• 82.

    הבורות לא נתפשת

    סטרייט, 25/12/09 10:50

    גם המקרה מזעזע ומדהים אותי שיש אנשים שמצדדים בשנאת חינם ובאלימות.
    גם העובדה שכולם ישר פונים להצהרות גזעניות שונאות לגבי התוקפים.
    וגם ההתלהמות הדתית - אנטי-דתית הטפשית ושאינה רלוונטית לדיון.
    כנראה שאנשים פה יותר נהנים לשנוא מלהיות סובלניים.

  • 81.

    אסור להאמין לא לעד ראיה הממציא סיפורים

    אזרח, 25/11/09 20:46

    ומצד שני אותם הומואים תפסיקו להתמזמז ברחוב ואז לא יהיו לכם בעיות .

  • 80.

    הומופוביה

    שולה, 19/11/09 01:01

    לנוכח התגובה והפציעה הכמעט אנושה של אחד הגברים.אולי תישקל בכל זאת האופצייה הדיסקרטית יותר. לא כולם מוכנים עדיין למראות האלה. גברים הולכים מחובקים.
    אתוודה על האמת אני גם לא הייתי רוצה לראות גברים מחובקים או נשים מתנשקות ברחוב.
    זה נגד המקובל, ואי אפשר לכפות על אנשים בכח מראות אלה, הגם שמעולם לא הייתי מוקיעה או מפגינה נגדם.
    אנו עדיין מדינה פוריטנית ים-תיכונית.
    מצעדי גאווה רק מקוממים יותר חלק מהאוכלוסיה.
    כשם שסקס נעשה בבית פנימה ולא ברחוב
    הבעות אהבה פומביות מהסוג הזה, מסתבר, עדיין אינן מקובל.
    על החריגים לקבל את דעת הרוב. אחרת הם פשוט מתגרים בגורלם הם וזאת התוצאה.
    יש דברים שפשוט לא עושים, חרף הכמיהה הטבעית לעשותם. בבית פנימה אין מי שישפוט.
    בפרהסיה זאת התוצאה.

  • 79.

    גבר על שניהם? סחטן עליו. (ל''ת)

    גולדה, 17/11/09 14:23

  • 78.

    כמה עצוב וכמה מיותר

    אפרת,, 07/11/09 21:53

    עד שלא נשנה את מערכת החינוך שלנו - נמשיך לראות את קטנות הרוח, את חוסר הסובלנות, והאלימות תמשיך לככב בשקט וברעש - נגד כל מי שקצת נראה שונה.
    המדינה הנאורה שאנו חיים בה, יכולה להתגאות על מעשי אזרחיה!!!!
    מה יקרה קודם? האם יגיע סוף העולם או האם נצליח לשנות באמת ולראות את השלום הפנימי מגיע???? מה יגיע קודם???
    חוצמזה, איחולי החלמה לכל הפצועים מכל המעשים האומללים הללו - והלוואי שיגיעו הימים המיוחלים במהרה.

  • 77.

    אם אנשים כאלה, למה צריך אויבים?? (ל''ת)

    חרדי, 07/11/09 21:09

  • 76.

    די לאלימות (ל''ת)

    ..., 05/11/09 21:14

  • 75.

    התוקף הוא מן הסתם הומו לטנטי (ל''ת)

    קוקו, 04/11/09 09:54

  • 74.

    אוהב את אדולף מנקה העולם ..ומדוע אסור לי להסתובב עם דגל צלב קרס?

    מי מפחד מאהבה חופשית?, 03/11/09 22:42

    העניין של אהבה הוא מגוכח כשמדובר על הומואים...

  • 73.

    כל הארץ נהייתה ערסיאדה - להתרחק ממתחם יד חרוצים (ל''ת)

    תל אביבי, 03/11/09 01:16

  • 72.

    גם אני ספגתי לא מזמן העלבות מערבי שהסתובב עם חבר שלו שם

    גבע, 03/11/09 00:26

    יום שישי לפני שבוע גם הייתי שם והיה ערבי אידיוט שצעק עליי ועל הבחור שהיה איתי כל מיני העלבות הומופוביות.

  • 71.

    חבר של המותקף-

    יניב, 02/11/09 23:53

    תתבישו כל ''הנשמות הטובות'' הבחור שנפגע הבן אדם הכי שקט בעולם
    לא היה פוגע בנמלה
    ומה שקרה שם זה פשוט לינץץץץ
    אני הייתי בבית החולים...
    רק שזה מגיע קרוב למישהו מתעוררים לצערי

    והמשטרה -בושה
    20 דקות עמדו ולא עשו כלום

  • 70.

    זה מוכיח למה צריך מצעדי גאווה

    חיה ותן לחיות, 02/11/09 21:13

    אם יש מישהו שמפריע לו הומואים מתחבקים - זו בעיה שלו. שלא יסתכל. יש כל כל הרבה דברים שמפריעים לי ואפילו דוחים אותי מסביב, אבל זו לא הצדקה לאלימות כלשהי.

    מסתבר שיש עוד צורך גדול במצעדי גאווה בשביל להילחם על הזכות שאמורה להיות כבר ברורה מאליו - זכותם של בני זוג (גם הומואים ולסביות) להסתובב ברחוב חבוקים כמו כל זוג אחר.

    • אני איתך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      איריס, 03/11/09 00:43

  • 69.

    עכשיו יקפצו כל הדתיים ויגידו......

    מיס יוניברס, 02/11/09 20:55

    משכב זכר אסור על פי דין תורה.
    אבל הרי גם כתוב בתורה ''לא תגנוב'' ואיך קוראים לכל החכמולוגים שלכם- בניזרי, דרעי וכל שאר החבר'ה שלכם שנמצאים בכלא כי גנבו...
    אז מה...כשנוח מאמינים באלוהים ובתורתו וכשלא נוח אז לא?
    בכלל משתמשים בדת לשימושכם הפרטי- ואילו פה מדובר בזוג אוהבים שהביע אהבה

    • משכב זכור אסור ע''פ דין תורה!!

      אני, 07/11/09 20:58

      אם תנסה להשוות את הגנבות של החברה שלכם לשלנו לא היתה כותב כך!! ומי אמר שזה נכון??? החברה שלכם הא??
      ובכ''ז משכב זכור אסור ע''פ דין תורה ואם הם רוצים אהבה אין בעיה בכלל שיאהבו זה את זה רק שלא יתחתנו

  • 68.

    שונאת העם

    ארץ אוכלת יושביה!!!, 02/11/09 19:31

    כן, אני שונאת את העם הזה ויודעים למה? כי נמאס לי מהשנאת חינם כולם פה שונאים את כולם ומסביב כולם שונאים אותנו....

  • 67.

    מה זה ??? מה קורה פה ???

    צדק, 02/11/09 19:03

    האלימות שוברת כל יום קו אדום....חדש

  • 66.

    להבות גופרית,, אבן חצובה ומחיקת שמם של האלימים מספר החיים זה העונש (ל''ת)

    שיקבלו התוקפים, 02/11/09 18:58

  • 65.

    הומואים חייבים ללכת עם נשק

    אור, 02/11/09 18:44

    ולחסל כל ערס טייטלי שמתקרב אליו.

  • 64.

    מי שמרביץ לחלשים ממנו הוא חרא (ל''ת)

    חרא עלוב נפש, 02/11/09 17:56

  • 63.

    וכרגיל, הבריונים יצאו ללא עונש. ואחר כך מתפלאים שמתבצעים לינצ'ים (ל''ת)

    מערכת המשפט מסוכנים לשלום הציבור, 02/11/09 17:44

  • 62.

    Momo dash me homo

    ephi, 02/11/09 17:28

    who cares about ochlim be tahat

  • 61.

    עוד שמאלן בבי''ח

    סער, 02/11/09 16:38

    ירד למר''צ קול בקלפי, אבל יש מצב לשמירת הקול
    מפליט סודני אם ייתנו לו אזרחות בטווח של
    3 שנים - מאדאם הורוביץ - תתחיל לעבוד על
    הקמפיין של הילד שבורח משוטר הגירה רע עם שוט.

    • מבזק חדשות:

      ארז, 02/11/09 21:35

      יש גם הומואים בעלי דעות פוליטיות ימניות.

  • 60.

    לבחור ובחורה מותר לצאת ממועדון מחובקים. חיבוק בין בנים ''פרובוקציה''

    מה, לא?, 02/11/09 16:33

    ולכן אפשר להבין למה הם חטפו מכות רצח ובעיטות לפרצוף אפילו אחרי שכבר שכבו על הכביש מחוסרי הכרה. נכון?? נכון??

    כמה עצוב שטוקבקיסטים יכולים לפעמים להיות אנשים כל-כך גזענים, שונאים, חשוכים, אלימים ומבחילים.

  • 59.

    משטרה של מטומטמים - תפתחו בחקירה ומייד!! (ל''ת)

    אורלי ויל, 02/11/09 16:30

  • 58.

    הם התגרו בו והרגיזו אותו. קיבלו מה שקיבלו. נגמר הסיפור. (ל''ת)

    צדוק, 02/11/09 16:27

    • מזעזע. לא ייאמן אנשים שמצדיקים אלימות

      אני, 02/11/09 19:39

      ועוד ניחא ההצדקה שלהם הייתה נכונה, גם אז אם באמת התגרו בו אלימות עדיין לא מוצדקת, אבל איזה התגרות? הלכו מחובקים, זה התגרות? טוב תגיד שזה שהם חיים זה התגרות.

      תתבייש.

  • 57.

    זכותו של כל אדם לחיות בארץ הזאת

    חן, 02/11/09 15:14

    מה השטויות שאנשים מדברים פה???כמו שסטרייטים מתנשקים ומתחבקים ברחוב גם להומואים יש זכויות נמאס מכל הדתיים וההומופוביה שלהם העיקר הם יודעים ללבוש מותגים שהומו מעצב להם עושים מה שנוח להם בקרב האוכלוסיה החרדית יש מלא הומואים ואונס קטינים וגניבות אבל להם מותר נכון? לאף אדם אין זכות להרביץ ולתקוף מישהו אחר בגלל שהתנהגות שלו לא מתאימה לשלי אז אולי גם נתחיל לשרוף בתי כנסיות? ולפוצץ הומופובים? אנשים צאו מהדעות החשוכות שלכם ותתחילו לכבד ולקבל גם השונה לפני שפעם הבאה זה ייגמר במוות

  • 56.

    עדיין לא פתחו בחקירה. ?!?!?!?!?! (ל''ת)

    מה??, 02/11/09 14:38

  • 55.

    כתוב איסור על משכב זכור ולא איסור על אהבת גבר

    רב והומו, 02/11/09 14:11

    מי שלא מבצע בעילה אינו חוטא והוא טהור לחלוטין!

    • כתוב גם שיש לסקול באבנים אישה נואפת, ועוד דברים אחרים

      בעל זבוב, 02/11/09 19:43

      האם למחוק מהתורה את דווד ויהונתן?

  • 54.

    לחרדים/דתיים...

    שטרונגול, 02/11/09 14:04

    מעניין אותי מה אתם חושבים על דוד ויונתן?

    • מה שחשבנו על רבין ועראפת. (ל''ת)

      הדתיים, 02/11/09 18:24

      • דתיים..טווווב (ל''ת)

        מוסלמים דתיים, 02/11/09 21:08

    • שששש.... אל תעשה מעצמך טמבל... קראת פעם את הסיפור המדובר? (ל''ת)

      לוקיוס, 02/11/09 18:36

  • 53.

    מאיפה עלה התוקף??? (ל''ת)

    רונן, 02/11/09 13:35

    • האוכלוסיה בישראל ''התברכה'' בלא מעט אנשים אלימים

      omadawn , 02/11/09 16:36

      זה חלק ממדיניות ''זכות השיבה''.. כל מי שנחשב כביכול יהודי, מגיע לכאן - בלי שום בדיקה.

    • התוקף עלה מפלסטין - שמה פותרים הכל באלימות

      מזעזע, 02/11/09 16:50

      התוקף עלה מפלסטין - שמה פותרים הכל באלימות

  • 52.

    הודעה למגיבים וכמה תיקונים...

    ניב, 02/11/09 13:01

    אותו זוג יצא ממועדון הדום ממסיבה של גייז, ובאופן טבעי הם יצאו מחובקים. אין דבר טבעי ויפה מזה. הם בטח לא הלכו ככה באמצע הרחוב כדי להתגרות בכוונה תחילה.
    אם גייז בישראל לא בטוחים במקומות הבילוי שלהם, המצב שלנו במדינה חמור מאוד.
    השנאה שאתם מפיצים בטוקבקים לא מסתיימת כאן, אלא בבתי החולים ובמקרים החמורים בבתי הקברות. המקרים שמתפרסמים כאן הם אחוז שולי לעומת מקרי האלימות הרבים שתוקפים את הקהילה בתקופה האחרונה ובכלל. ממש לפני כמה ימים שמעתי על מישהו שקבע להיפגש עם איזה בחור לדייט, ואותו בחור גרר אותו החוצה מהקניון לחבורת ערסים שפיצצה אותו מכות. למשטרה לא היה מה לעשות חוץ מלצייר קלסתרון ולתייג את זה כעוד אחד ממקרי האלימות שאין מה לעשות לגביהם.
    לא כל ההומואים מוחצנים, או פרובקטיביים או מנסים לעשות דווקא. בדיוק להיפך. חלקם אנשים נורמטיביים ורגילים, אולי חברים שלכם בעבודה או בבית. וזה לא משנה בכלל.
    אף אחד מכם לא מכריח לאהוב או לרצות את זה, כמו שאף אחד מאיתנו לא שמח לגור באותה מדינה חשוכה ומלאה באנשים פרימיטיביים כמוכם, חלק מהמגיבים פה.
    אם לא נלמד לחיות אחד עם השני אין לנו עתיד

    • ניב לך תקנה חלקה על הירח (ל''ת)

      ההה, 02/11/09 15:40

    • כואב לשמוע על הבחור...

      ממש עצוב, 02/11/09 16:59

      הסיפור על שסיפרת על הבחור ממש מזעזע וכואב...
      קודם כל נורא שסיפורים כאלה לא מגיעים לאמצעי התקשורת...
      אני לא מבינה איך מישהו יכול להצדיק באיזשהי צורה מעשים מחרידים כאלה
      התגובות החשוכות כאן פשוט... אין לי מילים להביע עד כמה שמכאיב לשמוע דברים כאלה

      • אולי זה כיף להיות רע, ואנשים מנצלים את ההזדמנות.

        גיא, 02/11/09 20:57

        פסוקים מהתנך מביאים לי עלק...

  • 51.

    לא ברורה לי הפסיביות של המותקפים. גם כהומו, אני אשיב

    omadawn , 02/11/09 12:55

    מלחמה למי שתוקף אותי.
    מציע לכל גאה להסתובב עם אמצעי הגנה בכיס - ספריי גז במינימום, אגרופן עדיף. תפסיקו להיות מוכים, תתחילו להגיב!

    החלמה מלאה לפצועים,

    ובוז למשטרה! (מה השטות הזו? כשיש גופה, המשטרה לא חוקרת כי לא המת לא הצליח משום מה להגיש תלונה?!) תגידו שלא בא לכם לצאת מהמשרד בשביל זוג הומואים וזהו!

    • כן - ואז המשטרה תשים אותך במעצר ולא את הערסים (ל''ת)

      עוד הומו, 03/11/09 01:14

  • 50.

    איך זה שכ''כ הרבה אנשים נבהלים מאהבה? (ל''ת)

    כל ההומופובים זקוקים לחיבוק חם, 02/11/09 12:47

  • 49.

    משטרת חלמאים!

    הומופובים נמאסתם!!!, 02/11/09 12:46

    איזה מן דבר זה לא התחילו לחקור בגלל שאין מי שיתלונן?!
    נחכה עד שהם יתקפו עוד חפים מפשע?!
    אולי ירצחו?
    למה מחכים בדיוק? שיספיקו להימלט?!
    ואם כל הכבוד לחופש הביטוי, המשטרה צריכה לבדוק מי כותב כאן חלק מהתגובות שמעודדות אלימות מסוג כזה, ומשתמשות בתור ציטוטים מהתנ''ך המטופש בתוך לגיטימציה...
    איפה כל אותם אנשי הדת למינהם?! איך קורה שחלק מהציבור הדתי באמת חושב שפשעים כאלה נעשים במצוותה של הדת?!

  • 48.

    גילויי ההומופובייה שיש בטוקבקים מסוכנים כמו המכות הפיזיות

    גלית בן שמחון, 02/11/09 11:57

    שמרנות ופרימיטיביות, בורות.אנשי הטוקבקים המגיבים ככה, מסוכנים לא פחות.
    אתם לא מתביישים? שאלוהים יסלח לכם. אתם לא פחות אלימים וחולים מאשר נותני המכות עצמם. מקווה מאוד שהמשטרה עוקבת אחריכם פה. ותדע לטפל גם בכם.למילים יש לא פחות כוח ולאלימות והשנא שמתגלה פה אין חסד רק דין.

    • פרימיטיבי פרימיטיבי זה מה שאתם יודעים להגיד כאילו אתם

      המהמהמה, 02/11/09 15:41

      משהו אחר מפרימיטיבי

  • 47.

    מספיק עם האלימות

    מפחיד להזדהות בשם, 02/11/09 11:26

    נורא ואיום. ישראל ואיראן מתנהגות אותו דבר לגייז.מה השלב הבא תלייה בכיכר רבין או סקילה באבנים?
    מספיק!!!

  • 46.

    הפכנו לחברה אלימה....כל דבר פותרים במכות או ברצח...מזעזע ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 02/11/09 11:03

  • 45.

    בגלל זה אנחנו עושים מצעד גאווה

    גיא, 02/11/09 10:53

    כי פעם גם שוטרים הרביצו להומואים. ופעם גם העליבו הומואים באמצעי התקשורת. היום כדי לפגוע בנו צריך להיות טוקבקיסט שמדבר בעילום שם. כי אחרת אפשר לתבוע אותו לדין.

    לגברים סטרייטים לבנים מפריע הכל. שחורים, נשים, הומואים. כל מה שלא כמוהם.

  • 44.

    למה??

    שרון, 02/11/09 10:46

    למה אתם מדברים שטויות תנו להומואים לחיות כמו שהם רוצים מה זה עיניינכם בכלל גם סטרייטים מיתנשקים ברחוב ומתמזמזים ואף הומו לא מרביץ להם מתי תילמדו לקבל אותם

  • 43.

    אני גם לא אוהב את הדרך שלהם אבל מכאן ולאלימות זה חציית קו אדום (ל''ת)

    א, 02/11/09 10:42

  • 42.

    מיסכנים זה עניו אישי שלהם (ל''ת)

    פקק תנועה , 02/11/09 10:30

  • 41.

    כל התוקפים האלה הם הומואים שלא יצאו מהארון (ל''ת)

    מה?????????, 02/11/09 09:22

  • 40.

    המשטרה לא פתחה בחקירה כי אין מי שיגיש תלונה? זאת בדיחה ?

    יעלי, 02/11/09 09:16

    ואם היו מתים גם לא הייתה פותחת בחקירה כי אין מי שיתלונן?דבר עלוב כל כך לא שמעתי מימיי.

    • צודקת! זה בזיון... (ל''ת)

      מיכאל, 02/11/09 12:47

  • 39.

    בטח ערס שלא עבר סלקציה (ל''ת)

    בקרוב האלימות תעבור לתוך המועדונים, 02/11/09 09:12

  • 38.

    לפי תורת משה,הומו זה פשע (ל''ת)

    גורג, 02/11/09 09:03

    • ממש מצחיק!

      חני, 02/11/09 09:59

      אם תקרא טוב טוב מה כתוב, אז תראה לפי תורת משה כתוב לא להרביץ, לא לגנוב וכו'.

      אז בבקשה ממך לא להטיף מוסר לאף אחד!

    • גם לגנוב זה פשע... ספר את זה לבניזרי ודרעי הצדיקים (ל''ת)

      עופרר , 02/11/09 10:13

      • שכחת את הירשנזון והגמלאים שהלכו עם גאידמק בשביל כסף (ל''ת)

        אחד, 02/11/09 15:43

      • מה עם אולמרט שולה זקן גקי מצא והרשימה עוד ארוכה (ל''ת)

        שתיים, 02/11/09 15:44

        • אבל הם לא דתיים והרבנים החכמולוגים שלכם כן

          מר צדק, 02/11/09 19:49

          והם הרי מאמנים בתורה....אז כנוח גונבים וכשלא אז לא?
          דת= מסחרה

    • גורג..פעם ראשונה שאני מסכים איתך על משהו. (ל''ת)

      חורחה, 02/11/09 14:06

  • 37.

    נראה לך שתתבטא ככה במדינה שלנו?

    בוריס יא דפקט, 02/11/09 08:34

    תחזור למערה ממנה יצאת ואל תצא! זכותנם של כל בנא אדם להתנשק ולהתחבק עם מי שעולה על דעתם!! מי אתה??? דפקט! איפה נולדת? איפה אתה חי??

  • 36.

    הומואים שמתחבקים ברחוב, זו פעולה אלימה נגד הציבור!

    יוסי, 02/11/09 08:30

    תעשו מה שאתם רוצים בשקט, למה בציבור?
    זו התגרות ופרובוקציה אלימה.

    • מה בדיוק אלים בזה? כולם צריכים להיות אותו הדבר? (ל''ת)

      אורי, 02/11/09 10:55

    • מזעזע

      בשמת, 02/11/09 12:13

      התגובה שלך פשוט מזעזעת, מחריד לראות שיש אנשים שחושבים כמוך!! פשוט עצוב לחשוב שיש במדינה הזו אנשים שעדיין חושבים כמוך.

    • ולך מותר להתחבק בציבור?

      זיו, 02/11/09 13:26

      מבחינתי לראות אותך עם חברה שלך מחובק בציבור
      שלא לדבר על נשיקה בציבור,
      זה דוחה.
      אז אני מרביץ לך מכות?

  • 35.

    גםלי לא נוח לראות הומואים מחובקים אבל מה זה?? ולמה המשטרה מחכה????

    אייל, 02/11/09 08:27

    משטרע מטומטמת, אם הם היו מאבדים את ההכרה או מתים, גם אז המשטרע היתה מחכה שיגישו תלונה כדי לחקור? שוטרים הומופוביים מטומטמים. מחכים כדי שהתוקף יברח או ייעלם וימשיך בחייו, הרי ''בסכ''ה'' הןא תקף הומואים.

  • 34.

    מי שמשחק באש ניכווה. שיעשו מה שהם רוצים בבית. בחוץ זה תמיד יהיה ככה. (ל''ת)

    לא אוהב פרובוקטורים, 02/11/09 08:27

    • what???

      err, 02/11/09 11:27

      אתה לא באמת חושב שהם אשמים....נכון??אם כן תתבייש

      • אה ואללה.. האדון לא אוהב פרובוקטורים. למה, הרחוב זה של אבא שלך?

        אורי, 02/11/09 21:05

        מה אתה עוד לא אוהב?

    • בחוץ זה ממש לא יהיה ככה!!! וכל מי שיתקוף, ימצא את עצמו במאסר (ל''ת)

      לא אוהבת עבריינים הומופוביים, 02/11/09 12:24

  • 33.

    למה המשטרה לא יכולה לפתוח בחקירה בלי שיש תלונה?

    גיא, 02/11/09 08:22

    אני באמת שואל ואשמח לתשובה. לדעתי, כמו שבסמכות המשטרה או הפרקליטות לסגור תיק ולהפסיק חקירה מחוסר עניין לציבור, אז ככה המשטרה (או מקסימום עושים טלפון אחד לפרקליטות) יכולה לפתוח בחקירה מטעם ''עניין לציבור''

    • כי זה החק אבל אתה בטח לא מבין בזה (ל''ת)

      אוקיי, 02/11/09 15:45

    • מבחינת החוק המשפטרה אינה צריכה להמתין להגשת תלונה על מנת לפתוח בחקירה. (ל''ת)

      החוק, 02/11/09 19:13

  • 32.

    ההומואים בהתנהגותם הבוטה- מביאים על עצמם את כל צרותיהם.. (ל''ת)

    מה לעשות, 02/11/09 08:16

    • נורא בוטה לחבק מישהו. אתה מזכיר לי את האומרים שיהודים עם התנהגותם

      הבוטה- מביאים על עצמם את כל צרותיהם. מה לעשות,, 02/11/09 15:00

      להגיד שהומאים מביאים על עצמם צרות בגלל שהם לא מתביישים ומתחבקים, זה כמו להגיד שיהודים עושים זאת בגלל שהם לא מתביישם והולכים עם סממנים יהודים כמו כיפה ומגן דוד.

  • 31.

    די לשנאת החינם הזו! די! (ל''ת)

    עמנואל, 02/11/09 08:16

  • 30.

    שמתם לב לשורות האחרונות??? לא פתחו בחקירה כי הם היו מאושפזים

    דודו, 02/11/09 08:13

    מגוחך

  • 29.

    שמתם לב שרוב התקיפות נגד הומואים מתרחשות בתל אביב ''הנאורה'' !!

    בין ירושלים לתל אביב, 02/11/09 08:13

    אגב לא צויין אם הוא חרדי, מכך אני מסיק שהוא חילוני, ושוב להזכיר כי ההומואים הוזהרו בזמן התעקשותם על המצעד הפרובוקטיבי בירושלים כי יפסידו גם את תל אביב כי יאבדו את תמיכת רוב העם החשובה להם כמו חמצן!!
    האם ראשי ההומואים יעשו חשיבה מחדש? כי כל עוד לא יצהירו על ביטול המצעד בירושלים לתמיד, רוב הציבור לא יכבד אותם וכתוצאה מכך החמומים ''יקבלו'' לגיטימציה לתקוף דבר שלא היו ממהרים לעשות אילו רוב הציבור היה חי בשלום עם התופעה !!

    • זה בגלל שאנשים מחוץ לתל אביב מגיעים ותוקפים (ל''ת)

      יובל, 02/11/09 12:04

    • הגיוני לא? רק מטומטם יסתובב בירושלים בין כל החרדים

      חילונית, 02/11/09 14:00

      כשהוא מחובק עם גבר.
      החרדים יעשו עליהם לינץ'.

    • מהסיבה הפשוטה שבתל אביב הומואים מחוץ לארון

      אני, 02/11/09 14:53

      וגאים בכך. וטוב שכך. זה כמובן לא ישתנה.
      אבל אם אתה חושב שבפריפריה הכל טוב ומושלם והכל בגלל המצעדים אתה חי בסרט, כי שם פשוט כל אנשי החושך קיימים ורוב ההומואים בארון עד שהם עוברים לתל אביב.

      המצעד לא פרובוקטיבי. המצעד חיוני וחשוב. ובמקום לגדף אלימות אתה רק מצדיק אותה ומשמש את הבמה הזאת בשביל להסית נגד מצעד לשוויון זכויות. להפך. אירועים כאלה רק מוכיחים את חשיבות המצעד. ככל שיענו כן נפרוץ. וכמו שכבר כתבו לך - רוב הסיכויים שהפוגע בה מחוץ לתל אביב. הרי כל יום שישי היא מתמלאת בערסים שבאים מהסביבה.

      אז לא הפסדנו את תל אביב. וגם הרווחנו את ירושלים ואת הדמוקרטיה. תמיכת רוב העם במצעד לא משנה, כי המצעד לא של העם. אני מניח שדיברת על תמיכת רוב העם בקהילה ולא במצעד, ואם על זה דיברת אז כמובן שזה הבל מוחלט להגיד שתמיכה משתנה בגלל מצעד, מי שתמך יתמוך עם או בלי המצעד, ומי שלא יעשה זאת עם או בלי המצעד. זוהו רק התירוץ.

      אז בשבילך עשיתי חשיבה מחדש, והגעתי לאותה מסקנה שהיית לי לפני. לעולם לא נצהיר על ביטול המצעד, להפך, אירוע כזה רק מוכיח כמה הוא חשוב.

    • מזכיר לי את האומרים שיהודים יפסקו את החצנת יהדותם

      אתה ממש שרלוק הולמס. מסקנות חדות ביותר. NOT, 02/11/09 14:58

      ויפסקו לצעוד בפולין את מצעד החיים ואז לא יהיה נגד אלימות.

      אני מכיר את ה''כבוד'' של שכמותך. מכבד שהם בבית סגורים בין 4 קירות, שהם יוצאים החוצה? חס ושלום!

      עם כל הכבוד שאין לי ממש אלייך אתה בהחלט לא''רוב הציבורי'' - אתה אדם אחד ובודד שנגד הומואים והיית כזה מאז ומתמיד ואתה תיהיה עם או בלי המצעד, ואתה משתמש במצעד שלך כתירוץ לקבלת לגיטמציה להיות נגד הומואים.
      ואם אתה אכן רוב הציבור, אני מעדיף ש''לא יכבדו'' אותי אבל אחיה בגלוי ובגאווה, מאשר ש''יכבדו'' אותי רק שאני בין 4 קירות.

      הציבור הזה שאתה מדבר עליו , החמומים, מאז ומתמיד שנאו הומואים, ממש לא חיו עם ה''תופעה'' הזאת בשלום(לא תופעה אלא בני אדם. זה כמו להגיד שיהודים הם''תופעה) אלא פשוט הם היו בארון אז לא הפריע להם, זה לא נקרא לחיות בשלום. זה כמו שאנטישמים אומרים שהם חיים בשלום עם יהודים, כל עוד הם בבית ולא יוצאים עם זה. לחיות בשלום זה שהדבר לא בארון, אלא גלוי ושווה לכל ואז שחיים איתו בשלום, לא שזה בין 4 קירות. לכן אם זה הכבוד שלך- אני לא רוצה את הכבוד שלך.

  • 28.

    אני סולד מהומואים .

    רועי, 02/11/09 08:12

    אבל אני אלחם על זכויותיהם.

    לא כל תקיפה נגד הומואים היא על רקע מיני צריך לחקור לפני שנגררים להאשמות.
    מי שמרביץ להומואים ירביץ גם לזקנים.

    אפשר להפסיק את תקיפת ההומואים תוך יום,פשוט לתפוס שעיר לעזאזל שתקף הומואים ולהכניס אותו ל 15 שנים בכלא,מה יותר פשוט?!?

    • אתה סולד ממני? פגשת אותי? מה אתה יודע עלי?

      אורי, 02/11/09 10:58

      אולי אני הרופא שלך? אולי אני אחד המורים שלך? אולי אני אח של אישתך? אולי אני הבן שלך?

      אתה פשוט יוצא טיפש כשאתה אומר משפט כזה. ואתה לא נשמע לי טיפש. שים לב למה שיוצא לך מהפה.

      • אורי התכוונתי להגיד שאני סולד ממעשי ההומואים

        רועי, 02/11/09 20:52

        קרי מהאקט המיני,

        אני מפריד בן המעשה ובין האדם,אני יכול לחבב אותך כבן אדם כמו שאני מחבב את הבחור ההומו שהיה ב''אח הגדול''(שכחתי את שמו-ליאון?)

        אבל אתה לא יכול לדרוש ממני לקבל את המעשים שלכם,את מעשה האהבה.

        סלידה ממעשה כלשהו אין בה פסול.

        • רועי, אז תשדתל לדייק בכתיבתך ובנוסח האמירה

          אני, 05/11/09 15:15

          כי מילה אחת יכולה לשנות את המשמעות.
          יש הבד לעצום בין לסלוד מהומואים, ללסלוד מאקט מיני הומוסקסואלי שזה לגיטמי.
          הרי מן הסתם גם הומוסקסואלים סולדים ברובם אני משער, מאקט מיני הטרוסקסואלי.

          אין לך מה לקבל את מעשה אהבה. אל תשכב עם גבר. אין כל בעיה בכך. אך פשוט ''אני סולד מהומואים'' זוהי אמירה די טיפשית כמו שאמרו לך, ואתה לא נשמע כזה, אז תתאים את הדעות שלך לכתיבה שלך כי מילה אחת משנה את כל המשמעות.

  • 27.

    ''ואיש אשר ישכב את זכר משכבי אשה,תועבה עשו שניהם מות יומתו דמיהם בם''

    ============ויקרא כ,יג==============, 02/11/09 08:12

    ====================================
    ''ואיש אשר ישכב את זכר משכבי אשה,תועבה עשו שניהם מות יומתו דמיהם בם''
    ============ויקרא כ,יג==============

    • יש לך גם ציטוטים מהארי פוטר?

      טבעוני, 02/11/09 11:05

      אתה לוקח כל סיפרון כל כך ברצינות, צדיק?

      • טבעוני אני מקווה שבוץ טבעוני יטביע אותך מתרומם! (ל''ת)

        סופרמן, 02/11/09 11:43

        • אתה לא כ''כ נחמד

          טבעוני, 02/11/09 23:43

          אולי זה בגלל שההורים שלך אחים?

      • לא תגנוב... את זה כנראה הצדיקים מש''ס לא קראו (ל''ת)

        עופרר , 02/11/09 12:41

    • מציעה לאתר את כתובת האייפי של המגיב ולבדוק איפה הוא היה אתמול בלילה (ל''ת)

      זאבה, 02/11/09 14:27

    • מה עם הציטוט על חילול שבת? או שמחילוניים אתה מפחד כי הם הרוב?

      אני, 02/11/09 14:47

      וקל לך להיות גבר על מיעוט?

    • ''מות יומת'' נאמר באותו ספר גם על מי שלא שומר שבת (ל''ת)

      מזל שהתקדמנו מאז..., 02/11/09 15:00

    • ובתמורה -דוד ויונתן הנאהבים והנעימים ... (ל''ת)

      אבי -ת''א, 02/11/09 16:38

  • 26.

    אני חושב שהרקע לתקיפה הוא דוקא פער הגילים...

    י, 02/11/09 08:07

    אחרי כל הקמפיינים המוצלחים של ההומואים , ההומופוביה כבר עברה לה מהעולם...

    • אתה טועה

      err, 02/11/09 11:28

      טעות גדולה!!!! ההומפוביה חזקה מתמיד כיום

  • 25.

    כיוון לא הספיקו להגיש תלונה המשטרה עדיין לא החלה בחקירה ?!?!

    זה אמיתי ?, 02/11/09 07:58

    אני מקווה שזו טעות בכתבה אחרת אנחנו בבעיה.
    לפי זה אם אדם נרצח אז הוא לא יכול להגיש תלונה במשטרה והמשטרה לא תחל בחקירה לעולם. איזה יופי של מדינה. כמה חכם.

  • 24.

    נמאס לי מהומואים - באותו יום דפקו מכות לעוד 20 בני נוער (ל''ת)

    גם זה כמו הרצח - בתוך הקהילה החולה הזאתי, 02/11/09 07:44

    • יש הבדל בין אלימות על רקע אישי וריבים טיפשיים בין בני נוער

      אני, 02/11/09 14:46

      לבין פשע שנאה על רקע דת, גזע, מין, נטייה מינית וכו'.

      החולי הוא לא בקהילה הזאת, הוא בהומופובים כמוך.

  • 23.

    ההומואים כופים עצמם על הציבור בכוח - ואלימות גוררת אלימות (ל''ת)

    ממש מגעיל, 02/11/09 07:36

    • גם אתה כופה את התגובות שלך על הגולשים. זאת סיבה להרביץ לך? (ל''ת)

      אולי לך- דווקא כן, 02/11/09 18:24

  • 22.

    אחד בשנות ה - 20 ,השני בשנות ה- 40...

    משתומם, 02/11/09 07:35

    אין פה פדופליה?

    • אתה צוחק, נכון?

      שוקו, 02/11/09 12:27

      אני מקווה שזו בדיחה על כל המטומטים שלא מבינים מה זה פדופיליה. כי אם אתה רציני... אמאל'א, איזה פיגור.

    • כן, גם צביקה פיק פדופיל? נו באמת (ל''ת)

      shaykun , 02/11/09 18:01

  • 21.

    הסיפור התברר: התוקף הומו בעצמו ומדובר בבגידה (ל''ת)

    קהילה חולה ואלימה, 02/11/09 07:31

    • שקרן ופרובוקטור. (ל''ת)

      omadawn , 02/11/09 16:34

  • 20.

    מתי זה יפסק מתי שלא יהו כבר כאלה פרימיטיבים שרק כוח הם מבינים? (ל''ת)

    גיו, 02/11/09 07:26

  • 19.

    בטוח שהתוקף בא מתוך הקהילה והתקיפה על רקע בגידה (ל''ת)

    קהילה סוטה אלימה ופושעת, 02/11/09 07:23

    • ואת זה אתה אומר על סמך חקירתך בשטח או קשרים בקהילה? (ל''ת)

      כן, בטח, 19/11/09 04:00

  • 18.

    נראה לי שהומואים צריכים להתחשב ברגשות הציבור שסובב אותם (ל''ת)

    אם היו מתנהגים כמו בני אדם לא היו מותקפים, 02/11/09 07:22

    • אכן. ממש לא התנהגו כמו בני אדם. התחבקו! השם ישמור!

      איזה פשע נורא!, 02/11/09 19:44

      ממש עצוב שאהבה הפך להיות פשע, ושנאה הפך להיות''רגשות הציבור''.
      אבל אכן, אתה צודק. זה רגשות הציבור. כי שנאה היא גם רגש.

  • 17.

    לכל ההומואים תשתדלו לשמור את החיבוקים לבית ולא לרחוב..

    ניר, 02/11/09 07:21

    הרחוב אינו הפקר לטומאה ותועבה..זה דבר לא טבעי עובדה שזה שונה...מה ששונה אינו טבעי...תתחבקו בבית בשירותים רק לא ברחוב לעיני ילדים תמימים שאינם מבינים למה 2 גברים מתחבקים במקום אישה וגבר שזה טבעי בעינם..מעוררת בי חלחלה המחשבה ששני גברים מתחבקים בעעע

    • צר לי לאכזב אותך הומופוב יקר, אך זה לא יקרה:)

      רן, 02/11/09 14:42

      הומופובים יקירים - תשתדלו לשמור את השנאה שלך והבורות שלכם לבית ולא לרחוב. אה ... בעצם אתם עושים זאת כבר. הרי זה ידוע שהומופובים הפכו להיות כתם שחור בחברה הישראלית ומוקעים אותם בכל מקום אפשרי ואפשר לראות זאת בכך שהמקום היחידי שרואים אותם הם בטוקבקים - מכיוון שהם מפחדים ומתביישים לחשוף את עצמם.

      בכל מקרה - אתה בור ונבער. אין לך מושג על הגדרת המונח טבעי.מה ששונה הוא לא טבעי? פחחחחחחחח. אוקי.גם ג'נג'ים הם שונים, זה לא טבעי?גם כותבים ביד שמאל שונים,זה לא טבעי? גם יהודים הם שונים, ה לא טבעי?

      ההגדרה של טבעי הוא לא מה ששונה.להפך. שוני הוא אחד הדברים הכי נפוצים בטבע. שוני הוא הכי טבעי שיש.הגדרה של טבעי הוא מה שלא נעשה על ידי האדם.כל מה שקיים בטבע. הומוסקסואליות קיימת בטבע.

      אז תשמור את הבקשות שלך לעצמך.נתחבק איפה שבא לנו, בית או ברחוב,וחפש תירוץ אחר לשנאה וההומופוביה שלך ותעזוב את הילדים, הם מבינים מצוין, אתה לא מבין. כי הם לא הסיבה. אתה הסיבה. הם רק התירוץ בשבילך. ממש איום ונראה שילדים יראה שני בני אנוש אוהבים זה את זה. כאילו הומוסקסואליות היא בחירה ואם יראו זאת הם יהפכו, חס ושלום, לכאל

      • ניר, תשתדל לשמור את התגובות שלך לבית ולא לאתר (ל''ת)

        טיפשות זה אמנם טבעי, אבל עדיין מגעיל, 02/11/09 18:25

    • טיפשוני על אחוות לוחמים שמעת ?

      אבי-ת''א., 02/11/09 16:40

      גם שם מתחבקים שני גברים...
      וגם כאשר חילצתי את חבריי הפצועים בהיתקלות חיבקתי אותם...
      מה אתה אומר טיפשוני עדיין מגעיל אותך?

  • 16.

    באקוודור דבר כזה לא היה יכול לקרות (ל''ת)

    Avi Ecuador, 02/11/09 07:18

  • 15.

    ברברי!!!

    איריס, 02/11/09 07:15

    מזעזע!
    כל כך עצוב שאי אפשר להתנהג כמו עצמך, ולהרגיש מוגן ובטוח!!!!!

    !Be yourself! No matter what they say

  • 14.

    ככה היו עושים ליהודים בעבר

    יצחק, 02/11/09 07:12

    ברוסיה כל אחד היה יכול לחטוף בלי כל סיבה
    אנחנו חייבים להיות רחמנים בני רחמנים
    זה סימן ליהדות

    • ככה יהודים עשו למי שביזה בפרהסיה חוקי ההלכה (ל''ת)

      אם כבר מדברים - רחמים כן למי שמגיע, 02/11/09 07:35

    • יהודים ברוסיה לא עשו שום פרובוקציה - בניגוד להומואים שכופים עצמם (ל''ת)

      אין מה להשוות, 02/11/09 07:51

      • מי כופה עליך מה??

        חובב ציון, 02/11/09 13:27

        ואתם? החשוכים, אנשי ימי הביניים, שלקחתם על היהדות בעלות??? אתם אלו שכופים (ולפעמים אתם גם נראים כמו קופים) את דרך החיים שלכם. פעם הומו הכריח אותך לגעת בגבר אחר? על איזו כפייה אתה מדבר???

      • הפרובוקציה והכפייה של ההומואים שאתה מדבר עליה

        יש מה להשוות, 05/11/09 15:19

        היא בדיוק אותה פרובוקציה וכפייה שהאשימו את היהודים ברוסיה- הם פשוט היו מה שהם וחיו את חייהם.

        אם לדעתך ללכת יד ביד זוהי פרובקציה, אז גם ללכת עם כיפה זוהי פרובוקציה. ולכן היהודים ברוסיה ''כפו'' עצמם בדיוק כמו ההומואים.

    • שטויות. אינך מבין דבר וחצי דבר ביהדות.

      שוקי, 02/11/09 08:26

      פתח פעם את התנ''ל ותיווכח שהיהודים הם אכן רחמנים, אבל אמורים לגלות אפס רחמים ואפס סובלנות כשהדבר מסכן את קיומם.
      כמו כל עם נורמלי.

    • יצחק חאלאס לפני שנבדוק מי האמא שלך (ל''ת)

      אוקיי, 02/11/09 15:48

  • 13.

    גם כשיש רצח, הגופה לא מתלוננת ופותחים בחקירה, למה אתם מחכים במשטרה ? (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 02/11/09 07:05

  • 12.

    למשטרת תל-אביב העלובה יש זמן. גם רבין לא הגיש תלונה, אידיוטים.. (ל''ת)

    משטרה חנטרישית ודמיקולו, 02/11/09 06:44

  • 11.

    אם הוא לא מקבל 10 שנים בפנים = כשלון של הפרקליטות וביהמ (ל''ת)

    ג'ורה, 02/11/09 06:42

  • 10.

    הרשע אין לו גבול. למה ליתקוף אותם? מה הם עשו לך? בן עוולה

    solsam , 02/11/09 06:26

    בן נוולה! חלאת המין האנושי! מי זה שתוקף אנשים ברחובות? חלאות ורשעים! ולתפארת מדינת כל אזרחיה! זה מה שרציתם, וזה מה שקיבלתם! ימין, שמאל, קדימה, דתיים (וללא דעת ובינה) חילוניים (וללא דעת ובינה) ערבים (שיש בהם אמונה אך אינם מקיימים אותה): זו מדינת כל אזרחיה! זו אינה א''י היהודית! יהודי אינו נוהג כך. כולי תקווה שהחבר'ה האלה יחלימו ובמהרה ועל אף שאיני שותף לנטייתם המינית (מטעמים נשיים סקסיים בטירוף אישיים) אני כיהודי אוהב אותם ומאחל להם החלמה מהירה! הטוב: רק טוב יהא לו! הרשע: רק רע ומר ונורא ואיום יהא לו! אבא, שתדע, אני אוהב אותך! חולה מטורף משוגע עליך!

    • יש כאלה שגילויי מין בין גברים מפריעים להם - מדוע הם לא מתחשבים בכך? (ל''ת)

      סתם שאלה, 02/11/09 07:56

      • יש לי חבר ואני רוצה לחבק אותו. אני צריך להתבייש ממך?

        גיא, 02/11/09 10:51

        למה מי אתה? מה עשית? זכית בפרס נובל?

        • גם ממנו וגם ממני אבל בעיקר מעצמך

          יהודי, 02/11/09 16:22

          תראה לאן הדרדרת, ולאן אתה מדרדר את צלם
          הא-להים שבך.
          אכן עצוב ומביש.

          • היחידי שצריך להתבייש הוא אתה בעצמך

            אני, 02/11/09 19:42

            תראה לאיזה רמה הדרדרת, איזה גזען ושונא אדם. גיא רשאי ללכת עם חבר שלו לחבק אותו והוא לא צריך להתבייש לא ממך, לא מהסתם שאלה ובטח שלא מעצמו. להפך. הוא צריך להיות גאה שלמרות אנשים כמוך הוא הולך עם האמת שלו. אתה צריך להתבייש.
            לא למדת כלום מהשואה אה?
            כנראה שזה נכון, היהודים הכי גזעניים.
            איך אומרים? התירוצים אותם תירוצים, רק הקורבן משתנה. רק חבל שמי שמתרץ עכשיו הוא אדם שהיה פעם הקורבן.

            אכן. עצוב ומבייש.

            • קשקשן

              יהודי, 02/11/09 23:41

              לא הגבת בכלל לטיעונים שלי.
              הכי קל להתנפח על שואה וגזענות , כשאין מה לענות, גאדווין היה גאה בך...

          • לבחור שכינה אותי קשקשן

            בן אדם, 06/11/09 14:19

            טיעונים? שו טיעונים? איזה טיעונים הבאת שיש להגיב אליהם? מה טיעון בזה שאתה טוען שהוא צריך להתבייש? איזה טיעון נגדי יש להגיד חוץ מכך שהוא לא צריך להתבייש באהבה שלו ללכת עם האמת שלו אלא אתה היחידי שצריך להתבייש עם הבורות שלך?
            איזה תגובה יש להגיד ל''טיעון'' שאומר''תראה לאן הדרדרת ומדרדר את צלם הא-להים שבך''.?
            טיעון אווילי, פאנטי שמלא במחלה שאתה לוקה בה- קנאות דתית.
            מדוע הוא מדרדר צלם אלהים? כי הוא מקיים משכב זכר? גם חילוניים מחללים שבת, אותו חומרה ואף יותר על פי הספר אגדות בשם''תנך'' - אז מדוע אתה לא מטיף כמו איזה כומר נוצרי הזוי לחילונים שהם מדרדרים את הצלם אלוהים שבהם והם צריכים להתבייש? מה קרה?
            אתה חזק על מיעוט, מפחד מהרוב?

            אתה פתטי. אכן עצוב ומבייש.
            תראה לאן הדרדרת. אתה שופט אנשים על פי אמונה. זכותו של אדם לא להאמין במה שאתה מאמין וזה לא אומר שהוא הדרדר, אלא עם אמונה שונה. אבל כנראה שפלורליזם זה לא נוגע לך.

            עצוב לי עלייך... קנאי דתי מסכן..

          • אה.. ועוד משהו

            בן אדם, 06/11/09 14:19

            לאחר שהגבתי ל''טיעונים'' שלך(עד כמה שאפשר לקרוא לאמירה''אתה צריך להתבייש בעצמך, תראה לאן הדרדת ומדרדר את צלם אלוהים'' ''טיעונים''- אין בכך שום טיעון. מה הטיעון שלך? לא הסברת את עצמך. רק אמרת אמירה חשוכה שמקורה במחלת נפש שאתה לוקה בה הנקראת קנאות דתית והתסמינים שלה שאם מישהו עם אמונה שלונה משלך הוא צריך להתבייש והוא הדרדר.).תשנה את שמך. אתה לא יהודי, זאת אומרת אתה כנראה כן, אבל הדעה שלך היא לא דעתך בגלל שאתה יהודי, אם אתה רוצה להתאים את הדעות הגזעניות, חשוכות, קנאיות דתיות ושונאות את האחר יהודי זה מוציא שם רע. עדיף לך ''גזען'', ''חשוך'' וכדומה.

            חבל...עצוב לי עלייך.
            אתה מבייש אותי ואת היהודים. עם שעבר פרעות רק בגלל שנאת האחר עדיין מוציא מתוכו אנשים כמוך - שאומרים שאחרים הם צריכים להתבייש בעצמם ומדורדרים רק כי הם שונים ממך. ממה כמו אלה שאמרו שיהודים צריכים להתבייש בעצמם כי הם מ''גזע נחות'' ושהם מדרדרים את הגזע האנושי הטהור.

            אכן. עצוב ומביש.(ולא אתפלא אם אתה מפחד להביע את דעותיך הגזעניות בפומבי. ואין שמח ממני. הרי גזענות הפכה מזמן למבישה,הומופובים מתחבאים בטוקבקים בעוד שהומואים צועדים בגאווה).

      • יש כאלה שחובשי כיפות מפריעים להם-מדוע הם לא מתחשבים בכך? (ל''ת)

        טבעוני, 02/11/09 11:08

    • הם מאיימים על הגבריות שלו,כמובן שאני לא מצדיק אני

      רועי, 02/11/09 08:13

      רק מסביר לך מאיפה זה מגיע.

      15 שנה לתוקף הומואים וחיסלנו את התופעה הזאת!

    • בוריס... תחזור במינהרת הזמן ל 1939 יותר מתאים לך (ל''ת)

      עופרר , 02/11/09 08:30

  • 9.

    למה הם מתחבקים ברחוב ???שיחיו ויעשו מה שהם רוצים,אבל למה בפומבי-בכוונה

    בוריס, 02/11/09 06:17

    הם בכלל חולי נפש-שלא יגידו שהם נולדו כך,עוד לא ראיתי כלב עם כלב או חתול עם חתול,רוצים בכוונה להציג את עצמם כהומואים-זה מה שמעצבן,איפשר להצדיק את התוקפים מצד שני אפשר להבין אותם,עוד קצת והומואים יתנשקו ויתחברו ברחובות ליפני הילדים כמו באמסטרדם.

    • אין גבול לטפשות

      אור, 02/11/09 08:36

      אדון בוריס היקר,
      מה שאתה אומר זה בדיוק כמו שאני אגיד שלרוסים אסור לדבר רוסית ברחוב כי אנחנו בישראל. אם הם רוצים שידברו בבית בשקט בלי שאף אחד ישמע אותם, אבל אם הם עושים את זה בחוץ, בפומבי, אפשר להבין את מי שיאשפז אותם בגלל זה. מה זה פה? רוסיה??? עוד קצת וישמעו פה גם מוסיקה ברוסית.
      תשליך את זה על עצמך ותחשוב איך אתה היית מתמודד...
      ואגב, אני לא באמת ''שונא'' רוסים. אני בעצמי רוסי.

    • אחח בוריס בוריס. טוב שיש ויקיפדיה הא?

      נט, 02/11/09 08:37

      הומוסקסואליות בבעלי חיים, בבקשה:
      http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%AA_%D7%91%D7%91%D7%A2%D7%9C%D7%99_%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D

    • תגובה לאדון בוריס!

      חני, 02/11/09 09:51

      מי שחולה נפש פה זה אתה ולא הם.
      הם אנשים בדיוק כמוך וכמו כולם רק עם נטיות אחרות זה הכל.
      כל אחד חי את חייו לפי ראות עיניו ואתה לא תבוא פה ותלמד אותם מה לעשות ואיך לחיות.

      אין לך שום זכות!

      הבן אדם הזה שתקף אותם הסתובב שם ליד המועדון בכוונה כדי לתקוף אותם בכוונה.

      תחשוב אתה אם אתה יהודי בכלל, איך אתה היית מרגיש במקום שממנו באת לכאן אם היו קוראים לך ''יהודי מסריח'', אה?

      מעניין שכל הגויים מוצאים לעצמם איזו ''סבתא יהודייה'' כדי לעלות לארץ, שם אוכלים חזיר ופה פתאום עם פאות וזקן פשוט בושה.

  • 8.

    אולי זה הרוצח? (ל''ת)

    יעל, 02/11/09 06:16

  • 7.

    ואל תשכחו להצביע ש''ס(הם יטפלו גם בעובדים הזרים) (ל''ת)

    תמנון, 02/11/09 05:56

    • מה הקשר ש''ס?

      דולי, 02/11/09 07:17

      מדובר פה בציבור אחר....
      התגובה שלך סתומה.

    • אל תדאג אצביע לש''ס עדיף ממרצ הכופרים!

      ניר, 02/11/09 07:18

      ואני מסורתי לא דתי עם כיפה.

      • אתה מתכוון שאתה מזרחי עם רגשי נחיתות (ל''ת)

        ובגלל זה מצביע לש''ס. לא בגלל המסורת או הדת., 02/11/09 14:31

    • אני מכיר את התוקף

      קלפי, 02/11/09 07:36

      הוא מצביע מר''צ

    • ש''ס פועלת לטובת כלל הציבור בישראל - הפעם הם נלחמים לטובה (ל''ת)

      הלוואי שיהיו 20 מנדטים בעתיד, 02/11/09 07:49

    • אני מוכן להתערב על כל הון שבעולם שהתוקפים לא היו ש''סניקים (ל''ת)

      אבי, 02/11/09 08:10

    • הנה עוד טיפש.... (ל''ת)

      אור, 02/11/09 08:38

  • 6.

    חלם

    בן אנוש, 02/11/09 05:26

    ''כיוון ששני המותקפים אושפזו בבית החולים לפני שהספיקו להגיש תלונה, במשטרה עדיין לא פתחו בחקירה''

    אין מילים

  • 5.

    ממש כואב לי על ההומואים האלה, הם בני אדם כמו כולנו, אבל

    חבל שהם אינם מבינים..., 02/11/09 03:59

    מדוע הם חייבים להפגין את זוגיותם בראש חוצות? אני אדם עם ראש פתוח ומקבל את כולם כמו שהם אפילו שאני ממש נגעל כשאני רואה שני גברים מתגופפים ברחוב.

    • אבל...מה?הומופוב, אלימות זו אלימות בלי אבל!!! (ל''ת)

      תמנון, 02/11/09 05:57

    • זו זכותם להפגין את זוגיותם כמו כל אחד אחר.

      חוצפן, 02/11/09 05:57

      צר לי, אבל אתה ממש לא עם ראש פתוח. אתה אטום לחלוטין. ואין דבר כזה מתגופפים.

      • מתגופפים = מתמזמזים (ל''ת)

        מורה לעברית, 02/11/09 06:37

      • אתה החוצפן..שיתחבקו בבית לא ברחוב מול ילדים. (ל''ת)

        ניר, 02/11/09 07:16

        • אוי לא, ילדים רואים שני גברים מתחבקים

          שוקו, 02/11/09 12:26

          ממש סוף העולם.

      • אין להם זכות להגעיל אותי ולגרום לי אי נוחות ברחוב (ל''ת)

        נקודת מוצא שגוייה ואגואיסטית, 02/11/09 07:50

        • באמת? אין להם זכות? באיזה ספר חוקים זה כתוב?

          נמשיך להתחבק ונמשיך להתנשק. תלמד לשלוט ביידים שלך., 02/11/09 14:30

          אתה מוזמן לתבוע אותם.

          מי שמדבר על אגואיזים. נקודת המוצא שלך שכל העולם צריך לפועל לפי הטעם האישי שלך.

          בעיה שלך שזה מגעיל אותך. תפנה מבט. אף אחד לא מכריח אותך לבהות בהם. גם אנשים כמוך מגעילים אותי וגורמים לי אי נוחות, אז מה? אני עדיין לא טוען שאין לך זכות.

          זה בדיוק כמו שתראה איזה בים בבגד ים. שלדעתך היא שמנה ומגעילה אותך אבל היא מרגישה נוח עם הגוף שלה. נראה לך הגיוני שתלך להגיד לה את מגעילה אותי ואין לך זכות לעשות זאת, אני דורש ממך לא ללכת עם בגד ים?
          לא. אותו דבר כאן.
          יש לך בעיה? בעיה שלך.

        • גם אנשים שהולכים עם כיפה ברחוב מגעילים אותי

          יובל, 02/11/09 14:53

          איזה זכות יש להם להגעיל אותי?!? זה אומר שמותר לי לפרק דתיים ברחוב?

          איזה אנשים מגעילים וטיפשים חיים במדינה הזו

          • תנסה להבין את ההבדל.....

            ליובל המבולבל, 07/11/09 21:25

            בין שני אנשים מחובקים לבין איש עם כיפה שזה אתו הדבר כמו איש עם כובע

    • מעולם לא הלכת חבוק עם בחורה? (ל''ת)

      מלה טובה, 02/11/09 06:25

    • חבל שאת לא מבינה

      תתעוררי כבר, 02/11/09 06:32

      כשאת רואה גבר ואישה מתגפפים ברחוב - זה ניראה לך טיבעי.
      כך גם הומואים. גם להם מגיע ! הם לא שונים מאף אדם אחר.
      אם לך מגיע משהו, גם להם מגיע אותו דבר.

      • ל''תתעוררי כבר'' –

        חבל שהם אינם מבינים..., 02/11/09 08:42

        ראשית, אני לא גב', אני אדון.
        שנית, אני התעוררתי כבר מזמן, אני מתגורר בסן–פרנסיסקו כבר כשלושים שנה והייתי עד למאבקם של ההומואים כבר מראשיתה ואני תומך בהם.
        מחצית מלקוחותי הם הומואים ודי הרבה מהם אני דיי מחבב. אבל הבעיה איתם היא שכשאתה דוחה את חיזוריהם (ולפעמים אני מצטער שאני יפה תואר) – הם יתקעו לך סכין בגב.
        ההומואים כאן כבר למדו מזמן שכל עוד הם מתגפפים ברבים ברובע שלהם (בקסטרו) או ברחוב פולק (רח' הזונות הגבריים), אין להם מה לדאוג, אבל ברגע שהם יוצאים מחוץ לאזור שלהם – יש סיכוי גדול שהם יותקפו.

        אז אולי ההומואים בארץ צריכים להפנים שישנם מקומות שלא כדאי להם להתגפף ברבים, וזאת אך ורק להגנתם האישית.

        כמו כן אני מציע שאף ישראלי לא יסתובב בדרום בגדד עם חולצה על מכבי ת''א....

        • אני מסכים עם ''חבל שהם אינם מבינים''.

          קיקו וקוקי., 03/11/09 00:10

          אני מתגורר בסן פרנסיסקו כבר 5 שנים ויש לי חברים טובים בבנין שאני מתגורר בו שהם הומואים. וזה נכון שהם אינם אפילו אוחזים ידיים כשהם מחוץ לשכונת קסטרו מפני שישנם כאן הרבה אמריקנים, מקסיקנים ואפילו סינים שיתקפו אותם, אבל כל עוד והגייז לא מתחרמנים ברחוב, אף אחד לא מתיחס אליהם אפילו שהם מנענעים את הטוסיק בלכתם ברחוב.

    • זכותך להגעל

      יוסי גורביץ, 02/11/09 06:55

      אין לך זכות להרים יד.

    • גם אני נגעל כשאני רואה טיפוסים כמוך ברחוב, אבל אני לא מפוצץ אותם במכות (ל''ת)

      אח גאה של הומו, 02/11/09 07:17

    • לי ממש כואב עליך

      יהודית שיינר, 02/11/09 08:36

      שנולדת עם מחשות חשוכות כאלה

    • לנגעל..

      אור, 02/11/09 08:47

      אני שמח שאתה עם ראש פתוח, אבל אותי מגעיל למשל אנשים שמקיאים מרוב אלכוהול. אתה רואה אותי מסתובב מסביב למועדונים ומחכה לאנשים כדי לקרוע אותם?
      אם אתה רוצה באמת להיות עם ראש פתוח, פשוט תבין שכמוך קיימים עוד אנשים רבים, וכל אחד הוא קצת שונה... וזה הכל בסדר.

    • זה באמת נשמע לך כמו ''זוגיות'' ?

      יהודי, 02/11/09 11:10

      בן 40 ובן 20 ?
      לי זה נשמע כמו סטוץ או סוג של פדופיליה, בחסות משמרות הלילה של ה''נאורות''...
      הולך להקיא.

      • למה? אין סטרייטים עם פערי גילים???

        יובל, 02/11/09 14:54

        זו המצאה של הומואים??

        הומופוב

        • טיפש !

          עמית, 02/11/09 15:47

          חמוד איפה אתה חיי ?ואל תבלבל לי בביצים כי גם אצל סטרייטים קיימים הפרשי גילאים.....ואין קשר בין זה לתקיפה....

      • תקרא שוב....

        עמית, 02/11/09 15:49

        זה שנות ה20 המאוחרות.....תקרא שוב ותבין....וביג דיל מעניין שאם זה היה גבר ובחורה זה לא היה כזה מפריע לך...?

    • ואני נגעל מבן אדם מגעיל וחסר תרבות כמוך!! (ל''ת)

      סטרייט גאה, 03/11/09 20:50

  • 4.

    אלימות היא התוצאה של הסתה הומופובית

    מזועזעת, 02/11/09 03:47

    אי אפשר לנתק בין אלימות כלפי הומואים לבין כל ההומופוביה שעדיין קיימת בארץ שלנו. כל עוד מופצת שנאת חינם כלפי הומואים, יהיו אנשים שייראו בכך היתר לאלימות. וכבר ראינו דוגמאות רבות בהיסטוריה שלנו לכך שהסתה הופכת לאלימות ולרצח.
    החלמה מהירה לפצועים!

  • 3.

    עברית קשה שפה

    דוד, ברוקלין, 02/11/09 03:36

    כיוון ששני המותקפים אושפזו בבית החולים לפני שהספיקו להגיש תלונה, הם עדיין לא הספיקו להתלונן.

  • 2.

    שהמשטרה תבקש את ה IP של כל מי שעלץ ושמח בטוקבקים על הרצח באוגוסט

    צבי, 02/11/09 03:02

    ותשאל אותם איפה הם היו הלילה.

    • אתה 0 מאופס!!! (ל''ת)

      לצבי, 02/11/09 07:15

      • ואתה כנראה

        חובב ציון, 02/11/09 13:17

        הומו בארון. מי שמגיב באגרסיביות כזו לתגובה של צבי כנראה מפנטז על משכבו בלילות על חברו הטוב מהעבודה....

    • ההומואים מהלכים אימים על כולם - ואונסים עצמם על הציבור (ל''ת)

      עוד דוגמא של הומואים פאשיסטים!, 02/11/09 07:20

  • 1.

    עד מתי?

    נדב, 02/11/09 01:47

    בסדר, אז מערכת החינוך מגוכחת לחלוטין והמורים בשכר פעוט. אז מה! לפחות שיקחו את התקציב החסר של משרד החינוך ותשקיעו אותו בבית כלא ענק בנגב שיאכלס תועבות אדם שהמערכת הכושלת מייצרת - בדיוק כמו התוקף העלוב עליו מדובר בכתבה.