• 97.

    בוואנה ממה אתתה מתלהב ? למה אוהדי מכבי לא שרו על אבא של ביבראס נאתכו ?

    אדום בנשמה, 25/04/10 22:20

    אוהדי מקקי לא המציאו שיר על נאתכו ? לא ? יאוהד מכבי מעפן

  • 96.

    ספורט,,,זה הנושא המתאים לאראל סגל (ל''ת)

    אוהד בית'ר ירושלים, 07/11/09 17:17

  • 95.

    סגל, אתה נעול על זה שהתבגרת?

    המתבגר..., 05/11/09 08:34

    בוא תנסה אולי יחד עם הבגרות הנפלאה שלך (אני מקווה שעברו לך כבר החצ'קונים) להפטר מתחושות הקיפוח המגוחכות שלך?
    בוא תנסה בבגרותך המרשימה להתעלות על רגשות תסכול ממחנה האוהדים של הקבוצה שלך ולהביט במבט הוגן על התופעות המכוערות של הכדורגל.
    בוא אני אעזור לך קצת...
    ילדים בני 16 יש בכל מקום בעולם וגם ביציעי כדורגל, כולנו היינו שם וכולנו יודעים כמו שכתבת יפה שפעם חשבנו שזה מגניב נורא לזעזע את העולם ולהשתין מהמקפצה. אז שרו על מוני ושרו על אבא של גרשון ונאתכו ועדי קמרי וזה באמת דיי דוחה ומגעיל.
    עכשיו בוא נשווה את זה לזריקת רימון הלם ואבנים על שחקן בגלל שהוא ערבי...
    שאתה פעם חשבת שזה מגניב ומשעשע כי היית צעיר וקל דעת נהגת גם לזרוק רימונים ואבנים?
    גם זה היה משעשע?
    כמה משעשע אותך שהשמשות של הרכב שלך שבורות כי הייתה עליהן מדבקה אדומה? אולי זה אתה שברת לי את החלון? לפני שהתבגרת? אולי אחת ממשובות הילדות שלך היתה גם לדקור אוהד של הפועל אוסישקין?
    אתה באמת לא מבין את ההבדלים?
    טוב אולי כשתזדקן...

  • 94.

    ל-92,זו לא קנאה,אלא האמת

    לוקו, 02/11/09 17:46

    טוב שיש מישהו שמראה את האמת לכל האדומים והשמאל,מראה את הצביעות,את קשר השתיקה,את הגועל שאתם יצרתם,זה הזמן להוקיע ולהקיא אתכם!!

  • 93.

    אני ירושלמי

    דוד, 02/11/09 14:03

    אנא מכם עיזרו אני צריך להגיע לנמל ת''א לאירוע בטרסק איפה הכי נח להחנות את ריכבי

  • 92.

    הקנאה אוכלת אותך זה נוטף מכל מילה במאמר (ל''ת)

    a, 02/11/09 12:43

  • 91.

    כל הכבוד

    אלי, 02/11/09 08:52

    סגל הפכת לאחד הכותבים הטובים ביותר כל הכבוד המשך כך

  • 90.

    איפה היית כשאוהדי מכבי/ביתר קיללו את אבא של נאתכו

    אוהד ספורט, 02/11/09 08:03

    אתה דמגוג בלירה....
    איפה היית כשאוהדי הקבוצה המגעילה שלך קיללו ושרו שירים לביברס נאתכו אחרי שאבא שלו נפטר.
    לא שמענו אותך אז...
    אז אני חושב שלא מגיע לך שנשמע אותך גם היום.....

  • 89.

    כל הכבוד סגל

    דודו, 01/11/09 18:37

    סוף סוף מישהו אומר את האמת על האדומים

  • 88.

    בשורה התחתונה

    דוק טפלון, 01/11/09 13:56

    הסיכוי להיפגע מאוהדי בית''ר ירושלים פיזית גדול הרבה יותר מאשר להיפגע על ידי החמאס. קללות הפועל המגונות, הן בסך הכול מפלט אחרון של מסכנות, תולדה של דיכוי פיזי, נפשי וחברתי מתמשך, על ידי הברבריזם ההתרבותי השולט, שהוא כה חסר ביטחון וממשיך להיטפל לקבוצות שוליים שמסוכנותן אפסית. שנאמר, הפוסל במומו פוסל, ומומו של פוסל זה כה ניכר לעין עד שאין מנוס מהמסקנה- לפוסל זה לא רק שאין בושה, אלא שאינו יודע את פירושה. ולכן, כשוטה, הוא פטור.

    • שוב עטיפה יפה של מילים יפות של ברברי,פושע,פרימיטיבי אדום! (ל''ת)

      צהוב שחור, 01/11/09 23:23

  • 87.

    אליפות אחת ב 22 שנה האחרונות=קבוצה קטנה

    מוהדיב, 01/11/09 13:11

    התסכול של האוהדים מתבטא במגרש,ואח'כ בתקשורת.

  • 86.

    מה עם השיר על אבא של גרשון כשהוא היה בהפועל?

    רוחו, 01/11/09 12:32

    כמה פעמים הזכירו את זה הראל?
    וכמה פעמים מזכירים בעיתונות שאוהדי בית''ר מחכים בסמטאות 20 אנשים נגד שני ילדים בני 12 ו14?
    וכמה פעמים מזכירים את השירים שלכם על מקאנאקי?
    דווקא על הבובה היה כתבת שער, על רוסנובסקי היתה כתבה בעמוד האמצע, על אהדם שביטה דיברו במשך חודש שלם, למרות שבסוף לא קרה לו כלום, אגב זה לא היה רימון זה היה נור כמו שאוהדי בית''ר כל משחק יורים ליציע שלנו בטדי ואת זה אגב לא מזכירים.

    ועדיין, כל הקריאות שלנו (חוץ מהנור) והקללות והקאניבאליזם עוד לא פצעו אף אחד, לעומת הילדים שחוטפים בסמטאות מהגיבורים שלך שהולכים 20 על 2, שחוזרים הביתה פצועים ובלי סלולארי וכסף.
    אז את רגשות הקיפוח שלך שמזריקים לך בלידה אתה יכול לדחוף אתה יודע לאן.
    ועוד לא דיברנו על זה שההתאחדות עזרה לכם פעמיים (רק בתקופה שלי) להתאושש ממשבר כלכלי ודחתה את הליגה בשבילכם בעוד לנו ב88-9 הורידו נקודות בלי לשאול פעמיים. ועוד לא דיברתי על זה שהחקירה על משחק השרוכים נבלעה ביום אחד כאילו בחיים לא היתה.
    ואגב, צפון ומרכז ת''א, רוב היציע מאיזור בת-ים, ראשון, יפו, חולון וקיבוצים.

    • חבל

      אריק כל הפועל יקרים אומנוקרים את פשיסתים מאז ומעול, 01/11/09 21:56

      פשוט חבל

  • 85.

    התקשורת מגנה על אוהדי הפועל

    ~!~, 01/11/09 08:57

    כי התקשורת היא אוהדי הפועל

  • 84.

    סגל, אוהדי הקבוצה שלך ניסו לרצוח גם את השחקנים שלהם !

    מושיקו, 01/11/09 08:42

    הא כן, סוף גנב לתליה, כן?
    תמשיך להגן על גנבים ורוצחים.
    סוף גנב לתליה, כן?

  • 83.

    כל האמת (האוביקטיבית) על אוהדי הפועל

    המבקר, 01/11/09 08:40

    אז מה, אז מה אם אוהדי הפועל לא חשים כל הזדהות עם המדינה ולא נושאים ולו דגל ישראל אחד? אז מה?
    אז מה, אז מה אם אוהדי הפועל הם ליברלים כה מובהקים שרובם כבר התמכרו לכך ודוגלים (בראש התורן) במשכב זכר (ואם מדובר באוהד-מה טוב), אז מה?
    בשורה התחתונה הם עדיין בני אדם, אמנם ציניים וסרקסטים ביתר שאת, אך עדיין בני אדם.
    הכי קל בעולם זה לרדת על ביתר (בשם תורת הגזע), שהרי אוהדי הפועל הם ''ארים'', הלא כן?
    ועל מכבי קל לרדת ולהכפיש משום שהיא מייצגת את הקפיטליזם החזירי, ומודל החיקוי של אוהדי הפועל הוא כידוע צ'ה.
    במחשבה שנייה, יותר מזכיר את סטאלין.

    • איזה ''ארים'' ואיזה בטיח,90% מאוהדי הבועל ערבים שונאי ישראל! (ל''ת)

      צהוב שחור, 01/11/09 23:26

  • 82.

    סגל - סוף גנב לתליה (ל''ת)

    תלא ביבי, 01/11/09 07:30

  • 81.

    סגל ... שתלך אתה וכל הבית כנסת שלך כפרה על האוהדים (ל''ת)

    אוהדי הפועל ת''א, 01/11/09 03:13

  • 80.

    זעקת המקופחים של בית''ר זה שקר הזוי. אין קבוצה שהמימסד פינק בשנים

    אייל, 31/10/09 23:49

    האחרונות כמו בית''ר. הרי האופן שבו ''הועברתם'' מגאידמק וחובותיו נמחקו מחשבונכם, הוא פשוט בדיחה על שלטון החוק.כל כך הרבה קבוצות כבר נענשו או הורדו ליגה במצבים הרבה יותר גבוליים. אבל כשיש לכם כח כמו אולמרט שיתערב בשבילכם- אתם זה המדינה. אתם הדבר הכי לא חתרני שיש. (אולי גם השופט בוחבוט הפלה אותכם)

  • 79.

    אני לא מופתע שזה ככה

    תומר מזרחי, 31/10/09 23:42

    רוב העיתונאים אוהדי הפועל, תל אביביים אשכנזים, נגד מי הם יצאו, נגד אנשים שנראים כמוהם? נגד מה שהם רואים במראה??
    לא, הם ייצאו ויגנו את מי שהם לא כמוהם, לא דומים להם, ויש להם דעות פוליטיות אחרות. הכל משחק מכור. לא באמת אכפת להם מדם שנשפך, בינתיים האוהדים ששפכו הכי הרבה דם אלה אוהדי הפועל שכמעט הרגו אוהד כדורגל (ועוד שלהם, ככה בשביל עשיית הצדק), חחח ועוד פצעו פעם את אבוקסיס בדרבי, גם חיות וגם חסרי מזל, שלומפרים, יורמים, אפסים.

  • 78.

    שיר לא לעניין זה נכון אבל...

    עומר בר, 31/10/09 23:28

    בתור אוהד הפועל ברור שהשיר לא לעניין - אין ספק.
    יחד עם זאת היציע שאתה מציין מונה כמה עשרות אוהדים וזאת במחשק חוץ.

    אני מקווה שגם שהיציע המזרחי על שלל אלפי אוהדיו מקלל שחקן שחור/ערבי ומחל לו מוות- אתה תדע לבקר באותה צורה.

    מלבד זאת, להבדיל מהקהל של בייתר לעולם לא תראה אותנו הופכים את השנאה למקצוע, לעולם לא תראה אותנו שרים באופן שיטתי קללות כנגש מוסלמים,ערבים ודתות אחרות.

    וזאת ידידי ההבדל על רגל אחת

    • עומר בר כנס שניה ותחשוב שוב על מה שכתבת

      יואל הביתרי, 01/11/09 00:08

      ''מלבד זאת, להבדיל מהקהל של בייתר לעולם לא תראה אותנו הופכים את השנאה למקצוע, לעולם לא תראה אותנו שרים באופן שיטתי קללות כנגש מוסלמים,ערבים ודתות אחרות.''
      אתם לא מקללים מוסלמים או מדתות אחרות זה נכון(כי רובכם מוסלמים או חסרי דת ),אבל אתם מלאים בשנאה מקללים שרים שירי נאצה זורקים רימונים על כל מה שצהוב,!!!!
      אין הבדל ידידי גם אצלנו וגם אצלכם יש אוהדים מגעילים(אצלכם יותר) רק שלכם יש את אהדת התשקורת ולנו אין.

  • 77.

    כנראה שהדמגוגיה עדיין הנשק החזק ביותר של הימנים

    אדום, 31/10/09 23:10

    העלק תרבותיים.
    אני לא מצדיק את מעשי האוהדים של הפועל.
    אבל העובדה שאוהד ביצר, הקהל האלים, הברברי והדוחה מכל הקהלים משמיע קולו נגד אוהדי הפועל זו התחסדות לשמה.
    אפילו כשהזכרת את חיילי שנשון, לא מצאת לנכון לא רק לגנות את שעשו, אלא אף לקרוא להעיף אותם מהצבא וזאת אחרי שיישבו בכלא.
    לידיעתך סגל המבוע, הקהל הברברי שלכם הגיע לשיאים אליו לא הגיעו אוהדי שאר הקבוצות יחד.
    ואזכיר רק את אותו חייל מטומטם שקפץ עם נשק מול רוני קלדרון והטבח של האוהדים היקרים שלך בגביע נגד הפועל פ''ת אי שם בשנות ה-70 .
    כל ביקור בבלומפילד מלווה במעשי פוגרום, שריפת כסאות והליכה בחבורות להכות אוהדים בודדים.
    לסיכום, אתה צבוע ומתחסד, ללא כל אג'נדה, בדיוק כמו כל המחנה אליו אתה משתייך.

    • האמת כואבת?,תבחן את העובדות ותראה שכל מילה בסלע

      יואל, 01/11/09 00:14

      הדמגוגים הם אתם שמרוב שנאה לאוהדי ביתר ומכבי,לא נשאר בכם שמץ של הגינות לפחות להודות בעובדות.
      תעשה רשימה של ההתפראויות של אוהדי הפועל מול אוהדי ביתר,תבדוק את ההרשעות בהתאחדות על עבירות אלה,ותראה מי יצא בזול מועדות המשמעת ומי שילם ביוקר ??!!

      • עשיתי רשימה...

        שי, 01/11/09 17:09

        של שגיאות הכתיב שלך...

  • 76.

    אז מה חדש? אוהדי כדוררגל הם טעיות של האבולוציה (ל''ת)

    לייבו, 31/10/09 22:43

  • 75.

    באמת חשבתי שהשתנית

    אריק, 31/10/09 22:40

    אני אוהד הפועל.
    לא אגיע מחר לדרבי, בגלל אותן סיבות שציינת.
    עוד אלפי אוהדים יקיאו מחר את נשמתם.
    האם אתה תחרים משחק של בית''ר בגלל אלימות אוהדיה?
    האם אתה תעשה משהו בנדון מלבד ללבות את שנאת החינם הזו שזורעים בנו אוהדי כל הקבוצות?
    נ.ב.
    יש לי מנוי.
    אני לא הולך למשחק, כפי שציינתי.
    ולא, אני לא מוכר ניקובים.
    עוד אחד פחות למופע שנאת החינם.

  • 74.

    טוב, אני יודע שאתה צבוע ומתחסד (פירסמת את שרון ואת ביבי) (ל''ת)

    ישראל, 31/10/09 22:25

  • 73.

    סגל תקרא את הקישור ותתבייש שהתעוררת רק עכשיו ,

    תגר, 31/10/09 22:24

    http://tagar13.com/?p=167

  • 72.

    רזי ברקאי ידבר על כך בסוף השעה השנייה של תוכניתו כדי לצאת ידי חובה (ל''ת)

    אורי, 31/10/09 21:31

  • 71.

    תרפה, אין לך סיכוי, התקשורת כן מגויסת להשתקה כללית. (ל''ת)

    אבי, 31/10/09 21:23

  • 70.

    הנוער של היום הוא פח זבל

    גיא - אוהד הפועל, 31/10/09 21:11

    הנוער של היום הוא בושה וחרפה. בהקשר של כדורגל זה כולל את האוהדים הצעירים של כל הקבוצות הגדולות שמהווים את הגרעין הקשה שמעודד במשחקים והולך גם למשחקי חוץ. אין להם אלוהים. אין דין ואין דיין . הם הןרסים לכולם את החוויה של ללכת למשחק כדורגל. אם זה בקללות ובשירים בלתי נסבלים כמו במקרה הנ''ל ואם זה באלימות אכזרית. נמאסתם

  • 69.

    סגל אתה חוצפן וצבוע

    גרגר, 31/10/09 21:08

    הקבוצה שלך שרה שירי נאצה כלפי כל מה שזז ואוי לשחקן ערבי מקבוצה יריבה שישחק נגדכם, הפועל גם מגעילים זה ברור אבל לעומת ביתר הם צדיקים

    • השנאה לערבים מובנת, ועם זאת יש לדחות אותה על הסף

      נחום שחף, 01/11/09 11:25

      השנאה לערבים המוכנים ברובם (לא כולם) לפוצץ אותי בפיצריה בטרמפיאדה באוטובוס בטיל גראד או בקסאם מובנת. 80% מהפלשתינאים תמכו בפיצוץ במסעדת מצא בחיפה. ועם זאת יש להבחין בין ערבי המוכן לפגוע בילדי, לערבי המנסה לחיות אותי בשלום. לצערי לא כולם מסוגלים לעשות את ההבחנה.

      מענין, שרבים מתוך המוחים על השנאה האוטומטית לערבים, נותנים יד לשנאת אחים: מתנחלים, דתיים, ימין בכלל, מזרחיים, שלא לדבר על השנאה המובנית לכל מה שמריח מכבי או בית''ר. ועל כך ראוי לומר ''צדקנות - נשקו של הנוכל''.
      השירים לאידו של בן שאיבד השבוע את אביו הם אמנם שיא מבחיל, אך בודאי אינם יוצא מהכלל.

    • אתה סתם גרגרן (ל''ת)

      ll0305 , 01/11/09 23:26

  • 68.

    אוהדי הפועל נקרופילים ידועים

    אור, 31/10/09 20:07

    הם בטח לא יודעים את פירוש המילה אך בהיותם בהויה של מות מוחי מתמיד הם תמיד יבחרו לעסוק במות.

  • 67.

    ככה זה כשאין הישגים על המגרש

    אוהד מכבי כדורסל, 31/10/09 20:00

    השבוע פגשתי אוהד הפועל.
    אתם בדרך להתפרק אמר לי בשמחה לא מבוטלת.
    רגע אחד,אמרתי לו,והיכן הקבוצה שלכם?לא התפרקה במקרה?
    אנחנו האוהדים פירקנו אותה,אמר לי ואפילו לא מצמץ...

  • 66.

    צודק

    ירושלמי אדום, 31/10/09 19:27

    שכח את הדיסק שאוהדיהפועל תל אביב הוציאו בו הם קראו להרוג את איתן טייב (ההוא מהשרוכים) אז זהו שכל טענות עלובי האדומים מתל אביב שעונים פה רק מחזקות את סג"ל

  • 65.

    צודק. בגלל זה אני אוהד את הפועל בשקט בשקט ומרחוק רחוק.... (ל''ת)

    באיצטדיונים יושבים חיות טרף, 31/10/09 19:12

  • 64.

    בית"ר זה גועל מוחלט (ל''ת)

    ALOS , 31/10/09 19:02

  • 63.

    התבגרת התבגרת אבל עדיין חד כתער. שים ז... על כולם

    אריה ברוכבינדר, 31/10/09 18:36

    קשה להם האמת. קשה להם שאחד כמוך לא מתבייש, לא מפחד וחושף את האמת שלו שלא מתאימה למה שהם חושבים ויודעים על הימין.
    הם מצפים שתרכין ראש. הם מצפים שתפחד ולא תעיז. הם מפחדים מהסגנון שהם חושבים לבעלות עליו.
    המשך כך ואתה ואחרים הם המהפכה הימנית האמיתית.

  • 62.

    הם באמת בהמות, אין מה לעשות, כמו רוב אוהדי הכדורגל בארץ

    אייל, 31/10/09 18:16

    אפילו האוהדים של הקבוצה הסימפטית שלי, הפועל חיפה, הפכו לבהמות. אני מניח שזה קרה בגלל שהם ראו איך השאר מתנהגים ולא רצו להשאר הרבה מאחור.אבל באמת שהאוהדים של הפועל ת"א הם זן בהמי במיוחד. אנשים מגעילים. שום סימפטיה לקבוצה הזאת

  • 61.

    אז ככה נראית חבורה של בתולים.

    אסף THE KOP, 31/10/09 18:08

    שאי אפשר להשיג בחורות, כל מה שנותר זה לשיר שירי שנאה ביציע ולאהוד בדיחת כדורגל אדומה.

  • 60.

    למה זה חדש לך? אוהדי הפועל הם חלאות אדם שהכל מותר להם

    ישראל סדני, 31/10/09 18:02

    שכחת את מה שהם זרקו על שמעון גרשון ופצעו את יוסי אבוקסיס

  • 59.

    סגל ישב באיצטדיון ר"ג ושר עם "הקומץ" הביט"רי - סלים טועמה מחבל אותך

    לזכור ולא לשכוח, 31/10/09 17:51

    אותך אנחנו נחסל

    • נכון מאוד, סג''ל בעצמו שר דברים מזעזעים לא פחות. איש קטן (ל''ת)

      נועם, 31/10/09 22:44

  • 58.

    הכדורגל הוא דת :מקדש וסוחף. תחשוב על זה. (ל''ת)

    חילוני, 31/10/09 17:40

  • 57.

    למר סג"ל

    יניב, 31/10/09 17:36

    בואנה אתה זה חסיד אומות העולם?? לא ידעתי שיש לי את הכבוד.. פשוט טלית שכולה תכלת, כמו כל אוהדי ביתר שאף פעם לא מקללים, לא מרביצים סתם, לא זורקים אבנים על שחקני יריבה, לא שורפים קופות, לא מיידים אבני על אוטובוס השחקנים של היריבה, אהה עכשיו הבנתי. נשמה טהורה. אני לא מבין את הפליאה, מוני לא מת מוות טרגי! הבן אדם חלאה! מושחת!! אז שרו שיר שבאמת אולי לא מתאים, הבן אדם ישב שבעה עדיין, אבל מה קרה?? שום דבר! יש גרוע מזה מיסטר סג"ל. שבוע טוב.

  • 56.

    אראל סגל מתקשה לעזוב את הספארי

    דורית, 31/10/09 17:10

    לא פלא כי אראל סגל הידוע באהדתו לביתר ירושליים מאידך גיסא ושנאתו להפועל מחד גיסא, ייבחר לכתוב לאוו דווקא על שערורית פנאן אלא על 'שערוריה' שנמצאת בדימיונו.
    לקיצוני קל יותר ללבות שנאה (ראה ערך חמאס, טאליבן, אל קעיאדה). על שערוריות גאידמק שבא באיצטלה של נדבן לאומי להלבין כסף דרך קבוצתו האהובה - בית"ר (ולא רק) - לא שמענו מילה. על שערורית משחק השרוכים לא שמענו מאראל ציוץ. על שחיתויות ועל הדברים הבאמת חשובים הוא לא ממש יודע (או בוחר)להביע עמדה. ועל זה נאמר "צדיק ורע לו רשע וטוב לו"

    • לא הבנתי מה הקשר למאמר.

      ישראל סדני, 31/10/09 18:03

      תענה לענין

      • על זה כבר נאמר המבין יבין

        דורית, 31/10/09 19:36

        וזה שלא מבין לא יבין.

  • 55.

    לסגל"

    אלי, 31/10/09 16:50

    בחודש האחרון האוהדים של ביתר נכנסו עם הזמנות למסיבת העיתונאים והביאו זר פרחים למר לוזון.אחרי המשחק נגד חיפה האוהדים של ביתר זרקו סוכריות על כיאל ואביו מזל שלא היו נפגעים.עכשיו אני מבין שהיתבגרתי .

  • 54.

    בושה וחרפה

    רועי, 31/10/09 16:47

    בתור אוהד הפועל אני מסכים כמעט עם כל מילה בטור אך בקליפ ניתן לראות שזה לא יציע שלך אלא אכן קומץ של חמישים איש אשר מכונים האולטראס וחושבים שהם גברים כאשר כל אחד ואחד מהם טיפש ואיוול

  • 53.

    ברוך השם.

    רם, 31/10/09 16:26

    שלא שומעים אותך ב103 אתה לא אובקטיוי אתה אוהד ביתר ירושלים שהם ילדים חמודים.

  • 52.

    תזכורת קטנה

    חיפה ירוקה, 31/10/09 16:11

    כל האוהדים ברברים! שנה שעברה אוהדי מכבי ת''א קיללו את אבא של שי אבוטבול מהפועל שנפטר כמה ימים לפני ואנחנו מקללים את רובי שפירא
    רק עיתונאי שהמוח שלו ריק ואין לא שום נושא אחר שהוא יכול להגיד עליו משהו שולף את הקללות של השבוע הקודם וחופר עליהם את העמוד שהתחייב עליו

  • 51.

    כימני אוהד הפועל אני נגעל מהיחס של תהקשורת לאוהדים שלנו

    צביעות לשמה, 31/10/09 16:09

    זה שמיקי חיימוביץ, בן כספית ועמנואל רוזן אוהדי הפועל לא אומר שמותר לתקשורת לנפח כל גילוי הסתה של בית''ר אבל לטייח את ההסתה כשהיא מהצד של אוהדי הפועל. אפשר להיות אדום והוגן אבל כמו שאנחנו יודעים העיתנות בארץ היא לא מופת לאיזון והגינות.

    • כימני אוהד הפועל אולי תעבור לבית''ר? (ל''ת)

      אולטרה הפועל, 31/10/09 23:51

  • 50.

    התשקורת המטועבת השמואלנית הבזויה זה הקבוצה שלכם לכן דום שתיקה (ל''ת)

    תותח, 31/10/09 16:04

  • 49.

    אוהדי הפועל

    גוני, 31/10/09 16:03

    אתה יכל לאהוד קבוצה מסויימת ולסמפט קבוצה אחרת.אך זו לעולם לא תהיי הפועל ת-א.תקשורת הספורט מאחזת עניים אם לא תכתבו על זה אז הציבור לא ידע?אז מה אתם אוהדי הפועל מתפלאים שכולם שונאים אתכם ממש ממש שונאים.

  • 48.

    הבולשביקים השולטים בתקשורת

    רונן גולדשטיין, 31/10/09 15:59

    ומנצלים ממש בימים אלו את הקלישאה על ''המרפסת'' בככר ציון,הם אותם אלו שסג''ל מדבר עליהם שמסתירים מהציבור את התנהגותם של אוהדי הפועל,ואת המצביע במועל יד מרפיד וינה.דרך אגב,את הנאו-נאצי מרפיד וינה אנשי השלום מהתקשורת מצניעים,בכדי לשמור על השלום והיחסים הטובים עם הוינאים,אבל אם היה זה אחד מאוהדי בית''ר,החגיגה בתקשורת הצבועה הבולשביקית ובעלת המוסר הכפול,היתה חגיגה רבתי.

  • 47.

    לחדי העין שביניכם...

    המכביזם חי, 31/10/09 15:50

    באמצע היציע יש דגל אדום עם לבן באמצע
    למי שלא יודע זה הדגל של אנטיפה
    שדרך אגב הולכים יד ביד עם האולטראס וראשי האולטראס של הפועל
    אתם מוזמנים לעשות חיפוש בגוגל מי אלה ומה עשו אנטיפה לאורך השנים
    שמאלנים שמאלנים אבל זה בדיוק כמו שאני ירים דגל של כך...וכולנו יודעים איפה אני יגמור אם זה יקרה.
    האובייקטיביות כבר ז''ל תפסיקו לחפש אותה

  • 46.

    כל הכבוד-כתבת את האמת באומץ מול עימנואל,קופמן, ארי שמאי ושאר המסלפים (ל''ת)

    דוד, 31/10/09 15:50

  • 45.

    בושה וחרפה - אוהדים שפלים ובזויים!!! להחרים את המועדון (ל''ת)

    יונתן, 31/10/09 15:30

  • 44.

    כל מילה בסלע!!!!

    אריק הויקינג, 31/10/09 15:20

    אוהדי הפועח הן האוהדים הגרועים ביותר בישראל.
    מדובר על אנשים רשעים שלא אוהבים את קבוצתם אלא שונאים שנאת מוות את הקבוצות האחרות.
    אין בהם אהבה אלא רק שנאה יוקדת.
    אני מאחל להם כי יפסידו את המשחקים באירופה.
    אחזיק אצבעות לגרמנים ולאוסטרים.

  • 43.

    מי שגר בבית זכוכית... (ל''ת)

    דני, 31/10/09 15:11

  • 42.

    מחזקת ומסכימה עם כל מילה!!

    רק מכבי, 31/10/09 15:01

    התקשורת האדומה והשמאלנית יודעת יפה מאוד ממה להעלים עין אבל ברגע שבשער 11 זורקים כוס קולה מסכנה או אוהדי בית''ר שורקים בוז לשחקן ערבי יש כאוס תקשורתי כאילו מי ישמע מה עשו! זה בזיון שאין כדוגמתו והגיע הזמן לשים לזה סוף! להפסיק לתת במה לכתבים שמאלנים שמעלימים עין מהדברים החמורים באמת ומנפחים את השכל על מעשים שטותיים ושוליים!

    מכבי או מוות. צהוב עולה!

    • ''זכויות יוצרים''

      נזכר, 31/10/09 15:29

      לכם,האוהדים המתועבים בצהוב יש ''זכויות יוצרים'' על השיר טיפה האבא שלך אותו אתם שרים בכל הזדמנות לביברא נאתכו.
      עדיף שתיסתמו את הפה.

      • עדיף שלא תגיב..

        רק מכבי, 31/10/09 18:11

        חבל לתת פה הרמה להנחתה,
        הבן של אוברוב כבובה? רימון שכמעט פגע באבוקסיס מכיוון שער 5, אדהם שבטה שאכל אבוקה מאוהדי אותה קבוצה שהוא אוהד [שהייתה מכוונת לשער היריבה ולא למטרות שלום אני מניחה], דגלי אוסטריה וירדן בשער 5 באותו דרבי ששער 11 הקדיש לחיילי צה"ל ותושבי הדרום, שירי שואה ו"שילוח" מכבי למשרפות ולגזים.. אתם ביזיון לאומי, או כמו שאתם אומרים "לא מייצגים את ישראל". בושה וחרפה.

  • 41.

    כרגיל אראל סג''ל משתלח ללא שום גילוי נאות או קשר לעובדות

    שחר, 31/10/09 14:49

    עיתונאי קטן מאוד שאינו בוחל באמצעים ופרובוקציות. להזכירך מר סגל, לפני המחזור הידוע לפני כתריסר שנים, בו פגשה בית''ר י-ם את בית שאן (והפועל ת''א את הפועל פ''ת) בטור הרעיל שלך בעיתון ת''א התקוממת על כך כולם יודעים שהפועל פ''ת ''תפתח רגליים מול ת''א'' בעוד שבית שאן תלחם בכל הכח נגד בית''ר. כולם יודעים מה באמת קרה, אבל סג''ל לא מתנצל, לא מודה שטעה, רק ממשיך להשתלח. הטור בשבוע לאחר המשחק היתה השתלחות מטורפת ב''צדקנות'' של אוהדי הפועל כנגד בית שאן.

    מר סג''ל, מַצא KL איש מקצוע, שתף אותו במטענים הרגשיים שלך ותחסוך אותם מאיתנו. חבל שאמצעי תקשורת מכובדים נותנים לך במה.

  • 40.

    אוהדי הפועל

    חאג יחיא, 31/10/09 14:44

    המנונים וקריאות גנאיזדונים ורעים ככל שיהיו הן חלק בלתי נפרד ממשחק כדוררגל...אני רואה בכתבה הזאת מיןהתיפיפות והיתממות של עוד סינוגור כושל של ביתר..סיניגורים אלה נטפלים לשולי דברים ולכל מני אירועים שאפילו לא נצריכות ציוןעל מנת להסיח את הדעת מהמפלצת האמיתית שהם מהגנים עליה.
    אני רוצה לשאול את מר סיגל...אתה כאיש תקשורת..איפה הייתה שאןהדי ביתר ניסו לרצוח את קיאל אמשפחתו? מה הייתה אומר אם נסיון רצח זה הצליח?

    • ניסיון רצח???!!!

      עידו, 31/10/09 16:06

      אתה זוכר שאוהדי הפועלל זרקו אבן גדולהההה
      על האוטו של המנהל של בני יהוה לפני כמה שנים

    • אתה מדבר? כמה אוהדי בית"ר אתם ניסיתם לרצוח בסכנין??? (ל''ת)

      העונה, 31/10/09 16:25

  • 39.

    סגל אתה אוהד של הקבוצה המגעילה ביותר בעולם... לך לראי (ל''ת)

    ALOS , 31/10/09 14:41

  • 38.

    פנאן הוא עבריין ( עובדה ! ) אז אל תשווה אותו לרבין!!! (ל''ת)

    ניר, 31/10/09 14:33

    • כמו למוני, גם לרבין היה חשבון דולרים. (ל''ת)

      חונה באוסישקין., 31/10/09 19:52

  • 37.

    תענוג לקרוא את מאמריך

    עידו, 31/10/09 14:24

    לא חדש הבועל תמיד תקבל גב מהתקשורת
    כי כולם אוהדיה,אוהדים מגעילים

  • 36.

    הגיע הזמן לגלות מה קרה בפרשת צ'ורציץ' - פנאן - מכבי ת''א

    בוקר טוב, 31/10/09 14:24

    עד היום לא יצאה האמת לאור. אם ההאשמות נגד פנאן נכונות, מכבי ת''א היתה צריכה להיות מורחקת מהליגה לצמיתות.

  • 35.

    הפועל כשמה כן היא ואוהדיה פועלים עלובים של מערכת השמאל (ל''ת)

    ציפורה, 31/10/09 13:59

  • 34.

    סגל- מה אתה בדיוק רוצה??.

    David, 31/10/09 13:53

    אוהדים בכל מקום שרים שירי שינאה ונאצה . ''התמזל'' מזלם של אוהדי הפועל והם קיבלו חומר להלחנה .

  • 33.

    למי כתבת את זה?לאוהדי כדורגל?איזה ביזבוז........

    יוהאן, 31/10/09 13:46

    את השפה היחודית שלך אף אוהד כדורגל מטומטם לא יבין.גם לא אוהדי הפועל ''הפלאחים''.מה שמפליא אותי שישנם אנשי תקשורת משכילים ואינטלגטים שאינם מגנים את הימנוני הפועל למיניהם.איפה עמנואל רוזן,אלי ישראלי,וכמובן ארי שמאי???בוא ונראה אם יש להם וובוס לצאת נגד הניאו נאצים האדומים...

  • 32.

    כל מילה בסלע

    דניאל, 31/10/09 13:41

    הגיע הזמן לטפל בגרעין הקשה של אוהדי הפועל תל-אביב לפני שהמושג המבחיל read or dead יקבל המחשות מציאותיות מדי.אוהדי הפועל מסוגלים לזה.

  • 31.

    אסור לבקר גזענים וונדליזם ממשפחה טובה . (ל''ת)

    אבו יסמין, 31/10/09 13:37

  • 30.

    הראל סגל מת. (ל''ת)

    לא יעלה על הדעת, 31/10/09 13:35

  • 29.

    תקשורת

    יעקב, 31/10/09 13:29

    מתפלא אני שאתה איש תקשורת ולא יודע כביכול שהתקשורת מנוהלת ונשלטת עי אוהדי הפועל תא

  • 28.

    כרגיל סגל.. תענוג רצוף... (ל''ת)

    שי, 31/10/09 13:19

  • 27.

    סגל בתור אוהד מכבי חיפה הוצאת את המילים מהפה

    תומר הירוק, 31/10/09 12:54

    הם אוהדי גועל רווי שנאה בכיינות מדגם מייצג של הפועל או יותר נכון הגועל תל אביב.

    • גם אתה שייך ליציע ג'?קרא את תגובה 19

      ממליץ, 31/10/09 13:36

      אתם לא פחות גרועים מאוהדי י''ם,בעצם קצת,רק קצת פחות גרועים.
      הדוגמאות על אוהדי מכבי חיפה הניקלים מובאות בתגובה 19,אם אתה באמת אוהד של חיפה הרי אתה נוכח בזאת מידי פעם מחדש.

  • 26.

    הבעייה של סגל היא בתקשורת האדומה (ל''ת)

    שפתאום לא ראו ולא שמעו, 31/10/09 12:46

  • 25.

    אצל הפועל -גסות רוח מכוערת. אצל בית''ר-גזענות ולאומנות+הסתה (ל''ת)

    הקריאות והמסרים, 31/10/09 12:45

  • 24.

    עוד על סגל

    mike, 31/10/09 12:34

    קראתי את תגובתו על ארועי הזכרון לרבין-כן סגל-ציבור מוסת הנהג עלידי מנהיגים שהסיתו-לא התכוונו לרצח-אך במקום לקום ןלהודות שמבלי להתכוון דבריהם והתנהגותם הנוראית הביאה לרצח-הם קמים פתאום וטוענים שסתם רדפו אותם.

    דברי ההבל של הביתרי רובי ריבלין בכנסת השבוע מתאימים למתודה הרעועה והמבזה של סגל

    נכסו של רבין ענה לך ולרעבלין ולכל אלה שמגלגלגים עיניים לשמיים כראוי

    בושה וכלימה

    • מטעם מי פעל שמפניה המסית הראשי? (ל''ת)

      נחום שחף, 31/10/09 14:19

  • 23.

    כרגיל רגשי נחיתות של אוהד ביתר עובדים שעות נוספות (ל''ת)

    אדום, 31/10/09 12:27

    • סגל מייצג את הקבוצה הגזענית .בעולם .הוא מיילל.. ומתחסד

      ALOS , 31/10/09 13:04

      מה יש לצפות מאחד כזה ?

      • מיילל ומתחסד? לא. פשוט צודק! הוא לא הסיר שום אחריות

        העונה, 31/10/09 15:43

        ממעשיהם של אוהדי בית''ר ולא הפחית בחומרתם.
        אתה וחבריך ושכמותך. אתם אלופי הצביעות והטינופת. אתם החלאות האמיתיות הרבה יותר מכל אוהדי בית''ר.
        אתם בדיוק כמו החרדים שמתמרקים תחת מעטה קדושה ויראת קודש ומתחת לכל זה מסתתרת שכבה עבה של טינופת צואת האנושות כולה.

      • מאוהדים ששרים שירי שואה אני לא מצפה לכלום (ל''ת)

        אוי הצביעות, 31/10/09 16:27

  • 22.

    ההבדל בין אוהדי הפועל לבית''ר

    דן, 31/10/09 12:23

    הקומץ הידוע של בית''ר הוא באמת גזען. זה לא כאילו, וזה לא משחק, וזה לא ניהילזם משעשע. זה אנשים שמבטאים תפיסת עולם גזענית אמיתית - תורת גזע יהודית. חמור מזה, אותו קומץ מצליח גם שנים להשפיע על ההנהלה של הקבוצה לאמץ בפועל את התפיסה הזאת ולהימנע מלהביא שחקנים ערבים (לדעתי אין עוד אף קבוצה בליגת העל שלא שיחק בה שחקן ערבי).
    אוהדי הפועל, לעומת זאת, לא באמת שונאים את אוהדי מכבי ברמה האישית. לדעתי אין אוהד הפועל שאין לו חבר, או קרוב משפחה, שהוא אוהד מכבי. ולכן השנאה הזו נשארת בגבולות המגרש.
    שיהיה ברור - אני מאוד לא אוהב את השיר הזה, אבל אין מה להשוות בין זה לבין קריאות גזעניות של אוהדי בית''ר (או כל קבוצה אחרת).

    • ''קומץ''?הצחקת אותי (ל''ת)

      מגחך, 31/10/09 13:05

    • פשוט שטויות

      אוהד בית''ר, 31/10/09 13:18

      די עם ההתעסקות בשחקן ערבי, אף אחד לא חושב שבילבאו גזענית על כך שמשחקים בה רק באסקים וגם סלטיק הקתולית וריינג'רס הפרוטסטנטית מתקבלים בהבנה, אנחנו לא מעוניינים בפלסטיני בעל תעודת זהות כחולה. לא תהיה לנו בעיה עם דרוזי, נוצרי וגם עם חלק מהבדואים אבל את הפלסטינים הישראלים אנחנו רואים כסוג של גיס חמישי.

      חברים אוהדי מכבי? ולנו אין חברים אוהדי הפועל? תראה את ההרמוניה בין אוהדי הפועל ירושלים ובית''ר ירושלים לעומת השנאה התהומית בין התל אביביות.. הרי אוהדי הפועל ירושלים מחצינים הרבה יותר מאוהדי הפועל ת''א את הסממנים הסוציאליסטים, אפילו לאתר האוהדים שלהם קוראים ''צ'ה'' ע''ש גווארה הרוצח האנטי-ישראלי... אז להגיד שאנחנו לא מקבלים את האחר?? כנראה שאתה לא מכיר מספיק אוהדי בית''ר.

      • כן, אתם לא מקבלים את האחר.

        דן, 31/10/09 20:24

        כמו שאתה עצמך כותב, אתם פוסלים משהו כמו15% מאוכלוסיית ישראל מלשחק אצלכם.
        אגב, גם ההתייפיפות על הדרוזים ונוצרים היא מגוחכת - א. אף פעם לא היה לכם בבוגרים שחקן דרוזי או נוצרי. ב. סלים טעמה הוא נוצרי, מה שלא מונע ממכם לקרוא לו מחבל ושאר כינויים.

  • 21.

    האם אני התבגרתי ?

    י ל ד, 31/10/09 12:12

    כשהבנתי שאני גדל במדינה של זובור, של שוד
    הקופה הציבורית, של חיפוש אוביקטים לשנאה,
    של שוחד ושל אלוהות של פקידי שלטון ריקים
    וחסרי יושר והגינות.

    סבתא אומרת שבדור שלה ילדים היו מתבגרים
    בדור מאוחר בהרבה, ועד גיל לא צעיר,
    היו רובם אהבלים תלושים.

    אמשיך לחשוב על כל זה. אולי מוטב להשאר
    ילד אהבל ולא להבין באיזה מדינה מתאבדת אנחנו נולדנו.

  • 20.

    לא מייצגים

    אדום, 31/10/09 12:09

    בתור אוהד שרוף של הפועל, מנוי שנים בשער 7, אני מזועזע ונגעל כל פעם מהקוים האדומים אותם חוצים הילדים בשער 5, אלו המגדירים את עצמם אוהדים אמיתיים. אין ספק ששוב הם עברו את גבולות הטעם הטוב, כמו במקרה אוברוב ובשירי השואה. רק רציתי לומר שהם לא מייצגים את רוב האוהדים, ורובנו מתביישים בהם. אמנם מוני פנאן היה מנהל בקבוצה אותה אנחנו לא אוהבים (בלשון המעטה), אבל מה שקרה הוא טרגדיה למשפחה ואין לו מקום בשירים של הקהל. חבל שיש אוהדים שהשנאה בלבם לזקה יותר מהאהבה. ראיית העולם המעוותת הזאת מעבירה אותם על דעתם וגורמת לתופעות המכוערות הללו, וחבל שכך. ולא, אין מקום לתרץ את ההתנהגות שלנו בהשוואות לאוהדי בית''ר. האם הם הסטנדרט שלנו?

    • סוף סוף תגובה נורמלית. (ל''ת)

      חיפאי צהוב, 31/10/09 16:21

  • 19.

    סגל,אתה מדבר?

    המום, 31/10/09 11:54

    אתה שנתפסת מול פני האומה כגזען נאלח לאחר שסלים טועמה כבש שער בטדי.
    מדוע אינך מזכיר את אוהדי מכבי ששרים בכל דרבי לביברס נאתכו''איפה אבא שלך''
    מדוע שתקת שאוהדי מכבי חיפה שרו לעידן טל והמליצו לו לבנות מצבה לסבתו.
    זוכר את שירי הנאצה ששרו לרוסו ברית אליעזר שהגיע לשם במדי מכבי ת''א,רק כדי למנוע זילות הנושא לא אזכיר את תוכנם האיום של המילים.
    ומה עם שירי הגנאי של אוהדי חיפה שמזכירים בכל הזדמנות את התאבודתו של רובי שפירא.
    כל האמור לעי''ל מחוויר מול אוהדי קבוצתך האלימים ביותר הגזעניים ביותר שאינם בוררים במילים ובודאי אינם מנצלים שום הזדמנות לדקור,לנסות לדרדר אוטובוס לתהום,המשליכים בקבוקי פלסטיק מלאים בשתן לעבר יציע אוהדי הקבוצה היריבה שלא לדבר על בזוי טקס הזיכרון של יצחק רבין וקריאות לעבר שחקנים ערבים''מוחמד מת''
    כל האמור לעי''ל אינו גורע מחומרת מעשי אוהדי הפועל ת''א אבל שהדברים באים מפיך זה כבר הופך למגוחך ולא רציני.
    כרגיל העורך יפסול את תגובתי,נקווה רק שתובא לידיעתו של האיש הזה.

    • ממליץ

      תגובה מדויקת, 31/10/09 13:40

      צריך להבין ששיר נאצה אישי, עד כמה שהוא לא נעים ופוגע, לא משתווה לאקטים גזעניים.

      • ''שיר נאצה אישי...'' - אם נשיר אותו על אימך שנפטרה. נראה אותך מגיב ככה. (ל''ת)

        העונה, 31/10/09 16:14

      • אני המום כמוך .100% (ל''ת)

        אור, 31/10/09 17:27

    • אתה לא המום, אתה עקום.

      העונה, 31/10/09 16:20

      יש לו את כל הזכות לאהוד את בית''ר מבלי להשתייך ללה פמיליה. או להזדהות עם מעשיהם.
      הוא גינה ומגנה אותם בכל הזדמנות.
      הוא לא בא לטהר את שמם של החוליגנים מכל הקבוצות. הוא טוען לצביעות בהתייחסות הסלחנית לאוהדי הפועל בו בעת שאותה התנהגות בית''רית זוכה ליחס שונה בהחלט.
      זה שהבנת הנקרא שלך לוקה בחסר. זאת בעיה שלך ולא של הכותב.
      שים לב שאתה תוקף על מנת להסיט את האש מחומרת מעשי אוהדי הפועל. וגינוי... אפילו דק. לא נשמע ממך.

  • 18.

    הדאגה שלך למה יקרה בדרבי....זה שיא הצביעות

    אדום, 31/10/09 11:44

    קודם אתה דואג לםרסם סרטון שאיש לא שמע וראה אותו ומדליק אש מכוונת ואחר כך בצדקנות מעושה ומאוסה מביע דאגה למה יקרה בדרבי...אז הסר דאגה תהיה בדרבי אווירה טובה ולא ישרפו הקופות ולא ישירו על מוחמד ולא יזרקו אבנים על שחקן ערבי....אז תרגע ולך תבלה עם לה פמיליה

    • דמגוגיה זולה.

      דון קורטיזון, 31/10/09 16:13

      אין פה שום אש מכוונת.
      במקום לקטר על כך שמישהו חושף את ערוותכם, מדוע לא דאגתם לכך קודם וסתמתם את פיותכם המטונפים?
      אתה נטפל לטפל ולא לעיקר.
      לא יזרקו אבנים על שחקן ערבי, יזרקו רימון הלם.
      לא ישירו על מוחמד, ירססו צלבי קרס כמו בגרמניה הנאצית.
      לא ישרפו קופות, יסיתו לרצח רון חולדאי. שנתיים לאחר הריסת אוסישקין...
      אחחח הצביעות, הצביעות...
      גם אני וגם הוא כאוהדי בית''ר מסוגלים לגנות את המעשים הנפשעים שלהם.
      דבר שאתה ושכמותך לא עשיתם ולא עושים.
      אז... תרגע ותלך לבלות עם חבריך ברייך.

  • 17.

    אדום עולה.......עלק.... (ל''ת)

    חינוך סוציאליסטי מתנשא, 31/10/09 11:41

  • 16.

    קודם תחנך את אוהדי ביתר ....

    יואב, 31/10/09 11:36

    אחר כך תעבור לחנך את אוהדי הפועל

    • מצחיק שאומרים על אוהדי בית''ר שהם מטומטמים.

      חיפאי צהוב, 31/10/09 16:01

      כשאחד כמוך לא מצליח לפתח הבנת נקרא.
      הוא לא בא לחנך איש.
      הוא בא לציין את הצביעות הנוראית. את המוסר הכפול של התקשורת.
      שמתעלמת מהאלימות של הפועל, ומתייחסת בצורה מופגנת מהאלימות הזהה של אוהדי בית''ר.

    • אתה מדבר כמו ילד, לך לישון. (ל''ת)

      ירון, 31/10/09 20:53

  • 15.

    כל ההתנהגות הברוטלית של אוהדי ביתר לא הוציאה אותך מהחור

    אורית הנוראית, 31/10/09 11:35

    רק איזה שיר של הפועל.
    כל הכבוד לעתונאות האובייקטיבית שלך.
    סג''ל אתה איש קטן ופתטי. לא ברור לי מי קורא אותך בכלל, אבל לפי מספר התגובות כנראה שלא רבים...

    • אויש, אורית, כמה שאת יוצאת קטנה...

      עדי, 31/10/09 13:03

      התנהגות אוהדי ביתר מסוקרת בכל מקום שאפשר ובהרחבה רבתי. כל העולם זועק חמס על אלימותם הפיזית והמילולית. אראל סגל לא צריך להכביר על כך במילים כי כולם כבר יודעים, אומרים, שומעים, כותבים ומדברים על זה.

      זו בדיוק הנקודה שהוא מנסה להעלות כאן - כולם אומרים כמה אוהדי בית''ר אלימים, וזה נכון. אבל מצד שני כולם גם מתייחסים לאוהדי הפועל בסלחנות כי הם אוהדים טובים - אז הנה, הוא מראה שלא. שהם אלימים לא פחות ושגם על זה צריך לשים לב ולהתעורר לפני שזה יהפוך למשהו מחריד יותר.

      לפי התגובה הנפגעת שלך, את בטח אחת מאוהדי הפועל שמעדיפים לטמון ראש בחול ולא להתמודד עם המציאות. חבל. יצאת מפגרת.

    • אורית, רואים ישר שאת אהבלה...

      אוהד מכבי יפו וגדרה, 31/10/09 14:38

      ראשית, אם לא קלטת, אראל סגל הוא בעל טור, אחד שמביע דעה וכותב הגיגים. הוא אינו כתב עיתונות או ספורט המדןןח מהמגרשים, למרות שהוא אוהד בית''ר. על כל נאד שמשתחרר בבית''ר, עורכים חגיגות והילולות בתקשורת, כולל כאלה שכלל לא קשורים לספורט, ויש שם כל כך הרבה, שאין ממש צורך גם בהגיגיו של אראל, שכאוהד, בטח יושב נבוך ומבוייש.
      חוץ מזה, אני לא אוהד שרוף של סגל,ויש לי איתו הרבה מחלוקות רעיוניות. אז מה? אני קורא אותו באדיקות כל שבוע!!!!!,
      הבחור מעניין, מרתק ואלוף בסיפורים, וכן, יש לו גם טיעונים טובים, בדרך כלל.
      ויש, אהבלונת, עוד אלפים רבים כמוני....
      אבל זה ברור למה לך לא ברור, אורית - את פשוט אהבלה.

  • 14.

    פשוט מחריד. ולמה לא רואים אותך בלאטמה יותר? (ל''ת)

    אוהדים עלובים, 31/10/09 11:33

  • 13.

    מפליא אותי ואני שמח שרק עכשיו אתה מבירא מהמחלה. לי בכל אופן ההתנהגות

    אדר, 31/10/09 11:31

    של האוהדים בכל הקבוצות תמיד נראתה אווילית עד כדי גיחוך.
    לעולם לא הבנתי את ההשתייכות למחנה זה או אחר והאמונה באמת ובתמים שה''אחר'' שונה ממני ואני כל כך מיוחד כי אני ''צהוב''.
    זה כנראה תופעה גנית ברברית מימי השבטים...וזה גם מהווה תחליף לכנופיות כך שזה לא נורא עד כדי כך אך בהחלט מטומטם.

  • 12.

    אחרי שאוהדי ביתר הכו את גאדיר....

    יואב, 31/10/09 11:30

    לא שמעתי ציוץ של גינוי ממך עד כמה שהשיר מגעיל זה לא דומה לאלימות לה פמיליה

    • נכון. זה הרבה יותר גרוע.

      המטי דמפטי, 31/10/09 15:56

      לה פמיליה זאת חבורה של נערים פוחזים שמחפשים לפרוק עול. וזה לא מוצדק. אבל אפשר לטפל בהם בקלות. רוב אוהדי בית''ר לא משתייכים ללה פמיליה אם רק היית יודע. כולל אני ועוד רבים כמוני שאוהדים שאת בית''ר ולא משתייכים לקבוצה הזאת שרק יצרה פילוג במועדון. האלימות הפיזית שלהם היא חמורה ואפשר לטפל בה יחסית בקלות.
      אבל!
      אתה לא יכול לנהל משטרת מחשבות. ואתה ממש לא יכול לטפל באוהדים שהאידיאולוגיה שלהם היא חולנית.
      חברי לה פמיליה מוציאים את תסכולם בכמה אבנים ובזה זה נגמר. הם ממשיכים הלאה למשחק הבא. שוב אני חוזר: אל תסיק מהמשפט האחרון שלי שאני מקל ראש בדבר!
      אבל את התסכול של אוהדי הפועל הם לא מוציאים בכמה אבנים. הטינופת שלהם בוערת מתחת לפני השטח. והיא צוברת קהל אוהדים גדול ובוער משנאה יוקדת. וזה הרבה הרבה יותר גרוע.

    • נ.ב הם לא היכו אותו. אלא השליכו אבנים על מכוניתו.

      חיפאי צהוב, 31/10/09 15:57

      לא שזה חמור פחות. אבל דייק בבקשה.

  • 11.

    אוהדי הפועל תמיד היו הנבזים ביותר (ל''ת)

    גיא, 31/10/09 11:06

  • 10.

    למה אתה מתפלא?

    לא מתפלא בכלל, 31/10/09 10:59

    אוהדי כדורגל הם הזן הנחות ביותר הידוע למדע. פעם זה הפועל, פעם זה בית''ר, ופעם זה מכבי. משחק אינפנטילי מושך לשורותיו אנשים אינפנטילים. ומתוך האינפנטילים הללו הגרועים ביותר מתגודדים ביציע, והגרועים קצת פחות מתרוצצים על המגרש.

  • 9.

    אני מתפלא שאתה מעלה את זה

    ליאור, 31/10/09 10:52

    הרי כל חמור יודע שאוהדי הפועל הם אוהדים מסורים ו''הקהל הכי טוב בליגת העל''
    אתה מנפץ כאן תדמית שנבנית בעמל רב ע''י התקשורת האדומה.
    (''תקשורת אדומה''- כלומר עיתונות הספורט שגרה בין וולפסון לירקון)
    חבל שלא התייעצת עם עמנואל,יחמוביץ', יעקב.
    הם כבר היו נותנים לך את הגרסה הנכונה....
    למרות שאני לא אוהד מכבי תל אביב ,התאווה הגדולה שלי לשבוע הבא שהם יתנו להם בראש בדרבי!

  • 8.

    נער הייתי וגם זקנתי ולמדתי לא לקנות סוס ממי שמשים עצמו צדיק מהאפיפיור

    נחום שחף, 31/10/09 10:49

    רגע לפני שראשו של הרוצח מחובר לגליוטינה הוא מבקש לראות את אמו, וכמקובל במקומותינו המשאלה מולאה. משאמו מגיעה הבן מבקש ממנה לקרב את אוזנה אל פיו, כדי שילחש לה דבר סוד. משקרבה אליו הילד נשך בחוזקה והוריד לה את חתיכת אוזן. לזעקות הכאב של האם, הבן מסביר לה ''לו לא היית אוטמת את אוזנך לשמוע על הגנבות הקטנות שלי בתחילת הדרך לא הייתי מגיע למעשי הפשע עליהם אני עומד לשלם בראשי.

    אני מקשיב לקטע הוידיאו המצורף ולא יודע את נפשי מרוב בחילה. כל מילה נוספת על האוהדים המבחילים מיותרת, אבל לאן נעלמה העתונות הישראלית הכמו נאורה?
    נער הייתי וגם זקנתי ולמדתי לא לקנות סוס ממי שמשימים עצמם צדיקים מהאפיפיור.
    הצדקנות והמוסרנות של התקשורת הישראלית הסוציאליסטית הנאורה לא עושה לי את זה.
    נער הייתי וגם זקנתי ולמדתי לא לקנות מכונית משומשת מהצדקן הנאור, גם יפה גם חכם ובעיקר צנוע.
    כל קשר בין האם שלא רצתה לשמוע על מעשי הבן בראשית הדרך כשעוד שאפשר היה לתקן, להתעלמות התקשורת מההתנהגות המבחילה של אוהדי הפועל מקרי בהחלט.

  • 7.

    עזוב, כל האוהדים אותו חרא

    יוני הירוק, 31/10/09 10:44

    במיוחד אלה שמגיעים למגרשים (רובם).
    אוהדי בית''ר אלימים. אוהדי הפועל וחיפה מחפשים לשנוא את כל העולם, ואוהדי מכבי ת''א כבר מזמן ירדו מהפסים.
    הנורמלים זה אלה שיושבים בבית.

  • 6.

    כל הכבוד

    סוף סוף, 31/10/09 10:34

    אראל סג''ל כל הכבוד סוף סוף מישהו ששם לרגע דברים במקומם בכל מה שנוגע לאוהדי הפועל שמלאים בהערצה עצמית וזחיחות!!

  • 5.

    כן, אבל..

    צ'ה, 31/10/09 10:32

    הכל נכון אבל אל תשכח, אראל, שביתר היא הקבוצה היחידה בארץ בה לא משחקים ערבים או אפילו מוסלמים מאז הקמתה בגלל התנגדות האוהדים. את זה אין באף קבוצה אחרת בארץ או בעולם

    • א. מה הקשר?? ב.הוא לא הצדיק האלימות הביתרית אלא גינה אותה. (ל''ת)

      מוקי, 31/10/09 11:10

    • בכמה קבוצות ערביות ב-22 מדינות ערביות יהודים יכולים לשחק? (ל''ת)

      איש, 31/10/09 11:22

    • צר לי אחי, באמת שאין שום קשר. (ל''ת)

      ירון, 31/10/09 20:48

  • 4.

    אין עם מי לדבר... תכתוב כל אמת שאתה רוצה, אף אחד בתקשורת לא יפמפם אותה

    אוהד בית''ר, 31/10/09 10:32

    כמו קללה שזורק אוהד בית''ר

  • 3.

    כל כך צודק!!!! (ל''ת)

    שימי פרסקי, 31/10/09 10:20

  • 2.

    צדיק אחד בתקשורת סדום באדום (ל''ת)

    אזרח נייטרלי, 31/10/09 09:56

  • 1.

    כאוהד בית''ר תתנצל (ל''ת)

    של נעליך, 31/10/09 09:45

    • די ברצינות

      חכמת הבייגלה, 31/10/09 10:53

      למה שהוא יתנצל ,
      על כל אוהד אחד בתקשורת אתם מנפיקים עשרים.
      שאני אמנה.....