• 73.

    מי יגיד עכשיו עזה!!!!! במבטא כמו שלו

    חיים, 24/06/10 20:35

    עצוב

  • 72.

    כלכלי

    מ, 23/12/09 19:35

    חבבבללל הוא מלך אמיתי תחזיק מעמד אוהבים אותך

  • 71.

    מה יהיה עם הדמוקרטיה הישראלית?

    יעל, 19/11/09 14:57

    עצוב..

  • 70.

    ככה זה כשכתב ערבי (סליחה בדואי) כותב ספר

    סכסוך יהודי ערבי, 01/11/09 12:01

    כתב מצוין
    דווקא הוא יכול להאיר את נושא גלעד שליט מזווית מעניינת
    אם כתב יהודי היה כותב סרט היו טוחנים על זה פרומואים בערוץ המסחרי
    תתביישו

  • 69.

    אהוד יערי

    גיורא ר., 30/10/09 09:46

    כל זמן שאהוד יערי המעולה בחדשות אין בעיה, אני שלהם.

  • 68.

    לא לדאוג, ערוץ 2 ימצא מוחמד שאפי חדש או עם אותם הדיעות (ל''ת)

    המון כמותו, 29/10/09 13:37

  • 67.

    יהיה שונה

    יעל של יורם ב., 29/10/09 13:34

    את יורם בינור פיטרו מהחדשות כשהוא כבר לא יכל היה להתקרב אליהם בגלל הגועל והדחיה, היה למטה מכבודו להתעסק איתם, והוא הלך, עם חיוך ענקי,לא צריך לדאוג לו.
    אצל אל שאפי הסיפור קצת אחר, אמנם אותו איש עילג,דוחה וקטן ''בחש'' בשני המקרים, אבל הפעם,הפיטורין האלה כנראה לא ילכו בקלות.

  • 66.

    חברת החדשות של ערוץ 2 מאבדת את טובי נכסיה. (ל''ת)

    ע, 29/10/09 12:59

    • ?

      טוסון, 29/10/09 13:35

      את מי עוד הוא העיף?

    • אם את עיקר ''נכסיו'' לא פירסם בזמן אמת ולא לציבור צרכני חברת החדשות-

      מה היא בדיוק מאבדת??, 29/10/09 14:15

      חוץ מזה הוא סתם היה חוזר על כל תעמולת חמאס כלשונה

  • 65.

    אהוד יערי הצליח להעיף עוד כתב מעולה? מה קורה לכם שם בחדשות 2? (ל''ת)

    קונילמל, 29/10/09 10:07

  • 64.

    דווקא הוא היה כתב טוב ואובייקטיבי.

    ליאת, 28/10/09 23:01

    תמיד כשהייתי רואה אותו בטלויזיה ניסיתי
    למצוא איזה שהוא רמז או סימן כל-שהוא כדי
    להבין מה עמדתו בעניין סיקור כזה או אחר,
    גם בתקופת מבצע ''עופרת יצוקה'', ובאמת שלא ניתן היה להרגיש באיזה צד הוא, הסיקור שלו תמיד היה ענייני ונטרלי, אפילו טון הדיבור שלו היה מונוטוני ולא הסגיר שום עמדה,
    ככה שכל אלה שהגיבו פה וכתבו מחבל ועוד כל-מיני ביטויים למיניהם עשו זאת סתם מתוך דעה
    קדומה ובלי שום התייחסות נכונה לעובדות
    שהיו בשטח.דווקא לצערי הרבה פעמים כתבים
    ועיתונאים יהודים מדברים בצורה באמת
    נוראית ונמצאים בעד הפלסתינאים ונגד הצבא
    או המדינה או הממשלה, דוגמת העיתונאי
    גדעון לוי שלדעתי הוא מסוכן מאוד,וכבר כינו
    אותו לא פעם בוגד.

    • אובייקטיבי?סימן שאפשר למכור לך כל דבר (ל''ת)

      ., 29/10/09 09:42

  • 63.

    סולימאן אש''פי (ל''ת)

    סאטיריקן, עיתון, 28/10/09 22:35

  • 62.

    אהוד יערי .

    אביגדור נבנצאל, 28/10/09 22:28

    כרגיל, צדק אהוד יערי שהורה לבחור הצעיר שעובד עבורו ב''ניהול'' לפטר מיד את הכתב הדרוזי סולימאן אל שאפעי,
    יערי הינו אדם מנוסה רב תחומי אשר יודע בדיוק כיצד להתנהל ולפרשן, אינפלציה בכתבים הינה דבר מיותר.
    כאשר אני יודע שמר יערי אוחז במושכות, ואיש אינו מהין להמרות את פיו, אני ישן בשקט!

    • לא דרוזי. לא מתנהל. לא פיטר. (ל''ת)

      עירנית, 29/10/09 13:13

      • לא דרוזי? אלא מה הוא? פולני? באמת

        א.נ., 29/10/09 15:32

        והצעירצ'יק ההוא, אצל מי הוא עובד? לימדי את העובדות בבקשה!

        • הוא בדואי ולא דרוזי (ל''ת)

          תלמד אתה את העובדות, 30/10/09 03:21

  • 61.

    פיטורי סלימאן אשאפי

    גבר מרוקאי ימני, 28/10/09 22:00

    תגידו לי איך ערוץ 2 החזיק כל כך הרבה זמן מחבל בדמות של כתב חדשות ממלכתית של מדינת ישראל שכל מה שהוא הראה וצילם וכתב היה איך מדינת ישראל לכאורה מתעללת בעם הערבי ברצועת עזה זה גייס חמישי אוייב מספר 1 של מדינת ישראל שערוץ 2 נתנו יד והעסיקו אותו בתור כתב שהיווה סכנה בטחונית למדינת ישראל ואפילו יש לו יד ורגל בהפקה של דו''ח גולדסטו. החרמתי את ערוץ 2 חדשות כל השנים בגלל שנתנו לו במה ושידר גאוות נפשו מה שהעם הפלסטינאי רצה שהעולם יראה וישמע אתכל השקרים וההתחזויות וההצגות מול המצלמות וערוץ 2 אכל אל כל הלוקש המזעזע הזה

  • 60.

    ערן סוויסה היקר

    חיים, 28/10/09 21:56

    יש לי שאלה או שתיים אליך.
    ראשית: איך אתה קם בבוקר?
    שנית: מה בדיוק אתה רואה כשאתה מתבונן במראה?
    אדם שמפרסם על פיטורי אדם, שביודעין הוא יודע שהאדם אינו יודע זאת עדיין, זה סוג של שפל מוסרי שאין כדוגמתו. מאחל לך שיום יבוא, הגלגל יסתובב ותמצא את עצמך בדיוק באותה פוזיציה.

  • 59.

    פיטורי סלימן אשאי (ל''ת)

    מרוקאי ערס, 28/10/09 21:54

  • 58.

    יש עדיין אנשים שצופים בטלוויזיה?

    תומר לוין, 28/10/09 21:54

    חשבתי שאבולוציונית כבר עברנו את השלב הזה!

  • 57.

    פיטורי סלימן אשאפי (ל''ת)

    מגבניק מרוקאי, 28/10/09 21:53

    • מזשתתף בצערך...גם מגבני''ק וגם מרוקאי...יה ח'סרה..מצ'מולה... (ל''ת)

      מבין מרוקאיות, 29/10/09 13:59

  • 56.

    ערוץ 2 עשו לו מה שעשו ל-דודו טופז-דפוק וזרוק!! (ל''ת)

    אלי, 28/10/09 21:09

  • 55.

    לא ידוע מה כתוב בספר -אבל סלימאן עיתונאי לא רע .-מה כולם מתלהמים פה? (ל''ת)

    אלי, 28/10/09 20:52

  • 54.

    על זה נאמר חדשות ערוץ 2 עזההההההההא (ל''ת)

    שי, 28/10/09 20:50

  • 53.

    גילוי נאות למעבידיו ע"י סלימאן לא היה מזיק אך מדוע פיטורים? (ל''ת)

    אמיר ב. , 28/10/09 20:17

  • 52.

    אולי הוא ינסה להתקבל לעבודה בקרוקר..... (ל''ת)

    חולוד, 28/10/09 18:57

  • 51.

    חברת החדשות רצתה אותך כפלסטיני מחמד - עכשיו בוודאי תמצא גוף תקשורת

    הדס, 28/10/09 18:34

    אמיתי שפועל על בסיסי עקרונות עיתונאיים ולא על בסיס רדיפת רייטינג

  • 50.

    בסדר

    ציקו, 28/10/09 18:33

    איני יודע מה בדיוק הפרשה עם הספר אבל לדעתי
    הוא היה שדרן הוגן עניני ומקצועי.

  • 49.

    ''סיקרתי בצורה הוגנת ואובייקטיבית...'' (ל''ת)

    מצחיק מאוד, 28/10/09 18:11

  • 48.

    מכוער ודוחה (ל''ת)

    י.א, 28/10/09 18:01

  • 47.

    טוב מאוד... (ל''ת)

    מושבניק, 28/10/09 17:54

  • 46.

    רצו שתלך יש להם מחליפים,בטוח שתצליח בכל מקום. (ל''ת)

    מגעילים, 28/10/09 17:47

  • 45.

    חבל.. לקח: אל תעשה דבר מאוחרי הגב של הבוסים שלך! (ל''ת)

    שושה, 28/10/09 17:45

  • 44.

    האם התגלה חוסר יושר ואמינות של א-שאפעי? אם כן חבל מאוד שהוא כזה (ל''ת)

    קורא, 28/10/09 17:41

  • 43.

    אז למה לא סיפרת בבית על כתיבת הספר

    מה הקשר לדמוקרטיה, 28/10/09 17:40

    סלימאן, אתה אדם מצויין ועיתונאי טוב מאוד אבל בהתנהלות מול מעביד שאתה מכנה ''הבית השני'' שלך אתה לא מבין כנראה הרבה. יש המון עיתונאים שכותבים ספרים אבל מיידעים את המעביד, נותנים לו את המידע (כי הוא משלם להם משכורת על הזמן בו הם עובדים על השגת המידע) ואחר כך מסכמים אותו בספר. המעביד צריך להיות הראשון שנהנה מהמידע. ואחר כך אפשר לעשות כתבה בערוץ 2 עם עיקרי הספר, דבר שגם היה מקדם אותך וגם משתף את המעביד בסקופים. חבל. תצליח בהמשך.

    • צודק 1000%. זה כל הסיפור (ל''ת)

      עופר, 28/10/09 19:19

  • 42.

    זו בשורה טובה מאוד. בעבר נחשף שסולמן אשפי משדר ידיעות רק לאחר אישור מ- (ל''ת)

    מאש''ף (כלומר מערפאת ולשכתו), וערוץ 2 הודה בזה, 28/10/09 17:39

  • 41.

    עכשיו יתגלה לנו הצד השני, אישית אני סומך על שיקולי הערוץ (ל''ת)

    יאיר, 28/10/09 17:38

  • 40.

    תעבור לתחנת אלגזירה תרוויח בחודש 50000 $ לחודש עזוב אוך משטיות (ל''ת)

    אבו עלי, 28/10/09 17:21

    • אלגזירה לא משלם פלוס טופ כמו ערוץ 2

      חסיין, 28/10/09 18:13

      זה לא פשוט לעבוד פי אלגזירה הם רוצה אתה מקפל פהתחלה רק 1000 גינין ואחר כך אתה מקפל יותר

  • 39.

    ומה אומרים על כך כל השמאלנים יפי הנפש של ערוץ 2? חשבתי שהם נגד גירוש

    יופיטר יופיטר , 28/10/09 17:18

    עובדים זרים - אז למה לגרש עובדים ישראלים?

  • 38.

    Goodbye (ל''ת)

    James, 28/10/09 17:16

  • 37.

    גילעד שלית

    ג.ר.ס, 28/10/09 17:14

    חשבתם שרונן ברגמן השתמש בחומרים של סלימאן א-שאפעי לכתיבת סיפרו על גילעד שלית...!!!!!

  • 36.

    אני לא מבינה את הסיבה לפיטורין - המון עיתונאים כותבים ספרים

    יופיטר יופיטר , 28/10/09 17:13

    ואני לא חושבת שהוא צריך לבקש רשות מהערוץ כדי לכתוב ספר - מאד תמוה - ובלתי מתקבל על הדעת - אם אכן זה הסיפור בכללותו

  • 35.

    הסתיר מידע מערוץ 2

    עוזי, 28/10/09 16:58

    עיתונאי שמסתיר ממעסיקיו מידע עיתונאי שהגיע אליו ושומר אותו לעצמו בשביל להוציא ספר במקום לפרסמו אצל המעביד שלו שמשלם את משכורתו לא מגיע לו לעבוד בשום מקום גם הוא ערבי

  • 34.

    עשית לי את היום. שונא ישראל (ל''ת)

    א. זרח, 28/10/09 16:47

  • 33.

    ערוץ 2 עשה טעות . (ל''ת)

    עידן, 28/10/09 16:38

  • 32.

    הכל בעולם הזה, שפיק אלח'רטה ברטה!!!!!!!

    עלי אלזבארקה, 28/10/09 16:37

    הכל בעולם הזה, שפיק אלח'רטה ברטה!!!!!!!

  • 31.

    הספר מתאר את מה שעבר גלעד בשלוש השנים

    י, 28/10/09 16:32

    אין מקום לכתבה כזו במהדורת חדשות
    אתם לא יכולים לדעת....יכול להיות שהוא הציע ודחו אותו...
    למה בשם אלוהים אסור לעיתונאי לכתוב ספר שמתאר את הארועים..לא משמיע דעה אישית ולא נוקט צד...
    ואגב -משפחת שליט היתה מעורה בכתיבת הספר והוא יצא בציאום איתה....אז מה לעזאזל כולכם רוצים ממנו...
    כל עוד הערבי נתן שירות זה היה סבבה..ביום שמעיפים אותו כולכם יוצאים עליו...כמה ישראלי..כמה גזעני..כמה לא מתורבת

    • וכמה אידיוט אתה שכחת לציין......מה גזעני בלפטר עובד שהפר את החוזה שלו

      אורן פ., 28/10/09 17:29

      בכוונה ובמודע? אשמח אם תסביר לי.

    • 31, לידיעתך משפחת שליט כעסה על הספר ואמרה שהוא משתמש בגלעד שליט (ל''ת)

      חפש בגוגל ותראה: הוא משתמש בטרגדיה של גלעד לרווחים, 28/10/09 17:41

  • 30.

    טעות של ערוץ 2 . - חבל כי הוא כתב מצויין . (ל''ת)

    רוני, 28/10/09 16:26

  • 29.

    לכל הקשקשנים בריבוע

    דוד דוד, 28/10/09 16:21

    אם א-שעפאי לא חתם על כתב ותור זכויות על כתבותיו הוא יכול לכתוב על הפרשה .
    אני מכיר אין סוף כתבים שמחלטרים בכתיבת ספרים וההיפך !

    • אתה רציני? משלמים לו משכורת ככתב לעניני שטחים וידיעות כ''כ דרמטיות שהוא

      משיג על שליט הוא נותן למישהו אחר!, 29/10/09 13:43

      אתה לא רציני!

      אני הייתי בשוק כשקראתי את התקציר של הספר בידיעות אחרונות. אם הוא ידע על מצבו של שליט ועל תנאי שביו כאלהב דברים כ''כ הרבה זמן, איך הוא יכול למנוע את זה ממהדורת החדשות שמשלמת את משכורתו בזמן שהוא כותב ספר שאליו הוא מייעד את זה?? נו באמת, קצת הגינות.

  • 28.

    האיש מחבל

    מוטי, 28/10/09 16:16

    כל דיווח התקבל בתור דיווח של כתב פלסטינאי - ברור היה למי נתון ליבו.

    • מוטי-אולי אתה המחבל? הפוסל במומו פוסל.

      דני ב, 28/10/09 18:02

      הפכת להיות בוחן כליות ולב?

  • 27.

    לא עוד חברת החדשות. מעתה ''סטאליןגרד בע''מ

    ש.ז. קיטל, 28/10/09 16:09

    הבה נראה את תגובות עובדי החברה שמרשים שחברם יועלה על גרדום עקב כתיבת ספר. ההחלטה בושה וקלון לחברת החדשות היא שוללת את זכות החברה ועובדיה להביע בקורת על מאן דהו. יש לשנות את שם החברה ומעתה תקרא''חברת סטאליןגרד''

  • 26.

    אהוד יערי

    רווית שמש, 28/10/09 16:01

    בתור מי שעוסקת בנושא הערבי כל חיי הבוגרים אני קובעת באופן קטגורי כי אהוד יערי הפרשן הנו הטוב ביותר בתחום, ואין צורך באף אחד נוסף.
    אני, ורבים אחרים, נשמח לראות אותו עומד בראש ערוץ 2 או, עדיף, בתפקיד מדיני בטחוני צבאי וכלכלי בכיר אשר הולם את עצמת האישיות של האיש .

    • הוא יערי ממציא את רוב מה שהוא אומר (ל''ת)

      rr, 28/10/09 16:32

      • לא אומרים ממצי אומרים - כנסו

        פרגית, 28/10/09 18:10

        אומרים מדמיין כמו הקולגות שלו מהצד השני

    • רוית אני חושבת כמוך נכון מאוד!!!!! אין על אהוד יערי (ל''ת)

      כרובית, 28/10/09 16:41

      • כן כרובית

        צנונית, 29/10/09 10:49

        יא, כרובית, הוצאת לי ת'מילים מהעלים. אני מה זה מתה עליו! גבר גבר. אומרים שיודע לשתות, זה נכון? יווו אני ניגנבת עכשיו.

    • הפכת אותו לגאון מוילנה - פרשן - ביטחוניסט - כלכלן - מה עם משורר?

      יופיטר יופיטר , 28/10/09 17:16

      וצביקה יחזקאלי עבר אותו

    • יערי? איש לא סופר אותו משני הצדדים כבר 20 שנה. חוץ מצופים אהבלים

      בדיחה יפה, 28/10/09 18:44

      שלא מבינים כלום.
      סבא ג'פטו

    • וואלא נכון (ל''ת)

      אבי, 28/10/09 19:23

    • מסכימה. לא צריך אף אחד אחר, כי אין בעולם חנטריש כמותו

      אחת שעוקבת, 28/10/09 20:01

      מוצץ ''ידיעות'' מהאצבע. מדבר בבטחון על דברים שלא יודע. מסתמך על ''מקורות'' שלא קיימים

      • תגובות מיקצועניות

        קורין ג., 29/10/09 10:43

        התגובות בעד יערי מריחות כאילו כתב אותן היחצן המקצועי של חברת החרבשות

    • מי שכותב כאן שהוא ממציא שוב ושוב ושלא סופרים אותו- תנוח

      את צודקת רוית, 29/10/09 13:40

      אם לא היו סופרים אותו לא היית כתב בהסטריה כמה תגובות לתגובה אחת.

      אני חושבת כמו רווית שהוא הכי טוב, אך דווקא בגלל זה לא רוצה שינהל שום דבר, אלא שימשיך לפרשן בחדשות

  • 25.

    קח איתך את יונית לוי,רזי ברקאי וכל הקומץ השמאלני ההזוי עד טרוף (ל''ת)

    ולך לך למדבר ממנו באת, 28/10/09 15:59

  • 24.

    חבל מאוד! כתב מצוין. (ל''ת)

    הדס, 28/10/09 15:57

  • 23.

    עכשיו - התפנה מקום לממלא מקומו- אלי יצפאן- הוא יותר סלימאן מסלימאן (ל''ת)

    מת למחוק, 28/10/09 15:54

  • 22.

    חבל, עיתונאי מעולה !

    צחי, 28/10/09 15:52

    אחד העיתונאים המצויינים במדינה.
    הפסד לחדשות ערוץ 2 ולצופים.
    מקוה שהערוצים האחרים יקפצו מהר על המציאה ויקחו אותו.

  • 21.

    יאללה עכשיו - לערוץ 10 (ל''ת)

    יוני, 28/10/09 15:32

    • שיחליפו קודם את המגישים בערוץ עשר (ל''ת)

      @, 29/10/09 10:09

  • 20.

    מאוד יפה עצומת ההזדהות שחיברו עמיתיו של סלימאן בחברת החדשות (ל''ת)

    אמיץ מלא מיץ, 28/10/09 15:31

    • מופת של חברות

      אליאור נחליאלי, 28/10/09 16:09

      אכן, גם במקרים קודמים עמדו כתבי ופרשני החדשות, לעניני משטרה ולכל ענין, כחומה בצורה ואיתנה כנגד כל עוולה שנקטה ההנהלה (''סנדקיה'') נגד מי מהעובדים . המדובר בדפוס אצילי של חברות ואומץ לב- אתרוגי נדיר, לא אכפת להם, לכתבים ולפרשנים הלוחמים ללא חת, מהמשכורת, מהאוטו הצמוד, מהקבלות הלא מדויקות, ומהחזרי ה''הוצאות'' , אלא רק מהאמת והצדק. כה לחי!

  • 19.

    ערוץ 2 מה יקרה עם עכשיו יקרה משהו מעניין בעזה שו נראה אלג'זירה (ל''ת)

    עמי, 28/10/09 15:30

  • 18.

    זה הרבה דברים, אבל מה הקשר לדמוקרטיה?

    שי, 28/10/09 15:22

    כתבת ספר בלי אישור, לך הביתה לספור את המזומנים שקיבלת מהוצאת ידיעות ספרים.

    אה, בעצם אין ממש מזומנים, כי הספר לא ממש נמכר

    באסה

  • 17.

    למה כל פעם שערבי מפוטר, זו אפליה או יום עצוב לדמוקרטיה

    דורון, 28/10/09 15:21

    אם לא טוב להם, לערבים הללו, שילכו למקום אחר. אני בטוח שבטורקיה ובירדן ישמחו לקבל אותם.

  • 16.

    אני אוהב אותך. כנראה שכחת שאתה ערבי . הנה המנכ''ל הזכיר לך (ל''ת)

    ערבי, 28/10/09 15:16

    • תמיד אתם מתבכיינים לא נמאס לכם??? לנו נמאס מזמןןןןן (ל''ת)

      כרובית, 28/10/09 16:44

  • 15.

    חבל ...!!!

    חבר טוב, 28/10/09 15:11

    חבל מאוד מסה מספר שנים אלשפעי סיקר ודיווח מעזה בצורה יוצאת מן הכלל, האיש נתן המון כתבות מקצועיות מעניינות ורק בגללן הייתי בצופה בערוץ 2 וסובל את הקור של יונית לוי.קר קר מאוד... עכשיו אין סולימאן ואין ערוץ 2 יותר תחי ערוץ 10 ..

  • 14.

    אם ערוץ 2 היה הבית השני שלך,

    אבי ע, 28/10/09 15:09

    למה הלכת ופרסמת דברים בפעם הראשונה במקום אחר (אני כבר לא מדבר על למה הפכת להיות השופר של חמאס)?

  • 13.

    צר לי עליך, סלימאן, אבל כל עוד לא שוחרר שליט - המשכיל יידום

    למרות שנהניתי מכתבותיך, 28/10/09 15:02

    מוקדם מידי ויכול להפריע למו''מ. סלימאן, כעיתונאי, יודע כנראה הרבה על הפרשה והשיקולים. הרבה עד כדי כתיבת ספר. מכיוון שזה יכול להפריע למו''מ על שיחרורו של גלעד - אין להוציא את הספר לאור.
    הליכה בכוח מצד אחד גוררת הליכה בכוח מצד אחר.
    באמת צר לי על התעקשותך, סלימאן. נהניתי לראות את כתבותיך וחבל שפסקו. הלואי שהיית מחכה לשחרור.

  • 12.

    איפה פה הקשר לדמוקרטיה???עברת על אתיקה עיתונאית בסיסית ופוטרת בצדק!

    רן,י-ם, 28/10/09 15:01

    הרי כל מה שאתה יודע על שליט השגת בעזרת עבודתך העיתונאית מחדשות 2,אז אם אתה משתמש בידע הזה,חובה עליך לדווח ולקבל אישור,אחרת זה נחשב לגניבה,גניבה הכי ברורה שיש.

    היית יכול לכתוב ספר בישול בדואי ואף אחד לא היה מדבר איתך...

  • 11.

    סלמאן שפעי אובייקטיבי כמו שאני סובייקטיבי.חח.חח לך חפש ערוץ טרו מתאים (ל''ת)

    רונית.ב, 28/10/09 14:59

  • 10.

    סוף סוף הוציאו את נציג החמס

    העיט, 28/10/09 14:58

    מהטלויזיה הישראלית

    • חח כמה נכון, בלתי נסבל לראות אותו האנטי ישראלי הזה (ל''ת)

      צודק!, 28/10/09 16:18

  • 9.

    לסגור את ערוץ 2 כמחאה על התנהגות גזענית (ל''ת)

    ערבי, 28/10/09 14:54

    • גם אתה מוזמן להסביר לי מה גזעני בדיוק בלפטר עובד שהפר חוזה

      אורן פ., 28/10/09 17:33

      בין אם כתוב או לא כתוב מול המעביד?
      תזדרז כי אני כבר מת לדעת.

  • 8.

    סוף סוף יש צדק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    להחזיר את גלעד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 28/10/09 14:51

  • 7.

    ואיש מאוד נחמד תמשיכו להעסיקו (ל''ת)

    הוא כתב מצויין, 28/10/09 14:45

  • 6.

    מעולה

    יוסי, 28/10/09 14:45

    שילך להיות כתב באלג'זירה
    מה הוא חושב שגילעד בובת שעשועים

  • 5.

    חדשות 2 - אנשים קטנים (ל''ת)

    אילן, 28/10/09 14:44

  • 4.

    מה הקשר דמוקרטיה? (ל''ת)

    בחייאת, 28/10/09 14:31

  • 3.

    יוחזר סלימאן לאלתר (ל''ת)

    אוהד סלימאן, 28/10/09 14:30

    • יוחזר לאלתר!

      יוחזר לאלתר!, 28/10/09 16:20

      יוחזר לאלתר!

  • 2.

    ממתי צריך אישור לכתובד ספר???? (ל''ת)

    אאא, 28/10/09 14:29

    • אולי כי הוא עבד עבור המתחרים ב-"ידיעות אחרונות" ? השאלה היא

      השאלות האמיתיות, 28/10/09 18:25

      למה הוא לקח כזה סיכון?
      ומי קונה ספר כזה?
      הוא דווקא הביא סיפורים טובים לערוץ 2,

  • 1.

    קשקשן

    איל, 28/10/09 14:29

    זה לא קשור לדמוקרטיה. אם היה לו מידע - כעיתונאי של ערוץ 2 הוא היה צריך לפרסם אותו. ואם הוא כותב ספר - כעובד הוא היה צריך לקבל עליו אישור.

    במקום זה הוא הלך מאחורי הגב של המעסיק שלו, ופרסם בגנבה אצלם מידע עיתונאי דרמטי.

    מגיע לו שיפוטר.