• 177.

    הטעות של ברק. (ל''ת)

    משה, יוסטון, 01/11/09 03:33

  • 176.

    1. מלא רק מעצמו נרקסיסט .2. אטום לבקרת, 3. לא מודה בשגיאותיו הרבות

    דמוקרט , ברק מסוכן לדמוקרטיה. נמוקים:, 31/10/09 13:49

    ולכן לא מסוגל לבקש סליחה רק לדרוש מאתנו בשמו לבקש סליחה. 4. שונא ומבזה את כל מתנגדיו. לכן נשאר רק עם החונטה שלו.5. רואה הכל רק מכוונת הרובה, הוא לא מאמין בשלום כך אמר במפורש.6. עובר על החק ומזלזל בבג"ץ לא מוריד ישובים.7 מתחנף לכל מי שיתמוך בו בקלפי לכן נתן מליונים למתנחלים. 8המון שטיקים וטריקים יחצניים כדי להבחר.
    9.השתלט על התקשרת בעזרת יחצנים יקרים אין עוד מנהיג שמנצל כך לרעה את התקשרת.ולא שכחתי את יחסו לנכים בשביתת הנכים. איש אטום.

  • 175.

    יש דבר נורא פשוט שיכלת לעשות: החזר את כסף הסוויטות למדינה! (ל''ת)

    חשבת על זה?, 31/10/09 07:31

  • 174.

    סיבת הליכתם המשותפת של ביבי וברק,פחדם מכוחה העולה של ציפי לבני.

    נתן.ש מעלות. , 31/10/09 07:11

    כל מילה נוספת מיותרת.

    • נתן, הבטחת שלא תשרוד עוד כהונה של ביבי. (ל''ת)

      מציע לך לאחל לממשלה אריכות ימים..., 25/03/10 17:41

  • 173.

    הבעיה שלנו !-ברק לא מבין מה לא בסדר בהתנהלותו והתנהגותו

    אלי, 31/10/09 06:42

    מילים מילים, לעם ישראל יש בעיה.
    אהוד ברק מנותק איננו מבין מה לא בסדר.
    על מה הכעס על מה ולמה מלינים עליו.
    האיש מסוכן מאד עלול לסבך אותנו במלחמה על מנת לשמר מקומו .

  • 172.

    למה הצבעתם לו אחרי פרשת העמותות והשתיקה בחקירות? (ל''ת)

    למה?, 31/10/09 05:43

  • 171.

    ''עבדתי כיועץ לקרנות גידור ברחבי העולם''

    בדוואי....., 31/10/09 05:30

    כל קרן גידור בעולם רק מחכה לראש ממשלה לשער ללא כל רקע פיננסי, שיבוא ליעץ לה עבור 30 מיליון ש''ח...כמו שכל קבלן משלם לבן של ראש ממשלה עשרות אלפי דולרים עבור גלישה באינטרנט...

  • 170.

    קרנות גידור? לא מאמינה בגרוש.

    יודעת הכל, 31/10/09 04:53

    ועדת חקירה באופן מיידי והשעייה עד תום תוצאות החקירה.

  • 169.

    תגובותיו של ברק פשוט מעוררות בחילה! (ל''ת)

    קורןנאוה טבריה, 31/10/09 03:59

  • 168.

    על הפוליטיקאים לחיות בצניעות ללא קשר למקור הכסף

    אלון, 31/10/09 03:45

    דוגמה אישית באמצעות חיים צנועים.

    זה לא משנה אם הכסף הושג באופן חוקי או לא.

  • 167.

    לא צריך להשמיץ את ברק

    חן אדון , 31/10/09 03:08

    צריך רק לאמר עליו את האמת - היא הרבה יותר גרועה.

  • 166.

    ברק ורעם=מעולם לא מאכז=מצדיק את כל הכינויים שדבקו בו=חי בגן עדן של שוט (ל''ת)

    נ.כהן הוציא שמם של ילדי הקיבוץ לרעה=עלק מלח הארץ, 31/10/09 02:39

  • 165.

    חובה !!! תגובה מס'' 2 ממצה את המציאות (ל''ת)

    BI DI YOK, 31/10/09 01:16

  • 164.

    הבחור הזה ( שהוא שר הבטחון של מדינתי ) נשמע הזוי לחלוטין (ל''ת)

    לאן התדרדרנו ???, 31/10/09 00:49

  • 163.

    אם מצביי העבודה יעברו לקדימה - מצבנו יהיה גרוע כמו מצבו של ברק (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 31/10/09 00:43

  • 162.

    לא לעולם חוסן ,ברק יפול גם אם זה יקח זמן. (ל''ת)

    ברק מנהיג מאוס, 30/10/09 17:59

  • 161.

    עור של פיל לבקרת אמרנו? זה לא מנהיג של חברה דמוקרטית. (ל''ת)

    שוב ברק בורח מהעיקר, 30/10/09 17:58

  • 160.

    כל האמצעים של שטיקים וטריקים יחצניים כשרים לכולן הזה ברק. (ל''ת)

    אני מתפלץ, 30/10/09 17:34

  • 159.

    אל תשימו דגש על המלון, הבעיה מנהיג כוחני עושה במדינה מה שלבו חפץ. זה ה (ל''ת)

    ברק מנהיג כוחני עם חונטה, 30/10/09 17:34

  • 158.

    127 לעניות דעתך כמובן. באת מרוסיה הדיקטטורית? אוהב מנהיג דיקטטורי? (ל''ת)

    מגיב, 30/10/09 17:28

  • 157.

    ברק נרקסיסט, אגואיסט,מחשיב עצמו ככל יכול ומשגע לכולנו את החיים. (ל''ת)

    ברק חייב ללכת, 30/10/09 17:26

  • 156.

    שבח''ים שבו בשקט

    סער פז, 30/10/09 17:24

    מי מממן אותכם איסמעיל הניה ?
    יאללה אוסקוט.

    • אם אתה תומך ברק,,, אז אוי לו ואוי לכולנו,,, (ל''ת)

      לא לאורך זמן,,,, 30/10/09 20:18

  • 155.

    ברק מסית את הווכוח ,מהעיקר, התנהלותו האנטי דמוקרטית. הוא מחליט בלי לש

    ברק מנהיג שלילי בכל מובן, 30/10/09 16:50

    לשתף איש שכח שבמדינה דמוקרטית יש בקרת. הבקרת על ברק בכל התחומים מוצדקת בהחלט. הוא אינו מסוגל לעבוד עם אנשים ומשתמש באמצעי תקשרת ואמצעים שפלים אחרים למען שלטון היחיד שלו.איש אטום לחלוטין, מלא מעצמו בלבד, בטוח שאין לו תחליף,מתנשא ומצפצף.

  • 154.

    כספך ודירתך לא זה הענין המשרד של אשתך דרש את פיטוריך (ל''ת)

    יונה, 30/10/09 16:45

  • 153.

    ברק אתה רק בחיקרה איש עוד לא אמר שגנבת מה אתה קופץ???? (ל''ת)

    מגיב, 30/10/09 16:43

  • 152.

    ל127 יש פסיכולוגיה מיוחדת לתומכי ברק, התעלמות מבקרת צודקת ואטימות (ל''ת)

    משיבל127, 30/10/09 16:42

  • 151.

    הירשזון לפחות ניסה לעזור לבן שלו לצאת מחובות. אתה סתם נהנתן על חשבון

    על חשבון הציבור, 30/10/09 16:06

    שיחזיר את הכסף שבזבז על חשבון הציבור.

    זכותו לחיות בפאר ולהשתכן במלונות מאוד יקרים- אבל שיעשה את זה על חשבונו.

  • 150.

    אתה עושה בלי שום תוצאה. אתה שמת רגל לאנאפוליס ללבני ולשלום. (ל''ת)

    עד מתי?..................., 30/10/09 16:06

  • 149.

    ברק מתעקש לא להגיב לבקרת.1. מה השגת למען השלום? 2. למה אינך

    ברק לא יענה לי .אטום לשאלות, 30/10/09 16:05

    מוריד ישובים ומזלזל בבג''ץ? 3. למה חבריך בעבודה מבואסים ממך?4. למה אתה קורא בשמות גנאי לכל מי שמתנגד לך? צפורה היא גברת לבני ולא צפורה וכך זהבה היא גברת גלאון.5אתה אטום לבקרת ומתפרץ כשמשהו מנסה להעיר לך.למה? אפילו מלך אפשר לבקר בלי שהוא יתפרץ.הפםכת לדיקטטור העבודה אינך מנהיג דמוקרטי הידעת? זה לא מזיז לך כמובן.

  • 148.

    כל התכונות השליליות שיכולות להיות במנהיג יש בברק.לא השיג שום הישג לשלו (ל''ת)

    עובדתי, 30/10/09 15:52

  • 147.

    יהלללך זר, ולא פיך. ברק משבח את עצמו ומבזה מבקריו .מלא רק מעצמו (ל''ת)

    אזרח מבואס מברק, 30/10/09 15:50

  • 146.

    ברק עושה לעצמו חרקירי, ומאשים את כולם. די נמאסת (ל''ת)

    ברק כשלון פעם שלישית, 30/10/09 15:28

  • 145.

    ברק נשאר עם ברק כמו מנהיג טוטליטרי ועם עבדיו שמחון ופואד. (ל''ת)

    רם, 30/10/09 15:26

  • 144.

    פפפש לא ידעתי שאפשר להרוויח ככה מגידור ...קול.. (ל''ת)

    lili_lili , 30/10/09 15:25

  • 143.

    שיגיד לי ברק על הישג אחד שהשיג למען השלום.פספס שלום עם סוריה (ל''ת)

    עדן, 30/10/09 15:25

  • 142.

    ברק תוסיף לפני כל שם מר או גברת. תתנהג כבן אדם. (ל''ת)

    ברק שבר את הכלים., 30/10/09 15:24

  • 141.

    ברק מכנה בכינויי גנאי את האנשים שמבקרים אותו זאת בושה וחרפה. (ל''ת)

    ברק עושה ברדק, 30/10/09 15:23

  • 140.

    בקרת קשה של ברק לכל מי שלא ברק ולא מלקק לו.ירד מהפסים האיש. (ל''ת)

    ביבי צריך לשלוח את ברק לחופשה ארוכה, 30/10/09 15:22

  • 139.

    ל בני דגל אדום לברק, שלא מפרגן (ל''ת)

    מאסתי בברק, 30/10/09 15:20

  • 138.

    I SAY THAT MR. BARAK IS BETTER THEN 5 TZIPI AND ALL THE REST (ל''ת)

    YOSSI-HAIFA, 30/10/09 15:09

  • 137.

    barak, keep going, don't listen to tzipi or to any one U. R. N OK GUY (ל''ת)

    CHARLIE, 30/10/09 15:07

  • 136.

    ברק לא הכתים את הצבא בדם ילדים כפי שטוען חדל אישים 124

    אזרח, 30/10/09 15:00

    צ.ה.ל לא רצח ילדים כי החמס חיסל אותם כדי להשמיץ אותנו !! אבל ברק אשם בבריחה משטח ששם היו חיילים פצועים בצאלים!!! ברק ברח מלבנון ובכך גרם להקמת החיזבאללה !! ברק היה מוכן להחזיר את ירושלים וכל שטח אחר ללא תמורה רק כדי שיגידו הוא צדיק !!! לגבי מזוז יש צורך להעמידו לדין פלילי מיד על כך שהוא נתן הוראה למשטרה לחקור את ליברמן וכל הקשור לכספים כאשר ברק עשה מעשים פי אלף גרועים בעניין כספים שהעביר לבנות וכספים שניתנו לפריימס שלו .

    • מעניין,,,ומאחר וברק ידע זאת מראש ובכל זאת הכניס את צה''ל,,,הוא האשם !!! (ל''ת)

      והרי הגאונצ'יק הזה הכין פרקליטים מראש,,,,,,,,,,,,, 30/10/09 17:27

  • 135.

    כל הפוליטקאים שהורשעו,צעקו בתחילה שסוחטים אותם.

    נתן.ש מעלות. , 30/10/09 14:52

    אין הבדל בין הכנסותיה של ביתו של שר החוץ ליברמן ולבין הכנסותיהם של בנות שר הבטחון אהוד ברק.בחקירת המשטרה בנוגע לעמותות ברק,כמוכי ברק כולם שמרו על זכות השתיקה.השבחניק במפלגת העבודה הוא אהוד ברק.

  • 134.

    ברק שר ביטחון מעולה. (לפחות פותח את הפקקים במשקפת :-) ) (ל''ת)

    ישושום ציה , 30/10/09 14:40

  • 133.

    הפעם אני עם ברק,הוא הזמין את המלון? אם הייתם רואים את

    יוסי, 30/10/09 14:38

    דוד לוי שהיה שר החוץ באיזה מלונות בלונדון הוא ישן, שכר חצי מלון הייד פארק הוטל במליוני שטרלינג, שם לינה ללילה לחדר רגיל 500 שטרלינג והוא לקח קומה שלמה צאו וחשבו לשבוע שלם, מושחתים זה לא מילה אבל ברק חמוד מצידו אם השב'כ לא חוסם אותו ישן באוהל 10 ליד הארמון

  • 132.

    התקשורת לא מרפה מאהוד ברק מפני שהם חשים שהוא שבר את הכלים

    מישהי, 30/10/09 14:37

    בישיבתו בממשלת נתניהו. הם לא יכולים להשלים עם זה, לכן הם לא מרפים ממנו, בעוד שדליה איציק מקבלת הנחות מהתקשורת.2 שאלות לי אליך מר ירושלמי, במה שונים מעשיו של ברק מדליה איציק? מדוע התקשורת לא תוקפת את דליה איציק באותה מידה כמו שהיא תוקפת את ברק , הרי מעשיה של איציק לא פחות חמורים ? ביום שברק יפרוש ממשלת נתניהו, מה שלא יקרה, הוא יהפך פתאום ליקירכם.
    נא לא לצנזר, בזמן האחרון NRG מצנזרים תגובות חופשי.

    • את צודקת ב- 100% (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 31/10/09 00:24

  • 131.

    מי אמר נפוליאון ולא קיבל ? אופס נפוליאון נגמר לנו,אבל מארי אנטואנט יש (ל''ת)

    תל אביבי, 30/10/09 14:22

  • 130.

    צריך להעיף את המרוקאים מכאן כולל ברק אוכל הקוסקוס !!

    התנועה הפשיסטית, 30/10/09 14:13

    הסבתא של ברק מרוקאית, ומשם מגיעות כל הבעיות שלו, מסכן, אם רק היית הסבתא פולניה ברק היה יוצא אדם טוב האוהב קניידלך צנועים ומסתפק במוטלים בצידי דרכים !

  • 129.

    הירשנזון קטן עלי. אני הרבה יותר חכם,

    עודד ב , 30/10/09 14:05

    מר ברק הבכלל לא נכבד.
    בודאי שאתה לא הירשנזון .
    א.אתה ללא ספק יותר מתוחכם ממנו
    ב.הכספים שגנב הירשנזון ,הם מעות חנוכה לעומת הקופונים שאתה גזרת.אלא מה ,כפי שכבר למד על בשרו ,שסוף גנב לתליה ,ידידנו המושחת אולמרט.גם יומך יגיע

  • 128.

    כל מה שברק נוגע בו מתקלקל, נשבר, נכשל, מתלכלך, מסתבך,,, ולא מתבצע !!! (ל''ת)

    להרחיק אותו מגורל גלעד שליט !!! מיד !!!, 30/10/09 13:50

  • 127.

    ברק בסדר גמור.

    פלג פסח, 30/10/09 13:50

    ברק בסדר גמור -מנעיג-המורדים צריכים ללכת לילמוד מה זה דמוקרטיה-כך הם חושבים לנצח בבחירות הבעות -חבל !!

  • 126.

    מוכן לממן לברק סוויטה בפאריז לכל חייו,,, העיקר שיפסיק ללכלך את צה''ל,,, (ל''ת)

    נכנס לעזה בלי יעד צבאי - ויצא עם פשעי מלחמה,,,, 30/10/09 13:48

  • 125.

    האמת היא שזה כן גנבה.

    המבין, 30/10/09 13:47

    זה לא גנבה של כסף לכיס,אבל זאת כן גנבה של כסף למטרות הנאות אישיות זמניות ומיותרות.
    עד היום זה לא הוגדר כגנבה ולא התייחסו לזה כגנבה,ובשל כך לא צריך להאשים את ברק בגנבה,אבל צריך להבין שמעשים כאלה שנעשים ע''י הרבה אנשים,הם בעצם גנבה של כספים למטרות הנאות אישיות.אלה סכומי כספים בגובה שלא היו אמורים להנתן להם,והם נילקחו.
    בשל כך חייבים להגדיר את הסכומים שמאושרים לכל נושא,עלות כרטיסי טיסות,עלות מלונות.עלות מסעדות,עלות מספר המלווים,כמות המלווים.הכל צריך להיות מוגדר בחוק ולאכוף את החוק.
    במצב הקיים כיום מדובר באנרכיה,תפוס כפי יכולתך,זה יוצר ביזבוז כספים ללא גבול,מייצר נהנתנות,הרס החינוך ודרך ארץ.

  • 124.

    בעזה, ברק הכתים את צה''ל בדם ילדים ! כשר נרדף, הוא חסר תועלת לישראל !!! (ל''ת)

    להרחיק את ברק מכל תפקיד ציבורי !!!, 30/10/09 13:41

    • ואתה מכתים את האתר בטינופת אנטישמית. בשדרות ואשקלון אין ילדים? (ל''ת)

      ישושום ציה , 30/10/09 14:38

      • אפשר היה להגן על ילדי שדרות בלי להרוג ילדים בעזה-לפתוח מעברים למשל,,, (ל''ת)

        לא היה יעד צבאי אפשרי - עובדה שברק הכין פרקליטים, 30/10/09 17:34

  • 123.

    מפלגת העבודה נחטפה ע''י מר''ץ וחד''ש!!! (ל''ת)

    ברוק לסנר, 30/10/09 13:18

  • 122.

    מה נהיה ממפלגת העבודה? - חבורה של חדלי-אישים. (ל''ת)

    7???, 30/10/09 13:06

  • 121.

    ישנה קבוצה קטנה ובינהם ציפי לבני שרוצים להפיל את הממשלה

    יהודיה, 30/10/09 13:03

    משהו פה מסריח. רוב העם קולט שיש פה מתקפה מאורגנת . תעזבו את ברק!

    מדוע ציפי לא תוקפת את חברתה דליה איציק?

  • 120.

    ביזוי כזה של הדמוקרטיה עןד לא היה. גם ביזוי של אישים ועיתונאים (ל''ת)

    פונה למכון לדמוקרטיה, 30/10/09 13:02

  • 119.

    אין לי מילה טובה אחת על ברק. הוא מתנהג כאיש שאבד את הגבולות. (ל''ת)

    איזו בושה שהצבעתי עבורו., 30/10/09 12:58

  • 118.

    מנותק מהמציאות, הוזה על 30 מנדטים יחד עם שמחון ובנתיים מגדף. (ל''ת)

    ברק אתה משחית הדמוקרטיה, 30/10/09 12:43

  • 117.

    מנהיג שמאבד שליטה צריך ללכת הביתה.אנחנו נמשיך לבקר את ברק (ל''ת)

    דמוקרט, 30/10/09 12:41

  • 116.

    מי יושב בסמינר בסיביליה? בן עמי? ברק מקנא? (ל''ת)

    סתם סקרן, 30/10/09 12:40

  • 115.

    מחצית ממפלגת העבודה של היום הם שבחי''ם

    שמעון, 30/10/09 12:40

    כשהם יעלמו מהמפלגה תוכל לחזור לעצמה כמפלגת מרכז שפוי ולא שמאל הזוי.וכמובן תחזור ותקבל את אמון הציבור.היום לא מצבעים עבודה כי היא לא עבודה נטו .היא חצי מרץ וחצי עבודה.תראו לאן הגיעה מרץ ותבינו לאן הגיעה העבודה.

  • 114.

    ויפתח השם את פי האתון,ל40 דקות.45 שנה בלי שום הישג לשלום ולרווחה. (ל''ת)

    עובדתי, 30/10/09 12:39

  • 113.

    והצנע לכת

    רותם, 30/10/09 12:38

    אני מניח, שאהוד ברק כחייל שנים ארוכות, נתקל לעתים קרובות מאוד בסיסמה זו בבסיסי צה''ל השונים בהם בילה...

  • 112.

    נשר לא מתעסק עם זבובים.

    אזרח מודאג, 30/10/09 12:38

    מה ההתנפלות? וכמעט כולם מדברים על כסף ורכוש ולכן המובן שהם צרי עין ,הקנאה מעורת אותם. בכל מקרה ברק הבין והפנים ולא יחזור על כך(הגם שלא ידע על הבזבוז)

  • 111.

    ברק שם רגל לאנאפוליס זו עובדה ולא השיג דבר במאמצי השלום שלו. (ל''ת)

    עובדתי, 30/10/09 12:36

  • 110.

    ברק זקוק לטיפול. זאת התנהגות של אדם שהבקרת ערערה אותו. (ל''ת)

    חושבה, 30/10/09 12:35

  • 109.

    גנב עם רשיון

    ron, 30/10/09 12:28

    אדון ברק!
    הירשזון גנב כדי שתהיה לו אפשרות לבזבז הרבה כסף על הנאות החיים,
    הנאות שמהן אתה נהנה על חשבוננו בלי בושה

  • 108.

    barak is the best ! (ל''ת)

    Elad, 30/10/09 12:28

  • 107.

    נראה כאילו מגיב אחד בלבד נגד ברק הגיב פה בעשרות כינויים שונים. פאתטי (ל''ת)

    ב, 30/10/09 12:25

    • נכון , כלכך שקוף (ל''ת)

      אילן, 30/10/09 20:36

  • 106.

    על טעויות משלמים. תחזיר את הכסף ותראה תותח

    יוסי, 30/10/09 12:04

    החזרי הוצאות מיותרות כמו של ברק כמוהם כגניבה מקופת המדינה.
    איך לתקן? קודם תחזיר את הכסף. זה נעשה בעבר הלא רחוק באנגליה וגם ברק יכול. אמון הציבור בברק מעולם לא היה רעוע כ''כ

  • 105.

    אחד מחמשת רמטכ''לים יוצאי סיירת מטכ''ל שהרסו את הצבא ועכשיו את המדינה

    טורונטו טורונטו, 30/10/09 12:04

    אולי תלכו כבר הביתה או לכלא, ותעזבו אותנו לנפשנו?

  • 104.

    קצין גרוע,רמטכ''ל גרוע,פוליטיקאי גרוע,אדם גרוע, ועתה מועד התשלום. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 30/10/09 12:02

  • 103.

    ברק לא צריך את אף אחד. זו תכונה של מנהיג לא דמוקרטי. (ל''ת)

    חנוך, 30/10/09 11:55

  • 102.

    ברק לא תסתום לנו את הפה, כן נגיד לך כן נטיף לך כן נבקר אותך. (ל''ת)

    הייתי רוצה שברק ילך הביתה, 30/10/09 11:54

  • 101.

    היחס המחפיר של ברק לכל מי שמתנגד לו מרגיז מאוד. (ל''ת)

    תודה לירושלמי כתוב היטב, 30/10/09 11:53

  • 100.

    למי שלא מבין מה פירוש ''יועץ לקרנות גידור''

    כלכלן, 30/10/09 11:53

    קרנות הגידור הן קרנות נאמנות שחיבות לתת תשואה חיובית בבורסה למשקיעים בהם בכל מצב שוק עולה או שוק יורד.
    אחד הדברים שהם זקוקים להם והוא אולי העקרי זה מידע על מה הולך להיות ולסחור בהתאם למידע.
    את המידע הזה הן קונות מאנשים בעלי כוח וקשרים שיודעים על תהליכים והתרחשויות צעד אחד לפני כולם.
    (כמו חלוץ שמכר את מניותיו כאשר ידע שהולכת לפרוץ מלחמה)
    היות וברק הוא לא פישר והוא לא מומחה פיננסי בעל שם עולמי שעוסק כל היום במחקרים כלכלים על שווקים ומגמות יש מקום לשאלה מה היה ה''יעוץ'' שברק נתן לאותם קרנות גידור שעבורו הוא קיבל מאות מיליונים.

    • ועל זה נאמר גם מכר את המדינה

      מלי, 31/10/09 06:46

      .הרצחת וגם ירשת ? איך ממוחיות בשדה הקרב הפכת למומחה פיננסי אולי מלשן לגוף פיננסי , כמי שמצוי ברזי הביטחון פשוט מכרת את המדינה? אנשיה מיטב בניה, שהרי לך יש רק בנות והן לא היו בצאלים בשטח או בעזה בשטח או בלבנון בשטח. הן ישבו באבן גבירול בפיצה או בקפה אילן.

  • 99.

    חייבים את ברק ליד ביבי

    אודי פפו, 30/10/09 11:51

    ברק לא חזר לפוליטיקה בכדי לעשות כסף או לגנוב כסף, אם הוא רצה יותר כסף הוא יכול היה להישאר מחוץ לפוליטיקה.
    ברק ראש ממשלה לשעבר אחד האנשים המוכשרים והמנוסים שקיימים היום במערכת הפוליטית, נכון שהוא לא מושלם, אבל כשהוא נמצא ליד ביבי(שגם הוא מוכשר ובעל נסיון רב) אני בתור אזרח המדינה אבא לילדים מרגיש בטוח יותר מכל הנהגה אחרת שיכלה להיות לנו בזמנים קשים אלו.
    אני מפחד אפילו לחשוב מה היה קורה אם ציפי ליבני הייתה ראש ממשלה (חסרת ניסיון וחסרת כישרון, בעלת יחוס שבחרה משרד פרסום טוב).
    ולכל חברי הכנסת ממפלגת העבודה שחושבים שהם שווים משהוא בלי מנהיג בעל שעור קומה שמוביל את המפלגה כמו אהוד ברק, תמשיכו להרוס את המפלגה בתקווה שאים תעיפו את המנהיג תכלו להיות במקומו (אופיר פינס תמשיך לחלום, אמיר פרץ תשתוק ותתבייש לך) אתם לא שווים כלום בלי אהוד ברק.

    • יש משהו בדבריך - אבל ברק הולך ומתחרפן - העושר סימא את עיניו (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 31/10/09 00:30

  • 98.

    הכסף למלון הקש ששבר גב הגמל. זה לא עיקר. ברק יורק לבור ממנו שותה (ל''ת)

    עדי, 30/10/09 11:50

  • 97.

    ברק מזלזל בבגץ ועובר על החוק. זו דוגמא למנהיג דמוקרטי? (ל''ת)

    שואל, 30/10/09 11:48

  • 96.

    צורת הדבור של ברק כלפי מי שמבקר אותו היא דוגמא רעה (ל''ת)

    מבואס מברק, 30/10/09 11:46

  • 95.

    הפוליטיקאי השנוא בכל הזמנים, ואלוהים עדי שיש לו תחרות קשה. (ל''ת)

    טבעוני, 30/10/09 11:45

  • 94.

    ברק מבזה את הדמוקרטיה את חופש הבקרת, את חופש הדבור, עד לעתונאים הגיע (ל''ת)

    ברק מסכן הדמוקרטיה, 30/10/09 11:45

  • 93.

    עוצר את החקירה מי אמר שזה טוב. כך החליט המלך ברק. בלי בקרת עליו. (ל''ת)

    כן להטיף לך ברק, 30/10/09 11:44

  • 92.

    ''עליהום על כולם'' אדם ממורמר כשלון פעם 3 , לא השיג שום הישג לשלום רק קל

    הפוסל ברק במומיו פוסל, 30/10/09 11:31

    קלקל.

  • 91.

    הגינויים לכל מי שמתנגד לו, הם חרפה למדינה דמוקרטית. ממש מעליב את כולם (ל''ת)

    מתביש בברק, 30/10/09 11:29

  • 90.

    חוסר כבוד לאף אדם .את כולם הוא מגנה רק לא את עצמו. (ל''ת)

    בושת ברק, 30/10/09 11:27

  • 89.

    ברק ירד מהפסים.לא עומד בפני בקרת כמו מנהיג דמוקרטי (ל''ת)

    .פעם הצבעתי לברק, 30/10/09 11:25

  • 88.

    אתה צודק.אתה לא הירשזון.אתה גרוע ממנו ש ב ע ת י י ם !! (ל''ת)

    גדעון, 30/10/09 11:24

  • 87.

    ברק עשה הכל כמו שהתקשורת רצתה...

    ציוני , 30/10/09 11:22

    ונכנע לחלוטין...
    וגם את זה האויב דחה..

    ועל כן מאז ברק התפכח, והתקשורת מתעבת אותו על כך..

  • 86.

    לא במובן של לקחת כסף= לגנוב אבל בהחלט

    אבי, 30/10/09 11:16

    ההתנהגות שלך בסלון האווירי לא מקנה לך נקודות זכות רבות
    תיהיה קצת יותר ענו צנוע לא חייבים להתנהג כמו שהתנהגתה ביזיתה את המדינה ואת האנשים שבא
    מה כולם יחשבו שכך צריך לנהוג
    שזו הדרך הנכונה לישון במלונות פאר כאשר המצב הכלכלי בעולם ובישראל בפרט לא טוב
    בזה חטאתה
    ומי יודע עוד אילו סיפורים שטרם נחשפו

    תתבייש שלך שר הביטחון

    אבי

  • 85.

    הממשלה כרגע זה הרכב שמבחינתי יוכל להישאר לפחות 10 שנים!

    ביבי, 30/10/09 11:12

    אחרי חוסר היציבות, השחיתות הגבוהה והלוזריות של ממשלות קודמות, יש פה ממשלה מקצועית שעובדת לטובת ישראל.
    הממשלה הזו תעשה עוד הרבה דברים טובים עבור כולנו.
    שורה תחתונה, כמו שזה נראה, הממשלה הזו תיהיה איתנו עוד הרבה זמן וטוב שכך.

  • 84.

    אין לי טענות על תהליך השלום, הבעיה זה הבזבוז

    קובי, 30/10/09 10:58

    אם הוא נהנתן, זכותו, אבל על חשבונו.
    כל הכסף הפרטי שלו, זה עניינו, גם הדירה המפוארת.
    אם הוא לקח את אשתו הנהתנית לסוויטה בפריז, שישלם עליה.

    העברת החברות הפרטיות לבנות שלו, זאת זכותו: אם מתקבל עוד כסף אחרי ההעברה, זאת שחיתות.

    הטירונים סביבו לא יכולים להטיף לו על עשייה בוחונית.
    בן סימון חושב שאחרי שהיה עיתונאי הוא יודע לעשות שלום עם הפלסטינאים? שיכתוב מאמר על כך.

  • 83.

    ברק מהיר כמו ברק , טיפש רגשית כמו רעם

    דון קישוט, 30/10/09 10:53

    ברק משתמש בתפקידו כדי לשמור על רכושו ולהתחיל לדאוג ובנותיו ובני משפחתו
    עובד ציבור כשיר היה מוותר על כל הטבות שניתנו לו משירות הצבאי או מאידך גיסא על משכורות עתק בכנסת
    אהוד ברק מרוויח בחודש יותר מ3 משכורות עתק
    של אחת מהם כמה אלפי שקלים פלוס בונוסים אבל זה לא מונע ממנו להתהולל ולחיות בבזבוז על חשבון מדינה שהולכת להתרסק בגלל מצב בטחוני, כלכלי וחברתי.
    חייבים לפעול להזיז את כל אוכלי חינם כמו פואד , דלי אציק ,רבלין וכל מי שלמעלה מ10 שנים יושב וכנראה שלא יביא שום דבר חדשני ועדכני תנו לאנשים מכשרים ולא לאלה המקושרים להוביל את מדינה
    מושחתים נמאסתם

  • 82.

    זיקנתו מביישת את נעוריו

    רפי, 30/10/09 10:50

    זיקנתו מביישת את (אביב) נעוריו
    דיי אהוד, לך הביתה.

  • 81.

    עם כל הביקורת על ברק. הוא הכוח העיקרי בממשלה שמעניק לה שפיות.

    איש חכם בדורותיו., 30/10/09 10:49

    הרי ללא ברק ושאר נציגי העבודה, כוחם של האנשים השפויים בליכוד, היה רפה ולא היה נשמע, אל מול עוצמתו של ליברמן. לכן בימים גורליים אלה. עדיף ברק חזק בממשלה, מאשר ברק בחוץ, תתארו לכם מצב שבו ליברמן וישי מנהלים ומובילים את ממשלת ביבי.

  • 80.

    הפרצוף של אהוד ברדק גורם לי לבעיות חמורות בקיבה !!! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 30/10/09 10:47

    • אז תכין תה.....אני בדרך עם הוופלות....... (ל''ת)

      tami.me, 30/10/09 11:46

      • עוד אחד,,, פעמיים סוכר,,, אישתי אורזת לנו את צ'ולנט,,, (ל''ת)

        יש לך משהו חריף ?, 30/10/09 15:56

        • רגע......גם אני בא......2 סוכרזית.........תודיעו מה להביא..... (ל''ת)

          שמוליק תל אביב, 30/10/09 17:53

        • חכו לי....גם אני בא....שותה עם 3 סוכרזית.....תודיעו מה להביא... (ל''ת)

          שמוליק תל אביב, 30/10/09 17:54

          • תמי היא האשה הכי יקרה לי בעולם....כמה אני אוהב אותה אור שלי ! (ל''ת)

            ברווז ושמו געגוע , 30/10/09 23:39

  • 79.

    למה הפקרת את מדחת יוסף???

    חיים, 30/10/09 10:47

    לא נשכח ולא נסלח

  • 78.

    אהוד ברח לך הבייתה !!

    בני, 30/10/09 10:46

    מר אהוד ברח תם זמנך ,אתה לא הירשזון אבל היום אין מפלגת עבודה יש מפלגת יחיד ושמה אהוד ברק ,אתה קובר את מפלגתך בטוחני כי בבחירות הבאות תתחרה עם מר''ץ במספר המנדטים .דחילק אתם הקמתם את המדינה ותראה לאן הגעתם איני צרה במה שיש לך בביתך הפרטי ,אך בתחום הציבורי תהיה צנוע קצת .(יש לך דירה ששווה למגרש בבית שהיה לי .)האם ביתך בכוכב יאיר או בכפר שמריהו לא מספיקים לך .האם לרעייתך יש זכות לנצל את תפקידך הנוכחי להקמת חברה שנבנת על חוג מכריכם .

  • 77.

    אהוד תפסיק להצליח ולהיות יכול וכישרוני ואז תראה נס אף אחד לא ישמיץ (ל''ת)

    יאיר, 30/10/09 10:38

  • 76.

    אתם מתעסקים בשטויות ! יש על הפרק נושאים יותר חשובים !!!!! (ל''ת)

    קצת פרופורציה, 30/10/09 10:36

  • 75.

    לא, אתה לא גנבת ,אתה רק ''עושה לביתך ''.

    cinege, 30/10/09 10:26

    שזה די דומה ,אבל במילים מכובסות.

  • 74.

    כן אתה גנבת!!! פתח ותקרא = תכנית מרקם.

    מלי, 30/10/09 10:24

    כן אדון ברק אתה גנבת וגזלת , דאגת לעתיד שלושת בנותיך ומה עם עתידם של כל הגברים האמיתיים שחיו בשטח אכלו חול יומם ולילה , שירתו ביחידות שדה ואתה הנהנתן , כן גם כשהיית רמטכ''ל היית נהנתן החלטת על לקצץ את הצבא.חשבת מכמה אנשים שהיו חצי שניה לפני תאריך קובע לפנסיה גזלת פנסיה?! כשאדם הן 38 הופסק חוזה שהצבא חתם מולם ובעזרת חוק אתה מפצה אותו בגרושים והוא מתחיל לעבוד כמו נער במשכורות מינימום , ומה על ילדיו ומה על חייו ? זה שולי . אתה גנב בנשמה אבל חבריך סולדים ממך גם את המדינה אתה גונב איך לבנות יש חברות? הכל לצורך אי תשלום מיסים. אנחנו מצפים להזמנה שלך לפתוח את המקרר ולהכניס הביתה רעבים, כמה פעמים עשית זאת? אתה גרוע מהירשנזון ואפילו ממשפחות הפשע הם נותנים לעניים מאמונה ואתה גוזל מהחלשים בגלל גאווה!!!!

    • מילים כדורבנות

      עינב, 30/10/09 10:40

      מסכימה עם כל מילה גם אנחנו מנפגעי תוכנית מירקם. שלחו אנשי קבע הביתה והביאו חברות כח אדם , מה עשו? וככה כל המחסנים לא היו תקינים ברגע האמת , במלחמה!!!!!!! לא רק כסף גנבת גם חיים של אנשים!!!!!!!!!1

  • 73.

    ברק הפך לאוייב השמאל . (ל''ת)

    אולי סוף סוף נתעורר??????, 30/10/09 10:22

  • 72.

    בלי שום קשר לברק, למה אף אחד כאן אינו תוקף את דליה איציק? (ל''ת)

    ברק עוד שירת בצבא, הגב' איציק התחמקה משירות וגנבה., 30/10/09 10:21

    • האיציק הזו היא פשוט בלון נפוח. אשה חסרת חשיבות. בושה לפוליטיקה

      א, 30/10/09 10:57

      ורק רצוי שליבני תדע שכל עוד האישה הדוחה הזו במפלגתה, מבחינתי קדימה לא אופציה. צר לי שהצבעתי לקדימה רק בגלל האיציק הזו. אישה שכל מהותה כלום אחד גדול בצד נהנתנות וחוסר גבולות. הגועל הפוליטי בהתגלמותו.

    • אתה רוצה לדעת באמת.

      razefi , 30/10/09 11:09

      תסתכל בראי ותגיד לאדיוט שהפעם מדברים על ברק

    • זה שאני מסכים עם המדיניות של קדימה אין פירושו שאני מעריך ומכבד כל מי ש

      שרון, 30/10/09 11:36

      דליה איציק זו מורה שמעולם לא הייתה בכיתה כדי ללמד. היא הייתה תמיד ''פוליטיקאית'' עסקה בכל מלבד הוראה . עלתה מתחתית הבור וכעת לא יודעת מה לעשות עם עצמה . מחד אני מכבד את אלו שהצליחו ועדיין מצליחים ועלו מתחתית הבור -כל הכבוד- אבל חמדנותה והריצה המטורפת אחר כבוד יוצרים אצלי אנטי . אבל כאמור היא והירשזון וגם שרון בזמנו לא ראויים להערכה בגין יושרם צניעותם וכל מעשייהם. נכון ששרון היה מפקד דגול מנהיג אמיתי אבל לצד כל אלה היה גם איש לא ישר חמדן וגרם גם הרבה בעיות לעם ישראל . ההתנתקות הינה דומה טובה לכך.

    • כי היא לא יו''ר מפלגה ובעיקר כי היא לא בגדה בבוחריה (ל''ת)

      פראייר שהצביע עבודה (לעולם זה לא יקרה שוב), 30/10/09 13:08

      • מה לא בגדה? לא ערקה מהעבודה לקדימה? מה עשתה זאת בגלל טובת המדינה? (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 31/10/09 00:33

  • 71.

    תחזיר את המדינה לערבים ואז השמאל והתשקורת יאהבו אותך יותר

    רחמים, 30/10/09 10:18

    תחזיר את המדינה לערבים ואז השמאל והתשקורת יאהבו אותך יותר
    פסטיבל רבין החל בואו בהמוניכם...

  • 70.

    קח אחריות ושחרר את גלעד שליט (ל''ת)

    הבועה, 30/10/09 10:11

  • 69.

    ברק זמנך עבר

    ציקי, 30/10/09 09:57

    אתה לא מבין שהרסת את העבודה, אתה ובן אליעזר משוך בגזר
    הרסת את אולמרט,ואתה רוצה להרוס את לבני
    סתכל בסקרים למי מאמינים לך או ללבני
    איפו שאתה דורך לא צומח יותר דשא

    • להני לא פונקציה - חסרת כישורים שלא באשמתה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 31/10/09 00:34

  • 68.

    לא אברהם הירשזון כי אתה יותר מתוחכם

    אבל השורה התחתונה לא יותר מחמיאה, 30/10/09 09:54

    כל ההתנהלות של ברק, בחיים הציבוריים והפרטיים מעוררים בי גועל. מתי העבודה תקיא אותו מתוכה?

    • מספיק, שילך הבייתה

      דובון לא לא, 30/10/09 12:04

      ברק התנשא עוד כשהיה רמטכ''ל.
      הופיע בטלויזיה כשידיו שלובות כמו איזה נפוליאון.
      כבר אז עמדנו על טיבו. הבעיה שלו היא אישיותית. הוא מלא סיפוק מעצמו עד כדי הקאה.
      זו אישיות שאומרת: ''אני, אני, אני''
      וזה מתבטא בהתנהגותו ובמעשיו.
      כבר כשנבחר לעמוד בראש מפלגת העבודה לפני שנים במאמץ חבריה, מיד לאחר שנבחר ביקש לפטר את אלו שנרתמו למענו. לא נשכח את החברים שהתבצרו בבית המפלגה כדי שלא יפוטרו.
      הוא פשוט משתמש באנשים וזורק.
      הוא עשה לבטחון ישראל לא מעט אך כמוהו עשו רבים ואיש מהם לא מתנהג כמוהו.יש לו בעיה אישיותית.
      בשנים האחרונות ברק הפך לנהנתן בלתי נלאה. הוא לא יפסיק לדאוג לעצמו.
      מספיק. שילך ולא ינצל את כספי המיסים שלנו להנאתו שלא יודעת שובע.

  • 67.

    בלשון הרע, ומכך תסיק מסקנות כיצד להתנהג.המוות והחיים ביד הלשון. (ל''ת)

    ברק! אין עשן ללא אש, ואולי כדאי שתבקע לך שתי הלכות, 30/10/09 09:49

  • 66.

    ברק ניסה להגיע להסכם שלום והבין מול מי יש לו עסק לכן התקשורת כועסת עלי (ל''ת)

    את שרון הרימו לגבהים, 30/10/09 09:44

  • 65.

    דברים כדורבנות!!!

    יעקב, 30/10/09 09:43

    נהניתי מאוד לקרוא את דבריו של מר אהוד ברק. והסכמתי עם רוב הדברים.

    רק חבל שהמראיין הוסיף פה ושם כל מיני מתאפרות לראיון שהופכות את מר ברק לאדם אלים שיוצא מכליו, היה אפשר לכתוב את זה קצת אחרת, והרי את האמת אנחנו יודעים, האיש מחושב מתון ואומר את הדברים מדם לבו.

    במקום ההערות השליליות היה אפשר להוסיף כמה הערות חיוביות, בינינו, הרי אתה מחליט אם זה היה חיובי או שלילי.

  • 64.

    ברק אתה בלתי נסבל למשטר דמוקרטי. לא רוצים אותך. ולא בגלל הכסף (ל''ת)

    דן, 30/10/09 09:43

    • לבני יותר מתאימה למשטר דמוקרטי, לא יודעת לקבל הפסד בכבוד. (ל''ת)

      אתה בכלל יודע מהי דמוקרטיה? אולמרט היה דמוקרט?, 30/10/09 10:15

  • 63.

    כל הסימנים של התנהגות דיקטטורית. לא סובל בקרת, מתנפל, מצדיק עצמו תמיד.

    ברק חרפה לדמוקרטיה, 30/10/09 09:42

    יודע טוב מכולם, מחליט על דעת עצמו, עצבני ,
    מזלזל בבג''ץ מזלזל בחברי מפלגתו וביריבים אין לו כבוד לאיש. מלחמת חורמה בכל מתנגדיו ע''י העלבה. זו דמוקרטיה?

  • 62.

    כמה היה שווה למרק ריץ' לשלם על החנינה של קלינטון שברק סידר לו ??? (ל''ת)

    הרבה עשרות מיליוני דולרים, 30/10/09 09:40

  • 61.

    ברק השתלט על העבודה לא מקשיב לא מקבל בקרת תמיד רק הוא צודק. (ל''ת)

    חושש ממנהיג כברק, 30/10/09 09:39

  • 60.

    אל תיהיה תמים אבאלה מאיפה המיליונים ממשכורת רמטכ''ל או שר ?? (ל''ת)

    נו באמת, 30/10/09 09:39

  • 59.

    ברק מחפה על העובדה שהוא מנהיג לא דמוקרטי, אני ואפסי. זה לא הכסף. (ל''ת)

    דמוקרט, 30/10/09 09:38

    • שרון, אולמרט וציפי לבני הם דמוקרטים, נכון? לך תלמד מהי דמוקרטיה. (ל''ת)

      אתה חוזר שוב ושוב על אמירתך הטיפשית בלי להבין דבר., 30/10/09 10:16

  • 58.

    ברק שדד כמו מאה הירשזיונים (ל''ת)

    יודע, 30/10/09 09:34

  • 57.

    Barak---

    X, 30/10/09 09:33

    he done nothing wrong,


    he is the best man in politics for this trying time

    I am sure that he is looking for our good

    I am more confident and feel good to know that he and Bibi are running the show and so the rest of Israel!!!!

    • yes yes yes thank you thank you thank you

      you are so right, so right so right, 30/10/09 09:45

      NOT

      • G O D,קצת אנגלית נכונה לא תזיק.קח קורס חינם במכון ויזנטל-דימונה (ל''ת)

        בינו סאבאח, 30/10/09 10:07

  • 56.

    מרוב תגובות אוהדות לברק בכתבה זו

    עירן, 30/10/09 09:29

    הייתי בטוח שהעבודה בראשותו קבלה בבחירות האחרונות 40 מנדטים.

  • 55.

    בושה לאומה

    האזרח הפרחח, 30/10/09 09:28

    אתה איש חסר חוט שידרה - אנוכי המוכן להקריב אומה על חשבון גחמה ואנוכיות
    גם במחיר אובדן חיים של בני העם!!
    אולי לא גנבת אבל השתמשת בהון האומה למען תועלתך ונהנותך!! אולי לא עברת על החוק - את זאת מבקר המדינה יבדוק!!
    וכרגיל כהתנהלותך מאז היית מג''ד, רמטכ''ל ראש ממשלה והתנהלותך היום גם אם היא נעשית בהתאם ''לחוק'' סרחונה עולה לא רק בסביבתך אלא מתפשטת רחוק!!! ''חוקי אבל מסריח''!!
    בושה לאומה שבהנהגתה עומד אדם שכמותך!!!

  • 54.

    מנחם בגין מתהפך בקיברו.....מעט צניעות אין....כולכם גנבים (ל''ת)

    פטריוט לאומי, 30/10/09 09:24

  • 53.

    ברק, קח אחריות מיניסטריאלית על הבזבזת, ותתפטר.

    י.ל., 30/10/09 09:19

    בוא נהיה כמו המעצמה הכלכלית - יפן .

  • 52.

    עם גנרלים כאלה צה''ל יישאר ללא חיילים בעת צרה- מושחתים. (ל''ת)

    נפוליון הקטן, 30/10/09 09:09

  • 51.

    גנרלים מושחתים הם המתכון לכישלון בשדב הקרב- לאורך כל ההיסטוריה. (ל''ת)

    פרשן צבאי, 30/10/09 09:09

    • אמת, כי זה יוצר דמורליזציה בקרב החיילים.. זה מתכונת לאסון (ל''ת)

      cyrano, 30/10/09 09:40

  • 50.

    כל הגנרלים חבריך עושקים את הציבור כמוך- מי יילך אחריכם בשעת מלחמה? (ל''ת)

    המטיף, 30/10/09 09:08

  • 49.

    נותנים זכויות גז לפלסטינים מקבלים בסיבוב מיליוני דולרים דרך NDS

    עם ישראל לא כל כך טפש כמו שאתה חושב אהבל ברק, 30/10/09 09:05

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק

  • 48.

    לא לשכוח את מחיקת ירושלים כבירת העם היהודי ע''י העבודה של ברק

    העתיד מחייך לישראל, 30/10/09 08:58

    ברק בגאונות נדירה מוחק את העבודה בבחירות הבאות עלינו לטובה..קדימה תאבד חצי מכוחה וישראל תינצל מידי הקוזקים הממורמרים וכמובן הנגזלים האלה !!

    • ירושלים לא של ישראל היא של חרדים,ערבים,שסניקים,ליכודניקים שהפכו אותה (ל''ת)

      למקום בלי עתיד ותקוה=עובדה., 30/10/09 09:15

      • כי ירושלים זה מקום שקשה לחיות בו השמאל כמו תמיד ברחו לתל-אביב (ל''ת)

        תביט לפעמים במראה, 30/10/09 09:43

      • אם היה לך ולשכמותך איכפת מירושלים המצב היה שונה, במקום

        ללה, 30/10/09 10:02

        להיכנס ולהתיישב בירושלים, ברחתם.. העיקר לדבר מרחוק..
        ירושלים תמיד תהיה דתית, ותמיד תהיה בירתו של העם היהודי, של עם ישראל, של ארץ ישראל.. קשה לך עם איך שהיא נראית, תתיישב ותנסה לשנות.. אל תדבר מרחוק בלי לעשות דבר..

  • 47.

    54 מיליארד תקציב בטחון זה הרבה כסף לחברים של ברק (ל''ת)

    עם טפש יושמד, 30/10/09 08:58

  • 46.

    אולי תיתנו לברק לעשות את עבודתו, די כבר עם כל ההשמצות (ל''ת)

    בני, 30/10/09 08:58

    • בני דו מי א פייבור

      אוקיי, 30/10/09 09:42

      שתוק

    • נכון מספיק ללגלג,ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לנו ותעיד על כך ועדת אור (ל''ת)

      איגוד מלונות היוקרה, 30/10/09 09:49

    • סליחה אנחנו בדמוקרטיה לא בדיקטטורה. ברק ירד מהפסים (ל''ת)

      מגיב, 30/10/09 11:50

  • 45.

    אתה לא גנב, אתה שודד את הקופה הציבורית לאור היום !!

    פרץ עדיף ממנו, 30/10/09 08:48

    לא מתבייש להוציא על מלונות פאר כאשר חצי מדינה קרובים לפת לחם ??
    הוא נמצא בתפקיד רק בשביל לשמש מגן לביבי מפני השמאל הבריון, ברק על תקן של שומר ראש !

  • 44.

    מעריך ותומך באהוד ברק

    יצחק, 30/10/09 08:47

    לא יזיק לו קצת צניעות אבל בעיקרו מדובר באדם רציני בניגוד לחבורת הליצנים של קדימה

  • 43.

    הימין הקיצוני שונא,השמאל הקיצוני שונא,אלה שלא עשו כלום בחייהם שונאים..

    משוואה פשוטה, 30/10/09 08:44

    אז כנראה שאהוד ברק הוא מנהיג מצויין.

  • 42.

    רצח אופי- דירה מפוארת ומפלגה כושלת,לפחות בזה אתם טובים

    שיגור בפאר למה לא באמת, 30/10/09 08:44

    ואת אני אומר למרות שברק לא האיש שלי בכלל
    תחי העיתונות הנאורה

  • 41.

    מנהיג נמדד

    קןבי, 30/10/09 08:42

    מנהיגי העבר נמדדו בהשגים ולא התנהלות חייהם, ראה משה רבנו דוד המלך,

    • איזה הישגים לברק בשלום, ברווחה? לא כלום. (ל''ת)

      מגיב, 30/10/09 11:51

  • 40.

    ברק לא המציא את השחיתות, שכחתם את שרון, דליה איציק, אולמרט ועוד... (ל''ת)

    מפלגת קדימה היא קן של צרעות מושחתות שאין דוגמה להן, 30/10/09 08:42

    • נכון הוא לא המציא אבל הוא שיכלל וממשיך לשכלל הרי הוא ''גאון אנליטי'' . (ל''ת)

      שרון, 30/10/09 11:15

  • 39.

    ברק אתה היא ההונאה הכי גדולה של ישראל

    במשך 45 שנה, 30/10/09 08:39

    תן לי דוגמה אחת של הישג מדיני ציבורי או כל הישג שהענקת למדינה במשך 45 שנים של עושק הקופה הציבורית. תחזיר את המיליון דולר שבזבזת בפריז אח''כ נחשוב עליך

  • 38.

    ולמרות הכל איך אפשר להבין ששילמו לו על יעוץ גדרות עשרות מיליונים ?..

    cyrano, 30/10/09 08:39

    מה בדיוק הוא הבין בבניית גדרות הגנה ששום יועץ אחר לא מבין ?...
    והרי הוא לא יודע לבנות גדרות שלום וירטואליות , שאינן חוצצות בעצם בזמן הרגיל, ורק כשהן '' מריחות'' את המפגע הן מונעות את המעבר...
    אילו המציא שיטה כזאת היה זוכה לפרס נובל בנוסף לעשרות מיליונים שהועבר לידיו..
    היום הוא פוליטיקאי והציבור רוצה לדעת מה השיטה הטכנולוגית לבניית הגדרות שהוא הציע שאף אחד אחר בעולם לא ידע להציע אותה לפניו.
    ואם יסתבר שהאדם הוא גאון כזה, אנחנו מבקשים מכל וכל שהוא יגיש את מועמדותו לפרס נובל, ואם לא, שיתן את הדין על היותו מלך הגנבים והמושחתים.. ואולי גרוע מזה...

    • מה הפלא הרי היה שר ביטחון ,רמטכ''ל ויודעים שזה מגדיל מכירות (ל''ת)

      שרון, 30/10/09 08:48

      • למה ?.... רמטכ''ל / שר בטחון יודע ליעץ טוב יותר איך בונים גדרות הגנה ?.

        cyrano, 30/10/09 09:10

        אם זה כן, או קי, מקובל, אבל אם לא, יש כמה אפשרויות תיאורטיות שצצות במיידי.....
        ולשם טיהור האווירה בציבור לא היה רצוי לשלול אותן ..
        אם הבן אדם צדיק, אין לו שום סיבה למנוע מהציבור להבין למה בזכות היותו מקורב לדרג הפיקודי של הצבא הוא הצליח לעשות עשרות מיליונים... מה דעתך ?...אתה לא היית רוצה לדעת ןלהבין ?...

    • מתי יפרסמו את ה-IQ של ברק. נתניהו 180, אובמה 125. ארונלד ש. 135 (ל''ת)

      שרון סטון 150 שרון 145. מדונה 140, 30/10/09 09:52

  • 37.

    איך לאדם שלא עשה כלום בחייו, יש אומץ לבקר את האדם שעשה הכי הרבה.

    שי סודרי, 30/10/09 08:38

    קטונתי, אני פשוט מעריך את ברק ושותק.

    • הרגשה טובה להיות חלק מהעדר, גם אני אוהב, לתת לאחרים לחשוב. (ל''ת)

      אני הולך איפה יגידו לי......, 30/10/09 09:54

      • ההיפך - העדר נגדו. האנשים החושבים - בעדו. (ל''ת)

        עובדה, 30/10/09 10:38

  • 36.

    ברק השחצן המתנשא ממשיך לחשוב ןלהאמין שהוא ....

    שרון, 30/10/09 08:37

    כן שהוא היחידי המבין ,היחידי שעושה,היחידי שמגיע לו,היחידי שעושה למען המדינה ושכל האחרים '' י ק פ צ ו '' . כן זהו ברק הטוען'' אין כמוני'' כל מה שהוא עשה לביתו היה רק בזכות ''עברו שלא בכל יש להתפעל'' . איש רע ,מתנשא כבר אמרתי ,אני ואפסי עוד זאת סיסמת חייו.
    מבקר המדינה יחקור וזה מה שמרתיח אותו כי יש דברים שמוטב לא לפרסם אותם . אבל לא יעזור לך למר מרק, ברק מר ביטחון שבשחצנות בלתי מובנת טוען כי הוא ממשיכו של רבין הצנוע האמין הישר והאמיץ ואפשר להוסיף עוד . אתה אולי לא הירשזון אבל בודאי לא רבין . אתה טיפוס שקשה מאד לסבול אגואיסט ורוצה עוד ועוד כי בנוסף לכל החמדנות שלו הבולטת בכל .הרס מפלגה אבל הוסיף לכיסו ולמעמדו האישי בממשלת נתניהו . אני אישית אשמח מאד שיעלם מהזירה הפוליטית .

    • ברק עושה פי אלף יותר מליברמן, השמאל לא יתן לו להישפט. יד לוחצת יד (ל''ת)

      דפוק טיפוסי שנמאס לו..., 30/10/09 09:56

  • 35.

    בשביל דליה איציק, סיפור ברק הוא גלגל הצלה להשכיח את הונאותיה. (ל''ת)

    אל תשכחו גם את הנוכלת הזאת, אל תתנו לה לצאת נקיה., 30/10/09 08:35

  • 34.

    ברק איש אמיץ שהלך עד הסוף בשביל השלום

    יוני, 30/10/09 08:33

    ולכן גם שילם על כך בכיסאו.
    אחרי ראש הממשלה נתניהו, ברק הוא המשפיע ביותר על מדיניות ישראל. נוכחותו בממשלה חיונית מאוד למדינת ישראל.
    ממשלת ציפי לבני, חוץ מ- 2 מלחמות, לא קידמה ולו במילימטר את המרחק העצום מהשלום המיוחל.
    ציפי לבני, נהנתה ממנעמי השלטון בממשלה הכי מושחתת, לא רק בתולדות ישראל, אלא בתולדות העולם הדמוקרטי. מוזר שהיא מטיפה לטוהר מידות.
    רק נזכור שבתפקידה הראשון בממשלת ישראל, בממשלת 29 השרים של שרון, כיהנה כשרה ללא תיק. על חשבון משלם המיסים.

  • 33.

    הוא בסה''כ זלזל בכספי משלם המיסים, ומה עם דליה איציק, שכחתם? (ל''ת)

    צריך להיטפל גם אל הנוכלת הזאת ששיקרה וגנבה וניצלה., 30/10/09 08:33

  • 32.

    אהוד אני מעריכה אותך

    רונית, 30/10/09 08:33

    תודה על כל מה שעשית, מה שאתה עושה ומה שתעשה למען המדינה.
    תצפצף על הקטנטנים והנעלבים.

    • הוא עושה המון למען המדינה, ותעיד על כך דירתו של 480 מ''ר במגדלים (ל''ת)

      ןסוויטת ה-20000 ללילה. המון ה מ ו ן...., 30/10/09 09:57

  • 31.

    שיקח מליון,,, שיקח 10 ,,, ויצא מחיינו מהר,,, לפני שיגרום עוד נזקים,,, (ל''ת)

    איבד לגיטימיות, 30/10/09 08:32

  • 30.

    אהוד ברק - שם את כולנו, כ ו ל נ ו, בכיס הקטן!!!

    אלון רוזן, 30/10/09 08:30

    תכנן ופיקד על המבצעים הגדולים בהסטוריה.

    היה המפקד המעוטר בצה''ל.

    היה ראש ממשלה ושר בטחון-
    ועשה הכל, הכל, למען המדינה.
    אולי, יותר מכל אחד אחר בתקופת ישראל המודרנית.

    כל סכום כסף שהוא עשה מדאגה לצאצאיו,
    אחרי שחרורו מהצבא - עשה בכבוד!!!

    ואם שהה בבית מלון אכותי, כאשר הוא הביא לתעשיות הצבאיות שלנו(כן, גם לכם ולי) חוזים של מיליארדים, כאשר היה בפריז, בלה בורז'ה - אז מגיע לו את הפאקן כרית המזדיינת הכי טובה שיש למלון המזדיין להציע.
    כי בעולם הבטחוני-מדיני - יודעים מי זה אהוד ברק, מי זה מתכנן מבצע אנטבה, מתכנן ומפקד מבצע סבנה ואביב נעורים - ואלו עוד המבצעים הפחות חשובים עליהם פיקד ואותם תכנן. את האחרים כנראה לא תדעו.
    וזה שווה מיליארדים לכם ולי!!!


    ואתם המבקרים הקטנטנים שלא יעשו ב1000 תקופות חיים, אלפית ממה שהמנהיג הדגול הזה עשה עבור המדינה - לכו לחפש מי ינענע אתכם!!



    מערכת NRG - בשם הדמוקרטיה פרסמו את דבריי.

    • אתה יודע מה ?... איני מסכים עם דעתך....

      cyrano, 30/10/09 09:05

      תראה, איני מכיר עד כמה הוא היה מעורב במבצע אנטבה, סננה ואביב הנעורים..
      בסה''כ נניח שהוא הכיר את היכולת הטכנולוגית והמבצעית של צה''ל, השתמש במודיעין הטוב שלנו, וניצל את הראשים הביצועיסטים המעולים של המפקדים שלנו והסתתר מאחוריהם, בגנבו מהם כהרגלו את ההצגה..
      אבל מה שהכי זכור לי בקשר אליו, זה היותו פעם אחר פעם אהוד ברח... פחדן נכלולי ועלוב.
      איך נסוגנו מלבנון, מקופלים , בורחים כמו שפנים, כשאש החיזבאלאוים מזנבת אחרינו כל הדרך...
      מה קרה במערת רחל אימינו בחברון עם מדחת יוסף, החייל שלינצ'צ'ו אותו במקום ללא רחם, והוא לא שלח למקום איזו חולייה מבצעית שתגן עליו... נתן לו לדמם למוות....
      לא אהבתי כפי שאולי רבים אחרים לא אהבו לראות את התנהגותו באסון צאלים , שבביקורו במקום האסון לא היה מוכן ללכת לראות מה מצבו של החייל הפצוע קשה שנפגע ( אולי גסס )
      גם במבצע עופרת יצוקה הוא התנהג באותו הדפוס הפחדני שכל כך מאפיינת אותו :
      המטיר טונות של פצצות זרחן על אוכלוסיה אזרחית...ללא הבחנה , ללא כל רגישות..
      בכל אופן את הסיפור של הבנות של הרופא אי אפשרלקבל, אם זאת הייתה דוגמא לקו הלוחמה שהוא נקט זה התגלמות הזוועה

      • קבר יוסף לא רחל אימנו.. קבר רחל אימנו זה בבית לחם.. (ל''ת)

        ללה, 30/10/09 10:04

    • ברק עשה הכל הכל למען עצמו קודם כל ואח''כ בדק איפה המדינה !

      רחוק מהמציאות, 30/10/09 09:12

      ברק הגאון שלך לא נקף אצבע כדי להביא לכאן מערכות יירוט כמו וולקן שהוכיחו את עצמם ליישוב עוטף עזה בגלל גישה מושחתת המעדיפה חברים והוצאת מילארדים על פיתוח משהו ערטילאי ולא נכון מלכתחילה !!
      כניסת הצבא לעזה היית שגיאה פטלית מפניה הזהרתי והצעתי להכניס את הפתח בגיבוי יחידות סמויות של צהל ובגיבוי חיל האוויר וכך להפיל את האשמה על הפתח שכמובן הערבים לא ישמיעו קול..אבל הגאון חושב כמו החייל הכי ראש קטן וכמו המגיבים המתלהמים (אגב אני רוב הזמן ימני ושונא שמאל), גם בהנתהלות מול אירן התחיל לא טוב וכנראה שאם היה תלוי היה תוקף מזמן דבר שהיה מסבך את ישראל ומכניס אותה עמוק בבוץ..לשמחתי הפעם ''שמעו'' לי ונקטו כמה מהלכים נכונים שהכניסו את אירן ללחץ והושיבו עליה את המעצמות !
      ועוד דבר קטנטן כל מה שעשה בצבא, הוא לא היה לבד ועשו לפניו לא פחות ולא פחות אמיץ הוא רק ידע כמו שרון לקחת לעצמו את רוב הקרדיט, ומה עלשות החברה מזהה זיופים כאלה !

    • ככה? אז מאיר הר ציון צריך להיות ראש הממשלה...לוחם הדגול ביותר במדינת

      ישראל....אורי אור הציל את הרמה ב-73, 30/10/09 10:02

      כוח צביקה יאנוש בן גל מ-73 ועוד הרבה הרבה הרבה עשו לא פחות מברק הגיבור שלך ואולי הרבה יותר....רק שאת ברק התקשורת השמאלנית מריצה....

  • 29.

    אתה כן מושחת מר ברק

    אחד העם, 30/10/09 08:27

    יש אנשים שאין להם כסף להאכיל את הילדים שלהם,אז אם נתחיל לחשוב במונחי צינעה אלו מר ברק אז אתה גנבת בגדול וכן אמות המידה שלך הם כמו הירשזון!
    שר ביטחון טוב היה חושב איך לנצל את הכספים שלו על מנת לקנות נשק יותר חדיש מטוסים יותר טובים ולא להשתכן במלון פאר במשך 6 ימים כשמתוכם רק 4 מנוצלים.
    ובטח ובטח לא עם האשה,ברור כי תרמת רבות למדינה אבל אין הדבר נותן לך לגיטימציה להיות מושחת כי טעות לא טעות הסכומים בהם התהוללת הינם שחיתות במיטבה זו ההגדרה לשחיתות מר ברק .
    ומן הראוי למען הצניעות למען טוהר התפקיד ומוסריות האישית שתחזיר חלק מהכספים נקודה
    ןעןד משהוא קטן בדרך כלל אני מתנגד לעיתונאות ולתקשורת שמפרסמים המון דברים שהם חוסר עניין לציבור ורק פוגעים במדינה הפעם אני משבח את אלו שגילו והפיצו זאת ,כי זוהי שמירה במיטבה על אינטרס המדינה וזהו תפקיד התקשורת ולצערי רובכם שוכחים זאת

  • 28.

    אנחנו עם נבזה וכפוי טובה, הישראלים היו תמיד אוסף קטנוני (ל''ת)

    של אנשים עלובים שרואים שיחים במקום יער., 30/10/09 08:25

  • 27.

    כששר בטחון מדבר על שלום - וכולם סביבו פורצים בצחוק היסטרי - שיפרוש,,, (ל''ת)

    סוס מת, 30/10/09 08:21

  • 26.

    מה הבעיה - תחזיר ת'הוצאה ויעזבו אותך בשקט! (ל''ת)

    סמי, 30/10/09 08:21

  • 25.

    מפלגתו כמעט חוסלה כי ל''קדימה'' יש בערך אותו מצע,למה זה אשמתו (ל''ת)

    מקנאים בו כי התעשר, 30/10/09 08:20

  • 24.

    החלטותיו בעזה הפכו אותו לנרדף, מוכה, דחוי - לא יכול לתפקד כשר בטחון !! (ל''ת)

    ברק גמר,,, והוא כנאה מבין את זה,,,, 30/10/09 08:19

  • 23.

    אהוד ברק - מנהיג אמיתי!!!

    אלון רוזן, 30/10/09 08:18

    גם שר הבטחון.

    גם שר החוץ(ליברמן הוא פיקציה חסרת נסיון).

    גם מכתיב המדיניות של ראש הממשלה.


    אני פשוט מעריך אותו-ותומך בו לטובת ישראל.

    • וגם גנב (ל''ת)

      מאיר, 30/10/09 10:48

  • 22.

    אהוד ברק

    אורי, 30/10/09 08:17

    לא ידעתם שאנחנו עם שאוהב לאכול אחד את השני====

  • 21.

    בעזה ברק כשל, הכתים את צה''ל בדם ילדים ! וחיסל את הלגיטימיות של ישראל ! (ל''ת)

    כל היתר - ראיות מישנה לאופי שהוביל אותו לזה,,,, 30/10/09 08:16

    • הלגיטימיות של ישראל חוסלה בתקופת שרון ואולמרט לאחר הגירוש מגוש קטיף. (ל''ת)

      ובהנהגתה של לבני תחוסל ישראל לחלוטין., 30/10/09 08:36

    • אם אתה יהודי וישראלי , כדאי שתעבור למדינה אחרת. תתבייש

      גולי, 30/10/09 08:45

      להאשים ככה את שר הבטחון והחיילים שלנו , מיטב בנינו. אם הוא לא היה שר בטחון , היינו צריכים לקבור 100 חיילים במלחמה הזו. פשוט בושה שביננו חיים אנשים, שטובת אויבינו קודמת לחייהם שלהם.

  • 20.

    אהוד ברק האיש הכי אמיץ בישראל...

    עידן, 30/10/09 08:15

    וככזה כל חצי הביקורת מופנים אליו.

    אדם גדול משכמו ומעלה.

    • כל אדיוט, עם מאות מטוסים וטנקים, היה ''גיבור'' בעזה כמו ברק,,, (ל''ת)

      ברק מיצה את האומץ שלו על כנף הסבנה,,,, 30/10/09 08:30

      • כל אידיוט??? לא צריך נסיון, ידע, הסטוריה? אתה האידיוט!

        העונה לאדיוטים., 30/10/09 08:53

        אתה בטח מאמין באנשים עם משקפות אטומות.

        אתה אדם קטן ועלוב ואדיוט.

        • דווקא בן-גוריון הצליח יפה מאוד,פי מאה מברק וכל ''הגיבורים''

          בלי להיות גנרל, 30/10/09 14:26

          חשוב מה יש במוח ולא תארים עבר וניסיון.
          כל אלה יכולים לעזור כאשר יש מח איכותי.
          עודף הכישלונות בדור האחרון מוכיח לך שללא מוח חד והגיוני,לא עוזרים כל התארים עבר וניסיון.
          עודף ההצלחות של העבר,שנעשו ע''י אנשי עבודה,פשוטים חכמים ובעלי מוסר והגיון בריא,מוכיח לך מה כן צריך.

          • יש לברק מעלות - לא צריך למחוק אותן - למרות התנהלותו כיום (ל''ת)

            יופיטר יופיטר , 31/10/09 00:37

  • 19.

    אהוד ברק חי בסרט (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 30/10/09 08:11

  • 18.

    ספר לנו על מרק ריץ'- אל ''תמכור'' קרנות גידור.....

    אזרח ישר, 30/10/09 08:09

    אתה לא כלכלן כזה גדול

  • 17.

    אני מרגיש ביטחון- עם ברק כשר ביטחון בתקופה הזאת,השאר זה הבל הבלים. (ל''ת)

    ט - 206, 30/10/09 08:09

    • מסכימה בהחלט. (ל''ת)

      קטי, 30/10/09 10:20

  • 16.

    דליה איציק מובילה בשחיתות ללא מתחרים , סחטיין עלייך (ל''ת)

    מדינת חלם , 30/10/09 08:05

  • 15.

    אם הוא לא היה חובר לליכוד,הסיפור לא היה אפילו מתחיל.. (ל''ת)

    אחד שלא סובל אותו וגם את הליכוד., 30/10/09 08:05

    • אפשר לחשוב ש''קדימה'' נקיה ממושחתים. כדאי שתבדוק ותזדעזע. (ל''ת)

      כל המושחתים עברו לקדימה - מפלגת מקלט לעבריינים., 30/10/09 08:38

      • ועומרי שרון בראשם - כסתח לאביו (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 31/10/09 00:38

  • 14.

    לברק יש נכות רגשית קשה..... (ל''ת)

    יואב, 30/10/09 08:04

  • 13.

    לא תצא בלי עונש או כופר,תוריד את הפרצוף הזועם נעלב.דליה איציק וריבלין

    ירון, 30/10/09 08:03

    גם להחזיר כספי המלונות ושיפוץ הבית.

    • הצטרפת לאנשים שהוח זה החלק החלש בגופם

      moshe, 30/10/09 08:41

      הוא מתנהל ציבורית לא תקין
      אבל בניגוד לאחרים הוא לא גנב אלא הרויח ביושר
      דבר שקשה להגיד עליך כי אני לא יודע מי אתה

  • 12.

    ברק צודק 7 מנדטים זה רק זמני....

    יואב, 30/10/09 08:03

    לדעתי בקרוב העבודה תרד אל מתחת לאחוז החסימה בהנהגת המנהיג הדגול שלה אהוד ברק

  • 11.

    אהוד ברק - אדם משכמו ומעלה

    עידו טל, 30/10/09 08:00

    אין ספק שאהוד ברק הינו אדם משכמו ומעלה, מוסרי יותר מרוב חברי הכנסת והשרים שלנו, היום ובעבר.שירותו הצבאי היה למופת והוא עד היום האדם שקיבל הכי הרבה צל''שים בצה''ל. כשר בטחון הוא מעולה, מבין היטב את הנושאים שעל הפרק ומקדמם בצורה נפלאה. דוגמא להצלחתו הינה פער התפקוד בין מבצע ''עופרת יצוקה'' בהנהגתו לבין ''מלחמת לבנון השניה'' בהנהגתם של אולמרט ועמיר פרץ. לדעתי, הדרך היחידה להוביל את מפלגת העבודה קדימה תהיה כשיפרשו המסתייגים מברק מהמפלגה ואז מצביעים רבים שנדדו לעבר מפלגות הימין יחזרו להצביע עבודה בראשות אהוד ברק!

  • 10.

    אתה עשית,לא אנחנו.הירשזון קטן עליך (ל''ת)

    אביהו, 30/10/09 07:57

  • 9.

    ============== על זה נאמר ,יותר מעניין לקרוא מעריב ================== (ל''ת)

    זה כותרת, 30/10/09 07:54

  • 8.

    צודק '' ! הבעיה היתה ונותרה מה אתה צריך את הזקן הבא בימים ''פואד'' (ל''ת)

    צריכים מנהיגות צעירה, 30/10/09 07:54

  • 7.

    מר ברק כל המדינה הזאת הירשזון הספוט הפוליטיקה והכל (ל''ת)

    איציק., 30/10/09 07:53

  • 6.

    כל מי שהטיל את מס המים למימון מלונות פאר מושחת מהיסוד. (ל''ת)

    מרי אזרחי, 30/10/09 07:52

  • 5.

    הגנרלים אנשי הגם פנסיות וגם משכורות עתק עושקים את הציבור ברישיון. (ל''ת)

    קיבצניק, 30/10/09 07:52

    • הקיבוצים עשקו ועושקים יותר מכל מגזר אחר (ל''ת)

      hangmutain , 30/10/09 11:31

      • הקיבוצים בנו ובונים את המדינה. אתה סתם חוזר על סיסמאות. (ל''ת)

        ארקדי גדי דנקנר עופר, 30/10/09 13:11

        • קיבוצניק - עזוב את הגנרלים - מישהו צריך לעשות את זה ולא רבים המיתנדבים (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 31/10/09 00:40

  • 4.

    שיהיה בריא

    סער פז, 30/10/09 07:51

    רוצה להיטיב עם משפחתו ככל האדם תעזבו אותו בשקט - אתם חצופים וצבועים.

  • 3.

    רק משפחת שרון מושחתת עד היסוד? ברק מקבל פנסיה בנוסף למשכורתו כשר,

    רעמסס, 30/10/09 07:51

    הטבות מהטבות שונות המגיעות שלא בצדק לגימלאי צה''ל שיכולים לשלם בעד טיפולי שיניים בעצמם, עמותות ברק שהרצוג שתק בחקירות עליהן, מה ההבדל בינך לבין שרון בדיוק?

    • שירתת בצבא בכלל, חתיכת אפס? מדוע לשלול מחיילים את הפנסיה שלהם? (ל''ת)

      הרואה, 30/10/09 10:46

      • אבל פנסיה אמורים לקבל כשמפסיקים לעבוד,לא ביחד עם עוד כמה משכורות. (ל''ת)

        מדינת הקומבינות, 30/10/09 15:17

  • 2.

    לאנשים נמוכים יש תסביך מנגלומניה ,,,,,,,,בדוק,,,,,שיגעון גדלות

    Zig_Zag, 30/10/09 07:50

    אף אחד לא גנב רק הבעיה שכולם רוצים עוד ועוד,ולעוד אין סוף,[ גרייד ]אמריקה נפלה בגלל זה וכול האנושות תיפול בקרוב מאוד,דמוקרטיה , וקפיטליזים, חיבים שינוי יסודי מיידי,הדמוקרטיה המצאה של המאה ה16 וקפיטליזים של המאה ה18 ,,חיבים שינוי אנחנו משנים כמעט כל דבר שאנחנו מיכרים לפחות כמה פעמים בחיינו,ומה עם יסדות חיי האנושות?

    • כל מילה בסלע חזק וברוך. (ל''ת)

      איציק., 30/10/09 11:42

  • 1.

    זה האיש - טפלון, אטימות רגשית וחברתית ואגואיסט אטומי ...

    avre10 , 30/10/09 07:40

    וששאר המדינה תתפוצץ !!!
    מענין שעדיין יש עוד כמה חסרי בינה שבוחרים בו ועומדים מאחוריו ...

    • שברק יחזיר את הכסף של נסיעתו לפריז (ל''ת)

      לקחיהו שקרניהו לא יותר טוב, 30/10/09 08:03