• 32.

    סתיו אינו רב משמעותי-איזה ספר משמעותי כתב ??

    אליהו, 04/10/11 08:31

    סתיו הינו חביב התקשורת ומיחצ''ן עצמו ללא הפסקה.אוי לדור שאלו רבניו....

  • 31.

    סתיו הוא רכלן כרוני!!

    אלי, 02/10/11 16:14

    בושה שהוא רב.

    מתושב שוהם

  • 30.

    סתיו איש תקשורת ולא רב

    יעקב, 02/07/11 22:43

    ''הרב סתיו'' אולי במקום לדברר עצמך לדעת ,תתחיל לפסוק הלכה ולטפל בישוב שלך ??

  • 29.

    לפי דעתי אתה צריך לתקוף את הישיבות התיכוניות דבר רע הולך שלם

    רבקה, 28/01/10 18:30

    אני רואה עם בני. יש מורים שלא מתאימים והם הם המדרדרים את המוסד והדרך וגם המנהלים במיוחד הישיבות יושבים על העבר ללא ראיה לתווך ארוך

  • 28.

    אי אפשר להקים מדינה

    אני, 01/11/09 10:00

    מדהים אותי שהאידיאולוגיה ממשיכה להגיע מתוך ''הקמת המדינה''.
    חברה, עברו 70 שנה. יש מדינה, האידיאלים צריכים לעבור סוג של התבגרות.
    יש הבדל מהותי בין אידיאלים שנועדו להקים לבין אידיאלים לצורך שימור והתחדשות.
    נכון, יותר מגניב להקים מדינה, יותר זוהר ליצור משהו חדש, אבל הלו! אלו לא הצרכים.

    לא שאני מביעה את עמדתי העניינית פה בעד או נגד ישיבות קטנות, אבל אם זהו הבסיס לטיעון, משהו פה בטוח לא יצליח.

  • 27.

    מהציונות הדתית של פעם נשארו רק בודדים כמו אלו בצד''ר או בקיבוצים

    נתנאל, 01/11/09 09:53

    החברה הזו הלכה פייפן

  • 26.

    איפה הרבנים וגדולי התורה שיצאו מישיבות תיכוניות (ל''ת)

    שני, 01/11/09 06:34

  • 25.

    מדוע ידיעה כל-כך חשובה מוסתרת ביהדות

    רויטל, 01/11/09 00:38

    אני בד''כ לא נכנסת ליהדות אלא מסתכלת לראות דברים מעניינים בדף הבית.
    ידיעה שכזו, בה הרב של תנועת ''עזרא'' (הרב סתיו) שרבים מבוגריה לומדים בישיבות הקטנות יכולה להרעיש עולמות.

    יכול להיות ששמתי לב והידיעה הייתה בעמוד הראשי, אך אם לא זה ממש חבל.

  • 24.

    מי אתה סתו???

    nina, 01/11/09 00:26

    מי אתה סתו?.? אני מתפלאה שמחזיקים ממנו יש לו תיבת פנדורה לא קטנה בבלגיה

    • שהם

      אבי, 01/11/09 05:36

      באמת? על מה מתבססים דברייך?

      • leavi

        nina, 01/11/09 12:03

        אני גרה בבלגיה ויש עליו הרבה אינפורמציה מי באמת סתו.לא מה שחושבים בארץ....

  • 23.

    אני כל כך לא מסמפט את הרב סתיו (ל''ת)

    ימני, 31/10/09 22:23

  • 22.

    הרב נריה רצה ישיבה קטנה!! (ל''ת)

    אוריאל, 31/10/09 20:58

  • 21.

    הרב סתיו צודק

    אהרון, 31/10/09 20:42

    הישיבות הקטנות מגדלות שיטחיות וסיסמאות. לא פלא שהן נאבקות על כל תלמיד. מי שמגיע לשם הם לא המוכשרים אלא המיואשים. אמנם יש כמה מוכשרים שמגיעים לשם על פי אידאולוגיה, אבל חוסר החשיפה למה שקורה בחוץ אוטם אותה והופך אותה לחסרי יכולת לתקשר עם מה ששונה מהם.
    את הכשלון של הציבור החרדי, לא צריך לשכפל.
    צריך לתקן את מה שמקולקל בישיבות התיכוניות הרגילות ויש הרבה ישיבות תיכוניות שמצליחות לפרוץ דרך חדשה ורעננה

  • 20.

    למה מנסים להפוך לחרדים?

    ציוני דתי, 31/10/09 18:13

    שימו לב איזה דו שיח של חרשים - מצד אחד הרב סתיו רוצה שנחזור לדרך המלך של הציונות הדתית - תורה ועבודה, ומצד שני הרב יהושע שפירא מעוניין לחקות את החרדים עם כל מיני יוזמות של סלולרי כשר. שפירא. אולי די?

  • 19.

    שמענו עלכם דתיים מתנשאים=פילוג מוחלט בעם!!! (ל''ת)

    דתלש, 30/10/09 11:43

  • 18.

    הישיבות קטנות , אבל יוצאים משם עמי ארצות גדולים . (ל''ת)

    ישושום, 30/10/09 10:16

  • 17.

    החרדים-מקום ראשון בראיית חשבון,המקצוע המבוקש ביותר.

    היסוד הוא העיקר,ואפשר תמיד להוסיף לימוד שולי.., 30/10/09 09:15

    ''בבחינות הלשכה שנערכו בחודש האחרון לקבלת תעודת 'חשבי שכר' עמד ממוצע הציונים במגזר הכללי על 66%, כשאת ההפתעה מספק 'המרכז החרדי להכשרה מקצועית' שהוביל את טבלת הנבחנים החרדית והעלה את ממוצע הציונים של הנבחנים החרדיים ללמעלה מ90% (!), הפרש של 25% על פני יתר המכללות ומכוני הלימוד של הציבור הכללי, נתון שהתקבל בהפתעה בלשכת רו''ח ובעולם האקדמי.''

    מפתיע ?-אותי זה לא מפתיע !
    בין שאר הרווחים המשניים,לימוד התורה מחדד יכולות אינטלקטואליות.

    לבד העולם החרדל''י,עתיד הדתיים מוטל בספק,יותר מן החילוני הממוצע (שיכול לחזור בתשובה),וחבל..

    • מבוקש?

      עמית, 31/10/09 21:58

      ראשית ראיית חשבון זה ממש לא המקצוע המבוקש ביותר, לא יודע מי עבד עליך. מדובר במקצוע משעמם במיוחד (אני ויתרתי על העונג) לאנשים די מרובעים.
      שנית מכונים מסוג זה מכוונים את הלומדים בהם למעבר הבחינות ותו לא. העובדה שאנשים עוברים בחינות בהצלחה לא בהכרח מכשירה אותם להיות רואי- חשבון טובים יותר.
      שלישית, תפסיקו לבלבל את השכל עם חידודי השכל שבלימוד התורה, אני מכיר המון חרדים שהקדישו את זמנם ללימוד תורה והם לא ממש אינטיליגנטים, בלשון המעטה.

  • 16.

    מלחמות היהודים. ההיסטוריה חוזרת על עצמה. עם חברים כמוכם לא צריך אויבים (ל''ת)

    אתאיסטיק, 30/10/09 00:39

  • 15.

    את כל לימודי החול אפשר ללמוד בחצי שנה מרוכזת

    אמא לתלמיד תיכון שמבזבז את הזמן, 30/10/09 00:24

    חבל על כל הזמן שמבזבזים על לימודי חול בתיכון.
    הדיבורים על הקניית מקצוע זה סתם חירטוט אפשר לעשות בגרות אקסטרנית ולהצטיין באוניברסיטא בלי לבזבז 4 שנים על בגרות.
    לימוד תורה בנעורים יותר חשוב.

    • לא הכרתי

      חן, 31/10/09 21:52

      לימדתי לימודי ערב בבי''ס אקסטרני ולא זכור לי מישהו שסיים בחצי שנה את כל הלימודים שלו.
      מצד שני הכרתי בחורה שסיימה סמינר בית- יעקב (''מעלות'') בציונים מאוד גבוהים ובכל זאת לקח לה כשנה לסיים את בחינות הבגרות, ולא בהצלחה יתירה.
      הכרתי בוגר פוניבז' שהחליט ללמוד באוניברסיטה ולקח לו לא מעט זמן (במימון המדינה) להשלים את הבגרויות, ולבסוף לא הצליח להגיע ללימודי רפואה כפי שחשב שהוא ראוי אלא ללימודי משפטים שכידוע כבר מזמן אינם יוקרתיים כ''כ.
      די עם הזלזול!

  • 14.

    ציונות דתית

    את מתחילה להיות פאסה, 29/10/09 23:26

    חבר'ה תגידו שלום יפי לרעיונות עועים של שילוב בין ציונות ליהדות, תארזו את חבילות ה''גשר'' המדומה מלגו שבניתם כדי להנות מהבלי העולם הזה באיצטלה של אידאולוגיה, תסגרו את מחברות ההטפה המתנשאת של אנחנו למען העם - כשהעם מבחינתכם זה איזו יישות עמומה.

    די תודו שטעיתם וזה לא עובד. כנאמר, כל שהוא לא בריאתו של הקב''ה האינסופי יש לו סוף, לקומוניזם, לקיבוץ, וגם לציונות הדתית יש סוף כאורך חיי ממציאו - 70 שנה.

    • יש לחזור למצוות הקדושות של בטלנות,קבצנות,השתמטות ואלימות . (ל''ת)

      רבבות בוגרי הישיבות הקטנות, 29/10/09 23:36

  • 13.

    המדינה לא יכולה להתקיים עם הישיבות הקטנות??? דיברי שטות והבל (ל''ת)

    אחד נטרלי, 29/10/09 23:08

    • העולם לא יכול להתקיים עם הישיבות הקטנות . (ל''ת)

      הקב''ה, 29/10/09 23:57

  • 12.

    ישיבות קטנות - לאנשים קטנים,דלים ומצומצמים. (ל''ת)

    הרב אלפרט, 29/10/09 21:04

    • אמר הרב אלפרט החכם מכל אדם..

      יאיר, 29/10/09 22:19

      טיפשוני.

      • יאיר , נשמה , על פי תגובתך אתה בוגר ישיבה מאד-מאד קטנה ....... (ל''ת)

        רעבעצען זלמן, 29/10/09 23:17

  • 11.

    כל הכבוד לרבנים הגדולים ששומרים עלינו, הרב סתיו, אשריך! (ל''ת)

    אביב, 29/10/09 20:43

  • 10.

    להפתעתכם גם הרב שפירא יצא נגד הישיבות הקטנות. (ל''ת)

    היה אתמול האירוע, 29/10/09 20:12

    • אתה יכול להרחיב? (ל''ת)

      אביר, 29/10/09 21:27

      • הנה ההרחבה

        היה אתמול באירוע, 29/10/09 23:11

        גם הרב יהושע שפירא לא מתלהב בכלל מישיבות קטנות ובהחלט חושב שצריך ללמד את הנוער מקצועות חול. כמובן שיש לו ביקורת מאוד רצינית על דרך לימוד החול היום בלי קשר להיותו רב.
        אבל בשורה התחתונה הוא לא חושב שהישיבות הקטנות שמלמדות רק תורה הם הדרך ובטח שלא לכלל הציבור.

  • 9.

    כל הכבוד הרב סתיו. הקול השפוי של הציונות הדתית. יישר כח (ל''ת)

    ישושום ציה , 29/10/09 20:11

  • 8.

    הם מ פ ח ד י ם

    צ'יפופו, 29/10/09 20:03

    עוזבים להם את ישיבות הדגל לטובת ישיבות קדושות, נרשמים להם פחות למידים אז הם בלחץ.
    זה ההסבר היחידי למתקפה המאורגנת נגד ישיבות קטנות

  • 7.

    שהם מפרגנת לך-אז לא נאה לך לפרגן לחרדל''ים.. הכל פוליטיקה!! (ל''ת)

    הרב הצדיק מהסתיו!!, 29/10/09 18:19

  • 6.

    ישר כוח לרב סתיו! (ל''ת)

    מחוברת למציאות, 29/10/09 17:22

  • 5.

    מתחדדים ההבדלים בין הציונות הדתית

    שנוזל, 29/10/09 17:12

    בין הפשרנים לבין החרד"לים.

    צחוק הגורל שהבמה נגד לימודי קודש היא דווקא בבית מדרשו הרב נריה ז"ל, שהיה נגד לימודי חול - אבל שילבם בישיבה בלית בררה

  • 4.

    כל גדולי ישראל הציונים תמכו בישיבות הקטנות !!!! (ל''ת)

    גיימס הטפילד, 29/10/09 17:10

    • נכון, אבל בתקופות אחרות

      לק, 29/10/09 20:27

      מה שהתאים לקהילות ישראל ההומוגניות בתקופת הגלות אינו מתאים לחברה היהודית המגוונת כאן בישראל. יש להימנע מהסתגרות בפני העולם.

      • לתקופה של היום זה נחוץ אפילו יותר בגלל הרחוב

        מורה, 30/10/09 00:36

        הסתגרות כמעט בלתי אפשרית וכמה שפחות להיות חשופים עדיף

        • כמובן שלא לכל נער המסלול מתאים אך יש כאלו בודדים שוודאי מתאים להם

          גיימס הטפילד, 30/10/09 10:05

          ללמוד בישיבה קטנה

  • 3.

    תשאלו מה דעתם של הרב יעקב אריאל,הרב נריה,הרב שפירא,הרב אליהו

    מכיר סרוגים מקרוב, 29/10/09 16:32

    הרב ישראלי,הרב גורן,
    הרב אבינר,הרב ליאור וכו..
    על ישיבות קטנות?

    או בקיצור מי אמר ''יצמחו שערות על כף ידי אם ילמדו פה לימודי חול''
    (תשובה:אבי הכיפות הסרוגות שהקים את כפר הרוא''ה).

  • 2.

    יש להיזהר מאד מפני המחלה החרדית . (ל''ת)

    רופא חולי עמו ישראל, 29/10/09 15:27

  • 1.

    איזה קשקוש

    יהודי, 29/10/09 15:24

    כל דבר להפוך לאיזו אמירה פומפוזית ומופרכת.

    מי שרוצה ללמוד רוב הזמן תורה מיואש מהעולם, מאיפה הוא הביא את זה ?

    • צודק. מכל בדל רעיון עושים כותרת ועיקרון (ל''ת)

      3, 12/12/10 10:13