• 208.

    ישי אוהבים אותך ,תמשיך !!!

    טופי-קראנץ, 18/11/09 17:58

    יישר כוח לך וליחידת עוז הנפלאה !

    המשיכו כך

    אתם מגיני הציבור ,אוהבים אותכם

  • 207.

    מעניין מה יעשה אלי ישי אם יגיעו מרוקאים ערבים לארץ ? (ל''ת)

    סווטלנה, 18/11/09 17:53

    • זה שאלי ישי ממוצא מזרחי -לא קשור !

      אורן, 19/11/09 12:41

      סווטלנה שלום ! אני מבין ע''פ השם הפרטי שלך שמוצאך הוא מאירופה. גם הורי משם ! אני צבר חילוני . אמנם במישור התרבותי אני לא בהכרח מתחבר לסיגנון המזרחי ! אך לשניה אחת אני לא שוכח כי הם יהודים !!!! והעובדה הנ''ל מקרבת אותי אליהם בצורה החזקה ביותר ! אני חרד לקיומה של ישראל כמדינה יהודית ! העובדה שאלי ישי ממוצא מזרחי בכלל לא קשורה לעניין ! הציויון היהודי חשוב לו-והוא צודק במאה אחוז ! וההערה שלך לגבי המרוקאים הערביים היא לא לעניין !

  • 206.

    אלי ישי אתה גדול

    מעריץ ש''ס, 16/11/09 20:45

    1. הכנסת את שס לתנועה הציונית
    2. אתה סוגר את חברות כח האדם - מה יהיה על בניזרי?
    3. אתה הולך לשלוח את תלמידי הישיבות לעבוד ולא יצטרכו יותר עובדים זרים.
    4. שס תרים את דגל הציונות והרב עובדיה ייבש ביצות הורא וישר כח.

  • 205.

    מי שלא חוקי שיחזור לארצו

    שמואל, 16/11/09 20:44

    כשהעובדים הזרים הגיעו לישראל ידעו היטב שאחרי מספר שנים הם צריכים לעזוב. הם נשארו, עברו על החוק. אם נוותר הפעם, לעולם לא יהיה סוף.
    את המסתננים צריך לגרש. בהתחלה הם כנועים, מנומסים, אסירי תודה ואחרי מספר שנים דורשים זכויות להם או לילדיהם כמו העובדים הזרים הלא חוקיים.

  • 204.

    מעדיף כל מסתננן על פני ציבור ש''ס (ל''ת)

    מוי, 16/11/09 20:06

  • 203.

    ישי דואג למפעל הציוני? זו בדיחה או מה?

    איש אחד, 16/11/09 19:39

    שידאג קודם שחבריו יפסיקו את ההפגנות שלהם בשבתות בירושלים,
    בטוח יש אצלו ואצל חבר מרעיו עובדים זרים בבית,

  • 202.

    השר מזכיר את הטיהור האתני של............. (ל''ת)

    אזרח, 05/11/09 19:06

  • 201.

    אין להשאיר כאן את כל הבררה שמדינות אחרות זורקות כולל כל הילדים שלהם (ל''ת)

    רחלי, 03/11/09 22:08

  • 200.

    זרים

    אזרח, 02/11/09 11:21

    די מספיק עים הדרמות עים כול הצער צריך לאמץ את המישפט ''עניי עירך קודמים''להוסיף מצוקות על המצוקות הקימות כבר כבד עלינו מכון שכול אלה שמרעישים הם מהמעמד הגבוה כדוגמת הבת של מימן שלא חבתה מזה קושי דקה בחיים

  • 199.

    כי איך שזה נראה, לנו אין הרבה... (ל''ת)

    כדאי להשאיר אותם כדי שינכס קצת שכל למדינה הזו, 02/11/09 11:14

  • 198.

    אלי חזק ואמץ (ל''ת)

    רינה, 02/11/09 11:00

  • 197.

    ישי=ישר כוח=צודק בטענתו=הוריהם באו להתפרנס=לא היית כוונה לאמץ אותם(:-( (ל''ת)

    נ.כהן בקושי יש מקום לעצמנו=להם יש ארץ אחרת לנו לא!, 02/11/09 10:53

  • 196.

    לא ש''סניק אבל שוקל להיות ישי צודק ב-100 אחוז

    אבי שלו, 02/11/09 10:49

    בסופו של יום המדינה הזאת יהודית ואסור לתת ליותר מדי זרים להיכנס לפה אנחנו לא מדינת פליטים! כל ארצות המערב הנאורות כבר לא נותנות אזרחות על ימין ועל שמאל למה שאנחנו ניתן ,שימו לב שאף אחד לא לוחץ עלינו מבחוץ לשמור על ילדי העובדים הזרים

  • 195.

    ישי, אתה צודק. אל תוותר לפופוליזם זול.

    רפניל , 02/11/09 10:41

    אין בכותרת הדברים כדי לומר שישראל צריכה ל''ברוח'' מכל שמץ של גישה הומנית, למשל, למקרים קשים של פליטות כשסכנה נשקפת בהם לפליטים, אבל:
    א. צריכה להיות מדיניות ברורה,
    ב. מול החורגים ממנה - יד קשה,
    ג. בלי צביעות, ובלי לשרת אינטרסים של חברות ומשרדים לייבוא עובדים ''זולים'',
    ד. יש להתחשב באלו שיושבים בישראל פרק זמן ארוך ברשות.
    ה. כל מקרה לגופו, על יסוד קריטריונים גלויים ומוגדרים היטב.
    ו. מכסה שנתית מוגבלת ב''חוק יסוד הגירה''.
    ז. כל החלטה עכשווית צריכה להגזר ממדיניות כוללת ומצפי השלכותיה לעתיד לבוא.

  • 194.

    בבחירות הבאות אני יזכור טוב את ישי לטובה , ישי רוב העם תומך בך!

    אבי שלו, 02/11/09 10:40

    אי אפשר לאפשר לילדים האלה לקבל אזרחות פשוט אסור לאפשר את זה גם ככה יש לנו מספיק בעיות עם עוד מלא מיעוטים פה בארץ ,מה אנחנו צריכים גם עוד ילדים זרים על הראש!?!?

  • 193.

    הגידו כן לאלי ישי

    צודק, 02/11/09 10:30

    אלי ישי, לך בכוחך זה והושעת את ישראל.
    כמה נזיפות, השפלות, תארי גזענות, והעלבות מקבל השר. כל יפי הנפש הצבועים ןהפוליטיראים למיניהם, רדו ממנו.
    אלי ישי הוא אדם אמיץ, שלא מתחנף לעם.
    בעוד 20 שנה, כולם יודו באמיתות דבריו, אבל זה יהיה מאוחר מדי.

  • 192.

    ל****183 אין פה שום גירוש זו חזרה לארצם

    מני, 02/11/09 10:28

    השר ישי צודק.
    מה יהיה עוד עשר עשרים שנה
    שיהיו פה מעל מיליון זרים.
    העובדים הזרים באו בידיע שהם באים לעבוד
    לתקופה מסוימת.
    ויכול להיות גם שאוייבנו ישלחו עוד ועוד
    עובדים זרים כביכול הכדי להרהר לנו פה
    את הרוב היהודי.הרי מי כל המסתננים
    רובם מסודן ומאוריטניה שזה אומר הכל.

  • 191.

    אנחנו לא מגרשים אנחנו מחזירים

    יהודי, 02/11/09 10:22

    חזק ואמץ אלי ישי

  • 190.

    ישי -חזק ואמץ (ל''ת)

    אבי, 02/11/09 10:12

  • 189.

    איפה ביבי ? למה לא תעיף את ש''ס מהממשלה החשוכה הזו ? (ל''ת)

    רועי, 02/11/09 09:59

  • 188.

    הזרים אזרחים מצוינים שיחזקו את החברה, הם אוהבי המדינה

    קובי, 02/11/09 09:58

    בניגוד לחרדים

  • 187.

    אלי ישי אל תרא ואל תחת: כולו מדובר ב - 1.200 ילדים....ילדים...ילדים... (ל''ת)

    הביטניק מאשדוד, 02/11/09 09:58

  • 186.

    הזדמנות פז לחזק את המדינה נגד החרדים הפרזיטיים

    דוד, 02/11/09 09:57

    להשאיר אזרחים טובים כמו הזרים

  • 185.

    לא מכיר את ישי, אך דרכך נכונה, כך נהוג בכל העולם.

    אזרח ישראלי, 02/11/09 09:43

    ההתלהמות נגדך הם של סתם יפי נפש מדוע אינך רואה את הזרים גרים בצפון תל אביב רק עם העניים של דרום תל אביב.שחייהם הפכו קשים יותר.בגרמניה עובדת עם אשור 4 שנים לא הורשתה להביא את ילדיה ועם סיום האשור התעופפה מגרמניה. ארה''ב אף גרוע יותר.מספיק עם ההצגות מהגרי עבודה שונים מפליטים לפליטים יש לעזור לא למהגרי עבודה.

  • 184.

    אפשר לשלח אותם עם מחנה מרצ מפה?! (ל''ת)

    מנחם, 02/11/09 08:48

    • שים לב ל183 למשל. כמובן אין גבול לאמצעי ההסתה שהם נוקטים. (ל''ת)

      פעילים פה כותבים ערבים המתחזים ליהודים., 02/11/09 10:28

  • 183.

    שכחתם?!?! היינו בצד של המגורשים לפני כ60 שנים!!!!!!!!!!!!!!!

    צאצאית למגורשת מאירופה!, 02/11/09 08:41

    בגלל (!!!) שהיינו יהודים. כעת אנחנו עושים זאת לעם אחר?!?!? אני מתביישת

    • תמשיכי להתבייש ואנחנו נמשיך לשמור על הארץ האחת והיחידה שיש לנו,אז (ל''ת)

      תמשיכי מיידלע להתבייש אנחנו איתך,אבל הארץ מעל כולם, 02/11/09 09:19

    • בסירובכם לאפשר למשפחותינו להימלט לא''י בתק' שזה היה בהחלט ניתן.

      183 עליכם הערבים מוטלת אחריות כבדה לתוצאות השואה, 02/11/09 10:25

      כעת אתה 'יהודיה'? לא אגלה לך כמובן כיצד הניסוח שלך מעיד עליך. אתה עובד ברשת התגובות של המחבלים, מתכנס לתוך עורם של קורבנותיך.

    • אני דור שלישי למגורשים מאירופה ,מה הקשר?? זה לא שרודפים אותן במדינות

      אבי שלו, 02/11/09 10:51

      המוצא שלהם ,הם לא מסכנים שם פשוט רמת החיים שם ירודה יותר ותאמיני לי המדינות כמו סין ופיליפין יש שם יותר מים וירוק מאשר פה אז שלא יתבכיינו

  • 182.

    לא גירוש אלא חזרה למדינתם

    חיים, 02/11/09 08:37

    אין צורך לומר גירוש מכוון שמדינת ישראל לא צריכה להפעיל כוח אלא להחזיר את אותם עובדים זרים וילדהם למדינתם מכוון שיש לכולם מדינת מוצא ולתת- להם מענק כספי על-מנת שיוכלו להיסתגל מחדש, ויש לזכור שההורים של אותם ילדים מנהלים את מאבקם להישארות במדינה על גבם של ילדהם

  • 181.

    אלי ישי צודק,

    שם, 02/11/09 08:28

    מיום ליום אני מעריך את אלי ישי יותר ויותר, מי יודע אולי עוד אבחר בש''ס על האומץ להיות צודק, נכון ולא צבוע.

  • 180.

    אלי ישי/כללי

    אורית, 02/11/09 07:40

    האדם הזה והרב שלו לא עבדו יום אחד בחחיהם, עבודה המועילה לכלל הקהילה. ההשמצות משך השנים, הטלת דברי תורה בחיילים, בקיבוצים ובכלל לאורך הזמן ואין דין ודיין. העתעלקות על מיסי החילוניים,אי שרות בצבא '' תורתם אומנותם'' מביאות לאדם כזה להפריח רעיונות שצריכים לשמור עלינו ?
    מדוע אין מפרידים דת ומדינה ואז נראה אותם.

  • 179.

    במדינת הצבועים מתאכזרים לאזרחים הישרים - ומתחפשים לצדיקים בגימיקים (ל''ת)

    אלי אתה מייצג 90% מהציבור - ותגיד לשפלים שיתבישו, 02/11/09 07:38

  • 178.

    גירוש ילדי העובדים הזרים

    מיו, 02/11/09 07:15

    אדוני השר,
    מי קוטף הפירות והירקות בשדות שאתה אוכל כל יום?
    מי מטפל בקשישים היהודים?
    לא אתה, לא אנשי קהילתך, ולא הישראלים.
    אז,תפסיק להיות צבוע
    ותכבד את הגר שבשעריך

    • ולכן ודווקא בגלל הסיבה

      ישראלית, 02/11/09 09:17

      הזו צריך לתת לישראלים את העבודה לעשות . אנחנו מדינה יהודית ותודה לאל שכך.צא וראה מה מחכה לך ב''חוץ'' מה שנקרא זכרון קצר.
      תחי מדינתנו על כל צרותנו,
      די ליד הקלה עם כל מה שקשור בנו, הגיע הזמן לחזור לעצמנו. זה אפשרי וטובה שעה אחת קודם.
      יום טוב ומבורך

      • תמצא לי אחד שיעבוד בעבודה כזו

        משה כהן, 02/11/09 11:12

        תתעוררו - בכל העולם יש תושים זרים שעושים את העבודה הזו.
        מלבד זה אין ישראלי שיטפל בזקנים אז על מה אתם מדברים?
        סתם קשקנים שלא מבינים מה התרומה שלהם להרבה אנשים במדינה.

  • 177.

    אני רואה את התגובות של הטוקבקיסטים ואני מתבייש

    אלון ה, 02/11/09 06:27

    ככל הנראה אני יכול לומר גם על אלי ישי וגם על הטוקבקיסטים את הדברים הבאים:

    אם נגיד עליהם שהם גזענים מכוערים ושפלים, זאת בכלל לא תהיה הגזמה

    אם נגיד עליהם שהם סכנה לחברה הישראלית, זאת לא תהיה הגזמה

    אם נגיד עליהם שהם בכלל סכנה לאנושות, אז זאת ממש לא תהיה הגזמה

    אם נגיד עליהם שהם בפירוש בוגדים במורשת היהודית, במיוחד לאור העובדה שהם מרשים לעצמם לנהוג כפי שגויים בעבר נהגו ביהודים (לא כל הגויים היו כאלה מטונפים, היו כאלה שנהגו בטוב לב אל היהודים), אז זה בפירוש לא תהיה הגזמה

    • אם אני אגיד שאתה סתום שלא רואה מטר קדימה זה רחוק מהגזמה (ל''ת)

      עינת, 02/11/09 10:59

  • 176.

    צבועים

    אני, 01/11/09 18:56

    תראו איך כולם מגנים על גויים זרים שבאים להשתלט על המדינ איפה הייתם בפינוי גוש קטיף? מישהו ריחם על תינוקות בית רבן שפינו אותם מביתם ומחייהם כאילו זה לא המדינה שלהם? מה עם עניי עירך קודמים? איפה אהבת הארץ ? מישהו שואל מה עם משפחות המפונים ? איפה הם גרים? יש להם עבודה? לא איכפת לכם בכלל ואפילו שהרוב מודה שההתנתקות היתה טעות

  • 175.

    יכולות שאפשר לתת פרק זמן סביר לחוקיים, שיעזבו את ארץ בשלום.

    borisdo , 01/11/09 18:48

    מדינה במידה חיונית, קיומית, לא יכולה להרשות לעצמה קליטת זרים.
    יכולות שאפשר לתת פרק זמן סביר לחוקיים, שיעזבו את ארץ בשלום.

  • 174.

    ישי צדק ב 100%, יש במדינה צבועים שתוך הומניות מזויפת, פוגעים ביהדות.

    borisdo , 01/11/09 18:42

    אסור לנו, לעם קטן למלה מדינה עם זרים.
    כי נאבד מדינה.
    ישי צדק ב 100%, יש במדינה הרבה צבועים שתוך התחזות בהומניות מזויפת, פוגעים באופי, בשייכותה יהודית של מדינת ישראל.
    ישי צדק ב 100%,

  • 173.

    כבוד השר, אתה צודק. (ל''ת)

    קיבוצניק מקיבוץ מפלסים, 01/11/09 18:34

  • 172.

    בואו להפגין נגד השמאל והתקשורת ולהחזרת הזרים על משפחותיהם לארצותיהם.

    ועד פעולה התקוה-שפירא. למה אתם מצנזרים?, 01/11/09 18:34

    בואו להפגין להחזרת הזרים על משפחותיהם לארצותיהם: יש להם ארץ, עם ומדינה משלהם.
    ההפגנה תתקיים בשכונת התקוה ביום שלישי הקרוב (3.11) ב-7 בערב, בצומת אצ''ל/ההגנה (הכניסה לשוק התקוה)
    מי מנצל את עבודת הזרים? תושבי אזורים מבוססים בתל אביב ובערים הסמוכות, אבל עובדיהם המסכנים גרים אצלנו. ה''נאורים'' (כמו גילה אלמגור) רוצים את הזרים בישראל, אך חלילה לא בשכונותיהם ולא בבתי הספר של ילדיהם.
    תושבי השכונות: עד מתי ניתן לשמאלנים הצפונים לשלוט בחיינו? הם מפגינים ומתנגדים להחזרת הזרים, הם ''נאורים'' על חשבון שכונות העוני של דרום תל אביב.

    • ככה הם מנהלים אותנו. רק כעת נודע לי שגולדרינג הרוצח היה שמאלן קיצוני. (ל''ת)

      התקשורת תסתיר את קיום ההפגנה.., 02/11/09 10:17

  • 171.

    אלי ישי צודק. הילדים יתרגלו מהר מאוד לארץ מוצא הוריהם.

    עופר, 01/11/09 18:27

    לא מגרשים למדינות שהם לא מכירים. מחזירים אותם לבית שלהם, השפה, האוכל הכל מוכר, ההורים שלהם לא צריכים את משרד הפנים לקליטה שלהם, מגיעים לפה עולים חדשים שאין להם שום קשר עם השפה ועם המדינה ורובם מסתדרים, גם הם ידעו להסתדר. הילדים כמובן לא אשמים אבל ההורים שלהם בהחלט.
    יאללה חזרה לבית שלכם.

  • 170.

    עדיף תאילנדים על מצביעי ש''ס

    אלכס, 01/11/09 18:20

    הם לא גוזלים מיליארדים של קיצבאות ילדים ודמי בטלה.
    הם לא גונבים ומועלים.
    הם לא מאמינים בקברים ובחמסות.
    אין אצלהם הרב פינטו והבאבא רנטגן וכל יתר החלאות שמוצצות את הדם מפתיים אומללים קשי יום.
    הם עובדים קשה ולא מתבטלים והילדים שלהם לא מסתובבים עם סכינים.
    ובדרך כלל הם אנשים חביבים ומנומסים - ההיפך הגמור מהבובלילים שמצביעים לש''ס.

  • 169.

    גדודי העבודה של ש''ס ??? ממורמרים שלוקחים להם עבודה ??? (ל''ת)

    וברק התחיל לדאוג פתאום לילדים של זרים ???, 01/11/09 18:01

  • 168.

    שלא כמו אנשי ש'ס, העובדים הזרים עובדים למחייתם ומכאן סלידתו מהם של השר (ל''ת)

    אלי ישי, החושש שמא ידביקו חלק מאנשיו בחיידק העבודה, 01/11/09 17:46

  • 167.

    מי ידאג למשפחת 1200 הילדים עד שתתקבל החלטה ?

    ש, 01/11/09 17:39

    לא ברור לי מה תהיה מעמדן הזמני של משפחת 1200 הילדים שהפכו אותם לסמל המאבק. כי ברור שחוץ מהילדים המככבים יש גם משפחה , מצומצמת או מורחבת. מה שמעניין אותי לדעת כיצד המשפחות האלו יתפרנסו בשנה הקרובה ? האם ישלמו מיסים , ביטוח לאומי מס, בריאות וכל מה שנחוץ שלא יפלו לנטל על המדינה ? אם מישהו יודע את התשובה אשמח לשמוע ? לא שמעתי כל התייחסות לנושא מהנוגעים בדבר, כולל השר ישי ולי זה דווקא נראה מאד חשוב ומשמעותי.

  • 166.

    אם לדנמרק ושבדיה היה ישי משלהם

    שגיב א., 01/11/09 17:18

    הם לא היו הופכים להיות הזרים במדינתם תוך פחות מכמה עשורים!

  • 165.

    אלי ישי, הלוואי ויכולתי לואמק מעל ''במה'' זו מה...

    אחד שמרחם על אלי שי!, 01/11/09 16:59

    אני חושב על התנהגותך, אבל אז אני בטוח ש-NRG לא היו מפרסמים זאת, מכל מקום - מי יתן שהקב''ה יסלח לך על עוותותיך בנושא הזה - אמן!

  • 164.

    לשר ישי, אתה צודק, המשך בכוחך זה. (ל''ת)

    חס, עמקים, 01/11/09 16:55

  • 163.

    הפעם אני ממש מסכים עם אלי ישי

    אלון, 01/11/09 16:52

    חייבים לגרש את הזרים.

  • 162.

    כל הכבוד על האומץ!!!

    כל הכבוד לישי, 01/11/09 16:52

    מול השרים ואנשי הממשלה שחושבים שעה קדימה, יש מי שמוכן לסכן את הפופולריות שלו ולחשוב קדימה.
    הוא דואג לנו- לאלה שלא מכינים לעצמם ויזה ואזרחות חוץ למקרה שהמדינה תתמוטט.
    חייבים לגבות אותו מלמטה!!!

  • 161.

    לשם שינוי הוא צודק: גם בארה''ב הקימו חומה נגד מקסיקו ודרום אמריקה (ל''ת)

    למה הם כן ואנחנו לא?, 01/11/09 16:51

  • 160.

    צודק ב-1000000%

    בש דרום, 01/11/09 16:35

    בואו תראו מה קורה בדרום..
    כל יום כ-70 סודנים מסתננים כאילו כלום, לוקחים לכולם את מקומות העבודה שלהם!!
    אנחנו יהודים, יש לנו מדינה אחת, אותי זה לא מעניין מאיפה הם ברחו ולמה..
    לגרש את הילדים וכל הזרים הללו ומהר!!!!
    רק ''יפי הנפש'' נלחמים למענם.. הרי הם לא רואים מה קורה למטה...
    אלי ישי - חזק ואמץ!
    אמן ותצליח במשימתך - לגירוש הזרים..
    אולי אפילו תשקול משאל עם - אני בטוחה שתנצח......
    בהצלחה!!

  • 159.

    הוא צודק !ומגלה אחריות לעתיד. (ל''ת)

    רחמנים או צבועים ?, 01/11/09 16:30

  • 158.

    ישר כח גדול לאלי ישי הפעם באמת דואג לכולנו-היחידי שלא פוחד חזק ואמץ (ל''ת)

    עילית, 01/11/09 16:15

  • 157.

    אני מעדיף ילד זר שמשרת בצה''ל על פני דתי או ערבי או חילוני שמשתמט (ל''ת)

    משירות צבאי, כולל נשיא ויושבת ראש הכנסת לשעבר..., 01/11/09 16:13

  • 156.

    י שמתאכזר לילדים יתאכזרו לילדיו. יש לכם בעייה עם ילדי זרים שנולדו (ל''ת)

    בישראל. אל תביאו עובדים זרים., 01/11/09 16:11

  • 155.

    יישר כוח אלי ישי

    שי, 01/11/09 16:08

    כל הזרים ישר למטוס הביתה ומהר
    אין דבר כזה באף מקום בעולם
    אנשים שוהים עובדים כאן בניגוד לחוק
    מביאים ילדים ועוד רוצים אזרחות
    פשוט לא להאמין

  • 154.

    לקלוט פליטים מסומליה

    מיכאל, 01/11/09 16:07

    אני מציע לכל היפי נפש לקלוט את הפליטים מסומליה וליישב אותם בצפון תל-אביב.סומליה זוהי מדינה שיש בה הכי הרבה פליטים כלומר יש את מי לקלוט.
    אין ספק שאלי ישי צודק ב1000%.

  • 153.

    ישי, אל תוותר, תתפטרו. בלי שס ביבי ללא שלטון. כולנו רוצים מדינה יהודית (ל''ת)

    יהודי שבחר ביבי, 01/11/09 15:56

  • 152.

    מפלגת העבודה הכריזה מלחמה על יהודי דרום תל אביב. לא נשכח ביום הבחירות!

    קינן, תושב כפר שלם, 01/11/09 15:55

    שוב נחשף פרצופה של המפלגה הצפונבונית הזו.
    הזרים עובדים אצלם, אבל משתינים אצלנו.
    לא נשכח ביום הבחירות מי ומה אתם.

  • 151.

    הפגנה בשכ' התקוה נגד השמאל והתקשורת ולהחזרת משפחות הזרים. חלק ג'

    ועד פעולה התקוה שפירא, 01/11/09 15:51

    אנחנו שואלים: האם זה מוסרי שעובד זר יבוא לעבוד זמנית בארץ לא שלו, יוליד ילד, וידרוש אזרחות לו ולילדו? האם אין זכותה של המדינה המארחת לדרוש ממנו לחזור לארצו בתום התקופה על-פי חוק? האם ילדו ''מגורש'', או שילד הולך באופן טבעי לאן שילכו הוריו?
    רבבות ילדים עלו מרוסיה לישראל – האם זו 'טרגדיה' בשבילם? מדוע ילד תאילנדי או ניגרי לא יחזור לארץ הוריו, שם גרה משפחתו המורחבת, סבו וסבתו, ארץ עמו ודתו (הנוצרית או המוסלמית)? ואם ארץ היעד היתה ארה''ב או קנדה, גם אז היתה התנגדות ל''גירוש''? פשוט, הזרים לא רוצים לחזור למדינת העולם השלישי שלהם.
    אנו קוראים לממשלת ישראל להחזיר את כל הזרים על משפחותיהם לארצותיהם (מלבד עובדים זרים השוהים לפי חוק), לקבוע תכנית שיקום חברתי ופיזי לדרום תל אביב (כמו זרוז תכניות פינוי בינוי), העברת מוסדות חינוך ותרבות לדרום העיר ועוד.

  • 150.

    הפגנה בשכ' התקוה נגד השמאל והתקשורת ולהחזרת משפחות הזרים. חלק ב'.

    ועד פעולה התקוה שפירא, 01/11/09 15:48

    מה יגידו תושבי רמת-אביב או שיכון למד (כמו יוסי שריד התומך באזרוח הזרים) אם אלפי זרים ופליטים יתיישבו בשכונתם, ושליש מילדי הכיתה של ילדיהם יהיו בני זרים? ומה לילדים הזרים וללימוד חגי ישראל למשל?
    שימו לב ל''נאורות'' השמאל: באחרונה פתחו כמה חב''דניקים תלמוד תורה (כולל) ברמת אביב. ועד השכונה והתושבים, בתמיכת ה''תקשורת'' השמאלנית, פתחו במתקפה נגד ה''תופעה'', והתרעמו כי ''זה ישנה את אופיה של השכונה'' ו''יוריד את ערך הדירות''. ואצלנו? שכונות ותיקות שנוסדו לפני קום המדינה מאבדות את חזותן היהודית והציונית, וברחובות הנושאים שמות כמו ''יסוד המעלה'', ''נוה שאנן'' ו''ראש פינה'' כמעט לא נותרו יהודים.

  • 149.

    כבוד השר עובד בשטירמר? (ל''ת)

    בנג'ילה, 01/11/09 15:47

  • 148.

    הפגנה בשכ' התקוה נגד השמאל והתקשורת והחזרת משפחות הזרים לארצם . חלק א'

    ועד פעולה התקוה שפירא, 01/11/09 15:46

    בואו להפגין להחזרת הזרים
    על משפחותיהם לארצותיהם: יש להם ארץ, עם ומדינה משלהם.
    ההפגנה תתקיים בשכונת התקוה ביום שלישי הקרוב (3.11) ב-7 בערב, בצומת אצ''ל/ההגנה (הכניסה לשוק התקוה)
    מי מנצל את עבודת הזרים? תושבי אזורים מבוססים בתל אביב ובערים הסמוכות, אבל עובדיהם המסכנים גרים אצלנו. ה''נאורים'' (כמו גילה אלמגור) רוצים את הזרים בישראל, אך חלילה לא בשכונותיהם ולא בבתי הספר של ילדיהם.
    תושבי השכונות: עד מתי ניתן לשמאלנים הצפונים לשלוט בחיינו? הם מפגינים ומתנגדים להחזרת הזרים, הם ''נאורים'' על חשבון שכונות העוני של דרום תל אביב.

  • 147.

    מדינת המבצעים

    אדר, 01/11/09 15:20

    כרגיל ממשלותינו שוות לת....
    מתוך איוולת וקוצר ראוות החלו לייבא עובדים זרים באופן לא מבוקר ובלי לנסות ולהבין את המשמעות ואת ההשלכות של המהלך.
    כניעה לסוחרי העבדים גורמת לכך שמביאים תמיד בשר טרי ומחוסרי העבודה מביניהם הופכים ללא חוקיים שהשקיעו הון עתק כדי לחסוך ולחזור לארצם ולכן יש להם מוטיבציה להשאר כאן.
    הגבולות פרוצים וכל אחד יכול להכנס כמעט באין מפריע.
    עכשיו מדובר ב - 1200 ילדים בעוד שלוש שנים 2,000 וכן הלאה והלאה.
    יש לנסח מייד מדיניות הגירה. לעצור את הייבוא ההמוני של עובדים זרים (עם כל הכבוד למסעדות אנחנו נסתדר בלי הטבחים מאסיה אבל קשה להסתדר ללא העובדים הסיעודיים שמעניקים למטופלים שלהם מעט נחת בסוף ימיהם.
    גם העובדים הזרים בחקלאות הם לא חוק טבע צריך מהם אבל צריך גם למכן וגם לתת שכר גבוהה יותר לישראלים שיילכו לעבוד בחקלאות.
    אם זאת לא בושה להיות סוור בנמל (אולי זה לא כבוד גדול אבל השכר מחפה מעט) אז תמורת שכר סביר ילכו גם צעירים לעבוד בחקלאות כדי לממן את ''הטיול הגדול'' אחרי השרות הצבאי.
    את ה - 1,200 כנראה שאין ברירה צריך להשאיר אבל מכן והלאה לא !.

  • 146.

    יש כסף לזרים ולא לישראלים?! דהיינו קיצבאות

    ברונו, 01/11/09 15:15

    הצביעות חוגגת ובגדול! רק משום שאדם דתי, חרדי עם זקן אמר דברי טעם, לא מוכנים לקבל את דבריו! מתלוננים שאין תקציבים לקצבאות הילדים לערבים וחרדים ושכבות החלשות ומקצצים קיצוץ רוחבי של 2 מיליארד ש''ח מכל המשרדים, ועכשיו צריך לתקצב את ילדי המהגרים! אז יש כסף?!

  • 145.

    צודק במליון אחוז

    רחל, 01/11/09 15:09

    ולמה? כל המתבייכנים והצבועים שמשתמשים בילדים שימוש ציני לא מסוגלים לחשוב דרך הראש אלא הכל בא מהבטן מהרגשות. תגידו לי, ככה אפשר לבנות מדינה? אלי ישי צודק בכך שכל הצבועים הללו לא חשבו מה יקרה אם לא נמנע את הסחף הזה ונאפשר לכל מאן דהוא לחדור לארץ. הילדים הללו נולדו במכוון ובמטרה מלכתחילה כדי להשאר כאן. אין להם מה לעשות פה. צריך להוציא את כולם.

  • 144.

    השר אלי ישי, אני מצביעת מפלגת העבודה, קיבוצניקית, ומצדיעה לך!!!!!!! (ל''ת)

    מדובר בעובדים בלתי חוקיים שמשתמשים בילדיהם!, 01/11/09 15:05

  • 143.

    ''חמלה צער ורחמים''הם ארסנל המילים החדש של הפוסט ציונות (ל''ת)

    dodel, 01/11/09 14:57

  • 142.

    יפיופים תחשבו אם המדינה היתה הבית שלכם היתם מכניסים אותם? (ל''ת)

    צבעוני, 01/11/09 14:18

  • 141.

    לגרש ומיד. לגרש ומיד. (ל''ת)

    יופיטר יופיטר יופיטר, 01/11/09 14:11

  • 140.

    האויב הגדול של הרשעות הוא הטיפשות

    אלי ירוחם, 01/11/09 14:07

    דמגוג עלוב בשנקל,
    המפגע האמתי בחוסנה של המדינה הוא חוסר התרומה ל''מפעל הציוני'' של הקבוצה אותה מייצג.
    הנטל לא יבוא מאלפים בודדים שלהם מגיעה זכות הכרה בשל אוזלת ידה של המדינה, הם יעבדו, יפרנסו עצמם וילדיהם ישרתו את המידנה בה חיים,זאת לעומת קבוצת טפילים שלא תורמת דבר לקיומה וחוסנה של המדינה באשר היא.
    לא איום דמוגרפי ולא קיומי כי אם שלטון הבורות והרשעות הוא שיביא אותנו לאבדון!

  • 139.

    אין מה לעשות זה עצוב אבל ישראל לא יכולה להרשות לעצמה להפוך למוקד עליה

    לרגל של מהגרים ממדינות שונות!!!, 01/11/09 13:59

    יש לנו מספיק בעיות גם בלי העוני, החולי (אין מה לעשות הוא צודק לגבי המחלות) והפשע שיגיעו ביחד איתם!!!

  • 138.

    יישר כוח על יושרה ולא נטייה להתחסדות

    אסי שמואלי, 01/11/09 13:57

    ככה זה חסים על ילדי אפריקה אך לא רחמים על ילדי שדרות (לא ידעו שהם צאצאי צפון אפריקה אולי היה עוזר).....

  • 137.

    זה לא גירוש ילדים, זה גירוש ההורים שלהם

    אזרח, 01/11/09 13:52

    שהם שוהים בלתי חוקיים. לא יתכן שהכניסה למדינה תהה הפקר לכל דכפין. החוק נועד להגן על המדינה ואזרחיה מהצפה של מהגרים בלתי חוקיים וצריך לאיכוף אותו!

  • 136.

    גזען קטן וצבוע, כל מעשיך הם על פי תורת הגזע שהיא התנך של ש''ס. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 01/11/09 13:48

    • אתם הצבועים והגזענים ....אתם חיים בגטאות של שמאלנים לבנים עשירים . (ל''ת)

      === לכם זה לא מפריע כי את שולחים אותם לדרום ת''א ., 01/11/09 18:45

    • הוא פשיסט מרשת התגובות של המחבלים. באחיו האיסלמים הרוצחים הוא מאוהב.

      מר 136 אינו יהודי ואינו שמאל בשום אופן, 02/11/09 10:15

      אני שמאל אמיתי ומריח אותם. הוא דורש לחסל את ישראל אבל ממש לא רק. עצם נשימתו של יהודי מקפיצה אותו. בו זמנית הוא משמין ומבלה ע''ח קורבנותיו, כבעל ת.ז. כחולה.

  • 135.

    אנחנו הבאנו אותם לפה. הם לא באו לבד. (ל''ת)

    חבורת מטומטמים, 01/11/09 13:48

  • 134.

    ישראל מפקירה את הנכים וחולי הסרטן, אבל ילדים מצטלמים טוב והם חמודים

    מוסר מעוות, 01/11/09 13:44

    בושה וכלימה לכל מי שרוצה להשאיר ילדים למשפחות זרות כאן על חשבון כסף שאתם לא מוכנים לתת בשביל להציל חיי ישראלים.

    אנשים נוסעים לעבוד לכמה שנים בחו''ל בכל העולם.


    העולם מלא במהגרי עבודה והם חוזרים לארצם עם תום התקופה עם ילדיהם.

    די לשימוש הציני בילדים. הם יחזרו עם הוריהם.

  • 133.

    אני עם ישי לא רוצה פה שחורים ומחלות!!! (ל''ת)

    א, 01/11/09 13:40

  • 132.

    ישי , תפסיק לברבר ותתחיל לעבוד , פרזיט. (ל''ת)

    אייל , חולון, 01/11/09 13:40

  • 131.

    השר ישי ומפלגתו מסמלים את כל מה שרע ביהדות ... בושה וחרפה לכם ! (ל''ת)

    avre10 , 01/11/09 13:37

  • 130.

    צודק השר אלי ישיי חובה לשלוח אותם הבייתה בלי להיתייפייף (ל''ת)

    חילוני, 01/11/09 13:30

  • 129.

    הרב בעד החזרת הזרים לארצם ונגד השתקורת. (ל''ת)

    ברק ולבנת יכולים לעזוב איתם, 01/11/09 13:30

  • 128.

    השר ישי אל תירתע מכל המלחכי פינכה , תעמוד על עקרונותיך ותשמור על

    ראובן/ת''א, 01/11/09 13:30

    אופיה היהודי של המדינה הציונית. גורלם של גונבי הגבול הוא גירוש הם וילדיהם כמו בכל מדינה מתוקנת.

  • 127.

    די לצביעות

    יהודית, 01/11/09 13:30

    אלה לא מסתננים. ההורים של הילדים שישי רוצה לגרש הגיעו לעבוד לישראל עם אישורי עבודה. אם לא ידעו לנהל את הבאת העובדים הזרים בצורה נאותה (כמו עוד המון נושאים במדינה הזו) שלא יבוא עכשיו לגרש ילדים שנולדו בישראל, מדברים עברית ולא מכירים תרבות ומדינה אחרת. אז הם לא יהודים!!!!!!!!
    לא רק יהודית חיים במדינת ישראל. גם היהודית החילוניים הינם כגויים עבור ישי וחבורתו

  • 126.

    העם עם אלי ישי! צודק, יש חוק ויש אזרחות אחרת נהפוך לאירופה (ל''ת)

    זרם זרים ללא עצירה, 01/11/09 13:29

  • 125.

    מתוקף תפקידו של שר הפנים השר אלי ישי צודק בכול דבריו הכוללים לנושא זה

    פקק תנועה , 01/11/09 13:28

    יש לבעיה ענין עתידי מוסרי וחברתי עבור מדינת ישראל שהיא מדינה יהודית

  • 124.

    מביאים מחלות?!

    אסף, 01/11/09 13:23

    נדמה לי שדברי הבלע של השר הפנים דומים להערות שגדולי גזעני העולם הפנו נגד העם היהודי רק לפני 80 שנה. בוש והכלם לך שר הפנים!

  • 123.

    אלי ישי צודק אם היום לא נציל את המדינה מכל הזרים מחר.....

    אבי מתל אביב, 01/11/09 13:22

    המדינה תהפוך לארץ זרה.והכמות רק הולכת ועולה.

  • 122.

    ממש בא להקיא

    אנרוקט חברתי, 01/11/09 13:21

    אך אלי ישי וגיבובי השטיות שהוא מלמלל,
    ממש יש לנו נבחרת של ח''זל (חבל זה לא זמן טוב לקבוע החלטות חשובות על בני אדם)
    מעניין אם כך היה מגיב אלו ילדיו היו במצב זה..
    או אם חס וחלילה אחד מבני משפחתו היה מטוםל על ידי עובד זר שיש לו ילדים שצריך לגרש..
    בא לי ממש להקיא מהמדינה הצבועה שלנו
    שמתכסה בדת בעליבות שאין כדוגמתה..

  • 121.

    מביאים מחלות? (ל''ת)

    אסף, 01/11/09 13:21

  • 120.

    חובתך היחידה אלי ישי הוא להיות רחמן, לא גזען (ל''ת)

    כי מה שאתה מבשל לנו כאן הום, מחר נאכל במקום אחר, 01/11/09 13:21

  • 119.

    אם לימור לבנת לא תסתום תפה הליכוד יפול

    ליכודניק, 01/11/09 13:20

    אני כל חיי ליכודניק, אם השרה לבנת לא תרגע ותפריע לאלי ישי אני עובק לשס. ישי מציל את המדינה. ישר כוח.II נתניהו תרגיע אותה.

    • תעבור לש''ס, אדיוט נחות (ל''ת)

      רונן, 01/11/09 18:32

  • 118.

    אולי די כבר עם הפופוליזם הזול וההתחסדות? הגיע הזמן לנהוג בהיגיון!

    Eחד, 01/11/09 13:20

    למדינת ישראל יש כל הזכות שבעולם לשמור על אופיה, ולמנוע הגירה בלתי חוקית. כל המדינות נוהגות כך.
    מותר לתת רשיונות עבודה זמניים. אף אחד לא ח-י-ב לבוא אם הוא לא מתכוון לעזוב בסוף התקופה. אסור לתת פרס למי שבכוונה תחילה הפר את החוק, וחשוב מכך - אסור לעודד מיליוני מהגרים אחרים לבוא בעיקבותיו.
    גם בקנדה ובארה''ב הולדת ילד לא מקנה להוריו תושבות קבועה. צריך להיזהר מאוד ממסר שפירושו - תולידו ילדים = תקבלו חסינות.
    לגבי הילדים שכבר כאן צריך לקבוע קריטריונים ברורים ועקביים! למשל מי שהגיע לכאן עם הוריו כשהוא בן 15 על ויזת תייר - לא מגיע לו שום דבר! במקרים אחרים אפשר להתגמש יותר.
    תפסיקו לעשות מאלי ישי מפלצת. זה רדוד ופופוליסטי. הוא מבטא דעה של רבים וטובים, ואינו עושה זאת מתוך רוע, אלא מתוך דאגה לעתיד המדינה. אין רחוק ממני מש''ס, ואף על פי כן - בפעם הזו הוא צודק!

  • 117.

    פינוי ברגישות ובנחישות, לא גירוש (ל''ת)

    אלי ישי צודק, 01/11/09 13:20

  • 116.

    לך יש אחריות למפעל הציוני????

    טלי, 01/11/09 13:20

    תגייס את הישיבות ואז תצא בהצהרות.

  • 115.

    תחזיק מעמד ישי-רק בנושא זה

    לא ש''סניקית בכלל. אפילו לא קרובה., 01/11/09 13:20

    התנהל ברגישות ובלי להכנע לסחטנות הרגשית מכל עבר.בצעו את המהלך באופן חכם ואל תתרגשו מהחבר'ה פה שלא יודעים מה טוב להם. לעובדים הזרים יש בית. שיחזרו אליו. הם לא חוקיים ופה ואנחנו לא מדינת סעד- יש לנו מספיק חבר'ה משלנו לתמוך בהם.
    (אבל לא ע''י קיצבאות ילדים ובזה אני לא מסכימה איתך בכלל מר ישי)

  • 114.

    גם שם זה התחיל בחינוך ומורשת כולם יודעים איך זה נגמר. (ל''ת)

    Vox Ami , 01/11/09 13:18

  • 113.

    לא אביע דעה על ילדי הזרים

    חפץ דעת, 01/11/09 13:18

    אבל משום מה, הויכוחים מזכירים לי נסוי
    שנערך באוניברסיטה יוקרתית, במאה הקודמת.

    האוניברסיטה גדולה ויוקרתית ומצויה בארץ
    מערבית.

    לומדים בה סטודנטים יהודים רבים, כי בוגריה
    נהנים מיוקרתה של האוניברסיטה.

    הניסוי עסק בשאלה, אם יהודים מאמינים באמת באלוהים.

    הניסון התקיים בסימינריונים בנושאי תנ''ך,
    משנה ואפילו קבלה.

    בסימינריונים השתתפו עשרות מרצים יהודים.
    בסוף כל שיעור היה על המשתתפים למלא
    טופס ''הערכה'' לכל מרצה.

    המרצים תודרכו ושיתפו פעולה.

    מחציתם ניסחה את החומר מבלי להזכיר את
    אלוהים, אלא את הדברים בתנ''ך, במשנה ובתלמוד.

    המחצית האחרת השתמשה בביטויים ''אלוהים אמר''
    ''אלוהים רוצה'' ודומיהם.

    לאחר שהחומר עובד התברר, שהמשתתפים
    בסמינריונים התיחסו בליגלוג או בהרמת גבה,
    למרצים ''שהסתמכו על אלוהים'' ואילו
    למרצים שלא הזכירו את אלוהים, ניתן ציון גבוה.

    היריעה קצרה מכדי שאפרט.
    בפגישה שיזמו ראשי האוניברסיטה עם הסטודנטים
    הם הציעו שהמחקר הזה יגנז בגלל רגישותו.

    וכך היה.

    המסקנה ?
    שכל אחד יסיק את המסקנה הנראית לו.

    לתגובתי אין קשר למוזכרים בכתבה.
    משום מה נזכרתי.

  • 112.

    על כל זר שיגורש - שלח תלמיד ישיבה שיטפל בזקן 24 שעות 7 ימים בשבוע !!! (ל''ת)

    רוח רעה קפצה עלייך,,,, 01/11/09 13:18

  • 111.

    ישי צודק . חיבים לשמור על ישראל ארץ יהודית! (ל''ת)

    יעל, 01/11/09 13:17

  • 110.

    זה לא ''גירוש''.הם פשוט לא אזרחים!!!

    רחל, 01/11/09 13:16

    לשם שינוי אלי ישי צודק (ולמען הסר ספק,אני ממש לא מ''חסידיו'' בדרך-כלל).
    מספיק כבר עם השימוש במילה ''גירוש''!
    זה לא ''גירוש''.
    הילדים,חביבים ככל שיהיו,אינם אזרחי ישראל.נקודה.
    הוריהם אינם פליטים ואינם נירדפים בארצות מוצאם.
    מדובר באנשים שהחליטו משיקולים כלכלים בלבד לצאת לארץ זרה בכדי לחפש את פרנסתם.
    בחלק מן המיקרים הם עשו זאת תוך עבירה על חוקי אותה ארץ זרה-ישראל.
    במהלך השנים נולדו להם ילדים.
    יופי.המון מזל-טוב.
    זה שנולדו להם ילדים זה ממש,אבל ממש,לא משנה את העובדה הבסיסית שלא הם ולא ילדיהם אינם אזרחים בישראל.
    הם היו ונישארו אזרחי ארצות מוצאם.בלבד!!!

    דרך אגב,לא שזה ממש משנה אבל זה הנוהג המקובל הכל מדינה מתוקנת...

    מסוכן מכל הוא הטיעון שמדובר בסך הכל ב 1200 ילדים.
    להזכירכם,גם בן גוריון לא ראה את הנולד ואישר לקומץ קטן של בחורי ישיבות לא להתגייס.כי הרי מדובר בקומץ קטן....
    וראו למה זה נהפך היום-רק 60 שנה אחרי!!!

    ההחלטה צריכה להיות צודקת ברמה העקרונית ולא מושפעת מכך שמדובר ב''קומץ''.

    לסיכום,מספיק עם המינוח הפופוליסטי ''גירוש''.
    אין כאן שום אלמנט של גירוש!!!

  • 109.

    באר שבע

    אורי, 01/11/09 13:14

    אלי ישי דואג לעתיד המדינה ובמקום לתמוך בו אתם מתקיפים אותו רק בשל היותו שונה מכם קרי: חרדי. אתם הגזענים!!!

  • 108.

    אלי ישי צודק. מאה אחוז. רוצים מדינה יהודית. (ל''ת)

    שייבה זאק, 01/11/09 13:09

  • 107.

    ''עבודה עברית'' מעניינת אותך,,, תוציא את קהלך מהישיבות לעבודה,,, (ל''ת)

    על כל עובד זר שיגורש - תלמיד ישיבה יחליף אותו !!!, 01/11/09 13:07

  • 106.

    לא גירוש - התנתקות

    אלי מימון, 01/11/09 13:07

    למה כשמדובר על ילדי זרים זה גירוש וכשמדובר על ילדי יהודים - התנתקות.
    השמאל צריך להיות עקבי. מדובר בהתנתקות מילדי הזרים. הצביעות צועקת עד לב השמים!!!!

  • 105.

    צודק, צודק,צודק,אחרי שיהיו פה מליון זרים יתחילו להתעורר פה (ל''ת)

    דודו, 01/11/09 13:06

  • 104.

    ישי ואנשי מפלגתו, הירבו את מספר הזרים בארץ. וביחוד את מס' הערבים בארץ.

    יש-רב יש רוב, יש כסף., 01/11/09 13:03

    והכל לשם שמיים (כך הם מכנים את כיסיהם).

  • 103.

    אלי ישי תהיה חזק העם אתך!!!!

    הבוחן, 01/11/09 13:02

    אל תקשיב לשמאלנים שרוצים בקעקוע מדינת ישראל כמדינה יהודית. תהיה חזק ותמשיך בדרכך רוב מכריע של העם אתך. ואם ברק רוצה ילדי זרים שיקח אותם למגדלי אקירוב. האמת שהם לא מזיזים לו את הקצה של האלבום עשרת אלפי הדולר שבסלונו. הוא פשוט רוצה להיות יפה ולהתחנף לתקשורת השאלנית שתרד ממנו בעקבות השחיתות בפריז.

    • אני למשל לא איתו, וכמוני הרבה אחרים! (ל''ת)

      אזרח שפוי!, 01/11/09 17:00

  • 102.

    ישי צודק כי: מי שהתגנב אליך הביתה היום,,יגנוב את ביתך מחר,,,ראו הוזהרת (ל''ת)

    בצלאל, 01/11/09 13:00

  • 101.

    ברק חומל על ילדי זרים ??? (ל''ת)

    זה מעניין,,,, 01/11/09 12:59

  • 100.

    מה קרה לימור ליבנת מתייפיפת?!! (ל''ת)

    שי תא, 01/11/09 12:59

  • 99.

    בכל העולם נלחמים בהגירה לא חוקית, מחבקים אותה!

    לירן, אשדוד, 01/11/09 12:57

    כל הכבוד לאלי ישי ! היחיד שאומר את האמת בפנים!

  • 98.

    הצעת חוק חדש: כל עובד זר חדש.....

    ......, 01/11/09 12:56

    ....מקבל מכה בביצים באופן הדרוש.
    עובדים זרים נכבדים הסקס מותר רק לנושאי תעודות זהות כחולות!
    מדינה מגעילה !!.........

    • אתה מגעיל (ל''ת)

      רונן, רעננה, 01/11/09 14:58

  • 97.

    ''לי יש אחריות למפעל הציוני ...''

    שושי שמשון, 01/11/09 12:53

    נכון - יש לו אחריות למפעל הציוני - בשביל זה רוב המצביעים שלו זה עארסים עם כיפה שלא עשו צבא, או שהכי קרביים בניהם היו אפסנאים ונהגים.
    אה, כן, והאחריות נמשכת באזרחי, כי הרי ידוע שהעארסים עם הכיפה מש''ס הם אנשי עבודה ומשלמי מיסים. הם גם לא שולחים יד לכיס המדינה בבקשות מימון מטורפות והזויות.
    ציוני לתפארת אלי ישי. צריך לתת לו ולרבבובדיה להדליק משואה ביום העצמאות הקרוב.

    • את אשה מסכנה שמונעת משנאה. (ל''ת)

      אסתי, 01/11/09 14:20

    • נכון, אבל ''שמע אמת ממי שאמרה'' - תתמודד עם העובדות!! (ל''ת)

      עמרי, 01/11/09 15:17

  • 96.

    אסור להכניס אנשים מהעולם ה3 יש לנו מספיק צרות (ל''ת)

    עופר שטיינברג - חילוני, 01/11/09 12:53

  • 95.

    ילדים,שאתם משאירים אותם בבית ספר,עוד שנה ישלפו סכינים.העיקר, שתהנו. (ל''ת)

    LUBER, 01/11/09 12:52

  • 94.

    אלי ישי אתה ----צודק ב 100% --הם התגנבו עשו תינוק וכופים עלי לאמצו ? (ל''ת)

    בצלאל, 01/11/09 12:52

  • 93.

    הילדים הללו יגדלו מתישהו, ואז איפה אנחנו נהיה ונחיה? (ל''ת)

    ישראלית ויהודיה, 01/11/09 12:50

  • 92.

    תחשבו,,,הם התגנבו אל ביתינו,,שכבו במיטותינו,,וכופים עלינו לאמץ את ילדם (ל''ת)

    בצלאל, 01/11/09 12:48

  • 91.

    לגרש דבר ראשון את אוכלי החינם שחיים על חשבון המדינה

    נחמן, 01/11/09 12:48

    לאחר שיגורשו כל אוכלי החינם רק אז אפשר יהיה לדון ולדון בלבד בילדי העובדים הזרים,
    ממתי אלי ישי נהיה ציוני שדואג למדינת ישראל ולא לאוכלי החינם שבמוסדות ש''ס

  • 90.

    אקציה נוסח שי וש''ס

    שמוליק, 01/11/09 12:48

    לא הינו במקום שטענו שאנו מפיצים מחלות, שותים דם ילדים ועוד.
    האם ישי מרגיש שיגעון גדלות שמעביר אותו על דעתו.
    אנחנו באנו בזמנו בטענות לגויים ולנאצים.והיום צריך לפנות לישי לבעוט לו בישבן שיעוף לכל רוח. גזען

    • השר ישי צודק

      שמוליק, 01/11/09 13:48

      השר ישי צודק במאה אחוז הוא אומר את האמת אל לכם לשכוח שיבוא יום ילדים אלו יגדלו ויוולדו להם עוד...אנחנו מדינה יהודית

    • דמגוג בגרוש!

      Eחד, 01/11/09 13:53

      אלף, אני בטוח שהציטוט ''מפי'' ישי על המחלות הוא סילוף מוחלט.
      דבר שני, לא מדובר כאן על שום פעולה גזענית. מדובר על אכיפת החוק כלפי מי ששוהים כאן ועובדים כאן באופן בלתי חוקי. להבדיל אלף אלפי הבדלות, באירופה אנחנו היינו תושבי המקום. אזרחים.
      גם מהגר בלתי חוקי מאירופה (אם יש) צריך לגרש באותה מידה!

    • עוג ודמגוג (ל''ת)

      יואב, 01/11/09 14:22

  • 89.

    הסטטיסטיקה באירופה- ילדי מהגרים חיים על קצבאות ולא עובדים. (ל''ת)

    בניגוד להוריהם ., 01/11/09 12:47

  • 88.

    תנסו להיתפס בארה''ב ללא ויזה בתוקף !

    בכול העולם, 01/11/09 12:46

    תיכנסו לכלא לחצי שנה ...תגורשו בבושת פנים...ואחר כך לא תוכלו הרבה זמן להוציא ויזה חדשה לארה''ב כי תופיעו ''ברשימה שחורה '' !

  • 87.

    צה קורה לאדם שתופסים אותו ללא ויזה בארה''ב ???

    שאלת השאלות, 01/11/09 12:44

    חצי שנה מאסר,גירוש לארץ המוצא ...ואחר כך נירשם ''ברשימה שחורה'' ולא יכול לקבל ויזה הרבה זמן.....
    די לצביעות !
    בכול העולם אם יתפסו אותך ללא אישור יגרשו אותך ואפילו תישב במאסר !

  • 86.

    כרגיל ביבי מתקרנף ולא מחליט- אוי ביבי.......... (ל''ת)

    גבי, 01/11/09 12:43

  • 85.

    הקץ למדינה היהודית !?

    שלום אך שוא, 01/11/09 12:42

    זאת מטרת השמאל הישראלי !

    • המשך הכיבוש הוא הקץ למדינה היהודית

      אהרון, 01/11/09 16:54

      המשך הכיבוש הוא הקץ למדינה היהודית, הערבים רק צריכים לחכות בסבלנות עוד כמה שנים והם יהיו הרוב בין הים לירדן! ומי יגן עלינו אז? בחורי הישביה ?

  • 84.

    לא צריך לסלף עובדות הוריהם באו להתפרנס=עשו פרו ורבו=והתנחלו=לא מגיע לה (ל''ת)

    נ.כהן בקושי לנו יש מקום=להם יש ארץ אחרת לנו אין=די, 01/11/09 12:41

  • 83.

    מליון ? מה פתאום ?שלושה מליון .האמת הדוגמטית עפ''י ש''ס .

    אריק ג., 01/11/09 12:39

    אולי הוא בכלל מתכוון לערביי ישראל ?

  • 82.

    נתפסתם ל'מחלות' רק כדי להסית נגד עמדתו העקרונית שדרושה ליהודים מדינה.

    ישי צודק בהחלט, 01/11/09 12:31

    צהובים כרגיל.

    • ישי הוא זה שהתחיל עם המחלות - הוא נתפס לזה כי אין לו טיעון עקרוני

      פנדה , 01/11/09 13:15

      איך תסביר למה אתה מכניס עשרות אלפי עובדים כל שנה, ומגרש רק את חלקם?

  • 81.

    ברק חומל על ילדי זרים ? (ל''ת)

    מעניין,,,, 01/11/09 12:30

  • 80.

    מי יצילנו ממפלגת גנבים שמחציתם בכלא

    מצפוניסט, 01/11/09 12:28

    הדובר שייך למפלגה שכל עיסוקה בגנבות ובגזענות
    בראש עומד מכשף
    יש להוציאה מחוץ לחוק

    • את מי עובדיה כישף?

      אבי, 01/11/09 13:09

      לפעמים עובדיה קצת מקלל, מגדף ומקניט אבל מכשף?

      • אז הוא לא מכשף .ומה עם כל יתר התגובה ? (ל''ת)

        אריק ג., 01/11/09 17:11

    • מצפוניסט מטומטם כנס!

      היציק, 01/11/09 13:14

      לא מדובר על המפלגה. מדובר על המדינה שאני חושב שאתה לא תורם בה מאומה ורק חולב אותה .ואני לא מתנחל אני קיבוצניק שבנה את המדינה מתוך אידיאלים ולא מתוך כסף !

    • מצפניסט מטומטם גם אתה גר כאן !

      היציק, 01/11/09 15:09

      אין קשר למפלגה זו המדינה שצריך לשמור עליה !

  • 79.

    מי שגירש אלפי יהודים כולל ילדים נשים זקנים מגוש קטיף - פתאום נעשה רחמן (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 01/11/09 12:26

  • 78.

    גם אנחנו הגענו מאסיה ואפריקה-למה בכיתם על הדי די טי?

    מזרחי גאה ולא גזען, 01/11/09 12:26

    הרי משם מגיעות מחלות אז קברניטי המדינה פעלו באחריות,לא?

    מדינה גועל נפש,גזענית. זה מה שנהיה פה. טוקבקיסטים עלובים שתומכים בכל משפט פאשיסטי של כל אישיות פה. חורבן הבית השלישי בדרך לצערי

  • 77.

    למרבה הצער, אלי ישי צודק !!!

    אזרח, 01/11/09 12:25

    כל מי שעיניו בראשו, ורואה כיצד אירופה ''נכבשה'' ע''י מהגרים זרים - כיצד בריסל, פריז, לונדון, מרסיי, בירמינגהם וערים נוספות הופכות לערים עם רוב מוסלמי- מבין, שלמרבה הצער, אלי ישי צודק !!!

    אין תקדים בהיסטוריה אנושית, שבו מדינה, במצבה הבטחוני והדמוגרפי של ישראל, מתבקשת לקלוט מהגרים בהיקף שהתקרב ל-20% מכלל אזרחיה.

    יש לתת לעובדים הזרים את כל תנאי העבודה המגיעים לאדם מן הישוב. מאידך, יש להגביל את היקפם ואת משך שהותם בארץ, באופן שכל עובד זר ידע, שהוא (ומשפחתו) מגיעים ארצה לתקופה קצובה ועם סיומה עליהם לעזוב.

    • שייצאו אנשיי ס''ש לעבודה במקום הזרים החרוצים... יש מצב ? (ל''ת)

      קרנפי............. {קנפו}, 01/11/09 12:45

    • צודק צודק צודק צודק!!!!!!! (ל''ת)

      567, 01/11/09 13:11

    • העובדים הזרים יודעים טוב מאד כי הם באים לתקופה מוגדרת, דההינו

      דבורה ש. , 01/11/09 13:31

      קצרה! יתרה מזו הם יודעים שאסור להם ללדת ילדים בזמן עבודתם כאן בארץ!
      אבל הידיעה לחוד! והרצון לא לעזוב את הארץ לחוד! ובנוסף על זה כל, היפה-נפש שבינינו העוזרים להם כנגד החוק והממשלה כדי להישאר פה בארץ, נותן לעובדים הזרים עידוד ללדת ילדים, להתחבא/להסתתר מפני מנהלת ההגירה ולנגן על המצפון היהודי הרחום, ולא פעם משווים אותם לשואה!
      הרי כל מי שעיניו בראשו רואה שאין כל השוואה, מהסיבה שיהודים שגורשו והושמדו בזמן השואה לא היתה להם מדינה ללכת אליהם! שלא כמו העובדים הזרים שאף אחד לא גירש אותם ממדינתם, אלא באו מרצונם החופשי לעבוד ולהתפרנס כאן בארץ! והיה כי טוב-אז החליטו להישאר! ולכן כשהגיע הזמו לעזוב, עליהם לעשות זאת בכבוד!

    • zodek

      mical, 01/11/09 14:49

      I agree with you completly! that is the only smart answer to the problem now and to avoid problems in the future.Thank you for your voicing your ideas, maybe someone will listen.

  • 76.

    לשלוח את העובדים הזרים למולדתם ובית אביהם

    נויה בר, 01/11/09 12:24

    די להתלבט תשלחו אותם עם ילדיהם למולדתם שיכירו את סבא סבתא ודודים שלהם, מה ההסטריה סביבם יש להם משפחות אין מלחמה בתאילנד ופליפינים, המצב הקיים יהיה אסון לעם היהודי, הם ירחיבו את מעגל הפשיעה, ויהפכו נטל למערכת הבריאות וכולם, כסף לחולים אין לעובדים זרים יש ישי לשלוח את כולם עם הילדים, כמו ילדי עולים הם ילמדו לדבר בשפת אבותיהם, צריך להפטר מהבעיה ומה שיותר מוקדם ייטב.

    • צודקת בהחלט! (ל''ת)

      דבורה ש. , 01/11/09 13:32

  • 75.

    אם אני לא טועה - מהטוקבקים שקראתי - הרוב בעד החזרת הבלתי חוקיים לארצם

    יופיטר יופיטר , 01/11/09 12:24

    כמובן עם הילדים שלהם

    • באמת נדמה לך שטוקבקים מייצגים

      רועי, 01/11/09 13:21

      חתך של העם? שאפ]שר על פיהם לדעת מה רוב העם חושב? אתה חי בסרט...

    • חחח גדול!! כאילו שאנחנו לא יודעים שרוב הטוקבקים הם מטעם

      השף המשפשף, 01/11/09 14:27

      מטעם הקבלנים המושחתים חברים של אלי ישי.
      רוב העם נגד הגירוש של הילדים הישראלים האלו!!

  • 74.

    הנפנוף האופנתי בילדי הזרים

    גם אני חילונית ושמאלית, 01/11/09 12:24

    הנפנוף התל אביבי האופנתי בבמחוות של סלבריטאים ואחרים המאמצים ילדי עובדים זרים ו/או ,פליטים'', מתעלם מהסכנה המוסרית של קבלת הנורמה של ניצול עבודה זולה ללא תנאים ובניגוד לחוק. קשה לראות כיצד הפכה נורמה של הבאת והברחת משרתים ועדרי פועלים לחוד החנית של פעילי זכויות אזרח. הילדים אינם עומדים בפני עצמם. הם ילדי העובדים השוהים פה שלא כחוק! טובתם האישית היא לחזור למולדתם או למקום אחר בו הוריהם יחיו כאזרחים בעלי זכויות.

    העובדה שהם זכו פה ללכת לבית ספר ולדבר בשפת המקום, אינה תירוץ משכנע להנצחת הישארותם. הוריהם הצליחו להגיע לארץ שאינה דוברת שפת אימם והצליחו להשתלב. כבת לאומה שחווית יציאת מצרים מעבדות היא העמדה המוסרית הבסיסית שלה, לא נעים לראות כיצד משיקולים אנוכיים של נוחות וניצול עבודה זולה, מגיעים להצדקת תופעות בלתי מוסריות שעולות בתופעת העובדים והמסתננים הבלתי חוקיים ומוטב לחסל או לצמצם תופעה נלוזה זו ככל ההקדם.

    • יישר כוח. מילים קולעות!! (ל''ת)

      מעין, 01/11/09 13:17

  • 73.

    לא חשבתי שאי פעם אומר את זה

    חילוני חרד, 01/11/09 12:22

    אלי ישי צודק!!!!!
    תראו מה קורה באירופה ובארה''ב. אם אנחנו רוצים שמדינת ישראל תמשיך להיות מדינת היהודים חייבים לא לאפשר בעובדים הזרים להקים כאן משפחות ולהשתקע בארץ וחייבים לעצור את ההגירה מאפריקה. בכל יום מאות אפריקאים מנסים לחדור לישראל.

  • 72.

    להציל את מדינת ישראל. כנסו...

    איש נאור., 01/11/09 12:22

    מדינת ישראל היום היא כמו אונייה טובעת שבמקום לזרוק ממנה משא מיותר עוד מעמיסים עליה. הערבים והחרדים שלא תורמים דבר רק הולכים ומתרבים בקצב מטורף ומבטיחים שנהפוך למדינת עולם שלישי. ישי שהוא מנהיג תנועת ש''ס שמובילה את האסון הדמוגרפי בכך שהחזירה את קצבאות הילדים דווקא צודק בנושא זה. הדבר האחרון שאנו צריכים זה הצפה של מאות אלפי עובדים זרים. בקיצור...לגרש את העובדים הזרים. לבטל את קצבאות הילדים. ולהטיל הגבלת ילודה. אחרת המדינה מחוסלת!!

  • 71.

    אין מצב אחר.ישי צודק. (ל''ת)

    יוד, 01/11/09 12:19

  • 70.

    תשלח את ''תורתם אומנותם'' לנקות בתי שימוש,,, ואז גרש את מי שאתה רוצה,,, (ל''ת)

    גיוס צבאי או גיוס לאומי - לפני זה - שב בשקט !!!, 01/11/09 12:18

    • קודם תגרש ואז תאלץ אותם לעבוד. (ל''ת)

      מה זה קשור?, 01/11/09 12:42

      • כי עובדים זרים עושים עבודות שהישראלים האנינים לא מוכנים,,, זה הקשר (ל''ת)

        להיות צמוד 24 שעות לזקן נכה לצריך לנקות אותו,,,, 01/11/09 17:58

        • לזה צריכה המדינה לדאוג , לא עובדים זרים.אחרי שאנשים עבדו כל...

          רומאו, 13/08/10 20:14

          החיים שלהם, ושילמו מיסים, בנו את המדינה,ואולי גם איבדו בני משפחה במלחמות ישראל, אז המדינה צריכה לדאוג להם ולא ליזרוק אותם לכלבים.באותו זמן צריך להילחם בריגשי הנחיתות של הישראלים, ולחנך אותם שזה לא בושה לעבוד, וזה לא משנה איזה סוג של עבודה, אבל זה בושה לא לעבוד.מי אתם חושבים עושה את העבודה הזאת בשבדיה ,דנמרק או נורבגיה או גרמניה, או אנגליה. שם אין דבר כזה עבודה זולה.

  • 69.

    ארגון עדאללה נגד הגירוש (ל''ת)

    זאת הכותרת האמיתית, 01/11/09 12:18

  • 68.

    גם על סבי וסבתי אמרו בגרמניה שהם גורמים למחלות

    talmon , 01/11/09 12:17

    אין חדש תחת שמש נוגה
    הגזען ישי ממחזר דברי מוריו : גם על הורי הורי מגרמניה ופולניה אמרו שהם מפיצי מחלות . כך אמרו עליהם בשנות השלושים באירופה האנשים הטובים ההם כולל השרים של אותם ימים
    וכך אומר היום הגזען ישי

    • תגובה יפה וכואבת (ל''ת)

      מני, 01/11/09 12:29

    • אמרו וצדקו - תראה מה יצא להם?

      אמרו וצדקו - תראה מה יצא להם?, 01/11/09 12:35

      אמרו וצדקו - תראה מה יצא להם?

    • תפסיק לנפנף בשואה, הם לא פליטים ואין עליהם איום כלשהו.

      מחפשים מקום חדש., 01/11/09 12:46

      מרוב נפנופים בשואה, עוד תהיה לנו שואה שניה....שים לב לסטטיסטיקות באירופה- ילדי מהגרים, בניגוד להוריהם, מפסיקים לעבוד וחיים על קצבאות. לא מספיקים לך החרדים והערבים, רוצה גם ילדי עובדים זרים?

      • shoah

        mical, 01/11/09 14:57

        I am with you! these people where not chased out of their country! and the jewish people bring up the Shoah too often,It lost it's power because of that all over the world.

    • תגובה מניפולטיבית, פופוליסטית ובזויה !!!

      אלכס, 01/11/09 13:27

      הורי הוריך, בגרמניה ובפולין, היו אזרחי המדינה ותושביה מאז הקמתן (ולפני כן) - הם, הוריהם והורי הוריהם !!! הם שרתו בצבא הפולני והגרמני, הם שילמו מסים, הם היו מדענים, סופרים, מורים, בנקאים, מוזיקאים, ציירים, פסיכולגים, כלכלנים והוגי דיעות. הם שירתו בצבא, שילמו מיסים ותרמו לחברה יותר מהגרמנים והפולנים עצמם !

      אתה, לעומת זאת, אינך מעוניין בעובדים הזרים ובילדיהם אלא כדי שיהיה מי שישרת אותך, ינגב אחריך, ישחרר אותך מהעול של טיפול בהוריך הקשישים, ישטוף לך רצפות וידיח לך כלים, הרבה והעיקר - בזול ! מרכז הכובד של ההומניזם שלך נמצא בארנק והארנק ''מתגורר'', איך לא, בשינקין או ברמת אביב ג' !!!

    • גם הורי הגיעו משם כפליטים

      בן צרויה, 01/11/09 14:20

      וכאן המקום האחרון שיכלו להאבק עליו.
      במדינות מוצאם של הפליטים אין לנו מקום,
      והורינו גורשו משם.גם בארצנו יש חילוקי דעות אם והיכן מותר לנו להתגורר.
      העובדה, הערבים גרים כאן למרות ניצחוננו,
      ואנחנו ויתרנו על זכותנו בקינייננו.
      ראה כפר דרום,וכל מקום בו היתה קהילה מעורבת עם ערבים,כיצד הם טבחו בנו.כמוהם הספרדים והפולנים,וכו...
      לכן יש לשמור בקנאות על ציביונה של הארץ.

  • 67.

    ישי: ''לא יתכן שמגיעים זרים בלי שש''ס תגזור קופון''

    אני, 01/11/09 12:15

    ''אנו עומדים על זכותנו למדינה יהודית בה יש יבוא של בני אדם ע''י מקורבי ש''ס שתורמים לרבי של בניזרי ורבנים אחרים''

  • 66.

    אלי ישי מלך ישראל!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ליאור, 01/11/09 12:14

  • 65.

    שפנפניהו נותן לישי להתמודד עם התקשורת לבדו,למרות שהוא מייצג את רוב העם (ל''ת)

    בושה, 01/11/09 12:13

  • 64.

    כל הכבוד לישי - מנהיג פועל באחריות

    גם אם יגידו שהוא לא נחמד, 01/11/09 12:13

    גם אם יגידו שהוא לא נחמד

  • 63.

    ברק עדיין שר בטחון ?! (ל''ת)

    חומל על ילדי זרים,,,,,,,,, 01/11/09 12:12

  • 62.

    21 - אם נמשיך להחזק בשטחים ולשלוט על

    אילן, 01/11/09 12:11

    שני מיליון פלשתינאים בטוח שלא נהיה עוד מדינה יהודית . זוהי הסכנה האמיתית ליהדותה של מדינת ישראל ולא העובדים הזרים .

    • להזכירך, אנחנו החזרנו להם ונאלצנו להשתלט מחדש עקב פיגועים בלתי נסבלים.

      זלמנוביץ ישראל, 01/11/09 13:10

      להחזיר להם שטחים בלי הסכם מוחלט על גמר התביעות והסכסוך מהווה צעד עוד יותר גרוע ! וזאת למדנו מעזה.

      לצערינו, אנו מבדילים בין מרכז הארץ ודרום הארץ ששם כבר העתקנו את כל התעשיה הכבדה, חלק גדול מהעסקים והאנשים שיכלו להגר...

      לאן נברח אם אותה סיטואציה תחזור גם בגדה ?

      במילים אחרות: מסובך עם, אי אפשר בלי...

  • 61.

    פשוט לא ייאמן !

    אילן, 01/11/09 12:09

    ראש מפלגה לא ציונית דואג לםפעל הציוני ??? המפעל הציוני פירושו להתגייס לצבא ולתרום לכלכלת המדינה . החרדים , כולל הספרדים , הם אנטי ציוניים !! זוהי הצביעות האמיתית . השר ישי החרדי ו''הציוני'' מתנהג בצורה לא יהודית ולא ציונית . מתי ניפטר ממנו ומשכמותו המביאים עלינו רק בזיונות ובושות .

  • 60.

    אני לא איש שס אבל במקרה הזה הוא צודק

    איציק, 01/11/09 12:08

    העובדה שותם מהגרים בלתי חוקיים מעוניינים לבוא רק לישראל ולא במדינות ''ליברליות'' ו''פתוחות'' ו''נאורות''ו ''דמוקרטיות'' כמו מצרים, ירדן , סוריה , לבנון רק לכאןזה אומר דרשני.
    אין ברירה וחייבים לעצור זאת עכשיו באם חפצי חיים אנחנו.

  • 59.

    השר צודק תפסיקו לשחק אותה יפי-נפש!!! (ל''ת)

    שועל אדום, 01/11/09 12:08

  • 58.

    השר ישי, היום 1,200 ילדים, בעוד עשר שנים 50,000 ואז מה?

    ישושום ציה , 01/11/09 12:08

    תקציבי רווחה? חינוך? עניי עירך ועניי עיר אחרת, עניי עירך קודמים. הגירוש לגיטימי ומתבקש.

  • 57.

    נשות כל העולם השלישי בואו בחודש התשעי לישראל ונגדל את ילדכם!

    רונן, 01/11/09 12:07

    אם המפעל הציוני הוא אסון? הרי עקרנו מליון אנשים ממדינות חבר העמים ומאתיופיה ובעבר מצפון אפריקה ומאירופה והעברנו אותם מארץ מולדתם לישראל. האם זו הייתה טעות? האם היינו צריכים להשאיר אותם שם מפני שזהו נזק לילדים שהועברו? האם צריך להפסיק מיד את העלייה של ילדים לארץ מפני שזוהי טראומה לעבור לארץ זרה עם שפה ותרבות זרים לילדים הללו?
    האם העברת משפחות שלמות של זרים לארץ מולדתם היא נזק לילדים שלהם? האם שליחתם קרוב למשפחותיהם, לדודים ולסבות שלהם יהווה להם נזק?

  • 56.

    הורוביץ, אם חסר לך פרטנרים, אתה מוזמן להסתנן למצריים

    מחכים לך שם, 01/11/09 12:06

    תפסיק להתייפייף על חשבון המדינה שלנו, תהיה נקניק במקום אחר.

  • 55.

    לארגן הפגנת תמיכה באלי ישי - עכשיו!

    אמיר (תל אביב), 01/11/09 12:06

    ברור שהוויכוח הוא לא באמת על 1200 הילדים אלא על 300,000 העובדים הזרים בישראל (ובזה זה שונה מההחלטה ההומינטרית של בגין, שהתייחסה למספר מצומצם ומוגבל). זאת שאלה של קיומה של ישראל כבית לאומי לעם היהודי!

    הדבר הזה גדול משמאל\\ימין, דתיים\\חרדים\\חילונים!

    איזו אירוניה, שמי שמגן על המפעל הציוני הוא חרדי ש''סניק.

  • 54.

    מה האינטרס של אלי ישי

    דן, 01/11/09 12:03

    האינטרס של ישי הוא למנוע כניסת אי יהודים לארץ זה הפחד שלו ולכן הוא משתמש באמצעי הפחדה שמזכירים לנו מאורעות מהעבר שהעם היהודי עבר בגולה.כנראה שהוא לא כל כך רגיש לעבר העם היהודיגם להם מותר לחיות והם בסהכ עושים עבודות שאף יהודי לא מוכן לבצע אותם ומי שחושב שאם הם יעזבו אנחנו נחליף אותם טועה טעות מרה

    • שהבת שלך תתאהב בגימי השחור בגלל הכלי שלו תצטער!!! (ל''ת)

      לי, 01/11/09 12:14

    • רבים מהם עובדים על בסיס יומי - או לא עובדים - הם רחוקים בערד (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/11/09 12:23

  • 53.

    ישי מהלך שווה לך לפחות 10 מנדטים בבחירות הבאות . (ל''ת)

    אפילו שלא זו הכוונה שלך ,תבורך ., 01/11/09 12:02

  • 52.

    ישי אנו הציבור היהודי בארץ ישראל תומכים בך ומאמינים (ל''ת)

    שזו ארץ אבותינו ,שמור עליה ככה ., 01/11/09 12:01

    • לא תומך

      יהודי אחר, 01/11/09 13:23

      סליחה, אני ציבור יהודי
      ואני לא תומך בגיבובי השטיות של אלי ישי..
      שיגלו אותו מצידי
      ושילמד לקחת אחריות- זה בני אדם אם נפש!
      משהו שכנראה הוא שכח מזה..

  • 51.

    עד כמה שאני בד''כ מתנגד לש''ס, הפעם ישי צודק!

    יבגני, 01/11/09 11:59

    אם לא נהיה נוקשים באכיפת חוקי ההגירה שלנו, המדינה תוצף במאות אלפי זרים עניים וחסרי השכלה, חלקם גם נשאי מחלות מסוכנות. בטווח הארוך, מדובר גם בסכנה דמוגרפית נוספת (לא מספיק לנו המיעוט הערבי?!).

    רק חשוב שהתהליך יהיה חד-פעמי. מעגל קבוע של הבאה-גירוש-הבאה-גירוש הוא דבר שאסור שיתקיים במדינה!
    הגיע הזמן שהבאת עובדים זרים תיאסר לחלוטין.
    הדרך לגרום לישראלים ללכת לעבוד גם במקצועות בהם מועסקים הזרים היא פשוטה מאוד: הורדה חדה ומהירה (עד כדי קצבה שמספיקה רק למזון וביגוד בסיסי!) של הקצבאות לאנשים בגיל העבודה שאינם נכים. אנשים יבינו שאין ברירה - וילכו לעבוד.
    חשוב שכולם יבינו:
    כל עבודה מכבדת את בעליה;
    חיים על קצבאות מביטוח לאומי לא שונה מהותית מקבצנות!

  • 50.

    אלי ישי. אל תירא. להחזיר אותם ואת הוריהם מאיפה שבאו... (ל''ת)

    מאיר. ירושלים, 01/11/09 11:57

  • 49.

    הבעיה לא הילדים הנוכחיים אלה אוזלת יד במניעה עתידית

    אייל, תל אביב, 01/11/09 11:57

    1,200 ילדים בכלל לא מהווים בעיה מבחינה טכנית ואפשר בקלות לגלות רחמים ולהשאיר אותם. הבעיה האמיתית שמשום מה מסרבים להתמודד איתה היא הגבול הפרוץ עם סיני. דרך אותו גבול מסתננים רבבות זרים והזרם רק יגבר בעתיד. צריך להפסיק להתקשקש עם כמה ילדים מסכנים ולהתחיל בפרוייקט שנועד לאטום את הגבול עם סיני בצורה מוחלטת. אחרת נמשיך לקבל דרכו סמים, נשק, זונות, מחבלים, עובדים זרים בלתי חוקיים ומיליון פליטים מאפריקה!

  • 48.

    באו נעשה הפגנה נגד אלה שמתנגדים לגרוש

    באו נעשה הפגנה נגד אלה שמתנגדים לגרוש, 01/11/09 11:56

    באו נעשה הפגנה נגד אלה שמתנגדים לגרוש

  • 47.

    השר ישי!! יש לך את כל הזכות והגיבוי להעיף מפה את כל מי שלא

    ישושום ציה , 01/11/09 11:55

    נמצא במדינת ישראל בצורה חוקית. זה טוב לאמריקאים, זה טוב לאנגלים, אין סיבה שזה לא יהיה טוב לנו.

  • 46.

    ישי צודק במיליון אחוז בשביל מה אנו עם כך נלחמים על כך שיקירו בנו

    פקק תנועה , 01/11/09 11:55

    כמדינת היהודים בסופו של דבר נאבד אם הזמן את הכרתנו כמדינת היהודים בארץ וכמדינת היהודים שעדין חיים בגולה

  • 45.

    לימור הצבועה הצבעת על גירוש אלפי יהודים ילדיהם מביתם

    ליכודניק, 01/11/09 11:53

    אפילו את המתים דאגת לגרש מקיברם. את עושה מה שמוצא חן בעיני השמאל שרוצה מדינת כל אזרחיה. תלכי למפלגת המושחתים קדימה שם מקומך.

  • 44.

    ישי ילדים לא מגרשים מסתננים מסיג גבול כן טפלו בגבול הדרומי (ל''ת)

    מוזי, 01/11/09 11:52

  • 43.

    הפתרון הוא פשוט לאפשר כניסת עובדות זרות מגיל 45 ומעלה (ל''ת)

    דה ישראלי, 01/11/09 11:52

  • 42.

    אלי ישי צודק

    חילונית שמאלנית, 01/11/09 11:50

    ועושה את העבודה המלוכלכת לכל הצדקנים מגלגלי העיניים לשמיים.

    • מזדהה

      יואב בן צרויה, 01/11/09 13:57

      גם דעותי רחוקות משס.
      אבל מסכים שלא ניתן לתת מקלט לכל מסתנן,גם אם הוא אינו מוסלמי.
      מדוע שכנותינו שדתן וערכיהן דומות יותר לרבים מאילו ..אינם קולטים אותם?ואף מעבירות אותם לכאן.
      צודק ישי. כבר היום הם נטל על המדינה.מחר הם יתגברו את תהלוכות הנכבה.
      ריבוי הינו שיטה טובה להתערות כאן.היכן הגבול.

  • 41.

    תנו להם לגור ברמת אביב ג ובשאר מעוזי השמאל.הם כבר יגרשו אותם ומהר (ל''ת)

    אל תגרשו אותם, 01/11/09 11:44

    • הצחקת אותי - יום אחד הם לא יגורו שם - רק יעבדו ויחזרו לסלאמס

      יופיטר יופיטר , 01/11/09 12:28

      הם יוצאים נגד הסוכה של חבד - כי הילדים שלהם רחמנא ליצלן הלכו לסוכה של היהודים -

  • 40.

    האם אתיופים יהודים אסור לזרוק את ילדי הזרים

    שושפ, 01/11/09 11:44

    האתיופים אינם יהודים במיוחד הפאלשמורים.
    ישי יהיה כנהלפחות ילדי הזרים נולדו בארץ. יש להם תרבות ישראלית.
    אסור לזרוק אותם. אני אישית הייתי זורקת את הפאשלמורים הם תת תרבות

    • מדהים (ועצוב) עד כמה מהר יהודים ''זורקים'' אנשים אחרים

      פנדה , 01/11/09 12:15

      גם אם העבודה הזרה היא מסוכנת לדמוגרפיה (מה שנכון, לא שזה באמת מה שמפריע לאלי ישי) הרי הדיון צריך להיעשות תוך כדי כך שזוכרים שאותם אנשים נמצאים וחיים בינינו - ובואו נודה בזה, מביאים הרבה פחות צרות מיהודים ''כשרים'' שהעלינו לארץ ממדינות העולם. אנחנו נשמור על המדינה היהודית אבל אנחנו לא ''נזרוק'' אף אחד מביתו, כולי תקווה - לא יהודים, לא ערבים ולא אפריקאים. פשוט נשתדל לא להכניס מלכתחילה מי שמסוכן לדמוגרפיה, ואת ה''מסוכנים'' נתחיל להוציא החוצה ע''י עידוד הגירה - הייתי מתחיל עם כל האנטיציונים ללא הבדל דת גזע ומין.

    • ההתבטאות שלך נוראה

      יואב, 01/11/09 14:05

      את צודקת ביחס לקשיי קליטה של פלשים.אך גם מתפוצות אחרות הגיעו כאילה שיהדותם או קירבתם בספק. ונכון, גם אותם ואפילו עליות קודמות עוד לא קידמנו.ועניינו קודמים.
      ובבקשה לא להתבטא כך לזולת,זה לא מחזק את עמדתך.

  • 39.

    מענין לעקוב אחר התומכים בהשארת ילדי העובדים הזרים,

    חן, 01/11/09 11:43

    רובם מהשמאל והם גם בעד נישואין אזרחיים,בעד נישואים חד מיניים,בעד הפרדת דת מהמדינה, בעד איחוד משפחות בנישואי ערבי ישראלי עם ערבי מהשטחים דהינו להעניק אשרת כניסה לישראל.
    למעשה המטרה שלהם היא פגיעה רב חזיתית במדינת ישראל כמדינה יהודית.

  • 38.

    תתעלם מהמיתיפיפים הדפוקים

    העם (השפוי)- אתך, 01/11/09 11:43

    כל הכבוד לשר ישי, אתה גדול ותמשיך ככה

  • 37.

    המסתנן האמיתי הוא אלי ישי ...

    בן טובים, 01/11/09 11:43

    שמנסה להנחיל לנו ערכים פשיסטיים ודתיים חשוכים.

    • אז לך תקים לך מדינה בסודן מה דעתך? (ל''ת)

      אתה חשוך ולא הדת, 01/11/09 12:12

    • מי שמדבר על פאשיזם...

      ארז, 01/11/09 12:12

      הרי השמאל ה''נאור'' וה''ליברלי'' לא מוכן לקבל כל דעה אחרת - ואתה מוכיח את זה היטב, עם כל התארים שאתה מצמיד לשר ישי...

    • סליחה אלי ישי בעד מימוש החוק - ו''בני הטובים'' רוצים לכופף אותו (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/11/09 12:30

    • אדון בן טובים , שישבו העשרות אלפי העובדים זרים בכפר שמריהו

      הדלת האחרוית של ת''א, 01/11/09 13:13

      ולא בדרום תל אביב על הברזלים...

  • 36.

    מתן לגיטימציה להעלמות מס בהיקף של מיליארדי שקלים

    י, 01/11/09 11:42

    מאות אלפי עובדים זרים לא חוקיים אינם משלמים מס הכנסה מכיוון שהם אינם חוקיים.
    מעסיקיהם מתחמקים מתשלום מס כי זו עבירה להעסיק עובדים בלתי חוקיים וגם מכיוון שיותר משתלם לשלם פחות ומבחינת שלטונות המס העובדים האלה אינם קיימים.
    ילדיהם של העובדים הזרים נהנים מחינוך, ביטוח בריאות וביטחון. כל ההטבות הנ''ל יממן משלם המיסים שעל כתפיו גורפים כסף בעלי הון עבריינים וחמדנים.

  • 35.

    מליון מהגרים ממתינים במצרים...

    ארז, 01/11/09 11:42

    אין פלא שארגונים אנטי-ציוניים נמצאים בחזית המאבק למען העבריינים הזרים. מטרתם - להציף את הארץ במהגרים זרים, כדי לקעקע את זהותה היהודית של המדינה.

    • ארגונים אנטי-ציוניים = ש''ס?

      פנדה , 01/11/09 12:21

      מיליון מנסים להיכנס מהדלת האחורית, אלי ישי מכניס עשרות אלפים כל שנה מהדלת הקדמית... אם היה יכול להרוויח על אלו שנכנסים מהדלת האחורית תהיה בטוח שגם הם היו נכנסים.

    • מליון במצרים - ועוד מליון סטנד ביי בסודן (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/11/09 12:31

  • 34.

    ימנים חרדים אינם רציונליים לכן להתווכח עמם הוא בזבוז זמן (ל''ת)

    Vox Ami , 01/11/09 11:42

    • אני ממש לא חרדית - ובכל זאת אני חושבת שחייבים לממש את החוק

      יופיטר יופיטר , 01/11/09 12:33

      וכל השוהים כאן - או המיסתתנים לכאן - חייבים לשוב לארצותיהם - ולמשפחותיהם - כולל הילדים שלהם - מה לא רציונאלי בזה?

  • 33.

    יש י צודק ב 1000% אחוז לא צריך להתרגש מהמתרוממם הזה הורוביץ

    א, 01/11/09 11:42

    שהוא וחבריו ידועים ורגילים להפיץ מחלות

  • 32.

    קץ כל בשר בא לפני כי מלאה הארץ ש”ס משחיתם את הארץ. (ל''ת)

    Vox Ami , 01/11/09 11:41

  • 31.

    שוחד, מרמה, הפרת אמונים, לש''ס הם ערכים מוסריים. (ל''ת)

    Vox Ami , 01/11/09 11:41

  • 30.

    אלי ישי צודק ולגרש עכשיו ומיד . .כנס

    מיכאל, 01/11/09 11:40

    מי שמעוניין שישארו כאן כל הזרים אלו המפוצצים בכסף שצרכים מי שינקה להם את הבית , ואת התחת שלהם , זוהי מדינה יהודית עם חזון יהודי , ומי שמעוניין בעובדים הזרים שיטוס איתם לסודן , ולכל מדינה , ובלי סיפורים עם דמעות , היום זה 1200 , מחר זה מיליון ומאתיים , אז יאללה שלום ולא להתראות להם . .

  • 29.

    חזק ואמץ - והרבה כח לשר ישי, (ל''ת)

    צודק במיליון אחוז, 01/11/09 11:39

  • 28.

    ישי צודק. האינטרס של מדינת ישראל הוא לא לתת אזרחות למסתננים

    אמיר, 01/11/09 11:39

    הילדים הזרים הם לא פליטים, הם בנים של עובדים זרים עם מולדת משלהם שבאו לפה כי כאן מרוויחים יותר. הם לא פה בגלל אידיאל, אלא בגלל כסף. העובדה שלא גרשנו אותם ואת הוריהם עד עכשיו היא אדיוטית, אבל לא ייתכן מצב שבו ניתן אזרחות לכל מסתננ/ת רק בגלל שהם השתמשו באברי הרבייה שלהם בהצלחה בזמן שהייתם בישראל.

  • 27.

    במצרים ממתינים 3 מליון עולים חדשים שיפרצו את הגבול (ל''ת)

    לארץ זבת שלומיאלים, 01/11/09 11:38

  • 26.

    חייבים לגרש מיידית ! ישי צודק במקרה זה

    אחד העם, 01/11/09 11:37

    חייבים לגרש מיידית עובדים זרים שתקופת הזכאות שלהם הסתיימה ו/או לגרש פליטי עבודה מאפריקה - כולל ילדיהם. אחרת בשביל מה אנו נלחמים על מדינה יהודית ונגד זכות השיבה? מליון מוסלמים שחורים מתים לבוא ולהתיישב פה מיידית ועוד מאות מליונים מאחוריהם. אם ניתן להם כאן להסתדר כולם ירצו. וכל אלה שמדברים על זכויות ילדי זרים - נא עיין ערך ארה''ב, אוסטרליה , אירופה ועוד מדינות מתוקנות ונאורות שלא מאפשרים לאף אחד להתיישב אצלם בלי תהליך מפרך של קבלת אשרת עבודה או אזרחות.

  • 25.

    ישי צודק למגינת ליבם של יפי נפש שמוכרים את יהדותם עבור עולם שגם כך שונ

    האזרח, 01/11/09 11:36

    ישי צודק צריך לשמור על ארץ ישראל יהודית ולא להפוך אותה לפח זבל וברירת מחדל של העולם

  • 24.

    להחזיר את החרדים לחורים מהם הם יצאו ולא לתת להם לצאת משם (ל''ת)

    צדק, 01/11/09 11:36

    • הנושא כאן הוא לא החרדים, הכתבה על החרדים בשבוע הבא.

      מה שצודק צדק, 13/08/10 20:25

      במקרה ולא שמתה לב.

  • 23.

    כל הכבוד לאלי ישי היחיד בממשלה הזו שלא פוחד מהתקשורת השמאלנית

    א., 01/11/09 11:35

    נתניהו הגיע הזמן שתחליט על הגרוש של הזרים, הפחדים שלך מלקבל החלטה בגלל התקשורת פשוט מקוממים, נתניהו התקשורת לעולם לא תאהב אותך ולא חשוב מה תחליט

  • 22.

    למה אנחנו עושים שימוש, לא הוגן, בעובדים הזרים

    עבודה עברית, 01/11/09 11:35

    חייבים להעיף גם את הילדים וגם את ההורים. לתת להם 1000$ וכרטיס לארץ ממנה משפחתם באה. באותו מועד יש להכפיל את שכר המינימום ולהוריד את דמי האבטלה ב 30% ככה ורק ככה פוטרים את בעיות העודי הזרים ואת בעיית האבטלה בו-זמנית ומדינה חוסכת מיליארדים על דמי אבטלה וגומרת את הניצול של העובדים הזרים.

  • 21.

    למרות שהם גונבים כסף אני מצביע ש''ס

    רועי, 01/11/09 11:35

    אחרת לא נהיה מדינה יהודית

    • קדימה גנבה הרבה יותר מש''ס כי שס קיבלו חלק מהכסף באופן חוקי (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/11/09 12:34

  • 20.

    ש''ס ציונית? הצחקתם אותנו (ל''ת)

    אורי, 01/11/09 11:32

    • למה אתה חושב ששס לא ציונית -? בגלל שהם דואגים ליהודים וליהדות? (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/11/09 12:36

  • 19.

    הוא ושכמותו הם האיום הדמוגרפי האמיתי.

    רועי, 01/11/09 11:31

    חובתנו למנוע משני מליון חרדים לחיות ולהתרבות על חשבוננו

    • חבל שה''דר שטירמר'' כבר לא קיים...

      ארז, 01/11/09 11:43

      יכולת להתברג שם בתפקיד בכיר...

  • 18.

    לגרש ומיד. (ל''ת)

    לגרש ומיד., 01/11/09 11:30

  • 17.

    אלי ישי מייצג את דעתו של רוב עם ישראל. (ל''ת)

    רוצים מדינה יהודית אחת לפחות בעולם., 01/11/09 11:28

  • 16.

    חד משמעית- אלי ישי צודק!

    זוהר, 01/11/09 11:28

    קשה לי להסכים עם איש ש''ס, אבל בפעם הראשונה אני מסכימה עם אלי ישי. הלוואי והיה מדובר בפתרון ל-1200 ילדים ובא לציון גואל. מדובר בתקדים מסוכן, בדקות אלה ממתינים מסתננים להחלטת ממשלת ישראל. אנו נוצף במסתננים ונמצא את עצמנו במלכוד כזה שלא נוכל להפטר מהם (העולם יצא נגדנו אם נאלץ לעשות מעשה דרסטי...). לכן עדיף להחליט החלטה קשה עכשיו מאשר אח''כ. יש לנו הזכות לחוקק חוקי הגירה נוקשים, כמו בכל מדינה מתונת, אבל לא תהיה לנו הזכות המוסרית לגרש ולכלוא מאות אלפים (כולל ילדים), כאשר נוצף בהם ונצטרך לתת להם אזרחות. אז יהיה מאוחר מדי.

  • 15.

    בעוד 2-5 שנים כמו בארה''ב שחורים יאנסו לבנות שיינקין ורמת אביב ג' (ל''ת)

    מדינת חלם , 01/11/09 11:27

  • 14.

    כמה רעש על 1200 זרים?!

    אורית, 01/11/09 11:27

    אני ממש לא מבינה למה כל המדינה נכנסה לאמוק בגלל 1200 בני אדם שנמצאים כאן באופן לא חוקי,פולשים,פורעי חוק,הלוואי והיו עושים כל כך הרבה רעש על 1200 ילדים יהודים שחיים מתחת לקו העוני אצלנו!!
    לילדים האלה אין מקום כאן,גם אם הם נולדו כאן ''ולא מכירים שום דבר אחר''...הרי רובנו ככולנו הגענו לארץ ילדים שלא מכירים שום דבר אחר ובעיקר בוגרים שלא מכירים שום דבר אחר,אבל באנו בזכות כיהודים!!
    שישובו למולדתם,כאן מולדת העם היהודי!!!

    • אם רק 1200, אז למה להתעלל בהם?

      פנדה , 01/11/09 12:09

      אם אכן יש סכנה דמוגרפית (ויש סכנה דמוגרפית, רק שאלי ישי הוא זה שיוצר אותה) זה משהו אחד, אבל אם ה-1200 האלה לא מאיימים על אף אחד, למה את ככה בחדווה מגרשת אותם? פרו-ישראליות זה מצרך מאוד נדיר בימים אלה, אפילו בקרב אזרחי ישראל, אז עד שיש מישהו שממש נלחם כדי להגיע לארץ, ואחרי שאלי ישי נלחם כדי שהוא גם יכנס ויעבוד בארץ (כדי שחלילה בוחריו לא יאלצו לעבוד, וכדי להעשיר את קופות חברות כח האדם) - דווקא אותו מגרשים?

      • הא לא מאיימים!!!!!!?????? אז תאלי את ארה''ב כמה שזרים מאיימים (ל''ת)

        א, 01/11/09 12:26

        • זה מה שאורית אמרה... כולה 1200 איש

          פנדה , 01/11/09 13:11

          1200 איש לא יכולים לאיים דמוגרפית אפילו על אנטארטיקה... מי שמאיים דמוגרפית זה המיליונים שאתם מכניסים מהדלת הקדמית - עליהם ישי לא מדבר.

    • האירו דבריך אורית (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/11/09 12:37

  • 13.

    השר אלי ישי לקח אחריות על המפעל הציוני! יום בשורה!

    אחרית הימים, 01/11/09 11:26

    בלי קשר לעמדתי (לגרש ''ברגישות ובנחישות'' חזרה למולדתם - זו חובתנו המוסרית) - אני חושב שהדבר הזניח לכאורה, הוא די מדהים:
    ש''ס השלימה מהפך מוחלט, מימי שלטון האריה, שאז היא היתה מרכז-שמאל חזקה, ואנטי-ציונית, למצב היום- שהיא ימינה לליכוד, ויותר מכך- מפלגה צ-י-ו-נ-י-ת.
    גלגלי-השיניים בפוליטיקה הישראלית חורקים לאיטם - אבל זהו מומנט שילך ויגבר, גם אל תוך שאר החרדים (לא מאהבת ש''ס, אלא מהרצון להיות באמת רלוונטיים). בעזרת השם.

  • 12.

    ישי מפיץ שנאה ורוע לכל עבר (ל''ת)

    הבן אדם נבוב, 01/11/09 11:26

  • 11.

    תתדאג שחברייך לא יעשו קופה מעצם הבאתם

    יעקב ק, 01/11/09 11:26

    חבריך בניזרי דאג שיגיעו עשרות אלפים עובדים זרים כשהוא גוזר קופונים,ואתה מגרש כדאי שיביאו חדשים. שיטת הדחת המסתובבת.אחד מגרש,ואחר מביא חדשים

  • 10.

    אז למה הוא מביא עובדים אחרים במקומם?

    ישי משקר לנו במצח נחושה, 01/11/09 11:25

    אין לישי כל אינטרס בצימצום מספר מהגרי העבודה בארץ, כשר פנים הוא אישר בחודשים האחרונים להביא עוד מאות עובדים מחו''ל.
    אל תיתנו לו לשקר לכם!

    • מתי תפסיקו כבר את הדמגוגיה??????????

      Eחד, 01/11/09 13:10

      מותר לכל מדינה להנפיק רשיונות עבודה לזמן מוגבל, כאשר בסוף התקופה העובדים נדרשים לעזוב. אין בזה שום דבר פסול והעובדים יודעים את זה מראש.
      ישראל לא חייבת לתת לכל מי שרוצה לעבוד כאן תושבות קבע ובכך לשנות לחלוטין את האופי של המדינה. אין אף מדינה שנוהגת כך!

    • מה הבעיה עם זה? בקנדה זה מקובל והם מגורשים אם לא עוזבים בתום התקופה

      מה לא ברור, 01/11/09 13:48

      לאחותי היתה מטפלת בשביל ילדיה. בדרך זו יכלו לעמוד בהוצאה הכספית הכרוכה בכך, וגם המטפלת שמדרום אמריקה, היתה מבסוטה כי בשבילה ובשביל משפחתה זה סכום שיספיק לזמן לא מועט במדינה ממנה הגיעה.

      אחרי איזה שנתיים, היא היתה מחוייבת לעזוב את קנדה.

      לא יצאו שם לרחובות, ואם היה נולד לה ילד הוא היה חוזר איתה.

      ככה אתה נותן הזדמנות לעוד אנשים להיות מהגרי עבודה ולשפר את מצבם הכלכלי בארצות המוצא שלהם וגם מאפשר למשפחות לא עשירות להיעזר בכוח עבודה יותר זול.

  • 9.

    לגרש את אלי ישי ולהביא את כל הפלשמורה (ל''ת)

    בשם העם וחופש הביטוי, 01/11/09 11:25

    • בשם העם??? העם מאס בהשקעת משאבים אינסופיים באנשים ממדינות עולם 3 (ל''ת)

      נמאס, 01/11/09 12:13

  • 8.

    ישי, באופן עקרוני אני איתך, אלא היה לך להציג את הדברים כהווייתם, אנחנו

    מתן, 01/11/09 11:23

    כיהודים רוצים לראות את ילדינו מתחתנים עם יהודים , ולא עם גויים.
    בעיקר בגלל זה אנחנו כאן, אחרת מה רע לחיות בחו''ל?
    החרדים פתרו לעצמם את הבעיה, הם מנהלים רשימות ייחוס, כך שהבעיה נותרה רק אצלנו היהודים החילוניים.
    לדעתי האישית, אסור לנו לזרוק את כל הערכים היהודיים שלנו, ולראות את ילדנו מתחתנים פה בארץ עם גויים תיילנדים סינים וגם ערבים.
    ברור לי שתפיסת עולם שכזו, תגרור אחריה תגובות על חוסר נאורות וכד', אבל אם יש לנו איזו חובה כלפי צאצאינו, זוהי החובה !
    להמשיך את השושלת היהודית.

  • 7.

    בדר''כ אינני נמנה מבין תומכיו של ישי אך הפעם הוא צודק... (ל''ת)

    יוראי, 01/11/09 11:22

    • העובדים הזרים עושים את העבודות שמצביעיי ישי היו אמורים לעשות...

      גינאיי, 01/11/09 12:40

      ,אך בחרו בבטלה תמידית.

  • 6.

    אז איך נתנו לאלו מהמוצא של ש''ס להסתנן ארצה?

    דני ב., 01/11/09 11:22

    ןאיך נתנו לש''ס להגיע לשלטון ולחלוב את המדינה?
    אני מעדיף מליון פועלים זרים המפרנסים עצמם וילדיהם ישרתו בצה''ל וישרתו את המדינה מאשר כנופיית גנבים מגלגלי עיניים בדמותו של אלי ישי וחבר מרעיו.
    פרט לשוחד מעשרות ושחיתות שלטונית הם לא תרמו למדינה מאומה.

    • ברור, ברור...

      ארז, 01/11/09 11:44

      ברור שאתה תעדיף את חורבנה של מדינת ישראל...

      • אני לא מבין איך זה חורבנה של ישראל

        פנדה , 01/11/09 12:06

        כשאנשים לא משרתים בצה''ל, לא משנה מאיזו סיבה, זה אומר צה''ל חלש וחברה לא סולידרית. גם אני מעדיף גויים פרו-ישראלים על פני יהודים אנטי-ציוניים כפי שהחבר'ה של ש''ס נהיים בשנים האחרונות.

        • כי מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי

          ארז, 01/11/09 12:14

          תכניס לכאן מליון מהגרי עבודה, וישראל היא כבר לא מדינה יהודית, גם אם כל אחד מהם ישרת בצה''ל וישלם מסים ויעבוד למחייתו.
          ארגוני השמאל, התומכים במהגרים, יודעים בדיוק מה המטרה הסופית שלהם, והם משתמשים במהגרים הללו ככלי להשגת המטרה - חיסולה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.
          להזכירך, מדינת ישראל אינה מדינת הגירה, ולא הוקמה על מנת לשמש בית חם לכל חלכאי ונדכאי העולם.

          • אין מצב.... קוזאחסטון לא בעניין הגרעיני. (ל''ת)

            רוני מנדל, 01/11/09 12:38

          • אין חולק על זה - בטח שלא אני

            פנדה , 01/11/09 13:14

            הרי אתה מכיר את דעותי הציוניות, אבל לא הגיוני בשם אותה ציונות להכניס מיליון מהגרים מדלת אחת, ואז להוציא אחוזון קטנטנן מהם מהדלת השנייה - רק בשביל להחליף אותם בעוד ועוד מהגרים.

            אני יוצא כאן נגד השקר הבוטה של ישי, כאילו את הדמוגרפיה הוא מנסה להציל - ולא את חבריו של בניזרי בעלי חברות כח האדם. אני בעד שלא יכנסו, ואם הכנסת - תגרש ברגישות ובנחישות. ה-1200 האלה הם לא אישיו לשום כיוון, דווקא ההתעקשות עליהם יש לה ריח של ספין.

        • דני ב - אתה אמור להיות יפה נפש - לא? אבל הגענות בדמך כנראה (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 01/11/09 12:40

          • ליופיטר-סליחה אם פגעתי בעדה שלימה, כוונתי הייתה לעדת תומכי ש''ס.

            דני ב., 01/11/09 14:58

            אני לא יכול להיות גזעני כי אשתי שתחייה באה מאותה תפוצה.
            ושוב סליחה לכל הנפגעים אם לא הובנתי נכון.

          • התגובה אלי או לדני? כי אני בתור ימני דווקא אמור להיות גזען :)

            פנדה , 01/11/09 15:21

            אני חושב שהסברתי היטב את הדקויות והבעיות ב''פתרון'' של אלי ישי, ובעיקר את השקר הגדול שלו, בלי להדרש לנושאי גזע...

  • 5.

    פחחחחחחחחחחחחחח

    פנדה , 01/11/09 11:21

    מי שרוצה למנוע הסתננות של מהגרי עבודה לארץ עושה משהו פשוט - לא מכניס אותם פנימה!

    מגוחך בעיני שישי דוחף להכניס עוד ועוד עובדים זרים למדינת ישראל, כדי לקדם את חברות כח האדם שהוא כנראה מקורב אליהן, ואח''כ מגלגל עיניים לשמיים ומבקש לגרש את אותם אלה שהכניס... אל תכניס עובדים זרים לארץ, שלח את הפרזיטים שלך שיצאו לעבודה ויחליפו אותם - וה''ציונות'' (מי שאכפת לו מציונות דואג שאנשים יעבדו ולכו לצבא, לא ישתמטו ויחיו כמו בגולה) תינצל.

  • 4.

    ולהביא במקומו את בני פלשמורה (ל''ת)

    לגרש את אלי ישי, 01/11/09 11:21

    • לך תהגר לאפריקה ותהיה כל היום במחיצתם של הפלשמורה (ל''ת)

      אהובי ליבך, בבקשה., 01/11/09 11:37

    • אין לנו משאבים לקלוט אפריקאים אחרים, צריך לדאוג למי שפה (ל''ת)

      אני, 01/11/09 12:12

  • 3.

    יש עצומה. כנסו. דחוף. (ל''ת)

    לגרש ומיד, 01/11/09 11:20

    • איפה הלינק? (ל''ת)

      אמיר, 01/11/09 11:32

  • 2.

    ילדי זרים מקבלים מעמד ?

    אילינה, 01/11/09 11:20

    מה עים ההורים שלהם ? מה תפרידו ביניהם ? אז תפסיקו להגיד ''ילדי זרים'' .אל תשתמשו בילדים כדי לרחם עלהים

    • הם בכונה אומרים ילדים - כשברור לגמרי - שהוריהם חיים כאן באופן בלתי חוק (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 01/11/09 12:42

  • 1.

    לא חשובות ההתבטאויות שלו

    אהרון, 01/11/09 11:18

    הסגנון פחות חשוב, התוכן הוא הנכון - לי ישי צודק, אי אפשר להשאיר את המצב כמו שהוא, אנחנו לא רוצים ים של מגרים ולכן חייבים למצוא סטטוס מתאים לכל זר או בן/ת של זרים. באירופה יש מלא מוסלמים והמדינות לא יודעות איך לאכול את זה.