• 86.

    אחח המטאפורות!

    נתנאל, 05/11/09 18:10

    בשורות האחרונות מוציאות אותי מדעתי. אכן, המשוגעים הורסים.

  • 85.

    נדב. יפה! גם אם יש מקום לויכוח (ל''ת)

    שנעשה בכיתה.. (דני), 04/11/09 09:23

  • 84.

    כתבה נפלאה (ל''ת)

    רועי, 04/11/09 06:57

  • 83.

    אתה כותב נפלא. אני כל כך גאה בך...

    חגית קופפר, 04/11/09 00:59

    וגם מסכימה עם כל מילה.
    פירוט ב''ה בעל פה - אם תרצה.

  • 82.

    לא משוגע סדיסט (ל''ת)

    יוסף, 03/11/09 22:17

  • 81.

    כל הכבוד לך נער. כושר התבוננות וניתוח מעמיק. עלה והצלח. (ל''ת)

    ציוני, 03/11/09 16:28

  • 80.

    אני עוקב אחרי הנער הזה תכבר תקופה והוא פשוט הולך ומשתבח. (ל''ת)

    קובי, 03/11/09 15:39

  • 79.

    באמת כתב את זה ילד בן 15? (ל''ת)

    רות, 03/11/09 15:05

  • 78.

    מתנחלים

    רחלי, 03/11/09 15:03

    דבריו של פרופ," שטרנהל שהוא כולל את כל המתנחלים באותה קטגוריה ,מקוממים וגובלים בהוצאת דיבה. מחר נצהיר שכל הרוסים רוצחים , כל הנוער שמבלה בפאבים ושותה רוצח וכו," חבל שלדברי הכללה והסטה אילו לא היו תגובות מחאה פומביות.

    • צודקת

      אבי, 03/11/09 16:00

      האם כל הפרופסורים שמאלנים?

  • 77.

    פרשת המחבל היהודי? לא מחבל ולא נעליים מדובר בעבריין חולה נפש (ל''ת)

    א., 03/11/09 12:20

  • 76.

    זה לא הילד שיצא בהצהרות שלא צריך בימ''ק 3? (ל''ת)

    לא קראתי אפילו, 03/11/09 11:57

    • היחס לתוכן הכתבה- ולא לכותב

      רועי, 03/11/09 18:23

      אתה צריך להבין שבעולם יש המון אנשים. ומטבע העולם החברה שלנו היא הטרוגנית, כל אדם בעל תפיסת עולם שונה מזו של חברו. אתה בורח מההתייחסות לנושא.אתה מתייחס לכותב.
      גם אני לא מסכים עם כל הדעות שלו, אבל אני מקבל את דעתו. וכמובן, אני מציין את דעתי!

  • 75.

    מבחינה פסיכולוגית-מאוד מוזר שלא שיתף אף אחד (ל''ת)

    מעשים שנמצאו בחדשות...כל הנשק ...הרבה שנים.., 03/11/09 10:25

  • 74.

    רק עונש מוות יחסל את המוות בעצמו (ל''ת)

    פקק תנועה , 03/11/09 09:54

  • 73.

    טוב מי אוהב שמאלנים שמסיתים העולם נגד ישראל? (ל''ת)

    האם הדיעות הן לא נורמטיביות?, 03/11/09 08:45

  • 72.

    פסטיבל רבין הזדמנות מצויינת להרהר בסתימת פיות דיקטטורה ודיכוי שלטוני (ל''ת)

    פסטיבל השינאה והגאווה (של השמאל על הימין), 03/11/09 08:44

    • תפסיקו רצח זה לא פסטיבל (ל''ת)

      יוסי, 03/11/09 09:11

      • פסטיבל רבין - זו אורגיה של שינאה והסתה - מיוזמת וחסות החוק

        זה אחד החוקים הזוועתיים ביותר בישראל!, 03/11/09 09:32

        מעולם לא סבלתי את רבין - היום יש חוק שחובה לסגוד לו !!!
        זה ממש טירוף!
        החוק איננו מחייב ללמד על דמוקרטיה וסובלנות ביום רצח רבין אלא חובת ההנצחה והסגידה לרבין!

  • 71.

    גם אני לא סובל שמאלנים מסיתים העולם נגד ישראל, ערבים כובשים, הומואים

    ההבדל שאין לי שום עניין להתלכלך בפשעים בשביל לתקן, 03/11/09 08:40

    לדעתי כ 90% מהציבור היהודי בישראל חושב בכלליות נגד השמאל המסית העולם להשמיד ישראל (וירוסים כפי שכינה אותם בוגי). גם את הערבים שרוצים לחסל מדינת ישראל לא סובלים וכמובן ההומואים שכופים את התנהגותם המינית הסוטה על הציבור בפומבי.
    מתוך 90% מהציבור קם אחד שיצא לו בורג מהראש והלך לבצע מחאה אקטיבית פרובוקטיבית ושלמעשה לא יוצא ממנה כלום מלבד סבל לעצמו ומשפחתו....
    המחשבות שלו הן המחשבות של כלל הציבור ביחס לנושאים הנ"ל - אבל המעשים הם לא מועילים לאף אחד באמת....
    איפה תגובת ההומו שחושב שמותר לו לכפות את התנהגותו המינית המתועבת והמגעילה על הציבור ברחובות? -- אין לך שום התחשבות בזולת! אבל אתה דורש שיוקיעו את אלו שמגיבים באלימות נגד מעשים מכוערים אלו.

  • 70.

    כמה רבנים מלמדים את ההבחנה בין אמונה שלמה לבין קנאות ???? (ל''ת)

    בין מסירות הנפש ולקיחת נפש האחר ????, 03/11/09 08:24

    • מכיוון שלא מלמדים אמונה שלימה אין טעם לדון בקנאות... (ל''ת)

      ביהדות הכול פשרות וקומבינות - אין קיצוניות, 03/11/09 08:41

  • 69.

    שוב הימין הקיצוני יורה לעצמו ברגל (ל''ת)

    נתי, 03/11/09 06:51

    • זה לא ימין - איש עם דיעות נורמטיביות לחלוטין אבל עם מעשים חריגים (ל''ת)

      מי אוהב שמאלנים?, 03/11/09 08:43

  • 68.

    מיבאים לארץ מדי הרבה רוצחים (ל''ת)

    מודאג, 03/11/09 06:48

    • .ושיכורים (ל''ת)

      וודקה, 03/11/09 08:57

  • 67.

    לא משוגע סתם ה... (ל''ת)

    נחמיה, 03/11/09 06:45

  • 66.

    אפשא לזהות אצל טייטל את ניצוץ הפורענות בעיניים (ל''ת)

    הראל, 03/11/09 06:25

  • 65.

    טור נחמד- אבל השוגעים הם לאו דווקא מהימין (ל''ת)

    אבנר, 03/11/09 05:58

  • 64.

    מאמר מקורי- מעולם לא חשבתי שיש קשר בין רצח רבין והשיגעון למרזבים (ל''ת)

    joe, 03/11/09 05:21

  • 63.

    מאמר מיוחד.

    יהורם ד., 03/11/09 05:08

    לעולם לא יהיה הגיון בשיגעון

  • 62.

    הוא לא בחל במטרות- יהודים ערבים, נערים... הייתה בו שנאה יוקדת (ל''ת)

    מתן, 03/11/09 05:05

  • 61.

    כתיבה קולחת ומצוינת- שאפו! (ל''ת)

    ישראל, 03/11/09 04:59

  • 60.

    צודק-אי אפשר לברוח מהמשוגעים, צריך לשמור אותם על אש קטנה. (ל''ת)

    חיים, 03/11/09 04:54

  • 59.

    לחקור איך הגיע אליו הנשק ואמצעי החבלה (ל''ת)

    דתי, 03/11/09 01:15

  • 58.

    אסור להכליל

    שושנה, 03/11/09 00:57

    צודק מאוד הכותב משוגעים לא באים משום מקום ןכמובן שאינם מיצגים לא ימין ולא שמאל אני מסכימה עם כל מילה שאתה כותב ונהנת במיוחד מפניני הלשון והעושר המילולי המשך לענג אותנו במאמרך

  • 57.

    במה היו עסוקים שרותי הביטחון 12 שנה (ל''ת)

    דוד, 03/11/09 00:49

  • 56.

    אולי נזכה פעם לכתבה נגד המפגינים .בגדר ההפרדה (ל''ת)

    אלי, 03/11/09 00:45

  • 55.

    חוסר שליטה

    יוטה, 03/11/09 00:37

    אהבתי את החיבור בין משוגע חסר שליטה לבין גשמי הזעף שירדו ללא כל אפשרות לשלוט בהם ובנזק'ם שהם גרמן כל שנותר לנו כדי שאנחנו נשמור על שפיותינו היא להתיחס בהומור קליל להתרחשויות, כפי שעושה זאת בעל המאמר בחן רב.

  • 54.

    יפה נדב

    .j h, 03/11/09 00:15

    אהבתי הן את התוכן וכמובן .הסגנון

  • 53.

    צריף עתניאל? ילד, שתוק! (ל''ת)

    ארי, 03/11/09 00:14

    • שביס בלהה (ל''ת)

      חגי, 03/11/09 04:55

  • 52.

    משוגעים בחליפת אידיאולגיה

    אריק, 03/11/09 00:09

    יש הרבה משוגעים שקושרים אותם בחליפת משוגעים והם סגורים בבתי חולים. הבעיה שלנו שיש ביננו משוגעים שעוטפים עצמם בחליפת אידיאולוגיה דתית, פוליטית וכיצ''ב ומסתובבים חופשי. זה יכול להיות ''השכן ממול''! על כן מהיום יש להזהר מכל אחד ולהבחין מבעוד מועד בין החליפה הנורמלית, המיושבת והנתמכת בגישה מוסרית אוניברסלית לבין העוטפים חליפה מסוכנת עליה מתריע הכותב המיוחד והמבריק, אשר צועק בשער: ''הזהרו מנביאי שקר מודרניים עם איצטלה מזויפת''!

    • .רשיון

      קובי, 03/11/09 16:03

      להיות משוגע לא צריך רשיון

  • 51.

    אמת הרוצח הוא לא ימין פשוט חולה שנהנה לפגוע באנשים (ל''ת)

    רחל, 03/11/09 00:09

  • 50.

    מרתק (ל''ת)

    רות, 02/11/09 23:50

  • 49.

    יש לזכור שהשמאל הקיצוני אחראי לרציחות פוליטיות רבות

    ציוני , 02/11/09 23:48

    אומנם רובם בזמן הישוב היהודי ולפני קום המדינה.

    אך חלקם גם אחרי.
    הרציחות הללו לא נתפסו בתודעה הלאומית, בדיוק בגלל שמדובר בשמאלנים.. ואופיה הפוליטי של התקשורת בארץ (בכל מדינה התקשורת היא זו שקובעת את התודעה הציבורית) ברור לכל אדם שפוי..

    עמוס קינן לדוגמה, גיבור תרבות של השמאל..
    הוא רוצח מתועב שהיה צריך להנמק תא ליד יגאל עמיר..כי הוא רצח שר דתי, על כך שהשר הדתי בסך הכל הציע בגלל המחסור החמור בדלק שהיה בשעתו.. למנוע נסיעת מכוניות בשבת.. (עמוס קינן פעמים זרק מטען נפץ על ביתו של השר והרס אותו, ולא הצליח להרוג אותו.. אך השר מת מהתקף לב רק חודשים לאחר מכן - כשברור שיש קשר בין ההתקף לבין העובדה שזרקו עליו מטען נפץ רק חודשיים לפני כן)

    עמוס קינן, לאחר הרצח, נהפך לגיבור תרבות של השמאל.. והוא נשאר כזה עד לפני חצי שנה כשהוא נפטר כאדם חופשי מבלי שישב בכלא.. למרות שהודה לאחר המשפט שבו הוא זוכה מחמת ספק ..ברצח..

  • 48.

    נקודה למחשבה

    שגית, 02/11/09 23:40

    ארץ המוצא ארצות הברית

  • 47.

    מי אמר שמחבל יהודי זה רע.?

    נחמן ליאור , 02/11/09 23:38

    למה רק איש בגילו של טייטל מעזה או מלבנון יכול להיצטרף לאירגון טירור כלשהוא והוא לא?

    הגיע הזמן שהמדינה תכיר בהם כגוף ותישא ותיתן איתם לפחות כמו העיסקאות עם חיזבאלה או חמאס!

    סתם קריזה של רגע...

    • מחבל זה תמיד רע-לא משנה מי ומתי. (ל''ת)

      שילטון החוק, 03/11/09 05:00

  • 46.

    עוד אחד שמערכת החינוך השמאלנית שטפה לו את המוח (ל''ת)

    אדיוט, 02/11/09 23:32

  • 45.

    ''מרזב ההגיון הסתום'', כמעט שיר, אבל סתום... (ל''ת)

    זרבובית, 02/11/09 23:22

  • 44.

    זהו חינוך לרשע גזענות ניבזות ובורות, לא במקרי הרבנים ותלמידיהם צמאי דם

    להפסיק את החינוך הדתי, 02/11/09 23:19

    לערבים יש את החמאס שלהם ולנו יש הנבלות האלה.

    שתי דתות של רשע והבל הבלים שמעקמות לבני אדם את השכל הישר והמצפון הבסיסי.

    • השוואה מרחיקת לכת מדי

      מאיר, 03/11/09 04:56

      טייטל פעל מטעם עצמו, נכון שישנם רבנים מאוד קיצוניים, אבל הם מתי מעט

  • 43.

    אפשר למקד וצריך!!!

    החזן, 02/11/09 22:44

    כתוב דרך האגו של הכותב בשפה יפה אך המאמץ להישמע נאור כימעט מכלה את השורה הסופית שלא ממש מציעה פיתרון אלא משאירה פיתחון למשוררים לא מהשורה הריאשונה חבל הייתי לבד:):):) לא ממש ברור לא נורא חחח

  • 42.

    אפילו לא קראתי את הכתבה, רק את הכותרת

    צ'ופצ'יק, 02/11/09 22:44

    מעדיף את רוצחי הימין על רוצחי השמאל. להם לפחות יש ביצים והם עושים את זה בעצמם. השמאל רוצח על ידי שליחים. הביא לכאן עשרות אלפי טרוריסטים, נתן להם קלצ'ניקובים ומדינה כדי שירצחו אלפי יהודים מאז אוסלו.
    עדיף שתשתקו!

    • המשוגע פגע גם ביהודים (ל''ת)

      אריה, 02/11/09 23:34

  • 41.

    מעניין מי עומד מאחורי טרוף הדעת שמבליח בתקשורת חדשות לבקרים (ל''ת)

    בת עמי, 02/11/09 22:30

  • 40.

    כיצד מתמודדים עם הפרעת אשיות ששמה '' הימין ''.

    EXTRA-שמאל , 02/11/09 22:26

    רפוי הפרעה זו תפתור את בעיית הטרור היהודי.

  • 39.

    גאון גובל בשיגעון

    מוריה, 02/11/09 22:24

    :)

  • 38.

    נדב כל הכבוד, במאמרים אתה לא מאבד שליטה. (ל''ת)

    חבר, 02/11/09 22:21

  • 37.

    רצח הוא רצח הוא רצח (ל''ת)

    רענן, 02/11/09 22:19

  • 36.

    הכותב

    שמואל, 02/11/09 22:17

    אם תוכל לשלוט בשמאל המטורף ' תוכל וגם תוכל לשלוט בימין המטורף.יש הרוצחים בלשונם עם שלם 'ויש הרוצחים בגפם ' אני סולד בשניהם.

  • 35.

    טור יפה ומחכים (ל''ת)

    מנחם, 02/11/09 22:14

  • 34.

    ראשון לציון

    אברהם רונן, 02/11/09 22:07

    ילד, תגיד אתה מראשון לציון? כתוב בבקשה על הרוצחים מראשון. כתוב על רוצחי השמאל, אסף גולדרינג למשל, שמאלני עם דיפלומה, בראשון ואצל גולדרינג רוצחים ילדים.

  • 33.

    מאמר יפה מאד.,בתוכנו ובסגנונו (ל''ת)

    ישראל היפה, 02/11/09 21:39

  • 32.

    אב הבית שלך נאנח,,, אבל לא תרגם את האיסור לרצח פוליטי לעיקר הלימוד !

    החינוך להבחנה בין אמונה שלמה לקנאות - חובת המחנך,,, 02/11/09 21:25

    אז יש תלמיד חכם אחד שהבין ושאל,,,
    ומה עם הבורים,,,חסרי הדרך,,,
    המחליפים אמונה בקנאות ?

  • 31.

    המחבל רבין רצח הרבה יותר יהודים מטייטל (ל''ת)

    ועליו לא כתבת אהבל ישראלי מצוי, 02/11/09 21:24

  • 30.

    תבקש שילמדו אותך על חזקת הפות של כל אדם עד שיורשע בבית משפט (ל''ת)

    אידיוט מתלמד, 02/11/09 21:23

    • חזקת מה??? (ל''ת)

      מגיה, 03/11/09 08:04

  • 29.

    ילד, תלמד - תכתוב בקצרה, תזכה לקוראים

    Alechko, 02/11/09 21:23

    אתה חופר כמו בובקט...

    • זה לא חטא להעמיק קצת... (ל''ת)

      מעמיק, 02/11/09 22:10

      • לא צריך לענות לכל דבר, אמרו לך משהו- נסה להפנים. (ל''ת)

        אסף, 03/11/09 00:16

  • 28.

    הלינץ' העיתונאי

    רואה נכוחה, 02/11/09 21:20

    לעת הזו הכל תחת חקירה, וגם אם חוקרי המשטרה יספרו לנו שלטייטל יש קרניים, זכותו של טייטל שנשמע מה יש לו לומר על הדברים בטרם בית המשפט של האסוסוף העיתונאי יחרוץ את גורלו. המשטרה גם אמרה שעמוס ברנס אשם ברצח רחל הלר, ועמוס ברנס אפילו הורשע בעקבות כך בבית המשפט, אלא שבסוף הסתבר שלא היה לו חלק בדבר, והוא קורבן של השקרים של המשטרה. מקרה דומה ארע גם לבדואי משבט אל-עביד שהורשע וישב בבית הכלא על רצח חנית קיקוס, ולבסוף הסתבר שלא היה לו כל קשר לכך. אז מה השמחה הזו לעשות לטייטל לינץ' עיתונאי עוד לפני ששמענו מה יש לו לומר על הדברים? ומה ההתלהבות הזו לקרוא לטייטל מחבל יהודי, כאשר הוא אפילו לא הורשע ברצח של זבוב? נדמה לי שיש כאן מניעים פוליטיים להראות שאנו לא כל כך טובים מהאויב הפלשתיני, וגם לנו יש מחבלים. אבל הרי זו איוולת שאין דוגמתה. טרור הוא לחם חוקה של החברה הפלשתינית, בעוד שאצלנו גם יש מעשי רצח על רקע לאומני, הם כל כך מעטים עד שהם בטלים באלפי אחוזים מול הטרור הפלשתיני.

    • עד כמה שאני יודע, בן העוולה הודה במעשיו

      האמת הכואבת, 02/11/09 22:18

      הוא גם רצה לקחת על עצמו את הרצח בבר נוער.

      משוגע עם קבלות.

  • 27.

    מסתבר שבכל בית שני בישראל היו דליפו ווכדומה בשישי האחרון. (ל''ת)

    גגן, 02/11/09 21:14

  • 26.

    טור מענין,כל הכבוד (ל''ת)

    גל, 02/11/09 21:10

  • 25.

    מאמר נכון ומדויק-המשוגעים הם בכל מקום, רק מתגלים באופן שונה. (ל''ת)

    יורם, 02/11/09 21:10

  • 24.

    למה אתה לא בודק את השתתייכותו הפוליטית של רוצח משפחת אשרנקו?

    יאיר, 02/11/09 21:06

    למה

  • 23.

    קשקשן ! ! ! (ל''ת)

    שתוק כבר, נודניק, 02/11/09 21:04

  • 22.

    כשדוחקים ציבור שלם לפינה זו התוצאה (ל''ת)

    יעל, 02/11/09 20:57

  • 21.

    איפה השב''כ, שוב הוא מפשל כמו ברצח רבין?

    המוסד, 02/11/09 20:46

    12 שנה בשביל לתפוס סהרורי מהתנחלות שמחלק כרוזים של הסתה?

  • 20.

    בכל חברה יש את המשוגעים האלה

    עמית, 02/11/09 20:29

    בכל חברה יהיה את החלק הקיצוני,
    אבל משום מה בחברת הימין יש יותר מדי כאלו
    (לא שאני רומז למשהו)
    ואני מסכים עם זה שלדעתי הם מוצאים בדת במין מקור דלק להתפרעויות וטירוף שלהם
    ואולי בגלל זה, זה ככה.

  • 19.

    מהכותב צודק, מטורפים מלאי שנאה ימשיכו לרדוך אותנו תמיד...

    דניאל, 02/11/09 20:24

    אנחנו מוכרחים להלחם על השפיות.

  • 18.

    מה קרה לכם השתגעתם לגמרי?! (ל''ת)

    אריק, 02/11/09 20:18

  • 17.

    בסופו של המאמר לא הבנתי מי המחליט מי כאן השפוי ומי הוא טרוף הדעת

    תוהה, 02/11/09 20:02

    במדינה שהממשלה שלה מתפשטת מכל נכסיה, מגרשת את אזרחיה מבתיהם ומבליגה אפילו כשיורים על עריה, מי המטורף שיכול להישאר שפוי???

  • 16.

    למה לא התנדבת לשרת באפגניסטן? יש שם הרבה טליבאן להרוג

    ישושום ציה , 02/11/09 19:07

    למה לבוא ולהפר את האיזון, להפר את השקט שסופסוף אנחנו נהנים ממנו קצת. למה? בשביל מה לישראל?

  • 15.

    הדת מוציאה אנשים מדעתם. (ל''ת)

    אתאיסט, 02/11/09 19:05

  • 14.

    וכמה משוגעים לובשי חליפות וחותמי הסכמים

    אלעד,עכו, 02/11/09 18:46

    ממושקפים,
    יצרו מפלגות השמאל הישראלי וחבר מרעיו??
    כמה טרור הנחיתו עלינו וכמה אבלים ואבלות ויתומים ויתומות הם יצרו בכפות ידיהם ???

    ''שלא תבינו אותי לא נכון, אין ברצוני להכליל, ולמען האמת לא ניתן להכליל את היורדים מן הפסים אל תוך מגזר כלשהוא, מדובר בניצוצות הפזורים אצל כולנו ומפציעים באופנים שונים''

    אבל אמונתם הפנימית ההזויה לשלום ממשיכה..

    ''אם לא נשכיל לעמוד אל מול אסכולת המשוגעים ולבחור בשביל השפיות, ניוותר ספוגי מים ומבוהלים, רובצים מתחת מרזב ההיגיון הסתום''.

    • יפה כתבת אלעד.

      נועה, 02/11/09 22:23

      שימוש נגדי בשיטת הכותב.

  • 13.

    טייטל הוא משוגע חסר תקנה ואין לו שום קשר לציונות הדתית.

    ציוני דתי, 02/11/09 18:37

    העובדה שיש לו כיפה על הראש לא אומרת דבר.

  • 12.

    אתה כותב יפה, אבל חופר הרבה בתיאורים.

    אלעד, 02/11/09 18:27

    לא הבנתי אם המשוגע הוא מנת חלקו של הימין או שהוא שייך לכולם. מקווה מאד שלכולם אחרת מה שכתב הלפרין פשוט חנפן ולא מבין.

    • משוגעים הם מנת חלקם של כולנו

      יואב, 02/11/09 21:13

      זה לפחות מה שאני הבנתי מהמאמר.

  • 11.

    המחבלים היהודים צומחים בגלל המחבלים הערבים. (ל''ת)

    עיניו בראשו, 02/11/09 18:14

  • 10.

    המשוגע

    יואב, 02/11/09 18:14

    כמה שאתה צודק! משוגעים תמיד היו ותמיד יהיו בכל חברה, לא משנה לאיזה צד הם משייכים את עצמם ימין, שמאל לצערנו הם נמצאים בכל מקום.

  • 9.

    למה מדגישים את עובדת היותו של המחבל יהודי?

    פילולוג, 02/11/09 17:52

    כי מחבל זו מילה נרדפת לערבי.

  • 8.

    יש כוחך נדב, מאמר מעורר מחשבה.

    משה א., 02/11/09 17:45

    הנער הזה לא נופל מאף פובליציסט אחר באתר.

  • 7.

    טייטל לא מייצג אותי...

    דתי ימני, 02/11/09 17:38

    המשוגעים הם לאו דווקא ימנים.

  • 6.

    המחבל

    יעקב, 02/11/09 17:30

    האם כל מחבל הוא משוגע?
    האם כל משוגע הוא מחבל?

  • 5.

    צריך להתפלל (ל''ת)

    הודיה, 02/11/09 17:19

  • 4.

    ניתוח חד וכואב... (ל''ת)

    דתי שפוי, 02/11/09 17:17

  • 3.

    מעניין שהשיגעון נמצא תמיד בצד הימני של המפה...

    אבי, 02/11/09 17:12

    מעניין מאוד

    • כי כדי להיות ימני, חייבים להיות קצת משוגעים (ל''ת)

      דוד, 02/11/09 17:39

      • העיקר שהשמאלנים הוזי ההזיות הם נורמליים. (ל''ת)

        מאיר, 02/11/09 20:42

      • משוגעים לדבר (ל''ת)

        אריאל, 03/11/09 01:18

    • דודו טופז, השיכור יצחק רבין, וענונו, קלינברג, אודי אדיב. (ל''ת)

      אסף גולדרינג, 02/11/09 18:33

    • לגמרי, קחו למשל את אסף גולדרינג. (ל''ת)

      יהודי, 02/11/09 19:22

    • השיגעון השמאלי של 'שלום' מדומה

      שפוי ימני, 02/11/09 23:39

      אוסלו הרג מאל אלף ישראלים עד היום ודרדר את מעמד ישראל בעולם

    • חחח..... השמאלנים הם בני האדם הכי משוגעים במדינה הזו

      סתם, 11/10/10 14:34

      וניסתי להיות שמאלני כי אני מכיר הרבה כאלה וזה היה יכול לעזור לי ...אבל כל האידאולוגיה הזו ניראתה לי הזויה לגמרי !!!
      איפו המדינה של השמאלנים ? תל אביב חיפה ובאר שבע ? מה עם כרמיאל בעוד 30 שנים כשתיפרוץ אניטיפדה גלילית וכרמיאל תהיה מוקפת מכול עבר גם כן תמכרו אותה? שתחים תמורת שלום אין מולדת למשוגע השמאלני אין ארץ רק בית שעליו הוא מגן במחיר של הקרבת אחיו אידיאולוגיה של אופי פחדני וחוסר רוח לחימה

  • 2.

    מאמר מיוחד, ישר כוח! (ל''ת)

    דוד, 02/11/09 17:08

  • 1.

    פאתט (ל''ת)

    בעז, 02/11/09 17:01