמיכת הרוב והבונדסטאג)

          IP: 74.13.108.110 דווח על תגובה זו

          • לא שלטון הרוב? מילון אוקספורד כנראה טועה...

            שם, 03/11/09 13:22

            דמוקרטיה, שלטון העם, שלטון הרוב,

            IP: 82.80.32.211 דווח על תגובה זו

            • וזכויות יסוד של הפרטף שקודמות לשלטון הרוב. למדת אזרחות? (ל''ת)

              לארי בירד, 03/11/09 14:39


              IP: 156.109.18.2 דווח על תגובה זו

              • מה הקשר לזכויות הפרט?

                שם, 03/11/09 15:59

                נניח שזה כן קשוו, אני מעדיף את זכויות הפרט של בני עמי ולא של אויבי, ערביי ישראל.

                IP: 82.80.32.211 דווח על תגובה זו

          • דמוקרטיה = שלטון הרוב

            ארז, 03/11/09 14:49

            אלא אם כן אתה מתכוון ל''דמוקרטיה עממית''...

            IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

        • תגיד לי, אתה במקרה צריך להחליף משקפיים?

          מאן דהוא, 03/11/09 14:55

          אומרים לך שהם ארגון *אמריקאי*, שפועל *בארצות הברית*. הם מעולם לא ניסו להשיג את מבוקשם בבחירות דמוקרטיות בישראל, וממילא גם לא נכשלו בכך, כי הם לא אזרחי ישראל. מה כל כך קשה להבין פה?

          אמריקאים, ארצות הברית, הצביעו אובאמה בכלל (ואובאמה באמת ניצח). זה לא כל כך קשה להבנה...

          IP: 93.172.29.119 דווח על תגובה זו

          • היתממות או טמטום? JStreet הם שלוחה של שלום עכשיו

            שם, 03/11/09 17:00

            אשר בעצמו ממומן ע''יי גורמים זרים, חלקם עויני ישראל והציונות.

            IP: 82.80.32.211 דווח על תגובה זו

            • כן, כמו שהליכוד זו שלוחה של ראש לימבו...

              מאן דהוא, 03/11/09 18:33

              על איזו פלנטה אתה חי?

              IP: 93.173.181.207 דווח על תגובה זו

              • אני חי בפלנטת ארה''ב

                אלי, 05/11/09 19:54

                ונראה לי שהסבר קצר לא יזיק לך. עקרונית, אייפ''ק תמיד תמכו ותומכים בעמדתה של ממשלת ישראל הנבחרת [נא לא לקפוץ! אכן, מדי פעם שומעים דעות המעלות שאלות ביחס למדיניותה של ממשלת ישראל אבל העקרון של תמיכה בדרכה של הממשלה בעינה עומדת]. עיון קצר במצעו של ארגון ג'יי סטריט [ובדיקה של רשימת התומכים הכספיים שלו] יוכיחו לך שהארגון אמנם מייצג את עמדת שלום עכשיו בניגוד לעמדתה המוצהרת של ממשלת ישראל הנוכחית. ובאשר לטענה ש''הם מצביעים בארה''ב, בלה, בלה, בלה'', שהם ''ארגון אמריקאי'' ומשהו על ''הצביעו אובמה''. או שאתה מנסה להיתמם או שאתה באמת טיפש. האם אתה באמת מאמין שאין למידע המופץ בין חברי הקונגרס והבית הלבן שום השפעה על מה שקורה בסוף בארץ? ועל כוח של לובי זה או אחר על מדיניותה של ארה''ב גם לא שמעת? אז מי חי על פלנטה אחרת?

                IP: 75.85.14.24 דווח על תגובה זו

  • 21.

    עלמה אתה מדבר.. אני שונא ערבים ואף אחד לא משלם לי..

    אמיר, 03/11/09 08:32

    שאף אחד לא יהיה צבוע. אין פה אזרח אחד שממש אוהב את הערבים. הם רק הורסים לנו את המדינה..

    IP: 84.228.191.230דווח על תגובה זו

    • והמסקנה היא?חיסול גירוש השמדה? מי ביקש ממך לאהוב?תן לחיות בלי אהבתך

      popopol2 , 03/11/09 09:14

      גם אצלם יש כאלה מן הסתם ששונאים יהודים..אולי תפגשו לחגיגת שינאה יכול להיות סבבה.

      IP: 84.229.168.243 דווח על תגובה זו

      • המסקנה היא גירוש, כפי שגורשו יהודים מעזה...

        שם, 03/11/09 13:23

        גירוש מתחומי ישראל הגדולה לארצם- ירדן.

        IP: 82.80.32.211 דווח על תגובה זו

    • יופי עמיר

      שמאלני, 03/11/09 10:11

      אני שמח על התגובה שלך, האם יש סיכוי ש'ארז' מהתגובה השניה יסכים עכשיו שיש גם הסתה בימין? אה... לא נראה לי.

      IP: 192.115.252.2 דווח על תגובה זו

  • 20.

    כל יהודי הקורא את החוק יודע מי בוגד ללא צורך בתיווך של ימיני

    חוק העונשין תשלז סימן ב' בגידה, 03/11/09 08:30

    .
    חלק ב': עבירות
    פרק ז': בטחון המדינה, יחסי חוץ וסודות רשמיים.

    סימן ב': בגידה

    • 97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה
    • א. מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    • ב. מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    • 98. גרם למלחמה
    • מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו - מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    • 99. סיוע לאויב במלחמה
    • א. מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    • ב. לענין סעיף זה, ''סיוע'' - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.
    • 100. גילוי החלטה לבגוד
    מי שעשה מעשה המגלה אחת הכוונות האמורות בסעיפים 97, 98 או 99, דינו - מאסר עשר שנים.
    • 101. שירות בכוחות האויב
    אזר

    IP: 89.138.228.237דווח על תגובה זו

    • נו? (ל''ת)

      לארי בירד, 03/11/09 14:40


      IP: 156.109.18.2 דווח על תגובה זו

  • 19.

    התחרפנת לגמרי. ישראל מוצפת בהסתה נגד הימין כולל אותך (ל''ת)

    ימני דתי, 03/11/09 08:16


    IP: 10.232.18.89דווח על תגובה זו

    • שוב הניסיון הזה להגדיר כל ביקורת כהסתה.הימין מסית לרצח וחיסול.

      popopol2 , 03/11/09 08:50

      של כל מי שחושב אחרת.וגם ברורה המגמה להטיל אימה לקראת הכרעות על פינוי יו''ש.
      שלא תעיזו.. הם לא מפסיקים לזעוק.
      בהפגנה מבישה של טירונים הם מסמנים שהם מסוגלים לחצות כל קו אדןם.
      מלחמת אזרחים על הפרק מבחינתם.

      IP: 84.229.168.243 דווח על תגובה זו

      • הוירוסים אינם יהודים ולכן לא תהיה מלחמת אחים (ל''ת)

        אהבל ישראלי מצוי, 03/11/09 09:04


        IP: 89.138.228.237 דווח על תגובה זו

        • אני מבין שאתה מכין את השטח דה לגיטימיות של היהדות המתנגדים לך

          popopol2 , 03/11/09 09:25

          כך יותר קל יהיה לחסל אותם כמו הישמעלים.

          IP: 84.229.168.243 דווח על תגובה זו

          • מדבריך אני מבין ששטרנהל,הפרופסור המהולל,לא הסית ?? (ל''ת)

            אולי אתה מתכוון שהוא(הפרופ') הכין את השטח, 03/11/09 10:44


            IP: 84.108.194.211 דווח על תגובה זו

      • הצחקת אותי

        ארז, 03/11/09 09:13

        ההסתה בישראל מגיעה ממקום אחד בלבד - מהשמאל, וכולה נגד הימין, נגד כל מי שמעז לחשוב אחרת מכם.
        מי שנותן פתחון פה לאדם הקורא בגלוי לרצח (לא זכור לי שפרופ' שטרנהל הועמד לדין בגלל קריאתו לרצח יהודים) שלא יבוא בטענות כשמגיעה תגובה.

        IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

        • גם זאת שיטה פאשיסטית לשקר לשקר ולהמשיך לשקר.השמאל אינו מסית לאלימות.

          popopol2 , 03/11/09 09:34

          רק הימין קורא לחיסול כל מי שלא חושב כמוהו.
          מסע הפחדה ללא רסן.
          מגייס אנשים קטנים עם אישיות מעוערת ורצון של אימפוטנטים לכוח בלתי מרוסן.
          אני בשמאל יכול להתווכח אתך שעות על דעותיך לעולם לא אעשה דה לגיטימציה לך אישית
          לא רק שלא אקרא לחיסולך אלא אזמין אותך לכוס בירה.

          IP: 84.229.168.243 דווח על תגובה זו

          • יאללה פופופול 2

            רונן גולדשטיין, 03/11/09 10:16

            תעשה טובה תזמין אותי לבירה אני מובטל ותפרן ואין לי כסף לקנות בירה.
            אבל שלא תשכח. אני אוהב בירה לגברים.גולדסטאר לגולדשטיין.

            IP: 84.229.243.230 דווח על תגובה זו

            • עלי,אבל רק אחרי ויכוח מעניין ומפרה (ל''ת)

              popopol2 , 03/11/09 11:11


              IP: 84.229.168.243 דווח על תגובה זו

          • ''השמאל אינו מסית לאלימות''???????????????

            אז למה אתה לא מתייחס לדברי הפרופ' שטרנהל, 03/11/09 10:42

            גם לי לקח כמה דקות עד שהבנתי שימיני מתכוון במאמרו הנוכחי להסתה כנגד השמאל.
            המחנה המסית,מאז ומתמיד,הוא כמובן מחנה השמאל,ודוגמאות לכך לא חסר......(ע''ע פרופסור שטרנהל,גדען לוי,עיתון ''הארץ'')

            IP: 84.108.194.211 דווח על תגובה זו

  • 18.

    כבר אבותיהם בגדו במדינת ישראל לשמש העמים סטאלין (ל''ת)

    בוגדנות גנטית צריך להוקיע מתוכנו, 03/11/09 08:13


    IP: 89.138.228.237דווח על תגובה זו

    • איך תוקיע ?ספר לנו.כמה שמאלנים אוהבי סטאלין תחסל.מרגיש גיבור? (ל''ת)

      popopol2 , 03/11/09 08:52


      IP: 84.229.168.243 דווח על תגובה זו

  • 17.

    טוקבקים - מכה לא מחויבת המציאות

    ספקן2010 , 03/11/09 08:07

    אם רוצים לראות תופעת טוקבקים שעובדים היטה מבלי לפגוע בחופש העיתונות, לכו לראות את העיתון הבריטי ''גארדיאן'' שבו מעיפים כל תגובה שלא לעניין או גזענית. ישנם חוקים וצריך להרשם. כל העובר על התקנות פשוט מנודה, והתוצאה היא דיון ענייני, פורה, מנומס.
    אגב, ישנם מספר ישראלים המגיבית תכופות ומצליחים להעביר את המסר הישראלי בהצלחה לא מבוטלת.
    אני מציע למעריב לאמץ את השיטה וכולנו מצא נשכרים.

    IP: 79.178.38.88דווח על תגובה זו

    • לצערי המגמה באתרים הישראלים היא לצנזר תגובות ימניות ורהוטות (ל''ת)

      עומר, 03/11/09 23:38


      IP: 24.147.176.9 דווח על תגובה זו

  • 16.

    מאיר שטרית שנותן לגטימציה לאוייבי ישראל בג'יי סטריט נחשב בוגד לפי החוק (ל''ת)

    חוק העונשין תשלז סימן ב' בגידה, 03/11/09 08:07


    IP: 89.138.228.237דווח על תגובה זו

  • 15.

    אתה שב לאבד עשתונות

    אוהד של ימיני בדרך כלל, 03/11/09 08:02

    הריטואל שלך שבו אתה אכן ציוני מוצק, אך כזה הנמצא בקצה השמאלי ביותר בסקאלה הציונית (שמעבר לה כבר ישנה פוסט ואנטי ציונות), לנסות ''למרכז'' את עצמך בכח ע''י דה-לגטימציה של רוב הציונים שנמצאים לצערך שמאלה ממך חוזר על עצמו.

    באותה מידה שאתה מנפק טענות על כותבים שמקבלים תשלום ממשרדי פרסום (אולי בגלל שיכולותיהם עולים על שלך לא פעם) שאין להם כל שחר לדעתי.
    מאחוריהם ניסיון לבצע דה-לגטימציה לכותבים, מה שאתה זועק חאמס בנוגע אליו כשזה נוגע לציונות בד''כ. באותה מידה ניתן לקבוע שמעבר לתרומה שלך למידע חשוב, אה מגלומן ושכיר חרב של ''קדימה'' כמו גם העיתונאי שכותב לצדך(ראה הסרט ''כל אנשי הקמפיין).
    גם ובמיוחד כשאתה מפזר עשן הסחה בביקורת מינורית ביותר פה ושם לכוון ההוא.

    IP: 79.179.105.226דווח על תגובה זו

  • 14.

    אם לא יהיה לי זכות ביטוי גם לך לא יהיה גם אם נצטרך לאלימות (ל''ת)

    יהודי פשוט המזועזע מההסתה שלך נגד יהודים, 03/11/09 08:01


    IP: 89.138.228.237דווח על תגובה זו

  • 13.

    משנכשל פסטיבל רבין היו חייבים להמציא מנוע שנאה חדש (ל''ת)

    החל קמפיין ההסתה לסתימת פיות הימין למרות שהם ממשלה, 03/11/09 07:59


    IP: 89.138.228.237דווח על תגובה זו

  • 12.

    באופן נדיר אני מסכים עם ימיני. ראה היומן השנתי של אגודת הסטודנטים ב.. (ל''ת)

    .. אוניברסיטת חיפה., 03/11/09 07:42


    IP: 132.68.248.38דווח על תגובה זו

  • 11.

    מי מסית ? ישנו המסית הלאומי גדעון לוי והכל בגלוי .

    אבו יסמין, 03/11/09 07:34

    ( הפעם לא קיבלתי תשלום עבור התגובה )

    IP: 93.173.61.190דווח על תגובה זו

    • אםפילו הימין לא משלם לאידיוטים (ל''ת)

      יריב א. , 03/11/09 11:51


      IP: 74.13.108.110 דווח על תגובה זו

      • השמאל כן, אתה למשל... (ל''ת)

        שם, 06/11/09 09:41


        IP: 82.80.32.211 דווח על תגובה זו

  • 10.

    5, כנראה שלא קראת את הכתבה ורצת להגיב

    רני, 03/11/09 07:03

    ציטוט : ''המהומה הנוכחית בעקבות חשיפת המחבל היהודי תישכח בעוד יום-יומיים'' (עם דגש על ''מהומה''

    IP: 91.143.224.101דווח על תגובה זו

  • 9.

    בישארה בניגוד לטייטל לא ביצע פיגועים!!! איך אתה משווה? (ל''ת)

    איתן, 03/11/09 06:44


    IP: 80.178.29.28דווח על תגובה זו

    • לא, הוא רק רוצה 6 מיליון יהודים שחוטים בים (ל''ת)

      כ, 03/11/09 07:54


      IP: 77.126.34.216 דווח על תגובה זו

    • רק כוון טילים לכוון מפעלים חיוניים בחיפה ממרפסת ביתו.

      jhpt, 03/11/09 10:48

      ובגלל הבישארה הזה נהרגו ''רק'' 15 איש.

      IP: 79.181.114.146 דווח על תגובה זו

  • 8.

    ואני חשבתי לתומי שבן דרור התכוון לסתימת הפיות מימין...

    LATMA.CO.IL, 03/11/09 06:39

    ואני חשבתי לתומי שבן דרור התכוון לסתימת הפיות מימין...

    IP: 82.80.134.130דווח על תגובה זו

  • 7.

    השמאל לא זקוק לעזמי בשארה, יש לו את ש ט ר נ ה ל.

    simi, 03/11/09 06:23

    עובדה, אף מצביע לשמאל לא הסתייג מדברי שטרנהל. אף מצביע מרץ, עבודה או קדימה לא דרש לבטל את פרס ישראל שניתן לאיש שהציע לארגוני החבלה לתקוף את המתנחלים. ומחבלים, כידוע, לא מגיבים רק בטוקבק ...

    לכתוב בכותרת ''ההסתה נגד ארגוני השמאל'' !? גם זו הסתה נגד המתנחלים...

    IP: 95.86.69.9דווח על תגובה זו

  • 6.

    טייטל- רצח 2, הסכמי אוסלו- 2000, מצא את ההבדלים. (ל''ת)

    רעמסס, 03/11/09 06:21


    IP: 85.250.238.152דווח על תגובה זו

  • 5.

    כנראה שלא ראית טלוויזיה בימים האחרונים

    שמואל פישר, 03/11/09 05:36

    לא ראיתי בכתבתך כל התייחסות למערכת ההסתה המשומנת המשתוללת בשבוע האחרון כנגד הימין.
    כנראה שלא ראית טלויזיה. טיטל נהפך בפיהם של שדרני החדשות לנציג אוטנטי של הימין והתמזג בהצלחה עם רצח רבין ועם המרפסת בכיכר ציון.
    בטלוויזיה מופיעים שדרנים חסרי בושה החסרים יושרה מינימלית, המעלילים ומכפישים ציבור שלם.
    כפי שכתבת: ''זה ניסיון מרושע של גורם מסוים בפוליטיקה לבצע דה-לגיטימציה למחנה פוליטי שלם בישראל''. האמת - לקח לי כמה דקות להבין שאתה כותב את ההיפך ממה שצריך ומה שנכון על פי המציאות.
    עכשיו הימין צריך להתנצל גם על הטוקבקים ???
    דרך אגב, טוב שהזכרת לי - הצ'ק באמת עוד לא הגיע - אז אני מפסיק לכתוב עד שהסיוע ''למען השלום'' מהאיחוד האירופאי לא יחודש !!!

    ואני חוזר לעיקר - מפליא אותי שלא אמרת אפילו מלה אחת כנגד ההסתה המשתוללת כנגד הימין.

    IP: 80.230.102.14דווח על תגובה זו

    • צודק מר פישר כך מרגישים הרבה גולשים באתר

      א.ב., 03/11/09 07:06

      ראה את הכתבה מאתמול של הגב' מלמד ועוד בעלי דעה באתר.
      ומה לגבי אלי ישי איזה הסתה פרועה היה בשבוע זה בגלל דעותיו נגד עובדי זרים. קמו כל מני ארגונים שמקבלים כספים מארצות זרות והרגנו לישי רצח אופי. ממש בושה טוב יעשה ימני אם הוא רוצה להשפיעה שיכתוב אמת את מה שקורה לנו בימים אלה.לא יעזור אם תתיחס לצד אחד של המטבע.

      IP: 217.132.24.3 דווח על תגובה זו

    • הימין תמיד מסכן

      חילוני, 03/11/09 07:35

      תמיד או שמסיתים נגדו, או שההסתה שלו-עצמו היא בעצם עבודה של שתולי השב''כ, שמצליחים לבלבל ימניים ישרי דרך ולגרום להם לשנוא את רבין, הומואים, שמאלנים ואת כל השאר שצריך, אה.. להלחם בהסתה שלהם נגד הימין, כן! ואיך נלחמים ברשעים כאלה? בנקודה הזו הימין מיתמם פתאום...

      באמת מפגר הימין הזה, שגם בשביל לנסח את העמדות שמודבקות בסטיקרים על כל מכונית ימנית (''פושעי אוסלו לדין'' ולאיזה גזר דין אתם מתכוונים, ימנמנים מתוקים?) הוא צריך סוכני חרש של השב''כ (השמאלני, בטח ששמאלני).

      IP: 132.64.189.75 דווח על תגובה זו

  • 4.

    ימני הוא היחידי שיוצא נגד הפסטיבל המגעיל של ''חופש הביטוי'' (ל''ת)

    צריך לעצור את ההסתה, 03/11/09 05:35


    IP: 67.208.7.41דווח על תגובה זו

  • 3.

    אמת-הרבה תגובות לאומניות מטיפות בקיצוניות כמו פאשיסטית לפשע נגד אנושות

    Ehad Haam-Zionist, 03/11/09 04:24

    ולא משנה כל כך אם הן מאורגנות או לא-זה מלמד על הלוך רוח אנטי דמוקרטי במיעוט ניכר בעם ישראל-אך הדרך להתגבר על תופעה זאת היא להעלות על פני השטח ולעיני כל את הסכנה הטמונה במנטליות הקלוקלת הזאת....קרי, להגיב בשיקול דעת והנמקות לוגיות חברתית מדוע שמירת הדמוקרטיה חיונית בכל מדינה, ושבעתים בישראל המפולגת בין הרבה מיעוטים אידיאולוגיים.

    IP: 68.163.193.90דווח על תגובה זו

    • שיעור בדמוקרטיה מה''דמוקרט'' הדגול...

      ארז, 03/11/09 09:23

      שמעריץ את מי שגנב שלטון בניגוד לחוק (הנשיא חוסיין).
      דמוקרטיה משמעה קבלת החלטת הרוב, גם אם היא לא מתאימה לדעתך - מה שהשמאל, בארץ ובעולם, מעולם לא הצטיין בו. מי שמדבר גבוהה-גבוהה על דמוקרטיה צריך להתחיל לשחק על פי כללי הדמוקרטיה - או להסיר את המסיכה מעל פרצופו הבולשביקי.

      IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

      • ארז-יש לך עוד סטיות מוזרות?כאדם האומר שהשב''כ רצח את רבין אתה באמת עקבי (ל''ת)

        Ehad Haam-Zionist, 03/11/09 14:18


        IP: 68.163.186.16 דווח על תגובה זו

        • אם יש משהו שבו אתה מבין...

          ארז, 03/11/09 14:49

          אלה סטיות...

          IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

    • שמירת הדמוקרטיה מתחילה בשמירת הויכוח פנימה

      שם, 03/11/09 13:26

      ולא בשימוש בכח או מימון חיצוני כדיי לשנות החלטות ממשלה חוקיות ולגיטמיות. על אחת כמה וכמה כאשר המימון מגיע מאויבי ישראל מוצהרים.

      IP: 82.80.32.211 דווח על תגובה זו

  • 2.

    הטור טיפה מיותר הפעם (ל''ת)

    אוהב את ימיני, 03/11/09 04:17


    IP: 79.182.102.129דווח על תגובה זו

    • למה מיותר, בגלל שימיני יוצא נגד הפשיסטים מימין (ל''ת)

      ולא רק נגד הפשיסטים משמאל?, 03/11/09 05:33


      IP: 67.208.7.41 דווח על תגובה זו

      • פשיסטים ? ימין ? מי גירש את מי באכזריות לפני 4 שנים ? (ל''ת)

        שאלת תם, 03/11/09 06:53


        IP: 95.86.69.9 דווח על תגובה זו

        • תם ומטומ...

          א.א, 03/11/09 10:25

          מי מתעלל בפלשתינים שבאים למטעים שלהם כמו קאלגסים ביריונים מהמאות שעברו???

          IP: 87.69.90.225 דווח על תגובה זו

          • פלשתינים? מז זה? יש כאן ערבים פולשים על קרקע יהודית (ל''ת)

            שם, 03/11/09 13:27


            IP: 82.80.32.211 דווח על תגובה זו

        • לא פאשיזם ולא גירוש

          מהלך מדיני לגיטימי (ורצוי), 03/11/09 10:52

          פאשיזם זה הרצון הלאומני להישאר שם

          IP: 79.181.9.158 דווח על תגובה זו

          • טוב אז בולשביזם וגירוש

            יהודי, 03/11/09 13:05

            איך שלא יהיה גירוש בהחלט היה שם.

            IP: 194.90.25.27 דווח על תגובה זו

  • 1.

    ..

    דן, 03/11/09 04:11

    אתה צודק. הגיע הזמן שכולם ידעו שמגיבי הימין מגיבים בשכר.

    IP: 62.90.18.189דווח על תגובה זו

    • דן, אתה קמת לפני הזריחה עבור הכסף שמשלמת ''קדימה''. (ל''ת)

      מצ'לס, 03/11/09 13:09


      IP: 89.139.36.12 דווח על תגובה זו